Toon posts:

Samsung SGH-E600

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraag voor d-mixxx, ik zie op de site een x450 mini antenne staan. maar hoe krijg je de antenne los op een x450? deze is nl niet rond :)

en dj-eco ofzo, probeer eens bij apparaatbeheer de seriele poorten te verwijderen en dan weer opnieuw laten zoeken naar gewijzigde apparaten (eventueel pc herstarten), dat kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:37

De Nelis

en anders maar niet...

Voor zover ik kan zien is die antenne redelijk rond (ovaal welliswaar) en kun je deze er gewoon afschroeven net als de rest :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het? hij is vrij ovaal en lijkt me dus niet logisch dat ie er zo uitgeschroeft kan worden :) maar mischien dat d-mixxx daar meer over weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej nieuw hier..
mijn firmware versie is
e600ASDD1

Khad ook datakabel gekocht.. maar die gaf aan dat er een hardware fout was.. maar ik kom er wel uit, dankzij al die informatie hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 22:26
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:04:
ej nieuw hier..
mijn firmware versie is
e600ASDD1

Khad ook datakabel gekocht.. maar die gaf aan dat er een hardware fout was.. maar ik kom er wel uit, dankzij al die informatie hier ;)
Wat is het verschil met de huidige firmware dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 25 juni 2004 @ 17:54:
Firmware versies

Er zijn tot nu toe twee versies bekend:
E600XXDD1
E600XXDD3 (de nieuwste versie)
Je kunt met de code "* # 1 2 3 4 #" zien welke firmware versie je hebt.

Hij zegt dat er nog maar 2 bekend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:04
Ik heb verleden week een nieuwe gehad van de verzekering (in verband met die kapot geflashte, heb um ook ff in het water laten vallen en gezegt dat dat was gebeurt met vissen >:) ) en ik heb een andere firmware op deze foon.. namelijk E600XXDF2..

De verschillen die ik heb gezien zijn:
- een ander opstartlogogeval
- en bij de filmpies lijk het net alsof ie ze kleiner maakt want ik heb er nu 7 (complete) filmpies in en nog 1100 over van de 3000..
- in me ouwe foon had ik toen ik naar het menu ging als eerste SMSdiensten (die ik toch nooit gebruikte) en nu is dat Text berichten (SMS). Dus das ook wel weer makkelijk.

Voor de rest zie ik niet veel verschillen..

[ Voor 9% gewijzigd door Patrlck op 13-09-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:07:
ff vraag voor d-mixxx, ik zie op de site een x450 mini antenne staan. maar hoe krijg je de antenne los op een x450? deze is nl niet rond :)

en dj-eco ofzo, probeer eens bij apparaatbeheer de seriele poorten te verwijderen en dan weer opnieuw laten zoeken naar gewijzigde apparaten (eventueel pc herstarten), dat kan helpen :)
He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een E600XXDD1... Maar met welke code zien kun je zien wanneer je telefoon gemaakt is? bij nokia kon je dat zien door *#0000# te intoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 00:20:
zou het? hij is vrij ovaal en lijkt me dus niet logisch dat ie er zo uitgeschroeft kan worden :) maar mischien dat d-mixxx daar meer over weet :)
Handleiding voor het uit halen van de x450 antenne kan je per e-mail opvragen. (telefoon moet helaas wel open aan de achterkant, schijnt geen moeite te zijn). Wij leveren nu een ong 5mm versie. Hoop dat de volgende versie een stuk kleiner is.... even melden dat je van tweakers komt, ik heb nog 2 staafjes liggen. Stuur ik deze ook wel op als je 1 wilt (1 staafje p antenne). Dan kan de antenne ook nog op een aantal andere mobs van samsung. Verdere vragen over antennes kan je altijd per e-mail sturen, heb je wat sneller antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
[...]

He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?
Wat voor kabel heb je? S300 of E700 kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:39:
ik heb gewoon de datakabel van me e710 gebruikt en werkt prima

alleen je moet wel je data snelheid van je compoort en in easy gprs gelijk zetten anders doet hij niks
stomme vraag misschien hoor..

Kan je EASY GPRS instellingen veranderen in de e600 ??.. kan niet vinden hoe.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.. weet het al.. stomme vraag inderdaad :+ 8)7

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 23:19

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Ik heb zojuist m'n gratis Sensation DVD binnengekregen, die was 18 augustus besteld, dus na de officiele sluitdatum...

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
damn, ik heb echt een gigantische pech... en dit is tevens een waarschuwing voor iedereen die van plan is een Samsung E600 te gaan halen met een Orange Abonnement.

zie hier: Heb ik lekker een Orange Free 20 met GPRS bundel van 6 euro p/m en een gratis Samsung E600 erbij...

krijg ik bij het verbinden met de Orangeportal de melding: uw toetsel is niet geschikt voor Orange World, u kunt wel gebruik maken van Orange wap.

Nou fijn, orange wap is ook wel grappig maar na een tijdje heb je het wel gezien.. ik wil wel gebruik kunnen maken van enkele functies als Fotoalbum etc. verder is eigenlijk met GPRS weinig te beleven en zijn er maar weinig leuke sites. Dus heb ik mijn GPRS Bundel opgezegd en heb ik fijn 6 euro beltegoed er weer bij.

Ik vind het echt zwaar vervelend van Orange dat ze de E600 nog niet ondersteunen met hun Orange World portal. ik heb gebeld naar de klantenservice en ze stuurde me nog wat instellingen maar die hielpen nix en het ziet er naar uit dat Orange de E600 niet zal ondersteuning via GPRS.

Hierbij: Neem geen Samsung E600 met Orange.

MMSen gaat gelukkig probleemloos.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange World moet echt wel werken op de E600. Ik kreeg het ook werkzaam een paar maanden geleden. Ik had em of handmatig ingesteld of ik had de instellingen van de E700 genomen. Probeer het maar. Het moet echt werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
:'( Ik heb mn telefoon gisteren laten vallen |:( Allemaal krassen op het voorste klepje en de hoek rechts boven is helemaal beschadigt. Weet iemand hoe dit gerepareerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 19 september 2004 @ 21:00:
:'( Ik heb mn telefoon gisteren laten vallen |:( Allemaal krassen op het voorste klepje en de hoek rechts boven is helemaal beschadigt. Weet iemand hoe dit gerepareerd kan worden?
Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebben ;)
Is de antenne ook beschadigt? want die is wel makkelijk te vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:07:
[...]

Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebben ;)
Is de antenne ook beschadigt? want die is wel makkelijk te vervangen...
Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 19 september 2004 @ 22:33:
[...]

Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?
Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 22:11:
[...]

Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...
Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgen :S

* GrooV kan niks anders bedenken als het brute werk :S

En kan je niet iets met lak ofzo doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 21 september 2004 @ 18:35:
[...]

Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgen :S

* GrooV kan niks anders bedenken als het brute werk :S

En kan je niet iets met lak ofzo doen?
Voor een aantal beschadigingen zal ik het zo laten. Frontje vervangen is zeer moeilijk is makkelijk als je ervaring in hebt. Wil je het echt weten moet je het zeggen.... maar ik vind dat zonde voor je gsm want kans van 95% dat je hem vern##kt...mag je hem ook wel aan mij geven ;)

Lak kan...wordt er niet echt mooier ofzo...sommige doen dat met nagellak. maar ok :)

• GrooV
Hmm ik heb thuis nog ergens van die model bouw verf, Misschien ff proberen :) kan nooit kwaad op een klein stukje

Verwijderd

Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen? :/
Mini antenne weet ik wel, op www.mini-antenne.nl . Maar standaard antenne weet ik niet....

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.

Verwijderd

n13ls13 schreef op 23 september 2004 @ 16:43:
[...]

Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.
Oh, dus ze verkopen het daar ook? Ik heb namelijk gehoord dat ze daar aparte batterijen verkopen, dus telefoon-accessoires.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:43 ]

Verwijderd

naar mijn weten kun je de frontjes niet vervangen :X

mocht iemand ergens zon frontje tegen komen, laat het even weten mijne is ook beschadigde nadat ik een een dronken bui op het asfalt beland ben O-)

zou wel vet zijn als ie in andere kleuren te zetten was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je de grootte van de letters/cijfers op het scherm wat kleiner te maken als je een nummer intoetst of een sms typt?

Verwijderd

Ik heb nu een datakabel gekocht:)
maar kun je ook spelletjes op je tel zetten met de datakabel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 10:03:
Ik heb nu een datakabel gekocht:)
maar kun je ook spelletjes op je tel zetten met de datakabel?
Ja, dat kan ;)

Vraag: Ik snap echt niet hoe je in godsnaam die MMS-functie instelt! Ik ben naar hi.nl gegaan en ik heb 313 gebeld, GPRS geactiveerd en daarna een SMS met "E600" naar 667 gestuurd. Ik kreeg een SMS terug waarin stond dat ik het toesteltype fout heb ingetoest of dat het onbekend is. Ik ben daarna erachter gekomen dat de instellingen voor MMS al in het toestel aanwezig is. Dus ik heb het volgens de website die instellingen handmatig aangepast (eigenlijk waren alle instellingen goed maar alleen stond in MMS-profiel dat ik Vodafone MMS gebruik, dus deze heb ik ingesteld op KPN MMS). Ik probeerde daarna een foto te sturen naar een mobiel maar als het zit te sturen, zegt ie na een paar seconde dat het verzenden mislukt is. Hoe moet dit?

Ook ben ik een beetje in de war met de infrarood functie. Hoe moet ik een foto sturen via infrarood naar een ander mobiel? (ook E600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over dat frontjes verhaal je kan gewoon je gsm opsturen voor een refurbishment naar:

www.evic.com

www.solid-vision.com

bij evic 41 euro ex btw
bij solid 61 euro ex btw

dan is je volledige behuizing vervangen en heb je hem waarschijnlijk binnen 5 dagen retour. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#%$#$% heb hem net ook laten vallen!eerste keer, maar wat beschadigd die snel!overal krassen. Dat was met de nokia wel anders!maar verder wel rilekste telefoon...is er geen mogelijkheid om hem over te lakken ofzo? mooi blauw bijvoorbeeld?
iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:12:
#%$#$% heb hem net ook laten vallen!eerste keer, maar wat beschadigd die snel!overal krassen. Dat was met de nokia wel anders!maar verder wel rilekste telefoon...is er geen mogelijkheid om hem over te lakken ofzo? mooi blauw bijvoorbeeld?
iemand ervaring mee?
alles netjes afplakken met modelbouwafplaktape dan moet et wel kunnen hoor wel een hels karwei maarja tis mogelijk >:)

btw mijn toestel is net trug van reparatie en ik heb nu software versie: e600xxdg1 :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 19:31 ]

Verwijderd

ja maar met wat voor lak? en waar koop ik dat?
8)7

Verwijderd

ik zou van die modelbouwlak gebruiken uit spuitbus (tamiya) is heel erg fijn en heel goed vergeet hem alleen niet transparant af te lakken ;)

Verwijderd

kheb vandaag net n mini antenne besteld :*) mare ik
vroeg me dus af oft ook moeilyk is om zown antenne
te verwisselen..zit die orginele antenne erg vast?

• Patrlck
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 11:22:
kheb vandaag net n mini antenne besteld :*) mare ik
vroeg me dus af oft ook moeilyk is om zown antenne
te verwisselen..zit die orginele antenne erg vast?
Probeer eens te draaien aan je antenne..dan zal je zien dat ie niet zo supervast zit..

Verwijderd

ow ok..ja tis n cadeautje voor iemand anders en had egt geen id hoe vast zown ding zat :P
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om met de E600 foto's te sturen via infrarood, naar andere telefoons... of moet dit echt me mms gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:20:
Is er een mogelijkheid om met de E600 foto's te sturen via infrarood, naar andere telefoons... of moet dit echt me mms gebeuren?
Dit moet echt met mms. De e600 beschikt niet over de mogelijkheid om te communiceren met andere foons voor zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
Ik heb nu ook deze foon, maar het nut van het buitendisplay ontgaat me totaal. Hij staat altijd uit. Alleen als er wordt gebeld enzo gaat hij aan, maar dan moet je 9 van 10 keer toch het gesprek aannemen zodat je in het binnenste display wel ziet wie er belt. Verder een goed toestelletje (firmware E600XXDG2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat ook in de manual dat het alleen voor het communiceren met een irda poort is via computer of laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:13
Nice Guy Eddie schreef op 03 oktober 2004 @ 12:16:
Ik heb nu ook deze foon, maar het nut van het buitendisplay ontgaat me totaal. Hij staat altijd uit. Alleen als er wordt gebeld enzo gaat hij aan, maar dan moet je 9 van 10 keer toch het gesprek aannemen zodat je in het binnenste display wel ziet wie er belt. Verder een goed toestelletje (firmware E600XXDG2).
Probeer de volumeknop is 2 seconden ingedrukt te houden... :D

en nu wordt het echt spannend, je kunt ook dat doen met de cameraknop. WOW

Nee sorry, ik wist het ook in het begin niet, maar het staat wel in de startpost.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga binnenkort maar eens kijken of ik ergens een losse behuizing kan krijgen en die dan in een ander kleurtje spuiten :D ik laat em wel bij zo'n belshoppie er opnieuw omheen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 16:49:
[...]

Ja, dat kan ;)

Vraag: Ik snap echt niet hoe je in godsnaam die MMS-functie instelt! Ik ben naar hi.nl gegaan en ik heb 313 gebeld, GPRS geactiveerd en daarna een SMS met "E600" naar 667 gestuurd. Ik kreeg een SMS terug waarin stond dat ik het toesteltype fout heb ingetoest of dat het onbekend is. Ik ben daarna erachter gekomen dat de instellingen voor MMS al in het toestel aanwezig is. Dus ik heb het volgens de website die instellingen handmatig aangepast (eigenlijk waren alle instellingen goed maar alleen stond in MMS-profiel dat ik Vodafone MMS gebruik, dus deze heb ik ingesteld op KPN MMS). Ik probeerde daarna een foto te sturen naar een mobiel maar als het zit te sturen, zegt ie na een paar seconde dat het verzenden mislukt is. Hoe moet dit?

Ook ben ik een beetje in de war met de infrarood functie. Hoe moet ik een foto sturen via infrarood naar een ander mobiel? (ook E600)
Oke hoe zet je spelletjes erop? en waar kun je spelletjes voor e600 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!

Heb zaterdag een datakabel voor samsung E600 gekocht (vent bij winkel heeft me een originele Samsung kabel type PCB133LBE) en vervolgens easyGPRS geinstalleerd. Kabel aangesloten op mn com1 poort maar hij kan mn telefoon niet vinden! Zijn er meer mensen met dit probleem en wie weet er een oplossing?! Heb al vanalles geprobeerd! Bij Instellingen in easygprs staat de poort ook gewoon op com1. Wie kan me helpen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 20:28:
HELP!!!

Heb zaterdag een datakabel voor samsung E600 gekocht (vent bij winkel heeft me een originele Samsung kabel type PCB133LBE) en vervolgens easyGPRS geinstalleerd. Kabel aangesloten op mn com1 poort maar hij kan mn telefoon niet vinden! Zijn er meer mensen met dit probleem en wie weet er een oplossing?! Heb al vanalles geprobeerd! Bij Instellingen in easygprs staat de poort ook gewoon op com1. Wie kan me helpen?!
Heb je wel een driver cd-rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
HELP!!!

Heb je je telefoon aangesloten toen je pc aan stond? Probeer eens je pc dan te resetten... Want hij moet aangesloten worden als je pc uit staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je spelletjes erop? en waar kun je spelletjes voor e600 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 23:19

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

HELP!!!

Heb je bij bestand -> Instellingen wel je gebruikersgegevens ingevoerd? (met name je mobiele telefoonnummer)?

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!

:+ heeft deze jongen niet het verkeerde datakabeltje had je niet de pcb093lbe moeten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:10:
hoe zet je spelletjes erop? en waar kun je spelletjes voor e600 downloaden?
Spelletjes zijn er alleen op te zetten door middel van WAP of GPRS.

Links naar sites met (java) games:
Ze zijn allen te bereiken via Wap (en de clickables ook via je PC met normale browser).
wap.ranova.org
wap.rousso.net
www .acegames.btinternet.co.uk/index.wml
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

bron: w-k-pieters in "Samsung SGH-E600"

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op 04 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

Spelletjes zijn er alleen op te zetten door middel van WAP of GPRS.

Links naar sites met (java) games:
Ze zijn allen te bereiken via Wap (en de clickables ook via je PC met normale browser).
wap.ranova.org
wap.rousso.net
www .acegames.btinternet.co.uk/index.wml
midlet.org/wap
wap.c100-club.ru

bron: w-k-pieters in "Samsung SGH-E600"
Kun je ze niet via je datakabel op je telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
(nog) niet mogelijk neej, je moet ze echt via wap en gprs installeren...

..neej, ook niet infrarood!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik heb op www.miniantenne.nl een datakabel gehaald voor deze telefoon. Alleen nu is de bijgeleverde cd zwaar beschadigd.

Is deze noodzakelijk voor het gebruik van de datakabel? Ik heb al wel de USB-Serial Controller driver van profilic geinstalleerd. Krijg hiermee alleen geen verbinding met easy gprs. Kan ik misschien de bijgeleverde software voor de datakabel ergens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38

BioHazard

*\o/*

Sinds kort heb ik deze telefoon ook maar wat ik niet snap is dat er een 640*480 cam opzit en je er geen ruk mee kunt? Op da schermpje op de tel zelf heb je er iig niks aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
BioHazard schreef op 16 oktober 2004 @ 16:43:
Sinds kort heb ik deze telefoon ook maar wat ik niet snap is dat er een 640*480 cam opzit en je er geen ruk mee kunt? Op da schermpje op de tel zelf heb je er iig niks aan :'(
Je er geen ruk mee kan?? Je kan de foto's van je telefoon naar je computer sturen.. En daar kan je ze wel groot zien.. Beetje lullig he als je een foto maakt en die naar je pc stuurt en nog steeds zo klein is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38

BioHazard

*\o/*

SchiedamLauw schreef op 16 oktober 2004 @ 19:24:
[...]

Je er geen ruk mee kan?? Je kan de foto's van je telefoon naar je computer sturen.. En daar kan je ze wel groot zien.. Beetje lullig he als je een foto maakt en die naar je pc stuurt en nog steeds zo klein is }:O
Haha excuse me, khad Video en Foto geheel door elkaar gehaald :o :D
Ik bedoelde dus video. Da kleine schermpje is toch niks voor films te kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een samsung e600, maar kun je ook beltonen via de datakabel van de pc op je mobiel zetten?
En ik snap ook niet hoe je die ringtones van je wap af moet halen als je die wilt hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb alles doorgelezen op meerdere forms ik heb bij mini-antenne.nl een datakabel gekocht voor mijn samsung e600 maar krijg em niet aan de praat
De datakabel zelf is voor de e710 maar dat maakt geen donder uit dacht ik.
Ik heb windows xp
Ik heb de USB drivers geinstaleer staat op COM3(Ik heb ook meedere com poorten geprobeerd)
Easy gprs staat ook op com3.
Mijn telefoon maakt geen geluidje als ik de datakabel aansluit 8)7
Mijn telefoon heeft als firmware E600XXDF2 klopt dat ?
Moet je trouwens nog iets op je tel instellen want ik heb wel wat gprs instellingen veranderd om te kunnen gprsen.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:23:
Ik heb nu ook een samsung e600, maar kun je ook beltonen via de datakabel van de pc op je mobiel zetten?
En ik snap ook niet hoe je die ringtones van je wap af moet halen als je die wilt hebben. 8)7
kan met de optie melodie naar telefoon versturen in easygprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik foto's overzetten van mijn telefoon naar de computer via infrarood? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 18:19:
Hoe moet ik foto's overzetten van mijn telefoon naar de computer via infrarood? :?
Dit doe je via de infraroodpoort op je pc en als je die niet hebt kun je bij je lokale electronica zaak een usb infraroodpoortje aanschaffen..

Vervolgens kun je ze er met EasyGPRS afhalen

[ Voor 8% gewijzigd door De Nelis op 21-10-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Komt er trouwens ooit nog een optie om filmpjes van je E600 aftehalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he mensen is er nog wat nieuws over de e600? filmpjes afhalen en\of camera geluid uit zou fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja.. ik hou dit topic ook al een tijdje in de gaten maar zover ik weet is het nog niet mogelijk met EasyGPRS 2.1.8 mogelijk om de filmpjes ervan af te halen (camerageluid uit zou ook fijn zijn) er is ook geen nieuwe update beschikbaar.

Ik vind zo raar, de nieuwe Samsung E800 en de Samsung E330 zijn nieuwer en hebben allebei geen videocamera! :?

vanpeltje

Verwijderd

hmm is wel erg dood hier :P
kzou graag willen weten hoe je filmpjes er vanaf kunt halen en hoe het sluitergeluid uit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
heeeej jongens

samsungmobile.com heeft een nieuw programma losgelaten!

Easy Studio II

ter vervanging van Easy GRPS

try it out :D

gewoon te downloaden op samsungmobile.com

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:13
vanpeltje schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:59:
heeeej jongens

samsungmobile.com heeft een nieuw programma losgelaten!

Easy Studio II

ter vervanging van Easy GRPS

try it out :D

gewoon te downloaden op samsungmobile.com
Het is net zo *peep* als EasyGPRS. De mogelijkheden zijn gelijk. Dus nog geen filmpjes ervan afhalen :(.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

een vriendin van me heeft deze telefoon, maar ik versta haar echt heel slecht. Het klink heel dof en ver weg in vergelijking met oude telefoon die zij nog heeft.

Is dit een bekend probleem of kan het zijn dat het toestel gewoon niet in orde is?

• Patrlck
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:15:
een vriendin van me heeft deze telefoon, maar ik versta haar echt heel slecht. Het klink heel dof en ver weg in vergelijking met oude telefoon die zij nog heeft.

Is dit een bekend probleem of kan het zijn dat het toestel gewoon niet in orde is?
Ik heb de E600 ook en sommige mensen zeggen dat ik ook slechter te horen ben als met me ouwe foon dus ik denk dat het wel een algemeen iets is met deze telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
ik heb net ook de samsung e 600 nieuw :)
ik vroeg mij af of ontvangstbevestiging van een sms mogelijk is.
in de handleiding staat van wel, maar ben de hele telefoon doorgewandeld en kan het nergens vinden. :'(
bestaat dit bij deze telefoon? ;(
wie kan mij helpen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:50:
hoi
ik heb net ook de samsung e 600 nieuw :)
ik vroeg mij af of ontvangstbevestiging van een sms mogelijk is.
in de handleiding staat van wel, maar ben de hele telefoon doorgewandeld en kan het nergens vinden. :'(
bestaat dit bij deze telefoon? ;(
wie kan mij helpen? :|
Je gaat naar: Tekt Berichten, Instellingen, Algemeen, Ontvangstbevestiging, aanzetten. Hier heb je toch geen handleiding voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

SchiedamLauw schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:14:
[...]

Je gaat naar: Tekt Berichten, Instellingen, Algemeen, Ontvangstbevestiging, aanzetten. Hier heb je toch geen handleiding voor nodig ;)
En laat er dan toch heel toevallig geen algemeen bestaan.

Ontvangsbevestiging inschakelen is niet bepaald mogelijk althans bij de 5 e600's die ik heb geprobeerd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
n13ls13 schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:19:
[...]

En laat er dan toch heel toevallig geen algemeen bestaan.

Ontvangsbevestiging inschakelen is niet bepaald mogelijk althans bij de 5 e600's die ik heb geprobeerd niet :)
Ow das erg vreemd. Ik heb er een T-mobile abbo bij maar zonder t-mobile software maar misschien ligt het daar aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook T-mobile. Weliswaar zonder software van ze, maar ik krijg toch echt een ontvangstbevestiging na elk verstuurd sms-je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Is de E600 gelijk aan de E310 die Vodafone nu heeft? lijkt er in ieder geval wel op.... kwil m namelijk flashen >:) die vodafone software is 3x nix :'(

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb versie E600XXDG1 :?
Waarin verschilt deze van diegene die hier al bekend zijn?

Elke keer als ik een code zoals * # 9 9 9 8 * 2 2 8 # wil intypen. laat hij na het 2de * alleen nog maar streepjes zien ... iets van telfort (mijn provider)?

Ennn, ook al zegt niemand het, is misschien iemand al achter de juiste werking van Vlplus14?
De uitleg die hier ergens staat gegeven werkt niet .. en op de andere site's kan ik hier ook niets over vinden (zie ik iets over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd doet mijn e600 een beetje raar, hierdoor wil ik mijn software updaten/repairen. Weet iemand waar je dit kunt doen? en weet iemand wat de nieuwste software is? mijne is E600XXDF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:30:
De laatste tijd doet mijn e600 een beetje raar, hierdoor wil ik mijn software updaten/repairen. Weet iemand waar je dit kunt doen? en weet iemand wat de nieuwste software is? mijne is E600XXDF1
Wat meer uitleg please? Mijn E600 loopt weleens vast als je n foto/filmpje opent, maarja daarvoor ga ik hem niet flashen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:28:
[...]

Wat meer uitleg please? Mijn E600 loopt weleens vast als je n foto/filmpje opent, maarja daarvoor ga ik hem niet flashen! :)
Nou, bij mij loopt hij vrij vaak vast. Soms als ik een foto/video zit te maken, bij het aandoen van de telefoon, bij afspelen van ringtone en ga zo maar door.. Het is best irritant om steeds de battery eruit te halen en dan weer erin te doen. Daarom wil ik hem dus flashen, maar weet me god niet waar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit forum is ook erg dood zeg..... |:(

• Patrlck
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:26:
Vind je het gek? Er zijn 2 volop geilere foons van samsung in de loop dus deze is nu weer uit de "mode" ;) :+

• vanpeltje
spk2go schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:23:
Is de E600 gelijk aan de E310 die Vodafone nu heeft? lijkt er in ieder geval wel op.... kwil m namelijk flashen >:) die vodafone software is 3x nix :'(
Ik denk niet dat het hetzelfde is, je bedoeld waarschijnlijk of de vodafone software van de E600 gelijk is aan de E310? Ik zou het niet proberen want ze hebben een ander menu en de E310 heeft geen videocamera! Dus je kunt er alleen foto's mee maken :S
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:44:
Ik heb versie E600XXDG1 :?
Waarin verschilt deze van diegene die hier al bekend zijn?

Elke keer als ik een code zoals * # 9 9 9 8 * 2 2 8 # wil intypen. laat hij na het 2de * alleen nog maar streepjes zien ... iets van telfort (mijn provider)?

Ennn, ook al zegt niemand het, is misschien iemand al achter de juiste werking van Vlplus14?
De uitleg die hier ergens staat gegeven werkt niet .. en op de andere site's kan ik hier ook niets over vinden (zie ik iets over het hoofd?)
De streepjes na de * zijn normaal. Dat betekent dat ie waarschijnlijk een command uit gaat voeren. Heeft nix met telfort te maken :)
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:26:
tjah, maar voor mensen die dit toestel WEL nog steeds hebben en nog problemen ondervinden moet dit forum wel blijven bestaan ;)

Ik heb de samsung E600 al tijd geleden aan mn lieve vriendinnetje weggegeven O-) en ze is er nu heel blij mee. Ik vind wel dat er nog 2 verbeteringen aan de pas moeten komen, namelijk; instellen dat je maar 1x wordt gewaarschuwd bij een sms-bericht en niet de hele nacht door :( en er moet software komen om die video's van deze telefoon te kunnen downloaden :/ zo..

[ Voor 59% gewijzigd door vanpeltje op 16-12-2004 11:02 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit forum dood......?dat is dit toestel toch niet waard?Super toestel! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Dat is waar, Hij bekrast alleen zo snel :( en het is echt stom dat je geen smsjes meer kan ontvangen als je geheugen vol zit! Bij mijn ouwe T300 kon je het geheugen legen en dan kwamen de smsjes binnen! Nja ik moet nog 16maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lll

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de foto's die je via MMS binnen hebt gekregen op je computer te krijgen zijn? Ik heb de allerlaatste versie van EasyGPRS maar daar mee kan ik alleen foto's naar de telefoon toe kopieren in de map waar de MMS foto's dus ook in komen als ik ze op sla, maar ik kan dus niet van die map foto's naar mijn pc halen blijkbaar...

Dus, weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:50
mm zou je die foto's niet op kunnen slaan als normale foto's?

ik zie trouwens ook een nieuwe versie van pimsfilemanager op de samsung site staan.. misschien is het nu wel mogelijk filmpjes er van af tehalen!!

edit:
net nieuwe filemanager getest maar ik zie geen veranderingen.. helaas :(

[ Voor 37% gewijzigd door Boertje op 30-05-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iedereen deze al ingewisseld? Nee? Dames en heren, bevalt ie nog of niet? Ik heb het toch een beetje gehad met dit ding en dat komt dan vooral door de inrichting van het SMS-gedeelte. Ik vind het erg onhandig werken. Bijzondere tekens, snelheid en het teruglezen/zoeken van oude berichtjes had qua ontwerp veel slimmer gekund. Ook het wisselen van band gaat bij mij op de een of andere manier niet automatisch. Iedere keer als ik naar de USA ga moet ik met de hand via bandselection het GSM 1900 netwerk kiezen en terug in Nederland dus ook weer met de hand terugzetten naar het GSM 900/1800 netwerk. Spraak is nog steeds ok en het blijft een mooi handzaam dingetje met helder scherm maar het wordt tijd voor een nieuwe. (Jawel, mijn abo loopt binnenkort af) Ga mijn licht maar 's opsteken bij Nokia... of hebben julie ideeën/inmiddels gekozen voor een waardige opvolger? Ik ben benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
*Kick* :*)

Ben ik nou de enige die deze Samsung nog gebruikt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compunologist schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:19:
*Kick* :*)

Ben ik nou de enige die deze Samsung nog gebruikt? 8)7
haha nee ik ook nog B) me D500 is gejat en kon deze voor weinig van een vriend kopen dusja.. ffies w88 over 8 mnd. kan ik weer een hip toestel uitzoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie oh wie kan mij helpen??????????

ik ben dringend op zoek na iets ik heb een oude telefoon van samsung sgh-e600 nu is dus het toetsenbord stuk en de telefoon gaat wel gewoon aan maar kan dus niet in me menu dus kan me foto's die erop staan niet bekijken of er afhalen

wat ik dus wil vragen is weet iemand iets hoe ik het misschien anders kan doen ik wil ze er graag vanaf hebben omdat het nog al een emotionele waarde heeft hoop iets te horen alsvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Zit er een geheugenkaartje in het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 01:28:

ik ben dringend op zoek na iets ik heb een oude telefoon van samsung sgh-e600 nu is dus het toetsenbord stuk en de telefoon gaat wel gewoon aan maar kan dus niet in me menu dus kan me foto's die erop staan niet bekijken of er afhalen

wat ik dus wil vragen is weet iemand iets hoe ik het misschien anders kan doen ik wil ze er graag vanaf hebben omdat het nog al een emotionele waarde heeft hoop iets te horen alsvast bedankt
De beste oplossing is waarschijnlijk om een datakabel aan te sluiten zoals vermeld in de gebruiksaanwijzing

en ook hier

De infrarood optie klinkt ook leuk maar heb ik nooit kunnen testen. (Bovendien moet je IrDA dan eerst aanzetten en aangezien jouw toetsenbord niet meer werkt...)

Dat EasyGPRS komt me niet bekend voor. Ik heb in een ver verleden de PIMS/File Manager gebruikt om fotootjes van de E600 af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 14 februari 2010 @ 01:29:
Zit er een geheugenkaartje in het toestel?
Helaas, 5MB intern beschikbaar voor fotootjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 01:28:

Volgens mij hoef je niet aan het toetsenbord te zitten, wil je de foto's eraf halen.

kabeltje aan de computer, PC Suite opstarten en downloaden maar.

vanpeltje

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste