[PC] Age Of Empires 3! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
furby-killer schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:50:
gameplay van aom is geweldig, die nu nog aok spelen zijn gewoon niet creatief genoeg om aan iets nieuws te wennen ;)
Ben ik niet met je eens, ik heb veel aoeII gespeeld, echt geweldig. Na de komst van aom heb ik dat enkele keren geprobeerd, maar het gevoel wat ik had bij aoeII is weg. Het realisme is bij aom ver te zoeken. Buiten dat zijn de upgrades die je overal doet niet van zo'n groot belang als bij aoeII. Als je daar een bepaalde upgrade vergat, zoals manholes bv, is dat op dat moment gelijk een zwak punt in je verdediging. Dat maakt het zo reëel.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
als je bij aom de beschrijvind van manschappen ziet, zowel van gewone als mythologische dan kan je e cht niet zeggen dat ze hun huiswerk niet goed doen

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:55
Maar AoM is dan ook meer fictie dan mythology (laat staan werkelijkheid).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Sissors
  • Niet online
blijkbaar nooit aom gespeeld :Z

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

AoM is absoluut niet meer fictie dan mythology. Het is zeer goed gebasseerd op de griekse mythology. De Titans expansion zal dan misschien niet helemaal kloppen maar er zitten zeker "kernen van waarheid in" Bovendien zoals Bruce Shelly al eens zei, hoe dichter we bij onze tijd komen hoe meer fouten mensen zullen zien in de research en zo. Dat zien we dus nu hier ook weer terug.

Maar ik denk niet dat AoE 3 flopt omdat er slechte research is gedaan en dingen niet kloppen of zo. Meer om andere zaken. Ik zit in het team bij PAoM en hoor dus af en toe wel iets over de games die ES maakt. Enkele dingen zullen best wel vreemd zijn aan AoE 3.

• Brent
Upke dupke schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:20:
AoM is absoluut niet meer fictie dan mythology. Het is zeer goed gebasseerd op de griekse mythology. De Titans expansion zal dan misschien niet helemaal kloppen maar er zitten zeker "kernen van waarheid in"
Nu is met name juist het expension pack haast volledig fictie.

In "De Da Vinci Code" zitten ook kernen van waarheid. Is het dan meteen meer waarheid dan fictie?

In de campaign doorloop je volkomen fictionele verhalen. Griekse en Egyptiese mythologie door elkaar heen alleen al. Alleen de units zijn voor een groot deel echte mythologische wezens.
Bovendien zoals Bruce Shelly al eens zei, hoe dichter we bij onze tijd komen hoe meer fouten mensen zullen zien in de research en zo. Dat zien we dus nu hier ook weer terug.
Dus hij geeft toe dat het met waarheid weinig te maken heeft.
Maar ik denk niet dat AoE 3 flopt omdat er slechte research is gedaan en dingen niet kloppen of zo. Meer om andere zaken. Ik zit in het team bij PAoM en hoor dus af en toe wel iets over de games die ES maakt. Enkele dingen zullen best wel vreemd zijn aan AoE 3.
Ik ben de laatste die zal klagen dat het spel fictie gevat. Alleen blijkt er simpelweg dat er nogal wat schort gepoogde historische accuraatie van het spel. Gewoon geen Nederlanders inhuren is buitengewoon slordig en geeft te denken.
Blijkbaar nog nooit in verder mythologie verdiept dan basisschool niveau.

[ Voor 3% gewijzigd door Brent op 18-08-2005 19:40 ]

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ehh, in AOM klopt vrijwel alles. Ik heb AOM vaak gespeeld, en ik las vaak de beschrijvingen van researches en units door. Vrijwel alles wat ik daardoor over mythologie heb geleerd krijgen we nu exact hetzelfde op school bij Klassieke Culturele Vorming (KCV). Goede research dus, nog sterker, ze hebben alle info uit het boek "Bullfinch's Mythology" gehaald. Dat is een erg goed boek over mythologie en het werd zelf bij de Collector's Edition geleverd (ik heb 'm ook). Ik vind wel dat ES een tolk had kunnen inhuren, maar ik klaag niet verder over hun research, het gaat erom dat het is opgelost. En je geeft aan dat je denkt dat veel van De Da Vinci Code fictie is, dus niet. Vrijwel alles wat in het boek verteld wordt is gewoon waar, ik weet dat het tegen alles wat je ooit geleerd hebt ingaat, maar 't is zo. M'n leraar levensbeschouwing bevestigd het zelfs, kun je nagaan.

Maar nu on-topic:
Op aoe3.heavengames staat een Q&A met Kumar Shah die bij ES de editor en de campaign heeft mogen bekijken, best interessant!

http://aoe3.heavengames.c...?action=ct&f=1,22981,0,20
en
http://www.heavengames.co...munity/editor/index.shtml

En de precieze release date is nu bekend:
October 25, 2005!!

[ Voor 53% gewijzigd door PhoenixT op 18-08-2005 23:33 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Cold_Phoenix schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:25:
En je geeft aan dat je denkt dat veel van De Da Vinci Code fictie is, dus niet.
Dan houd het op he ....

De kracht van Dan Brown is zijn grondige onderzoek en het gebruik van heel veel echte dingen (zoals in AoM alle units echt zijn en hun beschrijvingen idd ook), maar het verhaal erdoor is complete bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
maar het verhaal erdoor is complete bullshit
Nee, hehe, natuurlijk is dat niet echt gebeurd :P
Maar ik bedoelde dat alles wat wordt verteld over het Christendom enzo, dat dat wel waar is.
Natuurlijk is het verhaaltje eromheen bullshit, anders stond er wel: "waargebeurd verhaal" op de cover :P

Hetzelfde geld voor AOE3, de units, researches en gebouwen zijn gewoon goed, maar het verhaal eromheen is bullshit. Zo kun je in AOE3 met de russen en het ottomaanse rijk spelen, terwijl die nooit een noemenswaardige kolonie in Amerika hebben gehad. But who cares?

[ Voor 31% gewijzigd door PhoenixT op 19-08-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Yup, 25 oktober komt ie uit.

Wat de collector's edition betreft: "Er zal eveneens een collector's edition beschikbaar zijn. Deze zal, naast het spel zelf, ook een poster bevatten, soundtrack-CD, art-boek, een "making of" DVD, een uitgeprinte manual en een player's guide. De collector's edition zal voor $70 van eigenaar verwisselen via de populaire online Amerikaanse winkels Amazon, Gamestop, enzovoorts. Voor Europa zal de CE waarschijnlijk een prijzig €70-label opgeplakt krijgen."

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=19153

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Plaatjes van de collector's edition:
http://aoe3.heavengames.com/
en dan naar woensdag 17 augustus scrollen.

[ Voor 53% gewijzigd door PhoenixT op 20-08-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En volgende maand de demo:
Tegenwoordig gaan we al naar een gameswereld waarin zelfs demo's op voorhand aanggekondigd worden. Om dan vervolgens ook weer uitgesteld te worden. Maar goed, zover zitten we bijlange nog niet, want ontwikkelaar Ensemble Studios laat weten dat ze druk bezig zijn met een demo klaar te stomen voor de langverwachte RTS Age of Empires III. De demo wordt weliswaar pas in september verwacht; een exactere datum kon men vooralsnog niet geven.

Benieuwd of men deze keer zich ook aan z'n woord gaat houden. Demo's hebben namelijk de neiging om nog méér uitgesteld te worden dan volledige games... Age of Empires III zelf wordt overigens nog steeds in november verwacht.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

ahh...ja ...jullie namen ken ik nog wel ja. Andere namen die ik nog herinner zijn Asterix en Obelix en Bennie natuurlijk. Weten jullie de website van Mib nog? En is die nog aktief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik speel nog dagelijks op zone, maar dan wel die custom scenario's en ik speel aoe 2 the conqeuros. Heb ze niet gezien, waarom kijk jezelf niet even?

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 27-08-2005 23:45 ]

• PhoenixT
Hey allemaal, Bruce Shelley heeft z'n blog weer eens geupdate:
http://www.ageofempires3....og/Default.aspx?blogger=1

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 07:39
waar ik op hoop is dat de NAT ondersteuning eindelijk fatsoenlijk word
en dat ze niet weer 100 poorten willen gebruiken...
lastig forwarden als je win2k3 RRAS gebruikt :+

Even niets...

• PhoenixT
Als ik AOM ging spelen, dan zette ik gewoon ff DMZ aan. (default server).
Dan worden alle poorten gewoon geforward naar je pc. Na het spel dan zette ik DMZ weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 22-09 21:34
Ik mis deze link in de SP:
http://www.ageofempires3.com/home.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Bruce Shelley is goed bezig. Hij heeft z'n blog alweer geupdate :*)
http://www.ageofempires3....og/Default.aspx?blogger=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de post van Bruce Shelly stond dit over een shipment:

First Age Wood Shipments: In the first age he ships only the wood crates card (300 wood). This wood can be used to build two Manors (150 wood each), which each score experience points for being built and create one Settler. He thinks this is much better than shipping two Settlers or a food crate card (300 food, enough to build two Setters).

maar ik snap niet wat hij bedoelt met: "which each score experience points for being built and create one Settler" moet je experience points halen om settlers te bouwen?

EDIT: sorry, had de zin verkeerd begrepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nope, maar EP's verdienen is wel een van de aspecten in het spel. Blijkbaar haal je die zo sneller binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
en engelsen krijgen een settler als ze huis bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Nog wat info over de demo
"Demo's done (it went out the door to marketing today)... Finally

The highpoints:
* SP only, no MP
* 2 scenarios from the CPN
* 2 RMs
* 2 civs"

Yes, to be quite sure, a ton of folks helped pull the demo together. Or, more appropriately, pull things out of the demo to pull it together. It actually ended up a very download-friendly size by the time we got done with it. Much smaller than I feared it would be
Yes, there are limits to things like the max HC levels and whatnot. We can't quite give away *that* much gameplay in the demo. And, yes, for those pesky hackers out there, we did actually go nuke the high end content, so you can go hack out the level limits, but it won't get you anything...

The demo's actually a good time. I didn't go back and specifically compare, but it's quite a bit more gameplay than I recall the AOM demo having. Though there's no need to start a petition if that turns out not to be true

It's liberating to actually get it done so soon; one less worry post-ship. But, since we're also putting it in the CE (to give to a buddy), we had to actually finish it with the rest of the game anyway.

On some of the other questions... Someone did properly guess both civs. No, the civs that are in the demo are fully functional (minus HC visual upgrades (too much space) and most of the HC card content (too much game)).

[ Voor 62% gewijzigd door aftermath op 04-09-2005 10:05 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mooi dat de demo af is :Y)
Is er nu ook al wat meer bekent over de release hiervan? Lijkt me niet dat er verder nog veel aan gedaan moet worden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op aomh zeiden de mannen van ES: 'soon', dus ik wacht met spanning :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu maar hopen dat het 2 leuke civs zijn, kan niet wachten ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Laatst online: 06:31
AoM is meer fictie dan Mythologie-> Ik word al 4 jaar doodgegooid met griekse mythologie en verdiep me er zelf ook wel in. Nog nooit die achtergrondverhaaltjes gelezen? daar heb ik nog geen fout ingevonden, en de "mythologische" wezens zijn weer gebaseerd op de mythologie (de verhalen)

Natuurlijk is alles een beetje door elkaar gehusseld (een theseus en minotauros naast elkaar vechtend) maar verder....

En de da vinci code is volgens mij wel fictie, het zal best dat het op allemaal mooie "ware" zaken gebaseerd is maar dat maakt het nog niet non-fictie. Als ik een boek schrijf dat op mij gebaseerd is maar waar toch dingen aan toegevoegd, veranderd of omgedraaid zijn, heb ik fictie geschreven. Als ik een boek schrijf dat een autobiografie is over mij (niet dat het verkoopt :+ ) heb ik pas non-fictie geschreven.

Maar het is nog ontzettend vroeg en ik vermoed dat iemand -allicht geirriteerd door een kater van gisteravond- hier nog wel iets te verbeteren aanheeft :+

Kan ik bij de weg 1 november als releasedatum aanhouden of is er in de tussentijd iets veranderd?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Yofresh_750 schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:51:
AoM is meer fictie dan Mythologie-> Ik word al 4 jaar doodgegooid met griekse mythologie en verdiep me er zelf ook wel in. Nog nooit die achtergrondverhaaltjes gelezen? daar heb ik nog geen fout ingevonden, en de "mythologische" wezens zijn weer gebaseerd op de mythologie (de verhalen)

Natuurlijk is alles een beetje door elkaar gehusseld (een theseus en minotauros naast elkaar vechtend) maar verder....

En de da vinci code is volgens mij wel fictie, het zal best dat het op allemaal mooie "ware" zaken gebaseerd is maar dat maakt het nog niet non-fictie. Als ik een boek schrijf dat op mij gebaseerd is maar waar toch dingen aan toegevoegd, veranderd of omgedraaid zijn, heb ik fictie geschreven. Als ik een boek schrijf dat een autobiografie is over mij (niet dat het verkoopt :+ ) heb ik pas non-fictie geschreven.

Maar het is nog ontzettend vroeg en ik vermoed dat iemand -allicht geirriteerd door een kater van gisteravond- hier nog wel iets te verbeteren aanheeft :+

Kan ik bij de weg 1 november als releasedatum aanhouden of is er in de tussentijd iets veranderd?
25 oktober was volgens mij de laatste datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kijk dan eens hier. De demo is dus af. Ik quote:
Age of Empires 3 Demo Soon

--------------------------------------------------------------------------------

AOE3 Heaven reports that the Age of Empires 3 demo (375MB) been completed and is undergoing QA at Microsoft.

Originally Posted by Dave Pottinger, Ensemble Studios

"Demo's done (it went out the door to marketing today)... Finally
The highpoints:
* SP only, no MP
* 2 scenarios from the CPN
* 2 RMs
* 2 civs"
"The demo's actually a good time. I didn't go back and specifically compare, but it's quite a bit more gameplay than I recall the AOM demo having" ...

Source: Evil Avatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nice, nu nog de systeemeisen >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Dus demo is nog niet te downloaden?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, die komt "ergens" deze maand. Waarschijnlijk één van deze dagen :p

[ Voor 45% gewijzigd door XWB op 04-09-2005 16:29 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:33:
nu maar hopen dat het 2 leuke civs zijn, kan niet wachten ! :)
De Britten en de Spanjaarden volgens mij:
http://aoe3.heavengames.c...=23358&f=,,,&st=30#post34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 20:11
Als de demo voor 2 oktober komt dan ga ik die eens snel testen en dan het spel (pre)orderen bij de FRS. Ik moet ook Civilization IV nog hebben, en de 3=2 actie is natuurlijk erg interessant.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 19:13

Steffy

Ayreonaut

Geen idee of het waar is maar het schijnt dat een site het ding uitgelekt heeft en dat er enkele gelukkigen zijn die de demo al hebben :/ hij werd al vrij snel door overbelasting offline gehaald maar volgens mij duurd het niet lang meer voordat er een paar mirrors komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Steffy op 04-09-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Steffy schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:53:
Geen idee of het waar is maar het schijnt dat een site het ding uitgelekt heeft en dat er enkele gelukkigen zijn die de demo al hebben :/ hij werd al vrij snel door overbelasting offline gehaald maar volgens mij duurd het niet lang meer voordat er een paar mirrors komen.
heey dat is nog eens goed nieuws :P , ben benieuwd of ik hem goed kan draaien, en jullie natuurlijk ook, helemaal geweldig dat we hem al zo snel kunnn testen. Nu de demo waarschijnlijk gelekt is zal hij officieel ook meer gepushed worden :)

edit:
heb je trouwens ook een bron ? op weke website stond deze, ik kan namelijk niets vinden

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 04-09-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BlowFish schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:01:
[...]
heey dat is nog eens goed nieuws :P , ben benieuwd of ik hem goed kan draaien, en jullie natuurlijk ook, helemaal geweldig dat we hem al zo snel kunnn testen. Nu de demo waarschijnlijk gelekt is zal hij officieel ook meer gepushed worden :)
Ik denk dat als ie nu al onofficeel uit is het niet lang meer zal duren voordat ie ook officeel komt, als een aantal sites hem al hebben ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 13:20
Om de heren maar even voor te zijn ;)
Hier op GoT zijn linkjes naar uitgelekte demo's _niet_ toegestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Crash schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:32:
Om de heren maar even voor te zijn ;)
Hier op GoT zijn linkjes naar uitgelekte demo's _niet_ toegestaan!
offtopic:
Mag ik vragen waarom dit niet mag? Vallen uitgelekte demo's soms onder de categorie 'Illegaal' ofzoiets? Of is het gewoon om verspreiding te voorkomen :? Wel jammer eigenlijk, maar het zij zo... Ik kan ermee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jejking schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:41:
[...]

offtopic:
Mag ik vragen waarom dit niet mag? Vallen uitgelekte demo's soms onder de categorie 'Illegaal' ofzoiets? Of is het gewoon om verspreiding te voorkomen :? Wel jammer eigenlijk, maar het zij zo... Ik kan ermee leven :)
ES/Microsoft heeft ze nog niet offieceel gereleased, dus is het niet legaal.
Net zoals je geen link naar Windows Vista mag plaatsen terwijl ie pas een maand later uit zou komen. Dat het gratis is maakt niet zo veel uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

zodra iemand roept hem ergens gevonden te hebben heb ik hem zelf ook zo :D Maar kijk echt uit na de demo hoop dat je er een beetje mee kunt vermaken. Alleen ben bang dat ie veel te kort zal duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 17:59
en dat er weer niet zo;n cheap-ass res in zit a la 1024*768 zoals veel demo's dat hebben :O

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik verwacht niet dat de demo binnen nu een een hele tijd uitgebracht wordt. Ik heb net nog gelezen dat er ongelovelijke veel bugs in de demo code zitten, en dus verwacht ik eigenlijk niet dat ze het snel uitbrengen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://www.gamestar.de/news/pc-spiele/strategie/27940/

"Update: Microsoft Deutschland hat gegenüber GameStar.de bestätigt, dass die Demo Mitte Oktober erscheint. Einen genauen Termin gäbe es bislang nicht. Da der Verkaufsstart des Spiels am 4. November ist, bleibt aber trotzdem genug Zeit, Age of Empires 3 vorab ausführlich anzutesten."
Half Oktober :(

Nu maar hopen dat dit voor de duitse versie van de demo is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

aftermath schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:53:
[...]

Half Oktober :(

Nu maar hopen dat dit voor de duitse versie van de demo is :/
Ik las het toevallig net, en zou het ook net hier posten, maar ik denk niet dat het alleen voor de duitse versie van de demo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De systeemeisen schijnen nogal hoog te zijn :/
Een ysteem met een X800Pro en 1 GB geheugen wordt volgens Dave Pottinger niet als high-end gezien en kan niet met alle bells and whistles draaien. 2GB is waarschijnlijk nodig om een 8 player game goed te kunnen spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
fsfikke schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
De systeemeisen schijnen nogal hoog te zijn :/
Een ysteem met een X800Pro en 1 GB geheugen wordt volgens Dave Pottinger niet als high-end gezien en kan niet met alle bells and whistles draaien. 2GB is waarschijnlijk nodig om een 8 player game goed te kunnen spelen :/
Mwah, bij elk spel schreeuwen ze dit en achteraf blijkt er niks van te kloppen. Ik heb het zien gebeuren bij SOF2, doom 3, HL2, etc. Achteraf valt het allemaal best mee :)

Probleem met 8 player game is dat de zwakste pc de snelheid bepaald bij een strategy game :)

[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 05-09-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

pff Als het een FPS was dan zou ik het nog geen eens geloven laat staan bij deze game. Maar zit wel te w88 op dit spel man. Ben benieuwd of ik me hier echt mee kan vermaken aangezien de laatste game dat ik uitgespeeld heb de laatste tijd was HL2 en die vond ik eigenlijk ook nie zo heel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

FnF schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:41:
Ik verwacht niet dat de demo binnen nu een een hele tijd uitgebracht wordt. Ik heb net nog gelezen dat er ongelovelijke veel bugs in de demo code zitten, en dus verwacht ik eigenlijk niet dat ze het snel uitbrengen...
Het is al aangegeven dat de demo deze week komt, reken maar niet dat er al te veel fouten in die demo zitten, ze weten daar echt wel wat ze doen, hij was klaar en was te downloaden, op verschillende forums verscheen dezelfde link maar de setup was binnen no time weer offline gehaald. Deze week kun je het dus verwachten.

En de systeem eisen, tsja :'( ik ben bang dat mijn A64 3000@3800+ met 1Gb en radeon 9700 Pro lang niet genoeg zullen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Met alle respect, ik kan er niks over vinden. Nergens niet. Dat de demo even uit was, of dat hij zelfs gelekt zou zijn. En ook niet dat hij zeker deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:54
Steffy schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:50:
[...]
En de systeem eisen, tsja :'( ik ben bang dat mijn A64 3000@3800+ met 1Gb en radeon 9700 Pro lang niet genoeg zullen zijn :/
Als dat zo is zijn ze erg slecht bezig, er zijn maar weinig mensen die een systeem hebben dat sneller (ja hier misschien wel, maar over het algemeen niet) is dan dat en het spel zal dus ook totaal niet verkopen als het klopt wat je zegt.

reken maar eerder op:

2 ghz of vergelijkbaar (2000+)
radeon 9600/9500 of hoger (wat bij nvidia vergelijkbaar is weet ik niet)
512 of 256 ram

:)

de graphics zijn mooi, maar niet zo mooi dat er een gigantisch snelle videokaart voor nodig is. Wat denk ik vooral belanrijk is bij dit spel is een grote hoeveelheid ram :)
spyros schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:25:
hebben ze die build limit er ook al uit van 200 :O
Dat zouden ze bij iets als aoe2 nu wel kunnen doen zonder al te veel problemen maar bij aoe3 dus niet. Het ram verbruik stijgt erg hard, van alle units moet namelijk informatie bij gehouden worden en denk eens wat er gebeurd als je met 500 units tegen een ander leger van 500 units gaat vechten gebeurd, reken er maar niet op dat ook maar een computer dat trekt. ga voor de grap eens multiplayer rise of nations doen met 8 man en dan met 8 legers van 200 man op elkaar in gaan hakken. Wel op een 100 mbit netwerk zodat dat niet meer de bottleneck is. ik gok op 1 fps. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sv3n op 05-09-2005 19:32 ]

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
hebben ze die build limit er ook al uit van 200 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

FnF schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:56:
[...]

maar ik denk niet dat het alleen voor de duitse versie van de demo is...
Waarschijnlijk toch wel ;)
"The demo is done. We're in the final stages of getting ready to unleash it on the world, more or less. I don't know how long it will take to get it out, but I'm pretty sure it will be out before the middle of October."

...

"Based on what I know, the demo will be out before the middle of October. I don't know how much before, but I think it's safe to say that you will be able to find it before then."

[ Voor 20% gewijzigd door aftermath op 06-09-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

aftermath schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:49:
[...]

Waarschijnlijk toch wel ;)

[...]
Bron? En is dit bericht ook geplaatst na het duitse bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

dark4ever schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:48:
pff Als het een FPS was dan zou ik het nog geen eens geloven laat staan bij deze game.
offtopic:
Weleens van F.E.A.R. gehoord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

FnF schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:20:
[...]

Bron? En is dit bericht ook geplaatst na het duitse bericht?
Is geplaats na het duitse bericht ja. Moet je even op het forum kijken van aoe3.heavengames.com. Die berichten zijn gepost door iemand van het team van AoE3 (kun je aan de blauwe username herkennen)

[ Voor 42% gewijzigd door aftermath op 06-09-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Dat zouden ze bij iets als aoe2 nu wel kunnen doen zonder al te veel problemen maar bij aoe3 dus niet. Het ram verbruik stijgt erg hard, van alle units moet namelijk informatie bij gehouden worden en denk eens wat er gebeurd als je met 500 units tegen een ander leger van 500 units gaat vechten gebeurd, reken er maar niet op dat ook maar een computer dat trekt. ga voor de grap eens multiplayer rise of nations doen met 8 man en dan met 8 legers van 200 man op elkaar in gaan hakken. Wel op een 100 mbit netwerk zodat dat niet meer de bottleneck is. ik gok op 1 fps. ;)
Maar dan vooral in 1vs1 2vs2 tegen AI vind ik t altijd frustrerend als je maar 200 units kan maken want dan moet je altijd de overweging nemen van Economie tegen Strijdkracht :( . Geef mij dan maar een wat grafisch minder begaafde engine maar wel een unit of 500 :9 . Anders kan je toch niet fatsoenlijk genocide plegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
dan moet je aoe niet spelen, 200 is genoeg

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Demo uit!

aoe3.heavengames.com

www.ageofempires3.com

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Een geintje of nie? Want ik kan hem nergens vinden, ook niet na registratie.

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Uuuh nee. Goed kijken! Grote knop! Of kijk anders op aoe3.heavengames.com

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:45
stalscu schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:03:
Een geintje of nie? Want ik kan hem nergens vinden, ook niet na registratie.
eh, onder het woordje "Register" staat "Demo"? (trage download trouwens)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zo, idd, hehe. Zal het tijdstip zijn, thanks voor de link.

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 15:19

MWP

demo is hier via de site te downloaden: http://download.microsoft...da92e8f0c62/aoe3trial.exe (link komt ook direct van ageofempires3.com

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

RikTW schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:06:
[...]

eh, onder het woordje "Register" staat "Demo"? (trage download trouwens)
Traag zei je? Hij komt hier op maximum speed binnen. :9 (600Kb/s)

Bedankt voor de link trouwens Upke dupke. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit ook op 400 kbstjes. ZO meteen ff proberen.

• RikTW
  • Laatst online: 10:45
Ik kreeg hem met 18-20. Opnieuw gestart (met de directe link hierboven, maar dat is volgens mij dezelfde) en nu is ie idd wel snel

Verwijderd

Tof Tof Tof B)

Heb nu even niet de beschikking over een Windowsbak.
Mocht er iemand wat tijd over hebben voor een eerste impressie en eventueel wat screenies; schroom u vooral niet :Y)

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Het is niet mijn type spel denk ik, maar hier zijn de eerste screens >:),

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/2917/aoe313sw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img309.imageshack.us/img309/6546/aoe324se.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/7281/aoe337pi.th.jpg

Genoeg voorlopig neem ik aan? (Kga zo pitten. ;) )

Draait prima @ maximum detail:

A64 3200+ @ 2,4GHz
7800GTX @ 450/1250
2 GB Kingston

[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 08-09-2005 01:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Tering :o Dan noem je ook een redelijk fokking dik systeem op..Hopelijk draait het hier, op mijn sloeber pc......

Ben zo benieuwd, kan niet wachten *)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
heb de 2 SP missies gedaan en 1 ronde skirmish.

heb denk ik al een bug.
bij een indiaanen colony (cherokee dacht ik) kon ik Tomahawk mannen maken maar die kwamen niet.
op de map zag je duidelijk een regio rood die naast de colony stond (mijn soldaten) maar daar waar ze zouden moeten zijn zag ik soort van erg kleine streepjes.
ik kon de streepjes niet clicken of zo.

ik vond veel dingen van AOE3 lijken op het spel America.

speel het trouwens met een AMD Athlon Xp 3200
2x 512MB ram
en een 9800pro@XT

ging zonder problemen en bij mij zag het niet veel anders uit als in de een paar posts eerder geposte screenies.

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ja, er zaten idd nog wel wat bugs... met die nutral colony was het soms beetje vaag.. wel die mensen redden, worden jou kleur en dan kan je er niets mee doen... (mensen redden is voor treasures, voorheen die relics) mar dat veranderd hopelijk.. Verder is de gameplay nog steeds helemaal super... Verbeterd t.o.v. AoM en wederom veel upgrades...... Graphics zijn super en alles ziet er goed uit... Je heb wel meer werkers nodig voor je resources, vooral het coins gedeelte (goud voorheen)

Dit spel ga ik nu volop uittesten na al die jaren AoM :)

[ Voor 6% gewijzigd door neggix op 08-09-2005 04:42 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

neggix schreef op donderdag 08 september 2005 @ 04:41:
Ja, er zaten idd nog wel wat bugs... met die nutral colony was het soms beetje vaag.. wel die mensen redden, worden jou kleur en dan kan je er niets mee doen... (mensen redden is voor treasures, voorheen die relics) mar dat veranderd hopelijk.. Verder is de gameplay nog steeds helemaal super... Verbeterd t.o.v. AoM en wederom veel upgrades...... Graphics zijn super en alles ziet er goed uit... Je heb wel meer werkers nodig voor je resources, vooral het coins gedeelte (goud voorheen)

Dit spel ga ik nu volop uittesten na al die jaren AoM :)
AoE (I en II) vind ik nog steeds in en in de beste game, AoM vond ik zelf minder dan AoE, maar toch was ook dat een geweldig goed spel. AoE III is hier bijna klaar met stampen, dus ik zal even gaan testen :Y)

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Hmmm, ik weet het niet. Het is opzich weer helemaal anders dan AoM. Hmmm.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hm, ik heb nu twee installaties gedownload, 1 bij MS en nog ergens anders 1, maar bij beide installaties krijg ik een error in data1.cab, heeft iemand anders ook hetzelfde probleem, en misschien een oplossing gevonden?

• FDMK
die van mij ging met 400kb/s :P Moet naar school :O dus kan m niet spelen O-)

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

You're computer does not support the advanced instruction set (SSE) to play this game. Installation is aborted.
Lekker interessant. Dan maar op een andere PC proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door mr_obb op 08-09-2005 08:44 ]

• Polycom
  • Laatst online: 15:58

Polycom

Poes van goud

Hier nog een snelle mirror:

http://games.telenet.be/demos.php?act=get&did=694

Kan niet wachten!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 22:23
hmm eerst saaie werkdag uitzitten en dan vanavond lekker spelen! nu al zin in!

• Zeror
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben al vanaf AoE1 fan van de spelreeks. Ik ga zeker ff die demo uitproberen.
Ik had al enkele filmpjes van de game gezien en het ziet er erg indrukwekkend uit. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb net even de demo gespeeld voor een half uur, en ik kan je vertellen: Begin je aan deze game dan kan je niet meer stoppen. Het is allemaal zeer dope, weer de typische AOE gameplay maar dan nu in 3d!.

Persoonlijk vind ik het grafisch het er niet fantastisch uitzien, valt eigenlijk een beetje tegen :/ Ik heb ook nog niet kunnen vinden of je de camera kan draaien, volgens mij kan dat ook niet. Wel erg vet zijn sommige units, je kan een super groot oorlogsschip bouwen die je hele scherm vult :) niet meer van die mini units meer zoals bij AOEII maar vette dingen! Overigens vind ik je hoofdstad bedienen zeer matig :/ het enige wat je kan doen is 5 objecten selecteren waar je wat kan upgraden. Ook komt er om de zoveel tijd een schip lading aan en die kan je dan selecten, om die units of stocks gratis te krijgen bij je towncenter. Wat ook opvalt is trouwens de super snelle laadtijden, eenmaal geladen staat alles in het geheugen en kan je super snel een nieuwe map doen.

* start de demo weer op

[ Voor 10% gewijzigd door Polycom op 08-09-2005 11:07 ]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 22:09

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb het net een kwartiertje gespeeld en ik heb een redelijk geruststellende mededeling. Het spel loopt goed op mijn asus a6va laptop dus datmag goed nieuws heten :)

De game play is aardig goed volgens mij al snapte ik er nog niet veel van :P Maar eens even een tutorial spelen zo.

* janklp start ook weer op

Verwijderd

Je kan de camera wel draaien moet je in de opties wel Camera Rotation aanzetten.

Leuk spel, moet nog wel ff goed uitzoeken hoe alles werkt

Verwijderd

Hmm, op windows 2000 kun het spel dus wel weer vergeten, beetje jammer

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik had het gevoel dat ik weer Age of Mythology aan het spelen was, maar dan zonder die gare myth-units :/

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:16:
Hmm, op windows 2000 kun het spel dus wel weer vergeten, beetje jammer
Ja, daar kom ik ook net achter :/
Betekent dat dat het bij de uiteindelijke versie ook zo is?

Naja, anders is het weer een reden om Windows XP aan te schaffen, kost me toch maar 17,50 bij Surfspot.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Iemand eigenlijk wat gemerkt van de havok 2.0 engine? :/

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P En zijn er meer mensen met een trage kaart zoals ik? Een 9700 Pro kan het nog of is het te langzaam? Ik zit nu met het feit dat ik Guild Wars graag speel vanwege de nieuwe update maar deze demo wil ik ook graag spelen. Met Wing Commander is AoE de game serie waar ik al sinds game 1 al fan van ben. Ik game dan ook al fanatiek 15 jaar :P

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:16
Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:27:
:P En zijn er meer mensen met een trage kaart zoals ik? Een 9700 Pro kan het nog of is het te langzaam? Ik zit nu met het feit dat ik Guild Wars graag speel vanwege de nieuwe update maar deze demo wil ik ook graag spelen. Met Wing Commander is AoE de game serie waar ik al sinds game 1 al fan van ben. Ik game dan ook al fanatiek 15 jaar :P
Ik zelf speel met een Radeon 9500 (met schermresolutie op 1280×1024), maar heb de settings op medium staan, dus ik weet nog niet hoe alles op hoog speelt. Ik heb daarstraks ook 2,5 uur gespeeld en moet zeggen dat die kaart het best goed doet voor het spel. Iig geen last van een schrokkerig of langzaam spel gehad.

Verder zitten er idd nog wel wat bugs ed in. Wat ik vooral jammer vind is dat de muren ed zo zwak zijn. Na elke aanval kan ik die weer repareren :X

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

PuDy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:06:
Ik heb net even de demo gespeeld voor een half uur, en ik kan je vertellen: Begin je aan deze game dan kan je niet meer stoppen. Het is allemaal zeer dope, weer de typische AOE gameplay maar dan nu in 3d!.

Persoonlijk vind ik het grafisch het er niet fantastisch uitzien, valt eigenlijk een beetje tegen :/ Ik heb ook nog niet kunnen vinden of je de camera kan draaien, volgens mij kan dat ook niet. Wel erg vet zijn sommige units, je kan een super groot oorlogsschip bouwen die je hele scherm vult :) niet meer van die mini units meer zoals bij AOEII maar vette dingen! Overigens vind ik je hoofdstad bedienen zeer matig :/ het enige wat je kan doen is 5 objecten selecteren waar je wat kan upgraden. Ook komt er om de zoveel tijd een schip lading aan en die kan je dan selecten, om die units of stocks gratis te krijgen bij je towncenter. Wat ook opvalt is trouwens de super snelle laadtijden, eenmaal geladen staat alles in het geheugen en kan je super snel een nieuwe map doen.

* start de demo weer op
tot zover ik zag kun je bij options ergends aanzetten "allow camera rotation"
net als bij age of mythology.

vinde de game niet echt aoe spelen :p verder redelijk onduidelijk, maar moet denk ik nog gewoon wennen. teinrails is iig niet mooi :p ziet er niet echt treinraisl uit maar als een skin.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

dat was in 1 en 2 ook al

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Das nieuw voor mij, dat kon helemaal niet volgens mij. Die games waren 2D en volgens mij was de camera toch echt gefixt op 1 punt.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FnF schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:13:
Hm, ik heb nu twee installaties gedownload, 1 bij MS en nog ergens anders 1, maar bij beide installaties krijg ik een error in data1.cab, heeft iemand anders ook hetzelfde probleem, en misschien een oplossing gevonden?
Iemand misschien dezelfde error gekregen? Of zou iemand anders misschien data1.cab ergens kunnen hosten (Zo te zien is het maar een file van een paar MB)...

• FulmeN
  • Laatst online: 25-09 23:18
Spel is zeker weer gaaf

Systeem eisen vond ik enigzins meevallen van wat ze zeiden

speel alles hoog alleen aa = low setting 1024*768

Athlon 2600+ (thoughbred b)
1024 DDR 400
Ati Radeon 9800 pro

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 21:27
Spel speelt makkelijk op mn 9600 Pro, 512 MB en Athlon XP 2800+ op 1280 x 1024. (geen AA voor de rest alles op High)

T is alleen zo dat mn Cursor de hele tijd onzichtbaar is en wanneer je beweeg, dan knippert 'ie heel lichtjes.. Iemand anders hier last van? Ook vind ik de "Villagers" een beetje raar..

[ Voor 8% gewijzigd door WillemJanJansen op 08-09-2005 15:36 ]

• davey s.
  • Laatst online: 10:22
Godver ik start het spel op krijg ik helemaal blauw beeld daarna restart me pc.
Hoe krijgen ze het voorelkaar ken je nie eens normaal een demo spelen....

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FnF schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:12:
[...]

Iemand misschien dezelfde error gekregen? Of zou iemand anders misschien data1.cab ergens kunnen hosten (Zo te zien is het maar een file van een paar MB)...
Niet meer nodig :) Na de Demo nog een keer te hebben gedownload (Dit keer bij Gamershell.com), werkt de installatie prima :) Vreemd dat de Microsoft link en de andere link beide niet werken :S

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 08:33

aapelite

Do the kirby!

davey s. schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:39:
Godver ik start het spel op krijg ik helemaal blauw beeld daarna restart me pc.
Hoe krijgen ze het voorelkaar ken je nie eens normaal een demo spelen....
Zet je anti alias in windows uit (advanced settings bij Beeld eigenschappen schermpje) Dit verhielp het bij mij :)

Ik vind het verder tegenvallen. Het voelt als aom en rise of nations, de maps lijken te klein en de GUI vind ik niet meer overzichtelijk, ook oogt die wat cheap. Verder moet ik nog even kijken hoe het zit met units, maar ik vind het iig nog niet lekker spelen. Ook irriteer ik me wat aan het niet verder uit kunnen zoomen. Ik heb neit het idee een lekkere overzicht te hebben!
Een groot schip dat je beeld kan vullen is leuk, maar bij voorkeur zie ik toch iets meer :+

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

MPmad schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:02:
[...]

Ja, daar kom ik ook net achter :/
Betekent dat dat het bij de uiteindelijke versie ook zo is?

Naja, anders is het weer een reden om Windows XP aan te schaffen, kost me toch maar 17,50 bij Surfspot.
[vloekerdevloek!] waar slaat dat nou op, kan ik het niet eens draaien in windows 2000, ik ga echt niet XP installeren.
Ik vind het wel stom dat je het ook gewoon niet eens kan installeren terwijl het vast wel goed draait net zoals de BF2 demo. 8)7
Is vast een opdracht van Microsoft. :r

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over technische problemen met dit spel horen niet thuis in dit topic!
Indien je er zelf niet uitkomt kan je een topic openen in SPV, maar doe dit dan wel volgens de richtlijnen!