aKra schreef op 25 mei 2004 @ 10:00:
Ja, fax zullen ze niet op reageren begreep ik van ze het moet schriftelijk...
Moet er trouwens in alle situaties omgezet worden naar een Orange Ready? Want ik ben van plan naar Vodafone te gaan ondertussen en het lijkt mij dan niet meer mogelijk om van een pre-paid naar een abonnement van een andere provider te gaan (zo heb ik dit altijd jaren begrepen, terwijl er wel in dit topic anders is gezegd maar toch lastig te geloven

).
Van prepay naar abonnement kan prima

. Ik heb het maar 1 keer hoeven doen, omdat ik er toch achterkwam dat prepaid bellen niets voor mij was/is. Destijds van KPN naar O
2 gegaan. Kwam van KPN Prepay en ging naar O2 Clarity 180. Ging helemaal perfect.
Trouwens, destijds in het besluit over Nummerbehoud is expliciet aangegeven dat de abonnementsvorm niet mag uitmaken. Dus abo->abo, PP->PP, abo->PP en PP->abo moeten mogelijk zijn! Dat anderen anders beweren, tja, dan hebben zij het niet helemaal correct

. Trouwens, telecomzaken zijn ook niet helemaal smetteloos. Mij is een keer bij T-for-telecom verteld dat van abonnement naar prepaid porteren niet mogelijk was! Als verkopers dan gaan liegen om mij een prut-Ben-abonnement aan te smeren, ben ik snel weg