Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MankE NeliZ schreef op 12 mei 2004 @ 21:08:
Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van het lettertype op je scherm te veranderen? Ik wil namelijk een zwarte background gebruiken maar dan heb je zo weinig aan die zwarte letters :)
Dit vraag ik me nou ook af!!! Maar volgens mij kan dat niet (maar weet ik ook niet zeker, aangezien de operatorlogo ook weg kan). Anders kan je natuurlijk altijd je wallpaper met PS iets lichter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een klein probleempje: ik heb een lijst met foto's, waarvan ik er 1 specifiek niet mag verwijderen/naam wijzigen. hij wordt niet gebruikt als achtergrond of iets.

iemand een idee hoe ik dit verwijder? mijn dank is groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 15:34:
even een klein probleempje: ik heb een lijst met foto's, waarvan ik er 1 specifiek niet mag verwijderen/naam wijzigen. hij wordt niet gebruikt als achtergrond of iets.

iemand een idee hoe ik dit verwijder? mijn dank is groot. _/-\o_
Je telefoon even uit en weer aan zetten, moet lukken dacht ik. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copyman schreef op 13 mei 2004 @ 15:52:
[...]

Je telefoon even uit en weer aan zetten, moet lukken dacht ik. ;)
PERFECT! dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe vraag 8)7
Als iemand belt met een afbeelding, dan zie je die maar klein in het scherm. Kan dat niet gewoon gevuld worden, geheel als achtergrond :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:05:
Nieuwe vraag 8)7
Als iemand belt met een afbeelding, dan zie je die maar klein in het scherm. Kan dat niet gewoon gevuld worden, geheel als achtergrond :P?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik weet niet of deze vraag al een keer gesteld is, maar ik stel hem toch maar.
Ik ben in ongeduldige afwachting van mijn bestelde 6230 en ik heb al behoorlijk wat reviews gelezen. Maar nou heb ik een vraag over de synchronisatie van je contacts.

Je kan bij de contacts een portrait toevoegen zodat je dat plaatje ziet, als die persoon belt. correct? Is het nu ook mogelijk om dat plaatje ook te synchroniseren met je contacts bestand in bijv. outlook 2003? Daar kan je nl ook een plaatje toevoegen...

Ik hoop dat iemand hier bevestigend op kan antwoorden maar ik vrees dat dit toch echt wel een brug te ver is voor de mobile connectivity. :/

Greetz,

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 15:26:
[...]

Hahahaha, zou wel erg makkelijk zijn als je 100 mp3tjes in een M3U playlist van 10kb kunt zetten...
Ff mn muziek database inkrimpen van 25GB naar 250kb 8)7 |:( :P
Nee dat snap ik ook wel! Maar het zou toch handig zijn als je je acc bestanden met je cardreader zou kunnen schrijven en alleen het m3u bestand met je BT versturen. Maar dat kan dus blijkbaar niet.....maar dat begreep ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:16:
Je kan bij de contacts een portrait toevoegen zodat je dat plaatje ziet, als die persoon belt. correct? Is het nu ook mogelijk om dat plaatje ook te synchroniseren met je contacts bestand in bijv. outlook 2003? Daar kan je nl ook een plaatje toevoegen...
't Is mij nog niet gelukt, maar ik draai dan ook outlook 2002 en daar kan ik geen mogelijkheid voor plaatjes-bij-contacten vinden. Bovendien gaat je synchen dan wel langer duren, met ~100K/contact extra bovenop de SyncML data; gelukkig is dat dan wel weer eenmalig :)

Als het in Outlook 2k3 wel lukt, horen arno_stolk en ik het uiteraard graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 15:26:
[...]
Hahahaha, zou wel erg makkelijk zijn als je 100 mp3tjes in een M3U playlist van 10kb kunt zetten...
Ff mn muziek database inkrimpen van 25GB naar 250kb 8)7 |:( :P
Ummm... bij mij passen er 437 nummers in een .m3u van 17Kb - dus zo gek is die gedachte niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:15
Ik heb m sinds vanmiddag ook. Alleen zei de verkoper dat ik m de eerste keer 12!! uur moest opladen. Nou lijkt mij dat wat overdreven maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hoe land hebben jullie m de eerste keer opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 03:32:
[...]

het is een mp3 en ik heb SWversie 3.14 icm T-mobile en IPQ 256mb MMC....
Al weer een tijdje terug dat dit gepost is, maar ik wou toch nog even vragen als je de trilfunctie aan hebt staan blijft de mp3 dan ook daadwerkelijk stil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een online handleiding voor de 6230 met Sitecom BT dongle.

Hier kan je een pdf downloaden.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
dcell schreef op 12 mei 2004 @ 23:53:
Hey ! heb net ontdekt dat ik de Orange World portal in kom dus het toestel wordt nu officieel ondersteund :) al zie ik het toestel nog niet op de Orange website staan bij telefoon instellen maar ik denk dat ze die niet zo snel updaten.
Nou niet echt wat je noemt officieel... net met de Helpdesk gebeld en volgens hun ondersteund de 6230 Orange World nog niet. Volgens diegene daar komt het op de website te staan wanneer dat wel het geval is (ik denk dan bij de lijst van telefoons) maar ik heb ook zo'n gevoel dat het wel ff kan duren voordat het op de website staat! :(
Kan ik niet nog eens bellen en dan Orange World laten activeren voor een ander toesten bv. 6220?? Als ze vragen welk toestel ik heb, kan ik ipv 6230, 6220 zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan ik de foon wel goed als mp3 speler gebruiken he :7
hoeveel muziek mp3 kan er op die 30 mb ongeveer? wel redelijke kwaliteit ;)

edit: waarom zit Bluetooth niet gewoon in het menu en alleen bij favorieten :? :(
edit: o, bij instellingen staat het.. rare plaats 8)7
edit: batterij nu pas leeg 8)7 wel goed van nokia dat je altijd met dezelfde oplader kan opladen :7

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 13 mei 2004 @ 18:26:
[...]

Nou niet echt wat je noemt officieel... net met de Helpdesk gebeld en volgens hun ondersteund de 6230 Orange World nog niet. Volgens diegene daar komt het op de website te staan wanneer dat wel het geval is (ik denk dan bij de lijst van telefoons) maar ik heb ook zo'n gevoel dat het wel ff kan duren voordat het op de website staat! :(
Kan ik niet nog eens bellen en dan Orange World laten activeren voor een ander toesten bv. 6220?? Als ze vragen welk toestel ik heb, kan ik ipv 6230, 6220 zeggen ;)
ja... geen enkel probleem. Ik heb orange world al 2 weken geleden geactiveerd en de instellingen van een 6220 naar me laten sturen. Ik kon idd al die tijd niet op orange world (wel wap), omdat dat nog niet ondersteund werd. Maar nu dus wel.

Gewoon orange world activeren dus met de instellingen van een 6220, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:32:
[...]

ja... geen enkel probleem. Ik heb orange world al 2 weken geleden geactiveerd en de instellingen van een 6220 naar me laten sturen. Ik kon idd al die tijd niet op orange world (wel wap), omdat dat nog niet ondersteund werd. Maar nu dus wel.

Gewoon orange world activeren dus met de instellingen van een 6220, werkt perfect!
Ja wat ik meer bedoelde is als je naar de Helpdesk belt en zegt dat je Orange World wil activeren dan vragen ze welk toestel je hebt, ik weet niet waarom, maar de instellingen heb ik al. Maar ik zal vanavond bellen en nu maar hopen dat ik niet weer dezelfde iemand aan de lijn krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Jongens,

Ik heb een vraagie. Ik heb net eindelijk een MSI BToes connector te pakken gekregen. En hem geinstalleerd volgens de handleiding en de guide in deeltje 4 van dit topic.

En nu kan ik inderdaad verbinding zoeken met mijn gsm enz, maar er blijft rechtsonderin mijn taakbalk een icoontje staan met: "BlueTooth Network: een van de netwerkkabels is niet aangesloten"

Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf??? Help me ajb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 13 mei 2004 @ 18:42:
Jongens,

Ik heb een vraagie. Ik heb net eindelijk een MSI BToes connector te pakken gekregen. En hem geinstalleerd volgens de handleiding en de guide in deeltje 4 van dit topic.

En nu kan ik inderdaad verbinding zoeken met mijn gsm enz, maar er blijft rechtsonderin mijn taakbalk een icoontje staan met: "BlueTooth Network: een van de netwerkkabels is niet aangesloten"

Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf??? Help me ajb!!!
Je hebt alle Bleutooth protocollen enabled, o.a. ook Bluetooth networking. En die is niet aangesloten, dus geeft XP die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
En hoe kom ik ervan af???

Edit: Ok gewoon uitschakelen

[ Voor 40% gewijzigd door AJ1815 op 13-05-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 13 mei 2004 @ 18:57:
En hoe kom ik ervan af???
Dude, denk even na 8)7

Misschien die optie uitzetten :+ Eeen beetje zelf denken mag ook wel hoor 8)7

Kut :P heeftie net geedit :P

edit:
Kan je nou wel of niet mp3's op je foon zetten, of moet het perse 3gp zijn :?
En welke geluidskwaliteit is het beste voor op je foon :?
(192 kbps lijkt me wat overdreven bijvoorbeeld :+)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:59:
[...]

Dude, denk even na 8)7

edit:
Je kan kiezen voor AAC of MP3. AAC is kleiner (net als WMA)... en MP3 kun je gewoon op de N6230 zetten.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk... je kan je gewoon naar elke site gaan die je wilt met je 6230, dus ook naar deze site! inloggen deed ie moeilijk over, maar echt relax hoor dat xHTML!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:59:
[...]

Dude, denk even na 8)7

edit:
Volgens mij haal je paar dingen door elkaar... mp3 is voor muziekbestanden (duhh) en 3gp is voor videobestanden! 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Upbeat op 13-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Maandag besteld bij Sitel (telefoon was op voorraad) en contract opgestuurd...

Woensdag veranderde de status naar 'Contracten ontvangen'.
Maar woensdagavond: 'Wacht op voorraad'

Inmiddels was 'ie dus opeens niet meer op voorraad bij Sitel :'(

Nu maar wachten aaaargh....

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een belkin bluetooth dongle..
Vanmiddag kon ik nog gwn verbinding met mijn tel maken..
nu wil dat helemaal niet meer iemand een id hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

arene schreef op 12 mei 2004 @ 23:49:
[...]

Niemand een idee? Ik vind het namelijk heel irritant
Klik op opties en zoek naar scherm wissen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op 13 mei 2004 @ 19:57:

Dat gaat wel ff duren. Wordt in mei niet geleverd door Nokia 8)7

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 17:24:
[...]

Als het in Outlook 2k3 wel lukt, horen arno_stolk en ik het uiteraard graag ;)
het lukt ook niet in outlook 2003. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 20:40:
nu wil dat helemaal niet meer iemand een id hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Een keer je dongle uit de usb poort trekken en er opnieuw in- of in een andere usb poort steken wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 20:40:
een keertje Bluetooth Neighborhood en dan discover services op je toestel ook wel es. BT staat wel aan op je foon hoop ik? Heeft mij ook al es een half uurtje gekost namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

@JaymzHetfield: Kan nog wel ff duren. De partij van maandag was al in een keer weg om de bestelling van voor 5 mei (toen bestelde ik althans) weg te werken. Desgevraagd werd tijdens het telefoongesprek deze week bij Sitel glimlachend iets medegedeeld over "warme broodjes". Van de zwarte komen er meer voorbij dan van de witte. Ik heb n witte besteld, en volgens Sitel deed ik daar goed aan. Ach, ik doe t al jaren met een 7110. Paar daagjes wachten...reken op minimaal een week. Hoe komt the_base eigenlijk aan de info dat nokia in mei niet levert?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Was een beetje aan het surfen naar nfo en toen:
Fokkin hell, nu verkopen ze in een keer 6 kleuren covers, en wat denk je: de nieuwe en dus zesde kleur is pearl white...Zwart heb ik nog niet gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door s3mt3x op 13-05-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

heb vandaag mn 128 mb kaartje ontvangen die ik nog van sitel te goed had... gelijk even volgegooid met mp3, moet zeggen dat het geluid van de nokia oordoppies me nog erg goed bevalt, nadat ik die negatieve dingen erover gelezen heb...

maarja, ff wat anders: weet iemand of ik spellen op de telefoon kan zetten via bluetooth zonder pc suite oid? Als je ze op de mmc zet herkent ie ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

s3mt3x schreef op 13 mei 2004 @ 23:19:
Was een beetje aan het surfen naar nfo en toen:
Fokkin hell, nu verkopen ze in een keer 6 kleuren covers, en wat denk je: de nieuwe en dus zesde kleur is pearl white...Zwart heb ik nog niet gezien.
Geef is ff een url van die covers.. Wil best wel weten wleke kleuren dat zijn en hoe ze er uit zien..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

iemand oplossing voor de pc sync en outlook 2003..
voor die toegangs melding in outlook 2003

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

AzN_cRzY: hier ff dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik dank u hartelijk :D

Kan je die blauwe en die pearl white nu al hier in NL halen??
Trouwens is die blauwe cover wel Origineel?? want ik zie hem niet op die Engelse nokia site eveneens als de NL site..

[ Voor 18% gewijzigd door crzyhiphopazn op 14-05-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 14 mei 2004 @ 00:07:
iemand oplossing voor de pc sync en outlook 2003..
voor die toegangs melding in outlook 2003
Daar erger ik me ook dood aan. Ik heb al rondgegoogld op de discussiefora van google, maar een echte oplossing zit (zat) daar niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

@Danceplaza: als je bedoelt dat je de securitymelding van Outlook wil overriden tijdens het synchen met wat dan ook: Nee. Dat is zo "by design" en gaat MS niet veranderen. Helaas. (Had er al last van toen ik een paar jaar geleden begon met het synchen van mn 7110 aan Outlook)

Wellicht dat je een macro-tje dr voor kunt krijgen die op de juiste toetsjes stampt, op het juiste moment. Ik gebruik nog steeds Basta Buzof, een automation tool, voor alle overbodige vragen die mn systeem me stelt.

[ Voor 30% gewijzigd door s3mt3x op 14-05-2004 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concludeer ik hieruit dat je niet kan syncen met je nokia en Outlook?

Ik krijg constant die 'SyncML server heeft niet gereageerd' boodschap.

greets
Lance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
over die securitymelding in outlook: toch vreemd dat de hotsync van Palm die wel override (je ziet m soms af en toe een seconde, maar je hoeft er nooit voor te klikken), ook xtndconnect had er volgens mij geen "last" van.

Verder kun je uiteraard wel prima syncen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
ik heb de topics door gelopen maar word niet veel wijzer..
ik heb een 128mb apacer mmc maar mn telefoon herkent hem
totaal niet :'( heb al geformateerd en renamed maar nog steeds niet :'(

Voor de rest: EEN TOP TELEFOON _/-\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41
StanTheMan schreef op 14 mei 2004 @ 06:48:
over die securitymelding in outlook: toch vreemd dat de hotsync van Palm die wel override (je ziet m soms af en toe een seconde, maar je hoeft er nooit voor te klikken), ook xtndconnect had er volgens mij geen "last" van.

Verder kun je uiteraard wel prima syncen..
Ik heb heb nog met mn paln, nog met mn pocketpc deze meldin, wel krijg ik hem met mn psion en mn Nokia.

Het is niet anders effe aan klikken an klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Is er inmiddels al iemand die getest heeft met de overdracht snelheid naar de telefoon dmv bluetooth, datakabel etc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we zo'n leuk schermpje hebben, is het vast mogelijk om er een leuke applicatie zoals een routeplanner "met kaartjes" op te krijgen via WAP of zo... Iemand suggesties? Wil namelijk het maximale uit de telefoon halen. Die zonder kaartjes zijn nu een beetje achterhaald.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Sephiroth schreef op 14 mei 2004 @ 09:06:
Is er inmiddels al iemand die getest heeft met de overdracht snelheid naar de telefoon dmv bluetooth, datakabel etc :?
Ja, staat ook in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Ik zal er wel overheen gekeken hebben O-) , maar kun je ergens de pincode aanpassen van je toetsblokkering??

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje niet gepost :) Gaat snel merk ik, zie ook al veel mensen met zo'n 6230 lopen.

Bevalt me nog steeds prima. Mijn abo van Orange wordt maandag omgezet naar T-Mobile.

Zien of ik ook problemen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 03:36:
Concludeer ik hieruit dat je niet kan syncen met je nokia en Outlook?

Ik krijg constant die 'SyncML server heeft niet gereageerd' boodschap.

greets
Lance
Jawel, maar je foon moet goed staan (operator scherm, niet locked). Behalve dat heb ik nog nooit problemen gehad. Er staat ook een Details knopje in dat scherm, kijk anders ook daar even wat er precies misging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

beetje offtopic geneuzel of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit al gepost is maar op deze site moet een beta patch voor het BT probleem van de 6230 met ipaq 2210 te downloaden zijn....

http://www.pc-counselor.com/h221x.htm#bt6820_6230

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
JaymzHetfield schreef op 13 mei 2004 @ 19:57:

ik heb hem ruim een week geleden besteld, en vorige week dinsdag zeiden ze tegen me dat hij niet op voorraad was en dat het nog ong. een week ging duren.
Heb vandaag maar een vraagje achtergelaten bij hun helpdesk (die vorige keer binnen 2 uur antwoord gaf) hoelang het nog gaat duren, hoop dat ze snel binnen zijn :+
heb antwoord gehad:

Beste P van Welt,

Momenteel kunnen wij nog inschatten of wij deze week weer voorraad ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Tillo
Jimster schreef op 14 mei 2004 @ 09:09:
[...]

Ja, staat ook in dit topic.
Ik heb nog geen overzicht gezien met snelheden |:(
Ik heb alleen maar gelezen dat mensen gingen testen , maar geen resultaat gezien, of ik moet eroverheen lezen 8)7

Maar is het dan niet iets voor in de startpost, tis toch wel handige info :)

[ Voor 55% gewijzigd door NoReseth op 14-05-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst mijn welgemeende complimenten voor de mensen die op dit forum regelmatig met behulp van hun kennis de problemen van andere mensen oplossen. Er staat verschrikkelijk informatie op dit forum waar je een hoop aan kunt hebben. Enige minpuntje is het feit dat het wellicht beter zou zijn als de FAQ wat verder uitgebreid zou worden. Maar goed, men doet dit allemaal vrijwillig, dus kan je zoiets eigenlijk niet echt verwachten.
Ik heb zo'n beetje alles wel gelezen op dit forum en er al een hele hoop informatie uitgehaald. Heb alleen nog wat problemen met de GPRS verbinding van Vodafone, wappen wil dus nog niet. Maar goed, ook dat word wel opgelost. Mijn prioriteiten liggen nu namelijk ergens anders. Graag zou ik een nieuw spelletje op de Nokia willen zetten, maar hoe ..... tja das lastig.
Ik neem aan dat dat kan met behulp van de Nokia PC Suite 6.1 software, maar via welke weg moet dat dan. Toepassingen installeren?, bestanden overbrengen?, ik weet het echt niet. Via beide wegen krijg ik dat niet voorelkaar. En welke bestandje zou dan moeten worden toegevoegd? Het JAD of JAR bestandje? Okay, nog een vraagje dan maar, klopt het dat je het operaterlogo alleen kunt verwijderen met behulp van wappen? Mijn dank is groot als iemand mij verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
operaterlogo is alleen via wap of gprs te verwijderen ja,
moet je gewoon met je phone naar die link gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Ik heb de nokia nu een paar dagen en ik moet zeggen dat de telefoon, an sich, niet tegen valt.

Ik heb mijn mycom bluetooth stick nog niet geheel werkend, ik moet de startpost methode nog proberen. Ik krijg bij het opstarten steeds de melding dat er nieuwe hardware gevonden is.....a huh !

Verder werkt bij mij de meegeleverde software van die stick een heel stuk beter dan die pc-suite wirwar. M'n gallerij wil maar niet gesynchroniseerd, ik kan geen bestanden overzetten naar de mmc en een verbinding maken lukte ook pas na een tijdje pielen.

Even een kort vraagje,

Ik kan nergens een menu vinden voor de beeldschermeigenschappen.
Ik zou graag de kleuren iets minder flets zien, kan ik dit ergens instellen ?

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op 14 mei 2004 @ 11:12:
operaterlogo is alleen via wap of gprs te verwijderen ja,
moet je gewoon met je phone naar die link gaan
Kan wel...

Paar pagina's terug gevonden:

Er is nog een andere manier om je operator logo weg te halen, maar dat kost je wel €1,30. Om naar die site toe te wappen is een stuk goedkoper, maar als je instellingen nog niet goed zijn is dit een manier.
Ga naar www.logopainter.nl, daar kan je een blank logo maken voor bijv een 6220 (is zelfde als 6230) en dan krijg je een code. Bel dan naar een nummer dat op de site staat en toets de code in (en volgens mij ook je 06 nummer). Dan krijg je binnen een minuut een operator logo naar je gsm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:06:
Allereerst mijn welgemeende complimenten voor de mensen die op dit forum regelmatig met behulp van hun kennis de problemen van andere mensen oplossen. Er staat verschrikkelijk informatie op dit forum waar je een hoop aan kunt hebben. Enige minpuntje is het feit dat het wellicht beter zou zijn als de FAQ wat verder uitgebreid zou worden. Maar goed, men doet dit allemaal vrijwillig, dus kan je zoiets eigenlijk niet echt verwachten.
Ik heb zo'n beetje alles wel gelezen op dit forum en er al een hele hoop informatie uitgehaald. Heb alleen nog wat problemen met de GPRS verbinding van Vodafone, wappen wil dus nog niet. Maar goed, ook dat word wel opgelost. Mijn prioriteiten liggen nu namelijk ergens anders. Graag zou ik een nieuw spelletje op de Nokia willen zetten, maar hoe ..... tja das lastig.
Ik neem aan dat dat kan met behulp van de Nokia PC Suite 6.1 software, maar via welke weg moet dat dan. Toepassingen installeren?, bestanden overbrengen?, ik weet het echt niet. Via beide wegen krijg ik dat niet voorelkaar. En welke bestandje zou dan moeten worden toegevoegd? Het JAD of JAR bestandje? Okay, nog een vraagje dan maar, klopt het dat je het operaterlogo alleen kunt verwijderen met behulp van wappen? Mijn dank is groot als iemand mij verder kan helpen.
Vodafone-settings voor GPRS/WAP kun je op Nokia.com halen.
Mocht wappen dan nog niet lukken dan moet je ff naar Vodafone-klantenservice bellen, die activeren je Live!-acount dan opnieuw.
Is al bij meerdere mensen gelukt hier...incl. mezelf.

Het is "Toepassingen installeren".
Je hebt zowel de JAD als de JAR nodig. PC Suite ziet één van deze twee bestandjes (weet niet meer welke) en installeert daarmee het spelletje op je telefoon onder het menu "Toepassingen" bij "Verzameling".

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKe, perfect al die behulpzaamheid. Even wat toelichten. Ik was vandeweek al op de nokiasite en de vodafonesite geweest. Toch werkt het nog niet. Ik zal wel iets verkeerd heben ingesteld. Als alles wel werkt gelijk maar een blank logo overzetten, want € 1,30 betalen terwijl het wel moet kunnen is een beetje zonde natuurlijk. Over die games op de Nokia zetten, Als ik naar toepassingen installeren ga, kan ik het spelletje niet selecteren, hij staat er niet tussen. Ik denk dat ik het spelletje dus verkeerd heb gedownload. Ik ben weer een eind op weg geholpen. Mensen, hartstikke bedankt voor de zinvolle reacties. Veel plezier verder met het toestel waar je ook nog mee kunt bellen, hahahahaha ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:56:
OKe, perfect al die behulpzaamheid. Even wat toelichten. Ik was vandeweek al op de nokiasite en de vodafonesite geweest. Toch werkt het nog niet. Ik zal wel iets verkeerd heben ingesteld. Als alles wel werkt gelijk maar een blank logo overzetten, want € 1,30 betalen terwijl het wel moet kunnen is een beetje zonde natuurlijk. Over die games op de Nokia zetten, Als ik naar toepassingen installeren ga, kan ik het spelletje niet selecteren, hij staat er niet tussen. Ik denk dat ik het spelletje dus verkeerd heb gedownload. Ik ben weer een eind op weg geholpen. Mensen, hartstikke bedankt voor de zinvolle reacties. Veel plezier verder met het toestel waar je ook nog mee kunt bellen, hahahahaha ........
hoi je zou naar toepassingen/verzamelingen kijken..daar staat ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:56:
gewoon ff Vodafone-klantenservice bellen.....komt het goed!

het kan zijn dat je met het dl van het spelletje een RAR of ZIP bestand hebt gekregen, die moet je dan uitpakken. Dan moet er een JAD en een JAR bestand staan.
je moet die 2 bestanden dan wel in dezelfde map hebben staan met het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danceplaza, zo ver ben ik helaas nog niet. Ik kan de spelletjes niet naar de Nokia overbrengen. Het is ook geen rar of winzip bestandje Lither. Via eigenschappen is het een jad en jar bestand en het icoontje is hetzelfde als bijv. de word clock die al op de Nokia staat. Het overbrengen lukt dus niet. Ik weet dat ik iets doms doe maar erachter komen lukt me tot dusver nog niet. Bij het zien van het icoontje had ik al mijn twijfels. Hoe moet het icoontje van een jar en jad bestandje er normaal gesproken eigenlijk uitzien, net zoals hetgeen dat onder verzamelingen al in de telefoon staat (te zien in de Nokia application installer)? Bovendien kan ik het installatiepijlte niet selecteren, ook wel handig als je iets wilt installeren, pffff ......

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 12:24:
Danceplaza, zo ver ben ik helaas nog niet. Ik kan de spelletjes niet naar de Nokia overbrengen. Het is ook geen rar of winzip bestandje Lither. Via eigenschappen is het een jad en jar bestand en het icoontje is hetzelfde als bijv. de word clock die al op de Nokia staat. Het overbrengen lukt dus niet. Ik weet dat ik iets doms doe maar erachter komen lukt me tot dusver nog niet. Bij het zien van het icoontje had ik al mijn twijfels. Hoe moet het icoontje van een jar en jad bestandje er normaal gesproken eigenlijk uitzien, net zoals hetgeen dat onder verzamelingen al in de telefoon staat (te zien in de Nokia application installer)? Bovendien kan ik het installatiepijlte niet selecteren, ook wel handig als je iets wilt installeren, pffff ......
één van de 2 bestandjes is een RAR-tekentje en de ander geeft ie aan als onbekend-tekentje.

Maar hoe wil je eigenlijk installeren? Via BT of IR of zo?
Of heb je een kabeltje?
Misschien dat daar de fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 onbekende tekentjes, dat is dus al niet goed blijkt alweer. Zelfde tekentjes als wat er al in verzamelingen staat. Ik zet alles over via een kabeltje. Dat zou het dus ook nog kunnen zijn. Bovendien crashte mijn computer net toen ik de Nokia loshaalde van het kabeltje toen ik de foon even op wilde laden. Vreemd .... IK MOET DUS EERST MAAR EENS ZORGEN OM EEN RAR ICOONTJE OP HET BEREAUBLAD TE TOVEREN MERK IK AL WEL .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 12:41:
Ik heb 2 onbekende tekentjes, dat is dus al niet goed blijkt alweer. Zelfde tekentjes als wat er al in verzamelingen staat. Ik zet alles over via een kabeltje. Dat zou het dus ook nog kunnen zijn. Bovendien crashte mijn computer net toen ik de Nokia loshaalde van het kabeltje toen ik de foon even op wilde laden. Vreemd .... IK MOET DUS EERST MAAR EENS ZORGEN OM EEN RAR ICOONTJE OP HET BEREAUBLAD TE TOVEREN MERK IK AL WEL .....
In de FAQ staan een paar links naar sites met games...ik zou daar ff wat dl en kijken of het dan wel lukt. Die spellen moeten goed zijn, heb ik er ook een paar van.
En via het kabeltje zou volgens mij moeten lukken. Ik doe het via BT.
En ik herinner me dat ik bij het installeren van toepassingen in PC Suite het RAR-tekentje zie met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de links gebruikt die in de FAQ staan. Bij de beste cq grootste site moet ik eerst het taalpakket installeren en daarbij de windows CD gebruiken. Denk dat ik eerst die CD maar eens op ga zoeken. Misschien ligt het wel aan die midlet site waar ik de games vandaan heb gehaald. Het is inmiddels wel duidelijk dat het aan de site of de manier van downloaden ligt. Ik ga rustig verder ..... Bedankt in ieder geval ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook besteld via www.gsmhuis.nl ik w8 nu al 2 wk :( maar hij staat nogsteeds in nota :'( waarom zolang :(:(:( ik wil mijn nokia :D heb nu samsung en zonder offence ik wil terug naar nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
Kan iemand mij vertellen op wat voor manier de portraits op de telefoon worden opgeslagen en op wat voor manier ze op je computer komen als je je telefooninstellen ophaald oid. Het gaat dus om de afbeeldingen die gekoppeldzijn aan contacts in je telefoon.
Ik wil een vb progje gaan maken die de afbeeldingen van alle contactpersonen in de contactpersonen van outlook 2003 zet, maar ik krijg mijn 6230 pas over 10 dagen :'( dus ik wil wat voorwerk doen om meteen aan de slag te kunnen zodra hij binnen is. 8)

mzzl,

Arno

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de sitecom BT dongle.
Ben nu aan het experimenteren, verbinding maken lukt wel...
alleen Logomanager ziet em niet + PC suite wil nog geen BT doen.

en nog wat: ik kan niet op mn mem stick lijkt wel via Nokia Phone Browser :?

edit:
PC suite werkt

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder al jullie aanwijzingen mogen genieten op mijn vragen, nu toch weer even nodig! Heb de dBPowerAMP toch zelf aan de praat gekregen, dus ben nu iig in staat mn AAC-tjes te maken.

Probleem is nu alleen nog steeds het feit dat ik problemen heb met het connecten met mijn pc via mijn Trust BT-dongle, en als hij wel wil connecten kan ik geen grotere (dus AAC's) bestanden overzetten op mijn 32MB-kaartje.
Ongeveer op een kwart tot de helft loopt ie, maar daarna valt gsm uit en krijg ik op mijn scherm de melding dat er geen verbinding is. Ken nog iemand met exact hetzelfde probleem, maar mijn vriend heeft het bijv niet.

Ligt het hem aan de dongle, gsm of software? En kan ik evt beter gewoon een kabeltje halen ipv de dongle?
/me wordt beetje verdrietig dat ie het niet doet! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Heeft er iemand al msn of iets dergelijks geinstaleerd?
Zo ja.. waar heb je het proggie vandaan, want prog. uit sp lukt niet hier.

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd :(
ik ben bezig met logomanager, maar die reset de telefoon steeds? kan zo niet mn contacten terugzetten he :?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om mp3 bestanden via IR naar naar de 6230 te verzenden? Het lukt mij hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:05:
Is het mogelijk om mp3 bestanden via IR naar naar de 6230 te verzenden? Het lukt mij hier niet.
Ik zou bijna duh zeggen 8)7
Volgens mij heeft de 6230 geen IR?

Heeftie wel dus, logisch eigenlijk ook. Weet alleen niet waar ie zit

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:14:
[...]

Via IR lukt het mij alleen om naar het telefoongeheugen te zenden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:15:
[...]

Via IR lukt het mij alleen om naar het telefoongeheugen te zenden
Mij lukt het via bluetooth ook niet om die MMC kaart te vinden?
Geen idee waar ik em moet zien, beetje zelfde prob dus
(wel een mp3 er op gekregen, maar niet direct op MMC)
Iemand die simpel uit kan leggen hoe je via BT op je MMC kan komen? voor mp3s etc?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:04:
[...]

Al weer een tijdje terug dat dit gepost is, maar ik wou toch nog even vragen als je de trilfunctie aan hebt staan blijft de mp3 dan ook daadwerkelijk stil ?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik dus steeds vaker mijn music player en ik vind het raar dat ik deze niet in mijn favorieten kan zetten. In het te markeren lijstje staat ie niet bij! Ik kan hem ook niet onder de rechterfunctie toets zetten. Wel raar dat Radio er wel onder je favorieten kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Ik zie vaker de opmerking voorbij komen dat er gruwelijk veel info in deze 5 topics staat, maar dat het moeilijk is de informatie er uit te trekken, mede omdat de sp niet meer geupdate wordt. Dit is IMO eigen aan GoT. Een forum in de vorm van Expansys is threaded voor de 6230: veel makkelijker om nfo eruit te trekken. Misschien een idee om met een paar man ff een FAQ pagina te maken, met alle nfo onder elkaar? Hosting ruimte heb ik nog wel over. De search van GoT is niet goed genoeg om alle info eruit te trekken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:14:
[...]

tuurlijk heeft ie infra-rood! dit is een kan-alles-telefoon :P
De IR-port zit naast je speaker aan de rechterkant, dus onder het frontje van het camera bescherm ding.

Ik kreeg dit trouwens ook niet werkend met een andere nokia... bluetooth wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 14 mei 2004 @ 14:38:
[...]

tuurlijk heeft ie infra-rood! dit is een kan-alles-telefoon :P
De IR-port zit naast je speaker aan de rechterkant, dus onder het frontje van het camera bescherm ding.

Ik kreeg dit trouwens ook niet werkend met een andere nokia... bluetooth wel!
Vermoede wel al zoiets ja :)
Ben nu met BT aan het klooien via mn pc, blijf het toch vaag vinden dat ik mn MMC niet zie op mn pc. Moet wel kunnen lijkt me.

En logomanager werkt nog niet :(
Krijg ik eerst: verbonden
en 3 sec later niet verbonden

en in de tussentijd reset logomanager de telefoon :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:01:
gvd :(
ik ben bezig met logomanager, maar die reset de telefoon steeds? kan zo niet mn contacten terugzetten he :?

Iemand een idee?
welke logomanager gebruik jij want ik kan geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:42:
[...]

welke logomanager gebruik jij want ik kan geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund......
versie 1.3.1 :)
Ik wil mn telefoonnrs terugzetten :( Die heb ik via logomanager net zo mooi opgehaald van mn oude 6510, moet ik ze wel terug kunnen zetten natuurlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die via IR mp3 bestanden direct op zijn MMC heeft gekregen. Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de MMC via IR te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:46:
[...]

versie 1.3.1 :)
Ik wil mn telefoonnrs terugzetten :( Die heb ik via logomanager net zo mooi opgehaald van mn oude 6510, moet ik ze wel terug kunnen zetten natuurlijk :|
Ik was zo slim om te denken dat al mn oude nummers op mn oude sim stonden > oude telefoon verkocht > oude sim in 6230 gedaan > geen nummers om te kopieren... 8)7

wel onwijs handige functie, dat je alle nummers in een keer kan kopieren van sim naar tel, of andersom....

mn ma heeft n SE telefoon, die van de reklame (met die zwaartekracht die niet helemaal klopt) dus die had al n bluetooth voor de pc gekocht, die ze uiteindelijk 1 keer heeft gebruikt. Handig, ik legte mn telefoon neer, starte bluetooth op en herkende mn telefoon meteen! Dank u moeders _/-\o_

Vanavond ff kijken of ik spellen krijg geinstalleerd, heb er zo'n 150 in n zipfile op de pc.
Heeft iemand nog aanraders, van welke spellen ik zou moeten proberen? Laat het me weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:06:
Is er al iemand die via IR mp3 bestanden direct op zijn MMC heeft gekregen. Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de MMC via IR te vinden?
Ja, mij lukt het wel hoor! Je moet de mmc wel een naam geven! En voor de rest gebruik ik gewoon nokia pc suite 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heb vandaag deze aanbieding bij GSMstunter gespot. De N6230 zou hier dan 24 x 11.70 = 280,8 + 12.50 = € 293,30 kosten. Klopt dit een beetje en is dit een nette prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:14:
[...]

Ja, mij lukt het wel hoor! Je moet de mmc wel een naam geven! En voor de rest gebruik ik gewoon nokia pc suite 6.1.
8)7 had ik zelf ook wel moeten kunnen verzinnen :+

Ga ik zo effe proberen, BT doet het ineens niet meer... COM-poort is veranderd ofzo 8)7 vaag gedoe

edit: mmc werkt idd :+ en BT werkt weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:19:
[...]

Ga ik zo effe proberen, BT doet het ineens niet meer... COM-poort is veranderd ofzo 8)7 vaag gedoe

Dat is heel mooi. Veel plezier ermee. Het heeft dus geholpen door de mmc een naam te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:27:
[...]

Dat is heel mooi. Veel plezier ermee. Het heeft dus geholpen door de mmc een naam te geven?
Yep (Y)
Geweldig :) Thx :D

Ben nu alle nrs aan het opnieuw invoeren enzo :( vervelend werk maar het kan nu op de pc dus dat scheelt!

Straks kijken of sync nog wil werken, dan kan ik mn foon ook als PDA gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:42:
[...]

Yep (Y)
Geweldig :) Thx :D

Ben nu alle nrs aan het opnieuw invoeren enzo :( vervelend werk maar het kan nu op de pc dus dat scheelt!

Straks kijken of sync nog wil werken, dan kan ik mn foon ook als PDA gebruiken :D
Mijn 128 mb mmc kaartje die nog nageleverd moest worden is net binnen.. kben nog op school, maar straks maar is ff prutsen als ik thuis ben. Leuk spul :P! Ik mocht mijn 32b mb kaartje houden, omdat ze vergeten waren mijnm 128mb mee te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:19:
[...]

8)7 Waarom lezen mensen de startpost nou niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 13 mei 2004 @ 23:46:
heb vandaag mn 128 mb kaartje ontvangen die ik nog van sitel te goed had... gelijk even volgegooid met mp3, moet zeggen dat het geluid van de nokia oordoppies me nog erg goed bevalt, nadat ik die negatieve dingen erover gelezen heb...

maarja, ff wat anders: weet iemand of ik spellen op de telefoon kan zetten via bluetooth zonder pc suite oid? Als je ze op de mmc zet herkent ie ze niet.
Zat er bij jou wel dan standaard 32 mb mmc bij??? Die zat er bij mij namelijk niet meer bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Nog mensen met afgewezen abo's ?

Ik had ( zoals eerder vermeld) een abo aangevraagd van Tefort... keuren ze het af.
Stuur ik een brief MET loonstrookjes mag ik opeens wel een abo hebben.

En ik had EDR opgebeld ( die beslist of je kredietwaardig bent voor een abo) en daar zeiden ze dat het afkeuren meestal op postcode gebeurt, dus in welke buurt je woont.

En hopelijk kan ik vanaf volgende week ook MIJN ervaringen delen met GOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:00:
[...]

Zat er bij jou wel dan standaard 32 mb mmc bij??? Die zat er bij mij namelijk niet meer bij....
yep, die heb k dus nog reserve liggen hier... die hou ik maar, je kan er toch nx meer voor krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Mr_Happy schreef op 14 mei 2004 @ 09:30:
Ik zal er wel overheen gekeken hebben O-) , maar kun je ergens de pincode aanpassen van je toetsblokkering??
Toetsblokkeringscode=beveiligingscode. En die weet je vast wel te vinden (hint: gebruiksaanwijzing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 14 mei 2004 @ 16:00:
[...]

8)7 Waarom lezen mensen de startpost nou niet!?
Stom, want die had ik wel al gelezen. Alleen tijdje terug en meende me al te herinneren dat het er in stond idd :)
Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.
Van PC Suite Sync, zal toch niets te maken hebben met blanklogo toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:12:
offtopic:
Nog mensen met afgewezen abo's ?

Ik had ( zoals eerder vermeld) een abo aangevraagd van Tefort... keuren ze het af.
Stuur ik een brief MET loonstrookjes mag ik opeens wel een abo hebben.

En ik had EDR opgebeld ( die beslist of je kredietwaardig bent voor een abo) en daar zeiden ze dat het afkeuren meestal op postcode gebeurt, dus in welke buurt je woont.

En hopelijk kan ik vanaf volgende week ook MIJN ervaringen delen met GOT...
Ja, ze werken ook in het belang van de postbode die de rekening brengt, dan hoeft die niet om te lopen :P
nee onzin natuurlijk, dat postcode gedoe slaat helemaal nergens op
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.