Vodafone wijzigt tarieven MMS. Opzeggen of niet? *

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 885 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
funkyduck schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
volgens mij mag je niet opzeggen als de tarieven goedkoper worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.coolendag.nl/vodafone.jpg

Goedkoper worden is ook wijzigen, dat maakt dus niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

cûora schreef op 04 juni 2004 @ 13:45:
[...]

[afbeelding]

Goedkoper worden is ook wijzigen, dat maakt dus niets uit.
Bij mijn weten mag je alleen opzeggen als de wijziging negatief voor de klant/contractant uitvalt.

Daarbij mogen ze nooit eenzijdig wijzigen, dat zou lekker wezen en betekenen dat je na het afsluiten van een contract aan de AV-goden bent overgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen ze wel eenzijdig wijzigen, maar als reactie daarop mag jij je contract ontbinden.
Anders zouden ze helemaal nooit de tarieven kunnen verhogen namelijk.
Daarnaast staat er in de de AVC niet dat het alleen opgaat als de wijzigingen negatief uitvallen voor de klant.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op 04 juni 2004 @ 13:49:
[...]

Bij mijn weten mag je alleen opzeggen als de wijziging negatief voor de klant/contractant uitvalt.

Daarbij mogen ze nooit eenzijdig wijzigen, dat zou lekker wezen en betekenen dat je na het afsluiten van een contract aan de AV-goden bent overgeleverd.
Overkomsten komen tot stand door middel van aanbod en aanvaarding. Als een partij achteraf iets willen wijzigen kan dat alleen door aanvaarding door de andere partij. Ook algemene voorwaarden maken onderdeel uit van de overeenkomst. Om die reden kag je ook de overeenkomst opzeggen als Vodafone de algemene voorwaarden (lees de overeenkomst) wijzigt. Het maakt dan niet uit of de wijziging ten voordele of ten nadele van de consument uitvalt. Vodafone mag er echter wel van uit gaan dat als je geen bezwaar maakt tegen de wijziging binnen een bepaalde tijd dat je (stilzwijgend) akkoord bent gegaan met die wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder al iemand echt een reactie per post gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 19:22:
Verder al iemand echt een reactie per post gehad ?
Wat dacht je er van om eerst het topic eens door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

funkyduck schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
volgens mij mag je niet opzeggen als de tarieven goedkoper worden.
lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn fax verstuurd, ik ben benieuwd.

want zoals het staat in de voorwaarden mag je opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog even wat rondgevraagd, het betreft inderdaad geen tariefswijziging, maar een beeindiging van een actie.
Die actie was dat elk MMS'je 49 eurocent kostte.
Nu die actie is afgelopen zijn de gewone tarieven ingesteld.
Geen grond om je abo op te zeggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 16:45:
Heb nog even wat rondgevraagd, het betreft inderdaad geen tariefswijziging, maar een beeindiging van een actie.
Die actie was dat elk MMS'je 49 eurocent kostte.
Nu die actie is afgelopen zijn de gewone tarieven ingesteld.
Geen grond om je abo op te zeggen dus.
Gedurende welke periode is het volgens vodafone eigenlijk een actie geweest, want in die tarieven vanaf december 2003 staat niet vermeldt dat het een actietarief is, of zijn er tussen door nog officiële tariefswijzigingen geweest vanaf wanneer het opeens wel een actie was? Zo nee, dan is het gewoon een poging tot voorkomen van opzeggingen door te doen alsof het actietarieven waren, want de officiële tarieven zijn tot voor kort nooit ergens geplaatst, dus kan het ook niet zijn dat je een contract aangegaan bent op basis van die officiële tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Nog niemand die een bevestiging / afwijzing ontvangen heeft :?
Ikke niet in ieder geval, en mijn aansluiting is ook nog steeds aanwezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik denk dat als we iets moeten toevoegen aan de brief die eerder gepost is. betreffende het feit dat wij niet op de hoogte zijn gesteld dat het tarief voor MMS een actie tarief betrof. Op het moment van aansluuiten was namelijk nergens iets vermeld over een actie. Als wij het hard kunnen maken dat dat niet het geval was, dan staan wij heel erg sterk in onze schoenen.

Wie kan er een mooi stuk toevoegen aan deze brief?
$Voorletters, achternaam
$Straatnaam, nummer
$Postcode, woonplaats

Vodafone N.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

$woonplaats, datum

Onderwerp: Opzegging Vodafone contract

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 1 juni 2004 de facturatie van de MMS wijzigt aan de hand van de grootte (in Kb) van het bericht, deel ik u hierbij mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst.

Hier nog een stuk dus

Daarom verzoek ik u vriendelijk mijn contract terugwerkende kracht per 1 juni kosteloos te ontbinden, zoals dit in artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden (AVC) beschreven is.

Het gaat hierbij om het telefoonnummer $06-nummer met als klantnummer $klantnummer.

Gaarne ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het verwerken van dit schrijven.

Reactie uwerzijds afwachtende verblijf ik,

Hoogachtend,

$Voorletters, achternaam

Bijlage: Kopie legitimatiebewijs

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 08-06-2004 22:22 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11-2023
er wordt totaal niet op mijn argumentatie gereageerd.
ik krijg gewoon een standaard brief met wanneer mijn abo wordt afgesloten.
Dit is dus exact een jaar naa aansluiting.

overigens, is er nou hier ook iemand geweest die mms groter dan 30 kb voor april kon versturen met het vodafone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met je eens, Ginz!!

Maar hoe kunnen we deze informatie achterhalen. Van een medewerker van Vodafone misschien of van een folder die destijds was gedrukt??

Als we dit nou met zn allen uitzoeken en hard kunnen maken, dan zijn we er allen vanaf!!

IDEEEN??????

ps. Funkyduck, die brief die je hebt gehad, dat is een afwijzing!! Ik weet niet of dat je vraag was.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racverberne schreef op 23 mei 2004 @ 16:36:
Vodafone-tarieven 1 december 2003

Op pagina 4 staat dat alle MMS-jes € 0,49 kosten. Dat zou nu dus gaan veranderen:

tot 1 KB wordt goedkoper (€ 0,25)
2-30 KB blijft gelijk (€ 0,49)
31-100 KB wordt duurder (€ 0,99)
Tarieven MMS-bericht
Het ontvangen van MMS-berichten is gratis. Voor het versturen van een MMS tekstbericht betaal je 0.25 euro, voor een MMS fotobericht 0.49 euro en voor MMS Video 0.99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
$Voorletters, achternaam
$Straatnaam, nummer
$Postcode, woonplaats

Vodafone N.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

$woonplaats, datum

Onderwerp: Opzegging Vodafone contract

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 1 juni 2004 de facturatie van de MMS wijzigt aan de hand van de grootte (in Kb) van het bericht, deel ik u hierbij mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst.

Deze informatie heb ik van de Vodafone Klantenservice, waar een van uw medewerkers, genaamd ********, ruiterlijk toegaf dat er inderdaad een tariefswijziging was en dat inderdaad het tarief voor MMS voorheen 49 cent bedroeg maar dat het nu werd opgesplitst in verschillende tarieven. Hierover staat het volgende over beschreven op uw website www.vodafone.nl :

Nieuwe tarieven MMS berichten
Met ingang van 1 juni krijgen we nieuwe tarieven voor MMS. Voor een MMS tekstbericht betaal je 0.25 euro, voor een MMS fotobericht 0.49 euro en voor MMS Video 0.99 euro.

In de AV staat het volgende beschreven over tariefswijzigingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.coolendag.nl/vodafone.jpg

Overigens was niet bekend gemaakt, bij het tekenen van de aangaande overeenkomst tussen ondergetekende, ***** en de dienstverlener, Vodafone N.V., dat het om een actietarief zou gaan. Ik heb daarom hierbij een ter hand gestelde tarievenlijst toegevoegd die ik uitgereikt heb gekregen van de dealer bij het tekenen van de Vodafone contracten die ik nu heb lopen. Het MMS tarief heb ik met geel gemarkeerd ( zie bijlage tarievenlijst )

Daarom verzoek ik u nogmaals vriendelijk mijn contract met terugwerkende kracht per 1 juni kostenloos te ontbinden, zoals dat dus in bovenstaand artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden (AVC) beschreven is.

Het gaat hierbij om de telefoonnummers 06******** en 06******** met als klantnummer *********/*****.

Ik hoop dat u wat kunt met bovenstaande informatie met betrekking tot kosteloze contractontbinding en kijk vol vertrouwen naar uw antwoord uit.

Gaarne ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het verwerken van dit schrijven.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, mag u altijd even contact opnemen. Alvast bedankt voor de tijd en de gedane moeite.

Hoogachtend,

$Voorletters, achternaam

Bijlage: Kopie legitimatiebewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, nu alleen nog even vermelden dat er naast het legitimatiebewijs ook een tarievenlijst als bijlage bij zit.

Is er trouwens een mogelijkheid om die tarievenlijst publiekelijk beschikbaar te stellen ?

Ik denk namelijk dat een hoop mensen deze niet meer zo bij de hand zullen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja..

Volgens mij hebben de meeste mensen een bord voor hun kop omdat ze maar al te graag willen opzeggen ofzo 8)7

Moge het duidelijk zijn, zoals velen malen vermeld...: het betrof een actie, dus dat is a) geen reden om op te mogen zeggen, ook al is dat verkeerd vermeld door wie dan ook en b) tariefswijzigingen die positief uitvallen voor de consument zijn GEEN geldige reden om op te kunnen zeggen.

Dit alles is al zo vaak aan bod gekomen, maar ok..

Succes met jullie tijdsverspilling.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:30:
Ziet er goed uit, nu alleen nog even vermelden dat er naast het legitimatiebewijs ook een tarievenlijst als bijlage bij zit.

Is er trouwens een mogelijkheid om die tarievenlijst publiekelijk beschikbaar te stellen ?

Ik denk namelijk dat een hoop mensen deze niet meer zo bij de hand zullen hebben.
Jahoor...
funkyduck in "Vodafone wijzigt tarieven MMS. Opzeggen ..."
Ik ben bij vodafone winkel geweest...

ik heb een folder opgehaald en daar staat gewoon in: MMS: 49 cent
niks aktie...

en voordat de dokumenten van de website zijn verdwenen:

dokumenten
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:00:
Mja..

Volgens mij hebben de meeste mensen een bord voor hun kop omdat ze maar al te graag willen opzeggen ofzo 8)7

Moge het duidelijk zijn, zoals velen malen vermeld...: het betrof een actie, dus dat is a) geen reden om op te mogen zeggen, ook al is dat verkeerd vermeld door wie dan ook en b) tariefswijzigingen die positief uitvallen voor de consument zijn GEEN geldige reden om op te kunnen zeggen.

Dit alles is al zo vaak aan bod gekomen, maar ok..

Succes met jullie tijdsverspilling.. :9
Volgens mij ben jij hier degene met een plank voor je kop....
Als je denk dat het niet lukt, beargumenteer het volgende keer dan even beter dan worden je dat denk dan nu. Jouw argumenten slaan namelijk nergens op.

A: Waar stond dat?
B: Ow, dat is wel degelijk het geval. Als iets niet vermeld stond in mijn overeenkomst met Vodafone, dan is dat niet mijn, maar Vodafone zijn schuld.
C: Deze tariefswijziging valt niet positief uit. Dat is namelijk geheel afhankelijk van het gebruik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De maximale grootte van een MMS-bericht is 100 Kb. Tot 1 mei 2004 heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb! Vodafone behoudt zich het recht voor om deze termijn te verlengen. Berichtgeving hierover vindt plaats via www.vodafone.nl.

Bron: www.vodafone.nl

Lijkt mij toch wel duidelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 19:06:
De maximale grootte van een MMS-bericht is 100 Kb. Tot 1 mei 2004 heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb! Vodafone behoudt zich het recht voor om deze termijn te verlengen. Berichtgeving hierover vindt plaats via www.vodafone.nl.

Of Vodafone nou wel of niet deze opzegging accepeteert, het is een feit dat er niet gecommuniceerd is dat het om een actietarief ging...

Nooit heeft er op dat tarievenlijst, de AVC of www.vodafone.nl gestaan dat het MMS tarief een actietarief zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 10-06-2004 19:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat nu toch ook op de site ?

Ze zijn niet verplicht om acties te melden hoor, dat is geen reden om op te zeggen.. ze waren alleen maar in je voordeel. Ik probeer het gewoon duidelijk te maken... Je mag wat mij betreft een brief sturen, maar de kans dat het lukt lijkt mij uiterst klein...

Algemene voorwaarden zijn er om de consument te beschermen, zijn deze in je voordeel, dan is er geen bescherming nodig en blijft je contract gewoon doorlopen..

Vodafone heeft deze actie gewoon gehouden om wat meer animo voor mms te krijgen..

Trouwens, actie tarieven staan niet op een AV lijst, aangezien de AV geen tarieven vermeldt en ze ook nog eens tijdelijk zijn en meestal ook niet op een tarievenlijst, gewoonlijk is het zo dat er een extra leaflet wordt gedrukt met actie tarieven, misschien dat je die gemist hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:05:
Trouwens, actie tarieven staan niet op een AV lijst, aangezien de AV geen tarieven vermeldt en ze ook nog eens tijdelijk zijn en meestal ook niet op een tarievenlijst, gewoonlijk is het zo dat er een extra leaflet wordt gedrukt met actie tarieven, misschien dat je die gemist hebt ofzo.
Op de tariefslijst van voor 1 juni staat gewoon 49 cent als tarief voor mms vermeldt, zonder verdere omschrijving van maximale grootte of actie tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Plastiekbootje - Vergeet even of je nou al dan niet kostenloos je abo kunt dumpen. Het gaat om het volgende : Als Vodafone een actie tarief hanteert voor MMS, dan horen zij dat te communiceren. Doen zij dit niet, dan is het dus ook geen actietarief. Aangezien er nu wijzigingen plaatsvinden binnen de prijsstructurering van MMS en of dit nou extra diensten zijn of tariefswijzigingen, het gaat dus uiteindelijk om foutieve, danwel gebrekkige communicatie. Ik zie dit als nalatigheid van Vodafone. Er wijzigt dus iets in de tariefstelling voor MMS, iets dat op voorhand gecommuniceerd had kunnen en moeten worden, aangezien Vodafone vanaf het begin dus een actietarief hanteerde.

Waar het nu dus om gaat is dat Vodafone niet correct heeft gehandeld in haar communicatie naar de klant toe. Aangezien men als klant ook rechten heeft, dit staat zelfs in de AV van Vodafone vermeldt, is het toch niet meer dan logisch dat men er achter probeert te komen of deze rechten ook in deze situatie van toepassing zijn en of hiervan gebruik (dus geen misbruik) gemaakt kan worden.

Algemene voorwaarden zijn inderdaad om duidelijkheid te geven in situaties waarin er een meningsverschil ontstaat tussen leverancier en afnemer. Maar dit neemt niet weg dat veel bedrijven de AV dusdanig opstellen en deponeren dat zij zelf hierin de voor hun meest gunstige voorwaarden hanteren. Dat is ook logisch. Gelukkig is er nog zoiets als de wet, die ons, als consument/afnemer, weer beschermt tegen incorrecte AV. Heel duidelijk allemaal.

Daar komt bij dat het feit dat er iets wijzigt, helemaal los staat in wiens voordeel dit uitvalt. Een wijziging is een wijziging, in geval van de tarieven gaat het om een enkelzijdige wijziging in de overeenkomst tussen Vodafone en de klant. Deze overeenkomst is breder dan alleen de AV. Ik kan ook besluiten mijn rekeningen niet meer te betalen. Dan wijzigig ik de overeenkomst en Vodafone zegt dan ook niet van, nou ja, laat maar zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024

[ Voor 28% gewijzigd door Binz op 11-06-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032

je hebt volgens mij echt een bord voor je kop... >:) op de website van Vodafone stond op 30 mei:

".... vanaf 1 juni krijgen we nieuwe tarieven voor MMS. Het versturen van ..... "

ik denk dat je in het vervolg wat nauwlettender een topic moet volgen en niet zomaar losse fladders schieten, dat is pas echt tijdverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 11:13
Wat een gezeik over dat MMS dat jullie op dit moment voeren!

Ik heb weer gebeld, en wat blijkt, van die actie is niks bekend gemaakt! De oude
tarieven werden gewoon op internet gezet, maar de actietarieven werden berekend!

Stil voordeel dus!

En nu iets waar we wél iets mee kunnen...

Het ontvangen van een MMS in het buitenland (voorheen gratis) kost nu geld...
Lijkt me dat daar wél wat mee te doen is ;)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:44:
@Plastiekbootje - Vergeet even of je nou al dan niet kostenloos je abo kunt dumpen.(...) zitten.
ok, is snap heel goed wat je bedoelt, maar dan nog vraag ik mij af, is Vodafone verplicht om een actietarief duidelijk te vermelden, zeker als het in je voordeel zou zijn (anders is t geen actietarief natuurlijk :P)

Hoelang geldt dit actietarief al en hebben jullie ooit gezien dat er een actietarief was ?

Ik zou toch eens moeten navragen of actietarieven verplicht vermeldt moeten worden volgens de wet... Ik ben het er zeker mee eens dat het zeer onduidelijk is aangegeven overal.

kijken waar het op uitdraait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:31:
[...]

ok, is snap heel goed wat je bedoelt, maar dan nog vraag ik mij af, is Vodafone verplicht om een actietarief duidelijk te vermelden, zeker als het in je voordeel zou zijn (anders is t geen actietarief natuurlijk :P)

Hoelang geldt dit actietarief al en hebben jullie ooit gezien dat er een actietarief was ?

Ik zou toch eens moeten navragen of actietarieven verplicht vermeldt moeten worden volgens de wet... Ik ben het er zeker mee eens dat het zeer onduidelijk is aangegeven overal.

kijken waar het op uitdraait...
Ik zou het idd maar even navragen van de actietarieven bij je hogere Vodafone-bazen, en zeggen dat dit gel*l niet getolereerd wordt... Je hebt echt een bord voor je kop, als je nu nog niet begrijpt dat wij als consumenten ons gedupeerd voelen... >:)
Hoe vaak moet er trouwens nog uitgelegd worden dat het geen actietarief betrof? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 11-06-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 11 juni 2004 @ 18:51:
[...]

Ik zou het idd maar even navragen van de actietarieven bij je hogere Vodafone-bazen, en zeggen dat dit gel*l niet getolereerd wordt... Je hebt echt een bord voor je kop, als je nu nog niet begrijpt dat wij als consumenten ons gedupeerd voelen... >:)
Hoe vaak moet er trouwens nog uitgelegd worden dat het geen actietarief betrof? 8)7
Mja, dit draait uit op niets, ik geef je weinig kans. Waarom zou je nu gedupeerd zijn ? omdat je niet op kan zeggen ofzo, dat is echt zo'n onzin.. maar ok, succes ermee :z

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik las net in een telecom blad een stukje over de telecom geschillen commissie.
Zij kunnen (als je bij Vodafone een "nee" krijgt) een bindende uitspraak doen

We hebben hier toch een mooi punt, over wel of niet vermelden van het zogenaamde actie tarief

voor meer inf www.geschillencommissie.nl

en op de volgende link http://www.sgc.nl/documen...eren/telecommunicatie.pdf kun je meteen je klacht vermelden

Wie durft die gok te maken?????

[ Voor 18% gewijzigd door Ghia op 12-06-2004 19:57 ]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus er is eigenlijk nog niemand die een positief brief van Vodafone ontvangen heeft voor de be-eindiging van het abbonement icm de MMS-argumentatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 14-09 11:13
_Brake_ schreef op 11 juni 2004 @ 16:18:
Wat een gezeik over dat MMS dat jullie op dit moment voeren!

Ik heb weer gebeld, en wat blijkt, van die actie is niks bekend gemaakt! De oude
tarieven werden gewoon op internet gezet, maar de actietarieven werden berekend!

Stil voordeel dus!

En nu iets waar we wél iets mee kunnen...

Het ontvangen van een MMS in het buitenland (voorheen gratis) kost nu geld...
Lijkt me dat daar wél wat mee te doen is ;)
Was dus ook onderdeel van de actie ofzo :X :(

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Ik heb nu ook zo'n brief gekregen dat mijn abbo per 14 maart 2006 beindigd wordt.

Begint er op te lijken dat ze het dus niet zomaar zonder gezeik gaan accepteren?

Ik had het 2 weken geleden verstuurd.

Andere mensen ook zo'n brief nog gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
verder niemand met een verkapte afwijzing net als ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, nog niet

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:08:
Geachte mevrouw, heer,

Wij hebben uw verzoek ontvangen om uw Vodafone abonnement op te zeggen. Aan de opzegging is een minimale termijn verbonden, zoals dit staat aangegeven in onze algemene voorwaarden. Uw abonnement met nummer 06-xxxxxxxx zullen we per xx december 2005 beëindigen. Vanaf die datum kunt u dus niet meer bellen en gebeld worden.

Natuurlijk vinden wij het jammer u als klant te verliezen. Immers, Vodafone biedt u het netwerk met het grootste bereik, met de slimste diensten en de beste service. Dat zou u toch niet willen missen?

Wellicht is het voor dit mobiele nummer een oplossing om over te stappen naar Vodafone iZi, mobiel bellen zonder abonnement. Dat kan door contact op te nemen met onze Klantenservice, bereikbaar op het nummer 1200 of via het nummer 0800-0560.

Heeft u nu of in de toekomst vragen? Dan kunt u bij Vodafone altijd terecht voor antwoord en advies. Bezoek onze internetsite www.vodafone.nl of bel ons. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Xxxxxxx Xxxxxxx
Directeur Customer Services

Terwijl ik toch duidelijk in de brief had gemeld dat ik per 1 juni kosteloos ontbonden wil worden. Afwijzing dus.
Dit is ook leuk, ik heb deze week precies dezelfde brief gekregen.
Echt geen toeval meer dus.

Een beetje "ik doe alsof mijn neus bloed" brief. :r
Zijn er meer mensen met deze reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Binz schreef op 19 juni 2004 @ 09:54:
[...]

Dit is ook leuk, ik heb deze week precies dezelfde brief gekregen.
Echt geen toeval meer dus.

Een beetje "ik doe alsof mijn neus bloed" brief. :r
Zijn er meer mensen met deze reactie?
Jep, ik ook...

Ik zit toch echt te twijfelen of ik nog verder ga naar de GCT oid

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
ja laten we naar de GCT gaan, dan kunnen we Vodafone laten zien dat je niet zo omgaat met klanten.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 23:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Een MMS (tot 30kb) met foto's oid koste bij de introductie 49 ct....en nu nog steeds ! :X

Een tekst only MMS (1000 tekens ipv 160 bij sms) kost 25 ct
Een video MMS (tot 100 kb) gaat 99 ct kosten...

Ik snap dus echt niet waarom er zoveel ophef over is...

Sec gezien zijn er alleen 2 extra MMS mogelijkheden bij gekomen die ook nog eens voordelig zijn (1000 tekens MMS voor 25 ct is een stuk goedkoper dan 8 smsjes)
De video MMS is een geheel nieuwe dienst en is vooral bedoelt voor de UMTS toestellen (het werkt overigens prima met de Samsung Z105 :D)

Begrijpelijk dat Vodafone dit geen reden tot opzeggen vindt

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dezelfde "ik doe alsof mijn neus bloed" afwijzing gekregen.

dus jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
  • Laatst online: 05-11-2023
Is er al iemand die verder aktie ondernomen heeft, door naar de GC te stappen?

Het is benauwend stil op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
Ik denk dat een reactie op de afwijzing wel op zijn plaats is om te beginnen, ik heb even iets samengesteld:
$Voorletters, achternaam
$Straatnaam, nummer
$Postcode, woonplaats

Vodafone Libertel N.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

$woonplaats, datum

Betreft: Opzegging Vodafone contract
Klantnummer: $klantnummer

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 1 juni 2004 de facturatie van de MMS wijzigt aan de hand van de grootte (in Kb) van het bericht, heb ik u op $datum eerste brief schriftelijk mede gedeeld dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst.

In deze brief was vermeld dat ik mijn contract per 1 juni kosteloos wens te ontbinden, zoals dit in artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden (AVC) beschreven is.

In plaats van een bevestiging van de opzegging per 1 juni 2004 stuurt u mij een bevestiging van mijn opzegging per $einde contract (minimale duur van het contract).
Echter doordat u een eenzijdige wijziging van de tarieven doorvoert en daardoor ons contract aanpast, heb ik het recht om het contract op de ingangsdatum van de wijziging kosteloos te beëindigen, zoals dit beschreven staat in uw algemene voorwaarden.

Ik ben bekend met het feit dat het MMS tarief tot 1 juni geen actietarief was zoals u op uw website hebt willen doen voorkomen, maar een vaste prijs van 49 cent, deze staat ook als zodanig vermeld in uw prijslijsten die mij bij het aangaan van het contract verstrekt zijn. Per 1 juni voert u een wijziging van het tarief van 49 cent in respectievelijk 25-, 49-, en 99 cent door waar ik niet mee akkoord ga. Om deze reden wens ik het contract per 1 juni te ontbinden, zoals reeds in mijn eerdere brief vermeld stond.

Hoogachtend,

$ Naam
Iemand aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cûora schreef op 22 juni 2004 @ 16:30:
Ik denk dat een reactie op de afwijzing wel op zijn plaats is om te beginnen, ik heb even iets samengesteld:

[...]

Iemand aanvullingen?
Ik zou de brief beginnen met te verwijzen naar de eerdere correspondentie. Dat maakt het makkelijk voor Vodafone om de discussie te voeren.

Ik stel dan voor:

Met referte aan uw brief van "datum" waarin u reageert op mijn brief van "datum" (zie bijlage), bericht ik u als volgt.

Ik zou niet opnieuw dezelfde discussie voeren, maar gewoon verwijzen naar je als bijlage meegestuurde brief. Je hebt immers als gezegd wat je wil zeggen.

Iets als:

Per "datum" heb ik mijn abonnement (naam abonnement) met een beroep op artikel 2.8 van de algemene voorwaarden opgezegd, nu u uw MMS-tarieven per (datum) eenzijdig heeft gewijzigd (zie bijlage). Kennelijk heeft u dit over het hoofd gezien, nu uw brief uitgaat van een beëindigingsdatum van (datum). Ik verzoek u mij hiervan een bevestiging te sturen.

Het een en ander betekent dat ik niet akkoord ga met afschrijving van het abonnementsgeld van de komende maanden van mijn bankrekening. Ik kondig nu voor alsdan aan dat ik de afschrijvingen zal storneren.

Gaarne vernemend.

Met vriendelijk groet,

[naam]

In een volgende brief zou ik vermelden dat als ze nu niet akkoord gaan met de onmiddelijke opzegging een klacht aanhangig gemaakt zal worden bij de geschillencommissie Telecommunicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
ik heb ook een klachtbrief geschreven .. ze gaan gewoon ronduit niet in op mijn argumenten .. is gisteren op de bus gegaan .. ben nieuwd .. bij T-mobile heb ik in totaal ook 3 brieven moeten schrijven voordat ze gehoor gaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand nieuws meer? Ik ga vanavond maar weer eens bellen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
nope .. heb nog niets gehoord .. laat even je bevindingen hier achter

anders moet maar ik maar weer een klachtenbrief schrijven, dan aangetekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
-

[ Voor 100% gewijzigd door Amien90 op 08-07-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
Afwijzing.

De mms tarieven zouden op de vodafone site gecommmuniceerd zijn.

Op de internationale wijziging gaan ze niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik heb trouwens via via gehoord dat er binnenkort nog een tarief wijziging aan zit te komen.. iemand die ook al inside info heeft opgepikt?

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
bron? :?

Ik zit zelf ook nog meer dan geduldig te wachten op antwoord op mijn 2e brief die ik rond 2 of 3 juni heb ingestuurd. Ga morgen maar weer eens bellen met onze Vodafone friends.

[ Voor 44% gewijzigd door Le0032 op 08-07-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

iemand bij de phonehouse die een vriend is van een vriend van mij. Maar ik zie dat de prijzen flink omhoog zijn gegaan... dus ik vermoed dat het waar is..
Het zou per 1 aug in gaan.

maar ja voor een 6230 met 1jaar 300 betaal ik alsnog 149 euro en een p900 350 euro
(excl 50 euro terrugstorten, 27,50 aansluitkosten, eerste 2 maanden 50% korting op abbo + live abbo)

Er is dus niks meer gratis tenzij je 2 jaar neemt en een dikke abbo. Ik ga voor de 6230 1jaar want ik moet toch een nieuw toestel hebben en mn orange is al lang afgelopen plus dat orange geen bereik heeft waar ik het nodig heb.

-edit- iemand trouwens nog een idee na hoeveel maanden je je abbo naar beneden kan bijstellen dus ipv vodafone300 een 180 ofzo.. of zou je maar een stapje mogen doen dus een 240?

[ Voor 14% gewijzigd door JaWa op 09-07-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

Gaitman

The Real One

JaWa schreef op 09 juli 2004 @ 17:27:
-edit- iemand trouwens nog een idee na hoeveel maanden je je abbo naar beneden kan bijstellen dus ipv vodafone300 een 180 ofzo.. of zou je maar een stapje mogen doen dus een 240?
"
Één stapje naar beneden na 6 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
JaWa schreef op 09 juli 2004 @ 17:27:
iemand bij de phonehouse die een vriend is van een vriend van mij. Maar ik zie dat de prijzen flink omhoog zijn gegaan... dus ik vermoed dat het waar is..
Het zou per 1 aug in gaan.

*knip: [een hoop oninteressante informatie uit het dagboek van jawa]*
:? Waar zie je dat de prijzen zijn gestegen?

Graag een duidelijk en kort antwoord. Aan vage "via-via-vermoedens" heeft niemand wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja aan deze vage info hebben we niks natuurlijk, het zou wel goed uitkomen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:38
Een nieuw topic aanmaken zodra je duidelijke info en een bron hebt lijkt me een stuk handiger, dit is nl. allemaal nog MMS verhoging topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

cornelixnootje1 schreef op 09 juli 2004 @ 18:37:
[...]

:? Waar zie je dat de prijzen zijn gestegen?

Graag een duidelijk en kort antwoord. Aan vage "via-via-vermoedens" heeft niemand wat. :)
hiermee bedoel ik de prijzen van een toestel bij een abbo dus de subsidie is verminderd.. en dit weet ik omdat ik vorige week ook al naar phones heb gekeken met bijbhorende abbos en deze week ook .. en de subsidies zijn gedaalt.. plus ik vroeg het aan een belcompany mannetje en hij zei het ook vergeleken met vorige week hebben providers de acties ed ingetrokken....

en zelf maak ik daarop uit dat het wel eens te maken zou kunnen hebben met een tariefwijziging om het misbruik hiervan een beetje tegen te gaan..

Maar ja een concrete bron die 100% kan garanderen dat er een tariefwijziging op handen is heb ik niet...... maar ja volgens mij zijn er elk jaar wijzigingen dus ze komen wel alleen de vraag wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13-09 19:21
jou conclusie snap ik niet helemaal. ik denk juist dat ze dan meer subsidie zouden geven zodat diegene die opzeggen weer een nieuw abo bij hun nemen en niet naar een andere provider gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
JaWa schreef op 10 juli 2004 @ 21:29:
[...]

hiermee bedoel ik de prijzen van een toestel bij een abbo dus de subsidie is verminderd.. en dit weet ik omdat ik vorige week ook al naar phones heb gekeken met bijbhorende abbos en deze week ook .. en de subsidies zijn gedaalt.. plus ik vroeg het aan een belcompany mannetje en hij zei het ook vergeleken met vorige week hebben providers de acties ed ingetrokken....

en zelf maak ik daarop uit dat het wel eens te maken zou kunnen hebben met een tariefwijziging om het misbruik hiervan een beetje tegen te gaan..

Maar ja een concrete bron die 100% kan garanderen dat er een tariefwijziging op handen is heb ik niet...... maar ja volgens mij zijn er elk jaar wijzigingen dus ze komen wel alleen de vraag wanneer...
Kortom het zijn pure speculaties en het is gebasseerd op eigen waarnemingen.
Er zijn dus totaal geen bronnen of aanleiding voor.

[ Voor 3% gewijzigd door ManiacScum op 10-07-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Vodafone heeft pas "stunt" acties gehad (dus hoge subsidies)

Kon je een 300 min abbo helemaal gratis krijgen. Lijkt me logisch dat ze zulke dingen niet al te lang blijven doen dus verlagen ze de subsidies nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 23:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

GJAman schreef op 09 juli 2004 @ 17:34:
[...]

"
Één stapje naar beneden na 6 maanden
BIJNA goed :)
Na 4 betaalde maanden mag je je abo 1 stap verlagen (omhoog mag altijd :))
Als je bv de eerste 2 mnd gratis hebt dan mag het vier maanden daarna dus...

An Explanation of l33t Speak

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Van TelecomVergelijker:
Gepost door funkyduck op 27/08/2004 10:51
Ik heb vandaag de volgende brief gekregen:

Quote:
Geachte heer FunkyFuck

Hiermee reageren wij op uw telefonische reactie van 18 augustus jl.
U geeft hierin aan het niet eens te zijn met onze uitspraak over het direct annuleren van uw abonnement. U wenst te annuleren naar aanleiding van de MMS-tarieven en beroept zich op artikel 8.2 van onze Algemene Voorwaarden.

U wilt van ons het bewijs ontvangen waarin staat dat Vodafone destijds heeft gecommuniceerd dat het om promotietarieven ging.

Helaas duurt het onderzoek in deze zaak langer dan verwacht. Wij vragen u daarom nog enige tijd geduld te hebben. U kunt er van op aan dat wij uw reactie zeer serieus nemen.
U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk, echter uiterlijk voor 24 september a.s. een antwoord.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

Dit lijkt wel heel appart. Ze kunnen dus niet direct bewijs voeren en hebben tijd nodig. Die tijd zal denk ik nodig zijn om de verstrekkende gevolgen hiervan te kunnen behandelen.

Ik vind het verrassend

Gepost door funkyduck op 22/09/2004 21:08
Vandaag beide simkaarten melding: registratie mislukt!

1e abonnement aangegaan op: 17-12-2003
2e abonnement aangegaan op: 21-05-2004

Beiden zijn nu dus afgesloten naar aanleiding van de verhoging van de MMS !!!!!

Ik heb alleen nog geen brief ontvangen...
Tja, als hij het kan, dan kunnen wij het ook toch?

-

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:46
FunkyDuck:
Vandaag beide simkaarten melding: registratie mislukt!
1e abonnement aangegaan op: 17-12-2003
2e abonnement aangegaan op: 21-05-2004
Beiden zijn nu dus afgesloten naar aanleiding van de verhoging van de MMS !!!!!
Ik heb alleen nog geen brief ontvangen...
Nu wordt het leuk, net met Vodafone gebeld en verteld dat 'een collega' van mij wel heeft doorgevraagd en zijn contract wel geannulleerd is. Ook verteld wat in de brief stond (over het aantonen dat het een promotie betrof) die Vodafone naar hem stuurde. De medewerker van de klantenservice heeft mij daarop verteld dat dit natuurlijk niet kan. Ik moet nu een kopy van de brief van 'die collega' + een kort begeleidend briefje faxen/sturen naar vodafone en dan zou het goed moeten komen.

@ Funkyduck, zou je mij misschien een scan van die brief willen mailen? Voor mail adres, zie profiel. Alvast bedankt.

• cornelixnootje1
Niek_ schreef op 23 september 2004 @ 09:35:
[...]

@ Funkyduck, zou je mij misschien een scan van die brief willen mailen? Voor mail adres, zie profiel. Alvast bedankt.
verkeerde forum :)

Verwijderd

Yesssssssssss.... De mijne is ook afgesloten.

Ik heb een paar weken geleden bijna precies dezelfde brief gekregen als bovenstaande. Dit na aanleiding van diverse gesprekken met klantenservice, en onderstaande brief:

----------------------------------------------------------------------------------
XXXX
XXXX
XXXX

Vodafone Libertel N.V.
SSV (of Special Attention Desk)
Avenue Ceramique 300
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Advocatenkantoor XXX (van internet geplukt)
T.a.v XXXX (gewoon naam bedacht)
XXXX
XXXXX Amsterdam

Amsterdam 17-07-04
Betreft: KLACHT / Opzegging Vodafone contract

Klantnummer: xxxxx

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik mijn beklag doen over de manier dat Vodafone Libertel N.V. onder haar verantwoordlijkheden uit probeert te komen. Tevens eis ik een honorering van mijn opzegging per 1 juni 2004 of een schriftelijke uitleg (plus bewijs) waarom mijn contract niet beëindigd worden kan.

Geschiedenis:

Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 1 juni 2004 de facturatie van de MMS wijzigt aan de hand van de grootte (in Kb) van het bericht, heb ik u op 08-06-04 per aangetekende brief schriftelijk mede gedeeld dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst. In deze brief was vermeld dat ik mijn contract per 1 juni kosteloos wens te ontbinden, zoals dit in artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden (AVC) beschreven is.

In plaats van een bevestiging van de opzegging per 1 juni 2004 stuurt u mij een bevestiging van mijn opzegging per 12-03-06 contract (minimale duur van het contract). Tevens verzuimt Vodafone Libertel N.V. het mij een uitleg te geven waarom mijn verzoek niet is gehonoreerd en met een bewijs te komen dat kan aantonen dat Vodafone Libertel N.V. in haar recht staat.

Omdat ik opheldering wou hebben over de reden waarom mijn verzoek niet word gehonoreerd, heb ik contact opgenomen met uw klantenservice. De medewerkers van uw klantenservice vertelden mij dat het ging om een “Actietarief” (1e medewerker) of “Tijdelijk tarief” (2e Medewerker). Op de vraag waar dit dan gecommuniceerd zou moeten zijn, bleef men mij echter het antwoord schuldig. Men kon mij op geen enkele manier een bewijs leveren dat deze tarieven in deze vorm daadwerkelijk aan mij zijn gecommuniceerd. Het enige dat ik volgens uw klantenservice kon doen is nogmaals een brief te sturen, zonder dat ik er van uit kan gaan dat deze nu wel fatsoenlijk word beantwoord.

Toen ik uw verkoopinformatienummer (0800-0560) belde (19-07-04), kwam men echter met de mededeling dat het niet om een “tijdelijk of actietarief” ging, zoals één dag eerder aangegeven, maar om een uitbreiding van uw service. De grootte van uw MMS zou met 30kb beperkt zijn geweest. Dit klopt echter niet, het was wel degelijk mogelijk om MMSjes van meer dan 30kb te versturen. Door de tegenstrijdige informatie die uw klantenserice keer op keer verstrekt, lijkt het er ten zeerste op dat Vodafone Libertel N.V. zich van haar fout bewust is, en onder haar verantwoordelijkheden uit probeert te komen.

Voor mij heb ik uw officiele “Tarieven Vodafone abonnementen”, van zowel 01-10-03, als ook
01-12-03. Hierin staat op GEEN ENKELE manier beschreven dat het hier om een “tijdelijk/actie tarief”
of een beperking tot 30kb gaat.

Ik ben bekend met het feit dat het MMS tarief tot 1 juni geen actietarief was zoals u op uw website hebt willen doen voorkomen, maar een vaste prijs van 49 cent, deze staat ook als zodanig vermeld in uw prijslijsten die mij bij het aangaan van het contract verstrekt zijn. Per 1 juni voert u een wijziging van het tarief van 49 cent in respectievelijk 25-, 49-, en 99 cent door waar ik niet mee akkoord ga. Om deze reden wens ik het contract per 1 juni te ontbinden, zoals reeds in mijn eerdere brief vermeld stond.

Ik verlang dus de volgende zaken van U:
1) Honoratie van ontbinding van mijn contract met terug werkende kracht, óf:
2) Duidelijke uitleg waarom mijn contact niet ontbonden kan worden met daarbij in ieder geval de volgende informatie:
a. Uitleg waarom mijn contract niet ontbonden kan worden
b. Bewijs in schriftelijke vorm waarin staat aangegeven dat het om actietarieven gaat. Geen verwijzing naar een bepaald document, maar het document zelf.
c. Bewijs in schriftelijke vorm waarin staat aangegeven dat het om een maximum van 30kb gaat Geen verwijzing naar een bepaald document, maar het document zelf.

Hoogachtend,

xxxx xxxxx

P.s. Een kopie van deze brief is tevens verstuurd naar mijn advocaat

-------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik de onderstaande brief in de bus gekregen waarin staat dat mijn verzoek alsnog gehonoreerd.

-----------------------------------------------------------------------------
Geachte....

Allereerst bieden wij onze excuses aan voor het feit dat u zo lang heeft moeten wachten op onze reactie.

Aan onze eerdere reacties hebben wij niets toe te voegen.
Wij vinden het echter vervelend dat u zoveel last ondervindt van de beeindiging van de promotietarieven voor het versturen van MMS berichten. Daarom maken wij voor u graag een eenmalige uitzondering op de procedures en hebben uw mobiele nummer op uw verzoek vandaag afgesloten. Deze afsluiting zal met terugwerkende kracht per 15-06-04 plaatsvinden, omdat u tot deze datum gebruik heeft gemaakt van uw aansluiting.

bla bla bla...

-----------------------------------------------------------------------------

Ik krijg dus zelf mijn abonnementsgeld weer gewoon terug... _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 15:34 ]

• cornelixnootje1
Netjes,

maar "eenmalige uitzondering" belooft niet veel goeds voor anderen... Of denk je dat we nog een kans maken?

Verwijderd

Er zijn inmiddels meerdere mensen afgesloten, maar LANG NIET iedereen. Check:

http://www.telecomvergeli..._offset=240&post_limit=20

• Le0032
Ik heb net gebeld met een van de medewerkers van Vodafone en ik werd gewoon afgesnauwd dat ik het kon proberen maar dat de kans er was dat ik nooit meer geaccepteerd zou worden door Vodafone :? Wat een dreigementen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Iemand al in de pen geklommen? ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste