Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:44:
[...]

wacht nou even voordat je terug gaat naar fabrieksinstellingen enz....heb je in de map verzamelingen een nieuw spelletje of progje gezet d.m.v. wap of kabel of wat dan ook??dan moet je eens proberen die toepassing er weer af te halen via je pc en dan kan je waarschijnlijk wél weer in de map verzameling zonder dat hij reboot!! succes
Klasse Viedec!! Ik heb een paar nieuwe progjes verwijderd en hij doetut weer!!
Scheelt me weer een hoop tijd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

ik krijg het dus niet voor elkaar om bestanden op mijn mmc kaart te zetten en deze met de music player af te spelen

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
racoon schreef op 26 mei 2004 @ 18:54:
ik krijg het dus niet voor elkaar om bestanden op mijn mmc kaart te zetten en deze met de music player af te spelen
Dit al gedaan? Uit de startpost: Problemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Jimster schreef op 26 mei 2004 @ 18:55:
[...]

Dit al gedaan? Uit de startpost: Problemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.
ja, ik heb op me geheugenkaart een mapje staan met de naam mp3, daar zet ie een paar nummers in maar die kan ik nu niet met de muziekspeler afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
racoon schreef op 26 mei 2004 @ 18:58:
[...]ja, ik heb op me geheugenkaart een mapje staan met de naam mp3, daar zet ie een paar nummers in maar die kan ik nu niet met de muziekspeler afspelen
Zoals al veel vaker is gezegd ziet de 6230 alleen MP3tjes in de root dir van je kaartje tenzij je afspeellijsten gebruikt.
:O Staat gewoon in de startpost:
Omdat sommige mensen denken hier problemen mee hebben, terwijl dat bijna nooit het geval is, hier toch een stukje over dit zogenaamde probleem:

De muziekbestanden moeten gewoon naar de root van het MMC weggeschreven worden. Daarna is het een kwestie van het verversen van het de
afspeellijst in de telefoon en moet het weer werken. Tuurlijk zouden wij dit
anders willen zien, maar misschien komt zoiets nog een keer.

[ Voor 39% gewijzigd door Jimster op 26-05-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb het volgende gedaan, op me mmc een mapje gemaakt dat mp3 heet, daar wat bestanden ingezet de telefoon aan en uitgezset maar mijn musicplayer zegt geen muziekbestanden gevonden, wat ik ook doe het lukt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
racoon schreef op 26 mei 2004 @ 19:09:
ik heb het volgende gedaan, op me mmc een mapje gemaakt dat mp3 heet, daar wat bestanden ingezet de telefoon aan en uitgezset maar mijn musicplayer zegt geen muziekbestanden gevonden, wat ik ook doe het lukt me niet
Zoals al veel vaker is gezegd ziet de 6230 alleen MP3tjes in de root dir van je kaartje tenzij je afspeellijsten gebruikt.
Niet in een mapje zetten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Jimster schreef op 26 mei 2004 @ 19:17:
[...]

Niet in een mapje zetten dus!
Ja hoe maak ik dan een afspeel lijst, ik snap er echt niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op 26 mei 2004 @ 19:22:
[...]

Ja hoe maak ik dan een afspeel lijst, ik snap er echt niks van
SP!!!!!!! en probeer nou eerst ns om een paar mp3's los op je MMC te zetten en kijken of ie dan afspeelt....dan ben je al een end verder!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb met Application Manager wat . JAR-files over gezet naar mijn foon, komen goed aan, alleen spelletjes zet ie niet in de map spelletjes, maar in applicaties ofsow... kun je ze alsnog op de één of andere manier in de map spelletjes zetten?!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
racoon schreef op 26 mei 2004 @ 19:22:
[...]Ja hoe maak ik dan een afspeel lijst, ik snap er echt niks van
OMG :X alles staat gewoon in de startpost.
Jij hebt paar mp3's, jij niet wil afspeellijst? mp3s niet in map zetten, maar los op je MMC.
Jij hebt veel mp3s. jij wilt in map zetten. Jij afspeellijsten maken. Zie startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 26 mei 2004 @ 19:25:
Ik heb met Application Manager wat . JAR-files over gezet naar mijn foon, komen goed aan, alleen spelletjes zet ie niet in de map spelletjes, maar in applicaties ofsow... kun je ze alsnog op de één of andere manier in de map spelletjes zetten?!
dat moet je ff met oxigen phone manager doen. kan je kiezen tussen de map games en aplicaties (aplicaties = verzameling)

werkt super moet je alleen wel infrarood hebben of atakabel btw. tenzij iemand weet hoe je met bt in dit programma kan werken

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:24:
[...]

SP!!!!!!! en probeer nou eerst ns om een paar mp3's los op je MMC te zetten en kijken of ie dan afspeelt....dan ben je al een end verder!!!!
of als je wilt controleren of je uberhaubt mp3 kunt afspelen (dat kan bijna zeker weten) speel je ze af vanuit je gallerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:33:
[...]

dat moet je ff met oxigen phone manager doen. kan je kiezen tussen de map games en aplicaties (aplicaties = verzameling)

werkt super moet je alleen wel infrarood hebben of atakabel btw. tenzij iemand weet hoe je met bt in dit programma kan werken
Dat zou ik ook wel willen weten, zit de hele dag al te klooien met die .jar bestanden! Heb alleen een BT verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we nu nog alleen een usb kabel voor de 6230 krijgen of ook een serieel (com poort) kabel?

Dus is er alléén usb voor DKU-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens al hoe je het lettertype kan veranderen. (kleur dan) kheb namerlijk paar donkere achtergronden en dan is het zo lastig lezen. tstond niet in de SP toen ik hem las voor dat er gelijk weer iemand

*piep*

gaat zeggen...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Als je de nokia pc suite (6.1) download (zie SP) en dan het progje toepassingen installeren draait kan het geen probleem zijn. Je zoekt de map op met bestandje, klikt op de groene pijl en voila: 1 progje voor u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:06:
weet iemand trouwens al hoe je het lettertype kan veranderen. (kleur dan) kheb namerlijk paar donkere achtergronden en dan is het zo lastig lezen. tstond niet in de SP toen ik hem las voor dat er gelijk weer iemand
[caps geknipt]
gaat zeggen...
Doe ff normaal man. Als je zo begint dan heb ik weinig zin om je te gaan helpen. Lettertype veranderen kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb van de nokia site de mms instellingen gehaald en geactiveerd. Maar ik kan ze nu wel versturen, maar als een vriend uit de UK ze naar mij toe stuurt dan krijg ik het bekende berichtje met een verwijzing naar webpagina. Toen zag ik ergens de optie alleen mms accepteren van eigen netwerk. Die heb ik dus veranderd in allemaal accepteren, maar nog steeds doet ie het niet. Komt dit doordat hij in een ander land zit (en dus ook een engels nummer heeft Orange UK btw)of omdat mijn instellingen nog steeds ergens fout zitten.

Ik heb vodafone btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

werk toevallig bij BC
actie orange 30 1jr geldt geloof ik nog 2 weken en als het goed is heeft elk filiaal ze ruim op voorraad.

btw na een hfl jaar kan je je abbo weer terug naar 20 zetten dus betaal je uit eindelijk maar 270€ voor 1 jr abbo!!! (1 mnd extra bundel graTIS)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 26 mei 2004 @ 20:10:
[...]

Doe ff normaal man. Als je zo begint dan heb ik weinig zin om je te gaan helpen. Lettertype veranderen kan gewoon niet.
sorry was grappig bedoelt. tis al weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:26

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:06:

*piep*

gaat zeggen...
review uit de startpost lezen en daar staat het wel.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 26 mei 2004 @ 20:14:
[...]

review uit de startpost lezen en daar staat het wel.
tnx, kweet nou zeker dat het niet kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

zat al te denken "shIt kan dat ook al!"

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik hoop dat het niet erg is dat ik mijzelf qoute, maar voor de duidelijkheid:
Spits18 schreef op 26 mei 2004 @ 18:38:
[...]

Ik denk niet dat dat mogelijkheid is, want dat koptelefoontje fungeert namelijk ook als antenne. (hm overbodig misschien)

Maar ik heb een probleempje met het verzenden van afbeeldingen naar mijn pc via bt. Als ik in de map afbeeldingen bij een zelfgemaakt foto opties kies en dan verzenden via bt, krijg ik eerst "app. zoeken" en dan geen app gevonden, en als laatst de melding verzenden mislukt.
Maar ik kan wel gewoon pcsyncen, en al die andere pcsuite progjes uitvoeren. Ook content copier werkt, maarja dan ik niet die afbeeldingen op mijn pc bekijken, want die zitten in dat nfc-bestandje. :(
Heeft iemand een oplossing??
1.Ik ben er net achtergekomen, dat als ik verzenden via IR probeer dat het dan wel gewoon lukt . Ik heb trouwens een sitecom cn-500. Maarja dat is geen oplossing, want heb alleen IR op mijn laptop. En wil juist naar mijn pc toe sturen. Dus heeft iemand soortgelijk probleem gehad?

2.En ik heb nog een probleem, in de SP staat dat de telefoon soms vastloopt bij het deactiveren van de bt, maar dat je dan ff moet w88. Nou ik heb wel een kwartier gewacht en bij mij bleef ie maar vast staan, en dit heb ik bijna altijd. Dus dan moet ik hem uit doen, of soms zelfs de accu eruit halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Spits op 26-05-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh als ik mp3's op men geheugenkaart zet kan ik die niet in musicplayer spelen? dan komt erop geen bestanden in de map ofzoiets (hij kijkt blijkbaar naar het telefoongeheugen) maar ik zie niet waar ik hem kan verwijzen naar het kaartje aangezien ik gewoon niet in de musicplayer geraak oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:43:
huh als ik mp3's op men geheugenkaart zet kan ik die niet in musicplayer spelen? dan komt erop geen bestanden in de map ofzoiets (hij kijkt blijkbaar naar het telefoongeheugen) maar ik zie niet waar ik hem kan verwijzen naar het kaartje aangezien ik gewoon niet in de musicplayer geraak oid
8)7 Niet weer een MP3 MMC vraag he.. startpost gelezen?
Uit de startpost:
De muziekbestanden moeten gewoon naar de root van het MMC weggeschreven worden. Daarna is het een kwestie van het verversen van het de
afspeellijst in de telefoon
en moet het weer werken. Tuurlijk zouden wij dit
anders willen zien, maar misschien komt zoiets nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we nu nog alleen een usb kabel voor de 6230 krijgen of ook een serieel (com poort) kabel?

Dus is er alléén usb voor DKU-2 of ook een serieel kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:52:

Dus is er alléén usb voor DKU-2 of ook een serieel kabel?
Ga je deze vraag over 50 minuten weer stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Nu kan ik dus netjes mijn mp3's op me mmc kaart zetten en via de musicplayer afspelen is geen probleem, alleen als ik in de audio manager meerdere bestanden sellecteer en deze op me telefoon wil zetten en hij is klaar dan staan ze er jammer genoeg niet allenmaal op, hij breekt de nummers vroegtijdig af iemand bekend met dit probleem??

[ Voor 8% gewijzigd door racoon op 26-05-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 26 mei 2004 @ 20:53:
[...]

Ga je deze vraag over 50 minuten weer stellen?
Als ik géén antwoord ontvang wél ja! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 13:26

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:17:
[...]

Als ik géén andwoord ontvang wél ja! >:)
Dan moet je is de policy er op na lezen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geraak verbonden op mijn COM1 bluetooth poort maar niet op de Nokia 6230 suite com poort... heb al meerdere poortnummers geprobeerd maar lukt niet. Bijgevolg kan ik de file transfer van de bluetooth software gebruiken, maar niet nokia pc suite, dus kan ik ook niks rechtstreeks op de MMC schrijven, wat de lastige beperking tot zich meebrengt dat je maar files van max 8mb kan overzetten en die dan derna op de gsm verplaatsen naar mmc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Haha, ok gister avond had ik wat grappigs... ik denk weer eens een bug! Ik had Beach Rally gespeeld, ik was klaar, en ik ging via 'terug' naar het menu, zat ik opeens ipv in het menu toepassingen, in het diensten menu :P :? echt heeel weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

THE_BASE schreef op 26 mei 2004 @ 19:25:
spelletjes zijn eigelijk applicaties.. dus hij zal ze altijd in applicaties zetten..

wat je kan proberen is oxygen te downloaden kan je aangeven waar die geinstalleerd moet wroden :D

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Apacer 128MB geheugenkaartje gekocht bij MyCom maar m'n phone vind hem niet. Als ik de oude 32mb er weer in doe vind ie wel een MMC kaart maar niet mijn Apacer kaartje. Enig idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:54:
Ik heb net een Apacer 128MB gekocht bij MyCom maar m'n phone vind hem niet. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb de 256 variant end ie werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar heb ik dus niet zoveel aan ;)

Volgens de starttopic zou die moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had HET synchronisatie probleem met outlook eerst ook! (syncml bla bla)
Hier is de oplossing!

Als je wil synchen moet je opletten op het volgende;
-toetsen blokkering moet uit staan (thanx 2 mede GoTer)
-Toestel MOET op het standby scherm staan
-Verbinding moet er al zijn voordat je begint met synchen (maw de verbinding moet al open staan met de 6230, als hij dit pas aangeeft (op je telefoon) op het moment dat je "nu synchroniseren" drukt dan geeft hij weer die leuke foutmelding. Start dus bijvoorbeeld eerst bv nokia content copier op, en laat de verbinding open staan. Dan geen probleem, of geef bij nokia pc sync ->eigenschappen -> geavanceerd aan dat ie altijd moet sync-en als je de telefoon aansluit (2e optie))

Ik had nog de vraag gesteld of er e-mail progjes zijn waarbij je foto's kan versturen (ipv MMS á €0.50).
Even nagevraagd bij iemand die er verstand van heeft, hij kon me vertellen dat het niet moglijk was om op de directory te komen van de telefoon. Je kan dus met de java apps die derden maken niet zomaar in je telefoonboek of foto boek komen....helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Zow, bluetooth werkt aardig, nokia suite enzo, maar ik heb alleen in me system tray staan "Bluetooth network, a network cable is unplugged"
Kan ik die verbinding disablen zodat ik er vanaf ben of zit er ergens nog iets fout ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschillende sites spreken elkaar tegen als het gaat om gedeeld geheugen. Ik heb lang gezocht en vond veelal tegenstrijdige of onvolledige uitspraken. Heeft iemand ervaring met het opslaan van foto's op een MMC kaartje. Kan je dus bijvoorbeeld gemaakte foto's direct opslaan op de MMC kaart, of heb je maar 6MB (intern geheugen) hiervoor. Graag iemand die daar dus ervaring mee heeft, want nokia is niet echt zorgvuldig met specs...

En ja...ik heb de SP gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:21
rechtstreeks uit de SP:

Een tip van orange.x:
Als je van plan bent wat foto's of filmpjes te maken dan is het verstandiger om niet het geheugen van je telefoon daarvoor te gebruiken maar je MMC. Hier volgt een kleine handleiding om het zo makkelijk mogelijk te doen:

Staan er al gemaakte foto's in de Afbeeldingen map, maak dan in de Afbeeldingen map een nieuwe map aan ( noem ik even MAP1 ). Zet daarna alle Foto's die in de Afbeeldingen map staan in MAP1.

Verplaats de complete MAP1 naar je MMC. Dat doe je door op de map MAP1 te gaan staan > Kies opties > Verplaatsen > Op je MMC staan > Opties > Select. De map wordt nu verplaats. Dit kan enige tijd duren, ligt aan het aantal foto's die in de map staan.

Nu staan alle foto's op de MMC. Ga nu naar het Menu > Media > Camera > Instellingen > Beeldopslag > Kies voor een andere map > Naar de MMC > Kies hier de map MAP1 die aangemaakt was > Opties > Select.

De foto's die nu gemaakt worden worden automatisch opgeslagen op je MMC.

8)7

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Mijn klok werkt opeens niet meer.

Die klok die je normaal ziet verschijnen als je hem een poosje niet gebruikt.Dat ding kun je toch niet uitschakelen?

edit:
Na het toestel een keer aan en uit gezet te hebben doet ie het opeens weer wél

Zoveelste bug? :(

Ik ben echt een nokiafan en vind t voorderest een geweldig toestelletje, maar heb er nog nooit één gehad met zóveel bugs helaas.

Hoogste tijd voor nieuwe software lijkt me |:(

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op 26 mei 2004 @ 20:13:
werk toevallig bij BC
actie orange 30 1jr geldt geloof ik nog 2 weken en als het goed is heeft elk filiaal ze ruim op voorraad.

btw na een hfl jaar kan je je abbo weer terug naar 20 zetten dus betaal je uit eindelijk maar 270€ voor 1 jr abbo!!! (1 mnd extra bundel graTIS)
Welk filiaal nr. ben er ook werkzaam namelijk

Duurt tot 05-06-2004 om exact te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
3 dagen

Waar heb je 'm vandaan?
Typhone; heel gezeur. Maar wel netjes afgehandeld uiteindelijk (wel een duitse e-plus v3.14 raar????).

Wat voor abonnement heb je erbij?
Vodafone 300 1 jaar.

Hoe verbind je je telefoon met je PC? (IR, Bluetooth, datakabel)
Nog niet ga bluetooth dongle kopen.

Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Nog niet, komt nog dan 256 MB

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing) Alleen de bijgeleverde redelijk koptelefoon van Nokia

Welke beltoon heb je nu?
Standaard Nokia beltoon

Welke achtergrond heb je nu?
Standaard (geen dus)

Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
10 mp3's

Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
geen

Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
Radio en MP3 speler

Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
Tot nu toe nog geen problemen gehad.
Ga hem pas flashen als ik me of ergens aan begin te ergeren of als 3.16 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op 26 mei 2004 @ 22:25:
rechtstreeks uit de SP:

Een tip van orange.x:
Als je van plan bent wat foto's of filmpjes te maken dan is het verstandiger om niet het geheugen van je telefoon daarvoor te gebruiken maar je MMC. Hier volgt een kleine handleiding om het zo makkelijk mogelijk te doen:

Staan er al gemaakte foto's in de Afbeeldingen map, maak dan in de Afbeeldingen map een nieuwe map aan ( noem ik even MAP1 ). Zet daarna alle Foto's die in de Afbeeldingen map staan in MAP1.

Verplaats de complete MAP1 naar je MMC. Dat doe je door op de map MAP1 te gaan staan > Kies opties > Verplaatsen > Op je MMC staan > Opties > Select. De map wordt nu verplaats. Dit kan enige tijd duren, ligt aan het aantal foto's die in de map staan.

Nu staan alle foto's op de MMC. Ga nu naar het Menu > Media > Camera > Instellingen > Beeldopslag > Kies voor een andere map > Naar de MMC > Kies hier de map MAP1 die aangemaakt was > Opties > Select.

De foto's die nu gemaakt worden worden automatisch opgeslagen op je MMC.

8)7
Mijn god...wat stom...automatisch het woord Orange gefilterd (slechte ervaring met dit netwerk). Psychologisch maar eens na laten kijken, ben benieuwd hoe dat in me hersens dan te werk gaat. In ieder geval bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
1 dag :P

Waar heb je 'm vandaan?
2call

Orange Free 60 1 jaar

Bluetooth

Standaard 32 MB nog

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing) Alleen de bijgeleverde koptelefoon van Nokia

Welke beltoon heb je nu?
Standaard Nokia beltoon, strax Happy Tree Friends weer en voor sms de roelerende meeuwen uit Finding Nemo. MINE MINE MINE! :P

Standaard

Geen

Paar grappige filmpjes

De camera tot nu toe, en de radio.

Na zo'n korte tijd nog nix wat ik mis, komt misschien vanzelf nog wel :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Vraagje: als ik MP3- of AAC-bestanden afspeel en op pauze druk, gaat het nummer niet verder waar hij was stopgezet, maar begint hij overnieuw... hoe verklaren we dat?!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de kleuren van de letters van je beginscherm veranderen?
Iemand zegt net kijk in de SP, maar ik kon het niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha biatch dat kan dus helemaal niet dat staat een paar posts boven je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 22:44:
Hoe kun je de kleuren van de letters van je beginscherm veranderen?
Iemand zegt net kijk in de SP, maar ik kon het niet vinden :S
jij moet stomp in je gezicht krijgen :D

gelukkig is mijn naam niet jimsterr of copyman ofzo :D hahahaha

poe ben ik blij dat ik niet meer de TS ben :)

maaruh komt het in 2 woorden, gewoon jou oplossing voor jou probleem ik denk dat je me ontzettend dankbaar zal zijn :) mijn bankrekening nummer is ..... als je geld wilt storten hoor ik het wel :::::

KAN NIET

[editje] wel cool dat ik dan weer als ik wat zeg bovenaan een nieuwe pagina kom :)[/editje]

[ Voor 8% gewijzigd door orange.x op 26-05-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:54:
Ik heb net een Apacer 128MB geheugenkaartje gekocht bij MyCom maar m'n phone vind hem niet. Als ik de oude 32mb er weer in doe vind ie wel een MMC kaart maar niet mijn Apacer kaartje. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Heb ook de 128MB van Apacer en mijn 6230 heeft er geen problemen mee. Heb er al een film en wat mp3's opstaan en hij speelt ze moeiteloos af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
orange.x schreef op 26 mei 2004 @ 23:05:
[...]

KAN NIET

[/editje]
Is best kut op zich... met mijn huidige achtergrond kan ik echt niet lezen wie er belt.... dan maar aan iedereen een foto toevoegen ;)

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
racoon schreef op 26 mei 2004 @ 21:01:
Nu kan ik dus netjes mijn mp3's op me mmc kaart zetten en via de musicplayer afspelen is geen probleem, alleen als ik in de audio manager meerdere bestanden sellecteer en deze op me telefoon wil zetten en hij is klaar dan staan ze er jammer genoeg niet allenmaal op, hij breekt de nummers vroegtijdig af iemand bekend met dit probleem??
Afspeellijst vernieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Kun je bij de nieuwste GSM's eigenlijk de software/firmware gewoon zelf upgraden? Vroeger moest je dat toch in de winkel laten doen? Dus stel dat ik zo'n buggy 6230 koop, kun je dat de eventuele nieuwe firmware gewoon downloaden bij Nokia en installeren?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Zijn er nog meer mensen die de 6230 besteld hebben bij T for Telecom en er al meer dan een maand op wachten? Word het een beetje zat eigenlijk, helemaal als ik hier lees dat de BC hem gewoon op vooraad heeft. :| Morgen maar weer es een telefoontje plegen. :(

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstraal
  • Laatst online: 10-12-2021
Bandicoot schreef op 27 mei 2004 @ 01:22:
Zijn er nog meer mensen die de 6230 besteld hebben bij T for Telecom en er al meer dan een maand op wachten? Word het een beetje zat eigenlijk, helemaal als ik hier lees dat de BC hem gewoon op vooraad heeft. :| Morgen maar weer es een telefoontje plegen. :(
Ik kon hem dezelfde dag nog ophalen bij T for Telecom (Rotterdam), maar ze gingen erg snel de deur uit ja...

ps: sorry van die link die ik had gepost... Was niet mijn bedoeling...

LE40A552 + PS3 = Pure win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 26 mei 2004 @ 22:26:
Mijn klok werkt opeens niet meer.

Die klok die je normaal ziet verschijnen als je hem een poosje niet gebruikt.Dat ding kun je toch niet uitschakelen?

edit:
Na het toestel een keer aan en uit gezet te hebben doet ie het opeens weer wél

Zoveelste bug? :(

Ik ben echt een nokiafan en vind t voorderest een geweldig toestelletje, maar heb er nog nooit één gehad met zóveel bugs helaas.

Hoogste tijd voor nieuwe software lijkt me |:(
je kan de klok in of uit schakelen in
menu->instellingen->instellingen tijd en datum->klok->en dan is de eerste optie 'klok afbeelden' (als hij uitgeschakeld staat) of als hij ingeschakeld is staat er een optie 'klok verbergen'

het is dus zkr mogelijk om de klok aan of uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Zojuist een MMC van Take MS binnen gekregen. Mijn telefoon ziet de hele card niet, dus kan ik hem ook niet zoals in de SP staat formateren of hernoemen.
Als ik de MMC in de card reader van m'n pc stop ziet ie hem wel, ik heb hier al geformateerd en hernoemd maar het helpt niet. Weet iemand hoe ik dit aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He hallo allemaal,

Even een vraagje die bij mijn weten nog niet aan de orde is geweest.
Namelijk het plaatsen van een animaties als achtergrondje op de nokia 6230.
Op www.skinnyFatMan.com heb ik een aantal van die leuke animaties gevonden en 1 daarvan met Nokia PC Suite 6.1 via Nokia image comverter op mijn telefoon gezet.
Tot dusver dus geen probleem, echter de animatie word weergegeven als een zeg maar stilstaande afbeelding.
Geen animatie derhalve en dat is dus wel de bedoeling.
Wellicht is er iemand die mij vertellen kan wat ik fout doe of is dit uberhaubt niet mogelijk?
Bij voorbaat dank en veel plezier verder met het toestel waar je ook mee kunt bellen !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Feyd - Thursday 27 May 2004 12:52

He hallo allemaal,

Even een vraagje die bij mijn weten nog niet aan de orde is geweest.
Namelijk het plaatsen van een animaties als achtergrondje op de nokia 6230.
Tot dusver dus geen probleem, echter de animatie word weergegeven als een zeg maar stilstaande afbeelding.

Dat komt omdat dat zgn animated gif's zijn, hij zal dusch op deze manier alleen het eerste plaatje laten zien. Je moet de gif files gewoon kopieren naar de gewnste folder op je telefoon, en dan in je 6230 selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 22:46
bommel schreef op 21 mei 2004 @ 13:11:
OK, ik heb bij GSM Plaza besteld:

1 Nokia Carkit CK-7W bluetooth EUR 139,00
1 Nokia houder MBC-15S EUR 24,00
1 Nokia antenne koppelstuk AXF-15S EUR 24,00

Zodra die binnen is, zal ik mijn ervaringen delen :P
Gisteren belde de postbode aan, ca anderhalf later zat ier erin!
Het "ding" boven de houder is de antenne-koppelaar, deze maakt dus geen contact met de phone maar zal de antennesignalen wel opvangen/verzenden denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.weijnen/Afb052.jpg

(ja draadjes onder navi moeten nog ff netjes weggewerkt worden)

Ik kon iig de microfoon en audio aansluiting overnemen van m'n oude cark-91.

Verder natuurlijk nog de afstandsbediening gemonteerd:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.weijnen/Afb053.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.weijnen/Afb054.jpg

Daar zit ook een blauw statusled op, deze geeft aan of de carkit is ingeschakeld (branden) en knippert wanneer een bleutooth verbinding wordt gezocht. De afstandsbediening kan gebruikt worden voor voicedialling, herhalen laatst gekozen nummer, opnemen/ophangen, gesprek weigeren en zoeken van bluetooth.

Als ik de contactsleutel omdraai geeft de phone meteen aan dat de carkit gevonden is is er connectie.

Eerste ervaringen zijn dus zeer positief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met berichten die ik ontvang. Als deze namelijk uit meerdere delen bestaat (meer dan 145 tekens oid) dan krijg ik aan het eind van het bericht:" *gedeelte ontbreekt* ". Ik dacht dat de telefoon een bericht bestaande uit meerdere gedeelten wel kon weergeven, lijkt me logisch..

Ik kan alleen niet vinden hoe en waar ik kan veranderen dat ie dat wel doet!

Weet iemand wat ik moet veranderen aan mijn instellingen dat ie dat wel doet? En hebben uberhaupt anderen er ook problemen mee??

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:19:
Dat komt omdat dat zgn animated gif's zijn, hij zal dusch op deze manier alleen het eerste plaatje laten zien. Je moet de gif files gewoon kopieren naar de gewnste folder op je telefoon, en dan in je 6230 selecteren
Ik begrijp je verhaal Derendorf maar hiermee ben ik er nog niet uit. Het kopieren van de gifjes heb ik namelijk wel gedaan, namelijk via de Nokia image comverter. Dit bestandje is vrij groot, 163 kb. Het volledige bestandje staat nu dus wel op de telefoon. Maar hoe word dit bestandje nou als animatie weergegeven? Of is het zo dat dat alleen met de screensaver functie kan? Uiteraard had ik dat natuurlijk geprobeerd als ik wist hoe je de screensaver functie selecteerd. Nog een vraag dus eigenlijk ..... hellup .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:29:
Ik heb een probleempje met berichten die ik ontvang. Als deze namelijk uit meerdere delen bestaat (meer dan 145 tekens oid) dan krijg ik aan het eind van het bericht:" *gedeelte ontbreekt* ". Ik dacht dat de telefoon een bericht bestaande uit meerdere gedeelten wel kon weergeven, lijkt me logisch..

Ik kan alleen niet vinden hoe en waar ik kan veranderen dat ie dat wel doet!

Weet iemand wat ik moet veranderen aan mijn instellingen dat ie dat wel doet? En hebben uberhaupt anderen er ook problemen mee??

Alvast bedankt..
heb ik ooit een keer gehad met mijn 7250 ... na een minuutje of 15 kwam er opeens een envelopje in de linkerbovenhoek en kon ik opeens wel het hele bericht lezen ... misschien moet je ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op 27 mei 2004 @ 13:40:
[...]

heb ik ooit een keer gehad met mijn 7250 ... na een minuutje of 15 kwam er opeens een envelopje in de linkerbovenhoek en kon ik opeens wel het hele bericht lezen ... misschien moet je ff wachten
Het is me al vaker gebeurd en het tweede bericht komt echt niet.. Ik vraag me af waar het aan ligt.. Wellicht dat het aan de provider ligt maar dat lijkt me stug.. Ik neem toch aan dat ze beide delen wel naar me zenden..

Kortom het probleem ligt waarschijnlijk aan een instelling in mn telefoon, maar ik weet niet wat ik moet veranderen..

Help..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt cker orange :S dat netwerk levert wel vaker maar het halve bericht af, of is je inbox vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyd,

Je moet geen imageconverter gebruiken, dat is juist de oorzaak v/h probleem.

ga naar explorer copy het plaatje

ga naar nokia pcsuite, selecteer de "galerij" folder , en paste het plaatje ergens.

Als je nu naar galerij op je 6230 gaat, en je selecteerd het plaatje dan....

(de screensaver functie zit onder weergaveinstellingen, maar heb je dusch niet expliciet nodig om je plaatje te laten bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag mijn headset op me stage modden ....

Maar....... ik heb geen zin om me goede oordopjes ( Sennheiser mx400) eraan te verkloten.
En ook wil ik me philips speakertjes op batterijen erop kunnen aansluiten....dusss...

Als je er nou eens een female 3.5mm jack aansluiting erop soldeert... kun je gewoon alles aansluiten wat je wilt... theoretisch dan... moet werken toch ?

iemand al gedaan ?

ik bedoel dus zo'n aansluiting:

like this

maar dan dus dat je andere uiteinde van female jack eraf knipt en draden aan je nokia headset vastsoldeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:51:
Feyd,

Je moet geen imageconverter gebruiken, dat is juist de oorzaak v/h probleem.

ga naar explorer copy het plaatje

ga naar nokia pcsuite, selecteer de "galerij" folder , en paste het plaatje ergens.

Als je nu naar galerij op je 6230 gaat, en je selecteerd het plaatje dan....

(de screensaver functie zit onder weergaveinstellingen, maar heb je dusch niet expliciet nodig om je plaatje te laten bewegen)
Ik denk dat ie bedoeld dat ie graag als Achtergrond een GIF wil gebruiken, zodat ie een bewegende achtergrond heeft... dus niet als scr.-saver... kan dit eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er nog iemand een winkel gevonden waar je 256mb mmc kan krijgen die werkt?

bij mycom verwachten ze em over 1,5 maand namelijk en kwas niet van plan zo lang te wachten. en bij EMPC weten ze het niet zeker en moet ik volgende week terug bellen...

kheb geen zin om nu een 128mb te kopen (die ze trouwens echt overal wel hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:53:
Ik mag mijn headset op me stage modden ....

Maar....... ik heb geen zin om me goede oordopjes ( Sennheiser mx400) eraan te verkloten.
En ook wil ik me philips speakertjes op batterijen erop kunnen aansluiten....dusss...

Als je er nou eens een female 3.5mm jack aansluiting erop soldeert... kun je gewoon alles aansluiten wat je wilt... theoretisch dan... moet werken toch ?

iemand al gedaan ?

ik bedoel dus zo'n aansluiting:

like this

maar dan dus dat je andere uiteinde van female jack eraf knipt en draden aan je nokia headset vastsoldeert.
yep, ik heb er van de week een 3,5mm female jack aangesoldeerd; kan nu switchen tussen doppies en sennheiser koptelefoon! wel wat minder geluid via koptelefoon maar toch prima kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dicht totdat ik tijd heb gevonden om de beltoon/etc-uitwisseling hier te trashen + OW's sturen/etc.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En weer open. OW's volgen nog.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia 6230 gisteren ook aangeschaft, leuk telefoontje ja.

Nu snap ik alleen niks van beltonen en logos op mijn tel krijgen, had al zo'n nummer besteld (ringtone) , komt op mijn telefoon binnen maar dan moet ik em gaan downloaden zegt ie...

Hoe moet ik dit nou allemaal instellen?? Kan ik ook ringtones en logos via mijn pc op mijn telefoon krijgen, en kan dit dan met de DKU-2 kabel of met iets anders.

Ik hoop dat iemand mij wat meer info wilt geven....

Bij voorbaat dank,

Mitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 23:11
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:14:
[...]

Heb ook de 128MB van Apacer en mijn 6230 heeft er geen problemen mee. Heb er al een film en wat mp3's opstaan en hij speelt ze moeiteloos af...
Ik heb op internet al meerdere MMC kaarten van 512 mb gezien en ik kan waarschijnlijk via een collega aan een 512 mb kaart komen. Maar mijn vraag is of de telefoon de kaart dan wel herkent, in de SP staat wel een 512 mb kaart maar mijn vraag is of de telefoon alle MMC kaarten herkent ongeacht merk of geheugen.

En dan nog een vraag: Als ik via PC Suite 6.1 naar mijn galerij wil gaan loopt PC Suite vast :? || Ik ga dan eerst naar PC Suite --> Algemeen --> Bestanden Overbrengen --> Nokia 6230 --> En dan wil ik naar mijn Galerij en dan loopt de PC Suite vast. Wat ik eigenlijk alleen maar wil is als een soort windows verkenner door mijn MMC kaart heen bladeren. Of heeft iemand hier een andere suggestie voor mij hoe ik dit het beste kan doen (dus gewoon mp3`tjes en wallpapers overzetten zonder dat ik mijn kaartje in de cardreader hoef te doen) Ik heb een DKU-2 imitatiekabel van stuntprijzen.net, driver netjes geinstalleerd. Iemand een suggestie

Alvast bedankt Jan O-)

[ Voor 73% gewijzigd door JaMaaT op 27-05-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er al last van dat z'n speaker is "opgeblazen"? Ik heb nl. last van een krakend geluid als ik mensen aan de lijn heb. Komt misschien doordat als je videoclips afspeelt ze meteen op hoogste volume-level worden afgespeeld. Ben benieuwd of het onder de garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 18:46:
Heeft iemand er al last van dat z'n speaker is "opgeblazen"? Ik heb nl. last van een krakend geluid als ik mensen aan de lijn heb. Komt misschien doordat als je videoclips afspeelt ze meteen op hoogste volume-level worden afgespeeld. Ben benieuwd of het onder de garantie valt?
Ja heb ik ook, als diegene aan de andere kant een btje gaat schreeuwen ofzo, dan kraakt dat ding echt onwijs. Ook als ik het toetsenbordvolume hoog heb dan hoor je gekraak iedere keer als je dat piepje hoort. Ik denk dat de speaker kapot is ofzo, lijkt me geen bug in de software. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 10:29
JaMaaT schreef op 27 mei 2004 @ 18:45:
En dan nog een vraag: Als ik via PC Suite 6.1 naar mijn galerij wil gaan loopt PC Suite vast :? || Ik ga dan eerst naar PC Suite --> Algemeen --> Bestanden Overbrengen --> Nokia 6230 --> En dan wil ik naar mijn Galerij en dan loopt de PC Suite vast. Wat ik eigenlijk alleen maar wil is als een soort windows verkenner door mijn MMC kaart heen bladeren. Of heeft iemand hier een andere suggestie voor mij hoe ik dit het beste kan doen (dus gewoon mp3`tjes en wallpapers overzetten zonder dat ik mijn kaartje in de cardreader hoef te doen) Ik heb een DKU-2 imitatiekabel van stuntprijzen.net, driver netjes geinstalleerd. Iemand een suggestie

Alvast bedankt Jan O-)
Lees de startpost
Copyman schreef op 18 mei 2004 @ 09:24:
Problemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bandicoot schreef op 27 mei 2004 @ 01:22:
Heb je het wel al aangevraagd dan?! Beetje dom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Als jullie met de MusicPlayer een MP3/AAC-bestand afspelen en je gaat naar standby en even later ga je hetzelfde nummer afspelen... gaat het nummer dan verder waar 't gestopt was of gaat het gewoon overnieuw verder. Maakt niet uit hoor, maar vraag het me af (mijn eigen MP3-speler doet niet anders)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Was net in de winkel waar mn foon vandaan komt en daar hadden ze frontjes.Zwarte, grijze, en gele hadden ze.Heb maar een gele genomen.Het is een soort van parelmoerachtige kleur.Hij veranderd met de lichtval dus.Wel mooi.
Origineel nokia en kostte 39,95 euro.Vrij duur voor een stukje plastic, maar goed. :)

Ik heb ook weer regelmatig dat het display blijft hangen op de achtergrond, dus dat de klok niet tevoorschijn komt.

Hier een pic van de cover ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~markie/PIC00006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel cool uit! hoeveel kosten die covers tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Serieus, lees die post dan gewoon. Het staat twee regels boven het plaatje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:45:
ziet er wel cool uit! hoeveel kosten die covers tegenwoordig?
39,95 :Z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, vond het ook zo'n mooie foto he, daarom ben ik gewoon vergeten wat er boven stond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar uhm, niemand die mij ff kan vertellen snel, hoe het dus werkt met die DKU-2 kabel m.b.t. ringtones en logos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 08:01
even sirieus .. hoe lang post jij hier al ?

EDIT KNOP !! heel makkelijk

----------------------------------------------------------------------------------------

Voor de rest je kan ipv een kabel ook een bluetooth dongel kopen. Daarvan is de snelheid lager maar is natuurlijk wel makkelijker. Ik heb hier een cardreader staan ook wel handig voor de MMC kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
THE_BASE schreef op 27 mei 2004 @ 19:29:
[...]

Heb je het wel al aangevraagd dan?! Beetje dom 8)7
Heb gebruikt gemaakt van een actie vorige maand daar. Was voor mij wel aantrekkelijk. Abonnement gaat wel pas over 2 maanden in maar kan volgens de brief van de KPN wel vast m'n toestel afhalen, als ze hem op vooraad hebben dus. Lompe is dat ze hem bij de BC die ernaast zit wel gewoon hebben. Maarja, we wachten af.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

sinds gisteren 25 mei

Kleur?
Graphite

Waar heb je 'm vandaan?
Vodafone City Point

Verlenging voor 2 jaar zakelijk abbonement 120 minuten zonder bijbetalen

Via de IR op mijn laptop en het MMC kaartje past in mijn kaart lezer

Nog niet, ga nog 512MB bestellen op ebay.de

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Nog geen, maar met mijn nieuwe auto (nog 2mnd) komt ook een neiuwe Carkit.
Tot dan moet ik het in de auto maar met mijn 6310i uitzingen.

Welke beltoon heb je nu?
Tring Tring

Standaard blauwe stipjes

Het nieeuwe Faithless - No Roots album (op 1 nummer na)

geen

Bluetooth en MP3 speler

-Een goede secretaresse die met een lieve stem zegt welke afspraken ik heb.
-De mogelijkheid om TomTom3 te installeren 8)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
tomtom3 icm gps adapter zou wel heel erg 1337 zijn :D Maar ik vrees vrij onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 08:01
sinds vandaag

Kleur?
Wit natuurlijk !!

Waar heb je 'm vandaan?
Belcompany !!

1 Jarige Orange

Via de IR op mijn laptop en het MMC kaartje past in mijn kaart lezer

Nee nog niet ..

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Geen

Welke beltoon heb je nu?
Couting Crow & Blof

Tara Reid

U2

geen

Bluetooth en MP3 speler, Radio, MMC kaartje

- wma ondersteuning
- In de lijst favorieten kan ik geen mediaplayer selecteren

[ Voor 8% gewijzigd door Maeslant op 28-05-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 18:46:
ik heb daar ook last van ... best wel naar en volgens mij niet te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
EvoII schreef op 27 mei 2004 @ 19:42:
Was net in de winkel waar mn foon vandaan komt en daar hadden ze frontjes.Zwarte, grijze, en gele hadden ze.Heb maar een gele genomen.Het is een soort van parelmoerachtige kleur.Hij veranderd met de lichtval dus.Wel mooi.
Origineel nokia en kostte 39,95 euro.Vrij duur voor een stukje plastic, maar goed. :)

Ik heb ook weer regelmatig dat het display blijft hangen op de achtergrond, dus dat de klok niet tevoorschijn komt.

Hier een pic van de cover ;)

[afbeelding]
Hadden ze zwarte dan?! Je bedoelt de Graphite?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
THE_BASE schreef op 27 mei 2004 @ 21:24:
[...]

Hadden ze zwarte dan?! Je bedoelt de Graphite?!
Jaja, gewoon die originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Dat is mooi, waar had je hem vandaan.. Mijn zwarte zit onder de krassen, maar ik vind de zwarte nog steeds verreweg het mooist.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb sinds gisteren een mycom bluetooth dongel, en kon er gisteren nog gewoon mede connecten, maar nu wil ik het weer doen en lukt het niet wat gaat er fout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast wel langsgekomen zijn, maar de search werkt niet echt makkelijk door alle topics heen, maar weet iemand hoe je de kleur van de tekst in het begin scherm kan veranderen? met een donkere achtergrond is het vrij lastig lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ik had een vraag, hoe kan je je eigen nummers in je telefoon zetten onder het rubiek EIGEN NUMMERS bij contacten?

Als ik er op klik krijg ik lijst eigen nummers leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Macer schreef op 27 mei 2004 @ 21:39:
Dat is mooi, waar had je hem vandaan.. Mijn zwarte zit onder de krassen, maar ik vind de zwarte nog steeds verreweg het mooist.
Idd hier hetzelfde probleem.Had de folie een dag van t scherm en hij zat al onder de krassen :(

Ik vond zwart ook het mooist, maar deze is in t echt mooier vind ik nu.Vooral door dat parelmoerefect, wat je jammer genoeg niet ziet op die foto.Heb al veel foto's zitten maken net, maar krijg dat effect er niet op helaas.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.