Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Die ATP 512 MMC... Is die überhaupt wel ergens hier in NL verkrijgbaar :?
Ik zoek al een half uur, maar kan niks vinden en ik ben best wel benieuwd wat hij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it does show it only having 80MB when i get info using the phone.. But I have 90MB of mp3's on the card, plus it shows I have some 400MB of free space.. I just transferred 173MB with bluetooth to test to see if i could transfer something over 80MB and it worked with no problem (I usually use the card reader). And when someone calls the mp3 tone plays right away..
Kan ik hieruit concluderen dat de standaard meegeleverde MMC gewoon traag is?

Ik heb namelijk wat MP3 ringtones gemaakt met behulp van Cool Edit, en het viel me op dat ik moest beginnen met 4 seconden stilte anders begon de ringtone ergens in het begin van het nummer in plaats van vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 08:48:
[...]

Nadat ik gisteren op mijn werk de instellingen van WAP op had laten sturen en die voor MMS zelf ingesteld had, heb ik even zitten pielen en gekeken hoe en wat. Eventjes maar. Ik kon dat ene operatorlogo toen nog niet downloaden ( lag aan het #blank wat erachter stond ). Toen ik eenmaal thuis gekomen was had ik even met T-Mobile gebeld over hoe en wat nou met GPRS en WAP. Want als ik connecte kreeg ik zo'n G in beeld linksboven, en dat houdt dus wel GPRS in dacht ik zo. De helpdesk vertelde mij dat je dus wel een verschil had, maar volgens mij werkt T-Mobile niet met WAP(bel)minuten. Maar dus gewoon GPRS wat 0,15 eur/10kb kost. niet om wakker van te liggen opzich. Dit komt dus naast je gewone factuur. Maar zijn ook wel weer bundels voor te kopen mocht je het veel gebruiken. Maar, BEL gewoon naar de helpdesk :) bij T-Mobile moet ik alleen ff iets aanhoren en krijg dan iemand aan de telefoon. Werkt heel prima!
Ik had voor mijn 6230 een samsungE700 met ditzelfde T-mobile abbotje en toen had ik de instellingen om te kunnen wappen via me belminuten maar ik krijg het bij m'n 6230 niet voor mekaar... strange....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Ik heb hem zojuist opgehaal dbij het postkantoor en hij bevalt me tot nu toe briljant. Ik moet zeggen dat het menu wat wennen is (had eerst een 6610) en dat het overzetten van bestanden ook geen piece of cake is, ik ondervind nameijk al de nodige problemen. Ik heb overigens de pearl-white :9 :9 :9 die je gelukkig nog weinig ziet op straat.. V3.15 voor de nieuwsgierigen.

Maargoed ik heb dus het volgende probleem als ik via de browser de content van de phone wl bekijken door eerst op 6230 te klikken en dan op gallerij, zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/elvin.roest/6230.bmp

Iemand ook ervaren en/of een mogelijke oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
nivvle schreef op 06 mei 2004 @ 11:45:
Ik heb hem zojuist opgehaal dbij het postkantoor en hij bevalt me tot nu toe briljant. Ik moet zeggen dat het menu wat wennen is (had eerst een 6610) en dat het overzetten van bestanden ook geen piece of cake is, ik ondervind nameijk al de nodige problemen. Ik heb overigens de pearl-white :9 :9 :9 die je gelukkig nog weinig ziet op straat.. V3.15 voor de nieuwsgierigen.

Maargoed ik heb dus het volgende probleem als ik via de browser de content van de phone wl bekijken door eerst op 6230 te klikken en dan op gallerij, zie screenshot:

[afbeelding]

Onwijze n00b, kan het nog groter?

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
nivvle schreef op 06 mei 2004 @ 11:45:

[afbeelding]

dit had ik ook... maar je moet gewoon je mmc kaartje formateren en een naam geven en dan je mobieltje uit zetten en weer aan zetten probeer het dan opnieuw

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
@ twilight: jah sorry ff geen zin om hem te verkleinen :P

@ spanjard: thnx, kzal het ff gaan proberen, ben ik alleen wel mn briljante filmpje van die X3 kwijt :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Alleen mmc kaartje een naamgeven en dan restarten is genoeg dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 19:10
Ik heb de telefoon jammer genoeg nog niet in mijn bezit, maar ik vroeg me het volgende af:

Waarmee kan je de hoogste snelheid halen om data op je telefoon te zetten, of er juist af te halen.
Kan dit het beste met bluetooth,infrarood of een datakabel :?

Bluetooth kan theoretisch de hoogste snelheid halen, maar ik weet niet wat de telefoon aan kan, ik kan me voorstellen dat de telefoon niet zo'n hoge snelheid aan kan en dat daardoor een kabel het snelste zal zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

nivvle schreef op 06 mei 2004 @ 11:53:
@ twilight: jah sorry ff geen zin om hem te verkleinen :P

@ spanjard: thnx, kzal het ff gaan proberen, ben ik alleen wel mn briljante filmpje van die X3 kwijt :| :|
als je goed had gelzen kon je da took wel en in de start post lezen :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 probleempjes:

1. heb alle converters uit de startpost geprobeerd (om mp3 -> aac te zetten), installatie lukt, maar bij het converteren stopt ie na een paar seconden...wat is er mis en kan ik eraan doen?

2. bij het proberen aac's op mijn geheugenkaart te zetten stopt ie ook na een aantal seconden en vermeldt dat de verbinding (BT dus) is verbroken. Ik heb de geheugenkaart getest in de phone van mijn vriend en ook met zijn pc & BT-dongle, de MMC is in orde, maar mijn phone doet het ook bij hem thuis nog niet.
Zelfde vraag: wat is er aan de hand (doet mijn BT op mn phone het gewoon niet goed?) en what to do with it?

Red een female-n00b in distress!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Sephiroth schreef op 06 mei 2004 @ 11:56:
Ik heb de telefoon jammer genoeg nog niet in mijn bezit, maar ik vroeg me het volgende af:

Waarmee kan je de hoogste snelheid halen om data op je telefoon te zetten, of er juist af te halen.
Kan dit het beste met bluetooth,infrarood of een datakabel :?

Bluetooth kan theoretisch de hoogste snelheid halen, maar ik weet niet wat de telefoon aan kan, ik kan me voorstellen dat de telefoon niet zo'n hoge snelheid aan kan en dat daardoor een kabel het snelste zal zijn ....
volgens mij via usb. ik krijg zometeen via mijn persoonlijke leverancier mijn dku2 nabouw kabeltje :) ( me broertje, komt et ff brengen op me werk ) en dan ga ik als ik tijd heb even wat dingen testen. dus dan kan ik de snelheid ook even uitproberen. en ik kan kijken of ik ff hier die nokia suite kan installeren en wat kan syncen ofzo maar dat moet ik ff zien hoe dat allemaal werkt dan en natuurlijk kijken of ik wat op me telefoon kan krijgen kan ik vanavond mooi mijn werkstukken op me mobiel knallen en thuis weer eraf halen :) echt handig zon mmc tje :) toch maar eens binnenkort een 256mb halen ( zaterdag in rijswijk ofzo :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:06:
2 probleempjes:

1. heb alle converters uit de startpost geprobeerd (om mp3 -> aac te zetten), installatie lukt, maar bij het converteren stopt ie na een paar seconden...wat is er mis en kan ik eraan doen?

2. bij het proberen aac's op mijn geheugenkaart te zetten stopt ie ook na een aantal seconden en vermeldt dat de verbinding (BT dus) is verbroken. Ik heb de geheugenkaart getest in de phone van mijn vriend en ook met zijn pc & BT-dongle, de MMC is in orde, maar mijn phone doet het ook bij hem thuis nog niet.
Zelfde vraag: wat is er aan de hand (doet mijn BT op mn phone het gewoon niet goed?) en what to do with it?

Red een female-n00b in distress!!! ;)
female oeoeo ik sta te springen :P

eeuh welke versie heb je erop staan? ik neem aan 3.15. eeuh dat aac probleem... als je een mp3 afspeelt doet die het adn wel ? of overzet ?

dat converten. ik hoop dat je dat via dBPowerAMP doet? want dan zou ik het namelijk niet weten :D maar dat kan bijna niet misgaan. is gewoon rechter klik op je mp3tje convert > aac, en gassen maar.

blijft die BT verbinding wel in stand als je iets anders erheen copyd, of gaat syncen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:14
ik heb iets ontdekt wat niet hoort. Als je bij het menu van de spelletjes/toepassingen de optie geluid uitzetten van spelletjes kiest en je opent een spel dat onder verzameling staat dan speelt ie alsnog geluid af. Dus schijnbaar kan je alleen het geluid uitzetten als het spel daadwerkelijk onder spelletjes staat :(
Ik weet dat je bij spellen zelf de optie hebt om geluid uit te zetten maar het is toch onhandig als je zowiezo je geluid uit wil hebben ( bijv. tijdens je college stiekem spelen ofzo :P ) want dan moet je dat bij elk spel apart doen.

[ Voor 7% gewijzigd door dcell op 06-05-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 06 mei 2004 @ 12:11:
ik heb iets ontdekt wat niet hoort. Als je bij het menu van de spelletjes/toepassingen de optie geluid uitzetten van spelletjes kiest en je opent een spel dat onder verzameling staat dan speelt ie alsnog geluid af. Dus schijnbaar kan je alleen het geluid uitzetten als het spel daadwerkelijk onder spelletjes staat :(
Ik weet dat je bij spellen zelf de optie hebt om geluid uit te zetten maar het is toch onhandig als je zowiezo je geluid uit wil hebben ( bijv. tijdens je college stiekem spelen ofzo :P )
maar opzich ergens ook wel logisch toch ? als ik een op mijn pc een map spelletjes heb en ik zeg ja alles erin weg, dan wil ik toch niet dat ie alle spelletjes waar ook op mijn pc weggooit ?? :) dus het klopt opzich wel, alleen voor jou is het niet handig! kan je niet gewoon het geluid van je telefoon helemaal uitzetten? dus bij alles? moet je dat ff proberen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 12:10:
[...]

female oeoeo ik sta te springen :P

eeuh welke versie heb je erop staan? ik neem aan 3.15. eeuh dat aac probleem... als je een mp3 afspeelt doet die het adn wel ? of overzet ?

dat converten. ik hoop dat je dat via dBPowerAMP doet? want dan zou ik het namelijk niet weten :D maar dat kan bijna niet misgaan. is gewoon rechter klik op je mp3tje convert > aac, en gassen maar.

blijft die BT verbinding wel in stand als je iets anders erheen copyd, of gaat syncen ofzo?
Hihi, female in tha GoT! :>

Maar terzake: heb idd firmware 3.15, dus dat zit wel goed. Het overzetten probeer ik idd met dBPowerAMP, ook zoals jij zegt dat het moet, maar dan stopt ie idd na aantal seconden.

De BT-verbinding blijft wel in stand als ik een kleine file, bijvoorbeeld een foto erheen stuur, maar zodra het MP3 of AAC oid (groter iig) betreft kapt ie ermee.
En syncen??? Remember, still a little n00bness over here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:15:
[...]

Hihi, female in tha GoT! :>

Maar terzake: heb idd firmware 3.15, dus dat zit wel goed. Het overzetten probeer ik idd met dBPowerAMP, ook zoals jij zegt dat het moet, maar dan stopt ie idd na aantal seconden.

De BT-verbinding blijft wel in stand als ik een kleine file, bijvoorbeeld een foto erheen stuur, maar zodra het MP3 of AAC oid (groter iig) betreft kapt ie ermee.
En syncen??? Remember, still a little n00bness over here :D
komt er ook nog een melding als is stopt met converten? misschien kan je eens proberen om het mp3tje naar een ander formaat te converten. anders een ander mp3tje pakken om te converten.

maar probeer eens een grotere foto dan. of een groot normaal bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Ik heb denk ik een nieuwe bug ontdekt in de 3.15 versie, ik weet niet of andere mensen ervaring mee hebben, maar als je de Music Player aan hebt en je gaat weer naar je hoofdscherm en je blokkeerd het toetsenbord, dan spoelt ie het nummer een stuk vooruit (hetzelfde effect net als een cd die verspringt). :? Iemand die hetzelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Laatst online: 08-09 16:41
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 00:35:
[...]

duh....dat is precies wat ik ook zei, maar nu wil ik weten HOE je via je belminuten kan wappen.....
Ik heb de instellingen uit mijn (vervangen ;) ) 6510 gekopieerd.

Ik heb de volgende instellingen gemaakt om te wappen via belminuten op T-Mobile.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Home: www.t-zones.nl
proxy: inschakelen
primaire proxy: 010.010.010.010:8080
secundary proxy: -
gegevens drager: gsm-gegevens
instellingen drager
  - inbelnummer: +31624000927
  - verificatie: normaal
  - type gegevensoproep: ISDN
  - snelheid gegevensoproep: 9600
  - login-type: automatisch
  - gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000)
  - wachtwoord: -
  - terminal venster: nee

Dit is alles wat ik zo snel kon vinden, mijn accu is nu leeg en mijn lader ligt thuis...
Suc6

Ik zal vanavond, na mijn werk even kijken of ik iets vergeten ben.

[ Voor 6% gewijzigd door jorritv op 06-05-2004 13:23 . Reden: terminal venster optie vergeten in te tikken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
Upbeat schreef op 06 mei 2004 @ 12:24:
Ik heb denk ik een nieuwe bug ontdekt in de 3.15 versie, ik weet niet of andere mensen ervaring mee hebben, maar als je de Music Player aan hebt en je gaat weer naar je hoofdscherm en je blokkeerd het toetsenbord, dan spoelt ie het nummer een stuk vooruit (hetzelfde effect net als een cd die verspringt). :? Iemand die hetzelfde heeft?
yep was ik ook al achter ik vind het zwaar vervelend.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 13:44:
[...]
Wel handig als je ook aangeeft WAAR je dit gelezen hebt....
Ik DACHT op de website van telecomvergelijker die in de startpost genoemd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
jorritv schreef op 06 mei 2004 @ 12:47:
[...]

Ik heb de volgende instellingen gemaakt om te wappen via belminuten op T-Mobile.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
instellingen drager
  - gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000

Dit is alles wat ik zo snel kon vinden, mijn accu is nu leeg en mijn lader ligt thuis...
Suc6
heb alles overgenomen van jou instellingen maar ik krijg nog steeds geen verbinding.... heb ook mijn eigen nummer als gebruikersnaam gekozen.. trouwens er is nog een instelling die heet terminal venster of zo moet die aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36

Rico

Wie dit leest is gek....

Female Gotter en dan ook nog uit Groningen!!

Maar probeer anders eens met Infrarood. Heb ik ook al een paar keer gedaan hier op mijn werk. Duurt wat langer maar heb wel wat tijd.
Bluetooth heb ik nog niet eens geprobeerd.
Je kunt ook eens Oxygen Phone Manager II proberen.
Is hier te downloaden
http://www.oxygensoftware.com/download/
Is een demo versie dus legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,
Ook ik krijg een ERROR als ik een .3gp-filmpje wil omzetten met 3gptoavi2. Weet iemand hiervoor al een oplossing?
Ook ben ik benieuwd of er al een applicatie is die .3gp kan omzetten naar MPG?
Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 12:13:
[...]

maar opzich ergens ook wel logisch toch ? als ik een op mijn pc een map spelletjes heb en ik zeg ja alles erin weg, dan wil ik toch niet dat ie alle spelletjes waar ook op mijn pc weggooit ?? :) dus het klopt opzich wel, alleen voor jou is het niet handig! kan je niet gewoon het geluid van je telefoon helemaal uitzetten? dus bij alles? moet je dat ff proberen anders
aangezien alles onder 1 menu-optie valt had ik eigenlijk verwacht dat als je het eenmaal uit/aan zet dat het dan ook voor alles geldt dat onder dat menu valt. It's no big deal maar ik dacht ik meld het ff voor de stiekemerds onder ons :P

[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 06-05-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet dat het officieel niet de bedoeling is, maar ik moet het van mezelf toch even vragen.
Ik kreeg net de postbode aan de deur met de 6230, m'n broertje heeft hem blijkbaar bestelt. Echter was de afzender GSM tv. Doosje was helemaal ingepakt met tape zodat de inhoud niet te zijn is (wel goede formaat enzo). Nu heb ik geen idee waarom ie hem daar heeft gekocht, maar ik zie er noch in de Shop Survey, noch op telecomvergelijker.nl enige informatie over.
Wat te adviseren aan hem: aannemen en maar hopen dat het goed komt (ervaring met bedrijf?) of niet aannemen en bij een bedrijf bestellen wat wél bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:33:
Ja, ik weet dat het officieel niet de bedoeling is, maar ik moet het van mezelf toch even vragen.
Ik kreeg net de postbode aan de deur met de 6230, m'n broertje heeft hem blijkbaar bestelt. Echter was de afzender GSM tv. Doosje was helemaal ingepakt met tape zodat de inhoud niet te zijn is (wel goede formaat enzo). Nu heb ik geen idee waarom ie hem daar heeft gekocht, maar ik zie er noch in de Shop Survey, noch op telecomvergelijker.nl enige informatie over.
Wat te adviseren aan hem: aannemen en maar hopen dat het goed komt (ervaring met bedrijf?) of niet aannemen en bij een bedrijf bestellen wat wél bekend is?
Dus je hebt het pakketje niet aangenomen maak ik uit je bericht op... was dus onder rembours. Mijn pakketje was ook soort van in een extra doosje weer om het nokia doosje heen, omdat er nog allemaal papieren tmobile en 06plaza bijzaten. misschien is dit bij jou ook het geval dat er in dat doosje de telefoon zit, en dus papieren van die gsm.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt wat je zegt, hij was ook niet thuis en had ook het geld niet. Maar het klopt wat je zegt, misschien is het allemaal in orde... maar het zou wel errug lullig zijn als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:45:
Klopt wat je zegt, hij was ook niet thuis en had ook het geld niet. Maar het klopt wat je zegt, misschien is het allemaal in orde... maar het zou wel errug lullig zijn als het niet zo is.
je hebt denk ik gewoon garantie daarop toch? ik had de site ff bekijken, maar zag er tja zoiets kan ik misschien ook wel maken, en zovee lzegt dat ook niet, maar tzag er wel oke uit, alleen btje jammer van dat flash :) anyways!

je zou ff moeten controleren straks of er een adres op staat waar het vandaan komt, moet denk ik ook wel als het een rembours pakketje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die Debitel als provider hebben i.c.m. met een KPN abonnement dan kun je de juiste instellingen halen van http://www.jamba.nl en kiezen voor de 6250. Je moet dan wel handmatig de gegevens invoeren maar het werkt bij mij prima in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:33:
Kzie op gsm.tv weinig mogelijkheden om een 6230 te bestellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorritv schreef op 06 mei 2004 @ 12:47:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
instellingen drager
  - gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000)
  - terminal venster: nee

Suc6

Ik zal vanavond, na mijn werk even kijken of ik iets vergeten ben.
Bedankt man!! hij doet het :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Kzie op gsm.tv weinig mogelijkheden om een 6230 te bestellen :?
http://www.gsm.tv/Bestel%...okia/bestel_6230Nokia.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net eff in h'sum en liep daar de vodafone winkel binnen.
De verkoper wist mij te vertellen de de tel. door de testfase heen was en dat hij volgende week de toestellen binnenkreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:20
Yippie heb em ook net binnen :) Echt mooi toestel en binnen 5 dagen in huis. Zo maar eens even mee gaan spelen :D

Op gsmweb.nl gekocht trouwens. V 3.15

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
Net ff geprobeerd mp3'tjes erop te ztten maar IR is echt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 19:10
Bart schreef op 06 mei 2004 @ 14:50:
Yippie heb em ook net binnen :) Echt mooi toestel en binnen 5 dagen in huis. Zo maar eens even mee gaan spelen :D

Aaaggh ik word gek van het w8en |:(
Zondag aangevraagd, en de status staat op dit moment dat de telefoon niet op voorraad is, dus ik vrees dat ik nog wel tijdje kan w8en :'(

edit:

Net tehoren gekregen dat het ongeveer nog een week gaat duren :'(

[ Voor 10% gewijzigd door NoReseth op 06-05-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Bart schreef op 06 mei 2004 @ 14:50:

Ik had hem net ook binnen. Maandagavond besteld via de post bij gsmtrack.nl 3.15 erop en pearl white. Alles doet het prima tot op heden. Supertoestel hoor!

O, ja. Ik had mezelf voorbereid en ik had bij de macro laatst een cardreader gekocht. Kwestie van een paar sec per mp3'tje om ze er nu op te zetten. Dus niet klagen mensen als je het via infrarood doet. Kost je een paar centen en het werkt een stukkie makkelijker via een cardreader!

[ Voor 26% gewijzigd door beerns op 06-05-2004 15:16 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Wanneer ik naar instellingen ga en dan naar Tooninstellingen, vervolgens naar Berichtensignaaltoon wil ik een andere toon instellen.
Ik kan dan ook kiezen voor beltoon en dan een gallerij openen, ik kan vervolgens geen beltoon selecteren om als berichttoon in te stellen :? ik kan m alleen openen.
Is dit op een andere manier wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Laatst online: 08-09 16:41
Dr0pSHoT schreef op 06 mei 2004 @ 15:17:
Wanneer ik naar instellingen ga en dan naar Tooninstellingen, vervolgens naar Berichtensignaaltoon wil ik een andere toon instellen.
Ik kan dan ook kiezen voor beltoon en dan een gallerij openen, ik kan vervolgens geen beltoon selecteren om als berichttoon in te stellen :? ik kan m alleen openen.
Heb je al geprobeerd om op opties te drukken en dan uit het lijstje selecteren te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Dr0pSHoT schreef op 06 mei 2004 @ 15:17:
ehhh heb je de linkersofttoets al geprobeerd ? druk daar dan eens op en dan zie je als eerste keus instellen als beltoon. Als je dat al geprobeerd hebt dan weet ik het ook niet meer :?

edit : ahhh !! tweede keer in twee dagen dat iemand me net voor is met antwoord geven |:(

[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 06-05-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
jorritv schreef op 06 mei 2004 @ 15:19:
[...]

Heb je al geprobeerd om op opties te drukken en dan uit het lijstje selecteren te kiezen?
Heb t al! niet goed geprobeerd,...
Moest instellen als beltoon doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 06 mei 2004 @ 14:56:
[...]

Aaaggh ik word gek van het w8en |:(
Zondag aangevraagd, en de status staat op dit moment dat de telefoon niet op voorraad is, dus ik vrees dat ik nog wel tijdje kan w8en :'(

edit:

Net tehoren gekregen dat het ongeveer nog een week gaat duren :'(
JIJ wordt gek van het wachten hahahahahahahaha Man ik heb m 9 maart besteld en kan m morgen gaan ophalen bij t postkantoor, dat is pas wachten... doe eens niet zo verwend haha, najah, ik ga me weer ff focussen op tentamen, ook niet onbelangrijk, als ik m dan morgen gehaald heb direct naar t postkantoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Hmmsie, ik heb me usb kabelt binnen :) aangesloten op me werk systeemp ( windows 98 ) en ik drivers installeren enzo, gaat goed, moet ik ineens drivers voor de nokia 6230 hebben :D haha ff de nokia pc suite downloaden denk ik. dus nog niet echt veel vordering hier! maar ik voel dat het gaat lukken!

voor de rest die em hebben gehad vandaag: ikke was lekker eerder :9 nanaanan :P
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:24:
[...]

JIJ wordt gek van het wachten hahahahahahahaha Man ik heb m 9 maart besteld en kan m morgen gaan ophalen bij t postkantoor, dat is pas wachten... doe eens niet zo verwend haha, najah, ik ga me weer ff focussen op tentamen, ook niet onbelangrijk, als ik m dan morgen gehaald heb direct naar t postkantoor
aah misschien wel beter dat je em morgen dan na je tentamen kan halen, weet niet hoeveel je er nog moet hebben :) maar anders had je dus niet zoveel meer aan je tentamen kunnen doen denk ik :*)

[ Voor 45% gewijzigd door orange.x op 06-05-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 23:57:
[...]

Helemaal mee eens, maar het is volgens mij niet mogelijk. Ben er na een paar jaar aan gewend geraakt, maar het blijft natuurlijk zonde van je taakbalkruimte
Om iconen uit je systray te halen moet je via je start menu naar --> Run of Uitvoeren gaan en het commando 'msconfig /default user' uitvoeren (WinXP neem ik aan, indien win98 alleen msconfig)
dan het laatste tabblad, daar uitvinken wat windows niet automatisch moet starten (kun je gelijk messenger uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Nou ik heb vandaag de 6230 binnen gekregen, gelijk maar ff aan het werk gegaan met Pc Suite en de Converter, werkt wel redelijk moet ik zeggen, al trekt het toch best wat van mijn systeem. (iig na lange upload)

Kan jullie vertellen dat de 512MB MMC kaart van extrememory ook gewoon werkt.
Ik heb er nu een krappe 300 MB opstaan en dat geeft geen zichtbare problemen, 1 mp3 set van 235 MB en nog een southpark filmpje en wat andere ongein.

Na twee maanden wachten kan ik iig ff gaan knutselen, ik denk ik meld iig ff dat die 512 kaart werkt. :)

*edit* Alles met de dku2 kabel van Nokia.

[ Voor 4% gewijzigd door Nasty Nate op 06-05-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Nasty is dat een immitatie kabel of het origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 15:32:
Hmmsie, ik heb me usb kabelt binnen :) aangesloten op me werk systeemp ( windows 98 ) en ik drivers installeren enzo, gaat goed, moet ik ineens drivers voor de nokia 6230 hebben :D haha ff de nokia pc suite downloaden denk ik. dus nog niet echt veel vordering hier! maar ik voel dat het gaat lukken!

voor de rest die em hebben gehad vandaag: ikke was lekker eerder :9 nanaanan :P

[...]

aah misschien wel beter dat je em morgen dan na je tentamen kan halen, weet niet hoeveel je er nog moet hebben :) maar anders had je dus niet zoveel meer aan je tentamen kunnen doen denk ik :*)
ik dacht, ik ga toch ff langs het postkantoor sneaken, je weet het niet misschien hebben ze hem wel en euh, ja hij ligt naast me, WAT EEN TELEFOON!!!!!!!! dat tentamen gaat niet veel worden 8)7 zodra ik interessante dingen heb ontdekt meld ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Laatst online: 10-09 23:08
Jezus wat stom zeg van T for Telecom.
Daar was hij sinds vandaag te koop.
Ik belde vantevoren of ze hem binnen hadden en kreeg daarop het antwoord : Ja !

Een half uurtje later stapte ik die winkel binnen en wilde die 6230, zegt die verkoopster dat hij alleen wordt verkocht met abbonement.
Ik vraag nu een beetje verbaast "en waarom is dat dan ?"
Omdat hij nog fonkelnieuw is, krijg ik als antwoord.

Ik nu een beetje geirriteerd : Hadden jullie dat dan niet effe kunnen zeggen door de telefoon ? Nu ben ik dus 20 minuten onderweg geweest om te horen dat hij alleen te koop is met abbonement ? Ik heb pas geleden (6 maanden geleden) een nieuw abbonement genomen maar die telefoon is deze week overleden en ik heb een nieuwe telefoon nodig.

Sorry meneer, bedrijfs policy zegt ze dan.

Nou breekt mijn klomp ?
Zijn ze nou een telefoonwinkel of niet ? :/
Of maken ze alleen maar winst door abbonementen te verkopen ?
Ik ga morgen maar naar hun directe concurent (recht tegenover hun winkel), ik moet welliswaar 20 euro meer betalen maar dan heb ik hem wel.
Voor mij heeft T for Telecom afgedaan.
Daar kom ik dus nooit meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:42:
Was net eff in h'sum en liep daar de vodafone winkel binnen.
De verkoper wist mij te vertellen de de tel. door de testfase heen was en dat hij volgende week de toestellen binnenkreeg.
In deel 4 zei ik:
RaZZle1 schreef op 29 april 2004 @ 19:55:
Woei ! \o/

M'n zus werkt bij Vodafone City Point in R'dam en die belde me om 17.00 dat er 9 stuks binnen waren gekomen dus ik ben er meteen heen gereden en heb 'm meteen gehaald.
Hij kostte me € 54,- bij 1-jarige verlenging van een Vodafone 500 abo. :7
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Dat is de originele Rico.

Ik kom er net achter dat ik al mijn opgeslagen naam en nummers nog op mijn oude telefoon heb staan, dus dan zal ik voor de simkaart wissel en copieer optie moeten gaan, of is er nog een infrarood optie?

*edit* wat was de truc ook alweer om het frontje er normaal af te kunnen krijgen?
Ik kan die post niet terugvinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Nasty Nate op 06-05-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan de 6230 te kopen maar ik wacht liever nog een paar maanden. Mijn 6610 moet ook nog even mee. Weet iemand wanneer de 6230 in de winkel ligt? En of de prijs dan ook nog iets gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
!!!!! ATB !!!!!!, of anderen _/-\o_

Eventjes een vraagje!
Ik heb je advies opgevolgd en ben zojuist met lege handen teruggekeerd van de Orange-shop aan de lijnbaan in Rotterdam. Daar werd mij verteld dat ik mijn abonnement niet met 1 jaar free €40,- kan verlengen. Dit omdat de afspraak is gemaakt dat er alleen maar met 2 jaar verlengd wordt. Misschien dat jij mij kan vertellen waarom? De dame in spe kon mij dat niet uitleggen, en ook niet verklaren waarom ik hem op internet wel kan bestellen met 1 jaar verlenging.

Dit ziet er dus naar uit dat ik voor de 2e maal teleurgesteld word in de shop! En dit is de eerste keer dat ik geholpen ben door zo'n 'niet slim meisje' om het netjes te zeggen ;)

Toch maar op internet bestellen dan. bij 2call denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 06 mei 2004 @ 16:45:
Dat is de originele Rico.

Ik kom er net achter dat ik al mijn opgeslagen naam en nummers nog op mijn oude telefoon heb staan, dus dan zal ik voor de simkaart wissel en copieer optie moeten gaan, of is er nog een infrarood optie?

*edit* wat was de truc ook alweer om het frontje er normaal af te kunnen krijgen?
Ik kan die post niet terugvinden.
gewoon dat knopje indrukken met je ene duim en met de andere duim onder het zwarte uitstulpsel wat bij die camera zit, en dan goed drukken. ik heb iig nog geen ander mmctje, wat ik al eerder zei is dat volgens mij de andere 256mb en 512mb kaartjes dikker zijn als die van nokia, en dat daarom de ac hterkant er zo moeilijk afgaat.

ik ga nu even thuis met me dku2 kabel ( imitatie ) aan de slag :)

het volgende lukt allemaal:
• spelletjes installeren
• syncen kan, maar wil ik niet :)
• back-uppen
• ik kan me mmc zien

alleen nu kan ik nog niet zoveel naar me telefoon sturen... als ik in de pc suite op Bestanden Overbrengen klik, krijg ik soort windows verkenner, dan ga ik naar mijn Nokia Phone Browser. Maar dan! ik kan daarheen wel bestanden veplaatsen bijvoorbeeld, maar als ik helemaal blader naar mijn mmc dan kan ik daar niets heen copyen..

@ Nasy Nate: Waar heb je die MMC vandaan ?

[ Voor 29% gewijzigd door orange.x op 06-05-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nasty Nate schreef op 06 mei 2004 @ 16:08:
Kan jullie vertellen dat de 512MB MMC kaart van extrememory ook gewoon werkt.
Ik heb er nu een krappe 300 MB opstaan en dat geeft geen zichtbare problemen, 1 mp3 set van 235 MB en nog een southpark filmpje en wat andere ongein.

Na twee maanden wachten kan ik iig ff gaan knutselen, ik denk ik meld iig ff dat die 512 kaart werkt. :)

*edit* Alles met de dku2 kabel van Nokia.
Zou je hem ook kunnen testen met volle kaart? En vertellen waar je hem kunt kopen voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:18:
Gents,
Ook ik krijg een ERROR als ik een .3gp-filmpje wil omzetten met 3gptoavi2. Weet iemand hiervoor al een oplossing?
Ook ben ik benieuwd of er al een applicatie is die .3gp kan omzetten naar MPG?
Cheers
Anyone yet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe t kan dat sommige films ondersteboven worden afgespeeld en dat ik alleen geluid krijg als ik niet de WB AMR funktie gebruik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
iemand enig idee waarom ik ix kan veranderen/toevoegen in die nokia phone editor?? Nu moet ik al die nrs met de hand gaan overzetten... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

@ Nasty Nate: Als je al een kabel hebt, zou ik niet gaan klooien met simkaartwissels. Ik heb meer contacten in mijn foon staan dan er op de kaart passen, en aan elk contact uitgebreide informatie. En dan loop je nog het risico dat de sim ALL CAPS gaat zetten ook. Met Nokia Content Copier kan het toch?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Iemand met een Hi abbo? Is er een nummer waar je kan checken hoeveel belminuten je nog over hebt deze maand? Of moet je dat zelf bijhouden met de teller in de telefoon?

En dan weer de vraag over het WAPpen. Ik kan de instellingen voor KPN en 6230 niet vinden. Wel voor MMS. Iemand die het toevallig al weet? Anders bel ik KPN morgen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Klopt ja maar ik krijg toch anders de contacts niet van mijn 6510 op de 6230? :)

Ik ben van plan het frontje nu voorlopig niet meer los te halen iig!

Ik kan jullie niet precies vertellen wat de kaart kost, ik heb um geruild voor wat anders een paar maand terug.
de website is iig www.extrememory.de en ik zal de kaart nog ff proberen als ie helemaal volstaat.

Wat ik al wel merkte, is dat de 6230 de grootte van de kaart maar ziet op 80 mb, maar hij geeft wel gewoon aan dat er 277mb gebruikt is en 212 vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Misschien iets om in de startpost te vertellen wat je met de Nokia Headset Mod kan doen? Zonder dat je 4500 berichten hoeft door te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
wrcveen schreef op 06 mei 2004 @ 19:00:
Misschien iets om in de startpost te vertellen wat je met de Nokia Headset Mod kan doen? Zonder dat je 4500 berichten hoeft door te lezen?
geluiden horen? moet dat erin ? tis gewoon hetzelfde als de normale alleen met je eigen doppies.

doppie met meer kwaliteit > betere kwaliteit muziek, moet dat er per see in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Ik heb WAP instellingen gevonden voor KPN.

Op http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen maar ik krijg het nog steeds niet werkend. Ik gebruik dat eerste tabelletje zodat je over je belminuten wapt (??)

Kies ik dan voor Home dan gaat die bellen naar dat nummer maar dan zegt die verbinding mislukt. Iemand de oplossing? :)

edit: ip adres snap ik ook niet helemaal, want is dit is niet hetzelfde als proxy? En zo niet waar moet ik dat ip adres dan opgeven?

[ Voor 17% gewijzigd door Bart op 06-05-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
En toen had ik een probleem ! ik heb een mycom usb bluetooth dongle en alles werkte perfect met files verzenden van de telefoon naar de pc via file transfer. Maar vandaag toen ik een foto versturen bleef de transfer hangen en opeens resette mijn telefoon. Sindsdien kunnen pc en 6230 elkaar niet vinden :(

Daarna op een andere pc de dongle geinstalleerd en toen konden ze elkaar weer vinden maar als ik een file verzend dan krijg ik steeds de melding : verzenden mislukt :( volgens mij is de bluetooth op mijn 6230 een beetje naar de mallemoeren.

Heb wel geprobeerd de SE t630 van mijn zusje met de pc te connecten en files uit te wisselen en no problemo ! ook uitwisseling van bestanden tussen de t630 en 6230 geeft geen problemen dus het ligt puur aan de 6230 icm met de mycom usb bt dongle.

Iemand die een oplossing weet ? ik heb al geprobeerd te de-installeren en opnieuw te installeren maar dat werkt ook niet. Telefoon aan en uitgezet. Bluetooth op waarneembaar en verborgen geprobeerd. Ik heb de 4 vorige threads alweer doorgenomen maar daar staat geen vergelijkbare problemen + oplossingen in.

ps. het heeft dus niks met Nokia PC suite te maken want die had ik niet op mijn pc staan en heb die ook niet daarna geinstalleerd ofzo. Ik wordt er gek van |:(

[ Voor 6% gewijzigd door dcell op 06-05-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnydewit
  • Laatst online: 27-07 11:48
YES, heb ook me 6230 !!!

Maar toen was ik die CD die erbij zit eens aan het bekijken, krijg ik ineens een virus melding:

BackDoor-AOP in D:\start\fscommand\pcguide_cs.exe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 19:07:
[...]

geluiden horen? moet dat erin ? tis gewoon hetzelfde als de normale alleen met je eigen doppies.

doppie met meer kwaliteit > betere kwaliteit muziek, moet dat er per see in ?
Ja graag! Ik dacht misschien dat het iets was met een uitgebreidere afstandsbediening ofzo. Misschien dat nog meer mensen dat denken? Niet iedereen leest vanaf deel 1 mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb 'm vanmiddag gehaald en ben er nu pas mee aan het spelen.

Na wat gedoe heb ik Bluetooth ook aan de praat. Een vriend van me had zo'n Nokia met Symbian OS (6230 natuurlijk niet), maar is er een optie om á la windows verkenner bestandsbeheer te doen? Map/files aanmaken/verwijderen/verplaatsen etc? Ik vind zo'n optie niet terug in de telefoon of Nokia PC Suite. Ook las is dat de Oxygen manager nog niet (volledig) geschikt was voor deze telefoon. Ik heb geen cardreader dus even het MMC kaartje uitlezen kan alleen via BT.

Wat voor applicaties gebruiken jullie zoal om dit soort dingen te doen?

edit: Ik heb wat Java games gedownload. Is er een manier om deze te previewen op je PC? Soort van emulator ofzo? Het zijn er namelijk nogal wat, en heb weinig zin om ze allemaal stuk voor stuk via BT te kopieren en te kijken of het wel leuk is.

edit: Na het verwijderen van in mijn ogen nutteloze meuk (filmpjes/plaatjes) zit ik met een zooi lege mappen opgescheept (Afbeeldingn, Videoclips, Muziekbest.) die ik niet kan verwijderen omdat ze blijkbaar (?) read-only zijn. Is er een mogelijkheid deze toch weg te halen? Of zijn dit "systeemmappen"?

[ Voor 36% gewijzigd door Mike Jarod op 06-05-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een TOP-TELEFOONTJE 8)
Heb 'm sinds vorige week via 2call.nl, die binnen twee dagen leverden. Superservice, echt een aanrader! Kon ik mooi op Koninginnedag lekker kloten met foto's en filmpjes.

Wel de Europese versie, maar het enige wat je daar van merkt is dat er een Duitse handleiding bijzit. Who cares? :)

VOOR IN DE STARTPOST:

Hier nog een link om het operator-logo weg te krijgen. Er is er al eentje geloof ik maar deze werkt ook.
Wap naar het volgende adres: http://reallyboom.com/?12
Er verschijnt geen pagina, maar je krijgt gelijk een melding dat het blanke logo is gedownload. Easy as that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op 06 mei 2004 @ 17:17:
Eventjes een vraagje!
Ik heb je advies opgevolgd en ben zojuist met lege handen teruggekeerd van de Orange-shop aan de lijnbaan in Rotterdam. Daar werd mij verteld dat ik mijn abonnement niet met 1 jaar free €40,- kan verlengen. Dit omdat de afspraak is gemaakt dat er alleen maar met 2 jaar verlengd wordt. Misschien dat jij mij kan vertellen waarom? De dame in spe kon mij dat niet uitleggen, en ook niet verklaren waarom ik hem op internet wel kan bestellen met 1 jaar verlenging.
Dat kan is waarschijnlijk omdat je een bepaalde klantwaarde hebt (d.w.z. Silver of Bronze). Die waarde is gebaseerd op je bel/betaalgedrag.
Toch maar op internet bestellen dan. bij 2call denk ik :)
Lijkt me dan wel verstandiger, dealers kijken nl. niet naar die categorie. Raar maar waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op 06 mei 2004 @ 20:12:
En toen had ik een probleem ! ik heb een mycom usb bluetooth dongle en alles werkte perfect met files verzenden van de telefoon naar de pc via file transfer. Maar vandaag toen ik een foto versturen bleef de transfer hangen en opeens resette mijn telefoon. Sindsdien kunnen pc en 6230 elkaar niet vinden :(

Daarna op een andere pc de dongle geinstalleerd en toen konden ze elkaar weer vinden maar als ik een file verzend dan krijg ik steeds de melding : verzenden mislukt :( volgens mij is de bluetooth op mijn 6230 een beetje naar de mallemoeren.

Heb wel geprobeerd de SE t630 van mijn zusje met de pc te connecten en files uit te wisselen en no problemo ! ook uitwisseling van bestanden tussen de t630 en 6230 geeft geen problemen dus het ligt puur aan de 6230 icm met de mycom usb bt dongle.

Iemand die een oplossing weet ? ik heb al geprobeerd te de-installeren en opnieuw te installeren maar dat werkt ook niet. Telefoon aan en uitgezet. Bluetooth op waarneembaar en verborgen geprobeerd. Ik heb de 4 vorige threads alweer doorgenomen maar daar staat geen vergelijkbare problemen + oplossingen in.

ps. het heeft dus niks met Nokia PC suite te maken want die had ik niet op mijn pc staan en heb die ook niet daarna geinstalleerd ofzo. Ik wordt er gek van |:(
Dit is toevallig, ik heb vanmiddag m´n telefoon opgehaald, en ben ook wezen kloten met BT (ja mark ik moet eigenlijk tentamen leren >:) ) Mijn huisgenoot heeft onlangs een t630 gekocht, en een bt dongle van sitecom gekocht, met zijn phone werkt dat goed. Nu wilde ik mijn 6230 er aan hangen, en met een beetje moeite herkennen ze elkaar wel, maar ze behouden geen contact. De pc sync geeft aan dat de telefoon en computer geen contact hebben, terwijl als ik bij de instellingen kijk van "My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\Nokia 6230" dan zie ik dat ze gewoon contact hebben... De telefoon laat ook de naam van mijn computer zien, maar contact houden mislukt telkens. Het vreemde is dat ik dit vind klinken als een V3.14 probleem, maar ik heb toch echt een V3.15...

Iemand anders ervaring?

(ik heb eventueel nog wel een infrarood bakkie aan de bak hangen, maar BT werkt veel relaxter en sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:06:
[...]

Dit is toevallig, ik heb vanmiddag m´n telefoon opgehaald, en ben ook wezen kloten met BT (ja mark ik moet eigenlijk tentamen leren >:) ) Mijn huisgenoot heeft onlangs een t630 gekocht, en een bt dongle van sitecom gekocht, met zijn phone werkt dat goed. Nu wilde ik mijn 6230 er aan hangen, en met een beetje moeite herkennen ze elkaar wel, maar ze behouden geen contact. De pc sync geeft aan dat de telefoon en computer geen contact hebben, terwijl als ik bij de instellingen kijk van "My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\Nokia 6230" dan zie ik dat ze gewoon contact hebben... De telefoon laat ook de naam van mijn computer zien, maar contact houden mislukt telkens. Het vreemde is dat ik dit vind klinken als een V3.14 probleem, maar ik heb toch echt een V3.15...

Iemand anders ervaring?

(ik heb eventueel nog wel een infrarood bakkie aan de bak hangen, maar BT werkt veel relaxter en sneller)
ik heb dus ook v3.15, hopelijk komt er snel een software update want dit is irritant ! Nu doet trouwens het hele bluetooth gebeuren het niet meer. Mijn zusje is pissed want het is haar pc :P Dan maar morgen ff naar mycom langsgaan :(

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 06-05-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik Nokia PC Sync gebruik om te syncen met Outlook, krijg ik een schermpje van outlook om toestemming te geven voor een bepaalde tijd (1-10 minuten). Dat is aardig irritant als ik elke keer toestemming moet geven. Weet iemand hoe ik het automatisch kan instellen, zodat ik geen toestemming meer hoef te geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar wat zijn precies die .jar en .jad bestanden als je Midlets installeert?

Klopt het dat je die .jad bestanden helemaal niet nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:54:
[...]

Dat kan is waarschijnlijk omdat je een bepaalde klantwaarde hebt (d.w.z. Silver of Bronze). Die waarde is gebaseerd op je bel/betaalgedrag.

[...]

Lijkt me dan wel verstandiger, dealers kijken nl. niet naar die categorie. Raar maar waar!
Wat vreemd allemaal inderdaad. Maar toch snap ik het dan niet. Ik had een 30 euro contract en via automatische incasso is er altijd in één keer afgeschreven. Ik sta ook nooit rood dus :*) ...

Verder zat ik zo om de maand over mijn bundel heen, ongeveer 5 a 10 euro... Kan je dan een beetje uitleggen hoe dat bronze/silver systeem in elkaar zit?!? De eerste keer dat ik wilde verlengen (2/3 jaar geleden) was er ook zoiets vreemds met klasse 1 t/m 5 :?

Maar goed, ik heb net besteld bij 2call en zojuist het contract, kopie rijbewijs en giropas ingescand en naar hun gemaild. Met een beetje geluk heb ik zaterdag de telefoon in de bus _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:28:
Misschien een domme vraag, maar wat zijn precies die .jar en .jad bestanden als je Midlets installeert?

Klopt het dat je die .jad bestanden helemaal niet nodig hebt?
Ja dat klopt, maar voor andere typen telefoons icm de oude PC Suite moest je het .JAD bestand selecteren als je een Applicatie of een Game installeert.

Vergelijk het met een .CUE en .BIN file als je een Immage brand van een CDtje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

@ Nasty Nate: hier zeggen ze anders
Additionally, you can use the PC Suite 5.8's Content Copier to transfer phone contents to your Nokia 6230 Phone also from these Nokia models:
Nokia 8910 Phone
Nokia 8310 Phone
Nokia 6510 Phone
Nokia 6310i Phone
Heb je geen kabel voor de 6510 dan? Of irda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

dcell schreef op 06 mei 2004 @ 20:12:

heb je al geprobeerd om de pair te verbreken en opnieuw te laten pairen

dit was wel gelukt bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Hoe kan je in de winkel snel zien of het een 3.14 of een 3.15 versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ja met een nieuwe telefoon uit het doosje gaat dat wel ja :P

gewoon ff vragen of het benelux versie of een import is :) denk dat dat wel kan helpen, en anders zoals jane700 zegt, telefoon uit doosje halen batt erin doen, aan doen en ff *#0000# doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rico schreef op 06 mei 2004 @ 13:17:
Female Gotter en dan ook nog uit Groningen!!

Maar probeer anders eens met Infrarood. Heb ik ook al een paar keer gedaan hier op mijn werk. Duurt wat langer maar heb wel wat tijd.
Bluetooth heb ik nog niet eens geprobeerd.
Je kunt ook eens Oxygen Phone Manager II proberen.
Is hier te downloaden
http://www.oxygensoftware.com/download/
Is een demo versie dus legaal.
Ook nog uit Groningen? Is dat positief of negatief? ;) En Female GoTter, is dat zo zeldzaam? Ben ik uniek? :> _/-\o_
Maar goed, ben dus de hele tijd aant prutsen, maar nog steeds (via Trust-OBEX-filetransfer) loopt ie nu op +- 3/4 van het nummer vast. Mn pc geeft aan: verbinding verbroken, en mn gsm 'herstart' vanzelf. Heb de OPM gedowned, maar kom daar niet echt uit, moet dat niet via een datakabel ipv BT?

Tweede probleem wat nog steeds bestaat: ik krijg die dMC-converter niet goed werkend, elke keer zegt hij na paar seconden: 'unable to convert: jadajadajada (filename :9 ). Ik word er helemaal stapel van, ik wil zo graag dat het ding es doet wat ik wil!!!! :( Dus: HEEEEEELP!!!

Maar we blijven wel vrolijk hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

@peiho: Voor zover ik weet kun je Outlook geen opdracht geven bepaalde programma's toestemming te geven. Outlook merkt gewoon dat een andere executable zich toegang probeert te verschaffen tot de .pst. Aangezien dit ook een favoriete bezigheid is van virussen e.d. moet je toestemming verlenen. Volgens mij kan Outlook helaas (nog) niet zien welke applicatie toegang probeert te verkrijgen. Lees er hier meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
pff ik wil de achter cover eraf voor dat mmc kaartje maar dat ding zit echt muurvast! Komt geen beweging in, iemand een tip hoe die er makkelijk af komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Bart, dit is echt al 10 keer langsgekomen. TS: iets voor in de SP? Wellicht dat iemand effe een foto-handleiding kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
s3mt3x schreef op 06 mei 2004 @ 22:26:
Bart, dit is echt al 10 keer langsgekomen. TS: iets voor in de SP? Wellicht dat iemand effe een foto-handleiding kan plaatsen?
mmm je moet gewoon echt ruig doen, vind niet echt melding in de SP waard :) tis gewoon kracht zetten !!

nu begrijp ik wel dat we hier met doorsnee nerdjes te maken hebben die geen conditie hebben enzo ;) ( geintje dus he :D ) maar gewoon kracht zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 22:30:
[...]

mmm je moet gewoon echt ruig doen, vind niet echt melding in de SP waard :) tis gewoon kracht zetten !!

nu begrijp ik wel dat we hier met doorsnee nerdjes te maken hebben die geen conditie hebben enzo ;) ( geintje dus he :D ) maar gewoon kracht zetten!
ja hij breekt dadelijk doormidden man :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Ja, knijp er maar fors in ;-) Maar ff serieus, ik zag iemand iets posten over waar je je vingers neer moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DancePlaza schreef op 06 mei 2004 @ 22:02:
[...]

heb je al geprobeerd om de pair te verbreken en opnieuw te laten pairen

dit was wel gelukt bij mij
yup dat heb ik geprobeerd maar toen konden ze elkaar niet meer vinden :?
heb echt van alles geprobeerd ! maar goed morgen ff kijken wat ze bij mycom te zeggen hebben, misschien dat het aan de bluetooth dongle ligt want nu doet ie het helemaal niet meer maar het ligt zeker voor een deel aan de telefoon want voordat de dongle het begaf kon ik wel de dongle pairen met een t630. Gelukkig heb ik er geen last van want dat ding is officieel van mijn zusje en ik heb zelf nog ir + cardreader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
s3mt3x schreef op 06 mei 2004 @ 22:32:
Ja, knijp er maar fors in ;-) Maar ff serieus, ik zag iemand iets posten over waar je je vingers neer moet zetten?
ja, je ene duim moet op dat knopje die je in moet drukken, dus wel indrukken dat knopje, en je andere duim tegen dat opstaande stukje van de camera. dan moet je even duwen met je cameraduim dus. en dan kan je proberen om het knopje met je andere duim iets minder hard in te drukken. en dan moet het gewoon wel lukken hoor :) veel succes ohja ff het volgende :P

Jullie kunnen mij niet aansprakelijk stellen voor de nodige schade die geleden is door deze tip. Het uitvoeren van deze tip is volledig berust op eigen risico ;) oke dan :D

ik snap veel mensen denk ik niet :D maar dat ken ook aan mij liggen.

hiero, ik koop voor 19 eur ( kan nog goedkoper voor 12,50 ) een imitatie usb kabel. ik sluit aan, en alles werkt, en snel ook nog. ik hoef alleen maar een drivertje te installeren, nokia pc suite en het werkt! niets aan het handje. kan muziek erop zetten, plaatjes allemaal ander gedoe, syncen heb ik niet geprobeerd maar zie geen problemen lijkt me niet althans. kan zo wel eens een try geven.

zon kabel is dus veel goedkoper dan zon BT ding, wat stukken minder snel is, wat denk ik ook meer batt slurpt vanwege het constant verzenden van informatie, ook omdat het langer duurt denk ik dat het dus ook weer meer batt slurpt.

wie vertelt mij nou de voordelen boven een usbkabeltje ? voordelen boven Irda zijn dat het iets sneller is, Irda is helemaal iets waar je niet zoveel aan hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door orange.x op 06-05-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
YES hij is eraf! *pijn hand* ;)

Zo nu ff kaartje in me printer :) en ff wat mp3 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Bart schreef op 06 mei 2004 @ 22:43:
YES hij is eraf! *pijn hand* ;)

Zo nu ff kaartje in me printer :) en ff wat mp3 erop.
hahah :P lol en dan straks weer erin, en morgen andere muziek erop :P

misschien als je nog geen bt heb ofzo, een tipje, koop een usb kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
orange.x schreef op 06 mei 2004 @ 22:51:
[...]

hahah :P lol en dan straks weer erin, en morgen andere muziek erop :P

misschien als je nog geen bt heb ofzo, een tipje, koop een usb kabel :)
ja ik ga ook zeker zon kabel halen, heb het achter covertje er nog afliggen, maar ff zonder pielen :P

edit: nu nog wappen werkend krijgen dan kan ik er een blanco logo inzetten

[ Voor 20% gewijzigd door Bart op 06-05-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Nou kom zelf ook uit Groningen.

Maar die OPM moet ook met bt werken.
Gebruik zelf de cardreader van de Aldi.
En spellen doe ik met IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Dus het is handiger om een usb kabel te kopen dan een cardreader begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
s3mt3x schreef op 06 mei 2004 @ 23:20:
Dus het is handiger om een usb kabel te kopen dan een cardreader begrijp ik?
Lijkt mij wel, anders moet je toch de hele tijd die mmc eruit pielen. Heb ik na 1x al genoeg van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 22:16:
[...]

Ook nog uit Groningen? Is dat positief of negatief? ;) En Female GoTter, is dat zo zeldzaam? Ben ik uniek? :> _/-\o_
Maar goed, ben dus de hele tijd aant prutsen, maar nog steeds (via Trust-OBEX-filetransfer) loopt ie nu op +- 3/4 van het nummer vast. Mn pc geeft aan: verbinding verbroken, en mn gsm 'herstart' vanzelf. Heb de OPM gedowned, maar kom daar niet echt uit, moet dat niet via een datakabel ipv BT?

Tweede probleem wat nog steeds bestaat: ik krijg die dMC-converter niet goed werkend, elke keer zegt hij na paar seconden: 'unable to convert: jadajadajada (filename :9 ). Ik word er helemaal stapel van, ik wil zo graag dat het ding es doet wat ik wil!!!! :( Dus: HEEEEEELP!!!

heb je al een werkende mp3 omgezet naar aac?

ik krijg alleen error bij gare mp3tjes die ik via kazaa hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Behalve deze: [rml]Mike Jarod in "Nokia 6230 [ Deel 5]"[/rml] heb ik nog een vraagje :)

Hoe benader ik de MMC card via Bluetooth :? Ik heb nu ingesteld dat ie alle foto's op de MMC card op moet slaan, bij de "Galerij" klopt dat dan ook allemaal, maar bij de OBEX file transfer krijg ik de MMC card niet te zien (Galerij wel). De MMC Card heeft wel een naam, mocht dat er iets mee te maken hebben. In de Nokia PC Suite (v5) zie ik al helemaal geen programmaatje om files uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Kabel net zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 22:16:
[...]

Inderdaad er is niets mis met Groningen, maar los daarvan, mijn BT werkte ook niet, maar ik heb het volgende gedaan:

(ik ga er even vanuit dat de windows instellingen met BT gelijk zijn ongeacht de dongle)

Icoontje rechtsonderin je scherm van BT aanklikken, dan kom je in "My Bluetooth Places" dan ga je naar "view devices in range" (links in het scherm onder mapje "Bluetooth Tasks") Dan zie je je telefoon als het goed is staan met een rood vinkje (de naam van je telefoon is zoals je die zelf genoemd hebt, standaard Nokia 6230, 8) opzich ook wel logisch) dan ff rechtermuisknop op het icoontje en kiezen voor optie "connect com1" je telefoon vraagt of de verbinding van jou mag (naam van je computer is ook afhankelijk van hoe jij m genoemd hebt (bijvoorbeeld Groningse turbocomputer :P )) en als het goed is werkt dan de verbinding. Je gaat dan naar een map in je pc waar jij bijvoorbeeld je 3gp filmpje met Beatrix vanaf het stadhuis hebt staan, je selecteerd het prachtige filmpje, rechtermuisknop dan optie "kopieren naar > Bluetooth > Nokia 6230" je telefoon zegt dat er iets staat te popelen om een bestand over te zenden, en je drukt op je telefoon op akkoord en klaar is kees.

2 dingen alleen:

- voor zover ik weet wordt het bestand in eerste instantie geplaatst op het geheugen van de telefoon, ik weet niet of dit standaard instellingen zijn en heb ook nog niet uitgezocht of dit te wijzigen is, maar dat betekent dus dat je niet al te grote bestanden naar de telefoon kunt sturen (max 8 mb) Vevolgens vraagt de telefoon waar je het wil plaatsen en dan plaats je het in een aangemaakte map op je mmc)

- ik merk dat de verbinding na 3 minuten verbroken wordt en ik denk dat ie dat automatisch doet wanneer er geen activiteiten plaats vinden tussen zender en ontvanger... Dit heb ik echter niet gecheckt en kan dus ook een andere (minder prettige) oorzaak hebben.

Toen ik zojuist een filmpje van 4,6 mb naar de telefoon stuurde via BT deed het daar ongeveer 3 minuten over en in eerste instantie brak de verzending tussendoor af wegens te weinig ruimte maar na het opfrissen van het "intern geheugen" van de telefoon werkte het wel en werd de verbinding niet meer verbroken

Ik hoop dat je hier mee verder komt...

Groeten (ook al is dat niet echt gebruikelijk) Ruben

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 23:50 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.