Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 22:16:
[...]
Ook nog uit Groningen? Is dat positief of negatief?

En Female GoTter, is dat zo zeldzaam? Ben ik uniek?
Maar goed, ben dus de hele tijd aant prutsen, maar nog steeds (via Trust-OBEX-filetransfer) loopt ie nu op +- 3/4 van het nummer vast. Mn pc geeft aan: verbinding verbroken, en mn gsm 'herstart' vanzelf. Heb de OPM gedowned, maar kom daar niet echt uit, moet dat niet via een datakabel ipv BT?
Tweede probleem wat nog steeds bestaat: ik krijg die dMC-converter niet goed werkend, elke keer zegt hij na paar seconden: 'unable to convert: jadajadajada (filename

). Ik word er helemaal stapel van, ik wil zo graag dat het ding es doet wat ik wil!!!!

Dus: HEEEEEELP!!!
Maar we blijven wel vrolijk hoor!

Inderdaad er is niets mis met Groningen, maar los daarvan, mijn BT werkte ook niet, maar ik heb het volgende gedaan:
(ik ga er even vanuit dat de windows instellingen met BT gelijk zijn ongeacht de dongle)
Icoontje rechtsonderin je scherm van BT aanklikken, dan kom je in "My Bluetooth Places" dan ga je naar "view devices in range" (links in het scherm onder mapje "Bluetooth Tasks") Dan zie je je telefoon als het goed is staan met een rood vinkje (de naam van je telefoon is zoals je die zelf genoemd hebt, standaard Nokia 6230,

opzich ook wel logisch) dan ff rechtermuisknop op het icoontje en kiezen voor optie "connect com1" je telefoon vraagt of de verbinding van jou mag (naam van je computer is ook afhankelijk van hoe jij m genoemd hebt (bijvoorbeeld Groningse turbocomputer

)) en als het goed is werkt dan de verbinding. Je gaat dan naar een map in je pc waar jij bijvoorbeeld je 3gp filmpje met Beatrix vanaf het stadhuis hebt staan, je selecteerd het prachtige filmpje, rechtermuisknop dan optie "kopieren naar > Bluetooth > Nokia 6230" je telefoon zegt dat er iets staat te popelen om een bestand over te zenden, en je drukt op je telefoon op akkoord en klaar is kees.
2 dingen alleen:
- voor zover ik weet wordt het bestand in eerste instantie geplaatst op het geheugen van de telefoon, ik weet niet of dit standaard instellingen zijn en heb ook nog niet uitgezocht of dit te wijzigen is, maar dat betekent dus dat je niet al te grote bestanden naar de telefoon kunt sturen (max 8 mb) Vevolgens vraagt de telefoon waar je het wil plaatsen en dan plaats je het in een aangemaakte map op je mmc)
- ik merk dat de verbinding na 3 minuten verbroken wordt en ik denk dat ie dat automatisch doet wanneer er geen activiteiten plaats vinden tussen zender en ontvanger... Dit heb ik echter niet gecheckt en kan dus ook een andere (minder prettige) oorzaak hebben.
Toen ik zojuist een filmpje van 4,6 mb naar de telefoon stuurde via BT deed het daar ongeveer 3 minuten over en in eerste instantie brak de verzending tussendoor af wegens te weinig ruimte maar na het opfrissen van het "intern geheugen" van de telefoon werkte het wel en werd de verbinding niet meer verbroken
Ik hoop dat je hier mee verder komt...
Groeten (ook al is dat niet echt gebruikelijk) Ruben
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 06-05-2004 23:50
]