[PC] Age Of Empires 3! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 19:13

Steffy

Ayreonaut

Reken er maar op dat het niet de komende maanden is, volgens mij hebben ze zelf nog niet eens een datum geprikt, ze zijn altijd wel netjes op tijd, deze lui prutsen tenminste niet nog 2 jaar door voordat het klaar is, wacht maar rustig tot ze zelf een datum aangeven, op die dag ligt ie dan ook zeker weten in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 november is de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
bron?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook.. Ik had ergens gelezen dat het 1 November zou zijn... Volgens mij op die site met die lange interview van laatst. Maar 26 November kan ook. Laten we het voor het gemak op ERGENS in NOVEMBER houden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Gamespy zegt 1 november, en ze hebben het vrijwel altijd goed. Ensemble Studios zelf zegt "the second half of 2005".

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cold_Phoenix schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:08:
Gamespy zegt 1 november, en ze hebben het vrijwel altijd goed. Ensemble Studios zelf zegt "the second half of 2005".
Toch toevallig dat november in de tweede helft van 2005 ligt he 8)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Nou, daar was ik zelf nog niet opgekomen, nee. :P :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Nou, alle volkeren zijn ook al bevestigd:
Fransen, Britten, Spanjaarden, Portugezen, Nederlanders, Duitsers, Ottomaanse Rijk, Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:29:
Fransen, Britten, Spanjaarden, Portugezen, Nederlanders, Duitsers, Ottomaanse Rijk, Russen.
Mooi: Ottomaanse Rijk = Turken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk dat er een keer de Nederlanders in voorkomen, heb nog nooit de Nederlanders gespeeld :)
En dat terwijl ze toch wel een behoorlijk grote rol in de geschiedenis gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Cold_Phoenix schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:29:
Oh nee waar zijn de vikvingen :'( mijn lievelings volkje!

Ik was een fan van de eerdere aeo's ik hoop dat het spel mijn verwachtingen kan waarmaken: dat nostalgie gevoel. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Koekje schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:21:
[...]

Ik was een fan van de eerdere aeo's ik hoop dat het spel mijn verwachtingen kan waarmaken: dat nostalgie gevoel. :)
Niet vreemd dat die er niet in zitten, dit speeld ongeveer 500 jaar later dan de Vikingen dus logisch dat je die niet meer terug ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Screenies zien er goed uit zeg, laat maar komen dat spel :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
Binnenkort beloof ik met nog iets moois te komen :)

Hint: screenies!

TS? kan je ff yofresh (appestaartje) gmail.com toen kunnen voegen? heb wel je toestemming nodig!

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Yofresh_750 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:30:
Binnenkort beloof ik met nog iets moois te komen :)

Hint: screenies!

TS? kan je ff yofresh (appestaartje) gmail.com toen kunnen voegen? heb wel je toestemming nodig!
:/ Lees je die eerste zin, denk je DEMO maar helaas :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
ja stiekem he, als alles meezit is m`n verrassing er voor zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Waarom zouden we eigenlijk zo hard moeten uitkijken naar JOUW verrassing? Tenzij je AOE programmeur of betatester ofzo bent zie ik niet echt een reden daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Little Bear schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 01:06:
Waarom zouden we eigenlijk zo hard moeten uitkijken naar JOUW verrassing? Tenzij je AOE programmeur of betatester ofzo bent zie ik niet echt een reden daarvoor...
Ik zie nergens staan dat je er keihard naar moet uitkijken, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Laten we het ontopic houden :>
Screenies zijn natuurlijk altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Koekje schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:21:
[...]

Toen AOE2 kwam miste ik ook de Sumerians en Minoans :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yofresh_750 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:21:
ja stiekem he, als alles meezit is m`n verrassing er voor zondag
het is al dinsdag, waar blijven ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of AOE3 naar XBOX360 komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:41:
Iemand een idee of AOE3 naar XBOX360 komt ?
Ja, namelijk nee.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:14
Das een goede _/-\o_

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
RTS op een console... *zucht*

Dit is geen flame btw, heb ooit C&C op een PS gedaan en dat valt gewoon echt totaal NIET te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op zich lijkt een toetsenbord en muis nog wel aan te sluiten op deze apparaten, maar dan moet je ook haast wel aan tafel gaan zitten met een goed scherm erbij, want muizend op de bank een RTS op TV spelen kan gewoon niet.

Op zich geen gek idee, alleen lijkt het dan teveel op de PC situatie, en dan kiezen de ontwikkelaars natuurlijk gewoon meteen voor de PC, want iedereen zet z'n console bij de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dr wel wat aan, speel zo vaak rts en of rpg spellen vanaf de bank lekker voor de beamer. Ideaal gewoon lekker onderuitgezakt en een goed rts spel. Daarentegen speel ik shooters nooit vanaf de bank, dat werkt totaal niet.

Maar offtopic, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:43:
ik zie dr wel wat aan, speel zo vaak rts en of rpg spellen vanaf de bank lekker voor de beamer. Ideaal gewoon lekker onderuitgezakt en een goed rts spel. Daarentegen speel ik shooters nooit vanaf de bank, dat werkt totaal niet.

Maar offtopic, sorry
RPG is compleet iets anders dan een RTS, en er zijn slechts 2 RTSen voor consoles, dus zo vaak zal je dat niet spelen. ALs je een echte RTSser bent weet je dat je dat niet onderuit gezakt kunt doen, tenminste, als je echte RTSsen speelt (Age of Empires, Rise of Nations, Empires:DotMW, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9~ Dat filmpje, wat mooi zeg, jammer dat het nog zo lang duurt, elke maand lijkt wel een jaar te duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Little Bear schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:33:
RTS op een console... *zucht*

Dit is geen flame btw, heb ooit C&C op een PS gedaan en dat valt gewoon echt totaal NIET te spelen.
viel wel mee eigenlijk, had ook c%c op de PS maar had er dus ook de muis erbij.
dan gaat het wel ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Het themamuziekje:
http://www.ensemblestudios.com/age3images/AoE3ThemeHi.mp3

Het oude thema in een 17e eeuws jasje zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RoD schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:08:
Leuk dat er een keer de Nederlanders in voorkomen, heb nog nooit de Nederlanders gespeeld :)
En dat terwijl ze toch wel een behoorlijk grote rol in de geschiedenis gespeeld hebben.
Dan moet je het fantastische spel van Sid Meier spelen, waarvan ik nu de naam kwijt ben |:(

EDIT:

Colonization. Echt een geweldig spel.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 19-05-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
In Rise of Nation: Thrones in Patriots zitten ze ook, evenals een aantal Cossacks games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En Pirates niet te vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat screenshot met soldaten op de muren wel gaaf!!!! Op de muren van AoE3 kan dus gepatrouilleerd worden in tegenstelling tot voorgaande delen... :9

http://www.ageofempires3....reenshotDetail.aspx?ID=12

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 20:49
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Kijk even bij "Wednesday, May 18th 4PM" voor een AOE3 demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-snp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-07 21:43
waar delete ik dit bericht want ik had om een of andere reden niet opgemerkt dat er al 14 pagina's waren..

[ Voor 90% gewijzigd door d-snp op 19-05-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:51:
Ik vind dat screenshot met soldaten op de muren wel gaaf!!!! Op de muren van AoE3 kan dus gepatrouilleerd worden in tegenstelling tot voorgaande delen... :9

http://www.ageofempires3....reenshotDetail.aspx?ID=12
_/-\o_ Wat een brute screenies, zoals het nu lijkt gaat AoE toch echt een goeie overstap op 3D maken, daar ben erg blij mee want menig RTS game werd er in het begin slechter van maar zoals dit nu lijkt wordt het ongelovelijk mooi, wordt btw wel nieuwe pc aanschaffen, dit gaat mijn Athlon xp 3200 + met Radeon 9700 Pro dus nooit in volle glorie trekken :o :(

Wat ik me nu zo af zit te vragen, kun je nu ook als indianen spelen? Ze zitten er wel in maar kun je er zelf ook wat mee? Bv aanvallen op konvooien uitvoeren, etc gewoon een campaign, of is het alleen maar een computer gestuurde tegenstander? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 19-05-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:17
Caboman schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:56:
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Kijk even bij "Wednesday, May 18th 4PM" voor een AOE3 demo :D
filmpje loopt bij mij niet goed, maar wordt er iets gezegt over een datum ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die afgevaardigde van ensemble studios zet september/ oktober voorop, vrij vaag dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:33
Ik vraag me af of mijn pc hier blij van wordt. Ik denk niet dat dit nog soepel gaat lopen, als het al gaat lopen. :'(
Is er al iets meer bekend over de systeemeisen?

ik heb nu dus echt geen high end systeem, tegen de tijd dat het uitkomt kan ik het geloof ik wel helemaal schudden. Heb nu p4 @ 2.6 ghz, 1024 geheugen, en ATI radeon 9600 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
CrystalViriS schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:18:
Ik vraag me af of mijn pc hier blij van wordt. Ik denk niet dat dit nog soepel gaat lopen, als het al gaat lopen. :'(
Is er al iets meer bekend over de systeemeisen?

ik heb nu dus echt geen high end systeem, tegen de tijd dat het uitkomt kan ik het geloof ik wel helemaal schudden. Heb nu p4 @ 2.6 ghz, 1024 geheugen, en ATI radeon 9600 pro.
Gaat wel lukken hoor. Ze draaien misschien een paar effectjes die jij niet kan zien (ze roepen dat heb een SM3 en PS3 spel is), maar verder valt het altijd reuze mee met RTS'en. Daarbij kun je de kwaliteit altijd omlaag zetten voor meer frames per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Thx voor de snelle reply, het zou anders wel een mooi "excuus" zijn om mijn pc up te graden. Ik wacht sowiezo totdat het spel uit is, en dan zien we wel verder.
Pff duurt nog wel lang :+ maarja...

Age of Empires heb ik echt (te) vaak gespeeld :Y) Het is altijd zo geweldig op lanparty's, is ook 1 van de weinige games waarin ik (als meisje zijnde) bijna iedereen inmaak :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

zow, tijd voor een update: :D

Naam
Vrijwel iedereen beweert dat de naam Age of Empires III: Age of Discovery is. Ikzelf geloof dit, maar ik wil er aan toevoegen dat op het eDonkey-netwerk de naam Age of Empires III: The Empire Heart regelmatig voorkomt. Ik heb dit zelf gezien, maar ik heb het niet gedownload. (lees: gecontroleerd op onzin)

Doel van het spel
Zoals op dit forum al eerder gezegd is, is de bedoeling dat je een kolonie sticht in Amerika/Azie. Hier staat dat je je opbrengsten terug laat gaan naar Europa, die daarvoor verbetingen en nieuwe wapens maken. (wat je natuurlijk zelf aanstuurt) Precies komt het er niet uit, maar ik ga er vanuit dat je alleen oorlog voert met je buren rond je kolonie, en niet in Europa zelf. Dit betekent dus dat je verslagen bent zodra je geen kolonie meer hebt, en dit betekent dan ook dat je een plek toegewezen krijgt.

Volken
Zoals hier al eerder gezegd komen er 8 volken: De Fransen, Britten, Spanjaarden, Portugezen, Nederlanders, Duitsers, Ottomaanse Rijk (Turken) en Russen. De laatste twee zijn op de officiele site nog niet aangekondigd, de rest wel (bron) Hieraan kan worden toegevoegd dat er een negende volk komt, maar ik verwacht dat je die niet (alleen) kunt spelen: de Native Americans. Deze zijn gekoppeld aan de Engelsen, en hieruit volgt dus dat als je de Engelsen speelt je een goede voorsprong hebt, tenslotte bezit je dan al (grote delen van) Amerika.

Links naar de volken die officiele site staan:
Spanjaarden
Britten
Fransen
Portugezen
Nederlanders
Duitsers

Muziek
Er zijn als verschillende stukken van de muziek vrijgegeven, te weten de Algemene tune (klik), 2 ontdekkingstunes(klik en klik), en 1 oorlogstune (klik).

Screenshots
Hier staan alle screenshots van de officiele site. Ik heb de screenshots die ik persoonlijk het meest mooi vind hier neergezet:
Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/Sections/ScreenshotsMedia/Screenshots/Bayoucrossing_453x350.jpg
Let op het water met de vissen erin.
Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/Sections/ScreenshotsMedia/Screenshots/Frenchworldtrade_453x350.jpg
Zeer scherp detail van de huizen
Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/Sections/ScreenshotsMedia/Screenshots/Paris_453x350.jpg
De stad, ook zeer scherp afgebeeld. Ook natuurgetrouw, wat je ziet is de Notre Dame...
Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/Sections/ScreenshotsMedia/Screenshots/Sittingducks_453x350.jpg
Er zit dus ook een stuk met ijs bij. Canada misschien? Let op het detail van de soldaten.
Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/Sections/ScreenshotsMedia/Screenshots/Trainstation_453x350.jpg
Ook een spoor mocht in deze tijd niet ontbreken.

Filmpjes
Dit is de intro van de site, er staat een filmpje op van indrukwekkende kwaliteit (niet de kwaliteit van het filmpje, :P maar het spel). (klik)

Verder heb ik op een andere site een paar andere filmpjes gevonden:
Klik! (wmv, 6,2MB)
Klik! (wmv, 6,1MB)
Klik! (wmv, 6,4MB)
Klik! (wmv, 3,7MB)
Klik! (wmv, 5,4MB)
Klik! (wmv, 5,7MB)

Graphics
Ik denk dat dit wel genoeg zegt:
We first set out to reproduce the rich detail of Age of Empires II: Age of Kings. As we strove to make the fascinating Age of Empires III time period come alive, that goal quickly evolved: We at Ensemble Studios wanted to create the best-looking game ever. From the stunning water effects to the hundreds of units battling on-screen, you'll feel like you're a part of the action in the New World.

Tone mapping – This photo imaging technique balances the colors in a scene on the fly. The end result is a rich, warm game where bright colors are vibrantly rendered alongside darker counterparts, such as shadows.

Lighting and shadows – The sun is always shining in Age of Empires, so it's important that lighting and shadows be an awe-inspiring experience. Units and buildings cast shadows according to a real sun position, and even cast shadows on each other. High Dynamic Range rendering allows us to represent the shiny glints of sunlight that bounce off highly reflective surfaces.

Bump and specular mapping – Water glistens like water. Metal shines like metal. These advanced techniques serve to provide an extra level of rendering detail heretofore unseen in real-time strategy (RTS) gaming.

Water – We felt that portraying stunning, realistic water effects in the game was so important that we devoted a programmer to it full-time. You'll find the water rich with details like foam near the shore, accurately modeled water motion, flotsam in rivers and realistic water colors. Plus, reflections change with the viewing angle, the angle of sunlight and the motion of the water. The overall effect is breathtaking.

Cliffs & Riverbeds – Instead of just stretching terrain, we built a system to attach geometry to the terrain map to allow for realistic overhangs and steep cliffs, from areas like the American Southwest. This effect is supported on random maps too.
Wel vreemd vind ik dat hier staat dat de zon altijd schijnt (zie vetgedrukte gedeelte), terwijl er screenshots zijn van nachtscenes.

Systeemeisen
Deze zijn nog niet bekend, maar ik verwacht dat deze toch wel minimaal een GeForce 4 of gelijkwaardig vragen. Optimale kwaliteit zal al snel richting de 6600GT/6800LE/gelijkwaardig gaan. (excuses voor ATi fans, ik ben niet zo thuis in Radeon series) :P Als Processor wordt denk ik een P4 2,4 Ghz aangeraden, en een P4 1,6 Ghz is toch wel echt het minimum. 512MB geheugen is ook wel minimaal nodig, 1024MB is aanbevolen. Let op: dit zijn allemaal speculaties, prik hier niets aan vast.

Release
Officieel de tweede helft van 2005, maar veel sites zeggen november, en om helemaal specifiek te zijn: 1 november. We wachten af......

Ik hoop dat jullie er net zo zin hebben als ik. :D

(ps, van mij mag dit de startpost worden, mail even als je de codes wilt hebben: spek0589 {de welbekende apenstaart} planet {puntje} nl)

[ Voor 9% gewijzigd door Krisp op 03-06-2005 21:29 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hmm, november, nog zo lang, hopelijk komt er eerder een demo :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Demo, als is het alleen maar ff om te kijken of mijn Radeon 9700 Pro met pensioen kan :P

Hoop dat er een demo komt, voor de vakantie zou mooi zijn, heb ik toch niks te doen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Steffy op 02-06-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Weet iemand of MIB nog actief is met AoE?
MIB (Men In Black) was of is een Nederlandse clan die Ages of Empires speelde online.
Ik heb daar jaren geleden veel online mee gespeeld. Raraz was mijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
razoon schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:06:
MIB (Men In Black) was of is een Nederlandse clan die Ages of Empires speelde online.
Geen idee, waar speelde je het online dan? zone.com? Ik heb namelijk ook veel online gespeeld met een clan.. the argonautis clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47

Pyrus

Hardknock life

Hmm, zat zojuist eens door het assortiment van nedgame te bladeren, staat daar:
Let op! Dit product is een Pre-Order, de verwachte releasedatum is 15-06-2005
Lijkt me erg snel, niet?

Edit: ok, dit kan bijna niet juist zijn. Voor The Elderscrolls IV: Oblivion staat namelijk dezelfde datum, terwijl deze pas in de winter van dit jaar zou uitkomen.

[ Voor 30% gewijzigd door Pyrus op 09-06-2005 17:17 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Pyrus schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:13:
Hmm, zat zojuist eens door het assortiment van nedgame te bladeren, staat daar:
[...]

Lijkt me erg snel, niet?

Edit: ok, dit kan bijna niet juist zijn. Voor The Elderscrolls IV: Oblivion staat namelijk dezelfde datum, terwijl deze pas in de winter van dit jaar zou uitkomen.
had ik een tijdje geleden ook al gezien.
maar is het zelfde als met dungeon siege2, stond bij hun eerst 20 mei ofzo en op 23 mei hebben ze hem naar augustes of september gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE!

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/EN/Civilizations/flag_ottoman.gif

For the Ottomans, Settlers spawn automatically from the Town Center. Building a Mosque and conducting research help keep that Settler production steady. Befitting their position straddling Europe and Asia, the Ottomans have more unique units than any other civilization.

Afbeeldingslocatie: http://www.ageofempires3.com/Images/EN/Civilizations/flag_russian.gif

Starting the game with extra resources but fewer Settlers gives the Russians the flexibility of focusing on economy or an early raid. Russian infantry, individually weak, are trained in blocks at a faster rate, providing the Russians with the opportunity to overwhelm their enemy with greater numbers.

Kan niet wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dike lol, mogen we moskeeen gaan bouwen. Ik krijg er ook al zin in. :D

btw, kijk hier eens Kan je zien hoe het volgens die amerikanen had moeten gaan.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Cool dus we kunnen nu legaal moskeeen slopen? Cool ik wil hem hebben :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

CrystalViriS schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:42:
[...]

Geen idee, waar speelde je het online dan? zone.com? Ik heb namelijk ook veel online gespeeld met een clan.. the argonautis clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ja ik speelde op Zone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordspacie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:28:
Waar slaat dit nou weer op? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:13:
[...]

Waar slaat dit nou weer op? |:(
Volgens mij heeft hij het niet zo op moskeeen/moskees. (wat ist?) :P En het feest wordt nog groter, we mogen ook de tsaar slopen! Ben beniewd of je die in Rusland of in Amerika moet slopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

wow

ik moet zeggen dat hij me eerst niet zoveel aan trok, leek me meer een mooie versie van AOE 2, maar wat ik tot nu toe gelezen heb er over word het weer een toppertje!

btw, witte huis slopen is helemaal prachtig ;)
lordspacie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:28:
is inderdaad wel een beetje smakeloze opmerking..

[ Voor 36% gewijzigd door Wiebbe op 14-06-2005 21:48 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ff sp2go's update verbeteren

-------------------------------------------------------------------------------
Naam
--------------------------------------------------------------------------------
het is age of empires III zonder subtitel

--------------------------------------------------------------------------------
Doel van het spel
Net als in alle vorige AOE's alleen nu krijg je van je homecity resourses/units

Volken
Natives zijn NIET gekoppeld aan engelsen. op elke map zijn 1 of meerdere native dorpjes, en dmv een tradepost kan je ally worden en native units kopen die geen pop gebruiken (wel met een max), en spelese techs researchen.
elke volk kan dit, alleen de fransen hebben een voordeel, het is nog niet bekend wat het voordeel is (mischien goedkopere tradepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je het niet eens zijn met lordspacies reactie over Moskeeën, dan kun je hem altijd persoonlijk aanspreken. Dit topic gaat over iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:13:
Mocht je het niet eens zijn met lordspacies reactie over Moskeeën, dan kun je hem altijd persoonlijk aanspreken. Dit topic gaat over iets anders :)
Precies, over Age of Empires 3 :)

Hmm, volgens die update gaat m`n pc t optimaal trekken, das te hopen :D Verder kan ik niet wachten natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha lache, in AoE1 en 2 sprake de volken al wel zijn eige taal (maja toen verstond je er nix van) maar in AoE is dat ook weer, maar nu zal je het uiteraard wel verstaan, en aangezien er nederland ook bijzit, zou ik wels wille hore hoe da moet gaan (aangezien in velen amerikaanse films de nederlanders misvormd duits praten) tzou lache zijn als ze echt nederlands prate (waarschijnlijk wel wat verkracht maja ;) :P )

ltr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
In The Bourne Identity spreekt Jason Bourne ook Nederlands. Hij zegt iets van "weet je waar ik vandaan kom? Nee? Hou dan godverdomme je kop". Verrassend genoeg sprak hij dit vrijwel zonder accent uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is een trailer te zien @ http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=1423

Nu kan ik echt niet meer wachten :9~

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:13:
whaha lache, in AoE1 en 2 sprake de volken al wel zijn eige taal (maja toen verstond je er nix van) maar in AoE is dat ook weer, maar nu zal je het uiteraard wel verstaan, en aangezien er nederland ook bijzit, zou ik wels wille hore hoe da moet gaan (aangezien in velen amerikaanse films de nederlanders misvormd duits praten) tzou lache zijn als ze echt nederlands prate (waarschijnlijk wel wat verkracht maja ;) :P )

ltr
mischien praten ze wel net zo als dat jij schrijft.
dan verstaan we er nog niets van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:32
net trailer gezien, ziet er wel geweldig uit, ben alleen bang dat ik dan een nieuwe videokaart nodig zal hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Zo'n trailer renderen ze natuurlijk altijd op de mooiste stand, maar je kunt de grafische instellingen altijd op low of medium zetten natuurlijk (of je moet met minder geen genoegen nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
welke videokaart heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik hoop maar dat ik AOE3 kan draaien op low instellingen. Ik heb een Pentium3 800 mhz en een geforce 4 MX.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:14
ben benieuwd of het nog een beetje mooi te draaien is op mn 6800 (1280*1024) het grafische is de laatste tijd met sprongen omhoog gegaan :|
ik kijk er naar uit om die fransen is een lesje in verliezen te geven B)

[ Voor 22% gewijzigd door FDMK op 30-06-2005 20:15 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Cold_Phoenix schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:10:
Ik hoop maar dat ik AOE3 kan draaien op low instellingen. Ik heb een Pentium3 800 mhz en een geforce 4 MX.... :X
Ik vrees het ergste voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Hey, op gamespy.com staat dat AOE3 op 1 november uitkomt. Maar op het eind van die trailer hierboven staat "holiday 2005". Betekent dat dat AOE3 vroeger uitkomt, namelijk deze vakantie? Of is er op 1 november ook een vakantie in de US ofzo?

Het kan wel, want zelf zeg ensemble studios "second half of 2005" en daar zit augustus bij, ik hoop het iig wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door PhoenixT op 05-07-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Holiday 2005 betekend kerstseizoen :)
Hou het op eind dit jaar zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:04:
Holiday 2005 betekend kerstseizoen :)
Reken dus maar op zomer 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 01:18:
[...]

:D Dan al, begin nu niet met nu al mensen voor de gek te houden zeg, tel er minsten een half jaar bij op. HL2 en Doom 3 waren ook maar minstens een jaar tot anderhalf jaar later dan geplanned ;)

Btw: 9700Pro, 1Gb DC en een 64 3000+ 1,8Ghz@2,5Ghz gaat die het nog trekken? Geloof dat de videokaart wel om het laatste gaat, die red het vast niet meer :/ :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 06-07-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 01:18:
[...]

't Is geen Half Life 2, he :) ES is tot nu toe altijd stipt op tijd geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Holiday 2005 betekend kerstseizoen
Jammer, maar Ensemble Studios houdt zich altijd aan de data ja, dus 1 november zal dan wel de release datum zijn. Ook mooi, want ik ben in november jarig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 17-07-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 26-09 11:35
ik doe mee

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:13:

ltr
From http://ageofempires3.com/...lt.aspx?Post=10&blogger=1
The Dutch Speak Out: When you give units in Age of Empires orders, they usually say something. Starting with Age of Empires II we had them say things in the proper language (Greeks spoke Greek, for example). We are carrying forward that feature in our newest game, as well. One of the journalists who visited our offices in April was from Holland and he thought the Dutch speakers in our game were a little off. He graciously came into our offices the next day and re-recorded the voice parts for the Grenadier under the direction of sound and music director Stephen Rippy.
En ook
From http://ageofempires3.com/...lt.aspx?Post=10&blogger=1
We had a more recent encounter with passionate Dutch gamers over one of the unique Dutch units in the game, a pistol firing cavalry unit. We called them Reiters originally, but posts on fan sites pointed out that Reiter is actually German, while Ruyter is Dutch. Lead Designer Greg Street posted a message to the team about changing the name to Ruyter in late May. The change has the added benefit of avoiding confusion between “reiter” and “rider.” We believe the Dutch word is pronounced “roiter.” We can’t respond to every criticism like this but in these cases our leads thought they had merit and changes were made.
Ze denken dus wel aan ons :)

Voor de niet engels talig onder ons:
Een Nederlandse journalist die kwam bezoeken merkte op dat het Nederlands dat hij te horen kreeg wel erg verdrietig was en toen heeft hij het aanbod gekregen om zijn stem op te nemen.
Het gaat dus wel goedkomen met het Nederlands in het spel

Only when it is dark enough, can you see the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hmmm.... ik heb toch een beetje mijn twijfels bij het professionalisme als ze een willekeurige nederlandse journalist naar binnen sleuren omdat HIJ zegt dat het niet klopt.... maar goed, misschien heeft hij wel een hele goede stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Een journalist heeft wel genoeg kennis van de Nederlandse taal, dus maak je daar maar geen zorgen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 23-09 20:36
razoon schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:06:
Hoi

Ik ben lid van MIB nog steeds, wel de new school..mijn zone naam is _MIB_Maverick.
Ik speel nu veel RoR op de zone, maar dit is stervende helaas :(
Ik hoop dat het met AoE3 weer wat opleeft, ik weet dat _MIB_THor en _MIB_Tellus nog wel eens RoR spelen.. mijn email is wvkreg at msn.com. Misschien hoor ik van je...:P

[ Voor 15% gewijzigd door wvkreg op 29-07-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
We had a more recent encounter with passionate Dutch gamers over one of the unique Dutch units in the game, a pistol firing cavalry unit. We called them Reiters originally, but posts on fan sites pointed out that Reiter is actually German, while Ruyter is Dutch. Lead Designer Greg Street posted a message to the team about changing the name to Ruyter in late May. The change has the added benefit of avoiding confusion between “reiter” and “rider.” We believe the Dutch word is pronounced “roiter.” We can’t respond to every criticism like this but in these cases our leads thought they had merit and changes were made.
Dat waren ik en een paar andere op aoe3.heavengames.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Goeie research van die gasten. Dat is wel een dikke fout hoor, typ het in met google en je ziet gelijk vreschil in de uitkomsten, plus dat je gemakkelijk met een NL tolk tot een goeie spelling kan komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]wvkreg schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:37:
[...]

Hoi

Ik ben lid van MIB nog steeds, wel de new school..mijn zone naam is _MIB_Maverick.
Ik speel nu veel RoR op de zone, maar dit is stervende helaas :(
Ik hoop dat het met AoE3 weer wat opleeft, ik weet dat _MIB_THor en _MIB_Tellus nog wel eens RoR spelen.. mijn email is wvkreg at msn.com. Misschien hoor ik van je...:P[/quote]

Vergeet mij niet Mib_Priority.
Ik ben nog steeds actieve met Mib_Priority op eso AOM, ik kan niet wachten op AOE-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

Planet Age of Mythology heeft een write up over AoE 3:

http://www.planetageofmyt...tures/articles/es_trip05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Mooi artikel, nu verlang ik nog meer naar AOE3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Gamespy.com heeft een artikel over een paar units in AOE3!
http://pc.gamespy.com/pc/age-of-empires-iii/640099p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 26-09 09:04
Ik zag gisteren bij ons op het werk dat er ook een Collectors Edition van gaat komen :P

wat er alles in gaat zitten en zo stond er niet bij jammergenoeg.

ik heb em iig wel al gereserveerd en kijk er al naar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
spyros schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:13:

ik kijk er naar uit om die fransen is een lesje in verliezen te geven B)
Lol, dus jij kiest straks de Fransen, laat ze flink op hun bek gaan, en hoopt dat ze er iets van leren? Of je pakt een andere civilization en laat zien hoe je moet verliezen? :P Je brengt het net verkeerd denk ik hehe...

Jammer dat die log op hun website niet zo vaak wordt geupdate. Ben benieuwd hoe ver ze nu inmiddels zijn. Ik hoop alleen dat de gameplay niet zo bagger is als die van aom. De gameplay van aoe2 is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
gameplay van aom is geweldig, die nu nog aok spelen zijn gewoon niet creatief genoeg om aan iets nieuws te wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 20:49
Baserunner schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:05:
Een journalist heeft wel genoeg kennis van de Nederlandse taal, dus maak je daar maar geen zorgen over...
Ja vooral als die van friesland is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Als ik het goed begrijp zegt het spel straks roiter (das dus gewoon ruiter op z'n engels uitspreken)?

Kan niet zeggen dat ze hun huiswerk grondig doen daar bij Ensemble Studios. Je neemt toch even een tolk (een Nederlandse wel te verstaan) voor in dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

Over het algemeen doet ES z'n research wel goed, maar er sluipen altijd fouten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Upke dupke schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:30:
Over het algemeen doet ES z'n research wel goed, maar er sluipen altijd fouten in.
Dit zijn wel hele amateuristische fouten zeg. Als je een RTS maakt met een aantal volkeren, ga je toch op zijn minst even met iemand van dat volk spreken?

Het feit dat ze eerst 'reiter' hadden toont aan dat ze er gewoon nauwelijks iets aan gedaan hadden. Nederland en Duitsland door elkaar halen in die tijd is wel heel lastig.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over technische problemen met dit spel horen niet thuis in dit topic!
Indien je er zelf niet uitkomt kan je een topic openen in SPV, maar doe dit dan wel volgens de richtlijnen!