[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:50:
Misschien een domme vraag maar ik waag het toch hem te stellen :o

Ik heb een brief gebruikt die in deze topic stond, hierin stond het volgende vermeld:

"Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider is aangevraagd. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd."

Betekent dit nu dat ik omgezet wordt naar een Orange ready pre paid of niet? Zo niet, wat is het verschil en zou ik dit nog kunnen wijzigen aangezien ik op de 6e mijn nieuwe maand in gaat en ik dit beltegoed graag nog op wil maken.
Nope, dan had je dat er bij moeten vermelden!

Misschien moet je de klservice ff bellen, kijken wat ze dr van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
Rekkie schreef op 02 juni 2004 @ 16:20:
Ik ben ook nog van plan om op te zeggen.

Tot wanneer kan ik dit doen?
Ik heb ergens gelezen dat dit tot 1 maand na de wijziging kan.
Is dat juist of ben ik in de war met een andere provider?
Voor 7 juni a.s. moet de brief binnen zijn!
Daarnaast moet in de brief voor 21 juni je abonnement beëindigd zijn. Dus je hebt na 7 juni nog 2 weken de tijd om iets anders te regelen. Het staat ook al wel eerder in de thread, dus ik hoop dat dit de laatste keer is dat het herhaald moet worden.

Na 7 juni gaat het waarschijnlijk niet meer lukken, want je hebt meer dan een maand de tijd gehad om een brief te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rclahsen schreef op 02 juni 2004 @ 17:30:
[...]

Voor 7 juni a.s. moet de brief binnen zijn!
Daarnaast moet in de brief voor 21 juni je abonnement beëindigd zijn. Dus je hebt na 7 juni nog 2 weken de tijd om iets anders te regelen. Het staat ook al wel eerder in de thread, dus ik hoop dat dit de laatste keer is dat het herhaald moet worden.

Na 7 juni gaat het waarschijnlijk niet meer lukken, want je hebt meer dan een maand de tijd gehad om een brief te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mijn brief gaat morgenochtend op de bus. De jongen van de klantenservice (die ik maar ff belde, mevrouw Luilak meende dat het wel met bellen overgezet kon worden :Y) ) was niet bepaald te spreken over mijn 'overstappen want de smsjes worden duurder'.... :P >:)

Ala, ik ga naar Orange Ready, en ik ga een nieuw abbo afsluiten... wslk niet bij Orange meer.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Kreeg gisteren een brief:

[halfquote]
Uw abbo wordt omgezet naar Ready blabla
[...]
Omdat we blij zijn dat u weer voor Orange heeft gekozen krijgt u van ons € 5,= op uw Ready erbij :+
[/halfquote]

Iig vanaf de 7e ff bellen als een gek om de ± € 150,= die er nog staat op te maken. FF met Noorwegen aan de telefoon dan maar.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:41
Roeligan schreef op 03 juni 2004 @ 08:19:
Kreeg gisteren een brief:

[halfquote]
Uw abbo wordt omgezet naar Ready blabla
[...]
Omdat we blij zijn dat u weer voor Orange heeft gekozen krijgt u van ons € 5,= op uw Ready erbij :+
[/halfquote]

Iig vanaf de 7e ff bellen als een gek om de ± € 150,= die er nog staat op te maken. FF met Noorwegen aan de telefoon dan maar.
Wanneer had je hem verstuurd ... want ik heb na een dikke week nog niets binnen en wil nu toch onderhand wel een nieuw abbootje afsluiten.

Net de bevestiging binnen, om 18.00 's-avonds lang leven de TPG, maar bij mij zijn ze denk ik minder blij dat ik voor Orange Ready heb gekozen want van 5 € gratis beltegoed geen melding gemaakt, maar ga er vanuit dat dat wel goed komt.

Telfort here I come

[ Voor 19% gewijzigd door Roynaldinho op 03-06-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

hmz ik ga morgen dan maar de brief posten, moet nog wel lukken dacht ik zo.
Ik wil dus de free30 omzetten in een pre paid.
Daarna wil ik eigenlijk wel weer orange, vooral vanwege het feit dat je je beltegoed altijd meeneemt naar de volgende maand.
Maar je kan dus niet na het omzetten van free30 naar pre-paid gelijk een nieuw orange abonnement nemen? Vanwege het feit dat je eerst 3 maanden moet wachten voordat je weer een abonnement bij orange aan kan vragen?
Dus ik zou het zo kunnen doen.
-omzetten van free30 naar pre-paid, behoud van nummer en beltegoed
-3 maanden bellen met pre-paid
-ergens een orange aanbieding scoren, en dan het nummer van pre-paid behouden.

Als je dus niet 3 maanden wil wachten kan je ook tijdens het huidige abonnement een nieuwe afsluiten bij orange, dus voordat je em opzegt/omzet?
Maar dan zit je dus nog met je pre-paid BTG.
Of kan het ook zo free30 omzetten --> prepaid met behoud BTG en nummer --> ondertussen nieuwe abo aanvragen orange --> BTG en nummer van pre-paid omzetten naar nieuwe abo.

Anyway, ik denk dat ik voor het eerste "plan" ga, dan heb ik nog 3 maanden de tijd om een leuke aanbieding te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte update:
Afgelopen vrijdag ook bevestiging gekregen, wordt per 7 juni overgezet naar Ready. No sweat dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de bel company is nu een mooie aanbieding, en je hoeftniet bang te zijn dat je die morgen al in huis hebt, want ze zijn nogal sloom. Kan wel een maand duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Roeligan schreef op 03 juni 2004 @ 08:19:
waarom? take it easy, en gebruik het gewoon normaal. Je hebt er toch zelf voor betaald? Waarom alles in een keer opmaken? Ready blijft ook onbeperkt geldig hoor.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:45

Mfpower

In dubio

admiral schreef op 03 juni 2004 @ 09:18:
...
Als je dus niet 3 maanden wil wachten kan je ook tijdens het huidige abonnement een nieuwe afsluiten bij orange, dus voordat je em opzegt/omzet?
Maar dan zit je dus nog met je pre-paid BTG.
Of kan het ook zo free30 omzetten --> prepaid met behoud BTG en nummer --> ondertussen nieuwe abo aanvragen orange --> BTG en nummer van pre-paid omzetten naar nieuwe abo.
Ik ga voor dit plan. Ik hoop dat het werkt. Orange zal je niet weerhouden een nieuw abo af te sluiten denk ik zo. Ik weet niet of ze het nummer van m'n BTG ook werkelijk over willen zetten. Maar als ze dat niet doen heb ik pech. Ik ga geen 360 euro of een nokia 6230 laten lopen...

Ik heb alleen geen bericht gehad. Vorige week m'n brief verstuurd (donderdag dacht ik) maar gisteren wist de klantenservice van niets. Als ze morgen nog niets weten dan nog maar een brief versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:05

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:56:
[...]

Nope, dan had je dat er bij moeten vermelden!

Misschien moet je de klservice ff bellen, kijken wat ze dr van zeggen.
Ik heb ze dus ook gebeld. Wordt morgen ontkoppeld.. Ben benieuwd of ze dan mijn abbo naar een ready zetten. Hou jullie op de hoogte!!!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 09:31:
Korte update:
Afgelopen vrijdag ook bevestiging gekregen, wordt per 7 juni overgezet naar Ready. No sweat dus...
Wanneer is jouw brief de deur uit gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.s wie zou er in samenwerking met mij en hopelijk nog een boel andere een topic maken over gratis abbo's. Als iemand dan iets vindt dat die dit dan in een bepaald vast topic post.

zo hoef je niet altijd alle topics bij te houden, want dat telecomvergelijker werkt ook voor geen meter. Staat belcompany niet eens in. (nu dan wel in hun forums, maar dat heeft ook even mogen duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 13:25
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 11:42:
P.s wie zou er in samenwerking met mij en hopelijk nog een boel andere een topic maken over gratis abbo's. Als iemand dan iets vindt dat die dit dan in een bepaald vast topic post.

zo hoef je niet altijd alle topics bij te houden, want dat telecomvergelijker werkt ook voor geen meter. Staat belcompany niet eens in. (nu dan wel in hun forums, maar dat heeft ook even mogen duren)
erg goed idee, want ik ben die van debitel (jaar geleden) misgelopen en dat koste me een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Mijn brief is dik 2 weken geleden de deur uitgegaan.

Ik wil zo snel mogelijk een ander toestel. Mijn Orange SPV is brak dus nw toestel bij nwe provider. En dan vindt ik het zonde om alles te laten staan :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een reactie gehad op mijn brief 7 juni word me abo omgezet in pre paid en ik krijg nog 5 euro kado omdat ik bij orange blijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fortfort Ik heb m'n brief 24 mei op de bus gedaan, heeft kleine twee weken geduurd voordat ik de bevestiging had. Brief is overigens niet aangetekend verstuurd. Maar ik heb na een paar dagen even gebeld of 'ie binnen was gekomen, dat was 'ie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had mijn brief trouwens een week geleden verstuurd ( wel aangetekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 07:05

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

7 juni wordt mijn abo omgezet. Ben benieuwd of ik nog 40 euro moet betalen want op 6 juni gaat mijn nieuwe bundel in. Ik hou jullie op de hoogte!!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb nog steeds niks gehoord :/

Slecht teken? ;(

Edit:
Gebeld met 1200 en ik kreeg te horen dat ik 7 juni overga naar Ready dus pre-paid, alleen nog wel 30 euro betalen maar dat wordt dan dus beltegoed dus wel O.K., niks over 5 euro extra :? :X

[ Voor 66% gewijzigd door aKra op 03-06-2004 18:23 ]

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 03 juni 2004 @ 18:13:
Ik heb nog steeds niks gehoord :/

Slecht teken? ;(

Edit:
Gebeld met 1200 en ik kreeg te horen dat ik 7 juni overga naar Ready dus pre-paid, alleen nog wel 30 euro betalen maar dat wordt dan dus beltegoed dus wel O.K., niks over 5 euro extra :? :X
Same for me, heb ook gebeld, gaat de 7de geregeld worden. Maar kost inderdaad 1 maand abbo voor mij ,,, ok de 6de. niks aan te doen, maakt eigenlijk ook niks uit wordt toch prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mijn telefoon is net stuk gegaan :(. Nu kan ik opzeggen lees ik hier, maar ga morgen eens wat anders proberen.

Even opbellen met orange service line met de melding dat ik misschien (kosteloos) wil opzeggen vanwege de nieuwe tarieven. Uiteraard kan een nieuw telefoontje (nokia 6320) een hoop goed maken m.b.t. het vertrouwen in Orange en dan blijf ik dus graag.

Bij dutchtone werkte dit altijd prima en ik ga het zeker even morgen proberen :)

[ Voor 144% gewijzigd door We Are Borg op 03-06-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

We Are Borg schreef op 03 juni 2004 @ 19:59:
Mijn telefoon is net stuk gegaan :(. Nu kan ik opzeggen lees ik hier, maar ga morgen eens wat anders proberen.

Even opbellen met orange service line met de melding dat ik misschien (kosteloos) wil opzeggen vanwege de nieuwe tarieven. Uiteraard kan een nieuw telefoontje (nokia 6320) een hoop goed maken m.b.t. het vertrouwen in Orange en dan blijf ik dus graag.

Bij dutchtone werkte dit altijd prima en ik ga het zeker even morgen proberen :)
why not, geef het een kans,
ik ga wel mijn abo opzeggen, ik ga naar t-mobile toe.
Ben absoluut niet te vreden.
Slechte geluidskwaliteit in huis :(
Tarieven kloppen bij mij nooit :(
ect ect ect. Ben ik denk jullie nog op tijd al gooi ik morgen de brief door de bus?

Edit : eerder gaf ik nog aan dat ik best tevreden was met orange, nou na mijn laatste rekening niet meer, ik weet niet wat ze gedaan hebben maar ik kan onmogelijk 80 euro (van een orange20 abo) verbeld hebben :(

[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 03-06-2004 20:25 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
netblade schreef op 03 juni 2004 @ 20:14:
[...]

... ben ik denk jullie nog op tijd al gooi ik morgen de brief door de bus?...
Tuurlijk ben je op tijd, je maakt toch voor de tariefswijziging bekend dat je ermee wilt nokken? :9 Nou, ze gaan echt niet weigeren, ze moeten wel anders moet je er even druk achter zetten, voortdurend klantenservice lastig vallen. Heb ik namelijk ook gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne 20 mei verstuurd vandaag pas de besvestiging binnen gekregen dat ie wordt stop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Hmmz wat nou al eis ik dat ik een nieuwe gsm wil? Ik zie zo'n spv wel zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
netblade schreef op 03 juni 2004 @ 21:23:
Bel ze! :Z

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

bellen? wtf ik ben al door die buitenland grap door me belbundel heen van 30 euro :P ik ga wel ffies naar leiden morgen, orange shop overvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Beetje off-topic maar wel het noemen waard: die SPV is ronduit K.U.T. (niet gaan schelden nou: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend). :P Ik had em aan een oom van me aangeraden, en heb hem samen met hem gekocht, de 200 versie, de duurste dus met BT etc. Ik heb hem helemaal ingesteld en ermee gespeeld een paar dagen, en hij heeft hem nog geen 2 weken gehad.... en toen heeft z'n vrouw hem terug gebracht naar de winkel, want hij had hem al bijna tegen de muur gegooid... :D

Maar echt: hij werkt zo omslachtig en je moet zo zoeken naar functies.... net een doolhof. Hij werkt niet volgens intuitie, en das erg lastig, daar kom je nog wel achter! Functies die hij biedt zijn top, maar de uitwerking is belabberd. :/ (heb zelf de P900 en dat verschil is in lichtjaren niet uit te drukken, dat werkt dan zo heerlijk als je de SPV in de hand hebt gehad). :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds off topic:

Ik heb een e-100 spv maar ik moet zeggen dat als je idd iemand een spv in zn handen drukt dat je bijna altijd hoort dat ze er niks van snappen... Ik zou nu geen ander toestel meer willen, maar het is toch ff wennen inderdaad, een ook die kleine kinderziekten die niet heel erg zijn, maar wel irri. Bijv bij de e-200 dat de batterij zo snel leeg raakt doordat ie naar de sd kaart blijft zoeken....(dat ze zoiets niet ontdekken bij de ontwikkeling van de software..) of bij de e100 dat mediaplayer zo lang duurt met laden. MMS opstellen blijft hangen, zandlopertje dat net in beeld komt als de telefoon gaat waardoor je niet kan opnemen....etc

Maar verder een top telefoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:05:
Nog steeds off topic:

Ik heb een e-100 spv maar ik moet zeggen dat als je idd iemand een spv in zn handen drukt dat je bijna altijd hoort dat ze er niks van snappen... Ik zou nu geen ander toestel meer willen, maar het is toch ff wennen inderdaad, een ook die kleine kinderziekten die niet heel erg zijn, maar wel irri. Bijv bij de e-200 dat de batterij zo snel leeg raakt doordat ie naar de sd kaart blijft zoeken....(dat ze zoiets niet ontdekken bij de ontwikkeling van de software..) of bij de e100 dat mediaplayer zo lang duurt met laden. MMS opstellen blijft hangen, zandlopertje dat net in beeld komt als de telefoon gaat waardoor je niet kan opnemen....etc

hmmz neem wel wat legitimatie mee voor het geval dat, iig het abo wat ik op wil zeggen is een zakelijk abo (wordt vergoed door mijn mede venoten) dus wellicht omdat ik een zaak heb ;) gaan ze wat makkelijker doen, anders schaf ik gewoon een prive abo aan. iig goedkoper dan een pda en gsm los kopen, ik denk namelijk dat ik een pda telkens vergeet omdat die zo groot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:05:
Nog steeds off topic:

En juist zulke dingen irriteren me mateloos, dan werk ik liever nog wat harder en geef ik dan graag meer uit om me nadien niet te hoeven irriteren. :) Heb je P900 al es in je handen gehad? Werkt toch erg prettig vind je niet? (Bijna) alles zit daar waar je het het eerst zoekt, erg mooi is dat; alles is logisch opgebouwd.

[On-topic]
Ik heb trouwens ook de bevestiging van Orange binnen gekregen, en ik word de 7e ook omgezet. Ik heb er goeie redenen voor, want ik ben best lang in de VS elk jaar (1,5 - 2 maanden ongeveer) en bellen daar wordt echt vet duurder. :/ Wel jammer, want Orange op zich bevalt me prima. Dat heb ik ook aangegeven in mijn opzegbrief, dat ik hun niet slecht vindt, maar dat ik toch (voor nu in elk geval) een andere oplossing (lees: provider) moet zoeken voor mijn buitenlandse reisjes. Elke andere is goedkoper nu zowat, in elk geval KPN en Vodafone. Waarom zouden ze deze stap gezet hebben? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Lees mijn post eens terug ;). Ik heb mijn opzeg brief klaar liggen en ga morgen bellen. Krijg ik de telefoon, dan blijf ik. Niet, dan gaat de brief aangetekend de deur uit en neem ik een andere provider waardoor ik toestel toch gratis krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik zal blij zijn als ik van mn SPV af ben. Ik heb de gewone SPV. De e100 en vooral de e200 zi8jn best te doen. De mijne geeft af en toe spontane resets enzo. Verder zal ik wel een hoop functionaliteit missen strax :'(

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mbvisiontt schreef op 03 juni 2004 @ 23:46:
[...]

En juist zulke dingen irriteren me mateloos, dan werk ik liever nog wat harder en geef ik dan graag meer uit om me nadien niet te hoeven irriteren. :) Heb je P900 al es in je handen gehad? Werkt toch erg prettig vind je niet? (Bijna) alles zit daar waar je het het eerst zoekt, erg mooi is dat; alles is logisch opgebouwd.

[On-topic]
Ik heb trouwens ook de bevestiging van Orange binnen gekregen, en ik word de 7e ook omgezet. Ik heb er goeie redenen voor, want ik ben best lang in de VS elk jaar (1,5 - 2 maanden ongeveer) en bellen daar wordt echt vet duurder. :/ Wel jammer, want Orange op zich bevalt me prima. Dat heb ik ook aangegeven in mijn opzegbrief, dat ik hun niet slecht vindt, maar dat ik toch (voor nu in elk geval) een andere oplossing (lees: provider) moet zoeken voor mijn buitenlandse reisjes. Elke andere is goedkoper nu zowat, in elk geval KPN en Vodafone. Waarom zouden ze deze stap gezet hebben? :?
Uhm bellen wordt juist goedkoper en men komt op een lijn voor wat betreft andere providers hun sms-tarieven....dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

zo vanmorgen ook op de post gedaan, niet aangetekend, maar komt wel goed hoop ik :)
Ik heb die standaard brief gebruikt die hier gepost was, thanks voor dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus begin mei een nieuw abo afgesloten bij Orange, welke direct is ingegaan. Mijn contract bij Vodafone liep nog enkele maanden door ivm. opzegtermijn. Voor het Vodafonenummer heb ik nummerportering aangevraagd naar Orange. Nu blijkt die nummerportering en de opzegging bij Vodafone door Orange nog niet verwerkt te zijn. Hoe kan ik nu van mijn Orange abo af, terwijl ik wel mijn oude nummer (van Vodafone) wil behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mits ie voor 5 mei is afgesloten, kun je hem opzegegn moet je wel snel wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem op 8 mei afgesloten, kan het dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 10:50:
ik heb hem op 8 mei afgesloten, kan het dan niet?
Je weet toch voor welke tarieven je getekend hebt? De oude tarieven --> je kunt opzeggen. De nieuwe tarieven --> je kunt niet opzeggen.

Ze reageren overigens errug snel bij Orange wat betreft de opzeggingen. Vorige week heb ik de mijne aangetekend verstuurd en gisterenochtend lag de bevestiging in de bus. En dat met een feestdag ertussen.... (Zou haast spijt gaan krijgen zeg....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Roeligan schreef op 04 juni 2004 @ 08:10:
Ik zal blij zijn als ik van mn SPV af ben. Ik heb de gewone SPV. De e100 en vooral de e200 zi8jn best te doen. De mijne geeft af en toe spontane resets enzo. Verder zal ik wel een hoop functionaliteit missen strax :'(
Yep, kloteding is het. En dan te bedenken dat ik er vorige jaar zo blij mee was. :) De mijne reset zich gemiddeld zo'n 1 a 2 keer per dag. Heb je allang geen telefoon meer gehad, denk je even kijken, blijkt dat ie weer op pincode invoeren staat. :( Voor mij dus geen SPV meer, volgende wordt de P900 of S700. Moet nog eens ffkes kijken wat ik ga nemen

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

ff gebeld met KS, in systeem staat al dat het gemigreerd wordt, dus gewoon ff bellen als je geen brief hebt...

en tegelijk dinsdag het gratis orange 30 abo genomen (de schaamte hehe maarja student), net een bevestigingsmailtje gehad dat het doorgaat

maar: kun je nummerprotering ook op een veel later tijdstip aanvragen bij orange (2 mnd later)?

ik wil dan op vakantie met mijn ready kaart, en als ik terugkom mijn ready nr porteren op het nieuwe orange free 30 abo.... (evetueel via u-bocht contructie: porteren naar andere SP op prepaid, vervolgens terugporteren naar orange free 30); wie o wie??

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42
Heb net 't topic eventjes doorgespit.. Maar is er ook een mogelijkheid dat je de opzegbrief kunt faxen naar Orange?

In de tijd met Vodafone ging dit wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Shadowzon schreef op 04 juni 2004 @ 12:41:
Heb net 't topic eventjes doorgespit.. Maar is er ook een mogelijkheid dat je de opzegbrief kunt faxen naar Orange?

In de tijd met Vodafone ging dit wel...
wellicht, misschien gooi ik hem ook wel door de fax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42
Iemand die een faxnummer van Orange heeft.. Kan 't op hun website nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zoals al vaker in het topic gemeld is het niet mogelijk om de opzegbrief te faxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Alien_Inside schreef op 04 juni 2004 @ 12:38:
ff gebeld met KS, in systeem staat al dat het gemigreerd wordt, dus gewoon ff bellen als je geen brief hebt...

en tegelijk dinsdag het gratis orange 30 abo genomen (de schaamte hehe maarja student), net een bevestigingsmailtje gehad dat het doorgaat

maar: kun je nummerprotering ook op een veel later tijdstip aanvragen bij orange (2 mnd later)?

ik wil dan op vakantie met mijn ready kaart, en als ik terugkom mijn ready nr porteren op het nieuwe orange free 30 abo.... (evetueel via u-bocht contructie: porteren naar andere SP op prepaid, vervolgens terugporteren naar orange free 30); wie o wie??
Via u-bocht kan het. Weet niet of het direct kan. Vraag het in de Orange-toko, want mensen is verteld dat het wel schijnt te kunnen. U-bocht werkt wel altijd :) (kies voor Telfort, want dan is nummerbehoud gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn abbo 40 loopt 7 juni af....nu was mijn vraag dat als ik nu een nieuw abbo van orange afsluit dit wel gewoon kan, na 7 juni moet je 3 maanden wachten....??? iemand info hierover? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ik zit erover te denken om mijn nieuwe abo bij T-Mobile af te sluiten. Zijn er hier mensen die weten hoe goed het bereik van T-Mobile is in de grensstreek met Belgie? Of nog specifieker in Budel?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:53
(*$*+_)#@)+_$ Hebben ze mu ne al afgesloten ipv op 7 juni :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tada, belcompany is ook rond...

Beste Belcompany klant,

De status van uw contractaanvraag is Contract aangekomen.

Hierboven vindt u de status van uw bestelling. Uw bestelling verloopt via
verschillende stadia die u hieronder uitgelegd vindt.

Contract aangekomen

Het contract is succesvol en compleet binnengekomen en wordt zo spoedig
mogelijk aangesloten. Wij trachten dit binnen tien dagen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Damn.... ik ben vergeten vandaag een brief aangetekend te versturen.
Wat moet en kan ik nu doen? (maandag is het al 7 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 04 juni 2004 @ 11:22:
[...]

Yep, kloteding is het. En dan te bedenken dat ik er vorige jaar zo blij mee was. :) De mijne reset zich gemiddeld zo'n 1 a 2 keer per dag. Heb je allang geen telefoon meer gehad, denk je even kijken, blijkt dat ie weer op pincode invoeren staat. :( Voor mij dus geen SPV meer, volgende wordt de P900 of S700. Moet nog eens ffkes kijken wat ik ga nemen
Heb je Orange ook de kans gegevens dit op te lossen? Ik had ook een probleem dat niet gelukt is om op te lossen. Ik heb gister me toestel ingeleverd en maandag ligt mn nieuwe spv e-100 klaar. Prima toch? Zag ook in de winkel toen ik op het scherm mee keek, dat ze precies kunnen zien wanneer en hoe vaak en waarvoor je naar de KS heb gebeld en ik zag dat mijn customer status (oid) op Happy stond :-) Grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb niks aangetekend gestuurd, toch geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Rekkie schreef op 04 juni 2004 @ 19:45:
Damn.... ik ben vergeten vandaag een brief aangetekend te versturen.
Wat moet en kan ik nu doen? (maandag is het al 7 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

f*ck, ben zelf ook de brief vergeten op te sturen :( Toch maar gewoon proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 05-06-2004 12:16 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bericht binnen, wordt opgezegd 7 juni. staat nix in over verkassing naar prepaid :/
Uw abonnement eindigt op 07 juni 2004. Meer informatie over de datum van stopzetting vindt u in de Algemene Voorwaarden. Tot die tijd kunt u uw telefoon gewoon blijven gebruiken zoals u gewent bent.
Klinkt net alsof ze hem gewoon afsluiten na 7 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hmm, mijn vriendin kreeg gewoon een brief met het volgende er in:
Beste mevrouw ********,

Dank u dat u hebt gekozen voor Orange Ready. Met Orange Ready bent u er klaar voor. Zonder verplichtingen. U waardeert uw beltegoed eenvoudig op en u bent klaar om te bellen. Omdat we blij zijn dat u weer voor Orage hebt gekozen, krijgt u van ons €5,00 beltegoed cadeau.

U kunt uw telefoon en uw telefoonnummer blijven gebruiken, zoals u dat gewend bent. Ook alle telefoonnummers die u in uw telefoon hebt geprogrammeerd. U dient wel uw voicemail opnieuw in te stellen. Bel 1233 en volg de instructies in het voicemailmenu.

Wat u nog moet weten
  • Per 07 juni 2004 zal Orange uw abonnement omzetten naar Orange Ready.
  • De gespreks- en abonnementskosten van de laatste periode zullen nog in rekening worden gebracht.
  • Bij Orange Smart of Ready betaalt u per seconde. De gesprekskosten worden direct van uw beltegoed afgeschreven.
  • Beltegoedkaarten zijn verkrijgbaar bij een groot aantal winkels in Nederland, Orange shops en alle partners van Orange.
Hebt u nog vragen? We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Bel 1200 vanaf uw mobiele telefoon (hetzelfde tarief als voor bellen naar vast/Orange mobiel). Of bel 06 28 500 777 vanaf uw vaste telefoon.

Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.

Klantenservice
Zelfs €5 cadeau dus :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
ik vind het wel apart dat iedereen een andere brief heeft (of dat er in ieder geval 3 versies in omloop zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik mn oude Orange abbonement heb opgezegd ben ik gister even naar de BC geweest voor een superaanbieding Orange 30 1jr met de Nokia 6230 gratis.

Maar nu blijkt dat Orange mn oude abbonement die op 7juni omgezet zou worden naar Orange Ready heeft afgesloten :( !!?? Als ik mn oude nummer bel krijg ik een bericht van dat dit mummer niet bestaat!
Terwijl ik een paar dagen terug een brief kreeg ter bevesitging van het opzeggen van het abbonement, omzetting naar Orange Free en behouden van het beltegoed.

Ik heb allebei de abbo's op mn eigen naam staan.
Is dit bij jullie ook gebeurd?

Straks even naar de Orange shop voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu al opgezegd? dat zou toch pas op 7 juni moeten? (vind orange er zowiezo een rommeltje van maken aangezien ik 2 dagen geleden te horen kreeg dat ik pas half juni bericht terug zou krijgen, toen was deze brief dus, vermoed ik, al op de post :/).
Ga zo ook wel weer bellen.. heb toch duidelijk gemeld dat ie naar orange ready omgezet moest worden (anders verlies ik ook zo even +/- 40 euro beltegoed).

Edit: net dus even gebeld, waren het blijkbaar toch vergeten ofzo, ze zouden het nu in orde maken. :)

Als er dus in je brief niets gemeld wordt over nummerbehoud/omzetting naar ready, zou ik toch maar even bellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb alleen de eerste 5 pagina's even snel doorgelezen dus misschien staat het antwoord op mijn vraag al ergens gegeven. Daarvoor bij voorbaat al mijn excuses :)

Ik heb zo'n 20€ abbo bij Orange, als ik deze nu om laat zetten naar Pre-Pay is dat dan met behoud van mijn bundel? Ik heb de afgelopen maanden nl bijna niks gebeld en heb dus aardig wat euro's in mijn bundel zitten :)

dit alles even los van dat gedoe met die nieuwe tarieven trouwens. Ik heb mijn abbo ondertussen bijna 2 jaar dus ik probeer niks voortijdig op te zeggen ofzo.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebeld naar de Orange KS.

Het blijkt kennelijk de normale gang van zaken te zijn, ze zijn bezig met het omzetten naar Orange ready. Het kan een paar dagen duren todat het gebeurd is. Dus is in die tussentijd is je nummer niet beschikbaar.

Die gozer bij de KS was best wel zuur :P , omdat ik mn abbo opgezegd had en vorvolgens weer een nieuwe aanvraag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:53
^$)&)*#( hufters, nog steeds afgesloten *($*(*(+ maximaal 24 uur my ass :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Laatst online: 18-09 08:03

IEF

Why so serious?

hm heb ook die brief gehad, op 1 juni

maar ben nog steeds aangesloten
ben es benieuwd wat er maandag gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, wilde ik al van mijn abbo door die tariefverhoging, ik vernam dat dat niet mogelijk, is en nu juist nu, hoor ik dus van wel... Mag ik even vloeken?!!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 12:36:
net bericht binnen, wordt opgezegd 7 juni. staat nix in over verkassing naar prepaid :/

[...]

Klinkt net alsof ze hem gewoon afsluiten na 7 juni
Zo'n brief heb ik ongeveer ook gehad. Die brief leest ook alsof ik mijn contract had willen afkopen, maar dat is dus niet het geval. In mijn brief staat niets over verhoogde tarieven! Ik hoop niet het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Laatst online: 18-09 08:03

IEF

Why so serious?

dit is mijn brief (ja te lui om over te typen):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/verbrugge/orangebrief-klein.jpg

staat toch duidelijk in dat de rest van de kosten voor deze maand nog in rekening worden gebracht. wat op zich verwijst naar "verder niks dus".
als ik dat zo mag aannemen heet dat..

maar aangezien er geen abo kosten aan prepaid zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:01

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

IEFtm schreef op 05 juni 2004 @ 23:18:

[afbeelding]

staat toch duidelijk in dat de rest van de kosten voor deze maand nog in rekening worden gebracht. wat op zich verwijst naar "verder niks dus".

er staat toch ook "van de laatste periode"? Dat wil dus gewoon zeggen dat je nog één maal een gewone rekening krijgt over de periode van je laatste rekening tot aan de 7e juni.... logisch toch? Loopt je laatste rekening op bijvoorbeeld de 4e juni, dan moet je dus nog voor die drie dagen die over zijn het volledige maandbedrag betalen. Maar gelukkig voor jou heb je eea om laten zetten naar een ready, en dus blijft dat geldig als ready-beltegoed. Maar je moet het dus wel gewoon betalen.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
hufkes schreef op 06 juni 2004 @ 01:06:
[...]

er staat toch ook "van de laatste periode"? Dat wil dus gewoon zeggen dat je nog één maal een gewone rekening krijgt over de periode van je laatste rekening tot aan de 7e juni.... logisch toch? Loopt je laatste rekening op bijvoorbeeld de 4e juni, dan moet je dus nog voor die drie dagen die over zijn het volledige maandbedrag betalen. Maar gelukkig voor jou heb je eea om laten zetten naar een ready, en dus blijft dat geldig als ready-beltegoed. Maar je moet het dus wel gewoon betalen.
Bij mij staat er dus niet dat de laatste periode nog in rekening wordt gebracht. Bij mij staat er in de brief: "Nadat uw abonnement is stopgezet, krijgt u van ons nog één laatste rekening. Bent u gewend met automatische incasso te betalen, dan zetten we dat na de laatste rekening direct stop." Hierin staat dus niet dat dit alleen de laatste periode is, maar het kan ook een afkoopsom inhouden. Ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/frustratie mode aan/

ik wil niet heel lullig overkomen, maar zijn sommige van jullie een jaar of 12 oud of zo???? mensen die gewoon een brief van het forum trekken en opsturen. Of niet duidelijk vermelden dat ze het contract willen beindigen in de huidige vorm en omzetten naar prepaid.

Mijn brief was wel geteld 2 zinnen lang!!!!!! en alles was 2 dagen later geregeld, (telefonische bevestiging).

Sorry hoor, maar als dit al te moeilijk is............
Jullie weten dat je je kont moet afwegen naar het schijten toch??? anders bij deze. Zie het als een tip

/Frustratie mode uit/

en dit moest er dus instaan

Op mijn laatste rekening afschrift staat dat er per 7 juni a.s. enkele tarieven worden gewijzigd voor bellen in buitenland en sms.
Bij deze wil ik mijn Orange free abonnement contract beëindigen en omzetten naar een prepaid (ready) met behoud van beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 11:53:
/frustratie mode aan/

ik wil niet heel lullig overkomen, maar zijn sommige van jullie een jaar of 12 oud of zo???? mensen die gewoon een brief van het forum trekken en opsturen. Of niet duidelijk vermelden dat ze het contract willen beindigen in de huidige vorm en omzetten naar prepaid.

Mijn brief was wel geteld 2 zinnen lang!!!!!! en alles was 2 dagen later geregeld, (telefonische bevestiging).

Jullie weten dat je je kont moet afwegen naar het schijten toch??? anders bij deze. Zie het als een tip

/Frustratie mode uit/

[...kernachtig inhoud brief...]
[bash-mode aan]
Sorry hoor, maar volgens mij ken jij de inhoud van mijn brief niet. Ik heb wel degelijk aangegeven dat ik wil opzeggen vanwege de gewijzigde tarieven buitenland en dat ik mijn nummer wil porteren. Ik vind het alleen vreemd dat er mijn brief helemaal niets over in staat! Het lijkt bij mij gewoon een standaard opzeg-bevestiging. Vandaar!

Daarnaast heb ik nadat ik bij KPN nummerbehoud heb aangevraagd van het nummerbehoud ook een bevestiging van Orange gekregen! Daarin wordt wel weer vermeld dat er bij vroegtijdige beëindiging een afkoopsom in rekening wordt gebracht. Waarschijnlijk zal dit ook een standaardbrief zijn die altijd de deur uitgaat, ongeacht of iemand vroegtijdig beëindigt of niet. Ik heb gewoon nergens een bevestiging waarin staat dat er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht, terwijl ik wel heb aangegeven dat ik mijn contract kosteloos wil beëindigen. Dat is alles en ik ben gewoon benieuwd of meer mensen dat hebben.

Of daadwerkelijk een afkoopsom in rekening wordt gebracht, is een kwestie van afwachten. Als ze dat wel doen is het ook een kwestie van een belletje naar de KS. Dat ik kosteloos wil opzeggen n.a.v. de wijzigingen staat nl. wel in de brief.
[bash-mode uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 11:53:
/frustratie mode aan/

/Frustratie mode uit/

en dit moest er dus instaan

Op mijn laatste rekening afschrift staat dat er per 7 juni a.s. enkele tarieven worden gewijzigd voor bellen in buitenland en sms.
Bij deze wil ik mijn Orange free abonnement contract beëindigen en omzetten naar een prepaid (ready) met behoud van beltegoed.
/wie-het-laatst-lacht-mode aan/
Naja.. wij hebben gewoon cntrl+p gedaan.. heb jij nogal hard gewerkt met je 2 zinnen 8)7 :+
/wie-het-laatst-lacht-mode uit/

beetje vaag trouwens dat je nieteens de moeite neemt om te lezen wat je mede-12-jarigen hebben geschreven... fouten hierboven genoemd zijn te wijten aan orange, niet aan de brief.
Verder hoop ik dat jij je gelukkig voelt met je mondelinge bevestiging als orange bij jou een fout maakt en je niets hebt om concreet op terug te vallen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het niet over jou mockingbird.........

Als ik jou was zou ik proberen een slaatje er uit te slaan als je afgesloten wordt, gooien op financieel leed etc, door niet berijkbaar zijn. Emotionele dip dat je niet kan zien dat je geen bericht krijgt als er nieuwe geitjes zijn geboren bij de plaatselijke kinderboerderij etc..

Moeten hun je brief weer als bewijsvoering aantonen dat je hebt opgezegd,,,, wat je dus niet hebt gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet wel dat je het niet tegen mij had :p maar och.. zondagochtend je moet wat.. no flame intended :Y)
ik was overgens niet afgesloten, dat was Arucard.
Maja.. financieel leed.. lijkt me sterk dat je je daarvoor wilt gaan inspannen. Als het amerika was, had het anders gelegen, maar hier kun je (misschien wel gelukkig) niet bij alles financieel leed betrekken.
Gewoonweg zo snel mogelijk vragen of ze alsnog je nummer willen overzetten naar prepaid (eigenlijk heb je misschien nog geluk, en hebben ze je afgesloten voor je nieuwe maand, wat je weer 40/30/20 euro heeft bespaard ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op een rijtje zetten, ik heb inmiddels ook bevestiging gehad dat mijn abonnement wordt omgezet naar Ready maar er resten mij nog een paar vraagjes!

- Wordt het tegoed in mijn huidige bundel automatisch omgezet naar beltegoed ?
- En kan ik nu een nieuw Orange abonnement (via bijvoorbeeld GSMweb) aanvragen en dan ook nummerbehoud toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 18-09 00:42
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:41:
Even op een rijtje zetten, ik heb inmiddels ook bevestiging gehad dat mijn abonnement wordt omgezet naar Ready maar er resten mij nog een paar vraagjes!

- Wordt het tegoed in mijn huidige bundel automatisch omgezet naar beltegoed ?
- En kan ik nu een nieuw Orange abonnement (via bijvoorbeeld GSMweb) aanvragen en dan ook nummerbehoud toepassen?
Ja,

Neen,

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Het tweede antwoord: ja, mits u-bocht contructie toepassen: OR prepaid -> nummerportatie -> TF prepay -> nummerportatie -> OR nieuw abonnement :)

Werkt alleen natuurlijk als Orange je weer als abonnee wil hebben, maar wat ik heb gehoord schijnen ze daar niet moeilijk over te doen. Voorlopig even geen Orange meer voor mij. Op mijn kamer is de verbinding met hun net zeer onbetrouwbaar. Het ene moment 5 streepjes als het gesprek wordt gestart, maar het gesprek valt dan weg, omdat ... er geen netwerk meer is :?

[ Voor 42% gewijzigd door rclahsen op 06-06-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ik heb dit topic een beetje doorgespit en heb begrepen dat het vanaf 7 juni niet meer mogelijk is om op te zeggen. Kan iemand die bevestigen of ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Mijn telefoontje heeft geholpen. Hou voorlopig abbo (tot einde contract en misschien verleng ik weer) en heb een nieuwe phone gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 16:01
15 mei abbo afgesloten 1jr 30 nu al brief gehad dat het opgezegd is :P

wow

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 18-09 18:01

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Racemol schreef op 06 juni 2004 @ 18:05:
Ik heb dit topic een beetje doorgespit en heb begrepen dat het vanaf 7 juni niet meer mogelijk is om op te zeggen. Kan iemand die bevestigen of ontkennen?
de wijzigingen gaan in op de 7e, ze zijn ergens 5 mei al bekend gemaakt en je hebt dus al een volle maand de tijd gehad om op te zeggen. Neemt niet weg dat ik als ik jou was nog gewoon een brief zou sturen waarin je doet alsof je neus bloedt en gewoon alsnog per direct opzeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Officiëel kun je het denk ik wel vergeten, maar misschien treft jouw brief een lieve/onoplettende medewerker of hebben ze een soepele norm. Wel direct vandaag nog op de bus doen en direct ook faxen zou ik zeggen.

Eventueel kun je ook (in een later stadium uiteraard wanneer blijkt dat je niet mee gratis zou mogen opzeggen) nog gaan volhouden dat je er van overtuigd was dat je pas per de 7e op mocht zeggen en dat jij netjes op de 7e je brief verstuurd en gefaxt hebt!
We Are Borg schreef op 06 juni 2004 @ 18:24:
Mijn telefoontje heeft geholpen. Hou voorlopig abbo (tot einde contract en misschien verleng ik weer) en heb een nieuwe phone gekregen :)
Hey feli, goed van ze hoor! _/-\o_
Welk telefoontje heb je gekregen en bij welk abbo? En heb je nu dan een nieuwe voor een jaar, of gewoon je oude doorgezet?

[ Voor 17% gewijzigd door hufkes op 07-06-2004 00:04 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik me niet vergis kan je tot en met 21 juni opzeggen (volgens mij ook op dit forum gelezen), maar pin me er niet op vast :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook opgezegd en heb een brief ontvangen waarin wordt gezegd dat ik omgezet zou worden naar Orange Ready (met €5,- extra tegoed enzo), dat had ik ook gevraagd. Maar nu zie ik dat mijn telefoon zegt: Inactieve SIM. :| hebben meer mensen dat, terwijl er is toegezegd dat het zou worden omgezet naar Orange Ready?

of duurt het gewoon eventjes voordat het is omgezet ??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 07:06:
Ik heb ook opgezegd en heb een brief ontvangen waarin wordt gezegd dat ik omgezet zou worden naar Orange Ready (met €5,- extra tegoed enzo), dat had ik ook gevraagd. Maar nu zie ik dat mijn telefoon zegt: Inactieve SIM. :| hebben meer mensen dat, terwijl er is toegezegd dat het zou worden omgezet naar Orange Ready?

of duurt het gewoon eventjes voordat het is omgezet ??
Omzetten van abo naar prepaid kost max. 24 uur. Gedurende die tijd is je tel.nr niet beschikbaar.
Ik heb overigens mijn brief ook binnen gekregen, netjes omgezet naar prepaid. Wel raar dat er in mijn brief niet in staat dat ik 5euro extra beltegoed krijg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen, de grote dag vandaag dus :P
Bel met je mobiele telefoon (gratis) naar saldo informatie: 1244 en volg de aanwijzingen binnen het menu. Je krijgt dan te horen hoeveel beltegoed je nog hebt.
^^ dit heb ik dus van de orange ready faq van orange.nl

Maar... volgens mij werkt dit nummer ook met orange free? Heeft iemand enig idee of er een manier is om te kijken of je nu abo of pp belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah wat heerlijk.. 22/05 mijn opzegging/omzegginsbrief de deur uit verstuurd.. :> Einde van de wéék voordat ik bevestiging kreeg nog snel even 'n Nokia 6230 met Orange Free gehaald.. :+ ffkes op vakantie naar Frankrijk voor een week, en ja hoor, er ligt een mooie bevestigingsbrief van Orange voor mijn deur dat mijn "oude" nummer omgezet wordt naar Orange Ready.. B) Orange rules!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Zit ik al een week op die brief te wachten. heeft ons ma hem bij de post van mijn zus gelegd die op vakantie was.... begon me al zorgen te maken :o

Maar tis allemaal goed gekomen. vanaf 7 juli is het een prepaid kaartje B)

Eejs. das vandaag :+

[ Voor 6% gewijzigd door jostytosty1 op 07-06-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet omgezet, als ik bel met 1244 (of 747, dat is hetzelfde) krijg ik nog steeds Saldo&Rekening-informatie. Je Voicemail zou ook gereset worden maar dat is bij mij nog niet gebeurd. Oftewel: er is bij mij nog niks gebeurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Is er ook iemand die al is omgezet die alleen een fax heeft verstuurd??
Of die een bevestigings-brief heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oi,

het is nu 7 juni, en ik kom pas vandaag achter dit "gedoe"

is er nog een mogelijkheid dat ik er gebruik van kan maken? misch langs een orange shop gaan? of klantenservice bellen en een dealtje sluiten?

het sturen van een brief ben ik denk ik al te laat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

je kan het proberen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ga ik zeker doen .. zit nu op werk en ga zo denk maar eff de klantenservice bellen .. en anders in de pauze eff langs de orange shop hier in de stad!

mijn nieuwe bundel gaat rond de 20e van elke maand in dus de rekening komt een week later! heb ik misch als argument dat ik zo laat ben dat ik mn rekening pas eind mei / begin juni heb gehad?

wel klote zooi want ik stond op het punt een 6230 te bestellen via gsmstunter en lees ik nu dat het zo event gratis kan ..

maarja ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een vraagje mocht dit alles goed gaan :P

waar kan ik een nieuwe abbo afsluiten ook bij orange (free 20 het liefst 1 jaar maar 2 jaar kan ook) met een gratis nokia 6230 erbij?

of hoe hebben degene die het gelukt is een gratis nokia 6230 geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 09:42:
nog even een vraagje mocht dit alles goed gaan :P

waar kan ik een nieuwe abbo afsluiten ook bij orange (free 20 het liefst 1 jaar maar 2 jaar kan ook) met een gratis nokia 6230 erbij?

of hoe hebben degene die het gelukt is een gratis nokia 6230 geregeld?
Super actie bij Belcompany met Orange

maar ik denk dat je daar al te laat mee bent, ookal kun je t nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belcompany vorige week: 6230 icm 1 jr orange 30.

ik ben ook nog aan t wachten op de bevestiging van orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er een tijdsgrens aan het overzetten van je nummer?

ikz ou dan nieuwe contract afsluiten via BC terwijl mn ouwe contract afgesloten/omgezet naar pre-paid wordt .. gaat dus even overheen

niet dat ik een nieuw contract afsluiten en eventuele nummer overzetting direct moet doen? maar zou dit ook een weekje later kunnen i.v.m. met afsluiten/overzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
IEFtm schreef op 05 juni 2004 @ 23:18:

[afbeelding]

Das exact de brief die ik ook gekregen heb, maar ik bel nu nog steeds met abbo, tenminste volgens saldo/rekeninginfo.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.