Toon posts:

Samsung SGH-E600

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 15:15
SchiedamLauw schreef op 30 juni 2004 @ 10:48:
Weet iemand toevallig of dit verzekerd wordt met een Proassist basic a verzekering??
Nou dit heb ik dus gevraagt vanmiddag bij een andere vestiging als dat ik um heb gehaald en hun zeggen dat het niet verzekerd wordt omdat je er zelf aan gekloot hebt..

Voel me echt |:( heb ik de nieuwste telefoon die er bestaat gewoon kapot-geflasht

Terugflashen lukt me niet meer omdat me foon niet meer aan wilt..

Iemand tips wat ik nu kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai das klote man

maar ik bedoel waarom iets veranderen als het goed is ???

en dan heb ik nog een vraag iemand nog een site gevonden met gratizzzzz ringtones ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 21:41:
ai das klote man

maar ik bedoel waarom iets veranderen als het goed is ???

en dan heb ik nog een vraag iemand nog een site gevonden met gratizzzzz ringtones ?
Op www.t100.org kan je gratis ringtones downloaden.
(moet je wel met een datakabel op je telefoon zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil niet echt lukken alleen ken je ze daar volgens mij bestellen

dus schiet er niks mee op

maar ik heb een datakabel voor mijn toestel dus zoek gewoon site's waar ik ze ken downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 30 juni 2004 @ 17:23:
[...]

Nou dit heb ik dus gevraagt vanmiddag bij een andere vestiging als dat ik um heb gehaald en hun zeggen dat het niet verzekerd wordt omdat je er zelf aan gekloot hebt..

Voel me echt |:( heb ik de nieuwste telefoon die er bestaat gewoon kapot-geflasht

Terugflashen lukt me niet meer omdat me foon niet meer aan wilt..

Iemand tips wat ik nu kan doen??
Als je dat als laatsts toch probeer?om hem terug te flashen?dood is ie al,je weet maar nooit toch?Ik zou dat proberen zelf,als laatste redmiddel,of post je probleem ff hier:
http://www.mobiledia.com/forum/forum46.html
misschien heeft iemand DE oplossing voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 00:00:
[...]

Als je dat als laatsts toch probeer?om hem terug te flashen?dood is ie al,je weet maar nooit toch?Ik zou dat proberen zelf,als laatste redmiddel,of post je probleem ff hier:
http://www.mobiledia.com/forum/forum46.html
misschien heeft iemand DE oplossing voor je..
Ik heb ook een back up gemaakt van de firmware die in me foon stond maar ik had er nooit aan gedacht dat me foon niet meer aan zou kunnen. Want nu kan ik niet meer flashen want me pc kan geen verbinding maken met me foon want hijs uit :'(

Ik ga ff die link checken en daar eventueel posten.. Ik hoop dat iedereen dit goed gelezen heeft en niemand het dus nog ga proberen met die No_Cam_sound... DIE DEUGT DUS NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet ook uit staan als je hem wil flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

softwareversie *#1234#
E600XXDD3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:46:
Hij moet ook uit staan als je hem wil flashen.
Ik heb nog geprobeerd te flashen maar dan zegt het proggie "Hit the on/off button" en als ik dat doe (lang ingedrukt houden) blijft ie daar op staan..

Ik ga het vanavond iig weer proberen heb op die site die je gaf nog wat dingetjes gevonden die ik niet gedaan heb (zoals de batterij eraf halen als ik de datakabel eraan heb gehangen).. weet niet of het ga helpen maar dat zie ik vanavond wel..

ik heb weer hoop :)

[ Voor 30% gewijzigd door Patrlck op 01-07-2004 11:24 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sucses...........Ik hoop dat je hem weer aan de praat krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zijn video geheugen vol gekregen? Die van mijn zusje loopt dan namelijk vast als je video's wilt bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:15:
Heeft iemand al zijn video geheugen vol gekregen? Die van mijn zusje loopt dan namelijk vast als je video's wilt bekijken...
Looptie ook vast als ze die wilt verwijderen.??

Kijk eens in je handleiding of die link om te verwijderen http://downloadcenter.sam..._SGH-E600_Dutch_final.pdf op bladzijde 102 zie je hoe je al je foto's of video's in 1 keer kan wissen..

Dit zal wel moeten lukken tenzij ze die filmpies niet wilt verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 01 juli 2004 @ 13:57:
[...]

Looptie ook vast als ze die wilt verwijderen.??

Kijk eens in je handleiding of die link om te verwijderen http://downloadcenter.sam..._SGH-E600_Dutch_final.pdf op bladzijde 102 zie je hoe je al je foto's of video's in 1 keer kan wissen..

Dit zal wel moeten lukken tenzij ze die filmpies niet wilt verwijderen..
Alles wissen lukt wel ja... maar dan ben je dus al je video's en al je foto's meteen kwijt en dat is niet echt de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:15:
Maf als ik m'n geheugen volzet (o kb vrij) heeft ie nergens last van, je moet wel even wachten, maar dat gaat toch best snel. Maar waarschijnlijk is wissen dan de enige oplossing (of wachten op een nieuwe easyGPRS, als die al ooit komt).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:21:
[...]

Alles wissen lukt wel ja... maar dan ben je dus al je video's en al je foto's meteen kwijt en dat is niet echt de bedoeling.
Kan je niet per stuk verwijderen dan?? Of looptie dan ook vast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 01 juli 2004 @ 16:35:
[...]

Kan je niet per stuk verwijderen dan?? Of looptie dan ook vast??
Nope... kiezen voor Mijn video's resulteert in het laadscherm wat blijft hangen... ze heeft hem al een keer een half uur laten wachten, maar er gebeurd gewoon niks. Loopt helemaal vast dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:40:
[...]

Nope... kiezen voor Mijn video's resulteert in het laadscherm wat blijft hangen... ze heeft hem al een keer een half uur laten wachten, maar er gebeurd gewoon niks. Loopt helemaal vast dat ding.
Dan is het dus of wachten tot/of die software komt en je die filmpies op je pc kan zetten of die video's in 1 keer verwijderen..

Zijn ze zo belangrijk dan die filmpies die er nu op staan?

Ik had het wel geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Weet iemand ook hoe ik met EasyGPRS via IrDA geuploade ringtones kan verwijderen? Ik heb ze er nu wel leuk op gezet, maar hoe krijg je ze er eventueel weer af?

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minze schreef op 01 juli 2004 @ 19:10:
Weet iemand ook hoe ik met EasyGPRS via IrDA geuploade ringtones kan verwijderen? Ik heb ze er nu wel leuk op gezet, maar hoe krijg je ze er eventueel weer af?
Dit kan via de telefoon ook. Bij amusement -> geluiden -> afspelen -> verwijderen

Hoe het met Easy GPRS moet weet ik niet, want dat kan ik nog niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 12:11:
Sucses...........Ik hoop dat je hem weer aan de praat krijgt ;)
He je hebt gelijk je kan je foon wel flashen alsie uit staat.. Ik moest eerst 5 sec. de batterij eruit laten dan erin doen en aan de kabel hangen dan krijg je een wit scherm en toen kon ik weer flashen..Alleen ik heb nog steeds een probleem (helaas).. volgens mij is de backup die ik heb gemaakt van me firmware niet goed ofzo want iedere keer krijg ik een fout: "Flash chip 0 i not supported by the flash loader" "Error Flashtype"

Weet iemand wat dit betekend en wat ik er tegen kan doen??

Kan iemand misschien een back-up van zijn foon maken en mailen of op i-net zetten of via msn overgooien ofzow??

Dat kan met beide van deze proggies:
http://members.chello.nl/...Flashers/OPTIFLASH3.7.zip

http://members.chello.nl/...Flashers/OPTIFLASH3.6.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yooo je kan ook gewoon alleen je videos wissen d.m.v van camera -> alles wissen en dan alleen vinkje voor normale/beveiligde videos zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
nu bij belcompany tot en met 31 juli: de E600 met een Orange 20 1-jarig abonnement (!!!) voor 39,99 euro.. (plus nog aansluitkosten.. weet iemand hoeveel die zijn?)
Ikzelf ga 'm dinsdag of woensdag halen :)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 23:02:
Yooo je kan ook gewoon alleen je videos wissen d.m.v van camera -> alles wissen en dan alleen vinkje voor normale/beveiligde videos zetten
Ja klopt inderdaad... we wisten niet dat er nog een menu onder zat... Beetje raar dat ze daar Alles Wissen van hebben gemaakt als je daarna allerlei dingen kunt aanvinken om te wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
shit... ik heb 2 weken terug de Samsung E600 gehaald met Orange Free 20 voor 2 jaar gehaald :( (gratis foon he) :P

maar ja.. ik denk dat ik wel tevreden ga blijven over Orange want die hebben alles in 1 bundel en ongeveer wel goeie denking in Deventer dus HOERA!

:)
bartjenl schreef op 02 juli 2004 @ 02:35:
nu bij belcompany tot en met 31 juli: de E600 met een Orange 20 1-jarig abonnement (!!!) voor 39,99 euro.. (plus nog aansluitkosten.. weet iemand hoeveel die zijn?)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:08:
[...]

Ja klopt inderdaad... we wisten niet dat er nog een menu onder zat... Beetje raar dat ze daar Alles Wissen van hebben gemaakt als je daarna allerlei dingen kunt aanvinken om te wissen
Dat bedoelde ik ook te zeggen met die link naar de handleiding :)

Het is gelukt me telefoon te flashen!! Me oude firmware staat er weer 100% op.. Ik moest wel selecteren dat ik een E710 heb in plaats van een E600 maar alleen op die manier ging ie tot 100%..

Alleen nou wilt me foon nog steeds niet aan :/

Ik heb gelezen dat als je klaar bent met flashen dat je dan de datakabel eraf moet halen en dan je batterij voor zo'n 4 seconden eruit moet halen en dan terug doen en dan op de aan/uit knop drukken.. Maar dat doettie dus niet..

Iemand ervaring hiermee??

[ Voor 28% gewijzigd door Patrlck op 02-07-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
SchiedamLauw schreef op 02 juli 2004 @ 23:31:
[...]

Dat bedoelde ik ook te zeggen met die link naar de handleiding :)

Het is gelukt me telefoon te flashen!! Me oude firmware staat er weer 100% op.. Ik moest wel selecteren dat ik een E710 heb in plaats van een E600 maar alleen op die manier ging ie tot 100%..

Alleen nou wilt me foon nog steeds niet aan :/

Ik heb gelezen dat als je klaar bent met flashen dat je dan de datakabel eraf moet halen en dan je batterij voor zo'n 4 seconden eruit moet halen en dan terug doen en dan op de aan/uit knop drukken.. Maar dat doettie dus niet..

Iemand ervaring hiermee??
Volgens mij had ik ergens gelezen dat je de D410 moet selecteren i.p.v. de E710...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
w-k-pieters schreef op 03 juli 2004 @ 11:36:
[...]

Volgens mij had ik ergens gelezen dat je de D410 moet selecteren i.p.v. de E710...
He dat klopt ja zag ik vanmorgen ook op een duitste forum staan, dus ik heb het net geprobeerd en nog steeds geen verandering.. Wat ik juist zo gek vind want andere mensen op die forum is het wel gelukt (voor zover ik het duits kan volgen) :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dus als ik het nu goed begrijp gaat het flashen goed, maar daarna wil de telefoon niet meer aan. Nu zei je eerder al dat je dacht dat misschien je back-up niet goed was. Probeer dan [weg] de nieuwste te downloaden:

Modbreak over flashers:
FAQ Internet & Telefonie
Geen niet-officiële flashers hier

Hopelijk doet die het dan wel. Succes!

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 04-07-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
w-k-pieters schreef op 03 juli 2004 @ 14:12:
[...]

Dus als ik het nu goed begrijp gaat het flashen goed, maar daarna wil de telefoon niet meer aan. Nu zei je eerder al dat je dacht dat misschien je back-up niet goed was. Probeer dan bij [weg] de nieuwste te downloaden:

Hopelijk doet die het dan wel. Succes!
Yeb dat heb ik ook geprobeerd..vrijdag was die site weer in de lucht en heb ik gelijk alle 3 die firmwares geprobeerd maar het ging nog steeds niet.. Ik ga vandaag naar rotterdam stad dus ik ga daar ff kijken of er zo'n turks belshoppie zit die flashen ook weleens telefoon heb ik gehoord... Kijken of hun het lukt en zo niet dan zit er nix anders op dan um maar terug naar de winkel te brengen en kijken of ik een nieuwe krijg..

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 04-07-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Wie kan me helpen ??
Heb net de E600 aangeschaft, maar ben niet zo thuis in downloaden van ringtones !! Drie pogingen ondernomen maar mislukt. Krijg netjes een sms en log dan via WAP in maar na enige tijd krijg ik de melding: netwerkverbinding verbroken/niet beschikbaar o.i.d. (terwijl er al verbinding was). Als het weer probeer dan krijg ik de melding dat er niet voor betaald is of de ringtone al gedowloaded is, maar in het toestel onder Amusement staat de ringtone niet ! Ik snap er dus duidelijk niks van. Heb al in de handleiding lopen zoeken, maar dat brengt me ook al niet verder.
Groeten & Sproeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb dus ook een e600 met hi abbo, weet iemand hoe je kunt zien hoeveel belminuten je nog over hebt van je bundel???

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:33:
8)7 Wie kan me helpen ??
Heb net de E600 aangeschaft, maar ben niet zo thuis in downloaden van ringtones !! Drie pogingen ondernomen maar mislukt. Krijg netjes een sms en log dan via WAP in maar na enige tijd krijg ik de melding: netwerkverbinding verbroken/niet beschikbaar o.i.d. (terwijl er al verbinding was). Als het weer probeer dan krijg ik de melding dat er niet voor betaald is of de ringtone al gedowloaded is, maar in het toestel onder Amusement staat de ringtone niet ! Ik snap er dus duidelijk niks van. Heb al in de handleiding lopen zoeken, maar dat brengt me ook al niet verder.
Groeten & Sproeten
Zijn je wap/gprs-instellingen wel goed? Want meestal moet je deze nog instellen in je telefoon eer je kan gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb de startpost afgerond, maar toevoegingen kunnen natuurlijk altijd...

w-k-pieters in "Samsung SGH-E600"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 04 juli 2004 @ 13:33:
Ik heb de startpost afgerond, maar toevoegingen kunnen natuurlijk altijd...

w-k-pieters in "Samsung SGH-E600"
Netjes!! _/-\o_

Ik heb alleen een extra 'D' bij mijn firmware-versie...

Mijn firmware: E600XXDD3 Wellicht kun je dit wel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met een probleem met EasyGPRS,

Als ik het programma opstart komt erin beeld te staan:

kan DAO/Jet DB-engine niet initialiseren

Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 15:04:
[...]

Netjes!! _/-\o_

Ik heb alleen een extra 'D' bij mijn firmware-versie...

Mijn firmware: E600XXDD3 Wellicht kun je dit wel aanpassen.
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop de mijne :) ,iemand intresse voor 290 euro(1 maand jong)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Talita... Waarom? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Bij een Hi 20 euro abbo is ie 0 euro tijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:38:
kheb dus ook een e600 met hi abbo, weet iemand hoe je kunt zien hoeveel belminuten je nog over hebt van je bundel???
Kan je alleen zien bij je volgende rekening.
Binnenkort zal je een sms ontvangen wanneer je tegoed op is. Maar dat zal nog een paar maanden gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik morgen de E800 krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:07:
[...]

Omdat ik morgen de E800 krijg _/-\o_
Sa dies ook mooi!!! Kan ik er ook eentje krijgen of nie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die E800 is idd wel een mooi toestel,

maar kheb toch liever een 600 zit da scherm aan de binnekant beschadigt ie nie zo snel.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:55:
iets goedkoper en je kunt mijn interesse wel wekken, anders doe ik hem met een nieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:02:
[...]

Zijn je wap/gprs-instellingen wel goed? Want meestal moet je deze nog instellen in je telefoon eer je kan gaan downloaden.
Dank je voor de tip. Heb gechecked en het blijkt dat dat wel goed is. Ik kan namelijk gewoon internetten op de mobiel. Zit bij Hi en heb de WAP-instellingen al daar gecontroleerd met wat er standaard al op de SIM was ingesteld. De verbindinding wordt op een bepaald ogenblik (zonder duidelijke reden) verbroken. Het vreemde is ook dat ik de melding "opslaan" ook niet krijg. Iemand nog suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:55:
http://www.tweakers.net/aanbod

Daar graag, niet hier op 't forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een datakabel gekocht, het is de PCB133LBE, maar deze doet het niet. Nu zie ik hier op het forum staan dat ik een andere moet hebben. Is het gewoon een fout van de verkoper (ik had m'n telefoon meegenomen) of is het een fout van mij en moet EasyGPRS het wel gewoon doen met deze kabel?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zijn dat je bij de instellingen van easy gprs even de goede com/usb poort moet selecteren dat was bij mij namelijk ook het geval...

k heb btw een PCB093LBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon de datakabel van me e710 gebruikt en werkt prima

alleen je moet wel je data snelheid van je compoort en in easy gprs gelijk zetten anders doet hij niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
ik ga nu misschien een hele domme vraag stellen. maar ik wil t toch ff zekerweten;)

bij de sgh-e600 staat dit:
Camera:
* 640x480 pixels (0.3MP)
* 8x digitale zoom
* multi-shot functie
* nachtstand etc.
en bij de nokia 6230 staat dit:
Camera resolution (in pixels): 640 x 480
Extra's: VGA camera
betekend dat dat de camera's evengoed zijn? omdat het wel allebei evenveel pixels zijn maar bij die nokia staat er ook nog bij dat het VGA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Cardinoz schreef op 06 juli 2004 @ 21:03:
ik ga nu misschien een hele domme vraag stellen. maar ik wil t toch ff zekerweten;)

bij de sgh-e600 staat dit:
[...]

en bij de nokia 6230 staat dit:
[...]

betekend dat dat de camera's evengoed zijn? omdat het wel allebei evenveel pixels zijn maar bij die nokia staat er ook nog bij dat het VGA is.
Hmm, ik ben eik te aardig :P . VGA = 640 * 480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:47
Ik heb ook de E-600 genomen bij de Phonehouse aanbieding samen met HI abo voor 20 euro per maand, nu is het zo, als ik dus probeer om te gaan wappen en ik wil een java game installeren via 1 van die wap sites die in deze topic staan dan blijft het download balkje of installeer balkje op 0% staan en dan op den duur staat er dat er geen reactie van et netwerk meer is. Weet iemand hoe dit komt?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ sorry....wist ik echt niet,maar is inmiddels verkocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:39:
ik heb gewoon de datakabel van me e710 gebruikt en werkt prima

alleen je moet wel je data snelheid van je compoort en in easy gprs gelijk zetten anders doet hij niks
Doet het daarna nog steeds niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 30-09 19:58
kheb net ook de e600 gehaald en vind t wel een geinig toestel.
alleen wel wat minpuntjes opgevallen...
- klote dat je die foto-knop niet uit kan zetten, want je krijgt de hele tijd foto's van je broekzak, die je daarna ook nog eens weg moet gooien. lekker als er 50+ foto's zijn gemaakt.
- jammer dat 't geluid bij het maken van een foto nog niet uitgeschakeld kan worden. zo kan je het mooie meisje tegenover je in de trein/bus/tram niet stiekum fotograferen.. ;)
- je moet 2x op groene belknop drukken, om te bellen als je in het telefoonboek zit?? :?
- en als ik ringtype op 'vibra & melody' zet, dan gaat ie alleen maar trillen en zonder melody erbij :? gebeurt bij alle standaard ringtones.

[ Voor 13% gewijzigd door NewbieNeo op 08-07-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 08 juli 2004 @ 17:09:
kheb net ook de e600 gehaald en vind t wel een geinig toestel.
alleen wel wat minpuntjes opgevallen...

- klote dat je die foto-knop niet uit kan zetten, want je krijgt de hele tijd foto's van je broekzak, die je daarna ook nog eens weg moet gooien. lekker als er 50+ foto's zijn gemaakt.

Ik heb hier al meer mensen over horen klagen, is bij mij nog niet gebeurt :/
mischien draag je wel een te strakke broek 8)

- jammer dat 't geluid bij het maken van een foto nog niet uitgeschakeld kan worden. zo kan je het mooie meisje tegenover je in de trein/bus/tram niet stiekum fotograferen.. ;)

Das wel jammer ja maarja je kunt ook je vinger op het luidsprekertje houden ;)

- je moet 2x op groene belknop drukken, om te bellen als je in het telefoonboek zit?? :?

Dit is omdat je meerdere nummers onder 1 naam kan opslaan... dan kun je nog kiezen welke je wilt bellen.

- en als ik ringtype op 'vibra & melody' zet, dan gaat ie alleen maar trillen en zonder melody erbij :? gebeurt bij alle standaard ringtones.

Dit hangt af van de ringtone.. dat is bij elke anders

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Primafoon Hi 15 abbo (dus 15 per maand)
€ 0,-- Aansluitkosten, telefoon € 0,--
Gratis Sensation White Dvd

Voor de liefhebbers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:47:
Bij Primafoon Hi 15 abbo (dus 15 per maand)
€ 0,-- Aansluitkosten, telefoon € 0,--
Gratis Sensation White Dvd

Voor de liefhebbers :P
idd die hebk ook:D

hele mooie aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- en als ik ringtype op 'vibra & melody' zet, dan gaat ie alleen maar trillen en zonder melody erbij gebeurt bij alle standaard ringtones.

Hij gaat de eerste 3 keer alleen trillen,daarna trillen en bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen de Samsung E600 gaan halen met een H' abbonement van 15 euro 2 jaar lang.. Maar vraag me af hoeveel berichten deze telefoon op kan slaan..??
Ik heb namelijk ook een Motorola V525 en irriteer me mateloos aan dat ik maar 15 berichten op kan slaan.. Zo blijf ik wissen :O

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven voordat ik morgen naar TforTelecom ga B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 30-09 19:58
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:40:
Ik wil morgen de Samsung E600 gaan halen met een H' abbonement van 15 euro 2 jaar lang.. Maar vraag me af hoeveel berichten deze telefoon op kan slaan..??
Ik heb namelijk ook een Motorola V525 en irriteer me mateloos aan dat ik maar 15 berichten op kan slaan.. Zo blijf ik wissen :O

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven voordat ik morgen naar TforTelecom ga B)
op de sim kaart kan je 20 berichten opslaan.
op de telefoon zelf kan je 200 berichten opslaan.
op het CB geheugen (wat dat ook mag zijn) kan je 80 berichten opslaan.

lijkt me wel genoeg ruimte toch.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woej thanks _/-\o_ dat is zeker genoeg!!

Nou maar hopen dat ik hem morgen zonder problemen kan gaan halen.. En dat ze hem daar hebben liggen met abbo... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je voor deze ook net als de e700 een nieuw behuizing kopen, want kben met dme zatte kop op straat gevalen nu is ie helemaal bekrast :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm. Keb nu dus dat abonnement van Hi. Maar in de winkel zeiden ze dat je ergens kon checken wat je deze maand al opgemaakt had.
Moest je naar een speciaal nummer bellen ofzo.
Is dit gewoon onzin :? Of weet iemand hier toevallig iets meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:39:
Hmmmm. Keb nu dus dat abonnement van Hi. Maar in de winkel zeiden ze dat je ergens kon checken wat je deze maand al opgemaakt had.
Moest je naar een speciaal nummer bellen ofzo.
Is dit gewoon onzin :? Of weet iemand hier toevallig iets meer van ?
voor zover ik weet kun je dat alleen op je laatste afschrift zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
neem toch gewoon Orange jongens... alles uit 1 bundel! en voor saldoinformatie bel je 1244 en zo.

Is toch veel beter :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, eerder las ik in deze topic dat je ook de datakabel van de s300 kan gebruiken.

Nu heb ik deze kabel toevallig nog maar deze werkt niet op mijn E600.. ook niet met de nieuwste GRPS.. hij zegt steeds "telefoon niet gevonden" ..

Zie ik iets over het hoofd, is mijn kabel stuk?? :? :?

Hoop dat iemand me kan helpen...

Edit: Al gelukt!!! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:29:
Hallo iedereen, eerder las ik in deze topic dat je ook de datakabel van de s300 kan gebruiken.

Nu heb ik deze kabel toevallig nog maar deze werkt niet op mijn E600.. ook niet met de nieuwste GRPS.. hij zegt steeds "telefoon niet gevonden" ..

Zie ik iets over het hoofd, is mijn kabel stuk?? :? :?

Hoop dat iemand me kan helpen...

Edit: Al gelukt!!! 8)
zoals ik al eerder heb gezegt in dit topic:

kan zijn dat je bij de instellingen van easy gprs even de goede com/usb poort moet selecteren dat was bij mij namelijk ook het geval...

k heb btw een PCB093LBE
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch benieuwd of het iemand al is gelukt om het geluid van het fototoestel uit te zetten? Enige wat ik op internet kan vinden is steeds diezelfde site waar je paswoord nodig hebt voor het uitpakken..

Wie durft er wat over te roepen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:45:
Ik ben toch benieuwd of het iemand al is gelukt om het geluid van het fototoestel uit te zetten? Enige wat ik op internet kan vinden is steeds diezelfde site waar je paswoord nodig hebt voor het uitpakken..

Wie durft er wat over te roepen? :)
Ik durf wel wat te roepen: NIET PROBEREN !!!!!!!!

Ik ben nou al een tijdje bezig om me foon te maken maar die firmwares zijn nog niet optimaal geloof ik.. Ben ook bij diverse belhuisjes geweest om info te vragen en ze zeggen allemaal kom over een paar weken terug omdat ze zelf de software er nog nieteens voor hebben want hij is nog te nieuw ofzow :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 22:09

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

bartjenl schreef op 02 juli 2004 @ 02:35:
weet iemand of deze actie nog steeds loopt ?

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:24:
- en als ik ringtype op 'vibra & melody' zet, dan gaat ie alleen maar trillen en zonder melody erbij gebeurt bij alle standaard ringtones.

Hij gaat de eerste 3 keer alleen trillen,daarna trillen en bellen
Ligt ook aan je beltoon, ik heb trillen uitstaan, toch trilt ie omdat dat in mn ringtone zit. (heb de rap ringtonepack uit dit topic gedowned voor myband (D12) moet je maar eens proberen)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 13 juli 2004 @ 20:27:
[...]

Ik durf wel wat te roepen: NIET PROBEREN !!!!!!!!

Ik ben nou al een tijdje bezig om me foon te maken maar die firmwares zijn nog niet optimaal geloof ik.. Ben ook bij diverse belhuisjes geweest om info te vragen en ze zeggen allemaal kom over een paar weken terug omdat ze zelf de software er nog nieteens voor hebben want hij is nog te nieuw ofzow :'(
Bedankt voor de tip, zal het zeker niet gaan proberen.

Lullig voor jou dat je phone f*cked up is... hoop voor je dat nieuw firmwares snel komen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj...gister mijn antenne binnengekregen. is ie niet moooi:)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/contact/samsunge600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag op de markt ook maar ff een mini antenne voor 4.50 op de kop getikt.. Alleen mijn antenne is iets groter (scheeld niet veel maar toch)..
En mijn bereik is nog even goed B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Werkt dit niet voor de SGH-E600?

Dit werkt in ieder geval wel voor de E700:

Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Toets om te beginnen de volgende code in:

code:

*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.

Let op: bovenstaande is uiteraard geheel op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik las ook net dat als je een sms'je hebt ontvangen dat het sms-geluid blijft herhalen om de zoveel tijd. Is dit niet uit te zetten zoals bij de e700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Skillz schreef op 16 juli 2004 @ 12:17:
Werkt dit niet voor de SGH-E600?

Dit werkt in ieder geval wel voor de E700:

Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Toets om te beginnen de volgende code in:

code:

*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.

Let op: bovenstaande is uiteraard geheel op eigen risico.
Dit werkt niet (had ik al gepost) oeps kwam er net achter dat ik dat op een ander forum had gepost ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Patrlck op 16-07-2004 12:57 . Reden: stom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soo toe maar.. jij mazzel.. :)

Maar weet iemand waar je die antennes goedkoop kan bestellen.. ?
of is mini-antenne.nl één van de goedkoopste?

xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:28:
Soo toe maar.. jij mazzel.. :)

Maar weet iemand waar je die antennes goedkoop kan bestellen.. ?
of is mini-antenne.nl één van de goedkoopste?

xx
Je bent toch een dame?? Dan moet jij wel weten dat er altijd wel telefoonkraampies op de markt staan ;)

Daar heb ik de mijne ook gehaald voor me ouwe S300 (past ook op de E600) voor maar 2,50..

[ Voor 3% gewijzigd door Patrlck op 16-07-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag ook een e600 met kpn abbo
ik dacht heel leuk een polyfone ringtoon van t internet te plukken, wil ie geen contact maken met wap
geeft aan: interne fout of service niet beschikbaar
iemand enig idee wat ik in moet stellen wil wap t wel doen??
ik heb ook nog een abbo van orange liggen, deze geeft tzelfde aan (deze deed t wel in m'n nokia)

iemand tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met kpn kan je niet wappen
En orange moet je ff instellen bij je wapopties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:19
ik heb hem ook sinds 2 dagen maar als ik nu foto's maak en ik klik om hem te maken dan is mijn foto 1 grote regenboog. Ook als ik na foto album ga kan ik de foto niet zien maar zie ik allerlij kleuren. Zijn er al meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:34:
Met kpn kan je niet wappen
En orange moet je ff instellen bij je wapopties
enig idee wat de instellingen zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:57:
[...]

enig idee wat de instellingen zijn??
Probeer dit eens met je kpn kaart want volgens mij moet je daar ook gewoon mee kunnen wappen :/
SchiedamLauw schreef op 18 juni 2004 @ 09:23:
[...]

Vreemd bij mij staan alle instellingen van elke provider gewoon standaard erin :? Ik zal je die van KPN geven en hoop voor je dat ie het dan doet:
Profielnaam: KPN Mobile
URL Startpagina: http://mmm.samsung.nl/kpn
Beveiliging: Niet veilig :X
Drager: Data
IP-Adres: 10.96.1.14
Login-Naam: minfo
Wachtwoord: Staat met sterretjes dus dat weet ik niet misschien kan je dat achterhalen met klantenservice of op hun site
Inbelnummer: +31653111111
Type Verbinding: ISDN

Hoop dat je hier wat heb ookal kan ik het wachtwoord niet zien :/

[ Voor 148% gewijzigd door Patrlck op 16-07-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje dankje dankje
ben ook gelijk even op de site van kpn gaan kijken en daar staan de instellingen incl wachtwoord :)
ga t gelijk even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 16 juli 2004 @ 14:03:
[...]

Je bent toch een dame?? Dan moet jij wel weten dat er altijd wel telefoonkraampies op de markt staan ;)

Daar heb ik de mijne ook gehaald voor me ouwe S300 (past ook op de E600) voor maar 2,50..
Haha ja maar ik kom niet zo heel vaak op de markt hoor :P

Maar in ieder geval bedankt,
Ik ga ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik dus alle instellingen gedaan voor kpn gprs
ik kan wappen
wil ik een nummer binnenhalen, moet ie eerst heeeeeeeel lang denken en dan zegt ie: interne fout :/
iemand die t nu nog snapt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:19:

[afbeelding]
Ik heb hem sinds gisteren ook binnen!! Supermooi gewoon.

THANKS D-MIXX!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey via5.nl heeft ook dit in de aanbieding.
een hi20 abo...2 jaar.....1e jaar 10 euro per maand..2e jaar gewoon 20 euro.
nou 50% korting 1e jaar dus.
nou vroeg ik me af......is dat toestel van hi gesimlocked?..en staan er van die hi stickers op?

oh ook geen aansluitkosten en zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
wat..? waar dan? ik zie geen antenne hehe :P :P
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:19:

[afbeelding]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:19
als je hem met hi abonement neemt dan is die gesimlockt ik heb hem hier ook liggen via dat hi abonement maar ik heb de simlock er al af ;) omdat ik bij vodafone zit. (ik heb namelijk een telefoon geruilt met mijn pa 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
zxr king schreef op 19 juli 2004 @ 12:21:
als je hem met hi abonement neemt dan is die gesimlockt ik heb hem hier ook liggen via dat hi abonement maar ik heb de simlock er al af ;) omdat ik bij vodafone zit. (ik heb namelijk een telefoon geruilt met mijn pa 8) )
en nu zit je pa met die gesimlockte? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee mensen.

In dit topic was op een gegeven moment een code aan bod gekomen waarmee je het buitenste lampje kon testen inclusief 2 verborgen opties.

Random & TBO (of zoiets dergelijks)

Nu heb ik ze allebei geprobeerd. Van dat TBO heb ik nog geen steeds geen flauw benul van wat het nou doet. Dat random vond ik zo lelijk eruit zien dat ik het maar snel had afgezet.

Tenminste, dat dacht ik. Ik had dus een andere kleur gekozen, maar bij sommige mensen die mij bellen gaat het lampje nog steeds random knipperen in plaats van kleur voor kleur met de beltoon mee.

Mijn vraag is dus wie er weet hoe ik dat uit kan zetten? Want ik vind het echt onwijs hinderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maversne schreef op 06 juli 2004 @ 22:34:
Ik heb ook de E-600 genomen bij de Phonehouse aanbieding samen met HI abo voor 20 euro per maand, nu is het zo, als ik dus probeer om te gaan wappen en ik wil een java game installeren via 1 van die wap sites die in deze topic staan dan blijft het download balkje of installeer balkje op 0% staan en dan op den duur staat er dat er geen reactie van et netwerk meer is. Weet iemand hoe dit komt?
Weet precies waarover je het hebt. Heb het zelfde probleem maar dan met ringtones downloaden. Ben al twee keer bij de KPN geweest (daar heb ik namleijk dat ding aangeschaft), maar die weten dus ook niet hoe het kan. Helaas, ben ook op zoek naar iemand die weet waar het aan ligt. Ze hebben eerst keer de instelling van WAP naar GPRS gewijzigd (wat overigens goedkoper is) en een 0-euro-abbonement ? erop gezet. Dat heeft dus niets uitgemaakt. De tweede keer hebben ze ter plaatste geprobeerd een ringtone te dowloaden, maar dat ging dus niet. Volgens de KPN kan het niet aan de software van het toestel liggen. Het maakt namelijk niet uit via welke aanbieder je de ringtones wil dowloaden...het lukt gewoon niet ! Ben er nog mee bezig, dus zodra ik het weet, meld ik me weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:15:
ik heb sinds vandaag ook een e600 met kpn abbo
ik dacht heel leuk een polyfone ringtoon van t internet te plukken, wil ie geen contact maken met wap
geeft aan: interne fout of service niet beschikbaar
iemand enig idee wat ik in moet stellen wil wap t wel doen??
ik heb ook nog een abbo van orange liggen, deze geeft tzelfde aan (deze deed t wel in m'n nokia)

iemand tips :?
heb zelf al twee berichten hierover geschreven. Lees effe terug. Maar ben er al wel achter, door jouw bericht (het oranje-verhaal), dat het haast wel aan het toestel moet liggen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:03:
Okee mensen.

In dit topic was op een gegeven moment een code aan bod gekomen waarmee je het buitenste lampje kon testen inclusief 2 verborgen opties.

Random & TBO (of zoiets dergelijks)

Nu heb ik ze allebei geprobeerd. Van dat TBO heb ik nog geen steeds geen flauw benul van wat het nou doet. Dat random vond ik zo lelijk eruit zien dat ik het maar snel had afgezet.

Tenminste, dat dacht ik. Ik had dus een andere kleur gekozen, maar bij sommige mensen die mij bellen gaat het lampje nog steeds random knipperen in plaats van kleur voor kleur met de beltoon mee.

Mijn vraag is dus wie er weet hoe ik dat uit kan zetten? Want ik vind het echt onwijs hinderlijk!
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af is het mogelijk om *.wav files te converteren zodat ik ze in me telefoon kan instellen als beltoon?

Voorheen had ik een Nokia 7650 en daar kon ik gewoon *.wav files afspelen en dus ook instellen als beltoon, een optie die ze eigenlijk in iedere telefoon moeten zetten maja....

Ik vind het ook niet zo handig dat ze in het programma Easy GPRS geen functie gemaakt hebben om de filmpjes eraf te halen, maja mischien komt dat nog ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vorige pagina's snel even doorgebladerd maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag:

Waar kan ik software downloaden wat ik nodig heb in combinatie met mijn datakabel. De software die meegeleverd is bij de datakabel geeft mij steeds de volgende foutmelding: Kan DAO.Jet DB-engine niet installeren.

Ik wacht met smart op een reactie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Easy GPRS software werkt ook met datakabel.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste