Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Waaaaaaaaaaaaaanzinnig die telefoon!!!
Vandaag opgehaald bij het postkantoor.

Maar, iemand enig idee hoe ik 200 contactpersonen over kan zetten van de 6610 naar de 6230 ?!?!?

grmbl :D:D:D

Dan bedoel ik natuurlijk zonder kabel/IrDA of BT ;)

Woppops, volgens mij zit er IrDA op mijn laptop :D
Zou het dan toch nog makkelijk kunnen :D

[ Voor 30% gewijzigd door -MD- op 11-05-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ajb allemaal! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

MistaDevine schreef op 11 mei 2004 @ 20:43:
Waaaaaaaaaaaaaanzinnig die telefoon!!!
Vandaag opgehaald bij het postkantoor.

Maar, iemand enig idee hoe ik 200 contactpersonen over kan zetten van de 6610 naar de 6230 ?!?!?

grmbl :D:D:D

Dan bedoel ik natuurlijk zonder kabel/IrDA of BT ;)

Woppops, volgens mij zit er IrDA op mijn laptop :D
Zou het dan toch nog makkelijk kunnen :D
alle nummers kopiëren van je gsm-geheugen naar je simkaart en dan later in je nieuwe phone alles weer van sim naar geheugen zetten.. De namen blijven niet helemaal intact maar die moet je dan maar ff aanpassen, is minder werk dan alles opnieuw doen..

Zitten

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb hem sinds de 1ste dag dat hij uit was bij The Phone House i.c.m. T-mobile 150 2jr €0,- .. Kheb gelukkig fw 3.15. Tot nu toe ben ik geen grote bugs tegen gekomen behalve:

* Dat de music player soms fouten geeft.. Als ik een mp3 speel en hem op slot gooi en vervolgens wil stoppen dan geeft hij soms de foute laatst gespeelde mp3 af. Als ik vervolgens op pauze druk dan geeft hij "music player fout" aan. Hierna stopt de music player met spelen.

* Soms kan ik geen plaatjes verwijderen van de mmc of telefoon geheugen. Hij geeft dan aan "kan niet worden verwijderd"..
Oplossing: Tel aan/uit zetten..

Een onopgelost probleem nu:
Ik kan geen plaatjes via infrarood sturen naar bv een Samsung e700. Soms ook nie naar adnere nokia's :(

Iemand een idee waarom nie??

[ Voor 6% gewijzigd door crzyhiphopazn op 11-05-2004 21:29 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het wordt misschien irritant, maar ik ben benieuwd of iemand het al gelukt is om z'n eigen gemaakte videoclips (.3gp) om te zetten naar MPG of AVI? Ik heb het programma'tje 3gptoavi2, maar die geeft nl. een error }) .

Zal toch niet zo zijn dat NIEMAND z'n videoclips omzet :? ?

Op zich kan je met Quicktime .3gp afspelen, maar MPG/AVI vind ik meer common om te mailen etc.

GRAAG reactie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet wel dat de Nokia HS-3W headset van heeeele slechte kwaliteit is...
Je bedoeld de (standaard meegeleverde) HDS-3 neem ik aan? Ik heb bij Belcompany voor 29 euro namelijk de HS-3 gekocht en die bevalt me stukken beter want:

1. De draad aan de stekker zit aan de onderkant, dus flipt er niet makkelijk uit als je je 6230 in je broekzak doet;
2. De connectie met de 6230 is een stuk steviger;
3. Geluidskwaliteit is ietsje beter;
4. Door de geleiders aan de draad naar je oren blijven de dopjes veel beter in je oor zitten;
5. (kwestie van smaak) Hij is mooier, mensen denken dat ik een iPod in me zak heb, maar ik ben blij dat ik niet zo'n koelkast hoef mee te sjouwen!
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

ietsje beter?

Dan monteer ik liever een dure doppies-set op deze, zodat t geluid optimaal is. (net als in de tutorial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We benne nie allemoal zo handig :9 , en dan vergeet je de andere voordelen van de HS-3... Het gaat mij er btw meer om dat het volume wat omhoog zou mogen, maar dat kan je met geen enkel doppensetje regelen, alleen je MP3's wat harder opnemen volgens mij :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:42:
hoe kan het dat stereo niet goed werkt van de fm radio? krijg stereo maar af en toe t horen? iemand een oplossing? _/-\o_
Klinkt als:
1) je headset zit er niet helemaal lekker in
2) de zendersterkte is niet optimaal

Zoek maar uit wat je het lekkerst lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen maar kan je bij 2call.nl geen losse toestellen bestellen 8)7

Zie het nergens staan :X

Nu dus wel 8)7 |:( staat er ook zo lekker onduidelijk :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje..... Heb nog nergens het antwoord zien staan.

Is het ook mogelijk om de afbeelding die je toevoegt aan een bepaald persoon groter te krijgen?? Als ik nu word gebeld komt er zo'n heel lullig klein fotootje in de hoek te staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ontdek net een leuke SMS-functie :)

Als je op sterretje drukt krijg je alle 'bijzondere' tekens.. Goed, dat was al wel duidelijk, maar als je 2 keer op sterretje drukt, kan je direct smilies toevoegen! :) Echt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

R4NCOR schreef op 11 mei 2004 @ 22:46:
Ontdek net een leuke SMS-functie :)

Als je op sterretje drukt krijg je alle 'bijzondere' tekens.. Goed, dat was al wel duidelijk, maar als je 2 keer op sterretje drukt, kan je direct smilies toevoegen! :) Echt ideaal :)
maar dan wordt t dus n mms toch?.............. $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

AzN_cRzY schreef op 11 mei 2004 @ 21:25:
Een onopgelost probleem nu:
Ik kan geen plaatjes via infrarood sturen naar bv een Samsung e700. Soms ook nie naar adnere nokia's :(

Iemand een idee waarom nie??
Bij mij werkt infrarood ook nie lekker, tis maar 1xtje gelukt om afbeelding van andere Nokia (6600) te ontvangen.. Op mn laptop pakt ie um niet en met andere phones ook niet.
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:36:
Ik heb ff een vraagje..... Heb nog nergens het antwoord zien staan.

Is het ook mogelijk om de afbeelding die je toevoegt aan een bepaald persoon groter te krijgen?? Als ik nu word gebeld komt er zo'n heel lullig klein fotootje in de hoek te staan :(
Up to 100 pictures can be assigned to entries. When you have an incoming call coming up you will see the caller's number and its photo. The picture is slightly bigger than the one which gets displayed in the phone book's entry list. You will have to put some effort in order to recognize the caller via the picture provided. For now this function seems to be the weakest one for Nokia's phones, and the overall quality is the worst among the manufacturers. Let's just hope that this will be fixed in future .

bron > http://www.mobile-review.com/review/nokia-6230-2-en.shtml
macuz schreef op 11 mei 2004 @ 22:49:
[...]

maar dan wordt t dus n mms toch?.............. $$$
Neuh, hoezo? Tis gewoon handige manier om snel bij smilies te komen!

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

[...]

Neuh, hoezo? Tis gewoon handige manier om snel bij smilies te komen!
Kan je afbeeldingen in een sms voegen?! Da wist ik nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
macuz schreef op 11 mei 2004 @ 23:18:
[...]
Kan je afbeeldingen in een sms voegen?! Da wist ik nie!
Gewone smilies, dus - dubbele punt - haakje sluiten - en geen afbeeldingen. Anders wordt het een MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
* ManiacScum heeft vandaag zijn stoute schoenen aangetrokken en ook een Nokia 6230 bestelt

Ik wil weer een Nokia icm carkit (Carkit komt later overigens)

Uiteraard gratis icm 1 jarig abo.

Ik hoop dat mijn verwachtingen waar gemaakt kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

klein vraagje:

Ik geloof dat je de mp3 die je opslaat ook als ringtone (realtone) kan gebruiken, maar kan je dan ook het hele liedje doen? Ik wil namelijk de theme van friends gebruiken, en die is 50 seconden. Speelt hij dit allemaal af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
macuz schreef op 11 mei 2004 @ 23:54:
klein vraagje:

Ik geloof dat je de mp3 die je opslaat ook als ringtone (realtone) kan gebruiken, maar kan je dan ook het hele liedje doen? Ik wil namelijk de theme van friends gebruiken, en die is 50 seconden. Speelt hij dit allemaal af?
Zolang je niet opneemt blijft ie het mp3tje afspelen. Als je voicemail hebt, dan stopt ie natuurlijk op het moment dat ie doorgeschakeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

macuz schreef op 11 mei 2004 @ 23:54:
klein vraagje:

ik kon maar maximaal 30 seconden laten afspelen voordat tie dorschakelede naar de voice mail

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb gister firmware versie 3.15 erop laten zetten, tot nu toe gaat alles goed gelukkig, daarom wil ik ook ff weten wat voor problemen er allemaal zijn met 3.15

en dan nog iets ik kan al sinds de begin geen backup maken van me telefoon heb echt alles geprobeerd iemand enig idee

en me lader maakt een raar geluid als ie op de stop contact zit, heel vreemd heb al heel wat phones gehad maar voor de rest doet ie normaal laden enzo, iemand anders ook zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:
ok, ik heb gister firmware versie 3.15 erop laten zetten, tot nu toe gaat alles goed gelukkig, daarom wil ik ook ff weten wat voor problemen er allemaal zijn met 3.15

en dan nog iets ik kan al sinds de begin geen backup maken van me telefoon heb echt alles geprobeerd iemand enig idee

en me lader maakt een raar geluid als ie op de stop contact zit, heel vreemd heb al heel wat phones gehad maar voor de rest doet ie normaal laden enzo, iemand anders ook zoiets
Dat met die lader heb ik ook, dan maakt hij een soort hoog frequent piepend geluid! Zwaar irri!!
Heb ook nog de laaier van een 6610 (zelfde lader) en die heeft dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:54:
[...]

Dat met die lader heb ik ook, dan maakt hij een soort hoog frequent piepend geluid! Zwaar irri!!
Yep, hier nog 2. De lader van mij en mijn vriendin (beide een 6230) maken ook zo'n hoge piep. Hij doet dit echter alleen als de telefoon NIET aan de lader hangt.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencer_NL schreef op 12 mei 2004 @ 09:01:
[...]

Yep, hier nog 2. De lader van mij en mijn vriendin (beide een 6230) maken ook zo'n hoge piep. Hij doet dit echter alleen als de telefoon NIET aan de lader hangt.
ja klopt ja,maar dan vraag ik me af of dat wel normaal is, want als je bv. een lader van 6310i hebt is gewoon hetzelfde type (ACP12e) maar maakt helemaal geen geluid. vreemd geval zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32
btw wil je een blank logo hebben download dan dit
http://wap.mob453.com/oplogo/blank/blank.nol <-- en upload (ir, usb whatever) naar je phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evilman schreef op 12 mei 2004 @ 09:39:
btw wil je een blank logo hebben download dan dit
http://wap.mob453.com/oplogo/blank/blank.nol <-- en upload (ir, usb whatever) naar je phone :)
Dat werkt niet met upload...je moet er echt heen wappen....of je moet het met oxygen kunnen ofzo want als je die file blank.nol naar je phone stuurt en opslaat, kan je hem niet kiezen als operator logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 21:26:
Tsja, het wordt misschien irritant, maar ik ben benieuwd of iemand het al gelukt is om z'n eigen gemaakte videoclips (.3gp) om te zetten naar MPG of AVI? Ik heb het programma'tje 3gptoavi2, maar die geeft nl. een error }) .

Zal toch niet zo zijn dat NIEMAND z'n videoclips omzet :? ?

Op zich kan je met Quicktime .3gp afspelen, maar MPG/AVI vind ik meer common om te mailen etc.

GRAAG reactie! _/-\o_
ik heb al eens een filmpje omgezet ja, en 3x raden waarmee 3gptoavi ja :)

ik had ook foutmelding in het programma maar heb het opgelost.

als je het programma start heb je daar een knopje convert ofzo zitten, en nog een. als je 1 van die 2 knoppen drukt wordt het bestand wat je hebt ( 3gptoavi.exe ) uitgepakt en staan er ineens allemaal bestanden in je map erbij. waarbij ook een batchproces achtig bestand convert.exe.

nu start je een dosbox. je gooit je 3gp bestand in hetzelfde mapje. daarna run je convert.exe in de dosbox, en als je verder niets invult komt hij met mogelijkheden. dan kan je je 3gp naar avi omzetten ( let wel op, je bestand kan groot worden, 1 min werd bij mij 11mb :P, slaat nergens op maar tis raw avi )

zodra je dat allemaal gedaan hebt, is het weer een kwestie van die raw avi om te zetten naar een divx avi, of xvid of wat je zelf wilt. en nu werd mijn filmpje van 1 minuut 1,6mb geloof ik. wel btje groot maar hij doet het wel bij anderen :)

hoop dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:54:
[...]

Het probleem met de lader is mij iig nog niet opgevallen. heb em er altijd inzitten en kabeltje ligt op me bureau. tis ook zo dat ik als mijn pc uitstaat ik niets hoor. dat zou dan nog wel moeten, ben namelijk wel gevoelig voor piepjes en hoge toontjes. verder vond ik wel dat de adapter er "gammel" uitzag :) ik kreeg em ook al niet in het 1e stopcontact omdat het leek alsof de pinnen een btje naar binnen stonden. gewoon goed erin gedrukt en hij doet het wel gewoon, en zonder piepen :)

moet nog ff een x een soort zelfbouw bureaucit maken :D dat ik zeg maar me telefoon in een houder druk en dan direct aan mijn pc gekoppeld is via mijn usb ding, en dat hij opgeladen wordt... maar dat is weer niet handig.... of is deze batt anders? dat het niet uitmaakt als je em elke dag oplaad zonder dat hij leeg is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 11 mei 2004 @ 16:23:
[...]

ze hadden m wel op voorraad, de service is gewoon niet zo snel!
Wat lul jij nou??? Ze hadden hem helemaal niet op het voorraad.....heb hem zelfs een week eerder dan jou besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Copyman schreef op 11 mei 2004 @ 08:12:
Ik weet niet of dit probleem al eerder langs is gekomen, het is niet echt een groot probleem, maar het stoort me wel, ik heb het volgende:

Als ik de telefoon een poos uit laat, als ik hem 's nachts aan de lader heb bijvoorbeeld en ik zet hem de volgende ochtend weer aan, kan ik de tijd en datum weer opnieuw instellen. Dan praat ik dus over 8 uur tijd dat hij uit staat (23:30 - 07:30). Mijn telefoon heeft firmware versie 3.15 zoals je in mijn sig kan zien icm. een Vodafone Prepaid kaart.

Zijn er meer mensen met dit "probleem"?
Ik heb dit ook,... na de 2e keer had ik zoiets van "hmmmm dit had ik toch al 2 keer eerder gedaan?" 8)7
Steeds als ik mn telefoon heb opgeladen en m daarna aanzet moet ik datum en tijd opnieuw instellen,... zeer irritant.

Iemand inmiddels al een oplossing gevonden?

edit:
Ik heb v3.15 icm tmobile 150

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_DD op 12-05-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Now too a proud owner of a 256MB Apacer MMC.
Hij werkt gelijk perfect, alles klopt eraan. Nu even testen met er MP3 opzetten volgens de playlist methode in mapjes enzo.

Ik hoop dat ik snel de USB kabel binnen heb, want Bluetooth voor MP3 is me te traag ;).

Ik heb hem trouwens bij de Vobis gehaald (Nijmegen) daar was hij €60. Ik weet dat het €1 meer is dan bij MyCom, maar die hebben ze hier niet en om er nou helemaal voor naar Arnhem te reizen (heb wel OV) om de verzendkosten van €9 te ontwijken vond ik teveel moeite. Dus dan maar zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik weet niet of het al voorbij was gekomen:
Aanbieding:

1 Jaar orange 40 - nokia 6230 Gratis

Bij de nokia store op de lijnbaan.
Ik kwam erachter toen ik aan het kijken was voor de 7200 :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Ik heb al diverse malen geprobeerd te MMS-en met orange. Maar het lukt me steeds niet. Ik heb de MMS-instellingen op de orange site gedownload. De 6230 staat hier niet bij, maar ik heb het geprobeerd met de 6600 en de 6220. Als ik een MMS wil versturen krijg ik de melding: Multimedia instellingen controleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een nokia 6230 en het is mijn eerste telefoon met camera. Ik snap alleen 1 ding niet. Als je bijv. een video opneemt is de kwaliteit best goed als je op het scherm kijkt. Speel je het filmpje alleen weer terug dan is de kwaliteit veel slechter. Hoe kan dit :? Kun je dit voorkomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Laatst online: 17-11-2023
weppe schreef op 12 mei 2004 @ 13:43:
Ik heb al diverse malen geprobeerd te MMS-en met orange. Maar het lukt me steeds niet. Ik heb de MMS-instellingen op de orange site gedownload. De 6230 staat hier niet bij, maar ik heb het geprobeerd met de 6600 en de 6220. Als ik een MMS wil versturen krijg ik de melding: Multimedia instellingen controleren!
Of je leest het topic even door natuurlijk :)

Even uit mijn hoofd voor MMS moet je de poort van de primaire proxy op 5080 zetten ipv 8080.
edit: MMS settings (niet te verwarren met OrangeWorld settings)
homepage http://mms.orange.nl:8002
proxy's: inschakelen
prim prox: 010.250.255.183:5080
sec prox: ?
gegevensdrager: GPRS
instellingen drager
gprs toegangspunt: mms
verificatie: normaal.

de rest is leeg bij mij.

@orange.x: misschien handig om de volgende zaken ook in de startpost te zetten:
- settings voor Orange (meerdere malen voorbij gekomen) en wellicht andere operators
- geschikte carkits (bijv. CK-7W icm MBC-15S)

Verder heb ik net met Orange gebeld over het probleem dat de telefoon niet overgaat als je iemand belt (dus de beller hoort een lange stilte en dan ineens neemt er iemand op) en dat is een bug in de software waar nokia ondertussen mee bezig is. Ook fijn voor de startpost dus.

[ Voor 13% gewijzigd door MrEdge_ op 12-05-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:18
mijn gprs werkt eindelijk met vodafone

ik denk, bel eens naar de klantenservice....
blijkt mijn gprs niet geactiveerd, dat mens heeft hem dus voor me geactiveerd en zegt ze, bel naar 1333 voor de instellingen

ik bel 1333 dus niet de 6230 terwijl ze wel gevraagd heeft welk toestel ik heb...

denk dan probeer nog maar eens de instellingen van nokia

en het werkt eindelijk ..... HURRAY :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Homedisc schreef op 12 mei 2004 @ 13:00:
Ik weet niet of het al voorbij was gekomen:
Aanbieding:

1 Jaar orange 40 - nokia 6230 Gratis

Bij de nokia store op de lijnbaan.
Ik kwam erachter toen ik aan het kijken was voor de 7200 :)
Nokia Store Lijnbaan Rotterdam = Belcompany
Check www.telecomvergelijker.nl voor prijsvergelijkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, weet een van jullie of het mogelijk is om vanaf je 6230 te browsen in de mappen die op je bluetooth apparaten staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mp3tjes op mijn mmc gezet, maar hoe kan ik deze nu afspelen met de music player? De music player speelt alleen mp3's af die in de map muziekbestanden staan, maar deze map staat op het geheugen van de telefoon dus hier kan ik bijna geen mp3's op kwijt....:'( Wie oh Wie kan mij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 11 mei 2004 @ 19:31:
Oké mensen die dè oplossing om mp3-tjes die in verschillende mappen op je MMC zitten toch in de Music Player af te spelen! >:) Gelezen op de howardforums:

- je maakt per cd (ik zeg maar wat) een mapje op je MMC
- in de Audio Manager van PC Suite maak je per cd en mapje een playlist
- je zet iedere playlist (ook met de Audio Manager) in de bijbehorende map van de cd op je MMC (via BT of kabeltje of IR)
- en dan via Music Player > opties > lijst met opnames > opties > lijst opns wijz. kan je kiezen uit de verschillende playlists!

Schijnt te werken, nog niet geprobeerd! Maar ik hoop dat de omschrijving beetje duidelijk is... ;)
Het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je de lijst met opnames ff moet vernieuwen ofzo. Ik heb dit ook een aantal keren gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoeveel ruimte neemt een hoge kwaliteit foto op 640x480 in gebruik? rond de 100KB?
Aangezien ik zit te twijfelen om een extra kaartje er gelijk bij te nemen als ik voor de 6230 ga.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat GPRS met Vodafone is toch best duur :?

In ieder geval, net een mail van gsmhuis.nl:
"Vanwege de populairiteit van het toestel is het nog niet helemaal duidelijk wanneer er weer een zending komt. Normaal moet dit binnen 2 weken zijn."

Gvd, en er staat toch echt duidelijk op zijn site dat het 5 dagen levertijd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 12 mei 2004 @ 16:00:
Hoeveel ruimte neemt een hoge kwaliteit foto op 640x480 in gebruik? rond de 100KB?
Aangezien ik zit te twijfelen om een extra kaartje er gelijk bij te nemen als ik voor de 6230 ga.
Ik heb er geen die groter is dan 82k...Ligt bij mij allemaal tussen de 35 en 82K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Oké mensen die dè oplossing om mp3-tjes die in verschillende mappen op je MMC zitten toch in de Music Player af te spelen! Gelezen op de howardforums:

- je zet iedere playlist (ook met de Audio Manager) in de bijbehorende map van de cd op je MMC (via BT of kabeltje of IR)
- en dan via Music Player > opties > lijst met opnames > opties > lijst opns wijz. kan je kiezen uit de verschillende playlists!

Schijnt te werken, nog niet geprobeerd! Maar ik hoop dat de omschrijving beetje duidelijk is...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- het lukt mij niet.... Hoe kan ik in Audio Manager een playlist maken????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij voorbaat al mijn excuus dat ik het vraag, maar ik kan het nergens meer terugvinden.

Ik wil graag weten of de data-overdracht via zo een USB-kabel sneller gaat dan wanneer ik een Bluetooth-apparaat gebruik.
USB kan wel met 230Mb/s gaan, maar kan die telefoon dat ook??

Werkt dat in de praktijk ook op die snelheid?? Met andere woorden: schrijft die telefoon ook daadwerkelijk met zo een hoge snelheid naar die MMC??

Ik kan namelijk of voor € 30,- een Bluetooth halen, of voor € 40,- zo een USB-snoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:18:
Bij voorbaat al mijn excuus dat ik het vraag, maar ik kan het nergens meer terugvinden.

Ik wil graag weten of de data-overdracht via zo een USB-kabel sneller gaat dan wanneer ik een Bluetooth-apparaat gebruik.
USB kan wel met 230Mb/s gaan, maar kan die telefoon dat ook??

Werkt dat in de praktijk ook op die snelheid?? Met andere woorden: schrijft die telefoon ook daadwerkelijk met zo een hoge snelheid naar die MMC??

Ik kan namelijk of voor € 30,- een Bluetooth halen, of voor € 40,- zo een USB-snoer.
usb kabel kost 12,50, check startpost

en al haalt ie misschien geen 230Mbit/sec, BT haalt net 50KB per seconden, USB gaat toch zeker stukken sneller :)

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 12-05-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:03:
[...]

Ik heb er geen die groter is dan 82k...Ligt bij mij allemaal tussen de 35 en 82K
ik heb 1 nachtfoto van 97kb maar zie je geen reet op :) verder een foto van mijn vriendin gemaakt van 70kb maar das ook een nachtfoto. verder is de grootste normale 66kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang moet de telefoon de eerste keer in de lader? hij geeft na 2uurtjes dat ie vol is maar je moet hem langer erin laten maar hoe lang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:33:
Hoe lang moet de telefoon de eerste keer in de lader? hij geeft na 2uurtjes dat ie vol is maar je moet hem langer erin laten maar hoe lang??
Mijn vraag erachteraan: direct opladen bij ingebruikstelling of eerst leeg maken en dan 3x volledig opladen en ontladen?!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
THE_BASE schreef op 12 mei 2004 @ 16:40:
[...]

Mijn vraag erachteraan: direct opladen bij ingebruikstelling of eerst leeg maken en dan 3x volledig opladen en ontladen?!
volgens mij is deze batterij een wat andere dan de normale batterijen, en heeft deze ook een langere levensduur. ik denk dat het ook neit veel zal uitmaken of je em oplaad als ie half leeg is. maar dit vroeg ik stukkie terug ook al of adt uit maakt of niet, zo niet, dan ga ik ff een houder maken voor mijn telefoon zodat ie naast me pc altijd geconnect is met usb en dus ook in de oplader zit.

als iemand wat meer weet of uit kan zoeken ;) klote stage :)

zoiezo heb ik em nadat ik em kreeg gewoon af laten lopen, en toen weer opgeladen, en toen weer af laten lopen, en toen weer opgeladen etc. zo ging ik ook altijd met me andere telefoon om. kwam wel soms voor dat ie onder school uitviel of herrie ging maken dat de batterij op was, maarja :) dat heb je dan wel eens he

[ Voor 19% gewijzigd door orange.x op 12-05-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem uit de verpakking meteen aan de lader gegooit..
hoe lang moet ie er dan ongeveer in om mijn batterij het best te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff gsmhuis.nl met zn foutieve info op de site.. heb de bestelling geannuleerd en bij 2call.nl besteld. Die zeggen hem op voorraad te hebben :D

Dus over 2 dagen ongeveer heb ook ik dat geweldige ding in huis _O_

WOEI!
"Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden."

Krijg ik net alweer binnen, 2call.nl is echt supersnel :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:43
Heb 6230 ook. Met Vodafone 120.

Ik heb nu eindelijk mijn MMS en GPRS werkend (vodafone live).
Nu kreeg ik gisteren een MMS van iemand. Staat er: surf naar www.vodafone.nl/mms om je bericht te bekijken. Nu wil ik natuurlijk mijn MMS op mijn 6230 bekijken en niet op internet. Toen hoorde ik dat je eerst zelf een MMS moest versturen voordat je ze kunt ontvangen op je telefoon. Dat heb ik dus gedaan en daarna heb ik nog een MMS ontvangen. Helaas kon ik deze nog niet lezen op mijn telefoon maar weer werd ik doorverwezen naar de website.

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg??

Verder relaxte phone!
_/-\o_

offtopic:
*Moet snel even mijn usericon gaan aanpassen denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:13:

- het lukt mij niet.... Hoe kan ik in Audio Manager een playlist maken????
In het boven venster al die mp3's of acc's zetten die je in je playlist wil hebben, alles selecteren en dan rechtermuisklik. Staat dan nieuwe afspeellijst maken! Maar kan je ook in het menu er boven vinden.

Ik heb trouwens net een 256 mb MMC gekocht :P eentje van A-Data, want MyCom had ze niet op voorraad. Het het werkt! Jippie! :*) Volzetten maar!!
MrEdge_ schreef op 12 mei 2004 @ 14:35:
[...]

Of je leest het topic even door natuurlijk :)

Even uit mijn hoofd voor MMS moet je de poort van de primaire proxy op 5080 zetten ipv 8080.
edit: MMS settings (niet te verwarren met OrangeWorld settings)
homepage http://mms.orange.nl:8002
proxy's: inschakelen
prim prox: 010.250.255.183:5080
sec prox: ?
gegevensdrager: GPRS
instellingen drager
gprs toegangspunt: mms
verificatie: normaal.

de rest is leeg bij mij.
En om te testen of Orange MMS werkt nadat je de settings hebt gedaan, kan je het beste een MMS naar jezelf sturen. Want dan kost het je geen geld namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost dat live nou eigenlijk :? Zo onduidelijk allemaal :+
(Ben echt niet te lui om te zoeken, je moest eens weten hoeveel research er in gaat voordat ik iets koop :+)

edit: hmm de site is weer up, heb het al gevonden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Weet iemand waar je de drivers kunt downloaden die horen bij die imitatie usb data kanel van www.stuntpirjzen.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 12 mei 2004 @ 18:04:
Weet iemand waar je de drivers kunt downloaden die horen bij die imitatie usb data kanel van www.stuntpirjzen.nl ?
staat in de startpost :) achter de plaats waar je die kabel kan kopen..

waar kan ik de code vinden voor nokia multimedia converter??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bij de installer (van de nokia site zelf, zip.) zit als het goed is een readme (pdf'je) (heb zelf de installer e.d. al verwijdered dus kan geen details geven sorry), daar staat al vrij in het begin bij beschrijving van het installatie proces aangegeven hoe je een key kan krijgen.

Ik geloof dat je bij de installer je forum(nokia) nick en pass moet invoeren voor een key, maar weet dat niet met zekerheid te zeggen.

iig succes ermee :)

[ Voor 88% gewijzigd door nioz op 12-05-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de startpost lezen hoor je te doen voor je een vraag stelt vind ik, readme lezen? wie doet dat als ik vragen mag :?
maar me reactie had wat minder gekund (zie edit)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Ik heb nu ook een 6230
Heb alleen één probleem. Als ik mijn Bluetooth hebt aangehad, doet mijn trilfunctie het niet meer. Ik heb dit probleem al 3 keer gehad. Ik denk dat het de Bluetooth is, maar weet dat niet zeker.

Heeft iemand ook zo'n probleem gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:50:
[...]
Oké mensen die dè oplossing om mp3-tjes die in verschillende mappen op je MMC zitten toch in de Music Player af te spelen! Gelezen op de howardforums:

Schijnt te werken, nog niet geprobeerd! Maar ik hoop dat de omschrijving beetje duidelijk is...
Ok, playlist is gemaakt. Nu wil ik via de audio manager het bestand naar mijn 6230 zetten. Waar kan ik hem dan op mijn MMC zetten. Ik zie enkel de gallerij menutjes (totaal beschikbaar 6000 kb) als ik op nokia 6230 klik zie ik dat ik nog 26000 kb vrij heb. Ik kan hier niet de playlist naar toe kopieren (ook geen andere bestanden. Mijn vraag is dus hoe ik via de IR van mijn PC naar de MMC van de 6230 kan verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van het lettertype op je scherm te veranderen? Ik wil namelijk een zwarte background gebruiken maar dan heb je zo weinig aan die zwarte letters :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Hoera! Ik heb m hier... eindelijk. Krijg morgen ook gelijk de 128 mb mmc kaart binnen..

trouwens, ik heb die 32 mb kaart van nokia, maar ik krijg nu al bijna niet meer dat achterfrontje erop... 8)7 minpuntje

maar verder.... kickin! kreeg alleen infrarood niet aan de gang met een andere nokia (kweet niet precies welke, maar ook kleurenscherm, en IR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange World werkt inmiddels op mijn toestel (geen melding meer dat je alleen wap kan gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over NERO encoding,

Via de optie "Encode files" heb ik een 80tal mp3's omgezet. Ik had bij settings "CBR/Stereo 96Kb/s [LC-AAC] geselecteerd, in de veronderstelling dat de file-extentie ook .AAC zou worden. Nu werden dit helaas mp4 files welke niet door mn telefoon afgespeeld konden worden. Hij zag de bestanden als zijnde film bestanden.

Via dBpowerAMP uit de startpost krijg ik wel AAC files maar vaak valt het einde van een song weg, en vaak hangt ie in het proces met een foutmelding van WinXP tot gevolg.

Omdat NERO in de startpost vermeld staat ga ik ervanuit dat het hiermee goed moet werken, dus: Wàt doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dinsdag of woensdag krijg ik mijn Nokia 6230, twijfel nog of ik de Nokia 6230 Graphite of de Nokia 6230 White pak :+

Ik vraag me af of jullie tips hebben na de ingebruikstelling. Opladen doe ik als volgt: direct uit doos op de lader, niet aanzetten en dan gebruiken. Daarna 3x volledig opladen en ontladen en zoveel mogelijk volhouden. Hielp bij mijn SonyEricsson T630 ook :7

Dus, iemand leuke tips?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook wel leuk,

even er vanuit gaande dat je een 256 mb kaartje hebt.
avi naar 3gp wordt ong 14 keer verkleint,

dus zegmaar 250 mb maal 14 = 3,5 gig aan video op je gsm.... toch 5 volwaardige geripte films! :Y)

edit:
niet dat ik nou uitgebreid 5 films op me gemak ga zitten bekijken op me mobiel :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Als ik een verbinding wil maken naar mn 6230 met Oxygen Phonemanager of Float's Mobile Agent dan breekt mn 6230 steeds de verbinding af. Nokia PC Suite werkt wel normaal.

Ik gebruik Bluetooth (MSI stick met drivers uit de startpost)

Weet iemand een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vragen:
- al iemand andere 512 kaartjes gebruikt dan de TakeMS?
- levert het gebruik van een 512 kaartje nu wel of niet meer lastigheden op? (ben geen digibeet, maar ook geen superexpert)
- verschillen de verschillende kaartmerken nog in dikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:07:
Orange World werkt inmiddels op mijn toestel (geen melding meer dat je alleen wap kan gebruiken).
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:07
arene schreef op 10 mei 2004 @ 23:49:
Ik heb een vraagje. als ik een nieuwe SMS start via menu-tekstberichten etc., staat mijn vorige sms er nog. Die moet ik dan eerst wissen. Ik wil elke keer met een lege sms starten. Hoe doe ik dat?
Niemand een idee? Ik vind het namelijk heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 11-09 17:14
Hey ! heb net ontdekt dat ik de Orange World portal in kom dus het toestel wordt nu officieel ondersteund :) al zie ik het toestel nog niet op de Orange website staan bij telefoon instellen maar ik denk dat ze die niet zo snel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:13:
quote:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- het lukt mij niet.... Hoe kan ik in Audio Manager een playlist maken????
Ok kom er ook niet uit, netjes mapje aangemaakt op me MMC netjes een playlist gemaakt e.d., maar hij wil um niet pakken.... kan iemand het geheel miss wat duidelijker beschrijven!??!?! BVD!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:32:
[...]

Ok kom er ook niet uit, netjes mapje aangemaakt op me MMC netjes een playlist gemaakt e.d., maar hij wil um niet pakken.... kan iemand het geheel miss wat duidelijker beschrijven!??!?! BVD!!!
Ik denk (jaja) dat je hem naar de map Afspeellijst wil toevoegen, maar dat lukt idd niet. Je moet hem aan de bijbehorende map van bv. cd toevoegen. Ik denk dat het daarom niet lukt, maar anders weet ik het ook niet, bij lukt het nml wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
dcell schreef op 12 mei 2004 @ 23:53:
Hey ! heb net ontdekt dat ik de Orange World portal in kom dus het toestel wordt nu officieel ondersteund :) al zie ik het toestel nog niet op de Orange website staan bij telefoon instellen maar ik denk dat ze die niet zo snel updaten.
Iemand was je al voor:
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

arene schreef op 12 mei 2004 @ 23:49:
[...]

Je moet 'm inderdaad eerst wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op 10 mei 2004 @ 23:49:
Ik heb een vraagje. als ik een nieuwe SMS start via menu-tekstberichten etc., staat mijn vorige sms er nog. Die moet ik dan eerst wissen. Ik wil elke keer met een lege sms starten. Hoe doe ik dat?
zover ik weet kan je daar niks aan doen.
ik heb dit ook met m'n niks hier ter zake doende Nokia 5100.
tis elke keer idd weer een kwestie van vorige wissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 13 mei 2004 @ 00:53:
[...]

Ik denk (jaja) dat je hem naar de map Afspeellijst wil toevoegen, maar dat lukt idd niet. Je moet hem aan de bijbehorende map van bv. cd toevoegen. Ik denk dat het daarom niet lukt, maar anders weet ik het ook niet, bij lukt het nml wel :/
Bedankt voor de tip!, ik ga het vanmiddag ff proberen. Ik zag tevens op howardforums dat het te maken kan hebben (iemand had ook probleem met playlist) met mijn nokia suit versie (5.8). Men raad daar aan 6.1 te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
arene schreef op 12 mei 2004 @ 23:49:
[...]

bij mij is het smsveld altijd leeg als ik de sms verstuurd heb, volgens mij hoor :) ff testen!

toch niet :D ik zie dat me vorige sms er nog instaat, naja tgaat sneller dan met mijn vorige nokia 6510, moest 4 opties naar beneden, nu 1 :D

[ Voor 23% gewijzigd door orange.x op 13-05-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb deze USB Bluetooth Dongle gekocht bij Complaza: http://www.www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=9901

Het lukt mij echter niet om via Nokia PC Suite (versie 5.8) een bluetooth verbinding op te zetten met mijn GSM. Het lukt wel om bestanden over te zenden met de bijgeleverde software van de dongle.

Wie heeft deze USB Dongle ook en lukt het wel allemaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 09:36

Rico

Wie dit leest is gek....

Volgens mij is die USB Kabel driver uit de startpost voor de DKU5 kabel en niet voor de DKU2.
Heb de DKU2 driver even op mijn webspace gezet. Kan eventueel in de startpost dan of copieer hem naar een andere plek.

http://members.home.nl/rlinker/Nokia_DKU2_driver.exe

Installatie moet als volgt:

Geen Nokia PCSuite geinstalleerd hebben en kabel nog niet aansluiten.
Dan deze driver installeren.
Daarna kabel aansluiten en telefoon.
Dan zal hij diverse nieuwe hardware installeren.
Daarna PCSuite installeren.

Indien je PCSuite al geinstalleerd hebt staan moet je die verwijderen.
En dan installeren als je 6230 via de kabel herkent is. Anders ziet PCSuite je 6230 niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Rico op 13-05-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Jimster schreef op 13 mei 2004 @ 00:55:
[...]

Iemand was je al voor:

[...]
dit is alweer de 3de keer in 2 weken dat iemand mij voor was !! :(
excuses dat ik er overheen las ... ik wou namelijk gaan slapen en toen toch maar ff gprs aangezet en toen ik dat ontdekte wou ik het snel ff mededelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rico schreef op 13 mei 2004 @ 09:31:
Volgens mij is die USB Kabel driver uit de startpost voor de DKU5 kabel en niet voor de DKU2.
Heb de DKU2 driver even op mijn webspace gezet. Kan eventueel in de startpost dan of copieer hem naar een andere plek.

http://members.home.nl/rlinker/Nokia_DKU2_driver.exe

Installatie moet als volgt:

Geen Nokia PCSuite geinstalleerd hebben en kabel nog niet aansluiten.
Dan deze driver installeren.
Daarna kabel aansluiten en telefoon.
Dan zal hij diverse nieuwe hardware installeren.
Daarna PCSuite installeren.

Indien je PCSuite al geinstalleerd hebt staan moet je die verwijderen.
En dan installeren als je 6230 via de kabel herkent is. Anders ziet PCSuite je 6230 niet.
Ik heb de kabel pas geinstalleerd toen ik PC Suite al had geinstalleerd en het werkt!
Maar ik heb een andere vraag, werkt het ook onder Windows 98? Een vriend van mij heeft problemen met het installeren ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em nu een week (laten flashen naar 03.15) en moet zeggen dat hij erg vaak vastloop bij de bluetooth functie (bij browsen door menu terwijl connectie met de nokia suite 5.8) en de radio functie. Zijn er meer gevallen bekend dat de telefoon vaak vast loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op 11 mei 2004 @ 14:19:
Ik heb nou wat!

Kameraad van me heeft vandaag de 6230 gekocht bij de belcompany in Emmen en met wat voor aanbieding:

1 jarig Orange 30 abonnement en 0,- € bijbetalen :|

Ik heb hem nog geen 2 weken geleden gekocht @ 06plaza voor een 1 jarig Orange 40 abonnement en dan nog 112,50 € bijbetalen.. :'( |:( :(

Dit moet wel een fout van 1 of andere sukkel zijn die daar werkt anders ben ik dus erg genaaid, ik zal wel ff op onderzoek gaan >:) Los kost ie 480 € en 12*30= 360 €, t moet wel un fout zijn, wat jullie!?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat nokia de prijzen met 25% ging verlagen. Dus dan zou het wel kunnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 11:11:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat nokia de prijzen met 25% ging verlagen. Dus dan zou het wel kunnen, toch?
dit is puur een belcompany-actie en heeft volgens mij niks met de prijsverlaging te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké mensen die dè oplossing om mp3-tjes die in verschillende mappen op je MMC zitten toch in de Music Player af te spelen! >:) Gelezen op de howardforums:

Schijnt te werken, nog niet geprobeerd! Maar ik hoop dat de omschrijving beetje duidelijk is... ;)
Dit moet zeker in de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja eindelijk mijn vodafone gprs werkend.. enkele dagen geleden konden ze nog niets bij vodafone maar gisteren hadden ze eindelijk de instellingen en konden ze de gprs activeren.
Dus mijn raad naar de mensen die nog liggen te kloten met hun vodafone.. bel naar 1200 en dan wordt alles opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55

Neoz

Neoz & Hobbes

Even een vraagje:
Als ik zo`n namaakkabel koop en een originele bureaulader van Nokia kan ik dan de kabel met die bureaulader gebruiken of past dat niet ?

En kan ik met die namaakkabel gewoon alles doen met de Nokia PC suite ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik heb het tin-grey frontje inmiddels op de 6230 zitten, ff wennen maar het staat steeds beter! :)

Verder heb ik de dcv-14 lader nu ook op't werk staan, nog ff wachten op de dku-2 kabel en dan heb ik thuis én op mijn werk de dcv-14 + dku-2 combi staan!

--> 8-)

;)

[ Voor 6% gewijzigd door Nasty Nate op 13-05-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:32:
[...]

Moet het perse met IR BT of Cable? Want als ik het doe met mijn cardreader....zegt geen muziek bestanden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI _O_
Gisteren om 16 uur besteld, nu al in huis! :D Vet ding :7
En ngo Pearl White ook, woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:20:
[...]

Moet het perse met IR BT of Cable? Want als ik het doe met mijn cardreader....zegt geen muziek bestanden??
Nope, cardreader werkt niet! Want met IR, BT en kabel komen de afspeellijsten in een verborgen map in de telefoon en die kan je alleen zien met de Audio Manager van PC Suite en niet gewoon met een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 13 mei 2004 @ 14:26:
[...]

Nope, cardreader werkt niet! Want met IR, BT en kabel komen de afspeellijsten in een verborgen map in de telefoon en die kan je alleen zien met de Audio Manager van PC Suite en niet gewoon met een cardreader.
Hmmm duidelijk, verklaart waarom het niet werkte, wel jammer dat je dan niet alleen dat kleine M3U filetje kan BT-en, maar alle nummers moet uploaden, dat gaat een stuk langzamer dan mijn cardreader! Of heb ik het nou mis?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, heb dat ding net 5 min aan en hij loopt al vast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:49:
Heerlijk, heb dat ding net 5 min aan en hij loopt al vast :+
hahah, ja te snel he!! dat krijg je er van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:41:
[...]

Hmmm duidelijk, verklaart waarom het niet werkte, wel jammer dat je dan niet alleen dat kleine M3U filetje kan BT-en, maar alle nummers moet uploaden, dat gaat een stuk langzamer dan mijn cardreader! Of heb ik het nou mis?
O dan denk ik nu ook gevonden te hebben waarom het bij mij niet werkte... 8)7
Vanmiddag maar es testen.

Damn moet ik nog alles met BT gaan overgooien... en ik was net zo blij met me cardreadertjûh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 13 mei 2004 @ 14:51:
[...]

hahah, ja te snel he!! dat krijg je er van ;)
Hehe :p was in een menu dat ik toch nie ga gebruiken ;)

Maja, volgens mij zit er best veel op dit ding :D Ben nog wel effe bezig ;)

morgen USB BT dongletje halen :)

edit:

stel ik heb een plaatje van 100 bij 100 pixels, en ik doe die op mn foon. Past mn foon dat plaatje automatisch aan aan de grote van het scherm als ik dit bv instel als afbeelding voor iemand die me belt :?

Dat zou wel effe makkelijk zijn :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:41:
[...]

Hahahaha, zou wel erg makkelijk zijn als je 100 mp3tjes in een M3U playlist van 10kb kunt zetten...
Ff mn muziek database inkrimpen van 25GB naar 250kb 8)7 |:( :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.