Het Grote Flop Topic 2004

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
bAdmuTs schreef op 05 mei 2004 @ 15:34:
Stipt op nr1

CS 1.6 : Wat is dat een verneukte zooi zeg :X, ze krijgen het gewoon voor elkaar om een niet al te goed spel "meer" nu helemaal te verklooien :(
Tja dit begrijp ik ook niet helemaal hoor.
Bugs eruit
Betere anti-cheat
Betere graphics

minpuntjes zijn dat er zoveel mensen spelen dat er ook meer ei&els zijn en dat er tijdens een update moeilijk geupdate kan worden..... beide te wijten aan de populariteit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Need For Speed Underground vond ik echt een flinke flop.
mede doordat het gewoon niet mogelijk was om op een gegeven moment te winnen viel het erg op dat je maar 1 track had die iedere keer iets afwijkte. Na 10 races was de lol er wel vanaf.

blij dat ik zeg maar de "uitgebreide demo" heb gespeeld en mijn geld niet aan dat spel verspild heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
leokennis schreef op 08 mei 2004 @ 14:44:

5-Outcast (tja uit '98 oid maar ok ;) )
Mooie renders...en dan die <640x480 blokkendoos. Ik ben bereid door graphics heen te kijken maar dit...
dit vind ik juist zo ongeveer het leukste spel aller tijden. onwijs goede sfeer vind ik, en het spel kon wel wat antialiasing gebruiken ja ;) maar lelijk was het niet hoor water zag er fantastisch uit.

het is alleen wel jammer dat het spel alleen met directx 6 werkte en niet hoger ondersteunde om een of andere rare reden. en dat je voor win2k een andere installer nodig hebt omdat de originele het spel weer deinstalleert als hij klaar is met installeren hehe. maar ik heb hem afgelopen maand origineel uit een bak gehaald voor 5 euro :P

ik vind het dan ook erg jammer dat outcast 2 het daglicht niet meer zal zien

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:44:
Ok daar gaan we, het was een goed jaar als het om geflopte games gaat:

C&C Generals:
Dit is met de lan gewoon wedstrijdje wie het eerste super wapens heeft, en elkaar plat bombaderen, als de super wapens uit konden was het nog wel een redelijk spel, maar nu slaat het hele spel gewoon nergens op met alle superwapens.
Generals.... heeft misschien niet echt een superverhaal maar single player gaat het mij ook niet om. Mutliplay daarom heb ik hem gekocht en ik heb werkelijk heel wat uurtjes in die game gestoken. Hij was echt wel goed voor multiplay en dat argument van je kon de superwapens niet uitzetten.... Je kon gewoon afspreken aan het begin van een match (zoals ook al in RA2) no rush no superweapons ok ? was het antwoord nee ga je naar een andere game.

Generals single play kan ik me voorstellen de flop in het verhaallijn maar het is toch een heel andere game als RA2 met de 3D effecten en andere units.

Maar ja ieder daarin zijn eigen he.

Nummer 1 Fifa 2004
Gatver wat een baggergameplay. Heb het geprobeerd maar off the ball controle ? Het is al moeilijk genoeg om gewoon met bal te spelen en dan moet je 2 spelers bespelen of zo ? En er moet iets gebeuren aan dat publiek zeg.... het zal wel moeilijk zijn om dat te doen omdat er zoveel publiek is maar die lelijke platte mensjes..... neej dat gaat er bij mij niet in :)

Nummer 2 C&C: Renegade
Whaaaa zag er niet uit man je kunt nergens op springen een riggeltje moet je omheen lopen. neej dat vond ik niks hoor.

Nummer 3 UT2003
Man dat spel draaide niet eens lekker bij mij (ok had ik geen superkaart maar ook niet de slechtste) Neej ik vond er niks aan dat hele spel. Ut2004 daarintegen speel ik nu al zwaar vaak. supergame.... vooral de nieuwe gamesoort ONSLAUGHT!! vet te gek jong. :)

Nummer 4 Emperor Battle for Dune

Op zich wel leuk bedacht alleen gameplay was te langzaam. Een goede aanval opzetten was bijna onmogelijk. Maar het heeft het vooral verziekt omdat die cd's niks kunnen hebben..... (domme reden he :P) maar er zitten amper krassen op die cd en ik kan er nu al niks meer mee. vage zaakjes.

Nummer 5 Generals Zero Hour

Leuk om tegen de computer te spelen en hem dan helemaal de pan in te hakken maar online ? Sjonge dit is gewoon de betekenis van inbalanced. Vet veel airattacks etc daar vind ik nou niks aan geef mij maar een vette aanval met tanks waartegen je nog iets kunt beginnen ipv talloze airstrikes etc. Van dat spel baal ik toch best wel. [/b]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Starchild schreef op donderdag 06 mei 2004 @ 19:52:
Hmmz... flop spellen... spellen die me zo te binnen schieten.
• Baldurs Gate 2: na een toch wel geniaal eerste dee een spel uit brengen met totaal geen mysterie meer, totaal geen onverwachte wendingen, een behoorlijke domper al zeg ik het zelf...

• The Elder Scrolls III: Morrowind: Deel één - Arena, gigantisch spel... zeer groot oppervlak, kon je maanden zoet houden... Deel twee - Daggerfall, zoniet nog groter dan Arena, nog meer mogelijkheden, nog meer vrijheid en gi-gan-ti-sche randomly generated dungeons (eat your hearth out Diablo ;))... wat blijft er van de twee voorgangers over... een fractie van het oppervlak van Arena en Daggerfall, leuke plaatjes... en de bugs worden mee genomen... had er toch meer van verwacht.
*Haijo probeert dit wanhopig te begrijpen en faalt jammerlijk*

Dat kan je bijna niet menen! BG II was zo ontzettend meer geavanceerder dan deel 1, beter verhaal, betere items, leukere NPC's, romances, drama, spanning, BGI alhoewel leuk is niets meer dan een D&D apparaat met een half verhaal.

En over Morrowind hou ik mijn mond maar anders wordt ik nog gebanned. :X

Mijn FlopToppers:
1: C&C Generals. Waar RA en TS mij nog lang konden boeien, heb ik dit spel kotsend in de vuilnisbak geworpen. De 3d engine was de grootste mislukking ooit. Denkt EA nou echt dat alles om graphics draait?!

2: Temple of Elemental Evil: Leuk, een nieuwe D&D rpg dacht ik. Een tegenvaller dus. Vette items, en als je mzzl had had je genoeg geld om aan het eind van het spel er eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anders kick je even een twee jaar oud topic omhoog 7(8)7 :w

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10 12:13

SG

SG surft naar info hardewaren

Ja nieuw leven in de brouwerij.

Ontopic:
Wat mij opvalt is dat er zoveel games zijn en iedereen sowieso maar 'n select aantal wat ervaring mee heeft. en iedereen ook verschillende meningen kan hebben. Wat voor de een 'n no go is is voor een ander wel overheen te komen.

Zo noemt hier iemand X2 the treat. Ja verre van optimaal maar heb het toch veel gespeeld. Alleen na 2 jaar is er ook X3 the reunion en die heeft het zelfde probleem maar dan toch wel weer iets wat verbeterd. Mijn top spel alleen zal die ook bij velen op het flop lijstje vallen.

De sterkste punt van X series is het heeft nagenoeg geen competie. De laaste noemenswaardige game was Freelancer. Eve is MMO en Xseries single player dus lastig te vergelijken.

Universal combat: space maar ook FPS naval comabt leuke features set maar zwaar bagger uitgewerkt. 'n tegen hanger voor X3. Maar 'n zware flop.

Zo uit mij bol komt Soldners van Jowood. 'n baggergame. Met wat geinige elementen er in zoals beperkt destructable enviorments en structures. Maar de gameplay viel erg tegen.

DooM3 zeer donker spel "mooie graphics"? Hoe kan 'n zo zwaar donker spel nou mooi zijn. Je ziet geen ball. De Creepy sfeer hebben ze daar mee wel zeer zwaar geaccentueerd. Dat zal dus ook vooral de bedoeling om hightech enge beelden te toveren.
Als in Lelijke omgevingen op zijn best gerenderd met veel shadow tech dus je ziet vooral zwart.Geef mij Farcry maar das mooier. Mooie omgevingen ook mooi gerenderd.

Halo, geen ervaring mee maar 'n spel dat 1 á 2 jaar na console release op de PC op losgelaten is is een no go. De PCgame competite is dan verder en daar ben ik dus voorgegaan.

Kunnen ze 'n voorbeeld nemen aan GRAW.
Console en PC variant is een ander team geen simpelle port. En dat is fijn een game geoptimaliseerd voor het target platform Console Én PC
Nou moet de rest dan ook op niveau zijn.

1 Universal Combat : slecht gedaan, heleslechte UI, Feature creep.
2 Soldner : lage gameplay
3 Halo : Te laat
4 Doom3 : Goed hightech gerendered lelijk - Dus niet mijn ding

Als Universal combat supergedaan was had je je een genre melt en dus een ultime space sim. Maar helaas echt te veel hooi op de vork. Maar alleen al de UI is al een gameplay killer.

Dit is wat nu opkomt als ik denk aan flop.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

euh.. "Het Grote Flop Topic 2004" :?, we leven nu in 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
M-ThijZ schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:07:
euh.. "Het Grote Flop Topic 2004" :?, we leven nu in 2006.
psst, hij is gekickt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:02
Beetje oude }:O :P
Een topic over flops van de afgelopen jaren lijkt mij opzich wel kunnen, maar dan moet deze wel inhoudelijk goed zijn en niet enkel een opsomtopic :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.