V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Hmz, staat idd ook niet in mij brief of ik kosteloos beindig, maar ik ga er van uit dat het wel kosteloos is natuurlijk. Gezien het feit dat het 'contract beeindigt wordt' en niet uitgezeten...rclahsen schreef op 26 mei 2004 @ 11:40:
Ik heb nog even een vraagje aan mensen die al reactie terug hebben ontvangen en die, net als ik, nummerbehoud hebben aangevraagd (i.p.v. overzetten naar Ready):
ik heb inmiddels de bevestiging binnen (al meer dan een week). Daarnaast heb ik ook een brief van KPN binnen en zij bevestigen de portatie van mijn mobiele telefoonnummer per 7 juni. Tenslotte heb ik gisteren weer een brief ontvangen van Orange van de afdeling Nummerbehoud (nogmaals spijtig blabla), maar in beide brieven van Orange kan ik niets lezen over het kosteloos beëindigen. In de eerste brief staat dat ik nog een laatste rekening ontvang en in de tweede brief staat dat ik nog een eindafrekening kan ontvangen als ik vroegtijdig mijn nummer laat porteren. Nou vermoed ik dat de tweede brief gewoon een standaardbrief is die altijd uitgaat wanneer iemand zijn nummer vanuit Orange laat porteren, maar better safe than sorry.
Ik heb nadat ik de eerste brief van Orange heb ontvangen, wel de KS gebeld en zij vertelden mij (gelukkig) wel dat als ik per 7 juni mijn contract met nummerbehoud opzeg vanwege de gewijzigde buitenlandtarieven, er geen afkoopsom in rekening gebracht wordt maar alleen de laatste maandtermijn. Toch ben ik er nog niet zeker van, met de twee brieven van Orange.
Heeft iemand ook dezelfde ervaringen? Of stapt iedereen over op prepaid?
Anyway, ik zit al te kijken naar een nieuwe abbo, en me oog viel op de spv m1000 (pda+gsm). Zou orange gaan bitchen als ik weer een orange abbo neem? Lijkt me niet, maarja je weet maar nooit.
Verwijderd
Ik heb gister zonder probleem weer een nieuw orange abo afgesloten!Mister_X schreef op 26 mei 2004 @ 12:42:
[...]
Anyway, ik zit al te kijken naar een nieuwe abbo, en me oog viel op de spv m1000 (pda+gsm). Zou orange gaan bitchen als ik weer een orange abbo neem? Lijkt me niet, maarja je weet maar nooit.
datum achterhaald, 3 mei 2004 afgesloten. dees topic is aangemaakt op 7 mei, vandaar dat ik het vroeg. misschien iemand die het weet??Stephane schreef op 26 mei 2004 @ 12:07:
3 weken geleden was de tariefswijziging al bekend, dus dat zal er om hangen. Mocht het beken zijn geweest in die periode dan kun je het zeker weten schudden.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
wel in behandeling maar nog geen bevestiging vandaag de dag.... duurt lang
Ik ook, zaterdag 15e, aangetekend de brief verstuurd. Ik heb gisteren met de KS gebeld, en die zeiden dat de brief in behandeling is en dat ik waarschijnlijk deze week bericht. Ik hoop snel, want veel aanbiedingen lopen deze week af.Zjemm schreef op 26 mei 2004 @ 14:23:
za 15 mei brief gepost.
wel in behandeling maar nog geen bevestiging vandaag de dag.... duurt lang
[offtopic]Komen wel weer nieuwe ??? zijn er al ergens nieuwe gesignaliseerd ?
I reject your reality and substitute my own!
Nitai schreef op 26 mei 2004 @ 15:09:
man man man wat gaan we weer offtopic.....
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
*zucht*Erhnam schreef op 26 mei 2004 @ 15:26:
vanaf wanneer kan je niet meer opzeggen of moet je brief binnen zijn ?
Verwijderd
Ik had gisteren een oproep gemist en luisterde m'n voicemail af. Het blijkt dat ze m'n andere abo niet hebben opgezegd omdat die andere tenaamstelling had (van een vrouw?!?). Ik heb ze gisteren gebeld en de dame die ik toen aan de lijn kreeg snapte het niet. Want beide nummers stonden gewoon op mijn naam, mijn adres, mijn geslacht (man dus
Vandaag weer gebeld, deze gozer snapte het niet zo goed, en na alles gelezen te hebben in het systeem begreep hij het. Hij ging het even vragen en kwam terug met de mededeling dat hij het zou veranderen in het systeem en door zou geven aan hun Klantenservice Hotline. Het zou in het systeem gezet worden en ik zou dan een schriftelijke bevestiging krijgen.
Overigens heb ik gisteren een schriftelijke bevestiging + sms gehad dat mijn 1e nummer inderdaad per 7 juni is opgezegd. Ze hebben mijn brief op 12 mei ontvangen (dus reken maar uit).
Nu nog maar hopen dat m'n tweede nummer ook opgezegd wordt.
Verwijderd
Wat me opvalt is dat er echt ontzettend veel mensen zijn die op een later tijdstip deze thread ontdekken en dan op bijvoorbeeld, pagina 5, vragen stellen die al eerder in de thread zijn beantwoord. Vriendelijk verzoek om eerst even de thread door te lezen en mocht je vraag inderdaad niet, of onvoldoende beantwoord zijn, dan kun je 'm alsnog stellen.
Het is niet dat men te beroerd is om vragen te beantwoorden, maar vragen stellen waarvan het antwoord al eerder wordt gegeven veroorzaakt onnodig toch enige irritatie.
[/off topic]
Beetje vreemde bevestiging, dat wel:
Daaronder staat dat het abo inderdaad wordt omgezet per 7 juni en dat ik mijn telefoonnummer houdt!Dank u dat u hebt gekozen voor Orange Ready. Met Orange Ready bent u er klaar voor. Zonder verplichtingen. U waardeert uw beltegoed eenvoudig op en u bent klaar om te bellen. Omdat we blij zijn dat u weer voor Orange hebt gekozen (), krijgt u van ons 5 Euro beltegoed cadeau (
).
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Eerst maar is afwachten, heb überhaupt nog niks van ze gehoord
Verwijderd
Nee KPN is lekker.... Ik blijf lekker met de grote oranje vrienden bellen :-)Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:53:
Ja! schriftelijke bevestiging gekregen, erg fijn, nu ga ik lekker naar kpn.
Verwijderd
Ach 13e verzonden, 14e aangekomen. afgelopen week meldde de klantenservice dat alles geregeld zou worden dus eerdaags zal er wel een brief op de mat liggen. Dus rustig aan, ze regelen het wel maar je bent natuurlijk niet de enige klant.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 22:49:
heb mijn brief de 16 verzonden. Woon zelf in arnhem dus post zal er wel niet zolang over doen, maar vraag me toch af wanneer ik een bevestiging ga krijgen. Mischien morgenmiddag maareens bellen. Laat abbo ook overzetten naar Orange Ready
Verwijderd
ID is helemaal niet nodig als je t topic even had gelezenNightForce schreef op 27 mei 2004 @ 00:02:
Moet ik van me ID kaart voor als achterkant kopie er bij doen of is de voorkant (kopie) van me ID genoeg?

Ik heb in januari gebruik gemaakt van een studentenactie (dubbele belminuten de eerste 3 maanden en gratis sms). Deze was in feb niet toegewezen. Na aan de telefoon gezeten te hebben beloofde ze mij deze de maand er op toe te wijzen. Op dit moment was mijn rekening wel 30 euro meer dan normaal.
De volgende idem. Weer geen actie toegewezen. Weer aan de telefoon en weer beloofd de maand er op. (weer 30 euro over abo heen = 60 euro totaal te veel betaald)
Volgende maand. Weer niet toegewezen. (weer 30 euro = dus bijna 100 euro te veel betaald) Dan maar een boze brief en ik kreeg inderdaad gelijk. Maar de extra kosten in het begin had gemaakt omdat ik er van uit ging dat de actie was geactiveerd daar kon ik naar fluiten. Ook geen compensatie of excusses helemaal niks.
Voor mij dus nooit meer Orange!!
[ Voor 7% gewijzigd door Erhnam op 27-05-2004 00:38 ]
Verwijderd
topic lezen, zuchtdog4life schreef op 27 mei 2004 @ 14:21:
Jeuhhhh, net de brief met de bevestiging van mijn opzegging binnen. Zijn er nog meer mensen bij wie de nieuwe maand op 6 juni ingaat? Mijn opzegging gaat 7 juni van kracht, en in de brief staat nadrukkelijk dat de gespreks- en abonnementskosten van de laatste periode nog in rekening zullen worden gebracht... Zometeen maar even bellen, tenzij iemand weet hoe dit nou precies zit.
je meot gewoon dokken dus.
Hmmm, ik lees het topic al sinds de eerste post, maar na 5 pagina's weet ik toch echt niet meer precies wat er daar allemaal stond
gevonden, maar ga toch ff bellen
[ Voor 7% gewijzigd door dog4life op 27-05-2004 14:54 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Erhnam op 27-05-2004 15:58 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Ik wil nu weer een nieuw abbo nemen. Maar stel ik neem nu een abbo, dan krijg ik eerst 15€ starttegoed Alleen het liefst heb ik dat ze het zo laat mogelijk afschrijven ivm met mn financiele situatie en ik ben heel de maand juni op vakantie. Of wachten ze bij Orange tot de volegnde maand ingaat. Dus als ik 2 juni een abbo neem dan moet ik de maand jni doen met 15€ en vanaf juli wordt het vanmn rekening afgeschreven
Verwijderd
Ben alleen bang dat ik dus wel een maand (Jun->Jul) nog orange moet betalen...
wel op dezelfde dag verstuurd
ik haat wachten.
hopen dat ie morgen binnen is dan maar
Verwijderd
Verwijderd
iemand toevallig een aanbieding gezien met een (breedbeeld)tv?
Verwijderd
en: ik las iets dat omzetting naar ready niet meer kan, is dat zo?
www.sitel.nlpatryk schreef op 27 mei 2004 @ 22:46:
offtopic:
iemand toevallig een aanbieding gezien met een (breedbeeld)tv?
Misschien wel een leuk idee om hier tevens de beste aanbiedingen neer te zetten, aangezien ik ondertussen al vele uren gespendeerd heb in het zoeken naar de beste aanbieding. Samen zoeken gaat sneller.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Ja dat kan gewoon.Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:33:
ik heb dit topic even doorgezocht maar kon het zo 1,2,3 niet vinden: kan dit ook als ik pas een maand mn abo 30e (1j) verlengd heb icm een cashback? als ik dat nu weer doe verdien ik dus iets van 150e op een jaarabo (vaag maar waar)
en: ik las iets dat omzetting naar ready niet meer kan, is dat zo?
mocht het niet kunnen, kost het proberen je niets (behalve de porto)
Nee, die van mij was ook niet aangetekend.. Tis waar je je zelf lekker bij voeltVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
de brief MOET aangetekend zijn dus?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
is er trouwens ergens een voorbeeldbrief te vinden?
wow heb nog niet eens eerste factuur gehad
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ja ik heb ook maar opgezegd (wacht nog op bevestiging). Vorig jaar had ik hetzelfde met vodafone, ook een tariefswijziging, net nadat ik verlengd had voor een gratis 6510. Opgezegd, orange abo genomen. 6100 voor (bijna) niets. Net twee maanden geleden m'n orange contract verlengd, 200 euro cashback (staat net op m'n rekening). Nu dan OF weer cashback, of ik ga voor de 6230knny schreef op 28 mei 2004 @ 11:53:
heb op 15mei een orange afgesloten en ook ik kan opzeggen
wow heb nog niet eens eerste factuur gehad
Ik begrijp toch echt niet hoe mensen in de schulden komen door abonnementen
Verwijderd
Dat is snel! Met een beetje mazzel heb ik volgende week dus al een bevestiging binnen. Ik heb gisteren mijn brief aangetekend verstuurd. Op naar een cashback deze keer. Ik heb nog 2 prima werkende telefoons (8310 en T610), dus een nieuw toestel is eigenlijk wel een beetje zonde van 't misgelopen geld dan.Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:21:
Collega van me heeft maandag zn opzegbrief verstuurd, en had vandaag al antwoord!
Brief ontvangen!
Per de 6de gaat mijn nieuwe abo in en ze zijn zo vriendelijk mij de 4de al af te sluiten. Ik ga nog even proberen mijn 40 euro bel te goed op een ready te zetten! Hoop dat ze dat regelen dat maakt toch weer veel goed!! Dan wel op zoek naar een nieuwe provider.
[ Voor 73% gewijzigd door Erhnam op 28-05-2004 13:37 ]
Heb je hiervoor gebeld nádat je die brief hebt ontvangen? Of bedoel je dat Orange jouw brief heeft ontvangen... Want ik heb ze net gebeld, en voor mij kunnen ze niks doen (de 6e gaat mijn nieuwe abo in, per de 7e afgesloten... stelletje stumpers. oké, ik had ook iets bijdehandter kunnen zijn en het meteen in mijn brief kunnen zetten, maar tochErhnam schreef op 28 mei 2004 @ 13:16:
Net even gebeld.
Brief ontvangen!
Per de 6de gaat mijn nieuwe abo in en ze zijn zo vriendelijk mij de 4de al af te sluiten. Ik ga nog even proberen mijn 40 euro bel te goed op een ready te zetten! Hoop dat ze dat regelen dat maakt toch weer veel goed!! Dan wel op zoek naar een nieuwe provider.
Verwijderd
Valt wel mee toch?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:52:
[...]
Dat is snel! Met een beetje mazzel heb ik volgende week dus al een bevestiging binnen. Ik heb gisteren mijn brief aangetekend verstuurd. Op naar een cashback deze keer. Ik heb nog 2 prima werkende telefoons (8310 en T610), dus een nieuw toestel is eigenlijk wel een beetje zonde van 't misgelopen geld dan.
Ik heb mijn E700 op eBay staan, en er is nu al 200 euro op geboden met nog 7 dagen te gaan
Heb btw de 6230 icm orange bij belcompany aangeschaft (die van die actie)
Verwijderd
Verwijderd
Aantal is beperkt, dus ik wou zo snel mogelijk aanvragen, MAAR (!) hoe werkt dat als ik mijn nummer wil behouden? ik zit nu namelijk bij orange abbo (wat ik opzeg en laat omzetten naar prepaid per 7 jun., mijn nieuwe (laatste) maand begint op 3 jun.). Hoe werkt dat met nummerportering? moet ik dat al aangeven bij het bestellen bij BC? of kan ik dat na 7 jun. doen (dus in mijn laatste maand) of moet dat dan pas na 3 jul. (dus na mijn laatste maand) ?
Kan iemand mij even uitleggen hoe ik dit ga aanpakken? situatie:
- orange abbo is vervroegd opgezegd als in dit topic (dus per 7 jun. 2004)
- "nieuwe" maand begint op 3 jun. 2004
- actie BC tot 23 jun 2004 (beperkt aantal dus liefst zo snel mogelijk
verder nog als vraag: als mijn nieuwe maand per 3 jun. in gaat en ik zeg m'n abbo dus op op 7 jun. gaat het geld wat ik dan nog over had van de nieuwe maand mee naar de prepaid? anders zou dat best slecht zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 16:58 ]
en dankzij gsmhuis.nl met iPaq en TomTom 3 \o/
Verwijderd
hoe bedoel je dat? ik kan die actie nergens op de site vinden. Zou het ook wel relaxed vinden om een ipaq bij een nieuw abo te krijgen!zeef schreef op 28 mei 2004 @ 18:33:
en dankzij gsmhuis.nl met iPaq en TomTom 3 \o/

Intentionally left blank.
Lees alleen niets over een bonus van 5 euro beltegoed extra, maarja maakt niet uit, heb toch een aardig sommetje verdient met het opzeggen.
Verwijderd
anyone plz?Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:51:
Okay, geweldige actie bij BC: 1 jaar lang orange 30 met 330 € cashback en 1 maand gratis (dus voor 0€/maand).
Aantal is beperkt, dus ik wou zo snel mogelijk aanvragen, MAAR (!) hoe werkt dat als ik mijn nummer wil behouden? ik zit nu namelijk bij orange abbo (wat ik opzeg en laat omzetten naar prepaid per 7 jun., mijn nieuwe (laatste) maand begint op 3 jun.). Hoe werkt dat met nummerportering? moet ik dat al aangeven bij het bestellen bij BC? of kan ik dat na 7 jun. doen (dus in mijn laatste maand) of moet dat dan pas na 3 jul. (dus na mijn laatste maand) ?
Kan iemand mij even uitleggen hoe ik dit ga aanpakken? situatie:
- orange abbo is vervroegd opgezegd als in dit topic (dus per 7 jun. 2004)
- "nieuwe" maand begint op 3 jun. 2004
- actie BC tot 23 jun 2004 (beperkt aantal dus liefst zo snel mogelijk)
verder nog als vraag: als mijn nieuwe maand per 3 jun. in gaat en ik zeg m'n abbo dus op op 7 jun. gaat het geld wat ik dan nog over had van de nieuwe maand mee naar de prepaid? anders zou dat best slecht zijn

Verwijderd
Mijn nummer word 20 juli omgezet, bij jullie ook zo laat pas?
Netjes, was bij mij ook, heb dan wel een 2210 + tomtom3 bluetooth + carkit.. met een T-Mobile 300 2 jaar..zeef schreef op 28 mei 2004 @ 19:05:
Nee staat niet op de site, maar heb gebeld en gevraagd of dit in een 1-2tje tussen pdahuis.nl en gsmhuis.nl gergeld kon worden. Nou dat kon dus. For the record, ik heb 2 abo's afgesloten, een 1 jarige T-mobile 600 en een 2 jarige T-mobile 150. De bonussen van T-mobile zijn helaas alleen per vandaag een stuk gezakt, ik was nog nèt op tijd
Welke pda heb jij erbij? Neem aan dat je niets bij hoeft te betalen?
Ben zelf 200 euro extra kwijt, naja an sich niet zo erg.. hoorde ook dat de commissie van T-Mobile omlaag was gegaan, en de sitel actie (pda+tomtom) is er niet meer.. was ook net op tijd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wat is je opzegtermijn bij je andere provider dan?? Hier wordt namelijk rekening mee gehouden.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 14:15:
Wie heeft er net als mij zijn abbo opgezegd, per 7 juni dus, en met nummerbehoud?
Mijn nummer word 20 juli omgezet, bij jullie ook zo laat pas?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Vorige week woensdag 1 brief op de post --- Nog niets gehoord
Afgelopen maandag simultaan 2 brieven op de post ---- krijg ik gisteren 1 bevestigt!
Het gaat daar niet helemaal chronologisch bij Orange
American Express vraagbaak
Als het BTG van Ready bijna op is, zou je (wat ik gehoord heb) naar een Orange Shop kunnen gaan om daar intern nummerbehoud aan te vragen. Anders kun je een U-bochtconstructie toepassen door je nummer te porteren naar een andere externe prepaid en vervolgens vanuit die prepaid terug te porteren naar je nieuwe Orange-abonnement. Kun je wel het beste kiezen voor een prepaid van Telfort of T-Mobile, aangezien zij geen kosten berekenen voor nummerbehoud. Pakketje van Telfort kost bij BC 10 euro.
Nu moet ik nog in 1 week 150 euro beltegoed wegbellen
Verwijderd
Je vraagt abonnement met nummer Y aan.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:31:
dus wat doe ik dan nu? ik zet mijn huidige nummer X om naar prepaid, dat bel ik op. In de tussentijd vraag ik nieuw abbo van BC aan met nummer Y. Als m'n prepaid op is vraag ik bij orange of ik nummer X naar nummer Y kan omzetten? kan dit wel? als ik dus al bijvoorbeeld 1 maand na aanvraag van nieuw abbo via BC nog nummerportering wil doen? moet dit dan niet direct bij de aanvraag gebeuren?
Je belt je BTG op met nummer X.
Dan ga je voor 1 van de 2 volgende opties:
- Ga naar een Orange-shop en vraag of nummerbehoud van Ready -> reeds bestaand Free-abonnement mogelijk is. Als dat niet mogelijk is ->
- Koop een Telfort-prepaid en voer nummerbehoud van nummer X uit naar dit SIM-kaartje. Als de eerste portatie compleet is, vul je op de Orange-website het nummerbehoudformulier in, zodat nummer X aan SIM-kaart Y wordt gekoppeld. Dit is ook mogelijk wanneer abonnement Y al lang loopt.
Ik had een oud pp-nummer bij Orange, dat iedereen nog kende. Dus bij mijn nieuwe free-abo heb ik het nwe nummer laten vervallen, en het pp-nummer naar het free-abo laten zetten. KOstte me wel mijn sim-kaart van die prepay, want daar kreeg ik geen nieuw nummer voor.rclahsen schreef op 30 mei 2004 @ 13:02:
[...]
Je vraagt abonnement met nummer Y aan.
Je belt je BTG op met nummer X.
Dan ga je voor 1 van de 2 volgende opties:
- Ga naar een Orange-shop en vraag of nummerbehoud van Ready -> reeds bestaand Free-abonnement mogelijk is. Als dat niet mogelijk is ->
- Koop een Telfort-prepaid en voer nummerbehoud van nummer X uit naar dit SIM-kaartje. Als de eerste portatie compleet is, vul je op de Orange-website het nummerbehoudformulier in, zodat nummer X aan SIM-kaart Y wordt gekoppeld. Dit is ook mogelijk wanneer abonnement Y al lang loopt.
Verwijderd
Tegenwoordig kan dat ook en dan krijgt je prepaid een nieuw nummer zodat die ook te gebruiken blijft.dog4life schreef op 30 mei 2004 @ 13:10:
Ik had een oud pp-nummer bij Orange, dat iedereen nog kende. Dus bij mijn nieuwe free-abo heb ik het nwe nummer laten vervallen, en het pp-nummer naar het free-abo laten zetten. KOstte me wel mijn sim-kaart van die prepay, want daar kreeg ik geen nieuw nummer voor.
Verwijderd
Ingekochte belbundel (12 * 30,00) € 360,00
Subtotaal € 360,00
Aansluitkosten € 0,00
Totaal € 360,00
Je ontvangt van GSMEASY € 280,00
Je betaalt het eerste jaar € 80,00
Totaal tegoed is € 360 beltegoed
Omgerekend krijg je dus € 30 beltegoed voor € 6,667 per maand.
----------------------------------------
bron: http://www.gsmeasy.nl/
ik denk dat ik dat ga aanvragen na het opzeggen van me huidige abbo bij orange.
alleen als je je abbo opzegt kan je 3 maanden geen nieuwe bij orange afsluiten, maar je kan wel voor het opzeggen al een nieuwe afsluiten
Waarom sluit je hem niet bij Belcompany af?Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 16:08:
JE KOSTEN VOOR HET EERSTE JAAR
Ingekochte belbundel (12 * 30,00) € 360,00
Subtotaal € 360,00
Aansluitkosten € 0,00
Totaal € 360,00
Je ontvangt van GSMEASY € 280,00
Je betaalt het eerste jaar € 80,00
Totaal tegoed is € 360 beltegoed
Omgerekend krijg je dus € 30 beltegoed voor € 6,667 per maand.
bron: http://www.gsmeasy.nl/
ik denk dat ik dat ga aanvragen na het opzeggen van me huidige abbo bij orange.
alleen als je je abbo opzegt kan je 3 maanden geen nieuwe bij orange afsluiten, maar je kan wel voor het opzeggen al een nieuwe afsluiten
Daar is die maar 0 euro per maand, aangezien je een bonus van 360 krijgt!?
Scheeld toch weer dik.
Yep!Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 19:29:
is daar orange free €30 echt helemaal free dus?
100%
http://www.telecomvergeli...sm_abo_id=71&sms_abo_id=1
I reject your reality and substitute my own!
Meer nieuws komt w.s. na 7 juni, als mensen alsnog (per ongeluk) een afkoopsom op hun rekening zienVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:29:
wat wil je dan nog in vredes naam horen?
Verwijderd
Ik heb als alles goed gaat binnenkort,
1 prepaid 200 euro
1 prepaid 60 euro
1 abbonement met 330 euro cashback 30 euro per maand
en trots eingenaar van 6220 (2 maanden geleden)
En wat heeft me dit gekost
2x 40 euro abbo geld
Moet je met orange prepaid elke maand naar de klantenservice bellen om orange world weer aan te melden? of gaan de 6 euros autom. eraf als je naar een maand weer gebruik maak van orange world? Gebruik het namelijk heel intensief maar heb geen zin om elke maand te bellen.
Verwijderd
Ik doe dat dus nu ook, en weet het hopelijk over enkele wekenTexMex schreef op 02 juni 2004 @ 11:27:
Ik heb nog een vraagje. Ik weet het, ik moet snel zijn als ik mijn Orange abo nog op wil zeggen. Maar ik heb er dus twee, twee Orange Free 20's. De ene ligt lekker een jaartje in de kast beltegoed op te bouwen, de ander gebruik ik. Zal Orange het 'pikken' als ik slechts één van de twee abo's opzeg? Dat is natuurlijk wel vreemd, omdat ik het eigenlijk niet eens ben met de nieuwe tarieven, maar toch één abo wil behouden. Weet iemand hoe dat zit?
ze gaan er volgens mij gewoon automatisch vanaf, net als bij abo, als je het uit wil schakelen moet je klantenservice bellen.Maite schreef op 02 juni 2004 @ 11:32:
even offtopic:
Moet je met orange prepaid elke maand naar de klantenservice bellen om orange world weer aan te melden? of gaan de 6 euros autom. eraf als je naar een maand weer gebruik maak van orange world? Gebruik het namelijk heel intensief maar heb geen zin om elke maand te bellen.
Verwijderd
Ik heb ook maar 1 van mijn 2 abonnementen opgezegd, geen probleem. Heb netjes een bevestiging ontvangen dat deze opgeheven wordt per 7/6. Zet wel duidelijk in je brief dat je alleen dat ene nummer wilt opzeggen..TexMex schreef op 02 juni 2004 @ 11:27:
Ik heb nog een vraagje. Ik weet het, ik moet snel zijn als ik mijn Orange abo nog op wil zeggen. Maar ik heb er dus twee, twee Orange Free 20's. De ene ligt lekker een jaartje in de kast beltegoed op te bouwen, de ander gebruik ik. Zal Orange het 'pikken' als ik slechts één van de twee abo's opzeg? Dat is natuurlijk wel vreemd, omdat ik het eigenlijk niet eens ben met de nieuwe tarieven, maar toch één abo wil behouden. Weet iemand hoe dat zit?
Verwijderd
Dat klopt niet hoor. Bij allebei geldt dat het automatisch is. Dan moet er op je prepaid natuurlijk wel iedere maand € 6 op staan als het afgeschreven wordt.
Verwijderd

Tot wanneer kan ik dit doen?
Ik heb ergens gelezen dat dit tot 1 maand na de wijziging kan.
Is dat juist of ben ik in de war met een andere provider?
Verwijderd
Ik heb een brief gebruikt die in deze topic stond, hierin stond het volgende vermeld:
"Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider is aangevraagd. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd."
Betekent dit nu dat ik omgezet wordt naar een Orange ready pre paid of niet? Zo niet, wat is het verschil en zou ik dit nog kunnen wijzigen aangezien ik op de 6e mijn nieuwe maand in gaat en ik dit beltegoed graag nog op wil maken.
Dit topic is gesloten.