[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat maakt het uit, de resolutie, gewoon spelen dat spel. Ik ben in ieder geval enthousiaster dan eerst na het zien van de eerste beelden van de JPN versie van GT4 :) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Yes!, Backfire zit ook ingebakken in het spel. Vooral bij opgevoerde wagens. :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/47919/full.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn Japanse GT4 is onderweg! Er zit net als bij GT3 een boekje bij met info over de wagens. Zeer cool.

Hebben jullie overigens Enthusia Professional Racing gecheckt? Ziet er qua beelden wel uit als iets wat in de buurt komt van GT4. Goed te zien dat er buiten Sony nog een ontwikkelaar is dit soort spellen met een zeker kwaliteitsniveau kan brengen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
justice_strike schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:23:
het aantal 1080i capable hdtv's zijn (in europa) op een hand te tellen. Dat zijn er echt maar 2 of 3. (in iedergeval erg weinig, helaas wijs ik je naar de kieskeurig site let op: kijk naar schermen die dus 1920*1080 aankunnen en niet de 1200*756)
Voor weergave van 1080i heb je slechts een scherm nodig met een resolutie van 540 beeldlijnen nodig, 1920*1080 is 1080p en dus niet 1080i.
inderdaad zou je het op een vga monitor kunnen spelen. Maar ik denk dat een groter scherm met iets wat slechter beeld toch wel een betere ervaring is dan een klein scherm met scherp beeld. Daarbij moet je veel moeite doen om zo'n kastje te kunnen bemachtigen. En komt een hogere resolutie eigenlijk alleen tot zijn uiting als er een groter scherm aan gehangen wordt.
Die moeite is het echt wel waard. Ik speel overigens gewoon op een 25inch Hantarex Polostar arcade monitor, da's toch niet echt klein? Een enkele keer speel ik ook op de beamer.
en natuurlijk heb je beamers die misschien via dvi aangesloten kunnen worden. maar ik heb gee dvi kabel gezien voor de ps2.
Sorry hoor, maar VGA en component aansluitingen zijn in Europa toch echt al jaren gangbaar op beamers.
dus daarom vraag ik mij af waarom iedereen erom zit te juichen dat er 1080i op zit. Meeste mensen zullen geen tv van 5000+ hebben.
Nogmaals, het verschil in beeldkwaliteit is dermate groot dat het enthousiasme moeilijk in te dammen is >:) Het werd hoog tijd dat PS2 spellen eindelijk eens hogere resoluties gingen ondersteunen. We kunnen in Europa toch niet eeuwig blijven hangen in de lage PAL resolutie? Zie het maar als een technology push. En die push is hard nodig want anders krijgen we nooit HDTV in Europa. De introductie van digitale TV door KPN en Digitenne heeft ons ook al geen HDTV uitzendingen gebracht. Het zijn nog steeds uitzendingen in PAL-resolutie :r

Sony Japan, ik _/-\o_ naar u voor 1080i !

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ari3 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:36:
[...]
Voor weergave van 1080i heb je slechts een scherm nodig met een resolutie van 540 beeldlijnen nodig, 1920*1080 is 1080p en dus niet 1080i.
lees de literatuur er maar op na beide 1080i en 1080p hebben een reso van 1080 nodig. De verversing op de schermen is alleen anders namelijk interlaced verversen (om de lijn) of progressive versversen(om het beeld) als je een reso van 540 zou hebben dan zou het beeld er heel plat uitzien
[...]
Die moeite is het echt wel waard. Ik speel overigens gewoon op een 25inch Hantarex Polostar arcade monitor, da's toch niet echt klein? Een enkele keer speel ik ook op de beamer.
dat lijken me niet echt de huis tuin en keuken tv's waar ik het over had of wel soms?
[...]
Sorry hoor, maar VGA en component aansluitingen zijn in Europa toch echt al jaren gangbaar op beamers.
vga aansluiting voor je ps2 is ook alleen met een linux kit te krijgen naar mijn weten
[...]
Nogmaals, het verschil in beeldkwaliteit is dermate groot dat het enthousiasme moeilijk in te dammen is >:) Het werd hoog tijd dat PS2 spellen eindelijk eens hogere resoluties gingen ondersteunen. We kunnen in Europa toch niet eeuwig blijven hangen in de lage PAL resolutie? Zie het maar als een technology push. En die push is hard nodig want anders krijgen we nooit HDTV in Europa. De introductie van digitale TV door KPN en Digitenne heeft ons ook al geen HDTV uitzendingen gebracht. Het zijn nog steeds uitzendingen in PAL-resolutie :r

Sony Japan, ik _/-\o_ naar u voor 1080i !
ik heb vooralsnog nog geen game gezien die fatsoenlijk gebruik maakt van de huidige reso (rgb kabel laat toch erg veel kartels vertonen) ik wacht eerst af tot ik het spel zelf zie in die reso's alvorens ik ga juichen.

[ Voor 3% gewijzigd door justice strike op 29-12-2004 13:59 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Kennen jullie deze al, al, al, al???? De officiele site waar het een en ander duidelijk wordt gemaakt. :9~
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97328/Site/

I love the smell of a Palm in the morning.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
initieel beschikbare wagens:
http://z-o-g.org/gt4cars/

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kijk eens 2 posts boven je.

Ik hoop dat ik binnenkort eens goed het verschil tussen 1080i/p kan zien en de normale aansluiting, want het klinkt allemaal wel veel belovend. Prologue vond ik er ongeveer hetzelfde als GT3 uitzien, dus ik hoop sowieso op wat grafische verbeteringen. GT4 lijkt trouwens een mix te worden van al het goede van GT2 en GT3 bij elkaar, want vooral de diversiteit aan auto's was in GT2 toch wel wat beter. Ook het "Used Cars" gedeelte was in GT2 wat beter uitgewerkt.

En de auto van m'n moeder zit er ook in: :D

Hier stond een plaatje van een Citroën Xantia.

[ Voor 37% gewijzigd door CorteX op 30-12-2004 18:55 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:16
Yonni schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:36:
Wow, net de intro gezien van de japanse versie, staat oa bij gtplanet. Het forum daar staat ook met leuke dingen bezaait als je wat wil weten van de auto's etc. :)

Pit crew, NOS etc. zit erin :D

Het intro filmpje is zeer gaaf, benadrukt nog eens dat GT4 een A klasse game is. Wat me oa opviel in het introotje was een Lotus Seven / Donkervoort auto. Ook zag ik oa. een Delta en een Pajero Dakar Jeep achtig iets :) .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Das een Caterham Super 7, de orginele sigaarauto ;)

Maar met dat NOS erin gaat het een beetje naar de NFS:U spellen toe en dat zou erg zonde zijn, strax krijg je ook nog van die erg foute fel groene stickers en te grote niet passende spoilers :/

Racing modification vind ik wel weer cool omdat dat op de echte raceversie is gebaseerd, je kan bijvoorbeeld in GT2 van de meeste Europeese sedans een BTCC versie maken die ook echt bestaat :)

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ja, ik mistte die Racing Conversion ook al in GT3, erg jammer. Was toch meestal de laatste stap die je maakte om je auto 'af' te maken.

Verwijderd

ik vraag me af hoe ze die pitcrew hebben uitgewerkt
verder erg veel belovend, jammer dat we idd nog zo lang moeten wachten

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
CorteX schreef op donderdag 30 december 2004 @ 01:12:
[...]

Kijk eens 2 posts boven je.

Ik hoop dat ik binnenkort eens goed het verschil tussen 1080i/p kan zien en de normale aansluiting, want het klinkt allemaal wel veel belovend. Prologue vond ik er ongeveer hetzelfde als GT3 uitzien, dus ik hoop sowieso op wat grafische verbeteringen. GT4 lijkt trouwens een mix te worden van al het goede van GT2 en GT3 bij elkaar, want vooral de diversiteit aan auto's was in GT2 toch wel wat beter. Ook het "Used Cars" gedeelte was in GT2 wat beter uitgewerkt.

En de auto van m'n moeder zit er ook in: :D
[afbeelding]
Ik gok een ander type :+ (niet de 3 liter V6)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ik heb hier een goede breedbeeld 720P beamer, dus 1080I lijkt me erg leuk.
Maar wat heb je hiervoor nodig, ik heb een NL ps2 omgebouwd met een messias chip. Zou dat gaan of heb je een japanse ps2 nodig?
En waarschijnlijk component uitgangen

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/47961/full.jpg

:/ :X Oooh, waarom moeten we nog zo lang wachten....? ;(

edit:
en nog eentje.....

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/47979/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Chrasher op 30-12-2004 22:26 ]

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:41:
Ik gok een ander type :+ (niet de 3 liter V6)
Nee, er zit inderdaad wel een andere motor in. Helaas... :o Het is trouwens ook een ouder model, maar ik vind het goed genoeg. :D

[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 30-12-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

man wat ziet dat er gigantisch lekker uit :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Laat je btw niet gek maken door die 'screenshots' die eigenlijk van de photo-mode afkomen en alle ps2 power nodig hebben om te renderen. In-game actie-werk is wel wat minder qua detail, maar nog steeds erg mooi natuurlijk ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
EfBe schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:02:
Laat je btw niet gek maken door die 'screenshots' die eigenlijk van de photo-mode afkomen en alle ps2 power nodig hebben om te renderen. In-game actie-werk is wel wat minder qua detail, maar nog steeds erg mooi natuurlijk ;)
Maar dan nog, de replays van GT zijn wel altijd heel mooi! Gaat niet alleen om de graphics zelf, ook om de sfeer ;) camerawerk en omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog een paar plaatjes uit de "photo-mode". Je kan op specifieke plaatsen of vanuit de race (replay) door de PS2 foto's laten genereren, waarbij je de camera-hoek kan bepalen. Deze plaatjes (1280x960 JPG's) kan je dan op een USB-flash-drive zetten die je dan weer op de PC kan inlezen. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48140/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48139/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 01-01-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39
damn...er zitten dtm autos in
er zitten nieuwe JGTC wagens in

en het mooiste nog wel is dat er group C wagens in zitten :9~ die bakken zijn ubergeil

maar het mooiste vind ik toch wel de audi R8, ik hoopte al vurig dat die erin zou zitten...die auto MOET ik gewoon hebben :D

het wachten voor mij is wat minder lang dan voor jullie gelukkig omdat ik pas een halfjaar mn ps2 + gt3 heb. beiden amerikaanse versie bovendien. hopelijk komt ie daar in de states net wat eerder uit dan hier(zal wel niet maar hopen mag altijd) en dan kan ik hem spelen zodra ik met gt3 op de 100% zit, zit nu op de 65% maar heb de simpele arcade nog niet gedaan

maw gt4 kom maar op :9 nordschleife!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Hmm..ik krijg binnenkort weer een flink factuurtje binnen, en ik heb GT2 gespeeld op mijn PS1 en dat vond ik echt een fantastisch spel en zit er dus aan te denken een PS2 te kopen voor GT4, maar ik kan niet wachten :)

Is het misschien dom om nu een PS2 + GT3 te kopen of is het echt verstandig even te wachten tot er een mooi doublepack uitkomt met zo'n klein PS2'tje en GT4?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Wat denk je zelf? Ik zou persoonlijk een paar maandjes wachten en GT4 halen. Om nu nog GT3 te gaan spelen is een beetje overkill lijkt me. Maar ja, ik ben niet het type dat een half jaar lang elke dag eenzelfde soort spel speelt, jij misschien wel.

Overigens moet de discussie 1080i/p niet opgeblazen worden. Ik heb een tijdje een TV gehad die progressive scan aankon (ze zijn er wel rond de €1500, tell-tale sign is dat ze component ingangen hebben achterop), maar de winst is niet zo groot als in screenshots wordt voorgesteld. Waar het met name winst oplevert is bij het verminderen van jaggies, zeg maar waar FSAA voor dient op PCs (met dat verschil dat FSAA performance kost en PS niet), dit is bij TV schermen en hun lage resolutie veel beter zichtbaar. Zo zijn (bijna) horizontale lijnen op TVs zonder progressive scan altijd erg bibberig; dit is het belangrijkste effect dat PS tegen gaat. Voorts wordt het 3D gevoel van het beeld iets beter.

Uiteindelijk heb ik die TV (JVC HV32D25 oid) weer weggedaan; zoals zoveel duurdere widescreen TVs bleek dit ding teveel irritante eigenschappen te bezitten. Ik heb nu een Loewe Aventos, en hoewel die geen PS heeft, is met beeld minstens zo goed omdat hij andere dingen veel beter doet (zoals bijv. convergentie en geometrie).

Voor beamers is het een heel ander verhaal natuurlijk; daarop is met de toevoeging van progressive scan een hele groot boost in beeldkwaliteit te bereiken.

[ Voor 73% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-01-2005 12:25 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

armageddon_2k1 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:12:
Hmm..ik krijg binnenkort weer een flink factuurtje binnen, en ik heb GT2 gespeeld op mijn PS1 en dat vond ik echt een fantastisch spel en zit er dus aan te denken een PS2 te kopen voor GT4, maar ik kan niet wachten :)

Is het misschien dom om nu een PS2 + GT3 te kopen of is het echt verstandig even te wachten tot er een mooi doublepack uitkomt met zo'n klein PS2'tje en GT4?
Om de tijd te doden zou ik zowieso een pstwo gaan halen, al was het alleen maar om GT3 even lekker te kunnen spelen... dan ben je meteen voorbereid voor het geweld wat Gt4 mogelijk zal gaan brengen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
armageddon_2k1 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:12:

ik zou gewoon nu een pstwo kopen en gt3 2e hands op de kop tikken of uit een budgetbak vissen. gt3 biedt nog zat fun uurtjes tot gt4 uitkomt. ik heb het zelf ook gedaan, alleen heb ik beiden dan 6 maanden geleden al gekocht. vergeet er ook niet een memory card bij te kopen...helaas weer wat extra geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah net even gekeken... pstwo met 2 controllers, DVD remote en memorycard voor 180 euro... niet gek he...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hier staat ook aardig wat eyecandy: http://i-bbs.sijex.net/imageBoard.jsp?id=gt4&count=0

ff naar beneden scrollen en op de cijfers klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
KeeZ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:32:
mjah net even gekeken... pstwo met 2 controllers, DVD remote en memorycard voor 180 euro... niet gek he...
Welke winkel?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
De Megane 2.0 Coupé uit 2000 schijnt er ook in te zitten... aangezien ik die zelf gereden heb ben ik al een tijdje op zoek naar een screenshot, maar die kan ik nog niet vinden. Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt hij nu precies uit in de states ?
En wanneer in Europa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dr. Strangelove schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:38:
De Megane 2.0 Coupé uit 2000 schijnt er ook in te zitten... aangezien ik die zelf gereden heb ben ik al een tijdje op zoek naar een screenshot, maar die kan ik nog niet vinden. Kan iemand helpen?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48212/full.jpg

Staat bij de tweedehands/gebruikte wagens: http://z-o-g.org/gt4usedcars/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:43:
Wanneer komt hij nu precies uit in de states ?
En wanneer in Europa ?
Feb/Maart in europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:31

Polycom

Poes van goud

Gran Turismo 4 zal in Europa op 9 maart 2005 verschijnen. Dat heeft Sony Europe vandaag bekend gemaakt.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffft, en zelfs dan gaan ze het nog uitstellen weet je wel.
Anyway, als hij uitkomt in de VS , dan haal ik em daar wel
Maar wil ik wel weten wanneer hij er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Uitstel is niet meer nodig want het spel is helemaal klaar, moet alleen nog het 1 en ander vertaald worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Is er al een lijst van Autos?

Kan iemand me misschien vertellen of er ook Volvo's in zitten? zoals de R serie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Qorne schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:19:
Is er al een lijst van Autos?

Kan iemand me misschien vertellen of er ook Volvo's in zitten? zoals de R serie? :9
Staat al in dit topic :/

edit:
Én op de officiele site :/

Enfin, Volvo 240 en s60 zitten erin. (Volvo is nou ook niet echt een racemerk)

Misschien dat ik m'n vriendin toch nog kan overhalen voor de multiplayer, fiat 500 zit er in :D

[ Voor 38% gewijzigd door pagani op 02-01-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Die op de officiele site is verre van compleet :)

hier staan alle auto's die in de Aziatische versie van het spel zitten: http://www.granturismox.net/forum/viewtopic.php?p=692#692

696 totaal :)

(heel misschien zitten er nog wat verstopte auto's in)

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Killalot op 02-01-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:55:
Die op de officiele site is verre van compleet :)

hier staan alle auto's die in de Aziatische versie van het spel zitten: http://www.granturismox.net/forum/viewtopic.php?p=692#692
Wel vreemd, waar is de golf vr6 gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
waar heb je dat ooit zien staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:02:
waar heb je dat ooit zien staan dan?
Kwam ooit eens voorbij in een officiële lijst, nou ja, stond golf vr6 gti, maar dat is natuurlijk geen bestaande aanduiding (óf gti, óf vr6). Maar enfin, de golf VR6 is sneller dan welke golf GTI dan ook, dus beetje vreemd dat ze die er niet in hebben :/ (en hij klinkt ook zoveel mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Zal wel GTI geweest zijn want de VR6 heb ik nog nooit ergens in een lijst of op een forum zien staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

sterker nog... ik heb er nog nooit van gehoord :/ misschien bedoel je de R32? (ook beter als de GTI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Mooi zo :) Maar ik wil hem natuurlijk wel graag in het donkerblauw hebben... dat zal wel lastig worden als hij 2nd hand is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
RMB schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:41:
sterker nog... ik heb er nog nooit van gehoord :/ misschien bedoel je de R32? (ook beter als de GTI)
Zien is geloven, hoppa :P .

Afbeeldingslocatie: http://www.autobrochures.nl/pictures_picture_page/p_VW%20Golf%20VR6.jpg

Tis een 2.8 blok, ~ 174 pk. Heeft oa. in de Golf 3 gezeten, ook in sommige Passat's en Jetta's zie je ze. Zelfs een Golf 4 tegen gekomen. Ook de Corrado's pasten ze in. :*)

Best strak ding dus. :>

Afbeeldingslocatie: http://www.dynopower.freeserve.co.uk/homepages/images/vr6engine.jpg

Een smal blok, de V hoek is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
RMB schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:41:
De VR6 zat volgens mij nog een tikkie boven de Golf III GTI, de Golf VI R32 is een heel andere (prijs)klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Iemand heeft een filmpje gemaakt van een stock Nissan R92CP op La Sarthe (Le Mans circuit) zonder chichanes, 380 op het rechte stuk :~

download: 34 MB .MPG

Hij probeerde ook nog ff een oldtimer op een heuvel te krijgen: 7.3 MB .MPG

misschien lukt het met wat NOS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Sir_Killalot schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:59:
Hij probeerde ook nog ff een oldtimer op een heuvel te krijgen: 7.3 MB .MPG

misschien lukt het met wat NOS :+
LOL :D Doet me denken aan dat Italiaanse bergdorpje in GT4 Prologue, "Cita di Aria" ofzo. Als je daar met een klein wagentje door die stijle straatjes omhoog gaat, dan trek je door tot z'n 3 waarna hij dat niet meer redt en je terug moet schakelen naar z'n 2.

Je kan daar heel goed de hellingproef doen met GT4 Prologue. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ok over de golf .... ik geloof et nu wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
RMB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:01:
ok over de golf .... ik geloof et nu wel ;)
Ok :>
Wel jammer dat er geen corrado in zit :P

Lol @ oldtimer, ben benieuwd hoe hard een fiat 500 daar bultaf gaat :P

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 03-01-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Iemand heeft hier zijn site volgezet met "GT4 photo-mode" plaatjes. Zitten hele mooie tussen! :9~

paar voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48315/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48316/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48317/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48318/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48319/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Lol @ die laatste, die crash van die s2000 is een tikkie fake, vanwege gebrek aan schade, maar het ziet er allemaal wel top uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dat is een Mazda RX-7

Wel mooie plaatjes overigens (kwijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
RMB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:29:
Dat is een Mazda RX-7

Wel mooie plaatjes overigens (kwijl)
Excusé, het staat ook niet groot op het nummerbord ofzo |:(

Maar ja, die Japanners lijken ook allemaal op elkaar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

weet iemand waar er ingame screens door zo'n Jap gepost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
RMB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:35:
weet iemand waar er ingame screens door zo'n Jap gepost zijn?
Op de vorige pagina staan twee filmpjes, vooral de lemans film geeft een goede indruk van in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bart smit stond ie op pre-order... verkrijgbaar vanaf januari...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
heb weer 2 nieuwe full lap in-game filmpjes:

Audi R8: 15 MB .MPG

DeLorean: 22 MB .MPG

In het filmpje met de Audi kan je ook het nieuwe camerastandpunt tijdens het racen goed zien :)

en een extraatje

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Killalot op 03-01-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik zou wel eens een Photo-mode plaatje in hoge resolutie willen zien (1280x960 geloof ik)... kijken of dat een beetje printbaar is op 20x30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Zit er net zoals in GT2 zon race modification in dat je allemaal spoilers/race stickers er op krijgt, dat misde ik in GT3 eigenlijk wel. Het ziet er echt te vet uit GT4 wordt tijd das ze ff paar extra man op dat vertallen zetten zodat ie hier sneller is. En @golf, maybe zit ie wel in europese versie weet niet of hier verschil in zit maar met nfsu bijv had je wel verschil in de versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dr. Strangelove schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:00:
Ik zou wel eens een Photo-mode plaatje in hoge resolutie willen zien (1280x960 geloof ik)... kijken of dat een beetje printbaar is op 20x30 :)
Folow this link......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
kRyPtO schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:07:
Zit er net zoals in GT2 zon race modification in dat je allemaal spoilers/race stickers er op krijgt, dat misde ik in GT3 eigenlijk wel. Het ziet er echt te vet uit GT4 wordt tijd das ze ff paar extra man op dat vertallen zetten zodat ie hier sneller is. En @golf, maybe zit ie wel in europese versie weet niet of hier verschil in zit maar met nfsu bijv had je wel verschil in de versies.
Zit er helaas niet in :(

Je kan nu wel op elke auto zelf een spoiler zetten zodat je toch een beetje downforce hebt :)

klikbaar voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://www.3000gt.ch/GT4/323256.jpg

(gelukkig geen foute stickers en neon zoals in NFS:U)

nog ff 2 klikbare photomode pics:

Afbeeldingslocatie: http://image.i-bbs.sijex.net/bbs/gt4/1104761443686o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.i-bbs.sijex.net/bbs/gt4/1104741064358o.jpg

:+

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Killalot op 03-01-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Oei, dat valt niet tegen. Een beetje PSen met Unsharp Mask en dat kan erg mooi worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Sir_Killalot schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:39:
[...]

Zit er helaas niet in :(

Je kan nu wel op elke auto zelf een spoiler zetten zodat je toch een beetje downforce hebt :)

klikbaar voorbeeld: [afbeelding]

(gelukkig geen foute stickers en neon zoals in NFS:U)

nog ff 2 klikbare photomode pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

:+
Hmm das best jammer alleen zon spoilertje, vond wel vet in GT2 kocht je gewone viper deed je zon mod erop en was het zon vette viper met die witte strepen zelfde als met lancer etc werde dan van die wrc auto's. Jammer dat ze dat eruit hebben gehaald en gelaten. Maar goed GT3 was des al niet te min een top spel en denk dat deze alleen maar weer beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kRyPtO schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:18:
[...]

Hmm das best jammer alleen zon spoilertje, vond wel vet in GT2 kocht je gewone viper deed je zon mod erop en was het zon vette viper met die witte strepen zelfde als met lancer etc werde dan van die wrc auto's. Jammer dat ze dat eruit hebben gehaald en gelaten. Maar goed GT3 was des al niet te min een top spel en denk dat deze alleen maar weer beter is.
mwah ik zie het nut niet echt van het uiterlijk, tuurlijk is het leuk als het erop lijkt maar het gaat om de rijcapaciteiten. je kunt je straat skyline gt-r nog zo opvoeren en opwaarderen, uiteindelijk zal het nooit een jgtc gt-r versie worden, dat verschilt gewoon teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Er zit toch nog 1 auto in met neon :X

De Nissan Skyline ER34 (D1GP) heeft in het echt blauw neon dus de auto in het spel ook:

Afbeeldingslocatie: http://z-o-g.org/imgs/gt4/IMG0000.JPG

Afbeeldingslocatie: http://z-o-g.org/imgs/gt4/IMG0001.JPG

Echte versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.blitz.co.jp/d1gp/gallery/04-ex1-12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blitz.co.jp/d1gp/gallery/04-ex1-11.jpg

ze hebben um wel goed nagemaakt _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-01-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik vind 'em in het spel eigenlijk nog wel mooier... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
bolleh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:24:
[...]

mwah ik zie het nut niet echt van het uiterlijk, tuurlijk is het leuk als het erop lijkt maar het gaat om de rijcapaciteiten. je kunt je straat skyline gt-r nog zo opvoeren en opwaarderen, uiteindelijk zal het nooit een jgtc gt-r versie worden, dat verschilt gewoon teveel :)
Het is niet alleen voor het uiterlijk want de auto werd ook lichter en je standaard auto kreeg voor en achterspoilers zodat je de downforce kon aanpassen, erg zinvol dus :)

Zoals ik al eerder in dit topic zei, veel sedans (Mondeo/406/Primera) kon je veranderen in de echt bestaande BTCC versie en in de US versie van GT2 kon je de Ford Taurus in een echt bestaande NASCAR van Mark Martin veranderen en zo zijn er nog veel meer voorbeelden :)

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48357/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Sir_Killalot schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:42:
[...]

Het is niet alleen voor het uiterlijk want de auto werd ook lichter en je standaard auto kreeg voor en achterspoilers zodat je de downforce kon aanpassen, erg zinvol dus :)

Zoals ik al eerder in dit topic zei, veel sedans (Mondeo/406/Primera) kon je veranderen in de echt bestaande BTCC versie en in de US versie van GT2 kon je de Ford Taurus in een echt bestaande NASCAR van Mark Martin veranderen en zo zijn er nog veel meer voorbeelden :)

klikbaar
[afbeelding]
Dat met die Taurus kan in GT2 Pal ook hoor, ik heb die Taurus in mijn GT2 garage met mod's erop, maar volgens mij dan niet die #6, dat weet ik niet meer zeker.

Verder aan de ene kant misschien wel jammer dat die modificatie optie er nog steeds niet in zit. Maar wat zeuren we aan de andere kant eigenlijk? Ik denk dat er van veel gezeur eens gerelativeerd moet worden. Zie wat een omvangrijke game het is geworden! Sjee, niet normaal wat een werk erin is moeten gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Yonni schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:53:
[...]

Dat met die Taurus kan in GT2 Pal ook hoor, ik heb die Taurus in mijn GT2 garage met mod's erop, maar volgens mij dan niet die #6, dat weet ik niet meer zeker.

Verder aan de ene kant misschien wel jammer dat die modificatie optie er nog steeds niet in zit. Maar wat zeuren we aan de andere kant eigenlijk? Ik denk dat er van veel gezeur eens gerelativeerd moet worden. Zie wat een omvangrijke game het is geworden! Sjee, niet normaal wat een werk erin is moeten gaan zitten.
Ik(we) zeiken er niet over, vind het alleen jammer dat het er niet in zat vond het in GT3 al heel erg jammer en dacht misschien in GT4 toch weer. Vond het toch een leuke optie heb wel 210123 keer de sunday cup gedaan om eindelijk die mod voor me vipertje te krijgen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Yonni schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:53:
[...]

In de PAL versie word het idd ook een soort NASCAR maar niet de echt bestaande van Mark Martin ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.allcarracingbetting.com/w-paper/Mark%20Martin.jpg
clickable

Is later wel gewijzigd in de US versie vanwege een licentie conflict :)

(er zijn 3 versies van GT2 in de US :+)

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-01-2005 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Sir_Killalot schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:42:
[...]

klikbaar
[afbeelding]
wat ik bedoel te zeggen is dat het simpelweg verlichten/ophogen van je power en wat spoilers toevoegen van je audi A4 nog geen dtm versie maakt ;)
mischien in het spel wel maar dat zou dan wel weer jammer zijn imho want zon race auto is compleet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
In GT2 kon dat met sommige auto's dus wel :)

maar laten we het is weer een keer over GT4 gaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:48:
heb weer 2 nieuwe full lap in-game filmpjes:

Audi R8: 15 MB .MPG

DeLorean: 22 MB .MPG

In het filmpje met de Audi kan je ook het nieuwe camerastandpunt tijdens het racen goed zien :)

en een extraatje
Helaas zijn de links naar de filmpjes dood :'( had ze nog niet gezien was eigenlijk wel benieuwd, alleen het extraatje werkt nog, die is ook wel leuk maar zie je weinig GT4 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor.

Ik heb GT en GT2 helemaal grijs gespeelt. Nu is mijn vraag is GT3 erg veranderd? Ik bedoel dus is het net zo'n verschil tussen Need For Speed 5 en Need For Speed Underground. (zwaar verpest dus :P )
Ik ben van plan om een playstation 2 aan te schaffen en dan GT3 en GT4 te kopen :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Nope, logisch vervolg. Stuurt net wat slicker (door de lage framerate vind ik GT en GT2 tegenwoordig niet speelbaar meer. verwend nest ben ik ;) ), ziet er prachtig uit, maar past helemaal in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb gehoord dat GT4 een DVD-9 zal worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

uhh en dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Een schijfje van 9GB ipv 4,7GB :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Dual layer dus. Zoals bijna alle DVDs. Niet echt opzienbarend lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:07:
Vindt dit ook niet echt schokkend, had het eigenlijk wel verwacht mbt aantal auto's en raceparcours en het hoge detail.
Ik kijk meer op wanneer GT4 eindelijk in de winkel ligt |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ahh
ok.. zeg dan gewoon : dual layer dvd ;) anders snap ik het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:07:
Voor een PS2 spel wel heb ik gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Tja, kwestie van tijd eigenlijk. Er zit natuurlijk wel een hoop moois in dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

gt5 moet op een 3 dubbele dual layer komen :D
lkkr veel data..... ik hoop wel nog dat deeltje 5 op ps2 uitkomt.....

[ Voor 45% gewijzigd door RMB op 04-01-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:25:
Ik heb gehoord dat GT4 een DVD-9 zal worden.
Ja, het is bevestigd. Goed nieuws, dan kan ik hem langer exclusief spelen op m'n Japanse PS2 :Y) Met swapdiscs en modchips (kut-piraten!) werkt GT4 niet. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:46:
[...]
Ja, het is bevestigd. Goed nieuws, dan kan ik hem langer exclusief spelen op m'n Japanse PS2 :Y) Met swapdiscs en modchips (kut-piraten!) werkt GT4 niet. })
Jawel hoor. De p2p netwerken staan op dit moment al vol met GT4. Daarnaast kun je dvd9 ook gewoon copieren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:46:
[...]
Alsof het voor een modchip uitmaakt of je een dvd5 of een dvd9 erin doet :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
RMB schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:44:
Er komt als het goed is nog een versie voor GT5, een soort GT4 met Online Network Play, maar GT5 word voor de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
RMB schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:44:
Gezien de ontwikkelingstijd van de vorige GTs durf ik er heel wat centjes op in te zetten dat dat niet gaat gebeuren. Ik durf zelfs te wedden dat GT5 het bij lange na niet als launch title voor de PS3 gaat redden (net zoals GT3 miserabel faalde in het halen van de launch van de PS2). Het zal dus ook vrijwel zeker geen niet-bestaande 3-dubbele layer worden maar blu-ray.

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-01-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 19:24

bAdmuTs

mAzE

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Jawel hoor. De p2p netwerken staan op dit moment al vol met GT4. Daarnaast kun je dvd9 ook gewoon copieren.
De 2 versies die er zijn zijn allebij nuked ;).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet wachten op gt4, alleen vind ik het jammer dat ze zich niet ook hebben gericht op het optisch tunen van de auto. Dan zou de auto veel persoonlijker worden, misschien dat gt5 online gaat en dan is het wel leuker als je met een persoonlijke auto kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:18:
[...]

Helaas zijn de links naar de filmpjes dood :'( had ze nog niet gezien was eigenlijk wel benieuwd, alleen het extraatje werkt nog, die is ook wel leuk maar zie je weinig GT4 |:(
Dat jochie speelt een level uit de GT4 Prologue. Best knap als iet het echt zelf doet. Was namelijk niet zo makkelijk als dat het er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:25:
kan niet wachten op gt4, alleen vind ik het jammer dat ze zich niet ook hebben gericht op het optisch tunen van de auto. Dan zou de auto veel persoonlijker worden, misschien dat gt5 online gaat en dan is het wel leuker als je met een persoonlijke auto kan racen.
Als je optisch wil tunen moet je NFS Underground kopen :)

(gelukkig geen rice bakken in GT4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ok, heb hem eindelijke binnen (Japanse versie met glossy referentie boekje). Even snel mijn eeste indruk na een kwartiertje spelen:

Erg cool:
- Handling is natuurlijk super realistisch.
- Detail van de circuits zijn goed gedaan
- Publiek doet een stapje terug als je voorbij scheurt in de rally-banen :)
- Geluid: Dolby Digital bij filmpjes, Dolby Pro Logic II tijdens het spel :9
- Progressive scan 480p / 1080i ondersteuning. 1080i is full resolution breedbeeld _/-\o_ , de normale NTSC mode is anamorfisch.
- LAN mode! Nog niet geprobeerd, maar lijkt me cool. Er is ook al een internet tunnel aangekondigd, dus effectief is het toch nog online :)

Toch wat minpuntjes:
- Neemt minimaal 1500MB op de memory card in beslag. Erg veel. Je kunt ook je savegame niet op een USB device of harddisk zetten.
- Kan niet geïnstalleerd worden op de harddisk. Is eigenlijk wel nodig. Laadtijd van menu naar menu is zo'n 5 seconden. Dit had beter gekund.
- Je kunt niet een ravijn in duiken.
- Je kunt geen mensen aanrijden :P
- Geen realtime schademodel, dus geen zichtbare krassen en deuken na het schrapen van andere auto 's of obstakels.
- Geen multiplayer linkup via firewire (iLink) voor de oudere PS2 modellen.
- in NTSC mode is soms sprake van een lichte flikkering in het beeld. Dit zou kunnen zijn omdat de rendering erg geoptimaliseerd is voor progressive scan.

[ Voor 7% gewijzigd door ari3 op 04-01-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
- Geen multiplayer linkup via firewire voor de oudere PS2 modellen.
.
Geluksvogel :D!

maare bedoel je met dat laatste... dat er geen iLink optie in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
RMB schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:23:
[...]

Geluksvogel :D!

maare bedoel je met dat laatste... dat er geen iLink optie in zit?
Ja, helaas geen iLink...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, ik zou goed pissig worden als ik Spyker was. Kolere wat een slechte kwalitiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
Ok, heb hem eindelijke binnen (Japanse versie met glossy referentie boekje). Even snel mijn eeste indruk na een kwartiertje spelen:
hoe doe je dat dan met de japanse taal? lijkt me toch behoorlijk lastig :(
maar ik ben verder wel geinteresseerd als de taal niet zon probleem is, kheb namelijk een usa ps2. die zouden japanse spellen toch ook gewoon moeten draaien of niet?

waar en voor hoeveel heb je em hierheen gehaald als ik vragen mag?

[ Voor 54% gewijzigd door bolleh op 04-01-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
bolleh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:37:
[...]

hoe doe je dat dan met de japanse taal? lijkt me toch behoorlijk lastig :(
Ik studeer Japans. De meeste tekst is overigens gewoon in eenvoudig schrift: katakana. Dit is gewoon fonetisch engels, geschreven met eenvoudige karakters. Bovendien is dit de Aziatische versie. Er zit een reference card bij in het Engels voor de meeste instellingen, maar de tekst in het spel blijft Japans. Veel menu's worden trouwens gepresenteerd als icoontjes. Navigatie is goed te doen, ook voor mensen die geen Japans kunnen lezen.
maar ik ben verder wel geinteresseerd als de taal niet zon probleem is, kheb namelijk een usa ps2. die zouden japanse spellen toch ook gewoon moeten draaien of niet?
Nee, de Japanse en Aziatische versie hebben beide regiocode NTSC-J. Een Amerikaanse PS2 kan alleen spellen draaien met regiocode NTSC-U/C.
waar en voor hoeveel heb je em hierheen gehaald als ik vragen mag?
Gekocht bij NCS voor $68 en laten versturen per luchtpost ($9). Levering duurde slechts een week. Sterke euro tegenover een zwakke dollar, omgerekent even duur als de Europese versie gaat worden.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.