Genomen uit een rijdende auto:Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:02:
heeft iemand fotos die met deze telefoon zijn gemaakt?en/of filmpjes.

Verwijderd
Genomen uit een rijdende auto:Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:02:
heeft iemand fotos die met deze telefoon zijn gemaakt?en/of filmpjes.
[ Voor 27% gewijzigd door brentnl op 05-09-2004 11:22 ]
Verwijderd
ik heb em bij hi.nl voor niks met 15€/maand abbo ma kweet zo niet of die aanbieding nog geld!!deding schreef op 05 september 2004 @ 11:12:
Ziet er goed uit! maar weet iemand of er nu een abonnement te krijgen is van 15 euro of minder waarbij je de samsung e600 gratis krijgt?? Bij de t-for telecom had je wel zo'n actie; hi15 met gratis e600, geld dat nou nog steeds?
Verwijderd
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Verwijderd
werkt die oplossing wel? want ik heb maar 1 reactie gelezen van iemand die em dood heeft geflasht ofzon13ls13 schreef op 04 september 2004 @ 14:22:
[...]
Er was een soort van oplossing hiervoor, zoek ff door de e600 topics hiero en je komt hem vast tegen.
[ Voor 34% gewijzigd door De Nelis op 05-09-2004 22:21 ]
time is infinite, but each week is ten hours short..
Verwijderd
Dat was ik met die dooie foon.. De firmware die ik had (de enige die toen op i-net stond) was niet goed en de back-up was misluktVerwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:50:
[...]
werkt die oplossing wel? want ik heb maar 1 reactie gelezen van iemand die em dood heeft geflasht ofzo
Niet iedere datakabel van samsung is compatible met die van de E600n13ls13 schreef op 04 september 2004 @ 14:20:
[...]
Als je een Samsung datakabel hebt dan is deze ook compatibel met de E600.
[ Voor 53% gewijzigd door Patrlck op 06-09-2004 10:10 ]
Verwijderd
Die had ik juist als eerste beprobeerd (check pagina 6 ongeveer) en die deed het juist niet want dat bestandje is volgens mij ook veel te klein voor een complete firmware.. Misschien dat die juist erbij geflasht moest worden in plaats van overschrijven maar dat vroeg het flashproggie niet..Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 12:53:
ok, maar verder zijn er dus geen andere oplossingen? want ik las op een duits forum iets over no_sound.rar bestandje ofzo
Verwijderd
Ik heb die DVD ook nog niet en een maat van mij die ook dit pakket heeft, heeft de DVD ook nog niet.. Dus zal nog wel komen..Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 11:11:
ik heb ok een HI abo met deze telefoon.
die sensations dvd,wanneer krijg ik die eigenlijk?
dikke maand geleden.
bij wie moet ik dit vragen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou ik heb er foto's mee genomen, op de beste resolutie maar ik krijg ze toch niet zo duidelijk als de jouwe hoor, niet per ongeluk een andere foto van je normale toestel geupload ;-) ?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 07:57 ]
Je kunt er idd mee emailen en het scherm is qua resolutie even groot (128*128) het oppervlak zal iets kleiner zijn, maar zodra de foto's genomen/bekeken worden word het volledige oppervlak gebruikt waar bij de 7210 het oppervlak tussen de menubalken gebruikt wordt. dus even groot eigenlijkdonny_p schreef op 07 september 2004 @ 00:32:
Vraagies over de e600
*kan je er mee e-mailen?
*hoe groot is het beeldscherm tov een Nokia 7210? Het lijkt me een vrij klein scherm, vooral voor foto's enzo. ( ja ik weet dat ik zelf moet gaan kijken in de winkel)
...en Samsung verwijst door naar de dealers, die het niet weten...jlrensen schreef op 05 september 2004 @ 19:36:
Heeft iemand enig idee of (en waar) er voor dit toestel bureauladers te koop zijn? Ik heb net ook Samsung gemaild, maar wie weet heeft iemand hier het wel kunnen vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door jlrensen op 08-09-2004 00:57 ]
Verwijderd
Ik heb de E600 ongeveer 2 maanden en bij mij heeft dat toestel nog nooit foto's in me broek gemaakt ook nie met de wat strakkere spijkerbroeke.. De camera maakt, bij het maken van een foto, altijd geluid ook als alles op stil staat..deding schreef op 08 september 2004 @ 15:58:
He mensuh, voor bureau laders http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5717995229&rd=1
maar maakt de e600 snel foto's in je zak (en als je een strakkere spijkerbroek aan hebt) en als je al het geluid uit zet, stille modus, hoor je de camera dan wel of niet? Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door brentnl op 08-09-2004 19:54 ]
Verwijderd
[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 18:33 ]
[ Voor 95% gewijzigd door De Nelis op 09-09-2004 18:38 ]
Verwijderd
Kan je het niet automatisch in laten stellen? http://par.jamba.net/par/.../hi_wap.jsp?XY=QJio42E2nI|1866876673795179485/168428313/6/6501/6501/6502/6502/6501/-1&co=nl&la=nl&par=hifranktv schreef op 08 september 2004 @ 20:13:
Ik ben vandaag ook de gelukkige eigenaar van deze telefoon geworden, omdat mn verzekering zo lief was mijn kapotte t100 te ruilen voor deze. Maar nu probeer ik de gprs instellingen in te stellen maar ik krijg het niet voor elkaar de / in te voeren. Iemand enig id??
Verwijderd
Das waar maar daar kun je geen foto's mee maken he ;-)deding schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Heeft er niemand een antwoord op mijn vorige vraag? En is het binnenste scherm niet te klein om foto's te kijken enzo, de x450 heeft een groter scherm.
Verwijderd
Spelletjes onder andere, zie http://nl.samsungmobile.c...-E600&cate_id=all&search=Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:49:
oja, en weet iemand of je er java toepassingen op kunt zetten, zoja welke en hoe
Dat scherm is ook mijn grootste twijfel, ik heb de dummie gezien en daar vond ik hem echt klein. Morgen maar es een echte proberen in de shop.deding schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Heeft er niemand een antwoord op mijn vorige vraag? En is het binnenste scherm niet te klein om foto's te kijken enzo, de x450 heeft een groter scherm.
Ik heb em in de winkel geprobeerd en ik moet zeggen dat het me uiteindelijk wel meevalt. Door het kleine formaat is het scherm wel superscherp, en de menubalkjes zijn ook kleiner dan bv de E700 dus blijft er genoeg ruimte over. Hoperlijk heb je hier wat aan maar het beste is natuurlijk om zelf even in de winkel te kijkendeding schreef op 10 september 2004 @ 08:41:
laat dan ff je ervaring weten. ben benieuwd, dat is mijn enige minpunt. Op de hi site kost de e600 zelfs nix, bij een 2jarig hi15 abbo. je krijgt er 100 cashback!
Verwijderd
Zeker niet. Wanneer je 'foto maken' kiest, klik dan op de rechter soft toets met de 3 puntjes. Je komt nu in de instellingen.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 23:50:
[...]
Nou ik heb er foto's mee genomen, op de beste resolutie maar ik krijg ze toch niet zo duidelijk als de jouwe hoor, niet per ongeluk een andere foto van je normale toestel geupload ;-) ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:18 ]
[ Voor 70% gewijzigd door De Nelis op 10-09-2004 18:25 ]
Verwijderd
Dit las ik in een ander forum "Nee, ik bedoel € 1,95. Zoek op eBay.de, daar kosten ze bijna niets en ze werken perfect . Ik heb er 2 gekocht, daarom was het zo goedkoop, maar anders is het € 2,49 per stuk. Ook niet duur neem ik aan als je het vergelijkt met de "normale" prijs.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:08:
Wie weet waar je het goedkoopst een datakabel kan halen?
€ 25.00
http://www.eu-gsm.nl/samsung-E600.html#datakabel_USB hier is hij
€ 35.00
http://www.koopjessite.nl...ID=2&MasterProductID=2391
http://www.prijzenstunter...39e2ac7f4f2b56541cdd99b28
€17.50
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 19:51 ]
Verwijderd
Ik heb hem besteld en ik ga morgen betalen, na hoeveel dagen kreeg jij hem binnen?Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:07:
[...]
Dit las ik in een ander forum "Nee, ik bedoel € 1,95. Zoek op eBay.de, daar kosten ze bijna niets en ze werken perfect . Ik heb er 2 gekocht, daarom was het zo goedkoop, maar anders is het € 2,49 per stuk. Ook niet duur neem ik aan als je het vergelijkt met de "normale" prijs.
Dus ik zou zeggen: http://search.ebay.de/E600_Handy-Zubehoer(datakables, mini-antenne's, accu's etc. etc.).
Veel succues"
ik heb er geen ervaring mee, heb de mijne bij www.gsmantenne.nl gehaald en die werkt prima (is USB).
Verwijderd
Eerst moet je geld binnen zijn, op zijn rekening, en dan stuurt hij hem dezelfde dag nog op, dus binnen een paar dagen moet je hem wel hebben.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:56:
[...]
Ik heb hem besteld en ik ga morgen betalen, na hoeveel dagen kreeg jij hem binnen?
Verwijderd
Verwijderd
Die site werkt niet bij mij als ik wil afrekenen komt er een blanco pagina en gebeurt niksVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:20:
Waarom moeilijk doen.
Kabels zijn gewoon op www.mini-antenne.nl te bestellen voor maar 12,50 incl verzendkosten
Verwijderd
Uh... Dat is je eigen site. Beetje spammerig, niet waar?Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:20:
Waarom moeilijk doen.
Kabels zijn gewoon op www.mini-antenne.nl te bestellen voor maar 12,50 incl verzendkosten
Verwijderd
SorryVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:09:
[...]
Uh... Dat is je eigen site. Beetje spammerig, niet waar?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:18 ]
Verwijderd
bij entertainment en dan geluidenVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:41:
weet iemand hoe ik een ringtone kan verwijderen? ik kan alleen "kies" selecteren..
en ik krijg er geen tril en led shit in die ringtoneterwijl ik het wel gewoon doe volgens Glorix in de e700 tread.
Verwijderd
Verwijderd
Wat heb je, een usb of een seriele kabel? En heb je al in de gebruiksaanwezing gekeken? http://downloadcenter.sam...145062_EasyGPRS_Dutch.pdfVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:27:
ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg mijn e600 niet aan de gang met mijn comp. Ik gebruik easyGPRS voor de E600 en een datakabel(PCB133LBE) Volgens BELCOMPANY de goede maar heb in ander forum al eens gelezen dat ik een andere nodig heb. WIE KAN MIJ HELPEN??????????????
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 13:44 ]
Verwijderd
Ik heb een seriele kabel. Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen maar dat heb ik allemaal al gedaan.Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:38:
[...]
Wat heb je, een usb of een seriele kabel? En heb je al in de gebruiksaanwezing gekeken? http://downloadcenter.sam...145062_EasyGPRS_Dutch.pdf
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat is het verschil met de huidige firmware dan?Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:04:
ej nieuw hier..
mijn firmware versie is
e600ASDD1
Khad ook datakabel gekocht.. maar die gaf aan dat er een hardware fout was.. maar ik kom er wel uit, dankzij al die informatie hier
Verwijderd
w-k-pieters schreef op 25 juni 2004 @ 17:54:
Firmware versies
Er zijn tot nu toe twee versies bekend:
E600XXDD1
E600XXDD3 (de nieuwste versie)
Je kunt met de code "* # 1 2 3 4 #" zien welke firmware versie je hebt.
Hij zegt dat er nog maar 2 bekend zijn...
Ik heb verleden week een nieuwe gehad van de verzekering (in verband met die kapot geflashte, heb um ook ff in het water laten vallen en gezegt dat dat was gebeurt met vissen
[ Voor 9% gewijzigd door Patrlck op 13-09-2004 14:37 ]
Verwijderd
He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:07:
ff vraag voor d-mixxx, ik zie op de site een x450 mini antenne staan. maar hoe krijg je de antenne los op een x450? deze is nl niet rond
en dj-eco ofzo, probeer eens bij apparaatbeheer de seriele poorten te verwijderen en dan weer opnieuw laten zoeken naar gewijzigde apparaten (eventueel pc herstarten), dat kan helpen
Verwijderd
Verwijderd
Handleiding voor het uit halen van de x450 antenne kan je per e-mail opvragen. (telefoon moet helaas wel open aan de achterkant, schijnt geen moeite te zijn). Wij leveren nu een ong 5mm versie. Hoop dat de volgende versie een stuk kleiner is.... even melden dat je van tweakers komt, ik heb nog 2 staafjes liggen. Stuur ik deze ook wel op als je 1 wilt (1 staafje p antenne). Dan kan de antenne ook nog op een aantal andere mobs van samsung. Verdere vragen over antennes kan je altijd per e-mail sturen, heb je wat sneller antwoord...Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 00:20:
zou het? hij is vrij ovaal en lijkt me dus niet logisch dat ie er zo uitgeschroeft kan wordenmaar mischien dat d-mixxx daar meer over weet
Verwijderd
Wat voor kabel heb je? S300 of E700 kabel?Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
[...]
He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?
Verwijderd
stomme vraag misschien hoor..Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:39:
ik heb gewoon de datakabel van me e710 gebruikt en werkt prima
alleen je moet wel je data snelheid van je compoort en in easy gprs gelijk zetten anders doet hij niks
vanpeltje
Verwijderd
Verwijderd
Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebbenGrooV schreef op 19 september 2004 @ 21:00:
Ik heb mn telefoon gisteren laten vallen
Allemaal krassen op het voorste klepje en de hoek rechts boven is helemaal beschadigt. Weet iemand hoe dit gerepareerd kan worden?
Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:07:
[...]
Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebben
Is de antenne ook beschadigt? want die is wel makkelijk te vervangen...
Verwijderd
Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...GrooV schreef op 19 september 2004 @ 22:33:
[...]
Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?
Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgenVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 22:11:
[...]
Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...
Verwijderd
Voor een aantal beschadigingen zal ik het zo laten. Frontje vervangen is zeer moeilijk is makkelijk als je ervaring in hebt. Wil je het echt weten moet je het zeggen.... maar ik vind dat zonde voor je gsm want kans van 95% dat je hem vern##kt...mag je hem ook wel aan mij gevenGrooV schreef op 21 september 2004 @ 18:35:
[...]
Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgen
* GrooV kan niks anders bedenken als het brute werk
En kan je niet iets met lak ofzo doen?
Verwijderd
Verwijderd
Mini antenne weet ik wel, op www.mini-antenne.nl . Maar standaard antenne weet ik niet....Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen?
Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen?
Verwijderd
Oh, dus ze verkopen het daar ook? Ik heb namelijk gehoord dat ze daar aparte batterijen verkopen, dus telefoon-accessoires.n13ls13 schreef op 23 september 2004 @ 16:43:
[...]
Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dat kanVerwijderd schreef op 25 september 2004 @ 10:03:
Ik heb nu een datakabel gekocht:)
maar kun je ook spelletjes op je tel zetten met de datakabel?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
alles netjes afplakken met modelbouwafplaktape dan moet et wel kunnen hoor wel een hels karwei maarja tis mogelijkVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:12:
#%$#$% heb hem net ook laten vallen!eerste keer, maar wat beschadigd die snel!overal krassen. Dat was met de nokia wel anders!maar verder wel rilekste telefoon...is er geen mogelijkheid om hem over te lakken ofzo? mooi blauw bijvoorbeeld?
iemand ervaring mee?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 19:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Probeer eens te draaien aan je antenne..dan zal je zien dat ie niet zo supervast zit..Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 11:22:
kheb vandaag net n mini antenne besteldmare ik
vroeg me dus af oft ook moeilyk is om zown antenne
te verwisselen..zit die orginele antenne erg vast?
Verwijderd
Verwijderd
Dit moet echt met mms. De e600 beschikt niet over de mogelijkheid om te communiceren met andere foons voor zover ik heb begrepen.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:20:
Is er een mogelijkheid om met de E600 foto's te sturen via infrarood, naar andere telefoons... of moet dit echt me mms gebeuren?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq