Ik heb er ook eentje genomen i.c.m. een Orange Free 30 abbo bij de belcompany helemaal voor niks. Ik ben helemaal verliefd

. Vergeleken met mijn oude mobieltje een T610 is echt alles beter. Clamshell is nog even wennen (en hij is ook zo klein). Maar verder,

, de camera is super, de schermpjes zijn van ongelofelijke kwaliteit (ook leuk foto met het buitenste schermpje). Kortom helemaal goed.
Maar een paar vraagjes, allereerst verbinden met de PC. Ik heb hiervoor daarvoor altijd bluetooth of datakabel gebruikt. Dat werkte altijd goed. Maar in de winkels zeiden ze dat er geen datakabel voor is. Dus de vraag aan jullie welke kabel moet ik hebben?
Daarnaast kan ik evt. infrarood gebruiken voor een verbinding met de computer. Ik heb namelijk nu een laptop waar dat op zit. Ik heb het aangezet en Windows XP meld mooi dat er een Samsung bla bla is aangesloten. Dus dat klinkt allemaal goed. Maar als ik dan iets wil gaan doen met Easy GPRS doet ie helemaal nix. Ik heb de instellingen aangepast (inmiddels zo'n beetje alles geprobeerd). Maar het lukt niet... wat zijn de juiste instelling zodat ie het wel doet. Ik wil namelijk graag m'n adresboek syncen.
Daarnaast lijkt het me leuk wat leuke ringtones erop te zetten. Weet iemand waar ik leuke kan downloaden (je had eerst een Engelse site waarop de previews stonden die je ook gewoon naar je telefoon kon sturen, maar ik ben het adres vergeten

).
En dan was er nog iets wat ik wilde vragen, maar dat is inmiddels al weer ontschoten (met een half oog naar het voetbal kijken helpt ook niet mee

). Dit verhaal is wel lang genoeg, dus ik ben benieuwd wat jullie aandragen... alvast bedankt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."