[Orange] Nieuwe tarieven?

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik zie in mijn Orange factuur dat er nieuwe tarieven worden ingesteld. Deze hebben vooral betrekking tot bellen in/naar en sms'en naar het buitenland:

Per 7 juni a.s. veranderen tarieven:
- Bellen in het buitenland wordt goedkoper
- SMS'en in het buitenland wordt duurder
- Bellen naar het buitenland wordt, afhankelijk van het land, goedkoper of duurder

Verder staat er nog:
Bij bezwaren tegen deze tariefwijzigingen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Nu was mijn vraag (nee, ik heb nog niet gebeld naar de klantenservice), of ik naar aanleiding van deze veranderingen mijn abbonement kan opzeggen? Ik weet hier zelf niet zoveel vanaf dus ik vraag het hier maar even. Ik baal enorm dat SMS'en in het buitenland duuderd wordt, en bellen naar het buitenland waarschijnlijk ook.

Wat kan ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Ligt eraan.
Ben je nog contract verbonden?
Zo jah... blijf je betalen tot einde contract.
Zo nee... dan kan je zo opzeggen, maar in achtneming van 2 maanden opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Dat zou wel mooi zijn. Kan ik eindelijk weg bij orange.
Heb er alleen niks van gehoort, gelezen of gezien. Hoop dat je gelijk hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Het staat in mijn factuur van 4 mei 2004. De wijzigingen worden vanaf 15 mei a.s. doorgevoerd op de site onder het kopje 'Mijn Orange'.

Ik heb een 2 jaar abbonement (verlenging op mijn 1 jarige abbonement) op woensdag 17 december 2003 afgesloten. Ik moet dus nog 1,5 jaar wachten? :(

[ Voor 11% gewijzigd door Ad Hox op 07-05-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:23
Bij Orange kan je imho niet je contract opzeggen als de tarieven wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Zal toch ook wel in je contract staan, iets in de trend van : bij tariefwijziging is het inet toegestaan het contract te verbreken oid. Of juist wel :o

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Ik was even aan het zoeken op de Algemene voorwaarden op de website van orange (http://www.orange.nl/orange/voorwaarden/algemeen.php), maar ik kan niks vinden omtrend het wijzigen van tarieven :?

EDIT:

2.3. Orange heeft het recht de algemene voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst en de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Orange doet dit door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen.

--

Dus? Is het nu gewoon pech gehad :X

[ Voor 52% gewijzigd door Ad Hox op 07-05-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 07 mei 2004 @ 14:08:Dus? Is het nu gewoon pech gehad :X
Ja, helaas wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Ad Hox schreef op 07 mei 2004 @ 14:08:
Ik was even aan het zoeken op de Algemene voorwaarden op de website van orange (http://www.orange.nl/orange/voorwaarden/algemeen.php), maar ik kan niks vinden omtrend het wijzigen van tarieven :?

EDIT:

2.3. Orange heeft het recht de algemene voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst en de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Orange doet dit door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen.

--

Dus? Is het nu gewoon pech gehad :X
Jups ook voor mij, aangezien ik ook een abbo van orange heb.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het nu mogelijk dat Orange zijn tarieven, voorwaarden etc kan veranderen zonder dat de klant hiermee akkoord hoeft te gaan. Bij het aangaan van een contract ga je toch akkoord met de huidige Algemene Voorwaarden en tarieven. Dan moet het toch niet mogelijk zijn voor een telecomprovider om deze tarieven en voorwaarden te veranderen terwijl de klant hier de dupe van wordt?

Edit; in het hier boven genoemde artikel staat niet dat je daarbij NIET kostenloos kan opzeggen. Er staat alleen dat Orange het recht heeft zijn tarieven te wijzigen. Dit betekent toch nog niet dat de klant hiermee akkoord gaat?

Overigens lijkt mij dat er niet voor niets bijstaat: "Bij bezwaren tegen deze tariefwijzigingen kunt u contact opnemen met de klantenservice." Wellicht dat Orange je net als eerder bij Debitel de Algemene Voorwaarden 'de oude tarieven kan blijven aanbieden' als je niet akkoord gaat.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Ja ik hoop liever mijn abbonement op te kunnen zeggen, maar met de oude tarieven (hoewel ik nog niet weet wat precies de nieuwe zijn) zou ik ook wel akkoord willen gaan.

Ik vind wel dat je gelijk hebt: wij hoeven er toch niet mee akkoord te gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
De tijden dat je zomaar kan opzeggen, bijvoorbeeld bij tariefswijzigingen, zijn ALLANG voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Ik wil ook niet 'zomaar' opzeggen, ik wil opzeggen omdat ik het idioot vind dat ze die wijzigingen doorvoeren in ons nadeel, en aangezien wij hier niet voor getekend hebben...wil ik het opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 07 mei 2004 @ 13:50:
Ik zie in mijn Orange factuur dat er nieuwe tarieven worden ingesteld. Deze hebben vooral betrekking tot bellen in/naar en sms'en naar het buitenland:

Per 7 juni a.s. veranderen tarieven:
- Bellen in het buitenland wordt goedkoper
- SMS'en in het buitenland wordt duurder
- Bellen naar het buitenland wordt, afhankelijk van het land, goedkoper of duurder

Nu was mijn vraag (nee, ik heb nog niet gebeld naar de klantenservice), of ik naar aanleiding van deze veranderingen mijn abbonement kan opzeggen?
Dat ligt er aan. Als je VEEL gebruik maakt van bellen naar het buitenland en SMS'en in het buitenland dan maak je een redelijke kans. Mits je dit kunt aantonen (bv facturen van eerder veel gebruik). Dan kun je proberen het contract te ontbinden omdat deze wijziging onredelijk bezwarend is. Alleen bezwarend is niet voldoende het moet ook "onaanvaardbaar" bezwarend zijn. Dat zal voor 95% van de abbo's waarschijnlijk niet het geval zijn, en een wijziging die voor jou feitelijk weinig impact hebt (tenzij je kosten hierdoor opeens met > 40% stijgen) rechtvaardigt dit een ontbinding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 20:30

thaMini

Tool !!

Ik heb ff gebeld met de klantenservice. Je kunt helaas niet opzeggen, omdat het tarieven buiten nederland betreft. Jammer. ;(
Ik ben benieuwd of iemand zin heeft om dit aan te vechten, ikzelf ben best tevreden met orange en mijn telefoon. Vanaf 15 mei a.s. staan de nieuwe tarieven online, en de wijziging is ergens midden jumi volgens de orange-vent.
Hij kon mijn vraag begrijpen, en zei ook dat de tarieven in het buitenland veel vaker wijzigen.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:20:
Hoe is het nu mogelijk dat Orange zijn tarieven, voorwaarden etc kan veranderen zonder dat de klant hiermee akkoord hoeft te gaan. Bij het aangaan van een contract ga je toch akkoord met de huidige Algemene Voorwaarden en tarieven. Dan moet het toch niet mogelijk zijn voor een telecomprovider om deze tarieven en voorwaarden te veranderen terwijl de klant hier de dupe van wordt?
Je hebt er zelf toch voor getekend dat je akkoord gaat met een eventuele stijging van de tarieven? Anders had je nu ook nooit kunnen bellen, dan was er geen overeenkomst. Aangezien je zelf getekend hebt kun je nu niet achteraf je beklag doen als ze het ook daadwerkelijk wijzigen. Daarnaast is het niet wereld vreemd dat bij contracten van langere termijn de prijzen aangepast worden (er zijn altijd marktontwikkelingen). Als de prijzen dalen hoor ik de consument ook niet klagen: "Ik had getekend voor een hoger tarief - daarmee wil ik blijven bellen ook."

Als je niet wil dat er tussentijds mogelijkheden voor Orange zijn om de prijzen te wijzigen had je maar niet een abonnement met Orange moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote ipv edit

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je bij aanpassing van de voorwaarden zonder meer opzeggen. Je hoeft niet akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden. Die bepaling die Orange zelf heeft bedacht, dat ze tussentijds gewoon de voorwaarden mogen aanpassen, is dan niet geldig. Het consumentenrecht maakt zo'n bepaling zonder waarde. :)

Edit: net als dat een wasmachinefabrikant bijv. maar 6 maanden garantie zou geven op hun product. Volgens de (waren?)wet mag je verwachten dat zo'n product veel langer meegaat, dus geldt die beperkte garantietermijn niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 18:57:
Volgens mij kun je bij aanpassing van de voorwaarden zonder meer opzeggen. Je hoeft niet akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden. Die bepaling die Orange zelf heeft bedacht, dat ze tussentijds gewoon de voorwaarden mogen aanpassen, is dan niet geldig. Het consumentenrecht maakt zo'n bepaling zonder waarde. :)

Edit: net als dat een wasmachinefabrikant bijv. maar 6 maanden garantie zou geven op hun product. Volgens de (waren?)wet mag je verwachten dat zo'n product veel langer meegaat, dus geldt die beperkte garantietermijn niet.
Waar staat dat dan? Volgens de zwarte lijst van de Algemene Voorwaarden (per definitie vernietigbaar)

"i. dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden;"

A contrario geredeneerd zou het na 3 maanden dus wel mogelijk. Doch zou je latere tariefswijzigingen kunnen toetsen aan de open-norm (onredelijk bezwarende bedingen), maar zie daarvoor hierboven. Het moet dan wel echt onredelijk bezwarend zijn, lichte prijswijzigingen vallen m.i. daar niet onder.

Doch kan de tariefswijziging aangeduid worden als een 'kernprestatie' dan zou je wel meer kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal dezelfde situatie maar toch interessant denk ik.

19 december 2003 -
T-Mobile wil nieuwe vooraarden die de opzegtermijn met een maand verlengen opleggen aan alle bestaande klanten. Alleen klanten die klagen én op grond van de aangekondigde wijziging hun abonnement willen opzeggen worden alsnog aan de oude opzegtermijn van twee maanden gehouden. Volgens ons is dit op basis van Europees recht niet mogelijk.

Aldus http://www.consumentenbon...tlid&view=overzicht_items

Je hebt als consument soms ook meer rechten dan je denkt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:02:
[...]

Waar staat dat dan? Volgens de zwarte lijst van de Algemene Voorwaarden (per definitie vernietigbaar)

"i. dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden;"

A contrario geredeneerd zou het na 3 maanden dus wel mogelijk. Doch zou je latere tariefswijzigingen kunnen toetsen aan de open-norm (onredelijk bezwarende bedingen), maar zie daarvoor hierboven. Het moet dan wel echt onredelijk bezwarend zijn, lichte prijswijzigingen vallen m.i. daar niet onder.

Doch kan de tariefswijziging aangeduid worden als een 'kernprestatie' dan zou je wel meer kans maken.
Geen zin om nog meer te quoten, ik begrijp het aan de ene kant wel. Maar ik kan dus niet aantonen dat ik veel gebeld heb in het buitenland, maar dat ga ik wel doen. Ik ga namelijk een tijdje naar Barcelona toe en dan vind ik dat beste zonde als ik opeens veel meer kwijt ben.

Wat bedoel je met die kernprestatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ik word hier echt ziek van, had eerst ook T-mobile maar ben er nu gelukkig van af.... heb zelf ook Orange puur om het 'world' gebeuren, en wil er echt vanaf om de k*t klantenservice en het gezeik met facturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 07 mei 2004 @ 20:19:
ik word hier echt ziek van, had eerst ook T-mobile maar ben er nu gelukkig van af.... heb zelf ook Orange puur om het 'world' gebeuren, en wil er echt vanaf om de k*t klantenservice en het gezeik met facturen....
Ik vind dat orange de beste Klantenservice heeft van allemaal.... hoef nooit lang te wachten. Beter als bij telfort en KPN. Maar goed je hebt er altijd uitzonderingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 22:37:
[...]

Ik vind dat orange de beste Klantenservice heeft van allemaal.... hoef nooit lang te wachten. Beter als bij telfort en KPN. Maar goed je hebt er altijd uitzonderingen tussen.
Sterker nog, Orange heeft de beste klantenservice van allemaal. Ze hebben recent 2 gouden prijzen in de wacht gesleept.

Ik vind het nog steeds jammer dat er mensen tussen lopen die een contract aangaan bij een provider omdat ze toen een leuke gsm konden krijgen voor niks. Vervolgens zitten ze aan een contract vast van 2 jaar en zijn ze naar een half jaar uitgekeken op hun gsm en zien ze hun vrienden met een nieuwe en willen ze zelf ook weer de patser uithangen met een nieuwe phone. Vervolgens wordt er bij het minste geringste geroepen dat ze onder het contract uit willen omdat de tarieven zijn gewijzigd(terwijl ze waarschijnlijk niet of nauwelijks bellen naar het buitenland).

Ik kan hier maar een ding van denken:
Afbeeldingslocatie: http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/puke1.gif

[ Voor 14% gewijzigd door renzo4000 op 07-05-2004 23:24 . Reden: smilie deed raar ;) ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36

netblade

Sunrise

wat een gezeik allemaal weer.
wie belt er nou in het buitenland
1x een wat hogere rekening maakt toch geen fuck uit.
Anders koop je toch een prepaid kaartje in het buitenland? Bel je nog goedkoper naar NL ook :)

Heb zelf ook orange, dekking is niet altijd optimaal maar ik kan overal bellen.
En in tegenstelling tot T-Mobile hoef ik geen xtra smsjes te dokken omdat die standaard in mijn bundel zitten.
Orange en T-Mobile zijn voor mij de KPN en Libertel van 6 jaar terug

[ Voor 39% gewijzigd door netblade op 07-05-2004 23:27 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
renzo4000 schreef op 07 mei 2004 @ 23:22:
[...]

(...)
Ik vind het nog steeds jammer dat er mensen tussen lopen die een contract aangaan bij een provider omdat ze toen een leuke gsm konden krijgen voor niks. Vervolgens zitten ze aan een contract vast van 2 jaar en zijn ze naar een half jaar uitgekeken op hun gsm en zien ze hun vrienden met een nieuwe en willen ze zelf ook weer de patser uithangen met een nieuwe phone. Vervolgens wordt er bij het minste geringste geroepen dat ze onder het contract uit willen omdat de tarieven zijn gewijzigd(terwijl ze waarschijnlijk niet of nauwelijks bellen naar het buitenland).

(...)
Gelukkig quote je mij niet in je vorige bericht, want anders had ik me wel aangesproken gevoelen. Maar zoals ik al vermelde ga ik binnenkort voor lange tijd naar Barcelona. De poster voor mijn bericht heeft ook wel een goede 8)7 Gewoon inderdaad een prepaid kaartje daar kopen :).

Toch ben ik er nog niet blij mee. Ik zal nog even de Klantenservice bellen en mijn probleem voorleggen, anders zit er inderdaad niks anders op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TommyNL

Wees blij dat je orange heb, kun je in barcalona lekker een prepaid nemen en als je terug bent in NL heb je een mooi beltegoed opgebouwd. Bij alle andere NL providers was je je belminuten kwijt. Trouwens wordt juist het bellen in het buitenland goedkoper, dus is de wijziging eigentlijk alleen maar voordeelig voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Nu online
Always look on the bright side of life ;) Nee als je het zo bekijkt heb je ook wel gelijk, maar SMS'en wordt ook duurder he!

BTW: Het is Tommey_NL (en niet Tommy_NL) ;) Verschil moet er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sms wordt 28% duurder:-( en bellen in buitenland goedkoper. Op zich is 45 cent nog niet echt duur, maarja toch een piek he :-P Het was 35 centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 08:36

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 20:46:
Sms wordt 28% duurder:-( en bellen in buitenland goedkoper. Op zich is 45 cent nog niet echt duur, maarja toch een piek he :-P Het was 35 centjes.
ach die keren dat ik in het buitenland ben :P
zoals nu bv :P

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 09-05-2004 00:40 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 13:26
Ik kreeg vandaag mijn rekening (Free 40 abbo), nu staat er onderaan de volgende tekst:

"De tarieven van bellen in en naar het buitenland gaan per 7 juni aanstaande veranderen. Bellen in het buitenland wordt goedkoper, sms'en naar het buitenland wordt duurder. Bellen naar het buitenland wordt, afhankelijk van het land, goedkoper of duurder. Vanaf 15 mei aanstaande vindt u de nieuwe tarieven per land op www.orange.nl bij 'mijn Orange'.

Bij vragen over of bezwaren tegen deze tariefswijziging kunt u contact opnemen mer de klantenservice (1200 vanaf mobiel)."

Nu wil ik graag mijn abbo hierom opzeggen, maar ik weet niet of dat zomaar mogelijk is bij Orange, heb wel ff gezocht maar kan er niet veel duidelijks over vinden. Bij Vodafone kan het wel in ieder geval.

Dus mijn vraag is kan ik opzeggen???

[ Voor 3% gewijzigd door Master__R op 11-05-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Deze vraag is afgelopen week al voorbij gekomen (dacht een geheel topic), maar kan het niet vinden :). Misschien iemand wel met 1337 search skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Wooh, ik heb net even gebeld en je kan opzeggen!!!

Beter, zonder naheffing of iets dergelijks!

Brieven moet je sturen naar het adres op de factuur in Arnhem:
Orange Nederland BV
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

En er dan ff duidelijk je gegevens inzetten, waarom je opzegt (heel belangrijk!!!!) en een handtekening eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 15:03:
Wooh, ik heb net even gebeld en je kan opzeggen!!!

Beter, zonder naheffing of iets dergelijks!

Brieven moet je sturen naar het adres op de factuur in Arnhem:
Orange Nederland BV
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

En er dan ff duidelijk je gegevens inzetten, waarom je opzegt (heel belangrijk!!!!) en een handtekening eronder.
da's goed nieuws :)
vanavond zelf eens bellen, als ik rekening heb thuis :D

ook ff checken of je nummer wel kan houden voor portatie....en naar nieuw abo

[ Voor 8% gewijzigd door philipnorth op 11-05-2004 15:06 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
zou je ook op kunnen zeggen als je net 3 weken een abbo hebt en nog niet eens je eerste rekening hebt ontvangen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marici schreef op 11 mei 2004 @ 15:09:
zou je ook op kunnen zeggen als je net 3 weken een abbo hebt en nog niet eens je eerste rekening hebt ontvangen? :9
check je AV. als er niet in staat dat orange de prijzen mag verhogen, en ze doen het toch, dan mag je gewoon opzeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lang je niet voor de nieuwe voorwaarden hebt getekent.... JA! Het is heel simpel eenzijdige contractwijziging is gratis opzeggen of gratis overstappen naar prepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeroen1979
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

Heeft er iemand toevallig al een briefje gemaakt? Post dan aub ff een standaardbrief. Mijn creativiteit laat me een beetje in de steek :D.

En idd, nummerbehoud zou wel ideaal zijn! Wie weet al meer?

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of deze tariefswijziging ook geld voor orange free 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me vaag. Bijvoorbeeld als je net 3 weken een abbo hebt afgesloten van 1 of 2 jaar zodat je gratis een dure tel gratis krijgt en vervolgens zeg je je contract af. Heb je dan die telefoon gratis?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:22:
[...]

Lijkt me vaag. Bijvoorbeeld als je net 3 weken een abbo had met een dure tel die je gratis hebt omdat je een abbo voor 1 jaar of2 hebt afgesloten en je zegt vervolgens je contract af. Heb je dan die telefoon gratis?
da's dus ook de vraag die marici stelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Mijn brief:

Dhr. blaat
blablastraat 23
3453AA Bla Amsterdam

Orange Nederland NV
Postbus 5127
6802EC Arnhem

Amsterdam, 12 mei 2004.

Onderwerp: Opzegging Orange abonnement

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mededeling dat u per 7 juni 2004 de tarieven wijzigt van het bellen in en naar het buitenland en het sms’en in het buitenland, deel ik u hierbij mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst.

Daarom verzoek ik u vriendelijk mijn contract per 7 juni 2004 kosteloos te ontbinden, zoals dit in de algemene voorwaarden beschreven is.

Het gaat hierbij om het telefoonnummer 0654545444 met als klantnummer 1.123456789. Het gaat om een abonnement van het type Free €40.

Gaarne ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het verwerken van dit schrijven.

Afwachtend op uw reactie verblijf ik,

Hoogachtend,

Dhr. Blaat

Bijlage: kopie legitimatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:18:
Dat zou ik ook heel graag willen weten, (seaborg heeft net contract verlengt voor 2 jaar, maar is er eigenlijk achtergekomen dat hij meer belbundel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:18:
Bij mij stond het onder mijn factuur die ik vandaag kreeg. Dus wacht anders ff op je volgende factuur.

Lijkt me wel trouwens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:22:
[...]

Lijkt me vaag. Bijvoorbeeld als je net 3 weken een abbo hebt afgesloten van 1 of 2 jaar zodat je gratis een dure tel gratis krijgt en vervolgens zeg je je contract af. Heb je dan die telefoon gratis?
ja tuurlijk!
Zij wijzigen toch in eens het contract!

offtopic:
Zo heb ik ooit bij Libertel een abbo met een 'Motorola Timeport' afgesloten. Twee weken later kon ik het opzeggen door tariefswijziging en heb ik bij Telfort een nokia 3310 genomen... Goede tijden! :)

edit:
alletwee gratis dan he! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door rjongen op 11-05-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
*gaat zo de klantenservice maar eens even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net even mijn rekening erbij gepakt en het staat er inderdaad onder. Nu moet ik alleen even mijn contractovereenkomst erbij pakken en dan een mooi briefje opstellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Laatst online: 20-10-2024
Volgens mij kan dat ook gewoon over de telefoon hoor. Tenminste, twee jaar geleden toen ze hetzelfde geintje flikten kon dat wel.

Na een discussie met een belmiep daar;
- nee meneer, u betaald niets meer want uw maandelijkse belbundel blijft toch gelijk?
- als de belminuten duurder worden, ben ik toch eerder door mijn belbundel heen?
- ja maar, de belbundel wordt toch niet duurder?
- nee, en benzine is de afgelopen dre jaar ook niet duurder geworden, ik tank altijd voor 20 euro! ;)

nouja al met al mocht ik kiezen tussen op dat moment voordelig mijn contract een jaar verlengen, ik zou dan voordeliger een telefoon van ze kunnen krijgen, of mijn contrcat opzeggen. Heb voor dat laatste gekozen, kon zoals gezegd gewoon over de telefoon. Krijg een week later netjes een bevestiging per post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:26:
[...]Dat zou ik ook heel graag willen weten, (seaborg heeft net contract verlengt voor 2 jaar, maar is er eigenlijk achtergekomen dat hij meer belbundel wil.
http://www.orange.nl/mijn...q/abonnement_verhogen.php (moet je wel inloggen)
Ik bel elke maand meer dan mijn bundel. Kan ik mijn bundel verhogen?
Geen probleem. Eén telefoontje naar de klantenservice, 1200 met je mobiele telefoon of 06 28 500 777 met een vaste telefoon, volstaat.

Is je vraag nog niet beantwoord, laat het dan onze klantenservice weten. Bel 1200 met je mobiele telefoon (hiervoor geldt hetzelfde tarief als voor bellen naar een vast nummer), of 06 28500 777 met een vaste lijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Canard op 11-05-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Is het mogelijk je Orange abo nu op te zeggen en een week later gewoon weer een nieuw abo te nemen ? Eventueel met nummer behoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Lol, gewoon proberen je abo te dumpen doordat ze wat regels veranderen, gratis nog wel :D zou willen dat ik dat toen kon toen ik het wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb namelijk via die actie dat je orange free 20 kreeg voor 0 euro per maand door een cash back actie, als ik dus per die juni kan opzeggen zou dat betekenen dat ik alle ontvangen vergoeding gewoon kan houden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt geen nummerbehoud hebben als je binnen dezelfde provider blijft (tenzij je prepay doet geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Pizzaman schreef op 11 mei 2004 @ 15:43:
Is het mogelijk je Orange abo nu op te zeggen en een week later gewoon weer een nieuw abo te nemen ? Eventueel met nummer behoud ?
da's mijn intentie ook, want ik heb echt geen problemen met orange verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 00:02
Nummerbehoud zal denk ik niet gaan; maar een nieuw abo openen zou in principe geen problemen moeten opleveren.

Trouwens best wel raar; ik heb vorige week naar de klantenservice gebeld met de melding die in het andere topic stond ([rml][ Orange] Nieuwe tarieven?[/rml]) en toen wisten ze helemaal van niks. Ben toen een paar uur later teruggebeld (vind ik wel service) dat het klopte maar dat opzeggen niet ging. Ga het toch maar eens proberen; ga ik gelijk voor een cashdeal.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
ik denk dat ik vandaag nog naar de Orange Shop ga.
Kijk ik eerst of in de contracten de nieuwe prijzen al staan.
Zo nee, dan neem ik een contract met een relaxt mobieltje.
Die ik morgen weer afzeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat het nog niemand duidelijk is of je op mag zeggen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 15:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Krypt schreef op 11 mei 2004 @ 15:49:
Nummerbehoud zal denk ik niet gaan; maar een nieuw abo openen zou in principe geen problemen moeten opleveren.

Trouwens best wel raar; ik heb vorige week naar de klantenservice gebeld met de melding die in het andere topic stond ([rml][ Orange] Nieuwe tarieven?[/rml]) en toen wisten ze helemaal van niks. Ben toen een paar uur later teruggebeld (vind ik wel service) dat het klopte maar dat opzeggen niet ging. Ga het toch maar eens proberen; ga ik gelijk voor een cashdeal.
Dat topic bedoelde ik dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net ook even de klantenservice gebelt (voor iemand anders) en die knakker vertelde mij dat het in de voorwaarden staat dat zij bepaalde tarieven kunnen veranderen....

Ik heb hier niet de voorwaarden bij de hand, maar misschien dat iemand daar eens naar kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de klanteservice aan de lijn. Ze doen wel wat moeilijk.

Hun argument :

SMS'en in het buitenland is een service en als je d'r geen gebruik van maakt is 't ook geen geldig argument om op te zeggen. Heb het argument van enkelzijdige contract wijziging aangekaart en 't moest ff worden nagevraagd.

Goed, dat duurde dus heel erg lang. Ik moet na 7 juni contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat dan de stand van zaken is, omdat dan pas de tariefswijzigingen ingaan.

Beetje onzinnige info dus...

Nou ja, morgen maar ff verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de consumentenbond aan de telefoon gehad en als de stijging van de kosten niet hoger is dan de inflatie (3%)dan kan je niets ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 20:46:
Waar haal je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:12:
Net de consumentenbond aan de telefoon gehad en als de stijging van de kosten niet hoger is dan de inflatie (3%)dan kan je niets ondernemen.
SMS'en wordt 28% duurder, iets meer dan de inflatie dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:06:
Heb nu de klanteservice aan de lijn. Ze doen wel wat moeilijk.

Hun argument :

SMS'en in het buitenland is een service en als je d'r geen gebruik van maakt is 't ook geen geldig argument om op te zeggen. Heb het argument van enkelzijdige contract wijziging aangekaart en 't moest ff worden nagevraagd.

Goed, dat duurde dus heel erg lang. Ik moet na 7 juni contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat dan de stand van zaken is, omdat dan pas de tariefswijzigingen ingaan.

Beetje onzinnige info dus...

Nou ja, morgen maar ff verder.
Ik vind dit wel een beetje een kutargument: bellen met je mobiele telefoon is ook een service, een dienst dus. Een dienst waar je ook goed voor betaalt. Dus gaan ze dit argument ook gebruiken wanneer ze de tarieven voor binnenland gaan verhogen? :?

Niet dat ik mijn contract ga opzeggen, maar toch blijf ik dit een klote-argument vinden. SMS'en in het buitenland is 'part of the deal' (van hun dienstverlening dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

rjongen schreef op 11 mei 2004 @ 15:50:
Waarschijnlijk mag je je mobieltje dan ook meteen inleveren, dan wel de aanschaf kosten betalen. Jammer, dat geintje gaat dus niet op!
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:06:
larie koek van de helpdesk. Heb je het niet opgezegt ruim voor die tijd, dan blijkt dus dat je accoord gaat met die wijzigingen..

Algemene opmerking
Ik heb het idee dat je sowiso niet echt in je recht staat bij dit soort tariefswijzigingen als je er nauwelijks gebruik van maakt. Een internationaal rijdende vrachtwagen chauffeur die zijn abo heeft gekocht vanwege de lagere kosten in het buitenland heeft recht op een opzegging. Maar als je maar 1 keer per jaar naar het buitenland gaat en nauwelijks belt heb je nauwelijks een poot om op te staan.

Sowiso loop je volgens mij de kans ofdat je je mobieltje kwijt raakt met de kans dat je gebruiks kosten moet betalen, ofwel dat je nog extra kosten moet betalen die je anders middels je abo betaald had, mits je je abo binnen een jaar van afsluiten en aanschaf van het mobiel opzegt.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 11 mei 2004 @ 16:22:
[...]
Algemene opmerking
Ik heb het idee dat je sowiso niet echt in je recht staat bij dit soort tariefswijzigingen als je er nauwelijks gebruik van maakt. Een internationaal rijdende vrachtwagen chauffeur die zijn abo heeft gekocht vanwege de lagere kosten in het buitenland heeft recht op een opzegging. Maar als je maar 1 keer per jaar naar het buitenland gaat en nauwelijks belt heb je nauwelijks een poot om op te staan.
Als ik kijk naar hoeveel smsjes mijn zusje stuurt op vakantie dan vind ik wel dat zij het recht heeft om op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

rjongen schreef op 11 mei 2004 @ 15:50:
Dat gaat niet op aangezien jij voor de nieuwe AV tekent en niet voor de oude.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Beetje vaag dat degenen die de klantenservice gebeld hebben zeggen dat je niet kan opzeggen of dat ze het niet weten.

Ik bel en vroeg of ik kon opzeggen omdat de tarieven veranderen voor het bellen in en naar het buitenland en het sms'en."

En die gozer daar zegt meteen, "ja, dat kan. Je moet even een brief sturen naar het adres wat op de factuur staat en dan duidelijk daarin zetten dat je opzegt vanwege de tariefswijziging."

Dus vroeg ik of ik dan geen naheffing kreeg omdat mijn abonnement pas afliep in Februari 2005.
"Nee, dat maakt niets uit."

Dus ik heb mijn brief al op de post gedaan, ik zal ook aan het eind van de week even bellen of de brief is aangekomen en of deze geaccepteerd is.

Uiteraard zal ik dat hier even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 00:02
Ik ga volgende week je brief aanpassen en ook op de bus doen; kijken wat eruit komt.. niet geschoten is altijd mis..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Ik heb al een hele tijd Orange. En al meerdere wijzingingen gehad. Echter gingen die allemaal pas in na een verlenging. Tot die tijd bleven de oude voorwaarden gelden.

Zou me niet verbazen als ze dat nu weer doen. En dan kun je niet opzeggen. En dan bovendien lijkt het wel mode om abbonementen snel op te zeggen als er ook maar 1 ding wijzigd... vind dat persoonlijk een slechte zaak, daardoor worden abbonementen indirect ook duurder i.m.h.o.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
FastBunny schreef op 11 mei 2004 @ 17:14:
Ik heb al een hele tijd Orange. En al meerdere wijzingingen gehad. Echter gingen die allemaal pas in na een verlenging. Tot die tijd bleven de oude voorwaarden gelden.

Zou me niet verbazen als ze dat nu weer doen. En dan kun je niet opzeggen. En dan bovendien lijkt het wel mode om abbonementen snel op te zeggen als er ook maar 1 ding wijzigd... vind dat persoonlijk een slechte zaak, daardoor worden abbonementen indirect ook duurder i.m.h.o.
De reden dat ik wil opzeggen is omdat ik momenteel toch een telefoon heb van me werk, met Orange vaak geen bereik heb in buitengebieden (ben koerier) en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 17:20:
[...]

De reden dat ik wil opzeggen is omdat ik momenteel toch een telefoon heb van me werk, met Orange vaak geen bereik heb in buitengebieden (ben koerier) en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)
Als je niet ermee belt is het logisch dat je rekeningen hetzelfde zijn, zijn namelijk je maandelijkste kosten gewoon ;) Dan zal eronderaan ook staat dat je nog x aantal belminuten hebt ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Duh, maar ik bedoel dat ik een abbp heb van €40 en betaal iedere maand rond de €60... Maar ja, hoe moet ik bewijzen dat ik dat niet gebeld heb.
Er staat dan ook nog bij dat ik zo'n 3 tot 4 uur heb gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:12:
Ik vraag me ook af waar ze die 3% vandaan halen. Kijk maar eens naar het persbericht:
De prijs van een sms verzenden met Orange Free vanaf je vakantie-adres is verhoogd naar 0,45 euro, wat nog steeds het laagste tarief in de markt is.
En op de Orange website staat momenteel dus:
sms-berichten versturen € 0,35
Oftewel, 28,5% stijging van de kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk

Tuk

Ik heb net gebelt naar de klantenafdeling en kunt kosten loos opzeggen van het contract. Ze boden mij meteen een mooie deel ik de schoenen om me te paaien voor nog een jaartje

Je kunt dus gewoon opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Hier stond iets wat een beetje offtopic was.

[ Voor 73% gewijzigd door renzo4000 op 11-05-2004 19:37 . Reden: offtopic ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 17:20:
en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)
Op de Orange website vind je toch echt, na in te loggen, al je rekeningen in PDF formaat met specificatie. Dit is dus geen excuus imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 19:23:
Ik heb net gebelt naar de klantenafdeling en kunt kosten loos opzeggen van het contract. Ze boden mij meteen een mooie deel ik de schoenen om me te paaien voor nog een jaartje

Je kunt dus gewoon opzeggen
Tuk, heb je wellicht de naam van de persoon die je dat vertelde? Zou je dat wellicht even kunnen mailen naar mij? Zou super zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk

Tuk

sorry, heb geen naam. Heeft hij wel gezegt maar weet het niet meer. Hij was er ook niet blij mee maar zij dat het gewoon mogelijk was. Ik persoonlijk heb een hoop problemen gehad met orange en wil er graag van af. Zit nu al 3 jaar bij hun en het gaat er alleen maar op achter uit.

De Meneer van de klantensurvice zij dat je gewoon een brief moet sturen naar
Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

dit is gewoon het adres wat boven je rekening staat. Als je het in je brief aangeeft blijven je bel minuten die je overhebt gewoon bestaan op je sim kaartje wat dan een pre pay kaart wordt

heb al heel wat maten van me gebelt dat het mogelijk is om je abbo kosteloos op te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk

Tuk

Heb nog een keer gebelt. Als je de naam wil hebben moet je me even mailen boffers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuk, kun je mij wellicht mailen op xxx

kan jouw mail adres vreemd genoeg niet vinden :)

Mail adres inmiddels weer ff weggehaald :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 20:01:
Heb nog een keer gebelt. Als je de naam wil hebben moet je me even mailen boffers
Zou je mij ook kunnen mailen (profile)?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
als iemand ook mij even zou kunnen mailen, heel graag :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
Zojuist mijn tweede poging gewaagd om duidelijkheid hieromtrent te krijgen; aanstaande vrijdag worden de officiele richtlijnen intern verspreid, dus vrijdag kan de klantenservice meer vertellen. zorg er wel voor dat je brief voor 7 juni binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 17:45:
[...]

Ik vraag me ook af waar ze die 3% vandaan halen. Kijk maar eens naar het persbericht:

[...]

En op de Orange website staat momenteel dus:

[...]

Oftewel, 28,5% stijging van de kosten ;)
De prijs van een sms verzenden met Orange Free vanaf je vakantie-adres is verhoogd naar 0,45 euro, wat nog steeds het laagste tarief in de markt is.

Met andere woorden, ze hanteren gewoon hetzelfde tarief als bijvoorbeeld telfort. Leuk hoor die marktconform prijzen, vraag me af of tele2 geen goedkopere tarieven heeft. Waarom moeten al die prijzen nou naar elkaar groeien, je moet je toch onderscheiden als bedrijf. Is hetzelfde dat smsn tot voor kort altijd tussen 20 en 23 cent zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik mijn brief naar toe kan faxen? Ik kan nergens een faxnummer vinden van Orange. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ook dus gebeld
heb een naam, en ja je kunt opzeggen :)

maar idd, vrijdag ff verifieren, over dat kosteloos enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Al met al het is mogelijk om kosteloos op te zeggen en geen maandelijkse kosten meer te betalen, en dus bijvoorbeeld over te stappen naar een andere provider.

Orange begint me namelijk redelijk uit de strot te hangen...

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Kun je mij die naam ff mailen?

Heb de brief al gestuurd maar ff voor achter de hand?

Mail: master__r26(apendingetje)hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 11 mei 2004 @ 21:28:
ook dus gebeld
heb een naam, en ja je kunt opzeggen :)

maar idd, vrijdag ff verifieren, over dat kosteloos enzo :)
Ik heb eigenlijk niet veel te klagen over Orange, valt ook beetje op als je dan 2 dagen na opzeggen weer een nieuw abbo'tje afsluit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
als ik het opzeg sluit ik bij orange geen nieuw abo meer af. morge maar ff die brief op de post doen dan :)

maar het maakt verder niet uit hoe lang je abo nog zou duren?

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:05
Positief jongens!

Zeg tuk, zou jij mij ook die naam van die persoon willen mailen? Kan ik namelijk ook m'n contract gewoon opzeggen. Hehehe heerlijk ;)

vncnt@gmx.net

Merci! Ik zal dit topic blijven volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mij ook?
l.ridder@multiweb.nl
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
dit gaat ze veel klanten kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Laatst online: 31-07-2022
Snap het ook niet helemaal. Orange is de enige die gewoon alles in 1 heeft, zonder 10 miljard verschillende abo-vormen die je proberen te verleiden voor het zoveelste mobieltje waar je eigenlijk alleen maar mee belt, en de rest niet gebruikt.
(tenzij je nog een puber zonder eigen identiteit bent).

Maar om op je vraag terug te komen:

Je kunt alleen opzeggen als ze zonder jou te informeren de tarieven verhogen.
Dat is al eens gebeurt bij Vodafone en T-mobile, en dat heeft ze destijds een hoop klanten gekost.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Sjo

Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 19:53:
Als je het in je brief aangeeft blijven je bel minuten die je overhebt gewoon bestaan op je sim kaartje wat dan een pre pay kaart wordt
Ik ben ook van plan mijn Orange abbonement op te zeggen. Maar je mag dus je beltegoed op je simkaart houden als je dit aangeeft in je opzegbrief en anders wordt de sim kaart gewoon inactief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Ik heb inmiddels ook de bevestiging van een medewerkster dat mijn contract per 07-06 kosteloos beeindigd mag worden. Ik heb in ieder geval haar naam genoemd in mijn opzegbrief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Sjo schreef op 11 mei 2004 @ 23:04:
Ik ben ook van plan mijn Orange abbonement op te zeggen. Maar je mag dus je beltegoed op je simkaart houden als je dit aangeeft in je opzegbrief en anders wordt de sim kaart gewoon inactief??
Je mag NIET omzetten naar prepay, je beltegoed vervalt volledig en je krijgt idd een inactieve sim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:55
TweakersOnly schreef op 11 mei 2004 @ 23:44:
[...]
Je mag NIET omzetten naar prepay, je beltegoed vervalt volledig en je krijgt idd een inactieve sim. :)
Heb je daar een bron voor? zou betekenen dat ik geen nummerbehoud kan toepassen. Trouwens ik betaal voor mijn tegoed, wil dat gewoon op kunnen maken zonder verdere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
amokjeeh schreef op 12 mei 2004 @ 00:04:
Heb je daar een bron voor? zou betekenen dat ik geen nummerbehoud kan toepassen. Trouwens ik betaal voor mijn tegoed, wil dat gewoon op kunnen maken zonder verdere kosten.
Bron == medewerkster Klantenservice. Ik heb het trouwens niet gehad over nummerbehoud, ik heb enkel gezegd dat je NIET mag omzetten naar Orange Prepaid.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.