Met de 3,15 versie heb ik er ook last van. Ik heb hem nu 5 dagen en het is me allemaal al over komen. Soms ook dat ik hem niet van z'n toetsblok afkrijg met code (beveiligings code terwijl ik die wel goed in typ en 15min later werkt die weer).Firmware 3.14 bugs en oplossingen:
Bellergroepen-bug: Oplossing: Je moet een factoryreset doen. Ga naar Menu > Instellingen > Fabrieksinstellingen terugzetten. Voer daar de volgende code in: 12345 ( Standaard code voor Nokia telefoons )
De Ik-kan-niets-verwijderen-bug: Oplossing: Gewoon de telefoon even uit en weer aanzetten. Dit werkt met meer kleine probleempjes
Problemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.
Nokia PC Suite Tipje: Het schijnt dat de nieuwe PC Suite nog niet echt stabiel werkt. Probeer daarom een eerdere versie te krijgen. Versie 5.8 zou goed moeten werken.
Kan Nokia PC Suite niet installeren: Download van de Nokia site de Nokia Register Cleaner. Probeer daarna nog maar een keer.
Telefoon loopt vast als ik Bluetooth uit zet: Dat klopt, gewoon even wachten (minder dan een minuut) en je telefoon is er weer.
Nog een BlueTooth Tip: Je kan je USB Dongle soms laten werken door een andere USB poort te gebruiken.
je hoeft er zelfs niet voor te zoekenVerwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:45:
Het zal vast wel langsgekomen zijn, maar de search werkt niet echt makkelijk door alle topics heen, maar weet iemand hoe je de kleur van de tekst in het begin scherm kan veranderen? met een donkere achtergrond is het vrij lastig lezen

[rml]orange.x in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]
staat een paar berichten boven jouw bericht

Verwijderd
Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
Sinds 30 april
Kleur?
Zwart !!
Waar heb je 'm vandaan?
Belcompany !!
Wat voor abonnement heb je erbij?
Free 40, maar heb de foon gekregen vanwege een schadegeval met vorige foon
Hoe verbind je je telefoon met je PC? (IR, Bluetooth, datakabel)
via bluetooth en dku-2
Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Nee nog niet...
Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
de HS4-w draadloze boom headset
Welke beltoon heb je nu?
Breathe van Prodigy (MP3)
Welke achtergrond heb je nu?
Jules van Pulp Fiction
Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Prodigy, Gigi, Eamon en nog wat
Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
geen
Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
MP3 speler, MMC kaartje en de snelheid van t toestel
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
- geen
Sinds 30 april
Kleur?
Zwart !!
Waar heb je 'm vandaan?
Belcompany !!
Wat voor abonnement heb je erbij?
Free 40, maar heb de foon gekregen vanwege een schadegeval met vorige foon
Hoe verbind je je telefoon met je PC? (IR, Bluetooth, datakabel)
via bluetooth en dku-2
Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Nee nog niet...
Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
de HS4-w draadloze boom headset
Welke beltoon heb je nu?
Breathe van Prodigy (MP3)
Welke achtergrond heb je nu?
Jules van Pulp Fiction
Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Prodigy, Gigi, Eamon en nog wat
Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
geen
Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
MP3 speler, MMC kaartje en de snelheid van t toestel
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
- geen
Welke winkel is dat, eventueel ff mailen Wil die echt supergraag hebben!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
ik zit te kijken naar deze aanbieding van gsmstunter / vodafone
Maar zit hier geen addertje onder het gras, of is die orange deal nog beter?U krijgt een gratis Nokia 6230 met een Vodafone abonnement voor een periode van 2 jaar voor € 13,16 per maand.
6 Maanden lang 120 minuten gratis bellen per maand, daarna 18 maanden 60 minuten gratis bellen per maand.
Geen aansluitkosten.
Wel betaalt € 12,50 verzendkosten
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
heb stukje folie op me grey nog zittenEvoII schreef op 27 mei 2004 @ 21:53:
[...]
Idd hier hetzelfde probleem.Had de folie een dag van t scherm en hij zat al onder de krassen![]()
Ik vond zwart ook het mooist, maar deze is in t echt mooier vind ik nu.Vooral door dat parelmoerefect, wat je jammer genoeg niet ziet op die foto.Heb al veel foto's zitten maken net, maar krijg dat effect er niet op helaas.
Van het kastje naar de muur lopen...
* Zegato is sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een 6230.
Ik heb 'm bij de officiele (tobo-indeling is gaar hier) Vodafonewinkel in Maastricht gekocht icm een Vodafone 120 + sms-bundel 20 abbonement gekocht.
Daarbij kreeg ik ook nog 2 maanden gratis belbundel, geen aansluitkosten, 50 euro retour op de rekening en twee kaartjes voor een of ander vaag dance-event in de Ahoy op 4 juni.
Best een fijn toestel tot nu toe, zij het dat ik nu ook al krasjes op mijn display heb in de zwarte uitvoering.
Straks eens wat dingen uitproberen.
Ik wil ipv de datakabel gewoon een USB 2.0 cardreader gebruiken om het MMC-kaartje te vullen met Mp3's, is dat mogelijk?
Ik heb 'm bij de officiele (tobo-indeling is gaar hier) Vodafonewinkel in Maastricht gekocht icm een Vodafone 120 + sms-bundel 20 abbonement gekocht.
Daarbij kreeg ik ook nog 2 maanden gratis belbundel, geen aansluitkosten, 50 euro retour op de rekening en twee kaartjes voor een of ander vaag dance-event in de Ahoy op 4 juni.
Best een fijn toestel tot nu toe, zij het dat ik nu ook al krasjes op mijn display heb in de zwarte uitvoering.
Straks eens wat dingen uitproberen.
Ik wil ipv de datakabel gewoon een USB 2.0 cardreader gebruiken om het MMC-kaartje te vullen met Mp3's, is dat mogelijk?
Verwijderd
hoe kan je de muziek op het MMC kaartje zetten, er komt dan een error op: niet genoeg geheugen" ,
meer er is er nog 30MB, hij wil dat kaartje niet herkennen denkik...
Help!
Srry als deze vraag hier al es gesteld is...
meer er is er nog 30MB, hij wil dat kaartje niet herkennen denkik...
Help!
Srry als deze vraag hier al es gesteld is...
Verwijderd
Hier heb ik ook last van.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:54:
Ik heb net een Apacer 128MB geheugenkaartje gekocht bij MyCom maar m'n phone vind hem niet. Als ik de oude 32mb er weer in doe vind ie wel een MMC kaart maar niet mijn Apacer kaartje. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Jullie zeggen dat je de naam van MMC moet veranderen. Maar me hele toestel vindt hem niet.
Heb hem via de cardreader ook al een andere naam gegeven, maar dit mocht niet baten. Tevens ook geformateerd, bestandjes er op gezet. Weet ik veel allemaal.
Ik begrijp er niks van, wie kan me helpen. Evt. oplossing
Sorry voor de overlast
Om het goed te maken
(ik hoop dattie het doet)
Ow, lees net me OW, mail me dan maar op thijz[at]beetje-jammer.nl
(nu wel eigen emailadres, mailserver doet het ook weer
)

Om het goed te maken
Ow, lees net me OW, mail me dan maar op thijz[at]beetje-jammer.nl
(nu wel eigen emailadres, mailserver doet het ook weer
[ Voor 40% gewijzigd door dapluiz op 27-05-2004 23:42 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Als je je MMC al niet eens in beeld hebt, dan herkent 'ie 'em gewoon niet....... Zit 'ie er goed in? Anders moet je er mee terug naar de winkel, misschien mag je een andere proberen (maar ik denk 't niet, in principe functioneert die kaart en Nokia vermeld zelf al dat de 6230 dit in prinicipe niet ondersteund)Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:18:
[...]
Hier heb ik ook last van.
Jullie zeggen dat je de naam van MMC moet veranderen. Maar me hele toestel vindt hem niet.
Heb hem via de cardreader ook al een andere naam gegeven, maar dit mocht niet baten. Tevens ook geformateerd, bestandjes er op gezet. Weet ik veel allemaal.
Het valt me trouwens op dat er "veel" problemen zijn met de 128Mb Apacer kaart en nagenoeg niet met de 256Mb.......
Ik weet zo gauw niet het prijsverschil, maar als er mensen zijn die nog zo'n kaartje willen gaan kopen, spaar dan ff door voor de 256Mb variant. Ook 256Mb krijg je wel vol met meuk
Verwijderd
Ik zal op me werk wel even in een ander toestel proberen, kijken of ie dan wel werkt. Beetje vaag.
Prijs verschil is € 20,- maarre ik krijg een 256mb niet vol.
Ik heb genoeg aan een 128mb.
Prijs verschil is € 20,- maarre ik krijg een 256mb niet vol.
Ik heb genoeg aan een 128mb.
Is er trouwens een manier op de locatie van de toepassingen te wijzigen ?
Nu staan ze allemaal op me foon maar wil ze liever op me MMC
*SP net heeft doorgelezen
*
Nu staan ze allemaal op me foon maar wil ze liever op me MMC
*SP net heeft doorgelezen
Owkay,
Ik ben vandaag naar de Belcompany geweest en heb nu ook een 6230 met telfort 200 en 24 maanden, omdat die geweldige aanbieding van orange nog best prijzig was qau belminuten en gprs :-).
Maar wat ik dus vergeten ben is om ff een usb kabel erbij te scoren of een usb blauwtand dongle, morgen maar is kijken of ik die van de baas kan lenen, of anders zelf even een scoren, wat preferen jullie?
Infrarood, kabel of bluetooth en dan waarom ? en als je dongle hebt welke gebruik je dan, er staan er wel een paar in de SP, maar welke van die kies je dan ?
Of zijn er nog meer die aan de SP kunnen worden toegevoegd ?
Geil Foontje trouwens :-)
Ik ben vandaag naar de Belcompany geweest en heb nu ook een 6230 met telfort 200 en 24 maanden, omdat die geweldige aanbieding van orange nog best prijzig was qau belminuten en gprs :-).
Maar wat ik dus vergeten ben is om ff een usb kabel erbij te scoren of een usb blauwtand dongle, morgen maar is kijken of ik die van de baas kan lenen, of anders zelf even een scoren, wat preferen jullie?
Infrarood, kabel of bluetooth en dan waarom ? en als je dongle hebt welke gebruik je dan, er staan er wel een paar in de SP, maar welke van die kies je dan ?
Verwijderd
Zijn er al mensen die gprs al aan de praat hebben over het kpn netwerk?
Op de site van nokia staat de 6230 er niet tussen namelijk. Zo ja waar kan ik deze instellingen vinden?
Op de site van nokia staat de 6230 er niet tussen namelijk. Zo ja waar kan ik deze instellingen vinden?
Zo te zien heb je een dode subpixlel in je fotocamera zitten.
Verwijderd
BTW, mijn toestel zit vol met software problemen. Toestel valt uit etc.......
Enne me speaker kraakt als een gek
Enne me speaker kraakt als een gek
Nog steeds geen reactielzandman schreef op 27 mei 2004 @ 00:43:
Kun je bij de nieuwste GSM's eigenlijk de software/firmware gewoon zelf upgraden? Vroeger moest je dat toch in de winkel laten doen? Dus stel dat ik zo'n buggy 6230 koop, kun je dat de eventuele nieuwe firmware gewoon downloaden bij Nokia en installeren?
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Ga langs T4T, hebben ze bluetooth dongle voor € 24,95.raymonvdm schreef op 28 mei 2004 @ 00:06:
Owkay,
Werkt perfect. DKU-2 orginele datakabel kost € 69,99. Met bluetooth ben je goedkoper uit en werk perfect
Ga er maar vanuit dat het niet kan. Vroeger kon het wel met bijv de 3310 enzo met een simpele flasher. Voor de nieuwe telefoons zijn die er geloof ik nog niet. En waarom zou je je garantie verklooten als ie binnen 1 uur bij een Nokia Service Point gefixed wordt?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:13:
[...]Kan wel, moet je alleen de software en datakabel hebben denk.
Maar je garantie is alleen wel verlopen.
Verwijderd
Dit is géén reclame... maar bij prijzenstunter.net kost de datakabel €12,50. En die doet het net zo goed als de orginele.....Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:11:
[...]
Ga langs T4T, hebben ze bluetooth dongle voor € 24,95.
Werkt perfect. DKU-2 orginele datakabel kost € 69,99. Met bluetooth ben je goedkoper uit en werk perfect
Ik zou dan dus naar een service point gaan, omdat ik garantie wel belangrijk vind. Maar nu zie ik op de Nokia site dat er geen SP in Groningen is... Raar...Jimster schreef op 28 mei 2004 @ 01:04:
[...]
Ga er maar vanuit dat het niet kan. Vroeger kon het wel met bijv de 3310 enzo met een simpele flasher. Voor de nieuwe telefoons zijn die er geloof ik nog niet. En waarom zou je je garantie verklooten als ie binnen 1 uur bij een Nokia Service Point gefixed wordt?
What's the speed of Dark?
Verwijderd
ik had ook problemen met 128 apacer, krijg vandaag 256 Transcent, je hoort het wel of ie werkt of niet.....Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:18:
[...]
Hier heb ik ook last van.
Verwijderd
dat werkt inderdaad perfect. Was eerst dagen bezig mijn PC suite 5.8 werkend te krijgen en dat lukte maar niet. Gister PC suite 6.1 gedownload en het gaat in 1 keer.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:11:
[...]
Ze hebben trouwens ook de Logitech Bluetooth headset voor 59,95.. Zit ook sterk te twijfelen die te halen. Is geen geld voor dat ding.
JaMaaT schreef op 27 mei 2004 @ 18:45:
[...]
En dan nog een vraag: Als ik via PC Suite 6.1 naar mijn galerij wil gaan loopt PC Suite vast|| Ik ga dan eerst naar PC Suite --> Algemeen --> Bestanden Overbrengen --> Nokia 6230 --> En dan wil ik naar mijn Galerij en dan loopt de PC Suite vast. Wat ik eigenlijk alleen maar wil is als een soort windows verkenner door mijn MMC kaart heen bladeren. Of heeft iemand hier een andere suggestie voor mij hoe ik dit het beste kan doen (dus gewoon mp3`tjes en wallpapers overzetten zonder dat ik mijn kaartje in de cardreader hoef te doen) Ik heb een DKU-2 imitatiekabel van stuntprijzen.net, driver netjes geinstalleerd. Iemand een suggestie
Alvast bedankt Jan
[ Voor 8% gewijzigd door JaMaaT op 29-05-2004 07:34 ]
argh, te laat en dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door jorritv op 28-05-2004 09:54 ]
dubbelpost (en te laat)
[ Voor 58% gewijzigd door jorritv op 28-05-2004 09:55 ]
Ik heb vannacht iets onverklaarbaars meegemaakt. Ik ben gaan slapen, heb mijn toestel op profiel 'stil' gezet... ineens wordt ik om kwart voor één 's nachts wakker en hoor een radio. Ik dacht nog, buiten of bij de buren.
Pak ik mijn telefoon, stopt die radio. Leg ik de telefoon weer terug, gaat ie weer verder. De radio van mijn Nokia 6230 stond niet aan, géén headset erin, erg vreemd. Nou ligt er wel een radiografische (draadloze) headset in de kast. Hoe is het mogelijk dat díe het signaal oppikt
Pak ik mijn telefoon, stopt die radio. Leg ik de telefoon weer terug, gaat ie weer verder. De radio van mijn Nokia 6230 stond niet aan, géén headset erin, erg vreemd. Nou ligt er wel een radiografische (draadloze) headset in de kast. Hoe is het mogelijk dat díe het signaal oppikt

EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik kep dus ook probs met die pc suite van nokia nl:
Dat als ik een prog of game wil installeren dan slaat die application installer steeds vast. Ik gebruik die sitecom blauwtand dongle van de SP.
Iemand oplossing hiervoor?
Dat als ik een prog of game wil installeren dan slaat die application installer steeds vast. Ik gebruik die sitecom blauwtand dongle van de SP.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
als je dan informatie wil geven doe het dan goed!Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 07:20:
[...]
Dit is géén reclame... maar bij prijzenstunter.net kost de datakabel €12,50. En die doet het net zo goed als de orginele.....
die site van jou werkt niet ( doh

Toen ik mijn telefoon voor de 1e keer aanzette kreeg ik direct van t-mobile een sms met grps instellingen, ik vrolijk opgeslagen
Maar toen ik met gprs wilde gaan werken kreeg ik "verificatie mislukt" te zien.
Toen op t-mobile site gelezen dat ik me eerst moest aanmelden voor gprs, dus ben toen gaan bellen met t-mobile en die zeiden dat ik al succesvol aangemeld was en dat de instellingen goed stonden.
Maar voor de zekerheid hebben ze gprs + mms instellingen nogmaals gestuurd.
Ook met de nieuwe instellingen ging het niet werken en kreeg ik "verificatie mislukt" , weer gebeld met t-mobile en toen vertelden ze dat ik de instellingen van de nokia site moest proberen (stond ook verwijzing in de startpost daarnaartoe).
Toen instellingen van de nokiasite geprobeerd, en weer "verificatie mislukt"
Ik ben toen in de topics op GoT van nokia 6230 gaan zoeken, maar ik kwam niemand tegen die dezelfde problemen had, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die een idee hebben wat er aan de hand kan zijn of dat ik beter gewoon t-mobile weer kan bellen
Toen op t-mobile site gelezen dat ik me eerst moest aanmelden voor gprs, dus ben toen gaan bellen met t-mobile en die zeiden dat ik al succesvol aangemeld was en dat de instellingen goed stonden.
Ook met de nieuwe instellingen ging het niet werken en kreeg ik "verificatie mislukt" , weer gebeld met t-mobile en toen vertelden ze dat ik de instellingen van de nokia site moest proberen (stond ook verwijzing in de startpost daarnaartoe).
Ik ben toen in de topics op GoT van nokia 6230 gaan zoeken, maar ik kwam niemand tegen die dezelfde problemen had, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die een idee hebben wat er aan de hand kan zijn of dat ik beter gewoon t-mobile weer kan bellen
Kun je de instellingen die jij hebt hier plaatsen, wellicht staat er een foutje in !Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 10:11:
Toen ik mijn telefoon voor de 1e keer aanzette kreeg ik direct van t-mobile een sms met grps instellingen, ik vrolijk opgeslagen![]()
Hieronder mijn gprs instellingen:
t-zones GPRS
t-zones GPRS
naam set instellingen : t-zones GPRS
homepage : http://www.t-zones.nl
proxy's : inschakelen
primaire proxy : 010.010.010.010:8080
secundaire proxy: :8080
gegevensdrager : gprs
instellingen drager
gprs toegangspunt : wap
verificatie type : normaal
login type : automatisch
gebruikersnaam : tmobile
wachtwoord :
Verwijderd
Dit heb ik ook gehad, de 6230 selecteerd om 1 of andere vage reden niet meteen de nieuwe set die je toegestuurd hebt gekregen dus wat je moet doen is het volgende:Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 10:11:
Toen ik mijn telefoon voor de 1e keer aanzette kreeg ik direct van t-mobile een sms met grps instellingen, ik vrolijk opgeslagen![]()
Ga naar menu, diensten, instellingen, instellingen verbinding, actieve dienstinstellingen
Als het goed is zie je hier nu 2 keer t-zones GPRS staan
Als je nu de andere selecteert heb je kans dat ie het wel doet, althans bij mij
Klopt ja dat had ik zelf eerst niet door totdat er ineens 4x instellingen stondenVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:31:
[...]
Dit heb ik ook gehad, de 6230 selecteerd om 1 of andere vage reden niet meteen de nieuwe set die je toegestuurd hebt gekregen dus wat je moet doen is het volgende:
Ga naar menu, diensten, instellingen, instellingen verbinding, actieve dienstinstellingen
Als het goed is zie je hier nu 2 keer t-zones GPRS staan
Als je nu de andere selecteert heb je kans dat ie het wel doet, althans bij mij

Maar ik heb toen alles verwijderd en nokia nogmaals instellingen laten sturen die geselecteerd (zodat ik wist dat ik de goeie instellingen had).
En toen werkte het nog steeds niet
Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 10:34:
[...]
Klopt ja dat had ik zelf eerst niet door totdat er ineens 4x instellingen stonden
Maar ik heb toen alles verwijderd en nokia nogmaals instellingen laten sturen die geselecteerd (zodat ik wist dat ik de goeie instellingen had).
En toen werkte het nog steeds niet
edit:
Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, ik probeer het nu nogmaals een keer en het werkt ineens
Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, ik probeer het nu nogmaals een keer en het werkt ineens
Ik heb me ooit door iemand laten vertellen dat als je bij gprs als gegevensdrager "WAP" invult dat je dan gewoon van gprs gebruik kunt maken en dat het dan van je belminuten afgaat, is dit ook daadwerkelijk mogelijk of niet
offtopic:
woops doe een quote ipv een edit
woops doe een quote ipv een edit
[ Voor 6% gewijzigd door NoReseth op 28-05-2004 10:38 ]
Mijn instellingen voor T-mobile
naam set instellingen: Tmobile internet
homepage: http://www.t-mobile.nl
proxy's: uitschakelen
gegevensdrager: GPRS
grps-toegangspunt: internet
verficatietype: normaal
logintype: automatisch
gebruikersnaam: tmobile
wachtwoord: niets ingevuld
dit werkt voor mij
dit werkt voor mij
Enige verschil is dat jij proxyservers uit hebt staan en ik aan, wel handig om te weten dat het ook zonder proxyserver moet werkenDancePlaza schreef op 28 mei 2004 @ 10:40:
Mijn instellingen voor T-mobile
dit werkt voor mij
Verwijderd
Hmmz ... ik heb precies dezelfde probleem en ik heb een Logitech DinOvo BT hub...AzN_cRzY schreef op 28 mei 2004 @ 09:55:
Ik kep dus ook probs met die pc suite van nokia nl:
Dat als ik een prog of game wil installeren dan slaat die application installer steeds vast. Ik gebruik die sitecom blauwtand dongle van de SP.![]()
Op mijn laptop met IRDA werkt application installer van pc suite 5.8 en 6.1 perfect, dus doe ik t voor nu even zo...
Maar ik ga ff een ghost image maken van mijn huidige config om dan image van net geinstalleerde XP terug te zetten en dan ff kijken of het dan wel goed werkt. Ik heb nu zoooveeel sw op mijn XP zitten... kan aan alles liggen.
maarja... oplossing ??? geen idee... als ik t heb hoor je t wel
werkt zo een datakabel nou veel sneller dan irda?
Overigens liet ik gisteren wap instellingen sms'en door orange (via de orange site). Toen ik deze ontving en daarna wilde installeren, vroeg hij om een code. Mn pin code werkte niet. Wie weet welke code ik daar dan in moet voeren?
Overigens liet ik gisteren wap instellingen sms'en door orange (via de orange site). Toen ik deze ontving en daarna wilde installeren, vroeg hij om een code. Mn pin code werkte niet. Wie weet welke code ik daar dan in moet voeren?
Die code horen ze te geven zodra je om die instellingen vraagt,marteltor schreef op 28 mei 2004 @ 11:06:
ik kreeg bij t-mobile netjes de codes vermeld toen ik ze aanvroeg.
volgens mij alleen en "0"marteltor schreef op 28 mei 2004 @ 11:06:
hoe kreeg je die dan vermeld? Ik heb namelijk niet met de klantsenservice gebeld, maar het via de orange site aangevraagd. Ik zal eens even een 0 proberen.Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 11:07:
[...]
Die code horen ze te geven zodra je om die instellingen vraagt,
ik kreeg bij t-mobile netjes de codes vermeld toen ik ze aanvroeg.
Dat is wel vreemd, toen ik van de nokia site instellingen aanvroeg kwam er in beeld wat de code van het bericht was.marteltor schreef op 28 mei 2004 @ 11:20:
[...]
hoe kreeg je die dan vermeld? Ik heb namelijk niet met de klantsenservice gebeld, maar het via de orange site aangevraagd. Ik zal eens even een 0 proberen.
Dus er moet toch iets vermeld worden lijkt me zo

hoe kun je het dan via de nokia site aanvragen? Ik vind daar niet de 6230 in het lijstje waar je uit kan kiezen bij de vraag 'welke telefoon heeft u?' Heb je daar een andere telefoon gekozen?
Ik heb nog eens de instellingen aangevraagd.
Ik krijg dan een sms met 'dienstinstelling ontvangen' als titel. Als ik dan voor opslaan druk, komt er te staan: pin voor instellingen invoeren.
nog een edit: gewoon de 0 drukken hielp inderdaad
Ik krijg dan een sms met 'dienstinstelling ontvangen' als titel. Als ik dan voor opslaan druk, komt er te staan: pin voor instellingen invoeren.
[ Voor 58% gewijzigd door marteltor op 28-05-2004 11:29 ]
in de startpost stond geloof ik een goeie link naar de nokia site waar je het kon aanvragen.marteltor schreef op 28 mei 2004 @ 11:26:
hoe kun je het dan via de nokia site aanvragen? Ik vind daar niet de 6230 in het lijstje waar je uit kan kiezen bij de vraag 'welke telefoon heeft u?' Heb je daar een andere telefoon gekozen?
Werkt het nu bij jou
Ik vraag me nog steeds af of je de gegevensdrager over kunt zetten van gprs naar wap zodat het van je belminuten afgaat.
Ik moet zelf even afwachten op mijn datakabel want ik kan nu de instellingen volgens mij niet zelf aanpassen ...
Kan bij de meeste providers wel, maar je moet wel een inbelnummer hebben.Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 11:33:
[...]Ik vraag me nog steeds af of je de gegevensdrager over kunt zetten van gprs naar wap zodat het van je belminuten afgaat.
Ik moet zelf even afwachten op mijn datakabel want ik kan nu de instellingen volgens mij niet zelf aanpassen ...
Verwijderd
Zoh.... het is gelukt....
Ik heb een female jack aansluiting aan me Nokia headset gesoldeerd.
R E S U L T A A T:
Benodigdheden:
Nokia headset
Female jack aansluiting MET kabel
soldeerapparaat
(lijmpistool)
(ducktape)
En ik heb het rustig aan gedaan... 1 uur tijd
Het beste is ook dat je het op een werkplaats doet en geen irri mensen in je buurt
-------------------------------------------------------------------------
Nou dit is dus originele toestand

Hier kun je ( slecht) zien dat er 3 kabels aangesloten zijn... namelijk:
Rode= Rechts (+)
Witte= Links (+)
Koper= Aarde (-) ( is maar een keer aangesloten, wordt in de female jack verdeeld over de 2 oordopjes, dus is ook maar een keer nodig hier)

HINT: Als je draden aangesoldeert hebt gebruik een lijmpistool ( of iets dergelijks) om het geheel aan binnenkant wat steviger te maken OF je kunt er een knoop in maken..... tis maar hoe handig je kan en wilt zijn.
En dit heb ik er van gebakken:
Ik heb de kabel horizontaal vastgeplakt en ducktape gebruikt om het extra stevig te maken, want ik heb echt geen zin om het nog een keer open te maken.

My Sennheiser MX 400

Maar het leuke is... je kunt er nu echt ALLES op aansluiten...

C O N C L U S I E :
Kabel is nu echt lang geworden ... 1.70 M kan best lomp zijn
Geluid... Ik merk wel dat het beter is geworden...maar nog steeds te zacht voor MIJ, maar ik vind het een geslaagde M0D.
Ik heb een female jack aansluiting aan me Nokia headset gesoldeerd.
R E S U L T A A T:
Benodigdheden:
Nokia headset
Female jack aansluiting MET kabel
soldeerapparaat
(lijmpistool)
(ducktape)
En ik heb het rustig aan gedaan... 1 uur tijd
Het beste is ook dat je het op een werkplaats doet en geen irri mensen in je buurt
Nou dit is dus originele toestand

Hier kun je ( slecht) zien dat er 3 kabels aangesloten zijn... namelijk:
Rode= Rechts (+)
Witte= Links (+)
Koper= Aarde (-) ( is maar een keer aangesloten, wordt in de female jack verdeeld over de 2 oordopjes, dus is ook maar een keer nodig hier)

HINT: Als je draden aangesoldeert hebt gebruik een lijmpistool ( of iets dergelijks) om het geheel aan binnenkant wat steviger te maken OF je kunt er een knoop in maken..... tis maar hoe handig je kan en wilt zijn.
En dit heb ik er van gebakken:
Ik heb de kabel horizontaal vastgeplakt en ducktape gebruikt om het extra stevig te maken, want ik heb echt geen zin om het nog een keer open te maken.

My Sennheiser MX 400

Maar het leuke is... je kunt er nu echt ALLES op aansluiten...

C O N C L U S I E :
Kabel is nu echt lang geworden ... 1.70 M kan best lomp zijn
Geluid... Ik merk wel dat het beter is geworden...maar nog steeds te zacht voor MIJ, maar ik vind het een geslaagde M0D.
Je zegt nog steeds te zacht, maar is het geluid nu wel een beetje harder dan? Vind het namelijk ook erg zacht klinken met die standaard dopjes.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:39:
...
maar dan kun je dus wel gprs gebruiken dat het van je belminuten afgaat,Jimster schreef op 28 mei 2004 @ 11:38:
[...]
Kan bij de meeste providers wel, maar je moet wel een inbelnummer hebben.
als dit kan ga ik even met tmobile bellen voor het inbelnummer.
scheelt namelijk weer wat in de extra kosten, belminuten heb ik toch zat
[ Voor 11% gewijzigd door NoReseth op 28-05-2004 11:46 ]
Verwijderd
Ik kan het (nog) niet precies vergelijken, maar het geluid is wat helderder, niet meer zo nep...Spits18 schreef op 28 mei 2004 @ 11:43:
[...]
Je zegt nog steeds te zacht, maar is het geluid nu wel een beetje harder dan? Vind het namelijk ook erg zacht klinken met die standaard dopjes.
Maar volume is niet echt veel hoger geworden... hehe misschien versterker ertussen bouwe... dat zou echt humor zijn.
Het kan er ook aan liggen dat oordopjes niet direct aangesloten zijn, maar via een verloopstukje... moet je aan Danceplaza vragen... die heeft zijn Sony oordopjes er direct op aangesoldeert.
Ik weet echt zeker dat mijn oordopjes in mijn discman 2x zo hard gaan ( letterlijk).
Ligt gewoon aan de phone... maarja.. wat wil je is maar een phone... en ik ben er gelukkig mee.
nee geluid blijft het zelfde.. maar dat kom door d etelefoon zelf.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:53:
[...]
Ik kan het (nog) niet precies vergelijken, maar het geluid is wat helderder, niet meer zo nep...
Maar volume is niet echt veel hoger geworden... hehe misschien versterker ertussen bouwe... dat zou echt humor zijn.
Het kan er ook aan liggen dat oordopjes niet direct aangesloten zijn, maar via een verloopstukje... moet je aan Danceplaza vragen... die heeft zijn Sony oordopjes er direct op aangesoldeert.
Ik weet echt zeker dat mijn oordopjes in mijn discman 2x zo hard gaan ( letterlijk).
Ligt gewoon aan de phone... maarja.. wat wil je is maar een phone... en ik ben er gelukkig mee.
voordelen van de oordopjes
ze zitten stuk beter
ze klinken gewoon beter niet nep ofzo
Verwijderd
Ik heb ook direct mijn sony oordoppies direct aangesloten. Het geluid word echt beter (zoals men al aangeeft klinkt het minder nep). Helaas blijft het volume wat aan de lage kant....
Verwijderd
Raar.....
Ik kan geen bestanden ( bijv. standaard afbeeldingen uit de map afbeeldingen of foto's) overzenden via infarood naar een ander toestel, bijv. 6220 of 6100.
Maar nu heb ik het naar een andere 6230 geprobeerd en dat lukt wel dus IR is niet kapot, wat ik eerst dacht.
Ligt dat aan die 65.000 kleuren dat dat niet gaat (6220 en 6100 hebben 4.000) of zou dat ergens anders aan liggen.....
Iemand daar ervaring mee?
Ik kan geen bestanden ( bijv. standaard afbeeldingen uit de map afbeeldingen of foto's) overzenden via infarood naar een ander toestel, bijv. 6220 of 6100.
Maar nu heb ik het naar een andere 6230 geprobeerd en dat lukt wel dus IR is niet kapot, wat ik eerst dacht.
Ligt dat aan die 65.000 kleuren dat dat niet gaat (6220 en 6100 hebben 4.000) of zou dat ergens anders aan liggen.....
Verwijderd
Ligt iig niet aan die 65000 kleuren... heb zelf al via infrarood gestuurd naar SE T68i (4098 kleuren)... dus dat is het niet...Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:38:
Raar.....
Verwijderd
niet gedroomd?THE_BASE schreef op 28 mei 2004 @ 09:54:
Ik heb vannacht iets onverklaarbaars meegemaakt. Ik ben gaan slapen, heb mijn toestel op profiel 'stil' gezet... ineens wordt ik om kwart voor één 's nachts wakker en hoor een radio. Ik dacht nog, buiten of bij de buren.
ligt aan die f*cking IR zelf van de andere toestellen ( dus niet jouw 6230 ). Nokia heeft de oude Series40 telefoon zo gemaakt/ingesteld dat je niks kan verzenden of ontvangen.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:38:
Raar.....
Verwijderd
ik heb het probleem zelf ook!Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:38:
Raar.....
En nog een andere vraagje: is het mogelijk bij application installer een andere map toe te wijzen? bijvoorbeeld als ik een game ga installeren dat die bij het map spelletjes komt.
Ja dit is ook iets wat ik graag zou willen weten? iemand?Robbert_berg schreef op 27 mei 2004 @ 21:50:
Ik had een vraag, hoe kan je je eigen nummers in je telefoon zetten onder het rubiek EIGEN NUMMERS bij contacten?
Als ik er op klik krijg ik lijst eigen nummers leeg.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
En waarom dan wel? Waarom zouden ze dat doen...?dcell schreef op 28 mei 2004 @ 12:54:
[...]
Nokia heeft de oude Series40 telefoon zo gemaakt/ingesteld dat je niks kan verzenden of ontvangen.
allemachtig, de afwerking kan dat niet mooier ?? vind het er niet uitzien eigenlijk 
mmm merk jij nou als je radio luistert dat ie vaak van mono naar stereo switched? ik heb dit nogal wel eens als ik radio luister. geen id waar dat aan ligt, want headset zit goed vast en aan de draad kan hetdenk ik ook niet liggen.
( nog maar 2 uur en 22 min werken! jes! )
mmm merk jij nou als je radio luistert dat ie vaak van mono naar stereo switched? ik heb dit nogal wel eens als ik radio luister. geen id waar dat aan ligt, want headset zit goed vast en aan de draad kan hetdenk ik ook niet liggen.
voor wat
dat kan niet.. omdat zo'n betstand altijd word gezien als applicatie wordt tie in de map toepassingen gezet.. lees een aantal post terug staat het ook al.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:59:
[...]
ik heb het probleem zelf ook!
En nog een andere vraagje: is het mogelijk bij application installer een andere map toe te wijzen? bijvoorbeeld als ik een game ga installeren dat die bij het map spelletjes komt.
Verwijderd
in de SP staat er iets over SD kaartjes da je die kan gebruiken maar dat de cover dan niet meer dicht gaat, nu ik heb een 128 SD kaartje voor mijn fototoestel maar ik krijg het nog geen eens in die MMC slot van de gsm... Nu dacht ik eerst ook dat dat nie kan maar aangzien in de SP staat van wel... Verwarrend
Verwijderd
SD is niet alleen fysiek dikker dan een MMC kaart... maar ook nieuwere technologie.....en de nokia 6230 heeft al moeite meeste MMC kaarten te herkennen... laat staan een SD kaart, dus forget it... gaat niet werken. Koop gewoon een MMC waarvan je weet dat die gaat werken.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 13:44:
in de SP staat er iets over SD kaartjes da je die kan gebruiken maar dat de cover dan niet meer dicht gaat, nu ik heb een 128 SD kaartje voor mijn fototoestel maar ik krijg het nog geen eens in die MMC slot van de gsm... Nu dacht ik eerst ook dat dat nie kan maar aangzien in de SP staat van wel... Verwarrend
dat moet je Nokia zelf vragen
En als je je afvraagt waarom het wel kan met de 6230 .. ik denk omdat de concurrentie ( bij.v SE t630 ) het ook kan en daarom moesten ze dit ook maar implementeren met de 6230 want je mag natuurlijk niet achterlopen op de concurrentie
[ Voor 13% gewijzigd door dcell op 28-05-2004 14:00 ]
Enig idee wat voor bleutooth dongel dat is van de T4T ?, die zal vast ook wel ergens anders te krijgen zijn, op de site heb ik hem nog niet gevonden.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:11:
[...]
EDIT: Denk dat het een sitecom is :-), die kan je overal halen dus :-)
[ Voor 8% gewijzigd door raymonvdm op 28-05-2004 14:02 ]
Verwijderd
Is het mogelijk om via een code die ingetoetst wordt het geluid bij het maken van een foto uit te zetten?
hoor het wel
Dat kan ook gewoon in de instellingen van de camera.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:03:
Is het mogelijk om via een code die ingetoetst wordt het geluid bij het maken van een foto uit te zetten?hoor het wel
is idd een sitecom maar die is bij sommige winkels zo'n 20 euro duurderraymonvdm schreef op 28 mei 2004 @ 14:01:
[...]
Enig idee wat voor bleutooth dongel dat is van de T4T ?, die zal vast ook wel ergens anders te krijgen zijn, op de site heb ik hem nog niet gevonden.
EDIT: Denk dat het een sitecom is :-), die kan je overal halen dus :-)
Idd, en hij werkt perfect, die Sitecom, heb m zelf eergister gehaalt
Hoi,
Ik heb net geprobeert om WAP in te stellen via GIN, Tutch en Nokia, maar ik krijg 't niet aan de praat
Als ik 't laat configureren via een SMS, dan hoor ik wel dat deze binnenkomt (storing), maar er gebeurt verder niets. Zie ik een of andere optie over 't hoofd?
TIA
Ik heb net geprobeert om WAP in te stellen via GIN, Tutch en Nokia, maar ik krijg 't niet aan de praat
TIA
Nee, GSM-gegevens = inbellen != GPRS (!= betekent is geen)Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 11:45:
[...]maar dan kun je dus wel gprs gebruiken dat het van je belminuten afgaat,
als dit kan ga ik even met tmobile bellen voor het inbelnummer.
scheelt namelijk weer wat in de extra kosten, belminuten heb ik toch zat
[ Voor 2% gewijzigd door Jimster op 28-05-2004 14:47 . Reden: foutje ]
Ik heb hier nu een 3com van de zaak, maar heb niet het idee dat dat gaat werken, ga dus dit weekend wel ff ergens een Sitecom CN-500 scoren :-),
Welke PC Suite gebruiken jullie, ik had thuis de bijgeleverde versie, waar ik bij connections wel bluetooth kon selecteren, maar met versie 6.1 die ik op m`n werk pc heb geinstalleerd kan ik alleen infrarood en serieel selecteren.
Welke PC Suite gebruiken jullie, ik had thuis de bijgeleverde versie, waar ik bij connections wel bluetooth kon selecteren, maar met versie 6.1 die ik op m`n werk pc heb geinstalleerd kan ik alleen infrarood en serieel selecteren.
even een quote van de site van xs4all
Maar om dan weer even terug te gaan naar wat ik zelf "dacht", wap als gegevensdrager voor gprs (dit moet kunnen) maar wat is hier het nut van4. Wat is het verschil tussen WAP en GPRS?
WAP (Wireless Application Protocol) en GPRS zijn totaal verschillende zaken. Het enige wat ze gemeen hebben is dat data via mobiele telefoons ontvangen wordt. WAP is een protocol waarover internetpagina's van een WAP gateway naar de mobiele telefoon worden verzonden. WAP-pagina's kunnen zowel verzonden worden over GPRS als over GSM-data. GPRS is dus de datadrager en WAP de data zelf.
Wacht even.. er is ff wat fout gegaan in de communicatie denk ikSephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 14:39:
[...]Maar om dan weer even terug te gaan naar wat ik zelf "dacht", wap als gegevensdrager voor gprs (dit moet kunnen) maar wat is hier het nut van
In je telefoon kan je kiezen tussen GPRS of GSM-gegevens. GPRS gaat niet van je belminuten af, maar hiervoor dien je een apart dienst voor af te sluiten. GSM-gegevens gaat (meestal) wel van je belminuten af. Je hebt dan een inbelnummer nodig. Denk dat je het simpel kan vergelijken met ADSL en inbellen. ADSL is over dezelfde lijn, maar apart abo en geen telefoonkosten, inbellen net zoals bellen eigenlijk, je betaalt telefoonkosten.
WAP is het protocol wat gebruikt wordt om de data naar je telefoon te versturen.
Hoop dat het nu duidelijk is en dat je vraag beantwoord is.
ik begrijp ook wel wat je bedoeld, maar een klasgenoot van mij die vorig jaar ergens al gprs op zijn foon had (ik heb nu voor het eerst op een telefoon).
Die had dus bij gprs als gegevensdrager wap gezet zodat het geen DATA verbruikte maar BELMINUTEN.
dus hij kon volgens mij wel gewoon van gprs gebruik maken, alleen dan door in te bellen
Die had dus bij gprs als gegevensdrager wap gezet zodat het geen DATA verbruikte maar BELMINUTEN.
dus hij kon volgens mij wel gewoon van gprs gebruik maken, alleen dan door in te bellen

Ja zekerSephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 14:51:
ik begrijp ook wel wat je bedoeld, maar een klasgenoot van mij die vorig jaar ergens al gprs op zijn foon had (ik heb nu voor het eerst op een telefoon).

Verwijderd
Tja......orange.x schreef op 28 mei 2004 @ 10:08:
[...]
als je dan informatie wil geven doe het dan goed!
die site van jou werkt niet ( doh) www.stuntprijzen.net

Ik heb gewoon een antwoord getypt....zonder er een link van gemaakt te hebben... is dit een doodzonde of zo?? Alsof mensen nu ineens de site niet kunnen vinden omdat ze het adres zelf in moeten typen.....

OMG... kijk eens naar jouw adres: prijzenstunters.net en naar zijn link: www.stuntprijzen.net zie je het verschil behalve dat de een wel een link is en de andere niet?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:20:
[...]Tja......![]()
![]()
Ik heb gewoon een antwoord getypt....zonder er een link van gemaakt te hebben... is dit een doodzonde of zo?? Alsof mensen nu ineens de site niet kunnen vinden omdat ze het adres zelf in moeten typen.....![]()

Verwijderd
hey orange x heb je datakabel nou al kunnen testen van www.stuntprijzen.net?
Ik heb m ook al besteld... maar heb m nog nie en ook nog geen 256 MB mmc....
Verwijderd
wacht ook al 2 weken op mn datakabel... lekker is dat...Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:27:
gaat dat daar zo traag? Was van plan om hem daar ook te kopen.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:38:
[...]
wacht ook al 2 weken op mn datakabel... lekker is dat...
Heb op ebay wel al kabels zien staan voor 4EU maar die zijn niet vertrouwbaar denk ik.
Ze hadden em niet meer op voorraad had ik in dit topic gelezen. Kan nog wel een paar weken gaan duren.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:38:
[...]wacht ook al 2 weken op mn datakabel... lekker is dat...
IK heb 5.8 vanaf de cd geinstalleerd en werkt primaraymonvdm schreef op 28 mei 2004 @ 14:37:
Ik heb hier nu een 3com van de zaak, maar heb niet het idee dat dat gaat werken, ga dus dit weekend wel ff ergens een Sitecom CN-500 scoren :-),
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Wazig. Ik heb die kabel ook besteld bij die site, maar had hem in twee of drie dagen in huis. Werkt overigens perfect.kokorico schreef op 28 mei 2004 @ 15:44:
[...]
gaat dat daar zo traag? Was van plan om hem daar ook te kopen.
Heb op ebay wel al kabels zien staan voor 4EU maar die zijn niet vertrouwbaar denk ik.
Wat betreft Bluetooth, ik heb hier op me werk een Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth (of kortgezegd een bluetooth muis van microsoft). Deze word (zoals je al verwacht) aangestuurd door een usb-dongle. Via deze dongle maakt niet alleen de muis verbinding met de pc, maar tevens ook mijn telefoon
Kan ik hier op me werk ook lekker klooien met me telefoontje.
Heeft er iemand trouwens al iets gevonden tegen het krassen van de display? Bij mij zitten er ondertussen ook al een paar lelijke krasjes op (per ongeluk een keer uit mijn zak gevallen). Kan het scherm makkelijk vervangen worden (door een service point bij voorkeur)? En zo ja, wat kost dat dan (ongeveer)?
Wat kan je tegen krassen doen? Displex gebruiken om ze weg te halen. Beschermstickertje erop laten zitten? Iets erop plakken?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:56:
[...]Heeft er iemand trouwens al iets gevonden tegen het krassen van de display? Bij mij zitten er ondertussen ook al een paar lelijke krasjes op (per ongeluk een keer uit mijn zak gevallen). Kan het scherm makkelijk vervangen worden (door een service point bij voorkeur)? En zo ja, wat kost dat dan (ongeveer)?
Schermpje vervangen? Gewoon nieuw frontje zal je moeten kopen.
Verwijderd
Volgens onze duitse vrienden zou dit op de volgende manier moeten kunnen...DancePlaza schreef op 28 mei 2004 @ 13:27:
[...]
dat kan niet.. omdat zo'n betstand altijd word gezien als applicatie wordt tie in de map toepassingen gezet.. lees een aantal post terug staat het ook al.
(BTW ordner=folder en unterverzeichnis = subdirectory)
6230 mit pc verbinden --> phone browser starten --> auf nokia 6230 klicken und warten bis verzeichnisse angezeigt werden --> dann aus Start/Ausführen und " cmd /c mkdir "C:\Dokumente und Einstellungen\Benutzername\Phone Browser\Nokia 6230\predefjava" " eingeben, wobei Benutzername dein Name unter Windows ist --> dann müsstest du schon ein neues Verzeichnis im phone browser sehn, eben grad "predefjava" --> dann kannst du im ornder games ein unterverzeichnis erstellen und in den ordner dann kommen die jar dateien rein. --> fertig!
zou zeggen, wie durft...
Yes, net gedaan en werkt! Je kan niet de bestanden vanuit de applicatiemap verplaatsen naar de games map. Je zult de games opnieuw moeten installeren door een map aan te maken en daar de jar en jad bestanden in te zetten.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:16:
[...]
Volgens onze duitse vrienden zou dit op de volgende manier moeten kunnen...
(BTW ordner=folder en unterverzeichnis = subdirectory)
6230 met de pc verbinden --> phone browser starten --> ga naar je nokia 6230 zodat je de mappen contacten en galerij ziet --> druk dan op Start/uitvoeren en tin in: cmd /c mkdir "C:\Documents and settings\GEBRUIKRSNAAM\Phone Browser\Nokia 6230\predefjava" , waarbei GEBRUIKERSNAAM de windows gebruikersnaam is --> dan moet je in de phone browser een map predefjava zien --> dan kan je in de map games spellen installeren (eerst mappen aanmaken)
zou zeggen, wie durft...
Heb nu een Nokia 6230 maar als ik de headset aansluit dan hoor ik helemaal niks. Hoe moet ik het instellen dat wanneer je de headset aansluit daar WEL geluid uitkomt... Alvastr bedankt..
Heb google en GOT search al gebruikt maar kon niks vinden...
Het staat wel in de handleiding maar bij Music Player missen een aantal opties???
Heb google en GOT search al gebruikt maar kon niks vinden...
Het staat wel in de handleiding maar bij Music Player missen een aantal opties???
[ Voor 15% gewijzigd door LaZZ op 28-05-2004 16:44 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ja dat is inderdaad raar dat het geluid via de radio ineens 'switched' af en toe, het blijft wel uit beide oordopjes komen, maar klinkt ineens een stuk minder vol.orange.x schreef op 28 mei 2004 @ 13:22:
allemachtig, de afwerking kan dat niet mooier ?? vind het er niet uitzien eigenlijk
Ik heb het gelukkig niet al te vaak, maar ik zou het toch liever niet hebben
btw. Ik heb al meerdere posts gelezen over mensen die muziek/mp3 via telefoon zacht vinden, volgens mij ligt dat echt aan je Mp3's en staat de volume daarvan zacht, want ik luister zelf meestal met het volume op streepje 5 ofzo en dat gaat prima. Het volume op de hoogste stand doet gewoon pijn aan mijn oren en dan heb ik nog slechte oren ook.
-edit-
@Lazz: dat gaat automatisch als je de headset aansluit (bij mij iig..) ?
of begrijp ik je probleem nu verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 28-05-2004 16:51 ]
Verwijderd
Afgelopen zondag, datakabel besteld op stuntprijzen.net.
Gelijk geld overgemaakt via internet bankieren,
Maandag niks gehoord, dinsdag niks gehoord en woensdag niks gehoord.
Woensdag dus maar even een mailtje gestuurd of mijn kabel al onder weg was.
kreeg dit retour
heel de ochtend nog niks binnen, dus denk laat ik maar is bellen. De kabels komen waarschijnlijk dinsdag binnen, anders de week erop. Hij wist niet of mijn kabel dan al opgestuurd kon worden i.v.m. meer bestellingen.
Nu moet ik dus al 2 x gaan vragen om mijn eigen bestelling terwijl het logischer was geweest dat het bedrijf mij even op de hoogte had gesteld.
Iemand anders ervaringen met dit bedrijf?
Iemand andere kabels gespot tegen een leuk tarief ?
MVG,
PW
ps. mijn slechte ervaring hoeft niet te betekenen dat er geen goeie ervaring zijn!
Gelijk geld overgemaakt via internet bankieren,
Maandag niks gehoord, dinsdag niks gehoord en woensdag niks gehoord.
Woensdag dus maar even een mailtje gestuurd of mijn kabel al onder weg was.
kreeg dit retour
Ik ging er dus vanuit dat ik mijn kabeltje mooi vandaag zou binnen hebben,Hallo,
We zitten op de nieuwe levering kabels te wachten, deze moeten elk moment binnen
komen.
Excuses voor de vertraging
Mvg,
Henry Jonkers
www.stuntprijzen.net
heel de ochtend nog niks binnen, dus denk laat ik maar is bellen. De kabels komen waarschijnlijk dinsdag binnen, anders de week erop. Hij wist niet of mijn kabel dan al opgestuurd kon worden i.v.m. meer bestellingen.
Nu moet ik dus al 2 x gaan vragen om mijn eigen bestelling terwijl het logischer was geweest dat het bedrijf mij even op de hoogte had gesteld.
Iemand anders ervaringen met dit bedrijf?
Iemand andere kabels gespot tegen een leuk tarief ?
MVG,
PW
ps. mijn slechte ervaring hoeft niet te betekenen dat er geen goeie ervaring zijn!
De datakabel doet het wel, geen probleem. Ik had um binnen 3 dagen thuis, ik snap alleen nog niet hoe ik met de data kabel nou bij mun MMC kaart kan komen.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:27:
Het mooiste is dat je gewoon via een soort windows verkenner in je kaart terrecht komt. Ik kom er alleen nog niet echt uit. Ik heb wel verbinding, ik kan wel mun inbox berichten lezen op mun computer. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Dus ff voor de duidelijkheid, ik wil gewoon via een soort windows verkenner mun MMC kaartje kunnen doorbladeren en bestanden kunnen overzetten.
Maar de data kabel is verder goed om je vraag te beantwoorden.
Verwijderd
Dankje...JaMaaT schreef op 28 mei 2004 @ 17:22:
[...]
De datakabel doet het wel, geen probleem. Ik had um binnen 3 dagen thuis, ik snap alleen nog niet hoe ik met de data kabel nou bij mun MMC kaart kan komen.
Het mooiste is dat je gewoon via een soort windows verkenner in je kaart terrecht komt. Ik kom er alleen nog niet echt uit. Ik heb wel verbinding, ik kan wel mun inbox berichten lezen op mun computer. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Dus ff voor de duidelijkheid, ik wil gewoon via een soort windows verkenner mun MMC kaartje kunnen doorbladeren en bestanden kunnen overzetten.
Maar de data kabel is verder goed om je vraag te beantwoorden.
met BT gaat dat met obex file transfer...
en naar mijn weten kun je met phone browser niet in je mmc kome... is mij iig niet gelukt met mijn BT verbinding...
Misschien ander sw proberen ( dus NIET van Nokia)
Aja... nog mensen met een Medion cardreader EN een Apacer 256MB MMC en wat zijn de ervaringen ?
Ik heb zelf een Medion computer van de aldi, is wel een ingebouwede cardreader maar hij bevalt prima, maar je dacht niet dat je via je data kabel bestanden over kan zetten. Bijvoorbeeld mp3'tjes enzo? Dat kan dus enkel via een cardreader?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:39:
[...]
Aja... nog mensen met een Medion cardreader EN een Apacer 256MB MMC en wat zijn de ervaringen ?
Jan
Ik heb displex gekocht, zo'n 5 gram (jaja...Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:56:
Heeft er iemand trouwens al iets gevonden tegen het krassen van de display? Bij mij zitten er ondertussen ook al een paar lelijke krasjes op (per ongeluk een keer uit mijn zak gevallen). Kan het scherm makkelijk vervangen worden (door een service point bij voorkeur)? En zo ja, wat kost dat dan (ongeveer)?

Maja, t zal wel voor de aller aller aller lichste krasjes zijn, die je toch al bijna niet ziet...
Lees de startpost eens.JaMaaT schreef op 28 mei 2004 @ 17:22:
[...]De datakabel doet het wel, geen probleem. Ik had um binnen 3 dagen thuis, ik snap alleen nog niet hoe ik met de data kabel nou bij mun MMC kaart kan komen.
Ik gebruik altijd de phone browser om zooi op mijn mmc kaartje te zetten en dat via BT verbinding, dus ik zou alles maar even checken als ik jou was, want als het niet werkt klopt er iets niet.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:39:
[...]
en naar mijn weten kun je met phone browser niet in je mmc kome... is mij iig niet gelukt met mijn BT verbinding...
Je snapt t geweldig!Sephiroth schreef op 28 mei 2004 @ 14:51:
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Dit topic is gesloten.