[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Toevallig dat ik tegen dit topic aanloop. Ik heb veel problemen met mn SPV en ook met orange in het algemeen (mensen bellen me soms 10x voordat ze me te pakken krijgen). Tevens bel ik zeker een half uur per maand naar noorwegen wat dus 15 cent duurder wordt.

Ga maar even kijken wat voor keuzes ik heb bij andere providers. Iig mooi meegenomen dit (wilde zelfs al anderhalf jaar afkopen omdat ik er zo gek van werdt).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
dat heb ik dus ook, dat mensen mij eerst 10x bellen voordat ze me aan de lijn krijgen, of dat ik opeens een smsje krijg met balbala heeft u gebeld, terwijl de telefoon niet over was gegaan. Verder laat het bereik ook te wensen over, alhoewel ik de klantenservice e.d. wel prima vind. Opzich zijn er geen andere providers waarbij je je niet opgebelde tegoed onbeperkt kan bewaren en waar je alles uit een bundel betaald. KPN komt nog het dichts in de buirt dus dat ga ik nu maar nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 17 mei 2004 @ 16:33:
dat heb ik dus ook, dat mensen mij eerst 10x bellen voordat ze me aan de lijn krijgen, of dat ik opeens een smsje krijg met balbala heeft u gebeld, terwijl de telefoon niet over was gegaan.
Dat heb ik ook :|

Ik dacht dat het aan mijn SE T630 lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook, maar dan met een philips xenium. geen bereikbaarheid problemen met nokia toestellen (3330 en 5210)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus op 6 mei een contract afgesloten met Orange, ik was nog niet bekend met deze tariefswijzigingen en ik zie ook dat de eerste post over dit topic op 7 mei was, ik blijf natuurlijk ook een nederlander dus ik wil natuurlijk ook graag onder dit contract uit komen. Niks mis mee lijkt mij toch. Nu vraag ik mij alleen af of ik ergens kan zien onder welke voorwaarden ik getekend heb, De tariefswijzigingen zijn pas officieel 15 mei namelijk bekend gemaakt via de orange website.

Volgende puntje is dat ik dus mijn brief sowieso ga versturen, alleen weet ik dus mijn klant nummer niet omdat ik nog geen factuur heb ontvangen. Zijn er nog andere documenten waar mijn klantnummer opstaat? Hartelijk dank voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:30
Ik heb even navraag gedaan bij m'n buurman (die werkt bij de klantenservice van Orange). Hij zegt dat je het gewoon kosteloos kan opzeggen. :)
Voor de zekerheid heb ik de opzegbrieven (meervoud ja :P) aan hem meegegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:04

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:09:
Ik heb dus op 6 mei een contract afgesloten met Orange, ik was nog niet bekend met deze tariefswijzigingen en ik zie ook dat de eerste post over dit topic op 7 mei was, ik blijf natuurlijk ook een nederlander dus ik wil natuurlijk ook graag onder dit contract uit komen. Niks mis mee lijkt mij toch. Nu vraag ik mij alleen af of ik ergens kan zien onder welke voorwaarden ik getekend heb, De tariefswijzigingen zijn pas officieel 15 mei namelijk bekend gemaakt via de orange website.

Volgende puntje is dat ik dus mijn brief sowieso ga versturen, alleen weet ik dus mijn klant nummer niet omdat ik nog geen factuur heb ontvangen. Zijn er nog andere documenten waar mijn klantnummer opstaat? Hartelijk dank voor de antwoorden.
kijk dit slaat gewoon nergens op...dat heeft niets met Nederlander zijn te maken |:(
Bel ze gewoon op en vraag naar je klantnummer :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:01:
ik heb het ook, maar dan met een philips xenium. geen bereikbaarheid problemen met nokia toestellen (3330 en 5210)
Ik heb dit probleem dus ook; en ook regelmatig bij Orange gemeld, maar ze doen er helaas niets aan. Zowel met een 6210, 6310, 6310i, S55, M55 en 6600. Dus het ligt echt aan de Orange. Ik ga 'm ook opzeggen iig; heb totaal geen problemen met Orange, behalve dit probleem dus was dus echt begint te irriteren..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01

aKra

Intentionally left blank.

Zeg een vraagje he, nummerbehouden is ook geen probleem neem ik aan? Ik ben van plan om naar Telfort te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 18 mei 2004 @ 08:41:
Zeg een vraagje he, nummerbehouden is ook geen probleem neem ik aan? Ik ben van plan om naar Telfort te gaan :)
le-zen
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ja, en nu, ik heb je post gelezen en ik heb nog geen antwoord...

Laat ik even de vraag anders stellen, ik wil binnen Orange blijven (Orange World & SE P900 toch prima combo) maar ik wil gewoon niet meer zoveel per maand betalen en dus profiteren van een cashback (zodat ik ipv. € 80 p/maand nu nog maar zo'n € 30 kwijt ben waar ik nu ook voor betaal). Wat voor een constructie moet ik dan maken om mijn nummer te behouden?

1. Provider (T-Mobile/Vodafone/Telfort) pre-paid pakket
2. Nummer laten overzetten naar pre-paid pakket.
3. Dan pas een abonnement aanvragen bij Orange (met nummerbehoud).
4. Het nummer van de pre-paid kaart over laten zetten...

Maar laat Orange dit toe en laat een van onze providers dit toe (ik pakte maar een handje die ik goed ken :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb gisteren nummerbehoud formulier opgestuurd. Orange Free 40 naar T-mobile 300. Das in principe geen probleem. Ik heb contract niet zelf opgezegd aangezien T-mobile dat voor je doet.

Klopt dit eigenlijk wel? Ik heb ongeveer 4 jaar geleden ook zoiets gedaan maar toen deed nieuwe provider opzegging voor je....

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat moet je juist niet doen aangezien ze dan een normale opzegging doen en dan moet jij alle abonnementskosten nog betalen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
DJkim schreef op 18 mei 2004 @ 08:52:
Ik heb gisteren nummerbehoud formulier opgestuurd. Orange Free 40 naar T-mobile 300. Das in principe geen probleem. Ik heb contract niet zelf opgezegd aangezien T-mobile dat voor je doet.

Klopt dit eigenlijk wel? Ik heb ongeveer 4 jaar geleden ook zoiets gedaan maar toen deed nieuwe provider opzegging voor je....
Wat aKra zegt, T-Mobile zegt op en zegt niet dat je bezwaar hebt tegen de wijziging van de tarieven. Het is dus heel goed mogelijk dat je wel een eindafrekening van Orange krijgt. Waarin je de resterende maandtermijnen moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

aKra schreef op 18 mei 2004 @ 09:10:
Dat moet je juist niet doen aangezien ze dan een normale opzegging doen en dan moet jij alle abonnementskosten nog betalen!!!!
Kun je even iets meer duidelijker zijn? Als ik zelf het opzeg dan duurt het toch meer dan 1 maand dus ik betaal zowiezo mijn abo kost... mijn contract bij Orange loopt 15 Juni officieel af maar er is toch 2 maanden opzeg termijn dacht ik....

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in deze situatie kun je dus per direct zonder kosten opzeggen... Lees de thread maar ff door zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Is er al iemand die per fax heeft opgezegd?

edit:

Ik vindt wel dat orange klanten die nu opzeggen ook mag weigeren als ze binnen nu en een jaar weer een nieuw abbo namen.

[ Voor 63% gewijzigd door Roeligan op 18-05-2004 10:04 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:48
Even een andere vraag... ik ben persoonlijk eigenlijk best tevreden over Orange, heb af en toe inderdaad wat problemen met bellen, maar daar valt mee te leven en de alles-in-een bundel is echt geweldig!
Nu vraag ik me af: wanneer je je abbo verlengt kun je het meestal wel aardig op een accoordje gooien, een nieuwe telefoon erbij en ik blijf nog wel een jaartje betalen; doen ze niet zo moeilijk over. Iemand enig idee of dat in deze situatie ook gaat lukken? Ik ga in ieder geval proberen een brief te sturen onder het motto "vervelende prijsverhoging, zou graag willen blijven maar aangezien andere hun abonnement kostenloos mogen opzeggen had ik graag een nieuw toestel" en eens kijken wat ze daarvan zeggen. Het lijkt me niet onredelijk aangezien ik ook al een aardige tijd met Orange bel, en mijn toestel nog steeds niet helemaal naar behoren werkt na een aantal wisselpogingen (zie andere topics over T68i).
Onder het motto "proberen kan geen kwaad" houd ik jullie hier wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
aKra schreef op 18 mei 2004 @ 08:50:
[...]

Ja, en nu, ik heb je post gelezen en ik heb nog geen antwoord...

Laat ik even de vraag anders stellen, ik wil binnen Orange blijven (Orange World & SE P900 toch prima combo) maar ik wil gewoon niet meer zoveel per maand betalen en dus profiteren van een cashback (zodat ik ipv. € 80 p/maand nu nog maar zo'n € 30 kwijt ben waar ik nu ook voor betaal). Wat voor een constructie moet ik dan maken om mijn nummer te behouden?

1. Provider (T-Mobile/Vodafone/Telfort) pre-paid pakket
2. Nummer laten overzetten naar pre-paid pakket.
3. Dan pas een abonnement aanvragen bij Orange (met nummerbehoud).
4. Het nummer van de pre-paid kaart over laten zetten...

Maar laat Orange dit toe en laat een van onze providers dit toe (ik pakte maar een handje die ik goed ken :P).
Nou denk ik even heel simpel..... jij laat je kaart omzetten naar Ready.. op het moment dat dat is gebeurd dan zet je deze toch gewoon weer om naar een abo? Want je kan van Pre-Paid naar Abo gaan... dan heb je die 5 stappen niet nodig. :)

Zo ga ik het regelen... moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 11mei een aangetekende brief gestuurd en wist gister eigenlijk al dat ik over was naar een prepaid. Vandaag de brief ontvangen dat het officieel is en dat ik per 7 juni over ben. In juni maar kijken voor een mooie aanbieding met 6230 of een cashback beneigenlijk wel tevreden met me 8910.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@Tosbaga: hoe wist je gister al dat je over was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gebelt met de klantenservice of mijn brief al was behandeld, en dat was het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik heb op 12 mei opzegbrief verstuurd en kreeg net een telefoontje van Orange. Bleek het te gaan om een onderzoek naar mogelijke invoer van SMS-bundels en aanpassing van tarieven. Orange is er namelijk achter gekomen dat veel mensen de vaste telefoon de deur uitdoen en alleen mobiel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Ik heb net ook even de Klantenservice gebeld om te vragen of mijn brief ontvangen was en dit is het geval. Ze kon ook vertellen dat ik mijn gang kom gaan...

Ik ga de vriendelijke klantenservice wel missen O+, maar aan de andere kant: ik heb geen mobiele telefoon om vaak de klantenservice te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op 18 mei 2004 @ 09:46:
Is er al iemand die per fax heeft opgezegd?
Faxnummer geven ze niet, het opzeggen dient schriftelijk (als in 'per 'brief') te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op 18 mei 2004 @ 13:53:
Ik heb net ook even de Klantenservice gebeld om te vragen of mijn brief ontvangen was en dit is het geval. Ze kon ook vertellen dat ik mijn gang kom gaan...

Ik ga de vriendelijke klantenservice wel missen O+, maar aan de andere kant: ik heb geen mobiele telefoon om vaak de klantenservice te bellen :)
Same for me! Heb net ook ff gebeld, en per 7 juni word mijn Orange Free een Orange Ready :) Ik hoop morgen de officiele bevestiging in vorm van een briefje thuis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:00:
[...]

Faxnummer geven ze niet, het opzeggen dient schriftelijk (als in 'per 'brief') te gebeuren.
Dat was ik ook wel van plan, alleen op de vorige pagina (geloof ik) stond een voorbeeld brief met eronder een faxnummer. Ik was gewoon benieuwd...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Bl@de schreef op 18 mei 2004 @ 11:46:
[...]

Nou denk ik even heel simpel..... jij laat je kaart omzetten naar Ready.. op het moment dat dat is gebeurd dan zet je deze toch gewoon weer om naar een abo? Want je kan van Pre-Paid naar Abo gaan... dan heb je die 5 stappen niet nodig. :)

Zo ga ik het regelen... moet kunnen...
Maar ik wil een "cashback" abonnement bij Orange aanvragen... Dus dan kom ik denk ik in de soep :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
aKra schreef op 18 mei 2004 @ 22:19:
[...]

Maar ik wil een "cashback" abonnement bij Orange aanvragen... Dus dan kom ik denk ik in de soep :/
Probeer je het toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, I'm gonna join the club, niet omdat ik profiteur ben, maar om de volgende redenen, alleen wil ik nog jullie advies over wat ik beter kan doen, op de grond stampen voor een cashback of een hele lieve brief aan orange waarin ik mijn abonnement afsluit.. Redenen voor mij:
- 2 maand geleden mijn abonnement afgesloten, Orange 30 € Free met gratis SPV
- SPV is een waardeloze shit-telefoon in mijn ogen:
telefoon crasht veel te vaak (ook als ik gebeld/geSMSt wordt)
laderhoofd is al stuk
van waaibomen kwaliteit gemaakt
- opeens tariefstijging die met name betrekking heeft op het buitenland.. wordt dus een duur grapje voor mij, want:
ik ben vaak in het buitenland (Frankrijk, Spanje, Curaçao, Turkije..)
ik heb héél veel familie in heel veel werelddelen die allemaal aandacht willen
- ik ben terughoudend om mijn abonnement op te zeggen, want:
misschien maak ik kans op een hele leuke cashback (kan ik weer ergens naar toe vliegen)
- ik wil graag mijn nummer behouden (heb het over mijn studententijd heenal drie keer veranderd, na ontevredenheid over elke provider..)
- ik heb verder geen problemen met Orange zelf, prima dekking en een goede GPRS (Orange World) package

Ik ben dus een beetje twijfelachtig over wat ik nou moet doen.. Als jullie in mijn schoenen zouden staan, wat zouden jullie doen? Een brief schrijven of onderhandelen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Gewoon doen, dat zullen ze heus wel hebben ingecalculeerd. Al vind ik het argument van "ik vind het een k*t toestel nogal slecht. Dat toestel vertegenwoordigt een bepaalde waarde en dat toestel krijg jij, daar zijn ze niet verantwoordelijk voor.

Wel is het nogal aso om de kosten ineens op te voeren. Ook dan is het niet meer dan terecht dat je de mogelijkheid krijgt om onder je contract uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Bl@de schreef op 18 mei 2004 @ 22:20:
[...]

Probeer je het toch? :)
Ja en dan? Dan een andere provider nemen die zegt "ja we porteren niet van pre-paid naar abonnement"... :/

Iemand hier veel verstand van die een kleine howto kan schrijven ook voor meerdere mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

damn, een howto? je maakt zeker een grapje?

anyway, ik heb ook gesproken met de klantenservice, mijn brieven zijn beide binnengekomen en in behandeling....dus ik ben benieuwd wanneer ik een brief krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
aKra schreef op 19 mei 2004 @ 08:49:
[...]

Ja en dan? Dan een andere provider nemen die zegt "ja we porteren niet van pre-paid naar abonnement"... :/

Iemand hier veel verstand van die een kleine howto kan schrijven ook voor meerdere mensen?
Zeggen ze niet, want dat mogen ze niet!

Simpelweg moet het nummer geporteerd worden als het nummer naar een andere provider gaat. Dan maakt het niet uit of je oude abonnementsvorm prepaid of abonnement was, of dat je nieuwe abonnementsvorm prepaid of postpaid is. Ze moeten er aan meewerken. Alleen nummerbehoud binnen een provider is soms een probleem: omdat hier geen sprake kan zijn van concurrentiebelemmering is bij de regeling voor het nummerbehoud niets over deze situatie geregeld. Hierbij is het dus afhankelijk van het eigen beleid van de telecomaanbieder om het al dan niet te doen. Bijna altijd is het wel mogelijk om bij dezelfde aanbieder je prepaid om te zetten in een abonnement. Andersom is soms mogelijk na afloop van je contractstermijn (volgens mij bij Orange en KPN).

Het porteren van een nummer kan op twee manieren, waarbij de eerste manier mijn voorkeur heeft, vanwege het minste risico dat je nummer verloopt. Voor het gemak noem ik even de oude provider Orange en de nieuwe provider KPN. Ik houd ook even geen rekening met het feit dat aanbieders soms afwijken van de omschreven procedure, om jou dubbele abonnementskosten te besparen.

Mogelijkheid 1:
Je sluit bij KPN een nieuw abonnement af en krijgt daarbij een nieuwe telefoon. Je hebt dus tijdelijk twee abonnementen. Vervolgens vraag je bij KPN een formulier voor nummerbehoud op en je vult dit formulier in. Op het formulier vermeld je de gegevens van je KPN-abonnement en Orange-abonnement, inclusief je tijdelijke nummer en het nummer wat je wil laten porteren. Daarnaast geef je aan wanneer het nummer geporteerd moet worden. Je hebt in het algemeen drie keuzes:
a) binnen 10 werkdagen, zo snel mogelijk dus;
b) na afloop van de contractsduur (je moet dan ook de looptijd van het contract vermelden plus de opzegtermijn)
c) een andere datum die tussen 10 werkdagen later en 4 maanden later ligt.
Na een paar dagen krijg je van KPN een brief waarin je verzoek wordt bevestigd. In deze brief staat ook wanneer de portatie plaatsvindt, zodat je weet wanneer je nummer een paar minuten 'uit de lucht is' en wat voor aanvullende handelingen je ook moet verrichten (het opnieuw instellen van voicemail etc.) Het Orange-abonnement wordt ook tegelijkertijd door KPN opgezegd.

Wat ik heb begrepen krijgen mensen van Orange een brief thuis waarin ze zelf moeten zorgen voor een nieuw abonnement, waar het nummer naar toe geporteerd moet worden voor 7 juni. Dan moet je gewoon optie 1 toepassen en als het nummer geporteerd wordt per 7-6 lijkt het erop dat je geen afkoopsom hoeft te betalen aan Orange (voor de abonnementskosten na 7-6)

Mogelijkheid 2:
Je zegt zelf je oude abonnement op. Je stuurt een brief naar Orange waarin je expliciet meldt dat het nummer moet worden behouden. Het beste kun je zowel het nummerbehoud melden in het onderwerp van je brief als er een aparte alinea in je brief aan wijden. Dat verkleint de kans dat de medewerker over jouw wens heen leest, want dat zou zonde zijn. Als je de bevestiging van Orange binnen hebt, ga je een nieuw abonnement afsluiten en vul je weer een formulier nummerbehoud in bij KPN. Vervolgens neemt KPN weer contact op met Orange om een porteringsdatum af te spreken. Essentieel is dat je mobiele nummer bij je oude aanbieder nog in de lucht moet zijn om het nummerbehoud te laten slagen. Als op het moment van portatie je nummer al is afgesloten, mislukt de poging om je nummer te porteren.

Mijn voorkeur voor mogelijkheid 1 is ook gebaseerd op het feit dat een abonnement stilzwijgend maandelijks wordt verlengd en dus kan het nummer ook niet afgesloten zijn op het moment dat je een verzoek tot nummerbehoud indient. Dat ik dan tijdelijk twee abonnementen heb neem ik maar op de koop toe. Sommige providers bieden speciale regelingen aan om de periode van dubbele abonnementskosten zo kort mogelijk te houden. Zo weet van T-Mobile dat je daar ook een formulier Nummerbehoud kunt invullen voordat je een abonnement afsluit. Zo kun je voor afloop van je oude abonnement je oude abonnement opzeggen en het porteren van je nummer per einde van het contract regelen. Twee weken voor de porteringsdatum koop je een T-Mobile abonnement en geef je het tijdelijke T-Mobile nummer door aan de klantenservice, zodat ze weten op welke SIM je eigen nummer geporteerd moet worden. Wat andere providers aanbieden, weet ik niet. Vraag het ze, zou ik zeggen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 00:23:
Goed, I'm gonna join the club, niet omdat ik profiteur ben, maar om de volgende redenen, alleen wil ik nog jullie advies over wat ik beter kan doen, op de grond stampen voor een cashback of een hele lieve brief aan orange waarin ik mijn abonnement afsluit.. Redenen voor mij:
- 2 maand geleden mijn abonnement afgesloten, Orange 30 € Free met gratis SPV
- SPV is een waardeloze shit-telefoon in mijn ogen:
telefoon crasht veel te vaak (ook als ik gebeld/geSMSt wordt)
laderhoofd is al stuk
van waaibomen kwaliteit gemaakt
- opeens tariefstijging die met name betrekking heeft op het buitenland.. wordt dus een duur grapje voor mij, want:
- ik ben terughoudend om mijn abonnement op te zeggen, want:
misschien maak ik kans op een hele leuke cashback (kan ik weer ergens naar toe vliegen)
- ik wil graag mijn nummer behouden (heb het over mijn studententijd heenal drie keer veranderd, na ontevredenheid over elke provider..)
- ik heb verder geen problemen met Orange zelf, prima dekking en een goede GPRS (Orange World) package

Ik ben dus een beetje twijfelachtig over wat ik nou moet doen.. Als jullie in mijn schoenen zouden staan, wat zouden jullie doen? Een brief schrijven of onderhandelen..
leest topic eerst goed door :)
-2 maanden geleden afgesloten, dan neem ik aan dat dat nog onder de oude tarieven valt (dus dan kan je opzeggen)
-argument van SPV niet melden, dat heeft niets met de abbonoments dienst te maken
-tariefsstijging in hét argument waarom je het op gaat zeggen (dus wel melden!)
-Juist als je je abbo opzegd kun je bij een webshop een nieuw abbo aanvragen (met cashback) en je nummer behouden (zie volgend punt). Dus dan juist wel opzeggen
-Nummerbehouding is ook al goed naar vorgen gekomen: in je brief vermelden dat je nummer ACTIEF moet blijven en dat je huidige free abbo ontbind en het om wil zetten in een orange ready (prepaid) abbo (zo blijft je nummer dus ook actief). Hierna bij het afsluiten van nieuw abbo (met cashback) kun je (iig bij andere provider) gewoon je nummer laten porteren. Hoe dit binnen orange zit (van ready >free nummerport) weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel kregen jullie je schriftelijke bevestiging. Ik heb maandag mijn brief op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:49:
Hoe snel kregen jullie je schriftelijke bevestiging. Ik heb maandag mijn brief op de bus gedaan.
Woensdag gepost (vorige week dus), vandaag schriftelijke bevestiging gekregen.

De brief heb ik bijna letterlijk op FOK! gepost, in het draadje over Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
zo mooi vind ik dat van Orange, dat ze blijven ontkennen dat je kan opzeggen als je naar de klantenservice belt met een niet Orange telefoon en geen nummer heb opgegeven >:)
je moet maar net de goede treffen die alles voor je kan nakijken want ik had gister echt een kl*tz*k aan de lijn, daarna een aardige oud vrouwtje die tegen me zei dat het niet de procedure is om over te zetten naar Ready en ik meteen agressief communiceren en ze zette me even in de wacht omdat ze even ging navragen en ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Le0032 schreef op 19 mei 2004 @ 13:46:
zo mooi vind ik dat van Orange, dat ze blijven ontkennen dat je kan opzeggen als je naar de klantenservice belt met een niet Orange telefoon en geen nummer heb opgegeven >:)
je moet maar net de goede treffen die alles voor je kan nakijken want ik had gister echt een kl*tz*k aan de lijn, daarna een aardige oud vrouwtje die tegen me zei dat het niet de procedure is om over te zetten naar Ready en ik meteen agressief communiceren en ze zette me even in de wacht omdat ze even ging navragen en ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt :9
Geloof me, ze maken voor niemand geen uitzondering ook niet voor mensen zoals jij hier op GoT.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik heb mijn bevestiging ook thuis gekregen. Ik heb mijn abbo (Orange Free) laten omzetten naar een prepaid (Orange Ready) zodat ik mijn nummer wel behoud :)

Ik krijg ook nog € 5,- van Orange omdat ik bij Orange blijf (prepaid ipv abbo), super service! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die net (bijv. twee week geleden ofzo) een orange abbo hebben afgesloten en toch kunnen opzeggen vanwege de tariefwijzigingen?

Mij werd nl. door de klantenservice verteld dat dit voor mij niet mogelijk is omdat ik nog maar 2 week een abbo heb en dus op de hoogte HAD KUNNEN ZIJN van de op komst zijnde tariefwijzigingen.

Wie kan mij hier meer over vertellen ??? Of moet ik gewoon nog een keer de klantenservice bellen en hopen dat een andere medewerker met een ander verhaal komt ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:19:
Zijn er al mensen die net (bijv. twee week geleden ofzo) een orange abbo hebben afgesloten en toch kunnen opzeggen vanwege de tariefwijzigingen?

Mij werd nl. door de klantenservice verteld dat dit voor mij niet mogelijk is omdat ik nog maar 2 week een abbo heb en dus op de hoogte HAD KUNNEN ZIJN van de op komst zijnde tariefwijzigingen.

Wie kan mij hier meer over vertellen ??? Of moet ik gewoon nog een keer de klantenservice bellen en hopen dat een andere medewerker met een ander verhaal komt ??? :?
Ik zou gewoon lekker een aangetekende brief versturen en kijken wat er gebeurd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
quote:

Renzo4000 schreef op 19 mei @ 14:42:

....
Geloof me, ze maken voor niemand geen uitzondering ook niet voor mensen zoals jij hier op GoT

....
Geintje moet kunnen toch?

[ Voor 59% gewijzigd door Le0032 op 19-05-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 00:23:
Heb wel al gekeken naar de nieuwe tarieven? In het buitenland bellen wordt overal iets tot zelfs veel goedkoper... Zo wordt bellen vanuit Turkije naar NL € 1,15 (was € 2,20). Naar het buitenland bellen wordt wel iets duurder. Maar, een leuke cashdeal is natuurlijk niet mis. Of dan een ander toestel dan die SPV. Je kan dan niet je nummer houden want van Orange prepaid naar abonnement kan alleen via de eigen Orange shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op 18 mei 2004 @ 13:49:
Ik heb op 12 mei opzegbrief verstuurd en kreeg net een telefoontje van Orange. Bleek het te gaan om een onderzoek naar mogelijke invoer van SMS-bundels en aanpassing van tarieven. Orange is er namelijk achter gekomen dat veel mensen de vaste telefoon de deur uitdoen en alleen mobiel bellen.
Gaven ze nog wat meer info over die smsbundels? Er gingen al eerder geruchten dat die zouden komen, mag ook wel want 22 ct voor een sms met een abbo is veel te duur. Vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen, met het "alles in de bundel en onbeperkt meeneem principe.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:23

Zjemm

...

is juist uber dat alles uit een bundel.... dan maken die tarieven mij nog niet zo heel veel uit

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
dum die dum die dum 2x opzegging onderweg :) Ik zie net dat Vodafone ook iets gaat wijzigen, hadden ze maar een maandje gewacht }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
zeef schreef op 20 mei 2004 @ 14:22:
dum die dum die dum 2x opzegging onderweg :) Ik zie net dat Vodafone ook iets gaat wijzigen, hadden ze maar een maandje gewacht }) ;)
Wat gaat Vodafone wijzigen dan?

Ik heb daar ook nog een abo'tje van lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik zag hier in I&T net een topic, Vodafone wijzigt tarieven MMS. Opzeggen of niet? * :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 20:48:
[...]

Heb wel al gekeken naar de nieuwe tarieven? In het buitenland bellen wordt overal iets tot zelfs veel goedkoper... Zo wordt bellen vanuit Turkije naar NL € 1,15 (was € 2,20). Naar het buitenland bellen wordt wel iets duurder. Maar, een leuke cashdeal is natuurlijk niet mis. Of dan een ander toestel dan die SPV. Je kan dan niet je nummer houden want van Orange prepaid naar abonnement kan alleen via de eigen Orange shops.
Orange prepaid naar orange abo kan wel.... ook als je in een andere winkel koopt. Ze zeggen alleen dat ze het niet doen omdat het niet hun 'policy' is. Maar ze kunnen het dus wel.
Laatst ben ik dan ook voor een vriend van mij naar de orange shop gegaan, en z'n nummer over laten zetten van prepaid naar abo. Dit deden ze gratis, maar niet iedere orange shop is zo aardig. (als je nou 5 euro op de balie legt zijn ze vast een stuk aardiger.

Zijn er nog mensen die hun brief over opzegging van hun orange abo willen posten, dan hebben we er weer een voorbeeldje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 17:57:
[...]

Zijn er nog mensen die hun brief over opzegging van hun orange abo willen posten, dan hebben we er weer een voorbeeldje bij.
Voorbeeldbrief staat al in deze thread...op de vijfde pagina.

Lui? Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 17:57:
Orange prepaid naar orange abo kan wel.... ook als je in een andere winkel koopt. Ze zeggen alleen dat ze het niet doen omdat het niet hun 'policy' is. Maar ze kunnen het dus wel.
Laatst ben ik dan ook voor een vriend van mij naar de orange shop gegaan, en z'n nummer over laten zetten van prepaid naar abo. Dit deden ze gratis, maar niet iedere orange shop is zo aardig. (als je nou 5 euro op de balie legt zijn ze vast een stuk aardiger.
Het kón niet. Sinds afgelopen donderdag wel. Maar het kan nu ook gewoon overal en niet alleen via Orange shops. Er moet een nummerporteringsformulier gefaxt worden en het oude prepaid nummer wordt naar het nieuwe abonnement geporteerd. De prepaid krijgt daarna automatisch een nieuw nummer zodat het beltegoed wat er op staat nog opgebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook na KS gebeld te hebben bevestiging gehad nat mijn abo op 7 juni wordt omgezet naar prepaid. Dit zonder mijn nummer overigens gezegd te hebben, alleen mijn naam. Neem dus maar aan dat de KS zelf mijn Orange nummer kon zien op het moment dat ik belde (kwam ik later pas achter overigens) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:17
Ik ben er vandaag pas achter gekomen (dankzij GoT) dat er nieuwe tarieven worden ingevoerd. Kan ik dit nog steeds op zeggen of ben ik hier al te laat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 21:52

Sjo

Ik heb ook al een schriftelijke bevestiging gehad dat mijn abbonnement per 7 juni stopt. Maar in deze brief stond niet dat het word omgezet naar Orange prepaid, terwijl ik dat wel heb aangevraagd in mijn opzegbrief.

Staat bij anderen wel in hun bevestinging dat ze worden omgezet naar Orange Ready?
Ik De Buurman schreef op 20 mei 2004 @ 19:26:
Ik ben er vandaag pas achter gekomen (dankzij GoT) dat er nieuwe tarieven worden ingevoerd. Kan ik dit nog steeds op zeggen of ben ik hier al te laat voor?
Volgens mij moeten zij gewoon jouw opzegbrief voor 7 juni binnen hebben, dus je bent nog ruim op tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door Sjo op 20-05-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft het faxnummer van de klantenservice van Orange? Ik wil mijn opzegging faxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 19:46:
Wie heeft het faxnummer van de klantenservice van Orange? Ik wil mijn opzegging faxen.
Kan niet, je moet even een aangetekend briefje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49

CodeIT

Code IT

Faxnummer is: 0648996345 (Algemeen faxnummer Orange Klantenservice).
Ik zou alleen wel een brief sturen. Het maakt niet echt uit of die aangetekend is. Bij een aangetekende brief weet je iig zeker dat ie is aangekomen, en kan Orange niet zeggen dat ze het nooit hebben ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Na dit allemaal gelezen te hebben ga ik mijn abo ook maar opzeggen en ik neem zeker geen orange terug!

Toen ik mijn abo net had en er dus ook nog voicemail op mijn telefoon zat... Had ik vaak het probleem dat ik voicemail berichten kreeg zonder dat de telefoon over was gegaan en hij stond gewoon aan! Nu heb ik mijn voicemail er af laten halen, maar nu weet ik dus niet hoevaak mensen mij niet kunnen bereiken! :(

Dus dat is eigenlijk de grootste reden om het abonnement op te heffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vandaag bevestiging binnen gekregen van ORange voor kosteloze omzetting. Mijn aangetekende brief heb ik 8 dagen geleden op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeee!,
Ook ik heb vandaag een schriftelijke bevestiging van Orange ontvangen dat mijn abonnement op 7 juni as zal worden omgezet in Prepaid.
Morgen maar eens naar de winkel voor een nieuw Orange abonnement in combinatie met de Motorola V600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:23

Zjemm

...

ik heb vorige week zaterdag mijn brief gestuurd. vandaag ff gebeld naar de KS en de brieven zijn in behandeling.....
ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, brief is aangekomen. Was wel een aardige dame van de KS. Vond het heel spijtig om me te zien gaan (heeft ze zeker 3x gezegd). Vroeg ook nog waarom. Maar ff 'uitgelegd' dat ik 't niet eens was met de verhoging. Vond ze jammer (4e x).

Ik kreeg nog wel een opmerkelijke vraag, nml of ik m'n voicemail had voorzien van een persoonlijke boodschap. Nee dus. En of ik op de hoogte was van 't feit dat ik via het service menu dat wel kon instellen. Ja dus. 'Spijtig, maar misschien dat u in de toekomst nog eens gebruik wilt maken van het Orange netwerk. En een prettig weekend.' Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Da's niet vaag, da's S.O.P. bij een goed call centre. Eigenlijk zouden ze je nog een aanbod moeten doen van "als wij u X korting bieden, wilt u dan uw keuze heroverwegen?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er eigenlijk ook een standaard korting die ze moeten geven als je gewoon een beetje gaat zeuren bij de klantenservice en erop aanstuurt dat je anders je abo op wilt zeggen, bijvoorbeeld dat je gewoon de oude tarieven kunt houden ofzo? Ik vind het namelijk bijzonder klote dat smsen in het buitenland duurder wordt maar verder heb ik weinig klachten over Orange, ze zijn nog steeds verreweg het goedkoopst met GPRS. Owja ik zit er nog een maand of 11 aanvast, ik had pas verlengd, misschien maakt dat ook nog uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zeef
Misschien staat 't d'r een beetje ongelukkig, snap dat van de 'spijtige gedeelte' ook wel. Vind dat ook erg netjes, dat vage slaat eigenlijk op die vraag over voicemail. Beetje raar dat ze daar over beginnen terwijl ze m'n opzegging al binnen hebben. Maar goed, heb inderdaad absoluut geen klagen over de KS van Orange. Kunnen andere KS'en nog veel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En hoe zit het van Orange pre-paid naar een abonnement (andere provider), want ik zie de bomen niet meer tussen het bos :X :X :X

Elke keer wordt me weer wat anders wijs gemaakt (ook in winkels :/).

[ Voor 5% gewijzigd door aKra op 22-05-2004 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
aKra schreef op 22 mei 2004 @ 01:55:
En hoe zit het van Orange pre-paid naar een abonnement (andere provider), want ik zie de bomen niet meer tussen het bos :X :X :X

Elke keer wordt me weer wat anders wijs gemaakt (ook in winkels :/).
Dat kan. Dan heb je ook niet te maken met een opzegtermijn.

Bij nummerbehoud moet het niet uitmaken of je vorige abonnementsvorm prepaid of postpaid is en of je nieuwe a-vorm prepaid of postpaid wordt! Zolang het maar een andere aanbieder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Misschien een domme vraag, maar als je je Orange prepaid nummer laat porteren naar een nieuw abbo, wat gebeurd er dan met die prepaid kaart? Komt daar dan een nieuw nummer voor beschikbaar of ben je dan je kaart + eventueel tegoed kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
S1W schreef op 22 mei 2004 @ 13:25:
Misschien een domme vraag, maar als je je Orange prepaid nummer laat porteren naar een nieuw abbo, wat gebeurd er dan met die prepaid kaart? Komt daar dan een nieuw nummer voor beschikbaar of ben je dan je kaart + eventueel tegoed kwijt?
Niemand ervaring met Nummerbehoud? :?

Nummer -> Nieuwe aanbieder
Tegoed-> Vervalt
Oude SIM -> In principe onbruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee.. je krijgt nieuw nummer op je oude (prepaid) sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je wel weer gelijk een nieuw abbo bij orange kunt aanvragen (cash-deal) en dan maar zonder nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 14:58:
Weet iemand of je wel weer gelijk een nieuw abbo bij orange kunt aanvragen (cash-deal) en dan maar zonder nummerbehoud?
Quote van telecomvergelijker.nl:
Het is wel mogelijk, dat het netwerk in de toekomst geen zaken meer met je wenst te doen. Dat mogen ze gewoon beslissen. Eenieder is vrij om zaken te doen met de personen die hij als klant wenst, zo lang hij maar geen pure discriminatie pleegt.
Ook al eerder in het topic vermeld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 14:58:
Kijken wie er sneller is, Fok! of Got :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanTenHove schreef op 22 mei 2004 @ 15:13:
[...]

Kijken wie er sneller is, Fok! of Got :P
GoT is duidelijk sneller :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
ik zou even wachten voor je afgesloten bent, want straks zal je zien dat Orange besluit om klanten die voor 7 juni 2004 een abonnement nemen en die al bekend staan om hun abonnement en hun huidige willen opzeggen om niet het huidige contract te ontbinden... Zit je d'r dan, met 2 abo's :?

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 22-05-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Le0032 schreef op 22 mei 2004 @ 15:44:
ik zou even wachten voor je afgesloten bent, want straks zal je zien dat Orange besluit om klanten die voor 7 juni 2004 een abonnement nemen en die al bekend staan om hun abonnement en hun huidige willen opzeggen om niet het huidige contract te ontbinden... Zit je d'r dan, met 2 abo's :?
Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren, denk ik. Als je daarover al een brief hebt ontvangen waarin ze akkoord gaan met de opzegging, denk ik niet dat ze dat zonder bericht heroverwegen.

Wat ze denk ik wel doen, is de aanvraag van je tweede abonnement direct weigeren...net iets te duidelijk dat je een abonnement hebt opgezegd om geld aan ze te verdienen. Dat is natuurlijk je goed recht, maar het is hun goed recht om je te weigeren (als ze dat willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op 22 mei 2004 @ 15:57:
[...]

Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren, denk ik. Als je daarover al een brief hebt ontvangen waarin ze akkoord gaan met de opzegging, denk ik niet dat ze dat zonder bericht heroverwegen.

Wat ze denk ik wel doen, is de aanvraag van je tweede abonnement direct weigeren...net iets te duidelijk dat je een abonnement hebt opgezegd om geld aan ze te verdienen. Dat is natuurlijk je goed recht, maar het is hun goed recht om je te weigeren (als ze dat willen).
Hmm.. gelukkig bij mij wel. Heb vandaag een nieuw Orange Free abonnement afgesloten bij Belcompany met de Motorola V600. Die gast daar zag dat ik nog een ander orange abonnement had lopen. Ik hem gezegd dat deze tot 7 juni liep en daarna Prepaid werd. Scheelde veel tijd, want hij kon mijn nieuwe abo zo met de juiste gegevens er bij invullen.

Maar je hoeft dus niet bang te zijn dat Orange je niet meer moet..... gaat zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brief Woensdag op de post gedaan, maar...
Niet aangetekend verstuurd ...

Iemand hier al een bevestiging van Orange ontvangen zonder dat het aangetekend verstuurd was?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mark K.

Yepp brief niet aangetekend verzonden en op de fax.
Als antwoord 2X brief met blah blah wat spijtig maar we respecteren je mening.....

Op naar een nieuwe abbo.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, dat word dus snel een nieuw abbo + een P900 :D
Hoe lang duurde het btw bij jou voordat je het hoorde?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een niet aangetekende brief woensdag verstuurd en afgelopen donderdag (dus 8 dagen) later de brief van orange gekregen dat het omgezet wordt naar ready. Dus niet aangetekende brieven komen ook aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik de bevestiging binnen heb, dan kan ik in principe:

- Naar de winkel gaan om een nieuw abbo af te sluiten (bij een andere provider) , icm een gsm.
- Dan tijdelijk een nieuw nummer krijgen, en gelijk een porteringformulier invullen en opsturen, en vermelden dat het per 7 juni in moet gaan.
- De resterende Orange Belbundel (ong. 100 € tegoed) als een gek gaan opbellen/sms, omdat je het niet mee kunt nemen toch?

Iemand van jullie het zo gedaan? / Van plan het zo te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hoe zit het met je sim-lock op je toestel? Ik heb een spv e200 met lock? Zijn zij mij verplicht de lock-code toe te sturen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op 22 mei 2004 @ 19:37:
Hoe zit het met je sim-lock op je toestel? Ik heb een spv e200 met lock? Zijn zij mij verplicht de lock-code toe te sturen?
Die code zal je niet van ze krijgen, die wordt pas na een jaar verstrekt. Daar staat het vroegtijdig opzeggen los van.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 21:18 . Reden: tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ander vraagje, ik heb nu 2 abonnementen nodig, waar zou ik in een keer de bonus kunnen inzetten voor een PDA/GPS combi? Eerst cashback en dan kopen, dat zie ik niet zo zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 16:07:
[...]
Hmm.. gelukkig bij mij wel. Heb vandaag een nieuw Orange Free abonnement afgesloten bij Belcompany met de Motorola V600. Die gast daar zag dat ik nog een ander orange abonnement had lopen. Ik hem gezegd dat deze tot 7 juni liep en daarna Prepaid werd. Scheelde veel tijd, want hij kon mijn nieuwe abo zo met de juiste gegevens er bij invullen.

Maar je hoeft dus niet bang te zijn dat Orange je niet meer moet..... gaat zonder probleem.
Is er niet de mogelijkheid dat bij het afsluiten van een nieuw Orange abo, Orange je 'vorige' abonnement toch door laat lopen i.p.v. het omzetten naar prepaid? Of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:00:
[...]

Is er niet de mogelijkheid dat bij het afsluiten van een nieuw Orange abo, Orange je 'vorige' abonnement toch door laat lopen i.p.v. het omzetten naar prepaid? Of iets dergelijks?
Zodat je opgebouwde tegoed behouden blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Ook vandaag gebeld.. Morgen gaat brief deur uit. zo ben ik van die SPV af.. (Moest tot juli 2005) :Y)
Is nog een leuke deal met P900? of vodafone cashback? :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Moet je overigens bellen of kan je gewoon die brief aangetekend sturen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
aKra schreef op 23 mei 2004 @ 14:02:
Moet je overigens bellen of kan je gewoon die brief aangetekend sturen? :/
Direct aangetekend verzenden kan ook, ik heb ook een bevestiging gekregen. Ben wel benieuwd of ze daadwerkelijk een afkoopsom in rekening brengen, maar de portatie geschiedt op 7 juni, dus dat zit wel in orde.

Daarover heb ik wel de KS gebeld, dat er niets stond over 'vrij' weggaan, maar dat komt omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Daarom stond er ook geen datum in de brief.

Mocht er nog een hoge eindfactuur komen, dan ga ik alsnog even een belletje plegen, want ik heb wel duidelijk in de brief geschreven dat het opzeggen kosteloos kon...als ze dan toch kosten in rekening gaan brengen...lijkt me wel duidelijk dat ik dan niet wil opzeggen als dat kosten met zich mee brengen.

[ Voor 39% gewijzigd door rclahsen op 23-05-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op 23 mei 2004 @ 13:31:
[...]

Zodat je opgebouwde tegoed behouden blijft?
Nee, ik bedoel meer in de zin van: eerst geef je aan niet akkoord te gaan met de nieuwe tarieven. Dan sluit je een week later opeens toch weer een abo af bij Orange, terwijl je abo nog niet is omgezet naar prepaid. Bij het aangaan van het nieuwe abo accepteer je toch de nieuwe tarieven. Je hebt al schriftelijk bevestiging gehad dat de omzetting akkoord is --> wat ik probeer aan te geven, kunnen ze je nu niets maken nu je toch akkoord gaat? Dus bijv toch je abo niet omzetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nee, als hun een aangetekende brief terugsturen dat ze toestemmen met het verlaten van Orange wegens de verhoging en je ook zullen afsluiten/verlagen naar een Orange Ready dan hebben ze niks meer te zeggen op dat moment...

Gewoon zeggen dat je in de winkel schrok van wat de mogelijkheden van de concurrent waren en toch maar bent teruggekomen ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Als ze je opzegging hebben bevestigd, als in "wij zijn ermee akkoord" kunnen ze daar niet meer op terugkomen.

Een man een man, een woord een woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een leuk abonnement gezien ergens op internet heb me orange ook opgezegd maar zit al met 2 goeie telefoons (N6600 en N6230) hoef er echt geen meer bij....iemand leuke aanbiedingen gespot???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:29:
Iemand een leuk abonnement gezien ergens op internet heb me orange ook opgezegd maar zit al met 2 goeie telefoons (N6600 en N6230) hoef er echt geen meer bij....iemand leuke aanbiedingen gespot???
Jep, ik ga voor een T-mobile 150 abbootje met een Daewoo 100hz flat breedbeeldje >:). Ik zal de site maar niet noemen, want dat zal wel spam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag 14 mei opzegging aangetekend verstuurd, vrijdag de 21ste had ik m'n bevestiging binnen. yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

m0nk

16-09-2003 15.15

mooi! vanaf 7 Juni ook aan de ready :D
Ik ga voor een Ipaq 2210 inclusief TomTom bluetooth en een carkit :) heb een samsung E700 waar ik wel tevreden over ben en om alweer een nieuwe gsm te nemen gaat zo patserig lijken :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Is een cashback niet slimmer? :X

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.