Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
nioz schreef op 28 mei 2004 @ 16:50:
[...]

Ja dat is inderdaad raar dat het geluid via de radio ineens 'switched' af en toe, het blijft wel uit beide oordopjes komen, maar klinkt ineens een stuk minder vol.
Ik heb het gelukkig niet al te vaak, maar ik zou het toch liever niet hebben :D

btw. Ik heb al meerdere posts gelezen over mensen die muziek/mp3 via telefoon zacht vinden, volgens mij ligt dat echt aan je Mp3's en staat de volume daarvan zacht, want ik luister zelf meestal met het volume op streepje 5 ofzo en dat gaat prima. Het volume op de hoogste stand doet gewoon pijn aan mijn oren en dan heb ik nog slechte oren ook.

-edit-
@Lazz: dat gaat automatisch als je de headset aansluit (bij mij iig..) ? :S
of begrijp ik je probleem nu verkeerd?
Dat gebeurt dus niet. En wanneer je naar bijvoorbeeld radio gaat dan zegt hij dat er geen juiste application is aangesloten ofzoiets... :?

"Toebehoren niet ondersteund"

Dat heeft hij dan aan...

[ Voor 5% gewijzigd door LaZZ op 28-05-2004 19:08 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
toebehoren niet ondersteunt dat zegt ie als k de headset erin stop

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

heb er vandaag weer heel wat verkocht 6230egjes
loopt als een druiper :)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 28 mei 2004 @ 15:23:
[...]

OMG... kijk eens naar jouw adres: prijzenstunters.net en naar zijn link: www.stuntprijzen.net zie je het verschil behalve dat de een wel een link is en de andere niet? |:(
:X :X :X

Vaudje....

Ik was even in de war met www.prijzenstunters.nl en www.stuntprijzen.net

Orange.x & Jimster _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Excusez moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 19:44
Er zijn al behoorlijk wat vragen geweest over MMC kaartjes van 512MB. Er is nog steeds geen duidelijkheid of alle 512MB kaartjes werken. Misschien handig om een lijst met 512MB kaartjes te maken die wel werken. Ik ben zelf benieuwd of dit kaartje voor rond de 120 euro werkt.

Is er een snelheidsverschil merkbaar tussen een 256MB en 512MB kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand btw waar ik Snake (1 of 2, boeit niet) kan downloaden? :?
(Liefst via WAP of GPRS)

Ik mis deze oldskool game :'(

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op 26 mei 2004 @ 22:33:
Welke beltoon heb je nu?
Standaard Nokia beltoon, strax Happy Tree Friends weer en voor sms de roelerende meeuwen uit Finding Nemo. MINE MINE MINE! :P
@Dapluiz, waar heb jij die tone vandaan? Die lijkt me zo vet, die wil ik ook wel! :*)

Edit: Ok, ik heb t al gevonden, google is my friend 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:27
Weet er toevalig iemand of er nog aansluitkosten worden gerekend bij het bc 1 jaar orange free 30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:27
Magicw00b schreef op 28 mei 2004 @ 23:25:
Weet er toevalig iemand of er nog aansluitkosten worden gerekend bij het bc 1 jaar orange free 30 ?
Ja, dat weet ik en het antwoord is nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Nou lekker, afgelopen dinsdag mijn 6230 binnen gekregen.
Ik lekker ermee spelen en luister elke ochtend en middag op weg naar mn stage naar de radio. Dus ik zit in de bus en zet mijn radio aan, hoor ik maar via 1 dopje geluid! :(
Terwijl ik met mp3,s, video,s etc wel door 2 doppen geluid hoor.

2call gemaild, die zeiden dat het aan de software kon liggen. Vandaag naar een service point geweest en software geupdate. Nog steeds 1 dop geluid. Blijkt die radiochip naar de klote te zijn.

Nu kan ik mijn tel terugsturen naar 2call en dan krijg ik een nieuwe, maar ze hebben die phone niet meer op voorraad. Kan ik wéér wachten! :(

Trouwens heeft iemand ervaring met 2call en omruilacties cq garantiezaken? Want ik heb een mailtje gehad dat ik hem terug kon sturen, maar daarna heb ik nog een aantal mails gestuurd omtrent verdere afhandeling, maar verder niks meer gehoord. Daar baal ik ook wel van.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook grappig vind is, dat je op die bureaulader DCV-14 ook je headset kunt aansluiten ...

En met mijn gemodde headset kun je er ook boxen op aansluiten...

Als je dan ook nog eens handige harry bent heb je zo een carkit. Natturlijk nooit zo goed als originele, maar wel 100x goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna aan deel 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 11:32
Kan iemand me vertellen of je IMAP ook over SSL kan laten lopen met die mail midlet ? Ik ben ongekend paranoide en 't gaat vodafone niets aan wat ik zoal gemaild krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

ik heb het volgende probleem, als ik mp3 luister dan na een tijdje hoor ik gekraak en dan gaat me scherm uit stopt hij met afspelen en na een paar tellen gaat het scherm weer aan en moet ik de mp3 speler weer aanzetten

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo weet iemand of je de provider naam die wordt weergegeven als je in het beginscherm staat. UIT kan zetten? alvast bedankt..

En hoe zet je de 'screensaver' klok uit? ik weet dat dit al gezegd is maar kan het ff niet vinden
cker niet in de OP

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 05-10 18:17
hallo weet iemand of je de provider naam die wordt weergegeven als je in het beginscherm staat. UIT kan zetten? alvast bedankt..
Dan moet je geloof ik een doorzichtig operator logo downloaden, staat geloof ik wel in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:06:

En hoe zet je de 'screensaver' klok uit? ik weet dat dit al gezegd is maar kan het ff niet vinden
cker niet in de OP
Lees de SP is door dan weet je het :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nix over de screensaver klok in de sp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
De rest was me weer eens voor :)

[ Voor 88% gewijzigd door dapluiz op 29-05-2004 11:32 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wap inst3ellingen ontvang vraagt de telefoon om een pincode :S wat is deze code? en over de screensaver klok staat niet in de sp dus vraag blijft....

pincode is 0 nu klok nog

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
misschien handig om dat van die 0 ook even in de startpost te zetten? (ik had er ook een 'probleem' mee, een paar posts hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lijkt mij ook een goede voor de SP
blijkbaar weet niemand iets over die screensaver klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10

s3mt3x

I choose not to know...

Ik moet zeggen dat het niet echt makkelijk is om aan datakabels te komen in normale shops...Als iemand nog tips heeft voor n adresje in Rotterdam, dan graag (wil graag mn foto's eraf trekken en mp3's erop!) In de tussentijd wat adresjes online voor kabels:

code:
1
2
3
http://www.gsm-trading-service.nl/  15 incl. (verzenden 1,18) 16,18
http://www.telecomtelecom.nl/  19,95 incl. (verzenden 1,50) 21.45
http://www.stuntprijzen.net/ 12,50 (verzenden 9) 21,50

Alle bedragen in euri uiteraard.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 14:52

BKJ

Was ff op zoek naar een MSN messenger. IK heb er een gevonden op een site die nog VEEEL meer applicaties en games heeft:

Applicaties:

http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x

Games:

http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x1x

:)

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:01
Die msn duurt bij mij erg lang met inloggen

(Orange World)

Maar heeft iemand al multiplayer spellen voor bluetooth gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
s3mt3x schreef op 29 mei 2004 @ 12:17:
Ik moet zeggen dat het niet echt makkelijk is om aan datakabels te komen in normale shops...Als iemand nog tips heeft voor n adresje in Rotterdam, dan graag (wil graag mn foto's eraf trekken en mp3's erop!) In de tussentijd wat adresjes online voor kabels:

code:
1
2
3
http://www.gsm-trading-service.nl/  15 incl. (verzenden 1,18) 16,18
http://www.telecomtelecom.nl/  19,95 incl. (verzenden 1,50) 21.45
http://www.stuntprijzen.net/ 12,50 (verzenden 9) 21,50

Alle bedragen in euri uiteraard.
bij stuntprijzen staat:
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling

Dus dan zou die opp 12,50 uit komen :)
Is zo een datakabel sneller dan irda? Veel sneller? Ik vind het nu een beetje lang duren om een mp3 erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

http://www.66.com/route66...ts.php?cid=NL&prodid=1067

Erg gaaf opzich. Zou het ook voor de 6230 kunnen? Of echt alleen voor phones met Symbian OS?

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10

s3mt3x

I choose not to know...

Voor zover ik weet: alleen Symbian.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Als je dat perse wilt kun je ook en nokia ngage kopen, 100 euro was die toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 29 mei 2004 @ 12:52:
[...]

bij stuntprijzen staat:
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling

Is zo een datakabel sneller dan irda? Veel sneller? Ik vind het nu een beetje lang duren om een mp3 erop te zetten
Bluetooth is volgens mij iets van 3x zo snel als Irda en BT gaat ongeveer 25kb/s ~ 50kb/s de datakabel heeft ongeveer 160Kb/s..

als ik een smsje krijg gaat het display van mijn tel uit :( het gebeurt soms ook als ik wordt gebeld
heeft iemand enig id wat dit is??? had het in het begin nog nooit..

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hitchhacker schreef op 29 mei 2004 @ 12:25:
Was ff op zoek naar een MSN messenger. IK heb er een gevonden op een site die nog VEEEL meer applicaties en games heeft:

Applicaties:

http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x

Games:

http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x1x

:)
ik heb die msn gedownload (IM+ TRAIL) en dat is eigelijk best een hele korte trail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Is het ook mogelijk dat er ooit een software update komt zodat ie ook wma of ogg kan afspelen of is dit hardwaretechnisch niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

Hmmm...ik las dat andere mobieltjes van Nokia ook van de radio kunnen opnemen. Zou deze dat kunnen mbv bv een java-applet? Of een software update? Zou wel cool zijn...

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:43
Paters schreef op 29 mei 2004 @ 14:35:
Is het ook mogelijk dat er ooit een software update komt zodat ie ook wma of ogg kan afspelen of is dit hardwaretechnisch niet mogelijk?
wma lijkt me sterk want dan moet Nokia licentiekosten betalen aan Microsoft. Ik weet niet hoe dat zit met OGG maar reken er maar niet op dat het gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op 29 mei 2004 @ 15:54:
[...]

wma lijkt me sterk want dan moet Nokia licentiekosten betalen aan Microsoft. Ik weet niet hoe dat zit met OGG maar reken er maar niet op dat het gaat komen.
tenzij er iemand een java app maakt die dat kan en het onofficieel uitbrengt. als gratis download. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan ik heb ook een nokia 6230 gekocht. Echt een superkik toestel, maar ik heb alweer een probleem. Ik heb eem usb bluetooth dongle gekcoht van qpix (dit was de goedkoopste), maar deze werkt niet met die nokia software. Ik heb al geprobeerd met die guide die in de sp staat, maardaar lukt het ook niet mee.

Nu was mijn vraag als je zo'n sitecom koopt die in de startpost staat als getest kan je hem dan gewoon gelijk gebruiken zonder dat je informatica gestudeerd moet hebben en dus niet die hele drivers te moeten up te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
marteltor schreef op 29 mei 2004 @ 12:52:
[...]

bij stuntprijzen staat:
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling

Is het een USB-datakabel of een Seriële... ?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 mei 2004 @ 16:13:
[...]

Is het een USB-datakabel of een Seriële... ?
USB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 21:18
USB Datakabel is gewoon een omzetting van usb naar serieel, als je kijkt maakt hij ook gewoon gebruik van een comport ;)

Dus qua snelheid maakt het als het goed is niets uit een usb datakabel of een datakabel op de compoort

[ Voor 44% gewijzigd door NoReseth op 29-05-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 14:08:
als ik een smsje krijg gaat het display van mijn tel uit :( het gebeurt soms ook als ik wordt gebeld
heeft iemand enig id wat dit is??? had het in het begin nog nooit..
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 29 mei 2004 @ 16:33:
[...]

USB Datakabel is gewoon een omzetting van usb naar serieel, als je kijkt maakt hij ook gewoon gebruik van een comport ;)

Dus qua snelheid maakt het als het goed is niets uit een usb datakabel of een datakabel op de compoort
Hmm... ik weet dat ik een USB-datakabel heb besteld... heb m nog niet in huis en dus ook nog niet kunnen bekijken... als het nog een compoort is maakt het NOG geen verschil... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Wat ik net gemerkt heb (er zal vast iemand me voor zijn maar zelfs met F5 is het niet te vinden) dat ik via bleutooth niet op mn mmc kan :S

het spijt me .. ik las het net in deel 5.

Je mmc een naam geven dus voor diegene die het nog zoeken

- Tip .. dit moet echt in de startpost hoor ..

[ Voor 39% gewijzigd door Maeslant op 29-05-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6230 (v.3.14) nu 5 dagen en hij is al 1x spontaan opnieuw opgestart. Dit gebeurde nadat ik de musicplayer aanzette en toen daaruit weer terug wilde keren naar het algemene menu.
De telefoon gaf nadat hij weer op het normale beginscherm was de mededeling "Controleer informatiedienst". Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Kon het niet vinden in dit topic (heb erop gezocht via zoeken). Mocht het al eerder zijn voorgekomen. Dan mijn excuus, bijvoorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die E-mail werkend heeft met een Demon account en telfort? Zoh ja, dan hoor ik graag de instellingen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 17:53:
Ik heb mijn 6230 (v.3.14) nu 5 dagen en hij is al 1x spontaan opnieuw opgestart. Dit gebeurde nadat ik de musicplayer aanzette en toen daaruit weer terug wilde keren naar het algemene menu.
De telefoon gaf nadat hij weer op het normale beginscherm was de mededeling "Controleer informatiedienst". Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Kon het niet vinden in dit topic (heb erop gezocht via zoeken). Mocht het al eerder zijn voorgekomen. Dan mijn excuus, bijvoorbaat.
ik zou ook het antwoord hier wel op willen weten :)
mijn telefoon start ook vaak opnieuw op, vaak als ik een smsje krijg start ie opnieuw op :( maar krijg dan geen foutmelding oid.. weet iemand wat ik hier aan kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 17:53:
Dat heb ik alleen als ik even geen netwerk ontvangst heb, als ik bv in een lift stap. Als ik dan weer uit de lift kom en weer bereik dan geeft ie deze melding! Als je last ervan hebt moet je gewoon je infodienst uitzetten (bij berichten instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 10:09
Weet 1 van jullie of ik via Bluetooth (telefoon to USB dongle aan de pc) ook gewoon muziek op de telefoon kan plaatsen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
GAEvakYD schreef op 29 mei 2004 @ 19:51:
Weet 1 van jullie of ik via Bluetooth (telefoon to USB dongle aan de pc) ook gewoon muziek op de telefoon kan plaatsen.
Ja dit kan. Download Nokia PC Suite 6.1 uit de startpost. En dan met het Audiotooltje ff je bestand overzetten. Het pairen is ff lastig.

[ Voor 13% gewijzigd door Maeslant op 29-05-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met me bluetooth. Als ik eenmaal geconnect heb dan is er geen probleem meer, maar als ik zeg maar weg ga en me verbinding is verbroken dan maakt die niet meer opnieuw verbinding meer. Ik kan dan wel proberen om contact te zoeken vie het bluetooth menu van me telefoon maar dan zegt die bluetooth verbinding niet beschikbaar. Weet iemand hoe je dan kan reconnecten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Heeft er niemand antwoord op de twee vragen die ik heb gesteld?

• Kan je je mp3's ook werkend op de MMC-kaart zetten met behulp van een USB 2.0 cardreader? :?
• Is er ergens Snake 1 of 2 te downloaden? :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Zegato schreef op 29 mei 2004 @ 23:24:

• Kan je je mp3's ook werkend op de MMC-kaart zetten met behulp van een USB 2.0 cardreader? :?
Zou niet weten waarom niet. Ff op het kaartje zetten en dan afspeellijst vernieuwen.
Denk dat ze copyrighted zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 16:02:
Nu was mijn vraag als je zo'n sitecom koopt die in de startpost staat als getest kan je hem dan gewoon gelijk gebruiken zonder dat je informatica gestudeerd moet hebben en dus niet die hele drivers te moeten up te daten?
Ik heb gisteren ook de sitecom gekocht en had de boel zonder problemen zo aan de praat. Ook zie ik net dat op de site van sitecom een Nederlandse handleiding staat over hoe je de drivers en Nokia PC Suite moet configureren speciaal voor een 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op 30 mei 2004 @ 00:05:
[...]
Ik heb gisteren ook de sitecom gekocht en had de boel zonder problemen zo aan de praat. Ook zie ik net dat op de site van sitecom een Nederlandse handleiding staat over hoe je de drivers en Nokia PC Suite moet configureren speciaal voor een 6230.
Ik was dat goedkope qpix blootooth ding zo zat dat ik het maar gelijk heb terug gebracht en ik heb de sitecom gelijk gekocht. Ik heb nu geen problemen meer, alleen het feit dat ik niet weet hoe je moet reconnecten, maar dat ligt denk ik niet an het kaartje. De sitecom is dus echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Laat ik 't dan nog maar een keer proberen :)

Ik kan geen 'service settings' ontvangen :'( Dat zijn SMS'jes met instellingen voor WAP, of voor het downloaden van files via WAP. Aan de storing op m'n speakers te horen, komt er wel een SMSje aan, maar wordt deze niet geaccepteerd door de 6230. Dezelfde SIM in een ander toestel (6310i) werkt wel.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

In tegenstelling tot iemand hier eerder in het forum heb ik hier: http://www.salesplaza.nl/ de originele frontjes gevonden voor 22,50 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op het moment in een gigantische twijfelsituatie :| . Ik heb net een nieuwe auto en wil daar een Navigatiesysteem in... Nu ben ik niet dusdanig kapitaal krachtig dat ik even een Pioneer systeempje a 1000+ euro kan betalen (vakantie, stappen zijn me nog heilig). Daarnaast zal ik niet dedicated gebruik gaan maken van een navigatiesysteem, echter wil ik het wel hebben om niet de weg kwijt te raken als ik weer eens ergens naartoe moet.

Ik zit te twijfelen of ik een iPaq 2010 + TomTom moet kopen... Dat ding is leuk, kleurenscherm etc... maar, ik ga dat ding niet gebruiken verder voor afspraken, die staan in m'n lappie en un zoveelste apparaat wil ik gewoon niet graag hebben. Nu kwam ik tot de ontdekking dat er een programma is wat via je GSM kan navigeren (wayfinder.com). Dus: GPS Bluetooth muis, GSM + Bluetooth, Naviprog en je hebt een goedkope oplossing voor een navigatiesysteem wat niet dagelijks gebruikt hoeft te worden.

Echter ben ik nu in het bezit van een 6230 en is net m'n hele auto aan die telefoon aangepast (carkit, speciaal blok etc)... De 6230 wordt niet bij Wayfinder.com ondersteund (nog niet). Wel alle andere Nokia's met sybian O.S...

Wie o wie weet of dit gaat komen, of het er al is, en zo ja, help me further! Een search heeft nog niks doen opleveren...

Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op 30 mei 2004 @ 08:11:
In tegenstelling tot iemand hier eerder in het forum heb ik hier: http://www.salesplaza.nl/ de originele frontjes gevonden voor 22,50 euro!
waar dan? zie ze toch echt voor 26,50 staan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zegato schreef op 29 mei 2004 @ 23:24:

Snake 2 heb ik wel voor je, zal het vanmiddag als ik er aan denk posten ergens ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 09:13:
KNIP
Echter ben ik nu in het bezit van een 6230 en is net m'n hele auto aan die telefoon aangepast (carkit, speciaal blok etc)... De 6230 wordt niet bij Wayfinder.com ondersteund (nog niet). Wel alle andere Nokia's met sybian O.S...

Wie o wie weet of dit gaat komen, of het er al is, en zo ja, help me further! Een search heeft nog niks doen opleveren...

Thanks in advance!
De nokia 6230 heeft geen Symbian OS.. 6230 werkt op series 40 software en zal dus niet ondersteund worden door wayfinder (nu niet en waarschijnlijk nooit).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 30 mei 2004 @ 09:58:
[...]

De nokia 6230 heeft geen Symbian OS.. 6230 werkt op series 40 software en zal dus niet ondersteund worden door wayfinder (nu niet en waarschijnlijk nooit).
True,

Maar... de 5140 heeft bijvoorbeeld een Xpress on GPS cover... en die heeft een navi-systeem achtig iets voor die nokia en die runt ook op O.S. 40...

maargoed, het is er dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ongeluk of hoe zit dat 8)7

Toen ik eergisteravond van me werk naar huis wilde gaan liet ik nog even snel mn 6230 aan mn collega zien.

Dat had ik dus beter niet kunnen doen,nadat hij er even naar had gekeken en gespeeld....... wat denk je laat hij hem uit zn handen glippen precies in zn bak koffie :X

IK flippen andere collega`s lachen natuurlijk.
Snel die foon uit zn koffie gehaald (beeldscherm stond nog even aan maar ging daarna uit) batterij eruit gehaald, cover eraf, zoveel mogelijk droog gemaakt.

Na een dag op de verwarming te hebben gelegd geprobeerd aan te zetten nee hoor doet nix meer.
Mn nieuwe foontje van 3 weken oud naar de kl#te dacht ik :(
Vanmorgen nog een keer proberen wat denk je?
Ging hij gewoon aan, pincode intoetsen ja hij deed het weer heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of alles het wel nog deed zit nu op mn werk namelijk en mn telefoon thuis op verwarming gelaten voor de zekerheid.
Nu maar O-) dat alles het nog doet.

Andere mensen hier iets dergelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds wat verbaasd over alle vragen met betrekking tot connectivity met PC. Ik heb er ook wel een mening over :)

IR is naar mijn mening overbodig, traag en niet handig voor het overzetten van een meer dan 100Kb; het is hooguit makkelijk voor het uitwisselen van visitekaartjes met niet-Bluetooth telefoons.

een datakabel is makkelijk als je vaak wisselt van content op je MMC - vooral door de aardige snelheid

een Bluetooth verbinding (via een dongle of native in je PC/laptop) is makkelijk als je zo af en toe es een nieuw MP3'tje op je telefoon zet en/of synchroniseert met Outlook (toevallig het enige wat ik zelf doe)

een cardreader is ideaal als je een grote MMC (128+) hebt en die regelmatig helemaal van inhoud wisselt. Voordeel is ook dat ze goedkoop zijn (rond de 10E) Nadeel is wel dat je dat "fijne" frontje er op en af moet halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 10:38:

Toen ik eergisteravond van me werk naar huis wilde gaan liet ik nog even snel mn 6230 aan mn collega zien.

Dat had ik dus beter niet kunnen doen,nadat hij er even naar had gekeken en gespeeld....... wat denk je laat hij hem uit zn handen glippen precies in zn bak koffie :X

Snel die foon uit zn koffie gehaald (beeldscherm stond nog even aan maar ging daarna uit) batterij eruit gehaald, cover eraf, zoveel mogelijk droog gemaakt.

Na een dag op de verwarming te hebben gelegd geprobeerd aan te zetten nee hoor doet nix meer.
Ging hij gewoon aan, pincode intoetsen ja hij deed het weer heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of alles het wel nog deed zit nu op mn werk namelijk en mn telefoon thuis op verwarming gelaten voor de zekerheid.

koffie "brand" meteen de printplaat weg, dus vrees het ergste.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 10:38:

Je hebt best grote kans dat ie het gewoon nog perfect doet hoor... Mijn 5110 vroeger is zo'n 10x van de trap gevallen en ben er een keer mee het zwembad in gesprongen... werkt nogsteeds tot de dag van vandaag.

Maar, dan heb ik het dus wel over Nokia's beste telefoon ooit gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu ongeveer 3 weken.. Het is een zeer mooi ding, alleen mijn scherm valt nu heel vaak uit.. Vanochtend toen ik een filmpje verwijderde gister heel vaak toen ik een smsje kreeg, en zo kan ik nog wel even doorgaan :(
ik heb V3.15 iemand een id waar het aan zou kunnen liggen? Of wat ik er tegen kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de PC Suite ben ik nog niet helemaal te spreken.
Heb nu zowel 5.8 als 6.1 geprobeerd.

Mijn grootste probleem is dat de Phone Browser niet naar behoren werkt. Als ik namelijk dubbelklik op 'Mijn Gallerij' dan zegt hij : De bewerking kan niet worden voltooid. Zo kan ik nooit makkelijk bestandjes kopieren!

Wat kan hier het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 09:33:
[...]

waar dan? zie ze toch echt voor 26,50 staan.. :?
En (tijdelijk) niet voorradig. :|

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben even met bluetooth muziek aan het kopieeren van telefoon naar pc en andersom. Alleen raar dat je van telefoon naar pc 2x zo snel gaat als andersom, hoe kan dat?
Bluetooth ideaal voor het verzenden van kleine bestanden. Gebruik trouwens de Expox, prima dingetje is van een vriend van mij. Wil zelf de Belkin gaan kopen, kost 36,- euro bij de mediamarkt, ze hadden er daar tot voorkort nog eentje van 24,95 maar die kon ik laatst niet meer vinden.
Verder vannochtend zet ik mijn telefoon aan, duurt het wel 30 seconden voordat ik het scherm kreeg voor het intoesten van mijn pincode (scherm lichte wel op). Ik denk dat Nokia maar snel moet komen met een nieuwe versie van hun software voor deze phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik heb versie 3.15 weet niet of dit erg nieuw is maar ik ervaar 0 problemen van wat ik hier allemaal langs zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3.15 is de laatste SW tot dusver. heb er zelf ook 0 probs mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Weet iemand wat het standaard blokeer wachtwoord is?
0000 heb ik al geprobeert en die werkt niet 1234 ook en die ook niet wat is het wel?

Mvg,
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12345?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Het is max maar 4 cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even m'n lunch gehad... (jaja werken!) Foto's gemaakt met de 6230!

Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/mu/31.jpg

:r
Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/mu/32.jpg

Het enige lekkere van me lunch:
Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/mu/33.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:43:

Mijn grootste probleem is dat de Phone Browser niet naar behoren werkt. Als ik namelijk dubbelklik op 'Mijn Gallerij' dan zegt hij : De bewerking kan niet worden voltooid. Zo kan ik nooit makkelijk bestandjes kopieren!

Ik heb dit nu op twee pc's ervaren.
Ik gok dat het probleem dus ergens in m'n mob zit.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:32:
[...]

Ik heb dit nu op twee pc's ervaren.
Ik gok dat het probleem dus ergens in m'n mob zit.
Iemand enig idee?
Nou bij mij vliegt alles eruit al ik in deze computer op Nokia Phone Browser -> Nokia 6230 klik. Dan krijgt ik gelijk een aantal fouten en de exploder houdt het ff voor gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Dat probleem heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Gebruik versie 6.0 of 6.1, 5.8 werkt niet bij sommige computers! Ik had dat ook, maar ik heb toen versie 6.0 geinstalleerd en had geen probleem meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Ok ik ga het proberen.

Nu had ik nog een vraagje.
Is het mogelijk te internetten met je telefoon via de verbinding van de computer?

Dus met bluetooth verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Robbert_berg schreef op 30 mei 2004 @ 13:33:
Ok ik ga het proberen.

Nu had ik nog een vraagje.
Is het mogelijk te internetten met je telefoon via de verbinding van de computer?

Dus met bluetooth verbinding?
Nee das niet mogelijk.

Die verbindingsproblemen en die probs met dat browsen door je gsm met je pc via pc suite had ik ook.

Nu werkt t echter probleemloos, via ir dan.Ik heb pcsuite 6.1

5.8 werkte bij mij niet, en 6.1 in de eerste instantie ook niet.Na mn gsm een paar keer aan en uit gezet te hebben werkte het wel goed.Ir is wel erg gevoelig, en de verbinding valt erg snel weg.

Het is ook niet te zien waar nou ergens precies die ir poort op de 6230 zit.Ik denk meer aan de rechtererkant van de foon.Rechtsboven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:43:

Ik heb hetzelfde probleem |:(
Kan iemand ons helpen :?
Ik heb PC Suite 6.1 en hij doet ut echt niet. :(

Alweer bijna deel 7 _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door JaMaaT op 30-05-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik weet niet hoe jullie je telefoon connecten,
maar ik kreeg die error ook (geloof ik). Maar sinds ik de telefoon goed met de rechterkant naar mn irda adapter leg, is het probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 30 mei 2004 @ 14:02:
[...]Alweer bijna deel 7 _/-\o_
ben al bezig met de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 30 mei 2004 @ 14:21:
ik weet niet hoe jullie je telefoon connecten,
maar ik kreeg die error ook (geloof ik). Maar sinds ik de telefoon goed met de rechterkant naar mn irda adapter leg, is het probleem weg.
....pffff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:23:
[...]

ben al bezig met de startpost :)
Goed bezig _/-\o_ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trick voor het probleem met de Phone Browser heb ik gevonden.

Je moet in de map Gallerij op je telefoon, je memorycard hernoemen. Je mmc card heeft namelijk standaard geen naam en daar de Phone Browser blijkbaar niet mee omgaan.
Nadat ik het kaartje, aangeduid met een grijs icoontje, de naam 'mmc' gegeven had werkte alles perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:31:
De trick voor het probleem met de Phone Browser heb ik gevonden.

Je moet in de map Gallerij op je telefoon, je memorycard hernoemen. Je mmc card heeft namelijk standaard geen naam en daar de Phone Browser blijkbaar niet mee omgaan.
Nadat ik het kaartje, aangeduid met een grijs icoontje, de naam 'mmc' gegeven had werkte alles perfect :)
Bedankt! Hij doet ut!
Is dit niet wat voor in de nieuwe SP??
Aangezien veel mensen zitten te wachten op hun datakabels van stuntprijzen.net

[ Voor 17% gewijzigd door JaMaaT op 30-05-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Bij mij werkt de phone browser maar half. Ik kan wel de inhoud van "mijn afbeeldingen" bekijken, maar van de andere mappen ("mijn foto's" "mijn spraakopname" "mijn tonen" enz. )
kan ik de inhoud niet bekijken. Phone browser opent de mappen wel maar geeft geen bestanden weer terwijl ze wel bestanden bevatten op mijn telefoon. Iemand hier ook last of weet iemand oplossing? (heb mmc al hernoemd)
Ik connect met sitecom cn500 bt-dongle.

Sorry het werkt wel |:(

Ik ging steeds naar "mijn galerij" maar moet eerst "nokia 6230" kiezen en dan "Galerij"kiezen. Mijn galerij is een map op je eigen pc. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Spits op 30-05-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:50:
[...]

@Dapluiz, waar heb jij die tone vandaan? Die lijkt me zo vet, die wil ik ook wel! :*)

Edit: Ok, ik heb t al gevonden, google is my friend 8)7
Kunnen je ff de link geven?? Ik wil zow graag MINE MINE MINE als beltoon hebben, ik kan um alleen niet vinden op google :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heeft iemand al een msn messenger werkend?

ik heb die IM+ TRAIL geprobeert en is wel goed maar de trail versie is niet erg bevredigend. na 3 berichtjes is het al weer uit met de pret en moet je opnieuw inloggen enzo. heeft iemand hem toevallig gekocht of gevonden ergens?

het proggie kost 19 nogwat dollar's das best veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ben dus nu bezig met de startpost voor deel 7. wilde alleen nog even wat extra dingen erin zetten die nu nog niet in de startpost staan, maar daar wel inhoren. hoor het graag van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:22:
mensen, ben dus nu bezig met de startpost voor deel 7. wilde alleen nog even wat extra dingen erin zetten die nu nog niet in de startpost staan, maar daar wel inhoren. hoor het graag van jullie :)
misschien is het mogelijk om, om de zoveel posts een post te laten genereren met 'lees de startpost!!!' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
JaMaaT schreef op 30 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Kunnen je ff de link geven?? Ik wil zow graag MINE MINE MINE als beltoon hebben, ik kan um alleen niet vinden op google :?
Stuur me maar een mailtje op thijz[at]beetje-jammer.nl

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
JaMaaT schreef op 30 mei 2004 @ 15:21:
[...]

vraag er maar niet om, ik heb er een ow voor gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op 30 mei 2004 @ 15:31:
[...]

Stuur me maar een mailtje op thijz[at]beetje-jammer.nl
mail sent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn vriendin heeft vandaag der 6230 binnen gekregen (natuurlijk uitgezocht op aanraden van mij, alhoewel het toestel nooit aan mijn p900 kan tippen.. :P )
Maar zijn er nog belangrijke dingen waar op gelet moet worden, en zijn er nog programma's die erg belangrijk/leuk zijn en die iedereen der op moet hebben enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Weet iemand wat ik verkeerd doe ? ik krijg het namelijk niet voor elkaar om te gprsen en te mmsen via mijn telfort 200 abbo, ik heb al gebeld met de klantenservice en die geven aan dat m`n abbo goed staat. En dat er dus een instelling op m`n phone verkeerd.

Weet iemand van jullie de settings ? die op de site van telfort voor andere toestellen heb ik al overgenomen en het ontvangen va de instellingen via sms heeft ook niet geholpen.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
raymonvdm schreef op 30 mei 2004 @ 16:05:
Weet iemand wat ik verkeerd doe ? ik krijg het namelijk niet voor elkaar om te gprsen en te mmsen via mijn telfort 200 abbo, ik heb al gebeld met de klantenservice en die geven aan dat m`n abbo goed staat. En dat er dus een instelling op m`n phone verkeerd.

Weet iemand van jullie de settings ? die op de site van telfort voor andere toestellen heb ik al overgenomen en het ontvangen va de instellingen via sms heeft ook niet geholpen.

Iemand enig idee ?
Is al eerder gepost hier ;)

Telfort GPRS instellngen:
Proxy name: Telfort GPRS
Homepage URL: http://wap.telfort.nl/
Proxy address: 193.113.200.195
Port: 8080
Access point name: internet
PPP user name: username
PPP password: password

Telfort MMS instellingen:
homepage: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002
Proxies: enable
Primary proxy: Proxy address 193.113.200.195 port: 8080
Secondary proxy: Proxy addess 193.113.200.195 port: 8080
Data bearer: GPRS
Bearer Settings
GPRS acces point: multimedia.o2.nl
Authentication type: normal
username: o2nl
password: password

Telfort mail server:
smtp.telfortmail.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Heeft iemand misschien een idee hoe het kan dat ik geen gprs verbinding kan leggen tussen mn ppc Hp2210 en mn 6230?

Pairen lukt wel na de patch voor de 2210, maar de gprs verbinding wordt niet tot stand gebracht.

Heb dit probleem ook al aangekaart op de site van pocket pc club maar niemand die er een oplossing voor heeft.

En er zijn ook daar meer mensen die hetzelfde probleem hebben dan mij.

Hier toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo mensjes..

ff dom vraagje.. heb net spel gedownload via wap.. maar als ik nu verzamelingen inga dan reboot mn telefoon.. kom die map helemaal neit in.. er staat me wel iets bij van dat je dan spel moet verwijderen, maar om nou ×××××××××× aantal posts opnieuw door te lezen is me iets teveel.. als ik m moet verwijderen klein probje... zit nog steeds op mn datakabel te wachten :(

iemand oplossing?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.