Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16
racoon schreef op 24 mei 2004 @ 20:26:
[...]

Ja, die hebben mij deze instellingen per sms gestuurd
Vreemd, hebben ze je lijn nagekeken? Ik kreeg sterk de indruk dat ze mijn lijn "open" moesten zetten voor gprs.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 13:51

racoon

mooowwww

Rhodan schreef op 24 mei 2004 @ 21:31:
[...]

Vreemd, hebben ze je lijn nagekeken? Ik kreeg sterk de indruk dat ze mijn lijn "open" moesten zetten voor gprs.
Ja dan zal ik ze morgen nogmaals bellen maar werkt het goed bij je en is het duur

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:44
De postbode is geweest, dus ik kan morgen langs het postkantoor om me foon op te halen! :) *niet wachten kan*

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

IK heb deze telefoon afgelopen week gekocht i.c.m vodafone 120. Na 6 maanden ga ik overstappen op vodafone 60.

Wat ik niet snap is dat ik alleen de sim-kaart van vodafone heb ontvangen en géén puk code erbij. Ik dacht zelf dat ik het nog zou ontvangen van vodafone per post.

Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-07 13:07

JnX

Vanaf zaterdag ben ik ook de trotse eigenaar van deze Nokia :Y)

Nu viel mij gisteren al op dat er een dode pixel op mn scherm zit, aan de rechterzijkant dus het valt niet echt op. Deze is vooral bij een wit scherm heel duidelijk te zien.
Op zich is deze niet echt storend.

Nou zit ik net goed naar mn telefoon te kijken en valt me ineens op dat er veel meer pixels een beetje flikkeren als ik mn telefoon een beetje om zn as draai (horizontaal en verticaal) bij een wit scherm. Dit zijn er zeker een stuk of 10/15. Ook zijn er volgens mij een paar dode pixles bij gekomen :?

Wat moet ik hiermee? Heb ik hier garantie op? Is dat 'flikkeren' bij jullie ook zo, of zijn dit ook een soort dode pixels :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 41743 schreef op 24 mei 2004 @ 19:22:
[...]

Kan niet... Heb ik ook al eerder eens gekocht, maar werkte voor geen meter... (moet je maar ff zoeken op mijn naam, heb ik namelijk ergens in 1 vd delen een post gezet met fotos enz...)

Wat je wel kun doen is je headset mee nemen naar een electronica shop en vragen of ze daar andere dopjes er aan willen solderen, of ze er zelf aan solderen (staat in de SP een handleiding hierover)
ik ging vandaag naar mijn lokale elektronica onderdelen speciaalzaak in de hoop dat ze het daar wilden doen ( niet zo'n standaard electronica zaakje maar echt eentje die vage onderdelen zoals antennes, allerlei batterijenzooi, audioplugjes enzo verkoopt ). Ik in de rij staan en wachten tot die oude vent ( die kerel was volgens mij wel over de 100, die viel echt bijna neer (8> ) klaar was met de klanten. En toen was ik aan de beurt en ik netjes die mod van danceplaza op de balie leggen en dus vragen of ze het willen doen .... maar nee hoor doen ze niet aan terwijl ze wel van alles repareren :? Volgens mij had die vent gewoon geen zin in een lange uitleg 8) vervolgens gevraagd om een 3.5 mm jack plugje en wat kost ie --> 8.95 !!! :r ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn !

morgen ff bij een normale elektronicawinkel proberen. Trouwens, bij wat voor een soort elektronicazaak hebben de tweakers hier het geprobeerd ? een gewone huis, tuin en keukenzaakje die wasmachines, tv's en walkmans verkoopt zoals ( wijlen ) Megapool, It's , EP enzovoorts ? ik ben bang dat ze me raar aankijken als ik eromvraag :P overigens wil ik dus niet een hoofdtelefoon eraanmodden maar een 3.5 mm ingang

[ Voor 13% gewijzigd door dcell op 24-05-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Jaja okay okay,

Ik ben nu ook wel warm geworden en wil ook een 6230 maar het moet gratis :-).

Nu is mijn vraag wat hebben jullie voor abbonement genomen bij je telefoon. Ik heb namelijk al een telefoon van m`n werk maar daar zijn de sms kosten een beetje hoog en het bellen naar vrienden moet ik ook betalen dus zat te denken aan een 6230 met abbo, maar wat hebben jullie erin zitten, heb namelijk wel gevonden dat dezelfde abbo bij andere winkels nogal wat in prijs kan schelen. En is het mogelijk om een iets duurder abbo te nemen en dan na 6 maanden terug te stappen, als je toch een te duur abbo hebt gekozen ? of juist omhoog en hoe zit dit dan.? oja ik wil maar een 1 jaar contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:29
raymonvdm schreef op 24 mei 2004 @ 23:48:
Jaja okay okay,

Nu is mijn vraag wat hebben jullie voor abbonement genomen bij je telefoon. Ik heb namelijk al een telefoon van m`n werk maar daar zijn de sms kosten een beetje hoog en het bellen naar vrienden moet ik ook betalen dus zat te denken aan een 6230 met abbo, maar wat hebben jullie erin zitten, heb namelijk wel gevonden dat dezelfde abbo bij andere winkels nogal wat in prijs kan schelen. En is het mogelijk om een iets duurder abbo te nemen en dan na 6 maanden terug te stappen, als je toch een te duur abbo hebt gekozen ? of juist omhoog en hoe zit dit dan.? oja ik wil maar een 1 jaar contract.
Gaat niet echt over de 6230 he? En wat voor nut heeft het om te weten wat wij erin hebben zitten? Kijk zelf eens op de websites van de diverse providers of stap een telefoonzaak binnen. Of kijk desnoods op www.bellen.com :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109788

THE_BASE schreef op 24 mei 2004 @ 19:15:
Kan iemand trouwens op deze website vinden wat de verzendkosten naar Nederland zijn?! 8)7
Jawel, 1.5 pond voor het 1e item (ca. 2.30E) (da's heel erg cheap overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16
racoon schreef op 24 mei 2004 @ 21:38:
[...]

Ja dan zal ik ze morgen nogmaals bellen maar werkt het goed bij je en is het duur
Het werkt goed, ben niet zo'n "wabber", maar het werkt in ieder geval. De prijs, geen idee, moet de eerste rekening binnen krijgen. 8)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 68280 schreef op 24 mei 2004 @ 22:49:
IK heb deze telefoon afgelopen week gekocht i.c.m vodafone 120. Na 6 maanden ga ik overstappen op vodafone 60.

Wat ik niet snap is dat ik alleen de sim-kaart van vodafone heb ontvangen en géén puk code erbij. Ik dacht zelf dat ik het nog zou ontvangen van vodafone per post.

Iemand enige idee?
bij voda kun je de puk 1 x gratis opvragen bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Rhodan schreef op 25 mei 2004 @ 07:17:
[...]

Het werkt goed, ben niet zo'n "wabber", maar het werkt in ieder geval. De prijs, geen idee, moet de eerste rekening binnen krijgen. 8)
Ik ga ze gewoon vanavond weer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

dcell schreef op 24 mei 2004 @ 23:32:
[...]
Trouwens, bij wat voor een soort elektronicazaak hebben de tweakers hier het geprobeerd ? een gewone huis, tuin en keukenzaakje die wasmachines, tv's en walkmans verkoopt zoals ( wijlen ) Megapool, It's , EP enzovoorts ?
Jah zo'n eentje (Radio Obbink in Aalten), moet trouwens zeggen dat de service daar altijd perfect is!
Koste €5,- ...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 25-05-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Anoniem: 41743 schreef op 25 mei 2004 @ 08:31:
[...]

Jah zo'n eentje (Radio Obbink in Aalten), moet trouwens zeggen dat de service daar altijd perfect is!
Koste €5,- ...
En is het geluid beter of zegje van je merkt niet veel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

raymonvdm schreef op 24 mei 2004 @ 23:48:
Jaja okay okay,

GRATIS bij een 1 jarig orange free 30 abo, alleen bij belcompany!

* Anoniem: 45950 gaat em zometeen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

racoon schreef op 25 mei 2004 @ 08:46:
[...]

Het gelud is nu echt super! Hoger volume en een veel diepere bass!

Ik heb de Sennheiser MX 500 dopjes er aan laten zetten en heb het klemmetje van de Nokia 3330 headset er aan gehangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Anoniem: 41743 schreef op 25 mei 2004 @ 08:51:
[...]

Het gelud is nu echt super! Hoger volume en een veel diepere bass!

Ik heb de Sennheiser MX 500 dopjes er aan laten zetten en heb het klemmetje van de Nokia 3330 headset er aan gehangen...
Misschien dat ik het ook nog is laat doen, allen zou het zonde vinden als het niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114135

[...]

Nou is hier ook een nepcover van, te vinden op ebay, weet iemand of dit een goede kwaliteit is, scheelt een hoop centjes :9

[afbeelding]

Kan iemand trouwens op deze website vinden wat de verzendkosten naar Nederland zijn?! 8)7
Ik vind deze cover er best strak uit zien. Zodra ik de afschrijving van mijn credit card heb (eind van de week waarschijnlijk) kan ik mijn paypal account activeren (moet een of andere code hebben die op het afschrift komt). Ik zal deze cover dan bestellen en mijn bevindingen hier neer zetten.
Als ik het bericht goed begrijp (en na enkele jaren in Engeland wonen moet dat niet zo moeilijk zijn) zijn de verzendkosten naar elk land ter wereld 1,5 engelse pond voor het eerste object, 90 pence voor elk volgend object.
Aangezien het hier ook over een internet winkel gaat, zal de verkoper er wel veel hebben en zal deze cover ook na deze week nog wel meerdere malen aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:47:
[...]

En wat heb jij gedaan dan? Niks?
helemaal nix .. ik krijg altijd netjes mijn smsjes van de postbank met de tancodes en alle andere smsjes komen goed aan ..

mms versturen gaat ook goed bij . ontvangen heb ik nog niet geprobeerd.
mms instellingen heb ik gewoon via nokia site
Januszjes schreef op 24 mei 2004 @ 20:53:
[...]

ik heb het forum aardig doorgespit maar kan het niet vinden :s. Kan iemand me het niet gewoon verellen?
autorisatie uitzetten bij de pair
bij bluetooth
Robbert_berg schreef op 24 mei 2004 @ 18:07:
Mijn telefoon wil niet meer van toetsblok af. Hij vraagt om de beveiligings code als ik die intoets zegt die foute code terwijl die goed is... Wat moet ik nu doen?
heb je toestel al uitgezet dmv batterij eruit te halen
Anoniem: 41743 schreef op 24 mei 2004 @ 19:17:
[...]

Ik heb ook 3.14. Je moet er alleen voor zorgen dat je niet in het music player schermpje zit, zet bijv een muziekje aan, ga naar het hoofdscherm, vergrendel je 6230, en probeer het nu nog 's... Zal moeten werken...
hip verrekt werkt ook nog :D

[ Voor 16% gewijzigd door DancePlaza op 25-05-2004 09:47 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

racoon schreef op 25 mei 2004 @ 08:46:
[...]

haha.. anders laat het je toch niet doen als de kwaliteit niet beter van wordt.

ben te twijfelen of ik die fashion head ga halen en Sony MDR-EX71SL er op te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel T-Mobile maar ff :)

Gaat vast niet vanzelf over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Nou is hier ook een nepcover van, te vinden op ebay, weet iemand of dit een goede kwaliteit is, scheelt een hoop centjes :9

[afbeelding]

Nou, heb dit frontje dus voor GBP 6,49 besteld, heb het dus over een week voor nog géén 12 euro in huis. Jullie horen wel wat de kwaliteit is 8)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
THE_BASE schreef op 25 mei 2004 @ 11:06:
[...]

Nou, heb dit frontje dus voor GBP 6,49 besteld, heb het dus over een week voor nog géén 12 euro in huis. Jullie horen wel wat de kwaliteit is 8)
Ik zag dat ze bijna alle kleuren wel hadden, ben erg benieuwd hoe hij bevalt, want dan ga ik er ook maar is wat bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Hey menzen k heb sinds vandaag t telefoontje.. nou vroeg ik me af kan ik via infrarood melodies,foto's en ook spelletjes verzenden? mn laptop heeft namelijk infrarood zou wel zo makkelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 113011 schreef op 25 mei 2004 @ 11:29:
Hey menzen k heb sinds vandaag t telefoontje.. nou vroeg ik me af kan ik via infrarood melodies,foto's en ook spelletjes verzenden? mn laptop heeft namelijk infrarood zou wel zo makkelijk zijn...
hoi lees de sp is door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

heb het nog niet getest maar in de SP staat er wel iets over

[ Voor 14% gewijzigd door racoon op 25-05-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Er zit een hele mooie cd bij je telefoon met software ...
Als je die nou installeerd dan gaat er een wereld voor je open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:06

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Die headphone mod is leuk, maar het kan zoveel makkelijker!!!

http://www.mobilefun.co.uk/product/2208.htm

Verder las ik een stukkie terug dat iemand de radio wel over de speaker kreeg, maar de mp3 niet.... Was dat niet andersom bedoeld??? Da's bij mij iig.

Oh, ik had de t630, maar die heb ik doorgeschoven naar mijn vriendin. de 6230 is veel lekkerder. Camera, uiterlijk en snelheid. En niet te vergeten MP3 radio MMC blablabla. ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:46
ik heb wel als ik zeg maar headphone in de mobiel zit dat ik dan musicplayer niet via de luidspreker kan :( maar als ik de headphone eruit trek doet die het wel via luidspreker.... :? vaag ding

sw. 03.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
THE_BASE schreef op 25 mei 2004 @ 11:06:
[...]

ik heb die advertentie bekeken en aan de hand van het plaatje en de informatie van de verkoper kan ik je vertellen dat die covertjes van mindere kwaliteit zijn vergeleken met de originele covers :) ( dat merk je dus ook aan de prijs )

hoe ik dit weet ? ik heb verschillende covers uit Hong Kong gekocht ( voor mijn wijlen 3210, 8210, 8310 en 7250 ) en heb daar dus al veel ervaring mee. Sommige passen niet goed en soms slijt de kleur er snel van af. Je moet er maar net geluk mee hebben. Sommige zijn weer niet te onderscheiden van de originele covers.

Niettemin prefereer ik wel zulke covers en waarom ? Cover kapot ? nieuwe erop ! Voor die prijs die ik toen had betaald ( 3 euro per cover ! ) maakte mij het ook niet uit dat er krassen op kwamen. Met de originele covers ben ik altijd extra voorzichtig en zuinig omdat het vervangen daarvan zo extreem duur is ( naar mijn mening ). Meestal heb ik wel 1 of 2 originele covers en een paar " nepperds ". Zomervakantie komt er weer aan en als het goed is gaat een friend van mij deze zomer weer naar Hong Kong dus dan wordt het 50 euro meegeven en een berg covers ( + keypads uiteraard ) laten kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DropDeadGorgeous schreef op 25 mei 2004 @ 12:36:

Verder las ik een stukkie terug dat iemand de radio wel over de speaker kreeg, maar de mp3 niet.... Was dat niet andersom bedoeld??? Da's bij mij iig.

Oh, ik had de t630, maar die heb ik doorgeschoven naar mijn vriendin. de 6230 is veel lekkerder. Camera, uiterlijk en snelheid. En niet te vergeten MP3 radio MMC blablabla. ;)
die headphone mod is inderdaad leuk want met zo'n adaptertje krijg je of single side mono geluid ( mono uit 1 dopje ) of helemaal geen geluid. Ik geloof dat Gigasmit er 1 had besteld een tijdje geleden en die deed het niet ( excuses als ik de verkeerde persoon opnoem ).

Ik krijg zelf geen mp3 over de luidspreker als ik er een headset in heb zitten. Softwarebuggie denk ik ( ik heb v3.15 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108516

heb ook een half uur zitten zweten om het open te krijgen... wat baalde ik zeg... had ik m eindelijk ontvangen, kreeg ik m niet open! en toen las ik iets dat tot nu toe alle keren heeft geholpen om m open te krijgen!
1: houd m ondersteboven, achterstevoren in je hand
2: druk het knopje op de backcover in met je duim
3: met je andere hand schuif je met de nagel van je duim op de rand van het glimmende plastic de backcover eraf!

Gegarandeerd succes! ben ook begonnen met schroevendraaiers... dit werkte toch beter!
Het is gelukt! thanx he _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth

Dat is inderdaad wel een uitkomst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49249

heeft iemand een tip?

ik ben op zoek naar een site waar ik goedkoop een 6230 kan krijgen als ik mijn KPN Hi contract verleng... ik heb gsmtrack al bekeken, maar het moeten toch meer site's zijn ?

iemand een suggestie ?

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 49249 schreef op 25 mei 2004 @ 13:01:
heeft iemand een tip?

ik ben op zoek naar een site waar ik goedkoop een 6230 kan krijgen als ik mijn KPN Hi contract verleng... ik heb gsmtrack al bekeken, maar het moeten toch meer site's zijn ?

iemand een suggestie ?

thanx!
ja ! www.telecomvergelijker.nl

luilak dat je bent ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113941

heeft er iemand met SUCCES een ander merk MMC kaart geprobeerd in zijn 6230 terwijl hij WEL problemen had met zijn APACER 128MB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Anoniem: 113941 schreef op 25 mei 2004 @ 13:06:
heeft er iemand met SUCCES een ander merk MMC kaart geprobeerd in zijn 6230 terwijl hij WEL problemen had met zijn APACER 128MB??
Ik zal morgen even mijn ervaringen van de apcer 256mb posten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

dit werkt niet goed met deze gsm.. er zijn een aantal die dit getest hebben
dcell schreef op 25 mei 2004 @ 12:42:
[...]

die headphone mod is inderdaad leuk want met zo'n adaptertje krijg je of single side mono geluid ( mono uit 1 dopje ) of helemaal geen geluid. Ik geloof dat Gigasmit er 1 had besteld een tijdje geleden en die deed het niet ( excuses als ik de verkeerde persoon opnoem ).

Ik krijg zelf geen mp3 over de luidspreker als ik er een headset in heb zitten. Softwarebuggie denk ik ( ik heb v3.15 )
bij 3.14 heb ik er geen problemen mee.. werkt prima
Anoniem: 113941 schreef op 25 mei 2004 @ 13:06:
Apacher 256 werkt prima heb ik gemerkt. er zijn veel problemen terug te vinden met de 128 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49249

heeft niets met lui te maken,

jij leest zeker wel alle 5000+ posts over deze telefoon ?

ik ken deze site dus niet, vandaar.

Maar bedankt voor je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
dcell schreef op 25 mei 2004 @ 12:40:
[...]

ik heb die advertentie bekeken en aan de hand van het plaatje en de informatie van de verkoper kan ik je vertellen dat die covertjes van mindere kwaliteit zijn vergeleken met de originele covers :) ( dat merk je dus ook aan de prijs )

hoe ik dit weet ? ik heb verschillende covers uit Hong Kong gekocht ( voor mijn wijlen 3210, 8210, 8310 en 7250 ) en heb daar dus al veel ervaring mee. Sommige passen niet goed en soms slijt de kleur er snel van af. Je moet er maar net geluk mee hebben. Sommige zijn weer niet te onderscheiden van de originele covers.

Niettemin prefereer ik wel zulke covers en waarom ? Cover kapot ? nieuwe erop ! Voor die prijs die ik toen had betaald ( 3 euro per cover ! ) maakte mij het ook niet uit dat er krassen op kwamen. Met de originele covers ben ik altijd extra voorzichtig en zuinig omdat het vervangen daarvan zo extreem duur is ( naar mijn mening ). Meestal heb ik wel 1 of 2 originele covers en een paar " nepperds ". Zomervakantie komt er weer aan en als het goed is gaat een friend van mij deze zomer weer naar Hong Kong dus dan wordt het 50 euro meegeven en een berg covers ( + keypads uiteraard ) laten kopen >:)
Weet iemand of je bij ebay kan cancellen?! Of wat doen ze als je je betalingen niet nakomt, m.a.w. wat als je niet betaald bij een aankoop?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 49249 schreef op 25 mei 2004 @ 13:23:
[...]

ja.. als je de post gelezen had of de startpost

onder het kopje:
Waar is deze telefoon te koop:

daar kan je hem vergelijken met de beschikbare abbo's en telecomvergelijker.nl is al een paar keer langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 49249 schreef op 25 mei 2004 @ 13:23:
[...]

FYI ik heb inderdaad alle 5000+ posts van deze telefoon gelezen. Goed he :*)

Tevens wil ik erbij zeggen dat ik het niet lullig bedoelde ofzo anders had ik je die link niet gegeven. Ik wil je er alleen attent op maken dat niet iedereen het hier op prijs stelt dat mensen onzinnige vragen stellen waarvan de antwoorden eigenlijk al in de SP te vinden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[quote]THE_BASE schreef op 25 mei 2004 @ 13:24:
[...]

edit: excuses, vraag heeft niets met topic te maken.

[ Voor 61% gewijzigd door THE_BASE op 25-05-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:29
THE_BASE schreef op 25 mei 2004 @ 13:39:
[...]Nogmaals: ben stom geweest en naar aanleiding van een poster hier, heb ik besloten om een echte Nokia cover via eBay te kopen. Die wil ik gewoon betalen, maar mijn eerste aankoop NIET. Wat gebeurd er als ik NIET betaal, iemand daar ervaring mee?
Heeft niks met 6230 te maken en er is vast wel info hierover te vinden op bijv google of hier op GoT. En vind je het nodig om je vraag nog een keer te stellen binnen 20 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Jimster schreef op 25 mei 2004 @ 13:47:
[...]
Heeft niks met 6230 te maken en er is vast wel info hierover te vinden op bijv google of hier op GoT. En vind je het nodig om je vraag nog een keer te stellen binnen 20 minuten?
gaat over de cover natuurlijk..maar binnen 20 minuten is wel onzinnig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jullie hebben gelijk, 't is al ge-editted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Hmm, ik heb de sitecom BT adapter en steeds als ik opnieuw opstart en dan herkent ie mn BT dongle niet.

MOet ik em uit de USB halen en er weer in doen, dan doetie het weer.. echt irritant |:(
Andere poort helpt ook niet, iemand al een oplossing ofzo hiervoor?

Heb de afgelopen tijd niet meegelezen,g a ik vanaf nu weer doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

op pagina 8 werd deze link gepost: http://www.gamemobile.co.uk/iminstantmessenger.htm

en je kunt een demoversie downloaden op: http://mobent.co.uk/trial/implus-ft.jad

Doet die link t bij iemand op zn telefoon? zodra ik em ingeef, krijg ik pagina niet beschikbaar (op de pc werkt ie wel) en ik maak geen tikfout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 11:42
Moet er niet ff 'wap' voor worden gezet dan KzmZ ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 27668 schreef op 25 mei 2004 @ 14:01:
Hmm, ik heb de sitecom BT adapter en steeds als ik opnieuw opstart en dan herkent ie mn BT dongle niet.

MOet ik em uit de USB halen en er weer in doen, dan doetie het weer.. echt irritant |:(
Andere poort helpt ook niet, iemand al een oplossing ofzo hiervoor?

Heb de afgelopen tijd niet meegelezen,g a ik vanaf nu weer doen :*)
wat je je kan doen is

dongle eruit
software deinstallleren
rebooten
software deinstalleren
dongle erin

dan moet hem gewoon vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DancePlaza schreef op 25 mei 2004 @ 14:55:
[...]

wat je je kan doen is

dongle eruit
software deinstallleren
rebooten
software deinstalleren
dongle erin

dan moet hem gewoon vinden
En dat cker elke keer :+ das nog meer werk ;)
Anoniem: 45950 schreef op 25 mei 2004 @ 14:18:
op pagina 8 werd deze link gepost: http://www.gamemobile.co.uk/iminstantmessenger.htm

en je kunt een demoversie downloaden op: http://mobent.co.uk/trial/implus-ft.jad

Doet die link t bij iemand op zn telefoon? zodra ik em ingeef, krijg ik pagina niet beschikbaar (op de pc werkt ie wel) en ik maak geen tikfout...
Nee, maar je kan toch ook alleen .jar op de 6230 of ben ik gek nu?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 25-05-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

ik ben er nu mee bezig

je kan hem gewoon downloaden via gprs
hij zegt dan wel dat het formaat onbekend is, maar gewoon verder gaan
hij wordt automatisch geinstalleer
ben nu bezig met de instellingen van het programma.... ziet er goed uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

relax!!!
msn op m'n 6230
ik had al een aantal programma's geprobeerd, maar deze werkt echt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet zo enthousiast, ik kan pas over 1,5 maand ongeveer GPRSen (nieuw abbo dan :P) :+
Maar waarom kan de 6230 nou weer geen .jad eigenlijk |:( ook irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668 schreef op 25 mei 2004 @ 15:07:
Niet zo enthousiast, ik kan pas over 1,5 maand ongeveer GPRSen (nieuw abbo dan :P) :+
Maar waarom kan de 6230 nou weer geen .jad eigenlijk |:( ook irritant
pc suite herkent dacht ik alleen de .jar files. Dus je hebt een jar en een jad nodig als je een prog wilt installeren. Correct me if i'm wrong

Dit is dus echt een aanrader voor iedereen die z'n gprs instellingen al goed heeft staan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 111533 op 25-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07 14:31

DeZzL

Rocket surgeon

als je deze nou eens download en via de Nokia PC Suite op de telefooon zet:
http://mobent.co.uk/trial/implus-ft.jar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 27668 schreef op 25 mei 2004 @ 14:58:
[...]

En dat cker elke keer :+ das nog meer werk ;)

[...]
hehe snap ik maa rheb je het al een keer geprobeert om het via deze manier te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aleen jammer dat het een trial version is... na 3 berichtjes kapt ie ermee

Edit :-------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 111533 op 25-05-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Anoniem: 111533 schreef op 25 mei 2004 @ 15:16:
aleen jammer dat het een trial version is... na 3 berichtjes kapt ie ermee

ik zit er over te denken om het te kopen voor 10 euro's, of zijn er mensen die aan een gekraakte versie kunnen komen
Dit is niet echt de bedoeling van dit topic, en zoiezo niet op GoT ,
vragen naar illegale of gekraakte software is niet toegestaan op GoT :X

zie GoT policy #copyright

[ Voor 16% gewijzigd door NoReseth op 25-05-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660

DeZzL schreef op 25 mei 2004 @ 15:10:
[...]

Uhm.... Als ik .jar bestand erop zet en dan "Toepassingen Selecteren" in verzameling open dan RESET mijn 6230.

als ik .jar bestand verwijder... doet alles het weer goed.... raar

v 3.15

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105660 op 25-05-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sephiroth schreef op 25 mei 2004 @ 15:18:
[...]

Dit is niet echt de bedoeling van dit topic, en zoiezo niet op GoT ,
vragen naar illegale of gekraakte software is niet toegestaan op GoT :X

zie GoT policy #copyright
woeps... :X sorry

ik verander hem wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:52
Ik heb sinds een maand nu de Nokia 6230, en hiervoor (en nu nog steeds) had/heb ik de Nokia 6100. Een bijzonder groot nadeel aan de Nokia 6230 vind ik de accuduur! Hoe lang gaat jullie accu mee? Na 3 dagen kan ik zeker weer opladen! Dan maak ik een paar foto's, misschien een filmpje, bel wat en stuur wat sms/mms. Ik heb een Vodafone 120 abbo en een Vodafone 50 SMS bundel, dus zo bijzonder veel wordt er niet gebruik gemaakt van het toestel dacht ik. Als minimale standby tijd staat op de site van Nokia 6 dagen, dit haal ik dus never nooit niet... :(

Nog een vraagje, vanwege bovenstaand probleem (indien ik geen maandagochtendmodel heb, dan gaat de accu namelijk terug) wil ik een 2e accu aanschaffen bij Expansys. Is er een originele acculader te koop waar je alleen de accu in kan stoppen, en dus niet de accu in de telefoon en de telefoon aan / in de lader?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107974

Sephiroth schreef op 25 mei 2004 @ 11:49:
[...]

Er zit een hele mooie cd bij je telefoon met software ...
Als je die nou installeerd dan gaat er een wereld voor je open :+
Je heb die software niet nodig, want ik had bij een vriend van me ook via laptop een liedje op me telefoon gezet. Als je je telefoon met camera zijde naast je infrarood van je laptop legt vind ie em vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

ff vraagje, als jullie iemand bellen met je nokia 6230 gaat ie dan ook over, of is er een stilte totdat er word opgenomen. Dit laatste is dus bij mij het geval, en is iets waar ik me zwaar aan kan ergeren omdat je nu niet zeker weet of je wel belt de ja of de nee.

Vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Brake_ schreef op 25 mei 2004 @ 15:43:
Als minimale standby tijd staat op de site van Nokia 6 dagen, dit haal ik dus never nooit niet... :(
Standby is echt als je er bijna niets mee doet.... als je elke dag er een beetje gebruik van maakt dan zal die t ook geen 6 dagen volhouden.

Wat ik ook klote vind... is dat accu-indicatie niet altijd klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114767

werkt de transcend mmc 265mb kaart ook in de nokia 6230? die staat er namelijk niet tussen in het starttopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114101

Anoniem: 114767 schreef op 25 mei 2004 @ 15:52:
werkt de transcend mmc 265mb kaart ook in de nokia 6230? die staat er namelijk niet tussen in het starttopic
Geen idee... heb zelf een Kingston 128mb, staat er ook niet tussen maar doet t wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Anoniem: 105660 schreef op 25 mei 2004 @ 15:51:
[...]

Standby is echt als je er bijna niets mee doet.... als je elke dag er een beetje gebruik van maakt dan zal die t ook geen 6 dagen volhouden.

Wat ik ook klote vind... is dat accu-indicatie niet altijd klopt.
Goed, dan gaan we niet zeuren over die 6 dagen...

Maar na 3 dagen de accu alweer leeg? En die indicatie, inderdaad! Als je het toestel opnieuw opstart, ben je zo 1 of 2 streepjes kwijt! En als je ff 5 minuten gebeld hebt ook. Zodra het eerste streepje verdwijnt, gaat de accu enorm hard achteruit... Is dit geen algemeen bekend "probleem"?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114767

Anoniem: 114101 schreef op 25 mei 2004 @ 15:58:
[...]

Geen idee... heb zelf een Kingston 128mb, staat er ook niet tussen maar doet t wel! :)
ik denk ook niet dat het uitmaakt, maar just for sure ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 114767 op 25-05-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 114767 schreef op 25 mei 2004 @ 15:52:
volgens last ik paar pagina's terug dat er iemand was die het wel gelukt was met een transcend mmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Brake_ schreef op 25 mei 2004 @ 16:00:
[...]

Goed, dan gaan we niet zeuren over die 6 dagen...

Maar na 3 dagen de accu alweer leeg? En die indicatie, inderdaad! Als je het toestel opnieuw opstart, ben je zo 1 of 2 streepjes kwijt! En als je ff 5 minuten gebeld hebt ook. Zodra het eerste streepje verdwijnt, gaat de accu enorm hard achteruit... Is dit geen algemeen bekend "probleem"?
Nou, dat vind ik dus ook. Als de batterijstreep één minder is, gaat ie steeds sneller. En bij de laatste 3 is het zo gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstraal
  • Laatst online: 10-12-2021
Modbreak: Linkje verwijderd
Hier kun je zo'n 60 mooie javagames downloaden trouwens... Misschien wel handig om te weten O-)

[ Voor 37% gewijzigd door Renegade op 26-05-2004 15:37 ]

LE40A552 + PS3 = Pure win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114101

waterstraal schreef op 25 mei 2004 @ 16:24:
Hier kun je zo'n 60 mooie javagames downloaden trouwens... Misschien wel handig om te weten O-)
Als ze ook nog werken enzo... dan ben jij COOL! _/-\o_ :)

edit:
Modbreak: Ook hier ff linkje verwijderd

[ Voor 23% gewijzigd door Renegade op 26-05-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
THE_BASE schreef op 25 mei 2004 @ 16:23:
[...]

Nou, dat vind ik dus ook. Als de batterijstreep één minder is, gaat ie steeds sneller. En bij de laatste 3 is het zo gebeurd...
5 tot 10 minuten bellen en je kan weer gaan laden, ja? Vind het erg jammer, want de BL-5C is afaik de nieuwste accu die Nokia heeft uitgebracht. Ok, de Nokia 6230 zal veel stroom vragen ivm dat TFT scherm, maar Bluetooth heb ik bijv standaard niet aanstaan...

Weet iemand nou van het bestaan van een originele losse accu lader af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstraal
  • Laatst online: 10-12-2021
Anoniem: 114101 schreef op 25 mei 2004 @ 16:32:
[...]

Als ze ook nog werken enzo... dan ben jij COOL! _/-\o_ :)
Als ze niet zouden werken zou ik ze niet posten he O-)... Met uitzondering van een paar werken ze allemaal op de 6230... Heb zelf getest :-)

LE40A552 + PS3 = Pure win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Brake_ schreef op 25 mei 2004 @ 16:34:
[...]

5 tot 10 minuten bellen en je kan weer gaan laden, ja? Vind het erg jammer, want de BL-5C is afaik de nieuwste accu die Nokia heeft uitgebracht. Ok, de Nokia 6230 zal veel stroom vragen ivm dat TFT scherm, maar Bluetooth heb ik bijv standaard niet aanstaan...

Weet iemand nou van het bestaan van een originele losse accu lader af?
Zag hem inderdaad voorbij komen op eBay... ff zoeken op 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_Brake_ schreef op 25 mei 2004 @ 15:43:
Ik heb sinds een maand nu de Nokia 6230, en hiervoor (en nu nog steeds) had/heb ik de Nokia 6100. Een bijzonder groot nadeel aan de Nokia 6230 vind ik de accuduur! Hoe lang gaat jullie accu mee? Na 3 dagen kan ik zeker weer opladen! Dan maak ik een paar foto's, misschien een filmpje, bel wat en stuur wat sms/mms. Ik heb een Vodafone 120 abbo en een Vodafone 50 SMS bundel, dus zo bijzonder veel wordt er niet gebruik gemaakt van het toestel dacht ik. Als minimale standby tijd staat op de site van Nokia 6 dagen, dit haal ik dus never nooit niet... :(
Ook mijn grootste probleem, sinds ik ook BT gebruik in de auto laad hij ook niet meer op in de auto, de standby tijd valt me vies tegen...

Rest perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zojuist terug van de stad en heb meegenomen....

Nokia Dcv-14 deskstand (20 eurie)
Ik dacht eerst dat er een lader inzat of erbij zat... maar nix... is gewoon een stukje plastic.
Je kunt er je lader en dku-2 kabel aansluiten... dan pas begint die machtig te worden.
Ik koop me nog een imitatie dku-2 van http://www.stuntprijzen.net/ en klaar is kees.

naja... Bauer ( electrozaak) wilde niet mijn headset modde.... :( en ik heb er geen tijd en geen zin in... naja moet ooit maar zelf doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:44
* dapluiz heeft eindelijk zijn 6230 binnen :)
En wat ik zo snel heb gezien bevalt ie me nu al :)
ff morgen bluetooth dongle-tje kopen en dan gaan met die banaan :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
- HELE DIKKE EDIT -

Heb hem gevonden!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5700622386&rd=1

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4680.jpg
Extra laadgedeelte voor een 2de accu / Extra shaft for 2nd battery
_/-\o_ @ THE_BASE

* _Brake_

[ Voor 69% gewijzigd door _Brake_ op 25-05-2004 18:25 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 14-07 22:27
_Brake_ schreef op 25 mei 2004 @ 18:20:
- HELE DIKKE EDIT -

Heb hem gevonden!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5700622386&rd=1

[afbeelding]

[...]

_/-\o_ @ THE_BASE

* kokorico
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:59

JT

VETAK y0

Fuckz0r :/ M'n pa wil niet een bedrijfs abbo op zijn naam afsluiten met die Nokia...hij heeft er geen eens echt een goede reden voor :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372

Door waterstraal - Tuesday 25 May 2004 16:24

Hier kun je zo'n 60 mooie javagames downloaden trouwens... Misschien wel handig om te weten

Echt een super site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duffet1
  • Laatst online: 19-06 21:12
he hallo, sommige Mp3 bestanden doen het niet , dan geef hij een fout bij het schrijven: onjuiste parameter! Weet iemand hoe dit kan, of heeft iemand een programma'tje om MP3 om te zetten in AAC ofzo ? Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55704

Mensen, alles heeft de foon, behalve ZOOM.
Of ligt da aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duffet1
  • Laatst online: 19-06 21:12
nee klopt kunt alleen nadat de foto is gemaakt n beetje zoomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64144

kheb een MSI bluetooth dongle, op de doos staat pc2pc bluetooth msi BToes bluetooth USB dongle. heb hier dan de 6230 pas gekocht. Nu de seriele bluetooth poort werkt enzovoort, en ik krijg verbinding, maar bij mRouter geeft hij geen verbinding aan, wel verbinding aan het maken maar het komt nooit tot verbinding, en ook bij my bluetooth places als ik in de map gallerij wil gaan blijft hij verbinding maken maar geraakt hij er nooit. Heb al verschillende poorten geprobeerd maar het helpt niet. Heb software van bluetooth dongle ook opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82581

ik heb ff een vraagje, (heb vandaag ook toestel aangeschaft.) alles werkt...heb via bluetooth me adresboek aangepast en muziek eropgezet....alleen ehh hoe krijg ik die plaatjes die ik heb gemaakt op me pc>
als ik in het menu Nokia Phone Browser op Nokia 6230 klik krijg ik:
galerij en als ik daarop klik: de bewerking kan niet worden voltooid??

huh¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Wie kan mij precies vertellen hoe ik een uitgepakte .jar bestand op me telefoon krijg, ik heb dus een spelletje gedownload en wil weten hoe ik die op me tel krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waterstraal schreef op 25 mei 2004 @ 16:24:
Nogmaals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ aan waterstraal
edit:
Modbreak: Ook hier ff linkje verwijderd

[ Voor 23% gewijzigd door Renegade op 26-05-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

racoon schreef op 25 mei 2004 @ 20:38:
Wie kan mij precies vertellen hoe ik een uitgepakte .jar bestand op me telefoon krijg, ik heb dus een spelletje gedownload en wil weten hoe ik die op me tel krijg
Via Nokia PC Suite, en je kan alleen .jar
DeZzL schreef op 25 mei 2004 @ 15:10:
[...]

WOei! Jij bent liev :>
DancePlaza schreef op 25 mei 2004 @ 15:15:
[...]

hehe snap ik maa rheb je het al een keer geprobeert om het via deze manier te doen?
Nog niet, doe ik morgenmiddag wel even 8)7
Anoniem: 111533 schreef op 25 mei 2004 @ 15:08:
[...]

pc suite herkent dacht ik alleen de .jar files. Dus je hebt een jar en een jad nodig als je een prog wilt installeren. Correct me if i'm wrong

Dit is dus echt een aanrader voor iedereen die z'n gprs instellingen al goed heeft staan ;)
En dat vind ik nou dus niet liev he, hoe moet je anders er iets op knallen?? ieg die .jar is ook gepost _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27

AJM

JnX schreef op 24 mei 2004 @ 22:58:

Nu viel mij gisteren al op dat er een dode pixel op mn scherm zit, aan de rechterzijkant dus het valt niet echt op. Deze is vooral bij een wit scherm heel duidelijk te zien.

Nou zit ik net goed naar mn telefoon te kijken en valt me ineens op dat er veel meer pixels een beetje flikkeren als ik mn telefoon een beetje om zn as draai (horizontaal en verticaal) bij een wit scherm. Dit zijn er zeker een stuk of 10/15. Ook zijn er volgens mij een paar dode pixles bij gekomen :?

Wat moet ik hiermee? Heb ik hier garantie op? Is dat 'flikkeren' bij jullie ook zo, of zijn dit ook een soort dode pixels :/ ?
Ik heb mijn 6230 ook sinds zaterdag, nu zag ik al een keer tijdens het aan/uitzetten een witte horizontale lijn beetje onderaan in het beeld. Geen idee of dit zo hoort, maar een vriend van mij heeft hem ook sinds zaterdag en zag ook zo'n witte streep door het beeld. Voor de duidelijkheid: als de telefoon aan staat is niks te zien van een dode pixel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Anoniem: 111533 schreef op 25 mei 2004 @ 21:10:
[...]

Nogmaals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ aan waterstraal
Ben ik het roerend mee eens! :D (Werkelijk waar, SUPER!) (Ik ben weer active in deze topics na enkele weken, kost aardig wat tijd om 2 hele topics door te spitten in een paar uur! Maar dan heb je ook wel wat extra's geleerd... Soms dan)

Iemand al reeds een oplossing voor het Blank Operator logo in *.nol / *.wml / *.ota op je Nokia 6230 te krijgen ZONDER te WAP'en? Heb met Vodafone nog geen Live! Abonnement afgesloten, en het lijkt me wel interessant als het ook mogelijk is zonder te WAP'en. Overigens herkent de telefoon het bestand op geen enkele manier via Bluetooth (OBEX File Transfer, Push Object, Nokia Phone Browser, etc. etc.) Wie weet Oxygen Phone Manager 2?

[ Voor 3% gewijzigd door s.Zero op 25-05-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JnX schreef op 24 mei 2004 @ 22:58:

nu je het zegt :P ik heb ff frontje dr af gehaald en als ik mn scherm aan heb en ik haal em beetje heen en weer zie ik ook geflikker. Heb er geen last van als ik gewoon met hoes en al normaal kijk :)

Zal er wel bij horen 8)7

edit: ow was schijnbaar vuil want toen ik ff blies was het weg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 25-05-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_GoldStrike_ schreef op 25 mei 2004 @ 21:15:
[...]

Ik heb mijn 6230 ook sinds zaterdag, nu zag ik al een keer tijdens het aan/uitzetten een witte horizontale lijn beetje onderaan in het beeld. Geen idee of dit zo hoort, maar een vriend van mij heeft hem ook sinds zaterdag en zag ook zo'n witte streep door het beeld. Voor de duidelijkheid: als de telefoon aan staat is niks te zien van een dode pixel oid.
Owh dat heb ik ook, heel stom. Niet altijd, maar soms als ik hem uitzet, op ongeveer 33% vanaf beneden gezien een witte lijn op het display. Als het toestel vastloopt blijft zelfs alle tekst staan... knap zonder spanning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

s.Zero schreef op 25 mei 2004 @ 21:16:
[...]

Ben ik het roerend mee eens! :D (Werkelijk waar, SUPER!) (Ik ben weer active in deze topics na enkele weken, kost aardig wat tijd om 2 hele topics door te spitten in een paar uur! Maar dan heb je ook wel wat extra's geleerd... Soms dan)

Iemand al reeds een oplossing voor het Blank Operator logo in *.nol / *.wml / *.ota op je Nokia 6230 te krijgen ZONDER te WAP'en? Heb met Vodafone nog geen Live! Abonnement afgesloten, en het lijkt me wel interessant als het ook mogelijk is zonder te WAP'en. Overigens herkent de telefoon het bestand op geen enkele manier via Bluetooth (OBEX File Transfer, Push Object, Nokia Phone Browser, etc. etc.) Wie weet Oxygen Phone Manager 2?
logomanager wil wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114424

hey ik heb nu gprs via orange world... maareuh wat kan ik er nou eigelijk mee...

(hoe werkt het ....)

* Anoniem: 114424 is best newbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:35
check daarvoor de orange world thread :) is in de search wel te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 14-07 22:27
Ik zag op een veilingsite een nokia 6230 staan voor 300 eU (nieuwe telefoon). Is te te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114424

marteltor schreef op 25 mei 2004 @ 22:09:
check daarvoor de orange world thread :) is in de search wel te vinden :)
should have seen thatone comming....

kzal ff kijken.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.