slim, zorg wel dat het een notebook harddisk is. dus 2,5"

Nu is de vraag of een winkel genegen is om dit erin te zetten, ivm met de positie van de harde schijf. Ik wil graag dat zij het doen ivm met de garantie. Of is er toch een mogelijkheid dat Apple het toestaat om zulke dingen zelf te doen?
Het ligt er maar net aan naar welke winkel je gaat, elke store gaat er anders mee om, zolang het niet een store van apple zelf is. Het verstandigst is gewoon even langs te gaan en vragen hoe zij dat doen, houd er echter wel rekening mee dat als ze het dan, je er ook voor mag betalen. Een reepje geheugen is binnen twee minuten gedaan, maar een HDD vervangen is toch een stuk intensiever

En dan nog iets: Stel ik koop nu een nieuwe iBook, en over laten we zeggen 2 maanden komt er een nieuw model met meer voor een lagere prijs

. Hoe coulant gaat Apple hier dan mee om. M.a.w. zit er dan een soort cashback in of iets dergelijks?
Nee, dit lijkt me gigantisch sterk, het wordt namelijk niet gezien als een verbetering op een bepaald product omdat het kapot is, maar als een vernieuwing, en je hebt het product gekocht zoals het je toen aangeboden is, dus is het logisch dat je ook geen aanspraak maakt op een product dat je niet gekocht hebt.

Dat blijft de grote vraag, je kunt je echter beter afvragen wanneer deze upgrade komt

En nog iets hoe kon je voor eenmalig €80 ook al weer 20% korting krijgen op al het Apple spul?
ADC