Beste Mensen ik heb via internet vernomen dat vodafone vanaf 1 juni de mms tarieven gaat verhogen weet iemand daar iets van?Zo ja kun je dan ook opzeggen

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Heb je een duidelijke bron?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:03:
de grote mms pakketten worden duurder, de kleine en normale pakketjes worden idd goedkoper
P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan
[ Voor 64% gewijzigd door Amien90 op 23-05-2004 17:06 ]
Nu staat op de vodafone site:Quote:
Tarieven MMS-bericht
Het ontvangen van MMS-berichten is gratis. Voor het versturen van een foto via een MMS-bericht betaal je normaal 49 eurocent voor een grootte van 30 Kb. De maximale grootte van een MMS-bericht is 100 Kb. Tot 1 mei 2004 heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb! Vodafone behoudt zich het recht voor om deze termijn te verlengen. Berichtgeving hierover vindt plaats via www.vodafone.nl.
Zouden ze dat vandaag aangepast hebben?Tarieven foto's versturen
Voor het versturen van een foto via een MMS-bericht betaal je normaal 49 eurocent voor een grootte van 30 Kb. De maximale grootte van een MMS-bericht is 100 Kb. Tot 1 juni 2004heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb! Vodafone behoudt zich het recht voor om deze termijn te verlengen. Berichtgeving hierover vindt plaats via www.vodafone.nl.
-Skyhawk- schreef op 23 mei 2004 @ 17:02:
Waarom zou je het gaan opzeggen?![]()
Ik blijf me verbazen om die mensen.
Elke keer gaat er wat omhoog, en plop ja hoor, daar zijn de topics weer met mensen die zitten te janken omdat het ineens te duur wordt![]()
Kortom: Waarom?
* -Skyhawk- zal zich weer tot zwijgen brengen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Achja, het is simpel:Whuzz schreef op 23 mei 2004 @ 17:21:
[...]
![]()
Helemaal mee eens. Dat heb ik ook al een aantal keer verkondigd in topics van gelijke strekking als deze.
Verwijderd
Iemand anders had de tarieven per 1 december 2003 online gezet, zie http://users.telenet.be/v...fone%201%20dec%202003.pdf.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 20:09:
TweakersOnly> Kun je dat foldertje inscannen en op een website knallen?
Verwijderd
Ja, inderdaad en daarom willen wij graag opzeggen. Snap dat nou eenscornelixnootje1 schreef op 23 mei 2004 @ 18:10:
[...]
Achja, het is simpel:
1. Je houdt je abonnement.
2. Je zegt je huidige op, sluit een nieuwe af en ontvangt 505 euro.
Het leven is simpel.
Verwijderd
Verwijderd
Zo denken is voor krenten en profiteurs.cornelixnootje1 schreef op 23 mei 2004 @ 18:10:
[...]
Achja, het is simpel:
1. Je houdt je abonnement.
2. Je zegt je huidige op, sluit een nieuwe af en ontvangt 505 euro.
Het leven is simpel.
Wil je ook nog dat iemand de brief voor je opstuurt en de kosten daarvoor betaalt?Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 12:51:
En heeft iemand al zekerheid of dit een geldige reden is om op te zeggen?
En ook hoe deze "opzegbrief" in elkaar zou moeten steken?
Nou en?
Op een of andere manier heb ik het vermoeden dat enkele van jullie helemaal geen last hebben van die verhoging, maar dergelijke veranderingen continu aangrijpen om hun abbonement op te zeggen. Het liefst met een leuke cashback of telefoon in de pocket. Dat vind ik een hele droeve manier van zaken doen. Niet fair.Rekkie schreef op 24 mei 2004 @ 13:00:
[...]
Nou en?
Dus als ik ergens ontevreden over ben, en ik krijg, al dan niet door een tariefswijziging, de mogelijkheid om op te zeggen of er vanaf te komen, dan ben ik een krent of profiteur??
Als we allemaal zo bezig waren..hmmmm, nou ja liever een krent of een profiteur dan een dief van mijn eigen beurs.
En volgens mij is hij zojuist weer gepasseerd op z'n witte schimmel:jep schreef op 24 mei 2004 @ 13:03:
[...]
Op een of andere manier heb ik het vermoeden dat enkele van jullie helemaal geen last hebben van die verhoging, maar dergelijke veranderingen continu aangrijpen om hun abbonement op te zeggen. Het liefst met een leuke cashback of telefoon in de pocket. Dat vind ik een hele droeve manier van zaken doen. Niet fair.
[...]
Als we allemaal zo bezig waren..
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacScum op 24-05-2004 13:09 ]
Rekkie schreef op 24 mei 2004 @ 13:04:
[...]
En volgens mij is hij zojuist weer gepasseerd op z'n witte schimmel:
Sinterkl.........
eh ik bedoel de Moraalridder!!!!
Lekkere manier van denken heb je dan.Opleiding Bedrijfseconomie
Zie edit!!!jep schreef op 24 mei 2004 @ 13:06:
[...]
[...]
Lekkere manier van denken heb je dan.Lekker bedrijven uitmelken, goed voor de economie!
Verwijderd
Zo vaak gebeurd het niet dat ze de tarieven wijzigen...jep schreef op 24 mei 2004 @ 13:14:
Dat had je ook meteen kunnen zeggen. Ik doel in het algemeen op mensen die er gewoon geld mee lopen te verdienen door zo steeds abbo's op te zeggen. Dat vind ik vrij smerig.Als je echt ontevreden bent dan neem je dat als uitgangspunt in een nette brief en lijkt 't me geen probleem he.
Verwijderd
Waarom niet Stephane ? Ben benieuwd of er mensen zijn die het al op hebben kunnen zeggen door deze verhoging.. Iemand al meer info hierover of het al opgezegd kan worden wettelijk ?Stephane schreef op 24 mei 2004 @ 15:18:
Ik zeg ook mijn abo op bij absurde verhogingen (zie topic over Telfort, zelfs geopend) maar wil bij deze voorspellen dat opzeggen waarschijnlijk dit keer niet door zal gaan.
Vast niet, maar ik lees hier nu zowat elke week wel zoiets, danweer orange, t-mobile, voda..Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:00:
[...]
Zo vaak gebeurd het niet dat ze de tarieven wijzigen...
Als ze je afzetten ben je gek als je er uberhaupt zaken mee doet. Dat doe je blijkbaar wel. Je maakt mij dan niet wijs dat je er wakker van ligt dat deze mms-inkoop prijs iets omhoog gaat. Als iedereen denkt dat grote bedrijven er zijn om te naaien bestaan er binnenkort natuurlijk geen grote bedrijven meer.En als ik een paar honderd euro verdienen kan door 1 briefje te sturen, dan doe ik dat. Als ik dan profiteur ben of niet. En je hoeft geen medelijden te hebben met de telecommaatschappijen hoor... die verdienen genoeg door jouw af te zetten voor hun diensten...
Ja, en netwerken, licenties, personeel, kantoren en de rest kosten niks.(bijvoorbeeld een sms kost hun maar 2 eurocent en wij betalen 22 eurocent)
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga deze niet opzeggen, heb geen Vodafone abbo maar ik heb net mijn Orange abbo opgezegd. Komt op hetzelfde neer...jep schreef op 24 mei 2004 @ 21:04:
[...]
Vast niet, maar ik lees hier nu zowat elke week wel zoiets, danweer orange, t-mobile, voda..
[...]
Als ze je afzetten ben je gek als je er uberhaupt zaken mee doet. Dat doe je blijkbaar wel. Je maakt mij dan niet wijs dat je er wakker van ligt dat deze mms-inkoop prijs iets omhoog gaat. Als iedereen denkt dat grote bedrijven er zijn om te naaien bestaan er binnenkort natuurlijk geen grote bedrijven meer.Ook weer niet goed voor de werkgelegenheid.
[...]
Ja, en netwerken, licenties, personeel, kantoren en de rest kosten niks.
Ik wil niet perse de moraalridder uithangen, maar ik vind dit allemaal wel erg simpel en zwart/wit gedacht.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ehhh... bij de vodafone klantenservice spreken ze elkaar constant tegen... dus officieel?
-
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 25-05-2004 14:36 ]
-
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
even de spelfouten eruit en het oude adres vervangen voor het nieuweGinz schreef op 25 mei 2004 @ 14:33:
Voorbeeld brief:
$Voorletters, achternaam
$Straatnaam, nummer
$Postcode, woonplaats
Vodafone N.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
$woonplaats, datum
Onderwerp: Opzegging Vodafone contract
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 1 juni 2004 de facturatie van de MMS wijzigt aan de hand van de grootte (in Kb) van het bericht, deel ik u hierbij mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst.
Daarom verzoek ik u vriendelijk mijn contract per 1 juni kostenloos te ontbinden, zoals dit in artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden (AVC) beschreven is.
Het gaat hierbij om het telefoonnummer $06-nummer met als klantnummer $klantnummer.
Gaarne ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het verwerken van dit schrijven.
Reactie uwerzijds afwachtende verblijf ik,
Hoogachtend,
$Voorletters, achternaam
Bijlage: Kopie paspoort
Ik heb `m ook maar gekopieerd van een eerder opzeggingcûora schreef op 25 mei 2004 @ 16:23:
[...]
even de spelfouten eruit en het oude adres vervangen voor het nieuwe
-
ben benieuwd.... ff laten weten ok
no comment
Wat kreeg je dan te horen, Ginz, dat je gewoon echt kan opzeggen? En wordt dit nog officieel gemaakt want Vodafone wilt het nu laten overkomen als uitbreiding van zijn diensten... Ik ga morgen mijn opzegbrief aangetekend versturen
[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 25-05-2004 21:00 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Le0032 op 25-05-2004 20:57 ]
Mag je nu kosteloos opzeggen of niet?Le0032 schreef op 25 mei 2004 @ 20:54:
Vrijdag maar eens kijken voor nieuwe abonnementjes... Wil het liefst een SE P900 met een Vodafone abonnement, en niet teveel bijbetalen
* Le0032 is zeer blij met de recente ontwikkelingen *
Le0032 schreef op 25 mei 2004 @ 20:54:
Wil het liefst een SE P900 met een VODAFONE abonnement, en niet teveel bijbetalen
[ Voor 29% gewijzigd door Oyster op 25-05-2004 21:12 ]
Je hebt een Debitel abonnement, zegt dat niet genoegUltraSub schreef op 25 mei 2004 @ 21:08:
Ik heb bij Debitel een Vodafone 120 abbo..
Kan ik nou gewoon ook rechtstreeks opzeggen
Ik snap je punt, maar ik maak gebruik van een Vodafone abbo, en de daarbij behorende tarieven, echter het is afgesloten met tussenkomst van Debitel.
Debitel wijzigt de tarieven niet, maar Vodafone. Dat jij gebruikt maakt van het Vodafone-netwerk maakt niks uit. Helaas voor jou dusUltraSub schreef op 25 mei 2004 @ 22:03:
[...]
Ik snap je punt, maar ik maak gebruik van een Vodafone abbo, en de daarbij behorende tarieven, echter het is afgesloten met tussenkomst van Debitel.
Tariefwijziging = mogelijkheid tot opzeggen, dus dit zou moeten reflecteren naar Debitel volgens mij. Ik heb (had) ook een Vodafone logo op mijn telefoon!
[ Voor 1% gewijzigd door roeni1 op 25-05-2004 22:12 . Reden: typo ]
Godver..MyNameIs schreef op 25 mei 2004 @ 22:09:
[...]
Debitel wijzigt de tarieven niet, maar Vodafone. Dat jij gebruikt maakt van het Vodafone-netwerk maakt niks uit. Helaas voor jou dus
^^
[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 25-05-2004 23:08 ]
-
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Mensen die bij Vodafone willen blijven, zeggen toch gewoon niet op._Brake_ schreef op 26 mei 2004 @ 00:28:
Er zijn dus meer mensen die wel bij vodafone willen blijven. Is het mogelijk om nummerbehoud aan te vragen bij zoiets? Of kun je je contract verlengen op een of andere manier?
Afgelopen oktober, november (wanneer was het preciesRekkie schreef op 26 mei 2004 @ 08:20:
[...]
Mensen die bij Vodafone willen blijven, zeggen toch gewoon niet op.
Of wou je eerst opzeggen, maar omdat je zo tevreden bent toch maar contract-verlenging?
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
gebaseerd op? waarom niet?Stephane schreef op 26 mei 2004 @ 10:26:
Heeft iemand al een schriftelijke bevestiging dat zijn/haar opzegging goedgekeurd is ? Ik denk het niet
no comment
Vodafone gewoon laten betalen dat ze mij als klant (en samen met mij dan nog 8 aansluitingen! Zowel privé als zakelijk!) mogen houden! Dan vind ik dat ze nu wel met contractverlenging + cashback (of een topklasse nummer op een prepaid kaartje, zoiets als 06 50 50 50 50) aan mogen bieden, anders wordt het switchen naar KPN. Ben niet ontevreden ofzo, maar laat me ook niet naaienRekkie schreef op 26 mei 2004 @ 08:20:
[...]
Mensen die bij Vodafone willen blijven, zeggen toch gewoon niet op.
Of wou je eerst opzeggen, maar omdat je zo tevreden bent toch maar contract-verlenging?
[ Voor 91% gewijzigd door Ginz op 26-05-2004 12:22 ]
-
In welk opzicht laat jij je naaien dan?_Brake_ schreef op 26 mei 2004 @ 11:25:
[...]
Vodafone gewoon laten betalen dat ze mij als klant (en samen met mij dan nog 8 aansluitingen! Zowel privé als zakelijk!) mogen houden! Dan vind ik dat ze nu wel met contractverlenging + cashback (of een topklasse nummer op een prepaid kaartje, zoiets als 06 50 50 50 50) aan mogen bieden, anders wordt het switchen naar KPN. Ben niet ontevreden ofzo, maar laat me ook niet naaien
Het komt inderdaad over alsof hij denkt dat Vodafone een eenmanszaakje is waarbij een meneer met grote lederen bureaustoel alle aanvragen voor opzeggingen aan 't bekijken is. ha ha haRekkie schreef op 26 mei 2004 @ 11:49:
[...]
In welk opzicht laat jij je naaien dan?
Of ben jij nog toevallig een van de weinige gebruikers die enorm veel van mms gebruik maakt?
Had dan gelijk van 'kostenloos', 'kosteloos' gemaakt.cûora schreef op 25 mei 2004 @ 16:23:
[...]
even de spelfouten eruit en het oude adres vervangen voor het nieuwe
-
Bij vodafone geldt: geen bericht is goed bericht.TweakersOnly schreef op 26 mei 2004 @ 12:37:
Weet iemand meer van deze schriftelijke reactie?
Dat valt op zich nog wel mee, paar per maand, maar er zijn nu al zo veel wijzigingen doorgevoerd dat ik (prive en zakelijk) en de mensen / auto's bij ons thuis dit gewoon hebben geslikt, dat het wel een keer over mag zijn! Zij mogen best wéér extra kosten vragen, maar dit keer gaat het ze wél geld kosten.Rekkie schreef op 26 mei 2004 @ 11:49:
[...]
In welk opzicht laat jij je naaien dan?
Of ben jij nog toevallig een van de weinige gebruikers die enorm veel van mms gebruik maakt?
Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen hoor._Brake_ schreef op 26 mei 2004 @ 13:26:
[...]
Dat valt op zich nog wel mee, paar per maand, maar er zijn nu al zo veel wijzigingen doorgevoerd dat ik (prive en zakelijk) en de mensen / auto's bij ons thuis dit gewoon hebben geslikt, dat het wel een keer over mag zijn! Zij mogen best wéér extra kosten vragen, maar dit keer gaat het ze wél geld kosten.
Maar ik hoef me niet te verantwoorden tegenover Rekkie van GoT right?
* ManiacScum is in sommige dingen heel simpel
Verwijderd
Vanwege het feit dat wij (nu spreek ik namens vader / moeder / ikzelf / broertje / auto's (in de 3 auto's die we hebben zitten ook 3 vaste telefoons mét abbo) / bedrijven) 10 jaar klant zijn en nog nooit iets vroegtijdig oid hebben opgezegd vanwege de tevredenheid ik het op zich nu wel tijd vind dat vodafone een beetje waardering heeft voor ons als klant en íets aanbiedt! Als ze dáár al niet op ingaan, vind ik het op zich wel tijd om over te stappen naar KPN...Rekkie schreef op 26 mei 2004 @ 13:51:
[...]
Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen hoor.
Maar ik snap je motivatie niet helemaal.
Waarom zou Vodafone jou speciale dingen aanbieden?
Zoals een nieuw telefoonnummer e.d.
Vodafone behandelt jou echt niet anders dan elke andere klant hoor.
Vandaar mijn vraag ook waarom je weg zou willen als je toch niet erg ontevreden bent.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq