Bedankt voor je link naar wares. Als je Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright had gelezen, dan had je kunnen weten dat dit niet gewenst is op GoT. Hiermee help je GoT alleen maar om zeep.waterstraal schreef op 25 mei 2004 @ 16:24:
-Wareslink- kun je zo'n 60 mooie javagames downloaden trouwens... Misschien wel handig om te weten
Verwijderd
Wares = Warez..... ;PJimster schreef op 25 mei 2004 @ 22:23:
[...]
Bedankt voor je link naar wares. Als je Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright had gelezen, dan had je kunnen weten dat dit niet gewenst is op GoT. Hiermee help je GoT alleen maar om zeep.
Verwijderd
elke keer als ik de gsm wil pairen nu krijg ik: error in pairing with device nokia 6230 reason: timeout occurred during pairing.
Dit heb ik na alle stappen gevolgd te hebben van op de site (john's guide) en op 2 verschillende pc's, nog steeds hetzelfde
ohja en dezelfde dongle gebruikte ik vroeger altijd met een 3650 op dezelfde pc en toen deed hij het gewoonlijk goed, sindsdien een maand of 2 niet gebruikt gehad
Dit heb ik na alle stappen gevolgd te hebben van op de site (john's guide) en op 2 verschillende pc's, nog steeds hetzelfde
ohja en dezelfde dongle gebruikte ik vroeger altijd met een 3650 op dezelfde pc en toen deed hij het gewoonlijk goed, sindsdien een maand of 2 niet gebruikt gehad
Ik heb 't toestel nu bijna 2 weken en ben best tevreden met het toestel. Wat Nokia overigens anders had moeten doen is:
:: batterijcapactiteit vergroten, toestel zou minder stroom moeten gebruiken (Nokia 1100 bijvoorbeeld, heeft dezelfde batterij en is 400h standby, okay heeft minder functies, maar het moet kunnen
)
:: 4-Way Navi™-toets i.p.v. een drukknop op dat middentoetsje, elke keer grijp ik ernaast en het komt erg druk over in het menu.
:: Misschien wat modernere menu-iconen, wellicht is dit één van de laatste toestellen met Symbian OS40/2, ben bang dat we naar Symbian OS60 gaan en dat vind ik de meest irritante menubediening na de Pocketline Swing
Geloof dat dat het was, owhjah zou ook een keer leuk zijn als alle Express-On Covers™ direct beschikbaar zijn met het toestel. Bij ons in de winkel ben ik maar aan maar liefst 2 covers gekomen. Overigens valt mij op dat Pearl White het standaard toestel is en de Graphite tweede keus, er zijn overal alleen maar Silercovers beschikbaar (voor zover ik heb gezien)... Pearl White vind ik niet mooi, maar de covers met zilver zijn weer mooier dan die Graphite covers met kleur
:: batterijcapactiteit vergroten, toestel zou minder stroom moeten gebruiken (Nokia 1100 bijvoorbeeld, heeft dezelfde batterij en is 400h standby, okay heeft minder functies, maar het moet kunnen
:: 4-Way Navi™-toets i.p.v. een drukknop op dat middentoetsje, elke keer grijp ik ernaast en het komt erg druk over in het menu.
:: Misschien wat modernere menu-iconen, wellicht is dit één van de laatste toestellen met Symbian OS40/2, ben bang dat we naar Symbian OS60 gaan en dat vind ik de meest irritante menubediening na de Pocketline Swing
Geloof dat dat het was, owhjah zou ook een keer leuk zijn als alle Express-On Covers™ direct beschikbaar zijn met het toestel. Bij ons in de winkel ben ik maar aan maar liefst 2 covers gekomen. Overigens valt mij op dat Pearl White het standaard toestel is en de Graphite tweede keus, er zijn overal alleen maar Silercovers beschikbaar (voor zover ik heb gezien)... Pearl White vind ik niet mooi, maar de covers met zilver zijn weer mooier dan die Graphite covers met kleur

EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Weet trouwens iemand of die Sitecom bluetooth dongle die nu bij T for Telecom in de aanbieding is ook werkt met de 6230 ?
Kon zo gauw geen typenummer ervan vinden om te vergelijken met degene die hier word gebruikt en wel werkt.
Kon zo gauw geen typenummer ervan vinden om te vergelijken met degene die hier word gebruikt en wel werkt.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Ja zeker! Hij werkt en perfect ook! Ik was niet zo optimistisch nadat ik alle verhalen hier had gehoord, maar hij werkt echt goed! Zeker kopen!dapluiz schreef op 25 mei 2004 @ 23:29:
Weet trouwens iemand of die Sitecom bluetooth dongle die nu bij T for Telecom in de aanbieding is ook werkt met de 6230 ?
Verwijderd
*laat maar alles opgelost met hernoemen geheugenkaart
*
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 01:35 ]
Das mooi, dan ga ik er vanmiddag ff eentje halen
Je had de startpost iets beter moeten lezen, dan had je ook gezien dat de Sitecom BT Adapter werkt.dapluiz schreef op 25 mei 2004 @ 23:29:
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ja klopt, maar daar linken ze naar de CN-500, ik vroeg het om te vragen of dit misschien niet net een ander model was dat dan weer net niet zou kunnen werken
Wilde het gewoon zeker weten voor ik m ging halen
[ Voor 16% gewijzigd door dapluiz op 26-05-2004 08:41 ]
hoe zit het bij jullie met die hoofdtelefoon?
Als ik er radio mee luister heb ik alleen uit het linker dopje geluid.
Terwijl als ik mp3's, video's etc bekijk/beluister, dan heb ik wel uit beide dopjes geluid.
Alleen met de radio dus niet, erg hinderlijk! En of ik mono of stereo selecteer, dat maakt niks uit.
Terwijl als ik mp3's, video's etc bekijk/beluister, dan heb ik wel uit beide dopjes geluid.
Alleen met de radio dus niet, erg hinderlijk! En of ik mono of stereo selecteer, dat maakt niks uit.
Stop chasing the dream, you're already living it
Ja inderdaad! Heb ook het frontje eraf gehaald en stof verwijderd: nu is het wegVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:27:
[...]
nu je het zegtik heb ff frontje dr af gehaald en als ik mn scherm aan heb en ik haal em beetje heen en weer zie ik ook geflikker. Heb er geen last van als ik gewoon met hoes en al normaal kijk
Zal er wel bij horen
edit: ow was schijnbaar vuil want toen ik ff blies was het weg

Verwijderd
Hehe... ja dacht dat het aan t feit lag dat mn rechteroor een beetje dicht zit... maar waarschijnlijk niet dus...Qosmic schreef op 26 mei 2004 @ 09:38:
hoe zit het bij jullie met die hoofdtelefoon?

Wat ik erg irritant vind is dat de "plug" van mn headset telkens erg gemakkelijk uit mn phone schiet als ie in mn broekzak zit...
Verwijderd
Ik krijg met geen mogelijkheid de voorcover eraf... als ik de achterkant eraf haal en ik begin, zoals in handleiding beschreven, aan de bovenkant de voorcover eraf te trekken, blijft ie gewoon zitten... kmoet m zover doortrekken dat ik bang ben dat ie breekt...
en dan nog is ie er niet af... moet ik m eraf schuiven ofzo? Net als de achterkant?
Kheb mn tel nu al een maand en nu heb ik pas echt mn serieuze probleem nl:
Ik heb problemen met de rechterkant van mn headset. Als ik muziek luister dan valt het vrij vaak uit waardoor ik maar met 1 oordop kan luisteren.
Soms heb ik ook dat mensen me neit horen door de mic van de headset als we bellen.
Voor de rest vind ik dat die telefoon niet veel serieuze probs bij mij toont (fw 3.15)
Dit zou wel veranderd mogen woden van mij:
- Afbeelding mag iets groter als diegene je belt en in je display verschijnt. Heeft bijna geen zin om nu je afbeelding bij een contact te zetten omdat je haast geen pepernoot ziet.
- Gratis datakabel erbij.
- Mogelijkheid om een toon te laten horen als de telefoon over gaat bij diegene die je belt.
- Mogelijkheid om zelf per x minu(u)t(en) een piepje te laten overgaan zodat je weet dat je te lang belt.
- Mogelijikheid om de MUSIC PLAYER in menu favorieten te zetten.
Dat was het zo een beetje als ik nog meer dingen weet meld ik het wel ff.
Ik heb problemen met de rechterkant van mn headset. Als ik muziek luister dan valt het vrij vaak uit waardoor ik maar met 1 oordop kan luisteren.
Soms heb ik ook dat mensen me neit horen door de mic van de headset als we bellen.
Voor de rest vind ik dat die telefoon niet veel serieuze probs bij mij toont (fw 3.15)
Dit zou wel veranderd mogen woden van mij:
- Afbeelding mag iets groter als diegene je belt en in je display verschijnt. Heeft bijna geen zin om nu je afbeelding bij een contact te zetten omdat je haast geen pepernoot ziet.
- Gratis datakabel erbij.
- Mogelijkheid om een toon te laten horen als de telefoon over gaat bij diegene die je belt.
- Mogelijkheid om zelf per x minu(u)t(en) een piepje te laten overgaan zodat je weet dat je te lang belt.
- Mogelijikheid om de MUSIC PLAYER in menu favorieten te zetten.
Dat was het zo een beetje als ik nog meer dingen weet meld ik het wel ff.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Euhm...niks gezien op de MMC. Gister gekocht bij Telecom Today. Hoe kan dit? Ik heb wel zo'n blauw blaadje met daarop dee aankondiging dat dat er op staat.Wat zal je in de doos aantreffen:
En een nummer van Norah Jones op je MMC!
Het is mij ook opgevallen dat je zelf niet je favorieten kunt aanpassen.
Ook heb ik nog niet kunnen vinden hoe je het snelmenu van de telefoon kunt aanpassen (boven = camera, beneden= contacts etc) want contacts zit ook al rechts van je 4punt druktoets, dus dat is beetje dubbelop.
Verder heb ik nog weinig dingen kunnen ontdekken die niet goed werken of die ik niet kon aanpassen
Ook heb ik nog niet kunnen vinden hoe je het snelmenu van de telefoon kunt aanpassen (boven = camera, beneden= contacts etc) want contacts zit ook al rechts van je 4punt druktoets, dus dat is beetje dubbelop.
Verder heb ik nog weinig dingen kunnen ontdekken die niet goed werken of die ik niet kon aanpassen
Als ik trouwens bel hoor ik wel een toon dat ie overgaat bij degene die ik bel.
(net getest bij me werktelefoon
)
(net getest bij me werktelefoon
Bij mij zit rechts van dit 4punts ding mijn organizer (en dus niet mijn contacts) en volgens mij kan je als je naar favorieten--> opties gaat de volgorde en de dingen veranderen die in dat lijstje staan!
[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 26-05-2004 10:17 ]
Favorieten-->Opties-->Selectieopties ?Sephiroth schreef op 26 mei 2004 @ 10:06:
Verwijderd
Als ik de 6230 aan de lader legt zegt ie opgeladen op laadt niet op terwijl er maar een streepje is!
hoe kan het dat elke keer als ik me tel aan zet , dat ik dan de datum en tijd moet instellen???
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Tnx ik had "opties" over het hoofd gezien, vergeet soms welis dat linker en rechter knopje

Dit probleem is hier al meerdere malen gemeld, maar er is nog niemand die er een oplossing voor heeft.. Ik weet niet of degene die dit probleem hebben al contact hebben gehad met Nokia, anders zou je dat al eerst eens kunnen proberen..racoon schreef op 26 mei 2004 @ 10:52:
hoe kan het dat elke keer als ik me tel aan zet , dat ik dan de datum en tijd moet instellen???
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
MENU -> INSTELLINGEN -> FAVORIETEN -> RECHTER SELECTIE TOETSSephiroth schreef op 26 mei 2004 @ 10:06:
Hier zie je een heel rijtje van opties die je als rechtertoets kunt gebruiken. Ik vind persoonlijk dat "contacten" de beste (of minst slechte) optie is.
Met de rechtertoets kom je trouwens in het contacten"keuze"menu en met de sneltoets naar beneden kom je in je telefoonlijst.
ik mag aannemen dat dit niet bij iedere nokia 6230 is hè?FlipFluitketel schreef op 26 mei 2004 @ 11:10:
[...]
Dit probleem is hier al meerdere malen gemeld, maar er is nog niemand die er een oplossing voor heeft.. Ik weet niet of degene die dit probleem hebben al contact hebben gehad met Nokia, anders zou je dat al eerst eens kunnen proberen..

edit: ok thnx voor het antwoord, ik ga de telefoon nu halen
[ Voor 8% gewijzigd door marteltor op 26-05-2004 11:31 ]
Dat had ik zelf ook al gevonden ja, maar door middel van "favorieten->opties" kunnen de opties onder favorieten aangepast wordenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:15:
[...]
MENU -> INSTELLINGEN -> FAVORIETEN -> RECHTER SELECTIE TOETS
Hier zie je een heel rijtje van opties die je als rechtertoets kunt gebruiken. Ik vind persoonlijk dat "contacten" de beste (of minst slechte) optie is.
Met de rechtertoets kom je trouwens in het contacten"keuze"menu en met de sneltoets naar beneden kom je in je telefoonlijst.
Maar de menutoets (vierpunt druk toets) in het midden heb ik nog niet de opties van kunnen aanpassen, want daar zit ook contacts bij en dat is beetje dubbelop
[ Voor 17% gewijzigd door NoReseth op 26-05-2004 11:24 ]
Verwijderd
hehe... nee zeg, gelukkig niet... dat zou lekker zijn...marteltor schreef op 26 mei 2004 @ 11:22:
[...]
ik mag aannemen dat dit niet bij iedere nokia 6230 is hè?
Verwijderd
Wow, wat een supertoestel!
Gister al even flink gebluejacked toen de trein uit amsterdam centraal aankwam op station zwolle
Gister al even flink gebluejacked toen de trein uit amsterdam centraal aankwam op station zwolle
Telfoon gaat niet over als je belt, krijgt gelijk de persoon te pakken
Ik heb alleen als ik van Orange ---> Orange bel dat ik geen toon hoor als de telefoon
overgaat, zéééér irritant...want je krijgt ineens die persoon te pakken, of voicemail, je weet niet of het goed gaat of niet. Maar bij mij is het dus alleen orange--->orange, want met mijn belgische sim ( BASE ) --> orange doet hij het niet, ook niet naar andere netwerken. Nationaal of internationaal. Misschien een irritante functie die orange en nokia samen hebben ? iemand anders die deze problemen ook heeft ?
Ik heb alleen als ik van Orange ---> Orange bel dat ik geen toon hoor als de telefoon
overgaat, zéééér irritant...want je krijgt ineens die persoon te pakken, of voicemail, je weet niet of het goed gaat of niet. Maar bij mij is het dus alleen orange--->orange, want met mijn belgische sim ( BASE ) --> orange doet hij het niet, ook niet naar andere netwerken. Nationaal of internationaal. Misschien een irritante functie die orange en nokia samen hebben ? iemand anders die deze problemen ook heeft ?
Verwijderd
aja... toen ik gister bij The Phonehouse was ( is ook een Nokia Service Point hier) gevraagd of er al nieuwe firmware was...
maar helaas... nog steeds v3.15. Ik heb een visite kaartje gekregen... dus vanaf nu elke week bellen of er al nieuwe is
maar helaas... nog steeds v3.15. Ik heb een visite kaartje gekregen... dus vanaf nu elke week bellen of er al nieuwe is
Verwijderd
enne... hoe doe je dat?? Je zet Bluetooth aan... en dan? "actieve apparaten" zoeken of "gepaarde apparaten"Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:28:
Wow, wat een supertoestel!
Gister al even flink gebluejacked toen de trein uit amsterdam centraal aankwam op station zwolle![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 11:35 ]
"Gepaarde apparaten" en dan nieuw 
Enne, ben ik nou de enige die wel een toon hoort bij het overgaan ?
Zowel bij vaste als mobiele telefoons
Ok, ik heb inderdaad een originele acculader gevonden:
http://www.phonepartners.com/

http://www.phonepartners.com/

Dit zijn allemaal de "vorige serie" accu's, zou Nokia in de toekost ook een voor de BL-4C / BL-5C uitbrengen? Heb ze gemaild, maar nog geen reactie ontvangen helaas...ACCU LADER DDC-1 NOKIA 3310/3510/6510/8310
Artikelnummer: 3018
Originele Accu oplader voor de Nokia:
2100 / 3200 / 3330 / 3410 / 3510i / 5210 / 5510 / 6220 / 6250 / 6610 / 6650 / 6800 / 7210 / 7250 / 7250i / 7650 / 8210 / 8850 / 8890 / 8910 / 8910i
[ Voor 5% gewijzigd door _Brake_ op 26-05-2004 11:39 . Reden: URL toegevoegd ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
ja, dan heb je nieuwe apparaten... maar daar kan je toch niet zomaar contact mee leggen...? dan moet diegene toch eerst dezelfde pincode als jij invoeren??dapluiz schreef op 26 mei 2004 @ 11:38:
"Gepaarde apparaten" en dan nieuw
Verwijderd
Je maakt een telefoonboek contact aan in de trend van: "Kijk achter je!!!11" en die stuur je als visitekaartje via bluetooth naar iemand 
9 van de 10x hoeven ze niet te accepteren, maar krijgen ze em gewoon
echt lachen
echt lachen
Verwijderd
Ik vind van niet, als je de menutoets "naar beneden" indrukt, sta ik meteen bij de nr 1 in mijn contacten lijst, maar als ik de knop "contacten" selecteer, dan krijg ik het menu van zoeken/toevoegen/bellergroepen e.d.Sephiroth schreef op 26 mei 2004 @ 11:23:
[...]
Dat had ik zelf ook al gevonden ja, maar door middel van "favorieten->opties" kunnen de opties onder favorieten aangepast worden
Maar de menutoets (vierpunt druk toets) in het midden heb ik nog niet de opties van kunnen aanpassen, want daar zit ook contacts bij en dat is beetje dubbelop
Daarom heb ik ervoor gekozen om de opties zo te houden.
hm. ik heb nu een prepaid Motorola v70 van orange, ik zag vandaag op hun site dat als je nu een 6230 met 30eur 2jr free abbo aanschaft je dan 49,95 betaalt voor het toestel, lijkt me een redelijke aanbieding.
Maar is het met een actie ook mogelijk om je nummer te behouden? hierover kan ik niks vinden in hun faq namelijk...
Maar is het met een actie ook mogelijk om je nummer te behouden? hierover kan ik niks vinden in hun faq namelijk...
Hoe kun je nou (omslachtig) chatten met de Nokia 6230 via Bluetooth?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
_Brake_ schreef op 26 mei 2004 @ 11:52:
Hoe kun je nou (omslachtig) chatten met de Nokia 6230 via Bluetooth?
3 replys boven jeVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:46:
Je maakt een telefoonboek contact aan in de trend van: "Kijk achter je!!!11" en die stuur je als visitekaartje via bluetooth naar iemand
echt lachen
Verwijderd
frankvanhoesel schreef op 26 mei 2004 @ 11:33:
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem als ik bel naar een Orange telefoon!! Inderdaad erg irritant, en ik merk het eigenlijk pas nu jij het zegt. Hiervoor dacht ik steeds dat diegene de telefoon gewoon erg snel opnamfrankvanhoesel schreef op 26 mei 2004 @ 11:33:
Weet iemand trouwens waar ik de bluetooth widcomm drivers kan downloaden. De CD doet het niet
Dat had ik uiteraard ook gelezen, zo kwam ik op m'n vraag... Is dit de enige manier?
Verwijderd
Kan... Maar dan moet je het in een Orange shop aansluiten. Is 'ie dezelfde prijs en als je toevallig student bent krijg je op vertoon van je OV ook nog 3 maanden € 60 terwijl je € 30 betaald.LiquidSmoke schreef op 26 mei 2004 @ 11:49:
hm. ik heb nu een prepaid Motorola v70 van orange, ik zag vandaag op hun site dat als je nu een 6230 met 30eur 2jr free abbo aanschaft je dan 49,95 betaalt voor het toestel, lijkt me een redelijke aanbieding.
Verwijderd
Hè iedereen.. Was dus gister bij de Belcompany.. En tot mijn grootse maar zeer leuke verbazing.. Orange geeft nu al de 6230 weg bij een 1-jarig abbo. Free €30.. Alleen jammer dat ik al een abbo. heb maar voor diegenen die 'm goedkoop willen.. Het staat niet op hun website, je moet écht naar de winkel, en ik weet ook niet hoe lang het aanbod geld..
Verwijderd
Klopt, is ook al besproken in t orange opzeg topicVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:09:
Hè iedereen.. Was dus gister bij de Belcompany.. En tot mijn grootse maar zeer leuke verbazing.. Orange geeft nu al de 6230 weg bij een 1-jarig abbo. Free €30.. Alleen jammer dat ik al een abbo. heb maar voor diegenen die 'm goedkoop willen.. Het staat niet op hun website, je moet écht naar de winkel, en ik weet ook niet hoe lang het aanbod geld..
Ik heb em ook gehaald, had de laatste
is echt een superaanbieding!
Verwijderd
Voor zover als ik weet wel.. of je moet een pda hebben_Brake_ schreef op 26 mei 2004 @ 12:05:
[...]
Dat had ik uiteraard ook gelezen, zo kwam ik op m'n vraag... Is dit de enige manier?
Verwijderd
Weet jij hoe lang die aanbieding nog geld maybe? Momenteel ben ik in het proces om mijn huidige Orange abbo af te sluiten (wijziging tarievenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:11:
[...]
Klopt, is ook al besproken in t orange opzeg topic
Ik heb em ook gehaald, had de laatste![]()
is echt een superaanbieding!
Verwijderd
Gewoon nu al kopen! heb ik ook gedaan! (ik heb ook mn oude abo opgezegdVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:14:
[...]
Weet jij hoe lang die aanbieding nog geld maybe? Momenteel ben ik in het proces om mijn huidige Orange abbo af te sluiten (wijziging tarieven), en natuurlijk wil ik deze über-ass-ruling phone ook hebben, dus als alles een beetje snel gaat..
Verwijderd
http://www.mobiluck.com/
Hmm, ik lees net op bluejackq.com forums dat dit progsel gebruikt kan worden om te chatten via bt
Iemand die dit even kan testen?
edit: laatmaar...
Hmm, ik lees net op bluejackq.com forums dat dit progsel gebruikt kan worden om te chatten via bt
Iemand die dit even kan testen?
edit: laatmaar...
Welcome!
You are now signed up with MobiLuck.
You will receive a test version of the MobiLuck software as soon as it's
available for your Nokia 6230.
Thank you for joining MobiLuck!
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 12:19 ]
Ik heb een Ipaq 5450, en die heb al een keer gepaird gehad met m'n Nokia 6230Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:12:
[...]
Voor zover als ik weet wel.. of je moet een pda hebben
Wat zijn nu de mogelijkheiden dan? Heb uiteraard gezocht op internet en volg alle delen op de voet, maar heb alleen een artikeltje gevonden op internet dat er zo via bluetooth sexueel getinte afspraken werden gemaakt (* _Brake_ dit ben ik niet van plan) via een soort van chatten...
Verwijderd
Toothing bedoel je? 
Volgens mij doen ze dat gewoon op de manier zoals ik beschreef
Gewoon een contact aanmaken en die als visitekaartje versturen naar een andere bt-device
Gewoon een contact aanmaken en die als visitekaartje versturen naar een andere bt-device
Verwijderd
Probeer eens met je nagel door de rand heen te schuiven. Je hoort (en ziet) nu dat er een paar bevestigingspunten zijn. Deze zullen (door de nagel) heel eenvoudig los laten.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:01:
Ik krijg met geen mogelijkheid de voorcover eraf... als ik de achterkant eraf haal en ik begin, zoals in handleiding beschreven, aan de bovenkant de voorcover eraf te trekken, blijft ie gewoon zitten... kmoet m zover doortrekken dat ik bang ben dat ie breekt...en dan nog is ie er niet af... moet ik m eraf schuiven ofzo? Net als de achterkant?
Verwijderd
Thx!Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:35:
[...]
Probeer eens met je nagel door de rand heen te schuiven. Je hoort (en ziet) nu dat er een paar bevestigingspunten zijn. Deze zullen (door de nagel) heel eenvoudig los laten.
Verwijderd
elke keer als ik de gsm wil pairen nu krijg ik: error in pairing with device nokia 6230 reason: timeout occurred during pairing.
...
...
zoals ik al eerder zei heb ik als ik de radio aan het luisteren ben alleen geluid uit het linkerdopje.
Zou dit wellicht verholpen zijn met nieuwe software?
Want het rare is, is dat ik verder met alle andere applicaties wel gewoon uit beide dopjes geluid heb.
Alleen dus niet uit de radio!
En die gebruik ik toch redelijk vaak...
Want het rare is, is dat ik verder met alle andere applicaties wel gewoon uit beide dopjes geluid heb.
Alleen dus niet uit de radio!
* _Brake_ zocht zich al helemaal de pleuris in de chat instellingen...Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:34:
Toothing bedoel je?
S I M P U L... maar goed, bedankt anyway!
Via de Ipaq ook zo? Contact versturen ofzo? Ben er nog niet mee bezig geweest...
Verwijderd
lijkt me een hardwareprobleem; foutje in de radiochip oid. kzou 'm maar ff laten nakijken als ik jou wasQosmic schreef op 26 mei 2004 @ 12:59:
zoals ik al eerder zei heb ik als ik de radio aan het luisteren ben alleen geluid uit het linkerdopje.
Alleen dus niet uit de radio!![]()
Splinter cell is nog best leuk op de 6230 
Hoe kan ik trouwens zien waar die me spellen instaleert, en zo niet op me MMC, waar kan ik dat dan veranderen ?
Hoe kan ik trouwens zien waar die me spellen instaleert, en zo niet op me MMC, waar kan ik dat dan veranderen ?
Heb jij er geen last van dan? Want iemand anders in dit topic zei ook al dat hij bij de radio alleen geluid uit links had.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:32:
[...]
lijkt me een hardwareprobleem; foutje in de radiochip oid. kzou 'm maar ff laten nakijken als ik jou was
Verwijderd
Wat is de oplossing voor "bewerking kan niet worden voltooid" in Nokia PC suite? De search van GoT werkt niet
Verwijderd
nee geen probleem hiero; kep alleen de (bekende) bug dat ie niet via de luidspreker afspeelt als de headset is aangesloten.Qosmic schreef op 26 mei 2004 @ 13:38:
[...]
Heb jij er geen last van dan? Want iemand anders in dit topic zei ook al dat hij bij de radio alleen geluid uit links had.
Verwijderd
Check ff of dat je de instellingen wel op stereo hebt staan, want je kan ook handmatig mono instellen...Qosmic schreef op 26 mei 2004 @ 13:38:
[...]
Heb jij er geen last van dan? Want iemand anders in dit topic zei ook al dat hij bij de radio alleen geluid uit links had.
Via een niet zo'n lieve site volgens de GoT policy zegmaar 
En ik had de link van de jar file ingetypt in me browser en toen ging die m zelf downloaden en installeren.
En ik had de link van de jar file ingetypt in me browser en toen ging die m zelf downloaden en installeren.
ik heb al geswicthed van mono naar stereo, maar helaas zonder resultaat.
Heb ook al een andere headset geprobeerd (van mn 7210) Maar ook daarmee alleen maar door links geluid als ik radio aan heb.
Maar dit ligt dan dus aan de radio chip?
Dan ga ik wel ff naar een service point hier in de buurt, want dit is geen doen om zo naar de radio te luisteren.
Heb ook al een andere headset geprobeerd (van mn 7210) Maar ook daarmee alleen maar door links geluid als ik radio aan heb.
Maar dit ligt dan dus aan de radio chip?
Dan ga ik wel ff naar een service point hier in de buurt, want dit is geen doen om zo naar de radio te luisteren.
Handig voor mij, als je doof bent aan je rechteroorQosmic schreef op 26 mei 2004 @ 12:59:
Alleen dus niet uit de radio!![]()
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Is het mogelijk om bellersgroepen toe te voegen? (dan de standaard?) die optie zit er bij mij (zover ik heb kunnen zien niet in) thanks 4 help
Verwijderd
Je kunt volgens mij niet MEER dan de 5 aanwezige bellergroepen gebruiken en niet zelf er een toevoegen... wel kan je bestaande groepen hernoemen.. dus de standaardnamen van de bellergroepen veranderen.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:47:
Is het mogelijk om bellersgroepen toe te voegen? (dan de standaard?) die optie zit er bij mij (zover ik heb kunnen zien niet in) thanks 4 help
als ik mijn mycom usb bluetooth adapter in me laptop doe dan geeft ie aan dat een van de kabels nieti s aan gesloten en zo kan ik dus mij tel niet laten verbindne met me pc, wie weet wat er fout gaat
Verwijderd
Mijn Nokia 6230 gaat spontaan rebooten als ik in Toepassingen de Verzamelingen open!!
Help!. Wat moet ik nu doen?!?!?
Verwijderd
reboot jouw phone ja?? VET!Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:25:
Mijn Nokia 6230 gaat spontaan rebooten als ik in Toepassingen de Verzamelingen open!!![]()
oh ja oplossing nog... tja... missschien die map eraf gooien... weet niet hoor... beetje jammer misschien.. of terug naar fabrieksinstellingen?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 15:36 ]
Verwijderd
De map eraf gooien gaat niet, want hier staan alle instellingen in. Terug naar de fabrieksinstellingen dan maar, maar welke code moet ik hiervoor invoeren?
Verwijderd
dan kan ook gewoon onder Instellingen hoorVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:45:
De map eraf gooien gaat niet, want hier staan alle instellingen in. Terug naar de fabrieksinstellingen dan maar, maar welke code moet ik hiervoor invoeren?
Echt SUPER telefoontje. Gisteren gehaald in Assen. In Groningen waren ze nergens meer te krijgen dus ik dacht: ik rij naar Assen. Volop in voorraad en geen drukke winkels. Ideaal!
Wat ga ik ermee doen?
Ik heb heb HCB-30 carkit (bluetooth SE) want ik had eerst een t610. Werkt perfect! Nu heb ik gewoon een full blown mp3 speler in mijn auto erbij want hij speelt de mp3's gewoon af via BT naar de carkit naar de radio. Gaaf!
Net een 256mb mmc kaartje gekocht. Kan ik super veel dingen op kwijt. Kwaliteit filmpjes is wel oke. Hoeveel kun je verwachten van een TELEFOON???
Verder snelle menu's, intuitieve interface, echt oke.
Wat mis ik?
Euhm, tja. Misschien dat je een random mp3'tje krijgt als je hem als wekker gebruikt. Nu moet je kiezen. Verder is de backcover nogal stroef
.
Al met al een top toestel!
Wat ga ik ermee doen?
Ik heb heb HCB-30 carkit (bluetooth SE) want ik had eerst een t610. Werkt perfect! Nu heb ik gewoon een full blown mp3 speler in mijn auto erbij want hij speelt de mp3's gewoon af via BT naar de carkit naar de radio. Gaaf!
Net een 256mb mmc kaartje gekocht. Kan ik super veel dingen op kwijt. Kwaliteit filmpjes is wel oke. Hoeveel kun je verwachten van een TELEFOON???
Verder snelle menu's, intuitieve interface, echt oke.
Wat mis ik?
Euhm, tja. Misschien dat je een random mp3'tje krijgt als je hem als wekker gebruikt. Nu moet je kiezen. Verder is de backcover nogal stroef
Al met al een top toestel!
mijn nokia connetction manager zegt dat er g een telefoon is aangesloten, terwijl mijn telefoon wel verbonden is, hoe kan dat, als ik ga verbinden zegt me telefoon verbonden met racoon, 2 tellen later zegt ie verbindg verbroken , wat gaat er fout
[ Voor 34% gewijzigd door racoon op 26-05-2004 16:04 ]
Verwijderd
Even een vraagje, ik weet niet of het al besproken is maar is he ook mogelijke wanneer je een mp3 bestand hebt van 10MB om deze vanuit je PC rechtstreeks op je MMC kaart te zetten?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:33:
Even een vraagje, ik weet niet of het al besproken is maar is he ook mogelijke wanneer je een mp3 bestand hebt van 10MB om deze vanuit je PC rechtstreeks op je MMC kaart te zetten?

dit kan met een memoryreader, infrarood, bluetooth.....
12345 of 0000 werkt meestalVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:45:
Verwijderd
Ik heb een bluetooth dongle maar ik kan alleen bestanden naar mijn galerie mappen verplaatsen vie mijn bluetooth software. Niet naar de MMC
Misschien ook een idee'tje voor de FAQ dan? 
Hoe je dus kunt Bluejacken (zie paar pagina's terug!)
Best wel lachen, dat Bluejacken...
Hoe je dus kunt Bluejacken (zie paar pagina's terug!)
Best wel lachen, dat Bluejacken...
Verwijderd
Ik kan de map: deze computer/nokia phone browser/nokia 6230 ook niet openen. Dan krijg ik de foutmedling: De bewerking kan niet worden voltooid.
Weet iemand wat er fout is?
Weet iemand wat er fout is?
Heb de 6230 gisteren gereserveerd, omdat 'ie overal in Groningen uitverkocht was, maar ik denk dat ik 'm toch maar weer cancel. Ik heb al veel matige reviews gelezen en ik lees juist veel positiefs over de Sony Ericsson K700. Die vind ik er persoonlijk ook een stuk beter uitzien. Heeft bovendien een groter en beter scherm. Alleen schijnt het dat het geheugen van die telefoon niet uit te breiden is en dat de standaard hoeveelheid te weinig is om lekker MP3's te luisteren. Dat vind ik wel jammer... Maar ja, ik koop een telefoon ook niet om MP3's mee af te spelen. Ik hoop dat de K700 snel beschikbaar is.
Zijn er hier al mensen die achteraf spijt hebben van hun 6230 aankoop?
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Heb vandaag een datakabel gekocht voor de 6230. De man gaf me een kabel en zei dat het ook zou lukken met deze. Er staat 7210 op. Het is geen usb kabel maar een seriele. Nu heb ik pc suite geinstalleerd maar ik krijg geen verbinding. Wat kan ik doen?
Verwijderd
De kabel inruilen voor een goede usb kabel... Serieel schiet niet op man...Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:31:
Heb vandaag een datakabel gekocht voor de 6230. De man gaf me een kabel en zei dat het ook zou lukken met deze. Er staat 7210 op. Het is geen usb kabel maar een seriele. Nu heb ik pc suite geinstalleerd maar ik krijg geen verbinding. Wat kan ik doen?
Verwijderd
Maar die kosten een stuk duurder. € 25,-Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:37:
[...]
De kabel inruilen voor een goede usb kabel... Serieel schiet niet op man...
Deze koste me € 15,-. waarom zou ik nu ruilen als deze ook zou lukken?
ik heb een groot probleempje, ik kan mijn muziekbestanden niet op me kaart krijgen ipv me telefoon, zoals het met foto's gaagt werkt niet, iemand een idee??
Startpost lezen.racoon schreef op 26 mei 2004 @ 17:50:
ik heb een groot probleempje, ik kan mijn muziekbestanden niet op me kaart krijgen ipv me telefoon, zoals het met foto's gaagt werkt niet, iemand een idee??
ik heb mijn telefoon vandaag opgehaald. Ik loop echter tegen een probleem aan.
Ik heb de telefoon uitgepakt, sim kaart er in gestopt (zoals het hoort volgens de handleiding), geheugenkaartje erin en accu erop. Toen 10 minuten laten opladen en aangezet. Toen werd (logischerwijs) mijn pin code gevraagd. Maar als ik die invoer zegt ie: "Alleen noodoproepen", en gaat terug naar het inlogscherm! Ik heb al verscheidene codes geprobeerd, onder meer 0000, 12345. Ook met m`n oude sim kaart en de oude pin code werkt het niet!
Snapt iemand dit 
ik heb al in de thread gezocht, stond niks over...
Ik heb de telefoon uitgepakt, sim kaart er in gestopt (zoals het hoort volgens de handleiding), geheugenkaartje erin en accu erop. Toen 10 minuten laten opladen en aangezet. Toen werd (logischerwijs) mijn pin code gevraagd. Maar als ik die invoer zegt ie: "Alleen noodoproepen", en gaat terug naar het inlogscherm! Ik heb al verscheidene codes geprobeerd, onder meer 0000, 12345. Ook met m`n oude sim kaart en de oude pin code werkt het niet!
Lijkt dat ie geen ontvangst ofzo heeft, of geen toegang tot het netwerk. Kan je wel in het menu komen? Kijk dan ff naar de netwerkinstellingen.marteltor schreef op 26 mei 2004 @ 18:14:
ik heb mijn telefoon vandaag opgehaald. Ik loop echter tegen een probleem aan.
Ik heb de telefoon uitgepakt, sim kaart er in gestopt (zoals het hoort volgens de handleiding), geheugenkaartje erin en accu erop. Toen 10 minuten laten opladen en aangezet. Toen werd (logischerwijs) mijn pin code gevraagd. Maar als ik die invoer zegt ie: "Alleen noodoproepen", en gaat terug naar het inlogscherm! Ik heb al verscheidene codes geprobeerd, onder meer 0000, 12345. Ook met m`n oude sim kaart en de oude pin code werkt het niet!Snapt iemand dit
edit: ik ben stom...
ik dacht dat ik de groene knop moest indrukken om ok te kiezen
ik moet eigenlijk die 'joystick' indrukken
nu doet ie het! Nog bedankt hoor! 
* marteltor heel happy nu!
ik dacht dat ik de groene knop moest indrukken om ok te kiezen

* marteltor heel happy nu!
[ Voor 101% gewijzigd door marteltor op 26-05-2004 18:22 ]
Verwijderd
He mensen..
Heeft er iemand mayb n handigheid om radio op je speaker af te spelen zonder dat dat koptelefoontje er in moet.. btje jammer dat die stekker er per se in moet
Laterzz
Heeft er iemand mayb n handigheid om radio op je speaker af te spelen zonder dat dat koptelefoontje er in moet.. btje jammer dat die stekker er per se in moet
Laterzz
Verwijderd
Omdat je een kabel hebt die niet werkt......Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:40:
[...]
Maar die kosten een stuk duurder. € 25,-
Deze koste me € 15,-. waarom zou ik nu ruilen als deze ook zou lukken?
En je bij stuntprijzen.net een goedwerkende kabel kunt kopen voor €12,50.
Volgens mij is de kabe van de 7210 hetzelfde als die van de 6610 enzo... dus van een andere "generatie"
Nee.. het koptelefoontje is de antenne.. zonder koptelefoon = geen antenne = geen ontvangst..Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:24:
He mensen..
Laterzz
En een antenne modden aan je pop port om em daarna om je nek te hangen lijkt mij ook niet veel beter.
Het koptelefoontje dient als een soort antenne. Zonder dat kan je geen radiozenders ontvangen.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:24:
He mensen..
Laterzz
// edit //
Jimster is me voor
[ Voor 5% gewijzigd door VirusInside op 26-05-2004 18:38 ]
Ik denk niet dat dat mogelijkheid is, want dat koptelefoontje fungeert namelijk ook als antenne. (hm overbodig misschien)Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:24:
He mensen..
Laterzz
Maar ik heb een probleempje met het verzenden van afbeeldingen naar mijn pc via bt. Als ik in de map afbeeldingen bij een zelfgemaakt foto opties kies en dan verzenden via bt, krijg ik eerst "app. zoeken" en dan geen app gevonden, en als laatst de melding verzenden mislukt.
Maar ik kan wel gewoon pcsyncen, en al die andere pcsuite progjes uitvoeren. Ook content copier werkt, maarja dan ik niet die afbeeldingen op mijn pc bekijken, want die zitten in dat nfc-bestandje.
Heeft iemand een oplossing??
[ Voor 7% gewijzigd door Spits op 26-05-2004 18:46 ]
Verwijderd
Nee, is namelijk onmogelijk..lzandman schreef op 26 mei 2004 @ 17:20:
Verwijderd
wacht nou even voordat je terug gaat naar fabrieksinstellingen enz....heb je in de map verzamelingen een nieuw spelletje of progje gezet d.m.v. wap of kabel of wat dan ook??dan moet je eens proberen die toepassing er weer af te halen via je pc en dan kan je waarschijnlijk wél weer in de map verzameling zonder dat hij reboot!! succesVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:45:
Dit topic is gesloten.