Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 _/-\o_ _/-\o_ Porto _/-\o_ _/-\o_ 8)7
Kon je niet eens lekker rustig van je eigen geur genieten...

@Def_P

Ik heb aldoor het icoontje dat mijn bluetooth netwerkkabel niet is aangesloten.
Nou vermoed ik dat dat komt omdat mrouter mijn sx1 niet vind, ondanks de 2 aangevinkte bluetooth compoorten.

Ik kan verder ook mrouter nergens stimuleren om te zoeken terwijl ik via my bluetooth places de sx1 gewoon vondt/vind.

Moet ik nog 1 of ander protocol/client o.i.d. instaleren? bij mijn netwerkverbindingen...

Of moet ik mrouter leegmaken en opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@everybody;

die tijd blijft hopeloos achterlopen, zowel op mijn screensaver als op het actieve gedeelte van de sx1.

En ja, automatisch tijd aanpassen staat aan. FW07 installt. Vodafone netwerk, ondersteunt vodafone dat eigenlijk?

Bij jullie ook? en bij degene die de internationale FW10 hebben, hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
ik heb t net 1x werkend gekregen maar na een pc reset was t weer knudde! :(
de mrouterconfig (onder C:\Program Files\Intuwave\Shared\mRouterRunTime) heb ik op Com4 gezet, alsook de Lokale Services in mijn bluetooth configuratie. Ik heb hier ook een tabblad Client Toepassingen maar daar kan ik de Compoort niet van op 4 zetten; hij zegt dan dat een ander apparaat hem al in gebruik heeft... ik snap nu ff niet welke dan op 4 moet staan opdat t geheel werkt en blijft werken....

ik ga verder prutsen! :)

en Gagstar, ik kon idd niet van het aroma genieten, damnit! ;)

edit: hmmmm, heb de BT verbinding nu werkend en t blijft tot nog toe ook werken dus afkloppen maar! :) Heb t idee dat filetransfers iets langzamer gaan dan via USB maar dat is maybe normaal?!

[ Voor 15% gewijzigd door porto33 op 26-05-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:44:
@everybody;

die tijd blijft hopeloos achterlopen, zowel op mijn screensaver als op het actieve gedeelte van de sx1.

En ja, automatisch tijd aanpassen staat aan. FW07 installt. Vodafone netwerk, ondersteunt vodafone dat eigenlijk?

Bij jullie ook? en bij degene die de internationale FW10 hebben, hebben jullie dat ook?
Ik heb er geen last van.

Waar ik wel last van heb is 2!!!!!! druppeltjes COLA!!
M'n toetsen doen het niet meer. De 6 herkent hij als C, de 0, # en 5 doen het ook al niet, echt een ramp!!

Toch maar terugsturen, hopen dat ze het repareren......maar ik vrees het ergste...

edit: hij doet het weer!!!!!!! alleen m'n klok staat nu 40 minuten achter, maar dat is het probleem niet!

[ Voor 8% gewijzigd door megter op 26-05-2004 17:58 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 25 mei 2004 @ 22:32:
[...]

Goed nieuws! Ik vraag me nu wel af of het komt door het geklaag van users of gewoon omdat Siemens deze "fout" in fw10 niet had voorzien. En tevens wordt er hier aangegeven dat het "probleem wordt aangepakt". Maar hoe zit dat dan!? Ze hebben het volume immers aangepast omdat ze brakke SX1's terug kregen omdat hij blijkbaar te luid afspeelde en daardoor de speaker stuk ging. :?

offtopic:
Rightone_ uiteraard kan ik je fw12 sturen. Ik spreek je er nog wel over... laten we het hier ontopic houden.
ja mijn speaker is ook kapot gegaan :'( was hem 5 weken kwijt :X
dus is eigenlijk wel beter dat ze de volume hebben aangepast ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
mijn headset is kapot 1 oortje doet het nog maar
weet iemand of dat onder garantie valt :D
want die headset wordt standaard meegeleverd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:44:
@everybody;

daar heb ik helemaal geen last van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

TSJONGE JONGE JONGE...

Krijg ik aangetekend een pakketje van Siemens... zit er een nieuwe headset in. Hoera! Effe niet dus... ze hebben een nieuwe HHS-510 headset toegestuurd in plaats van een nieuwe HHS-550.

Met andere woorden:
- Er zit geen antenne in de headset
- De headset heeft maar 1 oortje
- Volgens mij is de 510 ook niet stereo

Zal me benieuwen hoe ze reageren als ik ze morgen bel. Ik ben best boos. :( :( :(
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:48:
ja mijn speaker is ook kapot gegaan :'( was hem 5 weken kwijt :X
dus is eigenlijk wel beter dat ze de volume hebben aangepast ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
mijn headset is kapot 1 oortje doet het nog maar
weet iemand of dat onder garantie valt :D
want die headset wordt standaard meegeleverd ...
DUDE! Check mijn posts hierboven eens... precies hetzelfde probleem... en vandaag kreeg ik dus een andere (verkeerde) nieuwe headset terug. :( :( :(
JA het valt onder de garantie.

[ Voor 46% gewijzigd door Barca op 26-05-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 19:37
Ik neem aan dat ik FW10 TMONL moet hebben ?

Kheb een t-mobile abbonement....wel raar hoor dat dit nu appart per abbo gaat 8)7 of heb ik het nu helemaal fout ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 26 mei 2004 @ 21:53:
Ik neem aan dat ik FW10 TMONL moet hebben ?

Kheb een t-mobile abbonement....wel raar hoor dat dit nu appart per abbo gaat 8)7 of heb ik het nu helemaal fout ? :X
nope, die tmobile versie is voor duitsland... Hier in nederland is dat er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
huh welke moet ik dan nemen :S kheb nu TMONL das toch goed? :S:S

ow hij is nog nie uit ?

[ Voor 25% gewijzigd door STIMPPYYY op 26-05-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 26 mei 2004 @ 22:36:
huh welke moet ik dan nemen :S kheb nu TMONL das toch goed? :S:S

ow hij is nog nie uit ?
Toets *#06# en selecteer INFO.
P.-Date: XXXX-XX-XX is de productiedatum van de telefoon.
SVN: XX is de firmware versie van de telefoon.
Variant Name: SX1_XXXX-XXXXXX-XX-XX-XX_XX_XXXX is de taalversie van de telefoon.

Als er bij de taalversie: SX_BENE-RETAIL-uk-fr-nl staat kan je niet updaten met de tmobile versie van fw 10, maar staat er wel T mobile tussen dan kan het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje...
De sx1 speelt geen mp3s af als ringtone ??
en als je de mp3 omzet naar een wave bestand???
Of zit er een limiet aan.

Toestel vandaag voor het eerst in gebruik en al verschillende vast lopers gehad
tijd voor een upgrade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:51:
ff een vraagje...

welke fw heb je?

mp3 kan wel naar wav, maar wordt een grotere bestand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Kan iemand mij advies geven over de Siemens Data Suite,

Ik heb dit programma tot nu toe gebruikt om mijn contacten en agenda te synchroniseren met outlook. Ging allemaal lekker.

Maar nu, mijn SX1 is helemaal kaduk gegaan (kapot beeldscherm :X ), gelukkig is deze vergoed door me verzekering. Na reparatie hadden fijn alles van me telefoon gewist, nu had ik dit voorzien en had een backup gemaakt met SDS.

Backup weer geladen, en bijna alles werkt weer goed. Ik had namelijk me contacten in outlook opgeslagen en vond het dus niet nodig om deze bij de back up te doen (stom van me), ik had zoiets ik synchroniseer wel als alles weer normaal is.

Nu geeft SDS de volgende error by sync: "The synchronizer is unable
to load the interface (.ISYNCHAPPU) required to support synchronization with the attached device" bij sync agende en de volgende bij contacten: "Warning! You have not selected any data to synchronize! Choose 'Properties' from the Synchronizer Screen to change your settings".

Flink lopen zoeken, maken ik kon geen properties vinden, ik kon eigenlijk ook geen synchronizer screen vinden, dat is toch slechts een knop?

Bij instellingen kan je aangeven wat er moet gebeuren bij sync, maar hier kan ik om een of andere rede doen wat ik wil maar hij blijft aangeven dat hij letterlijk "Nothing" als selectie heeft om te synchroniseren.

Hierna heb ik het programma gede-installed (goed nederlands he) maar dit gaf ook geen resultaat. Hij heeft na installatie zelfs alle instellingen gehouden van de vorige setup!

Zijn er andere opties die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:51:
ff een vraagje...

Ja dit had ik in het begin ook echt heeeeeeeel irritant ik had bijna een andere telefoon genomen. Dit probleem los je op door FW 7.0 erop te zetten. Je zult zien alles gaat veel sneller, vooral het menu etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FW 7.0?
ik zie net op de site van siemens dat er ook FW 10.0 is ???
Welke is beter ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog een vraag.....
kan je je wallpaper veranderen met een plaatje die op je pc staat???
zoja ...
hoe doe je dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 06:53:
FW 7.0?
ik zie net op de site van siemens dat er ook FW 10.0 is ???
Welke is beter ???
Kijk nou eens 5 posts boven je en lees het topic eens voordat je onzinnige vragen gaat stellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik connect zo met mrouter.

Bij mijn bt adapter zit widdcom. Daarbij krijg ik een blauw met wit icoontje onder in windows. Hierop klik ik met de rechtermuisknop, en dan quickconnect, en dan bt serial poort. Dan kies ik voor de SX1(heb ook nog een S55 die staat er ook bij) Dan verbind de computer met mijn SX1, die verbinding mislukt, waarna SX1 een verbinding opzet met de computer(hoor je ook zo'n connect geluidje over de speakers) en ik gewoon alles kan, via de bt compoort 3 bij mij.

Ik gebruik dus helemaal niets van het bt netwerk verhaal, want das niet waarover de siemens software kan werken. Je kan Mrouter alleen laten zoeken op compoorten, of infrarood, en als je de USB kabel gebruikt komt die er ook bij te staan.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 07:07:
ff nog een vraag.....
kan je je wallpaper veranderen met een plaatje die op je pc staat???
zoja ...
hoe doe je dit ?
* je vraagt dingen die al gesteld/beantwoord zijn of al in de faq staan.... *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:00:
[...]
* je vraagt dingen die al gesteld/beantwoord zijn of al in de faq staan.... *
En er bestaat nog zoiets als de HANDLEIDING ook koolenboer. :(

Vandaag contact gehad met Siemens en ik moest de ontvangen headset met begeleidende brief retourneren aan Siemens. Heb dat gedaan en wacht nu ongeduldig op de HHS-550. :|

[ Voor 26% gewijzigd door Barca op 27-05-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overweeg de SX1 te gaan kopen. Ik heb nu een SE T68i en de joystick daarvan is gewoon helemala bagger na 2 jaar. Nu vroeg ik me af hoe zit dat met de SX1?? kan iemand die ding telefoontje al een tijdje heeft wat zijn ervaring is met de joystick. Gaat de joystick 2 jaar mee als je m heel vaak gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Joystick is fijn... maar ik heb het idee dat hij niet erg lang meegaat, toetsen voelen beetje goedkoop aan. Ik zelf heb me telefoon 1 weekje

[ Voor 15% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-05-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 17:00:
ik overweeg de SX1 te gaan kopen. Ik heb nu een SE T68i en de joystick daarvan is gewoon helemala bagger na 2 jaar. Nu vroeg ik me af hoe zit dat met de SX1?? kan iemand die ding telefoontje al een tijdje heeft wat zijn ervaring is met de joystick. Gaat de joystick 2 jaar mee als je m heel vaak gebruikt??
Er is in mijn ogen totaal niks over te zeggen omdat het ligt aan het gebruik. Speel je constant spelletjes gaat hij niet zo lang mee als wanneer je vooral fan bent van het luisteren naar de radio. Op zich is de joystick vrij stevig. En het spreekt voor zich dat niemand je hier een eenduidig antwoord op zal geven want de SX1 bestaat immers nog maar 'n half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zo, ik heb hem al weer terug!
Super service!
Maandag op gestuurd en nu alweer teug!
Helaas nog geen FW12

Die van m'n broer heb ik ook gelijk mee gestuurd, om de beneluxe versie erop te zetten.
Alleen is als hij hem aanzet en de pincode intypt, staat er:
Phone blocked. Enter phone code.

Betekend dit dat we moeten bellen en dat ze de code opsturen?
Of geven ze deze telefonisch door?
Als ik alles wat in dit topic lees, denk ik dat ze dat niet door gaan geven.
Maar het zou wel heel raar zijn als er 34,04 voor betaald moet worden.
Want we krijgen hem zo terug van Siemens.
Wat denken jullie?

BTW
M'n broer heeft T-Mobile en ik Orange.
En bij allebei de SIM-kaarten geeft ie deze fout..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 27 mei 2004 @ 18:43:
[...]

Er is in mijn ogen totaal niks over te zeggen omdat het ligt aan het gebruik. Speel je constant spelletjes gaat hij niet zo lang mee als wanneer je vooral fan bent van het luisteren naar de radio. Op zich is de joystick vrij stevig. En het spreekt voor zich dat niemand je hier een eenduidig antwoord op zal geven want de SX1 bestaat immers nog maar 'n half jaar.
ik bedoelde eigenlijkk ook nog hoe de telefoon aanvoelt... Denk je dat ie bij veelvuldig gebruik: spelletjes agenda en voorla veel wappen en GPRS. 2 jaar meegaat???

2 jaar vindt ik al genoeg eigenlijk, koop ik wel weer een ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Um probleempje :P ik weet dat aantal van jullie last hebben van een gescheurde speaker, vanwege het te harde volume.

Nou heb ik "volgens" mij te maken met het zelfde probleem :S
Namelijk als ik aan de rechterkant van het toestel het microfoon knopje ingedrukt hou krijg je zo een "piep geluid" deze geeft een redelijk zwaar geluid en bij het afspelen van dat geluid kraakt de speaker van mijn SX1

Wat heb ik geprobeerd om zeker te weten?
Radio afspelen op maximum volume via luidspreker : Negatief (dus niets te merken)
MP3 afspelen nogal zware BASS : Negatief
Ringtone MIDI afspelen : Negatief
Waarschuwingsgeluiden van de SX1 bv verkeerde pin : Positief(dus wel een krakerig-geluid)

Um hoe kan ik erachter komen of hij gescheurt is :S en of ik hem moet opsturen?
PS: ik wil hem het liefst niet openmaken, maar mocht hij gescheurt zijn en ik hoor het niet is het toch zonde dat ik hem niet laat maken.

Ik weet dat het onmogelijk is om jullie dat te laten bepalen? Maar misschien zijn er nog tips om te kunnen achterhalen wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:31:
[...]

ik bedoelde eigenlijkk ook nog hoe de telefoon aanvoelt... Denk je dat ie bij veelvuldig gebruik: spelletjes agenda en voorla veel wappen en GPRS. 2 jaar meegaat???

2 jaar vindt ik al genoeg eigenlijk, koop ik wel weer een ander
Kortom de sx1 voelt goed aan (mijn mening) dat zou je dus echt zelf moeten testen. Ik denk wel dat siemens zo slim is geweest een aantal testen te hebben gedaan voor de productie en dat zo'n een toestel het zeker niet na een jaar begeeft althans dat kan hun doelstelling niet zijn.
Verder mocht het Navigatieknopje het begeven binnen een jaar kan je hem altijd terug sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:37:
Um probleempje :P ik weet dat aantal van jullie last hebben van een gescheurde speaker, vanwege het te harde volume.

Nou heb ik "volgens" mij te maken met het zelfde probleem :S
Namelijk als ik aan de rechterkant van het toestel het microfoon knopje ingedrukt hou krijg je zo een "piep geluid" deze geeft een redelijk zwaar geluid en bij het afspelen van dat geluid kraakt de speaker van mijn SX1

Wat heb ik geprobeerd om zeker te weten?
Radio afspelen op maximum volume via luidspreker : Negatief (dus niets te merken)
MP3 afspelen nogal zware BASS : Negatief
Ringtone MIDI afspelen : Negatief
Waarschuwingsgeluiden van de SX1 bv verkeerde pin : Positief(dus wel een krakerig-geluid)

Um hoe kan ik erachter komen of hij gescheurt is :S en of ik hem moet opsturen?
PS: ik wil hem het liefst niet openmaken, maar mocht hij gescheurt zijn en ik hoor het niet is het toch zonde dat ik hem niet laat maken.

Ik weet dat het onmogelijk is om jullie dat te laten bepalen? Maar misschien zijn er nog tips om te kunnen achterhalen wat er aan de hand is?
ik ging het testen, met die microfoon knopje, je hoort een piep en gelijk na die piep hoor je iets ( 0.5 s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:58:
[...]

ik ging het testen, met die microfoon knopje, je hoort een piep en gelijk na die piep hoor je iets ( 0.5 s )
Ja bij mij ook :S na dat piepje hoor je ergelijk achteraan een soort gekraak.
Wil dat zeggen dat hij stuk is? want hij de rest van alle geluiden speelt hij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 20:03:
[...]
Ja bij mij ook :S na dat piepje hoor je ergelijk achteraan een soort gekraak.
Wil dat zeggen dat hij stuk is? want hij de rest van alle geluiden speelt hij normaal.
Bij mij hoor je na dat eerste piepje nog een tweede zachter piepje. Hij zou niet moeten kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 27 mei 2004 @ 20:31:
[...]

Bij mij hoor je na dat eerste piepje nog een tweede zachter piepje. Hij zou niet moeten kraken.
Maar als ik beltonen op hoog volume afspeel hoor ik echt helemaal geen gekraak of andere kenmerken. Hoe zit het met de mensen die zeker weten dat ze een kapotte speaker hebben? horen jullie ook bij beltonen dat hij stuk is? of tijdens gesprekken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Kitser,

precies die melding kreeg ik vorige week ook, mij heeft t iig geld gekost omdat t m'n eigen schuld was. Het wordt veroorzaakt door verkeerd invoeren van de security code. Als je hem zo hebt teruggekregen van Siemens dan zou ik maar snel je beklag doen want anders heb je straks geen poot om op te staan en moet je alsnog betalen voor de unlock code.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik ga morgen gelijk bellen.
Hoop dat ik hem wel gratis krijg!!

[ Voor 4% gewijzigd door Kitser op 28-05-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je de ringtones die voor geinstalleerd zijn kunt wissen ?!?!?
zoja
hoe doe je dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heer Koolenboer, lees die FAQ nou eens!!!!!!!!!

Je kan het toch gewoon proberen, klik in windows explorer je telefoon aan en zoek de map en klik op delete. Lukt het niet meld je bevindingen en vraag dan om raad!!
Lukt het wel meld dat dan ook, dan kunnen anderen er ook van profiteren....

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi!

@iemand die ook de HKC-530 carkit voor de SX1 heeft:

op blz 15 van de carkit manual hebben ze t over bepaalde instellingen die ik op m'n gsm zou moeten terugvinden. Als je de foto's bekijkt begrijp je over welke settings ik het heb. Als ik in de betreffende menu's op m'n gsm kijk heb ik alleen de settings: Profile to Use en Automatic Answer ON/OFF daar staan, verder helemaal niets dus ik kan verder ook helemaal niets instellen terwijl t boekje zegt van wel!?

http://home.planet.nl/~hoff0222/partpage.jpg

http://home.planet.nl/~hoff0222/wholepage.jpg

help? :)

Porto

edit: @Gagstar..... ik heb zelf ook zo'n plastic folie voor je beeldscherm hier maar ik krijg t er niet op zonder dat ik 100.000 luchtbelletjes eronder krijg. Hoe voorzichtig en geduldig (en die is wel gauw op op deze manier) ik het er ook probeer op te krijgen, t gaat nooit goed! Ik hoop dat t jou beter lukt! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door porto33 op 28-05-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Moet je de carkit niet eerst aansluiten voordat je dat menu krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woowwww vodafone rulez echt, vorige maand kreeg ik opeens 20 euro beltegoed (zomaar) en vandaag kreeg ik een sms:
Wij hebben E 13,- aan uw beltegoed toegevoegd vanwege de aanschaf van de Motorola V525. U ontvangt de komende maanden nog 3 keer e 13,- beltegoed
hahahahah

wie zegt dat ik een v525 gekocht heb?

_/-\o_ :*) _/-\o_ :*) _/-\o_ :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:13:
woowwww vodafone rulez echt, vorige maand kreeg ik opeens 20 euro beltegoed (zomaar) en vandaag kreeg ik een sms:

[...]

hahahahah

wie zegt dat ik een v525 gekocht heb?
_/-\o_ :*) _/-\o_ :*) _/-\o_ :*) _/-\o_
Wie zegt dat je geen v525 gekocht hebt :+

Wel leuk meegenomen!

Om even ontopic te blijven:
Vanochtend was ik mp3's aan het luisteren en ineens stond m'n telefoon uit terwijl hij op toetsenblokkade stond.
Verder twijfel ik nog of ik 'm ga opsturen vanwege het stof onder m'n scherm...ik heb geen zin om 'm weer een week kwijt te zijn!

[ Voor 29% gewijzigd door megter op 28-05-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Megter,

geprobeerd, krijg ik nog de standaard menu's zoals jij en ik die zien. Ik snap iets niet denk ik.... ik mis iets ofzo... ;) Ik pruts ondertussen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

porto33 schreef op 28 mei 2004 @ 15:21:
Hoi Megter,

geprobeerd, krijg ik nog de standaard menu's zoals jij en ik die zien. Ik snap iets niet denk ik.... ik mis iets ofzo... ;) Ik pruts ondertussen verder.
Hmm, strange... Heb je al op andere forums gekeken (club-siemens.com)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha Porto;

Ach mijn vrouw was gister uitgerekend :*) dus als die kleine komt (ja, mijn eerste) dan hoop ik ff wat meer thuis te zijn om daar de baas te spelen ipv hier op mijn bedrijf... :O

Dus heb ik mischien tussen de luiers door wat tijd om te kloten met die folie.

Ook ik heb de carkit en probeer m dit weekend tussen de grand prix en de kermis te instaleren. Dan geef ik je antwoord, want wat megter zegt klinkt vrij aannemenlijk, maar je weet het niet he....
edit; je hebt het zelf al beantwoord... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
porto33 schreef op 28 mei 2004 @ 15:03:
Hoi!

@iemand die ook de HKC-530 carkit voor de SX1 heeft:

op blz 15 van de carkit manual hebben ze t over bepaalde instellingen die ik op m'n gsm zou moeten terugvinden. Als je de foto's bekijkt begrijp je over welke settings ik het heb. Als ik in de betreffende menu's op m'n gsm kijk heb ik alleen de settings: Profile to Use en Automatic Answer ON/OFF daar staan, verder helemaal niets dus ik kan verder ook helemaal niets instellen terwijl t boekje zegt van wel!?

http://home.planet.nl/~hoff0222/partpage.jpg

http://home.planet.nl/~hoff0222/wholepage.jpg

help? :)

Porto

edit: @Gagstar..... ik heb zelf ook zo'n plastic folie voor je beeldscherm hier maar ik krijg t er niet op zonder dat ik 100.000 luchtbelletjes eronder krijg. Hoe voorzichtig en geduldig (en die is wel gauw op op deze manier) ik het er ook probeer op te krijgen, t gaat nooit goed! Ik hoop dat t jou beter lukt! _/-\o_
misschien zie je die functie staan als je de sx1 aan je carkit aansluit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:28:
[...]

misschien zie je die functie staan als je de sx1 aan je carkit aansluit?!
Dat heb ik net gezegd, en Porto zei dat het niet werkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
heb net nog ff gekeken, ik krijg ook niet het 'autootje' bovenin het venster te zien maar hij laadt wel op en ik kan bellen en gebeld worden via de carkit... heuuuuuu???? de backlight blijft NIET aan en dit is ook fout. Ik ga ff de bedrading nakijken, iets klopt er niet. Hij ziet hem dus wel op de carkit maar activeert niet het verborgen carkit profiel in de gsm.

@gagstar: heb je de folie trouwens al binnen? iig succes ermee en laat es horen hoe jij t gedaan hebt zonder lucht eronder! 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door porto33 op 28-05-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03
Ik heb al even lopen zoeken, maar kan het niet vinden.

Gebruiken programma's die in de achtergrond draaien stroom?
En dan bedoel ik niet de radio die staat te spelen, maar meer programma's zoals contacten en logboek. Die blijven vaak opstaan (vergeet ze af te sluiten ;))

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb nog niet deze hele draad gelezen. maar ik ga toch even een vraagje stellen.

ik ben over een uurtje klaar met werken en dan ga ik gelijk mijn nieuwe gsm halen. maar nu zit ik te twijfelen. ik was van plan om een nokia 6230 te nemen. maar toen viel mijn oog op de sx1. nu wou ik dus weten wat je er meer mee kan. en de aangezien er veel mensen zijn die deze tel al een tijdje in hun bezit hebben, was ik ook benieuwd of er ook mensen tussen zitten die achteraf spijt hebben gehad van hun aankoop. Op dit moment heb ik een spv dus dan weet je een beetje wat ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

-Jaap-io schreef op 28 mei 2004 @ 15:36:
Ik heb al even lopen zoeken, maar kan het niet vinden.

Gebruiken programma's die in de achtergrond draaien stroom?
En dan bedoel ik niet de radio die staat te spelen, maar meer programma's zoals contacten en logboek. Die blijven vaak opstaan (vergeet ze af te sluiten ;))
Ja, die kosten stroom en je SX1 wordt er ook langzamer door.
jostytosty1 schreef op 28 mei 2004 @ 15:38:
ik heb nog niet deze hele draad gelezen. maar ik ga toch even een vraagje stellen.

ik ben over een uurtje klaar met werken en dan ga ik gelijk mijn nieuwe gsm halen. maar nu zit ik te twijfelen. ik was van plan om een nokia 6230 te nemen. maar toen viel mijn oog op de sx1. nu wou ik dus weten wat je er meer mee kan. en de aangezien er veel mensen zijn die deze tel al een tijdje in hun bezit hebben, was ik ook benieuwd of er ook mensen tussen zitten die achteraf spijt hebben gehad van hun aankoop. Op dit moment heb ik een spv dus dan weet je een beetje wat ik gewend ben.
Zelf heb ik ook een SPV gehad, maar ik kan je vertellen dat Symbian een stuk sneller werkt dan Windows Mobile 2002.
Wat je meer kan met de 6230 dan met de SX1? Check even de openingsposts van de 6230 en de SX1!
Slechts een enkeling heeft spijt gehad van zijn aankoop, vanwege korte standbytijd (2 dagen) of labiliteit (vooral in FW6).

[ Voor 18% gewijzigd door megter op 28-05-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

edit: dubbelpost.

[ Voor 97% gewijzigd door megter op 28-05-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Volgens mij heb ik mijn keuze zojuist gemaakt. Die 2 dagen stand-by ben ik wel gewend. dat is bij de spv ongeveer het zelfde. Maar nu heb ik nog een vraagje. ( sorry als het al eens is gezegd/gevraagd) Bij de 7650 had je een proggie waarmee je hem als afstandsbediening kon gebruiken. is dat er voor deze ook>?

(ik lees net mijn eigen post terug en vind het zelf eigenlijk een beetje lompe vraag 8)7 8)7 )

[ Voor 15% gewijzigd door jostytosty1 op 28-05-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

jostytosty1 schreef op 28 mei 2004 @ 16:07:
Bij de 7650 had je een proggie waarmee je hem als afstandsbediening kon gebruiken. is dat er voor deze ook>?
Ja, maar je moet wel dicht bij de apparatuur zitten wil je het werkend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi allemaal,

ben net mbv t boekje de bedrading nagelopen en heb de stekkers es losgehaald en weer erin gestopt. Het gevolg is dat ik nu wel een autootje krijg in t scherm en m'n carkit verder perfect functioneert (iig 100x beter dan de cark-91 die ik hiervoor had voor de noka (6210)) maar dat ik nog steeds niet de verborgen menuus krijg. Ik test dit dus uit met contact aan, gsm gelocked in de houder enzo, lampje gaat nog steeds vanzelf uit maar die houd ik nu aan met Powerlock; heb ik ook direct een leuke screensaver om naar te koekeloeren tijdens t rijden. ;)

alle hulp is nog steeds welkom! Moet ik toch nog iets enablen ofzo? Ik kan in m'n gsm verder niets vinden wat hiermee te maken heeft.

edit: @Gagstar, als jij in je gsm wilt kijken of jij die menuus wel hebt, graag!! en welke FW gebruik jij? Ik neem aan dat de upgrade van FW6 naar FW7 hier geen invloed op heeft gehad!?! |:(

[ Voor 17% gewijzigd door porto33 op 28-05-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Porto..

Als ik er aan toe kom, dit weekend, zal ik de carkit installen en kijken of ik verder kom dan dat jij gekomen bent, qwa menu dan..

KRIJG IK VOOR 3 EURO 1 (LEES EEN) VELLETJE "CHOT GLOEIENDE GLOEIENDE"

einde woede aanval hehehe

En die folie heb bij mij ook luchtbelletjes maar volgens folder gaat na 1 a 2 dagen weg, wat helpt is een afgerond iets te gebruiken bij het erop strijken, creditcard of bankpas, en dan voorzichtig strijken...

zeg Rightone_

wil jij de gprs instellingen om te kunnen internetten publiceren?
ben al een week aan het klooien en ik kom niet verder.

hoe kan je controleren of vodafone de gprs op jouw nummer heeft geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:11:
Porto..

Als ik er aan toe kom, dit weekend, zal ik de carkit installen en kijken of ik verder kom dan dat jij gekomen bent, qwa menu dan..

KRIJG IK VOOR 3 EURO 1 (LEES EEN) VELLETJE "CHOT GLOEIENDE GLOEIENDE"

einde woede aanval hehehe

En die folie heb bij mij ook luchtbelletjes maar volgens folder gaat na 1 a 2 dagen weg, wat helpt is een afgerond iets te gebruiken bij het erop strijken, creditcard of bankpas, en dan voorzichtig strijken...

zeg Rightone_

wil jij de gprs instellingen om te kunnen internetten publiceren?
ben al een week aan het klooien en ik kom niet verder.

hoe kan je controleren of vodafone de gprs op jouw nummer heeft geactiveerd?
naam verbinding
vodafone live!

gegevensdrager
GPRS

naam toegangspunt
live.vodafone.com

gebruikersnaam
vodafone

vraag om passw.
nee

password

vertificatie
normaal

ip-adres gateaway
192.168.251.150

homepage
http://live.vodafone.com

beveiliging verb.
uit

sessiemodus
doorlopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx Rightone_

Zal staks es ff testen ehh is dat vodafone of codafone?

Eerst ff mijn 3 jarig huwelijksjubileum vieren, nog maar 2 uurtjes dus nog te volle genieten van mijn lief.

@porto, werd helemaal gek van dat klote folie, d'r af met die zooi :(
but... tnx voor de moeite _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:38:
Tnx Rightone_

Zal staks es ff testen ehh is dat vodafone of codafone?

Eerst ff mijn 3 jarig huwelijksjubileum vieren, nog maar 2 uurtjes dus nog te volle genieten van mijn lief.

@porto, werd helemaal gek van dat klote folie, d'r af met die zooi :(
but... tnx voor de moeite _/-\o_
oeps typefout, het is vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Gagstar,

ja, wel erg dat je maar 1 zo'n Godvergeten velletje krijgt voor 3 euro! Wat dat betreft is het maar duur spul en achteraf gezien maar weggegooid geld! :(
maar jij zei net dat die bubbeltjes na een paar dagen wel verdwijnen, waarom trek je t nu er toch af? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al een tijdje bezig om de ringtones die voor geinstalleerd staan op de sx1
te verwijderen. Ik bedoel dan de ringtones die zich bevinden op het interne geheugen.
Ik kan ze niet vinden?!?

Weet iemand hoe ik de ringtones kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:57:
ik ben al een tijdje bezig om de ringtones die voor geinstalleerd staan op de sx1
te verwijderen. Ik bedoel dan de ringtones die zich bevinden op het interne geheugen.
Ik kan ze niet vinden?!?

Weet iemand hoe ik de ringtones kan verwijderen?
download FEXPLORER en zoek ze en verwijder ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Porto, jah dat klopt, maar ik was uit eten en liet trots mijn nieuwste aanwinst zien en dan zie je zowat niks, dus toen dacht ik, f##k weg met dat spul

nou moet ik eerlijk zeggen dat het met het opbrengen wat krasjes op de folie waren gekomen

maar het zag er gewoon niet uit, blehhhhh, dan maar niet en over een tijdje krasjes op het beeldscherm, de eerste doet toch het zeerst ;)

@rightone... ziet er op het eerste gezicht hetzelfde uit als mijn instellingen.
Zal dinsdag weer een bellen met 1200, kijken of ze de activatie van mijn gprs wel hebben uitgevoerd en gelijk ff checken betreffende m'n mms

Op dit moment geloof ik het wel, vrouw staat op springen, de f1 komt eraan en Ned/België en kermis op het dorp en wil ook nog mijn carkit installen dus...

Maar blijft een leuke phone, yep, erg leuk, en erg blij mee.

@koolenboer, bovenstaand antwoord had je toch kunnen vinden in de faq en ook in het begin van dit topic, maar als je je kabel in phone en pc steekt kan je toch ook de ringtones vinden?
Windows verkenner ziet dan je sx1 en dan zie je je hele map stuctuur, gelijk als de windows configuratie. OF zie IK het verkeerd, nou allemaal truste en mischien tot morgen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ach, als je zuinig op de gsm bent krijg je ook niet snel krassen hoor. Ik heb zo'n beschermhoesje van Siemens gehaald en behalve dat ie er erg sjiek uitziet voorkomt het ook beschadigingen aan de SX1.... een aanrader! :)

http://www.mobiltec24.de/...0ecf3a0abd189251781bb5e08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ben al een tijdje bezig om een xvid videoclip op de SX1 te krijgen.
Het lukt wel met Smartmovie, maar hij schokt nogal (op m'n foon, op de pc niet)
Heb al een aantal instellingen geprobeerd 1 pass, 2 pass, Force mono, enz. maar de schokken blijven.
Kan iemand zijn instellingen van Smartmovie posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
porto33 schreef op 29 mei 2004 @ 05:00:
ach, als je zuinig op de gsm bent krijg je ook niet snel krassen hoor. Ik heb zo'n beschermhoesje van Siemens gehaald en behalve dat ie er erg sjiek uitziet voorkomt het ook beschadigingen aan de SX1.... een aanrader! :)

http://www.mobiltec24.de/...0ecf3a0abd189251781bb5e08
0,00 euro? zo goedkoop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 10:48:
[...]
Hehe viel mij ook al op. ;)

Hey zou iemand misschien eens een lijstje kunnen maken/publiceren van alle beschermingsmogelijkheden die er zijn voor de SX1. Ik heb een hoop posts doorgespit maar raak de draad een beetje kwijt. Van een condoom :+ tot folie en van de 6600 hoes die je kunt gebruiken tot het ding in de post van porto33 hierboven... ik ben de draad 'n beetje kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees veel verhalen over krassen en hoesjes...Nu vraag ik me dus af of het mogelijk zou zijn om je telefoon net zoals een horloge te laten polijsten. Ik weet nog dat ik dat een keer bij een zeer bekrast horloge heb laten doen en t zag eruit als niet...waarom zou dit ook niet bij een telefoon kunnen?

iemand ervaring ? ideeen?

Dwin

PS hoe is de nachtview bij FW12? Hoor ik niemand over en gisteren in het café baalde ik toch dat ik m niet had...was te donker voor een foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:22:
Ik lees veel verhalen over krassen en hoesjes...Nu vraag ik me dus af of het mogelijk zou zijn om je telefoon net zoals een horloge te laten polijsten. Ik weet nog dat ik dat een keer bij een zeer bekrast horloge heb laten doen en t zag eruit als niet...waarom zou dit ook niet bij een telefoon kunnen?

iemand ervaring ? ideeen?

Dwin

PS hoe is de nachtview bij FW12? Hoor ik niemand over en gisteren in het café baalde ik toch dat ik m niet had...was te donker voor een foto...
Ja had ik ook, ik had echt heel veel diepe krassen in mijn horloge, maar die man gebruikte zo een creme achtig iets, het was iets in een tube (was in turkije) en nu zijn alle krassen weg _/-\o_ ...

Over fw12:

volgens een member van club-siemens forum:
after i testing sw12

no things new only the ring tones volume become louder than sw 10

believe me the speaker become better than sw 10 also mp3 sound is better

as i think in sw 10 radio speaker sound was low also in sw 7 but in sw 12 becomes loud

i am waiting your questions

i forgot it

the battriey usage become better than sw 12 as i see (this is my second day with sw 12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je mooie wave ringtones kunt downloaden voor de sx1?

ow eenu..... met die Fexplorer kun je de voor geinstalleerde ringtones niet wissen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja over dat horloge spul moeten we maar eens meer info zoeken...

En ik bedoelde eigenlijk FW10 trouwens, gewoon verschil tussen FW7 zonder nachtview en een hogere FW met nachtview?

Bij bijvoorbeeld de samsung E700 vind ik de nachtview wel aardig, maar lang niet optimaal...

Dwin

PS Click-on flitser? Bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
mjah, 0.00 euro?? :) zeker een frame die op deze manier dus niet icm hun database wordt opgeroepen ofzo. Als ik via hun homepage naar het artikel ga zie ik een daar een prijs staan van zo'n 23 euro.

En Koolenboer, files op de Z: drive kun je niet wissen nee. Dit is daarom ook een Read Only Memory. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

porto33 schreef op 29 mei 2004 @ 14:32:
En Koolenboer, files op de Z: drive kun je niet wissen nee. Dit is daarom ook een Read Only Memory. ;)
Oh really!? Dan liegt "m'n" FAQ want daar staat in dat het wel kan. En die informatie heb ik op andere fora en volgens mij ook in een vorig SX1 deel gelezen. Kortom; wie geeft ons duidelijkheid hierover? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
hmm, na mijn avontuurtje met de wijn over de telefoon doen de meeste toetsen het weer alleen de 0 en de 7 willen nog moeilijk doen, maar goed..

Nu heb ik echter weer een nieuw probleem dat volgens mij andere hier ook al hebben gehad. Mijn headset is kapot :/ Als ik de telefoon gewoon in mijn hand heb met de headset aangesloten en ik zit een mp3tje te luisteren doet ie het prima, echter wanneer ik hem in mijn broekzak stop (maw als de connector iets verschuift) dan hoor ik opeens alleen nog maar geluid uit het rechter oortje (of links, weet niet precies :p)

Het is dus duidelijk dat de connector van de headset niet goed aansluit op de telefoon. Weet iemand een manier om te testen of het nu de connector van de headset, of de connector van de telefoon zelf is die deffect is? dan weet ik tenminste wat ik maandag moet doorgeven aan de helpdesk en of ik alleen de headset moet opsturen of ook de telefoon :X (ps. ik ken niemand die ook een SX1 heeft dus ik kan het niet effe bij iemand anders testen).

Wel vervelend dat ik zoveel problemen heb met de telefoon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Barca, je kan het eenvoudig zelf proberen. Verwijder een van de ringtones op de Z: drive en kijk of hij ook ECHT WEG is want in eerste instantie lijkt t alsof je hem hebt verwijderd maar als je weer in de lijst kijkt zie je hem lekker weer tussen staan. Vaag dat ie geen melding geeft van 'cannot delete' oid omdat t toch een ROM betreft en geen RAM of Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
KiTsEr schreef op 29 mei 2004 @ 09:16:
Ben al een tijdje bezig om een xvid videoclip op de SX1 te krijgen.
Het lukt wel met Smartmovie, maar hij schokt nogal (op m'n foon, op de pc niet)
Heb al een aantal instellingen geprobeerd 1 pass, 2 pass, Force mono, enz. maar de schokken blijven.
Kan iemand zijn instellingen van Smartmovie posten?
Heb je ook gespeeld met de video kbps en audio kbps? Bij mij staat video op 112 en audio op 64. Het kan ook liggen aan je player. Ik gebruik versie 2.12, die loopt perfect. Hogere en lagere versies geven bij mij ook schokken. Ik heb een hele speelfilm er op gezet en dat ging super. Ik heb nu gewoon een aantal videoclips. ! ding, zet je geluiddelay op je telefoon op +0.55. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Kheb die hoes ook :P . Kost 29,95 veel geld maar beschermd je foon wel goed
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 10:48:
[...]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

DJMurtz schreef op 29 mei 2004 @ 16:27:
Nu heb ik echter weer een nieuw probleem dat volgens mij andere hier ook al hebben gehad. Mijn headset is kapot :/ Als ik de telefoon gewoon in mijn hand heb met de headset aangesloten en ik zit een mp3tje te luisteren doet ie het prima, echter wanneer ik hem in mijn broekzak stop (maw als de connector iets verschuift) dan hoor ik opeens alleen nog maar geluid uit het rechter oortje (of links, weet niet precies :p)

Het is dus duidelijk dat de connector van de headset niet goed aansluit op de telefoon. Weet iemand een manier om te testen of het nu de connector van de headset, of de connector van de telefoon zelf is die deffect is? dan weet ik tenminste wat ik maandag moet doorgeven aan de helpdesk en of ik alleen de headset moet opsturen of ook de telefoon :X
Ok dit maakt een ding heel duidelijk... er is iets structureel mis met de Siemens HHS-550 headset.
Hoe je kan testen... welnu in mijn geval was het vrij duidelijk. Ik heb het al eerder gepost... maar als ik de draad bewoog op de plaats waar hij in het stekkertje gaat had ik het probleem. Als ik de draad op een bepaalde manier vast hield deed ie het perfect, waaruit bleek dat het een probleem was in het stekkertje die je in je telefoon doet OF een draadbreuk. Het probleem zal waarschijnlijk alleen je headset zijn. Nog een reden die die opvatting versterkt is het feit dat de adapter via dezelfde phone ingang gaat en die doet het gewoon... toch. ;)

Je kan trouwens zien welk oortje het is want er staat een letter op het oortje. :D Bij mij was het de linker. Ik wacht ongeduldig op een nieuwe HHS-550, die zo snel mogelijk zou moeten worden toegestuurd door het Siemens Repair Centre.
porto33 schreef op 29 mei 2004 @ 16:54:
Barca, je kan het eenvoudig zelf proberen. Verwijder een van de ringtones op de Z: drive en kijk of hij ook ECHT WEG is want in eerste instantie lijkt t alsof je hem hebt verwijderd maar als je weer in de lijst kijkt zie je hem lekker weer tussen staan. Vaag dat ie geen melding geeft van 'cannot delete' oid omdat t toch een ROM betreft en geen RAM of Flash.
Ja ik had het zelf kunnen proberen. Feit is dat ik echter geen File Manager op m'n phone geinstalleerd wil hebben. Ik kan mezelf qua verwijderen namelijk nooit in bedwang houden :+ en zie niet in waarom een File Manager enige toegevoegde waarde heeft qua mijn gebruik. Ik heb hem er dus liever niet op... vandaar.

Edit rond 20:00 uur: FAQ fixed en wat toegevoegd.
Edit om 23:53 uur: FAQ helemaal ge-update en grrrrrrrrrrrrr...

De inhoud is te lang na conversie: 65,573 bytes na conversie, 38 bytes meer dan mogelijk.
(interne identificatie: message::update::maxcolumnsize_exceeded)

De FAQ is gewoon TE GOED? :9~ Nou raak ik zodirect nog aan 2 FAQ posts. :( :( :(

[ Voor 30% gewijzigd door Barca op 29-05-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten,

Mijn telefoon start niet meer. Ik wilde via datasuite mijn c:\ backuppen. Toen ik dat deed viel hij uit en nu..... als ik hem start dan zie ik het oog en dan hoor ik een bromtoon en dan valt ie weer uit.

Ik heb het idee dat iemand op dit forum ook dit probleem heeft gehad maar ik kan het niet meer vinden.

Weet iemand hier de oorzaak van, of nog beter, een oplossing.

Ik heb nu de mmc, sim en batterij eruit gehaald. Ik laat hem eerst even zo liggen.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

De backup is hopelijk nog geslaagd.
Als de telefoon het echt niet meer doet na wat rust... formatteer dan de telefoon op de in de FAQ aangegeven wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas e backup was niet geslaagd.

Heb net Firmware 7 opnieuw op de telefoon geinstalleerd. Maar helaas dat mocht niet baten. Nog steeds als ik de telefoon aanzet hoor ik een lage toon en dan valt ie uit.

Betekent dit nu dat ik hem moet opsturen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Barca schreef op 30 mei 2004 @ 14:12:
De backup is hopelijk nog geslaagd.
Als de telefoon het echt niet meer doet na wat rust... formatteer dan de telefoon op de in de FAQ aangegeven wijze.
Waar staat dat in de FAQ?
Voor de duidelijkheid: * + # + rood hoorntje, heb alleen van niemand gehoord of de telefoon het ook echt weer doet dan.

edit: al gevonden :)

Hebben jullie ook dat het af en toe even duurt voordat een mp3'tje afgespeeld wordt?

Typo's in FAQ:
Ondersteunt de SX1 "Conference call"?
Houd * en # ingedrukt en doe dan de SX1 aan. Wacht tot het formatteren klaar is.

[ Voor 23% gewijzigd door megter op 30-05-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Ik zou eerst alle codes, los en vast, uitproberen voordat je de gsm opstuurt naar Siemens want dan kan t zomaar dat je hem een maand moet missen! :( F*ck the backup dan maar (had je ook geen oude backup nog liggen?) en formatteren dat ding, you never know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARCA!!!!!! YOUR THE MEN!!!

Ik heb de firmware er opnieuw opgezet maar dat mocht dus niet baten.

Maar jou optie van formateren had ik nog niet geprobeerd. EN DAT WERKT

Jhheeeeeeeeeeeeeee :) :) :) :) :) :)

Vreemd wel eigenlijk. Je zou zeggen dat als je de firmware erop zet dat ie alles formateerd. Maar blijkbaar is de optie *+#+rodehoorn toets toch anders.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

megter schreef op 30 mei 2004 @ 14:49:
[...]
Voor de duidelijkheid: * + # + rood hoorntje, heb alleen van niemand gehoord of de telefoon het ook echt weer doet dan.

Hebben jullie ook dat het af en toe even duurt voordat een mp3'tje afgespeeld wordt?
Typo's fixed. *schaam*

De * + # truc heb ik uit 'n andere FAQ. Blijkbaar moet je dus ook het rode hoorntje indrukken... right.

Als ik een MP3 af speel speelt ie meteen af. Weet je zeker dat de "muziek" zelf niet gewoon pas na X seconden begint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Barca schreef op 30 mei 2004 @ 15:44:
[...]

Typo's fixed. *schaam*

De * + # truc heb ik uit 'n andere FAQ. Blijkbaar moet je dus ook het rode hoorntje indrukken... right.

Als ik een MP3 af speel speelt ie meteen af. Weet je zeker dat de "muziek" zelf niet gewoon pas na X seconden begint. ;)
Die * + # + rood hoorntje truc komt van club-siemens.
Nee, ik weet zeker dat de muziek niet naar een X aantal seconden begint omdat de titel wel in beeld komt maar de tijd op 00:00 blijft staan. Ligt misschien aan m'n MMC kaart (TakeMS256)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Megter,

ik heb ook een TakeMS 256mb kaartje en bij mij speelt ie de MP3's gelijk af hoor, geen pauzes ofzo aan t begin! Heb je geen achtergrondprogramma draaien die wat meer cpu tijd nodig heeft dan normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

porto33 schreef op 30 mei 2004 @ 17:46:
Hoi Megter,

ik heb ook een TakeMS 256mb kaartje en bij mij speelt ie de MP3's gelijk af hoor, geen pauzes ofzo aan t begin! Heb je geen achtergrondprogramma draaien die wat meer cpu tijd nodig heeft dan normaal is?
Nope, niets op de achtergrond. Is niet bij elk nummer hoor. Als ik naar het volgende nummer ga duurt het weleens 10 seconden voor hij begint te spelen.

Gebruik trouwens gewoon 128 bitrate, dus dat moet het probleem ook niet zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door megter op 30-05-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhotoAcute

net op een koude en regenachtige dag naar wat programmatjes gezocht.
een tijd geleden las ik hier wat over PhotoAcute.... en omdat ik op de digitale vakafdeling werk van een fotolab meen ik hier ook over wat kennis te beschikken.....

mijn idee:

werkt op zich prima,
je kunt op een later tijdstip op 't gemakje de foto's laten converteren naar de grotere bestanden en nee, het is geen "zoom" functie, dat kun je er ook niet mee trouwens.

de software laat er een "pixelomreken"-programma op los om de resolutie te interpoleren.

het resultaat is best wel aardig te noemen, de bestanden worden nu, afhankelijk van de gekozen instelling, 4x zo groot en de kwaliteit is daarom bij een afdruk of fotopapier ook een stuk beter!

het enige nadeel is dat je de SX1 een seconde of 4 redelijk stil moet houden.
hieruit komt dan ook tegelijk naar voren dat de software 4 foto's neemt en deze later tot één grotere foto interpoleerd.

mijn mening:

aardig, mits je de tijd hebt om een foto te nemen en weet dat je die later nog eens met redelijke kwaliteit wilt afdrukken (1280 bij 960 pixels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik denk dat ik ook een SX1 ga kopen, maar wat is een normale 2e handsprijs voor de SX1?

en ik heb een vraagje, als je de MP3 speler start, moet je dan ook nog een tijd wachten voor datie begint met spelen (datie eerst de lijst moet opstellen net zo als op de ngage?)

[ Voor 52% gewijzigd door daniëlpunt op 31-05-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Bestaat er niet iets van een Equilizer voor de SX1 want de bass uit de oordopjes of iig uit de normale mp3 speler die erin zit is bijna niet te horen :(. Met hardcore moet je toch wel redelijke bass hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

super-muffin schreef op 31 mei 2004 @ 12:40:
Ik denk dat ik ook een SX1 ga kopen, maar wat is een normale 2e handsprijs voor de SX1?
Check V&A of marktplaats, daar zullen ze vast te koop staan aangeboden.
en ik heb een vraagje, als je de MP3 speler start, moet je dan ook nog een tijd wachten voor datie begint met spelen (datie eerst de lijst moet opstellen net zo als op de ngage?)
Bij mij duurt het 3 sec. voordat de lijst (+/- 50 mp3's) samengesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal....

Heb nu de siemens een paar dagen en ik moet zeggen dat hij prima bevalt!

Ik vraag me alleen af waar jullie jullie games en software vandaan halen??
Overal waar ik kijk moet je zo'n 15 euro voor een game of software betalen en afgezien dat ik geen creditcard of zo heb kan ik de software niet afrekenen (heb trouwens ook geen zin om er voor te betalen! Ben tenslotte nederlander he :*) )

Dus als iemand een plekje op het web weet voor goede gratis software voor de siemens sx1.

owja
en weet iemand een gratis programma waar je videobestanden om kan zetten naar 3gp bestanden !!? kan alleen die van de nokia vinden en daar moet je een serie nummer van een nokie toestel voor hebben

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 13:34:
hallo allemaal....

Heb nu de siemens een paar dagen en ik moet zeggen dat hij prima bevalt!

Ik vraag me alleen af waar jullie jullie games en software vandaan halen??
Overal waar ik kijk moet je zo'n 15 euro voor een game of software betalen en afgezien dat ik geen creditcard of zo heb kan ik de software niet afrekenen (heb trouwens ook geen zin om er voor te betalen! Ben tenslotte nederlander he :*) )

Dus als iemand een plekje op het web weet voor goede gratis software voor de siemens sx1.

owja
en weet iemand een gratis programma waar je videobestanden om kan zetten naar 3gp bestanden !!? kan alleen die van de nokia vinden en daar moet je een serie nummer van een nokie toestel voor hebben

alvast bedankt
wat ben jij een irritant figuur |:(
als je nou eens de FAQ leest dan vind je het antwoord op alle vragen die je hier stelt. Je had het antwoord op je vraag zelf kunnen vinden door creatief te zijn....

Overigens krijg ik geinstalleerde java games niet correct verplaatst. Er blijft 1 spel in het hoofdmenu terugkomen.Dan verplaats ik naar de map 'games' maar na een reboot staat hij er weer :S iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aghanim schreef op 31 mei 2004 @ 14:56:
[...]

Overigens krijg ik geinstalleerde java games niet correct verplaatst. Er blijft 1 spel in het hoofdmenu terugkomen.Dan verplaats ik naar de map 'games' maar na een reboot staat hij er weer :S iemand daar ervaring mee?
nee, hier komt die ook eerst in hoofdmenu en dan verplaats ik hem naar games en daar blijft die.

Tot mijn verbazing zag ik dat je de menu ook kan veranderen naar 'lijstweergave'.
( ga naar menu -> opties -> lijstweergave ), maar ik vind die andere leuker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
LOL. Je hebt de handleiding dus nog steeds niet gelezen. ;) Ik ook niet trouwens hoor, maar dit wist ik al. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tevens werken de meeste n-gage spellen en sommige .sis bestanden voor nokia 6600 helemaal niet.ligt dit aan het feit dat nokia een andere versie van symbian ondersteunt of zijn die bestanden gewoon brak?

Weet trouwens niet of ik dit hier mag vragen,als het tegen de regels in is dan mag je dit bericht verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Voor de mensen die toch het theme effect op hun SX1 willen, met Smart Launcher heb je "themesupport" en met iconwizard kan je je menu icoontjes aanpassen.

Hier is een review van de 2 apps:

http://forums.kavoo.com/v...cdfe6bc85899897f90ec9efa8

[ Voor 45% gewijzigd door deuxani op 31-05-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Aghanim schreef op 31 mei 2004 @ 14:56:
[...]

wat ben jij een irritant figuur |:(
als je nou eens de FAQ leest dan vind je het antwoord op alle vragen die je hier stelt. Je had het antwoord op je vraag zelf kunnen vinden door creatief te zijn....

quote]

wij zijn niet allemaal computer nerds met zeeen van tijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

heb ik al :)
deuxani schreef op 31 mei 2004 @ 18:01:
Voor de mensen die toch het theme effect op hun SX1 willen, met Smart Launcher heb je "themesupport" en met iconwizard kan je je menu icoontjes aanpassen.

Hier is een review van de 2 apps:

http://forums.kavoo.com/v...cdfe6bc85899897f90ec9efa8

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 19:18:
Als je tijd hebt om op dit forum te posten kan je net zo goed de FAQ tenminste 1 keer doorlezen!!
Dat bespaart een hoop onnodige reacties.

[ Voor 37% gewijzigd door megter op 31-05-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 19:18:
Lieve koolenboer, het probleem is dat je je gewoon niet aan de GoT regels houdt.

Ik citeer uit de GoT FAQ:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Daarnaast staan de antwoorden op alle vragen in een FAQ die er speciaal voor geschreven is: Barca in "Siemens SX1 - Deel 3"

Met andere woorden, we hopen dat je nu niet meer iedere keer vragen stelt waarop de antwoorden voorhanden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 31-05-2004 19:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.