Eigenlijk maak ik maar weinig gebruik van Bluetooth, maar het viel me laatst op dat 't me eigenlijk nog geen enkele keer gelukt was (meestal stuur ik ff IR want anders moet je eerst apparaten zoeken en dat wou elke keer niet zo gemakkelijk).
Nu heb ik het vanmiddag nogmaals geprobeerd, maar volgens mij werkt BT op mijn toestel niet.
Het volgende voer ik uit:
Opties --> Zenden -> Zenden via BT
"Apparaten worden gezocht"
"Zoekt"
"Gevonden appar.: P800"
"Selecteer"
"Kan geen verbinding maken"
Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik heb het al bij meerdere toestellen uitgeprobeerd en het ligt volgens mij echt aan mijn SX1.
Edit:
En anderen kunnen mij overigens ook niet vinden als ze zoeken. Terwijl mijn Bluetooth dus gewoon "aan" staat en de waarneembaarheid op: "Waarneembaar".
Nu heb ik het vanmiddag nogmaals geprobeerd, maar volgens mij werkt BT op mijn toestel niet.
Het volgende voer ik uit:
Opties --> Zenden -> Zenden via BT
"Apparaten worden gezocht"
"Zoekt"
"Gevonden appar.: P800"
"Selecteer"
"Kan geen verbinding maken"
Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik heb het al bij meerdere toestellen uitgeprobeerd en het ligt volgens mij echt aan mijn SX1.
Edit:
En anderen kunnen mij overigens ook niet vinden als ze zoeken. Terwijl mijn Bluetooth dus gewoon "aan" staat en de waarneembaarheid op: "Waarneembaar".
[ Voor 17% gewijzigd door wout-hugo op 21-06-2004 17:06 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe