Toon posts:

Het Grote Flop Topic 2004

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:23

Yonix

Gamertag: Yonix360

Topicstarter
http://www.jpgupload.com/upload/HG2004/01.jpg

Ik kwam op een klein ideetje, kijk iedereen moet wel games hebben gezien/gespeeld waarvan ie zegt dat ze zo stom, idioot of slecht zijn, en dat ie dat ook graag wil laten zien/blijken.
Nou vanaf nu kan dat! In dit Grote Flop Topic kun jij Jou Persoonlijke ''Flop top 5!'' samenstellen, zodat iedereen kan zien welke games jij stom, idioot of slecht vindt, maar geef wel argumenten waarom.
Natuurlijk kun je hier over discussies voeren met mede GoT members.
Ik zou zeggen succes met het samenstellen, ennuh hier is mijn ''Flop Top 5!:''

#1: Enter The matrix: Slechte gameplay, matige graphics.
#2: Chrome: Na een tijd vervelend.
#3: Halo: Slechte programering.
#4: The Sum of All Fears: Geen Wapen in zcht, in 1e person.
#5: Oni: Saai (Sorry slecht argument, maar ik vond het gewoon domweg een stom spel).

[Voor 23% gewijzigd door Yonix op 05-05-2004 00:33]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08-05 01:34
Op zich vind ik dit wel een leuk idee. Maar geef dan wel argumenten voor je keuze.
Anders heb ik geen idee waarom je de spellen flops vindt. ;) Zelf heb ik geen flop top 5 voor 2003. Daarvoor heb ik veel te weinig spellen gespeeld.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Ah, dat is inderdaad een goed idee, argumenten.
Thnx!

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:16
#1 HALO, slechte indoor levels, mislukte console poort.
#2 Ik denk over de rest nog even na :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Is goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 05-12 11:40

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

over : Enter The matrix: Slechte gameplay, matige graphics.
ben ik het niet helemaal eens, graphs waren idd matig maar gameplay ging nog wel en ik zou het zeker niet de flop van 2004, trouwens dat spel was al in nov 2003 uit gekomen of zelfs eerder nog dus dat klopt ook al niet :D

voor de rest ben ik het wel met je eens.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Ja je hebt gelijk, en in dit jaar zijn nog te weinig spellen uitgekomen, en de meeste die tot nu toe zijn uitgekomen waren best goede games, dus laten we er 2003/2004 van maken.
Dus bij deze, mijn excuses.

[Voor 3% gewijzigd door Yonix op 05-05-2004 00:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 08:16
SithWarrior schreef op 05 mei 2004 @ 00:41:
over : Enter The matrix: Slechte gameplay, matige graphics.
ben ik het niet helemaal eens, graphs waren idd matig maar gameplay ging nog wel en ik zou het zeker niet de flop van 2004, trouwens dat spel was al in nov 2003 uit gekomen of zelfs eerder nog dus dat klopt ook al niet :D

voor de rest ben ik het wel met je eens.
2004 is pas net onder weg! Je moet er 2003 van maken :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Hardcore_gamer schreef op 05 mei 2004 @ 00:46:
Ja je hebt gelijk, en in dit jaar zijn nog te weinig spellen uitgekomen, en de meeste die tot nu toe zijn uitgekomen waren best goede games, dus laten we er 2003/2004 van maken.
Dus bij deze, mijn excuses.
Kijk ik had het al vermeld, maar ik kan de topic titel toch niet veranderen, dat moet de Admin toch doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03:50
Mijn Top 5 is:

1:Black and White (SUPER STIP 1)
Zwaarover gehyped,
Verveeld snel.

2:UNREAL 2
Zeer matig tegenover deel 1.
Zo wel verhaal als grafx.
(dit is later wel iets goed gemaakt met UNREAL 2 Online)

3:NWO (New World Order)
Zeer zwaar verpest door de vele BUGs,en belagelijke systeem eisen voor toen.

4:Deus EX 2
Dit is gewoon niet tevergelijken met deel 1 :(
En het is totaal een andere game geworden, en juist de goede dingen van deel 1 zijn er niet in gemaakt.

5:Alle games die al lang uit hadden moeten zijn, maar waar geen release datum voor komt.
Te denken aan: DukeNukem4ever,Half life 2

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
DukeNukemForever krijgt ook in dit topic een "Life-time-achievement-award", toch?

edit:
Ben nog denkende over m'n flop top 5.

[Voor 31% gewijzigd door FirmPete op 05-05-2004 01:50]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
ik weet er pas twee..maar er zullen er meer volgen:

1. Black&white- wat overhyped zeg, ongelofelijk
2. Deus ex 2- Echt helemaal niks aan..totaal niet vergelijkbaar met deus ex 1

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 08:24

St@m

@ Your Service

1. Gangsters 2.. Geen schim van het geweldige Gangsters
2. Black&White.. Lijkt me duidelijk
3. A2 Racer Goes USA.. heb ik me met A2 racer nog uren vermaakt.. dit spel kon gelijk de prullenbak in

Tja.. meer kan ik er zo niet bedenken.. misschien ff een paar Fifa-tjes erin peuren.. maarja, das ook zo afgezaagd..

Trouwens ONI kon mij wel degelijk bekoren.. geweldig spel.. ga het binnenkort maar weer eens installeren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Duke Nukem Forever is voor zover ik weet nog nooit released dus hoe kan dat nou geflopt zijn :+

Mijn FLOP top 5:

1. The Sims - met stip op 1 alhoewel je dat niet terug zult zien in de verkoopcijfers vindt ik het toch behoorlijk een flop en met name voor EA (geen medelijden) omdat de wat serieuze gamers dat bedrijf nu voor evil aanschouwen vanwege 'melken'. Verder gaat de gameplay behoorlijk vervelen na 10 min. hetzelfde gedaan te hebben...

2. Need for Speed underground - had een goede game kunnen zijn maar er missen gewoon features zoals professioneler aan auto's sleutelen, niet verplicht moeten upgraden. Een systeem ala de oude 'streetrod' miste ik ook. Niet dat ik zo'n voorstander ben van oude gameplay inplanten maar ze hadden dit idee toch minstens wel in een nieuw verfrissend jasje kunnen stoppen. Mogen we straks een expansion gaan kopen die wel weer leuke features bevat die uit de eerste deel zijn geschrapt om nog meer geld binnen te kunnen halen, nou ja ik trap er iig niet in...

3. Battlefield Vietnam - nog een uitmelk product van EA. Zwaar klote graphics/performance t.o.v. bf1942 en verder erg buggy.

4. De twee Battlefield expansions Road to Rome en Secret Weapons. Mja wat kan ik zeggen, Battlefield wordt over het algemeen meer gespeelt door de ervaren gamers en die trappen (gelukkig) niet zo snel in EA's marketing trucjes...

5. Republic the Revolution - opzich goed spel en origineel, maar op de één of andere manier speelde het gewoon niet lekker weg.

//edit: ik snap dat black en white niet zo :? lijkt wel alsof iedereen elkaar napraat in de zin van eens een dief altijd een dief zonder een eigen mening te vormen. Ik bedoel ik mag het spel dan nooit 'uitgespeelt' hebben maar het heeft me toch voor heel wat uurtjes plezier bezorgt :) nu moet ik er wel bijzeggen dat ik van die 'mediahype' toentertijd niet veel heb meegekregen.

[Voor 13% gewijzigd door Lighteye op 05-05-2004 02:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-11 17:59

Bosmonster

*zucht*

Enter the Matrix met stip op 1.. zonde van m'n geld... waardeloze graphics en drama besturing/gameplay

UT2003 krijgt een goeie tweede plek... Hoe kun je een sequel op een van de meest populaire games ooit zo verzieken :P

Verder alleen maar goeie games gekocht :P

[edit]

Ik vergeet HALO (PC) en Black&White... beiden ook zonde van m'n geld. HALO is werkelijk stom-vervelend saai.. kweet niet hoe vaak ik dezelfde saaie betonnen structuren voorbij heb zien komen en dezelfde 3 vijanden heb gekilld..

B&W was gewoon overhyped. Na 2 avondjes kutten was ik het spel compleet zat.

[Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2004 09:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
1 Need for speed Underground: TE arcade, geen schademodel waardoor 90% van de spanning van het straatracen afvalt (na 300km/u tegen een lantaarnpaal of betonnen wand rij je zo verder) en het tunen was zo realistisch als wat, not... Game maakte absoluut de verwachtingen niet waar.

2 Phantasy star online 1+2 (gamecube): Moest DE online game voor de cube worden, was enkel rondlopen en wat schieten/hakken, en dat dan uren lang, en voor een belachelijk hoog bedrag per maand.

3 Capcom vs SNK (gamecube): Gameplay was :Z en de graphics stammen uit de jaren '90.

[Voor 36% gewijzigd door pagani op 05-05-2004 09:25]

NEScollectie op V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raffuhl
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-03-2016
Halo met 5-dubbele stip op 1: Slechte gameplay, slechte graphics, overhyped, slechte performance, dun verhaal, saai.

op 2: Chrome, nog zo'n ontzettend trieste shooter. Het idee is leuk, maar de uitwerking is ontzettend slecht. Sluipen is onmogelijk, je wordt in de volgende ruimte al opgemerkt. En toch wordt dat van je verwacht.

op 3: Deze had eigenlijk ook wel op 1 gemogen, want het is duidelijk de grootste flop van het jaar. Voor mij persoonlijk in ieder geval. Veel meer van verwacht. Commandos 3.

op 4: Postal 2 Share the pain: Wederom een leuk idee 'Capture the babe' bijvoorbeeld of hoe die gameplay mode ook heette. Uitwerking zeer slecht mede dankzij de netcode, grote hoeveelheid lag. Daarnaast snel vervelend, met name door het constant onder geurineerd worden.

op 5: Gedeelde plaats voor Nascar Thunder, UFO Aftermath en natuurlijk niet te vergeten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:01
1: Condition-Zero
Na lang w8en op dit spel brengen ze hem hem dit jaar uit... oude graphics...gameplay is helemaal verneukt vergeleken met cstrike..gaat snel vervelen
Gewoon een oud spel wat beetje nieuw leven is in geblazen en proberen te verkopen..

2: Halo
Veel van verw8, gewoon slechte gameplay idem aan graphics..
Slechte gepoord.

3: Enter the Matrix
Matrix films waren super, en dan brengen ze zon game uit :r
Gameplay, graphics :'(

4: Sims
Na al die uitbreidingen etc. uitmelkerij :/
Laat ze met wat nieuws komen, heb et zelf 1 keer gespeelt 5 min ofzo en was erg saai.
(ik speel et verder niet, vriendin wel :O )

voor de rest nix wat in me op komt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 29-12-2020
#1 Command & Conquer Generals

Waarom toch EA? Waarom toch?
Ging de C&C serie al bergafwaards met Red Alert 2, deze sequel sloeg werkelijk alles. Van de extreem lage moeilijkheidsgraad van de missies tot het totaal ontbreken van sfeer.

#2 Halo: Combat Evolved

Als je houdt van levels die gewoon copy + paste zijn gedaan, dan is dit je game \o/
De singleplayer was daardoor gewoon tenenkrommend slecht en gewoonweg irritant.
De multiplayer werd volledig verpest door het overpoweren van wapens als de Fuel Rod gun.

#3 Breed: B1 Homecoming

Tja het concept was goed, maar de uitvoering liet veel te wensen over:
- Ongeinspireerd level design
- Cliche vijanden, en dan bedoel ik ECHT cliche
- Maar 3 verschillende cliche vijanden
- De AI, in een woord afgrijselijk, die van de vijanden ging wel maar die van je teammates :'(
- Het geluid

#4 X2: The Threat

Enorme mogelijkheden, gigantisch universum. Geweldig zou je denken....nou nee.
Elk system zag er vrijwel hetzelfde uit, de designs waren enorm saai en totaal niet geinspireerd. Maar het ergste is nog de controls en de speelbaarheid, want dat ontbrak er gewoon volledig aan. Het speelde gewoon totaal niet fijn weg.

#5 Dankzij lighteye: De addons voor BF1942

Gelukkig niet gekocht, maar wel de geleende versie gespeeld. Nou ja het was totaal niet te vergelijken met hoe briljant BF1942 origineel was. Pure uitmelkerij en geldverspilling voor de koper.

offtopic:
Over Black & White
Ik heb idd ook het idee dat iedereen elkaar zit na te praten, jullie hebben gewoon niet de tijd genomen om te kijken of het hele genre wel wat voor je is. Als je totaal geen geduld hebt is Black & White idd niks voor je. Je moet gewoon wat hebben met het simulatie genre, dan waardeer je de fijne controls en de originele gameplay. Maar ja, de meeste mensen balken elkaar toch fijn na dus zien we hier toch nog wel 200x B&W.

Over The Sims
Dat de addons irritant worden, kan ik best inkomen, maar het origineel was gewoon een goede game. Niet mijn ding, maar een slechte game was het zeker niet.

[Voor 14% gewijzigd door shuogg op 05-05-2004 11:46]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-12 13:12
Halo vind ik en beetje bespreekbaar. Ik zou het geen flop noemen. Ja het was niet al te geslaagd omdat lagere systemen het gewoon slecht konden draaien. Ik vond het heerlijk spelen! en de multiplayer is ook wel een afwisseling.

Black en White is een duidelijke vorm van een flop. Leuk idee, goede graphics/engine best goede gameplay maar het was gewoon slecht gecombineerd. Het verhaal ging nergens over en het gevoel van voldoening was er gewoon niet. Iets teveel hakerige haken en ogerige ogen aan. Echt zo'n game die je 1 keer goed speelt, en nooit meer aanraakt.

Ja
ik ga het zeggen..

op nummer 1:
C&C Tiberian Sun
Ik was nog jong, en elke avond dacht ik: nog een paar dagen, dan is het zover! Ik heb zoo lang met hongeirige ogen uit zitten kijken naar DE vervolg op C&C. Maar helaas mocht na de Red alert verwennerij er hlemaal niets van lukken. Wat een p00 titel. Animaties waren crap, het leken wel EGA bitmaps op een VGA achtergrond :X . De cutscene's zouden goed zijn. Helas ben ik niet veel verder gekomen dan de Intro en de eerste missie cutscene.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
DeX schreef op 05 mei 2004 @ 11:46:

Black en White is een duidelijke vorm van een flop. Leuk idee, goede graphics/engine best goede gameplay maar het was gewoon slecht gecombineerd. Het verhaal ging nergens over en het gevoel van voldoening was er gewoon niet. Iets teveel hakerige haken en ogerige ogen aan. Echt zo'n game die je 1 keer goed speelt, en nooit meer aanraakt.
Daarom haal ik dus Black & White (en de addon Creature Isle) weer uit de doos. Iets wat ik bijna elk half jaar doe \o/ (samen met games als TTDX, Theme Hospital en Startopia)

[Voor 6% gewijzigd door shuogg op 05-05-2004 11:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:06
Mensen weten gewoon niet wat ze willen tegenwoordig :/

Black & White is misschien wel een flop, maar dat is het dan alleen omdat er veel te hoge verwachtingen over geweest zijn, een slecht spel was het namelijk helemaal niet. Flop van 2003/2004 noemen vind ik dus onterecht, zeker niet als je kijkt wat voor prut er allemaal uit is gekomen de laatste jaren.

Halo, met de Xbox-versie in ons achterhoofd misschien wat tegengevallen, maar hoe komt het dat iedereen de singleplayer ineens bagger vindt terwijl het identiek is aan de Xbox-versie en iedereen het destijds geweldig vond :? Ik vond de singleplayer erg leuk, maar ben ermee gekapt omdat het op een gegeven moment steeds brakker ging lopen (slecht systeem + Halo op PC != speelbaar). De multiplayer vond ik wel geweldig, en daar was de performance een stuk beter in.

En om even alleen op DeX te reageren: Tiberian Sun afrekenen alleen op z'n graphics vind ik wel een beetje laag, de gameplay was erg cool. Tiberian Sun is bij mij één van de meest gespeelde spellen geweest, elke dag zat ik er uren achter, iedere keer een skirmish doen tegen de computer, heerlijk :Y) Voor mij is Tiberian Sun meer één van de toppers geweest van een aantal jaar terug.

Zelf kan ik eigenlijk niet op echte flops komen, maar misschien komt dat gewoon omdat ik die regelrecht vergeet. Dat mensen hier zoveel 'flops' kunnen opnoemen zal dan waarschijnlijk komen doordat zo'n spel wel indruk heeft gemaakt, of gewoonweg door het napraten van anderen.
Als enige tegenvaller kan ik nu even op Chrome komen, het speelde houterig, de HUD was veel te groot en je kon de tegenstander amper raken, terwijl zij jou wel konden raken 8)7

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• intermusic
  • Laatst online: 13-09 15:11

intermusic

Marc Hoekstra

* for president weet de naam niet meer precies een film van begin dit jaar over een donkere man (aardig bekende acteur) die president wordt.
Als het je iets daagt... Deze film gaat echt helemaal nergens over.

offtopic:
Shit! kom er net achter dat dit topic niet over films gaat :X

[Voor 17% gewijzigd door intermusic op 05-05-2004 11:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 27-10 09:09
#5: Oni: Saai (Sorry slecht argument, maar ik vond het gewoon domweg een stom spel).
Maar dan kan je het toch eigenlijk niet een flop noemen? Volgens mij is dat spel toch best wel aardig verkocht? En ik moet eerlijk gezegt toegeven dat ik het zelf wel een stoer spel vond. Grootste verwijt dit ik aan dat adres kan maken is dat er geen multiplayer optie in het spel zat.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
Infinitive schreef op 05 mei 2004 @ 12:02:
[...]

Maar dan kan je het toch eigenlijk niet een flop noemen? Volgens mij is dat spel toch best wel aardig verkocht? En ik moet eerlijk gezegt toegeven dat ik het zelf wel een stoer spel vond. Grootste verwijt dit ik aan dat adres kan maken is dat er geen multiplayer optie in het spel zat.
Oni was idd best een geinig spel geloof ik, heb het zelf een keer bij een vriend gespeeld en het speelde best lekker weg.

En idd, Tiberian Sun vond ik een best leuk spel hoor, RA1 was leuker, maar verder vond ik het een prima spel dat erg lekker wegspeelde. Lekker skirmishen :9

[Voor 14% gewijzigd door shuogg op 05-05-2004 12:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09-06 01:40

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

DeX schreef op 05 mei 2004 @ 11:46:
Halo vind ik en beetje bespreekbaar. Ik zou het geen flop noemen. Ja het was niet al te geslaagd omdat lagere systemen het gewoon slecht konden draaien. Ik vond het heerlijk spelen! en de multiplayer is ook wel een afwisseling.

ik heb het spel nu 7 x helemaal gespeeld.... nog vind ik het spel leuk
hoe zou jij hat dan combineren in een game ?????
het verhaal nergends over denk eens groter dan de voordehand liggende vertelde verhalen.....'t is echt een top spel. 't kost alleen wat tijd inderdaad. en er zitten behoorlijk wat bugs in... maar flop. no way dude :D. enige nadeel was dat ze inderdaad veel meer met de game gingen doen dan uit is gebracht. maar dat moest van Ea anders zouden ze de game niet meer voor hun uitbrengen. de game duurde te lang. wacht maar voor bw2 daar stoppen ze echt alles in wat ze gemist hebben in bw1... :D ik heb geen idee wat voor eisen je aan een spel stelt maar je zit er bij bw naast :P.

grootste flop van de afgelopen jaren vond ik rollercoater tycoon 2... zo triest zit je jaren verder gaan ze een game maken met de oude engine precies het zelfde en allleen een paar extraatjes toe gevoegd. en daar dan 50 euro voor neerdokken....
verder the sims expansion zoveel?..... 1 tot expantion 3 was leuk tot nr 8 word saai....lame...en.....zonde van me geld

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
1. C&C Generals
Jammer dat EA het heeft overgenomen. Ten eerste is dat 3D gewoon zo on-origineel als de pest, ze konden het beter gewoon lekker 2D laten, loopt het ook nog soepel op oudere machines. Verder lijkt het eerder op Age of Empires dan op de echte C&C games.

2. Battlefield Vietnam
Misschien ben ik een beetje verwend door Call of Duty, maar die bots zijn echt lomp |:( Ze bewegen zo traag (soms lijken ze wel te schaatsen over het veld ofzo :?) en zoeken totaal geen dekking ofzo als ze worden aangevallen. Ook is het spel veel te zwaar. Voor mijn part hadden ze de engine hetzelfde gehouden als bij BF'42.

UT2004
Aan de ene kant wel leuk door de voertuigen en Onslaught, maar verder is het gewoon een uitgemolken UT2003 (die ook al niet geweldig was). En de menu's! Die zijn schijnbaar door een of andere kleurenblinde peuter ontworpen die ook nog slechtziend was. Allejezus, lichtblauw en geel :X De GUI van UT'99 was echt 10934*10^23 zo goed.

Need for Speed Underground
Dit heb ik best vaak gespeeld, alleen na een tijdje kwam ik erachter dat het maar een kutspel is. Er zijn heel wat races, maar om nou 10 keer dezelfde baan te spelen met alleen iets betere tegenstanders gaat ook nogal vervelen. Over het online spelen zal ik maar helemaal niet beginnen... :X

[Voor 15% gewijzigd door JER00N op 05-05-2004 12:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XcE
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-07-2005

XcE

Rofl!

Bosmonster schreef op 05 mei 2004 @ 09:12:
UT2003 krijgt een goeie tweede plek... Hoe kun je een sequel op een van de meest populaire games ooit zo verzieken :P
.
Als je zulke meningen leest, dan ga ik mijzelf afvragen waarom ik zo veel plezier heb met dat spel. Even het 'mappen' daargelaten.

Ik vond het een vette game, die zeker voorborduurde op Unreal Tournament (deel 1). mi toppertje van 2003. Maar goed dit heet 'het grote flop topic'. :P

#1 Team Factor; slecht mp ondersteuning, community kwam niet van de grond. Buggy game.
#2 rest bedenk ik nog wel >:)

Once proud admin of darkseed.net!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
JER00N schreef op 05 mei 2004 @ 12:22:

UT2004
Aan de ene kant wel leuk door de voertuigen en Onslaught, maar verder is het gewoon een uitgemolken UT2003 (die ook al niet geweldig was). En de menu's! Die zijn schijnbaar door een of andere kleurenblinde peuter ontworpen die ook nog slechtziend was. Allejezus, lichtblauw en geel :X De GUI van UT'99 was echt 10934*10^23 zo goed.
Daar ben ik het met je eens, het is gewoon een uitbreidingsset en daar betaal je dan gewoon €50,- voor en wat heb je: Nou een oude gameplay mode, één nieuwe, wat nieuwe skins (inclusies wapen skins), wat voertuigen en maps.
Die konden ze net zo goed op de site zetten en als expansion voor UT2003 laten dienen, zodat wij ze konden downloaden.
En ik minder speel plezier dan aan de voorheengaande UT games, ik weet het niet maar hoe vaker ik UT2004 speel, hoe meer ik het vindt gaan vervelen :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• waik
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-12-2020
Hardcore_gamer schreef op 05 mei 2004 @ 12:38:
[...]

Daar ben ik het met je eens, het is gewoon een uitbreidingsset en daar betaal je dan gewoon €50,- voor en wat heb je: Nou een oude gameplay mode, één nieuwe, wat nieuwe skins (inclusies wapen skins), wat voertuigen en maps.
Die konden ze net zo goed op de site zetten en als expansion voor UT2003 laten dienen, zodat wij ze konden downloaden.
En ik minder speel plezier dan aan de voorheengaande UT games, ik weet het niet maar hoe vaker ik UT2004 speel, hoe meer ik het vindt gaan vervelen :|
plus het feit dat er veel bugs inzitten, je hebt veel mensen die enorme lag ondervinden door die preloading skins. maar zelfs na het uitzetten daarvan en met goede hardware blijft het soms moeilijk spelen, zelfs local :'(
bedroevend slecht over nagedacht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dadonator579
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Het verbaast me dat niemand nog Colin Mcrae rally 3 heeft genoemd. Op zich was het spel wel goed, maar het spel is gewoon vern**kt, omdat je alleen maar met die zielige Colin Mcrae bak kon rijden en niet met een andere in het kampioenschap. Deel 2 was gewoon de bom, maar bij deel 3 hebben ze het gewoon verpest. Heb het spel gekocht voor 50 euro en heb het misschien een paar uur gespeeld. Terwijl ik deel 2 misschien wel paar 100 uur heb gespeeld.

UT 2003 vond ik ook niet goed. Misschien heb ik de eerste UT teveel gespeeld, maar die vind ik op de dag van vandaag nog steeds beter spelen als de 2003 versie. Ik weet het niet, het spel kon me niet boeien.

En over B&W was ik zelf ook wel tevreden hoor. Vond het spel helemaal niet zo slecht. Heb het nooit uitgespeeld, maar ik kan niet zeggen dat ik het een rot spel vind. Heb nu zelf zin om het spel weer te spelen, maar ik heb het uitgeleend en weet alleen niet meer aan wie :'(

Mijn team met Hattrick is F.C. Golden Goal (362599) en speel nu in divisie VI.575

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 06-12 22:46

WJP

Shibby

C&C Generals

ik vond toch niet dat het een goede sfeer had.... Waar waren de ingame filmpjes? Er zat niet eens een verhaal in het spel :(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 09-06 01:40

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

WJP schreef op 05 mei 2004 @ 12:53:
C&C Generals

ik vond toch niet dat het een goede sfeer had.... Waar waren de ingame filmpjes? Er zat niet eens een verhaal in het spel :(
fout en goed. de generals zoals wij het kennen heeft idd geen echt verhaal. vind de sfeer van generals ok alleen zer hour maakt 't te bond :/. maar orgineel had generals een heel anders verhaal. een strijd tussen een aantal generals zoals wij die niet kennen. westwood zelf was bezig met deze game. eigenlijk waren ze best ver. toe heeft Ea de boel gesloten. ze besloten dat het hun wel mooi leek om het nieuwe C&C verhaal over te nemen en alle C&C complimentjes te krijgen... helaas hebben ze de game steeds en steeds verder de grond in geholpen.. zero hour id eigenlijk een flop. bedoel best leuk allemaal alleen, de unbalance, geen patches, de hack zooi, 12 sides :| bedoel wtf..., online werkt brak vaak en waar is de suport?. verhaal... ehhmm terroristen ehhmm.. china aanvallen om welke reden :S.... amerika lijkt me een beter doel voor ze. en alsof china amerika ooit toelaat te helpen... als je een verhaal wilt dat nergends op slaat speel generals. koop zero hour en speel ze bijde in een dagje uit met amper missies en geen moeilijkheids graad.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fragz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-03-2017
De 1.10 patch van Diablo II. (mag dat? ze hebben iig het oude spel vernaggeld)

In plaats van het spel te balanceren hebben ze (blizzard) het spel juist erger gemaakt.

lijst van 'verbeteringen'

* nieuwe runewords (deze zijn ENORM sterk, zoals breath of the dying, maar ENORM duur. Het lukt de 'af en toe' speler nooit om zo'n ding te krijgen tenzij ze goeie vrienden hebben)

* verbeterde skills (sommige zijn zo ongeloofelijk krachtig geworden dat oude characters totaal niet meer nuttig zijn, aangezien er betere builds zijn.)

* bugs weggehaalt (en een boel nieuwe bijgekomen, zoals de fire bug, in 1x dood bij een explosie)

* synergy's (door dit worden aanvallen die al krachtig genoeg zijn, zoals frozen orb en lightning fury NOG krachtiger)

PvP is helemaal niet normaal meer. Op non ladder kan iedereen elkaar in 1x dood krijgen. Het is gewoon een spelletje van 'wie het eerst de ander raakt wint'.

[Voor 13% gewijzigd door Fragz op 05-05-2004 13:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Oh, schoot ineens in mijn gedachte, het spel C&C: Renegade, die was ook totaal een flop.Vooral omdat deze 3D was en uit het FPS perspectief, anders dan dat we gewend waren van de C&C reeks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sheeponfire
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

sheeponfire

keeping up the standards

Fuck en ik maar denken dat het over spellen ging die op een grote zachte flop passen! :D

Een woord:

Halo

:|

Coming soon to this location: charming ruins.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
Hardcore_gamer schreef op 05 mei 2004 @ 14:11:
Oh, schoot ineens in mijn gedachte, het spel C&C: Renegade, die was ook totaal een flop.Vooral omdat deze 3D was en uit het FPS perspectief, anders dan dat we gewend waren van de C&C reeks.
De MP van renegade is best geinig hoor, wordt volgens mij ook nog behoorlijk veel gespeeld nog steeds.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
shuogg schreef op 05 mei 2004 @ 14:15:
[...]

De MP van renegade is best geinig hoor, wordt volgens mij ook nog behoorlijk veel gespeeld nog steeds.
Daar heb je gelijk in, alleen de SP was niets en de Graphics waren ook niet echt ´´op en top´´ te noemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
Hardcore_gamer schreef op 05 mei 2004 @ 14:19:
[...]

Daar heb je gelijk in, alleen de SP was niets en de Graphics waren ook niet echt ´´op en top´´ te noemen.
Dan was het ook geen totale flop. De SP van BF1942 is ook niks en van de graphics word ik ook niet blij, noem je dat ook een flop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-11 09:41

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Fragz schreef op 05 mei 2004 @ 13:48:
De 1.10 patch van Diablo II. (mag dat? ze hebben iig het oude spel vernaggeld)

In plaats van het spel te balanceren hebben ze (blizzard) het spel juist erger gemaakt.

lijst van 'verbeteringen'

* nieuwe runewords (deze zijn ENORM sterk, zoals breath of the dying, maar ENORM duur. Het lukt de 'af en toe' speler nooit om zo'n ding te krijgen tenzij ze goeie vrienden hebben)

* verbeterde skills (sommige zijn zo ongeloofelijk krachtig geworden dat oude characters totaal niet meer nuttig zijn, aangezien er betere builds zijn.)

* bugs weggehaalt (en een boel nieuwe bijgekomen, zoals de fire bug, in 1x dood bij een explosie)

* synergy's (door dit worden aanvallen die al krachtig genoeg zijn, zoals frozen orb en lightning fury NOG krachtiger)

PvP is helemaal niet normaal meer. Op non ladder kan iedereen elkaar in 1x dood krijgen. Het is gewoon een spelletje van 'wie het eerst de ander raakt wint'.
Het balanceren valt inderdaad te bezien, het is gewoon veel moeilijkere geworden en voor melee mensen is het eigenlijk onmogelijke in hell mode.

PvP was al verneukt na classic eigenlijk. Met de expension had ik in den beginnen een pala die bijna iedereen dood kon krijgen, toen kwamen de burizons die me naakt met die buriboog konden killen omdat je geslowed, locked en knockbacked werd.

Synthergys zijn niet goed uitgewerkt, de skills die goed waren maar geen syntherys kregen zijn waardeloos geworden, aangezien het spel behoorlijk moeilijker is geworden.

Door het vele rune dupen heeft iedere laml*l super runewords (behalve ik weer) en is de uitdaging om goede items te zoeken verknoeit.

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p00pz0r_p4wn3r
  • Laatst online: 12-03-2017

p00pz0r_p4wn3r

Geen fratsen, dat scheelt

1. New world order
-Te veel bugs. Haalde de coverview van PCZone en werd door hun behoorlijk aangeprezen, terwijl het de meest buggy game ooit is imho.

2. Halo
-Argumenten zijn al genoemt door andere.

3. Deus Ex 2
-Te hoge systeemeisen, skills systeem was er uit gesloopt, veel te saai, verhaallijn suckte.

4. C&C Generals
-Saai, had 'het' gewoon niet, wat de andere games uit de c&c serie hadden.

5. Steam
-Draait nog steeds onstabiel op mijn pc :-/. Had gewoon te veel bugs bij de release. Nu is het ietsjes meer speelbaar, daarom ook plaats nr 5 en niet nr 1 :)

En als ik de grootste flop ooit mag noemen, dan is dat Daikatana, lijkt me wel logisch waarom :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-07-2004

Gaara464

Puri Puri 0.0

p00pz0r_p4wn3r schreef op 05 mei 2004 @ 14:38:
1. New world order
-Te veel bugs. Haalde de coverview van PCZone en werd door hun behoorlijk aangeprezen, terwijl het de meest buggy game ooit is imho.

2. Halo
-Argumenten zijn al genoemt door andere.

3. Deus Ex 2
-Te hoge systeemeisen, skills systeem was er uit gesloopt, veel te saai, verhaallijn suckte.

4. C&C Generals
-Saai, had 'het' gewoon niet, wat de andere games uit de c&c serie hadden.

5. Steam
-Draait nog steeds onstabiel op mijn pc :-/. Had gewoon te veel bugs bij de release. Nu is het ietsjes meer speelbaar, daarom ook plaats nr 5 en niet nr 1 :)

En als ik de grootste flop ooit mag noemen, dan is dat Daikatana, lijkt me wel logisch waarom :)
1. NWO: Mee eens
2. Halo: Mee eens
3. Deus Ex 2.... HOE kom je erbij :( voor mij is het the Game Of the year gek, en de verhaallijn is JUIST een van de beste dingen van het spel, ik bedoel die grote ontdekking (mensen die hem uithebben gespeeld weten welke) had echt niemand verwacht 8)7, en de physics engine vond ik ook super. Het enige was ik iets minder vond ik de mogelijkheden van de biomods (te weinig) maar toch bleef het imo echt DE topper van het jaar.
4. Generals. Mooi, uitgebreid, en gebalanceerd. ik vond hem perfect, en kom echt uren skirmishen!!
5. Steam. als het nogsteeds niet goed draais is jou pc verneukt want steam heeft alleen toen hij net uitwas af en toe vastgelopen, maar dat is nu allang opgelost, en 1.6 is een duidelijke verbetering op 1.5

We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing I was good at, but at least I always fought for what I believed in. -Gray Fox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Black & White is al een redelijk verouderd spel, dus die hoort niet echt thuis in dit topic vind ik :?

1.Halo ; Het leveldesign is zo eentonig, het lijkt wel of de leveldesigners gewoon echt hele stukken uit het spel gekopieerd hebben naar een ander deel in het spel, vooral binnenlokaties. Kom je door een ruimte, denk je echt zo; 'ben ik hier niet al 10x eerder geweest :? ' , maar nee, het is weer eenzelfde 'nieuwe' ruimte :(

2.BF vietnam ; Ik vind het grafisch een beetje achterlopen, en zelf vind ik het niet zo leuk, weet eigenlijk niet waarom |:(

3.NFS underground ; Ik vind het echt zo'n arcadespel, leuk om eventjes te spelen, maar na 10 races ofzo heb je er echt genoeg van. Althans, ik had dat wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

mijn flop top 5 :P

1. Max Payne 2: eentonig, en niet zo heel veel mooier als deel 1. echt een "vervolg". niks meer.

2. Need For Speed Underground: alles ziet er nice uit maar het belangerijkste van de game zit er niet in: de besturing |:(, het rijd alsof er een 20m lange aan hangwagen achter je kar hangt, en is gewoon onbestuurbaar :r

3. Counter-Strike: Condition Zero: na zoveel jaar komen ze aan met dit???, het grootste stuk poep wat ik ooit op mijn pc heb gehad. gelukkig maar want meer had ik er ook niet van verwacht :P

verder kom ik niet mensen :P

We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing I was good at, but at least I always fought for what I believed in. -Gray Fox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Gaara schreef op 05 mei 2004 @ 15:17:
mijn flop top 5 :P

1. Max Payne 2: eentonig, en niet zo heel veel mooier als deel 1. echt een "vervolg". niks meer.

2. Need For Speed Underground: alles ziet er nice uit maar het belangerijkste van de game zit er niet in: de besturing |:(, het rijd alsof er een 20m lange aan hangwagen achter je kar hangt, en is gewoon onbestuurbaar :r

3. Counter-Strike: Condition Zero: na zoveel jaar komen ze aan met dit???, het grootste stuk poep wat ik ooit op mijn pc heb gehad. gelukkig maar want meer had ik er ook niet van verwacht :P

verder kom ik niet mensen :P
#1:Max Payne 2, ben ik het niet mee eens, oké het was even wennen omdat bleek dat onze Max een metamorphose had ondergaan, maar ik blijf het een tof spel vinden.En de graphics waren zeker wel VEEL beter dan deel 1.

#2:Need For Speed Underground, ben ik het ook niet mee eens, zelfs wanneer ik de Nitro-boost gebruikte bleef de wagen stabiel en bestuurbaar.Het was ook een mooi spel, vooral wanneer alles vervaagde als je, je Nitro activeerde.

#3:CS:CZ, ben ik het wel mee eens, ik vindt het niet zo'n verbetering, meer een uitbreidings set dan een normale game.De Graphics zijn normaal gebleven terwijl ze bv: in advertenties zeggen dat ze juist de graphics hebben verbeterd.
Kortom CS:CZ is gewoon Counter-Strike met Singelplayer optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

Hardcore_gamer schreef op 05 mei 2004 @ 15:22:
[...]

#1:Max Payne 2, ben ik het niet mee eens, oké het was even wennen omdat bleek dat onze Max een metamorphose had ondergaan, maar ik blijf het een tof spel vinden.En de graphics waren zeker wel VEEL beter dan deel 1.
Ik vond max payne 1 ook al kut, omdat het zo ongelovelijk eentonig was, (bullit time is leuk, maar niet 10 levels lang zonder andere gameplay elementen) en dit was dus weer prescies hetzelfde.

#2:Need For Speed Underground, ben ik het ook niet mee eens, zelfs wanneer ik de Nitro-boost gebruikte bleef de wagen stabiel en bestuurbaar.Het was ook een mooi spel, vooral wanneer alles vervaagde als je, je Nitro activeerde.
NFSU is mooi maar ikvind de besturing echt NIKS, vergeleken met het _/-\O_ Burnout 2 (zo arcade als het maar kan) of PGR2 (semi realistisch) NFSU is wel te besturen, maar het voelt gewoon kut aan, gewoon niet lekker, maar misschien merk je dat niet als je geen burnout 2 kent (besturing is simpelweg perfect)
#3:CS:CZ, ben ik het wel mee eens, ik vindt het niet zo'n verbetering, meer een uitbreidings set dan een normale game.De Graphics zijn normaal gebleven terwijl ze bv: in advertenties zeggen dat ze juist de graphics hebben verbeterd.
Kortom CS:CZ is gewoon Counter-Strike met Singelplayer optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22-11 16:51
Stipt op nr1

CS 1.6 : Wat is dat een verneukte zooi zeg :X, ze krijgen het gewoon voor elkaar om een niet al te goed spel "meer" nu helemaal te verklooien :(

[Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 05-05-2004 15:34]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FLiP.m0
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-09-2015

FLiP.m0

Apple Fanboy

bAdmuTs schreef op 05 mei 2004 @ 15:34:
Stipt op nr1

CS 1.6 : Wat is dat een verneukte zooi zeg :X, ze krijgen het gewoon voor elkaar om een niet al te goed spel "meer" nu helemaal te verklooien :(
niet al te goed spel :X :X ?? #1 online spel in de wereld bedoel je!!!!!!!1111111

NfsU is juist WEL goed. Het is een hele catagorie bij zichzelf en ik zie geen enkel spel zelfs bijna dichtbij komen. NfsU roeleert gewoon. En als je niet kan rijden dan ligt dat aan jezelf en niet aan het spel. En de burn out serie.....vind ik maar een flop serie. Hoe kan je NFSU nou vergelijken met iets als burn out. NIet dus omdat nfsu gewoon veel beter is. Beter autos, betere graphics, betere levels, betere sfeer en betere besturing en leukere modes. Nfsu is imho dus helemaal geen flop spel. Ja ok misschien vind je het niet leuk maar het is echt geen flop.

Een flop spel is een spel dat heel erg goed leek en wanneer je het gespeeld heb niks aan vond. NFSU heeft de meeste mensen verwachtingen zelfs over troffen _/-\o_ _/-\o_ .

Iig mijn top 5 floppers:
1. ik weet het nog niet.

Twitter: @PvR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bAdmuTs
FLiP.m0 schreef op 05 mei 2004 @ 15:48:
[...]

niet al te goed spel :X :X ?? #1 online spel in de wereld bedoel je!!!!!!!1111111
Niet al te goed spel meer, vond het altijd superkewl maar hoe hoger we komen met de versie nr's hoe verneukter het wordt (vind ik dan)

[Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 05-05-2004 15:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

bAdmuTs schreef op 05 mei 2004 @ 15:34:
Stipt op nr1

vertel? er zijn bugs uitgehaald, maps mooier, en nieuwe wapens, nieuwe maps en de shield :D

wat kan daar nou verneukt aan zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bAdmuTs
Gaara schreef op 05 mei 2004 @ 16:01:
[...]

vertel? er zijn bugs uitgehaald, maps mooier, en nieuwe wapens, nieuwe maps en de shield :D

wat kan daar nou verneukt aan zijn?
Headies schieten verandert elke versie :X, nu is naast een hoofd een headie en op een hoofd niet :?, is iig vaag.

Maps mooier, ach vond ik nou niet echt nodig.

Nieuwe wapens/shield gebruik ik toch nooit, vind ze niet echt boeiend.

Springen vind ik verneukt :), maar is al een tijdje zo

En als top of the bill, sinds een paar dagen kan je niet zo snel meer schieten met awp/scout, switch to last used en back en dan schieten werkt niet meer, zit een vertraging in waardoor je wel op lange afstanden MOET schieten ipv redelijke close combat met awp/scout wat ik juist altijd zo leuk vond, winnen van iemand met scout en diegene ak/colt op close combat >:)

Bugs eruit is btw wel goed :D

[Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 05-05-2004 16:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

FLiP.m0 schreef op 05 mei 2004 @ 15:48:
[...]

NfsU is juist WEL goed. Het is een hele catagorie bij zichzelf en ik zie geen enkel spel zelfs bijna dichtbij komen. NfsU roeleert gewoon. En als je niet kan rijden dan ligt dat aan jezelf en niet aan het spel. En de burn out serie.....vind ik maar een flop serie. Hoe kan je NFSU nou vergelijken met iets als burn out. NIet dus omdat nfsu gewoon veel beter is. Beter autos, betere graphics, betere levels, betere sfeer en betere besturing en leukere modes. Nfsu is imho dus helemaal geen flop spel. Ja ok misschien vind je het niet leuk maar het is echt geen flop.

Een flop spel is een spel dat heel erg goed leek en wanneer je het gespeeld heb niks aan vond. NFSU heeft de meeste mensen verwachtingen zelfs over troffen _/-\o_ _/-\o_ .
Oh ik kan wel rijden hoor, maak ja daar maar geen zorgen over, maar ik vind het gewoon KUT rijden (niet intuitief, je schuift maar wat) en NFSU is zeker TEGENgevalllen bij 80% van de mensen als je de topic zo ff doorleest. Burnout IS nou eenmaal superieur qua Feel control en gamemodes (kijk de reviews er maar op na www.gamerankings.com)

Het "tunen" is need for speed is helemaal geen tunen :S, het is gewoon kant en klare packs kopen als je genoeg races hebt gewonnen |:(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
Ik vindt Need for Speed: Underground, kwá graphics, gameplay en originaliteit, gewoon een vet en mooi spel.
En bij NFS:UN kun je je wagen temminste tunen.
En trouwens Drag races, zijn gewoon beter dan Burnout's hard rijden en ergen tegen aan knallen gameplay.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

bAdmuTs schreef op 05 mei 2004 @ 16:07:
[...]

Headies schieten verandert elke versie :X, nu is naast een hoofd een headie en op een hoofd niet :?, is iig vaag.

Maps mooier, ach vond ik nou niet echt nodig.

Nieuwe wapens/shield gebruik ik toch nooit, vind ze niet echt boeiend.

Springen vind ik verneukt :), maar is al een tijdje zo

En als top of the bill, sinds een paar dagen kan je niet zo snel meer schieten met awp/scout, switch to last used en back en dan schieten werkt niet meer, zit een vertraging in waardoor je wel op lange afstanden MOET schieten ipv redelijke close combat met awp/scout wat ik juist altijd zo leuk vond, winnen van iemand met scout en diegene ak/colt op close combat >:)

Bugs eruit is btw wel goed :D
ze hebben dus de exploits/bugs (apw reload truck :r) eruitgehaald, bunnyhoppen(:r) is pi, en er zijn nieuwe items in die JIJ nooit gebruikt.. nou ik wel, en die redenen die jij geeft vind ik nou niet echt iets om CS 1.6 ruk voor de te vinden. het zijn namelijk allemaal verbeterd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bAdmuTs
Gaara schreef op 05 mei 2004 @ 18:55:
[...]

ze hebben dus de exploits/bugs (apw reload truck :r) eruitgehaald, bunnyhoppen(:r) is pi, en er zijn nieuwe items in die JIJ nooit gebruikt.. nou ik wel, en die redenen die jij geeft vind ik nou niet echt iets om CS 1.6 ruk voor de te vinden. het zijn namelijk allemaal verbeterd.
true maar haal het er dan aub zo snel mogelijk uit en niet pas 6 versie's later ofzo, je bent gewend om zo te spelen maar je wordt elke keer gedwongen om je stijl weer aan te passen en daar hou ik niet zo van. Dan kan dit weer wel en dan weer niet maar dan kan dit weer wel enz.

Ze passen met andere woorden naar mijn mening teveel aan in het spel.

[Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 05-05-2004 19:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
#1 Made in Wario (GameCube, japanse versie)
Ja zeg! Dit zijn dus gewoon exact dezelfde mini-games als op de Game Boy Advance. Hadden ze niet wat meer werk in de GC-versie kunnen stoppen... Erg jammer, want ik vond het brilliant op de GBA. Ook minpunten voor het feit dat dit spel geen progressive scan ondersteund. Wat overigens vreemd is voor een spel dat door Nintendo zelf werd uitgebracht.

#2 The Legend of Zelda Collection (GameCube, japanse versie)
Tja, het is een leuke collectie hoor. Maar welke mongool heeft besloten welke spellen tot de collectie moeten behoren? De zeldzame BSX satelliet versies hadden er op moeten staan! De vier Zelda-spellen die er nu op staan zijn gemakkelijk te verkrijgen. De meeste Zelda-fans hebben die allang in hun bezit. Een gemiste kans!

#3 Net Bomberman (PS2, japanse versie)
Multiplayer 2D Bomberman is natuurlijk altijd brilliant. Helaas heeft deze online versie geen LAN-mode. Je kunt alleen online spellen tegen betaling. Tevens geen progressive scan ondersteuning. Het had zo goed kunnen zijn.....

#4 Dr. Mario (GBA, japanse versie)
Deze is onderdeel van de Famicom Mini remakes die Nintendo momenteel uitbrengt. Dr. Mario is gewoon geen klassieker. Het is een slecht puzzelspel dat alleen verkoopt omdat de Mario-franchise wordt gebruikt. Het spel kan zich absoluut niet meten met andere Famicom puzzelspellen uit die tijd zoals Tetris en Pipe Dream. Het is overigens wel perfect overgezet naar GBA en dat is meteen ook het probleem: het was troep en het blijft troep.

"The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money." -- Margaret Thatcher

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

ari3 schreef op 05 mei 2004 @ 20:32:
#1 Made in Wario (GameCube, japanse versie)
Ja zeg! Dit zijn dus gewoon exact dezelfde mini-games als op de Game Boy Advance. Hadden ze niet wat meer werk in de GC-versie kunnen stoppen... Erg jammer, want ik vond het brilliant op de GBA. Ook minpunten voor het feit dat dit spel geen progressive scan ondersteund. Wat overigens vreemd is voor een spel dat door Nintendo zelf werd uitgebracht.
De game kost maar de helft van de normale prijs. En sorry hoor maar progressive scan :? wtf moet 99.99 van de mensen daar nou mee? (ken niet 1 tv die dat heeft) de game was al geniaal op de gba, en is goedkoop op de cube, dan is hij op de cube toch 2x zo leuk ?? (goedkoper, 4 spelers)

#2 The Legend of Zelda Collection (GameCube, japanse versie)
Tja, het is een leuke collectie hoor. Maar welke mongool heeft besloten welke spellen tot de collectie moeten behoren? De zeldzame BSX satelliet versies hadden er op moeten staan! De vier Zelda-spellen die er nu op staan zijn gemakkelijk te verkrijgen. De meeste Zelda-fans hebben die allang in hun bezit. Een gemiste kans!
TLOZ collection is gewoon een verzameling van de BESTE, en bekenste zelda's.
en ik en veel andere mensen hebben die allemaal niet, en willen die graag (zeker voor een mooi prijsje) en om dit nou een flop te noemen (games zijn goed en zijn razend populair)

#3 Net Bomberman (PS2, japanse versie)
Multiplayer 2D Bomberman is natuurlijk altijd brilliant. Helaas heeft deze online versie geen LAN-mode. Je kunt alleen online spellen tegen betaling. Tevens geen progressive scan ondersteuning. Het had zo goed kunnen zijn.....

#4 Dr. Mario (GBA, japanse versie)
Deze is onderdeel van de Famicom Mini remakes die Nintendo momenteel uitbrengt. Dr. Mario is gewoon geen klassieker. Het is een slecht puzzelspel dat alleen verkoopt omdat de Mario-franchise wordt gebruikt. Het spel kan zich absoluut niet meten met andere Famicom puzzelspellen uit die tijd zoals Tetris en Pipe Dream. Het is overigens wel perfect overgezet naar GBA en dat is meteen ook het probleem: het was troep en het blijft troep
Dr mario is gewoon een leuk spelleke, niet meer en niet minder. maar om het nou floppers te noemen??
.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Gaara schreef op 05 mei 2004 @ 21:27:
De game kost maar de helft van de normale prijs. En sorry hoor maar progressive scan wtf moet 99.99 van de mensen daar nou mee? (ken niet 1 tv die dat heeft) de game was al geniaal op de gba, en is goedkoop op de cube, dan is hij op de cube toch 2x zo leuk ?? (goedkoper, 4 spelers)
De meeste plasma televisies, projectie televisies en beamers hebben component aansluitingen voor progressive scan. Ik gebruik een beamer om te gamen en dan wil ik dus gewoon het best mogelijke beeld.

Bovendien is het een feature van de Game Cube hardware. Het is gewoon not done als zelfs Nintendo haar eigen systeem niet eens behoorlijk ondersteund. Wario is voornamelijk gewoon 2D dus progressive scan was echt niet technisch onmogelijk voor dit spel.

"The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money." -- Margaret Thatcher

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Melkboer
  • Laatst online: 18-09-2012

Melkboer

Active

Waar denk jij (en vele anderen) in vredesnaam mee bezig te zijn. Meestertje spelen ofzo :?

Het gaat hier om iemand zijn EIGEN flop top 5 en het zal vast niet de bedoeling zijn om zijn/haar flop top 5 af te keuren o.i.d.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

Melkboer schreef op 05 mei 2004 @ 21:58:
[...]

Waar denk jij (en vele anderen) in vredesnaam mee bezig te zijn. Meestertje spelen ofzo :?

Het gaat hier om iemand zijn EIGEN flop top 5 en het zal vast niet de bedoeling zijn om zijn/haar flop top 5 af te keuren o.i.d.
het doel van een forum is discusseren, en dat doe ik.
als iedereen hier alleen zijn lijstje post wod het alleen maar een opsomming. en ik probeer dmv. mening en argumenten de discusseren.

• SCIxX
  • Laatst online: 08-12 19:41
JER00N schreef op 05 mei 2004 @ 12:22:
1. C&C Generals
Jammer dat EA het heeft overgenomen. Ten eerste is dat 3D gewoon zo on-origineel als de pest, ze konden het beter gewoon lekker 2D laten, loopt het ook nog soepel op oudere machines. Verder lijkt het eerder op Age of Empires dan op de echte C&C games.

2. Battlefield Vietnam
Misschien ben ik een beetje verwend door Call of Duty, maar die bots zijn echt lomp |:( Ze bewegen zo traag (soms lijken ze wel te schaatsen over het veld ofzo :?) en zoeken totaal geen dekking ofzo als ze worden aangevallen. Ook is het spel veel te zwaar. Voor mijn part hadden ze de engine hetzelfde gehouden als bij BF'42.

UT2004

Need for Speed Underground
Dit heb ik best vaak gespeeld, alleen na een tijdje kwam ik erachter dat het maar een kutspel is. Er zijn heel wat races, maar om nou 10 keer dezelfde baan te spelen met alleen iets betere tegenstanders gaat ook nogal vervelen. Over het online spelen zal ik maar helemaal niet beginnen... :X
Nou... enorme flops allemaal inderdaad. 8)7 :O :/

• bAdmuTs
SCIxX schreef op 06 mei 2004 @ 01:10:
[...]

Nou... enorme flops allemaal inderdaad. 8)7 :O :/
Dat is zijn mening, ik ben het met generals en need for speed u eens, had er veel meer van verw8

• shuogg
bAdmuTs schreef op 06 mei 2004 @ 01:11:
[...]

Dat is zijn mening, ik ben het met generals en need for speed u eens, had er veel meer van verw8
Idd een flop hoeft niet slecht verkopend te zijn, dan kun je net zo goed geen topic openen en de verkoopcijfers opvragen. Ik had van generals enorm veel verwacht, heb hem zelfs gekocht, minder dan 2 uur gespeeld :(
Wat zonde van m'n geld was dat zeg :/

• Alabama_man
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06-12 13:39
Repubplic the revolution is toch wel de grote nr1. voor mij. Dit spel Look veel mogelijkheden te bieden, maar helaas bleek je zeer beperkt te zijn in wat je allemaal kon doen. Om het nog allemaal erger te maken moest je heel vaak turns afwachten totdat je weer een nieuwe actie kon plannen zodat de snelheid van het spel erg laag lag. Nog vervelder was dat je heel vaak dezelfde acties moest doen, waardoor je makkelijk een uur bezig kon zijn met het kijken naar dezelfde actie die je al aan vanaf het begin aan het doen was :Z. Daarnaast was je voor het grootste deel bezig op een 2d map, waardoor de 3d engine een beetje overbodig werden. Ze hadden heel het spel netzogoed 2d kunnen laten zonder dat het de gameplay veranderde. Tevens maakte het 3d gebeuren een behoorlijk zwaar spel voor je computer. Kortom voor mij DE misser van het jaar.

• White Dust
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-11 15:26

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmmz... flop spellen... spellen die me zo te binnen schieten.
• Baldurs Gate 2: na een toch wel geniaal eerste dee een spel uit brengen met totaal geen mysterie meer, totaal geen onverwachte wendingen, een behoorlijke domper al zeg ik het zelf...

• The Elder Scrolls III: Morrowind: Deel één - Arena, gigantisch spel... zeer groot oppervlak, kon je maanden zoet houden... Deel twee - Daggerfall, zoniet nog groter dan Arena, nog meer mogelijkheden, nog meer vrijheid en gi-gan-ti-sche randomly generated dungeons (eat your hearth out Diablo ;))... wat blijft er van de twee voorgangers over... een fractie van het oppervlak van Arena en Daggerfall, leuke plaatjes... en de bugs worden mee genomen... had er toch meer van verwacht.

• Viper7
  • Laatst online: 02-10-2020
#1 Need For Speed Hot Pursuit 2: Als je met 100mph een scherpe bocht kan maken, zonder te spinnen e.d., dan verdwijnt het spel bij mij direct in de prullebak. Arcade kan geen kwaad, maar dit was echt te veel. Daarbij komt ook nog eens dat de geluiden v/d auto's erg slecht waren.
Ik verwachtte destijds veel van het spel, maar het was een grote teleursteling (behalve op grafisch gebied dan)

#2... nog ff denken ;)

- Specs -

• Yonix

Yonix

Topicstarter
En ik denk dat in het spel de Dodge Viper kleiner was dan in het echt ;)

• Viper7
  • Laatst online: 02-10-2020
idd, te arcade dus.. ;)

- Specs -

• MaFFia
  • Laatst online: 22:53
met stip deus 2 lijk wel of je op commedor speelt lol
dan in rij de race games van ea zoals colin mcrea rally 3 en dtm .
vanwege het geluid wat gewoon niet aan te horen was .
Ze moeten eens goeie spellen op de markt gooien en niet vlug vlug vlug .

Zelfde geld voor farcry btw

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 24-09 20:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Het slechtste spel dat ik dit jaar gespeeld heb is toch echt Fifa 2004. Na een erg goede 2003 editie en de komst van PES naar de PC had ik gedacht dat EA sports er alles aan zou doen om een perfecte voetbalgame in elkaar te zetten. Wat kwam ik van een koude douche thuis. Er was dan ook echt helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets verbeterd ten opzichte van 2003. De graphics (waar fifa het toch van moet hebben) waren 10x slechter, de menus waren lelijker, en de speelbaarheid was helemaal naar een dramatisch niveau gezakt, waarna de genadestoot werd uitgedeeld door de keepers in het spel. Dit was echt het eerste spel waarin ik zelf keeper had willen zijn, wat een ongelofelijke prutsers.

Nee, dit spel is echt het grootste brokkelwerk van 2004! Vanavond maar even weer een potje PES doen, om deze nare terugblik op dit "spel" weg te spoelen.

uhm...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fragz
  • Laatst online: 28-03-2017
White Dust schreef op 06 mei 2004 @ 19:52:
Hmmz... flop spellen... spellen die me zo te binnen schieten.
• Baldurs Gate 2: na een toch wel geniaal eerste dee een spel uit brengen met totaal geen mysterie meer, totaal geen onverwachte wendingen, een behoorlijke domper al zeg ik het zelf...

• The Elder Scrolls III: Morrowind: Deel één - Arena, gigantisch spel... zeer groot oppervlak, kon je maanden zoet houden... Deel twee - Daggerfall, zoniet nog groter dan Arena, nog meer mogelijkheden, nog meer vrijheid en gi-gan-ti-sche randomly generated dungeons (eat your hearth out Diablo ;))... wat blijft er van de twee voorgangers over... een fractie van het oppervlak van Arena en Daggerfall, leuke plaatjes... en de bugs worden mee genomen... had er toch meer van verwacht.
stop met RPG's spelen a.u.b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08-11 00:33

El_Quedro

Pininfarina

#1 Need For Speed: Underground Naja, zo als veel mensen al zeggen. TE arcade. Gewoonweg niet leuk :(. Heb het een tijdje gespeeld, maar ik was denk te verwend met Street Legal. Daarbij kon je in detail je motor tunen, en afstellen. Hierbij kon je een turbo pakketje kopen, en aanklikken en het zit erin :X Bij Street Legal was je ff bezig voordat ie er lekker inzat, en je de goede aantal pk's eruit perste :)

#2 Enter The Matrix Zo'n Trilogy _/-\o_ zulke special effects :9 zo'n goed verhaal :9~ maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar alleen in de film :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• real_FireFly
  • Laatst online: 11-01-2020
NFS:U
erg kort, hoewel het een aardig spel is met aardige graphics wordt het verziekt door het walgelijke motorgeluid en niet te vergeten: belachelijke BUGS. Catch-up klopt voor geen meter (tegenstander vliegt soms met 450km/u voorbij), de banen buggen (soms val je door de grond of zit je klem achter een vangrail) en de vinyls zijn fout (klopt geen moer van op een aantal auto's).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 29-06-2020

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

1: enter the matrix, gameplay was in mijn ogen erg slecht.
2: james bond nightfire, mjah uh alsof je niet raak kon schieten zeg maar... echt erg die aim...
3: worms 3D, viel voor mij erg tegen. het fun gehalte daalde tot in een diepte punt van de wormen serie...
4:grand prix 4, grand prix 2 was de bom destijds, nummer 3 was een flop, maar 4 is helemaal niets voor mij. weet niet waar het aan ligt, denk zowel aan de reactie van de wagens als de banen die zo dun zijn...
5: c&c tiberian sun, waarschijnlijk teveel van verwacht. Units zijn imo wel goed, maar die domme landschappen en soort van onweer uit de lucht slaan nergens op...

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0Henk 'm!

• syan
  • Laatst online: 21-02-2012
Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis

Wat een slechte uitbreiding zeg! Matige grafische verbetering, evenals geluid. En het spel gaat ineens alleen over het levelen van je items, niet over het levelen van je character.

Lang met veel plezier gespeel maar door de uitbreiding speel ik het niet meer :(

Asus P5B - Intel Core 2 Duo E6600 - 2x 1GB Crosair PC4200 DDR2 - ATi Radeon X1900XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 03-12 17:49
1. Black & White (Leuke hype maar het spel was saai)
2. Unreal 2 (Veel te kort, matigen gameplay)
3. Manhunt (Snap niet waarom dat gebanned is uit somigen landen, is geen reet aan, en ziet er verrot uit)

Meer kom ik zo niet op =)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
De vervolg-spellen zijn voor mij de floppers

1. Grand Prix 4 > Voor gp2 nam ik de 133 mhz laptop mee op vakantie, de fading gaf extra snelheidsgevoel. :+
2. NFS Underground > Op de een of andere manier blijft dat hier op de plank liggen, na de vorige spellen die ik van de serie heb stukgespeeld.
3. Battlefield Vietnam > Gekocht, en ik verplicht me om het te spelen, anders is het helemaal weggegooid geld. Na Battlefield 1942 is dit geen sterke titel.
4. Age of Empires- en vervolg. > Ceasar 3, pas weer eens geinstalleerd blijft in veel opzichten voor mij beter.
5. Microsoft Rallisport >Het ziet er allemaal schitterend uit, het rijdt leuk, maar zelfs Colin MCrae rally 3 haalt het niet bij het demootje van CMRally 2, waarbij je met 4 tegenstanders het parcours Italië doorragt.

Maar dit gaat nu niet allemaal over 2004, zie ik. :o

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan_IA
  • Laatst online: 07-08-2006
1. Met stip HALO - hoe saai kan een shooter worden :? 3 vijanden en 2 levels die continue herhaald werden.

2. C&C Generals - hoe kun je zo'n goede franchise zo verneuken...

3. Nightfire - Hoezo nou weer 3rd person met onmogelijk richtsysteem :X

4. NFS:U - Catchup verziekt het hele spel, verder was het toch al minder dan het had kunnen zijn door ontbreken van een schademodel (of zelfs maar schade zonder een model) en de neppe tuning.

5. Worms 3D - Niet fun.

Ik snap het gekat op B&W trouwens niet, de game kan er toch niets aan doen dat de media allemaal onzin over dit spel op gingen schrijven :? Molyneux zelf heeft z'n spel nooit zo verheerlijkt als de pers... En afgezien daarvan is het best een leuk spel :)

[Voor 23% gewijzigd door Jan_IA op 08-05-2004 14:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-10 08:45

sjaakaq

It might get loud

1-Colin McRae 3
Onrealistische banen, alleen championship in die Ford, kutbesturing met stuurwiel...

2-Freelancer
S-A-A-I

3-SoF II
Domme eentonige levels, té onrealistisch om realistisch te zijn, té realistisch om arcade te zijn... Verder een slap verhaal.

4-Fifa 2004
Je kan niemand voorbij spelen, je schoten haast niet richten, meest vage menu's, domme seizoensmodus waarin je je ploeg zelf moet trainen oid :? , slome onvoorspelbare gameplay.

5-Outcast (tja uit '98 oid maar ok ;) )
Mooie renders...en dan die <640x480 blokkendoos. Ik ben bereid door graphics heen te kijken maar dit...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-12 22:18
Geen Top 5, maar gewoon 5 games die ik niet zo maar vergeet.

Republic, The Revolution: Prachtig mooie 3d-engine, maar na de eerste stad blijkt de tweede stad alleen maar groter te zijn en dat betekent: meer van hetzelfde = negatief...

Lock On: Modern Air Combat: Zag er ook geweldig uit, maar de meeste sites zeggen ook dat je een maand of meer nodig hebt om het goed te kunnen spelen. Waar je in MS-Flight-Sim altijd zo een vliegtuig in stapt, ben je hier alleen een week bezig om de ingang van de cockpit te vinden. Jammer dat ik daar een dag tijd aan verspeelt heb.

Medieval, Total War: Shogun, Total War was geweldig, maar Medieval is gewoon precies hetzelfde, maar dan in een ander gebied. Wordt wachten op Rome, Total War, en daar verwacht ik wel wat meer van :)

Halo: Na één level heb je het hele spel gezien, zeg maar. En da's erg jammer, want de AI was goed, de wapens waren goed, zag er leuk uit, alleen telkens hetzelfde.

Project Earth/Starmageddon: Zag er ook geweldig uit, Interface werkte wel, Genoeg strategische/tactische middelen en superweaps, maar het spel was één grote bug. Draaide op letterlijk geen enkele pc goed. Blijkbaar gerusht door DreamCatcher.

offtopic:
Freelancer? SAAI? Hoe durf je? :+ Online is lachen, Offline is lachen. Genoeg te ontdekken na het verhaaltje.
Generals, B&W, NFS:U, ik vond ze allemaal wel liev. Generals was misschien ietwat anders, maar wel goed.
B&W vond ik goed, maar ik heb hem helaas niet meer, de buren zullen hem wel hebben ofzo...
NFS:U was koel, Catchup kun je uitzetten en eindelijk weer eens een goeie snelle racegame (eventueel erg genadeloos). En natuurlijk Drift, da's pas koel :)

Battlefield 1942 heeft het lijstje overleefd dankzij Desert Combat, Vietnam weet ik nog niet...

[Voor 20% gewijzigd door IceEyz op 08-05-2004 15:09]

In de praktijk blijkt dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 08-12 10:40

Gulli

100% Unwiderstehlich

Op zich is HALO best een leuk spel, maar je moet het niet in je eentje op de PC spelen... Als je samen achter de X-BOX zit kun je lekker praten, gewoon een beetje chill op de bank hangen. Elkaar helpen en dat soort dingen. Als je lekker chill achterover zit merk je niet eens dat je bij wijze van spreken al door 23 dezelfde gangen bent gewandeld. Met zijn tweeën dat level met die buggy dat je binnen 2 min het schip uit moet zijn ownt! De ene racen voor wat hij waard is en de ander als een idioot die beesten voor de auto wegmaaien, en dan is het helemaal fantastisch als je omvalt en hij er vandoor gaat en jij ineens bent ingesloten door 30 boze beesten :P

Ofwel de PC versie is imo niet zo leuk als console multiplayeren :)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indi
  • Laatst online: 28-04-2008
shuogg schreef op 05 mei 2004 @ 11:43:
#1 Command & Conquer Generals

Waarom toch EA? Waarom toch?
Ging de C&C serie al bergafwaards met Red Alert 2, deze sequel sloeg werkelijk alles. Van de extreem lage moeilijkheidsgraad van de missies tot het totaal ontbreken van sfeer.
damn jij bent goed... als ik tegen een brutal enemy speel lig ik er binnen 2 minuten onder... laat staan dat ik er tegen 2 speel :x een spel is zo lastig als je het zelf maakt :)

maar even ontopic:

Enter The Matrix
maar indi, je hebt het wel uitgespeeld? waarom dan toch?

toegegeven, het was een geinig spel, net als mijn volgende kandidaat... maar denk je es in wat ETM had KUNNEN zijn... en wat het geworden is... als dat het beste was dat ze van The Matrix in een spel konden stoppen hadden ze net zo goed niet kunnen beginnen...
de xbox-achtige controls waren gewoon te rot... het aimen ging slecht en de graphics waren dikke bagger...

NFSU

niet uitgebreid genoeg, en schademodellen :x echt heel erg zonde, want ook dit had een heel stoer spel kunnen zijn

Chrome

hoeveel van hetzelfde wil je? na Halo hadden we het echt wel gezien... mazzel ermee

Manhunt

het enige vernieuwend zijn de fatalities... en zelfs die heb je allemaal al gezien na 5 minuten spelen... verder bied het spel niets vernieuwends... in de prullenbak

waar is Halo dan?

vond ik een leuk spel, heb me kostelijk vermaakt... ok, er waren wat weinig verschillende nme's, maar de kopjes van die ruggengraatbeestjes afschieten was ook zo leuk :D kon ik uren mee bezigblijven

[Voor 15% gewijzigd door Indi op 08-05-2004 16:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 29-06-2020

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Indi schreef op 08 mei 2004 @ 16:04:
[...]
damn jij bent goed... als ik tegen een brutal enemy speel lig ik er binnen 2 minuten onder... laat staan dat ik er tegen 2 speel :x een spel is zo lastig als je het zelf maakt :)
hij zal wel zero hour bedoelen... daar maai je zo 4 hard armys neer binnen een uur (hard army is hoogste niveau...)

aangezien ze in generels normaal zo door de domme verdediging heen rijden...

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silence_nl
  • Laatst online: 27-11 14:01
1 Halo traag spel
2 ut2003/2004 als je het vergelijkt met UT dan is het niks en snap ook niet hoe ze het in hun hoofd halen om zoiets als adrenaline erbij te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

90710

1. Fifa 2004 (GC) het spel had echt in het Nederlands gemoeten, en het is echt veel te moeilijk voor een Fifa beginner.
2. F-Zero (GC) erg mooie game; maar echt veels te moeilijk.
3. Duke Nukem: MP (PC) leuke game; als je 10 jaar eerder geleefd had. Grafisch wel leuk maar het is echt jammer dat die game dus niet First Person is.
4. Baldur's Gate II Throne Of Bhaal, voegt zeer weinig aan de zeer goede game toe. (Opzich wel een goede uitbreiding maar het mist gewoon te veel)
5. Age Of Mythology, leuk voor een paar uurtjes maar veel te snel afgelopen. En zelfs de multiplayer-functie is zeer zwak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 21:57
Mijn top 5...

Nummer 5: Halo
Heb het spel helemaal uitgespeeld en het deed me vrij weinig. Ik wou op de helft al stoppen maar hoorde er zulke lovende verhalen over

Nummer 4: Black and White
Dit is geen spel, eerder een hoe wordt je een dierenoppasser in 5 stappen.

Nummer 3: Unreal 2
Zoveel grote beloftes en verhalen. Verwachte het klassieke unreal 1 gevoel maar werdt zwaar teleurgesteld met een doodsaai spel waar het verhaal door de makers gewoonweg vern**kt is.

Nummer 2: Enter the matrix
Leuk idee alleen wat zonde dat alle beloftes marketing talk was.

Nummer 1 Electronic Arts
Ik weet dat dit geen game is maar een ontwikkelaar. De reden waarom ik deze op nummer 1 zet is de arrogante houding die EA het afgelopen jaar heeft opgezet met name naar andere ontwikkelaars toe.
The sims was voor het grote publiek terecht een succes (al vind ik er zelf geen zak aan) maar dat maakt het niet goed om voor 1 spel 8 uitbreidingen te maken die allen te duur waren en vaak complete onzin waren.
Verder wil EA stoppen met het maken van pc games en het hele console platform gaan hypen. Het is duidelijk dat het niet meer om de kwaliteit en de naam en de eer gaat maar puur om het oplichten van de consument en jezelf gewoon dom houden en het geldlaatje volproppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Topicstarter
sjek schreef op 08 mei 2004 @ 20:40:

Nummer 1 Electronic Arts
Ik weet dat dit geen game is maar een ontwikkelaar. De reden waarom ik deze op nummer 1 zet is de arrogante houding die EA het afgelopen jaar heeft opgezet met name naar andere ontwikkelaars toe.
The sims was voor het grote publiek terecht een succes (al vind ik er zelf geen zak aan) maar dat maakt het niet goed om voor 1 spel 8 uitbreidingen te maken die allen te duur waren en vaak complete onzin waren.
Verder wil EA stoppen met het maken van pc games en het hele console platform gaan hypen. Het is duidelijk dat het niet meer om de kwaliteit en de naam en de eer gaat maar puur om het oplichten van de consument en jezelf gewoon dom houden en het geldlaatje volproppen.
Daar ben ik het zeker mee eens, kijk nu naar de MOH reeks, geweldige spellen reeks, met mooie uitbreidingsets, alleen wat doet EA :( stapt over na de console. Nu gaan ze MOH spellen voor de Console maken (zoals hierboven al stond vermeld), kijk maar naar MOH: Rising Sun, ziet er best mooi uit. Maar kunnen wij PC'ers van genieten, NO F**KING WAY!. De Console krijgt een nieuw spel uit de MOH reeks, en wij, wij krijgen een verzamel bundel van drie MOH spellen, nou FANTASTISCH HOOR!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16-08 12:46
#1 Need for Speed Underground
Te veel lichtbronnen en reflecties, teveel arcade en tegenstanders die bochten maken die niet mogelijk zijn enzo..

#2 Halo
Paar minuten gespeeld..ik heb een schurfthekel aan voertuigen besturen met je muis. En verder vond ik de Graphics wel erg Unreal 2003 alike (= negatief :P).

#3 Zuma
Kan ook al ouder zijn, geen idee eigenlijk.
Is gewoon een ontzettend hersenloos, verslavend en hersendodend spelletje van Popcap (toch?). Die zijn wel goed in het maken van dit soort games :p

#4 C&C Generals
Ik moet toegeven dat dit niet bepaald mijn genre is mja..
Ik heb me helemaal doodgeërgerd aan het lichte in/uitzoomen als je je d.m.v. de muis te bewegen door het level verplaast.
Verder vond ik dat je te weinig overzicht had, wat dat betreft was Tiberian Sun beter voor me (heb ik ook nauwelijks gespeeld).
Mja dit soort spellen beginnen me na 2 levels altijd te vervelen dus die speel ik dan ook niet genoeg om een goede argumentatie te geven enzo :P

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T1nuz
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 29-12-2011
Geen top, maar gewoon een lijst:

Black and white: Geweldig spel, erg origineel en innovatief(Bepaalde dingen hebben ze erg goed opgelost). Met die dorpjes was erg leuk en het beest dat je op kon voeden was ook gaaf, na uren kon je nog dingen verbeteren en zo. Maaaarrrrr.... dat beest had ook wat vervelende neigingen. Als je bepaalde dingen 1 keer fout deed, kopieerde hij ze soms, als je hem daarentegen iets goeds probeerde aan te leren, lukte het niet. Was erg leuk als je hem hyperblast(ofzo) aangeleerd had en er liep een missionaris van de vijand door je dorp heen :(

Worms 3d: Wat was de kracht van worms? Simpele straigth forward fun gameplay. Gewoon mikken en knallen zonder al te veel hersenen, en je kon het met meerderen op 1 pc spelen. Komt worms 3d, dat simpele was er dus helemaal af.

Freelancer: Als je het verhaal uitgespeeld had werd alles hetzelfde. De missies, de zonnestelsels, etc. Ik heb nooit online gespeeld, dus daar oordeel ik niet over.

En een spel wat nog uit moet komen: Joint operations: typhoon rising

Geweldig spel, echt. De gameplay is tof en de netcode is ongeevenaard(Ik kan gewoon spelen op een server in amerika met een ping van 60!!!). Maar het is een typisch staaltje novalogic publishing. Je hoort nergens iets van en in 1 keer zie je een demo ergens staan. De forums zijn zowat buiten gebruik, die community komt nooit van de grond af. Het zou zonde zijn om dit te zien mislukken, maar met zulke marketing, tja, dat is er gewoon om vragen.

Spellforce: Leuk spel, maar de AI zoog zo sterk. Ieder level was gewoon een kwestie van jezelf inbouwen met torens en wachten totdat de vijand aanviel. Dan sloag je hem af en viel je terug aan. Je hero in de midden rang zodat ie weinig schade pakte in het begin, daarna de hero asl tank gebruiken. En dat het hele spel door. Werd erg saai na een tijdje.

Tombraider 6: Leuk spel, maar haalde het gewoon niet bij 4 (Net zoals 5).

Warcraft 3 online: Leuk, maar ik zie nooit hoe die gasten na anderhalve minuut al een basis kunnen hebben staan+ een leger van formaat met een level 8 hero.
Het resultaat van zo'n verassing is natuurlijk logisch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Druganov
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08-12 17:09

Druganov

F#ck IT, te veel prutsers...

met stip op 1:
Railroad Tycoon 3

'Hoe kan ik een geweldig spel verneuken met een gare sequel'
Ziet er niet uit, gare 3D omgeving, gameplay helemaal verneukt en gewoonweg een belediging voor Railroad tycoon 1&2

Singles
The Sims, maar dan kan je sex0rren.. da's alles. loopt nog voor geen meter ook op
high-end PC's

Republic: revolution
Mijn god. zo'n wazig spel ben ik nog nooit tegengekomen, heeft uberhaupt iemand door hoe je dat moet spelen? vooral dankzij de media-hype scheen het een geweldig spel te zijn. maar het gaat NERGENS over, en een gevoel van 'in control zijn' is compleet weg aangezien je geen flauw idee hebt waar, hoe en wat er gebeurd

Worms 3D
Op zich leuk gedaan, maar ik ben compleet de weg kwijt met dit spel. geen fun, controls zijn bagger, heb geen flauw idee hoe te mikken. ze hadden dit spel NOOIT naar 3D moeten porten

Far Cry
(iedereen gaat me flamen hiervoor)
Mooi. zeker mooi. maar de gameplay en vooral de besturing vind ik BAGGER,
het reageert zwaar traag op wat ik m'n mannetje wil laten doen.
ik heb iig het gevoel alsof m'n mannetje lui is en pas 0,3 seconden nadat ik naar links kijk, ook naar links kijk.
Dit is heel persoonlijk, maar ik vind de engine gewoon kut qua bovenstaande punten, dus hoe goed het spel ook mag zijn, het speelt bagger.

Penny Arcade! - ..Gimme a bullet to bite on, and I'll make believe it's you!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shuogg
@Far Cry
Zet je de settings toch lager :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 05-12 13:39
LeXx schreef op 09 mei 2004 @ 01:25
Far Cry
(iedereen gaat me flamen hiervoor)
Mooi. zeker mooi. maar de gameplay en vooral de besturing vind ik BAGGER,
het reageert zwaar traag op wat ik m'n mannetje wil laten doen.
ik heb iig het gevoel alsof m'n mannetje lui is en pas 0,3 seconden nadat ik naar links kijk, ook naar links kijk.
Dit is heel persoonlijk, maar ik vind de engine gewoon kut qua bovenstaande punten, dus hoe goed het spel ook mag zijn, het speelt bagger.
Dat heet mouse lag en wordt veroorzaakt door een te lage fps :D

Far Cry Engine is de beste die ik in jaren heb gezien _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door MacDokie op 09-05-2004 08:06]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan_IA
  • Laatst online: 07-08-2006
Hardcore_gamer schreef op 08 mei 2004 @ 23:39:
[...]

Daar ben ik het zeker mee eens, kijk nu naar de MOH reeks, geweldige spellen reeks, met mooie uitbreidingsets, alleen wat doet EA :( stapt over na de console. Nu gaan ze MOH spellen voor de Console maken (zoals hierboven al stond vermeld), kijk maar naar MOH: Rising Sun, ziet er best mooi uit. Maar kunnen wij PC'ers van genieten, NO F**KING WAY!. De Console krijgt een nieuw spel uit de MOH reeks, en wij, wij krijgen een verzamel bundel van drie MOH spellen, nou FANTASTISCH HOOR!
Nou aan Rising Sun heb je anders niets gemist :/ Die kan ook zo bij de flop 5.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Dit topic lijkt meer een afkraak topic. Mensen die een game afkraken omdat het niet echt hun genre is.. Mensen die een game afkraken omdat het te slecht op hun brakke pc loopt.. En de ergste van allemaal mensen die een spel afkraken omdat het spel niet overeenkomt met een voorgaand deel. Omdat er al een eerder deel was hoeft nog niet te zeggen dat de gameplay hetzelfde moet zijn. De spellen staan los van mekaar. Neem Dues Ex 2 bijvoorbeeld. Een geweldige game met een degelijk verhaal en grafisch prachtig. Deze lijkt echter totaal niet op zijn voorganger en wordt als zodanig meteen afgekraakt. Ik zie dan ook weinig nut in dit topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 07-12 14:28
mwa de enige games die geflopt zijn, zijn de games die zelfs in dit topic niet genoemd worden omdat ze alweer vergeten zijn :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

De helft van alle games in dit topic hebben als release datum 2003 (sommige zelf 2002) maarjah maybe mierenneuk ik wel :9

Battlefield Vietnam

Waarom: heel simpel alles maar dan ook alles loopt bagger, de mod EOD is nog beter. Waren ze maar bij de 1942 engine gebleven, support laat ook nog jaren opzich wachten. Engine is zo slecht, movement/geluid/gameplay noem maar op. Ze moeten echt met een super goeie patch komen wil ik nog bijdraaien.

MacBook Pro 15 "2017" 2,8 i7 16GB | iPhone 8 256GB | iPad Pro 10,5 64GB WiFi | Azur 351R | B&W 685 | PS4 | Popcorn A-200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingJ
  • Laatst online: 05-12-2013

KingJ

Tatjana forever

mmmhhh

Een paar posts terug werd SOF2 als flop genoemd..... :(
Ik vond het dus een supergame, aanvankelijk alleen id single-player, maar later ook online via de multi-player. Nu nog (multi-player) is ie mijns inziens cool: mooie graphics, lekker fraggen, al is ie wel erg arcade. _/-\o_

Ik ben altijd een grote battlefield 1942 fan geweest, maar ik moet toegeven dat ik Battlefield Vietnam erg vind tegenvallen: slecht uitgebalanceerd, graphics zozo, en weinig vernieuwing/toegevoegde waarde tov Battlefield 1942-Desert Combat mod.
Maarja, smaken verschillen hey... :)

PS3 80 GB + Sony Bravia KDL40W4000, Acer Aspire 5920

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08-12 20:09

jurma

simply connecting...

#1 ut2k4 = in mijn mening precies hetzelfde als ut2k3
#2 cs:cz = precies (met na druk op precies) dezelfde graphics als cs (wat ik speel btw en wel leuk is hoor :P) waardoor ik dacht waarom ze het uit zou moeten brengen en betere graphics had.
#3 halo = na de eerste paar levels had ik het wel gezien met steeds dezelfde monsters en geen variatie in textures.
#4 sims = 1 min gespeelt al meteen weggedaan zo nep.

en verder tja...
cs & q3 blijven ownen :D:D

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spetsnaz
  • Niet online
Ok daar gaan we, het was een goed jaar als het om geflopte games gaat:

C&C Generals:
Dit is met de lan gewoon wedstrijdje wie het eerste super wapens heeft, en elkaar plat bombaderen, als de super wapens uit konden was het nog wel een redelijk spel, maar nu slaat het hele spel gewoon nergens op met alle superwapens.

Battlefield Vietnam:
Vergeleken met battlefield 1942 gewoon een matig spel, alles is niet meer overzichtelijk, de helicopters en vliegtuigen sturen in Desert Combat veel beter, dat ze dat bij EA nou niet even wat beter hadden kunnen doen.
Verder heb je gewoon weinig bewegings vrijheid door al die bomen.

black & white:
Was leuk voor 3 leveltjes, daarna niet meer.

C&C: Renegade:
Verveelde me gewoon vanaf het begin al.

Halo:
traag en slecht gepoort spel.

Oni:
100x puzzelen hoe je een deurtje open moet maken gaat ook vervelen.

Deus Ex 2:
Zo ongeveer alle goede dingen van Deus Ex 1 hebben ze eruit gehaald, erg knap van de makers om dat voorelkaar te krijgen.

Fifa 2004:
Wat is het verschil met Fifa 2003?

Unreal 2:
Deze game mag de naam Unreal niet dragen IMO, een sloom spel wat niet eens op unreal 1 lijkt.

Worms 3d:
2d ruled gewoon met worms. :P

UT2003:
Dit spel was ook niks, het was duidelijk te zien dat de makers teveel aandacht aan de graphics hebben gegeven en te weinig aan de gameplay, ut2004 maakt een hoop goed maar is nog lang niet perfect.

[Voor 9% gewijzigd door Spetsnaz op 09-05-2004 22:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08-12 16:16
leokennis schreef op 08 mei 2004 @ 14:44:
5-Outcast (tja uit '98 oid maar ok ;) )
Mooie renders...en dan die <640x480 blokkendoos. Ik ben bereid door graphics heen te kijken maar dit...
Die staat bij mij juist op 1 van beste spellen allertijden :). Geweldige game. En grafisch was 't destijds best wel ok, met software bump-mapping, depth of field, schitterend water en dat voxel landschap :).

[ DeviantArt ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee