Wij hebben werkelijk alleen maar rottigheid met internet , gisteren om 3 uur s'middags, terug van twee weken vakantie in Zuid-Frankrijk, modem was uitgeschakeld die twee weken ,na een paar minuten toen alles weer werkte ging ik even internetten, althans...dat probeerde, RETE-traag komen websites erop ,google.nl verschijnt dan nog redelijk vlot maar zodra je iets zoekt ,werkt het amper.
Of ik nou naar Tweakers.nl ga, Gamer,Ign,Hotmail(die komt er werkelijk amper op)
het gaat allemaal vershrikkelijk traag, klopt echt geen fuck van, voor onze vakantie was het lang niet altijd megasnel, maar dit is gewoon echt van de gekken.
Het gekke echter is, wanneer ik naar Speedtest.nl ga, is dit mijn resultaat
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jul 27 2004 om 22:13:59 UTC+0200)
Download : 507.5 KByte/sec
De upload speed krijg ik niet eens te zien, duurt hardstikke lang...nog gekker is dat het downloaden ook behoorlijk goed was op bepaalde sites , vandaag downloade ik bijvoorbeeld een fillmpje van 5MB en dat ging met 500KB/sec
terwijl de site zelf er echt ZIEK lang over deed om te laden....
Dus de speedtests zijn prima, wanneer ik eindelijk iets kan downloaden is het ook prima, maar voordat die sites gewoon geladen zijn, ben ik werkelijk uren verder...wat kan dit nou toch zijn???