Pffffffffff ik ben echt te blij dat ik mn SX1 2 maanden geleden heb gekocht en niet eventjes heb gewacht tot de prijze omlaag zijn gegaan zeg. 2 maanden geleden was hij nog €150 met een 1 jarig T-Mobile 300 abbo (verlenging) bij T for Telecom en nu kost hij meer dan €200 bij de grote winkels.
Oke probleem opgelost hij doet het nu goed. Na een format.
Maar nu heb ik een ander probleem. Ik kan geen fotocamera op radio etc.. opstarten
hij loopt ook wel erg vaak vast als ik op het knopje camera druk aan de zijkant
en nog iets. Als die vastloopt dan moet ff een tijdje wachten en dan krijg je zon uitroepteken, Toep. cam. afgesloten !
als ik dan terug ga naar mijn achtergrond (bijvoorbeeld) dan blijft het licht van het scherm gewoon continu branden
Maar nu heb ik een ander probleem. Ik kan geen fotocamera op radio etc.. opstarten

en nog iets. Als die vastloopt dan moet ff een tijdje wachten en dan krijg je zon uitroepteken, Toep. cam. afgesloten !
als ik dan terug ga naar mijn achtergrond (bijvoorbeeld) dan blijft het licht van het scherm gewoon continu branden

[ Voor 35% gewijzigd door STIMPPYYY op 20-05-2004 12:58 ]
Ik heb hem sinds gister nu ook
echt mooi telefoontje! bij mij werkt de software e.d perfect...zal eerst eens de firmware updaten, die loopt behoorlijk achter
Ja dit heb ik ook....heel irritant, volgens mij denkt hij dan dat de camera eigenlijk nog ingebruik is oid...STIMPPYYY schreef op 20 mei 2004 @ 12:27:
Oke probleem opgelost hij doet het nu goed. Na een format.
Maar nu heb ik een ander probleem. Ik kan geen fotocamera op radio etc.. opstarten![]()
Ik heb waarschijnlijk een prog gedownload waar het in zat.......
deuxani schreef op 20 mei 2004 @ 11:55:
Een virus??? Doe normaal! Hoe kan dat nou man en hoe weet je zeker dat je een virus hebt? Je begint me bang te maken.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Klopt,Poster schreef op 20 mei 2004 @ 01:29:
Zo te zien ondersteunt Orange World nu ook de SX1!
al een poosje,
maar je krijgt steeds meer mogelijkheden als je via de internetbrowser van de SX1 naar mijn orange gaat! (ook foto's e.d.)
duurt even, maar dan heb je ook wat bij orange!
Volgens mij heb jij dan een primeur, want ik heb er nog niemand over gehoord. Dat is balen, gelukkig is alles weer goed he. Norton Antivirus 2004 Mobile Edition, dat wordt de toekomst.silitek schreef op 20 mei 2004 @ 20:10:
Ik heb waarschijnlijk een prog gedownload waar het in zat.......
hopen dat FW 10 het oplost. Ik heb wel nog steeds standaard FW misschien lost 7 het op. Ik heb 6.kingrichard47 schreef op 20 mei 2004 @ 20:04:
[...]
Ja dit heb ik ook....heel irritant, volgens mij denkt hij dan dat de camera eigenlijk nog ingebruik is oid...
nee!!, dat wil ik dus echt niet. Norton maakt mijn pc langzaam, hoe gaat die dan op de sx1 doendeuxani schreef op 20 mei 2004 @ 21:47:
[...]
Volgens mij heb jij dan een primeur, want ik heb er nog niemand over gehoord. Dat is balen, gelukkig is alles weer goed he. Norton Antivirus 2004 Mobile Edition, dat wordt de toekomst.

Ik zit r aan te denken om de SX1 te kopen, sinds mn kleine broertje mn prachtige C55 heeft verwoest (
) Heeft iemand hier ervaring met de SX1 in combinatie met n T-Mobile abbonnement? Ik ben een jaartje weggeweest dus ik weet nie egt meer welke providers problemen hebben
Welk abbonnement raden jullie me aan (welke provider)
Verwijderd
Ik heb sinds anderhalve week de SX1 met een T-Mobile 150 abbonnement en het bevalt me prima... GPRS werkt volwaardig.Chriztiaan schreef op 21 mei 2004 @ 04:57:
Ik zit r aan te denken om de SX1 te kopen, sinds mn kleine broertje mn prachtige C55 heeft verwoest () Heeft iemand hier ervaring met de SX1 in combinatie met n T-Mobile abbonnement? Ik ben een jaartje weggeweest dus ik weet nie egt meer welke providers problemen hebben
Welk abbonnement raden jullie me aan (welke provider)
Ik heb een 2 jarig tmobile 150 abbon geopend en daarbij heb ik 6euro toestel kosten betaal terwijl hij bij de rest nog vrij prijzig was/is.
Verder niet echt veel te zeggen? wat wil je ervan weten?
ow en wat leuk is om te weten T-Mobile is aanhang van het EK2004 en als je nu een abbon afsluit krijg je een NL Tshirt thuisgestuurd
Verwijderd
Hey,
Zit met een klein probleempje namelijk ik heb mn sx1 nu anderhalve week, en het knopje in het midden is erg vies geworden na intens gebruik (dus niet het knopje zelf maar het randje daaromheen)
Heb zelf al met een tandenstokertje geprobeert een wattestaafje pas er niet tussen, blazen helpt ook niet.
Dus hoe krijg je dit het beste schoon?
Zit met een klein probleempje namelijk ik heb mn sx1 nu anderhalve week, en het knopje in het midden is erg vies geworden na intens gebruik (dus niet het knopje zelf maar het randje daaromheen)
Heb zelf al met een tandenstokertje geprobeert een wattestaafje pas er niet tussen, blazen helpt ook niet.
Dus hoe krijg je dit het beste schoon?
BTW guys my SX1 now can recieve messages and store directly in the MMC by using a software called (MsvDriveE)
FW10, some new stuff
J2ME Bluetooth support has been added
MP3-player skin can now be changed (I'm surprised nobody here have figured out this yet )
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 11:33 ]
Verwijderd
quote:
FW10, some new stuff
MP3-player skin can now be changed (I'm surprised nobody here have figured out this yet )
wat is J2ME bluetooth?
FW10, some new stuff
wat is J2ME bluetooth?
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 12:51:
quote:
FW10, some new stuff
wat is J2ME bluetooth?
Firmware 10 for the SX1 has been online for a couple of weeks, but there was one very important change in this firmware that Siemens didn't mention, and that's the fact that the SX1 now supports Bluetooth Multiplayer in javagames. So maybe games like Fatal Force will be available with BT Multiplayer option even for the SX1.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 13:12 ]
Ik heb nu FW7 erop staan en heb het probleem niet meer gehadSTIMPPYYY schreef op 20 mei 2004 @ 22:08:
[...]
hopen dat FW 10 het oplost. Ik heb wel nog steeds standaard FW misschien lost 7 het op. Ik heb 6.
Mischien ook eens proberen om naar 7 te gaan...is er trouwens al iets meer bekend over de nieuwe benelux FW?? (wanneer die nou komt...)
Hoe zet je FW erop. De eerste zin waarme het begint snap ik al niet. Er staat daarna gewoon doodleuk "toestel niet gevonden(09)" en ja ik heb al in de FAQ gekeken en bij mij staat alles goed
edit : WTF is de navigatietoets!
is dat gewoon de joytsick ingedrukt houden.
er staat :
Schakel uw toestel in terwijl u de navigatietoets ingedrukt houd en sluit het
via een USB kabel aan op uw pc. Let erop dat de batterij opgeladen is.
ik begrijp gvd die hele zin niet. Je moet 30 dingen doen en dat leggen zij maar f fuit in 1 zin
edit : WTF is de navigatietoets!
er staat :
Schakel uw toestel in terwijl u de navigatietoets ingedrukt houd en sluit het
ik begrijp gvd die hele zin niet. Je moet 30 dingen doen en dat leggen zij maar f fuit in 1 zin
[ Voor 68% gewijzigd door STIMPPYYY op 21-05-2004 15:59 ]
Heb het ff uitgezocht...Na install van Longhorn ben ik virusprog vergeten te installeren.
Heb daarna m'n sx1 ge-synchroniseerd met outlook waar intussen het virus worm_netsky.p op zat
Dus, virus op foon
...gevolg: mcc kaart cleanen en eruit en m'n telefoon weer terug naar fabriekinstellingen en de boel werkt weer 

Heb daarna m'n sx1 ge-synchroniseerd met outlook waar intussen het virus worm_netsky.p op zat

Dus, virus op foon
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 00:33:
[...]
nee!!, dat wil ik dus echt niet. Norton maakt mijn pc langzaam, hoe gaat die dan op de sx1 doen
Tubes....It's what make music music!
*Boosheid*
[ Voor 97% gewijzigd door STIMPPYYY op 21-05-2004 16:51 ]
Als je nou 's gewoon dit topic doorgelezen had, wist je al dat ik dit getypt had:STIMPPYYY schreef op 21 mei 2004 @ 15:49:
Hoe zet je FW erop. De eerste zin waarme het begint snap ik al niet. Er staat daarna gewoon doodleuk "toestel niet gevonden(09)" en ja ik heb al in de FAQ gekeken en bij mij staat alles goed
edit : WTF is de navigatietoets!![]()
![]()
er staat :
Schakel uw toestel in terwijl u de navigatietoets ingedrukt houd en sluit hetvia een USB kabel aan op uw pc. Let erop dat de batterij opgeladen is.
Stap 1: de goede FW upgrade downloaden
Stap 2: de telefoon uitzetten
Stap 3: de usb kabel in de telefoon stoppen
Stap 4: de aan/uit knop tegelijkertijd indrukken met de navigatietoets
Stap 5: de software opstarten
En over die navigatietoets: probeer eerst eens wat je denkt in plaats van het meteen te vragen. Dan was je er dus achter gekomen dat ze inderdaad de joystick bedoelen.
edit: ah, ik zie dat je weer gepost hebt:
als je er niet mee om kan gaan is het een rottelefoon inderdaad. Je moet gewoon heel goed lezen en zelf proberen, dan lukt het vanzelf!
[ Voor 9% gewijzigd door megter op 21-05-2004 16:25 ]
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
thnx man kga het proberen
ja sorry kben echt gewoon pissed. Ik heb vanaf het begin af aan al problemen met deze telefoon
ja sorry kben echt gewoon pissed. Ik heb vanaf het begin af aan al problemen met deze telefoon
Ach, het is net als met het echte leven:STIMPPYYY schreef op 21 mei 2004 @ 16:32:
thnx man kga het proberen![]()
![]()
Sometimes you love it, sometimes you hate it
Succes iig en laat het nog even weten.
Shit! Shit! Shit!!
Dit is er gebeurd:
Ik wou Smartmovie installeren.
Eerst op m'n MMC geprobeerd, maar dan starte hij weer opnieuw op zodra ik Smartmovie starte.
M'n MMC eruit gehaald en toen op de SX1 zelf proberen te instaleren.
Daar was te weinig ruimte voor.
Dus even wat proggies eraf gehaald.
Toen ik netfront wou uninstallen viel de SX1 uit.
Als ik hem nu weer aanzet krijg ik het "Siemens Mobile" scherm en daarna geeft een "brom" en valt ie uit.
Ik heb FW7.
Heb ook nog geprobeerd om FW7 er opnieuw op te zetten.
Dat lukt wel.
Hij geeft aan dat het helemaal gelukt is en dat ik de telefoon weer kan gebruiken.
Maar dan blijft het zelfde probleem.
Ik kan hem ook niet resetten, omdat ik niet eens toe kom aan het intypen van de reset code.
Bij de klantenservice gaven ze me de opties die ik zelf al geprobeerd had.
Ze zeiden ook dat ik hem eventueel op kan sturen
Maar dat kost geld, omdat het gaat om software die ik er zelf heb op gezet en er weer afgehaald en dat valt buiten de garantie.
Dat vind ik echt raar!!
Het is toch een Smartphone, daar HOORT dat bij!
Maar goed, weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Zijn er nog andere mogelijkheden om je telefoon te resseten?
Dit is er gebeurd:
Ik wou Smartmovie installeren.
Eerst op m'n MMC geprobeerd, maar dan starte hij weer opnieuw op zodra ik Smartmovie starte.
M'n MMC eruit gehaald en toen op de SX1 zelf proberen te instaleren.
Daar was te weinig ruimte voor.
Dus even wat proggies eraf gehaald.
Toen ik netfront wou uninstallen viel de SX1 uit.
Als ik hem nu weer aanzet krijg ik het "Siemens Mobile" scherm en daarna geeft een "brom" en valt ie uit.
Ik heb FW7.
Heb ook nog geprobeerd om FW7 er opnieuw op te zetten.
Dat lukt wel.
Hij geeft aan dat het helemaal gelukt is en dat ik de telefoon weer kan gebruiken.
Maar dan blijft het zelfde probleem.
Ik kan hem ook niet resetten, omdat ik niet eens toe kom aan het intypen van de reset code.
Maar dat kost geld, omdat het gaat om software die ik er zelf heb op gezet en er weer afgehaald en dat valt buiten de garantie.
Dat vind ik echt raar!!
Al geprobeerd je batterij er voor een uur uit te halen en hem dan opnieuwKiTsEr schreef op 21 mei 2004 @ 16:38:
Shit! Shit! Shit!!
Dit is er gebeurd:
*blah*
op te starten? Maar goed, anders is het best kut ja, je kan ook proberen
om een andere FW er op te zetten...kijken of dat helpt.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
Mensen die het telefoon al hebben, ik wil 'm misschien nog kopen...
maar zit echter te twijfelen vanwege het layout van de toetsen...
valt dag nog mee? met de layout van de toetsen? is dat niet heel erg anders? en moeilijk aan te wennen? vooral bij het typen van smsjes...
valt dag nog mee? met de layout van de toetsen? is dat niet heel erg anders? en moeilijk aan te wennen? vooral bij het typen van smsjes...
Tja..dit is weer heel persoonlijk *zie faq* maar ik vind dat het makkelijk went en dat het verder erg handig is bij het typen van sms'jes....verder ben ik gezegend met grote handen..dus ik kan ook 1-handig typen..niet zo snel helaas....maar met twee handen....super...Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:46:
Mensen die het telefoon al hebben, ik wil 'm misschien nog kopen...
JA!! thnx hij werkt eindelijk goed en hij is nu een stuk sneller!megter schreef op 21 mei 2004 @ 16:35:
[...]
Ach, het is net als met het echte leven:
Sometimes you love it, sometimes you hate it
Succes iig en laat het nog even weten.
echt harstikke bedankt !
Alles is er nu uit.Mighty schreef op 21 mei 2004 @ 16:43:
[...]
Al geprobeerd je batterij er voor een uur uit te halen en hem dan opnieuw
op te starten? Maar goed, anders is het best kut ja, je kan ook proberen
om een andere FW er op te zetten...kijken of dat helpt.
Ik laat hem wel ff zo liggen.
Andere Firmware kan denk ik ff niet.
Heb nl. FW7 Benelux en daar is nog geen nieuwe van.
Ik laat nog wel weten of hij het weer doet over een uur of wat.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Bij mij hebben ze niet moeilijk gedaan over garantie ofzo. Don't worry 'bout that.KiTsEr schreef op 21 mei 2004 @ 16:38:
Shit! Shit! Shit!!
Dit is er gebeurd:
*verhaal*
Dat vind ik echt raar!!
Verder heb ik dit gelezen op club-siemens forum:
SX1 dead? rebooting problem?This is what you have to do!
Dat al geprobeerd?This will format the sx1 and your problem will disappear.
1- Check if you have newest version of FW.
2- Hold * and # and then turn on the mobile. Wait until formatting finishes. Then you have your sx1 without any problem
This will also work if you want to format the sx1 and have a fresh one.
Dit werkt indd.megter schreef op 21 mei 2004 @ 17:14:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gehad. Bij mij hebben ze niet moeilijk gedaan over garantie ofzo. Don't worry 'bout that.
Verder heb ik dit gelezen op club-siemens forum:
SX1 dead? rebooting problem?This is what you have to do!
[...]
Dat al geprobeerd?
Hij gaat formateren.
Maar als ie daar mee klaar is, blijft hangen op het blauwe oog.
Ook als ik de battery er een tijdje uit gelaten heb.
Hij laadt ook niet op.
Balen zeg.
Ik denk dat ie (weer) naar zoetermeer moet
Of weet iemand nog iets?
Edit:
Nog een vraag voor de duidelijkheid:
M'n broer heeft vandaag ook zijn SX1 binnen gekregen van gsmhuis.nl
Alleen deze heeft niet de beneluxe versie.
Als je deze opstuurt naar Siemens om de benelux firmware erop te zetten, is dat dan gratis?
[ Voor 18% gewijzigd door Kitser op 21-05-2004 21:06 ]
Verwijderd
iig bedankt voor je antwoord, ik had de faq al doorgelezen, heb zelf nu een nokia 6800 met een qwerty toetsen...Mighty schreef op 21 mei 2004 @ 16:48:
[...]
Tja..dit is weer heel persoonlijk *zie faq* maar ik vind dat het makkelijk went en dat het verder erg handig is bij het typen van sms'jes....verder ben ik gezegend met grote handen..dus ik kan ook 1-handig typen..niet zo snel helaas....maar met twee handen....super...

dat is erg handig voor het sms'en... daarom wou ik ervarende sx1 vragen wat ze ervaan vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 21:24 ]
Hi!
ik heb een TakeMS 256MB MMCtje besteld maar ik weet eigenlijk niet eens of deze een beetje normaal werkt met de SX1 ?! Ik zie in de faq alleen de 128MB versie staan als zijnde werkend maar zal de 256MB versie dan ook wel goed zijn?!
ik heb een TakeMS 256MB MMCtje besteld maar ik weet eigenlijk niet eens of deze een beetje normaal werkt met de SX1 ?! Ik zie in de faq alleen de 128MB versie staan als zijnde werkend maar zal de 256MB versie dan ook wel goed zijn?!
ik was binnen 1 uur gewend aan de toetsindeling, en na 3 a 4 dagen kon ik gewoon heel snel een sms typenVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:21:
[...]
iig bedankt voor je antwoord, ik had de faq al doorgelezen, heb zelf nu een nokia 6800 met een qwerty toetsen...
[afbeelding]
dat is erg handig voor het sms'en... daarom wou ik ervarende sx1 vragen wat ze ervaan vinden.
Ja, een TakeMS 256 kaartje werkt uitstekend.porto33 schreef op 22 mei 2004 @ 00:03:
Hi!
Ja, ik adviseer je wel je telefoon via de belcompany (ook al heb je 'm daar niet gekocht) op te sturen. Mocht er dan iets met je telefoon gebeuren, dan zijn hun verantwoordelijk. Vergeet niet je aankoopbon mee te nemen als je 'm laat opsturen. Ook betaal je geen verzendkosten dan.KiTsEr schreef op 21 mei 2004 @ 18:58:
[...]
Nog een vraag voor de duidelijkheid:
M'n broer heeft vandaag ook zijn SX1 binnen gekregen van gsmhuis.nl
Alleen deze heeft niet de beneluxe versie.
Als je deze opstuurt naar Siemens om de benelux firmware erop te zetten, is dat dan gratis?
Heb besloten mijn headset toch maar op te sturen naar Siemens en gebruik te maken van de garantie. (zie Barca in "Siemens SX1 - Deel 3") Aan de buitenkant is namelijk geen beschadiging te zien en het is niet zo dat ik er onzorgvuldig mee ben omgegaan o.i.d. Wel een compleet drama... een week zonder headset... maar ja effe doorbijten. Ik laat het wel weten wanneer ik hem terug heb.
De brievenbus waar hij in zat is in ieder geval gisteren gelicht. ;P
Verder heb ik nog geen antwoord gezien op de vragen die ik had over het opnemen van gesprekken...
Barca in "Siemens SX1 - Deel 3"
Mijn vraag is dus eigenlijk...
- Is dit een manier om het gepiep te omzeilen?
- Kan je op een andere manier een gesprek opnemen?
- Of komt dit gewoon door nieuwe firmware?
Misschien dat ik Siemens maar weer bel maandag.
Vandaag wordt de FAQ weer volledig ge-update.
Verder heb ik nog geen antwoord gezien op de vragen die ik had over het opnemen van gesprekken...
Zoals je ziet kan je bij fw10 de skin van je mp3 player veranderen.. Ze zeggen dat het ook op fw7 kan

En? Hoe is het?!
Ik ben bezig met een iTunes versie van mp3 playerThere's a "Skins" folder in E:\system\apps\Mp3Player, containing a .png and .txt file. I assume that if you play around with this a little, you'll be able to modify the skin, but seeing as though I've got no experience in skinning, I'll leave the part of explaining that bit to somebody else.

En? Hoe is het?!
*oeps*
Xuse me. Was met de FAQ bezig en klikte "verstuur bericht" i.p.v. "bekijk bericht".

Edit: FAQ ge-update... heleboel toegevoegd, samengevoegd etc.
Xuse me. Was met de FAQ bezig en klikte "verstuur bericht" i.p.v. "bekijk bericht".

Edit: FAQ ge-update... heleboel toegevoegd, samengevoegd etc.
[ Voor 255% gewijzigd door Barca op 22-05-2004 15:01 ]
Hehehe, ziet er cool uit man. Heb je nou al eindelijk eens een MMCtje of ben je je MP3 speler aan het voorbereiden.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 11:22:
Ik ben bezig met een iTunes versie van mp3 player![]()
En? Hoe is het?!
ha eindelijk kan ik m'n SX1 weer gebruiken, heb vandaag van Siemens de gsm deblokkeercode toegestuurd gekregen.... en dat binnen 5 dagen nadat ik de aanvraag had verstuurd... netjes! 
en Barca, in de FAQ verwijst de 'carkit' naar juist de kits die niet werken met deze phone, althans, niet de goede houder hebben. Je kan ipv die oudere carkit en de upgrade te noemen liever erin zetten dat je de Carkit Comfort HKC-530 moet hebben; die wordt origineel enkel en alleen voor de SX1 geleverd! Hier een duitse link omdat ie daar nog t goedkoopst is:
http://www.mobiltec24.de/...c1e753¶m_such=hkc-530
verzendkosten naar Nederland bedraagt zo'n 8,11 euro als je vooraf betaalt.
en Barca, in de FAQ verwijst de 'carkit' naar juist de kits die niet werken met deze phone, althans, niet de goede houder hebben. Je kan ipv die oudere carkit en de upgrade te noemen liever erin zetten dat je de Carkit Comfort HKC-530 moet hebben; die wordt origineel enkel en alleen voor de SX1 geleverd! Hier een duitse link omdat ie daar nog t goedkoopst is:
http://www.mobiltec24.de/...c1e753¶m_such=hkc-530
verzendkosten naar Nederland bedraagt zo'n 8,11 euro als je vooraf betaalt.
Verwijderd
@porto33, brief ontvangen?
En kewl dat je je sx1 weer heb.
@rightone_
wat zijn jouw exacte gprs instellingen? vodafone gprs, zoals verkregen via siemens?
Zoniet, wil je die instellingen dan hier vermelden?
@Barca; knap stukkie werk, ik heb de carkit HKC-530 en die past inderdaad, moet m alleen nog instaleren.
@rightone_
wat zijn jouw exacte gprs instellingen? vodafone gprs, zoals verkregen via siemens?
@Barca; knap stukkie werk, ik heb de carkit HKC-530 en die past inderdaad, moet m alleen nog instaleren.
Gagstar,
paar proggies deden een beetje vreemd, system error melding enzo, maar na herinstallatie weer perfect dus ik klaag niet en ben allang blij dat ik weer bereikbaar ben! (en natuurlijk weer kan pokeren) <grin>
Je brief heb ik ontvangen. Heb vandaag een email van ze gekregen dat ze t hebben opgestuurd, lekker snel dus!
ik verwacht t dinsdag of woensdag binnen te krijgen. Ik stuur t je gelijk door iig.
paar proggies deden een beetje vreemd, system error melding enzo, maar na herinstallatie weer perfect dus ik klaag niet en ben allang blij dat ik weer bereikbaar ben! (en natuurlijk weer kan pokeren) <grin>
Je brief heb ik ontvangen. Heb vandaag een email van ze gekregen dat ze t hebben opgestuurd, lekker snel dus!
Hoe duur was het en hoe heb je het geld voldaan? (Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen... moet je ze machtigen ofzo / moet je betaald hebben voordat je de code krijgt... etc.)porto33 schreef op 22 mei 2004 @ 15:08:
ha eindelijk kan ik m'n SX1 weer gebruiken, heb vandaag van Siemens de gsm deblokkeercode toegestuurd gekregen.... en dat binnen 5 dagen nadat ik de aanvraag had verstuurd... netjes!
Volgens mij heb je het over de openingspost... ik zal dat effe met rightone_ afstemmen. In de FAQ wordt namelijk alleen de HKC-530 genoemd.Barca, in de FAQ verwijst de 'carkit' naar juist de kits die niet werken met deze phone, althans, niet de goede houder hebben. Je kan ipv die oudere carkit en de upgrade te noemen liever erin zetten dat je de Carkit Comfort HKC-530 moet hebben; die wordt origineel enkel en alleen voor de SX1 geleverd! Hier een duitse link omdat ie daar nog t goedkoopst is:
Ik heb besloten om in de FAQ ook maar GPRS / MMS etc. instellingen te verwerken indien deze problemen opleveren. D.w.z. als alles wat in de FAQ staat is geprobeerd (stuk tekst is ook ge-update) niet lukt zal ik de instellingen in de FAQ zetten. Dus mochten mensen hier problemen hebben met bepaalde providers/instellingen en je weet de instellingen post ze s.v.p.
Nog een puntje voor in de FAQ, bij het locken van de MP3 speler kunnen jullier er ook bijzetten dat je met de ophangtoets in het standbyscherm komt en zo de phone ook kan locken terwijl de MP3 speler door speelt.
Barca,
yep, de openingspost bedoel ik.
De code wordt je onder rembours toegestuurd en kost precies 34,04 euro! Ik heb vorige week zaterdag de brief verstuurd met de aanvraag van deblokkeringscode en kopieen van je originele factuur (met IMEI code) en ID bewijs. Deze moet je sturen naar de Siemens helpdesk in Doetinchem (postbus 414, 7000 AK). Zij sturen het dan weer door naar het Service Center in Zoetermeer, althans, daar kreeg ik de code vandaan gestuurd. Ik weet niet of je ook rechtstreeks naar Zoetermeer kan sturen of daar kan aankloppen maar lijkt mij dat de Helpdesk eerst de gegevens vergelijken en daarna Zoetermeer opdracht geeft tot het versturen van de code.
De brief werd me gisteren al aangeboden maar toen was er niemand thuis. Al met al heeft t dus zo'n 4 werkdagen geduurd... Heel netjes!
yep, de openingspost bedoel ik.
De code wordt je onder rembours toegestuurd en kost precies 34,04 euro! Ik heb vorige week zaterdag de brief verstuurd met de aanvraag van deblokkeringscode en kopieen van je originele factuur (met IMEI code) en ID bewijs. Deze moet je sturen naar de Siemens helpdesk in Doetinchem (postbus 414, 7000 AK). Zij sturen het dan weer door naar het Service Center in Zoetermeer, althans, daar kreeg ik de code vandaan gestuurd. Ik weet niet of je ook rechtstreeks naar Zoetermeer kan sturen of daar kan aankloppen maar lijkt mij dat de Helpdesk eerst de gegevens vergelijken en daarna Zoetermeer opdracht geeft tot het versturen van de code.
De brief werd me gisteren al aangeboden maar toen was er niemand thuis. Al met al heeft t dus zo'n 4 werkdagen geduurd... Heel netjes!
Je lockt de mp3 player / telefoon er niet mee. Je gaat alleen gewoon naar het standby scherm. De FAQ heb ik op de 2 bovengenoemde punten enigszins aangepast.deuxani schreef op 22 mei 2004 @ 16:51:
Nog een puntje voor in de FAQ, bij het locken van de MP3 speler kunnen jullier er ook bijzetten dat je met de ophangtoets in het standbyscherm komt en zo de phone ook kan locken terwijl de MP3 speler door speelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Barca op 22-05-2004 18:51 ]
Ja, maar als je op het standby scherm zit houdt je gewoon # ingedrukt en dan is hij gelockt net zoals hoe je altijd je keypad lockt.
Verwijderd
OFFTOPIC:
Ik ben er nog steeds niet uitgekomen, over dat probleem om cd-bestandjes om te zetten naar mp3 of ogg. Als ik weet hoe dit bestand-formaat heet (WMA, ACC of iets dergelijks) kom ik er wel uit. Dus kan iemand mij helpen? Alvast muchos gracias
Ik ben er nog steeds niet uitgekomen, over dat probleem om cd-bestandjes om te zetten naar mp3 of ogg. Als ik weet hoe dit bestand-formaat heet (WMA, ACC of iets dergelijks) kom ik er wel uit. Dus kan iemand mij helpen? Alvast muchos gracias
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 23:28 ]
ik weet niet, ik heb er 2 staan (Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 15:41:
@porto33, brief ontvangen?
@rightone_

Nee man nog steeds niet gehaalddeuxani schreef op 22 mei 2004 @ 14:47:
[...]
Hehehe, ziet er cool uit man. Heb je nou al eindelijk eens een MMCtje of ben je je MP3 speler aan het voorbereiden.Toch ziet die MP3 speler er niet uit in vergelijking met OGG Play (eigenlijk zie ik niet in waarom mensen nog die MP3 speler gebruiken).
Over die mp3 speler, ik ben zo een iemand die van standaard houd....
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 01:05 ]
CD bestanden zijn .CDA. Je kan ze echter niet gewoon kopiëren van disc naar harde schijf. Gebruik CDEX voor het omzetten van gewone CD naar MP3 bestanden.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 23:27:
OFFTOPIC:
ThnxVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:54:
[...]
Ik heb sinds anderhalve week de SX1 met een T-Mobile 150 abbonnement en het bevalt me prima... GPRS werkt volwaardig.
Ik heb een 2 jarig tmobile 150 abbon geopend en daarbij heb ik 6euro toestel kosten betaal terwijl hij bij de rest nog vrij prijzig was/is.
Verder niet echt veel te zeggen? wat wil je ervan weten?
ow en wat leuk is om te weten T-Mobile is aanhang van het EK2004 en als je nu een abbon afsluit krijg je een NL Tshirt thuisgestuurd
Hopen dan maar dat je het snel kan kopen, dan kan je die MP3 speler tenminste ook gebruiken.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 00:38:
Nee man nog steeds niet gehaald, komt door nieuwe huis enz en ik wil niet al mijn geld uit besteden. Komt nog
![]()
Over die mp3 speler, ik ben zo een iemand die van standaard houd....
Btw een artikel in de lijn van het probleem van Silitek hierzo:
Virussen op je mobiele telefoon (behalve dan in het Duits)
Vooral dit stukje zet je te denken:
"Sind Symbian-Smartphones gefährdet?
Im Prinzip ja - Symbian-Programme für Series-60-Handys wie das Nokia 6600, das Siemens SX1 oder die Symbian-Smartphones P800 und P900 von Sony Ericsson können besser als Java-Programme auf Systemfunktionen zugreifen. So wollen Journalisten einen Series-60-Trojaner programmiert haben, der unbemerkt vom Nutzer das komplette Adressbuch des Handys per SMS verschicken kann. Die Krux: Das Betriebssystem erlaubt es, Programme im Hintergrund auszuführen. So können Sie schon wieder Fotos schießen, während das Handy noch eine Multimedia-Nachricht versendet. Angreifer könnten diesen Effekt etwa dazu verwenden, das Handy unbemerkt Anrufe tätigen oder Nachrichten versenden zu lassen. Und: Im Unterschied zu Java können sich Symbian-Programme auch so im Handy festsetzen, dass Sie nach dem Aus- und wieder Einschalten des Handys erneut gestartet werden.
Unser Tipp: Laden Sie nur Software von vertrauenswürdigen Quellen auf Ihr Symbian-Smartphone."
En dit:
"Die große Download-Plattform für Handy-Software will in wenigen Wochen ein Anti-Viren-Programm für Series-60-Smartphones ins Angebot aufnehmen – obwohl ein Sprecher auf Nachfrage bestätigte, auch Jamba sei derzeit kein Handy-Virus bekannt."
Dat wordt wat de komende jaren.
hahaha straks heb je sasser op je telefoon, gaat die steeds restartendeuxani schreef op 23 mei 2004 @ 13:44:
[...]
Hopen dan maar dat je het snel kan kopen, dan kan je die MP3 speler tenminste ook gebruiken.
Btw een artikel in de lijn van het probleem van Silitek hierzo:
Virussen op je mobiele telefoon (behalve dan in het Duits)
Vooral dit stukje zet je te denken:
"Sind Symbian-Smartphones gefährdet?
Im Prinzip ja - Symbian-Programme für Series-60-Handys wie das Nokia 6600, das Siemens SX1 oder die Symbian-Smartphones P800 und P900 von Sony Ericsson können besser als Java-Programme auf Systemfunktionen zugreifen. So wollen Journalisten einen Series-60-Trojaner programmiert haben, der unbemerkt vom Nutzer das komplette Adressbuch des Handys per SMS verschicken kann. Die Krux: Das Betriebssystem erlaubt es, Programme im Hintergrund auszuführen. So können Sie schon wieder Fotos schießen, während das Handy noch eine Multimedia-Nachricht versendet. Angreifer könnten diesen Effekt etwa dazu verwenden, das Handy unbemerkt Anrufe tätigen oder Nachrichten versenden zu lassen. Und: Im Unterschied zu Java können sich Symbian-Programme auch so im Handy festsetzen, dass Sie nach dem Aus- und wieder Einschalten des Handys erneut gestartet werden.
Unser Tipp: Laden Sie nur Software von vertrauenswürdigen Quellen auf Ihr Symbian-Smartphone."
En dit:
"Die große Download-Plattform für Handy-Software will in wenigen Wochen ein Anti-Viren-Programm für Series-60-Smartphones ins Angebot aufnehmen – obwohl ein Sprecher auf Nachfrage bestätigte, auch Jamba sei derzeit kein Handy-Virus bekannt."
Dat wordt wat de komende jaren.
Verwijderd
hey lui
ik heb et programma Smartmovie, maar ik kom er niet uit met die instellingen
ik heb echt van 32kbps videosettings tot 512 kbps geprobeerd... maar het gaat gewoon niet smooth... je ziet echt net 8 FPS ofzo
das echt brak...
weet iemand misschien een oplossing hiervoor? word er echt moe van:(
weet iemand misschien een oplossing hiervoor? word er echt moe van:(
Hey siemens SX1 gebruikers,
Ik heb sinds een weekje mijn Siemens SX1. 'Helaas' heb ik sinds 10 jaar ook een broertje en broertjes kunnen wel eens onhandig zijn. De ene verpest een date met je vriendin thuis, de ander zegt stiekem tegen je ma waar je de dag daarvoor bent geweest en weer een ander gooit het glas wijn van ma om over (onder andere) je siemens SX1 (!!!!!)
Mijn siemens stond op dat moment uiteraard aan en de hele telefoon hing ook gelijk vast toen de wijn eroverheen viel. Ik heb meteen de batterij eruit gehaald, met een doekje de telefoon gaan deppen en daarna de telefoon weer op tafel gelegd om te drogen in de zon (het was/is zonnig weer hierzow). Nu was er wat vocht "onder het scherm" gekomen en dat is dus nu weg door het drogen in de zon. Echter wanneer ik mijn Siemens nu opstart word ik om mijn pincode gevraagd. Allemaal leuk en aardig behalve wanneer je telefoon opeens vanzelf getalletjes gaat indrukken en af en toe de OK knop eens flink onder handen neemt.
Met andere woorden, mijn telefoon is dus gewoon finaal f*cked up op het moment. Toetsen werken vaag en er gebeuren rare dingen met toetsen die hiervoor helemaal niet bedoeld zijn (soms werkt de 1 als een OK toets). Ik heb de telefoon nu maar weer zonder batterij in de zon gelegd om mischien nog wat achtergebleven wijn in de telefoon te laten drogen maar ik maak me wel erg zorgen.
Dit valt uiteraard niet onder de garantie (tenminste dat denk ik zo) dus hoop ik dat jullie enige oplossingen weten om dit probleem te fixen. Het probleem zit 'm denk ik in de hardware want het lijkt me sterk dat de software aangetast word door de wijn (toch?).
Als dit niet op te lossen is door mijzelf dan zal ik hem toch moeten gaan opsturen, heeft iemand in dit laatste geval mischien een tip wat ik moet zeggen dat er gebeurd is? Want een simpele 'ja er was wijn over mijn telefoon gevallen' verklaring zal Siemens niet van gediend zijn en ze zullen dan waarschijnlijk de telefoon metteen terug sturen
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Jean Mertz
Ik heb sinds een weekje mijn Siemens SX1. 'Helaas' heb ik sinds 10 jaar ook een broertje en broertjes kunnen wel eens onhandig zijn. De ene verpest een date met je vriendin thuis, de ander zegt stiekem tegen je ma waar je de dag daarvoor bent geweest en weer een ander gooit het glas wijn van ma om over (onder andere) je siemens SX1 (!!!!!)
Mijn siemens stond op dat moment uiteraard aan en de hele telefoon hing ook gelijk vast toen de wijn eroverheen viel. Ik heb meteen de batterij eruit gehaald, met een doekje de telefoon gaan deppen en daarna de telefoon weer op tafel gelegd om te drogen in de zon (het was/is zonnig weer hierzow). Nu was er wat vocht "onder het scherm" gekomen en dat is dus nu weg door het drogen in de zon. Echter wanneer ik mijn Siemens nu opstart word ik om mijn pincode gevraagd. Allemaal leuk en aardig behalve wanneer je telefoon opeens vanzelf getalletjes gaat indrukken en af en toe de OK knop eens flink onder handen neemt.
Met andere woorden, mijn telefoon is dus gewoon finaal f*cked up op het moment. Toetsen werken vaag en er gebeuren rare dingen met toetsen die hiervoor helemaal niet bedoeld zijn (soms werkt de 1 als een OK toets). Ik heb de telefoon nu maar weer zonder batterij in de zon gelegd om mischien nog wat achtergebleven wijn in de telefoon te laten drogen maar ik maak me wel erg zorgen.
Dit valt uiteraard niet onder de garantie (tenminste dat denk ik zo) dus hoop ik dat jullie enige oplossingen weten om dit probleem te fixen. Het probleem zit 'm denk ik in de hardware want het lijkt me sterk dat de software aangetast word door de wijn (toch?).
Als dit niet op te lossen is door mijzelf dan zal ik hem toch moeten gaan opsturen, heeft iemand in dit laatste geval mischien een tip wat ik moet zeggen dat er gebeurd is? Want een simpele 'ja er was wijn over mijn telefoon gevallen' verklaring zal Siemens niet van gediend zijn en ze zullen dan waarschijnlijk de telefoon metteen terug sturen
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Jean Mertz
ehhh, wijn zal ik maar niet in de zon laten drogen daar door bepaalde stoffen die erin zitten alles juist gaat vastkleven. Dit is precies hetzelfde met bv Cola, Sinas etc. Enige vocht wat je echt in de zon (ook NIET de volle zon he, kan je gsm ook niet lekker tegen!) is ..... water!
Je had gelijk die telefoon uit elkaar moeten halen en alles van binnenuit moeten droogdeppen met lauw water. Dat toetsen nu raar doen is niet verwonderlijk, deze blijven nu half plakken en maken zodoende ongewild contact. Als je gsm nog werkt zou ik hem alsnog uit elkaar trekken en helemaal schoonmaken en kleefvrij maken, rotwerk en duurt lang maar je kan je gsm weer als nieuw krijgen!
veel succes!
edit: als je toch onderdelen nodig hebt zou je bij mobiltec24.de kunnen kijken, zag net nog dat ze ook losse behuizingen, toetsenboarden, printplaten, displays etc zijn gaan verkopen.
Je had gelijk die telefoon uit elkaar moeten halen en alles van binnenuit moeten droogdeppen met lauw water. Dat toetsen nu raar doen is niet verwonderlijk, deze blijven nu half plakken en maken zodoende ongewild contact. Als je gsm nog werkt zou ik hem alsnog uit elkaar trekken en helemaal schoonmaken en kleefvrij maken, rotwerk en duurt lang maar je kan je gsm weer als nieuw krijgen!
veel succes!
edit: als je toch onderdelen nodig hebt zou je bij mobiltec24.de kunnen kijken, zag net nog dat ze ook losse behuizingen, toetsenboarden, printplaten, displays etc zijn gaan verkopen.
[ Voor 13% gewijzigd door porto33 op 23-05-2004 20:37 ]
Een vriend van mij heeft mijn Nokia 6600 in een afwasteil laten vallen.
En hij vertoonde dezelfde gebreken als die van jouw.
We hebben het het toen op zijn aansprakelijkheids verzekering gegooid.
Er is toen een schade expert bij mij wezen kijken.
Omdat je alleen een telefoon met korting kan krijgen, als je een nieuw abo neemt, heeft de schade expert doorgegeven aan de verzekering dat ze het de overige maanden abo geld moesten uitkeren.
Ik heb een Orange 60 abo en dat contract duurde nog 10 maanden.
Dus 10x60= 600 Euri.
Daar kon ik mooi een SX1 voor kopen.
Misschien is het niet handig om het echte verhaal door te geven aan de verzekering, misschien kan je het een beetje aanpassen............
Desnoods hetzelfde als mijn verhaal..........
Dat rebooten is iets wat veel SX1 gebruikers al hebben.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:54:
hahaha straks heb je sasser op je telefoon, gaat die steeds restarten
Ik heb sinds gister de sx1Barca schreef op 22 mei 2004 @ 10:39:
Heb besloten mijn headset toch maar op te sturen naar Siemens en gebruik te maken van de garantie. (zie Barca in "Siemens SX1 - Deel 3") Aan de buitenkant is namelijk geen beschadiging te zien en het is niet zo dat ik er onzorgvuldig mee ben omgegaan o.i.d. Wel een compleet drama... een week zonder headset... maar ja effe doorbijten. Ik laat het wel weten wanneer ik hem terug heb.De brievenbus waar hij in zat is in ieder geval gisteren gelicht. ;P
en als ik aan het licht met het draadje schud (waar hij het plugje ingaat) dan valt de headset uit, zal wel een kabelbreukje zijn dus de headset gaat vanmiddag terug.
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Verwijderd
Een vriend van mij heeft de sx1 al enige tijd, en had met de voorgaande firmwares altijd een bug dat de pincode2 het nooit deed etc. etc. hij gaf bij het opstarten wel de vraag om het in te voeren, maar ongeacht wat hij intypte, ging hij wel gewoon verder. Nu heeft hij den ieuwste firmware erop gezet, maar nu komt hij niet meer voorbij die 2e pincode. Iemand enig idee hoe je het meot oplossen? Er is al contact geweest met Siemens, maar dan moet hij flink betalen, voor iets wat vrij eenvoudig op te lossen zou moeten zijn.
Verwijderd
Er is altijd wel een oplossing, maar wat jij vraagt is in andere woorden gewoon weg niet "legaal" siemens vraagt niet voor niets geld voor PIN2 (provider)Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:32:
Een vriend van mij heeft de sx1 al enige tijd, en had met de voorgaande firmwares altijd een bug dat de pincode2 het nooit deed etc. etc. hij gaf bij het opstarten wel de vraag om het in te voeren, maar ongeacht wat hij intypte, ging hij wel gewoon verder. Nu heeft hij den ieuwste firmware erop gezet, maar nu komt hij niet meer voorbij die 2e pincode. Iemand enig idee hoe je het meot oplossen? Er is al contact geweest met Siemens, maar dan moet hij flink betalen, voor iets wat vrij eenvoudig op te lossen zou moeten zijn.
En het omzijlen daarvan kan dus ook niet legaal zijn.
Of ik begrijp je verhaaltje verkeerd of je vriend is verkeerd bezig
Verwijderd
Nee hij is niet illegaal bezig.
Toestel heeft hij legaal gekocht, dat weet ik zeker. Het toestel blijft gewoon om een 2e pincode vragen. Iets wat in nederland totaal niet gebruikt wordt. Verder kan ik mij niet voorstellen wat er illegaal aan is om een code te ontwijken op een toestel welke van jou is.
Toestel heeft hij legaal gekocht, dat weet ik zeker. Het toestel blijft gewoon om een 2e pincode vragen. Iets wat in nederland totaal niet gebruikt wordt. Verder kan ik mij niet voorstellen wat er illegaal aan is om een code te ontwijken op een toestel welke van jou is.
Als hij de factuur heeft is er geen vuiltje aan de lucht! Je kan dan aan elke code in de gsm komen welke je wilt; helaas tegen een even leuke prijs... 
Wat MrJulliano bedoelt is dat er genoeg gestolen gsm's circuleren met 'eigenaren' (lees: dieven, helers) die GEEN factuur kunnen overleggen bij Siemens en wel alleen op de illegale manier achter een code moeten kunnen komen.
Mijn gsm is een week geblokkeerd geweest omdat ik een verkeerde securitycode heb ingetoetst... Ik ben erachter gekomen dat indien ik geen factuur kon overleggen ik deze gsm linea recta de vuilnisbak in kon pleuren daar (nog) geen unlocker deze deblokkeer code kan 'hacken' en Siemens iig een geldige factuur eist.
Wat MrJulliano bedoelt is dat er genoeg gestolen gsm's circuleren met 'eigenaren' (lees: dieven, helers) die GEEN factuur kunnen overleggen bij Siemens en wel alleen op de illegale manier achter een code moeten kunnen komen.
Mijn gsm is een week geblokkeerd geweest omdat ik een verkeerde securitycode heb ingetoetst... Ik ben erachter gekomen dat indien ik geen factuur kon overleggen ik deze gsm linea recta de vuilnisbak in kon pleuren daar (nog) geen unlocker deze deblokkeer code kan 'hacken' en Siemens iig een geldige factuur eist.
mijn telefoon heeft gisteren dus nog rustig liggen drogen (niet de hele tijd in de zon). Gelukkig doet de telefoon het weer kwa software en de toetsen doen weer wat ze moeten doen. Helaas doen de 0 en 7 het nu wat minder goed maar als het goed is heb je spuitbusjes om vuil bij (bijvoorbeeld) toetsen wat weg te halen.
Als ik toch nog verkeerde dingen tegenkom zal ik inderdaad moeten kijken of ik iets met de WA verzekering kan doen
maar openhalen van de telefoon en bepaalde onderdelen nieuw kopen daar zit ik nu niet echt op te wachten, dus we wachten nog even af
Als ik toch nog verkeerde dingen tegenkom zal ik inderdaad moeten kijken of ik iets met de WA verzekering kan doen
Het heeft meestal gewoon wat tijd nodig.DJMurtz schreef op 24 mei 2004 @ 20:57:
Een heleboel...
Een vriend van me had zijn telefoon onder de douche meegenomen... probleem was zo ongeveer hetzelfde. Na een paar dagen begon alles weer redelijk te functioneren. Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben though.
Dat is dus zo'n beetje hetzelfde! (Behalve dan dat ik het zowiezo had en niet als ik bewoog... en het was bij mij alleen het linkeroortje.) Misschien dat nog meer mensen dit probleem hebben maar er nog niet eerder achter zijn gekomen of hun headset niet zo vaak gebruiken?-Jaap-io schreef op 24 mei 2004 @ 13:49:
als ik aan het licht met het draadje schud (waar hij het plugje ingaat) dan valt de headset uit, zal wel een kabelbreukje zijn dus de headset gaat vanmiddag terug.
Edit: En rightone_... ja zijn telefoon ging af toen hij in de douche stond en hij pakte hem en belde gewoon lekker door onder de douche.
[ Voor 55% gewijzigd door Barca op 24-05-2004 21:38 ]
onder de douche meegenomen?!Barca schreef op 24 mei 2004 @ 21:32:
[...]
Het heeft meestal gewoon wat tijd nodig.
Een vriend van me had zijn telefoon onder de douche meegenomen... probleem was zo ongeveer hetzelfde. Na een paar dagen begon alles weer redelijk te functioneren. Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben though.

Ja, met z'n kleren aan
Verwijderd
Ik heb gister geupgrade (?) naar FW10 int.. Het geluid is inderdaad een beetje zachter geworden maar niet schokkend. De camera doet het volgens mij wel goed. Alleen met mijn sms-berichten heb ik een "probleempje", het laatste nieuwe bericht zet ie onderaan in de lijst en niet bovenaan wat makkelijker zou zijn.
Misschien een tipje voor de volgende FW, voor Siemens natuurlijk. Het zou wel handig zijn dat je al in de inbox-lijst ziet wanneer je een berichtje hebt ontvangen, datum en tijd. Dit was bij andere Siemens telefoons (me45, m35) wel zo. Nu is het een beetje omslachtig door eerst naar de eigenschappen van een bericht te gaan.
Maar verder, FW10
Misschien een tipje voor de volgende FW, voor Siemens natuurlijk. Het zou wel handig zijn dat je al in de inbox-lijst ziet wanneer je een berichtje hebt ontvangen, datum en tijd. Dit was bij andere Siemens telefoons (me45, m35) wel zo. Nu is het een beetje omslachtig door eerst naar de eigenschappen van een bericht te gaan.
Maar verder, FW10
Heb vandaag m'n foon naar Siemens gestuurd.
Die vrouw vertelde mij dat de nieuwste firmware erop komt.
En ze zei dat dat 12 zou worden (Benelux)
Hij komt pas over 2 weken op de site.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
Waarom krijg ik hem nu al, als ie nog niet op de site staat.
Maar goed, ik wacht het af.
Laat het wel weten als i hem terug heb.
Ik heb een paar vraagjes waar ik tot nu toe geen antwoord op heb kunnen vinden (naja deels wel...)
In de Faq staat een stuk over het openen van sms bestanden vanaf je mmc en dat het mogelijk is om ze importeren van andere Series 60 telefoons. Ik heb op dit moment een SL45 met een aantal sms berichten die ik graag mee zou willen nemen, deze zijn in het formaat smo/smi al naar gelang het om een inbox of outbox smsje gaat. Gebruikt de SX1 hetzelfde formaat en zou ik deze kunnen importeren?
Een andere vraag die ik heb gaat over de mp3 speler. Als ik mp3's aan het luisteren ben met mn sl45 dan kan ik ondertussen niet iets anders doen, smsje typen, spelletje doen, of wat ook. Ik had hiervoor een M50 icm een losse mp3 speler (ja siemens freak, daarvoor had ik een M35
) en die speelde zeg maar mp3's af op de achtergrond...zodat je nog wel dingen kunt doen. Hoe zit het bij de SX1 met deze functie? Kun je gewoon nog andere dingen doen, of is het zo dat wanneer je je mp3 speler sluit om wat anders te gaan doen dat de muziek stopt. Oftewel, kun je je app. door laten draaien terwijl je wat anders gaat doen?
Ander vraagje nog: ik heb af en toe wel is hogere bitrate mp3's (>128kbit en VBR mp3's) en daarbij wil mn SL45 nog wel is gaan haperen.. ik weet niet of dit aan mn cardreader ligt of aan het toestel zelf, dus ik vraag het maar even hier voor de zekerheid. Kan een SX1 goed en soepel ook hogere bitrate mp3's afspelen (dus 256kbit/s ofzo?)
Ik had nog wat meer vraagjes maar daar kom ik later denk nog ff op terug, ben ze kwijt
Als iemand me hierop antwoord zou kunnen/willen geven, graag. Ik zit er over te twijfelen om een abo af te sluiten icm dit toestel...
In de Faq staat een stuk over het openen van sms bestanden vanaf je mmc en dat het mogelijk is om ze importeren van andere Series 60 telefoons. Ik heb op dit moment een SL45 met een aantal sms berichten die ik graag mee zou willen nemen, deze zijn in het formaat smo/smi al naar gelang het om een inbox of outbox smsje gaat. Gebruikt de SX1 hetzelfde formaat en zou ik deze kunnen importeren?
Een andere vraag die ik heb gaat over de mp3 speler. Als ik mp3's aan het luisteren ben met mn sl45 dan kan ik ondertussen niet iets anders doen, smsje typen, spelletje doen, of wat ook. Ik had hiervoor een M50 icm een losse mp3 speler (ja siemens freak, daarvoor had ik een M35
Ander vraagje nog: ik heb af en toe wel is hogere bitrate mp3's (>128kbit en VBR mp3's) en daarbij wil mn SL45 nog wel is gaan haperen.. ik weet niet of dit aan mn cardreader ligt of aan het toestel zelf, dus ik vraag het maar even hier voor de zekerheid. Kan een SX1 goed en soepel ook hogere bitrate mp3's afspelen (dus 256kbit/s ofzo?)
Ik had nog wat meer vraagjes maar daar kom ik later denk nog ff op terug, ben ze kwijt
ik zit volop te wachten (samen met anderen) op fw12KiTsEr schreef op 24 mei 2004 @ 23:05:
Heb vandaag m'n foon naar Siemens gestuurd.
Ik heb dit ook ns gehad met een ericson telefoon, dat ie om de pin2 code vroeg, en toen heb ik gewoon de provider opgebeld en na 5 minutjes kon die aardige mevrouw aan de telefoon me mn pin2 geven. Ik had zelfs de fractuur niet nodig, die ik ook niet had omdat k die phone van mn oom had gekregen, ze vroeg gewoon om naam en adres en telefoon nummer. En mn telefoon werkte weer. Probeer dus ff te bellen met je providerVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 16:10:
Nee hij is niet illegaal bezig.
Verwijderd
Cool ik zal hem dat eventjes adviseren
Siemens vraagt idd een kopie van de bon, hetgeen geen probleem is, maar de kosten van het toesturen van een code, ouch veel administratie kosten denk ik maar.
Siemens vraagt idd een kopie van de bon, hetgeen geen probleem is, maar de kosten van het toesturen van een code, ouch veel administratie kosten denk ik maar.
tja, ik had ook ongeveer 35 euro moeten dokken voor de deblokkeercode... ik vind t a-sociaal maar het overkomt me geen tweede keer! 
Je moet maar zo denken, betalen, code ontvangen en je kan weer verder met je gsm; m'n portemonnee heb ik alweer bijgevuld dus ben t bijkans alweer vergeten.
Je moet maar zo denken, betalen, code ontvangen en je kan weer verder met je gsm; m'n portemonnee heb ik alweer bijgevuld dus ben t bijkans alweer vergeten.
Wat de MP3's betreft:J0YR1D3R schreef op 24 mei 2004 @ 23:16:
Een andere vraag die ik heb gaat over de mp3 speler. Als ik mp3's aan het luisteren ben met mn sl45 dan kan ik ondertussen niet iets anders doen, smsje typen, spelletje doen, of wat ook. Ik had hiervoor een M50 icm een losse mp3 speler (ja siemens freak, daarvoor had ik een M35) en die speelde zeg maar mp3's af op de achtergrond...zodat je nog wel dingen kunt doen. Hoe zit het bij de SX1 met deze functie? Kun je gewoon nog andere dingen doen, of is het zo dat wanneer je je mp3 speler sluit om wat anders te gaan doen dat de muziek stopt. Oftewel, kun je je app. door laten draaien terwijl je wat anders gaat doen?
Je kan zonder problemen andere applicaties gebruiken tijdens het afspelen van MP3. Echter, geen applicaties die ook veel geheugen vreten want dan begint hij te haperen. Maar het opzoeken van b.v. een contact... of een telefoongesprek met iemand starten... de calculator gebruiken of zoiets dergelijks... dat is geen probleem. (om maar wat voorbeelden te noemen) Zaken als spellen spelen en dingen bekijken vanaf MMC tijdens het spelen van MP3... tsja dat trekt ie niet.
Ik heb geen ervaring wat betreft bitrates. Wel heb ik nog nooit wat gemerkt dus het lijkt me stug dat de SX1 er moeite mee heeft. Misschien dat iemand anders hier duidelijkheid over kan verschaffen anders kan ik het altijd even proberen.
Wat betreft het formaat van SMS berichten etc.... no idea.
Alle berichten worden dus standaard op het toestel opgeslagen als ik het zo lees in de FAQ, of heb ik dat mis? Maar goed, ik ga nog ff wat andere dingen bedenken die ik tegenkom bij gebruik van mn SL45 en die me niet helemaal aanstaan... Kort vraagje, is zo'n ding makkelijk mee te nemen in je broekzak/hoe nemen jullie hem mee?Barca schreef op 25 mei 2004 @ 07:35:
[...]
Wat betreft het formaat van SMS berichten etc.... no idea.
Ja, maar met een programma kan je de smsjes ook in het mmc geheugen opslaan.J0YR1D3R schreef op 25 mei 2004 @ 10:14:
[...]
Alle berichten worden dus standaard op het toestel opgeslagen als ik het zo lees in de FAQ, of heb ik dat mis? Maar goed, ik ga nog ff wat andere dingen bedenken die ik tegenkom bij gebruik van mn SL45 en die me niet helemaal aanstaan... Kort vraagje, is zo'n ding makkelijk mee te nemen in je broekzak/hoe nemen jullie hem mee?
Hij is makkelijk mee te nemen in je broekzak, komt vooral omdat hij niet zoveel weegt er niet verschrikkelijk dik is.
Het smi formaat wordt helaas niet ondersteunt standaard. Ik heb ook geprobeerd om het archief van mijn s55 over te zetten naar de sx1 en dat was niet zo'n succes. Je kan wel via de software de berichten over zetten omdat die er rtf bestanden van maakt. Ik heb dat laatste zelf nog niet geprobeerd, maar hij leest in de sx1 software wel de op mijn hd opgeslagen berichten van de s55J0YR1D3R schreef op 24 mei 2004 @ 23:16:
Ik heb een paar vraagjes waar ik tot nu toe geen antwoord op heb kunnen vinden (naja deels wel...)
(weet niet precies of de s55 qua software is te verglijken met de sl45)
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
grappige lui bij Siemens, krijg ik vandaag de deblokkeercode nogmaals aangeboden a 34 euro..... NOT dus.
hoezo, 'we werken niet langs elkaar heen' ?
edit: btw, ik maak zo af en toe een algehele backup maar steeds wilt de datasuite 2 bestanden niet backuppen, waarom is dit en hoe kan ik dit oplossen? Het betreft de files C:\System\data\Contacts.cdb en C:\System\data\Spdia.db
edit: btw, ik maak zo af en toe een algehele backup maar steeds wilt de datasuite 2 bestanden niet backuppen, waarom is dit en hoe kan ik dit oplossen? Het betreft de files C:\System\data\Contacts.cdb en C:\System\data\Spdia.db
[ Voor 46% gewijzigd door porto33 op 25-05-2004 14:07 ]
WoW. Ik kreeg die melding ook steeds... maar op een gegeven moment kreeg ik die melding ineens niet meer en was alles gewoon goed. Begrijp daar nog steeds niks van... maar ik denk dat het komt omdat ik toen een nieuwe firmware versie (fw07) had geinstalleerd. Dus als je geen fw07 hebt... upgrade dan... en anders zou ik een nieuwe DataSuite versie proberen. (zie FAQ)porto33 schreef op 25 mei 2004 @ 13:44:
Van Mobile Review:
"hello! I have new informations about this "phone" it is just a "study" for a DVB-H mobile! (so the display resolution could be 360x288) It seems like that siemens will bring TV-phones on market! (probably will be shown in Q3/04)There will be "Gigaset interactive TV" ,too.(see Cebit)"
Gelukkig maar, want deze vind ik niet echt mooi. De SX2 wordt volgens alle onofficiele "bronnen" een swifel telefoon als de S700.
En toen ging je ons uitleggen wat een swifel telefoon is?deuxani schreef op 25 mei 2004 @ 19:52:
De SX2 wordt volgens alle onofficiele "bronnen" een swifel telefoon als de S700.
je weet toch de SE s700, die draaiende, dat is swifel.Barca schreef op 25 mei 2004 @ 19:55:
[...]
En toen ging je ons uitleggen wat een swifel telefoon is?![]()
Wie heeft sega emulator, ik wel
Verwijderd
Yep, het duurt wel bijna 2 weken, maar dan is er ook eindelijk antwoord op mijn vraag over het volume aan Siemens.....
Geachte mevrouw N,
Naar aanleiding van uw klacht over het volume vna de SX1, raden wij u
aan de
volgende firmware update voor de SX1 af te wachten. Versie 12 voor de
Benelux toestellen wordt begin juni vrijgegegevn op de internationale
site
van Siemens. Hiermee wordt het probleem van een laag volume aangepakt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Siemens Klantenservice
E. van Assen
het klopt dus, die fw12 over een week of 2!
lucht wel op trouwens!
Geachte mevrouw N,
aan de
site
Met vriendelijke groet,
Siemens Klantenservice
E. van Assen
lucht wel op trouwens!
shit, mijn internet wordt over 4 dagen afgesloten, dus ik ben er heel lang niet. Barca kan jij mij dan fw 12 opsturen ofzoVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:49:
Yep, het duurt wel bijna 2 weken, maar dan is er ook eindelijk antwoord op mijn vraag over het volume aan Siemens.....
Geachte mevrouw N,
aan de
site
Met vriendelijke groet,
Siemens Klantenservice
E. van Assen
lucht wel op trouwens!
Goed nieuws! Ik vraag me nu wel af of het komt door het geklaag van users of gewoon omdat Siemens deze "fout" in fw10 niet had voorzien. En tevens wordt er hier aangegeven dat het "probleem wordt aangepakt". Maar hoe zit dat dan!? Ze hebben het volume immers aangepast omdat ze brakke SX1's terug kregen omdat hij blijkbaar te luid afspeelde en daardoor de speaker stuk ging.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:49:
Hiermee wordt het probleem van een laag volume aangepakt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
offtopic:
Rightone_ uiteraard kan ik je fw12 sturen. Ik spreek je er nog wel over... laten we het hier ontopic houden.
Rightone_ uiteraard kan ik je fw12 sturen. Ik spreek je er nog wel over... laten we het hier ontopic houden.
[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 25-05-2004 22:33 ]
Verwijderd
ho i,heb sinds paar dagen de sx1 en heb de hele site doorgespit en zie overal leuke prgrammatjes maar...hoe krijg ik ze op mijn telefoon.Kan wel foon aansluiten via computer met bijgeleverde programma die op cd staat en staat ook correct aangesloten maar zou echt niet weten hoe ik nu een wav of wat anders via mijn comp op mijn foon kan zetten. Hoop dat iemand mij tochkan helpen ondanks dat dit waarschijnlijk een simpele vraag is. Je kan antwoord ook mailen naar: [...] hoop dat iemand me kan helpen zodat ik ook wat verder knam et deze telefoon
Alvast bedankt ,
groetjes
Alvast bedankt ,
groetjes
[ Voor 2% gewijzigd door intoxicated op 26-05-2004 00:02 ]
naar deze computer gaan en dan zie je bij overige SIEMENS SX1 staan en dan dubbel op klikken, wachten en dan zie je paar mappen, doe die wav gewoon ergens klaar...Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 23:51:
ho i,heb sinds paar dagen de sx1 en heb de hele site doorgespit en zie overal leuke prgrammatjes maar...hoe krijg ik ze op mijn telefoon.Kan wel foon aansluiten via computer met bijgeleverde programma die op cd staat en staat ook correct aangesloten maar zou echt niet weten hoe ik nu een wav of wat anders via mijn comp op mijn foon kan zetten. Hoop dat iemand mij tochkan helpen ondanks dat dit waarschijnlijk een simpele vraag is. Je kan antwoord ook mailen naar: chojin@zonnet.nl hoop dat iemand me kan helpen zodat ik ook wat verder knam et deze telefoon
Alvast bedankt ,
groetjes
Hoi allemaal,
als ik m'n sx1 met de computer verbind middels de USB kabel dan kan ik gewoon in windows explorer de 'siemens sx1' aanklikken en ik krijg de dirstructuur van de hele C: drive te zien. Nu zit ik met bluetooth maar nu kan ik dus niet meer op deze manier verbinden met de computer dus kan ik niet door de folders in m'n gsm lopen. Dus HOE kan ik met de windows verkenner via bluetooth contact krijgen met m'n sx1 opdat ik dan ook de folders etc zie.... dus precies hetzelfde als met de USB kabel.
edit: heb m'n TakeMS 256mb MMC nu in gebruik en deze werkt perfect!
als ik m'n sx1 met de computer verbind middels de USB kabel dan kan ik gewoon in windows explorer de 'siemens sx1' aanklikken en ik krijg de dirstructuur van de hele C: drive te zien. Nu zit ik met bluetooth maar nu kan ik dus niet meer op deze manier verbinden met de computer dus kan ik niet door de folders in m'n gsm lopen. Dus HOE kan ik met de windows verkenner via bluetooth contact krijgen met m'n sx1 opdat ik dan ook de folders etc zie.... dus precies hetzelfde als met de USB kabel.
edit: heb m'n TakeMS 256mb MMC nu in gebruik en deze werkt perfect!
[ Voor 11% gewijzigd door porto33 op 26-05-2004 02:33 ]
Verwijderd
Hallo allemaal....
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe gsm te kopen.
Ik bezit nu de samsung e700 en ben daar erg te vrede over maar ik wil een gsm die ook mp3's af kan spelen.
Nu heb ik een paar vraagjes over de siemens sx1, en ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.
-Tot hoe ver kan je het geheugen uitbreiden
-speelt tie mp3 af via headset of via de speaker (en hoe is het geluid)
-kan je mp3 gebruiken als ringtone
-hoe is de gebruiksvriendelijkhied
-hoe is de kwaliteit van de foto's
-kan hij filmpjes opnemen
-hoe is de batterij tijd
-hoe zit het met die software problemen waar ik veel over lees
-en loopt het toestel echt zo vaak vast? ik lees er veel over op internet
Ik hoop dat iemand bereid is deze vragen voor mij te beantwoorden.
ik zit te twijfelen tussen de Samsung e710, de siemens sx1 of de Sony Ericsson K700 (waar ik lang op moet wachten)
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe gsm te kopen.
Ik bezit nu de samsung e700 en ben daar erg te vrede over maar ik wil een gsm die ook mp3's af kan spelen.
Nu heb ik een paar vraagjes over de siemens sx1, en ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.
-Tot hoe ver kan je het geheugen uitbreiden
-speelt tie mp3 af via headset of via de speaker (en hoe is het geluid)
-kan je mp3 gebruiken als ringtone
-hoe is de gebruiksvriendelijkhied
-hoe is de kwaliteit van de foto's
-kan hij filmpjes opnemen
-hoe is de batterij tijd
-hoe zit het met die software problemen waar ik veel over lees
-en loopt het toestel echt zo vaak vast? ik lees er veel over op internet
Ik hoop dat iemand bereid is deze vragen voor mij te beantwoorden.
ik zit te twijfelen tussen de Samsung e710, de siemens sx1 of de Sony Ericsson K700 (waar ik lang op moet wachten)
Voor al die vragen van jou hebben rightone_ en barca een hele mooie FAQ gemaakt, de eerste 2 posts van dit topic. Die posts gecombineerd met de rest van het topic en de delen 1 en 2 beantwoorden al jouw vragen.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 08:48:
een heleboel
[ Voor 58% gewijzigd door megter op 26-05-2004 08:55 ]
Verwijderd
Hoi Porto;
Als ik werk via mijn Sitecom bluetooth dongle gebruik ik het bijgeleverde software pakket.
Ik klik op het "my bluetooth places" icoon en dan opent zich een verkenner-achtige omgeving.
Dan klik ik op "entire bluetooth neighbourhood" en ziet ik m'n telefoon.
Als je dan dubbelklik op je telefoon zie je diverse mogelijkheden.
Omdat ik bij de instal van de software iets heb uitgezet heb ik niet alles
Maar ik gebruik dan "Obex file transfer", als je daar wat naar toesleept komt het in je inbox terecht. Wel lastig maar het werkt op dit moment voor mij.
Wat ik niet heb ge-instalt is de ftp mogelijkheid. Maar die komt ook in je inbox terecht.
Uit je inbox vandaan moet je het dan verplaatsen naar waar je wil.
Dus mij lukt het niet om alle mappen te zien, mischien een soort beveiliging zodat je niet alles laat zien aan andere bluetooth apparaten.
(eh, al post uit Duitsland ontvangen?)
Als ik werk via mijn Sitecom bluetooth dongle gebruik ik het bijgeleverde software pakket.
Ik klik op het "my bluetooth places" icoon en dan opent zich een verkenner-achtige omgeving.
Dan klik ik op "entire bluetooth neighbourhood" en ziet ik m'n telefoon.
Als je dan dubbelklik op je telefoon zie je diverse mogelijkheden.
Omdat ik bij de instal van de software iets heb uitgezet heb ik niet alles

Maar ik gebruik dan "Obex file transfer", als je daar wat naar toesleept komt het in je inbox terecht. Wel lastig maar het werkt op dit moment voor mij.
Wat ik niet heb ge-instalt is de ftp mogelijkheid. Maar die komt ook in je inbox terecht.
Uit je inbox vandaan moet je het dan verplaatsen naar waar je wil.
Dus mij lukt het niet om alle mappen te zien, mischien een soort beveiliging zodat je niet alles laat zien aan andere bluetooth apparaten.
(eh, al post uit Duitsland ontvangen?)
Verwijderd
volgens mij zijn de foto's gemaakt op de siemens sx1 erg slecht!
of ligt dat aan mij?
Mijn samsung e700 maakt betere foto's
of ligt dat aan mij?
In het donker is de SX1 (nog) niet één van de betere toestellen om foto's mee te maken. In het licht daarentegen is de kwaliteit goed, naar mijn mening beter dan die van de E700.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 09:17:
volgens mij zijn de foto's gemaakt op de siemens sx1 erg slecht!
of ligt dat aan mij?
Verwijderd
heb net een Siemens SX1 gekocht (kon niet meer wachten
)
Nu las ik dat er firm update beschikbaar is ??
Wat is het? en waar kun je het halen?
Plus mijn sx1 is in het engels kun je hier een update voor downloaden?
owja
en wat voor geheugen kaartje gaat er in?? sd of iets anders?
en hoeveel ondersteund hij maximaal?
En waar kan ik zo'n kaartje via internet het goedkoopste kopen
alvast bedankt
owja
alvast bedankt
Gast...je moet toch echt eens beginnen met het lezen van de FAQ (op pagina 1 van dit topic).Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:07:
heb net een Siemens SX1 gekocht (kon niet meer wachten)
owja
alvast bedankt
Hoi Gagstar,
ik gebruik die logitech mx900 muis met BT hub en heb een soortgelijk softwarepakket erbij gekregen; ik kan ook alleen maar met een zg. Inbox werken. Het werkt wel maar ik vond de USB manier veel overzichtelijker omdat je echt door elke directory kon browsen op je telefoon. Ik zal eens op Interpret kijken of er een alternatief softwarepakket bestaat hiervoor, ik laat t je dan weten!
Heb nu nog niets ontvangen uit Duitsland maar ik verwacht t eigenlijk vandaag of anders morgen maar volgens de pakkettrace ligt t iig al in het distributiecentrum van tpgpost hier in Ede. Ik stuur t je iig direct door!
Edit: gagstar, zo zit je te wachten op die ptt vent en die komt natuurlijk maar niet, zo moet je ff naar de wc toe en ja hoor, net in die 5 minuten op de plee moet die rood geklede meneer het pakketje komen brengen; maw. ik heb weer een mooi papiertje hier dat ik zg niet thuis was en morgen op t postkantoor kan halen.... tis dus ook altijd tzelfde!
ik gebruik die logitech mx900 muis met BT hub en heb een soortgelijk softwarepakket erbij gekregen; ik kan ook alleen maar met een zg. Inbox werken. Het werkt wel maar ik vond de USB manier veel overzichtelijker omdat je echt door elke directory kon browsen op je telefoon. Ik zal eens op Interpret kijken of er een alternatief softwarepakket bestaat hiervoor, ik laat t je dan weten!
Heb nu nog niets ontvangen uit Duitsland maar ik verwacht t eigenlijk vandaag of anders morgen maar volgens de pakkettrace ligt t iig al in het distributiecentrum van tpgpost hier in Ede. Ik stuur t je iig direct door!
Edit: gagstar, zo zit je te wachten op die ptt vent en die komt natuurlijk maar niet, zo moet je ff naar de wc toe en ja hoor, net in die 5 minuten op de plee moet die rood geklede meneer het pakketje komen brengen; maw. ik heb weer een mooi papiertje hier dat ik zg niet thuis was en morgen op t postkantoor kan halen.... tis dus ook altijd tzelfde!
[ Voor 23% gewijzigd door porto33 op 26-05-2004 14:57 ]
Als je via de explorer wilt kunnen kopieren naar of van je telefoon moet je gewoon zorgen dat de mrouter je telefoon detecteerd.
Daarvoor maak je een virtuele compoort aan, en die geef je een vinkje bij het instellingsscherm van mrouter. En dan kan je gewoon via bluetooth hetzelfde als met je kabeltje.
Daarvoor maak je een virtuele compoort aan, en die geef je een vinkje bij het instellingsscherm van mrouter. En dan kan je gewoon via bluetooth hetzelfde als met je kabeltje.
I, for one, like Roman numerals
Dit topic is gesloten.