Kan iemand mij advies geven over de Siemens Data Suite,
Ik heb dit programma tot nu toe gebruikt om mijn contacten en agenda te synchroniseren met outlook. Ging allemaal lekker.
Maar nu, mijn SX1 is helemaal kaduk gegaan (kapot beeldscherm

), gelukkig is deze vergoed door me verzekering. Na reparatie hadden fijn alles van me telefoon gewist, nu had ik dit voorzien en had een backup gemaakt met SDS.
Backup weer geladen, en bijna alles werkt weer goed. Ik had namelijk me contacten in outlook opgeslagen en vond het dus niet nodig om deze bij de back up te doen (stom van me), ik had zoiets ik synchroniseer wel als alles weer normaal is.
Nu geeft SDS de volgende error by sync: "The synchronizer is unable
to load the interface (.ISYNCHAPPU) required to support synchronization with the attached device" bij sync agende en de volgende bij contacten: "Warning! You have not selected any data to synchronize! Choose 'Properties' from the Synchronizer Screen to change your settings".
Flink lopen zoeken, maken ik kon geen properties vinden, ik kon eigenlijk ook geen synchronizer screen vinden, dat is toch slechts een knop?
Bij instellingen kan je aangeven wat er moet gebeuren bij sync, maar hier kan ik om een of andere rede doen wat ik wil maar hij blijft aangeven dat hij letterlijk "Nothing" als selectie heeft om te synchroniseren.
Hierna heb ik het programma gede-installed (goed nederlands he) maar dit gaf ook geen resultaat. Hij heeft na installatie zelfs alle instellingen gehouden van de vorige setup!
Zijn er andere opties die ik mis?