Die aktie is er nog steedsVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 09:48:
belcompany vorige week: 6230 icm 1 jr orange 30.
ik ben ook nog aan t wachten op de bevestiging van orange.
Verwijderd
En ik kan nog met Orange bellen ook nog vandaag, zou normaal toch moeten stoppen allemaal.
Verwijderd
Mijn desbetreffende orange abbo. wat vandaag omgezet zou moeten worden naar prepaid werkt helemaal niet meer. Totaal geen netwerk meer etc., wat ik dus wel met mijn andere Orange foon heb. Zou het vanwege het omzetten zijn?
Verwijderd
Ik heb net gebeld met orange en die zeggen dat het tot 21 juni kan het opzeggen. (de brief sturen dan)
Dus ja ik ga gewoon nog brief op de post doen. Alleen waar kan ik de standaard brief downloaden ? iemand me daarmee helpen ? tnx
Dus ja ik ga gewoon nog brief op de post doen. Alleen waar kan ik de standaard brief downloaden ? iemand me daarmee helpen ? tnx
Wat is nog niet helemaal snap. Ik heb mijn abo opgezegd en deze wordt per vandaag een prepaid. Als ik nu morgen naar BC ga en een Orange30free afsluit met Nokia6230. Accepteerd Orange dit??? Want dan vindt ik ze toch echt de meest klantvriendelijkste provider.Phoolie schreef op 07 juni 2004 @ 10:30:
[...]Die aktie is er nog steeds
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
ja, als je de topics even zou lezen was t niet eens nodig om deze vraag te stellenXanion schreef op 07 juni 2004 @ 11:16:
[...]
Wat is nog niet helemaal snap. Ik heb mijn abo opgezegd en deze wordt per vandaag een prepaid. Als ik nu morgen naar BC ga en een Orange30free afsluit met Nokia6230. Accepteerd Orange dit??? Want dan vindt ik ze toch echt de meest klantvriendelijkste provider.
(of dacht je dat je de eerste was met deze vraag?

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:53
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:09:
Ik heb net gebeld met orange en die zeggen dat het tot 21 juni kan het opzeggen. (de brief sturen dan)
Beetje van mezelf en een beetje van iemand anders in dit topic. Heb alleen wat ouderwets taalgebruik verwijderd en conform nieuwe richtlijnen opgesteld. Have fun ermee, ik had het gelukkig niet meer nodig<INSERT ADRES>
<INSERT PLAATSNAAM>, <DATUM> 2004
Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM
Betreft: opzegging Orange abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de door Orange aangekondigde tariefswijziging per 7 juni wil ik u graag mededelen dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst tussen ondergetekende en Orange Nederland N.V.. Het betreft hier de tariefswijzigingen voor het bellen in het buitenland en specifiek de tariefsverhoging voor het versturen van een sms bericht in het buitenland.
Als logisch gevolg hiervan wens ik mijn contract kosteloos op te zeggen. Het gaat hierbij om een Orange <ABBO>, met het telefoonnummer<TEL> Mijn klantennummer is <NUMMER>, wat op naam staat van <NAAM>.
De klantenservice van Orange heeft te kennen gegeven dat het contract op grond van deze tariefwijziging per direct kan worden ontbonden en dat verdere abonnementskosten niet meer in rekening worden gebracht. Uiteraard zijn de reeds gemaakte kosten een uitzondering hierop.
Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider, verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider afgehandeld wordt. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd.
Graag ontvang ik voor mijn opzegging een schriftelijke bevestiging.
Met vriendelijke groet,
<INSERT NAAM>
Bijlage: kopie legitimatie
Verwijderd
Kijk, jij bent mijn held van vandaag We Are Borg!
tnx.
Ik heb isdn en enorme rekening(ja weet het ben 1 van de weinige nog) Dus ik zoek altijd te gehaast enzo.
very tnx man !
Ik laat nog weten of het gelukt is.
tnx.
Ik heb isdn en enorme rekening(ja weet het ben 1 van de weinige nog) Dus ik zoek altijd te gehaast enzo.
very tnx man !
Ik laat nog weten of het gelukt is.
Verwijderd
is het mischien slim om te vragen of mn abbo omgezet kan worden naar pre-paid? zodat ik mn # mee kan nemen?
ben toch van plan weer een orange abbo te nemen ...
Held!!!Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:54:
is het mischien slim om te vragen of mn abbo omgezet kan worden naar pre-paid? zodat ik mn # mee kan nemen?
Goh das een goeie oplossing zeg...
Jammer dat deze vraag al tig keer is gesteld en even zo vaak beantwoord.
L-E-Z-E-N dus

Dan nog!Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 12:00:
ik doelde meer op de voorbeeld brief de net gepost was slimmerik
En kennelijk weet je antwoord al.... dus eigenlijk gewoon een retorische vraag!
Derek J. zelfs daar is er een voorbeeld van te vinden in dit topic 
zie hier: [rml]Ni3L50L in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]
zie hier: [rml]Ni3L50L in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]
[ Voor 37% gewijzigd door Nitai op 07-06-2004 12:10 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zie FAQ, richtlijnen, etc etc.....Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 12:17:
ik wou de mensen die niet het hele topic door hadden gelezen een plezier doen
Waarom moet de rest wel de moeite nemen om het allemaal door te lezen en sommige mensen niet?
Verwijderd
zucht doe niet zo triest kerel .. als ik iets zeker wil weten dan stel ik de vraag gewoon nog een keer om het ZEKER te weten als je daar problemen mee hebt dan .. naja dat moet je zelf weten!
Verwijderd
zeur zeur zeur
et is nu 7 juni, iemand een suggestie om te controleren dat je naar prepaid bent verhuis?
kdenk dat het morgen pas doorgevoerd is.....als het morgen nog niet zo is dan, wordt het even bellen naar de KS
Verwijderd
ja, maar hoe weet je of het is doorgevoerd of niet? ik bedoel, je houdt hetzelvde nummer en je btg, dus hoe moet je het dan merken?
1244 toch? Ik heb het net gedaan, en de compu zei dat ik nog 9 euro over had van mijn bundel....lijkt me duidelijk 
anders bel je even de KS
ik zit op het werk en kan niet even gaan bellen...
anders bel je even de KS
Verwijderd
Ja, KS bellen had ik ook al aan gedacht, maar ze spreken zichzelf daar wel meer dan eens tegen. 1244 bellen, ik weet niet hoe ik daar wat aan heb want mijn nieuwe bundel is de 4e in gegaan, dus ik krijg geheid te horen dat ik nog tussen de 30 en 40 euro over heb

lol, of je koopt wat beltegoed en probeert op te waarderen
Verwijderd
jah.. nog meer geld uitgeven
neuh ik bel morgen wel effe
. Nog vraagje: als je via de u-bocht constructie weer bij orange uit wilt komen met zelvde nummer, krijg je dan (als je bijv. nummerbehoud vanaf orange prepaid > telford prepaid (oid) doet) een nieuw nummer op je orange prepaid, zodat je het geld wat daar opstaat nog wel effe op kunt bellen?
Als ik rekening info belt heb ik nog steeds een abbo.
Verwijderd
Ik heb net met KS gebeld, mijn aanvraag is nog in behandeling. Ik kan mijn abonnement net zo lang gebruiken totdat er bij Orange een verzoek binnenkomt tot nummerportering. Nu ben ik niet zo heel ontevreden over Orange en zie ik die actie van BC wel zitten met dat gratis Orange Free 30 abonnement, zal dit mogelijk zijn of niet?
Verwijderd
via u-bocht constructie iig, direct van prepaid > abbo met nummerbehoud binnen orange weet ik niet

Verwijderd
Jeeej ik heb vrijdag een brief gehad dat me orange free omgezet is naar orange ready. heb nu een spv e200 in de pocket
hehe en dat binne 3 maanden en had abbo van 2 jaar.
welke vette telefoon raden jullie me nu aan ??
welke vette telefoon raden jullie me nu aan ??
vandaag wordt mijn abo omgezet naar een ready! Ben benieuwd!!
http://www.xbmcfreak.nl/
Timinem, een 6600 in een potje met vet, is wel het vetste.... 
dude, kom op man....dat kan je best zelf wel uitzoeken
handig al die offtopic replies.....
dude, kom op man....dat kan je best zelf wel uitzoeken
handig al die offtopic replies.....
[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 07-06-2004 14:00 ]
Jij bent mijn held voor vandaag, (en natuurlijk de maker van de brief)Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:09:
Heb hem zojuist opgestuurd en hopen dat het allemaal lukt
Ik heb vanmorgen al ff gebeld met de KS omdat er bij mij ook nog niks veranderd is, en die gast meldde me dat er vandaag gemigreerd ging worden en dat dat allemaal ging lukken en geen probleem was.
Nu las ik zostraks iets over vroegtijdig overzetten van het nummer, wat me nog niet duidelijk is
Ik wil dus een nieuw abbo van de vodafone, dat ik nog moet afsluiten, en daar wil ik m'n huidige nummer op hebben. Na vandaag zou dat nummer dan toch vrij te porteren moeten zijn? Of zie ik nu nog iets over het hoofd?
Als ik vanmiddag om 17.00u nog geen veranderingen heb waargenomen ga ik weer bellen met die gasten, ik moet en zal vandaag gemigreerd
Nu las ik zostraks iets over vroegtijdig overzetten van het nummer, wat me nog niet duidelijk is
Ik wil dus een nieuw abbo van de vodafone, dat ik nog moet afsluiten, en daar wil ik m'n huidige nummer op hebben. Na vandaag zou dat nummer dan toch vrij te porteren moeten zijn? Of zie ik nu nog iets over het hoofd?
Als ik vanmiddag om 17.00u nog geen veranderingen heb waargenomen ga ik weer bellen met die gasten, ik moet en zal vandaag gemigreerd
Ik sta dus nu ook klaar met die brief in me hand maar opeens schiet mij eens wat te binnen.
Ik ga dus straks van orange 30 abbo naar prepaid. Ik wil dus na het opzeggen van mijn abbo een nieuw abbo afsluiten bij belcompant van orange 30 euro. Maar mag dit wel? Als ik eerst mijn abbo opzeg en daarna gelijk een nieuwe aanvraag?
Zoja kan ik dan niet mijn nummer meenemen van mijn prepaid. (dat dus eigenlijk me prepaid weer een 30 euro abbo word)
Ik hoop zo dat het kan ik ben namelijk wel ERG tevreden over orange en wil er ook graag blijven. Dus kan dit?
Ik ga dus straks van orange 30 abbo naar prepaid. Ik wil dus na het opzeggen van mijn abbo een nieuw abbo afsluiten bij belcompant van orange 30 euro. Maar mag dit wel? Als ik eerst mijn abbo opzeg en daarna gelijk een nieuwe aanvraag?
Zoja kan ik dan niet mijn nummer meenemen van mijn prepaid. (dat dus eigenlijk me prepaid weer een 30 euro abbo word)
Ik hoop zo dat het kan ik ben namelijk wel ERG tevreden over orange en wil er ook graag blijven. Dus kan dit?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Je bent niet de enige en zeker niet de eerste die het hier vraagt.DukeN schreef op 07 juni 2004 @ 15:32:
Ik sta dus nu ook klaar met die brief in me hand maar opeens schiet mij eens wat te binnen.
Het antwoord is heel simpel: Als Orange wil, kunnen ze je keihard weigeren.
Kan, dus het is niet gezegd dat ze het doen. Er zijn ook genoeg gasten die doodleuk weer een abonnement kregen. Dus gewoon proberen lijkt me het juiste motto.
Ik raad je aan om het topic even door te lezen. Al jouw vragen zijn namelijk meerdere keren duidelijk beantwoord.
Ik ben ook die hele topic aan t doornemen. Maar er staat dat het wel en niet kan. Dus ik wil t even zeker weten. Ook lees ik nu weer dat je GEEN ID kaart hoeft op te sturen terwijl dat dus wel weer in het voorbeeld briefje staat. Dus ID sturen ja of nee?Rekkie schreef op 07 juni 2004 @ 15:40:
[...]
Je bent niet de enige en zeker niet de eerste die het hier vraagt.
Het antwoord is heel simpel: Als Orange wil, kunnen ze je keihard weigeren.
Kan, dus het is niet gezegd dat ze het doen. Er zijn ook genoeg gasten die doodleuk weer een abonnement kregen. Dus gewoon proberen lijkt me het juiste motto.
Ik heb hem (kopie id kaart) wel mee gestuurd waarom niet zou ik vragen??
Risico niet waard om gezeik te krijgen voor 2 kopieen.
Risico niet waard om gezeik te krijgen voor 2 kopieen.
Mijn tel staat de hele dag al op Geen service... net gebeld en er werd gezegd dat de omzetting wel een dag kan duren
Yeah right... iig hopen dat het morgen dan over is.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
hmz, zijn er mensen die al reactie van Orange hebben die geen ID mee gestuurd hebben?
Ja, ik heb donderdag bericht gehad, dit terwijl ik geen kopie ID heb meegestuurd, alleen de vb brief op pag. 5 Dit na contact met de KS die mij verzekerde dat een kopie ID niet nodig is ..... waar zouden ze hem ook voor nodig hebben????admiral schreef op 07 juni 2004 @ 15:58:
hmz, zijn er mensen die al reactie van Orange hebben die geen ID mee gestuurd hebben?
Maar dit heb ik allemaal al vermeld in dit topic, dus beter lezen
Dat kan je wel zeggen "beter lezen" Ik lees die hele topic door. Maar je leest dat het wel moet of dat het niet hoeft dus het is nog allemaal een beetje vaag. eigenlijk zou iemand ffies een stappen plan moeten maken wat je nou PRECIES moet doen.roynaldinho schreef op 07 juni 2004 @ 16:05:
[...]
Ja, ik heb donderdag bericht gehad, dit terwijl ik geen kopie ID heb meegestuurd, alleen de vb brief op pag. 5 Dit na contact met de KS die mij verzekerde dat een kopie ID niet nodig is ..... waar zouden ze hem ook voor nodig hebben????
Maar dit heb ik allemaal al vermeld in dit topic, dus beter lezen
Maar ja dan stuur ik dus geen ID op. Ik vraag me ook idd waarom ze deze nodig hebben.
Ik heb net gebeld met KS van Orange. Het officiele bericht is dat alle migraties die gedaan hadden moeten worden, zijn afgelopen nacht helaas mislukt ivm storing in het systeem. Ze proberen het vandaag nog voorelkaar te krijgen. Waarschijnlijk wordt het een vertraging van een aantal dagen ben ik bang.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Da's lekker danrenzo4000 schreef op 07 juni 2004 @ 16:56:
Ik heb net gebeld met KS van Orange. Het officiele bericht is dat alle migraties die gedaan hadden moeten worden, zijn afgelopen nacht helaas mislukt ivm storing in het systeem. Ze proberen het vandaag nog voorelkaar te krijgen. Waarschijnlijk wordt het een vertraging van een aantal dagen ben ik bang.
Hebben ze verder nog iets gezegd over de eventuele verdere consequenties?
Heb net gebeld naar rekening info en ben over naar ready, incl m'n belbundel die ik nog overhad is omgezet naar beltegoed.
Heb jij iets gemerkt van onbereikbaarheid oid?DFS1985 schreef op 07 juni 2004 @ 17:10:
Heb net gebeld naar rekening info en ben over naar ready, incl m'n belbundel die ik nog overhad is omgezet naar beltegoed.
Ik hoop dat dat niet waar is, ik heb nu al de hele dag "inactive SIM" op mijn telefoon staan.renzo4000 schreef op 07 juni 2004 @ 16:56:
Heb je al wel even je toestel uit en weer aan gezet zodat je simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk?doubleduh schreef op 07 juni 2004 @ 17:32:
[...]
Ik hoop dat dat niet waar is, ik heb nu al de hele dag "inactive SIM" op mijn telefoon staan.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
ik heb net de brief in de bus zitten: per 7 juni wordt mijn abo omgezet naar orange ready. Kan mn tegoed en nummer blijven gebruiken... Ik vroeg me af: als ik nou ergens een nieuw abonnement afsluit kan ik nummerbehoud doen he? maar is het mogelijk binnen orange? ik weet dat het 'vroeger' nooit kon, maar misschien is er nieuws van het front?
edit: ik lees net dat het heel sterk afhankelijk is van de orange-medewerker die je treft.
ik zal eens langsgaan bij de orange-shop zodra ik n nieuw abo heb afgesloten... of ben ik dan te laat?
edit: ik lees net dat het heel sterk afhankelijk is van de orange-medewerker die je treft.
ik zal eens langsgaan bij de orange-shop zodra ik n nieuw abo heb afgesloten... of ben ik dan te laat?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 17:47 ]
Verwijderd
hoelang duur het afsluiten ong.?
ik wil nl nog wel op tijd zijn om de aanbieding bij BC. te kunnen doen
ik wil nl nog wel op tijd zijn om de aanbieding bij BC. te kunnen doen
Verwijderd
loopt die actie nog dan? dan zou ik er morgen meteen langsgaan denk ik.
ik heb de brief 7 dagen geleden op de post gedaan.
ik heb de brief 7 dagen geleden op de post gedaan.
Ja al een paar keer. Vanochtend toen ik er op keek zei ie "invalid mobile" en toen ik hem resette "inactive SIM", en dat blijft ie nou maar zeggen...renzo4000 schreef op 07 juni 2004 @ 17:44:
[...]
Heb je al wel even je toestel uit en weer aan gezet zodat je simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk?
Dan zou ik me maar geen zorgen maken, het betekend nu dat je contract gedeactiveerd is en dat je in de aanvraag staat om gemigreerd te worden naar ready.doubleduh schreef op 07 juni 2004 @ 18:04:
[...]
Ja al een paar keer. Vanochtend toen ik er op keek zei ie "invalid mobile" en toen ik hem resette "inactive SIM", en dat blijft ie nou maar zeggen...
@Mockingbird: Ik was net aan et bellen, toen opeens de verbinding verbroken werd....lol, een smsje met, uw beltegoed is op! En bellen naar andere nummers ging niet (beltegoed op!) maar ik kan wel gewoon telefoon ontvangen
Vaag dat bij jullie je sim inactive wordt, volgens de klantenservice merk je niks van een overzetting van free naar ready.
Bedankt voor je reactie. Ik heb gister nog even met de klantenservice van Orange gesproken. Het is nog mogelijk om gratis op te zeggen, alleen natuurlijk niet meer per 7 juni. Ik heb gister nog een brief op de bus gedaan en we wachten het af.hufkes schreef op 07 juni 2004 @ 00:03:
[...]
de wijzigingen gaan in op de 7e, ze zijn ergens 5 mei al bekend gemaakt en je hebt dus al een volle maand de tijd gehad om op te zeggen. Neemt niet weg dat ik als ik jou was nog gewoon een brief zou sturen waarin je doet alsof je neus bloedt en gewoon alsnog per direct opzeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Officiëel kun je het denk ik wel vergeten, maar misschien treft jouw brief een lieve/onoplettende medewerker of hebben ze een soepele norm. Wel direct vandaag nog op de bus doen en direct ook faxen zou ik zeggen.
Eventueel kun je ook (in een later stadium uiteraard wanneer blijkt dat je niet mee gratis zou mogen opzeggen) nog gaan volhouden dat je er van overtuigd was dat je pas per de 7e op mocht zeggen en dat jij netjes op de 7e je brief verstuurd en gefaxt hebt!
Verwijderd
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile. Ik wou eerst bij Orange, maar daar werd ik geweigerd. Toen de medewerker van de winkel naar Orange belde om te vragen waarom mijn abonnement nog niet was afgesloten, zeiden ze dat er een storing was.
Verwijderd
ja is nog geldig, ben vmiddag langs de belcompany gegaan en gevraagd tot wanneer die geldig was en die gast had het over tot einde van de week ofzo .. misch zelfs begin volgende week
de rede dat ik m nu nog niet haal is omdat ik mn ouwe nummer wil behouden
of kan ik nu al nieuwe abbo halen, en wanneer mn ouwe abbo afgesloten is (en omgezet is in pre-paid) een nummerbehoud (portering of hoe dat heet) aanvragen?
de rede dat ik m nu nog niet haal is omdat ik mn ouwe nummer wil behouden
of kan ik nu al nieuwe abbo halen, en wanneer mn ouwe abbo afgesloten is (en omgezet is in pre-paid) een nummerbehoud (portering of hoe dat heet) aanvragen?
Verwijderd
Mmm, bij mij zou het vandaag moeten worden overgezet naar pre-paid maar net even saldo en rekening informatie gebeld, maar ze hebben het nog gewoon over een bundel van deze maand dus dat is nog niet zo. Maar de dag is nog niet om
Verwijderd
ik heb vanochtend nog de KS gebeld en gevraagd of ik te laat was om m op te zeggen, dit was niet het geval .. kon gewoon nogRacemol schreef op 07 juni 2004 @ 18:32:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik heb gister nog even met de klantenservice van Orange gesproken. Het is nog mogelijk om gratis op te zeggen, alleen natuurlijk niet meer per 7 juni. Ik heb gister nog een brief op de bus gedaan en we wachten het af.
Verwijderd
weet iemand of de BC in rotterdam (hoogstraat) de 6230 nog heeft? en zo nee: welk toestel is een goed alternatief?
SE T630, in mijn ogen het allerbeste alternatief. Check gewoon eens de topics die erover gaan.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:46:
weet iemand of de BC in rotterdam (hoogstraat) de 6230 nog heeft? en zo nee: welk toestel is een goed alternatief?
Bij het zelfde.. Nog maar even geduldVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:40:
Mmm, bij mij zou het vandaag moeten worden overgezet naar pre-paid maar net even saldo en rekening informatie gebeld, maar ze hebben het nog gewoon over een bundel van deze maand dus dat is nog niet zo. Maar de dag is nog niet om
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
je kan toch alvast de abbo bestellen en dat je de phone iets later krijgt? hier in ede kregen ze em volgende week weer binnen. zodra mijn huidige abbo is afgesloten bestel ik m gewoon en dan wacht ik wel een paar dagen op de phone ofzoVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:46:
Verwijderd
'ben nu nog aan t twijfelen: 6230 nemen en mn 6610 verkopen of een jaar gratis bellen...
(heb 2 maanden geleden nog n cashback van 245euro gekregen, dus dan zou ik gewoon dik verdienen op n jaartje bellen!)
(heb 2 maanden geleden nog n cashback van 245euro gekregen, dus dan zou ik gewoon dik verdienen op n jaartje bellen!)
Sinds een uurtje heb ik nu ook Orange PrePaid maar ik heb in 1 keer 603 euro beltegoed, terwijl ik nog maar 58 euro in me bundel had, doen ze goed daar. Niet dat ik zometeen een rekening krijg van 550 euro
Als je die niet krijgt *)Razer schreef op 07 juni 2004 @ 22:51:
Sinds een uurtje heb ik nu ook Orange PrePaid maar ik heb in 1 keer 603 euro beltegoed, terwijl ik nog maar 58 euro in me bundel had, doen ze goed daar. Niet dat ik zometeen een rekening krijg van 550 euro
Verwijderd
Bij mij is die ook nog steeds niet om, ondanks dat ik vandaag toch echt om zou moeten gaan.. Achja dat was vandaag gewoon nog even cheap bellen denk ik.
Heb al met de klantenservice gebeld, ze wisten ook niet hoe het kon. Ze vonden me wel heel erg eerlijk, ze zouden me in de loop van de week nog terug bellen.
Verwijderd
Mijn ding geeft ook een kaarfout, net gebeld klantenservice word zo terug gebeld.
Het leek erop dat mijn abbonement was afgesloten ipv omgezet.
Ik zal de vorderingen hier wel posten.
---- Edit -----
Hij was afgesloten ipv om gezet is nu goed gezet.
Meteen gevraagd of ik morgen gewoon een orange abbo kon nemen en dat durfde zij niet te zeggen. Maar ik kon het altijd proberen zij ze.
Het leek erop dat mijn abbonement was afgesloten ipv omgezet.
Ik zal de vorderingen hier wel posten.
---- Edit -----
Hij was afgesloten ipv om gezet is nu goed gezet.
Meteen gevraagd of ik morgen gewoon een orange abbo kon nemen en dat durfde zij niet te zeggen. Maar ik kon het altijd proberen zij ze.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 00:06 . Reden: Terug gebeld ]
Ik ben blijkbaar al de gehele dag onbereikbaar?
Geen wonder dat ik vandaag (gisteren dus) geen telefoontjes heb gekregen. 
Ik heb in m'n brief toch echt duidelijk vermeld dat ik Orange Ready wil hebben...

Ik heb in m'n brief toch echt duidelijk vermeld dat ik Orange Ready wil hebben...
Verwijderd
Bel dan ffies de klantenservice met je vaste telefoon, en dan ffies vragen of je telefoon niet afgesloten is.
Ze helpen je zo.
Ze helpen je zo.
Is de klantenservice nog open?Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 00:12:
Bel dan ffies de klantenservice met je vaste telefoon, en dan ffies vragen of je telefoon niet afgesloten is.
Ze helpen je zo.
Geintje. Ik bel vanmiddag wel even.
Verwijderd
Ja, de klantenservice is nog open ik heb een keer met me aangeschoten kop om 3 uur snachts gebeld op zondag en ze helpen je zo.
Ik was nog serieus ook
Helpdesk van orange is een voorbeeld voor elk bedrijf!
Dus bel ze maar rustig op.
Ik was nog serieus ook
Helpdesk van orange is een voorbeeld voor elk bedrijf!
Dus bel ze maar rustig op.
Orange is de enige klantenservice onder de providers die 24/7 open is het gehele jaar (ja ook inclusief de feestdagen!!)
Bel net naar rekening info en hij is omgezet:) deze actie heeft me een T610 opgeleverd voor 30€:) meteen bij orange een 6230 icm 30€ (1jaar) afgesloten. Valt me wel op dat Nokia beter bereik heeft als Sony Ericsson.
Ja ben over naar orange prepaid
En heb ineens 240 euro beltegoed.
Paar uur geleden had ik nog 55 euro.
gaat lekker daar!
Hopelijk krijg ik strax niet een rekening van 185 euro
En heb ineens 240 euro beltegoed.
Paar uur geleden had ik nog 55 euro.
gaat lekker daar!
Hopelijk krijg ik strax niet een rekening van 185 euro
[ Voor 23% gewijzigd door BigB op 08-06-2004 02:48 ]
Verwijderd
Ik ben om naar orange ready. En heb meteen ook €5,- extra beltegoed erbij 
edit:
Het stond idd ook niet in mijn brief
Het stond idd ook niet in mijn brief
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 08:16 ]
Verwijderd
ik heb ook 5 euro erbij terwijl dat niet in mn brief stond
ff in bold, want ik gok dat deze vraag vandaag anders nog 10x voorbij komt
ff in bold, want ik gok dat deze vraag vandaag anders nog 10x voorbij komt
Verwijderd
Hmmm... Mijn lijntje is ook afgesloten.. Ik had dus nadrukkelijk gevraagd om Orange Ready.. Nu ben ik alleen bang dat het net als bij velen hier gaat, dat ze opeens een beltegoed van 600€ op je telefoon zetten, en dat je dan daarvoor moet dokken.. Maar ik had nog 30 € over van het begin van de maand (2 juni). Kan ik nu beter bellen en het risico nemen dat ik straks 600 € aan beltegoed ontvang, of het gewoon laten hangen?
Verwijderd
voor de mensen met de grote bedragen aan btg. is dit bedrag gelijk aan maandelijksbedrag * tijd tot aflopen van abbonement?
Vandaag is mij Orange Free omgezet naar Prepaid.
Ik heb geen brief ontvangen, maar je kunt er achter komen door 1244 te bellen.
Je hoort dan dat je nu een prepaid hebt.
Ik heb geen brief ontvangen, maar je kunt er achter komen door 1244 te bellen.
Je hoort dan dat je nu een prepaid hebt.
Jep, mijnes is vandaag ook omgezet
Nu sparen voor de m1000 met 40 free abbo!
Verwijderd
Mijn nummer zou gisteren worden omgezet naar prepaid, maar is nu sinds gisteren rond 23:00 uur buiten gebruik. Het leek inderdaad net op hij was afgesloten. Heb net met de Klantenservice contact gehad. Het systeem van omzetten naar prepaid was ongeveer halverwege en ik moest vandaag nog even geduld hebben.
Nou we wachten wel af.
Nou we wachten wel af.
Verwijderd
Ik zou gewoon die 6610 houden. Die had ik ook, en als ik 'm niet aan mijn vriendinnetje had gegeven had ik die 6230 nooit gehaald. De 6230 is een absoluut über-toestel, don't get me wrong, maar als je die extra features zoals camera e.d. nooit écht gebruikt, is er weinig verschil tussen de 6610 en de 6230. Ik vindt zelfs de menu's op de 6610 mooier vormgegeven (terwijl de 6230 tien maal mooiere kleuren zou moeten weergeven). Verdien gewoon lekker met nog 'n cashback. Die 6230 rent niet weg, en over een jaar heb je weer nog mooiere über-phones en dan kan je met een verlenging heus een schoontje op de kop tikken.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:56:
'ben nu nog aan t twijfelen: 6230 nemen en mn 6610 verkopen of een jaar gratis bellen...
Ik heb geen GPRS meer bug bij ORange ? of ben ik nu in de overgangs procedure ?
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
bij mij is alles goed gegaan, had paar dagen geleden enkele minuten gedoe met pin fout etc, en sim fout
is vanacht overgezet naar prepaid en heb er inderdaad zoals verteld 1 maand bij gekregen... 6 juni ging contract in
heb nu 84 euro prepaid te goed
die mensen die zoveel beltegoed hebben, hebben een probleem. zijn waarschijnlijk niet duidelijk geweest in brief. En hebben hun contract afgekocht...
auw....
succes
is vanacht overgezet naar prepaid en heb er inderdaad zoals verteld 1 maand bij gekregen... 6 juni ging contract in
heb nu 84 euro prepaid te goed
die mensen die zoveel beltegoed hebben, hebben een probleem. zijn waarschijnlijk niet duidelijk geweest in brief. En hebben hun contract afgekocht...
auw....
succes
Verwijderd
Doet t hier ook niet meer, komt omdat je dat voor pp weer moet activeren, terwijl er gisteren nog 6 euro is afgeschreven van mn free 40 voor orange world, straks eens even bellen!mkanon schreef op 08 juni 2004 @ 09:51:
Ik heb geen GPRS meer bug bij ORange ? of ben ik nu in de overgangs procedure ?:P
/me zit telkens de beltegoedlijn te bellen om te kijken dat ik straks niet ineens 400 euro btg heb
had gister ook 2 uur lang slechte GPRS en gebruiksoverzicht lag er ook een tijd uit.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
wat is het nummer van die beltegoed lijn dan ?
747
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
u heeft een niet bestaand nummer gebeld ??? nog niet om dus ?
Verwijderd
probeer 1244 eens
edit: 747 werkt hier ook niet, volgens mij is dat wat anders..
edit: 747 werkt hier ook niet, volgens mij is dat wat anders..
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 10:19 ]
Ik heb ook de KS gebeld (ook afgesloten
) en de aardige dame zei dat veel mensen onbereikbaar waren, en dat dit rond 14:00 vanmiddag opgelost zou zijn
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
U beltegoed bedraagd 20 euro en twintig cent !!!!! JOY !!! ik ben van orange af...een jaarlang 40 euro bespaard.... of is dit nog het beltegoed van m'n Abo ?
Mijn vraag alleen, bij mij gaat het altijd de 25/26ste van m'n rekening ? wat moet ik nu nog betalen ? of kan ik nu gerust een abbotje afsluiten
Mijn vraag alleen, bij mij gaat het altijd de 25/26ste van m'n rekening ? wat moet ik nu nog betalen ? of kan ik nu gerust een abbotje afsluiten
abo omgezet naar prepaid ! 
met behoud van belbundel .. aangezien ik net op de 6e nieuwe belbundel kreeg..
very nice
way to go ORANGE
met behoud van belbundel .. aangezien ik net op de 6e nieuwe belbundel kreeg..
very nice
way to go ORANGE
Bij mij is gister ook alles goed gegaan, ben overgezet naar prepaid.
Heb ook 5 eurootjes extra beltegoed gekregen terwijl dit niet in MIJN bevestiging van opzegging stond. IK neem dus aan dat iedereen het heeft gekregen.
Heb ook 5 eurootjes extra beltegoed gekregen terwijl dit niet in MIJN bevestiging van opzegging stond. IK neem dus aan dat iedereen het heeft gekregen.
Verwijderd
Jeus wat een groot topic, ik had een vraagje.. is het nog steedts mogelijk om je abbo kostenloos op tezeggen of van abbo te veranderen i.v.m de tariefwijzigingen?
Dit topic is gesloten.