#1 Command & Conquer Generals
Waarom toch EA? Waarom toch?
Ging de C&C serie al bergafwaards met Red Alert 2, deze sequel sloeg werkelijk alles. Van de extreem lage moeilijkheidsgraad van de missies tot het totaal ontbreken van sfeer.
#2 Halo: Combat Evolved
Als je houdt van levels die gewoon copy + paste zijn gedaan, dan is dit je game \o/
De singleplayer was daardoor gewoon tenenkrommend slecht en gewoonweg irritant.
De multiplayer werd volledig verpest door het overpoweren van wapens als de Fuel Rod gun.
#3 Breed: B1 Homecoming
Tja het concept was goed, maar de uitvoering liet veel te wensen over:
- Ongeinspireerd level design
- Cliche vijanden, en dan bedoel ik ECHT cliche
- Maar 3 verschillende cliche vijanden
- De AI, in een woord afgrijselijk, die van de vijanden ging wel maar die van je teammates
- Het geluid
#4 X2: The Threat
Enorme mogelijkheden, gigantisch universum. Geweldig zou je denken....nou nee.
Elk system zag er vrijwel hetzelfde uit, de designs waren enorm saai en totaal niet geinspireerd. Maar het ergste is nog de controls en de speelbaarheid, want dat ontbrak er gewoon volledig aan. Het speelde gewoon totaal niet fijn weg.
#5 Dankzij lighteye: De addons voor BF1942
Gelukkig niet gekocht, maar wel de geleende versie gespeeld. Nou ja het was totaal niet te vergelijken met hoe briljant BF1942 origineel was. Pure uitmelkerij en geldverspilling voor de koper.
offtopic:
Over Black & White
Ik heb idd ook het idee dat iedereen elkaar zit na te praten, jullie hebben gewoon niet de tijd genomen om te kijken of het hele genre wel wat voor je is. Als je totaal geen geduld hebt is Black & White idd niks voor je. Je moet gewoon wat hebben met het simulatie genre, dan waardeer je de fijne controls en de originele gameplay. Maar ja, de meeste mensen balken elkaar toch fijn na dus zien we hier toch nog wel 200x B&W.
Over The Sims
Dat de addons irritant worden, kan ik best inkomen, maar het origineel was gewoon een goede game. Niet mijn ding, maar een slechte game was het zeker niet.
[
Voor 14% gewijzigd door
shuogg op 05-05-2004 11:46
]