2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Vgls mij ietwat offtopic, maar toch: meer mensen die op de levering van Sitel zitten te wachten? (Heb notabene mijn 7110 schoon moeten maken om er nog even mee kunnen bellen...)
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Heb je de Startpost al gelezen en de tips daarin geprobeerd?MrEdge_ schreef op 18 mei 2004 @ 00:18:
Ik kan via de nokia pc suite de mmc kaart niet benaderen. Hoe kan ik dat ding nou te zien krijgen? Ik zie alleen de mapjes in het telefoongeheugen
Anoniem: 95473
en de 1000 is gepasseerd 
ik kan op geen mogelijke manier verbinding maken met die sitecom bluetooth dongle!!
iemand tips?
ik kan op geen mogelijke manier verbinding maken met die sitecom bluetooth dongle!!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Anoniem: 27668
Aldus de startpost; geef de mmc een naamMrEdge_ schreef op 18 mei 2004 @ 00:18:
Ik kan via de nokia pc suite de mmc kaart niet benaderen. Hoe kan ik dat ding nou te zien krijgen? Ik zie alleen de mapjes in het telefoongeheugen
Ik heb hetzelfde probleem maar het hernoemen van de card naar b.v. mmc-card heeft het probleem niet verholpen!
Vervolgens de Nokia uitzetten en weer aan wel, excuses voor de spam !!!!WtB schreef op 18 mei 2004 @ 15:22:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem maar het hernoemen van de card naar b.v. mmc-card heeft het probleem niet verholpen!
Verder in: [rml]Nokia 6230 [ Deel 6][/rml]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.