Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:44:
Ok daar gaan we, het was een goed jaar als het om geflopte games gaat:
C&C Generals:
Dit is met de lan gewoon wedstrijdje wie het eerste super wapens heeft, en elkaar plat bombaderen, als de super wapens uit konden was het nog wel een redelijk spel, maar nu slaat het hele spel gewoon nergens op met alle superwapens.
Generals.... heeft misschien niet echt een superverhaal maar single player gaat het mij ook niet om. Mutliplay daarom heb ik hem gekocht en ik heb werkelijk heel wat uurtjes in die game gestoken. Hij was echt wel goed voor multiplay en dat argument van je kon de superwapens niet uitzetten.... Je kon gewoon afspreken aan het begin van een match (zoals ook al in RA2) no rush no superweapons ok ? was het antwoord nee ga je naar een andere game.
Generals single play kan ik me voorstellen de flop in het verhaallijn maar het is toch een heel andere game als RA2 met de 3D effecten en andere units.
Maar ja ieder daarin zijn eigen he.
Nummer 1 Fifa 2004
Gatver wat een baggergameplay. Heb het geprobeerd maar off the ball controle ? Het is al moeilijk genoeg om gewoon met bal te spelen en dan moet je 2 spelers bespelen of zo ? En er moet iets gebeuren aan dat publiek zeg.... het zal wel moeilijk zijn om dat te doen omdat er zoveel publiek is maar die lelijke platte mensjes..... neej dat gaat er bij mij niet in
Nummer 2 C&C: Renegade
Whaaaa zag er niet uit man je kunt nergens op springen een riggeltje moet je omheen lopen. neej dat vond ik niks hoor.
Nummer 3 UT2003
Man dat spel draaide niet eens lekker bij mij (ok had ik geen superkaart maar ook niet de slechtste) Neej ik vond er niks aan dat hele spel. Ut2004 daarintegen speel ik nu al zwaar vaak. supergame.... vooral de nieuwe gamesoort ONSLAUGHT!! vet te gek jong.
Nummer 4 Emperor Battle for Dune
Op zich wel leuk bedacht alleen gameplay was te langzaam. Een goede aanval opzetten was bijna onmogelijk. Maar het heeft het vooral verziekt omdat die cd's niks kunnen hebben..... (domme reden he

) maar er zitten amper krassen op die cd en ik kan er nu al niks meer mee. vage zaakjes.
Nummer 5 Generals Zero Hour
Leuk om tegen de computer te spelen en hem dan helemaal de pan in te hakken maar online ? Sjonge dit is gewoon de betekenis van inbalanced. Vet veel airattacks etc daar vind ik nou niks aan geef mij maar een vette aanval met tanks waartegen je nog iets kunt beginnen ipv talloze airstrikes etc. Van dat spel baal ik toch best wel. [/b]
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.