Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41636

Wat is nou de oplossing voor de Nokia PC Suite bug?? De connectie met de telefoon, en dat dan de connectie weer wegvalt, en er een foutmelding komt in de programma, "de bewerking wordt nu afgesloten"

:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Upbeat schreef op 16 mei 2004 @ 17:50:
[...]

Wat heeft het emailadres van Club Nokia mee te maken? :? En iedereen heeft dat tijdens het wappen en GPRS-en. Ik iig wel... :P
Okay, dat wilde ik alleen ff weten. Ik dacht dat 't misschien uit te zetten was ofsow. En daarvoor wilde ik Nokia mailen!

't Is toch zwaar irritant, of ligt het aan mij, het duurt allemaal langer dan bij mijn Nokia 8310 :?

[ Voor 14% gewijzigd door THE_BASE op 16-05-2004 18:14 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112877

ik heb deze vraag al eens een x gesteld maar ik kreeg geen hulpzame antwoorden.
dus nog een x mijn vrag:

waar ligt het aan dat ik stereo via de fm radio maar deels merk. soms doet de stereo het wel even en dan hoor ik weer mono geluid!
waar kan dit aan liggen???

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

kan ook aan de zender liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelfs als ik in hilversum zit krijg ik geen goed stereo geluid..
zijn dr wel mensen die continu stereo kunnen beluisteren?
dit probleem had ik ook altijd bij mn nokia 7210

kan het ook aan de kabel ofzo liggen?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 112877 schreef op 16 mei 2004 @ 18:27:
zelfs als ik in hilversum zit krijg ik geen goed stereo geluid..
zijn dr wel mensen die continu stereo kunnen beluisteren?
dit probleem had ik ook altijd bij mn nokia 7210

kan het ook aan de kabel ofzo liggen?

:?
Ik denk inderdaad dat het aan de headset ligt. Ik gebruik nu een goedkope merkloze headset en kan de optie 'stereo' niet aanzetten. Zodra de HDS-3 of een andere originele headset wordt ingeplugd werkt die optie wel!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473

Anoniem: 95473 schreef op 15 mei 2004 @ 14:30:
ik heb een bluetooth dongle van belkin, deze dee het na een beetje gepruts wel..
om precies te zijn 1middagje heeft het gewerkt, nu kan ik mijn comp niet meer verbinden met mijn tel (in mijn teldisplay staat dat ie aan het connecten is, dit staat er dan best wel lang waarna wordt gezegd Verbinden mislukt), maar vanaf mijn tel kan ik wel fotos naar me comp sturen..
iemand een id hoe ik dat kan oplossen?
of kan ik de dongle het best ff ruilen voor een sitecom class 1?
iemand??
hoe kan ik met de music player liedjes afspelen die op de MMC staan????

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 95473 op 16-05-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik gewoon de bijgeleverde HDS-3 standaard headset..
als ik mn kabel recht maak of iets met mn kabel speel pakt ie stereo wel goed al is het maar voor even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106395

ik heb PC Suite geïnstalleerd en ik kan gewoon muziek en beelden uploaden naar mijn telefoon, MAAR ik kan niet met de nokia-browser op mijn telefoon kijken en downloaden.

heb ik een instelling in mijn telefoon verkeerd of iets?
alvast mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113941

wienjo schreef op 15 mei 2004 @ 08:53:
Mijn net nieuw gekochte APACER MMC card 128 wordt niet herkent, ik kan er via een card reader wel bestanden opzetten en de standaar kaart van nokia doet het wel! Heeft iemand hier een verklaring voor??

Ik heb totaal geen idee wat het is/zou kunnen zijn
is er al iemand met een oplossing voor bovenstaand probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heeft iemand al werkende WAP (geen GPRS) instellingen voor T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Laatst online: 26-05 02:10
Als ik via 'Nokia Phone Browser' naar mijn bestanden wil browsen, dan krijg ik 'De bewerking kan niet worden voltooid'.
Weet iemand misschien waarom en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Da.Rock schreef op 16 mei 2004 @ 19:39:
Heeft iemand al werkende WAP (geen GPRS) instellingen voor T-Mobile?
Jah, die zijn er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Anoniem: 111533 schreef op 15 mei 2004 @ 19:14:
[...]

Nog één keer.... SD PAST NIET!!! is gewoon dikker en net iets andere vorm....
Dus hou er alsjeblieft overop, anders komen er weer reacties op die posts (zoals deze) die natuurlijk ook weer zinloos zijn.
Het is hier geen chat-box, we willen hier nuttige informatie. (en gewoon eens de tread doorlezen is ook al te moeilijk voor een aantal)

GEEN SD, WEL MMC, GEEN SD, WEL MMC
Als je wil, dan kan het 8)7
Anoniem: 83963 schreef op 16 mei 2004 @ 12:55:
en dan nu de WAP instellingen van Vodafone nog..
Heb je die dan nog niet? ik wel.. naar je toe laten sturen van vodafone.nl (6220)en dan aanpassen zoals ze horen 8)7

Want hij verstuurt 1 element verkeerd door waar het niet werkt, ik heb al gewapt met Vodafone :)

Verder: is het niet mogelijk om die mappen zoals: Mijn afbeeldingen enzo te verwijderen? zo onoverzichtelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga het eens proberen via vodafone.nl, waar staan ze precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963 schreef op 16 mei 2004 @ 19:48:
ik ga het eens proberen via vodafone.nl, waar staan ze precies?
Euhm goeie , ik ga ff kijken 8)7

edit, hier om handmatig in te voeren:
VODAFONE WAP INSTELLINGEN
Naam set instellingen WAP
Homepage http://mobile.vodafone.nl
Proxy's Inschakelen
Primaire proxy 192.168.251.150
IP poort 8799
Gegevensdrager GSM-gegevens
Inbelnummer +31654544544
Verificatie Normaal
Type gegevensoproep ISDN
Snelheid gegevensoproep 9600
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone

Alleen de homepage ervan deed het niet bij mij, 1x geprobeerd. Maja had dat ook niet nodig :P

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 16-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx, ga het ff proberen. je hoort het zo op msn wel of het werkt :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 83963 op 16-05-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Zou je deze info ook willen delen? Als die al een keer gepost zijn heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Anoniem: 27668 schreef op 16 mei 2004 @ 19:49:
[...]

Euhm goeie , ik ga ff kijken 8)7

edit, hier om handmatig in te voeren:
VODAFONE WAP INSTELLINGEN
Naam set instellingen WAP
Homepage http://mobile.vodafone.nl
Proxy's Inschakelen
Primaire proxy 192.168.251.150
IP poort 8799
Gegevensdrager GSM-gegevens
Inbelnummer +31654544544
Verificatie Normaal
Type gegevensoproep ISDN
Snelheid gegevensoproep 9600
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone

Alleen de homepage ervan deed het niet bij mij, 1x geprobeerd. Maja had dat ook niet nodig :P
Hebben ze bij vodafoon geen gprs, omdat je nog inbelt? 8)7

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vodafone gprs = vodafone live! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EvoII schreef op 16 mei 2004 @ 19:58:
[...]

Hebben ze bij vodafoon geen gprs, omdat je nog inbelt? 8)7
Jawel maar ik vind GPRS te duur om nog bovenop mn abbo te doen. Over 5 maanden is mn abbo af, dan ga ik over naar Orange.
En bij orange zit het in je bundel en dan ga ik wel GPRSen denk ik.

Voor nu gebruik ik WAP amper 8)7 maar straks is GPRS wel leuk denk ik, heb ook nog niet echt gezien wat er nou echt handig is ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inbelverbinding mislukt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40450

Heb gezocht in alle 5 de delen, maar niets gevonden...

Het lijkt heel simpel, maar toch lukt het me niet.

Ik heb een 256 mb kaartje erin en al nummers en een playlist erop. Als ik aan de bestaande playlist nummers toe wil voegen, lukt me dat niet.

De enige manier waarop het me lukt is door in Nokia Audio Manager in de bovenste helft een playlist met dezelfde naam te maken, hierin alle nummers te zetten (dus die al in mijn telefoon staan en die ik toe wil voegen) en deze playlist dan naar de telefoon kopieren. Dan krijg je tig keer de vraag of hij de nummers die al in de telefoon staan moet overschrijven en het duurt superlang.

Wel kan je bij Audio Manager onderaan een bestaande playlist selecteren en voor toevoegen kiezen, alleen kan ik dan alleen mp3s toevoegen die niet op mijn 256 mb kaart staan...dit kan ik nergens wijzigen.

Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Ik wil dus weten hoe ik makkelijk nummers aan een bestaande playlist toe kan voegen. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, en als je meteen naar een andere page 'surft' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, pakt ie ook niet... pakte wap.mobelle.nl bijvoorbeeld, maar duurt nog steeds lang.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Vraag : Is het mogelijk om een beltoon aan een persoon toe te wijzen ?

Dus echt 1x toon/mp3 aan 1x persoon. Dus niet aan een groep,maar gewoon per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, waar staat hoe je een afspeellijst moet maken?
(Misschienook handig voor in de sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een bluetooth dongle van belkin, deze dee het na een beetje gepruts wel..
om precies te zijn 1middagje heeft het gewerkt, nu kan ik mijn comp niet meer verbinden met mijn tel (in mijn teldisplay staat dat ie aan het connecten is, dit staat er dan best wel lang waarna wordt gezegd Verbinden mislukt), maar vanaf mijn tel kan ik wel fotos naar me comp sturen..maar ik wil juist van mijn comp naar mijn tel (spelletjes, mp3tjs filmpjes)

hoe kan ik met de music player liedjes afspelen die op de MMC staan??

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 95473 op 16-05-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473 schreef op 16 mei 2004 @ 20:38:
hoe kan ik met de music player liedjes afspelen die op de MMC staan??
De post boven je vraagt in principe hetzelfde. Volgens mij gewoon afspeellijstje maken in winamp, ik ben bezig ermee. :P

GVD lukt voor geen meter 8)7 pc suite gaat al mn nummers van de gsm downloaden |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 16-05-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 27668 schreef op 16 mei 2004 @ 20:40:
[...]

De post boven je vraagt in principe hetzelfde. Volgens mij gewoon afspeellijstje maken in winamp, ik ben bezig ermee. :P

GVD lukt voor geen meter 8)7 pc suite gaat al mn nummers van de gsm downloaden |:(
Ik zeg niks... O-)

PS Lees aantal posts terug... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upbeat schreef op 16 mei 2004 @ 20:45:
[...]

Ik zeg niks... O-)

PS Lees aantal posts terug... })
Ja dat doe ik dus net nog even, maar ik zie niets staan. En ik lees dit topic al een tijdje mee en heb het nog niet zien staan :?

Wat is het verlossende antwoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113941

BUG: als je een bluetooth verbinding hebt met bijvoorbeeld je pc en op dat moment wil je bluetooth uitschakelen op te telefoon dan vraagt ie: wil je de verbinding verbreken? als je op ja klikt loopt ie helemaal vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 27668 schreef op 16 mei 2004 @ 20:53:
[...]

Ja dat doe ik dus net nog even, maar ik zie niets staan. En ik lees dit topic al een tijdje mee en heb het nog niet zien staan :?

Wat is het verlossende antwoord :'(
Je moet gewoon afspeellijsten in de Nokia Audio Manager maken... Je selecteert alle mp3's/aac's en dan rechtermuis klik en zo maak je een nieuwe afspeellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:50

Copyman

Dode muis

Anoniem: 113941 schreef op 16 mei 2004 @ 20:56:
BUG: als je een bluetooth verbinding hebt met bijvoorbeeld je pc en op dat moment wil je bluetooth uitschakelen op te telefoon dan vraagt ie: wil je de verbinding verbreken? als je op ja klikt loopt ie helemaal vast!
Deze bug was al bekend, hij loopt niet helemaal vast. Als je even een poosje wacht (minder dan een minuut), is je telefoon er weer.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copyman schreef op 16 mei 2004 @ 20:58:
[...]

Deze bug was al bekend, hij loopt niet helemaal vast. Als je even een poosje wacht (minder dan een minuut), is je telefoon er weer.
DAmn issie me voor

en voor die afspeellijst:
ja ik zat dus net in het bovenste gedeelte 8)7 stom stom stom.

EN nu doet BT het ff niet 8)7 gek word ik er van
edit: doet het, maar nu kan ik geen playlist maken lijkt wel |:(

ARGH :(

Ik heb dus boven music studio en onder telefoon. Op mn telefoon staan al mp3s. Maar ik kan onderin geen afspeellijst maken, alleen maar boven |:(

Damn hoe werkt dit in godsnaam |:(

WOEI, hij doet het.. wat ingewikkeld zeg 8)7
Morgen dus mp3 luisteren in de trein + spelletje spelen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 16-05-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 113941 schreef op 16 mei 2004 @ 20:56:
Als je eerst de verbinding verbreekt van Bluetooth op de pc dan loopt je telefoon niet vast. Ik doe dan altijd 'stop the Bluetooth device' en ff later verbreekt de verbinding ook van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 27668 schreef op 16 mei 2004 @ 20:59:
[...]

DAmn issie me voor

en voor die afspeellijst:
ja ik zat dus net in het bovenste gedeelte 8)7 stom stom stom.

EN nu doet BT het ff niet 8)7 gek word ik er van
edit: doet het, maar nu kan ik geen playlist maken lijkt wel |:(

ARGH :(

Ik heb dus boven music studio en onder telefoon. Op mn telefoon staan al mp3s. Maar ik kan onderin geen afspeellijst maken, alleen maar boven |:(

Damn hoe werkt dit in godsnaam |:(
Oké jemig! :P
Je kan dus geen afspeellijst maken met als je al mp3's op je telefoon hebt...
Je moet eigenlijk geen mp3's erop hebben. Dan voeg je alle mp3's die je wil hebben in het bovenste venster, selecteert alles, rechtermuis klik (of boven in het menu ergens), je maakt een afspeellijst aan, die sla je op op je pc, dan komt in het bovenste venster je afspeellijst te staan met een plusje ervoor (en als je die uitvouwt zie je mp3's erin staan) en dan upload je je afspeellijst naar je telefoon (en dan neemt ie ook de mp3's mee)

edit:
oké hij doet het... gelukkig! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Upbeat op 16-05-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473 schreef op 16 mei 2004 @ 20:38:
om precies te zijn 1middagje heeft het gewerkt, nu kan ik mijn comp niet meer verbinden met mijn tel (in mijn teldisplay staat dat ie aan het connecten is, dit staat er dan best wel lang waarna wordt gezegd Verbinden mislukt), maar vanaf mijn tel kan ik wel fotos naar me comp sturen..maar ik wil juist van mijn comp naar mijn tel (spelletjes, mp3tjs filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40450

Upbeat schreef op 16 mei 2004 @ 21:10:
[...]

Oké jemig! :P
Je kan dus geen afspeellijst maken met als je al mp3's op je telefoon hebt...
Je moet eigenlijk geen mp3's erop hebben. Dan voeg je alle mp3's die je wil hebben in het bovenste venster, selecteert alles, rechtermuis klik (of boven in het menu ergens), je maakt een afspeellijst aan, die sla je op op je pc, dan komt in het bovenste venster je afspeellijst te staan met een plusje ervoor (en als je die uitvouwt zie je mp3's erin staan) en dan upload je je afspeellijst naar je telefoon (en dan neemt ie ook de mp3's mee)

edit:
oké hij doet het... gelukkig! :P
Prima, zo ver was ik ook.

Probeer nu maar eens aan je bestaande playlist een nummer toe te voegen, deze kan je dan niet heel simpel in die playlist invoegen. Enige manier die ik kan vinden is dat je bovenin weer dezelfde playlist openen, extra nummers toevoegen en kopieren. Vervolgens moet je dan tig keer de vraag of je het bestand wilt overschrijven, beantwoorden...heel frustrerend en traag.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40450 op 16-05-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 40450 schreef op 16 mei 2004 @ 21:16:
[...]

Prima, zo ver was ik ook.

Probeer nu maar eens aan je bestaande playlist een nummer toe te voegen, deze kan je dan niet heel simpel in die playlist invoegen. Enige manier die ik kan vinden is dat je bovenin weer dezelfde playlist openen, extra nummers toevoegen en kopieren. Vervolgens moet je dan tig keer de vraag of je het bestand wilt overschrijven, beantwoorden...heel frustrerend en traag.
Yup dat klopt... een bestaande en al geuploade playlist kan je niet wijzigen. Dan moet je hem gewoon weer openen, wijzigen en dan opnieuw uploaden. Tsja tis gewoon niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 22:08

macuz

Dance!

kan iemand radio 538 ontvangen in de noordkop (schagen)?
ik toch zeker niet :( ID&T wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 21:24
Anoniem: 110828 schreef op 05 mei 2004 @ 11:12:
@ Dano

Je moet ff naar http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/ gaan. Daar moet je je telefoon nummer invullen en een toestel selecteren, kies daar de 6600 (daar staat ie er wel tussen) en dan krijg je dat o zo leuke sms'je waarmee je wap kan activeren. Hetzelfde geldt voor mms...
Weet iemand of je op deze manier via de belbundel wapt? Ik kan het namelijk nergens vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door TeringJantje op 17-05-2004 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 10:10
macuz schreef op 16 mei 2004 @ 23:51:
kan iemand radio 538 ontvangen in de noordkop (schagen)?
ik toch zeker niet :( ID&T wel!
Ligt dit aan je toestel of aan 538? Test dat eerst ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49791

Anoniem: 83963 schreef op 16 mei 2004 @ 15:51:
TonD, moet zo'n flame nou echt? :/
Flame? Gewoon een nutteloze, overbodige vraag...IMHO, NOFI, en al die andere leipe afkortingen 8)7 Maargoed...zal me voortaan inhouden hoor. menneer Gobbles :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 49791 op 17-05-2004 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114101

Mijn Nokia 6230 (of ik zelf...) is niet in staat te "pairen" (bt) met een andere mobiel... er wordt om een bluetooth-wachtwoord gevraagd; af fabriek zou dit standaard 12345 zijn, maar dit werkt ook niet... en nee ik heb m nog niet veranderd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 114101 schreef op 17 mei 2004 @ 09:48:
Mijn Nokia 6230 (of ik zelf...) is niet in staat te "pairen" (bt) met een andere mobiel... er wordt om een bluetooth-wachtwoord gevraagd; af fabriek zou dit standaard 12345 zijn, maar dit werkt ook niet... en nee ik heb m nog niet veranderd... :?
Paircode is met Bleutooth™ altijd 0000. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

hoi,

Algemeen vraagje:

Wat houdt active tft in ten opzichte van passive tft?

Greetz,

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888

Anoniem: 114101 schreef op 17 mei 2004 @ 09:48:
Je moet dat wachtwoord zelf verzinnen, vervolgens verschijnt op het andere apparaat dezelde vraag, als je dan het zojuist verzonnen paswoord intoetst ben je gepaired. Handig hè, zo blijft het veilig met wie en wat je wil pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_BASE schreef op 17 mei 2004 @ 09:59:
[...]

Dat is dus niet per defenitie zo, als je altijd 0000 intoetst, natuurlijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_BASE schreef op 17 mei 2004 @ 09:59:
[...]

Net nog geprobeerd... werkte ook niet echt... met een SE t68i pairen lukte wel, met een 6310 en een Dell Axima niet... :/
En nu zijn er geen apparaten meer in de buurt waar ik nog op zou kunnen testen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888 schreef op 17 mei 2004 @ 10:08:
[...]

Je moet dat wachtwoord zelf verzinnen, vervolgens verschijnt op het andere apparaat dezelde vraag, als je dan het zojuist verzonnen paswoord intoetst ben je gepaired. Handig hè, zo blijft het veilig met wie en wat je wil pairen.
Bedoel je hiermee dat in het geval ik wil pairen met een ander, ik een wachtwoord verzin, dat ook door de ander ingetoets moet worden? :? Dus van beide kanten een soort autorisatie voor de verbinding? Als het zo werkt, kan je me dan uitleggen waarom het verschijnsel "toothing" bestaat (verder niet geiinteresseerd, maar hierbij gaat t erom dat er er anoniem contact wordt gelegd met andere telefoons... als er sprake is van anonimiteit, zal een ander toch nooit hetzelfde wachtwoord invoeren lijkt mij...? of is de "standaard" wel "0000"?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:23

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 98752 schreef op 17 mei 2004 @ 10:04:
hoi,

Algemeen vraagje:

Wat houdt active tft in ten opzichte van passive tft?

Greetz,

Arno
Deze vraag is al een keer eerder voorbij gekomen, dus ff een beetje zoeken aub.

En dat greetz kun je ook achterwege laten (zie FAQ).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 111888 schreef op 17 mei 2004 @ 10:08:
[...]

Owh joh, dat wist ik niet *LOL*, geinig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_BASE schreef op 17 mei 2004 @ 11:00:
[...]

Owh joh, dat wist ik niet *LOL*, geinig :o
als dit sarcasme was was t niet grappig... voor jou was t ook ooit een keer nieuw... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101727

Anoniem: 105660 schreef op 16 mei 2004 @ 14:30:
Iemand als eens de Bluetrek G2 uitgeprobeerd ?

En kun je die ook gebruike voor pc ?
Ja ik heb de Bluetrek G2 en die werkt prima, is vrij eenvoudig te connecten met je mobiel. Als je een USB dongle hebt zou het volgens mij mogelijk moeten zijn om de bluetrek g2 ook te connecten met je pc. Heb het alleen niet zelf geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 114101 schreef op 17 mei 2004 @ 11:06:
[...]

als dit sarcasme was was t niet grappig... voor jou was t ook ooit een keer nieuw...
Nee, het was geen sarcasme. Ik meen het, omdat ik elke keer 0000 gebruik, dacht ik dat het 0000 wás. Nu heb ik 1234 gebruikt, werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

Ik zal het anders formuleren:
Ik had gisteren een N6610 in mijn handen, die heeft een passive tft scherm met +-4000 kleuren. Is het verschil echt heel groot met een active tft in de 6230 wat betreft helderheid en kleur?

Ps. Ik heb hier gezocht en niet gevonden, maar na een korte googlesessie wel een uitleg gevonden, sorry voor de vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114101 schreef op 17 mei 2004 @ 10:15:
[...]

Bedoel je hiermee dat in het geval ik wil pairen met een ander, ik een wachtwoord verzin, dat ook door de ander ingetoets moet worden? :? Dus van beide kanten een soort autorisatie voor de verbinding? Als het zo werkt, kan je me dan uitleggen waarom het verschijnsel "toothing" bestaat (verder niet geiinteresseerd, maar hierbij gaat t erom dat er er anoniem contact wordt gelegd met andere telefoons... als er sprake is van anonimiteit, zal een ander toch nooit hetzelfde wachtwoord invoeren lijkt mij...? of is de "standaard" wel "0000"?)
Toothing kan dus over een niet gepairde connectie. Je kan namelijk zoeken naar bluetooth devices, je zou dan in je naam, gegevens kunnen zetten, en je kan naar de ander dan ook berichten of plaatjes sturen, daarvoor hoef je niet gepaired te zijn! Maar voor PC Suite moet je dus wel een gepairde verbindeing hebben. Die is dus iets veiliger vanwege dat paswoord. Maar een gepairde verbinding is ook wel handig om geen storing te krijgen met andere telefoons, als bevoorbeeld jou headset afgaat als bij je buurman de telefoon gaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111888 schreef op 17 mei 2004 @ 11:18:
[...]

Toothing kan dus over een niet gepairde connectie. Je kan namelijk zoeken naar bluetooth devices, je zou dan in je naam, gegevens kunnen zetten, en je kan naar de ander dan ook berichten of plaatjes sturen, daarvoor hoef je niet gepaired te zijn! Maar voor PC Suite moet je dus wel een gepairde verbindeing hebben. Die is dus iets veiliger vanwege dat paswoord. Maar een gepairde verbinding is ook wel handig om geen storing te krijgen met andere telefoons, als bevoorbeeld jou headset afgaat als bij je buurman de telefoon gaat!!
Ok, het is me duidelijk! Dankje wel! :)
Door THE_BASE - Monday 17 May 2004 11:12
[..]
Nee, het was geen sarcasme. Ik meen het, omdat ik elke keer 0000 gebruik, dacht ik dat het 0000 wás. Nu heb ik 1234 gebruikt, werkt ook
ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke mafkees heeft ook die headset gemaakt 8)7
Prima geluid hoor maar opbergen is echt ronduit fuck, altijd door de war bij mij dan :P

En de microfoon voor handsfree bellen hangt ongeveer op navelhoogte 8)7 mkay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 10:10
Anoniem: 27668 schreef op 17 mei 2004 @ 12:27:
Welke mafkees heeft ook die headset gemaakt 8)7
Prima geluid hoor maar opbergen is echt ronduit fuck, altijd door de war bij mij dan :P

En de microfoon voor handsfree bellen hangt ongeveer op navelhoogte 8)7 mkay
Volgens mij moet je je hoofd door dat gat steken tussen je mic en dat plastic dingetje. Dan hangt ie een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op 17 mei 2004 @ 12:35:
[...]

Volgens mij moet je je hoofd door dat gat steken tussen je mic en dat plastic dingetje. Dan hangt ie een stuk hoger.
dat denk ik ook... maar een al te intelligent ontwerp vind ik het nog steeds niet... :/ een mic met zo'n klemmetje is toch veel praktischer...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63195

Weet iemand toevallig hoe het komt dat mijn 6230 telkens reset wanneer ik in het menu toepassingen/verzameling/toepassing sel. selecteer?! Het lijkt mij in eerste instantie een geheugen probleem, maar heb inmiddels 1,5 mb vrijgemaakt en het probleem is nog niet verholpen.

Had een soortgelijk probleem ook al bij mijn 7250i...

En is het mogelijk om toepassingen op de memorycard te zetten i.p.v. het telefoongeheugen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een bluetooth dongle van Tecom, de BT3030.
Alles heb ik geinstalleer en de computer en de telefoon herkennen elkaar.
Maar wil ik nu met Nokia PC Suite de telefoon connecten dan lukt dat weer niet.

Wat is hier aan de hand ??

Ik wil graag mijn contacten bewerken via de PC.
Ik kan dus wel plaatjes en ringtones e.d. op me telefoon pleuren, maar PC suite herkent de telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op 17 mei 2004 @ 12:35:
[...]

Ow 8)7 dan ga ik em nu effe pakken 8)7

Snapte het al niet, brb :P AHA!

leuk ontwerp maar hij hangt nog niet echt goed volgens mij 8)7 wel vaag zeg en niet handig zeg maar haha. Maja bel ook bijna nooit handsfree en zowel dan heb je toch die luidspreker :D

LOL _O_ wat een systeem ook

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 17-05-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Welke headset is beter qua geluid? De bijgeleverde HDS-3 of die Fashion Headset? Én wat zit prettiger?

[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 17-05-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

THE_BASE schreef op 17 mei 2004 @ 13:30:
Welke headset is beter qua geluid? De bijgeleverde HDS-3 of die Fashion Headset? Én wat zit prettiger?
Ik kan de witte headset aanbevelen, zie mijn comment enkele 10-tallen posts hier beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Okay, kies ik voor die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63195 schreef op 17 mei 2004 @ 12:56:
En is het mogelijk om toepassingen op de memorycard te zetten i.p.v. het telefoongeheugen zelf?
nopez dit kan niet..
Rekkie schreef op 17 mei 2004 @ 12:57:
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een bluetooth dongle van Tecom, de BT3030.
Alles heb ik geinstalleer en de computer en de telefoon herkennen elkaar.
Maar wil ik nu met Nokia PC Suite de telefoon connecten dan lukt dat weer niet.

Wat is hier aan de hand ??

Ik wil graag mijn contacten bewerken via de PC.
Ik kan dus wel plaatjes en ringtones e.d. op me telefoon pleuren, maar PC suite herkent de telefoon niet.
je moet in de software van je bluetooth dongle selecteren dat als je met de telefoon connect dat dit gekoppeld wordt aan nokia pc suite, dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660

De EpoX Bluetooth Headset BT-HS01 lijkt me ook wel leuk... kost rond 50 euro...

volgens een of ander duitse review site best goed ding.

Ik twijfel tussen die en de Bluetrek G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101727

Anoniem: 105660 schreef op 17 mei 2004 @ 14:31:
De EpoX Bluetooth Headset BT-HS01 lijkt me ook wel leuk... kost rond 50 euro...

volgens een of ander duitse review site best goed ding.

Ik twijfel tussen die en de Bluetrek G2
Het is moeilijk hierin een advies te geven. Ik heb alleen de Bluetrek G2 en kan alleen zeggen dat ik daar tevreden over ben. Kijk ook eens naar de specs: spreektijd, standby tijd, oplaadtijd. Geloof nooit helemaal wat er staat, dit zijn waardes in unieke omstandigheden. Maar de G2 blijft 300 uur standby en je hebt 9 uur spreektijd en is vrij snel op te laden, meen een 1,5 a 2 uur uit mijn hoofd. Bij geen gebruik kun je dus makkelijk 10 dagen (24 uur) zonder opladen. Nadeel tov epox hij is wel iets duurder ik betaalde 69 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660

Anoniem: 101727 schreef op 17 mei 2004 @ 15:03:
[...]

Het is moeilijk hierin een advies te geven. Ik heb alleen de Bluetrek G2 en kan alleen zeggen dat ik daar tevreden over ben. Kijk ook eens naar de specs: spreektijd, standby tijd, oplaadtijd. Geloof nooit helemaal wat er staat, dit zijn waardes in unieke omstandigheden. Maar de G2 blijft 300 uur standby en je hebt 9 uur spreektijd en is vrij snel op te laden, meen een 1,5 a 2 uur uit mijn hoofd. Bij geen gebruik kun je dus makkelijk 10 dagen (24 uur) zonder opladen. Nadeel tov epox hij is wel iets duurder ik betaalde 69 euro.
Zit die G2 ook comfortabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114135

Hallo allemaal,
Ik ben deze topic al sinds het begin aan het volgen, maar ben uit een ding nog niet geheel gekomen. Ik wilde eigenlijk een houder in mijn auto plaatsen om het toestel in ieder geval te zien (en op te laden). Een complete carkit is voor mij niet nodig omdat ik al een bluetooth handsfree heb (jabra 250, die overigens prima werkt). Ik zat nu te denken aan de nokia mbc-15s houder. Zit hier alles bij om hem te monteren of heb ik nog overige dingen nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 114135 schreef op 17 mei 2004 @ 15:31:
Hallo allemaal,
Ik ben deze topic al sinds het begin aan het volgen, maar ben uit een ding nog niet geheel gekomen. Ik wilde eigenlijk een houder in mijn auto plaatsen om het toestel in ieder geval te zien (en op te laden). Een complete carkit is voor mij niet nodig omdat ik al een bluetooth handsfree heb (jabra 250, die overigens prima werkt). Ik zat nu te denken aan de nokia mbc-15s houder. Zit hier alles bij om hem te monteren of heb ik nog overige dingen nodig?
De houder van de Nokia 8310 is ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109788

(ik heb geen auto en dus ook niet zoveel verstand van houders) maar de onderkant van mijn 8310 ziet er toch echt heel anders uit dan die van mijn 6230 - hoezo past dat dan zo goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660 schreef op 17 mei 2004 @ 15:19:
[...]
Zit die G2 ook comfortabel ?
Eigenlijk geldt voor alle headsets: proberen, proberen, proberen. Ik had de mazzel dat ik er een paar van vrienden kon testen voor aanschaf, maar ik heb mijn huidide setje (Sony HBH-35) in de winkel uit de doos laten halen en daar ter plekke getest. Als je winkelier dat niet wil, gewoon ergens anders gaan shoppen - dan willen ze jouw geld ook niet, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Laatst online: 20:35
Ik gebruik pc suite 6.1 met de trust usb bluetooth dongle (widcomm drivers) op win xp, pc suite werkt wel, maar zeer instabiel. Bij het kopieren van bestanden van/naar de telefoon hangt pc suite vaak. Na opnieuw opstarten van pc en/of telefoon lukt het soms. De audio werkt helemaal niet, hij ziet de telefoon (en de mappen/bestanden daarop) wel maar als ik een bestand wil overbrengen dan gebeurt en niets, na een paar minuutjes komt de melding verbinding verbroken (in audio manager).
Dit heb ik geprobeerd:
versie 5.8 ipv 6.1, deze krijg ik helemaal niet aan de gang (volgens nokia site is deze ook niet voor win xp).
drivers gebruiken van site in faq (ibm drivers), geeft zelfde problemen.
telefoon is versie 3.15, heb mmc kaart opnieuw geformatteerd en hernoemd.
wie heeft tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 109788 schreef op 17 mei 2004 @ 16:22:
(ik heb geen auto en dus ook niet zoveel verstand van houders) maar de onderkant van mijn 8310 ziet er toch echt heel anders uit dan die van mijn 6230 - hoezo past dat dan zo goed? :?
Er zit een gat aan de onderkant van de 8310 houder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik heb op typhone.nl een mooie aanbieding gezien met een 6230. Dus ik wil hem waarschijnlijk daar gaan bestellen. Maar las laatst (ik d8 in dit topic, maar weet niet meer zeker) dat niet bij elke 6230 een mmc-kaart wordt geleverd. Is dit zo? Want typhone.nl beantwoord mijn mailtje maar niet, w8 al een paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Spits18 schreef op 17 mei 2004 @ 18:13:
Ik heb op typhone.nl een mooie aanbieding gezien met een 6230. Dus ik wil hem waarschijnlijk daar gaan bestellen. Maar las laatst (ik d8 in dit topic, maar weet niet meer zeker) dat niet bij elke 6230 een mmc-kaart wordt geleverd. Is dit zo? Want typhone.nl beantwoord mijn mailtje maar niet, w8 al een paar dagen :(
Bij elke 6230 wordt standaard een 32MB Nokia MMC kaart geleverd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Ok bedankt, hoef ik tenminste niet meer te twijfelen. Heb nu een nog betere aanbieding gevonden. Dus nu alleen nog maar de keuze maken tussen nokia 6230 en SE t630 (klinkt zo makkelijk :) )
En nog een vraagje waarvan ik het antwoord nergens vinden kan, en misschien is ie wel heel dom:
Als je een nieuwe telefoon krijgt moet je hem altijd eerst iets van 10 uur opladen, want dat is goed voor de levensduur van de accu. Maar ik vind het altijd de langste 10 uur van mijn leven lijken :'( , maar nou vroeg ik me af mag je je telefoon wel gebruiken zolang je hem aan de oplader laat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Spits18 schreef op 17 mei 2004 @ 18:40:
Ok bedankt, hoef ik tenminste niet meer te twijfelen. Heb nu een nog betere aanbieding gevonden. Dus nu alleen nog maar de keuze maken tussen nokia 6230 en SE t630 (klinkt zo makkelijk :) )
En nog een vraagje waarvan ik het antwoord nergens vinden kan, en misschien is ie wel heel dom:
Als je een nieuwe telefoon krijgt moet je hem altijd eerst iets van 10 uur opladen, want dat is goed voor de levensduur van de accu. Maar ik vind het altijd de langste 10 uur van mijn leven lijken :'( , maar nou vroeg ik me af mag je je telefoon wel gebruiken zolang je hem aan de oplader laat zitten?
SonyEricsson adviseert het toestel de eerste 24 uur volledig op te laden. Nokia zegt hier niets over, behalve dat de capaciteit van de batterij pas optimaal benut wordt na 3x volledig te zijn opgeladen en te zijn leeggebruikt of ontladen.

Ik heb zelf het toestel 4 uur aan de lader gelegt, nu ga ik hem helemaal 'op' gebruiken en dan nog 2x opladen en ontladen (dus gebruiken) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Ok bedankt, staks ff bestellen. Dan ik snel genieten van m'n nieuwe nokia is toch wel hele verbetering tov van 3310 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Ik heb zaterdag het toestel gekocht, gister het beschermplasticje van het display gehaald, en vandaag zit het display al vol met krassen :(

Heb er helemaal niks geks mee gedaan, want ik ben op een toestel waar ik 425 euro voor betaald heb erg zuinig zul je wel begijpen.

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!

Zeer slechte covers lijkt me dus :(

Waar zijn overigens goedkope originele covers te koop?Heb al zitten googelen maar krijg niks gevonden.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik had m'n telefoon op stil staan, gaat er toch een beltoon af. Ik denk omdat diegene aan een bellergroep is gekoppeld en dus een ander beltoon heeft dan standaard. Hoe kan ik dit vermijden? Op m'n 6610 kon ik prima beltonen per groep aangeven, maar profiel stil was ook stil. Ik heb versie 3.15 overigens.

Edit: ik zie nu dat het te maken heeft met mp3 als groepsbeltoon. Is het mogelijk om toch mp3 als beltoon op stil te krijgen?

[ Voor 20% gewijzigd door Fakir op 17-05-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik werk zelf ook in een telecom zaak en al mijn collega's hebben problems met dit toestel, hoe dan ook is het het vetste apparaat wat er maar bestaat

misschien kan iemand deze vraag beantwoorden;

werkt de TDK USB bluetooth adapter ook met de 6230
(als deze vraag al geweest is, sorry, maar ik ga geen 5000 post doorlezen :P)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_BASE schreef op 17 mei 2004 @ 16:51:
[...]
Er zit een gat aan de onderkant van de 8310 houder :9
* Anoniem: 109788 is heel blij met zijn initiële disclaimer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fakir schreef op 17 mei 2004 @ 19:21:
<snip beltoonproblemen>
Edit: ik zie nu dat het te maken heeft met mp3 als groepsbeltoon. Is het mogelijk om toch mp3 als beltoon op stil te krijgen?
er is wat met bellergroepen aan de hand (staat ook wel in de startpost). Misschien dat de daar beschreven oplossing (factoryreset iirc) hier ook voor helpt? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24957

Wie kan mij vertellen wat ze bedoelen met:
Full OMA DRM for content protection
Met de term OMA denk ik meteen aan Outlook Mobile Access? Maar dit bedoelen zij waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Anoniem: 24957 schreef op 17 mei 2004 @ 20:04:
Wie kan mij vertellen wat ze bedoelen met:
Full OMA DRM for content protection
Met de term OMA denk ik meteen aan Outlook Mobile Access? Maar dit bedoelen zij waarschijnlijk niet
Nokia is committed to Open Mobile Alliance (OMA) Digital Rights Management and OMA Download standards. OMA is the primary standardization forum for the mobile industry. The wide adoption of OMA DRM and OMA Download is fast leading to a critical mass of interoperable devices from many vendors. This scenario is necessary to enable, for example, the business case for superdistribution. The open nature of these standards also enables fast integration of these technologies to existing Download Server platforms from many vendors.

Wat is Google toch liev. (gelijk de eerste hit btw)

Site: http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,1_41,00.html

[ Voor 4% gewijzigd door Copyman op 17-05-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93812

Fakir schreef op 17 mei 2004 @ 19:21:
Ik had m'n telefoon op stil staan, gaat er toch een beltoon af. Ik denk omdat diegene aan een bellergroep is gekoppeld en dus een ander beltoon heeft dan standaard. Hoe kan ik dit vermijden? Op m'n 6610 kon ik prima beltonen per groep aangeven, maar profiel stil was ook stil. Ik heb versie 3.15 overigens.

Dit probleem ben ik inderdaad ook al tegen gekomen. Hier is helaas niets aan te doen zodra in het profiel de trilfunctie aanstaat dan blijven de mp3's via de luidspreker afgaan. De enige mogelijkheid om dit te voorkomen is dus door de trilfunctie uit te zetten, maar dan weet je natuurlijk ook niet wanneer je gebeld word :(
Ik vind het maar klote, want het is juist leuk om verschillende groepen verschillende mp3 beltonen te geven, maar misschien is dit iets voor de nieuwe firmware

Greetz,
Akwa

p.s.: fabrieksinstellingen terug zetten werkt niet dat heb ik ook al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:17
Anoniem: 27668 schreef op 17 mei 2004 @ 13:06:
[...]

Ow 8)7 dan ga ik em nu effe pakken 8)7

Snapte het al niet, brb :P AHA!

leuk ontwerp maar hij hangt nog niet echt goed volgens mij 8)7 wel vaag zeg en niet handig zeg maar haha. Maja bel ook bijna nooit handsfree en zowel dan heb je toch die luidspreker :D

LOL _O_ wat een systeem ook
Nou het is juist superhandig, je moet gewoon die dopjes in je oren doen.
Dan dat witte plastic bolletje uit elkaar trekken (bestaat uit 2 delen), en die achter je nek weer vastzetten.
Dan hangt de mic niet zo aan je oortjes.
Verder kun je dat ding uiteraard ook verstellen in hoogte, gewoon kijken wat t fijnste zit.

En daar heb je meteen een anti-knoop systeem. Schuif dat witte dingetje all-the-way richting de oordopjes als je m niet gebruikt, en dan kun je m netjes oprollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
StanTheMan schreef op 17 mei 2004 @ 20:51:
[...]

Dan dat witte plastic bolletje uit elkaar trekken (bestaat uit 2 delen), en die achter je nek weer vastzetten.
Verder kun je dat ding uiteraard ook verstellen in hoogte, gewoon kijken wat t fijnste zit.

En daar heb je meteen een anti-knoop systeem. Schuif dat witte dingetje all-the-way richting de oordopjes als je m niet gebruikt, en dan kun je m netjes oprollen...
't Is inderdaad een makkelijker headsetje dan de HDS-3, die bijgeleverd wordt. Het is overigens de style van de Nokia 7600/7200 met dat leer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 06-06 22:08

macuz

Dance!

ik vind de luidspeaker functie in tegenstelling tot andere foons toch erg goed, ik kan m gewoon op tafel leggen en met iemand praten zonder te schreeuwen of heel goed te luisteren... maarja, dit is in de auto natuurlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op 17 mei 2004 @ 20:51:
[...]

Valt wat voor te zeggen ja maar ik vind het nogal een klus om em 'om te doen' :D

Maar ik zal dr wel handig in worden en tis lekker natuurlijk dat het zeg maar achter je zit en niet in je mond ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 40450 schreef op 16 mei 2004 @ 20:08:
Heb gezocht in alle 5 de delen, maar niets gevonden...

Het lijkt heel simpel, maar toch lukt het me niet.

Ik heb een 256 mb kaartje erin en al nummers en een playlist erop. Als ik aan de bestaande playlist nummers toe wil voegen, lukt me dat niet.

De enige manier waarop het me lukt is door in Nokia Audio Manager in de bovenste helft een playlist met dezelfde naam te maken, hierin alle nummers te zetten (dus die al in mijn telefoon staan en die ik toe wil voegen) en deze playlist dan naar de telefoon kopieren. Dan krijg je tig keer de vraag of hij de nummers die al in de telefoon staan moet overschrijven en het duurt superlang.

Wel kan je bij Audio Manager onderaan een bestaande playlist selecteren en voor toevoegen kiezen, alleen kan ik dan alleen mp3s toevoegen die niet op mijn 256 mb kaart staan...dit kan ik nergens wijzigen.

Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Ik wil dus weten hoe ik makkelijk nummers aan een bestaande playlist toe kan voegen. Kan iemand mij helpen?
Het enige antwoord dat hierop gekomen is tot zover is dat het idd niet anders kan... Dus elke keer ding aan je pc hangen en nieuwe playlist maken. Is dat echt niet anders te doen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op naar deeltje 6 :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Zal ik morgen iig posten.

* Copyman gaat nu naar bedje toe, morgen weer vroeg op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106395

EvoII schreef op 17 mei 2004 @ 19:04:
Ik heb zaterdag het toestel gekocht, gister het beschermplasticje van het display gehaald, en vandaag zit het display al vol met krassen :(

Heb er helemaal niks geks mee gedaan, want ik ben op een toestel waar ik 425 euro voor betaald heb erg zuinig zul je wel begijpen.

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!

Zeer slechte covers lijkt me dus :(

Waar zijn overigens goedkope originele covers te koop?Heb al zitten googelen maar krijg niks gevonden.
ja, dikke onzin is dat; ik heb mijn telefoon nog geen week en het hele scherm is al heel erg beschadigd. :'( voorheen had ik een Siemens S45, welke ik precies gelijk behandelde, maar deze heeft zo goed als géén beschadiging na een paar maand gebruik. echt k*t is dat, omdat een frontje gewoon net zoveel kost als de telefoon zelf. :(

(ik heb niet het hele forum-etiquette-gedoe gelezen, maar volgens mij moet er altijd een doel hebben met je bericht. kwalificeer mijn bericht maar als "medeleven", of "lotgenoot") (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik kan via de nokia pc suite de mmc kaart niet benaderen. Hoe kan ik dat ding nou te zien krijgen? Ik zie alleen de mapjes in het telefoongeheugen :?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.