Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:02:
heeft iemand fotos die met deze telefoon zijn gemaakt? :) en/of filmpjes.
Genomen uit een rijdende auto:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/contact/Picture51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 23:00
Ziet er goed uit! maar weet iemand of er nu een abonnement te krijgen is van 15 euro of minder waarbij je de samsung e600 gratis krijgt?? Bij de t-for telecom had je wel zo'n actie; hi15 met gratis e600, geld dat nou nog steeds?

Ohja, misschien een domme vraag, maar als je een screensaver download (iemand al gedaan/gelukt) krijg je die dan ook op je buitenste scherm te zien?

[ Voor 27% gewijzigd door brentnl op 05-09-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dat wel een domme vraag maar wat is flashen eigenlijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op 05 september 2004 @ 11:12:
Ziet er goed uit! maar weet iemand of er nu een abonnement te krijgen is van 15 euro of minder waarbij je de samsung e600 gratis krijgt?? Bij de t-for telecom had je wel zo'n actie; hi15 met gratis e600, geld dat nou nog steeds?
ik heb em bij hi.nl voor niks met 15€/maand abbo ma kweet zo niet of die aanbieding nog geld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.telefoonkopen.nl bij een 1-jarig Orange € 20 abonnement.

Op www.telfort.nl/shop bij een 2-jarig Telfort € 15 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 23:19

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Heeft iemand enig idee of (en waar) er voor dit toestel bureauladers te koop zijn? Ik heb net ook Smsing gemaild, maar wie weet heeft iemand hier het wel kunnen vinden.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Oke, mar bij telfort moet je een aparte sms bundel erbij kopen, en krijg je die screensaver nou ook op je voorste scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n13ls13 schreef op 04 september 2004 @ 14:22:
[...]

Er was een soort van oplossing hiervoor, zoek ff door de e600 topics hiero en je komt hem vast tegen.
werkt die oplossing wel? want ik heb maar 1 reactie gelezen van iemand die em dood heeft geflasht ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:37

De Nelis

en anders maar niet...

Volgens mij was het niet flashen maar een instelling wijzigen en geluid helemaal zacht..

Maar idd flashen is natuurlijk geheel op eigen risico en je moet weten wat je doet..

[ Voor 34% gewijzigd door De Nelis op 05-09-2004 22:21 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke instelling moet je wijzigen dan?
want het zou mooi zijn als je niet een of ander bestand erin hoeft te flashen, wat ik dus had gelezen in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

whoops.. idd je hebt gelijk.. ik d8 dat ik ergens had gelezen dat het simpelweg een instelling was maar te vluchtig er doorheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 12:04
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:50:
[...]

werkt die oplossing wel? want ik heb maar 1 reactie gelezen van iemand die em dood heeft geflasht ofzo :(
Dat was ik met die dooie foon.. De firmware die ik had (de enige die toen op i-net stond) was niet goed en de back-up was mislukt :(
n13ls13 schreef op 04 september 2004 @ 14:20:
[...]

Als je een Samsung datakabel hebt dan is deze ook compatibel met de E600.
Niet iedere datakabel van samsung is compatible met die van de E600 }:O

[ Voor 53% gewijzigd door Patrlck op 06-09-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, maar verder zijn er dus geen andere oplossingen? want ik las op een duits forum iets over no_sound.rar bestandje ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 12:53:
ok, maar verder zijn er dus geen andere oplossingen? want ik las op een duits forum iets over no_sound.rar bestandje ofzo :?
Die had ik juist als eerste beprobeerd (check pagina 6 ongeveer) en die deed het juist niet want dat bestandje is volgens mij ook veel te klein voor een complete firmware.. Misschien dat die juist erbij geflasht moest worden in plaats van overschrijven maar dat vroeg het flashproggie niet..

Daarna had ik een originele firmware van die duitse site geprobeerd en die was wel groot genoeg voor een complete firmware en wou het ook niet doen.. Maar het gekke is, op die duitse site zeiden ze allemaal dat die firmwares het deden..

Maarja probeer jij maar uit misschien heb ik iets verkeerds gedaan..

(Ik ben niet verandwoordelijk voor eventuele schade aan je foon :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 11:11:
ik heb ok een HI abo met deze telefoon.
die sensations dvd,wanneer krijg ik die eigenlijk?
dikke maand geleden.
bij wie moet ik dit vragen?
Ik heb die DVD ook nog niet en een maat van mij die ook dit pakket heeft, heeft de DVD ook nog niet.. Dus zal nog wel komen..

Ik kan nog steeds niet MMS- en :? Ik ben op de site van KPN geweest en heb mijn telefoon handmatig op deze instellingen gezet..
Nou kan ik wel MMS-en, en komen ze volgens mijn telefoon ook aan, alleen komen ze op mijn mail-adres en op andere telefoons niet aan als ik ze stuur.. Maar de MMS-kosten staan wel op mijn rekening 8)7

Kan je de video's die je gemaakt hebt trouwens ook niet met behulp van een datakabel op je computer zetten?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de Samsung E600 aan te schaffen, maar weet iemand hoeveel sms-jes je op een simkaart van Hi kwijt kan? Ben er wel benieuwd naar namelijk want je hoort veel dat er dan maar 6 smsjes op kunnen. En dat vind ik wel redelijk weinig ...
En over de batterij, ik heb een paar revieuws gelezen dat de batterij met 2 dagen leeg is. Weet iemand hier wat van? of dat waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

op de sim kunnen er idd maar 6. Maar in de telefoon kunnen d'r flink wat meer uiteraard :D
Wat de batterij betreft ligt er aan welke batterij je gebruikt en hoe intensief je hem gebruikt.. ik red met de dunne (lichtere) batterij gemiddeld 3 tot 4 dagen met normaal gebruik en spellie zo nu en dan. dus al met al valt et aardig mee allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Heeft iemand ervaring met de actie van hi, dat je 100 euro terug gestort krijgt op je rekening. Dus als ik het goed begrijp, koop ik een samsung e600 voor 59 euro (op de hi site) met een hi15 abbo en krijg ik na 2 maanden 100 euro terug??? Dus gewoon een samsung met 41 euro??? Of zitter er nog addertjes onder het gras??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 op de SIM - kaart 8)7 Op mijn Samsung E600 kunnen er 25 op de SIM - kaart en 200 op het telefoongeheugen..

Qua batterij vind ik hem nog redelijk meegaan.. Dagje of 4 en dan maak ik zo nu en dan foto's en sms ik redelijk wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIM opslag verschilt per provider.
Die van mij gaat iets langer mee dan een week.

Ik heb gelukkig wel een goede kabel, kreeg de juiste software er tenminste bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:53:
[...]

Genomen uit een rijdende auto:

[afbeelding]
Nou ik heb er foto's mee genomen, op de beste resolutie maar ik krijg ze toch niet zo duidelijk als de jouwe hoor, niet per ongeluk een andere foto van je normale toestel geupload ;-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer ******,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw E600.

Voor als nog is het niet mogelijk om de filmpjes op de PC te zetten. Het is wel de bedoeling dat dit veranderd wordt in de toekomst maar helaas kan ik u nog niet zeggen wanneer dit het geval zal zijn.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla
Samsung Electronics

==========================================================

Het bovenstaande mailtje heb ik ontvangen van een Samsung medewerker.....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 16:27
Vraagies over de e600

*kan je er mee e-mailen?
*hoe groot is het beeldscherm tov een Nokia 7210? Het lijkt me een vrij klein scherm, vooral voor foto's enzo. ( ja ik weet dat ik zelf moet gaan kijken in de winkel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

donny_p schreef op 07 september 2004 @ 00:32:
Vraagies over de e600

*kan je er mee e-mailen?
*hoe groot is het beeldscherm tov een Nokia 7210? Het lijkt me een vrij klein scherm, vooral voor foto's enzo. ( ja ik weet dat ik zelf moet gaan kijken in de winkel ;) )
Je kunt er idd mee emailen en het scherm is qua resolutie even groot (128*128) het oppervlak zal iets kleiner zijn, maar zodra de foto's genomen/bekeken worden word het volledige oppervlak gebruikt waar bij de 7210 het oppervlak tussen de menubalken gebruikt wordt. dus even groot eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen

jlrensen

jlrensen schreef op 05 september 2004 @ 19:36:
Heeft iemand enig idee of (en waar) er voor dit toestel bureauladers te koop zijn? Ik heb net ook Samsung gemaild, maar wie weet heeft iemand hier het wel kunnen vinden.
...en Samsung verwijst door naar de dealers, die het niet weten...
hier lijken wel wat laders te koop te staan. Die voor de E710 lijkt er verdacht veel op. Weet iemand of de E600 en de E710 dezelfde batterijen gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door jlrensen op 08-09-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
He mensuh, voor bureau laders http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5717995229&rd=1

maar maakt de e600 snel foto's in je zak (en als je een strakkere spijkerbroek aan hebt) en als je al het geluid uit zet, stille modus, hoor je de camera dan wel of niet? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op 08 september 2004 @ 15:58:
He mensuh, voor bureau laders http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5717995229&rd=1

maar maakt de e600 snel foto's in je zak (en als je een strakkere spijkerbroek aan hebt) en als je al het geluid uit zet, stille modus, hoor je de camera dan wel of niet? Alvast bedankt
Ik heb de E600 ongeveer 2 maanden en bij mij heeft dat toestel nog nooit foto's in me broek gemaakt ook nie met de wat strakkere spijkerbroeke.. De camera maakt, bij het maken van een foto, altijd geluid ook als alles op stil staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Is er hier iemand bekent met abbonementen :? , want ik heb nog nooit een abbo gehad ;( . Ik verbel ongeveer 15 euro per maand. Is het dan verstandig om een 2jarig hi15 abbo te nemen :? . en krijg je tijdens dat abbonement (na een paar maanden of een jaar) ook acties zoals kortingen :? , Want daar hoor ik mensen weleens over maar kan het niet echt vinden |:( .

[ Voor 3% gewijzigd door brentnl op 08-09-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik ben vandaag ook de gelukkige eigenaar van deze telefoon geworden, omdat mn verzekering zo lief was mijn kapotte t100 te ruilen voor deze. Maar nu probeer ik de gprs instellingen in te stellen maar ik krijg het niet voor elkaar de / in te voeren. Iemand enig id??

Verwijderd

mijn firmware versie is btw "e600asdg2" iemand hiermee bekend ? :) deze staat niet in de startpost :P

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 18:33 ]

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

gebrabbel :s

[ Voor 95% gewijzigd door De Nelis op 09-09-2004 18:38 ]

Verwijderd

oja, en weet iemand of je er java toepassingen op kunt zetten, zoja welke en hoe :P

• brentnl
Heeft er niemand een antwoord op mijn vorige vraag? En is het binnenste scherm niet te klein om foto's te kijken enzo, de x450 heeft een groter scherm.

Verwijderd

franktv schreef op 08 september 2004 @ 20:13:
Ik ben vandaag ook de gelukkige eigenaar van deze telefoon geworden, omdat mn verzekering zo lief was mijn kapotte t100 te ruilen voor deze. Maar nu probeer ik de gprs instellingen in te stellen maar ik krijg het niet voor elkaar de / in te voeren. Iemand enig id??
Kan je het niet automatisch in laten stellen? http://par.jamba.net/par/.../hi_wap.jsp?XY=QJio42E2nI|1866876673795179485/168428313/6/6501/6501/6502/6502/6501/-1&co=nl&la=nl&par=hi

Verwijderd

deding schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Heeft er niemand een antwoord op mijn vorige vraag? En is het binnenste scherm niet te klein om foto's te kijken enzo, de x450 heeft een groter scherm.
Das waar maar daar kun je geen foto's mee maken he ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:49:
oja, en weet iemand of je er java toepassingen op kunt zetten, zoja welke en hoe :P
Spelletjes onder andere, zie http://nl.samsungmobile.c...-E600&cate_id=all&search=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
deding schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Dat scherm is ook mijn grootste twijfel, ik heb de dummie gezien en daar vond ik hem echt klein. Morgen maar es een echte proberen in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
laat dan ff je ervaring weten. ben benieuwd, dat is mijn enige minpunt. Op de hi site kost de e600 zelfs nix, bij een 2jarig hi15 abbo. je krijgt er 100 cashback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 29-09 22:26
Het scherm is groot zat, althans dat vind ik :) Echt een hele fijne telefoon en ik heb er nog geen spijt van _/-\o_ Er zijn wel een paar minpuntjes zoals Geluid bij het maken van een foto, en de filmpjes er (nog) niet af te kunnen halen. Heb hem zelf al 4 maanden met een 2 jarig Hi 20 abonnement en nog geen problemen gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
deding schreef op 10 september 2004 @ 08:41:
laat dan ff je ervaring weten. ben benieuwd, dat is mijn enige minpunt. Op de hi site kost de e600 zelfs nix, bij een 2jarig hi15 abbo. je krijgt er 100 cashback!
Ik heb em in de winkel geprobeerd en ik moet zeggen dat het me uiteindelijk wel meevalt. Door het kleine formaat is het scherm wel superscherp, en de menubalkjes zijn ook kleiner dan bv de E700 dus blijft er genoeg ruimte over. Hoperlijk heb je hier wat aan maar het beste is natuurlijk om zelf even in de winkel te kijken

- Verglijking E600-E700-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 23:50:
[...]

Nou ik heb er foto's mee genomen, op de beste resolutie maar ik krijg ze toch niet zo duidelijk als de jouwe hoor, niet per ongeluk een andere foto van je normale toestel geupload ;-) ?
Zeker niet. Wanneer je 'foto maken' kiest, klik dan op de rechter soft toets met de 3 puntjes. Je komt nu in de instellingen.
Kies 5, instellingen.
Kies bij 1, foto formaat de resolutie 640 x 480.
Kies bij 2, foto kwaliteit, extra hoog.

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een ringtone kan verwijderen? ik kan alleen "kies" selecteren..

en ik krijg er geen tril en led shit in die ringtone :( terwijl ik het wel gewoon doe volgens Glorix in de e700 tread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar je het goedkoopst een datakabel kan halen?
€ 25.00
http://www.eu-gsm.nl/samsung-E600.html#datakabel_USB hier is hij

€ 35.00
http://www.koopjessite.nl...ID=2&MasterProductID=2391

http://www.prijzenstunter...39e2ac7f4f2b56541cdd99b28
€17.50

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

http://www.stuntprijzen.net/kabelindex.html € 28.50

BTW, net m'n miniantennetje binnen gekregen, was even twijfelachtig met bereik maar na een paar minuten is m'n bereik niet lager geweest dan met de normale.

Dus al met al top, en goed geregeld via www.miniantenne.nl top! :)

[ Voor 70% gewijzigd door De Nelis op 10-09-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit las ik in een ander forum "Nee, ik bedoel € 1,95. Zoek op eBay.de, daar kosten ze bijna niets en ze werken perfect . Ik heb er 2 gekocht, daarom was het zo goedkoop, maar anders is het € 2,49 per stuk. Ook niet duur neem ik aan als je het vergelijkt met de "normale" prijs.
Dus ik zou zeggen: http://search.ebay.de/E600_Handy-Zubehoer(datakables, mini-antenne's, accu's etc. etc.).
Veel succues"
ik heb er geen ervaring mee, heb de mijne bij www.gsmantenne.nl gehaald en die werkt prima (is USB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datakabel Samsung E600
Produkt Nr. 01288

Prijs € 20.50

ok ik neem hem

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:07:
[...]

Dit las ik in een ander forum "Nee, ik bedoel € 1,95. Zoek op eBay.de, daar kosten ze bijna niets en ze werken perfect . Ik heb er 2 gekocht, daarom was het zo goedkoop, maar anders is het € 2,49 per stuk. Ook niet duur neem ik aan als je het vergelijkt met de "normale" prijs.
Dus ik zou zeggen: http://search.ebay.de/E600_Handy-Zubehoer(datakables, mini-antenne's, accu's etc. etc.).
Veel succues"
ik heb er geen ervaring mee, heb de mijne bij www.gsmantenne.nl gehaald en die werkt prima (is USB).
Ik heb hem besteld en ik ga morgen betalen, na hoeveel dagen kreeg jij hem binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:56:
[...]

Ik heb hem besteld en ik ga morgen betalen, na hoeveel dagen kreeg jij hem binnen?
Eerst moet je geld binnen zijn, op zijn rekening, en dan stuurt hij hem dezelfde dag nog op, dus binnen een paar dagen moet je hem wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moeilijk doen.
Kabels zijn gewoon op www.mini-antenne.nl te bestellen voor maar 12,50 incl verzendkosten :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:20:
Waarom moeilijk doen.
Kabels zijn gewoon op www.mini-antenne.nl te bestellen voor maar 12,50 incl verzendkosten :?
Die site werkt niet bij mij als ik wil afrekenen komt er een blanco pagina en gebeurt niks

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:20:
Waarom moeilijk doen.
Uh... Dat is je eigen site. Beetje spammerig, niet waar?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:09:
[...]

Uh... Dat is je eigen site. Beetje spammerig, niet waar?
Sorry :'(

maar aan de site gewerkt.... lees anders even de 'lees dit eerst' bovenin....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:41:
weet iemand hoe ik een ringtone kan verwijderen? ik kan alleen "kies" selecteren..

en ik krijg er geen tril en led shit in die ringtone :( terwijl ik het wel gewoon doe volgens Glorix in de e700 tread.
bij entertainment en dan geluiden

daar kun je ze verwijderen en renamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg mijn e600 niet aan de gang met mijn comp. Ik gebruik easyGPRS voor de E600 en een datakabel(PCB133LBE) Volgens BELCOMPANY de goede maar heb in ander forum al eens gelezen dat ik een andere nodig heb. WIE KAN MIJ HELPEN??????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:27:
ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg mijn e600 niet aan de gang met mijn comp. Ik gebruik easyGPRS voor de E600 en een datakabel(PCB133LBE) Volgens BELCOMPANY de goede maar heb in ander forum al eens gelezen dat ik een andere nodig heb. WIE KAN MIJ HELPEN??????????????
Wat heb je, een usb of een seriele kabel? En heb je al in de gebruiksaanwezing gekeken? http://downloadcenter.sam...145062_EasyGPRS_Dutch.pdf

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:38:
[...]

Wat heb je, een usb of een seriele kabel? En heb je al in de gebruiksaanwezing gekeken? http://downloadcenter.sam...145062_EasyGPRS_Dutch.pdf
Ik heb een seriele kabel. Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen maar dat heb ik allemaal al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet geen opties meer. Iemand anders misschien nog HELP HELP HELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Graag niet dubbelposten.

[ Voor 82% gewijzigd door intoxicated op 12-09-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraag voor d-mixxx, ik zie op de site een x450 mini antenne staan. maar hoe krijg je de antenne los op een x450? deze is nl niet rond :)

en dj-eco ofzo, probeer eens bij apparaatbeheer de seriele poorten te verwijderen en dan weer opnieuw laten zoeken naar gewijzigde apparaten (eventueel pc herstarten), dat kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Voor zover ik kan zien is die antenne redelijk rond (ovaal welliswaar) en kun je deze er gewoon afschroeven net als de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het? hij is vrij ovaal en lijkt me dus niet logisch dat ie er zo uitgeschroeft kan worden :) maar mischien dat d-mixxx daar meer over weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej nieuw hier..
mijn firmware versie is
e600ASDD1

Khad ook datakabel gekocht.. maar die gaf aan dat er een hardware fout was.. maar ik kom er wel uit, dankzij al die informatie hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:04:
ej nieuw hier..
mijn firmware versie is
e600ASDD1

Khad ook datakabel gekocht.. maar die gaf aan dat er een hardware fout was.. maar ik kom er wel uit, dankzij al die informatie hier ;)
Wat is het verschil met de huidige firmware dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 25 juni 2004 @ 17:54:
Firmware versies

Er zijn tot nu toe twee versies bekend:
E600XXDD1
E600XXDD3 (de nieuwste versie)
Je kunt met de code "* # 1 2 3 4 #" zien welke firmware versie je hebt.

Hij zegt dat er nog maar 2 bekend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Ik heb verleden week een nieuwe gehad van de verzekering (in verband met die kapot geflashte, heb um ook ff in het water laten vallen en gezegt dat dat was gebeurt met vissen >:) ) en ik heb een andere firmware op deze foon.. namelijk E600XXDF2..

De verschillen die ik heb gezien zijn:
- een ander opstartlogogeval
- en bij de filmpies lijk het net alsof ie ze kleiner maakt want ik heb er nu 7 (complete) filmpies in en nog 1100 over van de 3000..
- in me ouwe foon had ik toen ik naar het menu ging als eerste SMSdiensten (die ik toch nooit gebruikte) en nu is dat Text berichten (SMS). Dus das ook wel weer makkelijk.

Voor de rest zie ik niet veel verschillen..

[ Voor 9% gewijzigd door Patrlck op 13-09-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:07:
ff vraag voor d-mixxx, ik zie op de site een x450 mini antenne staan. maar hoe krijg je de antenne los op een x450? deze is nl niet rond :)

en dj-eco ofzo, probeer eens bij apparaatbeheer de seriele poorten te verwijderen en dan weer opnieuw laten zoeken naar gewijzigde apparaten (eventueel pc herstarten), dat kan helpen :)
He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een E600XXDD1... Maar met welke code zien kun je zien wanneer je telefoon gemaakt is? bij nokia kon je dat zien door *#0000# te intoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 00:20:
zou het? hij is vrij ovaal en lijkt me dus niet logisch dat ie er zo uitgeschroeft kan worden :) maar mischien dat d-mixxx daar meer over weet :)
Handleiding voor het uit halen van de x450 antenne kan je per e-mail opvragen. (telefoon moet helaas wel open aan de achterkant, schijnt geen moeite te zijn). Wij leveren nu een ong 5mm versie. Hoop dat de volgende versie een stuk kleiner is.... even melden dat je van tweakers komt, ik heb nog 2 staafjes liggen. Stuur ik deze ook wel op als je 1 wilt (1 staafje p antenne). Dan kan de antenne ook nog op een aantal andere mobs van samsung. Verdere vragen over antennes kan je altijd per e-mail sturen, heb je wat sneller antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
[...]

He ik heb het geprobeerd. Bij apparaat beheer herkent hij hem wel maar EasyGPRS herkend mijn tel. niet. Zou het aan de kabel kunnen liggen?
Wat voor kabel heb je? S300 of E700 kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:39:
ik heb gewoon de datakabel van me e710 gebruikt en werkt prima

alleen je moet wel je data snelheid van je compoort en in easy gprs gelijk zetten anders doet hij niks
stomme vraag misschien hoor..

Kan je EASY GPRS instellingen veranderen in de e600 ??.. kan niet vinden hoe.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.. weet het al.. stomme vraag inderdaad :+ 8)7

• jlrensen

jlrensen

Ik heb zojuist m'n gratis Sensation DVD binnengekregen, die was 18 augustus besteld, dus na de officiele sluitdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
damn, ik heb echt een gigantische pech... en dit is tevens een waarschuwing voor iedereen die van plan is een Samsung E600 te gaan halen met een Orange Abonnement.

zie hier: Heb ik lekker een Orange Free 20 met GPRS bundel van 6 euro p/m en een gratis Samsung E600 erbij...

krijg ik bij het verbinden met de Orangeportal de melding: uw toetsel is niet geschikt voor Orange World, u kunt wel gebruik maken van Orange wap.

Nou fijn, orange wap is ook wel grappig maar na een tijdje heb je het wel gezien.. ik wil wel gebruik kunnen maken van enkele functies als Fotoalbum etc. verder is eigenlijk met GPRS weinig te beleven en zijn er maar weinig leuke sites. Dus heb ik mijn GPRS Bundel opgezegd en heb ik fijn 6 euro beltegoed er weer bij.

Ik vind het echt zwaar vervelend van Orange dat ze de E600 nog niet ondersteunen met hun Orange World portal. ik heb gebeld naar de klantenservice en ze stuurde me nog wat instellingen maar die hielpen nix en het ziet er naar uit dat Orange de E600 niet zal ondersteuning via GPRS.

Hierbij: Neem geen Samsung E600 met Orange.

MMSen gaat gelukkig probleemloos.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange World moet echt wel werken op de E600. Ik kreeg het ook werkzaam een paar maanden geleden. Ik had em of handmatig ingesteld of ik had de instellingen van de E700 genomen. Probeer het maar. Het moet echt werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
:'( Ik heb mn telefoon gisteren laten vallen |:( Allemaal krassen op het voorste klepje en de hoek rechts boven is helemaal beschadigt. Weet iemand hoe dit gerepareerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 19 september 2004 @ 21:00:
:'( Ik heb mn telefoon gisteren laten vallen |:( Allemaal krassen op het voorste klepje en de hoek rechts boven is helemaal beschadigt. Weet iemand hoe dit gerepareerd kan worden?
Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebben ;)
Is de antenne ook beschadigt? want die is wel makkelijk te vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:07:
[...]

Nieuw frontje erom heen bouwen, wat niet een leuke / makkelijke klus is. Wat moet je voor je gsm hebben ;)
Is de antenne ook beschadigt? want die is wel makkelijk te vervangen...
Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 19 september 2004 @ 22:33:
[...]

Ik moet alleen een nieuw klepje hebben denk ik. Zijn die duur?
Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 22:11:
[...]

Meestal koop je een totaal geheel frontje. Alleen bijv bovenkant klepje is er niet helaas... Een geheel frontje kost rond de 15-20 euro.... (onorigineel). Of deze er al zijn voor de E600 weet ik niet...
Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgen :S

* GrooV kan niks anders bedenken als het brute werk :S

En kan je niet iets met lak ofzo doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op 21 september 2004 @ 18:35:
[...]

Hoe moet je überhaupt dat frontje er af krijgen :S

* GrooV kan niks anders bedenken als het brute werk :S

En kan je niet iets met lak ofzo doen?
Voor een aantal beschadigingen zal ik het zo laten. Frontje vervangen is zeer moeilijk is makkelijk als je ervaring in hebt. Wil je het echt weten moet je het zeggen.... maar ik vind dat zonde voor je gsm want kans van 95% dat je hem vern##kt...mag je hem ook wel aan mij geven ;)

Lak kan...wordt er niet echt mooier ofzo...sommige doen dat met nagellak. maar ok :)

• GrooV
Hmm ik heb thuis nog ergens van die model bouw verf, Misschien ff proberen :) kan nooit kwaad op een klein stukje

Verwijderd

Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Weet iemand misschien hoeveel de standaardantenne van de E600 kost en waar je het kan kopen? :/
Mini antenne weet ik wel, op www.mini-antenne.nl . Maar standaard antenne weet ik niet....

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:26:
Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.

Verwijderd

n13ls13 schreef op 23 september 2004 @ 16:43:
[...]

Wellicht dat ze je dit kunnen vertellen bij een telecomshop als T4telecom of Belcompany.
Oh, dus ze verkopen het daar ook? Ik heb namelijk gehoord dat ze daar aparte batterijen verkopen, dus telefoon-accessoires.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:43 ]

Verwijderd

naar mijn weten kun je de frontjes niet vervangen :X

mocht iemand ergens zon frontje tegen komen, laat het even weten mijne is ook beschadigde nadat ik een een dronken bui op het asfalt beland ben O-)

zou wel vet zijn als ie in andere kleuren te zetten was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je de grootte van de letters/cijfers op het scherm wat kleiner te maken als je een nummer intoetst of een sms typt?

Verwijderd

Ik heb nu een datakabel gekocht:)
maar kun je ook spelletjes op je tel zetten met de datakabel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 10:03:
Ik heb nu een datakabel gekocht:)
maar kun je ook spelletjes op je tel zetten met de datakabel?
Ja, dat kan ;)

Vraag: Ik snap echt niet hoe je in godsnaam die MMS-functie instelt! Ik ben naar hi.nl gegaan en ik heb 313 gebeld, GPRS geactiveerd en daarna een SMS met "E600" naar 667 gestuurd. Ik kreeg een SMS terug waarin stond dat ik het toesteltype fout heb ingetoest of dat het onbekend is. Ik ben daarna erachter gekomen dat de instellingen voor MMS al in het toestel aanwezig is. Dus ik heb het volgens de website die instellingen handmatig aangepast (eigenlijk waren alle instellingen goed maar alleen stond in MMS-profiel dat ik Vodafone MMS gebruik, dus deze heb ik ingesteld op KPN MMS). Ik probeerde daarna een foto te sturen naar een mobiel maar als het zit te sturen, zegt ie na een paar seconde dat het verzenden mislukt is. Hoe moet dit?

Ook ben ik een beetje in de war met de infrarood functie. Hoe moet ik een foto sturen via infrarood naar een ander mobiel? (ook E600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over dat frontjes verhaal je kan gewoon je gsm opsturen voor een refurbishment naar:

www.evic.com

www.solid-vision.com

bij evic 41 euro ex btw
bij solid 61 euro ex btw

dan is je volledige behuizing vervangen en heb je hem waarschijnlijk binnen 5 dagen retour. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#%$#$% heb hem net ook laten vallen!eerste keer, maar wat beschadigd die snel!overal krassen. Dat was met de nokia wel anders!maar verder wel rilekste telefoon...is er geen mogelijkheid om hem over te lakken ofzo? mooi blauw bijvoorbeeld?
iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:12:
#%$#$% heb hem net ook laten vallen!eerste keer, maar wat beschadigd die snel!overal krassen. Dat was met de nokia wel anders!maar verder wel rilekste telefoon...is er geen mogelijkheid om hem over te lakken ofzo? mooi blauw bijvoorbeeld?
iemand ervaring mee?
alles netjes afplakken met modelbouwafplaktape dan moet et wel kunnen hoor wel een hels karwei maarja tis mogelijk >:)

btw mijn toestel is net trug van reparatie en ik heb nu software versie: e600xxdg1 :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 19:31 ]

Verwijderd

ja maar met wat voor lak? en waar koop ik dat?
8)7

Verwijderd

ik zou van die modelbouwlak gebruiken uit spuitbus (tamiya) is heel erg fijn en heel goed vergeet hem alleen niet transparant af te lakken ;)

Verwijderd

kheb vandaag net n mini antenne besteld :*) mare ik
vroeg me dus af oft ook moeilyk is om zown antenne
te verwisselen..zit die orginele antenne erg vast?

• Patrlck
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 11:22:
kheb vandaag net n mini antenne besteld :*) mare ik
vroeg me dus af oft ook moeilyk is om zown antenne
te verwisselen..zit die orginele antenne erg vast?
Probeer eens te draaien aan je antenne..dan zal je zien dat ie niet zo supervast zit..

Verwijderd

ow ok..ja tis n cadeautje voor iemand anders en had egt geen id hoe vast zown ding zat :P
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om met de E600 foto's te sturen via infrarood, naar andere telefoons... of moet dit echt me mms gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:20:
Is er een mogelijkheid om met de E600 foto's te sturen via infrarood, naar andere telefoons... of moet dit echt me mms gebeuren?
Dit moet echt met mms. De e600 beschikt niet over de mogelijkheid om te communiceren met andere foons voor zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
Ik heb nu ook deze foon, maar het nut van het buitendisplay ontgaat me totaal. Hij staat altijd uit. Alleen als er wordt gebeld enzo gaat hij aan, maar dan moet je 9 van 10 keer toch het gesprek aannemen zodat je in het binnenste display wel ziet wie er belt. Verder een goed toestelletje (firmware E600XXDG2).
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste