Cool, ik wist niet dat dit topic bestond. Kheb ook veel ervaring en plezier met AC producten. Ik heb de Silentium T2 kast gehad, met daarom de Super Silent Ultra TC als CPU-koeler. Die combinatie was zo stil, eng gewoon. Ik ben een maandje geleden op een nieuw systeem overgegaan, en die ouwe kast staat nu bij mijn broertje. Zo stil als die zal ik het nooit meer krijgen, vrees ik....
Ik heb nu de Silentium T1 Pro (mijn review:
hier), vanwege de 500W-voeding (anders had ik de kast natuurlijk nooit weggedaan.), met als CPU-koeler de Freezer 7 Pro. Bovendien heb ik er een 8800GTS inzitten, die passief gekoeld wordt met een Thermalright HR-03 Plus (jammer dat AC nog geen koeler voor de 8800-serie heeft), die op zijn beurt weer steun krijgt van de AC Fan 12 PWM (voor mijn review over deze combo zie
hier). Toch is dit niet zo stil als mijn vorige systeem, maar ja, deze kast bevat ook een veelvoud aan grafisch geweld.
Edit: kheb trouwens nooit last gehad van brakke CPU-koelers: erop klikken en draaien met die handel. Geen elke klacht hierover.
En wat ik ook nog wilde melden: een 8800GTX of groter past niet in AC-kasten. Ik heb hierover gemaild met AC zelf, en dit meldden ze zelf aan mij. Misschien heeft iemand nog wat aan dit gegeven, ik zat zelf wel met onzekerheid rondom dit probleem.
[
Voor 15% gewijzigd door
TroaS op 29-11-2007 14:40
]