K#T K#T K#T
Sinds woensdag een SX1. Ik had al wat probs met de software (niet de laatste versie, in de FAQ vind je de meest recente versie). De laatste versie geinstalleerd op de PC van mijn vriendin (de laptop van de zaak is gaar, en mijn eigen PC ligt ook al in puin).
Werken als een trein, plaatjes, MP3's, alles werkte gewoon perfect.
Alleen: ik werkte nog met versie 05. Updaten naar V12 dus. International EN-DE-IT gedownload. Mobiel uit, prog opgestart, mobiel aan, USB Driver geinstalleerd, prog opgestart.
"We gaan updaten". 1/4 ging goed, 2/4, op +- een kwart van het proces klapt mijn mobiel eruit. "Fout bij updaten".
Hmmz. Mobiel uitdoen? Dan het risio dat het niet werkt. Ondertussen liep de balk op de mobiel wel door. Zou hij dan toch werken?
Eerst maar eens het proces op de PC opnieuw opstarten (die was ook geklapt met een foutmelding). Zie mobiel (ok, da's goed), we gaan updaten.... en updaten....... en updaten.......... Maar waarom gebeurt er niets?
Programma afsluiten? Mag niet!
Uiteindelijk maar de batterij uit de mobiel. Sinds dien dood. Gelukkig heb ik nog een backup op de PC en MMC, maar toch. 2 weken geen mobiel
Wat te doen? Terug naar de winkel (wat ik ga doen denk ik?) of direct een RMA bij Siemens aanvragen?