[PC] Battlefield 2 aangekondigd Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:22:
Ik zou het wel leuk vinden als je in BF2 ook om een hoek kan kijken. Dus via toetsen Q en E zoals in andere games. Rollen als je in pronepositie ligt lijkt me ook wel een leuke toevoeging. (BlackHawk Down anyone?)

Kortom... de man tot man gevechten mogen wat mij betreft ook beter. Het moet aantrekkelijk blijven om te voet te vechten ipv dat de tanks en andere voertuigen de overhand hebben in de games.

Wat zijn jullie gedachten over de infanterie gevechten?
Helemaal mee eens. Prone zou logisch zijn. rollen in prone positie zou helemaal relaxed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
De infantry combat vond ik juist zo belabberd aan BF1942. De wapen models zijn wat nepperig en het voelt wat onafgewerkt en simpel aan... ook de animaties van de mannetjes vind ik te houterig.

Als ze wat nieuwe moves, bijvoorbeeld 'leanen', rollen en om maar iets origineels te noemen wegduiken toevoegen zou dat helpen. Wegduiken is nu ook al een beetje mogelijk (springen en dan liggen) maar daar schiet je ook niet mee op en het ziet er niet uit natuurlijk.

Dus mooiere models (wapens en mannetjes), betere animaties en uitgebreide infantry combat is wat ik in BF2 wil zien. De rest komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

die filmpjes zijn wel dik ja. Mooie graphics :9
Hoop alleen wel dat de gameplay net zo leuk is als in BF1942

View vanuit vliegtuig is ook erg vet maar ben bang dat het weer ERG druk zal zijn bij de planespawn plekken.... :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sjakietrekhakie schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:48:
De infantry combat vond ik juist zo belabberd aan BF1942. De wapen models zijn wat nepperig en het voelt wat onafgewerkt en simpel aan... ook de animaties van de mannetjes vind ik te houterig.
Dat komt waarschijnlijk omdat je het vergelijkt met de huidige games. Bf1942 is al erg oud namelijk. Voor mij geldt nog steeds: gameplay over graphics!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:35
Nieuwe BF2 screens @ Worthplaying Afbeeldingslocatie: http://matr1x.net.tf/funny_gifs/banaan.gif

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Woei.. zitten mooie tussen man. Mooi voor in de startpost *hint* ;)

Die onderste pics lijken mij afkomstig van de console versie...

[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 08-02-2005 14:00 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:46

TDG

Jammer dat deze screenshots niet echt nieuwe zijn, ze komen allemaal van een set screenshots van een oude build. Er zitten wel screenshots tussen die ik nog nooit gezien had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me trouwens opvalt is dat in veel magazines (PC ZONE bijvoorbeeld) nooit Desert Combat genoemd is in de previews van Battlefield 2. Zou hier een reden voor zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Waarschijnlijk omdat ze de previews direct aangeleverd krijgen van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:14:
Waarschijnlijk omdat ze de previews direct aangeleverd krijgen van EA?
De preview zelf is gewoon van een editor bij betreffende magazine.
Materiaal misschien van EA, zou kunnen....en misschien ook wat voorwaarden van EA ?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

duh lees een post van mij op de vorige pagina. Daar kun je lezen dat bijna alles letterlijk word aangeleverd door EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De reviews en previews komen vrijwel in dezelfde staat van EA naar de reviewer als ze uiteindelijk in de magazines verschijnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de SP zo de verschillende posts lees dan lijkt BF2 een game waarbij het meewerken aan objectives ervaring oplevert. Een beetje zoals Enemy Territory hiermee omgaat? Ik heb zelf nooit BF1942 gespeeld en gezien de aankomende release van BF2 zal ik deze niet meer aanschaffen.

Ik ben vooral benieuwd naar public play, omdat ik gewoon geen tijd heb om in een clan te zitten. Bij ET worden spelers door XP en leveling min of meer geforceerd om aan team play/objective based play te doen, en minder aan fragging. Hebben jullie als ervaren BF1942 spelers met de nu bekende gegevens het gevoel dat dit ervoor zorgt dat BF2 pub play leuk is?

Hierbij ga ik er vanuit dat er altijd mindere en betere pub servers zijn? Het ligt natuurlijk altijd aan hoe pub servers geadmin-ed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt goeie en slechte pubs het is alleen een kwestie van zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat Operation Flashpoint 2 pas in de lente van 2006 uitkomt, anders had ie de concurrentie met BF2 wel kunnen winnen.

Als ik zo die nieuwe screens van worthplaying zie vraag ik me af wat de verschillen zijn die echt de weegschaal doen uitslaan tegenovert DC.

Veel screens lijken erg op de graphs van DC als je dit met graphs op full speelt, vind ik hoor..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:43:
Veel screens lijken erg op de graphs van DC als je dit met graphs op full speelt, vind ik hoor..
Nou niet echt hoor. De abrams en de bradley komen je misschien gewoon bekend voor, maar de graphics zijn toch echt wel een stuk beter. Vooral te zien aan de characters en de (pixel) shading. Ook zijn de post-processing effecten veel uitgebreider. (flare/glow, particles)

Waar ik vooral naar benieuwd ben is de nieuwe physics engine, geen " geplak" meer op surfaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik voorzie dat er weer net zoveel gezanik komt als destijds met bf Vietnam , dat het beter een addon kon zijn, dan een new release en dat het amper een verbetering was.

Persoonlijk denk ik dat het verschil tussen BF Vietnam en BF2 nog kleiner zal zijn. En het spel direct weer word uitgekotst. De 1e week baalde ik dat Vietnam de opvolger was van me favo FPS game, maar nadat me hardware ook weer nieuwer was, en settings ook hoger kon zetten, begon ik het toch wel een goeie game te vinden. just my 2 eurocents

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hmm, als het net iets word als Vietnam zullen veel mensen (waaronder ik) de game laten liggen denk ik. Persoonlijk denk ik (vrees ik) dat het inderdaad die kant op zal gaan. Ik heb vietnam best lang tijd gegeven (ook op up2date hardware) maar het heeft het nooit gehaald bij 1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:21:
Hmm, als het net iets word als Vietnam zullen veel mensen (waaronder ik) de game laten liggen denk ik. Persoonlijk denk ik (vrees ik) dat het inderdaad die kant op zal gaan. Ik heb vietnam best lang tijd gegeven (ook op up2date hardware) maar het heeft het nooit gehaald bij 1942.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel vertrouwen in Battlefield 2. Vooral omdat voormalig trauma studio's er bij betrokken is. :) we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zal een game ooit voor jullie persoonlijk dat niveau nog halen? Voor mij waarschijnlijk voorlopig niet. BF1942 was gewoon nieuw. Uniek in zijn soort. Een shooter, maar toch ook weer niet.... Vrijheid... dat was BF1942 vooral. Gaan en staan waar je wilt (binnen de map welliswaar), te voet, in een tank, apc, jeep, vliegtuig of boot.... Ík had dat nog niet eerder gezien. De sfeer die je proefde wanneer je bijvoorbeeld voor het eerst Tobruk met 64 man speelde... om te kwijlen.

BF:V was niet nieuw. Was alleen maar een uitbreiding op hetgeen dat al gedaan is. Zal ook gaan gelden voor BF:2 denk ik. Waarschijnlijk speelt het feit dat BF:V niet nieuw was een grote rol dat menigeen het een matig spel vindt. Mensen die BF:1942 nooit gespeeld hebben zullen het waarschijnlijk magnifiek vinden... tenzij ze Joint Operations al hebben gespeeld.

Kortom... wat moet er gebeuren om de personen die vrij negatief klinken tevreden te krijgen? Goede support? Regelmatig nieuwe patches, maps, voertuigen en weet ik veel wat nog meer? Een lage prijs? Gratis poster? Korting op de volgende titel? Of zal men nooit tevreden zijn, tenzij de game écht baanbrekend is?

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 09-02-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Ik heb er ook wel vertrouwen in, want Battlefield 2 wordt door DICE Zweden gemaakt en die heeft Battlefield 1942 ook gemaakt.
Als ik het goed heb heeft DICE NY (Trauma Studios) een paar mappen en wat models/skins gemaakt, maar die zijn volgens mij alweer bezig met een ander project voor de Battlefield 2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dont get me wrong, ik vind bf1942 geweldig, maar BF Vietnam ook.... :o

Alleen al dat mijn helden Jimi Hendrix en Janis Joplin uit me heli schreeuwen vind ik magnifiek.. (dat het zelf uit me mortierloop te toveren valt is iets te maar goed :9 ) Zit idd weer veel 42 en DC te spelen, maar volgens mij meer ook omdat deze games wel CTF als gametype hebben, maar vind de beperking in textures (rechttoe, rechtaan) wat jammer, das toch erg mooi in BFV, daar waan je je soms echt op een grasheuvel of jungle..

Dit word weer beter in BF2 en zolang de game beter gelanceerd wordt dan het eerdere brakke Vietnam hoor je me niet klagen.

En idd wat jagermeister aangeeft deel ik ook, je word (aangenaam) verrast door een game als bf42, uniek in zijn genre en men hypt de opvolger. Goed voorbeeld van een aangename verrassing vond ik bv Flatout en Chronicles of Riddick afgelopen jaar. Verwacht dat door het DC gehalte van BF2 de man tot man gevechten nog minder belangrijk worden waardoor de John J Rambo's snel opgeven en toch maar eens naar Col. Samuel Trautman luisteren die die commander functie bekleden.. :o (want alleen maar de teamplay ten goede komt..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Bor
  • Nu online

Bor

jagermeister1 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:42:
Zal een game ooit voor jullie persoonlijk dat niveau nog halen? Voor mij waarschijnlijk voorlopig niet. BF1942 was gewoon nieuw. Uniek in zijn soort. Een shooter, maar toch ook weer niet.... Vrijheid... dat was BF1942 vooral. Gaan en staan waar je wilt (binnen de map welliswaar), te voet, in een tank, apc, jeep, vliegtuig of boot.... Ík had dat nog niet eerder gezien. De sfeer die je proefde wanneer je bijvoorbeeld voor het eerst Tobruk met 64 man speelde... om te kwijlen.
Amen! _/-\o_ Het is gewoon het zelfde "trucje" keer op keer zonder erg vernieuwend te zijn. Ik denk dat dat het grote probleem ook is eigenlijk.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:48:
[...]

Amen! _/-\o_ Het is gewoon het zelfde "trucje" keer op keer zonder erg vernieuwend te zijn. Ik denk dat dat het grote probleem ook is eigenlijk.
Niet helemaal mee eens. Battlefield 2 probeerd wel vernieuwend te zijn met squad(leaders) en commanders en punten geven voor support etc. De "ondersteunende" en " tactische" rol krijgt nu meer aandacht.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ach we kunnen lang zeuren en kort zeuren over de game, we weten het zodra de demo eind deze maand uit komt

• Bor
  • Nu online

Bor

Is er nu uberhaubt al een officiele berichtgeving dat er uberhaubt een demo komt dan? (en heb ik daar dan overheen gelezen) Waar haal je bv "eind deze maand" vandaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 10-02-2005 19:13 ]

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
ik zou dan niet gek vinden.. een demo eind deze maand.

Want met de demo van BF42 met Wake heb ik me ook uitstekend vermaakt :)

en toen wist ik zeker dat ik dat spel moest hebben.. Ben benieuwd of ik dat gevoel nu ook weer krijg

• hershel
Wedden dat dat "64-man-Tobruk-gevoel" weer terugkomt als je straks met 5 Abrams tanks en net zoveel Bradley's oog in oog met de vijand komt in een enorme woestijn battle? Misschien niet zo overweldigend als de eerste keer, maar toch...

Verwijderd

Het grootste nadeel van de infantry battles in BF1942 zijn de granaten. Misschien nog niet eens zozeer de granaten zelf maar de plaatsing van de ammoboxes. Spijtig genoeg heeft DICE hier niets aan willen doen in patches.

Desert Combat leeft van het succes dat ze al flinke ervaring hebben met het spelen van BF1942. De developpers hebben het concept uitgebreid kunnen ervaren (zie bijvoorbeeld hierboven over dat gameplay geval met die ammoboxes) en hebben goed geluisterd naar wat de community wou. Hierbij komt ook dat geld in eerste instantie niet de moitivatie was en ze meer risico's konden nemen om de massa te bereiken.

En dat Desert Combat er misschien beter uitziet dan BF1942 komt ook doordat het meer van je systeem vraagt. Als je Desert Combat vergelijkt op de datum van release van BF1942 dan zouden weinig mensen DC in alle pracht en praal hebben kunnen draaien.

Er zijn volgens mij ook 'regels' dat er niet TE veel gepatched mag worden (grafisch vooral) om aan de systeemeisen te blijven voldoen zoals het op het doosje staat die je koopt, anders krijg je een hoop boze mensen die zich negatief uitlaten omdat ze niet kregen wat beloofd werd (geen goede reclame).

Verder is een programmeur er puur voor de code, op wat eastereggs na zullen zij alleen maar doen wat er van hun gevraagd wordt :P

Battlefield 2 is wel enigzins vernieuwend met die nieuwe commander mode, eens zien hoe dat op public servers gaat uitpakken. Een voordeel is dat je niet verplicht wordt om hier als speler gebruik van te maken wat het bij een eventuele mislukking niet zo heel erg maakt.

• Wapwap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:56
Nieuw interview, zeer interessant om te lezen: http://wolfgaming.net/wgn/vB/showthread.php?t=12546

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 20:31

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Quote uit interview http://wolfgaming.net/wgn/vB/showthread.php?t=12546

FZ: Battlefield 2 will be able to record entire sessions, in order to be played and analyzed later. How will the recording be functioning in the game? Will it be able to record with the game client or is it handled entirely from the server? If it is recorded on the server, how will you be able to download the file? (Mikael Larsson)

LG: The recording of the gamesession is handled by the server and this means that anyone can set up a server and then distribute the recorded session for public viewing. The system works in the following way; when you have participated in a session that has been marked with "Autorecord" you will get a link in your demo-library in the menu which, when clicked on, will download the file to your computer. Then you just start that recording and experience the battle again by skipping through different players, increase the speed or drag it down to slow-motion, pause and fly around with the camera in different angles based on your preference in order to capture the perfect scene or screenshot.

Einde quote

Maar betend dit niet dat er dan veel meer serverload is? En je een sterkere server nodig is om lagg te voorkomen? Want hij neemt dus alles op, elke speler. Lijkt me wel een leuke optie, Kun je die head-shots met sniper in slow-motion zien >:) :P

...

• Bor
  • Nu online

Bor

Jackazz schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:39:
ik zou dan niet gek vinden.. een demo eind deze maand.

Want met de demo van BF42 met Wake heb ik me ook uitstekend vermaakt :)

en toen wist ik zeker dat ik dat spel moest hebben.. Ben benieuwd of ik dat gevoel nu ook weer krijg
De game is uitgesteld. Het lijkt me niet dat ze deze maand dan "al" met een demo komen eigenlijk.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Basti504 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:39:
....

Einde quote

Maar betend dit niet dat er dan veel meer serverload is? En je een sterkere server nodig is om lagg te voorkomen? Want hij neemt dus alles op, elke speler. Lijkt me wel een leuke optie, Kun je die head-shots met sniper in slow-motion zien >:) :P
Zoviso registreert een server alle spelers dus er hoeft voor iedere speler niet iets aparts opgenomen worden en lag wordt meestal veroorzaakt door te weinig bandbreedte. En het is zeker een leuke optie! _/-\o_ Eindelijk mooie clan movies. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• TDG

TDG

2 nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.tdg.sohosted.com/temp/bf2nl/2/tBattlefield2_Karkand_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tdg.sohosted.com/temp/bf2nl/2/tBattlefield2_Karkand_2.jpg

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:44
ziet er lekker uit, hoop dat het geen renders zijn :9

Last.fm
Films!

• MaTr1x
Dat ziet er wel vet uit zeg, het oude BF1942 gevoel begint weer een beetje terug te komen als je dit zo ziet. Die pics doen me trouwens denken aan één van de eerste BF1942 maps.

offtopic:
@ Arx
[quote]Zoviso[/quote]
LOL, ik heb al een hoop brouwsels gezien van dat woord, maar deze slaat alles :P
BTW je schrijft het trouwens als 'sowieso' :Y)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Like Public Enemy rapped dont believe the hype, its a sequel!!

Haal jij hier ingame materiaal uit!? Dit is toch haast duidelijk een frame uit de intro waarschijnlijk..

tis toch ook niet uit een perspectief wat je vanuit een player verwacht |:(

hoop dat dit nog allemaal goed komt, maar zie de bui al hangen
'
Nadat ik paar weken volop in bf42 zit en ik speel weer eens bf vietnam, dan weet ik haast zeker dat de korrelige imagequality (bomen, hutjes in de achtergrond) van vietnam er wat strakker en volwassener uit komt te zien maar dan in arabische ipv aziaitische surroundings..

En verwacht zelfs minder verschil dan tussen bf42 en bfv destijds, en merk aan de hoopvolle verwachtigen dat iedereen een realistic shooter in hl2 stijl meent te verwachten... maar ik help jullie hopen :X :Z

doet u mij maar enhanched bfv graphics met de gameplay van bf42, en een hoop teamplay gerichte medegamers, dan komt het allemaal goed...

offtopic:
@ Arx
[quote]Zoviso[/quote]
LOL, ik heb al een hoop brouwsels gezien van dat woord, maar deze slaat alles :P
BTW je schrijft het trouwens als 'sowieso' :Y)
[/quote]

hehe idd, tja zolang het duidelijk is, maar idd alle foute varianten worden meer gebruikt dat de énigste juiste... }:O

[ Voor 15% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-02-2005 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sv3n schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:33:
[...]

ziet er lekker uit, hoop dat het geen renders zijn :9
Natuurlijk zijn het renders. :) *flauw*

Maar je bedoeld pre-renders. in software gerenderde beelden vanuit een ontwikkel omgeving.
tsja. het is heel relatief allemaal, want zelfs ALS dit met de [BF2] engine is gerenderd
dan nog hoeft dit niet de uiteindelijke kwaliteit te zijn.
Gebeurd vaker dat in de uiteindelijke versie de polycount lager is dan in de preview shots.
Daar kom je als ontwikkelaar altijd onderuit met: "toen waren we nog aan het testen". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:39:
Ik denk niet dat dit veel meer serverload geeft.
Het enige wat de server op te slaan heeft is de vector informatie van wie waarheen beweegt en wanneer bepaalde "events" gebeuren.
Zie het als een midi geluids bestand die "on the fly" gemaakt wordt. uiteindelijk is zo'n bestand klein en spreekt alleen maar samples aan. in tegenstelling tot een WAV bestand die al het geluid letterlijk opslaat als digitale SYN. en veel groter is.

HEt opgenomen bestand in Battlefield spreekt de "engine" aan zoals een midi/module file de al bestaande samples aanspreekt en is dus klein, want het bevat geen media, enkel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik speel elke dag Vietnam, heb 1942 ook gespeeld. Allebei fantastische spellen, maar ik heb vietnam pas sinds een week of 3 helemaal bugvrij kunnen krijgen. (ik had last van freezes)

Dat wil dus zeggen dat ik ongeveer 2 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!, heb lopen kloten, support proberen te krijgen, pc ugrades vele forums af te gaan, eigenlijk alles wel heb geprobeerd, en nu door een stom toeval (harddisk gecrashed) speelt ie eindelijk weer normaal.

Nu over battlefield 2, ik ga hem zeker niet kopen, althans, ik lees eerst de verschillende forums af, want ik weet eigenlijk wel zeker dat dit weer 1 grote bugfestijn wordt(ctd's, connection problems, punkbuster gezeik, lag, suddden deaths, jeeps van papier, cheaters, exploits, geen support, geen nieuwe maps, en nog vele andere irriitante dingen).

Ik wacht dus af, maar ik denk dus dat het weer zo'n mooie titel wordt die het bloed onder je nagels vandaan haalt.

Let maar op, die allowrefreshrate van 0 in 1 veranderen, gamesoundbuffersife.400 zinnetje toevoegen. Als je dat weer moet veranderen voordat ie speelbaar is, dan weet ik al wel genoeg.

EA zakkevullers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man het spel is nog niet eens uit pffffff (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

stalscu schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:20:
Ik speel elke dag Vietnam, heb 1942 ook gespeeld. Allebei fantastische spellen, maar ik heb vietnam pas sinds een week of 3 helemaal bugvrij kunnen krijgen. (ik had last van freezes)

Dat wil dus zeggen dat ik ongeveer 2 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!, heb lopen kloten, support proberen te krijgen, pc ugrades vele forums af te gaan, eigenlijk alles wel heb geprobeerd, en nu door een stom toeval (harddisk gecrashed) speelt ie eindelijk weer normaal.

Nu over battlefield 2, ik ga hem zeker niet kopen, althans, ik lees eerst de verschillende forums af, want ik weet eigenlijk wel zeker dat dit weer 1 grote bugfestijn wordt(ctd's, connection problems, punkbuster gezeik, lag, suddden deaths, jeeps van papier, cheaters, exploits, geen support, geen nieuwe maps, en nog vele andere irriitante dingen).

Ik wacht dus af, maar ik denk dus dat het weer zo'n mooie titel wordt die het bloed onder je nagels vandaan haalt.

Let maar op, die allowrefreshrate van 0 in 1 veranderen, gamesoundbuffersife.400 zinnetje toevoegen. Als je dat weer moet veranderen voordat ie speelbaar is, dan weet ik al wel genoeg.

EA zakkevullers.
OMG, wat een vooroordelen weer zeg, deze fouten die jij allemaal noemt zouden juist niet voorkomen, lijkt mij dat die lui die dat programmeren toch wel hebben geleerd van hun fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Nog meer vette screenshots:

http://www.bf2.be/index.php?id=267

[ Voor 27% gewijzigd door TDG op 11-02-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetgeen betekend dat het dus aan jouw config lag al die tijd. Als ie na een HD crash het opeens weer doet..dan is het geen "bug" in het spel, maar 1 of andere misconfiguratie o.i.d.
Ik ben zelden een bug tegengekomen in BF1942. Punkbuster is een programma van een derde partij en niet van DICE. Lag heeft geen kont met de game te maken maar met jouw verbinding / keuze server. Cheaters heb je overal, exploits ook en waarom zou een game per definitie "nieuwe maps" moeten krijgen nadat het product al uit is? je hebt per slot van rekening betaald voor het product in kwestie, niets meer, niet minder.
Ja, dat moet je helaas altijd veranderen. dat doet iedereen die bf1942 koopt. Dat weet toch iedereen?? staat toch ook in de handleiding? |:( |:( GET REAL.
EA zakkevullers.
ow sorry. ik hou me mond verder.
Ik flame niet hoor. alleen laat je niet zo leiden door je frustraties. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou mensen , laatste nieuws is dat de mensen van DICe geen tijd gehad hebben om een demo te maken. Zo blijkt uit verschillende sites. DUs mooi balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb em maar alvast gepreorderd voor 35 euro, want dit gaat weer een top game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:12:
Nou mensen , laatste nieuws is dat de mensen van DICe geen tijd gehad hebben om een demo te maken. Zo blijkt uit verschillende sites. DUs mooi balen
Bron :P graag

eerst zien en dan geloven, en het staat niet op de officaile site duss.
meer een gerucht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:17:
Ik heb em maar alvast gepreorderd voor 35 euro, want dit gaat weer een top game worden.
waar heb je hem gepreorderd? EA store?

edit: bij play.com is ie omgerekend € 32 das een stuk goedkoper dan de € 60 van free recordshop en dynabite

edit2:
Er worden ook allerlei release dates genoemt volgens free recordshop is het 24/03, play.com zegt 25/03 en dynabite zelfs 01/06. Ik heb gelezen dat het uitgesteld is maar is nou duidelijk tot waneer?

[ Voor 43% gewijzigd door Toet3r op 12-02-2005 00:49 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

maaarten schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:34:
[...]

edit: bij play.com is ie omgerekend € 32 das een stuk goedkoper dan de € 60 van free recordshop en dynabite

edit2:
Er worden ook allerlei release dates genoemt volgens free recordshop is het 24/03, play.com zegt 25/03 en dynabite zelfs 01/06. Ik heb gelezen dat het uitgesteld is maar is nou duidelijk tot waneer?
Nee..dat is nog niet duidelijk. Officiële site staat iets over uitstel, maar er is geen datum genoemd. Ik maak me er ook niet meer druk om. Ik zie het vanzelf wel. Demo zou leuk zijn, maar goed... deze game is going to be mine anyway :9~

Ik heb alvast mijn extra reepje 512 aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

maaarten schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:34:
[...]

edit2:
Bij HDGames.nl. De site ziet er cheap uit, maar de games zijn ook cheap >:) Het lijkt me dat deze site wel te vertrouwen is. Ik heb iig World of Warcraft besteld, als ik deze heb ontvangen kan ik pas een oordeel geven, maar je loopt geen risico want je kunt achteraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

@lenny z

lees dit forum maar eens door, geen bugs? haahha laat me niet lachen.

http://www.hardwareforum....ad.php?t=120&page=1&pp=20

zijn maar 35 pagina's met bugs. als je goed leest zie je dat ook top of the bill systemen ook last kunnen hebben, ook lees je berichten dat even balance, ati en EA elkaar onderling de schuld geven van al die bugs. Als je dat leest , kan je mij niet wijsmaken dat er dan niks aan de hand is.

type bij google,

battlefield vietnam of 1942, freezes, ctd, problems, punkbuster

en je vind duizenden problemen, dus vertel mij niet dat het spel zo goed in mekaar steekt. Om over de support (niks!) maar te zwijgen.

en die freezes, lag niet aan mij, lag aan punkbuster, had pos 3 maanden freezes, daarvoor ander gezeik.

en dat die punkbuster een 3rd party is? wat interesserd mij dat nou? als het niet te spelen is, dan is het toch niet te spelen?

Maar wacht maar af, we zullen zien wie er gelijk krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Turfschipper op 12-02-2005 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 05:32:
@lenny z

zijn maar 35 pagina's met bugs. als je goed leest zie je dat ook top of the bill systemen ook last kunnen hebben, ook lees je berichten dat even balance, ati en EA elkaar onderling de schuld geven van al die bugs. Als je dat leest , kan je mij niet wijsmaken dat er dan niks aan de hand is.
type bij google,

Type bij google [elk willekeurig spel] + freezes + problems + errors....
en je vind altijd een waslijst aan mensen die problemen hebben.
lag niet aan mij
Nee het ligt nooit aan jou. het is altijd het spel.
DAAR zitten bugs in, en jouw systeem is altijd perfect.

Mensen wijzen te snel met het vingertje.
Dat geld niet alleen voor spellen, dat is met alle computerproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Laten we elkaar geen mietjes gaan noemen jongens....

Niemand kan beweren dat Vietnam goed afgeconfigureerd was... eigenlijk nog steeds niet na alle updates... maar tis zon leuk speulke ;)

maar idd je moet onderhand hardware specialist zijn, om deze game af te tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
sain onez schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:28:
Laten we elkaar geen mietjes gaan noemen jongens....

Niemand kan beweren dat Vietnam goed afgeconfigureerd was... eigenlijk nog steeds niet na alle updates... maar tis zon leuk speulke ;)

maar idd je moet onderhand hardware specialist zijn, om deze game af te tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 05:32:
@lenny z

type bij google,

en je vind duizenden problemen, dus vertel mij niet dat het spel zo goed in mekaar steekt. Om over de support (niks!) maar te zwijgen.

en die freezes, lag niet aan mij, lag aan punkbuster, had pos 3 maanden freezes, daarvoor ander gezeik.

en dat die punkbuster een 3rd party is? wat interesserd mij dat nou? als het niet te spelen is, dan is het toch niet te spelen?

Maar wacht maar af, we zullen zien wie er gelijk krijgt.
van de 20 man heeft er een van ons maar een klein pobleempjes het wil niet autmatisch updaten.. en that's all
en we hebben allemaal een verschillende systeem tot high end to een p3 :P

en als er duizende problemen met dat spel zijn, snap ik ook niet dat het zo veel wordt gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Laten we ontopic blijven en het over BF2 hebben, en niet over vietnam das een ander topic

Die grote 16min gameplay movie uit de beginpost is dat misschien opgenomen in bf2 tv!?

Tis meer de view die je ziet als je dood bent en je een player uit je team volgen kan.....

grappig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool...
Op het volgende screenshot valt op te maken dat er inderdaad wapens te 'unlocken' zijn.
Wist ik nog nie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bf2wiki.info/uploads/BF2/BasicInfo/menu.jpg

Special Forces
standaard: m4 carbine (scoped)
upgrade: g36k (scoped)

Sniper
standaard: M24 (die uit Desert Combat idd...)
upgrade: M82A1 (ook die uit DC!)

Assault
standaard: M16A2 w/ M203 (idem Desert Combat)
upgrade: G3A3 (zonder de scope dan)

Support
standaard: M249 SAW
upgrade: HK MG-21

Engineer
standaard: Remington 11-87
upgrade: Jackhammer Shotgun

Medic
standaard: m16 (zonder granaatwerper)
upgrade: L85A1 of SA80 denk de laatste.(met scope)

Anti Tank
standaard: MP5 smg
upgrade: rotary grenade launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik vond net nog een filmpje, ik weet niet of deze al langs is geweest...

ftp://hardwired.hu/bf2demonstracio.ZIP

lekker groot

oh, ik zie nu al dat dit eerdere filmpjes waren, alleen nu ingepakt...

edit: commentaar

[ Voor 27% gewijzigd door tiepeks op 14-02-2005 18:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Laatst online: 14-09 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Wapens unlocken? Hoe kom je daar zo bij?

Ik zit er trouwens niet op te wachten, laten we het nog meer arcade maken... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
startpost is een beetje onleesbaar geworden, wou net ff wat opzoeken...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:44
FireFoz schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:56:
startpost is een beetje onleesbaar geworden, wou net ff wat opzoeken...
ik zie het :/ de plaatjes van lighteye werken niet meer, zou hem wel even mailen en vragen of ze weer online komen :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

EA heeft de site van Battlefield 2 geupdate, en ze hebben het "armies" gedeelte toegevoegd. Op die pagina staan in totaal 35 renders.

Afbeeldingslocatie: http://www.tdg.sohosted.com/battlefield2/render/photos/photo33.jpg

Meer: http://www.eagames.com/of...attlefield2/us/armies.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen want telkens krijg ik het gebroken Quiktime tekentje? en veder kom ik niet
ik heb al me settings veranderd maar het heeft nog niet veel geholpen. :(
en ik wil die pics zien :'( :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Will u be able to lean or roll in the game? If yes, will you be able to lean and run? Will the accuracy be lower while leaning and will you be able to shoot while rolling?

A: Leaning and rolling are not implemented in BF2. We don’t feel these are compatible with an arcade, Battlefield-style experience."

Ik weet niet wat ik hier van moet denken, maar het woord "Arcade" geeft me alvast een bitter smaakje over dit (verschrikkelijk goed uitziende) spel. Geen "leaning" is iig een behoorlijke tegenvaller imho. :/

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf 1942 is toch ook een mooi spel zonder dat leanen en rollen. Maar dat rollen zit er volgens mij wel in, heb het in zon filmpie gezien. Misschien is het interview wel verzonnen.

overigens vind ik niet dat ze die mijnen een langere tijd nodig moeten hebben om zichzelf te activeren na plaatsen. Zo heb je dus geen enkele kans meer als infantrie, dan moet je wel een raketlanceerder nemen. Engineer zijn was juist altijd het leukste van het spel, sneaky achter een tank aanrennen en hem dan vervolgens opblazen was prachtig. Heb wel eens drie niet oplettende tanks achterelkaar uitgeschakeld.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Ik vind het wel jammer dat er nog niks bekend is over de systeemeisen,

ik ben op dit moment bezig met een nieuwe kaart aan te schaffen, maar twijfel veel voor de systeemeisen voor BF2

zit te denken aan een 6800GT 128MB maar ja eerst de eisen wezen

kwa cpu zit ik nog goed met een dual xeon workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 08:17:
[...]

...

Ik weet niet wat ik hier van moet denken, maar het woord "Arcade" geeft me alvast een bitter smaakje over dit (verschrikkelijk goed uitziende) spel. Geen "leaning" is iig een behoorlijke tegenvaller imho. :/
Heb je weleens Desert Combat of Battlefield 1942 gespeelt? :/ Dat was in elk geval ook geen simulatie van de werkelijkheid.

[ Voor 13% gewijzigd door Arx op 20-02-2005 00:34 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
Dit spel ziet er zow extreem goed uit het heeft straks gewoon bijna alles wat ik zou willen hebben in een game. Ben benieuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:21:
ow vind ik juist het tegenover gestelde
Vietnam 10 keer beter dan 1942 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:07:
cool...
Op het volgende screenshot valt op te maken dat er inderdaad wapens te 'unlocken' zijn.
Wist ik nog nie :)
Of juist door de serveradmin te locken zodat je de gelockte guns niet kunt gebruiken tijdens die match? Dit om problemen zoals met de m60 in het begin van het buggy Vietnam tegen te gaan (je kunt de betreffende gun gewoon uitschakelen). Zoals ik al zei: als het maar geen lame ass Vietnam experience gaat worden. Laten we hopen dat EA daar van heeft geleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 20-02-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou , ik heb verschillende sites bekeken en nu heb ik een nederlandse nieuws site gevonden (www.bf2news.nl) Deze schijnen een relatie te hebben met EA en hun inside informatie heeft nog altijd geklopt. Ik heb daar nu net gelezen dat de release date zeker naar de E3 zou zijn.

Ik hoop dat deze mensen de waarheid spreken.

Ik ga hier zekers nog vaker kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Movinghead schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:55:
Ik vind het wel jammer dat er nog niks bekend is over de systeemeisen,

ik ben op dit moment bezig met een nieuwe kaart aan te schaffen, maar twijfel veel voor de systeemeisen voor BF2

zit te denken aan een 6800GT 128MB maar ja eerst de eisen wezen

kwa cpu zit ik nog goed met een dual xeon workstation
Op de 2de link die TDG gaf staat ook een link naar een interview. Een quote daaruit (stond in de reacties daaro):
quote uit interview met Scott Evans:
for those who want to turn every dial to the top you are talking about a P4 3.0Ghz , and a couple of Gb of RAM... with a Gf fx or higher for an optimal fps experience...
Best wel hoge eisen dus...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MaTr1x schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:09:
[...]

Op de 2de link die TDG gaf staat ook een link naar een interview. Een quote daaruit (stond in de reacties daaro):

[...]

Best wel hoge eisen dus...
A COUPLE of GB aan RAM? Dan kun je het normaal spelen op een doorsnede systeem ook wel vergeten ben ik bang. Dat gaan 640x480 oid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

Ik kwam net per toeval op de NL site van EAgames en waarempel daar staan weer wat dingen wat in BF2 zitten maar ook de Systeemeisen, (heb d'r wel mijn twijfels bij is wel erg lage eis)

http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=1181
Kenmerken
Online multiplayer-actie met meer dan 100 spelers op de PC.

Een gloednieuwe gameplay-engine brengt immense locaties tot leven, compleet met realistische omgevingsmodellen en dynamische lichteffecten.

De grootte van een kaart past zich automatisch aan het aantal spelers aan, zodat de ervaring telkens weer uniek en intens is.

Neem plaats in een van de meer dan 30 voertuigen voor op het land, op zee en in de lucht, waaronder tanks, helikopters, hovercrafts, snelle aanvalsvoertuigen en gevechtsvliegtuigen.

Kies de kant van de Verenigde Staten, China of de Midden-Oosten Coalitie, die elk over een uniek eigen arsenaal beschikken.

Een groot aantal verschillende soorten soldaten zoals Assault (aanval), Sniper (sluipschutter), Special Ops (speciale acties), Combat Engineer (genie) en Anti-Tank (antitankeenheden).

Nieuwe, hypermoderne wapensystemen, inclusief hittezoekende raketten en lasergeoriënteerde bommen.

De doordringbaarheidsfactor zorgt ervoor dat je het verschil tussen een verstopplaats en een plek die ook bescherming biedt leert kennen.

Continue groei van je personage. Door in de game successen te behalen stijg je in rang, van rekruut tot uiteindelijk generaal, en speel je bonussen vrij, zoals nieuwe wapens, emblemen voor op voertuigen, medailles en meer.

Maak deel uit van een team of kies voor het nieuwe speltype Commander en neem als bevelhebber strategische beslissingen voor je troepen.

Volledige community-ondersteuning met vriendenlijsten, statistieken, live chatrooms en oprichting van clans.

Ondersteuning van communicatie met USB- headset als je online bent.

Vereisten
-Systeem: PIII 500 or equivalent
-RAM:128 MB RAM
-Video Geheugen: 32 MB VRAM
-HD-Ruimte: 1200 MB
-Geluidskaart
-DirectX: DirectX v8.1
zoals je ziet zijn die eisen wel erg laag denk ook niet dat het klopt.

Waar kan je hem zeer goedkoop preorderen ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:16:
[...]

A COUPLE of GB aan RAM? Dan kun je het normaal spelen op een doorsnede systeem ook wel vergeten ben ik bang. Dat gaan 640x480 oid worden.
Overdrijven is ook een vak, zo zou dice zichzelf in aan de galg hangen

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:55:
[...]

Overdrijven is ook een vak, zo zou dice zichzelf in aan de galg hangen
Ik herhaal alleen wat er in het interview gezegt is. Bovendien gaat het hier om de settings om alles op max te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:11:
[...]

Ik herhaal alleen wat er in het interview gezegt is. Bovendien gaat het hier om de settings om alles op max te kunnen hebben.
Dan zouden ze best wel een crappy eninge hebben.

Maar even te informatie

EA's Official Word on Ranking System Pt. 2

Following on from the e-mail posted on Boomtown and this news post, EA Producer Sean Decker has responded clearing up the current confusion and disapointment regarding servers, stats and ranks. Here is part of it:

I apologize if my original email to Boomtown was not clear on ranks/unlocks/stats/Awards. If you put up a server you will still have access to ranks/unlocks/stats. So you can run around as a Sgt., use your unlocked weapons, and see your stats. This is an option that is open to the server admin and it is up to them.

What you cannot do is have stats collected from that server. What you do there will not count towards gaining rank, etc. The reason for this was pretty well covered in the email. Someone mentioned PunkBuster as a solution. Unfortunately PB is not, as it designed for stopping cheating in game, not stopping someone from sending false data from a server to the database.

As for the idea that the purpose behind this is not to provide a secure environment and level playing field for people to play on, but instead that EA is looking to get more money, I can only say that it is not true.

Hier kan je het hele bericht lezen http://www.totalbf2.com/news/AgentD-RanksStatsServers.php

Maar dan krijg EA nog meer geld binnen want veel mensen moeten dan servers kopen bij ea om het te laten mee tellen bij de offiacel online ranking.
kunnen ze niet beter doen dat de onlines ranking activeert als er bijvoorbeeld 8 mensen spelen op een map?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield serie is en blijft een werkgeheugen vreter. Wat eigenlijk wel duidt op een slechte engine ja :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:49:
Battlefield serie is en blijft een werkgeheugen vreter. Wat eigenlijk wel duidt op een slechte engine ja :)
Als een game veel geheugen gebruikt dan heeft het automatisch een slechte engine?

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

WoW draait ook pas lekker met 1024 MB... maar wel een puike engine die ook op low-end systemen draait... weer een bewering ontkracht ;)

Deze plek is te koop.

• Movinghead

Movinghead

ing.

Waar kan je BF2 goedkoop en vertrouwd preorderen, en is er al iets meer bekent over de verschillende release data?

[ Voor 51% gewijzigd door Movinghead op 24-02-2005 11:40 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Tot er specs zijn is er niets te zeggen of de game wel of niet bij je draait. Ter vergelijking: BF-Vietnam heeft hier nooit echt 100% goed gedraaid en toch voldoe ik echt ruim aan alle eisen.

Laten we stoppen met het posten van systeemspecs zoals in de post van movinghead hiervoor. Die zijn echt voor niemand interessant en de kans is groot dat dit topic op slot gaat als iedereen zijn specs gaat neer plempen.

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:49:
Das dus niet waar. Ja, het is een geheugen vreter maar dat komt doordat een level verschrikkelijk veel polygonen bevatten die altijd paraat moeten blijven in het intern geheugen om verwerkt te kunnen worden door de videokaart. Een oplossing is het streamen van deze gegevens vanaf de hd om zo het geheugen te ontzien.

De Battlefield 1942 engine is om andere redenen een brakke engine. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Arx op 24-02-2005 11:13 ]

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Ik hoop dat als je in het gras ligt met BF2, andere mensen je dit keer niet zien. Hoe vaak ik wel niet door een helikopter op 10km afstand gespot ben en met raketten bestookt werd... Erg frustrerend, want die helikopters zijn toch al zo sterk.

Het is natuurlijk een 'arcade shooter', maar een beetje meer stealth zou wel goed zijn imo. Het is nu net Quake in een groot open level. Als je bovenaan staat met 53 kills en 40 deaths, dan is dat een duidelijk teken dat snelheid en reactie belangrijker is dan taktiek en stealth.

Edit:

Hahaha, PIII 500???? NEVER! Daar draait BF:V nog niet eens op. Sterker nog, daar draait Windows XP nog niet eens op (ok, het draait wel, maar het is dan net alsof je met Windows 98 op een Pentium 166 zit).

Edit2:

Begrijp me goed, ik ben niet tegen dat 'arcade shooter' hoor. Ik ben begonnen met Quake. Ik vind het prima. Als ik eerst een half uurtje Quake 2 ga spelen en dan BF:V, dan gaat het heel lekker in BF:V :). Ik sta niet vaak bovenaan, maar toch regelmatig.

Helaas speel ik het de laatste tijd nog maar weinig :).

[ Voor 38% gewijzigd door RetepV op 24-02-2005 11:20 ]

Macbook Pro

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwacht maar dan BF-2 nog meer arcade zal zijn dan BF-Vietnam.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:15:
Verwacht maar dan BF-2 nog meer arcade zal zijn dan BF-Vietnam.
LoL Bor jij bent niet echt posetief :P

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:13:
[...]

LoL Bor jij bent niet echt posetief :P
Ik ben op zich wel positief hoor, maar ik ben gewoon bang voor een BF-Vietnam ervaring zoals ik hier al eerder heb aangegeven. Ik hoop natuurlijk net zoals jullie dat het een top game word maar veel dingen die ik heb gezien wijzen mij op nog meer arcade, rambo style gameplay. Daarnaast het feit dat er nog steeds geen specs bekent zijn doet mij vermoeden dat de game nog een keer uitgesteld gaat worden. EA heeft met veel van zijn nieuwe games laten zien welke kant het op wil, en dat is arcade, massa producten. Het feit dat het bijvoorbeeld niet mogelijk zal zijn te rollen en om een hoekje te kijken / schieten vind ik hier een goed voorbeeld van. Met alleen graphics kom je er bij mij niet. Bij mij staat gameplay voorop. De gameplay van BF-1942 vind ik goed, van desert combat ook. Ik hoop gewoon dat de gameplay van BF-2 een stap vooruit is, maar ik heb mijn twijfels hierbij. Al die renders en screenshots op top of the bill systemen vind ik mooi, maar voor een doorsnede systeem zal het er niet zo uit zien. Over de gameplay hoor ik weinig tot niets, dat is meer het punt. Je moet het dus niet zien als "negatief" maar meer als sceptisch. Ik ga deze zeker ook niet ongezien en ongespeeld kopen, iets wat ik met BF-Vietnam wel heb gedaan.

Waar ik vooral op hoop is een beetje goede wapens ala desert combat en goede jet en heli besturing ala desert combat. Dat zijn twee zaken die mij in BF-V nogal erg zijn tegengevallen. Die game voelt gewoon te arcade voor mij. Daarnaast is het een rambo game zonder echte teamplay (op de publics dan). Ik hoop op een verbetering, een shooter die zich kan onderscheiden van de rest.

Verwijderd

Hoeveel spelers gaat BF2 nou ondersteunen want hier hoor ik 64 dan weer 100+ op sommige sites?
en deze beweert weer 64 http://www.bf2.be/index.php?id=289

lees de doc file! }:O

• Bor
  • Nu online

Bor

64 als het goed is. Eerst was het 100 man maar dat is later weer ingetrokken. Wat voor server je voor 64 man nodig hebt is nog de vraag (hoeveel 64 speler servers zie je nu?).

Verwijderd

Iedergeval bij vietnam niet veel LoL

in BF942 had vroeger wel meer 64 man servers. Het zijn er iedergeval wel minder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

Ik ben ga in maart naar de CeBIT in hannover, denk dat EAgames daar ook wel staat, misschien dat ze al een preview geven over BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Laten we het hopen, dan kunnen we dan ook de eerste previews verwachten die niet gedicteerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de plaatjes van de startpost zijn ofline :>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:11:
[...]

Das dus niet waar. Ja, het is een geheugen vreter maar dat komt doordat een level verschrikkelijk veel polygonen bevatten die altijd paraat moeten blijven in het intern geheugen om verwerkt te kunnen worden door de videokaart. Een oplossing is het streamen van deze gegevens vanaf de hd om zo het geheugen te ontzien.

De Battlefield 1942 engine is om andere redenen een brakke engine. ;)
en dan weten ze van dezelfde engine een nog brakkere engine te maken voor vietnam.......zucht

hopenlijk is bf2 wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet wachten tot dit spel uitgebracht word, het ziet er zeker vet uit. maar brother in arms lijkt me nog mooier :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.