Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gadverdamme, komt net wit binnen, oerlelijk en supernep. Maar jah, ieder zijn smaak :9

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 14 mei 2004 @ 16:14:
[...]

Ja, ze werken ook in het belang van de postbode die de rekening brengt, dan hoeft die niet om te lopen :P
nee onzin natuurlijk, dat postcode gedoe slaat helemaal nergens op
Tuurlijk wel, hij kan toch in een risicogebied wonen. Kan hij niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:21:
[...]

Tuurlijk wel, hij kan toch in een risicogebied wonen. Kan hij niets aan doen.
Ja dat kan ja, maar dan moeten ze niet zeggen dat je GEEN loonstrookjes hoeft mee te sturen bij aanvraag abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s3mt3x schreef op 14 mei 2004 @ 14:35:
Ik zie vaker de opmerking voorbij komen dat er gruwelijk veel info in deze 5 topics staat, maar dat het moeilijk is de informatie er uit te trekken, mede omdat de sp niet meer geupdate wordt. Dit is IMO eigen aan GoT. Een forum in de vorm van Expansys is threaded voor de 6230: veel makkelijker om nfo eruit te trekken. Misschien een idee om met een paar man ff een FAQ pagina te maken, met alle nfo onder elkaar? Hosting ruimte heb ik nog wel over. De search van GoT is niet goed genoeg om alle info eruit te trekken, helaas.
Dit is een erg goed idee, s3mt3x. De hoeveelheid vragen wordt steeds groter en alle info is al wel een keer voorbij gekomen maar is moeilijk terug te vinden in 4000+ posts.

Misschien kan Orange.x toelichten of hij de startpost nog verder wil uitbreiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik heb gisteren de nokia 6230 aangeschaft bij tfortelecom. Ik heb tevens meteen een bluetooth adapter gekocht want dit leek me wel handig. De bluetooth is van sitecom die staat in de beginpost dat hij werkt met de nokia 6230.

Ik dus braaf alles volgens de handleidingen geinstalleerd. De telefoon vind braaf me computer hij maakt verbinding dat werkt, maar na 2 secs staat er verbinding verbroken. En ik krijg dit dus niet opgelost?

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Heb tevens ook de nokia suite geinstalleerd trouwens. En bij die sitecom komt wel heel wat software troep waar ik weinig van begrijp maarja.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb dus een nokia 6230. Nu wil ik email versturen en ontvangen. Heb dus bij nokia site die email instellingen gedaan (Wanadoo Free). Maar tijdens 't ophalen/verzenden van email zie je 't toestel wel verbinden maar hangt na 15 á 20 seconden op. En dan staat er "Verzending Mislukt".

Ik heb een T-mobile abonnement.

Kan iemand mij hierbij helpen? :D

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:06:
Okay, nog een vraagje dan maar, klopt het dat je het operaterlogo alleen kunt verwijderen met behulp van wappen? Mijn dank is groot als iemand mij verder kan helpen.
Simpel!!
Even wappen naar:

http://reallyboom.com/?12

Je krijgt een melding dat het logo is gedownload. Opslaan en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:14:
Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.

Van PC Suite Sync, zal toch niets te maken hebben met blanklogo toch |:(
Nee, heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat de toetsenbordblokkering aanstaat. (of een ander appje draait op de foon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat er nog zo weinig nuttige JAVA applicaties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 18:03:
Wel jammer dat er nog zo weinig nuttige JAVA applicaties zijn.
is er niet MSN messenger al ofzo? Ook dat staat in de startpost Jvvianen 8)7
dat ik via bluetooth kan MSNnen op mn foon ;) en nee dat kan niet want het is niet mogelijk om te TCP/IP communiceren met je foon
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:28:
[...]

Ja dat kan ja, maar dan moeten ze niet zeggen dat je GEEN loonstrookjes hoeft mee te sturen bij aanvraag abo...
Dat deel heb ik gemist
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:13:
[...]

Nee, heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat de toetsenbordblokkering aanstaat. (of een ander appje draait op de foon)
Zou goed kunnen, maar nu knalt PC suite er uit als ik sync 8)7 grr

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn net nieuw gekochte APACER MMC card 128 wordt niet herkend door mijn nokia 6230! Ik kan er via een card reader wel bestanden opzetten en de standaar kaart van nokia doet het wel! Heeft iemand hier een verklaring voor?

alvast bedankt!

gr Bliksem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

@flight_643: ik neem aan dat jij meedoet dan? Ik ben bereid de vragen per pagina te inventariseren (iig van dit laatste topic) en te rubriceren. NB: ik ga er niet aan beginnen als er niet minimaal 1 persoon helpt ;-)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb niet het hele topic doorgenomen maar wel de startpost. Mijn vraag is waarom iedereen MMC kaartjes gebruikt. Er kan toch ook gewoon SD in? Ik heb begrepen dat SD sneller is (mits protocol wordt ondersteund). Het prijsverschil tussen SD en MMC is namelijk niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
mooi, net ff mijn mms & orange world ingesteld, werkt perfect :) alles eigenlijk..zelfs geen bt problemen voor mij :P

Het enige wat ik me afvroeg was of dit mmc kaartje ook werkt:
Transcend 256MB MEMORY CARD

Het heeft vast wel weer ergens gestaan, maar ik kan het ff niet vinden, iemand die het weet? het is ongeveer de enige die verkrijgbaar is, sinds mycom de apacer tijdelijk niet kan leveren :( Hij kost btw 55 eurie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Paters schreef op 14 mei 2004 @ 18:45:
Ik heb niet het hele topic doorgenomen maar wel de startpost. Mijn vraag is waarom iedereen MMC kaartjes gebruikt. Er kan toch ook gewoon SD in? Ik heb begrepen dat SD sneller is (mits protocol wordt ondersteund). Het prijsverschil tussen SD en MMC is namelijk niet al te groot.
simpelweg omdat SD-kaartjes niet passen. Staat ook in de starterspost. Waarom had je anders gedacht dat niemand die kocht? (sd kaartjes zijn net iets dikker o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

wow ik heb echt wel 15 spellen geinstalleerd! Niet normaal, zo veel. Jammer dat de meeste niet leuk zijn... maarja, mobiele games zijn nog niet erg ver ontwikkelt.

verder ook veel wallpapers gevonden... check deze site, die heeft gelijk van die knoppen erop gezet waardoor het lijkt alsof je menu, contact. Favor. en tijdklok 3D zijn:

http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:15
Goed ik hem een probleempje met een headset. Mijn eigen headset heb ik proberen te modden met de tips uit de startpost en dat is niet gelukt, maar dat is het probleem niet. Mijn broer heeft bij zijn telefoon ook een hds3 headset gekregen net zoals er bij de 6230 zit, alleen wanneer ik die van mijn broer aansluit zegt de 6230: toebehoren niet ondersteund. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en/of een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 14 mei 2004 @ 19:08:
wow ik heb echt wel 15 spellen geinstalleerd! Niet normaal, zo veel. Jammer dat de meeste niet leuk zijn... maarja, mobiele games zijn nog niet erg ver ontwikkelt.

verder ook veel wallpapers gevonden... check deze site, die heeft gelijk van die knoppen erop gezet waardoor het lijkt alsof je menu, contact. Favor. en tijdklok 3D zijn:

http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230
:D nuttige bijdrage :D

Verder wil ik weleens weten wie het is gelukt om te Syncen met PC suite? want mijne knalt er steeds uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
netjes!
zitten zeker een paar leuke plaatjes tussen macuz :)
Denk je dat je alles in een .zip/.rar kan gooien? continue 'save target' is ook niet alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op 14 mei 2004 @ 19:15:
netjes!
zitten zeker een paar leuke plaatjes tussen macuz :)
Denk je dat je alles in een .zip/.rar kan gooien? continue 'save target' is ook niet alles ;)
Kan je toch zelf ook. Flashget trial downloaden, installeren en dan "alles ontvangen met flashget"

Denk na kerel 8)7 en doe ons een plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 19:18:
[...]

Kan je toch zelf ook. Flashget trial downloaden, installeren en dan "alles ontvangen met flashget"

Denk na kerel 8)7 en doe ons een plezier :+
ah ok..
enne...dat progje kende ik nog niet, dus deze keer had ik toch echt iemand nodig om voor mij te denken. Daarnaast..tis weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe gemaakte foto's worden opgeslagen op de pc. En welke foto's bij welke telefoonnummers horen, komt dat ook ergens op je pc te staan?

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven, ben een progje aan het maken die die foto's in je outlook adressenboek kan zetten.

mzzl,

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Xolon schreef op 14 mei 2004 @ 18:52:
[...]

simpelweg omdat SD-kaartjes niet passen. Staat ook in de starterspost. Waarom had je anders gedacht dat niemand die kocht? (sd kaartjes zijn net iets dikker o.a.)
Dit staat in de startpost:
Het verschil tussen SD en MMC kaarten zit in de extra beveiligingsopties die bij een SD-kaart zitten. Deze beveiligingsprotocollen zijn vooral bedoeld voor PDA's en MP3-spelers. Indien de apparatuur deze protocollen ondersteund, dan zijn SD-kaarten sneller dan MMC kaarten. Qua connecties zijn deze kaarten vrijwel identiek. Als een camera SD-kaarten ondersteund, dan passen WAARSCHIJNLIJK MMC kaarten er ook in, en vice versa.
Als die SD kaartjes dikker zouden zijn zou je niet verwachten dat een camera ze beide zou kunnen ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

<edit, host werkt niet, sorry> probeer t wel n ander keer

alle wallpapers van de door mij eerder genoemde site...

mirrors zijn welkom!

[ Voor 29% gewijzigd door macuz op 14-05-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Wat zijn jullie favoriete games? :)

Ik vind tot nu toe vooral:
- Tetris
- Moon Taxi

leuk :P Maar nog niet erg veel uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (alweer) een vraagje: Ik heb die datakabel via stuntprijzen.net gekocht en die werkt prima. Probleem: ik heb de benodigde installatie software voor de telefoon niet!! Hij zegt wel dat er nieuwe hardware is gevonden en tevens dat ie de Nokia 6230 herkent, maar ik heb er geen software voor.. Ook als ik datasuite heb geinstalleerd doet ie het niet en vraagt ie naar de software voor de 6230?!

Ikke nie snappe.. Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand de oplossing??? Moet/kan ik die software downloaden?? Ik zit namelijk vast!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik zat te slapen.. :z

Ik heb de driversoftware al gevonden..

*hoest verlegen en slaat zichzelf voor zn harsens* 8)7

Voor de mensen die dit probleem nog gaan tegenkomen hier de link naar de driversoftware:

http://www.nokia.com/noki...tegoryId=18&languageId=13

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:34:
ook wel leuk,

even er vanuit gaande dat je een 256 mb kaartje hebt.
avi naar 3gp wordt ong 14 keer verkleint,

dus zegmaar 250 mb maal 14 = 3,5 gig aan video op je gsm.... toch 5 volwaardige geripte films! :Y)

edit:
niet dat ik nou uitgebreid 5 films op me gemak ga zitten bekijken op me mobiel :P
Is het mogelijk om op eenvoudige wijze een film die je zelf op dvd hebt over te zetten op je computer zodat je met de multimedia converter van Nokia hem omzet naar een 3pg??? :?

Heb op het internet er wel wat over gelezen maar dat was pagina's tekst... 6 verschillende programma's downloaden en dan een handleiding waar je 'u' tegen zegt..!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar wie heeft er allemaal al een headset omgebouwd met eigen oordopjes?

Ik wil er geen oordopjes aan vastmaken, maar een plugje. Hierdoor kan ik alle oordopjes er op doen die ik wil (mijnes gaan nog wel eens stuk, ondanks het feit dat ik mijn geleid altijd zacht heb staan.. :? ).
Nou zitten er wel twee draden bij zo'n plug (als je hem open knipt), maar niet per draad nog eens twee draden..... Het is zo'n geisoleerd binnendraadje met van die hele dunne koperdraadjes eromheen (het type t.v. kabel). Ik neem aan dat de geisoleerde draad de + is en de kopperdraadjes de -?

Hoe dan ook, daar kom ik wel uit..... Mijn echte probleem is dat ik de schroefjes niet los krijg.. |:( .... heb zo'n horlogemakers schroevendraaiers setje, maar dat lukt echt niet. Dus ik een nieuw headsetje kopen (wil er 1 origineel houden voor in de auto,.. anders hand het microfoontje zo laag)... wat denk je?.... ZITTEN HELEMAAL GEEN SCHROEVEN IN????? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 14 mei 2004 @ 15:11:
[...]

Ik was zo slim om te denken dat al mn oude nummers op mn oude sim stonden > oude telefoon verkocht > oude sim in 6230 gedaan > geen nummers om te kopieren... 8)7

wel onwijs handige functie, dat je alle nummers in een keer kan kopieren van sim naar tel, of andersom....

mn ma heeft n SE telefoon, die van de reklame (met die zwaartekracht die niet helemaal klopt) dus die had al n bluetooth voor de pc gekocht, die ze uiteindelijk 1 keer heeft gebruikt. Handig, ik legte mn telefoon neer, starte bluetooth op en herkende mn telefoon meteen! Dank u moeders _/-\o_

Vanavond ff kijken of ik spellen krijg geinstalleerd, heb er zo'n 150 in n zipfile op de pc.
Heeft iemand nog aanraders, van welke spellen ik zou moeten proberen? Laat het me weten!
Yo, kan je mij dat zipfile'tje mailen oid?

spamarno(apestaartje)xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een paar weken dit apparaatje, en ik ben er zeker heel tevreden mee. Ik heb er direct een sitecom bluetooth dongle bij gekocht, en dat werkt van het begin, heel helder allemaal.

Er is echter 1 optie die ik nog niet begrijp: de nachtmodus van de camera. Wat heb je daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nachtmodus is bedoeld voor foto's bij brak licht - hij zal z'n lens wel wat verder "open zetten" (al dan niet met een digitale truc) of z'n sluitertijd wat verlengen. Of allebei natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wie verteld mij waar ik (eventueel online) de allergoedkoopste MMC kaartjes voor in de Nokia 6230 kan vinden?!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 14 mei 2004 @ 22:01:
Wie verteld mij waar ik (eventueel online) de allergoedkoopste MMC kaartjes voor in de Nokia 6230 kan vinden?!
OMG 8)7

Check je toch gewoon de pricewatch van tweakers.net |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 22:28:
[...]

OMG 8)7

Check je toch gewoon de pricewatch van tweakers.net |:(
\

Nou, misschien heb ik dat beide al gedaan, maar jah, misschien dat de kenners hier wel een ander adresje weten he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Paters schreef op 14 mei 2004 @ 19:31:
[...]

Als die SD kaartjes dikker zouden zijn zou je niet verwachten dat een camera ze beide zou kunnen ondersteunen.
Dacht dat het er helemaal in stond...mijn fout. Maar die laatste zin klopt dus niet helemaal, tenzij er in de camera's zeg maar ruimte over is. Want SD kaartjes zijn ietsjes dikker. Een paar tweakers hebben het ook nog geprobeerd en vermeld dit het inderdaad niet past..helaas

Edit:
Weet niet of het al ergens staat, maar ik heb zowel de instellingen voor MMS als Orange World via gprs voor de telefoon. Werkt prima :P, maar ik neem aan dat iedereen die al van de nokia site afhaald..

[ Voor 19% gewijzigd door Xolon op 14-05-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Copyman schreef op 13 mei 2004 @ 15:52:
[...]

Je telefoon even uit en weer aan zetten, moet lukken dacht ik. ;)
ja die message is niet zo intressant die ik quote ;) ik wil alleen ff zeggen dat jij eeuh het volgende topic mag starten :) dus is dat hierbij ook bekend, en dan weten we dat vast :)

komt omdat ik niet zoveel tijd meer heb om alles te lezen. en ik ook niet elk topic weer 400 berichten van de 1000 wil lezen dat mensen hem binnen hebben of niet weten waar ze geheugen kunnen kopen :)

verder wens ik de naasten waarmee ik meegeleefd hebt, en door gesteund ben veel sterkte :) maar denk dat jullie wel zonder mij kunnen :) genoeg mensen die het ook weten!

Jo he Nasty Nate :) en MiMiC spreek ik nog wel over de msn :) en natuurlijk de rest dan :)

allemachtig! 9 smilies :S mark niet helemaal lekker zeker! * orange.x vraagt zich af wat er toch in de spa & fruit zit ;)

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 15-05-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
haha :) omdat ik ook eens lekker een domme vraag wil stellen!

Hoe laat is het? want, ik moet de tijd even instellen op mijn mobiel! het liefst zo snel mogelijke reactie :P

Zit de tijd instellen in hetzelfde menu als op mijn oude nokia 6510?

Ik heb een foto van 2816x2120 op mijn telefoon gezet. alleen deze wordt heel klein weergegeven op mijn scherm, iemand enig id. ohja ik heb versie 3.15???

Ik heb een nieuwe geheugenkaart gekocht, maar ik kan em niet zien, help wat moet ik doen?

Heeeheeh, vond ff leuk om te zeggen allemaal, en nu niet een topic report gaan doen ofzo, want dat zou ik wel heel flauw vinden!!

ohja en Jimsterrr :) mensen lezen geen SP, waarom zou je zon hele lap text zoeken, of met ctrl + f even je zoek opdracht intikken en het dan vinden, als je ook gewoon een vage vraag neer kan zetten waar je eerst 3x extra uit moet leggen wat je nou bedoelt en dan antwoord krijgen! net zo makkelijk toch :)

[ Voor 62% gewijzigd door orange.x op 15-05-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, en ook PC Suite Sync werkt :*)
Heb de wizard opnieuw gedaan en nu werktie wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
Mijn net nieuw gekochte APACER MMC card 128 wordt niet herkent, ik kan er via een card reader wel bestanden opzetten en de standaar kaart van nokia doet het wel! Heeft iemand hier een verklaring voor??

Ik heb totaal geen idee wat het is/zou kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

misschien moet je de kaart eerst formateren?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Al gedaan, maar werkt niet, ook al ge-renamed maar werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 15 mei 2004 @ 01:36:
een pracht van een parodie op mensen die niet kunnen en/of willen lezen
_/-\o_ _/-\o_ Bedankt voor al je goeie werk in deze thread tot nu toe :7

(en spa&fruit is gemeen spul!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Het is zo dat de 6230 wel mp3 ondersteund en geen ogg of wma ondersteund. Zou het in de toekomst mogelijk zijn dmv een software-update dat ogg en/of wma toch ondersteund worden of is dit hardware technisch onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb hier nog een SD-kaartje liggen, 128MB van een camera. Kan die ook in de N6230, het is van het merk Kingston!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 15 mei 2004 @ 10:52:
Ik heb hier nog een SD-kaartje liggen, 128MB van een camera. Kan die ook in de N6230, het is van het merk Kingston!
Lees de startpost.
En probeer het als het volgens de startpost kan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 10:56:
[...]

Lees de startpost.
Ik heb het al geprobeerd, maar het kaartjes is dikker dan MMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 10:56:
[...]

Lees de startpost.
Dat is dus het probleem....er staat niet duidelijk dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op 15 mei 2004 @ 11:01:
[...]

Dat is dus het probleem....er staat niet duidelijk dat het niet kan.
Er staat (ook 1 pagina terug) dat SD wél kan, alleen omdat het kaartje dikker is kan het frontje dr nauwelijks of niet meer op.

Daarom gebruikt 99% MMC kaartjes, dus nu heb ik het ook al verklapt. Probeer het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
THE_BASE schreef op 14 mei 2004 @ 16:18:
Gadverdamme, komt net wit binnen, oerlelijk en supernep. Maar jah, ieder zijn smaak :9
hmmz , op de plaatjes leek de witte mij mooier, hopelijk vind ik dat in het echt ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Sephiroth schreef op 15 mei 2004 @ 11:12:
[...]

hmmz , op de plaatjes leek de witte mij mooier, hopelijk vind ik dat in het echt ook :+
Jammer dat ie er zo plastic uitziet, beetje nep-Samsung-achtig 8)7 Moeilijk uit te leggen, maar jah, ieder voor zich hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens een bug ontdekt waardoor de telefoon "vastloopt". Als je een foto neemt en gebeld wordt op het moment dat de foto wordt opgeslagen, blijft het "Foto wordt opgeslagen"-schermpje eeuwig in beeld. Telefoon uitschakelen en weer aanzetten is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:06:
ik heb trouwens een bug ontdekt waardoor de telefoon "vastloopt". Als je een foto neemt en gebeld wordt op het moment dat de foto wordt opgeslagen, blijft het "Foto wordt opgeslagen"-schermpje eeuwig in beeld. Telefoon uitschakelen en weer aanzetten is de oplossing.
Als we alles moeten neerplanten wanneer de telefoon vastloopt dan zaten we nu wel een paar deeltjes verder ;)

Soms duurt bij mij iets gewoon lang, denk ik dattie vastloopt :P Lekker irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Aaaah!

Heb de DKU-2 kabel van stuntprijzen.net, drivers geinstaleerd, pc herkent de nokia goed ook met nokia pc suite. Ga ik naar Nokia phone browserv, 6230, dan mijn galerij en dan zegt ie : De bewerking kan niet voltooid worden. Help me voordat ik m'n phone tegen de muur slam!! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op 15 mei 2004 @ 09:28:
Al gedaan, maar werkt niet, ook al ge-renamed maar werkt ook niet
heb je al een oplossing? ik heb hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
had hetzelfde probleem in het begin... Gewoon de kaart nog is formartteren, naam wijzigen en toestel aan/uit zetten. Bleek te helpen, zoals het bij veel problemen het een oplossing brengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

ik heb gisteren vodafone gebeld, en die vertelde mij dat hij nog niet leverbaar is bij hun.

Toen ben ik op inet gaan kijken en zag bij 2call de telefoon met vodafone abbo verlening en heb dus gelijk me bestelling op de post gedaan, nu hopen dat ie snel bezorgd word kan haast niet wachten :)

[ Voor 21% gewijzigd door racoon op 15-05-2004 15:37 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alles goed ingesteld, maar ik kom niet op t-zones. Wie weet waar de instellingen voor dit toestel specifiek vermeld staan. Ik ken de instellingen uit mijn hoofd (ben nota bene dealer van T-Mobile), de instellingen worden ook niet verstuurd via My T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze site al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Lukt niet echt, komen wel instellingen binnen, maar dan zit je vast aan GPRS en ik wil GSM data!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze dan? (WAP settings ipv MMS settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Xolon schreef op 15 mei 2004 @ 15:26:
had hetzelfde probleem in het begin... Gewoon de kaart nog is formartteren, naam wijzigen en toestel aan/uit zetten. Bleek te helpen, zoals het bij veel problemen het een oplossing brengt :P
Ik heb dat al 100x gedaan en werkt nog steeds niet :? ..

Hoop dat Bliksem6230 misschien een oplossing heeft gevonden
Ik probeer maar alles dit weekend en ga maandag wel terug naar de winkel
want dit zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op 15 mei 2004 @ 17:24:
[...]

Ik heb dat al 100x gedaan en werkt nog steeds niet :? ..

Hoop dat Bliksem6230 misschien een oplossing heeft gevonden
Ik probeer maar alles dit weekend en ga maandag wel terug naar de winkel
want dit zuigt
ik heb nog geen oplossing gevonden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Zoals jullie wellicht weten kan er naast het geheugen op je memorycard, 8mb aan data in de " Gallerij" worden opgeslagen.

Ik heb het probleem dat als ik via bluetooth een bestand groter dan 8 mb over wil zetten van een andere PC of telefoon naar " Gallerij: dat ik de melding krijg dat het geheugen niet voldoende is en de bewerking wordt afgebroken. Het vervelende is dat hij bestanden dus niet direkt naar mijn memorycard wegschrijft maar naar de " Gallerij". Wordt mijn geheugenkaart niet herkend? of wat?

Zou iemand mij hier aub een antwoord over kunnen geven.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nou zeg! Steek ik de bijgeleverde headset in de Pop-port, geeft het toestel aan: 'toebehoren niet ondersteund'. Wat nu, meer problemen hiermee? Andere goedkope headset werkt wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nog een vraagje: Als je verbinding maakt met WAP, in mijn geval t-zones, en je gaat naar een pagina dan geeft het toestel aan, voordat de pagina verschijnt: 'gegevens verwerken', is dit uit te zetten, het slaat echt nergens op!?

[ Voor 71% gewijzigd door THE_BASE op 15-05-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 11:03:
[...]

Er staat (ook 1 pagina terug) dat SD wél kan, alleen omdat het kaartje dikker is kan het frontje dr nauwelijks of niet meer op.

Daarom gebruikt 99% MMC kaartjes, dus nu heb ik het ook al verklapt. Probeer het maar :)
Nog één keer.... SD PAST NIET!!! is gewoon dikker en net iets andere vorm....
Dus hou er alsjeblieft overop, anders komen er weer reacties op die posts (zoals deze) die natuurlijk ook weer zinloos zijn.
Het is hier geen chat-box, we willen hier nuttige informatie. (en gewoon eens de tread doorlezen is ook al te moeilijk voor een aantal)

GEEN SD, WEL MMC, GEEN SD, WEL MMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
s3mt3x schreef op 13 mei 2004 @ 23:12:
Hoe komt the_base eigenlijk aan de info dat nokia in mei niet levert?
Dat wil ik ook wel weten...

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Sephiroth schreef op 14 mei 2004 @ 10:52:
ik heb hem ruim een week geleden besteld, en vorige week dinsdag zeiden ze tegen me dat hij niet op voorraad was en dat het nog ong. een week ging duren.
Dat betekent dus dat ze gewoon zeggen dat ie op voorraad is om zo klanten te trekken. En zodra je bestelling binnen is, is 'ie nét uitverkocht...

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op 15 mei 2004 @ 22:18:
[...]

Dat wil ik ook wel weten...
BASE werkt in een telefoonwinkel (zie eerdere Nokia 6230 GoT Topics) en krijgt gelevert van drie leveranciers, de hoofdleverancier van Nokia zit hier ook bij. Er is echter één leverancier die afgelopen vrijdag een hoog aantal Nokia 6230 Pearl White Benelux heeft ontvangen en a.s. maandag komen er weer Nokia 6230 Graphite Benelux binnen.

Het klopt dus deels dat er in de maand mei niet wordt uitgeleverd.

Trouwens, weet iemand die ingewikkelde code van T-Mobile om het aantal belsignalen te verlengen voordat het wordt doorgeschakeld naar VoiceMail... kan de dealerhelpdesk nu niet meer bellen :+

[ Voor 16% gewijzigd door THE_BASE op 15-05-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 17:34:
Mensen,

Zoals jullie wellicht weten kan er naast het geheugen op je memorycard, 8mb aan data in de " Gallerij" worden opgeslagen.

Ik heb het probleem dat als ik via bluetooth een bestand groter dan 8 mb over wil zetten van een andere PC of telefoon naar " Gallerij: dat ik de melding krijg dat het geheugen niet voldoende is en de bewerking wordt afgebroken. Het vervelende is dat hij bestanden dus niet direkt naar mijn memorycard wegschrijft maar naar de " Gallerij". Wordt mijn geheugenkaart niet herkend? of wat?

Zou iemand mij hier aub een antwoord over kunnen geven.

bvd
Om de MMC in je verkenner te kunnen zien, moet je de startpost lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 15 mei 2004 @ 22:35:
[...]

BASE werkt in een telefoonwinkel (zie eerdere Nokia 6230 GoT Topics)
mag ik vragen welke? werk zelf voor de BelCompany op de Lange Elisabethstraat in Utrecht Centrum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de Euro 2004 voetbalquiz van T-Mobile geprobeerd te downloaden?? Ik krijg telkens de melding IDC-E999 error, probeer het later opnieuw......

Wtf is dat voor een error dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Well, the_base: ik kan nu niet zeggen dat ik er nu van overtuigd ben dat nokia niet meer levert, ze kunnen na vgl week maandag nog steeds in mei leveren. Ik kan aan je reply niet zien of het de laatste zending van mei zou zijn.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Kheb un probleem, kheb alle delen al gelezen (of ik ben scheel en heb er overheen gelezen) Maar ik heb een datakabel besteld bij stuntprijzen.net, driver geinstalleerd, nokia software geinstalleerd maar als ik dan bijvoorbeeld naar Mijn Gallerij wil gaan loopt het programma vast en sluit ie ut automatisch af (met zown naar verzend rapport erbij) Maar de telefoon heeft wel verbinding met de computer. Weet iemand wat er aan de hand is en wat je er tegen kunt doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe es gek en lees het verzendrapport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 01:42:
[...]
mag ik vragen welke? werk zelf voor de BelCompany op de Lange Elisabethstraat in Utrecht Centrum :)
offtopic:
THE_BASE werkt bij Tell Me

[ Voor 5% gewijzigd door Jimster op 16-05-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
JaMaaT schreef op 16 mei 2004 @ 09:06:
Kheb un probleem, kheb alle delen al gelezen (of ik ben scheel en heb er overheen gelezen) Maar ik heb een datakabel besteld bij stuntprijzen.net, driver geinstalleerd, nokia software geinstalleerd maar als ik dan bijvoorbeeld naar Mijn Gallerij wil gaan loopt het programma vast en sluit ie ut automatisch af (met zown naar verzend rapport erbij) Maar de telefoon heeft wel verbinding met de computer. Weet iemand wat er aan de hand is en wat je er tegen kunt doen? 8)7
Doe eens gek en installeer de data suite eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al ervaring met de fashion headset hs-3 i.c.m. nokia 6230? vind hem er nl. behoorlijk stijlvol uitzien, en schijnt ook nog beter vast te zitten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
s3mt3x schreef op 16 mei 2004 @ 08:34:
Well, the_base: ik kan nu niet zeggen dat ik er nu van overtuigd ben dat nokia niet meer levert, ze kunnen na vgl week maandag nog steeds in mei leveren. Ik kan aan je reply niet zien of het de laatste zending van mei zou zijn.
Zoals eerder gezegt zijn er twee leveranciers die niet verwachten te leveren in de maand mei. De andere heeft net en krijgt morgen een flinke lading binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jimster schreef op 16 mei 2004 @ 11:31:
[...]

offtopic:
THE_BASE werkt bij Tell Me
Jij bent goed op de hoogte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Weet iemand nu wel waarom die Pop-port niet de HDS-3 pakt en wel datakabel of andere headsets?! Lijkt duidelijk aan de headset te liggen, die splinternieuw is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 18:01
Voor de GPRS instellingen van elke provider, moet je gwn naar nokia site gaan, 6230 en dan naar support daar kan je je instellingen naar je telefoon laten sturen. Ook MMS instellingen, heb ik gedaan en het is echt reuze handig.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Rainesh schreef op 16 mei 2004 @ 12:23:
Voor de GPRS instellingen van elke provider, moet je gwn naar nokia site gaan, 6230 en dan naar support daar kan je je instellingen naar je telefoon laten sturen. Ook MMS instellingen, heb ik gedaan en het is echt reuze handig.
Is al vaker gezegd en hoort eigenlijk ook in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan nu de WAP instellingen van Vodafone nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nou, hier snap ik geen jojo van. Gisteren de telefoon volledig opgeladen. Uiteraard gekloot met die telefoon. Ineens van 7 streepjes naar 4 en nu ineens naar 2. Hij slaat streepjes over... lijkt dit zo of komt dit door het intensieve gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook bij intensief gebruik. als je bv. een film(pje) gaat kijken, is dat niet echt bevorderlijk voor je batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:15
THE_BASE schreef op 16 mei 2004 @ 12:21:
Weet iemand nu wel waarom die Pop-port niet de HDS-3 pakt en wel datakabel of andere headsets?! Lijkt duidelijk aan de headset te liggen, die splinternieuw is?!
Mijn eigen hds-3 doet het wel, maar die van mijn broer geeft ook de melding: toebehoren niet ondersteund. En dat is knap lastig aangezien mijn eigen setje niet helemaal meer in orde is. (headset mod niet goed gelukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bluetooth dongle van belkin, deze dee het na een beetje gepruts wel..
om precies te zijn 1middagje heeft het gewerkt, nu kan ik mijn comp niet meer verbinden met mijn tel (in mijn teldisplay staat dat ie aan het connecten is, dit staat er dan best wel lang waarna wordt gezegd Verbinden mislukt), maar vanaf mijn tel kan ik wel fotos naar me comp sturen..
iemand een id hoe ik dat kan oplossen?
of kan ik de dongle het best ff ruilen voor een sitecom class 1?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand als eens de Bluetrek G2 uitgeprobeerd ?

En kun je die ook gebruike voor pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

weet iemand ook hoeveel mp camera er op deze telefoon zit ??

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heeft niemand het probleem gegevens verwerken tijdens het gebruik van t-zones of wap? Ik gebruik het GSM-netwerk, maar ook via een GPRS-verbinding wordt het aangegeven. Erg irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op 16 mei 2004 @ 15:33:
weet iemand ook hoeveel mp camera er op deze telefoon zit ??
0.3MP

Modbreak:
Zelfs al is de vraag 100.000 keer gesteld, dat geeft je nog niet het recht om te flamen. Laat dat achterwege.

[ Voor 39% gewijzigd door Korakal op 16-05-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonD, moet zo'n flame nou echt? :/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Nog een bedankje aan de mensen die vertelden dat Orange World nu wel werkt, want het klopt! Ik heb het nu werkende... Gewoon de klantenservice vertelt dat ik een 6220 heb (weten zij veel...) en toen hebben ze het geactiveerd. Echt relaxed! _/-\o_

Alleen ik snap die e-mail functie niet van de 6230... is het zo dat je van elke emailaccount de instellingen kan invoeren en dan zo je mail binnenhalen? Want dat heb ik gedaan alleen ik krijg allerlei errors... Iemand nog tips voor het gebruik van de email functie?? Moet ik bepaalde dingen aanzetten of juist uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid het toestel te gebruiken als webcam, via Bluetooth, IrDa of USB? Dus niet via GPRS of WAP, want dat kost me handenvol geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand het e-mailadres van (Club) Nokia, zodat ik ze kan mailen of ik dat gegevens verwerken tijdens het wappen kan uitzetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:40:
Is er een mogelijkheid het toestel te gebruiken als webcam, via Bluetooth, IrDa of USB? Dus niet via GPRS of WAP, want dat kost me handenvol geld.
Lol, zou wel handig zijn eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:40:
Kan het wel via GPRS of WAP dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
THE_BASE schreef op 16 mei 2004 @ 17:38:
Iemand het e-mailadres van (Club) Nokia, zodat ik ze kan mailen of ik dat gegevens verwerken tijdens het wappen kan uitzetten? :?
Wat heeft het emailadres van Club Nokia mee te maken? :? En iedereen heeft dat tijdens het wappen en GPRS-en. Ik iig wel... :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.