![]() |
Welkom in het Arctic Cooling ervaringen topic. |
Bedoeling |
Bedoeling van deze topic is dat je hier je stilte ervaringen, vragen, plaatjes, of gewone discussies over arctic cooling kan houden. |
Koelers voor AMD socket A CPU's |
Copper Lite Copper Silent 2 Copper Silent 2 TC Copper Silent 2L Copper Silent 2M |
Koelers voor Socket 754/939/940 (AMD 64 & Opteron) |
Freezer 64 Silencer 64 Ultra Silencer 64 Ultra TC Silencer 64 Ultra TC L Silencer 64 Silencer 64 TC |
Koelers voor Intel Celeron & Pentium 4 (Socket 478) |
Freezer 4 Super Silent 4 Ultra Super Silent 4 Ultra TC Super Silent 4 UltraTC L Super Silent 4 Pro Super Silent 4 Pro TC Super Silent 4 Pro L Super Silent 4 Pro M |
Koelers voor Socket 775 (Intel Pentium 4) |
Freezer 7 |
VGA Silencers | |
Ik heb een: | Dus ik koop een: |
ATI 9500 - 9700 (SE, Pro, XT) ATI 9800 (SE, Pro) | ATI Silencer 1 |
ATI 9600 (SE, Pro, XT) | ATI Silencer 2 |
ATI 9800XT | ATI Silencer 3 |
ATI X800 Series | ATI Silencer 4 |
ATI X800 (R430) (XL) ATI X850 (R480) PRO, XT, XT PE | ATI Silencer 5 |
NVIDIA Geforce 4TI (Zie: http://www.arctic-cooling...ads/installation/nv_1.pdf of hij past.) NVIDIA FX 5700 | NV Silencer 1 |
NVIDIA FX5700 Ultra | NV Silencer 2 |
NVIDIA FX 5900 XT | NV Silencer 3 |
NVIDIA Geforce 6800 series | NV Silencer 5 |
AGP: NVIDIA FX 5700 PCIe: NVIDIA Geforce 6200 NVIDIA Geforce 6600 (GT) | NV Silencer 6 |
ATI 9500 - 9700 (SE, Pro, XT, AIW) ATI 9800 (SE, Pro, AIW) | VGA Silencer, Rev.3 |
Linkjes |
Elke topicstart kan natuulijk niet zonder linkjes dus hier ff de volgende: Officiele Site van Arctic Cooling |
Verkoopadressen |
Waar haal ik mn Arctic-Cooling producten, de producten zijn onder andere te koop bij: Gistron Salland Automatisering Freezing Hardware Tweakers.net pricewatch |
Kasten |
Ze zijn net nieuw maar ze zijn er wel, Arctic-Cooling kasten... er zijn op dit moment nog maar 2 kasten: De Silentium T1 en de Silentium T2 Volgende week kunnen we een eerste review verwachten... Bedankt All_by_myself! |
Casefan's |
Het zijn er maar een paar, maar het zijn wel stille fan's Arctic Fan 3 Arctic Fan Pro TC Arctic Fan Pro 2L TC Arctic Fan Pro 2L |
Betekenissen |
HELP! Ik zie allemaal woorden staan wat ik niet begrijp... dat kan heel goed... Laat ik je maar ff helpen dan: - TC?? TC staat voor Thermo Control, dus als het warmer in je kast of op je CPU blok wordt begint je fan harder te draaien om harder te koelen. - VGA Silencer??? Een VGA Silencer is gemaakt om je Grafische kaart stiller te maken als daar een koelertje op zit... - Waar staat die L voor? Die L staat voor dat er wat licht op zit... volgensmij staat de L voor Light, maar dat durf ik niet zeker te zeggen... dus als er een L bij staat zit er meestal in de fan een ledje - Waar staat die M voor dan? De M staat voor dat je zelf de fanspeed (snelheid) kan aanpassen, doormiddel van een klein bakje wat je meestal in een PCI sleuf kunt drukken, met drie standen voor zacht, middelmatig en hard... Nou dit waren ze wel, het valt behoorlijk mee |
Reviews |
Review van TweakPC.de over de Silencer Ultra TC Review van Backyard-Family over de Copper Silent 1 Review van Backyard-Family over de Arctic Fan TC-1 Review van Backyard-Family over de Copper Silent 1, Copper Silent 2 TC en Slim Silent pro TC Review van Hartware.net over de Freezer 4 Review van Backyard-Family over de Silentium T 1 Weet je een goede review, post hem hier, en ik plaats hem hier weer |
Foto's |
![]() De ATi Silencer 1. ![]() De Copper silent 2 L. ![]() Freezer 64. ![]() Super Silent 4 UltraTCL. |
[ Voor 190% gewijzigd door peddro op 28-06-2005 12:01 ]