leuke uitvoering wel van Mille Miglia
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Je doet niets fout. Heel veel telefoons doen dat niet. Alleen siemens is zo slim om dit in vrij wel alle telefoons mogelijk te maken.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:24:
....
Wat doe ik fout? of is het gewoon niet mogelijk tussen deze twee GSM's?
Alvast Bedankt!!
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
Je weet dat je je ringtone volume kunt instellen???? Ik kan het echt niet geloven dat jij je ringtone niet hoort omdat deze te zacht is...Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:32:
Heb net een mailtje naar Siemens gestuurd ivm het afnemend ringtonevolume.
Oke, het valt allemaal wel mee, maar het is net té zacht, en het was al niet veel....
vandaag dus weer een paar oproepen gemist.
ik laat wel een berichtje als ik reactie van Siemens het gekregen!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door porto33 op 14-05-2004 18:05 ]
Ja hoor zoek op FSCaller op scherm 1 van deze thread, de link staat in de FAQ.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:37:
Ik wil FS Caller downen maar op de siemens pagina vind ik niks klikbaar, behalve een pdf file...
Kunnen jullie mij wijzer maken?
Ja, volg de instructies die in de readme staan en installeer de bestanden derhalve ook in de daarin genoemde volgorde.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:37:
En ik heb doom gedownt, moet ik nog ergens rekening meehouden mbt het installen?
En ik ook niet. Dat zou namelijk niet "een kleine afname" zijn zoals tot dusver is gezegd maar een enorme afname. Als mijn SX1 af gaat op m'n werk is het hele gebouw in rep en roer.Mighty schreef op 14 mei 2004 @ 17:17:
Je weet dat je je ringtone volume kunt instellen???? Ik kan het echt niet geloven dat jij je ringtone niet hoort omdat deze te zacht is...
Verwijderd
Verwijderd
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 20:21 ]
Verwijderd
Hoeveel abbo kosten zitten daarbij ? sorry ik ben niet bekend op het gebied qua abbo's nog nooit gehad. Kheb nog een 3310 met prepaidBallebek schreef op 14 mei 2004 @ 19:15:
Voor de mensjes die nog een nieuwe SX1 met abbo willen kopen:
Bij T for Telecom is hij € 0,- met een Vodafone 180 abbo, geen aansluitkosten en 2 maanden geen abbo kosten
Is geldig tot zondag
* STIMPPYYY Gaat zaterdagmiddag eens naar deze winkel om um te halen
[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-05-2004 22:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door porto33 op 14-05-2004 23:01 ]
laatste keer dat ik het zeg, lees de faq eerst voordat je vragen steld, ik word er onderhand wel moe van!!!!!Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:16:
@porto33
tnx
heeft iemand goede ervaringen met een filemanager?
FAQ:
Is er een mogelijkheid standaard zaken zoals ringtones te verwijderen?
Ja, middels een extern File Manager programma zoals deze kan je de gegevens op je telefoon benaderen. De risico's die hieraan kleven mogen duidelijk zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 23:35 ]
[ Voor 23% gewijzigd door porto33 op 15-05-2004 00:41 ]
Verwijderd
Heb je je lens al eens schoongemaakt? Er gaat na 'n tijdje aardig wat vuil in zitten. Ik doe het zelf met een wattenstaafje.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 18:58:
Ik heb firmware 7 op de telefoon staan sinds eergisteren en het lijkt alsof mijn foto kwaliteit achteruit is gegaan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
daar zal het niet aan liggen heb het toestel nu ong een week en merkte het verschil pas na de firmware upgrade.Barca schreef op 15 mei 2004 @ 09:55:
[...]
Heb je je lens al eens schoongemaakt? Er gaat na 'n tijdje aardig wat vuil in zitten. Ik doe het zelf met een wattenstaafje.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Dick op 16-05-2004 17:58 ]
Verwijderd
Tfortelecom - 2jarig Tmobile 150 abbo + 6euro toestel kostenkingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 17:56:
Okay jullie hebben me overtuigd!!!
Zit al een paar dagen te twijfelen tussen de nokia 6230 en 6600, had nooit aan de hele SX1 gedachttotdat ik even voor ervaringen met die 2 tel's op GoT ging kijken...kwam dit topic tegen...en de SX1 lijkt me echt een perfecte kruising tussen de 6230 en 6600!! (6600 heeft alleen mono output en 6230 weer geen symbian
)
Maar goed...nu heb ik 1 vraag aan jullie...waar kan ik hem volgens jullie het beste kopen icm een Hi 20 abbo (2jaar), bij BelCompany kost die dan €89, iemand een goedkoper alternatief?? wil hem niet in een webwinkel kopen!!!
oja, en hoe zit het met de degelijkheid van deze tel? heb gelezen (reviews) dat het frontje van de 6230 behoorlijk kraakt na een tijdje, dit heeft de SX1 toch niet hea??
P.S.
was het bijna vergeten, maar complimenten voor de geweldige start post!!! heeft veel van mijn vragen opgelost!! terwijl ik het toestel nog niet eens heb
SorryVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:28:
[...]
Tfortelecom - 2jarig Tmobile 150 abbo + 6euro toestel kosten
Verwijderd
Ik denk dat dit toch iets te specifiek is voor dit topic....ik raad je aan omkingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 19:09:
[...]
Sorrywas vergeten erbij te zetten dat ik het liefst een Hi 20 abbo wil, dit omdat je bij Hi 20 100 belmin/sms hebt en dus niet alleen belminuten, smsjes zitten bij de bundel in...dit is voor mij heel aantrekkelijk aangezien ik meer sms dan bel...en met een sms bundel van t-mobile kom je volgens mij al snel een stuk hoger uit kwa prijs, of vergis ik me nou? ik wil p/m eigenlijk niet meer uitgeven dan €25
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Staat ook 1000 x in dit topic + in de startpost dat je het niet moet vragen maar naar http://www.telecomvergelijker.nl/ moet gaan...Mighty schreef op 16 mei 2004 @ 20:13:
[...]
Ik denk dat dit toch iets te specifiek is voor dit topic....ik raad je aan om
hier eens verder te kijken...zijn zat aanbiedingen te vinden:
http://www.telecomvergelijker.nl/
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
@ orange is het ook zelfdekingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 19:09:
[...]
Sorrywas vergeten erbij te zetten dat ik het liefst een Hi 20 abbo wil, dit omdat je bij Hi 20 100 belmin/sms hebt en dus niet alleen belminuten, smsjes zitten bij de bundel in...dit is voor mij heel aantrekkelijk aangezien ik meer sms dan bel...en met een sms bundel van t-mobile kom je volgens mij al snel een stuk hoger uit kwa prijs, of vergis ik me nou? ik wil p/m eigenlijk niet meer uitgeven dan €25
Misschien met een programma'tje maar op zich... nee... je kan alleen aan 1 t/m 9 iets toewijzen.NeonRacer schreef op 16 mei 2004 @ 20:53:
Ik heb net een nieuwe achtergrond gemaakt met verschillende iconen (zoals ringtone_ ze ook maakt). Nu heb ik er een gemaakt met 6 iconen, net zoals het voorbeeld in de openingspost. voor 3 4 5 en 8 9 0. Nu kan ik alleen geen snelkoppeling toewijzen aan de 0.
Is hier een oplossing voor?
[ Voor 49% gewijzigd door porto33 op 16-05-2004 23:23 ]
[ Voor 20% gewijzigd door DJMurtz op 16-05-2004 23:45 ]
hartelijk dank
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is volgens mij een zoom hoor ookal staat er van nietdeuxani schreef op 17 mei 2004 @ 16:32:
Een nieuw programma dat "beweert" dat het je 300k camera in een 1.3MP camera verandert. Feitelijk gezien gebeurt dat niet natuurlijk, maar ze hebben een aparte techniek om je foto's te vergroten naar 1280x960. Het programma heet PhotoAcute. Ik heb het geprobeerd en ja.... kijk zelf maar:
Standaard SX1 camera app 640x480
http://members.chello.nl/ibubic/5.jpg
PhotoAcute 1280x960
http://members.chello.nl/ibubic/6.jpg
Overigens werkt het programma niet "perfect" op de SX1 aangezien hij gemaakt is voor een 4096k scherm. Je viewfinder is gescrambled, maar hij maakt "normale" foto's.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:51 ]
ik had hem ook, ik kreeg een system error als ik wou openen en ik kon hem ook niet verwijderendeuxani schreef op 17 mei 2004 @ 16:32:
Een nieuw programma dat "beweert" dat het je 300k camera in een 1.3MP camera verandert. Feitelijk gezien gebeurt dat niet natuurlijk, maar ze hebben een aparte techniek om je foto's te vergroten naar 1280x960. Het programma heet PhotoAcute. Ik heb het geprobeerd en ja.... kijk zelf maar:
Standaard SX1 camera app 640x480
http://members.chello.nl/ibubic/5.jpg
PhotoAcute 1280x960
http://members.chello.nl/ibubic/6.jpg
Overigens werkt het programma niet "perfect" op de SX1 aangezien hij gemaakt is voor een 4096k scherm. Je viewfinder is gescrambled, maar hij maakt "normale" foto's.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:51 ]
ja via fexplorer verwijderddeuxani schreef op 17 mei 2004 @ 17:07:
Jaa, ik las het. Alles opgelost nu?
Het is logischerwijs softwarematig, maar ze gebruiken een aparte techniek. Je maakt als het ware meerdere foto's (daarom moet je de camera heel stil houden), deze foto's zet hij over elkaar zodat hij scherper uitkomt. Ik heb namelijk een 640x480 foto van de standaard cam vergroot naar 1280x960 in Photoshop en dat zag er vele malen lelijker uit dan wat er uit PhotoAcute komt. Het verkleinen van de 1280 foto in Photoshop geeft ook weer iets extra's. Ik denk dat het handig is om dit programmaatje in de gaten te houden, want hij is pas een paar dagen geleden uitgebracht. Ik verwacht wel verbeteringen in de loop van de tijd.
Ik had btw een foto van mezelf gemaakt en dat viel toch echt reuze mee. Eigenlijk was de foto heel goed gelukt, alleen de achtergrond was wat wazig, maar ikzelf was heel helder en scherp.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 19:20 ]
nou, die 3 mp camera van casio die ik je vanmiddag liet zienVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:19:
je moet sowieso niet veel verwachten van die mobiel cameratjes....
misschien af en toe een grappig kliekje maar daar blijft et ook bij
Verwijderd
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 18-05-2004 18:06 ]
ach koop gewoon een nieuwe ( ze zijn goedkoop )Barca schreef op 18 mei 2004 @ 18:05:
Damn, het linkeroortje van mijn headset doet het niet. Ik heb even nader onderzoek gedaan en het wordt veroorzaakt op de plaats waar de draad van de headset in het "Siemens" stekkertje gaat die je in je phone douwt. Als ik die beweeg hoor ik soms de headset. Vraag is dus allereerst of het in dat zwarte dingetje van binnen stuk is... of wellicht waar de draad het stekkertje raakt... of misschien in de phone zelf.(Alhoewel; opladen gaat goed.)
Ik heb mijn headset vanaf de aankoop op 16 december 2003 zo'n beetje iedere dag gebruikt dus als ie stuk is heb ik daar best schijt aanen koop ik gewoon 'n nieuwe. Ware het niet dat ik aan de andere kant toch ook wel mijn garantie aan wil spreken... maar geldt die ook voor de headset? Ik kan hier (nog) niks over vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 18:20 ]
Ik zat te kijken in "je" openingspostVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:19:
ach koop gewoon een nieuwe ( ze zijn goedkoop ), ik heb bij zo een zender, als ik mijn sx1 aanraakt hoor ik geen geruis bij die zender, als ik mijn sx1 niet met mijn handen aan raakt hoor ik geruis ( het is niet zo een hele goede radio zender ( qua ontvangst )
[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 18-05-2004 19:02 ]
check 'mijn' startpost nuBarca schreef op 18 mei 2004 @ 19:01:
[...]
Ik zat te kijken in "je" openingspostmaar daar staan alleen bluetooth headsets in. Hint Hint
HeHeHe. Zijn ze ZO standaard?
Zit toch 'n antenne in en "PUSH-TO-TALK" niet te vergeten!
Verwijderd
Nee ben ook nooit boos geweestVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:14:
@rightone_
Ben je niet meer boos op me?![]()
Ben jij al uit die instellingen voor vodafone?![]()
Ik zelf heb vodafone 120 maar moest een gprs zero abbo erbij nemen!!![]()
Volgen de vodafone helpdesk (dial met je sx1 het nummer; 1200)
Niet dat het nu werkt maar ja, ik heb wel gprs linksboven in mijn beeld staan.![]()
Ohwja, de siemens instellingen (via inet) lijken mij niet te werken?![]()
Bij iemand anders wel?
Heb ik ook niet gedaan, maar we raden je wel aan om het de eerste keer helemaal leeg te maken ( je batterij ) en dan opladenSTIMPPYYY schreef op 18 mei 2004 @ 21:18:
Moet je de SX1 eerste keer 12 uur opladen? die van mij is nu binnen 4 uur vol... heeft toch geen zin om hem erin te laten zitten
Verwijderd
Nee, dit geeft alleen aan dat jouw telefoon GPRS aan heeft staan in het menu en dat hij een GPRS netwerk heeft gevonden.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:55:
ik heb ook GPRS links boven in beeld staan?
Dat wil toch niet zeggen dat je direct online kan? of dat er kosten aanverbonden zijn als je GPRS ziet staan?
zojawant het staat al aan sinds ik de telefoon heb anderhalve week
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 22:27 . Reden: Vraag al beantwoord ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door porto33 op 18-05-2004 23:33 ]
[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 17:36 ]
Alles wat in de FAQ staat al geprobeerd? Dan praten we verder.STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 17:32:
Een heleboel...
Allemaal geprobeerd. USB drivers zijn gewoon geinstalleerd etc... geen uitroeptekens of wat. Erin en eruit halen helpt niet. als je een USB apparaat in xp installeerd hoor je meestal zo'n geluiding : Tu DINgBekijk eerst in apparaatbeheer of er geen “!” staat bij bijvoorbeeld “SM-Controller of USB-HUB”. Indien dit wel het geval is ligt het wellicht aan je USB drivers. Download de juiste drivers voor jou moederbord, zie bijvoorbeeld deze website.
Ik (Barca) had zelf de Intel i845 drivers nodig.
Als alles in apparaatbeheer goed lijkt te staan:
- De-installeer alle software
- Installeer de software van de CD opnieuw
- Reboot
- Doe de USB kabel in de SX1 terwijl hij uit staat
- Zet de SX1 aan
- Het SX1 USB installatie programma van XP start op.
- Na de installatie moet mRouter de SX1 herkennen.
Mocht dit nog niet baten, download dan een andere Siemens Data Suite versie, zoals deze. Het probleem kan ook veroorzaakt worden door 2 devices waaronder USB op dezelfde COM poort, of je firewall. Een andere mogelijke oplossing is het verwisselen van de SIM kaart met een andere SIM kaart.
[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 18:55 ]
probeer borzo zijn datakabel eens op jouw computer...STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 18:54:
[...]
Allemaal geprobeerd. USB drivers zijn gewoon geinstalleerd etc... geen uitroeptekens of wat. Erin en eruit halen helpt niet. als je een USB apparaat in xp installeerd hoor je meestal zo'n geluiding : Tu DINg
als ik de SX1 erin doe hoor ik: TUTUTU (3x snel achter elkaar)
waarschijnlijk maaktie dan geen geod contact ?
probeer een nieuwere versie van siemens datasuite te download en installeren ( zie startpost )...STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 22:11:
Ja dit is toch echt niet te gelovenhij doet het bij borzo (vriend van mij) dus gvd wel, wat is dit voorn onzin!!!!!!!
Vage shit probeer jou datakabel eens bij Borzo danSTIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 22:54:
Nieuwere versie geprobeert. Geen succes.
Er staat niet dat ik geconnect ben hij doet het gewoon helemaal niet. Ik krijg gewoon dezelfde foutmelding als hierboven vermeldt (3x tututu en de foutmelding)
[ Voor 39% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 23:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door porto33 op 20-05-2004 03:55 ]
Of je kan proberen XP SP1 opnieuw te installerenporto33 schreef op 20 mei 2004 @ 03:51:
SX1 werkt
datakabel werkt
conclusie: kant van de computer werkt niet.
Ik weet niet of je XP gebruikt maar als je connect moet XP een nieuw USB device detecteren (en daar hoef je verder helemaal niets voor te doen!) en dit in de systemtray kenbaar maken. Je kan dan dus ook een verkenner starten en je SX1 daarin terugvinden opdat je files erheen kan sturen en vice versa. Als hij al niets detecteert als je je gsm aansluit dan zou ik toch maar ff je USB drivers (her-)installeren en/of kijken of je USB uberhaupt wel ENabled staat in je bios want bij je gsm en kabel hoef je t niet meer te zoeken lijkt mij als t bij Borzo wel goed werkt....
en als je ECHT pech hebt is je USB-poort naar de kl*tuh!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 10:37 ]
Tubes....It's what make music music!
virus op je telefoon?!, kan dat?!silitek schreef op 20 mei 2004 @ 11:41:
ben er al uit..schijn een virus op m'n foon te hebben....hoe kom ik daar vanaf![]()
Verwijderd
KwijlVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 09:30:
[...]
Of je kan proberen XP SP1 opnieuw te installeren
EDIT:
![]()
SX1 Mclaren edition is uit
![]()
[afbeelding]
https://communication-mar...upID=1552&pkPrdGrpID=4437
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 12:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq