Toon posts:

Samsung SGH-E600

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 00:23:
Ik vraag me af is het mogelijk om *.wav files te converteren zodat ik ze in me telefoon kan instellen als beltoon?

Voorheen had ik een Nokia 7650 en daar kon ik gewoon *.wav files afspelen en dus ook instellen als beltoon, een optie die ze eigenlijk in iedere telefoon moeten zetten maja....

Ik vind het ook niet zo handig dat ze in het programma Easy GPRS geen functie gemaakt hebben om de filmpjes eraf te halen, maja mischien komt dat nog ooit :)
wav kun je omzetten naar .mmf formaat (ringtoneformaat) moet je tooltje voor downloaden op www.smaf-yamaha.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! :) het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:03:
Okee mensen.

In dit topic was op een gegeven moment een code aan bod gekomen waarmee je het buitenste lampje kon testen inclusief 2 verborgen opties.

Random & TBO (of zoiets dergelijks)

Nu heb ik ze allebei geprobeerd. Van dat TBO heb ik nog geen steeds geen flauw benul van wat het nou doet. Dat random vond ik zo lelijk eruit zien dat ik het maar snel had afgezet.

Tenminste, dat dacht ik. Ik had dus een andere kleur gekozen, maar bij sommige mensen die mij bellen gaat het lampje nog steeds random knipperen in plaats van kleur voor kleur met de beltoon mee.

Mijn vraag is dus wie er weet hoe ik dat uit kan zetten? Want ik vind het echt onwijs hinderlijk!
Brinkster,

jij had deze code gepost volgens mij. Misschien dat jij me met bovenstaande kunt helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het bagger vinden dat de E600 eerst 3x trilt en daarna pas de melodie laat horen :S....
Ik snap niet waarom men dit op deze manier ingesteld heeft, zie het nut er eigenlijk niet van in het is alleen maar iritant.

Maja mocht iemand er een oplossing voor vinden dan hoor ik het graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 01:08:
[...]

Brinkster,

jij had deze code gepost volgens mij. Misschien dat jij me met bovenstaande kunt helpen?
volgens mij moet je die code nog eens invoeren en dan op off zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen heb ik mijn E600 een weekje binnen en ik ben er heel tevreden van.. 8)

Ik heb alleen 1 probleem..
Ik heb EasyGPRS afgehaald om mijn e600 met mn laptop te laten communiceren via infra-rood.
Alleen werkt het maar in 1 richting.. :(
Ik kan de foto's die ik met de camera gemaakt heb, wel naar mijn laptop halen, maar ik kan niets naar mijn gsm sturen.
(En dat terwijl ik net zoveel leuke ringtones heb gevonden.. :( )
Iemand die hiermee raad weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik ben het zwaaaaar met je oneens :P

Kijk in mijn geval is het juist VET handig, als ik de klas zit en mn mobiel gaat af gaat ie eerst 3 x trillen waardoor ik snel de oproep kan afwijzen. Als mn mob op mn kamer ligt en ik zit beneden hoor ik hem natuurlijk niet trillen en gaat daarna de beltoon af waardoor ik hem wel hoor en er naar toe kan sprinten!

REUZE HANDIG DUS

als je beltoon en trillen wilt zul je met kazaa een *.mmf moeten zoeken die beltoon + tril heeft. Want bij sommige mmf's is dat het geval.
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 11:49:
Ik blijf het bagger vinden dat de E600 eerst 3x trilt en daarna pas de melodie laat horen :S....
Ik snap niet waarom men dit op deze manier ingesteld heeft, zie het nut er eigenlijk niet van in het is alleen maar iritant.

Maja mocht iemand er een oplossing voor vinden dan hoor ik het graag :).

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hier wat secret codes.

ga via *#9998*4357# naar het HELP-MENU

en daar staan dan de code combinaties....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzinnige reply blijkt achteraf ,niet goed genoeg gelezen. Mag verwijdert worden mods

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op 25 juli 2004 @ 14:11:
Ik ben het zwaaaaar met je oneens :P

Kijk in mijn geval is het juist VET handig, als ik de klas zit en mn mobiel gaat af gaat ie eerst 3 x trillen waardoor ik snel de oproep kan afwijzen. Als mn mob op mn kamer ligt en ik zit beneden hoor ik hem natuurlijk niet trillen en gaat daarna de beltoon af waardoor ik hem wel hoor en er naar toe kan sprinten!

REUZE HANDIG DUS

als je beltoon en trillen wilt zul je met kazaa een *.mmf moeten zoeken die beltoon + tril heeft. Want bij sommige mmf's is dat het geval.

[...]
Ieder zijn mening he, maja ik zit niet op school dus hij moet gewoon METEEN geluid maken en trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja dan moet je beltonen downloaden met 'ingebouwde' trilfunctie en je E600 afstellen op 'melodie'.
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 17:21:
[...]

Ieder zijn mening he, maja ik zit niet op school dus hij moet gewoon METEEN geluid maken en trillen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort krijg ik mijn antenne is special edition colour :)
maar 1 van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je fotootje ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 12:04
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:19:
Binnenkort krijg ik mijn antenne is special edition colour :)
maar 1 van :P
Yeah zelf gespoten zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 31 juli 2004 @ 10:09:
[...]

Yeah zelf gespoten zeker :+
Laten spuiten hey :P In speciaal bedrijf gaat dat gebeuren.
Heb het ook al met een V525 antenne laten doen, 10 stuks van laten spuiten...

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/contact/v525blue.jpg

Maar die van mij wordt dan rood :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op 28 juli 2004 @ 18:58:
ja dan moet je beltonen downloaden met 'ingebouwde' trilfunctie en je E600 afstellen op 'melodie'.
[...]
Uhm ik maak zelf *.wav files die ik dan weer omzet naar *.mmf voor in mijn samsung (zoals ik al eerder vertelde).
En aangezien ALLE te downloaden ringtones echt enorm K*T zijn, moet ik ze zelf maar maken :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mooi hebbeding, helder schermpje, prima geluidskwaliteit. Eigen ringtones creëren, conversie van WAV naar MMF en uppen naar de Samsung gaat ook allemaal goed maar ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik een ander geluid kan koppelen aan het openen/sluiten van mobiel. Dus ik wil de default sounds "future" en "crystal" vervangen door mijn eigen brouwsels. Hoe doe ik dat? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Compunologist op 04-08-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compunologist schreef op 04 augustus 2004 @ 15:18:
Mooi hebbeding, helder schermpje, prima geluidskwaliteit. Eigen ringtones creëren, conversie van WAV naar MMF en uppen naar de Samsung gaat ook allemaal goed maar ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik een ander geluid kan koppelen aan het openen/sluiten van mobiel. Dus ik wil de default sounds "future" en "crystal" vervangen door mijn eigen brouwsels. Hoe doe ik dat? :?
denk niet dat dit echt mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had easygprs 2.1.8 geinstalleerd voor de E600, maar infraroodpoort werkte niet, dus heb ik het weer verwijderd, althans dat dacht ik. Nu heb ik een datakabel incl cdrom met easygprs, maar als ik setup uitvoer dan krijg ik een scherm met önderhouds programma voor easygprs" en kan ik kiezen voor herstellen en verwijderen. wanneer ik herstellen neem krijg ik " Installshield wizard is gestopt met het uitvoeren van onderhoud op easygprs"

Ik krijg het dus niet meer geinstalleerd!

Iemand advies?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon eerst verwijderen en dan de setup opnieuw starten..
Als alles goed is zal hij dan normaal installeren.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alles verwijderd, maar geen verandering. Blijf de zelfde melding krijgen.

Ik snap er echt helemaal niks meer van. ?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al informatie over dat wapgedoe?
ik kan namelijk ook geen ringtones downloaden
en geen java toepassingen.. het heeft me al een
hoop geld gekost.. ik heb gemerkt dat meer mensen
hier last van hebben en dr moet toch echt een
oplossing voor zijn, dit is gewoon achterlijk..

een desperate eterntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 27-09 22:32
hoe zet je mms aan? heb al op internet gezocht en op kpn gekeken maak kan het nergens vinden.
oja en hoe verstuur je nou ringtones over infrarood van telefoon naar telefoon want dat kan ik ook niet vinden in mijn boekje.
btw als k een van die codes in probeer te tikken krijg ik nadat ik voor de 2e keer een * in moet tikken alleen maar streepjes als ik een getal intik weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De juiste Data kabel is die voor de samsung e710.

de bestel code is PCB093LBE

ik had eerst de kabel van de e700 maar die werkte niet.
de bestel code daarvan is : PCB0133LBE

leuke codes trouwens!!
maar ik zoek een bestandje om mijn cam geluid weg te halen.
ik had wel een .rar bestand maar is beveiligd.

k hoor et wel (Y)
GRoet'n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:46:
maar ik zoek een bestandje om mijn cam geluid weg te halen.
ik had wel een .rar bestand maar is beveiligd.

k hoor et wel (Y)
GRoet'n!
Als ik jou was zou ik het topic even helemaal doorlezen :) Er is namelijk al iemand geweest die dit rar bestand op zijn e600 heeft gezet en de resultaten hiervan waren niet echt goed: Telefoon deed het niet meer.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 16:49:
Heb alles verwijderd, maar geen verandering. Blijf de zelfde melding krijgen.

Ik snap er echt helemaal niks meer van. ?!?!?!?!
Had hier hetzelfde. Ging weer ok toen ik de betreffende uninstall-dir delete(windows\uninstall\...). Je moet om de install netjes af te maken de installatie van de modem-driver (niet nodig voor w2k?) netjes afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen...
sinds nu Woensdag ben ik ook de trotse bezitter van de e600.
Teminste dat dacht ik toch...
Ik heb hem namelijk gekocht op ebay.
Nu heb ik mijn gsm vanavond voor het eerst op en afgezet.
Wat blijkt nu: ik krijg bericht dat mijn sim "defect" is.
De gsm komt van Duitsland, is dit nu een "SIMLOCK"?
Heb meermaals hetzelfde gedaan met de sim-kaart van mijn vriendin... resultaat: de gsm werkt!!!!
Mijn vraag nu: zit er een fout op mijn sim? ( werkt nog wel op mijn oud toestel)
of ben ik geblokkeerd? en waarom heeft mijn vriendin geen probleem?
we zijn allebei geabonneerd bij "proximus" (Belgisch provider, ben Belg)
:? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
hammerhead schreef op 06 augustus 2004 @ 13:30:
[...]

Als ik jou was zou ik het topic even helemaal doorlezen :) Er is namelijk al iemand geweest die dit rar bestand op zijn e600 heeft gezet en de resultaten hiervan waren niet echt goed: Telefoon deed het niet meer.
Dat was ik :+

Ben toevallig van de week naar een winkel geweest om um maar te laten maken want het lukt niet meer om um goed terug te flashen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Tripwire999 schreef op 05 augustus 2004 @ 18:57:
hoe zet je mms aan? heb al op internet gezocht en op kpn gekeken maak kan het nergens vinden.
oja en hoe verstuur je nou ringtones over infrarood van telefoon naar telefoon want dat kan ik ook niet vinden in mijn boekje.
btw als k een van die codes in probeer te tikken krijg ik nadat ik voor de 2e keer een * in moet tikken alleen maar streepjes als ik een getal intik weet iemand hoe dat komt?
weet iemand antwoord op deze vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op 07 augustus 2004 @ 11:23:
[...]

weet iemand antwoord op deze vragen?
313 bellen en mms activeren en op www.hi.nl/mms kijken...

voor zover ik het weet kun je geen beltonen enz. doorsturen via IR (met een samsung altans)

hm dat doettie van mij ook7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung E600 en de MA-620 IR adapter en ik kan hier gewoon beltonen mee overzenden. Ik gebruik hiervoor de software van Samsung EasyGPRS.

Ik download ergens de mmf files.
Echter is het mij niet gelukt om beltonen via WAP en/of zo'n belnummer binnen te krijgen, maar daar schijnen meer mensen problemen mee te hebben. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
313 bellen heb k al gedaan maar hij doet ut nog steeds niet :S misschien doet k zelef wel wat verkeerd s ff checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
waarschijnlijnlijk ligt het aan mij hoor maar weer iemand hoe je in hemelsnaam de instellingen bij het opstellen van sms-jes kunt wijzigen? Hij maakt er nu standaard hoofdletters van en T9 staat ook aan, zou het toch wel prettig vinden als ik dat zou kunnen veranderen (nou ja als ik het zou kunnen veranderen op de telefoon van mijn vriendin :*) ) Ik heb nog niet gelezen dat iemand anders er een probleem mee heeft dus ik zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien...... _/-\o_

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:34:
Ik heb de Samsung E600 en de MA-620 IR adapter en ik kan hier gewoon beltonen mee overzenden. Ik gebruik hiervoor de software van Samsung EasyGPRS.

Ik download ergens de mmf files.
Echter is het mij niet gelukt om beltonen via WAP en/of zo'n belnummer binnen te krijgen, maar daar schijnen meer mensen problemen mee te hebben. :O
/me vind dat samsam beter moet lezen....

Hij zei dus dattie beltonen over wou sturen. dus TEL >> TEL
en dat kan met samsungs niet (tenminste niet met de E600/E700/E710 enz.

en wat betreft die beltonen downloaden via WAP dat zou het gewoon moeten doen als je standaard ook normaal kunt wappen

mag ik trouwens vragen waar je de mmf's vandaan haalt?
www.t100.org doet het ook goed maar andere zijn altijd welkom :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Hey, ik heb waarschijnlijk iets gemist want ik was op vakantie

maar op te wappen via gprs moet je gewoon kijken om de site van je provider want dat kan alleen via daar en als je wilt wappen door in te bellen heb ik hier de gegevens:

http://www.mobelle.nl/
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 16:55:
hebben jullie al informatie over dat wapgedoe?
ik kan namelijk ook geen ringtones downloaden
en geen java toepassingen.. het heeft me al een
hoop geld gekost.. ik heb gemerkt dat meer mensen
hier last van hebben en dr moet toch echt een
oplossing voor zijn, dit is gewoon achterlijk..

een desperate eterntje

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds kort eigenaar van de e600 en wat een geweldig toestelletje!!ik had eerst de t610, maar de e600 is een enorme vooruitgang...behalve wat betreft standbytijd..
Maar weet iemand waar ik misschien rilekste ringtones kan downloaden met led en vib?liefst 40 poly?heb nog niet heel veel gevonden :'( :'(

Echt minpunt(je) is de camsound die niet afkan!ik snap echt niet waarom Samsung dat heeft gedaan...Soms is zo'n geluidje echt hinderlijk.bv als het ergens heel stil is!maar goed, voor de rest TOP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde vraag als kalyndra

.. hoe kun je in hemelsnaam de instellingen bij het opstellen van sms-jes wijzigen? Hij maakt er nu standaard hoofdletters van en T9 staat ook aan, zou het toch wel prettig vinden als ik dat zou kunnen veranderen..

Smssen wordt zo wel heel omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet te veranderen...

Daarbij maakt het toch ook niet zoveel uit?één knopje indrukken is toch niet teveel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKEE MIJN VERHAAL,

Ik heb zins afgelopen zaterdag een Samsung E600 bij een Hi abonnement; prima gsm’etje niet mis mee echt een te gek ding. Tot mijn verbazing kreeg ik wap niet aan de gang (Service niet beschikbaar gaf hij aan); ik terug naar de winkel en ja hoor hun ook van alles geprobeerd met de instellingen van GIN; maar nee niets hellemaal niet. Mij werd geadviseerd eerst contact met KPN op te nemen, dat heb ik gedaan:

Telefoniste nummer 1: Jah met dat mobieltje kan je niet wapen. (waarom zit die functie er dan op!!) :?

Ik dacht laat ik nog een keer bellen wie weet krijg ik een ander; en ja hoor nu kon je plots wel wapen met de samsung E600. _/-\o_

Telefoniste nummer 2: Even de instellingen checken: Staat Gprs Poort open op mijn nummer? Ja hoor, Instellingen goed? Yep.

Ik terug naar de winkel werd mij geadviseerd om mijn Sim in een andere gsm te stoppen. Op ander gsm whopa deed ie het perfect. Dus is hij omgeruild wel met de smoes van ik ga over 2 daggies op vakantie en dat heeft geholpen qua snelheid van de service.

Dus heb je het probleem dat de wab functie van je Samsung E600 of een ander type niet werkt. OMRUILEN IN DE WINKEL als dat nog mogelijk is bij je gsm, en je ben van het gezeik af.

Suc6 er allemaal mee!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toets *2767*3855# NIET IN!!
Je bent dan je ringtunes en foto's die je er opgezet hebt kwijt.
En de Simlock zit er gewoon nog op. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 11:24:
OKEE MIJN VERHAAL,

Ik heb zins afgelopen zaterdag een Samsung E600 bij een Hi abonnement; prima gsm’etje niet mis mee echt een te gek ding. Tot mijn verbazing kreeg ik wap niet aan de gang (Service niet beschikbaar gaf hij aan); ik terug naar de winkel en ja hoor hun ook van alles geprobeerd met de instellingen van GIN; maar nee niets hellemaal niet. Mij werd geadviseerd eerst contact met KPN op te nemen, dat heb ik gedaan:

Telefoniste nummer 1: Jah met dat mobieltje kan je niet wapen. (waarom zit die functie er dan op!!) :?

Ik dacht laat ik nog een keer bellen wie weet krijg ik een ander; en ja hoor nu kon je plots wel wapen met de samsung E600. _/-\o_

Telefoniste nummer 2: Even de instellingen checken: Staat Gprs Poort open op mijn nummer? Ja hoor, Instellingen goed? Yep.

Ik terug naar de winkel werd mij geadviseerd om mijn Sim in een andere gsm te stoppen. Op ander gsm whopa deed ie het perfect. Dus is hij omgeruild wel met de smoes van ik ga over 2 daggies op vakantie en dat heeft geholpen qua snelheid van de service.

Dus heb je het probleem dat de wab functie van je Samsung E600 of een ander type niet werkt. OMRUILEN IN DE WINKEL als dat nog mogelijk is bij je gsm, en je ben van het gezeik af.

Suc6 er allemaal mee!! :)
okeej ik heb ook al alles geprobeert, maar wat zijn je instellingen van je gprs nu dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ik ben het ff eens met flapmeister, 1 druk op de knop is voldoende en je went er zo aan.. tis niet al te moeilijk lijkt mij.

Btw, die camerasound is express... ik denk dat met de vooruitgang van de technologie de privacy van mensen in gevaar loopt, mensen gaan niet graag op foto's die je ook als bewijsmateriaal kan gebruiken of iets dergelijks.

Het is natuurlijk niet leuk als iemand zomaar een lelijke foto van je maakt, vraag maar een meisje :P

ipv daarvan hebben ze gewoon een keihard klikgeluid en zie je aan het buitenste LCD schermpje een camera.
Zo voorkomt samsung waarschijnlijk dat camera's afgeschraft gaan worden van telefoons omdat men steeds mooiere foto's ermee kunnen maken.

Ik vind het zelf ook irritant hoor.. maar gelukkig is filmen nog wel geluidloos maar kan je die filmpjes niet op de pc zetten !@#^$#$

Voor alle MMS-ers van Hi!:

http://www.hi.nl/mms/

voor GPRS:

GPRS is niet geschikt voor spraak. Als je met een GPRS-toestel zowel informatie wilt versturen als wilt bellen, heb je twee abonnementen tegelijk nodig. Een GSM- en een GPRS-abonnement. (hi.nl)

Afsluiten GPRS-abonnement
via Primafoon, KPN Mobile Business Center of ander verkooppunt van KPN

Mensen, ff kort.. ik zou eerst ff goed de sites van de providers napluizen:

in dit geval dus hi.nl of kpn.com

en over de Samsung E600 vind je op www.samsungmobile.com de meeste antwoorden.

TIP: registreer op die site, dat maakt je telefoon een stuk leuker!

[ Voor 32% gewijzigd door vanpeltje op 11-08-2004 13:52 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:22:
[...]

okeej ik heb ook al alles geprobeert, maar wat zijn je instellingen van je gprs nu dan???
Ik heb hier instellingen van een vodafone die ik ook gebruik:

profielnaam: Vodafone
url startpagina: http://mmm.samsung.nl/vadafone
Beveiliging: Niet veilig
Drager: Data
IP-adres 192.168.251.150
Login-naam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Inbelnummer: +31654544544
type verbinding: ISDN

Ik hoop dat ik je hier meer geholpen heb.
Probeer anders het zaakje te flachen. Of nog beter neen contackt op met je provider. Wie weet hebben ze je Gprs poort dicht gegooit. Zo niet naar je winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de miniantenne ontvangen (zie elders in dit topic en op http://www.mini-antenne.nl). Is erg fraai gemaakt uit 1 stuk alu, en werkt vooralsnog prima! En ziet er natuurlijk nog gelikter uit zo :9

Verwijderd

toffe telefoon heb hem nou al paar maandjes maa rmoet zeggen ben er nog steeds blij mee alleen ???waar kan ik zo datakabel halen ???? en wie weet hoe ik me plaatjes die ik downmload fullscreen kan laten weergeven op me achtergrond elke x is die net iets te klein of te groot en dan word di aangepast door de tel en dan krijg je hem uitgezoomt te zien zwaaaaaaaaar irritant!!!!weet iemand dit vertel het me graaaag

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Heb dus sinds gisteren ook de E600 ( _o_ ) , maar nu wil ik een filmpje erop zetten vanaf mijn PC .. EasySync gebruiken dus icm infrarood ..

Support de E600 echter wel 'AVI' of moet ik omzetten naar...??

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

HappyFun schreef op 12 augustus 2004 @ 12:25:
Heb dus sinds gisteren ook de E600 ( _o_ ) , maar nu wil ik een filmpje erop zetten vanaf mijn PC .. EasySync gebruiken dus icm infrarood ..

Support de E600 echter wel 'AVI' of moet ik omzetten naar...??
Je kan er geen filmpjes opzetten. Je kan ze wel maken. Deze filmpjes kunnen helaas nog niet NAAR de pc gebracht worden...

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb de Samsung E600 een week geleden gekocht en ik vind het echt een prachtig toestel.
Alleen heb ik een klein vraagje. Ik denk dat het bekend is dat deze mobiel gemakkelijk krassen kan krijgen op het metaal. Ik heb er ook al een paar kleine irritante krasjes op mijn E600. Ze zijn vooral zichtbaar als je het mobiel schuin houdt. Is er wel een middel die deze krasjes van het metaal kan verwijderen? Ik heb tot nu toe alleen maar middelen gezien voor krassen op displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 17:41:
Hallo mensen, ik heb de Samsung E600 een week geleden gekocht en ik vind het echt een prachtig toestel.
Alleen heb ik een klein vraagje. Ik denk dat het bekend is dat deze mobiel gemakkelijk krassen kan krijgen op het metaal. Ik heb er ook al een paar kleine irritante krasjes op mijn E600. Ze zijn vooral zichtbaar als je het mobiel schuin houdt. Is er wel een middel die deze krasjes van het metaal kan verwijderen? Ik heb tot nu toe alleen maar middelen gezien voor krassen op displays.
idd dit heb ik ook en ben ook is benieuwd of er een "middeltje" voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.telefoonkopen.nl (stiekem onderdeel van de Belcompany) is deze telefoon nu gratis bij 1 jaar Orange Free € 20.

Niet als spam bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister kan ik het standby-lampje niet meer uit krijgen. In plaats van te knipperen is ie nu gewoon blauw. Heb alles geprobeerd maar krijg dit niet weg.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:03:
Sinds gister kan ik het standby-lampje niet meer uit krijgen. In plaats van te knipperen is ie nu gewoon blauw. Heb alles geprobeerd maar krijg dit niet weg.

Anyone?
Probeer dit eens:

Typ je in je e600 de volgende combinatie in in je normale hoofdscherm (geen menu!):

*#9998*533#

Er staat dan Please Press Exit

- druk EEN (!) keer op de stop toets (rechterfunctietoets)
- scroll met je volumeknoppen aan de linkerkant van je foon door het "geheime" menu
- Je kunt dan kiezen uit lampjes die continu per seconde knipperen (7 verschillende kleuren), lampje uit of Random. Kies nu lampje uit.

Gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Weet iemand of er een middeltje is die krasjes van het metaal van de E600 kan verwijderen?

Daarnaast heb ik nog een vraag: Ik had 1 foto met mijn E600 gemaakt en ik had het als achtergrond ingesteld. Ik vond het niet zo mooi dus heb ik het van mijn telefoon weggehaald maar nu staat er in de Achtergrondlijst (menu waar je achtergronden kan kiezen) nog steeds My Photo met de foto die ik verwijderd heb. Je kunt het nog steeds kiezen als achtergrond terwijl ik het verwijderd heb. Enig idee hoe je die foto van het Achtergrondlijstmenu kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:06:
[...]

Probeer dit eens:

Typ je in je e600 de volgende combinatie in in je normale hoofdscherm (geen menu!):

*#9998*533#

Er staat dan Please Press Exit

- druk EEN (!) keer op de stop toets (rechterfunctietoets)
- scroll met je volumeknoppen aan de linkerkant van je foon door het "geheime" menu
- Je kunt dan kiezen uit lampjes die continu per seconde knipperen (7 verschillende kleuren), lampje uit of Random. Kies nu lampje uit.

Gelukt?
D-Mixxx bedankt voor je reactie, het vage is dat het lampje wat doffer werd en na een paar uur vanzelf is uitgegaan (heb niet jouw stappen gevolgd). Dit lampje ging trouwens ook al aan als je de accu erop klikte en de telefoon nog uitstond (heb dit ook met een andere accu geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de samsung e600 heb veel foto's gemaakt in de vakantie.. heb ook een datakabel ma hoe hal ik die foto's er vanaf.. ik heb de datakabel al aangesloten hij reageert ook wel in windows en hij geeft aan dat ik outlook moet gebruiken ma daar komik niet verder mee... HELP want die foto's moeten op onze vakantie site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gister een data kabel voor mijn E600, ik heb de nodige software gedownload..(Easy Gprs).
Maar als ik de telefoon op de pc heb aan gesloten en het proggramma start staat er geen telefoon gevonden, hoe los ik dit op.

M.v.g

Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 19:45:
Hallo,

Ik heb sinds gister een data kabel voor mijn E600, ik heb de nodige software gedownload..(Easy Gprs).
Maar als ik de telefoon op de pc heb aan gesloten en het proggramma start staat er geen telefoon gevonden, hoe los ik dit op.

M.v.g

Jordy
Doe je kabel er eens aan en reset je pc.. Omdat je eigenlijk je telefoon op je pc moet doen als ie uit staat en dan je pc aan doen..

Wat ook wel helpt (bij mij dan) is eerst de wizard opstarten en dan alles wegklikken en dan het proggie opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt allemaal niet :'(
Onderin waar normaal het telefoon type instaat staat nu nothing..
Weet iemand wat ik moet doen..
Bij wizard zegt ie geen samsung GPRS modem gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-09 20:41

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

zeg, is die standby tijd echt zo ruk? wat is de praktijk zo'n beetje?

NERDCORE FOR LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 23:08:
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Weet iemand of er een middeltje is die krasjes van het metaal van de E600 kan verwijderen?

Daarnaast heb ik nog een vraag: Ik had 1 foto met mijn E600 gemaakt en ik had het als achtergrond ingesteld. Ik vond het niet zo mooi dus heb ik het van mijn telefoon weggehaald maar nu staat er in de Achtergrondlijst (menu waar je achtergronden kan kiezen) nog steeds My Photo met de foto die ik verwijderd heb. Je kunt het nog steeds kiezen als achtergrond terwijl ik het verwijderd heb. Enig idee hoe je die foto van het Achtergrondlijstmenu kan verwijderen?
Kan iemand me alsjeblieft helpen met deze vragen??? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:25:
[...]
Kan iemand me alsjeblieft helpen met deze vragen??? :/
Vooruit :p
Weet iemand of er een middeltje is die krasjes van het metaal van de E600 kan verwijderen?
Voor display:
Even zoeken naar Displex (verwijderd krassen op display)

Op het 'metaal'

Volgens mij is dat er niet. Ik zou het iig nooit bijlakken want dan ziet het er nog minder uit...
Enig idee hoe je die foto van het Achtergrondlijstmenu kan verwijderen?
Rechter soft toets voor de cam, dan 2, Mijn foto's.
Hier de foto verwijderen.

Anders:
Telefoonopties
Display instellingen
1. Achtergrond
1. Achtergrondlijst

Kies wallpaper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eindelijk. :P Bedankt voor het helpen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:57:
Hehe, eindelijk. :P Bedankt voor het helpen. :)
:D

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
is dat easygrps software gratis ofniet??
want ik heb nu die kabel alleen ik kan dr niks mee :/

en waar kun je het dan downloaden? heb al gezocht met google

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinoz op 19-08-2004 16:55 ]

Verwijderd

Cardinoz schreef op 19 augustus 2004 @ 16:55:
is dat easygrps software gratis ofniet??
want ik heb nu die kabel alleen ik kan dr niks mee :/

en waar kun je het dan downloaden? heb al gezocht met google
http://www.samsung.com/nl...600&filetype=SW&language=

Verwijderd

Heb ik de gebruikershandleiding niet goed gelezen of is het gewoon niet mogelijk; ik wil het externe display constant aan hebben staan, zodat ik altijd kan zien hoe laat het is (zonder hem open te klappen of iedere keer op de toetsen aan de zijkant te hoeven drukken). Mischien dat iemand weet of dit mogelijk is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:47:
Extern display constant aan hebben staan, is dit mogelijk?
Nee

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een heel raar probleem.

Met Easy Studio kan ik mijn e600 niet connecten, terwijl het met mijn e700 prima werkt.

Easy Studio herkent hem niet eens, en als die data begint te laden staat er iets stoms als: Loading the MS's Phonebook data... (0/341599)

Ik doe het via Ird.

Weet iemand hier een oplosing op?

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds heel erg bij met e600 maar...

->Videos zijn niet te downloaden...8)7 |:(
|:(
Helaas ...
En hoe moet je spelletjes uploaden naar je telefoon?Ik krijg het niet voor mekaar.Is er ook nog iets anders dan dat afstandse easygprs?Verschri :r kkelijk!

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:58:
Nog steeds heel erg bij met e600 maar...

->Videos zijn niet te downloaden...8)7 |:(
|:(
Helaas ...
En hoe moet je spelletjes uploaden naar je telefoon?Ik krijg het niet voor mekaar.Is er ook nog iets anders dan dat afstandse easygprs?Verschri :r kkelijk!

Dus...
Dat heb ik dus ook, zit met hi abbo maar krijg de hele tijd "geen reactie van netwerk" als ik mijn games en ringtones op wil halen :?
Ben er al uit, voor degene die er ook last van hebben: http://par.jamba.net/par/.../hi_wap.jsp?XY=QJio42E2nI|1866876673795179485/168428313/6/6501/6501/6502/6502/6501/-1&co=nl&la=nl&par=hi

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik heb de Samsung E600 met Orange... alleen: Ik kan geen gebruik maken van Orange World!

Ik heb me aangemeld voor Orange World en als ik op het i-button drukt krijg ik de volgende melding:

"Het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door Orange World. Je kunt wel gebruik maken van Orange WAP."

Heel erg lelijk van Orange vind ik zelf, ik heb gezocht op Orange.nl en daar zie ik WEL instellingen staan voor de E700 en de E800! Maar nergens E600 :'( slaat toch nergens op?

Laat het plz werken want ik mis Orange World. Weet iemand anders hoe ik op Orange World kom?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... KPN iMode en Vodafone Live kan je ook maar met een aantal speciaal geselecteerde toestellen gebruiken. De E600 is simpelweg (nog) niet geschikt, zoals de melding aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Niet online
Ik heb net met dat tootlje van yamaha een mmf bestandje gemaakt van 1 een leuk liedje als ik die nu probeer in te laden in me telefoon zegt easygprs dat dat niet kan. De standaard mmf dingen bij easy gprs werken wel. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat als mn batterij leeg is mn mob geluid maakt
en hoe ik dat uit kan schakeln

Als m,n batterij leeg is makkt m,n mobiel nogal irritant geluid. Hoe kan ik dat uitschakelen, want ik krijg et met geen mogelijkheid uit! Wie kan mij helepen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Probeer net me vakantie foto's van me samsung e600 op de pc te zetten via infrarood , maar met easysync krijg ik 2 errors:

1) Microsoft Outlook not detected
2) Runtime error 364

Heb Outlook express op me pc staan? Dat zou toch moeten werken?
En die runtime error 364 (object was unloaded)? 8)7

Hoe krijg ik dus nu de foto's van me E600 naar me PC via infrarood?

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Niet online
Ik heb me mobiel nu paar daagjes en heb een vraag. Is het normaal dat als m'n mobiel afgaat (bij een smsje of telefoongesprek) deze zorgt voor een ruis over een van m'n speakers. Het is maar 1 speaker die gaat kraken (terwijl hij van allemaal ongeveer dezelfde afstand verwijdert is). Het speaker set in kwestie is een creative 5500 dolby digital setje niets draadloos ofzo. Is dit normaal. Met m'n oude mobiel (siemens a50) had ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen ik heb nog een vraag over de E600

Voor de mensen die de E600 hebben gekocht met een HI-abonnement van €15 p.m. en met een Sensation pakket: Komt er bij jullie bij het aandoen van je mobiel ook een andere animatie (de letters Sensation achter elkaar)? Want sommige E600's hebben gewoon de standaard-animatie (Het woord Samsung met een kleine animatie op de achtergrond) ook al heb je het met een Sensation pakket gekocht. Zo ja, is er geen manier om die standaard animatie te krijgen? Ik vind die normale animatie namelijk veel mooier. :/

• Rjansen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 13:52
Weet iemand of er een reislader te koop is voor dit toestel? Ik kan er geen vinden via google.
Ik ga nl. naar Canada en daar hebben ze volgens mij een andere voltage. Of kan de huidige lader dit gewoon aan?

Mvg,
R Jansen

[ Voor 9% gewijzigd door Rjansen op 26-08-2004 11:00 ]

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:58
Rjansen schreef op 26 augustus 2004 @ 10:15:
Weet iemand of er een reislader te koop is voor dit toestel? Ik kan er geen vinden via google.
Ik ga nl. naar Canada en daar hebben ze volgens mij een andere voltage. Of kan de huidige lader dit gewoon aan?

Mvg,
R Jansen
ben net terug van een maandje canada/amerika en daar hebben ze inderdaad 110 Volt ipv 220 Volt hier in europa.
maar als je goed op je adapter kijkt, dan zie je dat ie voltages aankan van 100-240 Volt.
Dus gewoon zo'n wereldstekker kopen en erin pluggen.. :)

andere tip: een stekkerdoos meenemen, als je meerdere apparaten tegelijkertijd aan het net wilt hangen.

• Rjansen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 13:52
NewbieNeo schreef op 26 augustus 2004 @ 13:14:
[...]

ben net terug van een maandje canada/amerika en daar hebben ze inderdaad 110 Volt ipv 220 Volt hier in europa.
maar als je goed op je adapter kijkt, dan zie je dat ie voltages aankan van 100-240 Volt.
Dus gewoon zo'n wereldstekker kopen en erin pluggen.. :)

andere tip: een stekkerdoos meenemen, als je meerdere apparaten tegelijkertijd aan het net wilt hangen.
Bedankt voor de tip en het antwoord!
Ik overweeg om deze telefoon te kopen. Vandaar dat ik het niet kon nakijken op de lader.

• vanpeltje
Ik zat wat te surfen op www.stuntprijzen.net en kwam het volgende tegen:

Antenne Booster Prijs: € 3.50

This antenna signal booster is for raising up the mobile phones signal when you are in the lift of building or the park under ground or other place where the phone signal in weak level. Just attach this antenna booster near the antenna or battery of your mobile phone. No special installation is required.

Geschikt voor alle merken en typen mobiele telefoons!

Ik vroeg me af, ik bezit de Samsung E600 en ben van plan om de antenne te vervangen voor een mini-antenne. Waarschijnlijk gaat mijn bereik achteruit en vroeg me af of die antenne boosters echt werken en wat voor invloed het heeft op mn telefoon. Krijg ik geen problemen met storing van andere apparaten of beschadiging van mn toestel.

Weet iemand meer over deze antenne-boosters?

site: http://www.stuntprijzen.net/diversen.html

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of ik met mijn ipaq via irda contact kan leggen met mijn sgh 600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 16:13
vanpeltje schreef op 26 augustus 2004 @ 16:50:
Ik zat wat te surfen op www.stuntprijzen.net en kwam het volgende tegen:

Antenne Booster Prijs: € 3.50

This antenna signal booster is for raising up the mobile phones signal when you are in the lift of building or the park under ground or other place where the phone signal in weak level. Just attach this antenna booster near the antenna or battery of your mobile phone. No special installation is required.

Geschikt voor alle merken en typen mobiele telefoons!

Ik vroeg me af, ik bezit de Samsung E600 en ben van plan om de antenne te vervangen voor een mini-antenne. Waarschijnlijk gaat mijn bereik achteruit en vroeg me af of die antenne boosters echt werken en wat voor invloed het heeft op mn telefoon. Krijg ik geen problemen met storing van andere apparaten of beschadiging van mn toestel.

Met mijn miniantenne ging het bereik er zeker niet op achter uit. Laat ik zeggen dat het op z'n MINST gelijk bleef. En antenneboosters geloof ik niet zo in...
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:20:
weet iemand toevallig of ik met mijn ipaq via irda contact kan leggen met mijn sgh 600?
Wat wil je doen? Internetten enzo met iPaq kan iig wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 28-08-2004 21:41 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site en trouwe bezitter van een E600. Ik heb namelijk een probleempje: zou iemand weten hoe je de taal van te T9 functie in een andere taal kan zetten dan je gekozen telefoontaal. bv: je systeemtaal is Engels en je wilt dat bij alle berichten die je intypt automatisch de T9 taal op Nederlands staat. Dus niet elke keer je een bericht intypt je de T9 taal moet weizigen.

Kan iemand mij helpen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op 26 augustus 2004 @ 16:50:

Antenne boosters werken niet, heb er zelf vroeger op mijn siemens c35 gehad.

Wanneer je een mini antenne koopt (ligt er natuurlijk aan welke en bij wie) ben je verzekerd van ontvangstkwaliteit. Er treed geen ontvangstvermindering op, er is soms kans op dat het zelfs iets vermeerderd.
Denk je dat je ontvangst toch sterk daalt, kan je deze retour sturen. Tenminste, dit alles is wel zo bij www.mini-antenne.nl . Andere bedrijven weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 28 augustus 2004 @ 21:39:
[...]

Met mijn miniantenne ging het bereik er zeker niet op achter uit. Laat ik zeggen dat het op z'n MINST gelijk bleef. En antenneboosters geloof ik niet zo in...

[...]

Wat wil je doen? Internetten enzo met iPaq kan iig wel...
nee wallpapers en ringtones dat soort.....

Mijn ipaq geeft aan establishing connection with sgh 600 maar verder gebeurd er niets hij maakt geen connectie moet ik iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey heey..

ook ik heb een goeie vraag.. waarop k hoop dat iemand er een antwoord op weet.. die ik hier nog nergens ben tegengekomen..!!

Kan je de achtergrond van je externe display veranderen? En zo ja hoe... want.. als dit niet zou kunnen zou ik het onwijs vreemd vinden want je kan tenslotte ook daarop een foto zien als iemand belt!..

Alvast erg bedanktt..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
@ Vraag_e600

nee dit is standaard niet mogelijk , ik heb hier een s300 waar het nu veranderd is door een firmware mod overigens niet door mijzelf maar gevonden op i-net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 30 augustus 2004 @ 18:47:
@ Vraag_e600

nee dit is standaard niet mogelijk , ik heb hier een s300 waar het nu veranderd is door een firmware mod overigens niet door mijzelf maar gevonden op i-net.
Ik denk dat het wel mogelijk is hoor. Ga gewoon naar Telefoonopties -> Displayinstellingen -> Extern Display. Daar kun je uit 4 verschillende achtergronden kiezen.
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 19:49:
Ok mensen ik heb nog een vraag over de E600

Voor de mensen die de E600 hebben gekocht met een HI-abonnement van €15 p.m. en met een Sensation pakket: Komt er bij jullie bij het aandoen van je mobiel ook een andere animatie (de letters Sensation achter elkaar)? Want sommige E600's hebben gewoon de standaard-animatie (Het woord Samsung met een kleine animatie op de achtergrond) ook al heb je het met een Sensation pakket gekocht. Zo ja, is er geen manier om die standaard animatie te krijgen? Ik vind die normale animatie namelijk veel mooier. :/
Misschien ben ik een beetje irritant :P maar kan iemand me met deze vraag helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken de e600 te nemen bij mijn komende abbo verlenging, ik heb nu een samsung x600 en ik vroeg me af of de datakabel van de X600 ook werkt op de E600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ok een HI abo met deze telefoon.
die sensations dvd,wanneer krijg ik die eigenlijk?
dikke maand geleden.
bij wie moet ik dit vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaa.. dat lijkt me logisch.. maar ik bedoel gewoon een foto ofzo.. wel belachelijk dan als het niet kan want als iemand je belt zie je toch ook zijn foto daar.. waarom dan geen vaste daar.? toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand fotos die met deze telefoon zijn gemaakt? :) en/of filmpjes.

Verwijderd

en is er nog geen oplossing voor dat camera geluid weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand? :(
dooie boel hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:37

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 11:11:
ik heb ok een HI abo met deze telefoon.
die sensations dvd,wanneer krijg ik die eigenlijk?
dikke maand geleden.
bij wie moet ik dit vragen?
Hierover moet je of bij Hi informeren of bij de Telecomshop waar je je foon vandaan hebt.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:27:
Ik zit er aan te denken de e600 te nemen bij mijn komende abbo verlenging, ik heb nu een samsung x600 en ik vroeg me af of de datakabel van de X600 ook werkt op de E600.
Als je een Samsung datakabel hebt dan is deze ook compatibel met de E600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Er was een soort van oplossing hiervoor, zoek ff door de e600 topics hiero en je komt hem vast tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja flashen toch? maar dna gaat de tel dood? :?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste