Kan je dat ff verduidelijken? ik ben van plan de Eltax concept 400 boxen op mijn stereo aan te sluiten om film & muziek te beluisteren, maar twijfel nog of ik een subwoofer erbij zal nemen. Hoe is dit mogelijk op een stereoversterker? (niet op een mini-hifi keten veronderstel ik..)Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:02:
[...]
Stereoversterker kan je nog steeds een subwoofer aansluiten
Verwijderd
Wanneer de subwoofer een high powered input heeft kan je L+R doorlussen op deze manier:
Versterker -> Subwoofer (L+R) -> Speakers (L+R)
Versterker -> Subwoofer (L+R) -> Speakers (L+R)
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de Concept 500K Luidspeakers?
Deze dus:

Sinus/muziekvermogen 120/180 W
Impedantie 8 Ω
Frequentiebereik 35 - 20.000 Hz
Rendement 88 dB
Afm. 900 x 185 x 260 mm
Gewicht 10,25 kg per stuk.
En wie zou haar/zijn ervaringen hier kunnen delen, dit omdat ik erg geintereseerd ben in deze luidspeakers en deze 1 dezer dagen wil kopen.
En weet iemand of deze speakers Bi-Wired zijn?
Alvast Bedankt,
Deze dus:

Impedantie 8 Ω
Rendement 88 dB
Afm. 900 x 185 x 260 mm
En wie zou haar/zijn ervaringen hier kunnen delen, dit omdat ik erg geintereseerd ben in deze luidspeakers en deze 1 dezer dagen wil kopen.
Alvast Bedankt,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 23:08 . Reden: specs zijn altijd handig ]
Verwijderd
Ik wil een nieuwe setje stereo luidsprekers voor naast mijn PC, versterker moet ik nog uitkiezen mar de Eltax 400 lijken mij leuke speakers.. ik luister alleen maar muziek. Zijn deze een beetje geschikt daarvoor?
Verwijderd
Aangezien de kleur nogwat verschilt met de mijnes, zijn de specs precies hetzelfde. Zijn prima speakers voor dat geld. Hier en daar kan het nog wel eens doordreunen, maar dat ligt naar mijn weten aan de plaatsing van de speakers in de ruimte. Ze gaan ook flink hard btwVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:12:
Deze dus:
[afbeelding]
Impedantie 8 Ω
Rendement 88 dB
Afm. 900 x 185 x 260 mm
Alvast Bedankt,
Komop! Lees eens een keer man! Daar gaat deze hele thread bijna over.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:40:
Ik wil een nieuwe setje stereo luidsprekers voor naast mijn PC, versterker moet ik nog uitkiezen mar de Eltax 400 lijken mij leuke speakers.. ik luister alleen maar muziek. Zijn deze een beetje geschikt daarvoor?
Wat aardig dat je die voor ons wilt maken.
Verwijderd
Heb je exact deze speakers of heb je het alleen over de specificaties die overeenkomen?Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:58:
[...]
Aangezien de kleur nogwat verschilt met de mijnes, zijn de specs precies hetzelfde. Zijn prima speakers voor dat geld. Hier en daar kan het nog wel eens doordreunen, maar dat ligt naar mijn weten aan de plaatsing van de speakers in de ruimte. Ze gaan ook flink hard btw
er is op internet ook bar weinig te vinden over de speakers, een review of een paar goede foto's zouden leuk zijn.
Ben aan het kijken voor andere speakers ter vervanging van mijn skytronic dingen.
Nu is op mijn kamer een 4.0 opstelling het beste, 2 zuilen aan de voorkant en 2 kleine speakers achter. Voor de voorkant heb ik concept 400's op het oog, moeten heel goed klinken en zijn goed betaalbaar. Nu twijfel ik voor de achterspeakers nog wat het beste voor erbij is en wat er het beste mee mixt.
Eltax Concept Mini:

Of deze Eltax Symphony Mini's:

Wat is volgens jullie de beste match hierbij?
Nu is op mijn kamer een 4.0 opstelling het beste, 2 zuilen aan de voorkant en 2 kleine speakers achter. Voor de voorkant heb ik concept 400's op het oog, moeten heel goed klinken en zijn goed betaalbaar. Nu twijfel ik voor de achterspeakers nog wat het beste voor erbij is en wat er het beste mee mixt.
Eltax Concept Mini:
Of deze Eltax Symphony Mini's:
Wat is volgens jullie de beste match hierbij?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Puur gebaseert op de specs kun je beter de Symphony's hebben, meer vermogen en loopt wat dieper door in het laag.
Of het een match is qua klankkleur met de Concept 400 dat weet ik niet.
Of het een match is qua klankkleur met de Concept 400 dat weet ik niet.
@Krusher, wat je ook al zij in mijn topic idd.
Ook hier bedankt, ik ga idd voor de slag zwaardere.
Trouwens klankkleur zal wel vrij gelijk zijn, zijn alle 2 van Eltax dusja.
Ook hier bedankt, ik ga idd voor de slag zwaardere.
Trouwens klankkleur zal wel vrij gelijk zijn, zijn alle 2 van Eltax dusja.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Weet iemand waar je nu nog de zwarte versie van de Eltax Concept 400 kunt kopen? Op Conrad.nl is hij uitverkocht.
*schopt omhoog*heracles schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:24:
Weet iemand waar je nu nog de zwarte versie van de Eltax Concept 400 kunt kopen? Op Conrad.nl is hij uitverkocht.
Verwijderd
check eerst kieskeurig.nl. Bij Wehkamp kun je ze nog kopen maar kan ik sterk afraden vanwege de hoge prijs. Gewoon even wachter op conrad.nl of gewoon betere speakers kopen....
ik wil de eltax concept 400 bij Conrad gaan kopen maar ik wil weten hoe deze aangesloten moeten worden want ik heb een receiver van jaar of 13 oud. En kan alleen met van die draai knopjes en van die losse draadjes
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
hoe zou het volgens jou anders moeten?the squaler1 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:19:
ik wil de eltax concept 400 bij Conrad gaan kopen maar ik wil weten hoe deze aangesloten moeten worden want ik heb een receiver van jaar of 13 oud. En kan alleen met van die draai knopjes en van die losse draadjes
Aan de achterkant van die Eltax zitten aansluitterminals met gaatjes in het schroefdraad. Daar kun jethe squaler1 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:19:
de losse draadjes door heen steken.
Verwijderd
Zo heb ik de concept 400's nu ook verbonden, maar dan met een toch redelijk moderne digitale AV-receiverthe squaler1 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:19:
Dus ook gewoon door losse draadjes vast te schroeven, gaat prima.
oke bedankt dan ga ik ze morgen denk ik bestellen want voor dat geld zijn het gewoon prima speakers. En ben toch een student en heb niet heel veel te spenderen. 
Overigens de zwarte versie van de concept 400 wordt bij conrad nog steeds geleverd en op voorraad
Overigens de zwarte versie van de concept 400 wordt bij conrad nog steeds geleverd en op voorraad
[ Voor 23% gewijzigd door the squaler1 op 21-02-2008 22:24 ]
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
[mod: als het hier niet mag, verwijder maar, kon het in de policy alleen niet vinden]
Heeft er iemand toevallig nog belangstelling voor een setje Concept 400's tweedehands? :-)
Ik heb de Concept 400's in beuken en wil ze van de hand doen. Ik ben er door de jaren achter gekomen dat ik ze achter m'n kenwood receiver soms wat vermoeiend vind klinken en dat ze eigenlijk wat te fors zijn voor m'n containerwoninkje en ben nu zelf over gestapt op Mordaunt Short.
Een vriend van me draait de zwarte versie achter een Yamaha en daar klinken ze een stuk beter, dus in die richting zou ik zeker ook gaan qua receiver. De speakers zijn verder in uitstekende staat, alleen heb ik de poten er onder vandaan geschroeft (nog wel bewaard) en spikes (ook van Conrad) op geplakt.
Ik wil 60 euro hebben voor het paar. Voor 120 euro mag je ze ook nog mee nemen met center en rears erbij, ook van Eltax
. Afhalen in Almere.
Heeft er iemand toevallig nog belangstelling voor een setje Concept 400's tweedehands? :-)
Ik heb de Concept 400's in beuken en wil ze van de hand doen. Ik ben er door de jaren achter gekomen dat ik ze achter m'n kenwood receiver soms wat vermoeiend vind klinken en dat ze eigenlijk wat te fors zijn voor m'n containerwoninkje en ben nu zelf over gestapt op Mordaunt Short.
Een vriend van me draait de zwarte versie achter een Yamaha en daar klinken ze een stuk beter, dus in die richting zou ik zeker ook gaan qua receiver. De speakers zijn verder in uitstekende staat, alleen heb ik de poten er onder vandaan geschroeft (nog wel bewaard) en spikes (ook van Conrad) op geplakt.
Ik wil 60 euro hebben voor het paar. Voor 120 euro mag je ze ook nog mee nemen met center en rears erbij, ook van Eltax
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Ja ik heb deze beluisterd , en ik kan je vertellen dat zo voor deze prijs redelijk klinken,Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:12:
Deze dus:
[afbeelding]
Impedantie 8 Ω
Rendement 88 dB
Afm. 900 x 185 x 260 mm
Alvast Bedankt,
Het laag is goed te noemen maar verwacht geen diepe bas onder de 40Hz daar zijn de Woofers van dit formaat en volume van de kast niet echt voor geschikt.
midden/laag ,is goed aanwezig maar helderheid is wat dof en rommelig
Midden, matig het is alsof er hier een kleine dip in zit en bepaalde tonen niet uit de speaker wil komen .
Midden/hoog waardeloos ! , het is alsof er een deken over de speaker heen zit en de helderheid van het midden dof maakt.
Tweeter , is goed aanwezig maar het is niet haarscherp en bovendien vult de tweeter niet het gat op van het midden/hoog wat een beknepen neus effekt geeft in het midden/hoog 4Khz en 8Khz met een dofferig geluid .
De tweeter klinkt niet zuiver en scherp, en klinkt wat rommelig (kan door het scheidingsfilter komen)
Ik vind deze speaker gezien het geld niet heel erg Big Bang for the Buck , ik zou eerder voor Eltax Monitor gaan of symfonie , deze heeft een middentoner en is 3weg waar het midden gebied veel beter uit de speaker komt.
De concept 700 serie is ook erg mooi maar zijn hier ervaringen mee ??
Verwijderd
Ik zou gewoon een paar 2e hands goede kwaliteits speakers kopen en geen eltax concept spul. Ze hebben misschien in de ogen van de noobs onder ons meer aanzien maar geloof me het geluid is echt niet te vergelijken met een 2e hands boekenplank (monitor) model van dezeflde prijs.
Bijvoorbeeld (ook voor de noobs) Bose 301 serie. Kost gemiddeld 75 euro en je hebt veeeel betere speakers dan die eltax qwua alles...
Bijvoorbeeld (ook voor de noobs) Bose 301 serie. Kost gemiddeld 75 euro en je hebt veeeel betere speakers dan die eltax qwua alles...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 17:09 ]
Je kunt je advertentie plaatsen op http://tweakers.net/aanbodeymey schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:12:
[mod: als het hier niet mag, verwijder maar, kon het in de policy alleen niet vinden]
Het staat inderdaad niet echt duidelijk in de FAQ, althans heb het ook niet echt kunnen vinden. Misschien kunnen de admins een kleine toevoeging doen.
Verwijderd
Wel eens bij stilgestaan dat de Eltax speakers gewoonweg prima ogen voor de prijskwaliteit?Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:07:
Ik zou gewoon een paar 2e hands goede kwaliteits speakers kopen en geen eltax concept spul. Ze hebben misschien in de ogen van de noobs onder ons meer aanzien maar geloof me het geluid is echt niet te vergelijken met een 2e hands boekenplank (monitor) model van dezeflde prijs.
Dus dat maakt mij ook een 'noob' omdat ik een set van eltax staan heb omdat het prima voor z'n geld klinkt? Je kan me niet vertellen dat jouw boekenplankspeakertjes nog steeds zo denderend doen op een hoog vermogen.
Bose 301 is overigens ook maar rommel. Als je dan iets anders gaat aanraden dan Eltax, doe het dan toch op z'n minst goed.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
is echt niemand met ervaring met concept 700??
Dat is gewoon een concept 400 met een andere tweeter als ik zo kijk.
Wil je een "zwaar" geluid dan zit je goed, wil je wat meer "hoog" neem dan een slankere Eltax.
Veel meer keus heb je toch niet. Als je voor een budget Eltax kiest ben je ook niet zo kieskeurig om specifieke klankeisen te hebben, dan haal je duurder spul.
Wil je een "zwaar" geluid dan zit je goed, wil je wat meer "hoog" neem dan een slankere Eltax.
Veel meer keus heb je toch niet. Als je voor een budget Eltax kiest ben je ook niet zo kieskeurig om specifieke klankeisen te hebben, dan haal je duurder spul.
Verwijderd
Weet iemand in hoeverre de concept 400 kan dienen voor een feestje of dergelijke? Want ik zou er graag een lichte pa versterker aanhangen, maar ik heb geen idee welk vermogen ze in praktijk aankunnen.
Ik heb nu een 2*30Watt kenwood versterker, maar die mist bij hoge volumes toch wel wat bass (gaat erg snel clippen volgens mij, en ik wil mijn luidsprekers heel houden), daarom zou ik een JB systems VX400 ofzo willen aanschaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu een 2*30Watt kenwood versterker, maar die mist bij hoge volumes toch wel wat bass (gaat erg snel clippen volgens mij, en ik wil mijn luidsprekers heel houden), daarom zou ik een JB systems VX400 ofzo willen aanschaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze trekken heel zwaar, denk eerder aan 50 of 80 watt.
Verwijderd
Ik heb de concept 400's een half jaar aan een merkloze 2x100W ('echt' ja, met 200W max. opgenomen vermogen) versterker gehangen...en die kon ik bijna helemaal opengooien (zo tegen de max. ging het echter niet meer zo fris klinkenBARACUS schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:44:
Ze trekken heel zwaar, denk eerder aan 50 of 80 watt.
Dus je moet het wel in die grootte zoeken ja.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 22:08 ]
Ik bedoelde dat je minimaal 50-80 watt moet hebben, niet max
Een lichte versterker gaat heel kut klinken met Eltax, dat is althans mij ervaring.
Een lichte versterker gaat heel kut klinken met Eltax, dat is althans mij ervaring.
Nalang twijfelen en doen heb ik uiteindelijk toch maar de Eltax concept 400.
Het betreft de zwarte versie die intussen gewoon weer leverbaar is.
Hij had vandaag binnen moeten zijn maar er was niemand thuis dus kon het pakje niet aannemen en moet ik wachten tot maandag wat dat is de eerst volgende werkdag
Iemand nog tips voor het inspelen van deze jongens?
Het betreft de zwarte versie die intussen gewoon weer leverbaar is.
Hij had vandaag binnen moeten zijn maar er was niemand thuis dus kon het pakje niet aannemen en moet ik wachten tot maandag wat dat is de eerst volgende werkdag
Iemand nog tips voor het inspelen van deze jongens?
nou heb de Concept 400 sinds vanmiddag staan en wat een speaker wat een mooi geluid komt er uit.
Voor het geld is het geweldig.
Mooi strakke bassen gaat erg diep.
Goed helder geluid niet overheersend.
Ben er erg over te spreken nu nog even inspelen
Voor het geld is het geweldig.
Mooi strakke bassen gaat erg diep.
Goed helder geluid niet overheersend.
Ben er erg over te spreken nu nog even inspelen
ik heb deze set al een geruime set staan en bevallen nog goed na wat aanpassingen.
BV. De wanden binnenin bekleden met bitumen en steenwol toepassen ipv de standaard isolatie en is een hele verbetering op alle gebieden.
Ik ben van plan om voor achter ook concept 400 aan te schaffen en de zelfde aanpassingen toe te voegen.
Nu moet ik nog een center en een subwoofer.
Maar wel center zou nou goed bij mijn setje passen.
Subwoofer wordt waarschijnlijk zelfbouw Peerless.
wie zou mij kunnen vertellen welke center goed zou matchen.
Mijn versterker is een sony 1200es.
BV. De wanden binnenin bekleden met bitumen en steenwol toepassen ipv de standaard isolatie en is een hele verbetering op alle gebieden.
Ik ben van plan om voor achter ook concept 400 aan te schaffen en de zelfde aanpassingen toe te voegen.
Nu moet ik nog een center en een subwoofer.
Maar wel center zou nou goed bij mijn setje passen.
Subwoofer wordt waarschijnlijk zelfbouw Peerless.
wie zou mij kunnen vertellen welke center goed zou matchen.
Mijn versterker is een sony 1200es.
Even over die hoorn van de Concept 700 serie, over "hoorns" in het algemeen; klinken hoge tonen dan aanzienlijk (tot misschien pijnlijk) scherper dan bij een normale tweeter/soft dome?
niemand
Verwijderd
Hallo,
Ik heb onlangs de Onkyo TX-SR607 gekocht en ben er zeer te spreken over.
Op het moment heb ik nog kleine speakertjes aangesloten en ben nu op zoek naar mooie zuilen.
Nou stuit ik op de Eltax concept 400 of de 500. Ik heb over allebei informatie opgezocht maar ben eigelijk heel benieuwd wat er nou beter zou klinken (bij films - met subwoofer).
De 400 heeft grotere subjes maar de luchtuitgang naar achter en de 500 heeft kleinere subjes maar de uitgang naar voren. Dat laatste lijkt mij beter maar ik zou toch eerder gokken op de grotere zwaardere speakers van de 400. De 400 heeft ook een midden tonen speaker.
Dan nog wat anders. Deze versterker kan 2 subwoofers aan. Is het dan mooi om er 1 links en 1 rechts te gebruiken. Of zou het mooier zijn om er 1 voor voor te gebruiken voor de front speakers op te vangen en 1 voor achter om de lage tonen van de achter speakers op te vangen ?
Heeft iemand ervaring met de Center speaker van Eltax ? Het gaat mij om de Monitor Center.
Komt hier natuur getrouw geluid uit ? De spraak, klinkt dat echt als spraak of kan ik hier beter een ander merk voor nemen ?
Alvast bedankt.
Groeten van Fred
Ik heb onlangs de Onkyo TX-SR607 gekocht en ben er zeer te spreken over.
Op het moment heb ik nog kleine speakertjes aangesloten en ben nu op zoek naar mooie zuilen.
Nou stuit ik op de Eltax concept 400 of de 500. Ik heb over allebei informatie opgezocht maar ben eigelijk heel benieuwd wat er nou beter zou klinken (bij films - met subwoofer).
De 400 heeft grotere subjes maar de luchtuitgang naar achter en de 500 heeft kleinere subjes maar de uitgang naar voren. Dat laatste lijkt mij beter maar ik zou toch eerder gokken op de grotere zwaardere speakers van de 400. De 400 heeft ook een midden tonen speaker.
Dan nog wat anders. Deze versterker kan 2 subwoofers aan. Is het dan mooi om er 1 links en 1 rechts te gebruiken. Of zou het mooier zijn om er 1 voor voor te gebruiken voor de front speakers op te vangen en 1 voor achter om de lage tonen van de achter speakers op te vangen ?
Heeft iemand ervaring met de Center speaker van Eltax ? Het gaat mij om de Monitor Center.
Komt hier natuur getrouw geluid uit ? De spraak, klinkt dat echt als spraak of kan ik hier beter een ander merk voor nemen ?
Alvast bedankt.
Groeten van Fred
Verwijderd
Niemand ervaring met de concept 400/500 serie ? Of de Center speaker ?
Groeten van Fred
Groeten van Fred
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 16:31 ]
voor mensen die de eltax symphony serie willen horen moet maar contact met me opnemen, heb de hele reekt hier staan.
ps: ze klinken heel veel beter van de millenium serie
edit:
Ik heb ze in belgie gehaald:
winkel te vinde als luisterkamer of luisterafpraak oid.
ps: ze klinken heel veel beter van de millenium serie
edit:
Ik heb ze in belgie gehaald:
winkel te vinde als luisterkamer of luisterafpraak oid.
[ Voor 21% gewijzigd door johnkessels87 op 14-09-2010 14:22 ]
Verwijderd
Weet je misschien een winkel waar deze speakers te beluisteren zijn ??
Ook de Concept serie...
Groeten van Fred
Ook de Concept serie...
Groeten van Fred
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 14:30 ]
Nog maar weer een schop omhoog dan, ik ben ook geinteresseerd in de speakers alswel een luisterplek nabij Utrecht (dat is nogal moeilijk te vinden lijkt het!)
De Concept 400 serie is voor het geld (130,- per paar... waar hebben we het over) toch echt geweldig. Nu nog een goede stereoreceiver vinden (Marantz PM7003 een idee?) om eraan te hangen en gaan met die banaan..
De Concept 400 serie is voor het geld (130,- per paar... waar hebben we het over) toch echt geweldig. Nu nog een goede stereoreceiver vinden (Marantz PM7003 een idee?) om eraan te hangen en gaan met die banaan..
Even een mega kick, maar ik heb binnenkort een nieuwe Audioset nodig en was op de site van eltax terecht gekomen en was zeer geinteresseert alleen heb ik nu een uurtje online zitten zoeken waar ik ze kan beluisteren maar ik kan niks vinden. heeft een van jullie nog een idee ?
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar een Eltax set, de enige winkel in Nederland die Eltax speakers lijkt te leveren is djeletronics.nl. Op hun website staat dat ze ook een showroom hebben in Dordrecht waar je de speakers kunt beluisteren: www.djelectronics.nlrg-mohwa schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:00:
Even een mega kick, maar ik heb binnenkort een nieuwe Audioset nodig en was op de site van eltax terecht gekomen en was zeer geinteresseert alleen heb ik nu een uurtje online zitten zoeken waar ik ze kan beluisteren maar ik kan niks vinden. heeft een van jullie nog een idee ?
Bekijken en beluisteren van audio en video apparatuur?
Dit is na afspraak mogelijk in onze showroom en winkel te Dordrecht.
Klopt dit het ik zelf ook al gevonden alleen hadden hun (op de website) maar 2 setjes staan. vandaar dat ik vroeg of andere misschien ook winkels kennen die een iets uitgebreidere inventaris hebbenJarod schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:04:
[...]
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar een Eltax set, de enige winkel in Nederland die Eltax speakers lijkt te leveren is djeletronics.nl. Op hun website staat dat ze ook een showroom hebben in Dordrecht waar je de speakers kunt beluisteren: www.djelectronics.nl
[...]
Eh, maar 2 setjes op hun website? Hier staan 32 artikelen van Eltax op het gebied van luidsprekers: Linkrg-mohwa schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:20:
[...]
Klopt dit het ik zelf ook al gevonden alleen hadden hun (op de website) maar 2 setjes staan. vandaar dat ik vroeg of andere misschien ook winkels kennen die een iets uitgebreidere inventaris hebben