Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

@ Dano

Je moet ff naar http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/ gaan. Daar moet je je telefoon nummer invullen en een toestel selecteren, kies daar de 6600 (daar staat ie er wel tussen) en dan krijg je dat o zo leuke sms'je waarmee je wap kan activeren. Hetzelfde geldt voor mms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107692

Anoniem: 110828 schreef op 05 mei 2004 @ 11:06:
[...]

Dus niet dat daar de 6230 tussen staat he! De 6600 staat er zelfs niet tussen, dus niet meteen zo snel oordelen over startpost lezen....
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb T-mobile en daar kan het wel mee....

@orange.x - Misschien is het handig om ff in de SP erbij te zetten dat het alleen voor Orange, T-Mobile en Vodafone werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 107692 op 05-05-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33

Copyman

Dode muis

Zo, ik heb net tussen de bedrijven door even de Sitecom Bluetooth USB Adapter CN-500 opgehaald. Vanavond zal ik hem even uitproberen! Het zal vast al wel in deeltje 4 staan dat ie werkt of juist niet werkt, maargoed. Dan staat het hier nog een keer. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110451

Anoniem: 110828 schreef op 05 mei 2004 @ 11:12:
@ Dano

Je moet ff naar http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/ gaan. Daar moet je je telefoon nummer invullen en een toestel selecteren, kies daar de 6600 (daar staat ie er wel tussen) en dan krijg je dat o zo leuke sms'je waarmee je wap kan activeren. Hetzelfde geldt voor mms...
Ben het nu aan het proberen (als ze maar niet constant bellen of aan mijn bureau staan, dan kan ik ff rustig surfen naar de site :P ), thx alvast. Gprs werkt er ook mee trouwens? Of alleen wap en mms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Macer schreef op 05 mei 2004 @ 11:11:
[...]

Ik heb Vodafone Live werkend hier..
Het werkt blijkbaar wel, maar Vodafone zal je nog geen ondersteuning (kunnen) geven als je problemen mocht hebben..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82865

een vraagje m.b.t. bluetooth (transferoverdracht)

Hoe snel gaat het kopieren van mp3z van je pc naar de nokia6230 via bluetooth (naar een apacer 256mb mmc). bij duurt het voor een bestand van 3,50mb 3minuten. Ik vind dit wel erg lang duren... Gaat het via een datakabel of infrarood sneller , of is er gewoon iets aan de hand met een of andere instelling van bluetooth bij mij?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 110451 schreef op 05 mei 2004 @ 11:09:
[...]

Lees mijn bericht! Ook op de nokiasite kan ik bij telfort als provider niet kiezen voor de N6230.
Als ik op die site van Nokia kijk, kan je voor MMS settings wel kiezen voor alle providers behalve KPN, dus ook Telfort! Bij de GPRS/WAP settings kan je kiezen voor alle providers dus ook voor Telfort! Moet je wel kijken op Nokia.com en niet op Nokia.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 19:14
Upbeat schreef op 05 mei 2004 @ 12:05:
[...]

Als ik op die site van Nokia kijk, kan je voor MMS settings wel kiezen voor alle providers behalve KPN, dus ook Telfort! Bij de GPRS/WAP settings kan je kiezen voor alle providers dus ook voor Telfort! Moet je wel kijken op Nokia.com en niet op Nokia.nl ;)
De provider kan je wel kiezen maar niet het toestel.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02-2024
FlipFluitketel schreef op 05 mei 2004 @ 11:41:
[...]

Het werkt blijkbaar wel, maar Vodafone zal je nog geen ondersteuning (kunnen) geven als je problemen mocht hebben..
En waarom zouden ze dat niet doen ? De instellingen voor Vodafone Live heb ik van de Nokia site afgehaald en werkt prima hier. idem geldt voor MMS.

Er staan trouwens in deel 4 volgens mij nog wat MMC kaartjes die ook werken, maar die niet in SP van deel 5 staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Bart schreef op 05 mei 2004 @ 12:06:
[...]

De provider kan je wel kiezen maar niet het toestel.
Jawel hoor...
ga naar Nokia.com > support > Europe, Africa, Middle East > select a phone (6230) > en dan krijg je de 6230 pagina en klik je op settings... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Upbeat op 05-05-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 14:41
ik had een vraag over dat shared geheugen.. mijn vriendin heeft op haar 6220 2,5mb voor applicaties.. bij mij geeft die maar 2mb aan terwijl we veel meer hebben op dit mobieltje... hoe kun je meer geheugen geven... aangezien dit shared geheugen is snap ik zelf ook dat je dan ergens anders wat weg moet gooien en dat heb ik dus gedaan... alle afbeldingen en videos heb ik verhuizd naar mijn mmc maar de nokia application installer geven aan dat ik 21kb blijf vrij houden voor applicaties terwijl ik vet veel weggegooid had.... dus.... wat... hoe .. waarom :D iemand? :P

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 11-06 19:14
Upbeat schreef op 05 mei 2004 @ 12:11:
[...]

Jawel hoor...
ga naar Nokia.com > support > Europe, Africa, Middle East > select a phone (6230) > en dan krijg je de 6230 pagina en klik je op settings... ;)
Ja en verder.. ;)

edit: ah bij MMS staat die wel

[ Voor 9% gewijzigd door Bart op 05-05-2004 12:21 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

Yuco

Womanizer!

Kan iemand voor mij even duidelijk vertellen wat ik precies waar moet instellen om (icm orange)

- te kunnen mms-en
- te kunnen gprs-en

Mischien ook een idee om dit op te nemen in SP in plaats van alleen voor t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upbeat schreef op 05 mei 2004 @ 12:11:
[...]

Jawel hoor...
Klik daarna op Get WAP/GPRS settings >> (Nieuw venster opent zich) kies daar bij country Netherlands >>Select your network operator: Kies Telfort >> Select your phone model: En tattataaaaaaaa de N6230 staat er nog stteds niet bij!!!!
LEES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107616

wrcveen schreef op 05 mei 2004 @ 10:36:
Ondersteund Vodafone Live! dit toestel al?
Wat er ook eerder is gezegd. Vodafone live werkt al wel op dit toestel een vriend van mij heeft hem met een werkende Vodafone Live. Ik moet je de instellingen nog even schuldig blijven. Vanavond zal ik kijken of ik ze hierop kan zetten.

Flip je geeft wel erg snel antwoorden. Misschien eerst eens even wat uitproberen voordat je iets zegt. Zo zitten we in no time op deel 6.
Ik vind ook dat we redelijk veel offtopic bezig zijn

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 107616 op 05-05-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 10:09
Anoniem: 107692 schreef op 05 mei 2004 @ 11:19:
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb T-mobile en daar kan het wel mee....

@orange.x - Misschien is het handig om ff in de SP erbij te zetten dat het alleen voor Orange, T-Mobile en Vodafone werkt.
Nou jullie hebben dus NIET de SP gelezen, daar staat namelijk, bij de regeltjes:
Regeltjes Hulpmiddeltjes Taken Maatregelen To-Do's

Eerst even zoeken in deze startpost naar eventuele oplossingen voor je probleem
Kijk de handleiding even door die je bij je telefoon kreeg. Heb je een Duitse of Franse of Afrikaanse versie, kijk even helemaal onderaan bij de handige links daar staat de handleiding in pdf formaat

Voor vragen over instellingen voor MMS of WAP kan je natuurlijk ook eerst de helpdesk van je provider bellen
Bellen met je provider. ik durf te wedden dat bijna niemand dat gedaan heeft, alleen op de site gekeken, je kan ook bellen! dr is echt wel iemand je daar kan helpen hoor ;)

ik zit potver3 allemaal berichten te lezen dat het wel kan, neej kan neit, startpost lezen, ja kan wel, die kiezen, oneej staat er niet tussen, daar wel bla bla bla :)

als je nou gebeld had :) dan was het waarschijnlijk snel duidelijk geweest, had je aan die mevrouw kunnen zeggen oh nog niet voor de 6230? oke, maar voor de 6600 schijnt ook te werken, hoe kom ik daar aan ?? nou zeker dat er wel ergens daar een antwoord rondzweeft, enja, tmobile helpdesk is gratis :) dus als je bij telfort moet betalen is dat jou probleem :)

dank u ik ga eten!

[ Voor 18% gewijzigd door orange.x op 05-05-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

orange.x schreef op 05 mei 2004 @ 07:41:Kan je ongeveer zeggen hoelang die er over doet, want ik heb een x een poging gedaan om 127mb southpark om te zetten maar dat ging niet echt goed in de zin van ik kon niet zien wat ie deed. Hij stond aant begin bij de 1e optie, preprocessing video is dat geloof ik, stond hij vrijwel direct op 100, en bleef toen knipperen daarvoor, kwam maar geen vooruitgang in. Ik zal als ik naar me werk ga even een convert aanzetten :) kijken of het misschien aan de file ligt.

Heel apart Jochem Myjer die ik nu omzet, ( origineel 300MB ) die loopt meteen al door zonder dat deze blijft hangen! vreemd :)

Over dat frontje, ik denk dat er een klein verschil zit in de MMC's omdat er wel aardig wat zijn die er moeite mee hebben. Ik denk dat dit komt doordat die MMC's wat dikker zijn dan die van Nokia die er bij zat
Ik meen dat het ongeveer een half uur a drie kwartier was. Eerste proces gaat vrij snel, 2e stap deed er het langst over.

Ik denk dat je southpark aflevering al te klein is om nog verder te converteren, 128 is al vrij klein natuurlijk, maar mischien zit ik er wel helemaal naast hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

orange.x schreef op 05 mei 2004 @ 10:06:Dit werkt dus niet :) bij mij in ieder geval niet :) ik test het zo na mijn pauze nog wel eventjes ;)
Zodra het niet werkt, moet je even je GSM uit en aan zetten, bij mij werkte het ook een keer niet, maar na een reboot weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 42807 schreef op 05 mei 2004 @ 12:57:
[...]

Zodra het niet werkt, moet je even je GSM uit en aan zetten, bij mij werkte het ook een keer niet, maar na een reboot weer wel
hij doet et al ja
Anoniem: 42807 schreef op 05 mei 2004 @ 12:52:
Ik meen dat het ongeveer een half uur a drie kwartier was. Eerste proces gaat vrij snel, 2e stap deed er het langst over.

Ik denk dat je southpark aflevering al te klein is om nog verder te converteren, 128 is al vrij klein natuurlijk, maar mischien zit ik er wel helemaal naast hoor :)
ja een meter of 2 ofzo :) neej maar mijn 1e balkje bleef op 100, en hij ging maar niet verder, heb em vanochtend aangezet, ik merk wel of ie klaar is als ik thuiskom, heeft ie 8 a 9 uur de tijd gehad :D nou als ie dan nog niet klaar is zal et wel niet willen ofzo!

[ Voor 57% gewijzigd door orange.x op 05-05-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

r_kluft

Hmmmmmm

r_kluft schreef op 05 mei 2004 @ 00:27:
Weet er soms iemand of je de DKU-2 ook op een Nokia 3100 kan gebruiken.
Ik kan mijn DKU-5 omruilen voor een DKU-2 maar wil wel eerst zeker weten of ik dan ook nog een datakabel heb voor e 3100 van mijn vriendin.

Als iemand dit eventueel kan testen ben ik hem(of haar) zeer dankbaar _/-\o_ _/-\o_
Iemand met een DKU-2 en nokia 3100 die dit kan testen?
Nokia careline zegt zelf nee maar met heel veel twijfel in de stem.

Alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02-2024
Wat er ook eerder is gezegd. Vodafone live werkt al wel op dit toestel een vriend van mij heeft hem met een werkende Vodafone Live. Ik moet je de instellingen nog even schuldig blijven. Vanavond zal ik kijken of ik ze hierop kan zetten.
Klik HIER om de Vodafone LIVE! instellingen naar je 6230 toe te laten sturen.... Werkte bij mij iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostingh schreef op 05 mei 2004 @ 10:56:
Weet iemand waar ik de mms en wap instellingen van Orange eigenlijk zijn...

Ik heb al gekeken op de site maar daar kan ik niet makkelijk dingen vinden eigenlijk...
Ik had de instellingen toegezonden gekregen via SMS (ook voor GPRS en WAP), maar de MMS settings werkte bij mij niet. Ben toen ff gaan puzzellen en zag dat de poort niet klopte, en dat er geen homepage oid was ingevuld.

Dit zijn de werkende settings:

Naam Set: Orange MMS
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Proxy's: Inschakelen
Primaire proxy: 10.250.255.183:5080 (IP=1e invulveld, Poortnr=2e invulveld)
Secundaire proxy: :8080 (1e niks invullen, 2e 8080)
Gegevensdrager: GPRS (duh)

Instellingen drager:
Gprs toegangspunt: mms
Verificatietype: Normaal
Gebruikersnaam: Niks invullen
Wachtwoord: Niks invullen

Nu zou je MMS moetetn werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42807 op 05-05-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57381

ik las net ergens:
versie 3.15 zit nog vol met fouten. Enkele functies werken niet:
met Nokia pc suite 6.1, openen van galarij. als deze groter is kan 1MB lukt dit niet. Synchronisatie van agenda via pc werkt niet, fout meldeing "synclML-client heeft niet gereageerd." Deze problemen denkt Nokia op te lossen met de release van een nieuwe sw versie voor de 6230, alleen het is niet bekent wanneer dit gaat gebeuren. Update sw alleen mogelijk bij Nokia service centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Onderduikkip schreef op 05 mei 2004 @ 12:21:
Kan iemand voor mij even duidelijk vertellen wat ik precies waar moet instellen om (icm orange)

- te kunnen mms-en
- te kunnen gprs-en

Mischien ook een idee om dit op te nemen in SP in plaats van alleen voor t-mobile
Log gewoon in op www.orange.nl en laat de instellingen van de 6220 naar je toesturen. Even opslaan en klaar ben je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightIndustries
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05-2020
Wel handig als je ook aangeeft WAAR je dit gelezen hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

WzL is een zware beginneling in wappen, waar zit eigenlijk de wap functie in de 6230?? GPRS kan ik vinden onder diensten, maar wap 8)7

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 08:09
Ik ben in het bezit van een 6230 3.14 en heb de bellergroepen-bug dus ook.
Nou wilde ik dus de factoryreset gaan doen maar aangezien ik het ding al bijna een maand heb staat er dus al een hoop ingesteld van settings/afspraken/calender/notities/contactpersonen/background etc etc etc.
Dit ben ik dus allemaal kwijt als ik de reset doe?? Ik heb zojuist wel een backup gemaakt van de foon met de nokia content copier. Kan ik die dan gewoon terugzetten? Heeft iemand dat al getest? En komt die bellergroupenbug dan ook niet terug?

En verder doet het 3gp naar avi programmatje het bij mij niet, want als ik de 3gp file selecteer en de naam van het avi bestandje, en op convert druk, staat eronder de hele tijd ERROR :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 107616 schreef op 05 mei 2004 @ 12:34:
[...]

Flip je geeft wel erg snel antwoorden. Misschien eerst eens even wat uitproberen voordat je iets zegt. Zo zitten we in no time op deel 6.
Ik vind ook dat we redelijk veel offtopic bezig zijn
Ik zeg ook niet dat het niet werkt, alleen als je vodafone belt voor instellingen zullen ze je zeggen dat ze het toestel (nog) niet ondersteunen en dus niet verder kunnen helpen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

juultje schreef op 05 mei 2004 @ 13:47:
Ik ben in het bezit van een 6230 3.14 en heb de bellergroepen-bug dus ook.
Nou wilde ik dus de factoryreset gaan doen maar aangezien ik het ding al bijna een maand heb staat er dus al een hoop ingesteld van settings/afspraken/calender/notities/contactpersonen/background etc etc etc.
Dit ben ik dus allemaal kwijt als ik de reset doe?? Ik heb zojuist wel een backup gemaakt van de foon met de nokia content copier. Kan ik die dan gewoon terugzetten? Heeft iemand dat al getest? En komt die bellergroupenbug dan ook niet terug?

En verder doet het 3gp naar avi programmatje het bij mij niet, want als ik de 3gp file selecteer en de naam van het avi bestandje, en op convert druk, staat eronder de hele tijd ERROR :?
je kan gewoon factory reset doen zonder het kwijtraken van je bestanden contact personen ed. dingen

hij zet alleen je instellingen op standaard.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Oke ik heb de delen zowat gelezen en ik zit nog steeds met een vraag: ik wil gprs en wap instellingen via T-mobile. Ik las al dat je de 6220 instellingen kon nemen, maar dat kan ik niet kiezen bij T-mobile. Weet iemand welke instellingen wel werken voor T-mobile??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
DancePlaza schreef op 05 mei 2004 @ 13:52:
[...]

je kan gewoon factory reset doen zonder het kwijtraken van je bestanden contact personen ed. dingen

hij zet alleen je instellingen op standaard.
ok, factory reset gedaan en foon ff aan en uitgezet daarna, maar ik kan nog steeds niet naar bellersgroepen :? t ding hangt nu btw wel in de lader, maakt dat wat uit?

Verder iemand die wat meer weer over die .3gp naar .avi converter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeaZuL schreef op 05 mei 2004 @ 13:46:
WzL is een zware beginneling in wappen, waar zit eigenlijk de wap functie in de 6230?? GPRS kan ik vinden onder diensten, maar wap 8)7
Dan zat je in de juiste hoek :D

De "GPRS" die je hebt gevonden is WAP. GPRS is alleen de mannier waarop je data verzonden wordt. Je kan ook WAPPEN via je inbelverbinding, maar dt is rager en duurder.

Vergelijk GPRS maar met bv Kabelinternet of ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

WeaZuL schreef op 05 mei 2004 @ 13:46:
Whieeeehieieie SmektiemaPangPang..... Ik hebbut gevonden....

Orange Wap instellen via de Orange webpagina -> inloggen bij "Mijn Orange" -> Tools -> WAP -> en dan onderaan de pagina het menu "Download instellingen". Nu krijg je na een aantal instellingen te selecteren (kies de Nokia 6600 of 6220 ipv 6230 (die staat er dus ook niet tussen |:( )) een smsje binnen met instellingen sla ze op met w8woord "0".

Nu ga je naar het menu in je 6230 -> Diensten -> Instellingen -> Instellingen verbindingen -> Actieve dienst instellingen -> Orange NL WAP

En dan werkt het wappen ..... yeah baby yeah... wat een LOL ik heb dus ook gebeld met de Orange Helpdesk... en daar reageerden ze als volgt; ow gaaf heb jij al de 6230, die moet ik ook hebben .... wat kan hij allemaal..... - meneer ik wil wappen - hmm ffkijken sja die instellingen hebben wij nog niet..... :'(

8teraf blijkt dus dat ik zelf via de webpagina van orange zelf een smsje kan sturen naar mijn eigen phone... met de benodigde instellingen tralalala :+

[ Voor 5% gewijzigd door WeaZuL op 05-05-2004 14:14 ]

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109537

Anoniem: 42807 schreef op 05 mei 2004 @ 14:08:
[...]

Dan zat je in de juiste hoek :D

De "GPRS" die je hebt gevonden is WAP. GPRS is alleen de mannier waarop je data verzonden wordt. Je kan ook WAPPEN via je inbelverbinding, maar dt is rager en duurder.

Vergelijk GPRS maar met bv Kabelinternet of ADSL
Dat is juist wat ik me afvroeg....Hoe kan je wappen via je inbelverbinding dat je dus niet betaald voor het aantal bytes maar per minuut (in mijn geval van mijn belminuten die ik altijd over heb)
ik heb T-mobile trouwes

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109537 op 05-05-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 109537 schreef op 05 mei 2004 @ 14:14:
[...]

Dat is juist wat ik me afvroeg....Hoe kan je wappen via je inbelverbinding dat je dus niet betaald voor het aantal bytes maar per minuut (in mijn geval van mijn belminuten die ik altijd over heb)
ik heb T-mobile trouwes
wappen bel je naar een nummer en betaal je dmv belminuten
en grps betaal je alleen voor de data die je verstuurd en ontvangt

over het algemeen is grps sneller dan wappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

AzN_cRzY schreef op 05 mei 2004 @ 13:54:
Oke ik heb de delen zowat gelezen en ik zit nog steeds met een vraag: ik wil gprs en wap instellingen via T-mobile. Ik las al dat je de 6220 instellingen kon nemen, maar dat kan ik niet kiezen bij T-mobile. Weet iemand welke instellingen wel werken voor T-mobile??
heb je echt alleen delen gelezen? wow goed van je man
heb je ook de start post gelezen daar staat in dat je via nokia.com de instellen naar je telefoon kan laten sturen

goed he van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
juultje schreef op 05 mei 2004 @ 14:02:
[...]

ok, factory reset gedaan en foon ff aan en uitgezet daarna, maar ik kan nog steeds niet naar bellersgroepen :? t ding hangt nu btw wel in de lader, maakt dat wat uit?

Verder iemand die wat meer weer over die .3gp naar .avi converter?
Na nog een paar keer uit en weer aanzetten kan ik wel bij de bellersgroepen :)

Nu nog die .3gp naar .avi converter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

DancePlaza schreef op 05 mei 2004 @ 14:21:
[...]

heb je echt alleen delen gelezen? wow goed van je man
heb je ook de start post gelezen daar staat in dat je via nokia.com de instellen naar je telefoon kan laten sturen

goed he van nokia
Ojah sorry was er vergeten bij te zeggen dat het niet ging.Ze stuurden een paar dagen lang geen sms naar me met de instellingen..
MAAR nu hbe ik wel de instellingen.. :D:D EINDELIJK

My BAD voor het niet goed informeren aan jullie :P

*edit: Die site wordt niet door NOKIA beheerd maar door een 3rd party!! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door crzyhiphopazn op 05-05-2004 14:37 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53729

DancePlaza schreef op 05 mei 2004 @ 14:20:
[...]

dat is toch i-mode ipv gprs?

gprs is wappen per minuut
en i-mode is internetten per datapakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
juultje schreef op 05 mei 2004 @ 14:22:
[...]

Na nog een paar keer uit en weer aanzetten kan ik wel bij de bellersgroepen :)

Nu nog die .3gp naar .avi converter :P
startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
AzN_cRzY schreef op 05 mei 2004 @ 13:54:
startpost! staat zelfs helemaal hoe je het zelf in kan stellen en een link naar de nokia site waar je de instellingen op kan laten sturen, ist nou echt zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

Yuco

Womanizer!

Wap heb ik inmiddels al wel aan aan de praat (Orange) maar ik kan echt nergens iets vinden over instellingen mbt gprs. Iemand wel?

En ik wil wat games op mijn gsm zetten. Ik heb echter alleen een cardreader. Dat gaat me dan niet lukken, aangezien hij games niet uitleest vanaf je mmc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 53729 schreef op 05 mei 2004 @ 14:50:
[...]

ik weet niet hoe het bij de kpn gaat.. want zij gebruiken imode

maar zo werkt het wel bij tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112170

is er eigenlijk ook software die .avi kan omzetten in .3gp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

nokia mmplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 112170 schreef op 05 mei 2004 @ 15:01:
is er eigenlijk ook software die .avi kan omzetten in .3gp?
neej helaas, het is alleen mogelijk om 3gp om te zetten naar avi :X :X 8)7 8)7 , anders lees je even WEL de startpost, gelieve van het hele begin ( inclusief alle smilies ) tot het echte einde!

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 05-05-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

orange.x.... zit je nou te k*tten of wat?
avi ==> .3gp is mogelijk
3.gp ==> avi is mogelijk

Maar dit staat al TE vaak in dit topic vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
daar staat niks over het probleem van mij met die converter....

als ik op convert klik, staat er onderaan 'working...' wat al vrij snel gevolgd wordt door 'Error'
het ding werkt dus niet :?

doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 111533 schreef op 05 mei 2004 @ 15:43:
Maar dit staat al TE vaak in dit topic vermeld
dat is de hele reden waarom ik dat zeg :)

Maar Juultje.... Als jij zegt dat je een error krijgt. waarom kan ik dat niet terugvinden en meldt je dat nu pas? dr stond toch echt dat je gewoon een converter zocht die ook gewoon in de startpost vermeldt staat. ja er staat niet ronduit uitgelegd dat je met de Nokia MultiMedia Converter iets kan omzetten natuurlijk, maar zelf een heeeeeel klein beetje nadenken is toch niet zo moeilijk? je had zelf ook op google kunnen zoeken geheit dat je iets vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Een vraagje over kosten:

Als ik wap bij t-mobile, kan dit via wap of gprs. Gprs zijnde de snelste van de twee, maar... GPRS kost geld, en wap gaat gewoon van je bundel af (belminuten) klopt dit zo? Want dan kan beter wappen via inbellen, ook al is het langzamer. Als ik minuten over heb.

En als ik wel via GPRS bijvoorbeeld met cMessenger aan de slag ga, dan kost idle geen geld omdat ik dan geen data binnenhaal of verstuur, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 26590 schreef op 05 mei 2004 @ 15:57:
Een vraagje over kosten:

Als ik wap bij t-mobile, kan dit via wap of gprs. Gprs zijnde de snelste van de twee, maar... GPRS kost geld, en wap gaat gewoon van je bundel af (belminuten) klopt dit zo? Want dan kan beter wappen via inbellen, ook al is het langzamer. Als ik minuten over heb.

En als ik wel via GPRS bijvoorbeeld met cMessenger aan de slag ga, dan kost idle geen geld omdat ik dan geen data binnenhaal of verstuur, correct?
dat klopt Gerbens. wappen kost alleen je bel minuten en bij grps betaal je alleen voor de data verkeer .

dus als je via grps mensen via msn jouw een berichtje sturen moet je voor de dataverkeer betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Onderduikkip schreef op 05 mei 2004 @ 14:55:
Wap heb ik inmiddels al wel aan aan de praat (Orange) maar ik kan echt nergens iets vinden over instellingen mbt gprs. Iemand wel?

En ik wil wat games op mijn gsm zetten. Ik heb echter alleen een cardreader. Dat gaat me dan niet lukken, aangezien hij games niet uitleest vanaf je mmc??
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?? Bij mij staat er dat de inbelverbinding is mislukt en ik heb de wap instellingen van de site van Orange naar me toe gestuurd, maar het werkt dus echt niet :( Ik heb probeer het echt al dagen!
Anoniem: 110451 schreef op 05 mei 2004 @ 12:26:
[...]

Klik daarna op Get WAP/GPRS settings >> (Nieuw venster opent zich) kies daar bij country Netherlands >>Select your network operator: Kies Telfort >> Select your phone model: En tattataaaaaaaa de N6230 staat er nog stteds niet bij!!!!
LEES!!!
Ok sorry je hebt gelijk! Als je voor Telfort kiest dan staat de telefoon er idd niet bij, als je voor Orange kiest wat ik heb dan staat ie er wel... Mijn fout! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 05-05-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Upbeat schreef op 05 mei 2004 @ 16:21:
[...]

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?? Bij mij staat er dat de inbelverbinding is mislukt en ik heb de wap instellingen van de site van Orange naar me toe gestuurd, maar het werkt dus echt niet :( Ik heb probeer het echt al dagen
Ok la ma werkt al! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook (eindelijk) mijn pearl white versie, maar heb wel een paar vraagjes.

Allereerst, de kleur. De achterkant lijkt wel anders dan de voorkant? Hebben jullie dit ook?
Synchronisatie werkt niet met Outlook, maar dit ligt dus aan 3.15?

Ik heb een backup gemaakt van mijn 6610 met versie 5.x nokia software en nu heb ik 6.1. 6.1 kan niks met die backup en 5.x kan niks met de 6230. Hoe krijg ik nu al mijn smsjes en telefoonnummers terug? Iemand een idee. Oxygen pakt mijn telefoon ook al niet, die geeft een rare irda error.
Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Peewee schreef op 05 mei 2004 @ 16:35:
Ik heb nu ook (eindelijk) mijn pearl white versie, maar heb wel een paar vraagjes.

Allereerst, de kleur. De achterkant lijkt wel anders dan de voorkant? Hebben jullie dit ook?

Ik heb een backup gemaakt van mijn 6610 met versie 5.x nokia software en nu heb ik 6.1. 6.1 kan niks met die backup en 5.x kan niks met de 6230. Hoe krijg ik nu al mijn smsjes en telefoonnummers terug? Iemand een idee. Oxygen pakt mijn telefoon ook al niet, die geeft een rare irda error.
Andere suggesties?
die kleur ja, het frontje heeft 2 kleuren. je hebt de toetsen en dat rond het scherm, dat is zeg maar zilver, en dat daaromheen is weer pearl white. de hele achterkant is dus ook pearl white :)

kwa syncproblemen kan ik nog niet helpen ( helaas ) kabel is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
Het converteren werkt al :)

klopt het dat een filmpje dat ik dus met de foon gemaakt heb, in dit geval 165.7kb 'groot', bij het converteren 15MB 8)7 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peewee schreef op 05 mei 2004 @ 16:35:
bij mij werkt het wel (Nokia PC Sync).....Ik heb ook versie 3.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
juultje schreef op 05 mei 2004 @ 16:50:
Het converteren werkt al :)

klopt het dat een filmpje dat ik dus met de foon gemaakt heb, in dit geval 165.7kb 'groot', bij het converteren 15MB 8)7 wordt?
zet voor de grap maar eens een jpg om in bmp, wordt ie ook ineens veel groter... als je zoiets omzet, dus terug naar avi, moet je eens proberen met hele lage instellingen, vergeet niet dat je telefoon ook geen filmpjes van 640x480 maakt. weet ff niet 123 hoe groot dan wel, maar staat als het goed is in de SP :)

Heb trouwens mijn aldi usb cardreader teruggebracht. ze hadden ( zoals verwacht ) helaas geen andere meer :) en die kassiere begon te miepen over 1 eurocent he! ipv dat ze gewoon 8 eur geeft gaf ze dus echt 7,99 :D knijperds! kom op die ene cent!

nu dus maar even zolang met de printer bestandjes overzetten en dan wachten op me usb dku 2 wachten :)

ohja, ff stomme vraag, maar ik wap en gprs nooit, dus hoe kan ik zien of ik wap of dat ik gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Deze vraag zal onbetwijfeld eerder langs zijn gekomen, maar met welke tool zet ik games en applicaties op die telefoon? Er zitten nl. zoveel verschillende tooltjes in de PC Suite van Nokia, zie door de bomen het bos niet meer. :P

[edit]
WTF? Lees ik gewoon over "application installer" heen. Wie schopt mij even? ;)

Ik snap het alleen niet met die com poorten, in mijn usb dongle staat com7, maar die application installer kan geen telefoon vinden om com7. Lekker vaag. :X

[ Voor 39% gewijzigd door Copyman op 05-05-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 13:18

s3mt3x

I choose not to know...

@ Peewee: Hier dezelfde vraag door mij: [rml]s3mt3x in "Nokia 6230 [ Deel 5]"[/rml]
Maar dan voor een 7110.
Mensjes hier kennelijk allemaal geen problemen mee gehad, ze zijn allemaal druk aan t wappen over gprs. Met een leeg telefoonboek. 't Lijkt mij persoonlijk erg nuttige info (ook voor toekomstige modellen), maar goed.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Ik ben net ff langs een nokia service point geweest in Eindhoven (luchthavenweg), want ik was er toch in de buurt. Ik kon m'n 6230 gewoon afgeven en dan zou ik hem moren op kunnen halen met 3.15 erop. Maar heb ik niet gedaan, om dat ik nog ff een backup moest maken. Dus doe ik morgen wel even
Ik heb nu 3.14 met orange en heb geen enkel probleem, maar 3.15 is voor mijn gevoel toch iets fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik snap werkelijkwaar niks van die Nokia Connection Manager. Ik heb de bluetooth dongle op COM7 en COM8 staan, local en client zijn dat oid. Als ik met NCM dan naar COM7 of COM8 wil connecten, zegt ie dat er geen telefoons zijn? :?

Zie ik iets over het hoofd ofzo?

[edit]
Het gaat wat omslachtig, maar ik heb het voor elkaar!! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Copyman op 05-05-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104421

Anoniem: 53729 schreef op 05 mei 2004 @ 14:50:
[...]

GPRS is de datadrager, denk aan ADSL als je internet, I-mode is een technologie die gebruik maakt van deze datadrager. Bij GPRS wordt altijd afgerekend nav je datagebruik, geen minuten dus voor GPRS verkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

orange.x schreef op 05 mei 2004 @ 17:39:
[...]
ohja, ff stomme vraag, maar ik wap en gprs nooit, dus hoe kan ik zien of ik wap of dat ik gprs?
Komt linksboven in het scherm een 'G' te staan als je een GRPS verbinding hebt. Wap weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 16:12
Anoniem: 110828 schreef op 05 mei 2004 @ 10:52:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, heb ook (lijkt wel als een van de weinige hier) Telfort, je moet de 6600 opgeven, je krijgt dan een sms'je en deze activeer je dan en hoppah het wappen werkt! (heb ook 6220 geprobeerd maar toen deed ie het niet)
En wil ik de ontvangen instellingen opslaan en dan moet ik ineens een "pin voor inst wijzigen" opgeven...Iemand een idee?

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Blast! Net mn order gechecked bij sitel.nl...niet op voorraad. Ik hoop niet dat ik al te lang hoef te wachten, want mn 7110 begint te voelen dat ie vervangen gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

langley78 schreef op 05 mei 2004 @ 18:36:
[...]

En wil ik de ontvangen instellingen opslaan en dan moet ik ineens een "pin voor inst wijzigen" opgeven...Iemand een idee?
staat op de site vanwaar je de sms hebt gekregen (waar je alle info hebt ingevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 107692 schreef op 05 mei 2004 @ 18:25:
[...]

Komt linksboven in het scherm een 'G' te staan als je een GRPS verbinding hebt. Wap weet ik niet
daar was ik achter ja ;) mmms, want als ik dus die wap.mdb453.com/blanklogo.nol#blank ofzo intoets, en ga dan verbinden doet ie dat niet, en als ik dus verbing met tzones, dan kan ik weer niet een andere site bezoeken... lijkt het op iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Hoe hoog is de videoresolutie van de 6230 (Qcif). Ik wil namelijk avi's overzetten naar 3gp. Ik ben nu bezig met finding nemo (test), die ik van dvd naar avi heb omgezet en nu weer naar 3gp omzet.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 107270 op 05-05-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met de multimedia converter krijg ik een melding dat hij geen videobestanden ondersteunt, hoe doe jij dit dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Anoniem: 112170 schreef op 05 mei 2004 @ 19:24:
met de multimedia converter krijg ik een melding dat hij geen videobestanden ondersteunt, hoe doe jij dit dan???
Ook via Nokia Multimeda Convertor. Werkt uitstekend. Heb je wel een goed avi filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 16:12
Anoniem: 107692 schreef op 05 mei 2004 @ 18:48:
[...]

staat op de site vanwaar je de sms hebt gekregen (waar je alle info hebt ingevuld)
Heb ik daar niet gezien, en later ook niet teruggevonden, maar bij Telfort wisten ze het wel: 1234. Hoef je ook maar eenmalig in te voeren.

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk het wel ja, ook Finding Nemo ;) _/-\o_
vreemd..... weet iemand hoe dit kan? Ook andere .avi's doen het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
OOooh dat GPRS kost geen drol... voor 10kb 15 eurocewnt ofzo... naja kan ik niet om wakker liggen :) natuurlijk geen MB's looien :) kan je dat ergens nakijken hoeveel kb je al hebt gedaan ?? ik ga ff op onderzoek uit

trouwens die link in de startpost voor dat operatorlogo klopte niet, dat #blank werkte bij mij niet. zonder dat deed ie het prima :) hehe wel stoer, kan ik eindelijk laetitia casta op de achtergrond gooien zondat dat er een zwart balkje voor dr ogen zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 14:41
heeft iemand een idee waarom ik 21kb over heb om applicaties te installen met nokia suite 5.8 trouwens geeft het mobieltje ook dat er nog 21kb over is maar dat kan niet .... want ik heb nog maar 2mb aan applicaties installeerd.... en verder heb ik allemaal dingen verwijderd plaatjes,filmpjes en achtergronden... en ook hierna was het nog steeds 21kb hoe kan ik dat verhogen?

[ Voor 3% gewijzigd door Spanjard op 05-05-2004 20:23 ]

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
zo ik ben ff alle foto's aant uploaden die ik tot nu toe gemaakt heb :) zijn er maar 47 :P heb ik niets te doen op me werk ofzo:? ik denk het :)

de link: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/index.htm

veel plezier met kijken ik vind trouwens wel hele mooie tussen zitten, die zal ik hier ff erin gooien

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/Afb014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/Afb015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/Afb024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/Afb029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/fotos/Afb042.jpg

zeker die laatste vind ik erg relaxed :) maar ook die vijver (1e foto hier)... anyways voor nog meer moet je ff op de link klikken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Right, well dan ga ik hier wel verder. Zijn ze iets zinvoller bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
s3mt3x schreef op 05 mei 2004 @ 20:33:
Right, well dan ga ik hier wel verder. Zijn ze iets zinvoller bezig.
kijk over jou problemen :) ik wil je best helpen maar ik kan het alleen niet, ASAP ik die kabel heb kan ik gaan testen met syncen en dat soort gedoe :) maar je kan een oplossing zoeken op die expansys. maar ben wel van mening ook dat mensne die em nu hebben zoiets hebben van hij doet et, heb dat forum niet meer nodig :) ook niet om anderen te helpen dus, maar zodra ze zelf weer een probleem hebben :) dan zijn ze de 1e hier :) en dan heb ik het over niemand, ik noem geen namen kan ookk niet snel voorbeeld noemen, maar ze zijn er wel :)

nogmaals, zou je willen helpen maar kan het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Orange.X, ik geloof je wel ;-) Als je echter zelfs geen feedback krijgt van mensen dat ze t niet weten, tja. Jij ben t dan iig nu de eerste ;-) Je bent ook niet verantwoordelijk voor t topic

De zaken die je hierboven noemt hebben er wel mee te maken dat ik het afgelopen jaar een stuk minder ben gaan posten. Op standaarddingetjes die je op de rest van t net meestal ook wel kan vinden krijgt men zo antwoord. Maar meedenken, oplossingen zoeken en de gezamenlijke kennis vergroten...Got als knowledgebase wordt zo wel steeds minder.

Ik lees nota bene alle delen en alle berichten van dit topic (ben je wel even mee bezig, ja), en dan zijn er nog van die heikneuters die besluiten om nix te lezen, gewoon een vraag te posten, en dan nog een antwoord te krijgen ook. Zo gauw het nivo daar boven uit stijgt, houdt het hier al snel op.

It's back to lurking for me. Ik trek de knowledge die ik nodig heb er wel uit met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372

Weet iemand hoe het werkt met mijn aanwezigheid zijn daar al instellingen voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42177

Weet iemand al hoe ik dat Nokia PC Suite logo uit m'n systemtray kan halen?? Dat ding is nergens voor nodig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
s3mt3x schreef op 05 mei 2004 @ 21:27:
Orange.X, ik geloof je wel ;-) Als je echter zelfs geen feedback krijgt van mensen dat ze t niet weten, tja. Jij ben t dan iig nu de eerste ;-) Je bent ook niet verantwoordelijk voor t topic

De zaken die je hierboven noemt hebben er wel mee te maken dat ik het afgelopen jaar een stuk minder ben gaan posten. Op standaarddingetjes die je op de rest van t net meestal ook wel kan vinden krijgt men zo antwoord. Maar meedenken, oplossingen zoeken en de gezamenlijke kennis vergroten...Got als knowledgebase wordt zo wel steeds minder.

Ik lees nota bene alle delen en alle berichten van dit topic (ben je wel even mee bezig, ja), en dan zijn er nog van die heikneuters die besluiten om nix te lezen, gewoon een vraag te posten, en dan nog een antwoord te krijgen ook. Zo gauw het nivo daar boven uit stijgt, houdt het hier al snel op.

It's back to lurking for me. Ik trek de knowledge die ik nodig heb er wel uit met Google.
zit wel wat in ja kijk als ik mod rechten had om berichten te verwijderen, dan was dit denk ik wel eens voorgekomen ofzo, maarja dat ken dus niet, eigenlijk moet er een systeem komen dat als je voor de 1e x een topic opent je alleen de startpost ziet, en dat je die pas na zoveel tijd zeg maar kan gaan posten op het topic zodat je iig iets gelezen moet hebben maarja :) dan wordt het wel ingewikkeld ik kijk bijvoorbeeld op me werk heel wat topics waar veel screenies instaan, ik lees geen SP want ik ga ook nix posten, alleen tijd verdoen vanwege stage :) maarja

gaat btje erg offtopic, maar zit wel kern van waarheid in. dus gelieve de makkelijke vragen geen aandacht meer te geven bij deze en de vragen met wat meer diepgang in discussie nemen, zoasl probleem van s3mt3x :)

heb je al naar nokia gemaild ofzo? misschien dat hun een ideetje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
mmm ik merk dat als ik een filmpje omzet hij op ze kop en gespiegeld eruit gepoept komt. nu ben ik het origineel alvast aan het flippen en draaien zodat hij er goed uitgepoept moet worden :) maar dit lijkt me toch wel anders te kunnen ? btje knullig namelijk als je dat elke x moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Nope, nog niet met Nokia gesproken. Ga van de week proberen met infrarood en een ouder laptopje (PC heeft geen irda). Als ik er echt niet online uit kom, dan vraag ik pas support (desnoods bij Nokia) aan...
En makkelijke vragen moeten natuurlijk ook beantwoord worden, als ze echter al beantwoord zijn, dan graag doorverwijzen. Topic gaat mede zo hard vanwege de vervuiling die erin optreedt. Deze entry helpt ook niet echt, dus zelfs ik ga nu weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42177

Ik had ook dat de film er ondersteboven uit kwam. Misschien omdat t een divx was?? Bij een .mpg versie van de simpsons heb ik er geen last van. Ik had trouwens ook de eerste keer geen geluid maar ik ben er achtergekomen dat als ik t geluid gewoon op standaard laat staan (dus niet WB AMR op de hoogste optie) dat het geluid t wel doet, alleen het loopt niet helemaal gelijk met t beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 42177 schreef op 05 mei 2004 @ 23:13:
Ik had ook dat de film er ondersteboven uit kwam. Misschien omdat t een divx was?? Bij een .mpg versie van de simpsons heb ik er geen last van. Ik had trouwens ook de eerste keer geen geluid maar ik ben er achtergekomen dat als ik t geluid gewoon op standaard laat staan (dus niet WB AMR op de hoogste optie) dat het geluid t wel doet, alleen het loopt niet helemaal gelijk met t beeld.
ik zal wel even wat gaan testen zo. heb wel een mpgje hier of daar, ohja hans teeuwen dat dan weer wel, 2cd mpeg. maargoed wel vaag dan dat ie dat omdraait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33460

Ik heb sinds gisteren mijn nokia 6230 gekocht hier in belgië !
softwareversie 3.15 staat erop en ik heb een soortgelijk probleem als het smsfenomeen!

wanneer ik 1 telefoon krijg van iemand klinkt de beltoon normaal volume...
daarna klinken alle mp3's en midi's muisstil.

oplossing... telefoon aan /uit OF zelf een keertje bellen (al is het maar naar de voicemail)

daarna werkt alles weer goed ... tot iemand mij weer belt!

duidelijk een bug in het systeem! heeft iemand dit ook voor???? en weet iemand wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372 schreef op 05 mei 2004 @ 21:41:
Weet iemand hoe het werkt met mijn aanwezigheid zijn daar al instellingen voor!
Jane, hiervoor zijn nog geen instellingen, omdat de netwerken in NL het niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42177 schreef op 05 mei 2004 @ 21:54:
Weet iemand al hoe ik dat Nokia PC Suite logo uit m'n systemtray kan halen?? Dat ding is nergens voor nodig daar.
Helemaal mee eens, maar het is volgens mij niet mogelijk. Ben er na een paar jaar aan gewend geraakt, maar het blijft natuurlijk zonde van je taakbalkruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

orange.x schreef op 05 mei 2004 @ 20:29:
zo ik ben ff alle foto's aant uploaden die ik tot nu toe gemaakt heb :) zijn er maar 47 :P heb ik niets te doen op me werk ofzo:? ik denk het :)
[afbeelding]

zeker die laatste vind ik erg relaxed :)
En daar had ik een vraag over (geheel offtopic overigens)

Wat zijn dit voor een onderdelen? Ziet er erg mooi uit, en gezien de hoonsteen, is de passing ervan erg belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 42807 schreef op 05 mei 2004 @ 23:59:
[...]

En daar had ik een vraag over (geheel offtopic overigens)

Wat zijn dit voor een onderdelen? Ziet er erg mooi uit, en gezien de hoonsteen, is de passing ervan erg belangrijk?
beat me to death :) echt ik heb geen flauw id :) ik liep in de werkplaats want moest even wachten daar, voordat ik het inmense reclamebord uit elkaar kon schroeven, en toen zocht ik mooie materialen die aan een goede test ondervonden konden worden :) en die had ik gevonden. ik kan het overigens wel navragen voor je :) ben zelf ook wel beniewd. alles is overigens eruit gefreesd :)

mooi spul he ;) maargoed dat was het offtopicje

verder die belg met zijn fout... nog niet van gehoord, en geen id wat er aan te doen, ik merk soms wel dat het lang duurt voor ik een telefoon over hoor gaan, of helemaal niet. maar ik kan er mee leven, en dr komen denk ik nog wel weer nieuwere versies, en ik blijf dan gewoon weer lekker updaten.

die systray, in xp heb je zon leuke functie waarmee je bepaalde icoontjes altijd kan laten verdwijnen behalve als je op het pijltje klikt :) dat verbergt bij mij iig een hoop shit :)

offtopic:
en wat een zee weer aan smilies, mark mark mark toch!

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 06-05-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DancePlaza schreef op 05 mei 2004 @ 14:20:
[...]

duh....dat is precies wat ik ook zei, maar nu wil ik weten HOE je via je belminuten kan wappen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:59
Anoniem: 109537 schreef op 06 mei 2004 @ 00:35:
[...]
duh....dat is precies wat ik ook zei, maar nu wil ik weten HOE je via je belminuten kan wappen.....
Volgens mij gaat het bij T-Mobile gewoon van je belminuten af, maar weet het niet zeker. Moet je maar ff kijken bij T-mobile.nl bij diensten -> wap. Daar kan je alles vinden en ook de instellingen naar je door laten sturen. Als de 6230 er niet bij staat, moet je de 6220 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op 06 mei 2004 @ 00:38:
[...]

Volgens mij gaat het bij T-Mobile gewoon van je belminuten af, maar weet het niet zeker. Moet je maar ff kijken bij T-mobile.nl bij diensten -> wap. Daar kan je alles vinden en ook de instellingen naar je door laten sturen. Als de 6230 er niet bij staat, moet je de 6220 kiezen.
Je kan daar alleen instellingen krijgen die via GPRS lopen volges mij en als ik er naast zit, neem t me niet kwalijk maar ik kan nerges instellingen vinden waarmee ik via m'n belminuten kan wappen..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 109537 schreef op 06 mei 2004 @ 00:56:
[...]

Je kan daar alleen instellingen krijgen die via GPRS lopen volges mij en als ik er naast zit, neem t me niet kwalijk maar ik kan nerges instellingen vinden waarmee ik via m'n belminuten kan wappen..... ;(
Nadat ik gisteren op mijn werk de instellingen van WAP op had laten sturen en die voor MMS zelf ingesteld had, heb ik even zitten pielen en gekeken hoe en wat. Eventjes maar. Ik kon dat ene operatorlogo toen nog niet downloaden ( lag aan het #blank wat erachter stond ). Toen ik eenmaal thuis gekomen was had ik even met T-Mobile gebeld over hoe en wat nou met GPRS en WAP. Want als ik connecte kreeg ik zo'n G in beeld linksboven, en dat houdt dus wel GPRS in dacht ik zo. De helpdesk vertelde mij dat je dus wel een verschil had, maar volgens mij werkt T-Mobile niet met WAP(bel)minuten. Maar dus gewoon GPRS wat 0,15 eur/10kb kost. niet om wakker van te liggen opzich. Dit komt dus naast je gewone factuur. Maar zijn ook wel weer bundels voor te kopen mocht je het veel gebruiken. Maar, BEL gewoon naar de helpdesk :) bij T-Mobile moet ik alleen ff iets aanhoren en krijg dan iemand aan de telefoon. Werkt heel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Niemand heeft trouwens nogde ATP 512mb MMC kaart geprobeerd (en dus weten te krijgen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 08:50

beerns

it is I, Leclerc

Anoniem: 42807 schreef op 05 mei 2004 @ 23:57:
[...]

Helemaal mee eens, maar het is volgens mij niet mogelijk. Ben er na een paar jaar aan gewend geraakt, maar het blijft natuurlijk zonde van je taakbalkruimte
Tuurlijk is dat mogelijk. Ik heb toen ik voor de 1ste X een Nokia Suite installeerde dit direct ff uitgezocht. Tis in principe heel simpel. Je kijkt dus ff via 'msconfig' wat er opgestart wordt. Nu staat het tray-icoontje bij mij in de de directory 'C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6' (dit kan dus verschillen hé, andere versie etc).

Nu simpelweg vinkje dus weghalen EN direct ff naar die directory gaan om een snelkoppeling naar je bureaublad te maken(van de exe die het icoontje laat zien). FF opnieuw starten en wil je vanaf nu met je telefoon gaan spelen, dan dubbelklik je ff dat icoontje en is het weer net als ervoor. Doe je dat nou niet, dan heb je dus geen last van dat icoontje met bijbehorend geheugengebruik.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door beerns op 06-05-2004 09:20 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Oscar Mopperkont schreef op 06 mei 2004 @ 08:53:
Niemand heeft trouwens nogde ATP 512mb MMC kaart geprobeerd (en dus weten te krijgen)?
Deze kaart is compatible met de 6230. Op dit forum maakt iemand die de mmc heeft gekocht met zijn 6230 alleen melding van het volgende probleem:

it does show it only having 80MB when i get info using the phone.. But I have 90MB of mp3's on the card, plus it shows I have some 400MB of free space.. I just transferred 173MB with bluetooth to test to see if i could transfer something over 80MB and it worked with no problem (I usually use the card reader). And when someone calls the mp3 tone plays right away..

Het topic is hier te lezen:
http://www.howardforums.c...8&perpage=15&pagenumber=4

Dez komt er ook aan
Afbeeldingslocatie: http://couchpotato.no-ip.com/stored/ATP1GB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93812

Hallo Mensen,

Ik heb dit topic van het begin af aan gevolgd en dat heeft erin geresulteerd
dat ik er ook 1 heb aangeschaft :) Ben er zeer tevreden mee, maar ik kwam
vandaag iets tegen wat ik nog niet eerder gezien heb op het forum.

Als je je contacten indeelt in groepen kun je iedere groep ook een andere beltoon
gegeven. Ik had iedere groep een mp3 als beltoon gegeven, maar nu komt het
probleem. Als ik in mijn profiel stil aanzet en iemand belt die in een groep zit dan
speelt hij toch gewoon het mp3 geluid af terwijl ik in profiel stil heb aangegeven.
Iemand anders dit probleem ook of weet hoe je dit kunt oplossen

Ook heb ik als je meerdere nummers onder 1 contact opslaat dat hij maar 1 nummer herkend als diegene belt. Iemand anders dit ook?

Software versie is 3.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533 schreef op 05 mei 2004 @ 18:09:
Ik ben net ff langs een nokia service point geweest in Eindhoven (luchthavenweg), want ik was er toch in de buurt. Ik kon m'n 6230 gewoon afgeven en dan zou ik hem moren op kunnen halen met 3.15 erop. Maar heb ik niet gedaan, om dat ik nog ff een backup moest maken. Dus doe ik morgen wel even
Ik heb nu 3.14 met orange en heb geen enkel probleem, maar 3.15 is voor mijn gevoel toch iets fijner.
Hebben ze bij PHC die update al?
En is het gratis? Dan moet ik er nl ook maar even heen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.