[HOME-BB] Nieuwe snelheid verhoging

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.625 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik niets gemerkt van de verhoging, ik heb net een email gestuurd naar @home.
Nu maar hopen dat mn COM21 wordt vervangen voor een Motorola :*)

down = 439kb
up = 20kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:12:
Theoretisch;

- een upload van 512/8 = 64 kb/sec.

Praktijk bij mij;

is een upload van ongeveer 54 a 55 kb/sec.

Is hier nog wat aan te doen? Mag ik hierover klagen bij @home?
Ik heb Motorola modem van ong 2 jaar oud (witte).

p.s Download gaat wel op de beloofde snelheid....

-edit-

Regio Tilburg
Klacht indienen. Dit kan natuurlijk niet. Dergelijk snelheden zijn uit het dinosaurus-tijdperk en behoren niet tot de mogelijke uploadsnelheid hedendaags!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-dubbel-

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Oldenzaal Com-21!

Download: 503.2 kB/s
Upload: 51.5 kB/s

:9 Niets te klagen dus. Com 21 platform lijkt hier harstikke lekker te werken. :) Nou moet ik wel bekennen dat ik vooral 's avonds laat internet, en dit ook op dit tijdstip getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yes, nu is het helemaal lekker geworden na de mindere snelheid van gisteren. Met com 21 Harlingen:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Jul 2 2004 om 09:30:12 UTC+0200)

Download : 516.5 KByte/sec
Upload : 56.3 KByte/sec

:P

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

vandaag mijn com21 laten vervangen door een wit moterolla modem (liever zwart gehad): meteen duidelijke snelheid verschillen:

(Overgenomen op Fri Jul 2 2004 om 12:18:22 UTC+0200)
Download : 381.7 KByte/sec
Upload : 14.2 KByte/sec
Connection : 471.0 Conn/min
Ping test Nederland : 32.0 ms

tegenover

(Overgenomen op Fri Jul 2 2004 om 14:38:58 UTC+0200)
Download : 517.8 KByte/sec
Upload : 38.0 KByte/sec
Connection : 684.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms

de upload zou iets hoger mogen zijn maar dat wacht ik nog wel even af ... als het binnen 2 weken niet hoger is dan bel ik gewoon weer.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
Hier ook een degradatie van snelheid ipv verhoging. Ik zit nu weer op een upload van 128 kbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
maontje schreef op 28 juni 2004 @ 23:22:
[...]

Nou dat wil niet altijd werken. Heb als monteur gewerkt voor @home. En heb genoeg aansluitingen verandert [van com21 naar motorola] en met optimizer kwam hij meer niet als wel online en dan ook nog eens super instabiel. Wij hebben toen de optimzer en tras 141 moeten vervangen voor een tras 10 met een ctu-01/02 en dat werkt weer wel perfect..
Meestal heeft zo'n probleem te maken met het feit dat het signaal op de doos in de kamer met de PC sowieso al niet sterk is. Zoiets kan gebeuren als er bijvoorbeeld veel met splitters is gewerkt. 't Heeft bij iemand die ik ken ook niet willen werken, maarja, die heeft dan ook z'n TV in z'n slaapkamer doorgesplit vanaf z'n woonkamer, en als je de Splitter dan op de CF-02 zet (op zich al bijna onmogelijk) trekt de splitter de helft van het signaal weg. In zo'n geval is de combo TRAS-10 --> CTU01/CTU02 niet te ontlopen. Maar in mijn situatie werkt het echt perfect. Ik heb in de meterkast een doodsimpele 1-gats CAI AOP doos, en daar zit de een of andere verdeler op waar twee dozen aan hangen voor RTV in mijn woon- en slaapkamer. OP de 2-gats RTV doos in de huiskamer heb ik nu dus de CF-02 gedrukt en daar hangt het modem aan. Heb op een WAN-IP conflict met iemand in Emmen na nog nooit storing gehad. M'n signal readings zijn ook perfecto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10
vergeleken met een week geleden is het wel wat beter, ik haal downloadsnelheden van 490 kB/sec maar de uploadsnelheid blijft hangen rond de 32-34 kB/sec. Ik heb het getest met speedsuite en ik heb zelf een bestand van 15mb geupload naar ons webhost (is altijd supersnel) maar ik krijg bij beide een uploadsnelheid van 32-33 kB/sec. Com21 modem @ Tilburg, is het verstandig om dit aan @home te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

Rond dit tijdstip is de snelheid wel OK, maar overdag zit ik meestal op de helft van wat ik nu haal...
Ik hoor goede verhalen over motorola modems (vooral mbt upload snelheden) nadeel is wel dat je een nieuw ip adres krijgt...

@home -> Com21 -> Tilburg

download van ftp.xs4all.nl
Transferred: 10mb.bin 10.485.760 bytes in 20,81 (516,94 KB/Sec)

upload naar 8mbit server in nederland
Transferred: 10mb.bin 10.485.760 bytes in 03:42 (46,16 KB/Sec)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

zelfs snachts zit ik nog op de 23kb/s ... tot op heden nog niks gehoord van @home

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Ik heb mijn Motorola SB5100e ondertussen ook binnen. :)

Downstream:
ftp> get 10mb.bin
200 PORT command successful
150 Opening ASCII mode data connection for 10mb.bin (10485760 bytes)
226 Transfer complete.
ftp: 10527262 byte ontvangen in 21.52seconden 489.30kB/s.
ftp> get 10mb.nul
200 PORT command successful
150 Opening ASCII mode data connection for 10mb.nul (10485760 bytes)
226 Transfer complete.
ftp: 10485760 byte ontvangen in 21.84seconden 480.05kB/s.
Upstream:
ftp> put 10mb.bin
200 PORT command successful.
150 Opening ASCII mode data connection for 10mb.bin.
226 Transfer complete.
ftp: 10527262 byte verzonden in 172.44seconden 61.05kB/s.
ftp> put 10mb.nul
200 PORT command successful.
150 Opening ASCII mode data connection for 10mb.nul.
226 Transfer complete.
ftp: 10485760 byte verzonden in 172.42seconden 60.81kB/s.
Perfect dus. :)

Wat ik me nog wel afvraag, volgens de data sheet op http://broadband.motorola.com/modem/sb5100.pdf zou het modem remote te managen zijn via SNMP, heeft iemand hier al wat mee gespeelt?
Lijkt me dat dit alleen het geval is wanneer je op 192.168.1.<x> zit, en hetzelfde subnet als het modem. Hebt er dus vrij weinig aan, of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
r0b schreef op 09 juli 2004 @ 13:22:
Ik heb mijn Motorola SB5100e ondertussen ook binnen. :)

Downstream:
[...]

Upstream:
[...]

Perfect dus. :)

Wat ik me nog wel afvraag, volgens de data sheet op http://broadband.motorola.com/modem/sb5100.pdf zou het modem remote te managen zijn via SNMP, heeft iemand hier al wat mee gespeelt?
Lijkt me dat dit alleen het geval is wanneer je op 192.168.1.<x> zit, en hetzelfde subnet als het modem. Hebt er dus vrij weinig aan, of niet? :)
Het Modem IP-adres 192.168.100.1 is altijd te benaderen, maar de config file die @Home naar je modem stuurt is zodanig dat SNMP is uitgeschakeld vanaf de LAN kant (vanaf jouw kant dus) en alleen werkt vanaf het HFC MAC. SNMP kun je dus niet (zomaar) gebruiken. Dan zul je eerst naar dingen als Modem uncaps moeten kijken op internet. Daar zijn in ieder geval voor de SB4200 ook config files voor te vinden. Totnogtoe heb ik eigenlijk nog mnooit een (succesvolle) uncap voor de 5100 gevonden, en bovendien is @Home dan niet blij. Ze zien het namelijk zodra je een non-standaard config-file gebruikt.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hi-Sintar schreef op 05 juli 2004 @ 03:26:
vergeleken met een week geleden is het wel wat beter, ik haal downloadsnelheden van 490 kB/sec maar de uploadsnelheid blijft hangen rond de 32-34 kB/sec. Ik heb het getest met speedsuite en ik heb zelf een bestand van 15mb geupload naar ons webhost (is altijd supersnel) maar ik krijg bij beide een uploadsnelheid van 32-33 kB/sec. Com21 modem @ Tilburg, is het verstandig om dit aan @home te melden?
Als je dit meldt, kun je dan ff een antwoord/reactie van @H posten? Ik zit thuis met een kleine 300k down en rond de 30 up, en volgens mij is dat toch echt niet helemaal volgens "standaard"... :(
Oh, btw: COM21 in Kerkrade

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Brabo-Joossie schreef op 12 juli 2004 @ 10:46:
[...]

Als je dit meldt, kun je dan ff een antwoord/reactie van @H posten? Ik zit thuis met een kleine 300k down en rond de 30 up, en volgens mij is dat toch echt niet helemaal volgens "standaard"... :(
Oh, btw: COM21 in Kerkrade
Tot nu toe nog niet gedaan, op zich heb ik geen behoefte aan een hogere uploadsnelheid maar dit is natuurlijk niet wat ze mij beloofd hebben dus ga ik het zeker even melden. Als ik een antwoord heb gekregen zal ik het hier posten.

(Overgenomen op Mon Jul 12 2004 om 18:23:32 UTC+0200)

Download : 466.1 KByte/sec
Upload : 34.5 KByte/sec
Connection : 529.0 Conn/min
Ping test Nederland : 32.0 ms

[ Voor 17% gewijzigd door Hi-Sintar op 12-07-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

(Overgenomen op Mon Jul 12 2004 om 18:23:32 UTC+0200)

Download : 151.3 KByte/sec
Upload : 6.5 KByte/sec
Connection : 421.0 Conn/min
Ping test Nederland : 163.0 ms

Ik heb dus zojuist een mail aan @Home gestuurd:
Hallo,

Ik ben al enige tijd niet helemaal tevreden met mijn breedbandabonnement: voor de door jullie aangekondigde snelheidsverhoging had ik zo'n 200 down en 20 tot 25 up. Ik heb bewust gewacht op die snelheidsverhoging, in de hoop op een betere verbinding. Echter, sinds 1 juli (iets eerder al, eigenlijk) zit ik op een kleine 250 down, met uitschieters naar 150 in de namiddag en 300 in de late avond, en zo'n 30 up. Naar mijn idee is dit te weinig, gezien de snelheden waar jullie mee adverteren (4000/512 ofwel 500/64).
Ik heb op internet gezien dat dit aan mijn modem te wijten kan zijn (COM21). Mijn vraag: klopt dat, en zo ja, kan er dan misschien iets aan gedaan worden? Het is voor mij nogal frustrerend dat ik bijna 50 euro in de maand betaal voor een abonnement dat bij een willekeurige ADSL-provider voor 10 tot 15 euro minder te krijgen is, en zelfs door jullie zelf aangeboden wordt voor 10 euro minder... Alvast hartelijk bedankt!

MVrGr,
Update:
Vanochtend mail gehad van @H of ik ff 5x een Speedtest wil doen en de screenshots doormailen. Ben benieuwd...

[ Voor 6% gewijzigd door Bra-Jo op 13-07-2004 14:40 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik was net een mailtje aan het klaarmaken om te verzenden betreft mijn uploadsnelheid en wou daarbij een actuele speedtest inzetten. Tot mijn verbazing kwam dit als resultaat eruit:

(Overgenomen op Thu Jul 15 2004 om 00:54:04 UTC+0200)

Download : 517.8 KByte/sec
Upload : 54.1 KByte/sec
Connection : 646.0 Conn/min
Ping test Nederland : 26.0 ms

Meteen maar het mailtje richting de prullenbak gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

na een mailtje te hebben ontvangen waarin stond dat mijn modem binnen enkele dagen vervangen zou worden krijg ik na 2 telefoontjes doodleuk het volgende :
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben enige tijd geleden aangegeven dat wij uw COM21 modem zouden vervangen door een Docsis modem. Helaas kunnen wij de vervanging van het modem op dit moment niet uitvoeren. Op dit moment hebben wij niet voldoende capaciteit op ons Docsis platform om een significant snelheidsverschil te bewerkstelligen met de vervanging van het modem. Onze technici zijn momenteel bezig om de capaciteit van ons Docsis platform verder te verhogen. Wij begrijpen dat deze situatie enig ongemak veroorzaakt, onze excuses hiervoor.

Zodra de capaciteit op ons netwerk is uitgebreid zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klachtafhandeling
en intussen doorleuk reclame maken dat de upload is verhoogd tot 64kb :( kan ik naar aanleiding van bovenstaande acties ondernemen?? ik betaal uiteindelijk nu wel voor iets wat ik niet krijg

btw, omgeving hengelo ov

(op dit moment een upload van 15kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 20:26
Hier ook nog steeds geen verbetering qua up en downloaden met een com21 modem.

Nu is het zo dat ik hier een Motorola modem heb liggen van de buren (hebben @home opgezegd).
Maar kan ik gewoon dit modem aansluiten op de bestaande kastjes waar ook het tv-signaal op binnen komt of is er voor het Motorola modem ook dat andere kastje vereist?

Een telefoontje naar de helpdesk zal dan voldoende moeten zijn om mij over te zetten naar het docsis-platform toch?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bekende bericht ook ontvangen:
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben enige tijd geleden aangegeven dat wij uw COM21 modem zouden vervangen door een Docsis modem. Helaas kunnen wij de vervanging van het modem op dit moment niet uitvoeren. Op dit moment hebben wij niet voldoende capaciteit op ons Docsis platform om een significant snelheidsverschil te bewerkstelligen met de vervanging van het modem. Onze technici zijn momenteel bezig om de capaciteit van ons Docsis platform verder te verhogen.
Wij begrijpen dat deze situatie enig ongemak veroorzaakt, onze excuses hiervoor.

Zodra de capaciteit op ons netwerk is uitgebreid zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klachtafhandeling
wat heel leuk al is. Dus dacht ik waarom betalen voor breedband als ik het niet krijg (8~12kb up ~250down). Dus gevraagd of ze zoals vroeger het abonnements geld terug wilde storten (bij gebreke) of anders maar het abonnement beindigen.
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas kunnen wij u geen tegemoetkoming bieden voor de periode dat u een lagere snelheid behaalt.

De overeenkomst wordt, met inachtneming van 4 weken opzegtermijn, per
01-09-2004 beeindigd. Voor de volledigheid maken wij u erop attent dat uw betalingsverplichting van de abonnements- en eventueel overige kosten doorloopt tot aan het einde van uw abonnement.

Binnenkort ontvangt u van ons een modemretourdoos. U dient het modem plus de bijbehorende stroomadapter in deze doos te sturen naar:

@Home
Antwoordnummer 1171
4700WB
Roosendaal
onder vermelding van: [******]

Het versturen van het modem is kosteloos. Wij raden u aan om een verzendbewijs te vragen op het postkantoor. Indien het modem niet binnen 14 dagen na bekindiging van het contract bij ons binnen is zijn wij helaas genoodzaakt u 65 Euro in rekening te brengen.

Bij eventueel contact met onze klantenservice kunt u verwijzen naar het volgende referentienummer: [******]

Mocht u nog vragen hebben, kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klantenservice
Nou kan niet zeggen dat ik het erg vindt...het beeindigen van mijn abonnement dan. En aangezien hoe makkelijk ze nu zijn met hun klanten moeten ze meer dan genoeg hebben....wat te merken is aan hun snelheid.
En toch nog reklame maken over internet via de kabel en een gratis tv op je pc! HAH!

Dus een goede tip. Neem adsl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een onzin allemaal...

@home verhoogt de snelheden zonder prijsverhoging.. iedereen blij...

@home kan niet bij iedereen de maximale snelheid garanderen, iedereen gelijk klagen... En dat terwijl het nog steeds zo snel is als dat het was. Ik heb ook niet veel gemerkt van die verhoging maar ben nog steeds erg tevreden. :D

@home blijft naar mijn mening de beste consumentenprovider, ook al hebben ze me iets beloofd wat ze niet direct waar kunnen maken. So What? Ik betaal toch ook niet meer dan eerst?

Het overbekende spreekwoord mag hier imho gelden: Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. :) Je abonnement hierover opzeggen vind ik al helemaal triest..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:38
Sja, behoorlijk overdreven allemaal. Dan stap je over naar ADSL waarbij je óf meer gaat betalen óf snelheid in moet leveren, maar dan ben je trots, want je hebt immers @home de deur uit gedaan..... Niemand die daar van wakker ligt...

Voor mij biedt @home nog steeds de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Nu heb ik wel net sinds vorige week een Motorola modem :P

(Overgenomen op Fri Jul 16 2004 om 22:25:48 UTC+0200)

Download : 508.5 KByte/sec
Upload : 57.0 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal momenteel 480/27, en dat vind ik snel zat. Dat iemand anders dat niet snel genoeg vind kan ik goed begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat mensen tot een half jaar geleden een contract met @home afsloten voor een (ongeveer) 250/16 verbinding en daar met liefde 47€ voor betaalden. Nu @home GRATIS de snelheden verhoogt en niet de maximum snelheid behaald wordt begint iedereen te zeiken.

KOMOP MAN! deze versnelling is GRATIS!!!

Als je gegarandeerd sneller wil zoek je een andere leverancier en betaal je daar gewoon meer voor. Maar ga nu niet zeuren om iets wat in je contract niet werd gegarandeerd. Kabelsnelheid is ook niet te garanderen omdat je de bandbreedte met je wijk deelt. Of is iedereen dat ineens vergeten? En ook dat is omschreven in je afsluitcontract...

Ik vind de gratis stijging van de 250/14 naar 480/27 niet minder dan lovenswaardig en vind het ronduit belachelijk dat men erover zeurt dat die 512/64 niet gehaald wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog dezelfde snelheid had ok. Maar als je met iedere verhoging achteruit gaat op het oude "originele" snelheid is het wat anders.

Download eerst 350, na 1ste verhoging naar 320 gevolgd door 280.
Upload eerst 14, na 1ste verhoging 12 gevolgd door laatste verhoing (van 1 juli) naar 8-10.

Als ik dan voor hetzelfde geld minder krijg en voor ietsjes meer geld MEER krijg (velemaal hogere upload en vergelijkbaar down) ga je toch weg?

Kijk was het niet of nauwelijk veranderd sinds de originele snelheden (nog met 16kB/s max upload) was het allemaal geen probleem. Duurt het nog 6 maanden....mischien nog steeds de moeiete waard. Maar om nou minder te krijgen..kom op zeg.

En met 8kb/s komt een 56k6 modem weer in de buurt...vindt ik geen 48europ waard.

edit: gaat er dus niet op dat ze de snelheidsverhoging nog niet kunnen leveren, maar dat ik/wij juist snelheid kwijtraken!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 23:39:
Als je nog dezelfde snelheid had ok. Maar als je met iedere verhoging achteruit gaat op het oude "originele" snelheid is het wat anders.

Download eerst 350, na 1ste verhoging naar 320 gevolgd door 280.
Upload eerst 14, na 1ste verhoging 12 gevolgd door laatste verhoing (van 1 juli) naar 8-10.

Als ik dan voor hetzelfde geld minder krijg en voor ietsjes meer geld MEER krijg (velemaal hogere upload en vergelijkbaar down) ga je toch weg?

Kijk was het niet of nauwelijk veranderd sinds de originele snelheden (nog met 16kB/s max upload) was het allemaal geen probleem. Duurt het nog 6 maanden....mischien nog steeds de moeiete waard. Maar om nou minder te krijgen..kom op zeg.

En met 8kb/s komt een 56k6 modem weer in de buurt...vindt ik geen 48europ waard.
In dit geval heb je wel recht op klagen ja :D Ik richt me ook vooral op die mensen die vinden dat ze niet hard genoeg STIJGEN.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Tralalala, we zijn nu weken verder maar nog steeds niks, die Kadavers van @home mogen die snelheidsverhoging lekker in **** stoppen, na augustus zit het eerste jaar erop en ben ik gelijk weg, wat een waardeloze rotbende, mailen, bellen, elke keer wel weer een smoesje. Ik heb het helemaal gehad, het ligt er altijd uit, trager dan ooit, waardeloze newsservers. Ik snap niet dat er mensen zijn die tevreden zijn over deze waardeloze provider. Ik heb Chello gehad, ten tijde toen het echt verschrikkelijk was, je kon jezelf wel ophangen na al die keren dat het eruit lag maar zoals bij @home, nee sorry, het is echt nog veel erger dan bij Kwello. Kansen genoeg gegeven, echter moet alles bij @home van de klant komen terwijl die eingelijk koning is, daarom ben ik straks weg. Waardeloos, ik kan iedereen het aanraden, voor die prijs kun je beter een iets trager ADSL abbo nemen, die doen het tenminste, zijn lekker stabiel en liggen er nooit uit.

_/-\o_ @home, bedankt voor al die maanden internet(voor zover het het deed) en jullie sterven allemaal maar lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 20 juli 2004 @ 14:34:
_/-\o_ @home, bedankt voor al die maanden internet(voor zover het het deed) en jullie sterven allemaal maar lekker.
Sterf zelf :)

Deze gebruiker werkt bij @home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele tijd geleden ook met speedtestresulataten een nieuw modem aangevraagd. Bleek voldoende te zijn, modem werd omgewisseld en zou worden opgestuurd.

Van 't weekend ook het bekende capaciteits-mailtje mogen ontvangen, maar na bellen met de klantenservice gisteren, blijkt toch dat men het vervangen heeft goedgekeurd en dat 't modem wel verstuurd gaat worden.

Ben echt heel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:42:
[...]

welke afdeling :?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hehe,

Ik heb een paar keer gebeld de afgelopen dagen.
Naar mijn idee was er een behoorlijk capaciteits probleem, omdat ik (na de update van 4mbit) een enorm hoge ping had.

Ook het pingen van de default gateway ging traag, die gewoon normaal gesproken >10ms moet zijn...

Na een week of 2 kreeg ik een totaal nieuw IP adres toegewezen, ipv de voormalige 217.xxx.xxx.xxx een 8x.xxx.xxx.xxx adres.

Nu werkt het uitstekend, geen lags meer, en een supersnelle verbinding.

Ik ben aardig tevreden nu :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken voor de verhoging een brief gekregen dat ik een nieuw modem opgestuurd krijg. Een week erna was het modem binne... Meteen ingebouwd maar werkte pas vanaf 30mei. Nu geniet ik van een heerlijk snelle verbinding :)

Viel eerst zwaar tegen trouwens.... 20kbps up moest je blij mee zijn.. Nu is 60kbps up normaal...

Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de manier waarop dit is afgehandeld. Alles kwam van hun kant uit dus :Y) cheers @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:24:
Ik heb 2 weken voor de verhoging een brief gekregen dat ik een nieuw modem opgestuurd krijg. Een week erna was het modem binne... Meteen ingebouwd maar werkte pas vanaf 30mei. Nu geniet ik van een heerlijk snelle verbinding :)

Viel eerst zwaar tegen trouwens.... 20kbps up moest je blij mee zijn.. Nu is 60kbps up normaal...

Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de manier waarop dit is afgehandeld. Alles kwam van hun kant uit dus :Y) cheers @home
Ben het met je eens... En mensen die Chello à la 2 jaar geleden met @Home durven te vergelijken hebben zelfs dáár nog niet het ergste mee gemaakt... Dr was bij mij in nijmegen toen ik daar nog woonde iemand die Chello wilde maar het niet kreeg omdat-e op een 'collectieve aansluiting zat'. Maar in de kamer naast hem zat ondertussen wel iemand anders op het chello net. Naja, niet dat er erg veel te missen viel... je mocht al blij zijn als het 'online' lampje van je modem 5min aan bleef. Nee, Chello en UPC zijn in mijn opzicht echt véle malen erger dan @Home en Essent/Nutsmaas/etc... Sinds ik m'n motorola heb is de verbinding nog maar één keer onderuit geweest, en die storing was geheel te wijten aan een menselijke fout. dus van mij mag @Home lekker blijven. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

support.. bsc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opeens geheel onverwacht een motorola ontvangen! Dinsdag word ik aangesloten om 08:00 en ze geven aan dat ik de eerste week nog niet de maximale snelheid kan halen omdat ze nog bezig zijn in mijn regio, maar na een week moet hij top draaien.

Gelijk met de helpdesk gebeld, ze mogen me niet eerder aansluiten dan dinsdag en ik had niet veel zin om door te zeuren om voorrang te krijgen. Ik wacht dinsdag wel af.

Meer mensen toch onverwacht een modem ontvangen ondanks de mail van precies 1 week geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 22:27:
Vandaag opeens geheel onverwacht een motorola ontvangen! Dinsdag word ik aangesloten om 08:00 en ze geven aan dat ik de eerste week nog niet de maximale snelheid kan halen omdat ze nog bezig zijn in mijn regio, maar na een week moet hij top draaien.

Gelijk met de helpdesk gebeld, ze mogen me niet eerder aansluiten dan dinsdag en ik had niet veel zin om door te zeuren om voorrang te krijgen. Ik wacht dinsdag wel af.

Meer mensen toch onverwacht een modem ontvangen ondanks de mail van precies 1 week geleden?
Kom ik net thuis en wat denk je: postbode langsgeweest. Ligt vanaf morgen een pakketje voor me op het postkantoor van

[tromgeroffel]

@HOME!!!!!

Ik ga natuurlijk zo meteen weg en dan ben ik hier over 2 weken pas weer, dus meteen maar ff gebeld. Maar gelukkig sluiten ze je pas aan als je daarover belt.
En net vandaag was de upstream met mijn COM21 wel redelijk ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 23:37:
ik haal momenteel 480/27, en dat vind ik snel zat. Dat iemand anders dat niet snel genoeg vind kan ik goed begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat mensen tot een half jaar geleden een contract met @home afsloten voor een (ongeveer) 250/16 verbinding en daar met liefde 47€ voor betaalden. Nu @home GRATIS de snelheden verhoogt en niet de maximum snelheid behaald wordt begint iedereen te zeiken.

KOMOP MAN! deze versnelling is GRATIS!!!
Nee, de verhoging is niet gratis. De kostprijs per kbps voor @Home is in de loop de jaren flink omlaag gegaan. Net zoals bij de DSL providers overigens. Dus krijgt de klant daar iets voor terug: een snellere verbindeng. Tenminste dat zou moeten. Als ik op athome.nl kijk zie ik dat ze een breedband verbinding verkopen met 512 upload. Als dat niet haalbaar voor ze is moeten ze er 256 opzetten. Het is toch logisch dat iedereen wil hebben waarvoor hij betaald? Zeker als dat in 1 op de 5 of 1 op de 4 gevallen zo is.

Omdat @Home ons een snellere verbinding geeft moeten we alles maar pikken? Ik haal op dit moment ~350/22. (dus slechts een derde van de upload) Ik zit in een "probleem" gebied en op de site van @Home staat dat ze het begin September opgelost hebben. OK. Ik wacht tot eind September en dan eis ik waarvoor ik betaal. Kunnen ze het niet bieden ga ik weg.

Nogmaals de verhoging is niet gratis, voor @Home wordt het goedkoper dus moeten ze het product of de prijs bijstellen. Ze stellen de snelheid bij dus wil ik als klant dat ook zien.
Als je gegarandeerd sneller wil zoek je een andere leverancier en betaal je daar gewoon meer voor. Maar ga nu niet zeuren om iets wat in je contract niet werd gegarandeerd. Kabelsnelheid is ook niet te garanderen omdat je de bandbreedte met je wijk deelt. Of is iedereen dat ineens vergeten? En ook dat is omschreven in je afsluitcontract...
Dit is allang niet meer zo, met de huidige systemen kunnen ook kabelboeren bandbreedte min of meer garanderen. En, het is overigens gewoon een capaciteits probleem waar @Home al van op de hoogte was voordat ze de verhoging aankondigden. Ze wisten al dat het voor 20% van de aansluiting niet haalbaar zou zijn. Geen probleem van de techniek maar van het netwerk van @Home.
Ik vind de gratis stijging van de 250/14 naar 480/27 niet minder dan lovenswaardig en vind het ronduit belachelijk dat men erover zeurt dat die 512/64 niet gehaald wordt.
Ze adverteren ermee, trekken er klanten mee maar ze hoeven het niet waar te maken.. Ik zou bijna gaan denken dat je bij @Home werkt trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:26

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 22:27:

Yep, ik heb ook een nieuwe gehad vandaag. Alleen modem trouwens, zonder contactdoos terwijl sommigen volgens mij ook een nieuwe contactdoos hebben gehad :?

Als de modems ook nog aangemeld moeten worden bij de helpdesk dinsdag, krijgen ze het druk :). Ik las op troublesathome dat ze echt een nieuwe lading modems de deur uit hebben gedaan.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:40
Eerst een aantal speedtestjes opgestuurd, mail gekregen: Modem komt eraan, mail gekregen: toch maar niet, gisteren: een pakketje ontvangen met daarin een nieuw modem. Maandag pas aansluiten, heb nu eerst wat anders te doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week gebeld met @home, maar ik hoefde hem niet aan te melden zeiden ze. Dinsdag zou hij het zelf doen, dat staat ook in de brief die ik heb gekregen.

Nouja, we zien wel morgen. Anders bel ik gelijk om 08:00 even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
[quote]Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:35:
[...]
Dit is allang niet meer zo, met de huidige systemen kunnen ook kabelboeren bandbreedte min of meer garanderen. En, het is overigens gewoon een capaciteits probleem waar @Home al van op de hoogte was voordat ze de verhoging aankondigden. Ze wisten al dat het voor 20% van de aansluiting niet haalbaar zou zijn. Geen probleem van de techniek maar van het netwerk van @Home.
[...]

Uhmmm... Mag ik je even erop attenderen dat de systemen van vadaag de dag dat misschien wel kunnen, maar nog niet moeten? bij @Home staat nog steeds in de voorwaarden te lezen dat de geadverteerde snelheden niet de gegarandeerde snelheden zijn. Zolang dat in de voorwaarden staat te lezen heb je dat ook te pikken. Ionize heeft in dat opzicht gelijk en zecht terecht dat je niet jezelf moet vastpinnen op waar ze mee adverteren. Met de switch naar het EuroDOCSIS netwerksyseem zit @Home op de goede weg; het lukt ze steeds beter om de verbindingsbeloften ook werkelijk waar te maken. En als je in een 'probleemgebied' zit en @Home heeft dat keurig aan je vermeld, dan valt er al helemaal weinig te klagen; @home heeft zich in dat geval namelijk keurig aan z'n informatieplicht gehouden.

Overigens is het bovenstaande geen poging @Home vrij te pleiten voor verbetering; er zijn genoeg gebieden waarop ze zich wat meer zouden mogen toeleggen als ze verbeteringen willen doorvoeren: een van die gebieden is de afdeling Support, die het contact met klanten en de benadering/beantwoording van vragen van klanten weleens flink mogen verbeteren. Hoe goed ik het huidige dienstverlenigsniveau van @Home qua verbinding ook vind, het kan natuurlijk niet zo zijn dat alle issues telkens in eerste instantie bij de cliënt worden neergelegd.
Een tweede tip voor @Home zou kunnen zijn dat ze wat algemene ondersteuning voor routergebruik gaven. Al is het maar om ervoor te zorgen dat mensen mét een router ook zónder al te veel eigen verstand op het internet kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
danfoss:
het aanmelden van die modems is een scriptje; dus alleen de probleemgevallen zullen een belletje plegen
csteelooper schreef op 26 juli 2004 @ 14:40:
[knip]
Een tweede tip voor @Home zou kunnen zijn dat ze wat algemene ondersteuning voor routergebruik gaven. Al is het maar om ervoor te zorgen dat mensen mét een router ook zónder al te veel eigen verstand op het internet kunnen komen.
weet je wel hoeveel verschillende routers zijn (en daarmee verschillende manieren van instellen). En hoeveel er nog bijkomen (bedraad & draadloos) Dat is niet te doen om die te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Maestro.mosjuh schreef op 26 juli 2004 @ 18:16:
danfoss:
het aanmelden van die modems is een scriptje; dus alleen de probleemgevallen zullen een belletje plegen

[...]

weet je wel hoeveel verschillende routers zijn (en daarmee verschillende manieren van instellen). En hoeveel er nog bijkomen (bedraad & draadloos) Dat is niet te doen om die te ondersteunen.
yeah, yeah... got your point... Ik bedoel alleen ondersteuning zo van: zorg ervoor dat de router de volgende host name heeft. Voor meer informatie raadpleeg uw handleiding. Get my drift? Gewoon zodat mensen weten wat ze moeten instellen. en zo van: Als je een router gebruikt en je hebt een probleem, zorg er dan in eeste instantie voor dat de router PING-requests van buitenaf ondersteund. Waar ik heen wil is dat het een beetje irritant is dat je nu je router tussen de verbinding uit moet halen, wil je ondersteuning hebben. En da's niet altijd even makkelijk, gezien het feit dat niet iedereen éérst zonder een router op het internet geweest is, en dus soms eerst een hele hoop instellingen moet aanpassen. Ik bedoel niet dat @Home elk type router zou moeten ondersteunen... Er zijn letterlijk duizenden verschillende typen routers, dus dát zou teveel zijn... Maar als @Home nu eens uit zou gaan van zoiets dat Sweex als Quick-Start bij de router geeft... Gewoon alleen de basis-informatie. Snap je? :)

offtopic:
sjeej, ik hoop niet dat ik een erg ingewikkelde schrijfstijl heb gebruikt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 15:10
Hm, dinsdagmorgen 8 uur is geweest, maar nieuwe Motorola doet 't nog niet (en de Com21 wel). Ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten werkt vaak niet. Bellen wel.

Typisch @Home. Als ze zelf van te voren alle verzonden Motorola modems in het systeem aanmelden belt er niemand meer! Bel nu. 0900- kassa ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:26

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hier doet de motorola het perfect. Ik heb eerst nog de Com21 geprobeerd en het gekke is dat die al wel het nieuwe ip adres kreeg, maar verder deed hij niets.

Motorola eraan gehangen en meteen verbinding: 512 kbs down en 53 up.
Toen heb ik mijn router (DLINK 624+) er weer tussen gezet en opnieuw gemeten: 5kbs down en up duurde me te lang om te testen.

Ik dacht f*ck... Router oorzaak lage snelheden?
Na een paar testen had ik probleem gevonden: router WAN speed (dus naar modem toe) moest staan op 100mbit. Wel vaag dat dit uitmaakt. Zal wel een bug van de dlink zijn denk ik.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:40
Vandaag het surfbordje aangesloten en binnen een minuut was die volledig aangesloten. Sitecom DC-202 V2 had er geen moeite mee, veranderde IP naar de 82... range en bloederig snel:

(Overgenomen op Tue Jul 27 2004 om 17:23:07 UTC+0200)

Download : 516.5 KByte/sec
Upload : 58.9 KByte/sec
Connection : 1145.0 Conn/min

Enzovoort :) Hulde aan @Home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op 27 juli 2004 @ 17:23:

Upload : 58.9 KByte/sec
Connection : 1145.0 Conn/min

Enzovoort :) Hulde aan @Home :)
Je komt 1 KB upload te kort! Wanprestatie @Home!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Wij hebben werkelijk alleen maar rottigheid met internet , gisteren om 3 uur s'middags, terug van twee weken vakantie in Zuid-Frankrijk, modem was uitgeschakeld die twee weken ,na een paar minuten toen alles weer werkte ging ik even internetten, althans...dat probeerde, RETE-traag komen websites erop ,google.nl verschijnt dan nog redelijk vlot maar zodra je iets zoekt ,werkt het amper.

Of ik nou naar Tweakers.nl ga, Gamer,Ign,Hotmail(die komt er werkelijk amper op)
het gaat allemaal vershrikkelijk traag, klopt echt geen fuck van, voor onze vakantie was het lang niet altijd megasnel, maar dit is gewoon echt van de gekken.

Het gekke echter is, wanneer ik naar Speedtest.nl ga, is dit mijn resultaat

(Overgenomen op Tue Jul 27 2004 om 22:13:59 UTC+0200)

Download : 507.5 KByte/sec

De upload speed krijg ik niet eens te zien, duurt hardstikke lang...nog gekker is dat het downloaden ook behoorlijk goed was op bepaalde sites , vandaag downloade ik bijvoorbeeld een fillmpje van 5MB en dat ging met 500KB/sec
terwijl de site zelf er echt ZIEK lang over deed om te laden....

Dus de speedtests zijn prima, wanneer ik eindelijk iets kan downloaden is het ook prima, maar voordat die sites gewoon geladen zijn, ben ik werkelijk uren verder...wat kan dit nou toch zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
enschede?
heeft een kameraad van mij ook nl.
goede download maar bijna geen up (up 100b/sec)

if not:
probeer eerst even het modem grondig te resetten (lange tijd van stroom af en dan er weer op)

[ Voor 10% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-07-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
We hebben @Home gebeld vanavond nog en die zei dat we de modem een kwartiertje moesten uitschakelen, zo gezegd zo gedaan, maar nog altijd zeer traag internet .Echt te gek om los te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:59
devilsnight schreef op 27 juli 2004 @ 23:21:
We hebben @Home gebeld vanavond nog en die zei dat we de modem een kwartiertje moesten uitschakelen, zo gezegd zo gedaan, maar nog altijd zeer traag internet. Echt te gek om los te lopen
Dat Call-center van @Home is sowieso een grote puinhoop. Toen mijn modem geen verbinding kon maken met het netwerk heb ik met regelmaat mijn modem gereset (door het van het stroom af te halen), hetgeen niet mocht baten.

Bel ik naar de klantenservice waar mij gevraagd wordt of ik het modem al eens gereset heb, waarop ik antwoordde dat al meerdere keren gedaan te hebben, echter zonder resultaat. Wat zegt die man? "Nou, dan loopt u naar het modem, haalt hem even van de stroom... Nu weer erin stoppen.. en maakt hij nu wel verbinding?". Hier wordt je toch strontziek van! Hebben die mensen dan totaal geen verstand van zaken en moeten ze altijd keurig de aanwijzigingen op papier volgen? Ik wordt er echt soms goed ziek van...

Nog een voorbeeld. Een jaar geleden deed het Internet het niet. Toen heeft een medewerker mij geadviseerd mijn PC te formatteren en te herinstalleren, waarna het probleem vast verholpen zou zijn. Uit ergernis heb ik toen mijn modem 'voor de grap' eens gereset.. en warempel, probleem opgelost :(.

Het niveau daalt en daalt...

[ Voor 4% gewijzigd door Jewie op 27-07-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
devilsnight schreef op 27 juli 2004 @ 22:33:
Wij hebben werkelijk alleen maar rottigheid met internet. Of ik nou naar Tweakers.nl ga, Gamer,Ign,Hotmail(die komt er werkelijk amper op)
het gaat allemaal vershrikkelijk traag, klopt echt geen fuck van, voor onze vakantie was het lang niet altijd megasnel, maar dit is gewoon echt van de gekken.
Dit lijkt me eerder een Internet Explorer probleem. Download eens een alternatieve browser als firefox http://www.mozilla.org/products/firefox/start/ en probeer daar eens mee te surfen en kijk of je verschil ziet. Als dat zo is, zou ik een AdAware en dat soort programma's over je PC halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:59
*** Foutje ***

[ Voor 99% gewijzigd door Jewie op 28-07-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Statusupdate weer!
Ik had na het 5x SpeedTesten ook het welbekende mailtje gehad dat ze op het moment niets voor me konden doen. Belt er vrijdagmiddag iemand aan met een pakketje: @Home installatiepakket! Yeuj!
Vanochtend even het modem aan de bestaande wandcontactdoos gehangen, 3 minuutjes wachten en hey presto!!

(Overgenomen op Tue Aug 3 2004 om 11:08:26 UTC+0200)

Download : 500.5 KByte/sec
Upload : 48.1 KByte/sec
Connection : 939.0 Conn/min

@Home: HULDE!! _/-\o_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adamantium
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01-2024

Adamantium

aka UNOCRONE

Ik heb nog steeds geen f*cking motorola modem...!!! |:(
47 euri betalen voor de helft aan snelheid.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:16

lordsnow

I know nothing

devilsnight schreef op 27 juli 2004 @ 22:33:

Download : 507.5 KByte/sec

De upload speed krijg ik niet eens te zien, duurt hardstikke lang...nog gekker is dat het downloaden ook behoorlijk goed was op bepaalde sites.

Dus de speedtests zijn prima, wanneer ik eindelijk iets kan downloaden is het ook prima, maar voordat die sites gewoon geladen zijn, ben ik werkelijk uren verder...wat kan dit nou toch zijn???
Computer eens scannen op spyware?

• Dutchmega
  • Niet online
Een vriend van mij zegt dat @Home de snelheid van Basis in Enschede al heeft verhoogd.. What about the rest :)?

• maontje
  • Laatst online: 22-09 13:54

maontje

better off Playing

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:42:
[...]

Ojaa wat doe jij daar dan. Ik heb voor @home gewerkt..

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Laatst online: 22-09 13:54

maontje

better off Playing

@home gebruikt een kleine 10 dgn om een nieuw modem te activeren. das een kleine 2wkn. Terwijl ze vreger met die com 21 bakken en in het begin met die motorollies ook aan 15 minuten genoeg hadden. Dat zuigt zwaar.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op 19 augustus 2004 @ 17:38:
Een vriend van mij zegt dat @Home de snelheid van Basis in Enschede al heeft verhoogd.. What about the rest :)?
Hier in enschede ook al verhoging @ docsis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Vandaag deze mail gekregen van @Home
Geachte @Home Abonnee,

WebSpace 50 MB
Goed nieuws! @Home verdubbelt de WebSpace naar 50 MB. Dit betekent dat u vanaf vandaag meer ruimte tot uw beschikking heeft voor het maken van uw eigen persoonlijke homepage en het bewaren van documenten in uw online privé map.
Het gaat de goede kant op bij @Home :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ro schreef op 20 augustus 2004 @ 09:19:

[...]

Goed nieuws idd. en ik heb de snelheid van een basis abbo terwijl ik betaal voor een budget abbo ... wereldbedrijf dat @Home B)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 20:20

ThaHandy

Discovery Channel

Ro schreef op 20 augustus 2004 @ 09:19:

[...]

ja 50MB totaal over de acount's
dus niet per account |:( lekker duidelijk bij @home

[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 20-08-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 13:50

markvt

Peppi Cola

ThaHandy schreef op 20 augustus 2004 @ 15:21:
[...]

ja 50MB totaal over de acount's
dus niet per account |:( lekker duidelijk bij @home
50MB is toch een verdubbeling van de 25 die je al had, en dit zonder bijkomende kosten ik ben er zeer tevreden mee. :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08 16:59
Was het niet volgend jaar(2005) dat @home nederlandwijd versprijd zou zijn? ik heb namelijk ook wel zin 500 down ipv 230 die ik nu heb.

moet alleen nog ff wachten, want dekking in mijn woonplaats. Voor mensen uit a'dam is het een gehucht(schrijf ik gehucht nu met ch of g ? |:( )

Maargoed, ik wacht met smart op acties van kpn

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
wildow schreef op 20 augustus 2004 @ 22:07:
Was het niet volgend jaar(2005) dat @home nederlandwijd versprijd zou zijn? ik heb namelijk ook wel zin 500 down ipv 230 die ik nu heb.

moet alleen nog ff wachten, want dekking in mijn woonplaats. Voor mensen uit a'dam is het een gehucht(schrijf ik gehucht nu met ch of g ? |:( )

Maargoed, ik wacht met smart op acties van kpn
volgens mij is het zo dat @home volgend jaar volledige dekking wil hebben voor essent gebied (dus iedereen die een essent aansluiting heeft kan dan @home krijgen)

volgens mij is landelijke dekking niet mogelijk / niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 21 augustus 2004 @ 01:30:
[...]

volgens mij is het zo dat @home volgend jaar volledige dekking wil hebben voor essent gebied (dus iedereen die een essent aansluiting heeft kan dan @home krijgen)

volgens mij is landelijke dekking niet mogelijk / niet aan de orde.
Yep ze gaan voor volledige dekking voor het Essent gebied.

http://www.home.nl/producten/ombouw

Op die pagina kun je per gemeente kijken wanneer de geplande ombouw gerealiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Weet iemand nog leuke smoesjes om mijn vader te overtuigen voor @Home Basis ;) Daarnaast is die 2 maanden proef wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik moet zeggen dat ik alles behalve tevreden ben de laatste twee weken, daarvoor was het pefect en downloadde ik regelmatig met een speed van 300-350KB/Sec, de afgelopen twee weken was het vaak hardstikke traag, ik , pa had dan soms Soulseek aan staan met 1 uploader, volgens hem maakte dat niks uit en werd het niks sneller als die uploader weg zou gaan.

Nu is het iets beter, maar wat the F is going on zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Dutchmega schreef op 21 augustus 2004 @ 12:39:
Weet iemand nog leuke smoesjes om mijn vader te overtuigen voor @Home Basis ;) Daarnaast is die 2 maanden proef wel leuk
'waarvandaan' kom je? (wat heb je nu; inbel of adsl of @home budget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Begin augustus zullen wij ons netwerk helemaal aangepast hebben en zullen alle abonnees kunnen beschikken over de nieuwe bandbreedtes. Uiteraard streven we ernaar om de hogeren snelheid zo snel mogelijk overal beschikbaar te maken. Echter, om overlast te beperken doen wij dit stapsgewijs. Zodra er meer bekend is over de fasering van de upgrade (dus welke staden wanneer) zullen wij u hierover informeren.
Bron: help.home.nl

Zijn er nog meer mensen die zich afvragen wat @Home verstaat onder "begin augustus"? Ik zit nog steeds met de oude snelheden van @Home Basis, en ik heb ook nog niet, zoals ook in de help vermeld staat, "gedurende grote delen van de dag over de nieuwe snelheden kunnen beschikken".

Maarja nog drie maanden en dan loopt m'n jaarcontract af :O

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

is er ook al iets bekend over @home budget. Hoor daar echt niets meer over. :?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
@Daantjuh: Heb je al eens een powercycle gedaan (stoom van het modem en er weer op)? welk modemtype heb je eigenlijk?

@StefSOFT:
@home servicedesk medewerker:
De budget-abonnees zullen pas ge-upgrade gaan worden als @Home vindt dat alles voor de Basis-, Family- en BreedBand-abonnees goed werkt. Bij breedband is dat imho wel zo, maar voor basis is nog niet heel het dekkingsgebied van Essent en Nutsmaas/KabelNoord over. Dat zal op z'n laatst medio september het geval zijn, en dan gaat @home ergens medio volgend jaar (:?) kijken of ze Budget ook omhoog gaan schroeven. Dus voor de verhoging van Budget zul je nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Maestro.mosjuh schreef op 21 augustus 2004 @ 22:06:
[...]

'waarvandaan' kom je? (wat heb je nu; inbel of adsl of @home budget)
Ik woon in Enschede en heb momenteel Skyaccess

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

@ csteelooper: ja ik heb de stroom al wel eens van het modem afgehaald. Ik heb btw een Motorola-modem. Ik heb echter eens met de klantenservice gebeld, en volgens degene die ik aan de lijn had klopt de informatie in de help-pagina van @Home niet 8)7 en zal ik tot uiterlijk 1 november geduld moeten hebben... Toevallig genoeg loopt dan mijn jaarcontract bij @Home af >:)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

@home servicedesk medewerker:
De budget-abonnees zullen pas ge-upgrade gaan worden als @Home vindt dat alles voor de Basis-, Family- en BreedBand-abonnees goed werkt. Bij breedband is dat imho wel zo, maar voor basis is nog niet heel het dekkingsgebied van Essent en Nutsmaas/KabelNoord over. Dat zal op z'n laatst medio september het geval zijn, en dan gaat @home ergens medio volgend jaar () kijken of ze Budget ook omhoog gaan schroeven. Dus voor de verhoging van Budget zul je nog even geduld moeten hebben.
Wat flauw zeg, en maar beloven dat er dit jaar een snelheidsverhoging zou zijn voor budget, moeten we weer wachten. Toch jammer dat we de telefoon ook bij Essent hebben anders had ik mijn ouders al lang geprobeert over te halen om een ASDL-abonnement te nemen. :(

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat is het internet de laatste tijd walgelijk slecht zeg, echt niet leuk meer gewoon.
Het ene moment is het snel en dan ineens megatraag, en vooral als je dan aan het Xbox-Liven bent, is dat ZWAAR en ZWAAR kut, want dan krijg je dus lag van hier tot gunder.

Zoals nu, een paar seconden geleden was het hardstikke snel, nu vreselijk traag, kijk en daar kan ik dus niet bij he. We zitten hier met z'n 3en op internet, pa is de hoofdaansluiting, we gebruikten eerst een router maar nu niet meer, want alleen maar problemen met Xbox Live toen, router weggehaald en Xbox live werkte weer goed (niet steeds van servers gegooid worden , of geen joiners krijgen etc..)

Wij zitten hier in Groningen, mensen uit gronigen met @home 512 KBPS, hoe is het internet bij jullie de laatste tijd? Het gaat van de ene seconde traag naar supersnel, werkelijk te idioot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gaat nu dus 5Mb down worden?
Als ze dan een szorgen voor een stabiele verbinding.
Ik kijk het nog ff aan met @home. Maar als ADSL2+ _/-\o_ zich straks een beetje bewezen heeft is d ekans groot dat ik @home op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:12:
Ik kijk het nog ff aan met @home. Maar als ADSL2+ _/-\o_ zich straks een beetje bewezen heeft is d ekans groot dat ik @home op zeg.
Psst: @home snelheidsverhoging
Daar loopt dus al een topic over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:12:
Anders schop je ff een oud topic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

@home snelheidsverhoging is nieuwerderder :*
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.