Lees even de startpostRobbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 21:21:
Hallo,
Ik had een vraagje.
Is het mogelijk om de operator naam weg te halen?
Er staat bij mij nu vodafone NL in het scherm en dat vindt ik niet echt fraai.
Kan dat ook weg?
Mvg
Robbert van den Berg
Dat zou ik ook wel eens willen wetenRobbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 21:21:
Hallo,
Ik had een vraagje.
Kan dat ook weg?
Mvg
Robbert van den Berg
Ik moet steeds op OK klikken tijdens Outlook Sync:
Daar heeft Express-Soft gelukkig iets op gevonden, het programmaatje ClickYes: "Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages."
Bijbehorende post - door bommel
Download ClickYes
dit las ik in de sp maar geldt dit ook voor het oploaden van java games en mp3's?
zou wel handy zijn
Daar heeft Express-Soft gelukkig iets op gevonden, het programmaatje ClickYes: "Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages."
Download ClickYes
dit las ik in de sp maar geldt dit ook voor het oploaden van java games en mp3's?
Verwijderd
staat gewoon in de startpost hoorRobbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 21:21:
Hallo,
Ik had een vraagje.
Kan dat ook weg?
Mvg
Robbert van den Berg
Verwijderd
kan je dat niet gewoon istellen met je phone?...Januszjes schreef op 23 mei 2004 @ 21:28:
Ik moet steeds op OK klikken tijdens Outlook Sync:
Download ClickYes
dit las ik in de sp maar geldt dit ook voor het oploaden van java games en mp3's?zou wel handy zijn
Het is al gelukt!
[ Voor 84% gewijzigd door Disksoft op 23-05-2004 21:41 ]
Verwijderd
Hey iedereen, ik zit er over te denken om eens iets te programeren voor de 6230 maar ik weet niet waar ik moet beginnen. zit er hier iemand die mij wil helpen.
Weet niemand hoe ik gprs met vodafone werkend krijg ??
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
ook weer een startpost vraag...
wordt een beetje een opsomming van dezelfde vragen, gesteld door n00bs die geen moeite nemen te lezen en nog steeds denken dat GoT een vraagbaak is...
Hoe kan je via de computer je MMC kaart benaderen zonder kaart lezer?
Dus dat ik die bestanden kan zien en er heen kan kopieëren.
Mvg,
Robbert
Mvg,
Robbert
Verwijderd
via nokia PC suite..Robbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 21:52:
Mvg,
Robbert
mss moet jij zelf us wat searchen en de startpost lezen!!
kan je een afspeellijst op die al op je tel staat ook nog editten?? (nr toevoegen enz)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 21:55 ]
Verwijderd
Als ik op me geheugen mp3 zet kan ik ze niet afspelen in music player hoe zet ik dat ik ook een soort van music player op me geheugen heb dan?
't Is werkelijk onvoorstelbaar, het antwoord staat 10 zinnen hierbovenRobbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 21:52:
Mvg,
Robbert
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
startpostVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:54:
Als ik op me geheugen mp3 zet kan ik ze niet afspelen in music player hoe zet ik dat ik ook een soort van music player op me geheugen heb dan?
WAAROM LEEST NIET IEDEREEN EERST FF DE STARTPOST VOOR EEN VRAAG TE STELLEN
kan je een afspeellijst die al op je tel staat ook nog editten?? (nr toevoegen enz)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 21:58 ]
Verwijderd
Pfff... ik kan toch niet in opties komen van music player omdat ie dan zegt "geen muziek bestanden gevonden"
Verwijderd
je moet eerst een afspeellijst maken met audio managerVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:00:
Pfff... ik kan toch niet in opties komen van music player omdat ie dan zegt "geen muziek bestanden gevonden"
ik zie het andwoord niet staan hoor hoe je via je pc je MMC kaart kan berijken.
Niet op deze pagina ook niet op de eerste. Of ik ben blind.
Als het ergens staat plak het dan ff in een post op deze reactie aub.
mvg,
robbert
mvg,
robbert
Verwijderd
ja die heb ik ...Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:05:
[...]
je moet eerst een afspeellijst maken met audio manager
Verwijderd
@SQX:
kan je een afspeellijst die al op je tel staat ook nog editten?? (nr toevoegen enz)
MP3 of AAC bestanden afspelen & ID3 tags:
Omdat sommige mensen denken hier problemen mee hebben, terwijl dat bijna nooit het geval is, hier toch een stukje over dit zogenaamde probleem:
De muziekbestanden moeten gewoon naar de root van het MMC weggeschreven worden. Daarna is het een kwestie van het verversen van het de
afspeellijst in de telefoon en moet het weer werken. Tuurlijk zouden wij dit
anders willen zien, maar misschien komt zoiets nog een keer.
De problemen met de ID3 Tags zijn dat er sommige nummers op de telefoon
anders aangeduid zijn dan de bestandsnaam van het muziekbestand, of
andersom. Dus het bestand heet "Michael Jackson - History - CD 1 - 01 -
Billie Jean" maar wordt op de telefoon getoond als "Michael Jackson - Billie Jean".
Dit is te voorkomen dat de ID3 Tag aangepast wordt, door middel van
Winamp, zodat deze goed weergegeven wordt.
is je tel eigenlijk wel geconnect met je comp?Robbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 22:05:
mvg,
robbert
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 22:15 ]
Dat is voor vodafone live, en die heb ik niet, maar heb ze wel geinstalleerd maar dan zegt ie dat er geen verbindig beschikbaar isVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:48:
ook weer een startpost vraag...![]()
wordt een beetje een opsomming van dezelfde vragen, gesteld door n00bs die geen moeite nemen te lezen en nog steeds denken dat GoT een vraagbaak is...
Verwijderd
Ik weet niet of dit helpt maar je moet ff je telefoon aan en uit zetten dan is de lijst 'geupdate' en staan je nieuwe mp3'tjes in de lijst.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:54:
Copy+Paste: Nou, inmiddels is het me duidelijk dat je gewoon een bestand met de rechtermuis via Windows moet aanklikken, kopiëren naar Bleutooth -> Nokia 6230, dan ontvang je het als 'Bestand ontvangen', en kun je het opslaan waar je wilt!!Robbert_berg schreef op 23 mei 2004 @ 22:05:
mvg,
robbert
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
nou dat is nog best lastig. ik heb ff gekeken en alles over GPRS og G3 ofzo maar wab wordt wel ondersteund maar wijnig inforacoon schreef op 23 mei 2004 @ 22:25:
[...]
Dat is voor vodafone live, en die heb ik niet, maar heb ze wel geinstalleerd maar dan zegt ie dat er geen verbindig beschikbaar is
Heb jij het wel aan de praat gekregen??Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:38:
[...]
nou dat is nog best lastig. ik heb ff gekeken en alles over GPRS og G3 ofzo maar wab wordt wel ondersteund maar wijnig info
Verwijderd
nou ik heb orange gelukkig. wat ik zou doen als ik jou was is nog meer op de site kijken en als dat niet lukt zoveel mogelijk van alle andere providers vergelijken en proberen zo je eigen instellingen te vinden. probleem is echter het ip adress en telefoon nummer...
succes
Bel even naar de helpdesk van Vodafone, ze moesten bij mij nog iets activeren voor mijn nummer.racoon schreef op 23 mei 2004 @ 22:25:
[...]
Dat is voor vodafone live, en die heb ik niet, maar heb ze wel geinstalleerd maar dan zegt ie dat er geen verbindig beschikbaar is
Ik heb vandaag een beetje rondgekeken op het net op zoek naar een messenger client, want de messenger van TipicME uit de startpost die doet het bij mij evenals bij m'n buurmeisje niet.
Ik kwam bij de gratis messenger van Justyak (http://www.justyak.com) terecht, die door een aantal reviews wordt aangeraden.
Ik heb het nog niet kunnen proberen want me batterij is zowat op, en ben pas morgen weer thuis.
Maar iemand anders misschien ervaring met deze messenger?. Of misschien iemand die hem nu al ff kan uitproberen?.
Ik kwam bij de gratis messenger van Justyak (http://www.justyak.com) terecht, die door een aantal reviews wordt aangeraden.
Ik heb het nog niet kunnen proberen want me batterij is zowat op, en ben pas morgen weer thuis.
Maar iemand anders misschien ervaring met deze messenger?. Of misschien iemand die hem nu al ff kan uitproberen?.
Two is always better than one..
Het is eigenlijk te gek voor woorden hoeveel mensen de startpost niet lezen. Terwijl het er toch duidelijk in staat. (Ja, ik ben er weer na een heerlijk lang weekend.) Sorry voor de afwezigheid.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik heb mn Nokia 6230 ook sinds vrijdag maar ik vind het echt een kl*te foon....
Hiervoor had ik een koelkast (nokia 7650) maar die kan veel meer... alleen geen mmc wat wel erg jammer is en daarom had ik de 6230 gekocht...
Ik vind dat ie veel te veel bugs bevat
- mijn headset werkt niet (paar resets werken niet)
- ps suite werkt niet optimaal
- voor BT moet je continue je telefoon weer uit en aan zetten.
Ik zit te denken om hem weer terug te brengen of te verkopen. Kan ik weer zo naar de winkel en zeggen dat ik niet tevreden ben met de telefoon? Kan dat? of krijg je dan het geld van je telefoon terug maar zit je nog wel met je abo?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Hiervoor had ik een koelkast (nokia 7650) maar die kan veel meer... alleen geen mmc wat wel erg jammer is en daarom had ik de 6230 gekocht...
Ik vind dat ie veel te veel bugs bevat
- mijn headset werkt niet (paar resets werken niet)
- ps suite werkt niet optimaal
- voor BT moet je continue je telefoon weer uit en aan zetten.
Ik zit te denken om hem weer terug te brengen of te verkopen. Kan ik weer zo naar de winkel en zeggen dat ik niet tevreden ben met de telefoon? Kan dat? of krijg je dan het geld van je telefoon terug maar zit je nog wel met je abo?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Verwijderd
als het goed is moet je aanspraak kunnen maken op een toestel tevredenheids garantie. dit houdt in dat je binnen 14 dagen je toestel zou kunnen ruilen, mits geheel onbeschadigd en nog compleet in doos met kassabon.
het abonnement kan niet worden geannuleerd, dit kan alleen binnen 24 uur, dus je zult een ander toestel kunnen uitzoeken met de korting van je gekozen abonnement.
toch raar dat het toestel je niet bevalt, het zou ook zo kunnen zijn dat het je net heeft getroffen en een toestel met software-problemen hebt gekregen. je zou ook hetzelfde toestel weer kunnen nemen en dan kijken of de bugs aanhouden en anders opnieuw aanspraak maken op dezelfde tevredenheidsgarantie.
succes!
het abonnement kan niet worden geannuleerd, dit kan alleen binnen 24 uur, dus je zult een ander toestel kunnen uitzoeken met de korting van je gekozen abonnement.
toch raar dat het toestel je niet bevalt, het zou ook zo kunnen zijn dat het je net heeft getroffen en een toestel met software-problemen hebt gekregen. je zou ook hetzelfde toestel weer kunnen nemen en dan kijken of de bugs aanhouden en anders opnieuw aanspraak maken op dezelfde tevredenheidsgarantie.
succes!
ik mis gewoon symbian OS.... Ik wil graag de Nokia 7610 maar die is nog niet te koop in NL, uiteraard wel in het buitenland.... Misschien verkoop ik de telefoon wel via marktplaats oid, ik heb daar prijzen gezien van ca. 300 euros
ga iig even naar de vodafone shop kijken wat voor mogelijkheden hun bieden...
ga iig even naar de vodafone shop kijken wat voor mogelijkheden hun bieden...
Verwijderd
Ik zou het je graag willen zeggen, maar mijn pc crashte toen ik bezig was (ben bijna zeker dat mijn videokaart van 4 maanden oud de geest heeft gegeven). Zodra deze vervangen is (en dat kan nog wel ff duren omdat ik weinig tijd heb om naar de winkel te gaan) kan ik weer opnieuw een poging doen. Tot dan kan ik alleen op me werk met de pc spelen (en hier helaas geen dvd speler). Maar aangezien de filmpjes allemaal zeer kort zijn ga ik er van uit dat ze maar een paar mb groot zijn per aflevering.JaymzHetfield schreef op 23 mei 2004 @ 11:26:
[...]
Die dvd is echt vet, hoe groot wordt zoiets? Ik heb ook nog 49 losse flash afleveringen, die omzetten naar 3gp zal iets lastiger worden vrees ik...
Verwijderd
Dit weekend heb ik me doodgeergerd aan me telefoon..
ik heb nu t-mobile, en hij valt spontaan uit..als ik een knop indruk. Ook als ik een smsje ontvang.. krijg ik niks, doe tel uit en aan, en zie een envelopje dat ik een bericht heb. Nadat ik 3x me mobiel uit/aan deed, had ik 3 dezelfde smsjes
Ik heb software 3.14, bij GSM-track vandaan. Weet iemand wat dit is?
Danceplaza had hetzelfde toch?
ik heb nu t-mobile, en hij valt spontaan uit..als ik een knop indruk. Ook als ik een smsje ontvang.. krijg ik niks, doe tel uit en aan, en zie een envelopje dat ik een bericht heb. Nadat ik 3x me mobiel uit/aan deed, had ik 3 dezelfde smsjes
die is dus echt niet gratis he. Okay, het progje zelf is gratis maar je mag er maar beperkt gebruik van maken want na een bepaalde tijd moet je lappen.BlizZie schreef op 24 mei 2004 @ 00:36:
Ik heb vandaag een beetje rondgekeken op het net op zoek naar een messenger client, want de messenger van TipicME uit de startpost die doet het bij mij evenals bij m'n buurmeisje niet.
stukje van de website :
JustYak™™ Chat
JustYak™ Chat service is very affordable. The monthly subscription is Euro €3.80 (US$4.18) per month for unlimited usage.
· No per message charge for sent and received messages
· No international message charge.
· Message length longer than SMS; each JustYak™ message
..maximum 250 characters.
Overigens stond er ooit in ik meen deel 4 of 5 een link naar een wel gratis messenger --> http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp
maar die is weer niet opgenomen in de sp
Wij zitten in Zoetermeer. De prijzen (hou je vast):THE_BASE schreef op 22 mei 2004 @ 17:59:
[...]
Nou, zeg maar, wat kost het en waar zit je. Of anders even mailen
A-cover 6230 Graphite/Pearl White E 25,00
B-cover 6230 Graphite/Pearl White E 18,00
Keypad 6230 Graphite/Pearl White E 22,40
De combinatie van bovenstaande artikelen bieden wij aan voor E 49,00.
Alle bovenstaande prijzen zijn exclusief 19% BTW.
We kunnen versturen, maar dat kost E 10,00 exclusief BTW.
Verwijderd
Sciver3 schreef op 24 mei 2004 @ 10:19:
[...]
Wij zitten in Zoetermeer. De prijzen (hou je vast):
Volgens mij zijn dat hele goedkope prijzen, kan me herinneren dat orginele nokia frontjes altijd rond de E 40,- lagenSciver3 schreef op 24 mei 2004 @ 10:19:
[...]
26,66 voor een keypad !?Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 10:24:
[...]
![]()
Sick! Voor een paar stukjes plastic in een ander kleurtje! Ze voelen nog fragiel aan ook...
[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 24-05-2004 10:53 ]
nopSephiroth schreef op 24 mei 2004 @ 10:50:
[...]
Volgens mij zijn dat hele goedkope prijzen, kan me herinneren dat orginele nokia frontjes altijd rond de E 40,- lagen
hehee volgens mij moet ik ff een Ooeps neerzetten
ik zit net op ebay, dus ik denk ik ga ff kijken voor die blue cover, gezien voor 18 dollar, gewoon nieuw, koopje dus. en ik inloggen, koop ik dat ding. maar moet ik met paypal betalen, ik heb die knakker al gemaild want ik ga geen paypal aanvragen want heb geen creditcard.. en die ben ik ook niet van plan om aan te vragen
hehhehe whooooeeps
[ Voor 35% gewijzigd door orange.x op 24-05-2004 11:43 ]
Tjah, dat ken ik... nou weet je wat, ik krijg binnenkort zat Graphites binnen, ruil ik mijn frontje wel zelf om uit de voorraadSciver3 schreef op 24 mei 2004 @ 10:19:
[...]
Heb je toevallig ook een pic van die donker blauwe die jij bedoeldorange.x schreef op 24 mei 2004 @ 10:53:
[...]
nopik zag vrijdag bij phonehouse 6230 frontje ( zonder keypad though ) voor 29 euro, origineel ja
en daar hadden ze ook grey, maar nergens hadden ze nog de donker blauwe, denk dat ik die over tijdje via internet maar import
want die is wel de vetste die er is/komt volgens mij, en ik wil de graphite ook nog hebben eigenlijk
Verwijderd
uit: t orange nieuwe tarieven topic.Stephane schreef op 24 mei 2004 @ 11:30:
Ja, het viel mij ook op dat Belcompany onwijs aan het stunten is met Orange.
Slimme constructie:
1 jaar Orange 30 houdt het volgende in:
6 maanden 30 = 180
6 maanden 20 = 120
Totale minimum investering = 300
Je krijgt:
300 beltegoed
15 euro startbonus
30 euro extra bundel
5 euro prepay omzet bonus
gratis cd borsato
en een toestel naar keuze o.a.: Samsung E700, Motorola V600 (aanrader), Nokia 6230 (aanrader)
Iemand van jullie dit misschien al gehoord? (omdat niemand t in t andere topic het eigenlijk zeker weet)
Verwijderd
hallo,
ik heb sinds kort ook de 6230 nederlandse versie, alles werkt perfect.
Alleen 1 ding valt mij op, zodra ik iemand bel hoor ik geen overgaantoon zeg maar.
er word wel gewoon gebeld alleen hoor alleen de toon niet. Heeft iemand van jullie toevallig daar ook last van.
Vriendelijk bedankt
ik heb sinds kort ook de 6230 nederlandse versie, alles werkt perfect.
Alleen 1 ding valt mij op, zodra ik iemand bel hoor ik geen overgaantoon zeg maar.
er word wel gewoon gebeld alleen hoor alleen de toon niet. Heeft iemand van jullie toevallig daar ook last van.
Vriendelijk bedankt
Weet iemand of Deze kabel werkt icm de Nokia 6230?
Denk het eigenlijk niet omdat in de sp staat dat het de DKU-2 moet zijn...
New! This is one of the best cables we have seen! This USB cable is fully DKU-5 compatible, but also recharges the phone while it is connected. Charger fully configurable using the supplied PC monitor/charger software.
Supports any Pop-port phone compatible with the Nokia DKU-5, including most of Nokia's recent colour phones.
Sephiroth schreef op 24 mei 2004 @ 11:59:
[...]
Heb je toevallig ook een pic van die donker blauwe die jij bedoeld
stomme vraag dus he!bommel schreef op 24 mei 2004 @ 12:07:
Weet iemand of Deze kabel werkt icm de Nokia 6230?
[...]
Verwijderd
de 9e keer dat je dat vraagt in het voorbijgaan van 9 postsVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:08:
@SQX:
[...]
[...]
is je tel eigenlijk wel geconnect met je comp?
jazeker, nu nog zien hoe ik dat ding ga betalen haha
is opzich niet het topic ervoor i know
Verwijderd
Hallo ieder en al
Ik heb de onderstaande vraag al eerder gesteld, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Dus alsjeblieft help mij.
Ik heb een probleem bij het synchroniseren van mijn nokia 6230 met mijn pc. Ik gebruik een belkin class 2 bluetooth usb dongle.
Als ik in nokia pc suite instel dat ik alleen agenda taken en notities wil synchroniseren, dan gaat dat prima. Echter als ik ook mijn contacten wil synchroniseren dan krijg ik een foutmelding dat syncml server geen volledig pakket kon verzenden.
Het vreemde is echter dat er contacten toegevoegd zijn, maar alleen die contacten die onder de categorie business vallen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Een tweede vraag is. Weten jullie of het mogelijk is om de namen als achternaam, voornaam naar de telefoon te synchroniseren i.p.v. voornaam achternaam?
Alvast bedankt
Ik heb de onderstaande vraag al eerder gesteld, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Dus alsjeblieft help mij.
Ik heb een probleem bij het synchroniseren van mijn nokia 6230 met mijn pc. Ik gebruik een belkin class 2 bluetooth usb dongle.
Als ik in nokia pc suite instel dat ik alleen agenda taken en notities wil synchroniseren, dan gaat dat prima. Echter als ik ook mijn contacten wil synchroniseren dan krijg ik een foutmelding dat syncml server geen volledig pakket kon verzenden.
Het vreemde is echter dat er contacten toegevoegd zijn, maar alleen die contacten die onder de categorie business vallen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Een tweede vraag is. Weten jullie of het mogelijk is om de namen als achternaam, voornaam naar de telefoon te synchroniseren i.p.v. voornaam achternaam?
Alvast bedankt
En werkt het bij jou??Rhodan schreef op 23 mei 2004 @ 23:19:
[...]
Bel even naar de helpdesk van Vodafone, ze moesten bij mij nog iets activeren voor mijn nummer.
Verwijderd
Hoi iedereen, ik heb een stom probleem met mn covers van mn 6230, ikkrijg namelijk het achterste covertje er niet af wat ik ook doe.
\Heeft iemand een idee?
\Heeft iemand een idee?
Ik heb ook best wat problemen gehad om de achtercover erop te krijgen, maar het is toch een schuifmeganisme.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:41:
Hoi iedereen, ik heb een stom probleem met mn covers van mn 6230, ikkrijg namelijk het achterste covertje er niet af wat ik ook doe.![]()
\Heeft iemand een idee?
Het knopje indrukken en dan naarboven schuiven, misschien met wat kracht maar het moet echt kunnen, al ging het bij mij niet van harte (gewoon met bijgeleverde 32mb mmc)
Verwijderd
Dat heb ik ookal geprobeerd, zelfs met een schroevendraaier beetje forceren, maar nee. Weet iemand of ze bij een Service Point ook dit soort problemen oplossen?Ik heb ook best wat problemen gehad om de achtercover erop te krijgen, maar het is toch een schuifmeganisme.
Het knopje indrukken en dan naarboven schuiven, misschien met wat kracht maar het moet echt kunnen, al ging het bij mij niet van harte (gewoon met bijgeleverde 32mb mmc)
Verwijderd
ik heb zelf ook op e-bay rondgeneusd voor 6230 zooi (heb trouwens naar aanleiding van jouw berichten ook via stuntprijzen een dku-2 nabouw gekocht, thnx voor de tip) en wil een desktop dual charger kopen (van hongkong shop of zoiets) maar daar kun je ook alleen via paypal betalen.orange.x schreef op 24 mei 2004 @ 10:53:
[...]
nopik zag vrijdag bij phonehouse 6230 frontje ( zonder keypad though ) voor 29 euro, origineel ja
en daar hadden ze ook grey, maar nergens hadden ze nog de donker blauwe, denk dat ik die over tijdje via internet maar import
want die is wel de vetste die er is/komt volgens mij, en ik wil de graphite ook nog hebben eigenlijk
hehee volgens mij moet ik ff een Ooeps neerzetten
ik zit net op ebay, dus ik denk ik ga ff kijken voor die blue cover, gezien voor 18 dollar, gewoon nieuw, koopje dus. en ik inloggen, koop ik dat ding. maar moet ik met paypal betalen, ik heb die knakker al gemaild want ik ga geen paypal aanvragen want heb geen creditcard.. en die ben ik ook niet van plan om aan te vragenmmmsie. hoop dat ik gewoon geld kan overmaken... maar volgens mij kost dat ook best wel wat geld als ik naar australie geld overmaak ? even de sns mailen en mijn broer vragen of hij iets kan met zijn cc
hehhehe whooooeeps
maar ik heb dus wel een paypal account aangemaakt (zonder een creditcard te hebben) en dan geld overgemaakt naar mn account, waarmee je vervolgens je aankoop op e-bay kunt betalen.
t is nog allemaal 'in progress', maar als t lukt laat ik je wel weer wat weten
Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
2 weken en 5 dagen
Waar heb je 'm vandaan?
2call.nl 11:00 uur besteld en (wordt eentonig bij 2Call...) volgende dag binnen
Wat voor abonnement heb je erbij?
Telfort 200 2-jarig
Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
MSI bluetooth dongle voor 30 euris uit de SP
Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Nee, komt denk ik wel over paar weeken, als het vakantiegeld binnen is
Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Alleen de bijgeleverde redelijk koptelefoon van Nokia
Welke beltoon heb je nu?
Uhm, een mp3tje, take me 2 the clouds above
Welke achtergrond heb je nu?
Spongebob, maar straks Heidi...
Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
3 mp3tjes, van een collega
Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
1, een testje
Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
't zijn er toch 2: de MP3-speler en de organiser
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
- Afspeellijsten op je foon zelf maken
- Dat de music player niet default in de standaardmap met muziekbestanden kijkt, maar bijv gewoon op de MMC (voor plaatjes kun je dit al aanpassen...)
2 weken en 5 dagen
Waar heb je 'm vandaan?
2call.nl 11:00 uur besteld en (wordt eentonig bij 2Call...) volgende dag binnen
Telfort 200 2-jarig
MSI bluetooth dongle voor 30 euris uit de SP
Nee, komt denk ik wel over paar weeken, als het vakantiegeld binnen is
Alleen de bijgeleverde redelijk koptelefoon van Nokia
Welke beltoon heb je nu?
Uhm, een mp3tje, take me 2 the clouds above
Spongebob, maar straks Heidi...
3 mp3tjes, van een collega
1, een testje
't zijn er toch 2: de MP3-speler en de organiser
- Afspeellijsten op je foon zelf maken
- Dat de music player niet default in de standaardmap met muziekbestanden kijkt, maar bijv gewoon op de MMC (voor plaatjes kun je dit al aanpassen...)
Haast creëer je zelf:-)
Verwijderd
heb ook een half uur zitten zweten om het open te krijgen... wat baalde ik zeg... had ik m eindelijk ontvangen, kreeg ik m niet open!Sephiroth schreef op 24 mei 2004 @ 13:44:
[...]
Ik heb ook best wat problemen gehad om de achtercover erop te krijgen, maar het is toch een schuifmeganisme.
1: houd m ondersteboven, achterstevoren in je hand
2: druk het knopje op de backcover in met je duim
3: met je andere hand schuif je met de nagel van je duim op de rand van het glimmende plastic de backcover eraf!
Gegarandeerd succes!
Toch maar is proberen in het geval dat ik ooit nog een datakabel of cardreader ga gebruiken, dan moet hij toch wat vaker open als 1 keer in het jaarVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:04:
[...]
heb ook een half uur zitten zweten om het open te krijgen... wat baalde ik zeg... had ik m eindelijk ontvangen, kreeg ik m niet open!en toen las ik iets dat tot nu toe alle keren heeft geholpen om m open te krijgen!
![]()
1: houd m ondersteboven, achterstevoren in je hand
2: druk het knopje op de backcover in met je duim
3: met je andere hand schuif je met de nagel van je duim op de rand van het glimmende plastic de backcover eraf!
Gegarandeerd succes!ben ook begonnen met schroevendraaiers... dit werkte toch beter!
Ik heb de achterkant van mn telefoon al vernield. Moet maar een nieuw frontje kopen. Perfecte telefoon maar dat is brak dat het allemaal net niet past
Weet iemand hoe je hem eraf kan slopen want schuiven is toch echt onmogelijk
ik krijg mijn achterkant er zo af, alleen de voorkant is lastiger
Bij de KPN is hij ook sinds vandaag leverbaar, heb toennet contact gehad met de KPN Mobile Info lijn, bij contract verlenging met Flexibel Allroud kost hij bij 1 jaar € 179,- en bij 2 jaar € 19,-
Dus ik ga morgen even naar het KPN Business Center
Dus ik ga morgen even naar het KPN Business Center
Verwijderd
Na veel onderwerpen over prijzen ed nu een echt probleem...
Ik heb een probleempje met de irda verbinding !
Verbinden naar mijn pc en bestanden overzetten van pc naar foon gaat oke máár als ik bestanden van mijn foon over wil zetten op de pc gaat het elke keer mis.
Ik heb pc suite 5.8 en 6.1 geprobeerd maar het helpt niet echt.
Krijg continu een foutmelding dat er niet verbonden kan worden. Zie de foon wel staan op de pc en kan daarna ook op galerij klikken maar dan komt de melding.
zou het wel fijn vinden als ik de foto's ook op mijn pc kan zetten dus jullie hulp is gewenst.
grtzz
Verbinden naar mijn pc en bestanden overzetten van pc naar foon gaat oke máár als ik bestanden van mijn foon over wil zetten op de pc gaat het elke keer mis.
Krijg continu een foutmelding dat er niet verbonden kan worden. Zie de foon wel staan op de pc en kan daarna ook op galerij klikken maar dan komt de melding.
zou het wel fijn vinden als ik de foto's ook op mijn pc kan zetten dus jullie hulp is gewenst.
grtzz
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:50:
[...]
ik heb zelf ook op e-bay rondgeneusd voor 6230 zooi (heb trouwens naar aanleiding van jouw berichten ook via stuntprijzen een dku-2 nabouw gekocht, thnx voor de tip) en wil een desktop dual charger kopen (van hongkong shop of zoiets) maar daar kun je ook alleen via paypal betalen.
maar ik heb dus wel een paypal account aangemaakt (zonder een creditcard te hebben) en dan geld overgemaakt naar mn account, waarmee je vervolgens je aankoop op e-bay kunt betalen.
t is nog allemaal 'in progress', maar als t lukt laat ik je wel weer wat weten
offtopic:
mail mij als je wilt op markwoei at hotmail punt com als je vordering boekt
mail mij als je wilt op markwoei at hotmail punt com als je vordering boekt
ik had al eerder gelezen dat niemand tot nu toe nieuwe toetsen kon vinden voor de 6230, is er inmiddels al iemand die ze ergens gezien heeft
Ik heb namelijk een "pearl white" maar als ik een donkere cover krijg zou ik toch graag andere toetsen willen
--edit--
Ik heb er 2 gevonden op
Mobilefun
en op
Complaza
Maar ze zijn wel enorm duur, 19 euro
Ik heb namelijk een "pearl white" maar als ik een donkere cover krijg zou ik toch graag andere toetsen willen
--edit--
Ik heb er 2 gevonden op
Mobilefun
en op
Complaza
[ Voor 36% gewijzigd door NoReseth op 24-05-2004 15:42 ]
Euh.. 1 pagina terug: [rml]Sciver3 in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml] (is wel nog iets duurder dan die prijs wat jij noemt..)Sephiroth schreef op 24 mei 2004 @ 15:38:
ik had al eerder gelezen dat niemand tot nu toe nieuwe toetsen kon vinden voor de 6230, is er inmiddels al iemand die ze ergens gezien heeft![]()
--edit--
Ik heb er 2 gevonden op
Mobilefun
en op
Complaza
[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-05-2004 15:50 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
geen intressant discussie punt? Zijn er niet meer die dit is opgevallen?Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 14:00:
....maar wat ik wel een tegenvaller vind is dat de telefoon 65 duizend kleuren ondersteund. Maar het hele menu en alles, behalve de foto's en filmpjes allemaal 256 kleuren zijn (heb ik ook nog niemand over gehoord...)
FlipFluitketel schreef op 24 mei 2004 @ 15:50:
[...]
Euh.. 1 pagina terug: [rml]Sciver3 in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml] (is wel nog iets duurder dan die prijs wat jij noemt..)
De 6230 draait ook op Symbian, maar dan type '40' ipv. '60', die qua mogelijkheden oa. is ontdaan van html browsen.sis en de installer voor de overvloed aan free-& shareware.sis . Hierdoor kan je alleen nog maar 'onzinnige' java apps installeren.roeni schreef op 24 mei 2004 @ 09:08:
ik mis gewoon symbian OS....
Ook ik mis daarom de 'PDA mogelijkheden' van onze good old 7650 soms, maar verder kan hij met dat kleinere schermpje hetzelfde (én meer!) als die ouwe baksteen.
Als jij het zo'n kfoon vindt dan had je in de serie60+ reeks moeten blijven (3650, 6600, 7610, 7700). De 6230 is simpelweg voor een andere doelgroep gemaakt.
Ik vind het overigens echt een wondertje van compacte techniek...
Suc6 met omruilen.
Pssst. Heb je overigens wel firmware 3.15+? Want bij mij werkt hij onder 3.15 prima, zeker met 128mb extra erin
Verwijderd
Er zit geen Symbian in dit toestel hoor... Het is het gewone Nokia systeem Series 40. Het Symbian systeem heet Series 60.bluf98 schreef op 24 mei 2004 @ 15:53:
De 6230 draait ook op Symbian, maar dan type '40' ipv. '60', die qua mogelijkheden oa. is ontdaan van html browsen.sis en de installer voor de overvloed aan free-& shareware.sis . Hierdoor kan je alleen nog maar 'onzinnige' java apps installeren.
Na lang weekend zit ik weer op stage.. en heb ik weer tijd om dit topic door te struinen..
eerst wil ik even zeggen dat denk ik 35% van de laastet posts gewoon terug te vinden is in de SP.. je heb van die mensen die niet ff de tijd nemen om de startpost door te nemen.. wel jammer
al een tijdje.. ff denken hoor..
Waar heb je 'm vandaan?
2call
T-Mobile 300 verlenging, 1 jaar
Bluetooth dongle van Sitecom, met aangepaste drivers.
Apacer 256MB, goeie prijs/kwaliteit-verhouding
modded headset
Welke beltoon heb je nu?
Usher
Mooie dame
256 vol met music
geen
MP3-speler i.c.m. MMC-kaart
Full screen caller ID
Tijdens luisteren naar MP3 wil ik via de headset voicedial kunnen activeren om mensen te bellen, etc. en zo niet alsnog de phone uit m'n zak te hoeven halen.
Simpelere connectie Bluetooth, is altijd een geklooi met COM-poorten enzo
Display-verbetering
meteen naar music player dmv via favorieten
@Januszjes
check t4telecom voor frontjes, daar heb ik mijn grey cover gehaald
zonder keypad
mijn broertje heeft er ook geen last van.
verder heb ik niet zoveel problemen met 3.14, niet dat ik er zelf last van heb.
.
het word mijn opvolger deze phone
eerst wil ik even zeggen dat denk ik 35% van de laastet posts gewoon terug te vinden is in de SP.. je heb van die mensen die niet ff de tijd nemen om de startpost door te nemen.. wel jammer
al een tijdje.. ff denken hoor..
Waar heb je 'm vandaan?
2call
T-Mobile 300 verlenging, 1 jaar
Bluetooth dongle van Sitecom, met aangepaste drivers.
Apacer 256MB, goeie prijs/kwaliteit-verhouding
modded headset
Welke beltoon heb je nu?
Usher
Mooie dame
256 vol met music
geen
MP3-speler i.c.m. MMC-kaart
Full screen caller ID
Tijdens luisteren naar MP3 wil ik via de headset voicedial kunnen activeren om mensen te bellen, etc. en zo niet alsnog de phone uit m'n zak te hoeven halen.
Simpelere connectie Bluetooth, is altijd een geklooi met COM-poorten enzo
Display-verbetering
meteen naar music player dmv via favorieten
@Januszjes
check t4telecom voor frontjes, daar heb ik mijn grey cover gehaald
zonder keypad
kan je gewoon via de obex file transfer doen dat kan zonder cardreader of datakabel.THE_BASE schreef op 22 mei 2004 @ 19:37:
Excuses als deze vraag al geweest is, maar wil hem toch stellen:
Kun je via je PC, met Bleutooth ook direct MP3/AAC-bestanden overzetten naar de MMC-kaart... of kan dat alleen met datakabel of Cardreader?
hmm helaas werkt dit niet voor mij. omdat ik misschien 3.14 hebt en jij 3.15..? zou je dat ff willen checken. ik kan alleen nummertje vooruitVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 14:55:
[...]
Dat kan wel hoor...
* Houd de headsetknop maar eens 3sec vast, dan spoelt hij 5sec verder.
* Houd de headsetknop nogmaals 3sec vast, nu kun je voicedialen...
* Om vervolgens weer de mp3speler te luisteren als je klaar bent met bellen, druk je nogmaals 3sec de knop in en spreek nu niets in.
* Vervolgens geeft hij een piep met de melding dat hij geen contactpersoon kan vinden en nu gaat de mp3speler weer aan...
(Misschien iets voor de FAQ in de SP?)
je kan gewoon die buraulader kopen bij de mediamarkt, dat heb ik gedaan.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:42:
Nog wat anders.. kheb pas de immitatie datakabel besteld, en ben nu ook wel geinteresseerd in de bureaulader met data gedoe erbij, weet iemand waar die lader te koop is, want kan hem nergens vinden?
ik had het zelfde probleem ook eerst. maar nu niet meer.. lijkt net of tmobile een update hebt gedaan met die simkaart ofzo.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 10:02:
Dit weekend heb ik me doodgeergerd aan me telefoon..
hmm.. waar heb jij de 7610 in het buitenland gezien, ja op de cebit in duitsland maar komt dacht 3/4th kwartaal uitroeni schreef op 24 mei 2004 @ 09:08:
ik mis gewoon symbian OS.... Ik wil graag de Nokia 7610 maar die is nog niet te koop in NL, uiteraard wel in het buitenland.... Misschien verkoop ik de telefoon wel via marktplaats oid, ik heb daar prijzen gezien van ca. 300 euros
het word mijn opvolger deze phone
uhm ja dat kan ik zelf aangeven in outlook 2003Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:24:
Van het kastje naar de muur lopen...
Je hebt helemaal gelijk, Symbian zit in alle Series vanaf 60 (+80, 90).ATB schreef op 24 mei 2004 @ 16:18
Er zit geen Symbian in dit toestel hoor... Het is het gewone Nokia systeem Series 40. Het Symbian systeem heet Series 60.
Blijft balen, komt zeker omdat Symbian OS & apps minimaal een resolutie van 176x208 nodig hebben?...
http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,010_20,00.html
Zie http://www.forum.nokia.com/main.htmlVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:37:
Hey iedereen, ik zit er over te denken om eens iets te programeren voor de 6230 maar ik weet niet waar ik moet beginnen. zit er hier iemand die mij wil helpen.
Suggestie: een volwaardige html browser onder java?!
Ik heb net mijn 6230 geregeld en ik was al driftig fotootjes aan het schieten toen ik erachter kwam dat ik er een paar wou deleten. Maar nu komt het: dat mag dus niet. Ik heb wel de firmware 3.15 dus daar kan het om wat voor reden dan ook niet aan liggen. Maar ik kan de foto's ook niet renamen of verplaatsen. Wat doe ik verkeerd? Is dit probleem bekend? Ik vind het maar een erg raar probleem!
Sorry al opgelost: ik moest mijn foon aan en uit zetten en toen lukte het wel. Maar het blijft een raar probleem
Sorry al opgelost: ik moest mijn foon aan en uit zetten en toen lukte het wel. Maar het blijft een raar probleem
[ Voor 14% gewijzigd door LtMarx op 24-05-2004 16:53 . Reden: zelf al opgelost ]
"Maar ik kan de foto's ook niet renamen of verplaatsen. Wat doe ik verkeerd?"
niets
"Is dit probleem bekend?"
ja
"Ik vind het maar een erg raar probleem"
eens, gewoon telefoon uit en aan zetten en het kan weer.
Ik heb er -ook onder 3.15- bijna nooit last van, maar lijkt met locatie van opslag te maken te hebben (tel/mmc).
niets
"Is dit probleem bekend?"
ja
"Ik vind het maar een erg raar probleem"
eens, gewoon telefoon uit en aan zetten en het kan weer.
Ik heb er -ook onder 3.15- bijna nooit last van, maar lijkt met locatie van opslag te maken te hebben (tel/mmc).
Iemand nog de oplossing voor het niet constant op 'ja' te hoeven klikken als je bestanden upload. Ik doe het dan niet via de software van nokia maar sleep ze gewoon in de map. Dan moet je heel de tijd op ja klikken op de teledoon
Verwijderd
*ignoresJanuszjes schreef op 24 mei 2004 @ 17:03:
Iemand nog de oplossing voor het niet constant op 'ja' te hoeven klikken als je bestanden upload. Ik doe het dan niet via de software van nokia maar sleep ze gewoon in de map. Dan moet je heel de tijd op ja klikken op de teledoon
bij mij lukt het niet en ik heb v3.15Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 14:55:
[...]
Dat kan wel hoor...
* Houd de headsetknop maar eens 3sec vast, dan spoelt hij 5sec verder.
* Houd de headsetknop nogmaals 3sec vast, nu kun je voicedialen...
* Om vervolgens weer de mp3speler te luisteren als je klaar bent met bellen, druk je nogmaals 3sec de knop in en spreek nu niets in.
* Vervolgens geeft hij een piep met de melding dat hij geen contactpersoon kan vinden en nu gaat de mp3speler weer aan...
(Misschien iets voor de FAQ in de SP?)
[...]
Met een nieuwe firmware versie kun je niet zo maar een flitser in je telefoon flashen hoor...
edit : nu snap ik het ! je moet uit de musicplayer gaan
[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 24-05-2004 17:13 ]
'
Wat dacht je ervan dat die vraag al meerdere malen is gesteld hier?
Mijn telefoon wil niet meer van toetsblok af. Hij vraagt om de beveiligings code als ik die intoets zegt die foute code terwijl die goed is... Wat moet ik nu doen?
Ging bij mij ook kl#te, maar ik doe het nu door met mn nagel dat ijzeren lipje in te drukken dat je net onder het knopje op het achterfrontje ziet zitten.Dat is gewoon een gammele constructie.Het is de bedoeling dat je dat ijzeren ding indrukt met dat grijze plastic knopje, maar dat gaat er net langsheen.Sephiroth schreef op 24 mei 2004 @ 13:44:
[...]
Ik heb ook best wat problemen gehad om de achtercover erop te krijgen, maar het is toch een schuifmeganisme.
Nagel werkt goed.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Had ik ook, maar nu werkt het opeens wel goed.Heb m alleen enkele keren aan en uitgezet.Blijkbaar heeft dat geholpen.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:32:
Na veel onderwerpen over prijzen ed nu een echt probleem...
grtzz
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Laat maar hij werkt weer ik denk dat er een timer of iets op zit.Robbert_berg schreef op 24 mei 2004 @ 18:07:
Mijn telefoon wil niet meer van toetsblok af. Hij vraagt om de beveiligings code als ik die intoets zegt die foute code terwijl die goed is... Wat moet ik nu doen?
Dat als die een paar keer fout is dat die dan 5min niet er af kan.
- Zijn er al mensen die meer weten over een IR remote control applicatie voor dit toestel ?
- zou het mogelijk zijn om via bluetooth de video funktie wireless te gebruiken?
Heb al even zitten googlen maar kon de
bovenste applicatie alleen vinden voor de 3650, 7650
- zou het mogelijk zijn om via bluetooth de video funktie wireless te gebruiken?
Heb al even zitten googlen maar kon de
bovenste applicatie alleen vinden voor de 3650, 7650
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Nou is hier ook een nepcover van, te vinden op ebay, weet iemand of dit een goede kwaliteit is, scheelt een hoop centjes
Kan iemand trouwens op deze website vinden wat de verzendkosten naar Nederland zijn?!
[ Voor 24% gewijzigd door THE_BASE op 24-05-2004 19:16 ]
Verwijderd
Ik heb ook 3.14. Je moet er alleen voor zorgen dat je niet in het music player schermpje zit, zet bijv een muziekje aan, ga naar het hoofdscherm, vergrendel je 6230, en probeer het nu nog 's... Zal moeten werken...DancePlaza schreef op 24 mei 2004 @ 16:34:
[...]
hmm helaas werkt dit niet voor mij. omdat ik misschien 3.14 hebt en jij 3.15..? zou je dat ff willen checken. ik kan alleen nummertje vooruit
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 19:18 ]
Verwijderd
zijn er mensen die weten waar ik een pop-port plugje kan kopen, zodat ik er een normale hoofdtelefoon in kan stoppen?
Verwijderd
Kan niet... Heb ik ook al eerder eens gekocht, maar werkte voor geen meter... (moet je maar ff zoeken op mijn naam, heb ik namelijk ergens in 1 vd delen een post gezet met fotos enz...)Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:19:
zijn er mensen die weten waar ik een pop-port plugje kan kopen, zodat ik er een normale hoofdtelefoon in kan stoppen?
Wat je wel kun doen is je headset mee nemen naar een electronica shop en vragen of ze daar andere dopjes er aan willen solderen, of ze er zelf aan solderen (staat in de SP een handleiding hierover)
Verwijderd
mmm, jammer dat dat niet werkt. Het moet mij namelijk niet zo heel erg moeilijk lijken. Zij er echt geen mensen die dit werkend hebben?Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:22:
[...]
Kan niet... Heb ik ook al eerder eens gekocht, maar werkte voor geen meter... (moet je maar ff zoeken op mijn naam, heb ik namelijk ergens in 1 vd delen een post gezet met fotos enz...)
Wat je wel kun doen is je headset mee nemen naar een electronica shop en vragen of ze daar andere dopjes er aan willen solderen, of ze er zelf aan solderen (staat in de SP een handleiding hierover)
Verwijderd
Ik heb vandaag een normale data interface kabel gekocht voor mijn nokia 6230. Kan ik deze wel gebruiken of heb ik met deze actier 25 euro weggegooid?? De USB wordt wel herkend, maar de drivers worden niet geinstalleerd. Waar kan ik deze vinden, of hoe kan ik dit installeren??? Thanks
Verwijderd
En wat heb jij gedaan dan? Niks?DancePlaza schreef op 24 mei 2004 @ 16:34:
[...]
ik had het zelfde probleem ook eerst. maar nu niet meer.. lijkt net of tmobile een update hebt gedaan met die simkaart ofzo.
Als ik wil gaan wappen met me vodafone abbo krijg ik de volgende foutmelding:
Ik krijg de melding geen reactie probeer het opnieuw wat kan dat betekenen?
[ Voor 15% gewijzigd door racoon op 24-05-2004 19:52 ]
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb net een Apacer MMC kaartje gekocht van 128mb bij mycom, maar mijn telefoon (nokia 6230) wil 'm niet herkennen
Met de telefoon kan ik 'm niet formatteren en met de computer geeft ie ook een fout aan. Dit doet ie echter ook bij de originele MMC kaart die ik bij nokia erbij kreeg. Ik heb 'm daarna geformatteerd met m'n Canon Ixus II, maar hij werkt nog steeds niet. De computer kan 'm wel lezen, en ook in m'n digitale camera doet ie het. Als ik het originele kaartje van nokia in m'n Canon formatteer doet ie het wel in m'n telefoon
Ik heb deze topic doorgelezen, en daarin staat "Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan." Dit kan ik echter niet, omdat het geheugenkaartje er in de "Gallerij" niet bij staat
Weet iemand hoe ik dit kaartje werkend krijg in m'n nokia?
Ik heb net een Apacer MMC kaartje gekocht van 128mb bij mycom, maar mijn telefoon (nokia 6230) wil 'm niet herkennen
Met de telefoon kan ik 'm niet formatteren en met de computer geeft ie ook een fout aan. Dit doet ie echter ook bij de originele MMC kaart die ik bij nokia erbij kreeg. Ik heb 'm daarna geformatteerd met m'n Canon Ixus II, maar hij werkt nog steeds niet. De computer kan 'm wel lezen, en ook in m'n digitale camera doet ie het. Als ik het originele kaartje van nokia in m'n Canon formatteer doet ie het wel in m'n telefoon
Ik heb deze topic doorgelezen, en daarin staat "Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan." Dit kan ik echter niet, omdat het geheugenkaartje er in de "Gallerij" niet bij staat
Weet iemand hoe ik dit kaartje werkend krijg in m'n nokia?
Verwijderd
ikiVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:53:
Ik heb het volgende probleem:
ik heb net een tweede apacer 128 mb kaartjes geporbeerd in de winkel, maar ook deze werkte niet. Nokia garandeert ons ook niet dat kaartjes van andere merken dan Nokia werken dus ik vrees dat we nog een aantal merken moeten gaan proberen.......balen is dat op zijn zachts gezegd!
En je hebt Vodafone gebeld?racoon schreef op 24 mei 2004 @ 19:48:
[...]
Als ik wil gaan wappen met me vodafone abbo krijg ik de volgende foutmelding:
Ik krijg de melding geen reactie probeer het opnieuw wat kan dat betekenen?
Ja, die hebben mij deze instellingen per sms gestuurd
ik heb het forum aardig doorgespit maar kan het niet vindenTHE_BASE schreef op 24 mei 2004 @ 17:31:
[...]
'
Wat dacht je ervan dat die vraag al meerdere malen is gesteld hier?
Dit topic is gesloten.
![]()