Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag mijn GPRS geactiveerd via 313,

maar als ik nu probeer mijn browser te starten krijg ik deze melding...

Service niet beschikbaar

:?

kan iemand mij even de instelling voor gprs/wap voor HI geven want ik kan ze nergens vinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ik vind hem persoonlijk wel wat langzamer dan de E700, maar eigenlijk is dat wel logisch als je de specs van de e600 en de e700 naast elkaar ligt de e600 wel wat beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Trendy standby lampje (in 7 kleuren, ook te customizen wat betreft intervalinstellingen als je wilt weten hoe vraag me maar),

vraag _/-\o_ Afbeeldingslocatie: http://www.dirtygirl23.com/Clips/Schilder/d86.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:46:
- Trendy standby lampje (in 7 kleuren, ook te customizen wat betreft intervalinstellingen als je wilt weten hoe vraag me maar),

vraag _/-\o_ [afbeelding]
Okee talita... Ik verwachtte al dat deze vraag zou komen ;)

Nou ten eerste typ je in je e600 de volgende combinatie in in je normale hoofdscherm (geen menu!): *#9998*533#

Er staat dan Please Press Exit
- druk EEN (!) keer op de stop toets (rechterfunctietoets)
- scroll met je volumeknoppen aan de linkerkant van je foon door het "geheime" menu
- Je kunt dan kiezen uit lampjes die continu per seconde knipperen (7 verschillende kleuren), lampje uit of Random. Laatste functie brandt continu met een soort disco effect (heel hip!). Batterijverbruik valt mee, mensen die de standbytijd vergeleken met normaal gebruik en deze instellingen ondervonden dat 1 sec knipperlicht maar 10 min scheelt op standbytijd per dag en randominstelling 30 min op een dag... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar wapsites waar je JAVa Games kan downloaden:

wap.ranova.org
wap.rousso.net
www.acegames.btinternet.co.uk/index.wml
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

Allemaal zijn ze eigenlijk ook voor e700 maar velen doen het ook op de e600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 12:04
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:17:
Ik heb vanmiddag mijn GPRS geactiveerd via 313,

maar als ik nu probeer mijn browser te starten krijg ik deze melding...

Service niet beschikbaar

:?

kan iemand mij even de instelling voor gprs/wap voor HI geven want ik kan ze nergens vinden ??
Vreemd bij mij staan alle instellingen van elke provider gewoon standaard erin :? Ik zal je die van KPN geven en hoop voor je dat ie het dan doet:
Profielnaam: KPN Mobile
URL Startpagina: http://mmm.samsung.nl/kpn
Beveiliging: Niet veilig :X
Drager: Data
IP-Adres: 10.96.1.14
Login-Naam: minfo
Wachtwoord: Staat met sterretjes dus dat weet ik niet misschien kan je dat achterhalen met klantenservice of op hun site
Inbelnummer: +31653111111
Type Verbinding: ISDN

Hoop dat je hier wat heb ookal kan ik het wachtwoord niet zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:12:
Ik vind de serienummer aanduiding voor de e600 ook nogal misleidend aangezien je dan zou denken dat de e700 beter is dan de e600... Ik kan eigenlijk geen punt aangeven waarop de e700 beter scoort dan de e600, behalve dat de E715 (dus niet de e700) flits heeft op zijn camera
Ja, dat zei ik ook al een paar keer hier ergens. Nog steeds zie ik mensen de E700 kiezen terwijl de E600 gewoon beter is... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die random optie voor je standby lampje zuigt trouwens onwijs!
Daaronder heb ik nog een optie 'TBO' volgens mij...
Maar wat het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 11:48:
Maar wat het doet?
Zuigt in een goeie of slechte zin?? ;) Ik vind um wel lauw hoor..
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 02:34:
[...]
Batterijverbruik valt mee, mensen die de standbytijd vergeleken met normaal gebruik en deze instellingen ondervonden dat 1 sec knipperlicht maar 10 min scheelt op standbytijd per dag en randominstelling 30 min op een dag... B)
Heb hier ook nog een leuke code voor om te checken hoeveel procent je batterij nog vol is en hoe warm en weet ik veel wat er nog meer bij staat: *#9998*228#
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 02:40:

wap.ranova.org
wap.rousso.net
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

Thnx ik heb de komende tijd genoeg te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em net gehaald! Wat een geluid!! Wat een beeldscherm! Hij is klein, terwijl de toetsen nog makkelijk te bereiken zijn! TOPPIE!! :D :D

Ik ga nu ff verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de E600 enkele dagen, mooi toestel!

Kan iemand me vertellen waar ik EasyGPRS of een dergelijk programma kan downloaden? M'n datakabel is al in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:06:
Heb de E600 enkele dagen, mooi toestel!

Kan iemand me vertellen waar ik EasyGPRS of een dergelijk programma kan downloaden? M'n datakabel is al in bestelling.
http://nl.samsungmobile.com/index.jsp

als je daar even zoekt, kan je het vast wel vinden.

Hoeveel kost ongeveer een datakabel? En waar kan ik die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een vraagje:

Ik heb al mijn telefoonnummers op mijn sim staan. Nu wil ik ze eigenlijk gewoon allemaal in het telefoongeheugen hebben (aangezien er straks een nieuwe sim in komt te zitten). Als ik de functie "kopiëren" gebruik, kan ik em wel kopiëren naar mijn telefoongeheugen, maar ik kan het tekentje ervoor niet veranderen :( Hoe moet ik dit doen?? Hij blijft gewoon op "mobiel" staan, terwijl ik em bv wil veranderen in "werk". Ik weet niet waar ik em moet veranderen... :?

Oja, hoe krijg ik 'dutchtone' weg? Want dat vind ik wel vrij irritant

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:13
Ik heb er ook eentje genomen i.c.m. een Orange Free 30 abbo bij de belcompany helemaal voor niks. Ik ben helemaal verliefd O+ . Vergeleken met mijn oude mobieltje een T610 is echt alles beter. Clamshell is nog even wennen (en hij is ook zo klein). Maar verder, :9~ , de camera is super, de schermpjes zijn van ongelofelijke kwaliteit (ook leuk foto met het buitenste schermpje). Kortom helemaal goed.

Maar een paar vraagjes, allereerst verbinden met de PC. Ik heb hiervoor daarvoor altijd bluetooth of datakabel gebruikt. Dat werkte altijd goed. Maar in de winkels zeiden ze dat er geen datakabel voor is. Dus de vraag aan jullie welke kabel moet ik hebben?

Daarnaast kan ik evt. infrarood gebruiken voor een verbinding met de computer. Ik heb namelijk nu een laptop waar dat op zit. Ik heb het aangezet en Windows XP meld mooi dat er een Samsung bla bla is aangesloten. Dus dat klinkt allemaal goed. Maar als ik dan iets wil gaan doen met Easy GPRS doet ie helemaal nix. Ik heb de instellingen aangepast (inmiddels zo'n beetje alles geprobeerd). Maar het lukt niet... wat zijn de juiste instelling zodat ie het wel doet. Ik wil namelijk graag m'n adresboek syncen.

Daarnaast lijkt het me leuk wat leuke ringtones erop te zetten. Weet iemand waar ik leuke kan downloaden (je had eerst een Engelse site waarop de previews stonden die je ook gewoon naar je telefoon kon sturen, maar ik ben het adres vergeten :/ ).

En dan was er nog iets wat ik wilde vragen, maar dat is inmiddels al weer ontschoten (met een half oog naar het voetbal kijken helpt ook niet mee :P ). Dit verhaal is wel lang genoeg, dus ik ben benieuwd wat jullie aandragen... alvast bedankt _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllardvanErven schreef op 18 juni 2004 @ 11:48:
Maar wat het doet?

Zuigt in een goeie of slechte zin?? Ik vind um wel lauw hoor..

Hmm... ik vind die random optie echt heel irritant. En kan iemand mij vertellen wat dat TBO of OTB doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:06:

Ik heb al mijn telefoonnummers op mijn sim staan. Nu wil ik ze eigenlijk gewoon allemaal in het telefoongeheugen hebben (aangezien er straks een nieuwe sim in komt te zitten). Als ik de functie "kopiëren" gebruik, kan ik em wel kopiëren naar mijn telefoongeheugen, maar ik kan het tekentje ervoor niet veranderen :( Hoe moet ik dit doen?? Hij blijft gewoon op "mobiel" staan, terwijl ik em bv wil veranderen in "werk". Ik weet niet waar ik em moet veranderen... :?

Ik kan je wel vertellen hoe je Dutchtone weghaalt, ik heb dat ook gedaan met de tekst T-Mobile. Ga naar Menu, Telefoonopties, Displayinstellingen, Achtergrond. Kies Tekstweergave en zet dit uit.

Ik heb een datakabel bestelt op deze site, http://www.stuntprijzen.net/. Samsung 600/2100/6300-kabel a €9. Om eerlijk te zijn weet ik niet 100% zeker of dit wel de juiste kabel is... Maar daar kom ik snel genoeg achter.

En ik kan EasyGPRS nog steeds niet vinden :(
Had wel een site maar kon het daar niet downloaden, gaf telkens error.
Iemand een goeie link voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:19:
[...]

Ik kan je wel vertellen hoe je Dutchtone weghaalt, ik heb dat ook gedaan met de tekst T-Mobile. Ga naar Menu, Telefoonopties, Displayinstellingen, Achtergrond. Kies Tekstweergave en zet dit uit.

Ik heb een datakabel bestelt op deze site, http://www.stuntprijzen.net/. Samsung 600/2100/6300-kabel a €9. Om eerlijk te zijn weet ik niet 100% zeker of dit wel de juiste kabel is... Maar daar kom ik snel genoeg achter.

Ok, ik ben lief ;)

http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/manual.jsp

Bovenaan zie je de E600, met gewone handleiding en daarnaast EasyGPRS programma. Je moet diegene hebben met het diskettetje... Daar heb ik em vandaan...

Als de datakabel goed, laat het ons dan ff weten!

Dat met die tekstweergave, daar ben ik idd uit. Alleen nu nog mijn eerste probleem met die 'mobieltjes'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:19:
[...]

Eh lostboys...

Ik vrees voor je dat je de verkeerde datakabel hebt besteld :S
Er bestaat namelijk ook een Samsung 600, die HEEL wat ouder is dan de e600 dus die kabel zal het wel niet doen... Mocht ie het wel doen --> :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Eh lostboys...

Ik vrees voor je dat je de verkeerde datakabel hebt besteld :S
Er bestaat namelijk ook een Samsung 600, die HEEL wat ouder is dan de e600 dus die kabel zal het wel niet doen... Mocht ie het wel doen --> :X
Dat scheelt, heb het geld nog niet overgemaakt ;)
Zal wel even op zoek gaan naar de juiste kabel, die van de S300 werkt toch ook met deze telefoon? Dacht dat ergens gelezen te hebben..

Ligt het trouwens aan mij of is er nog weinig (games, downloads) te vinden voor de E600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#9998*228#

Even zien hoe warm het daar is in mijn broekzakje --> 30,2 graadjes...

Hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:06:

Als ik jou was zou ik even met easyGPRS alles naar sim of gsm kopiën....

Kies even je wallpaper...dan vraagt hij 'tekst in beeld tonen'. Kies nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die MobileChess ook zeer slecht geprogrammeerd.

Wanneer een stuk van de tegenstander kans heeft om je 'Check' te zetten, doet hij dat ook. De koningin van de gsm had de kans mijn koningin te pakken. Wat doet hij. Hij zet hem er voor. ZOdat ik check sta. Nu pak ik zijn koningin. Nu heb ik vrij spel naar voren waar zijn koning nog staat. Ik gooi mijn paard naar zijn pion en zet hem 'checkmate'. Resultaat: op stand Normal heb ik hem in 5 stappen checkmate gezet terwijl ik nooit schaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb EASY GPRS gedownload, ik heb een infrarood poort MA620 (via usb) Maar het lukt me echt niet om mn foto's uit de E600 op mn pc te krijgen!?!?!

Wat doe ik verkeerd, moet ik iets instellen ???

Groeten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:37:
Ik heb EASY GPRS gedownload, ik heb een infrarood poort MA620 (via usb) Maar het lukt me echt niet om mn foto's uit de E600 op mn pc te krijgen!?!?!

Wat doe ik verkeerd, moet ik iets instellen ???

Groeten
Controle 1: Check of de IR aanstaat door naar Apparaatbeheer te gaan (rechter muisknop Deze Computer) en kijk of IR ingeschakeld staat

Controle 2: Zet IR op aan. (Hij gaat nu voor 30 sec aan, hij zoekt naar pc. Bij gevonden blijft de IR aanstaan).

Controle 3: Kijk of er rechtsonderin de taakbalk een icoontje komt dat er verbinding is.

Controle 4: Bij verbinding, kijk bij de opties of hij op IR staat en niet op datakabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:16:
[...]

Dat scheelt, heb het geld nog niet overgemaakt ;)
Zal wel even op zoek gaan naar de juiste kabel, die van de S300 werkt toch ook met deze telefoon? Dacht dat ergens gelezen te hebben..

Ligt het trouwens aan mij of is er nog weinig (games, downloads) te vinden voor de E600...
Die van de S300 doet het ook ja dat had ik op de vorige pagina gemeld ;)

Een paar reply's terug staan een paar wapsites waar games op staan..
Deze dus:
wap.ranova.org
wap.rousso.net
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 20:34:
*#9998*228#

Even zien hoe warm het daar is in mijn broekzakje --> 30,2 graadjes...

Hehe :D
Bij mij ook precies 30,2 'C en nog 81% van me batterij vol

[ Voor 29% gewijzigd door Patrlck op 21-06-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is nu 28.6 graadjes.

Maar een vraag van mijn kant :D

Met opstarten en afsluiten heb ik zo'n stomme O2 logootje/filmpje/gifje.

Is dit ook te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:56:
Die van mij is nu 28.6 graadjes.

Maar een vraag van mijn kant :D

Met opstarten en afsluiten heb ik zo'n stomme O2 logootje/filmpje/gifje.

Is dit ook te verwijderen?
Als je het weg wilt hebben kan je ook gewoon bij instellingen "begroetingen" aanzetten dan heb je dat niet geloof ik.. Of het te verwijderen is en eventueel een ander filmpie erin te zetten is weet ik niet...
Anders moet je ff naar zo'n zaakie gaan om te vragen of ze je foon kunnen flashen (nieuwe software erop) dan lijk mij dat alles van O2 eruit gaat..

[ Voor 16% gewijzigd door Patrlck op 21-06-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek de game MoveMove. Volgens mij heet hij zo :) Had hem 'vroeger' ook op m'n s300. Was blokjes schuiven, en als ze gelijk waren gingen ze weg :D
Iemand weet waar die is???

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ SchiedamLauw, hoe zie jij met die code *#9998*228# dan op hoeveel procent je batterij zit? Ik zie alleen vermelding van Volt/temperatuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 13:08:
@ SchiedamLauw, hoe zie jij met die code *#9998*228# dan op hoeveel procent je batterij zit? Ik zie alleen vermelding van Volt/temperatuur...
Naar beneden scrollen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 09:24:
[...]

Controle 1: Check of de IR aanstaat door naar Apparaatbeheer te gaan (rechter muisknop Deze Computer) en kijk of IR ingeschakeld staat

Controle 2: Zet IR op aan. (Hij gaat nu voor 30 sec aan, hij zoekt naar pc. Bij gevonden blijft de IR aanstaan).

Controle 3: Kijk of er rechtsonderin de taakbalk een icoontje komt dat er verbinding is.

Controle 4: Bij verbinding, kijk bij de opties of hij op IR staat en niet op datakabel.
Alvast bedankt voor je hulp, maar nog werkt het niet. Ik zal het toelichten, tot hiertoe gaat alles goed, mijn laptop maakt verbinding met de telefoon. Onderin in beeld heb ik een pictogrammetje die de verbinding aangeeft etc.

Maar als ik dan EasyGPRS opstart en verbinding probeer te maken met de telefoon geeft ie geen foutmelding ofzo, maar doet ie het gewoon niet.

Instelling bij EasyGPRS heb ik het volgende staan:
Verbinding IRDA
Snelheid 115200
Bij naam etc. heb ik niets ingevuld, als ik het invul werkt het overigens ook niet.

Instelling in Windows:
Vishay TFDS-6500 --> bij geavanceerde eigenschappen van IrDA Fast Infrared Port
Bij eigenschappen infrarood heb ik alleen vinkjes bij geluidje en pictogram staan.

Wie o wie biedt hulp?

En nog wat anders, waar kun je leuke 64 tonige polyphone beltonen vandaan halen?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2004 16:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Weet iemand toevallig hoe ik binnenkomende smsjes automatisch in de telefoon opsla ipv op de SIM?

En kan je bij Telfort goedkoop via GPRS smsen?? WAP kan wel ;) 8)

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
w-k-pieters schreef op 21 juni 2004 @ 16:04:
[...]

Alvast bedankt voor je hulp, maar nog werkt het niet. Ik zal het toelichten, tot hiertoe gaat alles goed, mijn laptop maakt verbinding met de telefoon. Onderin in beeld heb ik een pictogrammetje die de verbinding aangeeft etc.

Maar als ik dan EasyGPRS opstart en verbinding probeer te maken met de telefoon geeft ie geen foutmelding ofzo, maar doet ie het gewoon niet.

Instelling bij EasyGPRS heb ik het volgende staan:
Verbinding IRDA
Snelheid 115200
Bij naam etc. heb ik niets ingevuld, als ik het invul werkt het overigens ook niet.

Instelling in Windows:
Vishay TFDS-6500 --> bij geavanceerde eigenschappen van IrDA Fast Infrared Port
Bij eigenschappen infrarood heb ik alleen vinkjes bij geluidje en pictogram staan.

Wie o wie biedt hulp?
Hehe, blijkbaar conflicteert het met de hotsync manager. Als je die uitzet werkt het als een zonnetje!!!

Ik heb nu een ander leuk progje gevonden, easysync. Dan kun je metteen met outlook syncen. Werkt voor agenda en contacts:

http://www.samsungmobile.com/easySync/SamsungEasySync.zip

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 09:24:
[...]

De gsm en ifraroodpoort hebben wel verbinding met elkaar, maar verder gebeurt er niks. Voor de MA620 driver voor de E700 gedownload omdat de E600 er niet bij staat, is dat het probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je snelheid bij instellingen moet op 115200 staan,en als je op het pictogram in je taakbalk klik heb ik hem daar op 57600,alleen zo werkt ie bij mij.
Verander ik de snelheid dan doet ie het ook niet
vaag maar waar
Probeer dat eens,gebruik zelf ook de ma-620 en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op de temperatuur van je accu, is het normaal dat ie zo'n 50 graden kan worden? Accu voelt soms behoorlijk warm aan... heb dit voorheen niet gehad met andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand trouwens al die 'geheime menu' codes willen plaatsen? Ben namelijk nog lang niet uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:10:
Kan iemand trouwens al die 'geheime menu' codes willen plaatsen? Ben namelijk nog lang niet uitgespeeld :)
Bepaalde codes zijn gevaarlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:28:
Om nog even terug te komen op de temperatuur van je accu, is het normaal dat ie zo'n 50 graden kan worden? Accu voelt soms behoorlijk warm aan... heb dit voorheen niet gehad met andere merken.
Mijn 'record' was geloof ik 43 graadjes op Samsung S300. Iemand trouwens nog belang bij een S300? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie voor weinig _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij status: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #

Alarm test: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #

Vibra test: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

Hier zijn een aantal van zon codes, maarja meer heb ik er ook nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke werkt nou om de softwareversie te bekijken?
*#9999# werkt niet:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:18:
Batterij status: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #

Alarm test: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #

Vibra test: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

Hier zijn een aantal van zon codes, maarja meer heb ik er ook nog niet gevonden
Nog een paar erbij:
IMEI number for Samsung E600: * # 0 6 #

Software version for Samsung E600: * # 9 9 9 9 # albo * # 0 8 3 7 #

Net Monitor for Samsung E600: * # 0 3 2 4 #

Chaning LCD contrastfor Samsung E600 : * # 0 5 2 3 #

Memory info for Samsung E600: * # 0 3 7 7 # albo * # 0 2 4 6 #

Reset memory (SIMLOCK`a removing!!!) for Samsung E600: * 2 7 6 7 * 3 8 5 5 #

Reset CUSTOM memory for Samsung E600: * 2 7 6 7 * 2 8 7 8 #

Battery state for Samsung E600: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #

Alarm beeper for Samsung E600: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #

Vibra test for Samsung E600: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

Bron: http://www.sms-india.com/...ung_e600_unlock_codes.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Patrlck op 23-06-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Even een korte vraag, wat zouden ze met 'albo' bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Even een subtiel...

**KICKJE***

Er moeten meer mensen zijn die deze telefoon hebben en er iets over te melden hebben.

@Schiedamlauw, helaas doen de meeste van die codes het niet op de E600.

Dan blijven die paar vragen staan:
-64 polyphone beltonen (waarom staat er op de doos Plyphonic???)
-firmware versie checken/wat is de nieuwste firmware?
-camerageluidje uit?

Thnx

BTW, zal ik anders een mooie grote startpost maken... Kaoz what do you say?

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 24-06-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ff flink posten zodat dit topic net zo groot wordt als die van de E700!

Ben inderdaad ook benieuwd naar de code om cam geluid uit te zetten, vaak word de code van de e700 genoemd die niet werkt met de E600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm van die startpost is het wel een goed idee jah.

maar ik had nog een vraagje. komen er uberhaupt sites met spelletjes voor de e600 want op www.samsungmobile.com staat nog duidelijk geen e600 en heb nog nooit een site gezien met spelletjes voor de e600

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er over deze telefoon niet zoveel publiciteit is...

het is een goed toestel, terwijl de e700 veel minder kan, maar doordat het type nummer meer lijkt zijn de "noobs" daar meer in geintresseerd...

beetje rare actie van samsung om dit toestel e600 te noemen, doordat de mensen op een verkeerd been worden gezet... ze haaden dit toestel beter de e800 kunnen noemen, of iets anders als E omdat deze tel er natuurlijk heel anders uitziet als de e700... had het dan s600 genoemd, dat was wat meer toepasselijk geweest, omdat hij natuurlijk een beetje van de s300 afgekeken is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh echt vet toetstelletje :9~ , ik zou hem wel willen ruilen tegen mijn X450 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand iets over de spelletjes? zoals ik boven al vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
w-k-pieters schreef op 24 juni 2004 @ 20:37:
Even een subtiel...

**KICKJE***

Er moeten meer mensen zijn die deze telefoon hebben en er iets over te melden hebben.

@Schiedamlauw, helaas doen de meeste van die codes het niet op de E600.

Dan blijven die paar vragen staan:
-64 polyphone beltonen (waarom staat er op de doos Plyphonic???)
-firmware versie checken/wat is de nieuwste firmware?
-camerageluidje uit?

Thnx

BTW, zal ik anders een mooie grote startpost maken... Kaoz what do you say?
Ja dat wist ik al dat sommige het niet deden maar dacht misschien doet ie het wel bij een van jullie vandaar dat ik de bron erbij heb gezet..

Heb een duitste site gevonden die wat downloads heeft om o.a. het geluid uit te zetten van je camera en firmwares up te daten maar het zijn .rar bestanden en ik ben nu op me werk dus kan het niet testen.. http://www.avi-stuff.de/samsung/e600.htm is die site..check it out en laat weten of het gelukt is!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 00:19:
weet iemand iets over de spelletjes? zoals ik boven al vroeg?
Voor de zoveelste keer:
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 02:40:

wap.ranova.org
wap.rousso.net
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

Misschien een id om dit ook gelijk in de startpost te zetten en eventueel de codes die ik eerder had gepost die het doen en die duitste site als die dingen het doen om je firmware up te daten en het geluidje van de camera uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brinkster had al een redelijk vette speciale topic gemaakt voor de E600, maar die was meteen gesloten door de monderators hier met het argument dat ze geen 2 dezelfde topics wilden omdat iedereen hier aan het posten was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 11:56:
Brinkster had al een redelijk vette speciale topic gemaakt voor de E600, maar die was meteen gesloten door de monderators hier met het argument dat ze geen 2 dezelfde topics wilden omdat iedereen hier aan het posten was :S
Beetje logisch toch?? Er bestaat voor de E700 toch ook maar 1 centraal topic??

Heeft iemand die duitste site al geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het grote Samsung SGH-E600 topic

Afbeeldingslocatie: http://nl.samsungmobile.com//mobile_phone/sgh-e600/images/ph_E600_gray.gif

Welkom
Welkom in het grote topic over de SGH-E600. Deze telefoon heeft ondanks z'n zeer geringe afmetingen heel veel functionaliteit. Enige minpuntjes zijn de antenne (is te vervangen door een miniantenne) en geen bluetooth.

Lees alsjeblieft voordat je in dit topic een vraag stelt even de handleiding van je telefoon en deze post door, daarmee voorkom je dat je een vraag stelt die al heel vaak gesteld is. Ook kan je even "?limit=999" achter de URL zetten en vervolgens met de zoekfunctie van je browser (meestal "Ctrl + F") het topic doorzoeken.

Specificaties

Afmetingen
  • 82 x 41,8 x 23,5 mm
Gewicht
  • 85 gram
Kleur
  • zilver
Scherm (intern)
  • TFT
  • 65.536 kleuren
  • 128x128 pixels
Scherm (extern)
  • TFT
  • 65.536 kleuren
  • 96x64 pixels
Camera
  • 640x480 pixels (0.3MP)
  • 8x digitale zoom
  • multi-shot functie
  • nachtstand etc.
Accu's
  • 720 mAh Li-ion Polymeer
  • 900 mAh Li-ion Polymeer
Verbindingen
  • GSM 900MHz, DCS 1800MHz & 1900MHz
  • GSM data / CSD (Circuit Switched Data)
  • GPRS klasse 8 (1 up/4 down)
  • infrarood (IrDA)
  • WAP browser
Messaging
  • SMS
  • MMS
  • EMS
Overig
  • clamshell / folder model (met klepje)
  • 64 stemmige / polyphonic ringtones
  • kortje filmpjes t/m 20 seconden (incl. geluid)
  • 12 MB dynamisch geheugen
  • 600 KB geheugen voor Java
  • SMS geheugen voor 200 SMS berichten
  • Telefoonboek met maximaal 1000 entries (1 entry = thuis, kantoor, fax, overige, e-mail)
  • 4 color games bubble smile/Fun2Link/Ultimate Golf Challenge/MobileChess
  • ondersteuning voor Java J2ME (MIDP 1.0.3)
  • trilfunctie
  • externe antenne
  • Easy Text Input (T9)
  • organizer functies (memo, kalender, to do lijst, klok, wereld tijd, alarm, calculator, timer, voice-memo, valuta-calculator)
Communicatie met de PC

Communicatie met de PC
Je telefoon met je PC laten communiceren kan op twee manieren:
  • Via infrarood (IrDA).
  • Via een datakabel. Je moet de datakabel Samsung PCB093LBE hebben.
Software

EasyGPRS
Met EasyGPRS van Samsung kan je via infrarood (IrDA) of een datakabel ringtones, plaatjes en foto's van en naar je telefoon kopiëren. Helaas kun je nog niet de gemaakte video's uploaden naar de PC. Hopelijk komt er gauw een update, die dat mogelijk gaat maken je kunt EasyGPRS hier downloaden (39,2 MB). Helaas is dit programma alleen beschikbaar voor Windows. Je kunt hier ook nog de handleiding downloaden.

Samsung Easy Sync
Met Samsung Easy Sync kan je via infrarood (IrDA) of een datakabel de agenda en contactenlijst van je telefoon synchroniseren met Microsoft Outlook 97, 2000, 2002 of 2003. Samsung Easy Sync kan je hier downloaden (2,35 MB) en is compatibel met Windows 98, Windows 2000 en Windows XP.

Foto's van de SGH-E600

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Firmware versies

Er zijn tot nu toe twee versies bekend:
E600XXDD1
E600XXDD3 (de nieuwste versie)
Je kunt met de code "* # 1 2 3 4 #" zien welke firmware versie je hebt.

Code's

Leuke en/of handige codes:

• Batterij status/temperatuur:
* # 9 9 9 8 * 2 2 8 #

• Alarm test:
* # 9 9 9 8 * 2 8 9 #

• Vibra test:
* # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

• Firmware versie:
* # 1 2 3 4 #

FAQ
Een handige mini-FAQ met aantal antwoorden op veelgestelde vragen.

:? Kan ik gedownloade ringtones aan een contact in mijn telefoonboek koppelen?
Nee, dat kan niet.

:? Kan ik de externe cameratoets uitschakelen?
Nee, dat kan niet.

:? Ik heb een gesimlockte E600, kan ik die unlocken?
Unlocken is niet toegestaan op GoT, zie de FAQ.

:? Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon én trilt én een ringtone afspeelt én het lampje knippert bij een oproep?
Je kunt instellen melodie en trillen, maar meestal hangt het van de ringtone af.

Je kan zo'n ringtone downloaden, maar je kan ook een trilsignaal aan een ringtone toevoegen. Zie daarvoor in het E700 topic: Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2".

:? Hoe kan ik van een mp3 bestand een mmf ringtone maken?
Zie daarvoor ook in het E700 topic: Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4".

:? Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Helaas kan dit nog niet.
Links

Reviews
Mobile-review.com Review

Links naar sites met (java) games:
Ze zijn allen te bereiken via Wap (en de clickables ook via je PC met normale browser).
wap.ranova.org
wap.rousso.net
www .acegames.btinternet.co.uk/index.wml
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

Handleidingen
Samsung SGH-E600 Nederlandstalige handleiding

Andere handige fora
HowerdForums
Mobiledia
Avistuff.de

Overige Links
Samsung SGH-E600 Site
Samsung Mobile SGH-E600 Site

Hij is af (maar zoals elke goede start-post, toch altijd under construction :P ).

[ Voor 145% gewijzigd door Hoedje op 04-07-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die duitse site zuigt omdat WinRAR zegt dat de .RAR bestanden die op die site te downloaden zijn encrypted is met een wachtwoord die nergens op de site vermeld staat. Trouwens ik vond mijn starttopic veel beter... Nog steeds vraag ik me af waarom mijn thread is afgesloten

Oh wkpieters die van jou is toch stukken beter

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 17:56 . Reden: Oh wkpieters die van jou is toch stukken beter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mooie startpost maar is het niet handig om een nieuwe topic te maken ofzo met de startpost bovenaan?

en er zit een foutje in de start post bij die datakabel:

''Via een datakabel. Je moet de >>>>datakable<<<< Samsung PCB093LBE hebben.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 01:01:
hmm mooie startpost maar is het niet handig om een nieuwe topic te maken ofzo met de startpost bovenaan?
Nee is niet nodig.

Kleine titelfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 17:43:
Hmm ik had de e600 gratis op internet met 2 jarig Vodafone 120 à 23 euro i/d maand, + 2 maanden gratis en 100 euro cashback... Kan het nog mooier?
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 02:58:
Ik had hem van GSMtrack.nl
Weet niet of die aanbieding geldt maar neem aan van wel
ik heb ff gekeken en de aanbieding geldt inderdaad nog. :)
- aansluitkosten zijn gratis
- 2 jarig vodafone 120 a 23 euro/maand
- telefoon gratis
- 21,00 euro terug van gsmtrack
- 75,00 euro terug van vodafone
- 2 maanden gratis belbundel (a 23 euro/maand neem ik aan?)

dus in feite krijg je geen 100 euro, maar 142,00 euro korting alles bij elkaar... :)
ff informeren of ik mijn nummer mee kan nemen van t-mobile en hoeveel dat gaat kosten en dan denk ik toch dat dit het lucratiefste aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Korakal schreef op 26 juni 2004 @ 10:25:
[...]

Nee is niet nodig.

Kleine titelfix
Merci _/-\o_
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 01:01:

en er zit een foutje in de start post bij die datakabel:

''Via een datakabel. Je moet de >>>>datakable<<<< Samsung PCB093LBE hebben.'' aangepast
Dat is besproken met Korakal, maar zo is het ook duidelijk (en als we nou allemaal veel posten, wordt deel 2 nog mooier :P )

Als jullie op of aanmerkingen hebben op de startpost graag, dan pas ik dat aan. Ik zal vanavond het nog iets proberen aan te passen. Maar ik heb komende week tentamenweek dus niet zoveel tijd, volgend weekend zal de startpost pas echt af zijn. Maar ideeen, fouten en suggesties etc. graag...

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk bij het invoeren van een sms-je om automatisch te kiezen voor:
Ab. Standaard staat deze op AB (alles met hoofdletters). Ik wil eigenlijk dus dat ie automatisch voor alleen hoofdletters bij de eerste letter van een nieuwe zin. Zo ja, waar kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bestelmaar.nl/...art_id=vod2jrv3&ab_agid=2

hmm bij deze site heb je

32 Euro Terug
en
75 Euro Terug Vodafone
en
2 maanden Gratis Belbundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trippy_zippy

Free Java games for e700, X100, and x600
http://wap.spel.ws

contains the below list of javagames, to download, start up a wap session, and download the file with the .jad extention, this will tell your phone how to get the game.

Not all games are tested, so if you download one, post a reply in this thread with some comments, your phone type, etc.

games are also directly downloadable using the following wap url:

http://wap.spel.ws/games/GAMENAME.jad

Heres the list:

AlphaMania7210.jad
BubbleSmile.jad
Carrom.jad
Caveman.jad
ChessBuddy3.jad
EASportsFIFA2003.jad
GifView.jad
HFighter.jad
HFighter2.jad
ImageViewer.jad
JpegView.jad
MDoom.jad
Movemove.jad
PmanII.jad
Prince-SOT.jad
Prince.jad
SnowBallFight.jad
Snowboard.jad
Townsmen.jad
WebViewer.jad
aco_monsterland_h.jad
amaze.jad
babyboom.jad
balls.jad
beachrally.jad
blockbuster.jad
blockcity.jad
boulder1.jad
boulder2.jad
bowling.jad
boxing.jad
bricks.jad
busiman.jad
carracer.jad
casino.jad
casino.jar
dopewars.jad
electric.jad
evildeadpinball.jad
evilhunter.jad
fire.jad
fremtris.jad
froggy.jad
gandalf.jad
glider.jad
italianjob.jad
lightcycle.jad
mahjong.jad
motofit.jad
motogp.jad
msf.jad
mysticis.jad
nineball.jad
olympicsports.jad
pacificstorm.jad
pacman.jad
pair.jad
paradrop.jad
pebble.jad
piratesofthecarribean.jad
popofortune.jad
seed.jad
siberian.jad
skiing.jad
smhexa.jad
snake.jad
snapp.jad
snowball.jad
thps4.jad
toneoflove.jad

(bron howards forum) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 17:54:
Die duitse site zuigt omdat WinRAR zegt dat de .RAR bestanden die op die site te downloaden zijn encrypted is met een wachtwoord die nergens op de site vermeld staat. Trouwens ik vond mijn starttopic veel beter... Nog steeds vraag ik me af waarom mijn thread is afgesloten

Oh wkpieters die van jou is toch stukken beter
Brinkster, onze E600's hebben toch 12mb geheugen in totaal, in plaats van de hierboven gemelde 9mb???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Een punt ws site :/
Weet je zeker dat er geen copyrights op die games staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 00:57:
[...]

Brinkster, onze E600's hebben toch 12mb geheugen in totaal, in plaats van de hierboven gemelde 9mb???
Daar twijfel ik dus ook over, ik heb verschillende bronnen gevonden met 9 en 12 mb. Maar nergens nog iets op de site van samsung ofzo... (12 mb lijkt mij logischer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Peepz.. ff eerlijk:

[ De actie van Belcompany is toch veel beter!: ]

Samsung E600 + Orange Free 20

Samsung E600 = Gratis
Oranje Free 20 (24mnd) = 20,- per maand

Want: Orange's bundels hebben alles in 1:

Bellen, smsen, mmsen, GPRS!!!!

Je ontvangt een smsje als je belbundel bijna op is,

Eerste 2 maanden gratis!

Belcompany actie: Gratis marco borsato CD 'zien' (voor je vriendin)
Oranjepakket met pet, opblaashanden, wc-rol etc.

De actie geldt tot 30 juni geloof ik.. dus hurry up :P (kijk in de winkel niet op de site)
:P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
vanpeltje schreef op 27 juni 2004 @ 13:07:
Peepz.. ff eerlijk:

[ De actie van Belcompany is toch veel beter!: ]

Samsung E600 + Orange Free 20

Samsung E600 = Gratis
Oranje Free 20 (24mnd) = 20,- per maand

Want: Orange's bundels hebben alles in 1:

Bellen, smsen, mmsen, GPRS!!!!

Je ontvangt een smsje als je belbundel bijna op is,

Eerste 2 maanden gratis!

Belcompany actie: Gratis marco borsato CD 'zien' (voor je vriendin)
Oranjepakket met pet, opblaashanden, wc-rol etc.

De actie geldt tot 30 juni geloof ik.. dus hurry up :P (kijk in de winkel niet op de site)
:P
lol, ik hoop dat je dat grappig bedoelt he.. ;)
want ik heb toch liever 100 euro op mijn rekening gestort ipv een cd+oranje pakket.
NOFI natuurlijk.. :)

edit:
@w-k pieters
volgens mij heb je dan niet helemaal goed gekeken hoor.
want je krijgt de e600 nooit gratis mee als je een 1-jarig abo afsluit.
(misschien als je een abo van 80 euro/maand afsluit, maar daar heb ik niet naar gekeken)
meestal moet je bij 1-jarig abo nog eens 100+ euro bij betalen voor de e600.

de actie, die vanpeltje aanwees, is echt wel duurder.
je betaalt voor die 2 jaar: 20*22 - 'prul' (cd's enzo) = 440 euro

die vodafone kost dus 396 euro, wat alweer 40 euro scheelt.

daarnaast krijg je bij vodafone 120 min/maand, of je naar vast of mobiel belt.
bij orange krijg je een beltegoed van 20 euro.
naar vast betaal je 0,14 euro en naar mobiel 0,28 euro.
naar de uiterste waarden gekeken krijg je dus tussen 142 en 71 min/maand.
en ik geloof niet dat je alleen naar vast belt, dus die 142 is theoretisch.

;)
[/zeurmode]

[ Voor 38% gewijzigd door NewbieNeo op 28-06-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik wil hier niet een discussie van maken, wat goedkoop is en wat niet. Maar bij de belcompany is ie idd wel goedkoop. Bij 1 jarig Orange abbo is ie gratis (halverwege een trapje omlaag en ook nog eerste bundel gratis). Dus ik reken even voor: 5 * 30 + 6 *20= 270 euro.
Vodaphone is 23*22 - 110 = 396 euro (en je zit er twee jaar aan vast). Maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
w-k-pieters schreef op 28 juni 2004 @ 10:50:
Ik wil hier niet een discussie van maken, wat goedkoop is en wat niet. Maar bij de belcompany is ie idd wel goedkoop. Bij 1 jarig Orange abbo is ie gratis (halverwege een trapje omlaag en ook nog eerste bundel gratis). Dus ik reken even voor: 5 * 30 + 6 *20= 270 euro.
Vodaphone is 23*22 - 110 = 396 euro (en je zit er twee jaar aan vast). Maarja...
kun je halverwege een trapje omlaag ja?

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
@w-k pieters
zie de site van belcompany en vergelijk.

bij 1-jarig Orange abo van 30 euro, zoals je zei, betaal je 198,99 euro extra voor de samsung e600.
simpel rekensommetje: 198,99 + 5*30 + 6*20 = 468,99 euro
en dan weet ik nog niet eens zeker of je halverwege kan switchen naar een lagere abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zusje heeft er ook 1 en ze is gaan spelen met die camera. Zo heeft ze het hele video geheugen vol gekregen met allerlei dwaze filmpjes en als ze nu 'Mijn Video's' wil openen vanuit het menu, loopt het helemaal vast. Er gebeurt niks en het enige wat oplossing biedt is de batterij eraf te halen, de sim kaart er even uit en weer terug doen.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Niet alles is goedkoper op internet ;) ... ik heb het nu over de winkel (zie ook het topic).

edit: link Super actie bij Belcompany met Orange

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 28-06-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
bartjenl schreef op 28 juni 2004 @ 11:49:
[...]

kun je halverwege een trapje omlaag ja?
Voor zover ik weet wel, maar ik maak die 30 euro toch ruim op dus voor mij is dat niet echt interessant. Zie ook die link die ik hierboven al gaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 22:09

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Op www.gsmweb.nl staat een leuke prijs voor de E600.
Daar staat ie voor 54 euro in samenwerking met een !!1 JARIG!! HI 20 abbo.
daar komt dan nog 52,50 euro aansluitkosten bij, wat een totaal van iets meer dan 100 euro maakt.
Nu maar eens proberen of ik mijn oude NEC 223i kwijt kan voor 100 euro :9

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
ff een gekke vraag maar weet iemand van jullie waar het microfoontje zit waar je in moet praten?? de meeste mensen die ik bel zeggen namelijk dat ze me haast niet kunnen horen en ik heb zitten zoeken maar kan um niet vinden :?

ben ik de enigste die dat heeft of zijn er nog meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
kijk in je HANDLEIDING DAN... :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vanpeltje/forum/got/mic.JPG
SchiedamLauw schreef op 28 juni 2004 @ 15:19:
ff een gekke vraag maar weet iemand van jullie waar het microfoontje zit waar je in moet praten?? de meeste mensen die ik bel zeggen namelijk dat ze me haast niet kunnen horen en ik heb zitten zoeken maar kan um niet vinden :?

ben ik de enigste die dat heeft of zijn er nog meer???

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
vanpeltje schreef op 28 juni 2004 @ 23:26:
kijk in je HANDLEIDING DAN... :+

[afbeelding]

[...]
Hmmmz goed id ja..!! Hebben jullie op dat plekkie daar een gaatje of niet?? Ik niet namelijk en bij me S300 zat de microfoon op dezelfde plek met een gaatje in dat rubbertje.. Misschien hebben ze bij mij dat gaatje vergeten te prikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 29 juni 2004 @ 09:37:
[...]

Hmmmz goed id ja..!! Hebben jullie op dat plekkie daar een gaatje of niet?? Ik niet namelijk en bij me S300 zat de microfoon op dezelfde plek met een gaatje in dat rubbertje.. Misschien hebben ze bij mij dat gaatje vergeten te prikken :+
Ik heb ook alleen een rubbertje en geen gaatje (dat klinkt wel raar... ;) ) op mijn E600, terwijl iedereen mij wel goed kan verstaan.

Overigens heb ik nog geen antwoord op mijn vraag bij het sms-en... Kun je em standaard instellen dat hij niet met hoofdletters begint (in het schermpje staat AB) maar dat hij altijd op 'Ab' staat, dus na een punt standaard een hoofdletter? Ik vind alleen hoofdletters zo schreeuwerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
NEE, niet dat ik weet tenminste... ik vind het ook een 'klein' beetje irritant maar vind het geen probleem ofzo. Ik hou van mijn E600 :P
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 10:10:
[...]

Ik heb ook alleen een rubbertje en geen gaatje (dat klinkt wel raar... ;) ) op mijn E600, terwijl iedereen mij wel goed kan verstaan.

Overigens heb ik nog geen antwoord op mijn vraag bij het sms-en... Kun je em standaard instellen dat hij niet met hoofdletters begint (in het schermpje staat AB) maar dat hij altijd op 'Ab' staat, dus na een punt standaard een hoofdletter? Ik vind alleen hoofdletters zo schreeuwerig...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Oke, ik heb een vervelend nadeeltje ondekt aan mn Samsung E600:

Hij maakt stiekem foto's in mn broekzak :(

Was ik gister aan het werk hoor ik een paar keer *PLING*. Zit die phone gewoon foto's te maken in mn broekzak omdat die fotoknop aan de rechterkant steeds ingedrukt wordt. Heel vervelend.. ik zou die functie moeten blokkeren of uit moeten zetten. Naja.. nix aan te doen helaas |:(

Ik wil ook het geluid uitschakelen van de camera :P

Modbreak:
Niet officiële firmwares zijn hier niet toegestaan.

[ Voor 89% gewijzigd door Korakal op 30-06-2004 22:09 . Reden: heb iets ontdekt ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op 29 juni 2004 @ 10:46:
NEE, niet dat ik weet tenminste... ik vind het ook een 'klein' beetje irritant maar vind het geen probleem ofzo. Ik hou van mijn E600 :P

[...]
Ik vind mijn E600 ook nog steeds heel lief hoor!! Dat van die foto's maken vind ik ook wel irritant. Ik heb allemaal foto's van de binnenkant van mijn tasje...

Collega heeft dit probleem ook met haar E700. Tot nu toe hebben we nog geen oplossing hiervoor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook deze telefoon mbv een trukje of wat dan ook kunt syncen met een apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Modbreak
Zonder meer ringtones posten is niet toegestaan, zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

[ Voor 72% gewijzigd door Korakal op 30-06-2004 22:19 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
krozzzkabouter schreef op 28 juni 2004 @ 14:42:
Op www.gsmweb.nl staat een leuke prijs voor de E600.
Daar staat ie voor 54 euro in samenwerking met een !!1 JARIG!! HI 20 abbo.
daar komt dan nog 52,50 euro aansluitkosten bij, wat een totaal van iets meer dan 100 euro maakt.
Nu maar eens proberen of ik mijn oude NEC 223i kwijt kan voor 100 euro :9
* = GSMWEB vergoedt aansluitkosten t.w.v. € 52,50 bij 1 jarig abonnement!

aldus de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een vraagje ik ben 16 jaar en kan ik een mobiel abbonement afsluiten op internet??

Modbreak:
Kijk aub wat verder dan je neus lang is...

[ Voor 28% gewijzigd door Korakal op 30-06-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Weet jij ook wel datakabel je nodig hebt? (kan ik er ook eentje gaan bestellen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung PCB093LBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dezelfde waarmee je ook kan syncen, aha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je ervoor zorgen dat hij bij een klik op die Waptoets niet meteen gaat bellen? 8)7 Kost anders aardig wat als je zoals ik soms es verkeerd duwt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook voor jou:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

[ Voor 85% gewijzigd door Korakal op 30-06-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 22:09

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

BonBon schreef op 29 juni 2004 @ 14:31:
[...]

* = GSMWEB vergoedt aansluitkosten t.w.v. € 52,50 bij 1 jarig abonnement!

aldus de website.
Daar zijn de sterretjes voor ja..... :o
maar aangezien er geen sterretje bij de E600 staat is dat voor dit toesel dus niet het geval :>

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW best wel loll :P startpost op pagina 7....whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he peeps ik heb ffies een vraagje is er ook een programma om je spelletje's van ej computer over te zetten naar je gsm ?

kijk ringtones en plaatje's lukt me wel maar die spelletje's

iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:31:
he peeps ik heb ffies een vraagje is er ook een programma om je spelletje's van ej computer over te zetten naar je gsm ?

kijk ringtones en plaatje's lukt me wel maar die spelletje's

iemand een idee
Nope, spelletjes kunnen alleen via WAP. Hopelijk filmpjes binnenkort via EasyGPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dank je wel dan stop ik met zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
SchiedamLauw schreef op 30 juni 2004 @ 10:04:
[...]

Ok ik heb het getest en ik heb een wijze uitslag:::::> NIET DOEN!!!!!!
Ik had het bestandje al gedownload en zijn wachtwoord gevraagt en nu heb ik gister ff dat proggie wat jij zegt gebruikt.

Ik heb van te voren een back-up gemaakt van mijn eigen firmware, toen heb ik het bestandje no_sound gepakt en op "flash" geklikt. Toen ging ie ff flashen (was heel snel klaar in vergelijking met een back-up maken). Toen keek ik naar me telefoon en wastie uit dus ik dacht ik zet um weer aan. Nou dus niet...Zelfs niet toen ik um aan de stroomkabel deed en ook me andere batterij had geprobeerd.

Dus ik ga vanmiddag maar ff in me pauze naar de belcompany om te vragen of dat in mijn verzekering vergoed wordt.. Hoop ut wel :'(
Flashen gaat wel vaker fout :P . Maar probeer dit eerst is:
A white screen?

Not something I have seen other than on the older Samsungs.

Charged battery?
E600 selected in Optiflash?
Normally the removing the battery trick allows the chips to reset and allow flashing!

You useing d/l on the cable?
Dit was niet echt de quote die ik zocht, maar het gaat om het vetgedrukte stukje, wat bij een hoop mensen lijkt te werken. En moet je niet juist de mod op een kopie van je backup uitvoeren (knippen, plakken, weetikveel...) en die er dan weer in flashen... succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst je accu er ff aflaten 10 seconden
Dan er weer op,dan aanzetten,maar je knopje ff langer ingedrukt houden dan normaal,dan moet ie het weer doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Dat had ik gister ook geprobeerd. Had eerst me andere batterij erin gedaan en toen deed ie nog nix.. Toen daarna deed ik um in de lader deed ie ook nix.. Toen liet ik um in de lader en haalde ik de batterij eraf nog steeds nix.. Toen liet ik me batterij een kwartier eruit ofzow en deed ie nog steeds nix..

Nog meer tips??

Weet iemand toevallig of dit verzekerd wordt met een Proassist basic a verzekering??

[ Voor 3% gewijzigd door Patrlck op 30-06-2004 10:52 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste