Zo weer wat antwoorden gegeven van de niet lezende menskes.
Ik was dit weekend in Rijswijk, en heb daar ook schoenen gekocht maar dat terzijde

, en was in het winkelcentrum In de Boogaard. Anyways, eerst ff mamadagcadeau gekocht en toen dacht ik ook ineens, ohja, even kijken voor zo'n 256MB MMCtje. Dus ik naar de MediaMarkt, ik denk als ze ergens nog wel veel hebben is het daar. Ik naar binnen en kijk even rond, toen maar aan zo'n nitwit gevraagd waar ze de geheugenkaartjes hebben liggen, ja bij de fotografie, nou kon het niet vinden waar ze hingen, dus maar iemand anders vragen. Hij keek, en ze hadden alleen 64MB, maarja dat moet ik niet hebben, hij vraagt, is het zeker voor een telefoon? Ik zeg ja voor de Nokia 6230, aah loopt u even mee. Liepen we naar een flappert die daar stond en hij zo vragen van hebben we de MMC voor telefoons al binnen? Neej hadden ze niet, en hij zei ook van jaaaa, je mag eigenlijk helemaal geen MMCs erin doen van de normale merken alleen officiele Nokia MMCtjes. ik zo, nou dat valt denk ik wel mee want ken er zat die dat gewoon werkend hebben hoor. Jaaa neej want als je die erin doet dan kan je toetstel kapot gaan enzo

ja bla die bla die blaahaaat. Want ze waren dikker dan de originele Nokia MMC. Oke daar heeft hij denk ik wel gelijk in aangezien niemand meer zijn frontje eraf krijgt als die zijn MMC erin heeft
Maargoed, ze hadden ze dus niet, en zusje van mijn vriendin was moe, dus we gingen maar weer.
Ik heb nog niet getest hoelang hij erover doet om iets te copyen, maar Nasty Nate had 235MB in 25 minuten, dat is 240640 KB in 1500 seconden = 160KB per seconde... ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar tis ruimschoots meer dan de BT dongle, en de Irda. Ik zal nog wel testen, ik weet niet hoe snel je 256MB vol hebt op een Cardreader, misschien wel veel sneller misschien niet. ( lijkt me van wel, maar ik zal het zelf nog even testen

)
En nu hard aant werk want die verslagen moeten even afgemaakt worden