@home telefonie

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.323 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
WFvN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:26:
Ik heb toch echt flink meer dan 40 kb/s upstream.... speedtest geeft me waardes van 55-60 kb/s up.
dus jij hebt zon arris + telefonie en is je download ook gewoon 500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Speedtest.nl:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 502.4 KByte/sec
(=4019 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 54.0 KByte/sec
(=432 kbps)
Dus inderdaad.... ik klaag niet over de Arris.

Btw.... 1 juni gaat m'n verbinding over van KPN naar @Home. Vanaf vandaag zou ik m'n lijn kunnen testen en jawel.... vanmorgen knipperde het telefoonlijnledje nog maar nu net brandde hij constant. Dus even telefoon erin geprikt en ik had een kiestoon. Ook nog even de thuistelefooncentrale eraan gehangen en ook die geeft de kiestoon netjes door naar de telefoons.

1 juni nog even de stekker overprikken dus en ik bel met @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 juni stap ik over op @home telefonie, maar tot op heden werkt mijn nieuwe modem nog steeds niet.
Hij is wel geprovisiond (zal wel betekenen dat ie is toegevoegd aan het systeem) maar nog mag ie niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
oh heb jij dat probleem ook al? Sinds donderdagavond geen internet, ik denk, ik plug de nieuwe modem erin. Computernaam verandert, ok, kan een uurtje duren. Zaterdagochtend nog alles een keer nagekeken, en ja hoor, nog steeds geen internet. Ik helpdesk proberen te bellen, wachttijd was zo rond de 40 minuten. Goed, zondag nog een keer de helpdesk gebeld, bleek dat ik nog allemaal nummers (serial number, emac adres, en normaal mac adres) moest doorgeven zodat mijn modem op het netwerk toegelaten zou worden.

Dat stond dus niet in de installatiehandleiding (dat ik dus moest bellen voordat ik sowieso toegang zou kunnen hebben). Goed, de jongen sluit vrolijk af: "Binnen enkele dagen zou u weer toegang moeten hebben". Slik, enkele dagen? Waar komt dat vandaag zeg?

Maargoed, dat gesprek was dus gisteren (zondag eind van de middag) en stiekem hoop ik dat de modem vanavond gewoon keurig aangemeld op me staat te wachten als ik thuis komt.

Inmiddels heb ik al wel sinds donderdagavond geen internet... :(

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat ze snel de problemen verhelpen. Ik heb inmiddels de opzegbrief van KPN ontvangen en pe 1 juli moet ik overzijn.

Alleen ga ik 7 juli trouwen en ik wil dan niet zonder telefoon zitten... als ik die verhalen hier zo lees :X

Of zijn er ook positieve berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:11:
Ik hoop maar dat ze snel de problemen verhelpen. Ik heb inmiddels de opzegbrief van KPN ontvangen en pe 1 juli moet ik overzijn.

Alleen ga ik 7 juli trouwen en ik wil dan niet zonder telefoon zitten... als ik die verhalen hier zo lees :X

Of zijn er ook positieve berichten?
Positieve berichten zijn er nooit op een forum en een helpdesk.
Maar echt snel zijn die jongens niet met provisionen. Ik snap niet waarom dat zo lang duurt, maar zal misschien bij KPN zo lang duren :?
Een internet modem provisionen staat _maximaal_ een uur voor namelijk, meestal is het binnen 5 minuten gedaan.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
haha, mja, ik wacht dus al 5 dagen .... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:12:
Maar echt snel zijn die jongens niet met provisionen.
Provisionen gebeurd toch nadat je de gegevens van de modem e.d. hebt doorgegeven aan @home? Dat kan ik dus het beste gelijk doen als ik dat ding ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:30:
[...]

Provisionen gebeurd toch nadat je de gegevens van de modem e.d. hebt doorgegeven aan @home? Dat kan ik dus het beste gelijk doen als ik dat ding ontvang?
Jup, heb ik ook gedaan.

Maar nog steeds kan m'n modem niet online, en alles staat er WEL in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldus de vriendelijke (best wel deskundige) helpdeskmedewerkers van de telefoon-helpdesklijn (0800-2846631,zonder extra kosten voor zover ik weet) , zijn de gegevens van het Arris-modem (EMAC/CMAC/MTA-MAC) al in hun systeem ingevoerd voordat het modem maar je verstuurd wordt, dat gebeurt dan onder een nieuwe hostnaam (COxxxxxx-A naarCOxxxxxx_B)
het Arris modem is dan direct aan te sluiten.
Helaas echter na 10 dagen komt mijn Arrisje nog steeds niet online (voor het naar bed gaan , hostname wijzigen in de router, de motorola surfboard vervangen door de Arris, en 's morgens maar eens kijken of hij het doet, nog niet dus), ik zou een mailtje krijgen van @home als het geregeld was, nog geen mailtje gehad, dus het zal kloppen dat ie het nog niet doet.
Als je dus zonder internet zit hang je gewoon je oude modem er weer aan, en je internet vebinding doet het weer.
@Home heeft in mijn geval nog 3 weken omdat op te lossen, ik ben er bang voor dat tegen die tijd het Arris-modem wel online komt, maar dat telefonie dan nog niet werkt, dat zien we dan wel weer.
@snoeki, ik ben helaas ;) al bijna 18 jaar getrouwd, daar maak ik mij dus niet sappel om.
regio Almelo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:54:
Als je dus zonder internet zit hang je gewoon je oude modem er weer aan, en je internet vebinding doet het weer.
ja dat denk je dan, maar dat valt tegen hoor. Mijn oude (Motorola) modem doet het helaas ook niet meer. Vanochtend toch maar weer 'es de Arris aangesloten en waarschijnlijk kan ik vanavond weer gaan bellen naar de (gelukkig) gratis helpdesk.

Heb inmiddels wel een referentie maargoed, volgens de medewerker van gisteravond is er nu bij @home zelf een storing in het systeem waardoor ze niet in mijn modem konden kijken... We wachten weer af...

Internetloos: 6 dagen (and counting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:54:
Aldus de vriendelijke (best wel deskundige) helpdeskmedewerkers van de telefoon-helpdesklijn (0800-2846631,zonder extra kosten voor zover ik weet) , zijn de gegevens van het Arris-modem (EMAC/CMAC/MTA-MAC) al in hun systeem ingevoerd voordat het modem maar je verstuurd wordt, dat gebeurt dan onder een nieuwe hostnaam (COxxxxxx-A naarCOxxxxxx_B)
het Arris modem is dan direct aan te sluiten.
Helaas echter na 10 dagen komt mijn Arrisje nog steeds niet online (voor het naar bed gaan , hostname wijzigen in de router, de motorola surfboard vervangen door de Arris, en 's morgens maar eens kijken of hij het doet, nog niet dus), ik zou een mailtje krijgen van @home als het geregeld was, nog geen mailtje gehad, dus het zal kloppen dat ie het nog niet doet.
@Home heeft in mijn geval nog 3 weken omdat op te lossen, ik ben er bang voor dat tegen die tijd het Arris-modem wel online komt, maar dat telefonie dan nog niet werkt, dat zien we dan wel weer.
@snoeki, ik ben helaas ;) al bijna 18 jaar getrouwd, daar maak ik mij dus niet sappel om.
regio Almelo hier.
Zelfde probleem hiero.
Maar telefoon is hier wel heel belangrijk, en over 5 dagen moet mijn modem online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Okee, het is 1 juni, de datum waarop mijn KPN overgezet zou worden/zijn naar KPN.

Eergisteren heb ik de lijn getest, die gaf een mooie kiestoon. So far, so good.
Gisteravond heb ik voordat ik naar bed ging, de stekker van de telefoon overgeprikt van KPN-lijn naar Arris-modem.

Ik heb zojuist met @home gebeld met de vraag waarom ik de desbetreffende medewerker sprak via mijn KPN lijn en niet via de @Home lijn.

Ik kan bellen met @Home.
Ik kan bellen met KPN
Ik kan alleen gebeld worden met KPN (dus de telefoon maar weer even teruggeprikt in de KPN-lijn)

Als ik bel met de @Home lijn naar m'n eigen nummer (ik heb nummer behouden btw) krijg ik 'in gesprek'. Niet vreemd natuurlijk.
Als ik bel met m'n mobieltje naar m'n eigen nummer, komt die binnen op KPN.
Als ik met KPN bel naar m'n mobieltje krijg ik m'n eigen vaste-lijn-nummer te zien maar hetzelfde geldt als ik met de @home-lijn bel.

KPN heeft wat vergeten geloof ik...... Nummer hebben zij blijkbaar nog niet overgezet naar @Home.... tja...... daar kan @home weinig aan doen behalve ook aan de bel trekken bij KPN (wat ze nu ook doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn hele grote problemen hoorde ik van een helpdesk medewerker, daarom is de wachttijd gemiddeld 40 minuten hier (gratis nummer 8) )

De helpdesk kan verder helemaal niks meer doen als je modem niet werkt, alleen de NOC kan dat...en aangezien die niet zoveel man hebben als de helpdesk duurt het dus daaaaagen voordat je modem het goed doet (als ie uberhaupt wordt herkent)

Ze probeerden dus gewoon @Home Telefonie veel te vroeg uit te rollen, maar daar ondervinden ze nu de problemen van (en de klanten ook :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Voor iets simpels als modem activeren zou ik persoonlijk dan de normale 0900 helpdesk bellen, MAC en serienummer opgeven, telefoon opleggen, stekker eruit en erin en je hebt weer verbinding. Zo doe ik dat altijd met nieuwe abo's die niet op tijd in het systeem verwerkt zijn, of die er na een week uitgegooid waren. Kwestie van 5 minuten, denk niet dat dat met een Arris modem en telefonie anders moet zijn. Tuurlijk kunnen ze niets voor je doen op telefonie gebied, maar je modem zou sowieso weer online moeten kunnen komen na een gesprek met de normale helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_JGC_ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:49:
Voor iets simpels als modem activeren zou ik persoonlijk dan de normale 0900 helpdesk bellen, MAC en serienummer opgeven, telefoon opleggen, stekker eruit en erin en je hebt weer verbinding. Zo doe ik dat altijd met nieuwe abo's die niet op tijd in het systeem verwerkt zijn, of die er na een week uitgegooid waren. Kwestie van 5 minuten, denk niet dat dat met een Arris modem en telefonie anders moet zijn. Tuurlijk kunnen ze niets voor je doen op telefonie gebied, maar je modem zou sowieso weer online moeten kunnen komen na een gesprek met de normale helpdesk.
Kunnen ze bij de normale helpdesk ook niet, aangezien de helpdesk bepaalde handelingen die nodig zijn niet kan uitvoeren (niet alleen ff mac adresjes invoeren) maar welke de NOC moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

WFvN schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:50:
[knip]
KPN heeft wat vergeten geloof ik...... Nummer hebben zij blijkbaar nog niet overgezet naar @Home.... tja...... daar kan @home weinig aan doen behalve ook aan de bel trekken bij KPN (wat ze nu ook doen)
Solved.... nu komt de telefoon netjes binnen op @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik maar mijn abonnement annuleren voor @home telefonie? Als ik het zo lees krijg ik straks dikke ellende?

Ik kan nu nog terug, ik heb gisteren een brief van de kpn gehad dat ze mijn lijn overdragen naar @home, maar dat ik nog kan bellen als het een vergissing is.

Ik ga erg twijvelen als ik dit zo lees. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
* cryforhelp zou rechtsomkeert gaan en terugkomen bij de vertrouwde kpn 8)

Maar ik weet niet hoe erg jij op je telefoon vertrouwt? is het voor jou alleen om goedkoper te bellen naar vaste lijn, of wil je er echt bereikbaar op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Tja, je leest op een forum natuurlijk ook meestal alleen de problemen die mensen ergens mee hebben. Als het allemaal prima werkt ga je niet zoeken op een forum :)
Bijna iedereen heeft nog een gsm naast z'n normale telefoonlijn. Dus een keer een enkele storing maakt dan ook niet zoveel uit. In het jaar dat ik nu telefoon heb via @home is het me eigenlijk prima bevallen. Eigenlijk alleen in het begin even een paar kleine probleempjes (tja, testfase...), en tegenwoordig werkt alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

Achja, het is allemaal nog nieuw.
En dan heb je helaasch een boel kinderziekten.
Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.... producten op de markt gooien die niet goed werken.

oftewel, nog een paar maanden wachten, en dan maar eens over stappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Nog eve wachten dan ga ik et testen 6 juni gaat et in.
modem snelheid is nu eindelijk wel goed.
520 down en 57 kb/s up dat is dus netjes(was eerst 500/32! en ping 45 ms nu 12 ms)
ik hou jullie op de hoogte van @home telefonie

greets
Amd! }:O

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag zou mijn nummer geporteerd worden (ofzoiets) maar mijn modem deed het nog steeds niet.
Vrijdag gebeld (en al na 15 minuten :P) had ik iemand aan de lijn (lang leve 0800!!! Bedankt @home)

Nummerportering is 2 weken verschoven en ze hebben me beloofd het probleem een hogere prioriteit te geven :)

(ik heb er niet zo'n haast mee hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
amdboy1983 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:06:
Nog eve wachten dan ga ik et testen 6 juni gaat et in.
modem snelheid is nu eindelijk wel goed.
520 down en 57 kb/s up dat is dus netjes(was eerst 500/32! en ping 45 ms nu 12 ms)
ik hou jullie op de hoogte van @home telefonie

greets
Amd! }:O
dat heb ik hier standaart hoor :')
met mn Surfboard 4200 :)

maar eh als internet t niet doet is je telefoon toch ook d00d?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
Vandaag is de Dag!!overzetting naar @home kpn is eruit maar nog geen @hometelefonie
helaas eve dus de helpdesk gebelt
ZE haden me nog niet eens in et systeem gezet lolz
nou jah niets aan te doen nu dus geheel geen foon(heb gelukkig wel mobiel)
vanmiddag moet et werken het komt wel goed aleen @home soms beetje @sloom.
maar uiteindelijk komt et wel goed.
zodra et werkt laat ik weer van me horen.
greets Amd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
:( het word nu toch wel minderz met @home telefonie.
zou 6 juni moeten werken maar ze hebben problemen nou jah ze hebbe et vaste nummer gratis overgezet op de mobiele telefoon das netjes maar kan nog zekerz 1 week duren.
hopelijk vergoeden ze m'n mobiele kosten dat zou netjes zijn.
als et binnen 1 week nog niet goed is dan zeg ik weer hallo tegen kpn :>

Greets
Amdboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Is het nog wat kwa betrouwbaarheid. Als ik die verhalen zo zie, dan is KPN een stuk betrouwbaarder met de verbinding.. zelfs zonder stroom kun je nog bellen :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een apart topic aangemaakt voor mijn probleem, past niet zo goed hier, maar ik wil de kenners er toch even op wijzen: @Home telefonie: doos opengemaakt door TPG Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:21

jurma

simply connecting...

Heb ook maar @home telefonie aangevraagd op 11 juli word het nummer van kpn overgezet.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: ik heb alles ontvangen. Moet ik nu de helpdesk nog bellen?

Het modem maakt namelijk nog geen verbinding (ik heb net de doos binnen) en 1 juli moet het werken. Dan moet de modem nu toch al contact kunnen maken of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
vandaag zou het dus moeten gebeuren? Overzetten naar @home. Ik zit nu op m'n werk maar als het goed is zou ik nu via @home bereikbaar moeten zijn... :)

Ben benieuwd wat straks de status is als ik thuis kom... I pray for the best... I expect the worst... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Welke plaatsen hebben nu al @home telefonie?

Ben wel benieuwd of men nu al een beetje in de buurt van Limburg dreigt te komen..... :|

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:25:
Even voor de duidelijkheid: ik heb alles ontvangen. Moet ik nu de helpdesk nog bellen?

Het modem maakt namelijk nog geen verbinding (ik heb net de doos binnen) en 1 juli moet het werken. Dan moet de modem nu toch al contact kunnen maken of heb ik het mis?
Als er op die bon staat dat vanaf 1 juli de boel werkt, dan zal dat er wel niet voor niets op staan. Als ik nieuwe abo's aansluit, staat er ook vaak op de welkomstbon een datum. Vanaf deze datum werkt het zeker, ervoor is het maar net de vraag of je modem al ingevoerd is in het systeem.
Heb bij veel installaties meegemaakt dat het gewoon voor de opgegeven datum al werkte, maar ook een aantal gezien waarbij dat niet het geval was. Bellen wil wel helpen, maar wachten tot de opgegeven datum werkt net zo goed. Waarom wil je nu al dat nieuwe modem plaatsen als je er toch nog niet mee kunt bellen, je oude modem doet het nog gewoon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_JGC_ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:14:
[...]

Als er op die bon staat dat vanaf 1 juli de boel werkt, dan zal dat er wel niet voor niets op staan. Als ik nieuwe abo's aansluit, staat er ook vaak op de welkomstbon een datum. Vanaf deze datum werkt het zeker, ervoor is het maar net de vraag of je modem al ingevoerd is in het systeem.
Heb bij veel installaties meegemaakt dat het gewoon voor de opgegeven datum al werkte, maar ook een aantal gezien waarbij dat niet het geval was. Bellen wil wel helpen, maar wachten tot de opgegeven datum werkt net zo goed. Waarom wil je nu al dat nieuwe modem plaatsen als je er toch nog niet mee kunt bellen, je oude modem doet het nog gewoon toch?
Bij mij werkte het nieuwe modem al direct nadat ik het ontvangen had, maar gezien de moeilijkheden met de telefoniesector geven ze misschien meer prioriteit aan het oplossen hiervan.Ik zou in elk geval ook wachten tot 1 juli met aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Ik moest toch echt eerst de helpdesk bellen om het mac-adres van het nieuwe modem door te voeren in hun systeem. Wellicht ook omdat ik 'em voor de overgangsdatum had aangesloten. Dus, als je wacht tot de overgangsdatum is er volgens mij geen probleem. Sluit je 'em van te voren aan (wat ook in de begeleiden brief staat) dan moet je "even" bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
hmmm, net eventjes thuis geweest. nog steeds de oude kpn lijn die actief is, terwijl @home de lijn vandaag over zou moeten nemen. wachttijd bij de helpdesk is tegenwoordig altijd > 20 minuten. Zucht. Ik blijf hopen dat het goed komt als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lekker is dat. KPN heeft bij jou dus ook al niet het nummer overgedragen aan @Home...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben het HELEMAAL zat.

Ik heb vandaag van 17:45 tot 20:15 aan de telefoon gewacht, maar ik was er na 2,5 uur wachten nog niet door!

Ik heb de modem en alles in de doos gegooid en het gaat morgen retour. Ik heb net gebeld met KPN om de verplaatsing van mijn telefoonnummer te annuleren en kreeg gelijk iemand aan de lijn!!! Wat een verschil in service zeg.

Maandag bel ik nog even met de afdeling die het regelt en nu maar hopen dat @home het allemaal begrijpt en ik straks niet zonder internet ofzo zit.

Hoe kan een bedrijf als Essent dit zo regelen? Zo ga je toch niet met klanten om? Het vervelende is nog dat er ook bij de klantenservice van telefonie een wachtrij van meer dan 10 minuten is (dat zal dus ook wel minimaal een uur zijn).

@home telefonie :r

Aanvulling: om 21:59 gebeld, kreeg na 6 minuten een medewerker aan de lijn die mij ook adviseerde naar klachten@home te mailen en een verzendbewijs te vragen. Prima. Zo ga ik het doen. En hopen dat ze straks niet gaan incasseren...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwtje123
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 14:20
Waarom wil iedereen zo graag @home telefonie? Alleen het abonnement is goedkoper. Maar de tikken zijn net zo duur als bij KPN.

De meeste andere voip providers (tiscali, wanadoo, enz.) bieden gewoon gratis bellen naar vast, zelfs zonder starttik.

Als je weinig belt kan je wat besparen, maar verder snap ik niet dat mensen dit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

erwtje123 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 08:45:
Waarom wil iedereen zo graag @home telefonie? Alleen het abonnement is goedkoper. Maar de tikken zijn net zo duur als bij KPN.

De meeste andere voip providers (tiscali, wanadoo, enz.) bieden gewoon gratis bellen naar vast, zelfs zonder starttik.

Als je weinig belt kan je wat besparen, maar verder snap ik niet dat mensen dit willen.
Als er iemand weet waar produkten als http://worldcall.brinkster.net/pcphoneline/skype/vpt1000.htm te vinden zijn hier in nederland, dan hoef ik ook niet meer te twijfelen..... :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Waarom wil iedereen zo graag @home telefonie? Alleen het abonnement is goedkoper. Maar de tikken zijn net zo duur als bij KPN. \
ik weet het ook niet, ik ga iig nog niet over....Zeker gezien de grote problemen.
Ze sturen ook een mooi foldertje rond wat dit ook nog illustreert: excl de abo kosten, op een belbedrag van 23,27 maar liefst 30 cent voordeel met @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:39:
[...]

ik weet het ook niet, ik ga iig nog niet over....Zeker gezien de grote problemen.
Ze sturen ook een mooi foldertje rond wat dit ook nog illustreert: excl de abo kosten, op een belbedrag van 23,27 maar liefst 30 cent voordeel met @home
Ze stappen over op flat free bellen, maar ik geef je groot gelijk. Ik moet nog maar zien dat KPN mijn nummer weer terugkrijgt, dat is overgedragen aan @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel vertrouwen in @home telefonie. Aanstaande woensdag 15 juni, is mijn nummeroverdracht van KPN naar @home.
Sinds vanmorgen heb ik al wel de kiestoon, ten teken dat het werkt.
Ik begrijp niet waarom sommigen zo driftig reageren als het nu nog niet werkt, terwijl op hun welkomstbrief duidelijk da ingangsdatum is vermeld.
Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Zoals het nu lijkt wil iedereen gewoon op hetzelfde moment telefonie, wat voor overbelasting van helpdesk zorgt. Ik herken dit van toen KabelNoord ineens naast Chello classic op com21 ook @home met eurodocsis ging aanbieden. Het signaal was er, de abo's waren alleen niet verkrijgbaar: @home kon alleen gekocht worden bij een @home dealer, en toevallig waren die er niet. Als je dan 80km ging reizen om in ander @home gebied te komen voor een dealer, konden die je postcode niet in het systeem invoeren. Leuk is anders.

Op het moment dat iets net nieuw is, wil iedereen het graag hebben en is het gewoon een grote puinhoop. Hier is het nog niet leverbaar, maar verwacht ik dat het ergens in november/december pas leverbaar zal zijn. Ben ik niet verdrietig om, kunnen ze eerst al die rottige probleempjes oplossen en zorgen dat de helpdesk niet meer overbelast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je straks nog wel horen als je opeens niet meer kan bellen en 2,5 uur of meer in de wacht moet staan om geholpen te worden (terwijl je met je mobiel belt of met de telefoon van de buren).

Eens zien of je dan ook zegt: geduld is een schone zaak...

Ik stond trouwens in de wacht omdat mijn modem kennelijk kapot is gegaan in het vervoer door de TPG Post (hadden ook mooi de doos laten vallen of iets dergeijks en een excuus sticker erop geplakt).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Ik wil je straks nog wel horen als je opeens niet meer kan bellen en 2,5 uur of meer in de wacht moet staan om geholpen te worden (terwijl je met je mobiel belt of met de telefoon van de buren).

Eens zien of je dan ook zegt: geduld is een schone zaak...

Ik stond trouwens in de wacht omdat mijn modem kennelijk kapot is gegaan in het vervoer door de TPG Post (hadden ook mooi de doos laten vallen of iets dergeijks en een excuus sticker erop geplakt).
Jou overdracht zou toch pas op 1 juli zijn, waarom zit je dan al weken voor de tijd zoveel stennis te maken.
N.B. je modem is is stuk gegaan bij het vervoer door TPG?, zoals je weet waren TPG en KPN niet lang geleden nog PTT, je zou ze haast verdenken van malversaties ;)
@home telefonie werkt dus ook nog niet tot 1 juli, wat verwijt je @home dan?

Waarom wacht je niet gewoon 1 juli en ga je dan stennis maken als het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Laat ik een beetje tegengas geven.

Ik heb dus wel twee problemen gehad. Allereerst was het meegeleverde telefoontje niet goed. De 'ophangknop' loopt stroef waardoor bij opnemen van de hoorn, je geen kiestoon krijgt. Een belletje naar @Home werd snel beantwoord en afgehandeld. Wachttijd bedroeg echt niet lang, de afwikkeling eveneens, dezelfde week nog had ik een nieuw telefoontje via pakketdienst in huis.
De dag van overstap verliep ook niet vlekkeloos omdat KPN (dus NIET @Home) het nummer niet had overgedragen aan @Home. De @Homelijn werkte goed.

Ik heb één keer een telefoongesprek ontvangen van de videotheek waarbij de andere kant van de lijn NIET te verstaan was. Misschien @home, misschien een defect toestel aan de andere kant, ik weet het niet. Dus géén directe klacht richting @home; dat zou het wel kunnen worden als het vaker gebeurt. Maar bij 1x kan het ook een andere oorzaak hebben.

Ik heb tot dusver geen reden tot klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik bel dus vrij weinig, teveel om KPN belbudget en genoeg om naar @Home over te stappen,
abo @home: € 5,95 KPN:€ 18,16, wat snap jij daar niet aan, dat is toch niet zo moelijk.
Weet jij trouwens wel dat als je tiscali/wanadoo-telefonie neemt, je nog steeds voor die KPN (adsl) draadje betaald à € 9,95 , hoezo gratis dus?

Ik ga dus puur voor het abo.
Het vergelijk is natuurlijk een beetje krom, dat is net een oldtimer (geen wegenbelasting) vergelijken met een nieuwe auto. Wat maakt dat nou uit, je betaalt toch even veel voor de benzine/diesel...

edit:

O, ja ik maak me natuurlijk ook niet sappel als ik een poosje niet bereikbaar ben, we hebben onze mobieltjes toch nog.
Maar dat maakt het juist zo vervelend voor al die verzekeraars, hypotheekverstrekkers e.d. die hebben mijn mobile nummer niet, zij zullen dan helaas even moeten wachten met het storen onder het eten, mocht @home telefonie even niet werken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:32:
Ja ik bel dus vrij weinig, teveel om KPN belbudget en genoeg om naar @Home over te stappen,
abo @home: € 5,95 KPN:€ 18,16, wat snap jij daar niet aan, dat is toch niet zo moelijk.
Weet jij trouwens wel dat als je tiscali/wanadoo-telefonie neemt, je nog steeds voor die KPN (adsl) draadje betaald à € 9,95 , hoezo gratis dus?

Ik ga dus puur voor het abo.
Hier hetzelfde verhaal. Ik bel doorgaans maar een paar euro per termijn van 2 maanden. De belkosten zijn maar een klein bedragje in vergelijking met het KPN-vastrecht.

Met @Home kan ik vele malen zo vaak bellen om even duur uit te zijn als met KPN. Mja, dat doe ik niet, m'n belgebruik blijft gelijk waardoor ik netto flink goedkoper uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
_JGC_ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:30:
[...]
Hier is het nog niet leverbaar, maar verwacht ik dat het ergens in november/december pas leverbaar zal zijn. Ben ik niet verdrietig om, kunnen ze eerst al die rottige probleempjes oplossen en zorgen dat de helpdesk niet meer overbelast is.
ik hoef het voorlopig ook nog niet.
ik ben iemand die eerder altijd snel op mooie aanbiedingen inging van nieuwe producten en dan later er achter kwam dat ik voor betere aanbiedingen nog beter even had kunnen wachtten. Meestal komen de leuke kadootjes later pas :)

voorbeeld: groene stroom; ik ging (als 1 v.d. eersten) over op groene stroom; enkele maanden later kreeg je er allemaal kadobonnen e.d. bij....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:31:
[...]
Ze stappen over op flat free bellen, maar ik geef je groot gelijk. Ik moet nog maar zien dat KPN mijn nummer weer terugkrijgt, dat is overgedragen aan @home.
hoe weet jij dat? over dat flatfee

[ Voor 3% gewijzigd door sander817 op 13-06-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:01:
hoe weet jij dat? over dat flatfee
Dat stond ergens op www.home.nl te lezen... of in een email van @home telefonie. Ik zal straks thuis even kijken of ik het kan terughalen.

Edit: ik kan het niet meer achterhalen, maar het was van @home afkomstig, dat het in de toekomst zou komen... ach, is ook logisch als je kijkt naar de concurrentie. Alleen kan het wel even duren bij @home ben ik bang.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
vandaag weer @home gebelt
1,5 uur in de WACHT!!!
zucht mjah
@home telefonie zou dus 6 juni werken maar nu al weer 1 week verder werkt het nog steeds niet.
Heb ze maar vandaag voor de zoveelste keer gebelt.
ze weten niet waardoor het komt ze zegen algemene storing al 1 week storing????hmmm nou jah zeg zeer slecht ik wacht nog 1 week werkt het dan nog niet dan stap ik terug naar kpn en geef @home een fikse klacht(heb alle gesprekken ook lekker opgenomen)en dat mocht ook van hun.
het zal mij benieuwen hoelang het nu duurt voor ik weer NORMAAL kan telefoneren.
greets

AMDBOY! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:37:
1,5 uur in de WACHT!!!
zucht mjah
Ongelofelijk, nog steeds dus zo lang in de wacht? Ik heb net de KPN gebeld en ze dragen mijn nummer niet over aan @home. De overdracht hebben ze geblokkeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb telefonie op 12 mei aangevraagd. 1 week later het pakket ontvangen. 1 week later het modem geinstalleerd. Modem kwam niet online. Met de helpdesk contact gehad ca. 20 minuten in de wacht. Iets met de configuratie van het modem niet goed. Na 4 uurtjes probleem opgelost. Op 10 juni ging het lampje van de telefoonlijn op het modem continu branden, teken dat er een kiestoon aanwezig moet zijn (3 dagen voor de overgang). Er was inderdaad een kiestoon. Vandaag om 9.00 uur was kpn afgesloten en kon ik bellen en gebeld worden met @hometelefonie. Verder geen problemen. Alles werkt prima en een normale heldere verbinding. Mij hoor je dus niet klagen! Vanaf nu bespaar ik in elk gaval EUR 12,00 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Ongelofelijk, nog steeds dus zo lang in de wacht? Ik heb net de KPN gebeld en ze dragen mijn nummer niet over aan @home. De overdracht hebben ze geblokkeerd _/-\o_
Och.... daarvoor had je niet hoeven bellen hoor... die knuppels waren het bij mij vergeten..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
amdboy1983 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:37:
1,5 uur in de WACHT!!!
zucht mjah
@home telefonie zou dus 6 juni werken maar nu al weer 1 week verder werkt het nog steeds niet.
Heb ze maar vandaag voor de zoveelste keer gebelt.
ze weten niet waardoor het komt ze zegen algemene storing al 1 week storing????hmmm nou jah zeg zeer slecht ik wacht nog 1 week werkt het dan nog niet dan stap ik terug naar kpn en geef @home een fikse klacht(heb alle gesprekken ook lekker opgenomen)en dat mocht ook van hun.
het zal mij benieuwen hoelang het nu duurt voor ik weer NORMAAL kan telefoneren.
greets

AMDBOY! (8>
Gast, ga jij nou maar eens een keer de Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren doorlezen. Het valt me al tijden op dat je je tegen alle geldende regels in blijft bewegen :/
Vandaag scheen de wachtrij trouwens gekrompen te zijn tot een minuut of 25-30 :P

homebeller: Blij dat jij er wel goede ervaringen mee hebt, het leek me al onwaarschijnlijk dat het bij niemand werkte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
cryforhelp

srry voor het overtreden van de gedragsregels.
was een beetje overhit.

Greets Amd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

amdboy1983 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:27:
cryforhelp

srry voor het overtreden van de gedragsregels.
was een beetje overhit.

Greets Amd
Het gaat vooral om het vetgedrukte stukje ;)

Lees dit linkje nou ff: Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
10 juni zou de ingangsdatum zijn, tot op heden nog geen telefonie. Ik sta op een of andere problemenlijst. Gisteren wel een aardige man aan de telefoon maargoed, ik bel niet om om gezellig te keuvelen. Ik zou graag telefoon willen :-)

Maargoed, ik wacht gewoon af. Wachttijden zijn soms wat lang, maarja, het zal allemaal ook wel niet zo makkelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen is mijn telefoon aangesloten op het netwerk van @home.
Om 9 uur kon ik bellen zowel met @home als KPN.
9.30 uur was de KPN verbinding verbroken.
Alles werkt prima. Ik heb 3 telefoons parallel aangesloten, en geen enkele moeilijkheid ondervonden.
Sterkte gewenst aan hen die niet zo gelukkig zijn.
Een goede raad: ga niet experimenteren voor de ingangsdatum die op de welkomstbrief vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
goeie tip, beetje laat voor mij maargoed ;) ik verwacht eigenlijk dat mijn probleem ook zsm opgelost is. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Laatst online: 12-09 12:45
ik kan er overheen gelezen hebben, maar momenteel hebben wij isdn en 2 nummers (fax en telefoon).
Is dit ook mogelijk met @home?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:18:
ik kan er overheen gelezen hebben, maar momenteel hebben wij isdn en 2 nummers (fax en telefoon).
Is dit ook mogelijk met @home?
Zeker mogelijk, kost een beetje extra (een 2e nummer), maar dan kan je ook faxen. Staat volgens mij op www.hometelefonie.nl te lezen als je je gaat aanmelden.

Ik heb gelukkig net van KPN de annuleringsbrief van de overdracht van mijn telefoonnummer ontvangen. @home kan mij dus definitief niet aansluiten omdat ik geen nummer heb aangevraagd. Benieuwd wanneer ze daar achterkomen, van de terugzending van de doos e.d. heb ik niks vernomen (heb wel verzendbewijs). Zal wel een paar weken duren, net zoals een antwoord op mijn mailtje aan klachten@home.nl (absurd eigenlijk, 2 weken wachten op antwoord op je klacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Klachten duren langer omdat ze door @home zelf behandeld worden.
Als je slim bent keil je nu nog een mailtje naar telefonie of support@home.nl dat je dat allemaal hebt gedaan.
Het komt nogal eens voor dat @home eerst gaat afschrijven en dan pas checken of het goed gaat, en geld terugkrijgen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01
Ik heb @home telefonie eind mei besteld, en op z'n vroegst kon het op 26 juni ingaan.
Nu lees ik hier dat mensen naar enkele dagen al het installatie pakket konden ophalen, ik heb nog van niets gehoord.
Zou er iets fout gegaan zijn, of moet ik gewoon nog wa meer geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:15:
Klachten duren langer omdat ze door @home zelf behandeld worden.
Als je slim bent keil je nu nog een mailtje naar telefonie of support@home.nl dat je dat allemaal hebt gedaan.
Het komt nogal eens voor dat @home eerst gaat afschrijven en dan pas checken of het goed gaat, en geld terugkrijgen... :X
Dat is inderdaad waar. Ik ga er straks nog wel even een paar mailtjes tegenaan gooien.
Het afschrijven van teveel geld is niet zo heel erg, het is maar 6 euro per maand en de eeste 3 maanden waren gratis volgens mij? Ik hoef er dus niet voor krom te liggen als het een maandje langer duurt voordat ik het terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Isengrim schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:26:
Ik heb @home telefonie eind mei besteld, en op z'n vroegst kon het op 26 juni ingaan.
Nu lees ik hier dat mensen naar enkele dagen al het installatie pakket konden ophalen, ik heb nog van niets gehoord.
Zou er iets fout gegaan zijn, of moet ik gewoon nog wa meer geduld hebben?
ik zou er maar even achteraan te bellen. Bij mij zeiden ze dat KPN de nummeroverdracht geblokkeerd had, terwijl ik de brief van KPN met accodering van nummeroverdracht in de hand had. Eventjes gebeld, en toen had ik het pakketje zo in huis.

Ik ben nog steeds in afwachting van telefonie... :'( Het zou 10 juni ingaan, echter nog steeds geen signaal. Ik sta op een of andere technische mankementen lijst... :|

edit: zucht, vanavond weer een iets aardiger iemand aan de telefoon gehad. ze hebben nu mijn vaste nummer doorgeschakeld naar mobiel. ben ik eindelijk weer bereikbaar. gemaakte kosten kan ik gewoon worden niet gecrediteerd op de rekening.

dus da's wel weer aardig... :) we wachten maar weer af op het echte signaal... :O

[ Voor 18% gewijzigd door party42 op 16-06-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
Nu is het helaas afgelopen met @home telefonie.
2 weken lang al gewacht en nog geen telefonie.
je staat gemiddeld 30 min in de wacht en dan zeggen ze helaas nog niet opgelost.
en dat al 2 weken lang eerst zeggen ze ohhh meneer dat is zo opgelost mjah.
we hebben de kpn al weer benadert en we kunnen ons oude nummer gewoon weer krijgen.
helaas moet je @home telefonie weer schriftelijk stoppen(iets wat eigelijk niet meer bij providers van deze tijd is)bij planet kun je het zelfs telefonisch maar ja planet is wel betrouwbaar.
mensen bij deze raad ik @home telefonie af.
nu nog maar kijke of ik me oude modem weer kan gebruiken want die knipperd bij online(motorola)
de gewone @home 1e lijn mag niet aleen @home telefonie bel ik die nu net op.
vanwege drukte zijn we niet bereikbaar en de lijn word verbroken(hoe kan het nu zijn dat ze het druk daar hebben terwijl je ze niet kunt bellen)
We gaan gewoon weer terug naar @home @ motorola modem dat was teminste normaal
want arris modem is m'n upload met de helft gedaalt en met motorola had ik altijd strak 60 en ping van 15 miliseconde met arris heb ik zelf 50 a 60 miliseconde.

Greets Amdboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:27:
mensen bij deze raad ik @home telefonie af.
Daar sluit ik mij bij aan. Ik zal hier (hopelijk) binnenkort een update van de afhandeling plaatsen, tot die tijd laat ik het topic even links liggen. Ik word er alleen maar boos over als ik deze gang van zaken zo lees.

@home telefonie, ga je schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 april 2005 ontving ik een email van @Home dat op mijn adres kabeltelefonie mogelijk was en heb ik mij opgegeven voor een abonnement op Home Telefonie.
@Home zou zorgen voor afsluiting bij KPN en gelijktijdig openen op @Home telefonie lijn en een pakket met de nodige materialen voor de aansluiting omgaand sturen.

15 april 2005 ontving van de KPN een schrijven dat op verzoek van @Home mijn telefoonnummer per 13 mei 2005 wordt overgedragen aan Essent Kabelcom bv.

6 mei 2005 heb ik @Home telefonie gebeld en ze gevraagd waar het pakket met montage materiaal bleef daar de tijd voor overschakelen 13 mei naderde.
De medewerker vertelde dat het pakket was verzonden.

Gezien dat ik 10 mei 2005 nog niet ontvangen had heb ik een email gestuurd met nogmaals de vraag waar het materiaal bleef.
Hierop kreeg ik het laconieke antwoord U kunt het pakket van ons zo snel mogelijk verwachten. was getekend Paul Doop.

13 mei 2005 werd mijn telefoonverbinding met KPN verbroken en nog steeds geen modem met toebehoren van @Home Telefonie ontvangen.
Met een geleende mobiel heb ik na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker ,dhr. Brands, aan de telefoon die na heel lang zoeken wist te vertellen dat er iets fout was gegaan bij @Home Telefonie en dat er nog niets geregeld was met gevolg dat mijn aansluiting op @Home Telefonie nog zeker één week in beslag zou nemen.
Daar was volgens dhr. Brands niets aan te veranderen.

18 mei 2005 is ook mijn internet verbinding met @Home verbroken, na vele telefoontjes met weer even zoveel wachttijden en diverse medewerkers vermoede men dat mijn internet modem niet meer geaccepteerd werd om dat waarschijnlijk overgeschakeld was op het nummer van de nieuwe modem die ik nog steeds niet had ontvangen.

21 mei 2005 om 18 uur werd het installatie pakket door een koerierbedrijf afgeleverd.
De bijgaande brief was helemaal een idiotie, die was gedateerd 19 mei 2005 en bevatte de volgende tekst:
Op 13 mei 2005 is Uw @Home Telefonie account van af 09.00 uur ’s ochtends gereed voor gebruik en kunt u goedkoop de hele wereld bellen met @Home Telefonie. Wij verzoeken U de installatie voor @Home Telefonie ruim voor deze datum te verrichten.

De modem was binnen een uur geïnstalleerd maar helaas werkte niet, geen telefoon noch internet. Weer gebeld met @Home Telefonie en met een wachttijd van 18 minuten kreeg ik de medewerker, dhr. Ter Borg, aan de lijn. Weer alles uitgelegd waarop hij vertelde dat de modem identificatie procedure wel enige uren kon duren maar dan werkte alles pas goed.

22 mei 2005 de modem werkt niet !!!
@Home Telefonie weer gebeld, met de gebruikelijke wachttijd van 20 minuten kreeg ik de medewerker, dhr. Brouckmann, aan de lijn en vertelde hem de gang van zaken waar hij verwonderd over was en beloofde dit snel uit te zoeken en mij dan terug te bellen.

Ik werd inderdaad binnen een half uur teruggebeld, hij vertelde dat er inderdaad iets fout zat maar kon niet zeggen wat, hij vermoede dat het signaal van uit de verdeelkast te zwak was.

Het enigste wat hij kon doen was een monteur sturen, binnen 3 werkdagen, om de storing op te lossen en sneller was niet mogelijk.

Ik heb de modem stand-by laten staan, aan de signaallampen was te zien dat hij continue aan het zoeken was. Zondag avond 23 mei was onverwacht verbinding en werkte de telefoon en internet. De verbinding heeft van af dat moment ongestoord gefunctioneerd.

De monteur die langs zou komen hebben wij nimmer gezien.

Deze hele geschiedenis, waar de fout geheel bij @Home Telefonie ligt, heeft mij 10 dagen zonder telefoon en 5 dagen zonder internet gekost.
Daarnaast heb ik met een geleende mobiel 40 euro aan telefoonkaarten uitgegeven, grotendeels om Essent @Home Telefonie te bereiken.

Vervolgens werkte de telefoon menig maal niet gedurende enige uren.

16 juni is nu de telefoon uitgevallen, wel 30 maal gebeld met de mobiel maar je komt er niet in.

email bevestigenze alleen maar antwoord krijg je niet.

Een brief geschreven maar ook daarop reageren ze niet.

Ik ga nu ook proberen bij de KPN mijn nummer terug te krijgen en ADSL nemen zodat ik
met het @Home niets meer te maken heb.

Het is een en al ellende en heb spijt dat ik met hun mooie reclame er ben ingetrapt

Voor mijn hebben ESSENT en @HOME voorgoed afgedaan en ik raad het andere dan ook sterk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

wat een puinhoop, en dan te bedenken dat alle @home abos zon reclamefoldertje hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
OMG dat is inderdaad wel erg kansloos. :/
Maar geld uitgeven om naar een 0800 nummer te bellen :? Dat hoort gratis te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Enige wat fatsoenlijk werkt is de kabel televisie als ik et zo lees :D

Mn pa & ma maar eens ompraten van 4000/512 @home breed naar 8000/1024 ADSL op BBned :P Sinds kort hier verkrijgbaar :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister maar liefst 82 minuten in de wacht gehangen :P Wist je dat na een half uur de muziek zich gaat herhalen? :r

Maarja, ik moet maandag overgezet zijn (20ste) en zaterdag werkte het nog niet (18e)...nummerportering kan niet meer stopgezet worden aangezien KPN alles al heeft ingelezen.

Ik had vrijdag m'n portering alweer willen stoppen, maar toen kon ik er helemaal niet doorkomen (de gehele dag :( ) want de verbinding werd automatisch verbroken.

Als het maandag níet werkt bel ik KPN en stuur ik mijn telefonie modem retour en ze mogen het uitzoeken. Het probleem is dat hier geen ADSL lijnen liggen, alleen de duurdere Bitstream lijnen ofzo....kost me direct €500 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:20:
Als het maandag níet werkt bel ik KPN en stuur ik mijn telefonie modem retour en ze mogen het uitzoeken. Het probleem is dat hier geen ADSL lijnen liggen, alleen de duurdere Bitstream lijnen ofzo....kost me direct €500 p/m
@home internet is toch goed, daar is niks mis mee. Het is de telefonie modem die je moet terugsturen en dan hopen dat internet blijft werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:20:
Gister maar liefst 82 minuten in de wacht gehangen :P Wist je dat na een half uur de muziek zich gaat herhalen? :r

Maarja, ik moet maandag overgezet zijn (20ste) en zaterdag werkte het nog niet (18e)...nummerportering kan niet meer stopgezet worden aangezien KPN alles al heeft ingelezen.

Ik had vrijdag m'n portering alweer willen stoppen, maar toen kon ik er helemaal niet doorkomen (de gehele dag :( ) want de verbinding werd automatisch verbroken.

als ik het goed begrijp ben je boos over het feit dat het nog niet werkt 2 dagen voordat ze zeggen dat het zou werken (ze zeggen dat het de 20e werkt en jij bent boos dat het de 18e nog niet werkt :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
nou @home tel stopgezet en ook maar meteen @home internet want de afgelopen dagen word het steeds minder.
ga nu naar adsl direct duurste abo(met internet bellen plus)dat is iets wat wel werkt kpn heeft al zeer lang getest.en adsl advanced kan bij mij goed zit op 500 meter van de tel centrale(en er ligt een bitstream kpn lijn dat is betere kwaliteit koper lijn).
helaas @home is niet meer wat het geweest is.

Greets Amd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:35:
nou @home tel stopgezet en ook maar meteen @home internet want de afgelopen dagen word het steeds minder.
ga nu naar adsl direct duurste abo(met internet bellen plus)
Hoe heb je dat @home telefonie zo snel stop kunnen zetten? De helpdesk wilde dit niet doen en ik moest maar mailen naar klachten@home.nl e.d.

En welk abonnement van kpn heeft bellen via internet? Heb je wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:27:
[...]

@home internet is toch goed, daar is niks mis mee. Het is de telefonie modem die je moet terugsturen en dan hopen dat internet blijft werken
oh? sinds zaterdagmorgen tot vandaag 16:00uur geen internet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Eergisteren installatiepakket ontvangen en op mijn gemakske het modem vervangen.
Na 10 minuten internet weer on-line wel met een lage up en down speed.....o ja computernaam nog wijzigen!!!Zit hier achter een Sweex router dus daarin de wijziging doorgevoerd, en ja hoor weer de oude snelheden en nog iets beter ( breedband).
So far so good, ledje "telephone1" knippert zoals het hoort, 22 juli moet het spul on-line komen dus 3 dagen van te voren even de kiestooncheck doen.
Verder geen klagen over @home ik heb nooit problemen met internet (enschede) ben benieuwd of dit ook goed gaat verlopen. :9
O ja heb geen vaste lijn via KPN dus overzetten is bij mij niet nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:43:
Hallo,

Eergisteren installatiepakket ontvangen en op mijn gemakske het modem vervangen.
Na 10 minuten internet weer on-line wel met een lage up en down speed.....o ja computernaam nog wijzigen!!!Zit hier achter een Sweex router dus daarin de wijziging doorgevoerd, en ja hoor weer de oude snelheden en nog iets beter ( breedband).
So far so good, ledje "telephone1" knippert zoals het hoort, 22 juli moet het spul on-line komen dus 3 dagen van te voren even de kiestooncheck doen.
Verder geen klagen over @home ik heb nooit problemen met internet (enschede) ben benieuwd of dit ook goed gaat verlopen. :9
O ja heb geen vaste lijn via KPN dus overzetten is bij mij niet nodig.
in de brief die ik heb gekregen staat:
Let op! Anders dan in de bijgevoegde @home telefonie installatiewijzer en startersgids is vermeld, is de kiestoon pas beschikbaar op de ingangsdatum van uw @home telefonie abonnement (zie hierboven). De genoemde kiestoontest komt dus te vervallen.
heb jij een andere brief of heb je er overheen gelezen dat je geen kiestoontest kan/hoeft te doen. (het staat onderstreept dus je kan het bijna niet missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF mijn ervaringen posten:

Afgelopen 4 dagen heb ik weer geen @home telefonie gehad. Na eerdere problemen in de afgelopen twee maanden, waarbij eerst de lijn telkens om de 15 minuten wegviel en daarna om de dag (!!!) ben ik het nu zat. Vanaf het begin is het een probleem geweest. Wegvallende lijnen, storingen, gesprekken waarbij ik ineens niet meer te horen was...Jasses! Er is een monteur geweest 3 weken geleden, ik zou gebeld worden over de stand van zaken (lastig, als de lijn niet werkt) maar dat gebeurt niet...

Ik praat alleen voor mezelf uiteraard, wellicht werkt het ergens anders goed, maar als je in Zwolle zit zou ik me twee keer bedenken voor je @home telefonie neemt. Vanaf aanstaande maandag heb ik weer een KPN lijntje en de 12 euro extra per maand heb ik er graag voor over. Mijn oordeel: een 4 voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:12:
Het enigste wat hij kon doen was een monteur sturen, binnen 3 werkdagen, om de storing op te lossen en sneller was niet mogelijk.

Ik heb de modem stand-by laten staan, aan de signaallampen was te zien dat hij continue aan het zoeken was. Zondag avond 23 mei was onverwacht verbinding en werkte de telefoon en internet. De verbinding heeft van af dat moment ongestoord gefunctioneerd.

De monteur die langs zou komen hebben wij nimmer gezien.
Ik kan je ervaringen met @home niet goed praten, maar ik wil wel even zeggen dat het idd klopt dat je de monteur niet gezien hebt. De monteur komt alleen naar je huis toe als het probleem niet in de wijkkast ligt, en blijkbaar lag het probleem daar dus wel.

Verder kan ik goed begrijpen dat je @home niet echt meer ziet zitten zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hmm, een rare ervaring. Gisterochtend deed ineens het Internet het niet meer, nadat het al een paar dagen werkte. Vader bellen, scheen een storing te zijn. Vanochtend prop ik het oude modem er weer tussen, pas de hostname aan in de router en hoppa: Internet.

Als het Arris modem eraan hangt, krijgt de router wel een IP van het modem (192.168.100.2) maar dat IP wordt nooit veranderd in het Internet- IP.

Wat kan daar aan de hand zijn? Nou, zolang het functioneert met het oude ben ik nog even tevreden. Op 15 juli wordt KPN pas definitief afgesloten, dus ruim voor die tijd probeer ik het nog wel eens met het nieuwe modem.

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 21-06-2005 08:00 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Japie_17 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:57:
Hmm, een rare ervaring. Gisterochtend deed ineens het Internet het niet meer, nadat het al een paar dagen werkte. Vader bellen, scheen een storing te zijn. Vanochtend prop ik het oude modem er weer tussen, pas de hostname aan in de router en hoppa: Internet.

Als het Arris modem eraan hangt, krijgt de router wel een IP van het modem (192.168.100.2) maar dat IP wordt nooit veranderd in het Internet- IP.

Wat kan daar aan de hand zijn? Nou, zolang het functioneert met het oude ben ik nog even tevreden. Op 15 juli wordt KPN pas definitief afgesloten, dus ruim voor die tijd probeer ik het nog wel eens met het nieuwe modem.
stond je arris modem niet op standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Nu online
Maestro.mosjuh schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:10:
[...]

stond je arris modem niet op standby?
Nee, alle lampjes brandden, zoals het hoort: DS, US, Online en Link. Alleen Telephone 1 knipperde, maar die zal ook pas later worden aangesloten. Voor zover ik uit het A4'tje kon opmaken staat het modem op standby als DS, US en Online niet branden, dus hij stond niet op standby.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:20:
[...]

in de brief die ik heb gekregen staat:

[...]
heb jij een andere brief of heb je er overheen gelezen dat je geen kiestoontest kan/hoeft te doen. (het staat onderstreept dus je kan het bijna niet missen)
Ehhhh..klopt ja, heb er overheen gelezen en alleen de installatiewijzer geraadpleegd 8)7
Dusss...op 22 juli kiestooncheck doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 9:00hr zou ik overgezet worden, voor negenen nog gebeld via KPN, na 9:oohr was de KPL-lijn netjes dood op de afgesproken tijd.
Zoals al haast te verwachten viel deed de @home lijn het nog niet, het telefonie lampje knippert nog lekker, zoals hij dat al doet vanaf het aansluiten van de arris-modem en uiteraard ook geen kiestoon, waarvan bij in de brief ook duidelijk stond dat hij het niet 3 dagen van te voren meer deed.
Alez dan maar bellen naar 0800-2846631 (gratis)
Rik vraagt hoer lan ik het pakket al in huis heb, hum doet dat er wat toe, ingangsdatum is 21 juni, maar goed even kijken: 18 mei.
Rik: Ok meneer Domst, dat komt wel vaker voor, wacht u gewoon tot 17;00hr dan doet hij het waarschijnlijk, in 85% van de gevallen wekt het direct"
Domst: Dat is hoopvol, ik ben niet zo'n meeloper met de meerderheid, zo heb ik ook vóór de Europese grondwet gestemd, ik ben er bang voor dat ik bij die 15% hoor.
Kunnen jullie mijn nummer ook doorschakelen naar mijn mobiel moch het na vijfeb niet werken.
Rik: Ja hoor daar zijn wij zeer coulant mee, de gesprekskosten vanaf het doorverbinden naar u mobiel moet u echter zelf betalen.
Domst: Aha het bekende koekje van eigen rekening, nou meneer Rik ik zie het nog wel aan tot morgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:11:
[...]
Rik: Ja hoor daar zijn wij zeer coulant mee, de gesprekskosten vanaf het doorverbinden naar u mobiel moet u echter zelf betalen.
[...]
waar is dan het coulante deel ???? (of moet je bij doorschakelen normaal gesproken extra betalen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Laatst online: 11-09 21:36
Japie_17 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:40:
[...]
Nee, alle lampjes brandden, zoals het hoort: DS, US, Online en Link. Alleen Telephone 1 knipperde, maar die zal ook pas later worden aangesloten. Voor zover ik uit het A4'tje kon opmaken staat het modem op standby als DS, US en Online niet branden, dus hij stond niet op standby.
Niet helemaal waar
Alle lampjes branden ook wel eens als de modem stanby staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:11:
Vandaag om 9:00hr zou ik overgezet worden, voor negenen nog gebeld via KPN, na 9:oohr was de KPL-lijn netjes dood op de afgesproken tijd.
Zoals al haast te verwachten viel deed de @home lijn het nog niet, het telefonie lampje knippert nog lekker, zoals hij dat al doet vanaf het aansluiten van de arris-modem en uiteraard ook geen kiestoon, waarvan bij in de brief ook duidelijk stond dat hij het niet 3 dagen van te voren meer deed.
Alez dan maar bellen naar 0800-2846631 (gratis)
Rik vraagt hoer lan ik het pakket al in huis heb, hum doet dat er wat toe, ingangsdatum is 21 juni, maar goed even kijken: 18 mei.
Rik: Ok meneer Domst, dat komt wel vaker voor, wacht u gewoon tot 17;00hr dan doet hij het waarschijnlijk, in 85% van de gevallen wekt het direct"
Domst: Dat is hoopvol, ik ben niet zo'n meeloper met de meerderheid, zo heb ik ook vóór de Europese grondwet gestemd, ik ben er bang voor dat ik bij die 15% hoor.
Kunnen jullie mijn nummer ook doorschakelen naar mijn mobiel moch het na vijfeb niet werken.
Domst: Aha het bekende koekje van eigen rekening, nou meneer Rik ik zie het nog wel aan tot morgen....
Da's grappig. Als je na een paar dagen nog steeds geen telefonie hebt (zoals ik) dan krijg je de doorschakelkosten gewoon terug.

Ik zou 10 juni overgaan naar @home telefonie. Tot nu toe nog steeds een knipperend lampje (12 days and counting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 2; geen telefoon, lekker rustig, alleen schoonmama op de stoep, waarom onze telefoon de hele dag in gesprek is... Ja elk voordeel heb ze nadeel of omgekeerd zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ik zou als ik jou was maar ff bellen of ze je nummer willen doorschakelen naar een mobiel. als je telefoon het straks wel doet (ik weet niet of dit bij iemand als is gelukt trouwens) dan kun je dat zelf weer uitzetten...

ik ben al 13 dagen in "gesprek"... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb gebeld met @home over hoe het zit met Twinner abonees.
Ze vertelden me dat het omzetten met behoud van je nummer nog niet mogelijk is voor twinner abonees,maar als je belt met 0800 2846631 wordt wel gelijk je abonement geld verlaagd naar het @home tarief van +/- 5 euro!
het omzetten van twinner naar internet telefonie wordt pas rond oktober verwacht.
ik hoop dat tegen die tijd de meeste kinderziektes zullen zijn opgelost.
Ik ben in iedergeval nu al goedkoper uit dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor de verandering werkte het bij mij gewoon direct goed. 21-06 zou het vanaf 9:00 uur moeten werken. En dat deed het ook, bellen en gebeldt worden. Tot nu toe er nog niet af gelegen met de telefoon en ook niet met internet. Moet zeggen zeer tevreden, maar dat mag ook wel want in het verleden vaak genoeg weken lang geen internet gehad.

Eigenlijk best wel dom om telefonie van @home te nemen. Dat vraagt natuurlijk om problemen aangezien het internet ook 1 grote prut is. Maar tot nu toe alles nog perfect, 'k heb alleen de Homevox nog niet aan de praat gekregen, maar dat is een probleem van mijzelf en niet van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:32:
ik zou als ik jou was maar ff bellen of ze je nummer willen doorschakelen naar een mobiel. als je telefoon het straks wel doet (ik weet niet of dit bij iemand als is gelukt trouwens) dan kun je dat zelf weer uitzetten...
ik ben al 13 dagen in "gesprek"... :'(
Daartoe heb ik vandaag (dag 3 zonder telefoon) een poging gedaan.
Maar:
1) Bij klantenservice: 08002846631:storing telefoonlijn, wordt na een berichtje dat het druk is, en je wordt aangeraden om op een later tijdstip terug te bellen (ik heb gebeld om 9/9:30/10:30/11:30) ,de verbinding verbroken.
2) Op e-mail wordt (nog) niet gereageerd.
Ik heb denk ik weinig andere mogelijkheden dan lijdzaam af te wachten.
Dagblad Tubantia 22-6-05:

Veel klachten over bellen via kabel
ENSCHEDE - De introductie van telefoneren via de kabel van Essent geeft in deze regio veel problemen. Vanuit meerdere plaatsen in Twente zeggen abonnees al dagen lang onbereikbaar te zijn en klagen zij over de slechte service van de Essenthelpdesk.

Volgens Essent zitten door een technische fout inderdaad een paar honderd mensen zonder telefoon en internet. Een deel van hen woont in Twente. Ook de grote belangstelling voor kabeltelefonie heeft geleid tot aansluitproblemen.

Essent Kabelcom biedt sinds 15 juni in haar hele gebied kabeltelefonie aan voor de internetabonnees van Athome. Voor zes euro kunnen zij onbeperkt bellen.

J. Bakker van Essent Kabelcom heeft begrip voor de boosheid van gedupeerden. ‘Bij mensen waar de omschakeling van KPN naar de kabel is misgegaan, proberen we voorlopig door te schakelen naar een mobiel nummer. Mensen krijgen ook restitutie op hun abonnementsgeld.’
Dat onbeperkt bellen voor €5,95 is natuurlijk ook onzin, dat is je abonnementsgeld, voor de gesprekken betaal je net precies net zoveel als bij de KPN.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:36:
[...]

Daartoe heb ik vandaag (dag 3 zonder telefoon) een poging gedaan.
Maar:
1) Bij klantenservice: 08002846631:storing telefoonlijn, wordt na een berichtje dat het druk is, en je wordt aangeraden om op een later tijdstip terug te bellen (ik heb gebeld om 9/9:30/10:30/11:30) ,de verbinding verbroken.
2) Op e-mail wordt (nog) niet gereageerd.
Ik heb denk ik weinig andere mogelijkheden dan lijdzaam af te wachten.
Klantenservice lukt mij heel soms om doorheen te komen. Maargoed, ook al kom je er wel doorheen, dan wacht je nog gemiddeld 40 minuten.

Email wordt binnen 2 weken beantwoord. Overigens echt een bizarre termijn... maargoed, ze beantwoorden uiteindelijk wel... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:52:
Email wordt binnen 2 weken beantwoord. Overigens echt een bizarre termijn... maargoed, ze beantwoorden uiteindelijk wel... :O
Welk emailadres bedoel je precies? klachten@home.nl of heeft telefonie een eigen emailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ehm ja... ff zoeken
Contact opnemen met Klantenservice

Heb je vragen of opmerkingen? Of wil je een storing melden? Dan kun je contact opnemen met klantenservice.

1. Heb je algemene vragen over @Home telefonie, over de beschikbaarheid op jouw adres, of heb je vragen over je telefonie order, stuur dan een e-mail naar sales-telefonie@home.nl.

2. Voor vragen over internet en het gebruik van @Home Kabelinternet, raadpleeg dan help.home.nl.

3. Heb je een vraag en het antwoord is niet te vinden m.b.v. de veel gestelde vragen en de installatiewijzer, stuur dan een e-mail naar support-telefonie@home.nl.

4. Je wilt een brief sturen:

@Home Klantenservice Telefonie
Postbus 1559
1000 BN Amsterdam

5. Voor telefonische vragen kun je terecht bij klantenservice op 0800-2846631. Klantenservice is geopend op:
* werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur
* zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur
* zondag van 12.00 tot 18.00 uur
* op feestdagen kunnen de openingstijden afwijken
staat op http://www.hometelefonie.nl

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste