Orange.x waar had jij nou die USB kabel zo goedkoop besteld??
die van mij komt van www.telecomtelecom.nl maar er is nog zon pagina en daar is ie nog goedkoper ( 12,50 namelijk ) maar weet drommels die site niet meer!Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:21:
Orange.x waar had jij nou die USB kabel zo goedkoop besteld??
http://www.stuntprijzen.net/ die was het
http://l8shop.net/Product...On-Cover-CC-150D-4323.asp
Is het geen plaatje ? een blauwe ja

[ Voor 28% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 01:04 ]
Verwijderd
ik snap er niks van...
Ik heb gelezen dat er al mensen zijn die Vodafone Live aan het werken hebben.
Nu heb ik gezien bij "My vodafone" op de vodafonesite dat mijn GPRS geactiveerd is. Dus dat is al goed. Via de vodafone site zijn de instellingen voor de N6230 nog niet te dl. Bij Nokia.com wel. Als ik de instellingen laat opsturen en heb opgeslagen dan moet het goed zijn volgens mij. Maar... nu ga ik naar DIENSTEN > INSTELLINGEN > INSTELLINGEN VERBINDING > ACTIEVE DIENSTINSTELLINGEN > VODAFONE LIVE, die activeer ik... dat moet toch genoeg zijn...?(ben een beginneling met GPRS)
Als ik nu naar DIENSTEN ga en dan bijv. GA NAAR ADRES en dan bijv. die link van "blanklogo" dan krijg ik: GPRS-dienst niet beschikbaar, inbelverbinding mislukt!
Doe ik iets fout? Heb ik iets overgeslagen? Heb al wat posts doorgelezen, maar daar vind ik alleen dat "het werkt"...!! Nou....bij mij dus niet en Vodafone kan ik niet bellen want die zeggen dat ze het toestel nog niet ondersteunen...
Welke Vodafone-gebruiker kan mij hiermee helpen...? Misschien handmatig instellen of zo? En hoe werkt dat dan? Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet erg...
Nu heb ik gezien bij "My vodafone" op de vodafonesite dat mijn GPRS geactiveerd is. Dus dat is al goed. Via de vodafone site zijn de instellingen voor de N6230 nog niet te dl. Bij Nokia.com wel. Als ik de instellingen laat opsturen en heb opgeslagen dan moet het goed zijn volgens mij. Maar... nu ga ik naar DIENSTEN > INSTELLINGEN > INSTELLINGEN VERBINDING > ACTIEVE DIENSTINSTELLINGEN > VODAFONE LIVE, die activeer ik... dat moet toch genoeg zijn...?(ben een beginneling met GPRS)
Als ik nu naar DIENSTEN ga en dan bijv. GA NAAR ADRES en dan bijv. die link van "blanklogo" dan krijg ik: GPRS-dienst niet beschikbaar, inbelverbinding mislukt!
Doe ik iets fout? Heb ik iets overgeslagen? Heb al wat posts doorgelezen, maar daar vind ik alleen dat "het werkt"...!! Nou....bij mij dus niet en Vodafone kan ik niet bellen want die zeggen dat ze het toestel nog niet ondersteunen...
Welke Vodafone-gebruiker kan mij hiermee helpen...? Misschien handmatig instellen of zo? En hoe werkt dat dan? Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet erg...
klinkt aantrekkelijk. En wat voor snelheden haal je er nou mee?orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 00:29:
[...]
die van mij komt van www.telecomtelecom.nl maar er is nog zon pagina en daar is ie nog goedkoper ( 12,50 namelijk ) maar weet drommels die site niet meer!
http://www.stuntprijzen.net/ die was het
http://l8shop.net/Product...On-Cover-CC-150D-4323.asp
Is het geen plaatje ? een blauwe ja
[afbeelding]
Ik ben gisteravond even bezig geweest met filmpjes omzetten naar *.3gp en heb daar een heel leuk tooltje voor gevonden. pvAuthor. Je kan *mpg, *.avi, noem maar op, laden in het programma, settings naar eigen belang veranderen en met 1 druk op de knop het filmpje omzetten naar *.3gp. Misschien een idee om te vermelden in de SP? Voor de mensen die bereid zijn om voor een tooltje te betalen. Ik heb hem uiteraard ook legaal. 
Kleine screenshot:
https://shop.packetvideo.com/images/AuthorScreen.jpg
Blijk dat ie met een beveiligingswaarschuwing komt aanzetten voor hij dit plaatje laadt (https). Dan maar een linkje.
Kleine screenshot:
Blijk dat ie met een beveiligingswaarschuwing komt aanzetten voor hij dit plaatje laadt (https). Dan maar een linkje.
[ Voor 21% gewijzigd door Copyman op 07-05-2004 08:18 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Werken andere sites ook niet ?Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 01:07:
ik snap er niks van...
Heb je 3.14 of 3.15 ?
Hoewel het me ook vrij onwaarschijnlijk lijkt dat die instellingen verkeerd zijn aangezien je ze van de Nokia site hebt afgehaald kan je ze voor de zekerheid nog even nalopen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Naam set instellingen: Vodafone Live! Homepage: http://live.vodafone.com Proxy's: Inschakelen Primaire Proxy: 192.168.251.150:8799 Secundaire Proxy: :8080 Gegevensdrager: GPRS |
Wanneer wordt die startpost nou es aangepast met dat MMC kaart lijstje?
[ Voor 5% gewijzigd door RaZZle1 op 07-05-2004 08:52 ]
Kan je wel gewoon verbinding maken met je Homesite?Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 01:07:
ik snap er niks van...
Over die geheugenkaartjes in de SP ja eeuh, ik moet er volgens mij nog een aantal inzetten, maar ook geen bergen hoor
en over de snelheden, eeeuh ja ik heb neit psies gemeten maar ik had gisteren mijn mmc volgedaan met mp3tjes, 4 ( rond de 28mb ) en die waren ongeveer met 1 minuut op me mmc maar ik kan nog wel een x een goede test doen. misschien heeft nasty nate betere gegevens.
Hiervoor heb ik een oplossing gevonden. Voorheen gebruikte ik de Nokia PC Suite versie 5.8, en als ik dan naar de Phone Browser ging, kreeg ik geen connectie (ondanks dat ik met de andere programma's wel connectie kreeg).Mike Jarod schreef op 06 mei 2004 @ 23:26:
Hoe benader ik de MMC card via BluetoothIk heb nu ingesteld dat ie alle foto's op de MMC card op moet slaan, bij de "Galerij" klopt dat dan ook allemaal, maar bij de OBEX file transfer krijg ik de MMC card niet te zien (Galerij wel). De MMC Card heeft wel een naam, mocht dat er iets mee te maken hebben. In de Nokia PC Suite (v5) zie ik al helemaal geen programmaatje om files uit te lezen.
Met versie 6.1 krijg wel connectie, en zie ik Galerij en Contacts. Via de Galerij kan ik de MMC card benaderen en zodoende naar m'n PC kopieren.
Verwijderd
Heb versie 3.15RaZZle1 schreef op 07 mei 2004 @ 08:45:
[...]
Werken andere sites ook niet ?
Heb je 3.14 of 3.15 ?
Hoewel het me ook vrij onwaarschijnlijk lijkt dat die instellingen verkeerd zijn aangezien je ze van de Nokia site hebt afgehaald kan je ze voor de zekerheid nog even nalopen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Naam set instellingen: Vodafone Live! Homepage: http://live.vodafone.com Proxy's: Inschakelen Primaire Proxy: 192.168.251.150:8799 Secundaire Proxy: :8080 Gegevensdrager: GPRS
Wanneer wordt die startpost nou es aangepast met dat MMC kaart lijstje?
Ik heb precies dezelfde instellingen... (orange.x ->) en ik kan ook niet op de homepage komen. Ik krijg altijd de melding: GPRS verbinding niet beschikbaar.
Of zou mijn GPRS kapot zijn... heb ik al meer mensen over gehoord geloof ik...
Ik denk dat het wordt wachten op de instellingen via Vodafone... Kan ik eindelijk die klantenservice bellen zonder te horen te krijgen dat ze het toestel niet ondersteunen.
Ik heb hier al ergens gelezen dat ze het toestel goedgekeurd hebben dus dat kan volgens mij niet lang meer duren...!! Hoop ik...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 10:00 ]
Verwijderd
Aangezien niemand heeft gereageerd op m'n vorige post zal ik het nog eens opnieuw vragen maar ik zal het iets anders omschrijven wellicht dat het probleem dan wel herkenbaar is.
MP3 beltonen kunnen niet stil worden afgespeeld. Als je in je profiel stil aanzet en je kiest voor een mp3 als beltoon dan speelt hij deze toch gewoon af.
Nu weet ik dat jullie denken dan pak je toch geen mp3 beltoon voor dat profiel, maar als je nu een aantal groepen hebt en waar het toch wel leuk is waar ze verschillende mp3 beltonen hebben kan dit dus niet. Want aangezien het stil profiel ze niet onderdrukt heb je er niets aan.
Niemand anders hier geen problemen mee? Kan me niet voorstellen dat hier mensen de groepen functie niet gebruiken.
p.s.:
Dit is volgens mij al eens eerder voorbij gekomen maar aangezien ik toch bezig ben kan ik het beter meteen even vragen. Bij mij blijft het sms envelopje in beeld staan als ik een sms heb ontvangen en al heb gelezen. Als ik de telefoon uit en aanzet is het weg, T-Mobile sw versie 3.15
Hoop dat iemand kan helpen,
Greetz Akwa
MP3 beltonen kunnen niet stil worden afgespeeld. Als je in je profiel stil aanzet en je kiest voor een mp3 als beltoon dan speelt hij deze toch gewoon af.
Nu weet ik dat jullie denken dan pak je toch geen mp3 beltoon voor dat profiel, maar als je nu een aantal groepen hebt en waar het toch wel leuk is waar ze verschillende mp3 beltonen hebben kan dit dus niet. Want aangezien het stil profiel ze niet onderdrukt heb je er niets aan.
Niemand anders hier geen problemen mee? Kan me niet voorstellen dat hier mensen de groepen functie niet gebruiken.
p.s.:
Dit is volgens mij al eens eerder voorbij gekomen maar aangezien ik toch bezig ben kan ik het beter meteen even vragen. Bij mij blijft het sms envelopje in beeld staan als ik een sms heb ontvangen en al heb gelezen. Als ik de telefoon uit en aanzet is het weg, T-Mobile sw versie 3.15
Hoop dat iemand kan helpen,
Greetz Akwa
Dat met die smsjes heb ik niet, ( ook tmobile en 3.15 )
verder zal ik even kijken hoe en wat er bij mij gebeurt als ik een mp3 als beltoon instel en dan stil doe, en kijken of ie afgaat of neit momentje
ik gebruik dan wel geen groepen ( misschien is dat het ) maar als ik een mp3 als beltoon instel en ik bel mijzelf als ik profiel stil heb doet ie nix
oke
maar geen id wat je er aan kan doen, ik heb die mp3 op me mmc staan, maar zal je zelf ook wel hebben neem ik aan.
[ Voor 54% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 11:10 ]
Verwijderd
Ik heb op 28 april de 6230 besteld bij sitel.nl, maar ben nog steeds aan het wachten op de postbode. En ik vroeg me dus even af of ik de enigste ben?? Of dat er meer mensen rond die datum de 6230 bij sitel.nl besteld hebben en ook nog niets gehoord hebben......
Ik neem aan dat je 28 maart bedoeld.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:06:
Ik heb op 28 mei de 6230 besteld bij sitel.nl, maar ben nog steeds aan het wachten op de postbode. En ik vroeg me dus even af of ik de enigste ben?? Of dat er meer mensen rond die datum de 6230 bij sitel.nl besteld hebben en ook nog niets gehoord hebben......
of april?
[ Voor 3% gewijzigd door Copyman op 07-05-2004 11:09 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
volgens mij postte iemand tijdje trug dat ze geen voorraad meer hadden en daar op moesten wachten ( weet het dus niet zeker, maar zoies heb ik gelezen ) en ik denk dat je april bedoeldVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:06:
Ik heb op 28 mei de 6230 besteld bij sitel.nl, maar ben nog steeds aan het wachten op de postbode. En ik vroeg me dus even af of ik de enigste ben?? Of dat er meer mensen rond die datum de 6230 bij sitel.nl besteld hebben en ook nog niets gehoord hebben......
shit, copyman was eerder
maar heb je al gebeld? neej zeker
[ Voor 7% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 11:11 ]
Verwijderd
Hahaha, 28 april bedoelde ik ja...orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 11:09:
[...]
volgens mij postte iemand tijdje trug dat ze geen voorraad meer hadden en daar op moesten wachten ( weet het dus niet zeker, maar zoies heb ik gelezen ) en ik denk dat je april bedoeldwant het is nog geen 28 mei
anders hebben ze je telefoon wel HEEL rap opgestuurd!
shit, copyman was eerder
maar heb je al gebeld? neej zeker
En heb al een paar keer gebeld, maar is constant in gesprek....
Verwijderd
Dat heb ik zeker weer, ik neem aan dat je dus gewoon in je profiel als oproepsignaal stil hebt staan he? Als ik dat dus doe dan speelt ie geen ringtonesorange.x schreef op 07 mei 2004 @ 11:01:
[...]
Dat met die smsjes heb ik niet, ( ook tmobile en 3.15 )
verder zal ik even kijken hoe en wat er bij mij gebeurt als ik een mp3 als beltoon instel en dan stil doe, en kijken of ie afgaat of neit momentje
ik gebruik dan wel geen groepen ( misschien is dat het ) maar als ik een mp3 als beltoon instel en ik bel mijzelf als ik profiel stil heb doet ie nixtrilt niet, maakt geen geluid... dus, ik zal ff groep aanmaken dan
okeik heb mijn werknummer ff onder collega's gegooid, en toen de mp3 als beltoon ingesteld, profiel op stil, ik bellen en ik hoor nix hoor
dus het zal wel aan je telefoon liggen ofzo
haha, ja sorry
![]()
maar geen id wat je er aan kan doen, ik heb die mp3 op me mmc staan, maar zal je zelf ook wel hebben neem ik aan.
met geluid af maar de mp3's wel. Als ik zeg dat ie moet 1 keer moet piepen dan speelt ie de mp3 niet af maar piept ie gewoon. Heel raar
neej, ik neem het profiel stil ( op je uitknop drukken, 1x, en dan profiel stil kiezen! )Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:21:
[...]
Dat heb ik zeker weer, ik neem aan dat je dus gewoon in je profiel als oproepsignaal stil hebt staan he? Als ik dat dus doe dan speelt ie geen ringtones
met geluid af maar de mp3's wel. Als ik zeg dat ie moet 1 keer moet piepen dan speelt ie de mp3 niet af maar piept ie gewoon. Heel raar
idd als ik gewoon beltoon op stil zet speelt hij em af. maar tis denk ik makkelijker als je niet gebeld wilt worden of dat ie iig geen geluid maakt, je gewoon je profiel ff tijdelijk op stil zet
volgens mij ben ik er uit
voila, opgelost, toch?
[ Voor 46% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 11:48 ]
Verwijderd
Ik volg je niet helemaal, maar ik heb het idee dat je iets anders bedoelt dan ikorange.x schreef op 07 mei 2004 @ 11:40:
[...]
neej, ik neem het profiel stil ( op je uitknop drukken, 1x, en dan profiel stil kiezen! )
idd als ik gewoon beltoon op stil zet speelt hij em af. maar tis denk ik makkelijker als je niet gebeld wilt worden of dat ie iig geen geluid maakt, je gewoon je profiel ff tijdelijk op stil zetmet de 6100 schijn je zelfs in te kunnen stellen dat ie dan na 13.00 ofzo weer op profiel normaal moet zeg maar
es zien of deze dat ook kan, of zelfs een periode op kan geven, elke dag van 8:00 tot 17:00 op stil en de rest op normaal. dit kan, je kan dus een verval datum geven. maar niet een periode.
volgens mij ben ik er uitzet eens je trilsignaal uit. in je normale profiel dus en dan op stil terwijl je dus die belgroep een mp3 als beltoon gegeven hebt
voila, opgelost, toch?
Ik wil gewoon 2 profielen:
Normaal:
Hier staan gewoon alle geluiden + trilfunctie aan en er zijn een aantal groepen die allemaal een andere beltoon hebben (mp3) en oproepen die niet onder een groep vallen die hebben een andere beltoon (mp3)
Stil:
Hier zijn alle geluiden stil en trilfunctie aan
Dit werkt dus niet aangezien profiel stil niet opheft dat de mp3's stil moeten worden afgespeeld. Dit kan dus aan mijn telefoon liggen, maar ik hoop het niet
Ik wil eigenlijk eens proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten en kijken of dat resultaat heeft. Ik zit alleen nu op mijn werk en ik kan dus geen backup maken dus dat moet ik vanavond even doen.
Wat betreft die tijdelijke profielen dit kan met deze telefoon ook. In het menu van de profielen staat ook tijdelijk daar kun je dit dus ook instellen
Verwijderd
enigeVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:06:
Ik heb op 28 april de 6230 besteld bij sitel.nl, maar ben nog steeds aan het wachten op de postbode. En ik vroeg me dus even af of ik de enigste ben?? Of dat er meer mensen rond die datum de 6230 bij sitel.nl besteld hebben en ook nog niets gehoord hebben......
volgens mij snap je mij niet
[ Voor 16% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 12:17 ]
Verwijderd
beste Eyeopener,
het bedrijf GSM TV is sinds 2 weken gestart, en is gevestigt te warmenhuizen,
registratie kamervan koophandel alkmaar.
ik werk bij dit bedrijf, dit bedrijf is zeker te vertrouwen,
als u het nog niet vertrouwt kijk dan op www.vergelijk.nl voor meer informatie
kunt u ons e-mailen info@gsm.tv of my persoonlijk Tim@gsm.tv
Uw broer(tje) kan deze telefoon gewoon aannemen,
de reden waarom de verpakking is ingepakt in plastic is heel simpel,
wij versturen via tpg post en zo weten ze niet wat er in het pakket zit,
dit is uit pure veiligheid zodat het pakje volledig aankomt bij de klant.
Met Vriendelijke Groet,
Tim Bronsgeest
GSM TV
www.gsm.tv
Met Vriendelijke Groet,
Tim Bronsgeest
GSM TV
www.gsm.tv
zijn er eigenlijk meer mensen die een 512 meg mmc kaart aan de praat hebben gekregen? ik ben niet van plan om een 256 mb te kopen om er vervolgens achter te komen dat 512 mb eigenlijk ook wel werkt. en wie vind het maximum volume soms ook zo zacht als je mp3'tjes aan het luisteren bent? niet dat ik hem altijd heel hard heb maar als ik een cd'tje rip en omzet naar mp3 gooi ik eerst een compressor/limiter overheen zodat ik tenminste nog iets hoor. niet dat ik doof ben ofzo trouwens 
edit:
de achterklep er afhalen is niet zo moeilijk (gewoon doordrukken) maar de voorkant krijg ik er echt niet af. het lukt denk ik wel maar waarschijnlijk in 2 delen dan...
edit:
de achterklep er afhalen is niet zo moeilijk (gewoon doordrukken) maar de voorkant krijg ik er echt niet af. het lukt denk ik wel maar waarschijnlijk in 2 delen dan...
[ Voor 17% gewijzigd door Sharky op 07-05-2004 13:04 ]
This too shall pass
Verwijderd
Heb ik net een 6230 gekocht.... moet ik dit hele forum doorlezen. Tegen de tijd dat ik klaar ben is mijn telefoon versleten!! 
Goed weer een nieuwe hobby erbij
je kan ook gewoon de startpost lezenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:03:
Heb ik net een 6230 gekocht.... moet ik dit hele forum doorlezen. Tegen de tijd dat ik klaar ben is mijn telefoon versleten!!
@ sharky: ja nasty nate heeft een 512mb werkend bij www.extremememory.de vandaan. geen id hoe je daar ken kopen.
juist, zo kan de klant dus ook neit zien wat erin zitVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:48:
beste Eyeopener,
Met Vriendelijke Groet,
Tim Bronsgeest
GSM TV
www.gsm.tv
kijk als je nou een complete Pc besteld, geassembleerd en wel, dan kan ik me er nog wat bij voorstellen, krijg je een doos met stenen ofzo weet je wel
[ Voor 77% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 13:09 ]
Verwijderd
[quote]orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 12:16:
[...]
stel in je profiel STIL in, dat het trilsignaal uit meot staan, dan laat hij geen mp3 horen als je bebeld wordt door een groep met als beltoon een mp3 
[quote]
Ja maar ik wil ik wel over de trilfunctie beschikken natuurlijk anders heb ik nooit in de gaten dat iemand me belt als deze in m'n broekzak zit. Met de normale beltonen kan dit wel dus het moet niet onmogelijk zijn
[...]
[quote]
Ja maar ik wil ik wel over de trilfunctie beschikken natuurlijk anders heb ik nooit in de gaten dat iemand me belt als deze in m'n broekzak zit. Met de normale beltonen kan dit wel dus het moet niet onmogelijk zijn
ik snap het wel, maar kweet niet of dat dus mogelijk is danVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:12:
Verwijderd
Iemand met syncen met outlook (PC Suite 5.8 & sw versie 3.15)ook tegen het probleem aangelopen dat hij wel de items over zet naar de 6230 maar niet de omschrijving ervan?
Beetje lastig als de telefoon gaat piepen dat je een afspraak hebt maar er staat niet waarmee..
Beetje lastig als de telefoon gaat piepen dat je een afspraak hebt maar er staat niet waarmee..
Verwijderd
Ja ik wil het best gaan uitzoeken, maar als het niet mogelijk is dan kan het niet he.orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 13:29:
[...]
ik snap het wel, maar kweet niet of dat dus mogelijk is danmoet je denk ik maar even uitzoeken
Maar omdat ik had opgemaakt uit je 1e reactie werkte het bij jou dus wel en dat zou dan dus duiden op een mankement op mijn telefoon dus ff om het kort te sluiten kan jij wel of niet de telefoon op stil zetten en vervolgens een mp3 stil laten afspelen?
ik krijg de mp3 alleen stil als trillen uit staatVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:34:
[...]
Ja ik wil het best gaan uitzoeken, maar als het niet mogelijk is dan kan het niet he.
Maar omdat ik had opgemaakt uit je 1e reactie werkte het bij jou dus wel en dat zou dan dus duiden op een mankement op mijn telefoon dus ff om het kort te sluiten kan jij wel of niet de telefoon op stil zetten en vervolgens een mp3 stil laten afspelen?
staat trillen aan, dan maakt ie dus herrie
je probleem is dus zo, en dat is dus geen mankement
Hmm, dat zou wel erg jammer zijn, als dat niet lukt met trillen aan
Want tis idd toch wel fijn om je telefoon af en toe op trillen only te hebben staan
Verwijderd
Zou inderdaad wel jammer zijn, enigste oplossing die ik zo snel kan aandragen is hem gewoon zetten op 1 maal piepen, dit hoor je toch bijna niet maar zorgt er wel voor dat je telefoon de mp3 niet afspeelt. Misschien zit het ooit in een software update ofzo
Verwijderd
Ik weet dat ik het ergens al een keer gelezen heb, maar ik kan het nergens meer vinden (niet zo gek tussen meer dan 4000 posts..).
Ik had namelijk ergens gelezen dat er een usb data kabel voor de 6230 werd genoemd voor zo'n 19 euro.. Ik kan het zelf echter nergens meer vinden.. HELP.. Ik wil er namelijk een bestellen..
Wilde eerst een MMC reader/writer kopen voor paar euri maar het schiet volgens mij echt niet op om die MMC er continue uit te halen.. En erg veel sneller gaat het volgens mij ook niet dan een datakabel.. (Heeft iemand hier toevallig wat getallen van wat het in snelheid scheelt? In de 1e review staat dat datakabel 2x langzamer gaat dan MMC reader/writer.. Klopt dit?? Heeft iemand dit gecheckt?)
Alvast bedankt!

Ik had namelijk ergens gelezen dat er een usb data kabel voor de 6230 werd genoemd voor zo'n 19 euro.. Ik kan het zelf echter nergens meer vinden.. HELP.. Ik wil er namelijk een bestellen..
Wilde eerst een MMC reader/writer kopen voor paar euri maar het schiet volgens mij echt niet op om die MMC er continue uit te halen.. En erg veel sneller gaat het volgens mij ook niet dan een datakabel.. (Heeft iemand hier toevallig wat getallen van wat het in snelheid scheelt? In de 1e review staat dat datakabel 2x langzamer gaat dan MMC reader/writer.. Klopt dit?? Heeft iemand dit gecheckt?)
Alvast bedankt!
Ik dacht dat orange.x zo'n kabel had en dus kan vertellen over de snelheid ervan. De kabel kun je oa. bestellen bij www.stuntprijzen.net (kost €12,50 daar).Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:55:
Ik weet dat ik het ergens al een keer gelezen heb, maar ik kan het nergens meer vinden (niet zo gek tussen meer dan 4000 posts..).![]()
Alvast bedankt!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
indeedo, staat bovenaan deze pagina ( 50 posts per pagina dus )FlipFluitketel schreef op 07 mei 2004 @ 14:05:
[...]
Ik dacht dat orange.x zo'n kabel had en dus kan vertellen over de snelheid ervan. De kabel kun je oa. bestellen bij www.stuntprijzen.net (kost €12,50 daar).
mijnes komt van telecomtelecom.nl ( is ie nu duurder, was namelijk actie ) maar bij www.stuntprijzen.net staat hij er voor 12,50 al staat er:
nu weet ik dus neit of het dus een losse kabel is zoals de mijn of dat je die dku2 moet hebben ( zou nergens op slaan natuurlijk, want dan heeft dat ding geen zin- Datakabel Nokia 3300/6230/6650 DKU-2 compatible
Volledig compatible met de originele DKU2 kabel van Nokia.
Prijs: € 12.50
Verwijderd
Ik lees al fanatiek mee sind het begin en ik moet zegen dat ik veel nuttige tips heb gelezen. Voor alle mensen met bluetooth, probeer voor de nokia pc suite te pairen vanaf je telefoon en niet vanaf je computer, dat hielp bij het beste!
Verder lees ik steeds meer over datakabels. Aangezien ik deze telefoon veel voor mijn werk gebruik en ik nogal eens wat data rondsjouw. Lijkt het mij zo handig als zo'n datakabel je telefoon zou veranderen in een cardreader. Of dat dit kan weet ik dus niet, of dat het misschien mogelijk zou zijn via een midlet vraag ik me af. Misschien een programmeur die hier antwoord op kan geven? Dan plug ik dus mijn telfoon met kabel overal in als een soort USB stick, dat ik dan mijn telefoon geheugen niet kan zien boeit me niet! Iemand?
Verder lees ik steeds meer over datakabels. Aangezien ik deze telefoon veel voor mijn werk gebruik en ik nogal eens wat data rondsjouw. Lijkt het mij zo handig als zo'n datakabel je telefoon zou veranderen in een cardreader. Of dat dit kan weet ik dus niet, of dat het misschien mogelijk zou zijn via een midlet vraag ik me af. Misschien een programmeur die hier antwoord op kan geven? Dan plug ik dus mijn telfoon met kabel overal in als een soort USB stick, dat ik dan mijn telefoon geheugen niet kan zien boeit me niet! Iemand?
Sindskort ben ik ook gezegend met een mooie 6230 waar ik meteen een probleem mee heb. Tijdens het overzetten van een mp3 viel de bluetoothverbinding weg. Als ik in nu de gallerij kijk zie ik dat de map muziekbestanden bijna 1Mb groot is. Open ik de map dan zit er helemaal niks in. Als ik op opties druk en daar de gegevens bekijk, dan zegt hij dat de map 0 kb groot is. Dat is geen ramp maar als ik nu iets naar de tel wil sturen, dan zegt hij dat hij het geheugen vol zit. Het gaat trouwens om een MyCom bluetooth adapter die verder zonder problemen met mijn 6600 werkte.
Weet iemand hoe ik dit weer goed kan krijgen? Misschien is er een manier waarop je de tel kan "formatteren" zoals dat ook bij de 6600 kan.
Weet iemand hoe ik dit weer goed kan krijgen? Misschien is er een manier waarop je de tel kan "formatteren" zoals dat ook bij de 6600 kan.
nou kijk, in principe kan dit allemaal wel gaan lukken denk ik. maar dan moet je ook alle drivers bij je hebben, en dan denk ik dat het wel moet lukkenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:27:
Ik lees al fanatiek mee sind het begin en ik moet zegen dat ik veel nuttige tips heb gelezen. Voor alle mensen met bluetooth, probeer voor de nokia pc suite te pairen vanaf je telefoon en niet vanaf je computer, dat hielp bij het beste!
overigens is dit prima thuis te testen op een 2e pc. gewoon kabel erin, telefoon eraan, kijken hoever je komt zonder drivers en nokia pc suite. zonodig dus de drivers installeren voor je telefoon en de kabel, en dan kijken of je erbij kan!
kan iemand mij nog eens uitleggen waarom BT zon makkelijk iets is ? ik hoor alleen maar problemen joh
* orange.x is heel erg blij met zijn dku-2 imitatie datakabel
[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 07-05-2004 14:57 ]
Het kan wel met pc suite, maar de dku2 kabel kan niet op m'n 6510.s3mt3x schreef op 06 mei 2004 @ 22:01:
@ Nasty Nate: hier zeggen ze anders
[...]
Heb je geen kabel voor de 6510 dan? Of irda?
Ik heb ook geen irda op mijn pc zitten.
Maar het probleem is al opgelost.
Het merk van mijn mmc is btw 'extrememory' en niet 'extremememory'.. geldt ook voor de url.
Alweer een tijdje terug, maar tochBart schreef op 06 mei 2004 @ 18:52:
Iemand met een Hi abbo? Is er een nummer waar je kan checken hoeveel belminuten je nog over hebt deze maand? Of moet je dat zelf bijhouden met de teller in de telefoon?
En dan weer de vraag over het WAPpen. Ik kan de instellingen voor KPN en 6230 niet vinden. Wel voor MMS. Iemand die het toevallig al weet? Anders bel ik KPN morgen even.
er is geen nummer waar je kan checken hoeveel belminuten je hebt gebruikt, als je heel aardig vraagt wil de klantenservice je nog wel eens helpen..
Voor de personen die willen wappen met KPN via GSM:
- surf naar http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/
- vul je nummer in
- kies de Nokia 6220 of 6600
- klik op verzenden
of neem als echte tweaker zelf de instellingen over en zet de homepage op http://wap.tweakers.net/
(het ip adres vul je dan in bij proxy, poort 8080)
op deze manier betaal je met je belminuten je wapkosten
en als vraag aan een ieder die het antwoord weet, is het mogelijk te MMS'en zonder GPRS? en zo ja, wat zijn daar de instellingen voor? (mailen mag ook naar hans_lenze at gmx punt net)
while (! ( succeed = try ()));
ohja oepsNasty Nate schreef op 07 mei 2004 @ 14:59:
[...]
Het kan wel met pc suite, maar de dku2 kabel kan niet op m'n 6510.
Ik heb ook geen irda op mijn pc zitten.
Maar het probleem is al opgelost.
Het merk van mijn mmc is btw 'extrememory' en niet 'extremememory'.. geldt ook voor de url.
Verwijderd
Twee weken terug besteld bij Sitel en krijg hem dinsdag a.s. zeggen ze. (Helaas heb ik mijn T-mobile factuur al binnenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:06:
P.s.
Als je een snelle reactie op je vraag wilt kan dit het beste doen via de website van Sitel.
Verwijderd
voor de mensen die het leuk vinden, dit is misschien wel een leuke screensaver

en anders: http://ruben.dizkartes.nl/applause.gif
bij mij werkt ie, en t is natuurlijk wel leuk als er de hele tijd naar je geaupplaudiseerd word!

en anders: http://ruben.dizkartes.nl/applause.gif
bij mij werkt ie, en t is natuurlijk wel leuk als er de hele tijd naar je geaupplaudiseerd word!
Yeah, het werkt!hans_lenze schreef op 07 mei 2004 @ 15:01:
[...]
Alweer een tijdje terug, maar toch
er is geen nummer waar je kan checken hoeveel belminuten je hebt gebruikt, als je heel aardig vraagt wil de klantenservice je nog wel eens helpen..
Voor de personen die willen wappen met KPN via GSM:
- surf naar http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/
- vul je nummer in
- kies de Nokia 6220 of 6600
- klik op verzenden
of neem als echte tweaker zelf de instellingen over en zet de homepage op http://wap.tweakers.net/
(het ip adres vul je dan in bij proxy, poort 8080)
op deze manier betaal je met je belminuten je wapkosten
en als vraag aan een ieder die het antwoord weet, is het mogelijk te MMS'en zonder GPRS? en zo ja, wat zijn daar de instellingen voor? (mailen mag ook naar hans_lenze at gmx punt net)
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
LOL dat er 5 delen over een nieuw mobieltje kunnen zijn 
heb de nokia 6230 ook (aantal dagen nu al
).
had hem bij sitel.nl besteld 21 april, en 29 april zou het pakje afgeleverd zijn, maar omdat ik niet thuis was, heb ik het pakje 1 mei bij postkantoor opgehaald.
Tevreden over de service van sitel. Ik kreeg elke keer een mailtje als er wat aan de order veranderde:
27 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Contracten ontvangen
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Contract geaccepteerd
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Goederen staan klaar voor verzending
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Bestelde goederen zijn verzonden
Nu wacht ik nog op het terugzetten van mijn oude telefoonnummer, en op mijn geld dat binnen 21 dagen op mijn rekening gestort gaat worden

ben voor de rest (nog) geen negatieve dingen tegengekomen. Behalve dan dat toen ik een plaatje via bluetooth had verzonden, het nog niet kon verwijderen. Maar idd na het uitzetten van je mobieltje en daarna weer aanzetten lukte dat wel.
heb de nokia 6230 ook (aantal dagen nu al
had hem bij sitel.nl besteld 21 april, en 29 april zou het pakje afgeleverd zijn, maar omdat ik niet thuis was, heb ik het pakje 1 mei bij postkantoor opgehaald.
Tevreden over de service van sitel. Ik kreeg elke keer een mailtje als er wat aan de order veranderde:
27 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Contracten ontvangen
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Contract geaccepteerd
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Goederen staan klaar voor verzending
28 - 4 : Uw orderstatus is gewijzigd: Bestelde goederen zijn verzonden
Nu wacht ik nog op het terugzetten van mijn oude telefoonnummer, en op mijn geld dat binnen 21 dagen op mijn rekening gestort gaat worden
ben voor de rest (nog) geen negatieve dingen tegengekomen. Behalve dan dat toen ik een plaatje via bluetooth had verzonden, het nog niet kon verwijderen. Maar idd na het uitzetten van je mobieltje en daarna weer aanzetten lukte dat wel.
Verwijderd
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met de combinatie van Nokia 6230 met de SonyEricsson HBH-65 bluetooth headset? Werkt dit goed? Is een bluetooth headset sowieso een aanrader? Alvast bedankt voor de reacties!
Wat is het voordeel van dit programma tov Nokia MM converter ? Heeft deze meer functies? Is de kwaliteit beter?Copyman schreef op 07 mei 2004 @ 08:14:
Ik ben gisteravond even bezig geweest met filmpjes omzetten naar *.3gp en heb daar een heel leuk tooltje voor gevonden. pvAuthor. Je kan *mpg, *.avi, noem maar op, laden in het programma, settings naar eigen belang veranderen en met 1 druk op de knop het filmpje omzetten naar *.3gp. Misschien een idee om te vermelden in de SP? Voor de mensen die bereid zijn om voor een tooltje te betalen. Ik heb hem uiteraard ook legaal.
Kleine screenshot:
Zie trouwens ook nergens staan wat het kost
edit:
toch wel 59,99 dollartjes
toch wel 59,99 dollartjes
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_DD op 07-05-2004 17:17 ]
Verwijderd
Geen problemen mee...orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 13:38:
[...]
ik krijg de mp3 alleen stil als trillen uit staat
Hmmm
heb effe zitten spelen met PV author, ziet er leuk uit maar filmpjes haperen gigantisch.
Heb ik bij Nokia MM converter geen last van. Ik kan niet echt voordelen vinden tov Nokia MM converter maar heb er niet heel lang mee gespeeld.
heb effe zitten spelen met PV author, ziet er leuk uit maar filmpjes haperen gigantisch.
Heb ik bij Nokia MM converter geen last van. Ik kan niet echt voordelen vinden tov Nokia MM converter maar heb er niet heel lang mee gespeeld.
Ik ga morgen de 6230 halen! Vandaag in m'n handen gehad en er even mee mogen prutsen. De erisson t630 viel meteen af ^^
Ik neem een vodafone abo erbij, 120min.
Ik neem een vodafone abo erbij, 120min.
Verwijderd
Ik Heb een Apacer 128 MB bij Vobis gekocht. Maar al ik hem in mijn Nokia 6230 doe, en ik ga naar: Menu --> Galerij. Dan zie ik hier geen mmc kaartje tussen staan. Alleen mijn standaart mappen.
Vobis had hem getest en zegt dat de kaart gewoon werkt.
Doe ik iets niet goed??
kan iemand mij helpen ?
Vobis had hem getest en zegt dat de kaart gewoon werkt.
Doe ik iets niet goed??
kan iemand mij helpen ?
@G-Bas: Ik wacht ook op sitel. Heb de mijne 5 mei besteld en daarna even gebeld omdat status na bestelling aangaf dat het toestel niet op voorraad was. IMHO moeten ze dat er voortaan vooraf verplicht bij zetten! Maar de deal van Sitel was in mijn geval wel t beste, dus dan kan ik wel een beetje geduld opbrengen...
Gelukkig kan mijn 7110 "hammeren" want het duurde idd ongeveer 10 a 15 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Deze persoon wist me te vertellen dat ze begin volgende week newe supply krijgen. Maar hopen dat dat maandag is en ik bij de eerste batch zit. Can't wait to play!
Gelukkig kan mijn 7110 "hammeren" want het duurde idd ongeveer 10 a 15 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Deze persoon wist me te vertellen dat ze begin volgende week newe supply krijgen. Maar hopen dat dat maandag is en ik bij de eerste batch zit. Can't wait to play!
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
@Nasty Nate: het probleem is opgelost, maar de oplossing vermeld je niet. Would u mind sharing? Dit lijkt me wel iets voor in de startpost en verder voor alle posts mbt nieuwe nokia's. Kan dus interessante info zijn!
Verwijderd
Ik heb twee vraagjes:
- Waar zie ik welke versie software ik heb?
- Kan ik buiten het standaard Bluetooth-menu ook daarbuiten ergens instellingen daarvan veranderen. Hij moet een Bluetooth-systeem in de auto 'zien'. Wat ie tot nu toe niet doet.
- Kan ik buiten het standaard Bluetooth-menu ook daarbuiten ergens instellingen daarvan veranderen. Hij moet een Bluetooth-systeem in de auto 'zien'. Wat ie tot nu toe niet doet.
*#0000# --> startpostVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 18:29:
Ik heb twee vraagjes:
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
En nou ik!
Ik eppum net een paar daagjes en ik ben er behoorlijk blij mee (god toch wel? ja wel ja). Alleen wel beetje jammer dat de achterkant van het frontje niet super aansluit op de gsm, zit boven nog wat teveel ruimte... Maar god ja toe maar ja, t overkomt je hè..
Ik vroag jullie eem:
de DKU-2 kabel, die van 12,50 euri is dus gewoon goed, want elders kosten ze zo 50 euro!? En wat ken je er allemaal mee regelen, alleen muziek want dan ken je als je een cardreader hebt net zo goed daarmee werken, ja toch, simpel toch!?! Of is het ook voor de software die je bij je 6230 krijgt?
En als je een cardreader hebt dan is het aanschaffen van een bluetooth stickie niet echt zinnig toch?
Btw, vandaag nog ff geblauwtand met T630 van Tattoo Dirkie, ging perfecto, dan weten jullie dat ff.
Trouwens, wisten jullie wel dat er bij de instructies van Golf aardig wat foutjes zijn (ik heb 3.15)!?!
En nou jullie weer...
Ik eppum net een paar daagjes en ik ben er behoorlijk blij mee (god toch wel? ja wel ja). Alleen wel beetje jammer dat de achterkant van het frontje niet super aansluit op de gsm, zit boven nog wat teveel ruimte... Maar god ja toe maar ja, t overkomt je hè..
Ik vroag jullie eem:
de DKU-2 kabel, die van 12,50 euri is dus gewoon goed, want elders kosten ze zo 50 euro!? En wat ken je er allemaal mee regelen, alleen muziek want dan ken je als je een cardreader hebt net zo goed daarmee werken, ja toch, simpel toch!?! Of is het ook voor de software die je bij je 6230 krijgt?
En als je een cardreader hebt dan is het aanschaffen van een bluetooth stickie niet echt zinnig toch?
Btw, vandaag nog ff geblauwtand met T630 van Tattoo Dirkie, ging perfecto, dan weten jullie dat ff.
Trouwens, wisten jullie wel dat er bij de instructies van Golf aardig wat foutjes zijn (ik heb 3.15)!?!
En nou jullie weer...
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
orange.x, je hebt nog steeds niet vermeld wat voor snelheden je haalt..
i dont have time mateStanTheMan schreef op 07 mei 2004 @ 19:33:
orange.x, je hebt nog steeds niet vermeld wat voor snelheden je haalt..
verder nog effe dit
ALLE POSTS WAAR OPLOSSING IN STARTPOST STAAN GRAAG GEWOON REFEREREN NAAR DE STARTPOST EN GEEN ANTWOORT MEER GEVEN, BEN HET ZAT MET MENSEN DIE NIET WILLEN LEZEN
eeuh eeuh, kwa startpost enzo aanpassen, als ik dat nou allemaal zondag doe
Verwijderd
niemand??Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:20:
als ik Nokia PC Sync gebruik om te syncen met Outlook, krijg ik een schermpje van outlook om toestemming te geven voor een bepaalde tijd (1-10 minuten). Dat is aardig irritant als ik elke keer toestemming moet geven. Weet iemand hoe ik het automatisch kan instellen, zodat ik geen toestemming meer hoef te geven??
Ik heb sinds gister ook een N6230, puik foontje!! Maar ik heb een klein probleem. Ik heb ook een Palm Tungsten T3 en daarop zit software om via de palm te bellen en sms te sturen. Dit kan dus via bluetooth.. Als ik dit echter probeer dan gaat de telefoon zodra er verbinding is naar "externe SIM-modus". Dit zal wel een of andere beveiliging zijn zodat er niemand sneaky via je telefoon kan gaan smsen ofzo, maar zo heb ik niets aan die functionaliteit van mijn palm.. Kan deze externe SIM-modus ook uit?
Verwijderd
ik weet offtopic, maar....
zit ik 10 weke op me foon te wachten ... EINDELIJK binne... wordt ik afgewezen door abo....en ik weet zeker dat t een of ander stom foutje is...
moet ik weer n brief schrijve... kan ik weer n week ( OF MEER) wachte
sorry voor onnutige info nogmaals... maar heb medelijden met u medeTweaker
zit ik 10 weke op me foon te wachten ... EINDELIJK binne... wordt ik afgewezen door abo....en ik weet zeker dat t een of ander stom foutje is...
moet ik weer n brief schrijve... kan ik weer n week ( OF MEER) wachte

sorry voor onnutige info nogmaals... maar heb medelijden met u medeTweaker
Verwijderd
Heb problemen met email ontvangen vanaf een pop3 server, icm t-mobile, volgens de helpdesk moet ik het t-zone gprs profiel gebruiken maar daarvan het apn veranderen naar internet, volgens mij kan ik helemaal niet ontvangen profielen aanpassen..
Ik heb zelf ook geprobeerd een profiel te maken maar die kan ik daar weer niet instellen bij de email berichtinstellingen
Kan iemand me anders zijn werkende gprs instellingen geven om via pop3 email op te halen , dus van je isp mail.
Ik heb zelf ook geprobeerd een profiel te maken maar die kan ik daar weer niet instellen bij de email berichtinstellingen
Kan iemand me anders zijn werkende gprs instellingen geven om via pop3 email op te halen , dus van je isp mail.
ga naar gallerij, selecteer de kaart en druk opties. dan kun je gewoon formatteren. wil idd nogal eens misgaan. ik was pas een mp3'tje aan het kopieren en verstuurde telijkertijd een contact via outlook naar m'n telefoon. dat ging dus mis. telefoon begon aan een stuk door te trillen en liep helemaal vast. batterij er uit en toen moest ik mijn kaart ook weer formatteren.Da.Rock schreef op 07 mei 2004 @ 14:29:
Sindskort ben ik ook gezegend met een mooie 6230 waar ik meteen een probleem mee heb. Tijdens het overzetten van een mp3 viel de bluetoothverbinding weg. Als ik in nu de gallerij kijk zie ik dat de map muziekbestanden bijna 1Mb groot is. Open ik de map dan zit er helemaal niks in. Als ik op opties druk en daar de gegevens bekijk, dan zegt hij dat de map 0 kb groot is. Dat is geen ramp maar als ik nu iets naar de tel wil sturen, dan zegt hij dat hij het geheugen vol zit. Het gaat trouwens om een MyCom bluetooth adapter die verder zonder problemen met mijn 6600 werkte.
en waarom verwijdert die gare emailapp niet de gedownloade berichten van de server? dan heb je er nog niks aan

This too shall pass
Verwijderd
Waarom kan ik geen handmatig gemaakte netwerkverbindingen van menu "diensten", gebruiken in het berichten menu ?
Ik moet handmatig een netwerkverbinding maken in het diensten menu, maar die moet ik ook gebruiken in het berichten menu, het probleem is dat ik in het berichten menu alleen maar automatisch ontvangen netwerkinstellingen kan gebruiken.. zie mijn post hierboven over gprs icm pop3.
Ik moet handmatig een netwerkverbinding maken in het diensten menu, maar die moet ik ook gebruiken in het berichten menu, het probleem is dat ik in het berichten menu alleen maar automatisch ontvangen netwerkinstellingen kan gebruiken.. zie mijn post hierboven over gprs icm pop3.
Verwijderd
Hopelijk is het nog niet gepost als zijnde een bug, maar wilde toch even vragen of jullie een oplossing en/of ook problemen hebben met het volgende.
Heb een foto gemaakt met het cameraatje en toen issie automatisch opgeslagen als 'image002.jpg'. Het probleem is, ik krijg em nu met geen mogelijkheid uit de map Afbeeldingn (standaard) verwijderd.
Je kunt als je naar -->'Media'-->'Camera'-->'Instellingen'-->'Standaard titel' gaat, de titel van de afbeeldingen wijzigen.
Dit heb ik gewijzigd van 'automatisch' (Afb###) naar 'Mijn titel' (image###).
Het volgende heb ik geprobeerd, verwijderen, naam wijzigen, inhoud van map verwijderen (alle verwijderen), verplaatsen, Standaard titel weer terug gezet naar automatisch en vele malen phone ge-reboot. Begin nu te twijfelen of dit een softwarebugje is of een beginnersfoutje...
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Heb een foto gemaakt met het cameraatje en toen issie automatisch opgeslagen als 'image002.jpg'. Het probleem is, ik krijg em nu met geen mogelijkheid uit de map Afbeeldingn (standaard) verwijderd.
Je kunt als je naar -->'Media'-->'Camera'-->'Instellingen'-->'Standaard titel' gaat, de titel van de afbeeldingen wijzigen.
Dit heb ik gewijzigd van 'automatisch' (Afb###) naar 'Mijn titel' (image###).
Het volgende heb ik geprobeerd, verwijderen, naam wijzigen, inhoud van map verwijderen (alle verwijderen), verplaatsen, Standaard titel weer terug gezet naar automatisch en vele malen phone ge-reboot. Begin nu te twijfelen of dit een softwarebugje is of een beginnersfoutje...
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Zo, ruim 4 uur verder en alle ruim 5000 berichten gelezen dus laat niemand tegen me zeggen dat ik niet gezocht heb 
Ok, ten eerste, ik wil dus deze telefoon ook, en dan in samenwerking met die cark 610.. erg gaaf om zo'n schermpje erbij in me auto te hebben.
Is er hier iemand die deze carkit ook heeft of iemand kent die hem heeft en me er wat over kan vertellen?
En dan het volgende...
Morgen lekker een dagje vrij, en zondag wil ik naar een meeting toe, dus eigenlijk wil ik die telefoon morgen halen, ik heb nog een abbonement lopen dus ik wil hem los kopen, 470 euro bij belcompany vind ik nou net weer iets teveel van het goede (als ik bedenk dat die carkit me ook al 385 euro gaat kosten)...
Maar weten jullie een winkel waar ik morgen dus die telefoon kan kopen voor rond de 400 euro ?
Geen van de webshops heeft een 'echte' winkel dus daar heb ik denk ik niet zoveel aan, ik wil hem morgen hebben, dus gewoon een echte winkel....
Wie weet er meer over ?
Ok, ten eerste, ik wil dus deze telefoon ook, en dan in samenwerking met die cark 610.. erg gaaf om zo'n schermpje erbij in me auto te hebben.
Is er hier iemand die deze carkit ook heeft of iemand kent die hem heeft en me er wat over kan vertellen?
En dan het volgende...
Morgen lekker een dagje vrij, en zondag wil ik naar een meeting toe, dus eigenlijk wil ik die telefoon morgen halen, ik heb nog een abbonement lopen dus ik wil hem los kopen, 470 euro bij belcompany vind ik nou net weer iets teveel van het goede (als ik bedenk dat die carkit me ook al 385 euro gaat kosten)...
Maar weten jullie een winkel waar ik morgen dus die telefoon kan kopen voor rond de 400 euro ?
Geen van de webshops heeft een 'echte' winkel dus daar heb ik denk ik niet zoveel aan, ik wil hem morgen hebben, dus gewoon een echte winkel....
Wie weet er meer over ?
Al geprobeerd de foon aan en uit te zetten? Staat de image op de MMC of op de foon? Heb je de MMC al een naam gegeven?
Verwijderd
Ik denk dat je die niet vind. Als je hem echt wilt hebben morgen, dan zal je er een hoop voor moeten neertellen. Maar als je even geduld hebt, kan je 100 pleurtjes besparen door hem online te bestellenmacmouse schreef op 07 mei 2004 @ 23:23:
Wie weet er meer over ?
macmouse: ik heb via de site van 2call mijn 6230 besteld.
Daarna 2call gebeld dat ze hem niet moesten opsturen maar dat ik hem kwam afhalen.
En dat heb ik toen dezelfde dag nog gedaan bij hun "partner" winkel in Den Haag.
Daarna 2call gebeld dat ze hem niet moesten opsturen maar dat ik hem kwam afhalen.
En dat heb ik toen dezelfde dag nog gedaan bij hun "partner" winkel in Den Haag.
Vet, maar ben bang dat dat niet op zaterdag mogelijk is..BigB schreef op 08 mei 2004 @ 00:14:
macmouse: ik heb via de site van 2call mijn 6230 besteld.
Ik zie nergens op hun site hun nummer staan, zou je die mij willen geven? (michien via mail als dat hier niet mag)
Dank je
Ja helaas geen zaterdagtelefoon:
bereikbaar: 070 - 363.53.43 (voor dringende vragen)
maandag t/m vrijdag van 11.00 uur t/m 16.00 uur
Maar je kunt het allicht proberen.
Zou eerst ff bellen en vragen of ze op vooraad bij die winkel hebben en dan bestellen en dan weer bellen en je order veranderen in Ophalen ipv Verzenden
Verwijderd
Als ik spelletjes/toepassingen download kan ik vaak kiezen tussen .jar en .jad wat is het verschil tussen beide en welke heb ik nodig voor me 6230??
is er ook een progje waarmee ik mijn tel als afstandsbediening gebruik?
Verwijderd
Ja al ge-reboot, dus aan en uitgezet.s3mt3x schreef op 07 mei 2004 @ 23:26:
Al geprobeerd de foon aan en uit te zetten? Staat de image op de MMC of op de foon? Heb je de MMC al een naam gegeven?
Foto's staan in de standaard map Afbeeldingn en dus niet op mmckaartje..
ik heb een vaag probleempje
af en toe als ik de telefoon aanzet moet ik de tijd en datum opnieuw instellen terwijl ik niks vreemds doe, ik zet gewoon te telefoon aan
ik heb heel veel vanaf deel 3 gelezen maar ben nog niemand met dit probleem tegen gekomen
iemand een id ?
ook heb ik nog steeds probleme met mijn gprs met vodafone.
gprs verbinding niet beschikbaar enz
al via nokia site ingesteld via sms en handmatig, maar niks wil werken
af en toe als ik de telefoon aanzet moet ik de tijd en datum opnieuw instellen terwijl ik niks vreemds doe, ik zet gewoon te telefoon aan
ik heb heel veel vanaf deel 3 gelezen maar ben nog niemand met dit probleem tegen gekomen
iemand een id ?
Ik zit met het volgende probleem. Als ik mp3's naar mn MMC laad met een Card Reader en vervolgens in mn 6230 stop en bepaalde mp3's probeer af te spelen dan zegt dat ding dat hij het formaat niet ondersteund. Dat vind ik best wel KROM.
Heeft iemand ook dit probleem en misschien een oplossing hiervoor??
Ik heb mn MMC al een naam gegeven.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Common er zijn hier toch wel mensen met T-mobile die hun isp pop3 mail ophalen met hun 6230 ?
Ik heb gprs instellingen van t-mobile ontvangen, bij accespoint moet ik internet instellen, maar ik kan de gprs instellingen van een ontvangen dienstinstelling van hun niet veranderen
En als ik handmatig een gprs verbinding aanmaak dan kan ik die weer niet selecteren bij berichten>berichtinstellingen email ?
Dit moet wel werken toch.. of
Ik heb gprs instellingen van t-mobile ontvangen, bij accespoint moet ik internet instellen, maar ik kan de gprs instellingen van een ontvangen dienstinstelling van hun niet veranderen
En als ik handmatig een gprs verbinding aanmaak dan kan ik die weer niet selecteren bij berichten>berichtinstellingen email ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 10:53 ]
LAATSTE KEER:Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 10:52:
Common er zijn hier toch wel mensen met T-mobile die hun isp pop3 mail ophalen met hun 6230 ?
Ik heb gprs instellingen van t-mobile ontvangen, bij accespoint moet ik internet instellen, maar ik kan de gprs instellingen van een ontvangen dienstinstelling van hun niet veranderen![]()
SURF NAAR WWW.NOKIA.NL selecteer de 6230, ga naar SERVICE en stuur je provider mms & gprs instellingen vandaar naar je toestel.
is gratis EN JE HEBT GELIJK DE GOEDE INSTELLINGEN IN JE PHONE!!!!!
Dus vanaf nu GEEN posts meer over GPRS/MMS instellingen gewoon naar nokia en het is voor de bakker!!
Edit:
voor de mensen die dit nog teveel moeite vinden:
http://www.nokia.com/nokia/0,,54008,00.html
de rechtstreekse link have fun!
[ Voor 9% gewijzigd door thefox154 op 08-05-2004 12:00 ]
Ik heb gisteravond ff een MMC kaartje van een kennis in de phone gehad. 512mb kaart. NONAME! Die werd gezien als 80,2 mb.
Ik kon het dingetje kopen, ik denk; laten we dat maar niet doen. 512mb dat wordt gezien als 80,2mb is niet echt een koopje. Ik kijk dus wel uit naar 1tje die het echt doet!
Ik kon het dingetje kopen, ik denk; laten we dat maar niet doen. 512mb dat wordt gezien als 80,2mb is niet echt een koopje. Ik kijk dus wel uit naar 1tje die het echt doet!
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
hey *** als je goed had opgelet had je gezien/gelezen dat nasty nate ook 512mb heeft en ook gezien wordt als 82 of 80, en verder werkt hij gewoonbeerns schreef op 08 mei 2004 @ 12:00:
Ik heb gisteravond ff een MMC kaartje van een kennis in de phone gehad. 512mb kaart. NONAME! Die werd gezien als 80,2 mb.
dat probleem "had" ik ook, maar dit kwam omdat mijn cardreader gewoon niet werkte ( aldi ding ) als ik namelijk via de printer mijn mp3tjes erop zette deden deze het gewoon allemaal, zelfde geldt voor plaatjes die niet herkend werden werkten via de printer wel.AzN_cRzY schreef op 08 mei 2004 @ 10:52:
Ik zit met het volgende probleem. Als ik mp3's naar mn MMC laad met een Card Reader en vervolgens in mn 6230 stop en bepaalde mp3's probeer af te spelen dan zegt dat ding dat hij het formaat niet ondersteund. Dat vind ik best wel KROM.
nu heb ik een usb kabel en dus heb ik geen cardreader meer nodig
hoe zet je de telefoon uit? is het bijvoorbeeld zo dat altijd nadat je met je mmc aan de gang gaat je dit probleem hebt?Rudoo schreef op 08 mei 2004 @ 09:57:
ik heb een vaag probleempje
iemand een id ?
zet anders de telefoon echt eerst helemaal uit en haal dan de batterij eruit, anders pikt ie het inderdaad niet!
bij vorige versies had je de een nodig om de andere te installeren via de nokia pc suite geval programma.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:50:
Als ik spelletjes/toepassingen download kan ik vaak kiezen tussen .jar en .jad wat is het verschil tussen beide en welke heb ik nodig voor me 6230??
nu is dat niet meer nodig en heb je alleen de jar file nodig geloof ik. weet je, download ze alle2 kijk welke hij nodig heeft met de nokia pc suite, en dan weet je dat je die andere niet hoeft te download, overigens zou ik me niet teveel problemen over maken, want hoe groot is zoiets nou? volgens mij nog geen 40kb per spel!
probeer eens je foto's standaard op een map op je mmc te zetten. maak paar foto's. rename die oude foto's en probeer ze te verplaatsen naar die map op je mmc. ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar, maar na wat proberen en knutselen gaat het wel.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:27:
[...]
Ja al ge-reboot, dus aan en uitgezet.
Foto's staan in de standaard map Afbeeldingn en dus niet op mmckaartje..
je zal het toch moeten accepteren denk ik dat het zo is. een extern programma vraagt om toegang te krijgen tot de .pst die volgens mij op dat moment in gebruik is door outlook. misschien moet je eens proberen om outlook uit te zetten als je gaat syncen, maar kan ook zijn dat ie juist doordat hij gaat syncen outlook aanzet.
moet je nog een wachtwoord geven ofzo? is het dan misschien nietmogelijk om dat wachtwoord op te slaan?
Verwijderd
Ik krijg Mp3 ook stil als mijn trilfunctie aan staat hoor.....orange.x schreef op 07 mei 2004 @ 13:38:
[...]
ik krijg de mp3 alleen stil als trillen uit staat
Verwijderd
Ik heb de witte benelux 3.15 versie van belzaak.nl met m'n bestaande t-mobile sim. Nu ik heb ik af en toe het probleem (met bellen en gebeld worden) dat de ander mij wel hoort maar ik hem/haar niet (ik hoor ook niet dat de telefoon overgaat als ik bel). Als ik dan tijdens het gesprek met opties de hansfreespeaker aanzet hoor ik de ander wel. Weird toch?
Iemand hetzelfde probleem toevallig? SIM ligt het imo niet aan. Had ik met vorige telefoons (6510 en SX1) geen problemen mee. Dus als andere t-mob/3.15 gebruikers het probleem niet hebben moet het wel aan m'n toestel liggen toch?
Iemand hetzelfde probleem toevallig? SIM ligt het imo niet aan. Had ik met vorige telefoons (6510 en SX1) geen problemen mee. Dus als andere t-mob/3.15 gebruikers het probleem niet hebben moet het wel aan m'n toestel liggen toch?
Verwijderd
Wat is de transfer snelheid van de USB kabel? Ik werk nu met bluetooth, maar dat gaat maar met op zn snelst 20kbs. Nu heb ik geen zin een cardreader te halen voor MP3, omdat ik het kaartje er dan steeds uit moet halen. Daarom wilde ik een USB kabeltje speciaal voor het overzetten van MP3 en film aanschaffen. Is dit verstandig? Hoeland duurt het om bijvoorbeeld een liveset van circa 100mb over te pompen via die kabel.
Ik zou zelf denken dat die kabel net zo snel gaat als een cardreader omdat het allebei USB 2.0 is en met de kabel de Nokia 6230 in principe gewoonweg als cardreader fungeert.
Ik zou zelf denken dat die kabel net zo snel gaat als een cardreader omdat het allebei USB 2.0 is en met de kabel de Nokia 6230 in principe gewoonweg als cardreader fungeert.
kzal et nog eens testenVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:29:
[...]
Ik krijg Mp3 ook stil als mijn trilfunctie aan staat hoor.....
eindelijk heb ik mijn 6230 nu ook binnen
Toen ik hem net had twijfelde ik ff, maar ik ben er echt super tevreden mee! Nog geen enkele bug ontdekt (v3.15 icm Telfort sim).
Nou weet ik zo snel niet meer of dit al langs is gekomen, dus stel ik de vraag maar ff;
Ik heb dus mooi bluetooth op mijn travelmateje zitten en dit werkt perfect. Alleen kan ik niet gelijk mijn mp3's op de mmc kaart gooien, hij laat alleen de mapjes op de phone zelf zien.. Hoe los je dit nou (ook alweer) op?
thnx
EDIT: oh ja! weet het alweer...stom mmc kaart hernoemen
Nou weet ik zo snel niet meer of dit al langs is gekomen, dus stel ik de vraag maar ff;
Ik heb dus mooi bluetooth op mijn travelmateje zitten en dit werkt perfect. Alleen kan ik niet gelijk mijn mp3's op de mmc kaart gooien, hij laat alleen de mapjes op de phone zelf zien.. Hoe los je dit nou (ook alweer) op?
thnx
EDIT: oh ja! weet het alweer...stom mmc kaart hernoemen
[ Voor 7% gewijzigd door Xolon op 08-05-2004 12:39 ]
usb is zeker sneller dan 20kbVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:31:
Wat is de transfer snelheid van de USB kabel? Ik werk nu met bluetooth, maar dat gaat maar met op zn snelst 20kbs. Nu heb ik geen zin een cardreader te halen voor MP3, omdat ik het kaartje er dan steeds uit moet halen. Daarom wilde ik een USB kabeltje speciaal voor het overzetten van MP3 en film aanschaffen. Is dit verstandig? Hoeland duurt het om bijvoorbeeld een liveset van circa 100mb over te pompen via die kabel.
ik hoor soms ook niet de eeuh telefoon overgaan, as ik bel dus. maar kan prima bellen verderVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:30:
Ik heb de witte benelux 3.15 versie van belzaak.nl met m'n bestaande t-mobile sim. Nu ik heb ik af en toe het probleem (met bellen en gebeld worden) dat de ander mij wel hoort maar ik hem/haar niet (ik hoor ook niet dat de telefoon overgaat als ik bel). Als ik dan tijdens het gesprek met opties de hansfreespeaker aanzet hoor ik de ander wel. Weird toch?
Verwijderd
Wat ik eigenlijk dus ook wil weten, want dat het sneller is weet ik, is de kabel (bijna) net zo snel of zelfs sneller als werken met een (USB2.0) cardreader?orange.x schreef op 08 mei 2004 @ 12:38:
[...]
usb is zeker sneller dan 20kbik heb nog niet echt id hoe snel, want ik ben niet thuis like i said een paar posts terug. ik ga zondag ff testen hoe lang het duurt voordat ik me mmc vol heb ( 32mb nu, misschien straks 256, of 512 )
"zie bericht boven"
hmm..ik dacht dat ik het wist, maar blijkbaar klopte het toch niet. Heb mijn kaartje een naam gegeven maar ik zie hem nog steeds niet op mijn laptop.. Iemand een tip/idee?
hmm..ik dacht dat ik het wist, maar blijkbaar klopte het toch niet. Heb mijn kaartje een naam gegeven maar ik zie hem nog steeds niet op mijn laptop.. Iemand een tip/idee?
de handelingen zijn zoiezo minder, ik heb volgens mij stukje terug al gezegd dat ik iets van 28mb overgezet had in amper een minuut,of net een minuut, maar zeker niet lang, ik denk overigens wel dat het met die kabel verschil maakt hoeveel bestanden het zijn, maar testen kan ik dus nietVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:44:
[...]
Wat ik eigenlijk dus ook wil weten, want dat het sneller is weet ik, is de kabel (bijna) net zo snel of zelfs sneller als werken met een (USB2.0) cardreader?
dit was trouwens mijn 900e post
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 08-05-2004 12:53 ]
ik wilde al posten maar toen zag ik in mijn quote ineens je editXolon schreef op 08 mei 2004 @ 12:46:
"zie bericht boven"
maar hoe connect je ? via nokia pc suite zeker ?
je moet ff naar deze computer gaan, nokia phone browser, en daar staat als alles goed is 3 mapjes en iets als Nokia 6230, als je die open, zie je mapje gallerij staan, en daar staat weer geh.kaart, en als je die opent zit je dus op je mmc.
als je er heen wilt copyen, moet je de bstanden die je wilt copyen wel dus eerst copyen, en niet slepen, dat werkt anders namelijk niet
Verwijderd
Zowel op mijn telgeheugen als op me MMC blijft hij gwoon stil met tril aan....:Sorange.x schreef op 08 mei 2004 @ 12:36:
[...]
kzal et nog eens testenmaar waar heb je dat mp3tje staan? gewoon op je mmc ?
apart, bij mij nietVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:52:
[...]
Zowel op mijn telgeheugen als op me MMC blijft hij gwoon stil met tril aan....:S
Nou ik heb de namen van mijn oude simkaart op m'n oude gsm gezet en vanaf daar op mijn nieuwe sim gecopieerd, niet echt start post materiaal dacht ik.s3mt3x schreef op 07 mei 2004 @ 18:14:
@Nasty Nate: het probleem is opgelost, maar de oplossing vermeld je niet. Would u mind sharing? Dit lijkt me wel iets voor in de startpost en verder voor alle posts mbt nieuwe nokia's. Kan dus interessante info zijn!
ik gebruikte eerst "mijn bleutooth plaatsen", beetje ala mijn netwerk plekken..
Nou heb ik het ook via de nokia browser gedaan, maar ik zie in de galerij alleen de volgende mapjes:
Mijn Afbeeldingen - Mijn Foto's - Mijn Spraakopnamens - Mijn Tonen - Mijn Videoclips
Meer niet. Ik heb btw het originele nokia 32mb kaartje er nog in zitten..
Nou heb ik het ook via de nokia browser gedaan, maar ik zie in de galerij alleen de volgende mapjes:
Mijn Afbeeldingen - Mijn Foto's - Mijn Spraakopnamens - Mijn Tonen - Mijn Videoclips
Meer niet. Ik heb btw het originele nokia 32mb kaartje er nog in zitten..
Dit topic is gesloten.