Verwijderd
@Dapluiz, waar heb jij die tone vandaan? Die lijkt me zo vet, die wil ik ook wel!dapluiz schreef op 26 mei 2004 @ 22:33:
Welke beltoon heb je nu?
Standaard Nokia beltoon, strax Happy Tree Friends weer en voor sms de roelerende meeuwen uit Finding Nemo. MINE MINE MINE!
Edit: Ok, ik heb t al gevonden, google is my friend

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 22:54 ]
Ja, dat weet ik en het antwoord is nee.Magicw00b schreef op 28 mei 2004 @ 23:25:
Weet er toevalig iemand of er nog aansluitkosten worden gerekend bij het bc 1 jaar orange free 30 ?
Ik lekker ermee spelen en luister elke ochtend en middag op weg naar mn stage naar de radio. Dus ik zit in de bus en zet mijn radio aan, hoor ik maar via 1 dopje geluid!
Terwijl ik met mp3,s, video,s etc wel door 2 doppen geluid hoor.
2call gemaild, die zeiden dat het aan de software kon liggen. Vandaag naar een service point geweest en software geupdate. Nog steeds 1 dop geluid. Blijkt die radiochip naar de klote te zijn.
Nu kan ik mijn tel terugsturen naar 2call en dan krijg ik een nieuwe, maar ze hebben die phone niet meer op voorraad. Kan ik wéér wachten!
Trouwens heeft iemand ervaring met 2call en omruilacties cq garantiezaken? Want ik heb een mailtje gehad dat ik hem terug kon sturen, maar daarna heb ik nog een aantal mails gestuurd omtrent verdere afhandeling, maar verder niks meer gehoord. Daar baal ik ook wel van.
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
En met mijn gemodde headset kun je er ook boxen op aansluiten...
Als je dan ook nog eens handige harry bent heb je zo een carkit. Natturlijk nooit zo goed als originele, maar wel 100x goedkoper.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
En hoe zet je de 'screensaver' klok uit? ik weet dat dit al gezegd is maar kan het ff niet vinden
cker niet in de OP
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 11:07 ]
Dan moet je geloof ik een doorzichtig operator logo downloaden, staat geloof ik wel in de startposthallo weet iemand of je de provider naam die wordt weergegeven als je in het beginscherm staat. UIT kan zetten? alvast bedankt..
Lees de SP is door dan weet je hetVerwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:06:
hallo weet iemand of je de provider naam die wordt weergegeven als je in het beginscherm staat. UIT kan zetten? alvast bedankt..
En hoe zet je de 'screensaver' klok uit? ik weet dat dit al gezegd is maar kan het ff niet vinden
cker niet in de OP
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
[ Voor 88% gewijzigd door dapluiz op 29-05-2004 11:32 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
pincode is 0 nu klok nog
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 11:57 ]
Verwijderd
blijkbaar weet niemand iets over die screensaver klok
1
2
3
| http://www.gsm-trading-service.nl/ 15 incl. (verzenden 1,18) 16,18 http://www.telecomtelecom.nl/ 19,95 incl. (verzenden 1,50) 21.45 http://www.stuntprijzen.net/ 12,50 (verzenden 9) 21,50 |
Alle bedragen in euri uiteraard.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Applicaties:
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x
Games:
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x1x
(Orange World)
Maar heeft iemand al multiplayer spellen voor bluetooth gevonden
bij stuntprijzen staat:s3mt3x schreef op 29 mei 2004 @ 12:17:
Ik moet zeggen dat het niet echt makkelijk is om aan datakabels te komen in normale shops...Als iemand nog tips heeft voor n adresje in Rotterdam, dan graag (wil graag mn foto's eraf trekken en mp3's erop!) In de tussentijd wat adresjes online voor kabels:
code:
1 2 3 http://www.gsm-trading-service.nl/ 15 incl. (verzenden 1,18) 16,18 http://www.telecomtelecom.nl/ 19,95 incl. (verzenden 1,50) 21.45 http://www.stuntprijzen.net/ 12,50 (verzenden 9) 21,50
Alle bedragen in euri uiteraard.
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling
Dus dan zou die opp 12,50 uit komen
Is zo een datakabel sneller dan irda? Veel sneller? Ik vind het nu een beetje lang duren om een mp3 erop te zetten
Erg gaaf opzich. Zou het ook voor de 6230 kunnen? Of echt alleen voor phones met Symbian OS?
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Bluetooth is volgens mij iets van 3x zo snel als Irda en BT gaat ongeveer 25kb/s ~ 50kb/s de datakabel heeft ongeveer 160Kb/s..marteltor schreef op 29 mei 2004 @ 12:52:
[...]
bij stuntprijzen staat:
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling
Is zo een datakabel sneller dan irda? Veel sneller? Ik vind het nu een beetje lang duren om een mp3 erop te zetten
als ik een smsje krijg gaat het display van mijn tel uit
heeft iemand enig id wat dit is??? had het in het begin nog nooit..
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 14:29 ]
Verwijderd
ik heb die msn gedownload (IM+ TRAIL) en dat is eigelijk best een hele korte trail...hitchhacker schreef op 29 mei 2004 @ 12:25:
Was ff op zoek naar een MSN messenger. IK heb er een gevonden op een site die nog VEEEL meer applicaties en games heeft:
Applicaties:
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x
Games:
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x1x
wma lijkt me sterk want dan moet Nokia licentiekosten betalen aan Microsoft. Ik weet niet hoe dat zit met OGG maar reken er maar niet op dat het gaat komen.Paters schreef op 29 mei 2004 @ 14:35:
Is het ook mogelijk dat er ooit een software update komt zodat ie ook wma of ogg kan afspelen of is dit hardwaretechnisch niet mogelijk?
Verwijderd
tenzij er iemand een java app maakt die dat kan en het onofficieel uitbrengt. als gratis download.dcell schreef op 29 mei 2004 @ 15:54:
[...]
wma lijkt me sterk want dan moet Nokia licentiekosten betalen aan Microsoft. Ik weet niet hoe dat zit met OGG maar reken er maar niet op dat het gaat komen.
Verwijderd
Nu was mijn vraag als je zo'n sitecom koopt die in de startpost staat als getest kan je hem dan gewoon gelijk gebruiken zonder dat je informatica gestudeerd moet hebben en dus niet die hele drivers te moeten up te daten?
Is het een USB-datakabel of een Seriële... ?marteltor schreef op 29 mei 2004 @ 12:52:
[...]
bij stuntprijzen staat:
Stuntprijzen Voordeel:
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
USB Datakabel is gewoon een omzetting van usb naar serieel, als je kijkt maakt hij ook gewoon gebruik van een comport
Dus qua snelheid maakt het als het goed is niets uit een usb datakabel of een datakabel op de compoort
[ Voor 44% gewijzigd door NoReseth op 29-05-2004 16:43 ]
Verwijderd
iemand??Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 14:08:
als ik een smsje krijg gaat het display van mijn tel uithet gebeurt soms ook als ik wordt gebeld
heeft iemand enig id wat dit is??? had het in het begin nog nooit..
Verwijderd
Hmm... ik weet dat ik een USB-datakabel heb besteld... heb m nog niet in huis en dus ook nog niet kunnen bekijken... als het nog een compoort is maakt het NOG geen verschil...Sephiroth schreef op 29 mei 2004 @ 16:33:
[...]
USB Datakabel is gewoon een omzetting van usb naar serieel, als je kijkt maakt hij ook gewoon gebruik van een comport
Dus qua snelheid maakt het als het goed is niets uit een usb datakabel of een datakabel op de compoort

het spijt me .. ik las het net in deel 5.
Je mmc een naam geven dus voor diegene die het nog zoeken
- Tip .. dit moet echt in de startpost hoor ..
[ Voor 39% gewijzigd door Maeslant op 29-05-2004 18:30 ]
Verwijderd
De telefoon gaf nadat hij weer op het normale beginscherm was de mededeling "Controleer informatiedienst". Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Kon het niet vinden in dit topic (heb erop gezocht via zoeken). Mocht het al eerder zijn voorgekomen. Dan mijn excuus, bijvoorbaat.
Verwijderd
Verwijderd
ik zou ook het antwoord hier wel op willen wetenVerwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 17:53:
Ik heb mijn 6230 (v.3.14) nu 5 dagen en hij is al 1x spontaan opnieuw opgestart. Dit gebeurde nadat ik de musicplayer aanzette en toen daaruit weer terug wilde keren naar het algemene menu.
De telefoon gaf nadat hij weer op het normale beginscherm was de mededeling "Controleer informatiedienst". Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Kon het niet vinden in dit topic (heb erop gezocht via zoeken). Mocht het al eerder zijn voorgekomen. Dan mijn excuus, bijvoorbaat.
mijn telefoon start ook vaak opnieuw op, vaak als ik een smsje krijg start ie opnieuw op
Dat heb ik alleen als ik even geen netwerk ontvangst heb, als ik bv in een lift stap. Als ik dan weer uit de lift kom en weer bereik dan geeft ie deze melding! Als je last ervan hebt moet je gewoon je infodienst uitzetten (bij berichten instellingen)Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 17:53:
Ik heb mijn 6230 (v.3.14) nu 5 dagen en hij is al 1x spontaan opnieuw opgestart. Dit gebeurde nadat ik de musicplayer aanzette en toen daaruit weer terug wilde keren naar het algemene menu.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ja dit kan. Download Nokia PC Suite 6.1 uit de startpost. En dan met het Audiotooltje ff je bestand overzetten. Het pairen is ff lastig.GAEvakYD schreef op 29 mei 2004 @ 19:51:
Weet 1 van jullie of ik via Bluetooth (telefoon to USB dongle aan de pc) ook gewoon muziek op de telefoon kan plaatsen.
[ Voor 13% gewijzigd door Maeslant op 29-05-2004 19:57 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 20:29 ]
• Kan je je mp3's ook werkend op de MMC-kaart zetten met behulp van een USB 2.0 cardreader?
• Is er ergens Snake 1 of 2 te downloaden?
Zou niet weten waarom niet. Ff op het kaartje zetten en dan afspeellijst vernieuwen.Zegato schreef op 29 mei 2004 @ 23:24:
Heeft er niemand antwoord op de twee vragen die ik heb gesteld?
• Kan je je mp3's ook werkend op de MMC-kaart zetten met behulp van een USB 2.0 cardreader?![]()
Denk dat ze copyrighted zijn.• Is er ergens Snake 1 of 2 te downloaden?
Ik heb gisteren ook de sitecom gekocht en had de boel zonder problemen zo aan de praat. Ook zie ik net dat op de site van sitecom een Nederlandse handleiding staat over hoe je de drivers en Nokia PC Suite moet configureren speciaal voor een 6230.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 16:02:
Nu was mijn vraag als je zo'n sitecom koopt die in de startpost staat als getest kan je hem dan gewoon gelijk gebruiken zonder dat je informatica gestudeerd moet hebben en dus niet die hele drivers te moeten up te daten?
Verwijderd
Ik was dat goedkope qpix blootooth ding zo zat dat ik het maar gelijk heb terug gebracht en ik heb de sitecom gelijk gekocht. Ik heb nu geen problemen meer, alleen het feit dat ik niet weet hoe je moet reconnecten, maar dat ligt denk ik niet an het kaartje. De sitecom is dus echt een aanrader.OllieMongollie schreef op 30 mei 2004 @ 00:05:
[...]
Ik heb gisteren ook de sitecom gekocht en had de boel zonder problemen zo aan de praat. Ook zie ik net dat op de site van sitecom een Nederlandse handleiding staat over hoe je de drivers en Nokia PC Suite moet configureren speciaal voor een 6230.
Ik kan geen 'service settings' ontvangen
Iemand een idee?
Verwijderd
Ik zit te twijfelen of ik een iPaq 2010 + TomTom moet kopen... Dat ding is leuk, kleurenscherm etc... maar, ik ga dat ding niet gebruiken verder voor afspraken, die staan in m'n lappie en un zoveelste apparaat wil ik gewoon niet graag hebben. Nu kwam ik tot de ontdekking dat er een programma is wat via je GSM kan navigeren (wayfinder.com). Dus: GPS Bluetooth muis, GSM + Bluetooth, Naviprog en je hebt een goedkope oplossing voor een navigatiesysteem wat niet dagelijks gebruikt hoeft te worden.
Echter ben ik nu in het bezit van een 6230 en is net m'n hele auto aan die telefoon aangepast (carkit, speciaal blok etc)... De 6230 wordt niet bij Wayfinder.com ondersteund (nog niet). Wel alle andere Nokia's met sybian O.S...
Wie o wie weet of dit gaat komen, of het er al is, en zo ja, help me further! Een search heeft nog niks doen opleveren...
Thanks in advance!
Verwijderd
waar dan? zie ze toch echt voor 26,50 staan..Lt. Marx schreef op 30 mei 2004 @ 08:11:
In tegenstelling tot iemand hier eerder in het forum heb ik hier: http://www.salesplaza.nl/ de originele frontjes gevonden voor 22,50 euro!
Snake 2 heb ik wel voor je, zal het vanmiddag als ik er aan denk posten ergensZegato schreef op 29 mei 2004 @ 23:24:
Heeft er niemand antwoord op de twee vragen die ik heb gesteld?
• Kan je je mp3's ook werkend op de MMC-kaart zetten met behulp van een USB 2.0 cardreader?![]()
• Is er ergens Snake 1 of 2 te downloaden?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
De nokia 6230 heeft geen Symbian OS.. 6230 werkt op series 40 software en zal dus niet ondersteund worden door wayfinder (nu niet en waarschijnlijk nooit).Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 09:13:
KNIP
Echter ben ik nu in het bezit van een 6230 en is net m'n hele auto aan die telefoon aangepast (carkit, speciaal blok etc)... De 6230 wordt niet bij Wayfinder.com ondersteund (nog niet). Wel alle andere Nokia's met sybian O.S...
Wie o wie weet of dit gaat komen, of het er al is, en zo ja, help me further! Een search heeft nog niks doen opleveren...
Thanks in advance!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
True,FlipFluitketel schreef op 30 mei 2004 @ 09:58:
[...]
De nokia 6230 heeft geen Symbian OS.. 6230 werkt op series 40 software en zal dus niet ondersteund worden door wayfinder (nu niet en waarschijnlijk nooit).
Maar... de 5140 heeft bijvoorbeeld een Xpress on GPS cover... en die heeft een navi-systeem achtig iets voor die nokia en die runt ook op O.S. 40...
maargoed, het is er dus nog niet.
Verwijderd

Toen ik eergisteravond van me werk naar huis wilde gaan liet ik nog even snel mn 6230 aan mn collega zien.
Dat had ik dus beter niet kunnen doen,nadat hij er even naar had gekeken en gespeeld....... wat denk je laat hij hem uit zn handen glippen precies in zn bak koffie

IK flippen andere collega`s lachen natuurlijk.
Snel die foon uit zn koffie gehaald (beeldscherm stond nog even aan maar ging daarna uit) batterij eruit gehaald, cover eraf, zoveel mogelijk droog gemaakt.
Na een dag op de verwarming te hebben gelegd geprobeerd aan te zetten nee hoor doet nix meer.
Mn nieuwe foontje van 3 weken oud naar de kl#te dacht ik
Vanmorgen nog een keer proberen wat denk je?
Ging hij gewoon aan, pincode intoetsen ja hij deed het weer heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of alles het wel nog deed zit nu op mn werk namelijk en mn telefoon thuis op verwarming gelaten voor de zekerheid.
Nu maar

Andere mensen hier iets dergelijks meegemaakt?
Verwijderd
IR is naar mijn mening overbodig, traag en niet handig voor het overzetten van een meer dan 100Kb; het is hooguit makkelijk voor het uitwisselen van visitekaartjes met niet-Bluetooth telefoons.
een datakabel is makkelijk als je vaak wisselt van content op je MMC - vooral door de aardige snelheid
een Bluetooth verbinding (via een dongle of native in je PC/laptop) is makkelijk als je zo af en toe es een nieuw MP3'tje op je telefoon zet en/of synchroniseert met Outlook (toevallig het enige wat ik zelf doe)
een cardreader is ideaal als je een grote MMC (128+) hebt en die regelmatig helemaal van inhoud wisselt. Voordeel is ook dat ze goedkoop zijn (rond de 10E) Nadeel is wel dat je dat "fijne" frontje er op en af moet halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 11:01 ]
Verwijderd
koffie "brand" meteen de printplaat weg, dus vrees het ergste..Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 10:38:
Heb ik ongeluk of hoe zit dat
Toen ik eergisteravond van me werk naar huis wilde gaan liet ik nog even snel mn 6230 aan mn collega zien.
Dat had ik dus beter niet kunnen doen,nadat hij er even naar had gekeken en gespeeld....... wat denk je laat hij hem uit zn handen glippen precies in zn bak koffie
Snel die foon uit zn koffie gehaald (beeldscherm stond nog even aan maar ging daarna uit) batterij eruit gehaald, cover eraf, zoveel mogelijk droog gemaakt.
Na een dag op de verwarming te hebben gelegd geprobeerd aan te zetten nee hoor doet nix meer.
Mn nieuwe foontje van 3 weken oud naar de kl#te dacht ik![]()
Ging hij gewoon aan, pincode intoetsen ja hij deed het weer heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of alles het wel nog deed zit nu op mn werk namelijk en mn telefoon thuis op verwarming gelaten voor de zekerheid.
Nu maardat alles het nog doet.

Verwijderd
Je hebt best grote kans dat ie het gewoon nog perfect doet hoor... Mijn 5110 vroeger is zo'n 10x van de trap gevallen en ben er een keer mee het zwembad in gesprongen... werkt nogsteeds tot de dag van vandaag.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 10:38:
Heb ik ongeluk of hoe zit dat
Mn nieuwe foontje van 3 weken oud naar de kl#te dacht ik![]()
Nu maardat alles het nog doet.
Maar, dan heb ik het dus wel over Nokia's beste telefoon ooit gemaakt
Verwijderd
ik heb V3.15 iemand een id waar het aan zou kunnen liggen? Of wat ik er tegen kan doen??
Verwijderd
Heb nu zowel 5.8 als 6.1 geprobeerd.
Mijn grootste probleem is dat de Phone Browser niet naar behoren werkt. Als ik namelijk dubbelklik op 'Mijn Gallerij' dan zegt hij : De bewerking kan niet worden voltooid. Zo kan ik nooit makkelijk bestandjes kopieren!
Wat kan hier het probleem zijn?
En (tijdelijk) niet voorradig.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
Bluetooth ideaal voor het verzenden van kleine bestanden. Gebruik trouwens de Expox, prima dingetje is van een vriend van mij. Wil zelf de Belkin gaan kopen, kost 36,- euro bij de mediamarkt, ze hadden er daar tot voorkort nog eentje van 24,95 maar die kon ik laatst niet meer vinden.
Verder vannochtend zet ik mijn telefoon aan, duurt het wel 30 seconden voordat ik het scherm kreeg voor het intoesten van mijn pincode (scherm lichte wel op). Ik denk dat Nokia maar snel moet komen met een nieuwe versie van hun software voor deze phone.
0000 heb ik al geprobeert en die werkt niet 1234 ook en die ook niet wat is het wel?
Mvg,
Robbert
Verwijderd

Het enige lekkere van me lunch:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 12:26 ]
Verwijderd
Ik heb dit nu op twee pc's ervaren.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:43:
Over de PC Suite ben ik nog niet helemaal te spreken.
Mijn grootste probleem is dat de Phone Browser niet naar behoren werkt. Als ik namelijk dubbelklik op 'Mijn Gallerij' dan zegt hij : De bewerking kan niet worden voltooid. Zo kan ik nooit makkelijk bestandjes kopieren!
Ik gok dat het probleem dus ergens in m'n mob zit.
Iemand enig idee?
Nou bij mij vliegt alles eruit al ik in deze computer op Nokia Phone Browser -> Nokia 6230 klik. Dan krijgt ik gelijk een aantal fouten en de exploder houdt het ff voor gezienVerwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:32:
[...]
Ik heb dit nu op twee pc's ervaren.
Ik gok dat het probleem dus ergens in m'n mob zit.
Iemand enig idee?
Gebruik versie 6.0 of 6.1, 5.8 werkt niet bij sommige computers! Ik had dat ook, maar ik heb toen versie 6.0 geinstalleerd en had geen probleem meer!Robbert_berg schreef op 30 mei 2004 @ 13:06:
Dat probleem heb ik ook.
Nu had ik nog een vraagje.
Is het mogelijk te internetten met je telefoon via de verbinding van de computer?
Dus met bluetooth verbinding?
Nee das niet mogelijk.Robbert_berg schreef op 30 mei 2004 @ 13:33:
Ok ik ga het proberen.
Nu had ik nog een vraagje.
Is het mogelijk te internetten met je telefoon via de verbinding van de computer?
Dus met bluetooth verbinding?
Die verbindingsproblemen en die probs met dat browsen door je gsm met je pc via pc suite had ik ook.
Nu werkt t echter probleemloos, via ir dan.Ik heb pcsuite 6.1
5.8 werkte bij mij niet, en 6.1 in de eerste instantie ook niet.Na mn gsm een paar keer aan en uit gezet te hebben werkte het wel goed.Ir is wel erg gevoelig, en de verbinding valt erg snel weg.
Het is ook niet te zien waar nou ergens precies die ir poort op de 6230 zit.Ik denk meer aan de rechtererkant van de foon.Rechtsboven dus.
Ik heb hetzelfde probleemVerwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:43:
Over de PC Suite ben ik nog niet helemaal te spreken.

Kan iemand ons helpen
Ik heb PC Suite 6.1 en hij doet ut echt niet.
Alweer bijna deel 7
[ Voor 11% gewijzigd door JaMaaT op 30-05-2004 14:15 ]
maar ik kreeg die error ook (geloof ik). Maar sinds ik de telefoon goed met de rechterkant naar mn irda adapter leg, is het probleem weg.
Verwijderd
....pffffmarteltor schreef op 30 mei 2004 @ 14:21:
ik weet niet hoe jullie je telefoon connecten,
maar ik kreeg die error ook (geloof ik). Maar sinds ik de telefoon goed met de rechterkant naar mn irda adapter leg, is het probleem weg.

Verwijderd
Je moet in de map Gallerij op je telefoon, je memorycard hernoemen. Je mmc card heeft namelijk standaard geen naam en daar de Phone Browser blijkbaar niet mee omgaan.
Nadat ik het kaartje, aangeduid met een grijs icoontje, de naam 'mmc' gegeven had werkte alles perfect
Bedankt! Hij doet ut!Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:31:
De trick voor het probleem met de Phone Browser heb ik gevonden.
Je moet in de map Gallerij op je telefoon, je memorycard hernoemen. Je mmc card heeft namelijk standaard geen naam en daar de Phone Browser blijkbaar niet mee omgaan.
Nadat ik het kaartje, aangeduid met een grijs icoontje, de naam 'mmc' gegeven had werkte alles perfect
Is dit niet wat voor in de nieuwe SP??
Aangezien veel mensen zitten te wachten op hun datakabels van stuntprijzen.net
[ Voor 17% gewijzigd door JaMaaT op 30-05-2004 14:58 ]
kan ik de inhoud niet bekijken. Phone browser opent de mappen wel maar geeft geen bestanden weer terwijl ze wel bestanden bevatten op mijn telefoon. Iemand hier ook last of weet iemand oplossing? (heb mmc al hernoemd)
Ik connect met sitecom cn500 bt-dongle.
Sorry het werkt wel

Ik ging steeds naar "mijn galerij" maar moet eerst "nokia 6230" kiezen en dan "Galerij"kiezen. Mijn galerij is een map op je eigen pc.

[ Voor 22% gewijzigd door Spits op 30-05-2004 14:50 ]
Kunnen je ff de link geven?? Ik wil zow graag MINE MINE MINE als beltoon hebben, ik kan um alleen niet vinden op googleVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:50:
[...]
@Dapluiz, waar heb jij die tone vandaan? Die lijkt me zo vet, die wil ik ook wel!
Edit: Ok, ik heb t al gevonden, google is my friend
Verwijderd
ik heb die IM+ TRAIL geprobeert en is wel goed maar de trail versie is niet erg bevredigend. na 3 berichtjes is het al weer uit met de pret en moet je opnieuw inloggen enzo. heeft iemand hem toevallig gekocht of gevonden ergens?
het proggie kost 19 nogwat dollar's das best veel geld
Verwijderd
Verwijderd
misschien is het mogelijk om, om de zoveel posts een post te laten genereren met 'lees de startpost!!!'Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:22:
mensen, ben dus nu bezig met de startpost voor deel 7. wilde alleen nog even wat extra dingen erin zetten die nu nog niet in de startpost staan, maar daar wel inhoren. hoor het graag van jullie
Stuur me maar een mailtje op thijz[at]beetje-jammer.nlJaMaaT schreef op 30 mei 2004 @ 15:21:
[...]
Kunnen je ff de link geven?? Ik wil zow graag MINE MINE MINE als beltoon hebben, ik kan um alleen niet vinden op google
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
vraag er maar niet om, ik heb er een ow voor gehadJaMaaT schreef op 30 mei 2004 @ 15:21:
[...]
Kunnen je ff de link geven?? Ik wil zow graag MINE MINE MINE als beltoon hebben, ik kan um alleen niet vinden op google
Verwijderd
mail sent!dapluiz schreef op 30 mei 2004 @ 15:31:
[...]
Stuur me maar een mailtje op thijz[at]beetje-jammer.nl
Verwijderd
Maar zijn er nog belangrijke dingen waar op gelet moet worden, en zijn er nog programma's die erg belangrijk/leuk zijn en die iedereen der op moet hebben enz..
Weet iemand van jullie de settings ? die op de site van telfort voor andere toestellen heb ik al overgenomen en het ontvangen va de instellingen via sms heeft ook niet geholpen.
Iemand enig idee ?
Is al eerder gepost hierraymonvdm schreef op 30 mei 2004 @ 16:05:
Weet iemand wat ik verkeerd doe ? ik krijg het namelijk niet voor elkaar om te gprsen en te mmsen via mijn telfort 200 abbo, ik heb al gebeld met de klantenservice en die geven aan dat m`n abbo goed staat. En dat er dus een instelling op m`n phone verkeerd.
Weet iemand van jullie de settings ? die op de site van telfort voor andere toestellen heb ik al overgenomen en het ontvangen va de instellingen via sms heeft ook niet geholpen.
Iemand enig idee ?
Telfort GPRS instellngen:
Proxy name: Telfort GPRS
Homepage URL: http://wap.telfort.nl/
Proxy address: 193.113.200.195
Port: 8080
Access point name: internet
PPP user name: username
PPP password: password
Telfort MMS instellingen:
homepage: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002
Proxies: enable
Primary proxy: Proxy address 193.113.200.195 port: 8080
Secondary proxy: Proxy addess 193.113.200.195 port: 8080
Data bearer: GPRS
Bearer Settings
GPRS acces point: multimedia.o2.nl
Authentication type: normal
username: o2nl
password: password
Telfort mail server:
smtp.telfortmail.nl
Pairen lukt wel na de patch voor de 2210, maar de gprs verbinding wordt niet tot stand gebracht.
Heb dit probleem ook al aangekaart op de site van pocket pc club maar niemand die er een oplossing voor heeft.
En er zijn ook daar meer mensen die hetzelfde probleem hebben dan mij.
Hier toevallig ook?
Verwijderd
ff dom vraagje.. heb net spel gedownload via wap.. maar als ik nu verzamelingen inga dan reboot mn telefoon.. kom die map helemaal neit in.. er staat me wel iets bij van dat je dan spel moet verwijderen, maar om nou ×××××××××× aantal posts opnieuw door te lezen is me iets teveel.. als ik m moet verwijderen klein probje... zit nog steeds op mn datakabel te wachten
iemand oplossing?
Nop, zijn niet beschikbaar.Lt. Marx schreef op 30 mei 2004 @ 17:16:
ER zijn voor sommige pda'tjes progjes verkrijgbaar zodat je de ir poort meteen kan gebruiken als afstandsbediening. Is zoiets ok voor de nokia 6230 beschikbaar?
Of niet he.. (dit zal ook nog wel niet de laatste zijn aangezien een modje dit topic moet sluiten, maar voordat dat gebeurt zal er wel eerst een deel 7 aangemaakt moeten zijn anders krijg je weer tig topics over de 6230 die allemaal 1 vraag beslaan..)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dit topic is gesloten.