Siemens SX1 - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://communication-market.siemens.de/myMarketImages/DE/Products/Big/sx1_mille.jpg
leuke uitvoering wel van Mille Miglia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:24:
....

Wat doe ik fout? of is het gewoon niet mogelijk tussen deze twee GSM's?

Alvast Bedankt!!
Je doet niets fout. Heel veel telefoons doen dat niet. Alleen siemens is zo slim om dit in vrij wel alle telefoons mogelijk te maken.

Mijn zussie heeft ook een samsung e700. En met de datasoftware via de pc lukt het wel. Maar je hebt dus wel altijd een pc met irda nodig. Contacts oversturen lukt wel. Misschien kan je een ringtone hernoemen naar een contact en die dan versturen.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mailtje naar Siemens gestuurd ivm het afnemend ringtonevolume.

Oke, het valt allemaal wel mee, maar het is net té zacht, en het was al niet veel....
vandaag dus weer een paar oproepen gemist.

ik laat wel een berichtje als ik reactie van Siemens het gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:32:
Heb net een mailtje naar Siemens gestuurd ivm het afnemend ringtonevolume.

Oke, het valt allemaal wel mee, maar het is net té zacht, en het was al niet veel....
vandaag dus weer een paar oproepen gemist.

ik laat wel een berichtje als ik reactie van Siemens het gekregen!
Je weet dat je je ringtone volume kunt instellen???? Ik kan het echt niet geloven dat jij je ringtone niet hoort omdat deze te zacht is...

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil FS Caller downen maar op de siemens pagina vind ik niks klikbaar, behalve een pdf file...

Kunnen jullie mij wijzer maken?

En ik heb doom gedownt, moet ik nog ergens rekening meehouden mbt het installen?

Ohwja, upgrade naar 7 is gelukt en zowel usbkabel, thuis, en bluetooth, werk, werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
gagstar,

kijk je email.

edit: gagstar, je emailadres in je profiel werkt niet. :?

[ Voor 56% gewijzigd door porto33 op 14-05-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:37:
Ik wil FS Caller downen maar op de siemens pagina vind ik niks klikbaar, behalve een pdf file...
Kunnen jullie mij wijzer maken?
Ja hoor zoek op FSCaller op scherm 1 van deze thread, de link staat in de FAQ.
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:37:
En ik heb doom gedownt, moet ik nog ergens rekening meehouden mbt het installen?
Ja, volg de instructies die in de readme staan en installeer de bestanden derhalve ook in de daarin genoemde volgorde.
Mighty schreef op 14 mei 2004 @ 17:17:
Je weet dat je je ringtone volume kunt instellen???? Ik kan het echt niet geloven dat jij je ringtone niet hoort omdat deze te zacht is...
En ik ook niet. Dat zou namelijk niet "een kleine afname" zijn zoals tot dusver is gezegd maar een enorme afname. Als mijn SX1 af gaat op m'n werk is het hele gebouw in rep en roer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmware 7 op de telefoon staan sinds eergisteren en het lijkt alsof mijn foto kwaliteit achteruit is gegaan :S

Ik maak redelijk veel foto's en dat wel op het grootste formaat, ik was in het begin dus voor de upgrade van firmware 7 erg te vreden over het beeld dus ook wanneer ik deze via bleutooth op mn computer zette en het in groot beeld verscheen zelfs toen was ik onder de indruk.

Maar toen kwam het na firmware 7 is het beeld achteruit gegaan.
Ik dacht eerst dat ik daar zelf voor zorgte omdat ik het daglicht verkeerd gebruikte maar integendeel ik probeer zo stil mogelijk te staan en noch is het kwaliteit minder.

Ik heb de telefoon woensdag aangeschaft. Ik heb natuurlijk gelijk alles uitgeprobeerd alles verliep goed en naar mn wensen.
Ik heb de bleutooth dongle van Sitecom aangeschaft werkt perfect dataoverdracht enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een bepaalde game erop gezet, maar et spel doet het niet khoor alleen super harde geluid en geen beeld... maar krijg et ook niet meer van mn telefoon af :? als ik C knop indruk dan kan ie em niet deleten maar via cardreader heb ik wel et spel eraf gegooid...
(motogp is et spel trouwens, en ik heb Firmware 6... heeft et echt zin om nu nog naar 7 te updaten of zal ik w8en op de volgende update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Voor de mensjes die nog een nieuwe SX1 met abbo willen kopen:

Bij T for Telecom is hij € 0,- met een Vodafone 180 abbo, geen aansluitkosten en 2 maanden geen abbo kosten :)
Is geldig tot zondag
* Uberprutser Gaat zaterdagmiddag eens naar deze winkel om um te halen

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Porto33

:'( sorry, nwe inetprovider, zal maandag ook deze versie activeren. je mag het ook zenden naar; tupombiNO@hotmailSPAM.com, tnx
(inmiddels gagstar@henderik.nl ook aktief, vergat even dat ik dat ook van huis uit kan doen)

@Barca, ik heb doom van een forum, er zat geen readme file bij, kan jij die naar bovenstaand adres mailen?

Prima telefoon, ben zeer tevreden, ben nu langzaam alle mogelijkheden aan het proberen.

Ik wil mijn telefoonnummers beheren op mijn pc, maar niet via outlook.
Heeft iemand een oplossing om geen outlook te gebruiken, ik vind nl. dat outlook teveel ingrijpt in mijn pc-configuratie.

_/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit al bekend!?
posted on 13-5-2004 at 01:49
Firmware downgrade SUCCESS!!!!

just wanna bring this out to bros out there who have upgraded to firmware v10 and wld like to downgrade, i'm telling you this is POSSIBLE!!!! I DID IT!!
i'm back to firmware v8!!

BRON: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=36196

Ik weet dat het hier niet op de BENELUX NL gaat maar als het bij de andere overige versies mogelijk is zou het toch ook mogelijk moeten zijn bij de benelux versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ballebek schreef op 14 mei 2004 @ 19:15:
Voor de mensjes die nog een nieuwe SX1 met abbo willen kopen:

Bij T for Telecom is hij € 0,- met een Vodafone 180 abbo, geen aansluitkosten en 2 maanden geen abbo kosten :)
Is geldig tot zondag
* STIMPPYYY Gaat zaterdagmiddag eens naar deze winkel om um te halen
Hoeveel abbo kosten zitten daarbij ? sorry ik ben niet bekend op het gebied qua abbo's nog nooit gehad. Kheb nog een 3310 met prepaid :z

al gevonden :)

[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-05-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De downgrade is alleen mogelijk met de niet officiele FW's en ik heb enkel FW07 "illegaal" gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
@Gagstar,

ik heb t nogmaals verzonden, nu zou het wel moeten goedgaan.

veel plezier ermee! :)

Porto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
@kampoe1,

die apacer MMC kaartjes hebben volgens de Mycom site een schrijfsnelheid van 4kb/s. Zijn ze ook zo tergend langzaam als er een externe usb 2.0 cardreader/writer wordt gebruikt?? Ik heb hier zo'n Apacer Megasteno 820 liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door porto33 op 14-05-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@porto33
tnx

heeft iemand goede ervaringen met een filemanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:16:
@porto33
tnx

heeft iemand goede ervaringen met een filemanager?
laatste keer dat ik het zeg, lees de faq eerst voordat je vragen steld, ik word er onderhand wel moe van!!!!!
FAQ:

Is er een mogelijkheid standaard zaken zoals ringtones te verwijderen?

Ja, middels een extern File Manager programma zoals deze kan je de gegevens op je telefoon benaderen. De risico's die hieraan kleven mogen duidelijk zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Rightone_, denk om je bloeddruk! :*)

Gagstar, gewoon Fexplorer gebruiken maar als je bijv. een .app bestand ( ;) ) wilt kopieeren tussen twee directories op je C: schijf kun je ook gebruik maken van de file explorer in je telefoon. Mijn gsm is geblocked dus kan het nu niet voor je bekijken maar ik geloof dat het het eerste icoontje in je 'Extra' map is, file manager ofzo.

edit: weet iemand het postbus adres van de Siemens servicelijn in Doetinchem?? Ik heb alleen een faxnummer van ze gekregen (0314 371101) maar heb niet de beschikking tot een fax (duhhhh). |:(

[ Voor 23% gewijzigd door porto33 op 15-05-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ rightone_ :'(

sorry, maar ik heb 3 delen door geworstelt en enkele filemanagers voorbij zien komen en dacht, ik vraag om de gebruikservaringen van mede sx1 eigenaren.

mischien de vraag niet echt goed geformuleerd 8)7

maar voor ik externe software installeer ben ik toch benieuwd naar ervaringen met die software

en ik zoek echt wel, niet alleen in deze 3 topics maar ook in symbian forums en google..
zo zag ik via de faq het programma torch en in GOT zag ik in een topic dat porto33 dat proggie, als het goed is, heeft getest. (met een Nokia?)

Dus porto33, wat zijn jouw ERVARINGEN... (met torch)(en met fexplorer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Gagstar,

testen is een groot woord, aan Torch valt niet veel te testen, het activeert alleen maar de backlight totdat je het programma weer beeindigt, wel zeer handig vind ik.

Fexplorer is dacht ik een freeware file manager, ik gebruik zelf v1.11 en heb er nog geen problemen mee gehad, werkt uitstekend hoor. Andere filemanagers heb ik eigenlijk zelf nooit uitgetest dus kan ik je niets over vertellen. Wel kun je met een externe file manager alle drives benaderen, dus niet alleen C: maar ook de A: (flash) D: (ram/cache) E: (MMC) en Z: (rom) drive.

En je kan die .sis bestanden gewoon installeren hoor, je kan niet veel schade aanrichten aan je phone en/of OS. Ik heb de gekste programma's uitgeprobeerd en heb maar een paar vastlopers ondervonden, in het ergste geval werkt t programma gewoon niet, nou ja, dan gooi je het er toch weer vanaf?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 18:58:
Ik heb firmware 7 op de telefoon staan sinds eergisteren en het lijkt alsof mijn foto kwaliteit achteruit is gegaan :S
Heb je je lens al eens schoongemaakt? Er gaat na 'n tijdje aardig wat vuil in zitten. Ik doe het zelf met een wattenstaafje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer met FExplorer standaard ringtones etc te verwijderen, maar weet iemand waar ik deze vind? Ik kan ze nergens vinden in de verkenner!

En hoe zou ik standaard spellen kunnen verwijderen?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Dwin, die staan op je Z: schijf maar ik geloof niet dat je ze zomaar kan verwijderen maar je kan t altijd proberen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehehe en laat ons weten of het gelukt is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook na zo`n 2 weken FW7 erop gezet en hij loopt sindsdien constant vast, ik heb al 2 x gehad dat ik werd gebeld en dat ie bleef trillen.

ik heb een klein vermoeden dat het aan mijn sim kaart ligt van BEN mijn vriendin had ook last van vastlopers op de T68i en dat schijnt ook aan de oude ben simkaarten te liggen.

ik had dit niet met FW6.

p.s nadat ik FW7 erop heb gezet heb ik hem helemaal gereset. ik heb verder geen software, weinig foto`s, wel een halfvolle 128mb MMC kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 15 mei 2004 @ 09:55:
[...]

Heb je je lens al eens schoongemaakt? Er gaat na 'n tijdje aardig wat vuil in zitten. Ik doe het zelf met een wattenstaafje. :)
daar zal het niet aan liggen heb het toestel nu ong een week en merkte het verschil pas na de firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb 2 programma'tjes geinstalleerd, te weten Blacklist en
Autolock en dat is allemaal goed gegaan.
Maar waar in het menu verschijnen ze nu op de telefoon ????

Stom misschien, maar ik kan ze niet vinden.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Hey,

Ik heb sinds kort ook de Siemens SX-1 en ik vind het een top telefoontje. Nu heb ik alleen gemerkt dat op de T-Mobile site geen GPRS instellingen staan voor de SX1. Volgens de FAQ moest ik dan de instellingen gebruiken van een van de 3 nokias genoemd in de FAQ. Echter moet ik bij T-Mobile dan een programma downloaden dat een connectie zal maken met de telefoon om de instellingen goed te zetten oid. Nu moet ik wederom in dat programma kiezen welke telefoon ik heb, dan zal het programma kiezen welke connectie mogelijkheden er zijn en daar moet ik dan weer een van selecteren.

Bij alle drie de nokia modellen die in de FAQ staan word geen 'USB' connectie vermeld maar alleen bluetooth, infrarood en bij een volgens mij ook serieel. Als ik de Motorola V90 selecteer staat er echter wel USB bij dus het _is_ wel mogelijk om dit via USB te doen.

Iemand anders die zijn SX1 al heeft ingesteld met de T-Mobile settings?

Prima FAQ trouwens, good job,
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Ik ga de SX1 bestellen met een t-mobile abbonoment... ik zal dan kijken of ik dit probleem ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Cpootjes,

als je ze via de datasuite hebt geinstalleerd heb ik denk ik tzelfde probleem als jij hebt; normaal horen standaard geinstalleerde programmaatjes (lees: de icoontjes) onderin je hoofdmap gezet te worden, dus de map die je krijgt als je de knop onder de joystick indrukt. Als ze wel willen installeren maar geen icoontje laten zien, de-installeer ze dan weer en kopieer de betreffende .sis files handmatig naar je C:\nokia\installs folder met je windows explorer. Installeer ze daarna vanaf je gsm zelf, je zult zien dat je dan wel de icoontjes hebt waarmee je de programma's kunt opstarten!

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Okay jullie hebben me overtuigd!!!

Zit al een paar dagen te twijfelen tussen de nokia 6230 en 6600, had nooit aan de hele SX1 gedacht 8)7 totdat ik even voor ervaringen met die 2 tel's op GoT ging kijken...kwam dit topic tegen...en de SX1 lijkt me echt een perfecte kruising tussen de 6230 en 6600!! (6600 heeft alleen mono output en 6230 weer geen symbian |:( )

Maar goed...nu heb ik 1 vraag aan jullie...waar kan ik hem volgens jullie het beste kopen icm een Hi 20 abbo (2jaar), bij BelCompany kost die dan €89, iemand een goedkoper alternatief?? wil hem niet in een webwinkel kopen!!!

oja, en hoe zit het met de degelijkheid van deze tel? heb gelezen (reviews) dat het frontje van de 6230 behoorlijk kraakt na een tijdje, dit heeft de SX1 toch niet hea?? :+

P.S.
was het bijna vergeten, maar complimenten voor de geweldige start post!!! heeft veel van mijn vragen opgelost!! terwijl ik het toestel nog niet eens heb 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Dick op 16-05-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 17:56:
Okay jullie hebben me overtuigd!!!

Zit al een paar dagen te twijfelen tussen de nokia 6230 en 6600, had nooit aan de hele SX1 gedacht 8)7 totdat ik even voor ervaringen met die 2 tel's op GoT ging kijken...kwam dit topic tegen...en de SX1 lijkt me echt een perfecte kruising tussen de 6230 en 6600!! (6600 heeft alleen mono output en 6230 weer geen symbian |:( )

Maar goed...nu heb ik 1 vraag aan jullie...waar kan ik hem volgens jullie het beste kopen icm een Hi 20 abbo (2jaar), bij BelCompany kost die dan €89, iemand een goedkoper alternatief?? wil hem niet in een webwinkel kopen!!!

oja, en hoe zit het met de degelijkheid van deze tel? heb gelezen (reviews) dat het frontje van de 6230 behoorlijk kraakt na een tijdje, dit heeft de SX1 toch niet hea?? :+

P.S.
was het bijna vergeten, maar complimenten voor de geweldige start post!!! heeft veel van mijn vragen opgelost!! terwijl ik het toestel nog niet eens heb 8)7
Tfortelecom - 2jarig Tmobile 150 abbo + 6euro toestel kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:28:
[...]

Tfortelecom - 2jarig Tmobile 150 abbo + 6euro toestel kosten :)
Sorry |:( was vergeten erbij te zetten dat ik het liefst een Hi 20 abbo wil, dit omdat je bij Hi 20 100 belmin/sms hebt en dus niet alleen belminuten, smsjes zitten bij de bundel in...dit is voor mij heel aantrekkelijk aangezien ik meer sms dan bel...en met een sms bundel van t-mobile kom je volgens mij al snel een stuk hoger uit kwa prijs, of vergis ik me nou? ik wil p/m eigenlijk niet meer uitgeven dan €25

excuses voor het ontbreken van deze info in mijn post O-)

is het trouwens wel mogelijk om mms te versturen met de SX1+Hi? dit omdat I-Mode niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via Bleutooth een bestand overzet van mijn PC naar de SX1 komt het binnen in de Inbox. Deze is echter te klein om bijvoorbeeld MP3's op te slaan. Hij maakt namelijk gebruik van het interne geheugen van de telefoon. Kan je de Inbox ook verplaatsen naar de memory-card? Ik kan niet vinden hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

kingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 19:09:
[...]
Sorry |:( was vergeten erbij te zetten dat ik het liefst een Hi 20 abbo wil, dit omdat je bij Hi 20 100 belmin/sms hebt en dus niet alleen belminuten, smsjes zitten bij de bundel in...dit is voor mij heel aantrekkelijk aangezien ik meer sms dan bel...en met een sms bundel van t-mobile kom je volgens mij al snel een stuk hoger uit kwa prijs, of vergis ik me nou? ik wil p/m eigenlijk niet meer uitgeven dan €25
Ik denk dat dit toch iets te specifiek is voor dit topic....ik raad je aan om
hier eens verder te kijken...zijn zat aanbiedingen te vinden:

http://www.telecomvergelijker.nl/

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Mighty schreef op 16 mei 2004 @ 20:13:
[...]

Ik denk dat dit toch iets te specifiek is voor dit topic....ik raad je aan om
hier eens verder te kijken...zijn zat aanbiedingen te vinden:

http://www.telecomvergelijker.nl/
Staat ook 1000 x in dit topic + in de startpost dat je het niet moet vragen maar naar http://www.telecomvergelijker.nl/ moet gaan...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 12:23
Wie kan me helpen?

Ik heb net een nieuwe achtergrond gemaakt met verschillende iconen (zoals ringtone_ ze ook maakt). Nu heb ik er een gemaakt met 6 iconen, net zoals het voorbeeld in de openingspost. voor 3 4 5 en 8 9 0. Nu kan ik alleen geen snelkoppeling toewijzen aan de 0.

Is hier een oplossing voor?

Het liefst verhuis ik de snelkoppelingen niet een cijfer omhoog (dus 7 8 9 i.p.v. 8 9 0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kingrichard47 schreef op 16 mei 2004 @ 19:09:
[...]

@ orange is het ook zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

NeonRacer schreef op 16 mei 2004 @ 20:53:
Ik heb net een nieuwe achtergrond gemaakt met verschillende iconen (zoals ringtone_ ze ook maakt). Nu heb ik er een gemaakt met 6 iconen, net zoals het voorbeeld in de openingspost. voor 3 4 5 en 8 9 0. Nu kan ik alleen geen snelkoppeling toewijzen aan de 0.

Is hier een oplossing voor?
Misschien met een programma'tje maar op zich... nee... je kan alleen aan 1 t/m 9 iets toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
hmm ben ik nu gek of is dat FSCaller niet gratis?

http://www.siemens-mobile...%2BNL_6%253A27818,00.html

daar staat nergens een file om te downloaden en op de volgende link staat een knop om het te kopen...

http://my-symbian.com/765...ons.php?fldAuto=589&faq=2

Is dit veranderd sinds kort ofzo? en zo ja kan iemand mij mischien nog de versie sturen toen het nog gratis was? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hmmmm, voorbeeldplaatje is niet van v2.01 die dus nog gratis was te downloaden korte tijd geleden, maar van iig v2.06 die idd geregistreerd diende te worden. En niemand kan je iets sturen als je geen emailadres in je profiel hebt gezet. ;)

ik vind die v2.01 trouwens ook iets efficienter werken daar deze de foto pakt die bij de betreffende persoon in de contactlist is gekoppeld; bij bijv. 2.06 moet je de gewenste foto nog eens inladen in FSC zelf wat t geheel volgens mijn mening een beetje dubbelop en omslachtig maakt. Is denk ik gemaakt om niet vast te zitten aan alleen de gekoppelde foto in de contactlist maar dat je een tweede (andere) foto kan koppelen in FSC zelf.

[ Voor 49% gewijzigd door porto33 op 16-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
profiel geupdate ;)

Trouwens voor de mensen die in de problemen kwamen met het instellen van GPRS. email, wap en mss etc, check http://www.siemens-mobile.com/ daar kan je invullen welke provider je hebt en met een simpel point en klik systeem krijg je dan een smsje met de settings toegestuurd die je vervolgens makkelijk kunt inladen in je telefoon :)

edit:
Hmm profiel wil niet echt updaten, krijg steeds een 'het versleutelde wachtwoord is niet correct' oid error. Stuur het maar naar JRaven@exhale-gaming.nl svp :)

[ Voor 20% gewijzigd door DJMurtz op 16-05-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
check your mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
hartelijk dank _/-\o_

Best wel raar trouwens, mijn telefoon gaf een uur geleden aan dat hij leeg was en viel daarna uit. Ik zette hem daarna nog eens aan om te testen hoelang hij het nog zou volhouden en tot nu toe draait ie nog op volle toeren (ben de hele tijd bezig met dingen in te stellen dus hij verbruikt wel iets dacht ik zo) zonder enige 'batterij leeg' meldingen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn tel heeft zich gisteren uit het niets volledig gereset. mijn batterij was leeg een heeft bijna een dag uit gestaan en toen ik hem aanzetten gaf die aan om de tijd in te stellen, ik verder kijken was alles weg, nummers, foto`s,beltonen enz.. van intern geheugen, ook de instellingen en ZELFS het sms berichtencentrale nummer.
gelukkig al mijn contacten opgeslagen op mijn pc.

heel vaag dit, ik vond het een leuke telefoon maar ik begin steeds meer angstig te worden dat dit een hele slechte is.

note: de meeste problemen zijn na FW7 gekomen

valt gewoon te vaak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt een nieuwe telefoon te kopen, en twijfel tussen een SX1 en een 6230. Ik heb een lichte voorkeur voor de SX1, omdat die met Symbian meer mogelijkheden heeft, en dan met name de mogelijkheid om een VPN client te installeren. Deze heb ik nodig om mijn e-mail te kunnen lezen. Ik heb een client kunnen vinden van Certicom, maar die kost $75, wat natuurlijk een idioot groot bedrag is. Verder heeft AppGate ook nog een client die gratis lijkt, maar het is me niet duidelijk of daarvoor aan de server-kant hun software moet draaien.

Andere suggesties of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Een nieuw programma dat "beweert" dat het je 300k camera in een 1.3MP camera verandert. Feitelijk gezien gebeurt dat niet natuurlijk, maar ze hebben een aparte techniek om je foto's te vergroten naar 1280x960. Het programma heet PhotoAcute. Ik heb het geprobeerd en ja.... kijk zelf maar:

Standaard SX1 camera app 640x480
http://members.chello.nl/ibubic/5.jpg

PhotoAcute 1280x960
http://members.chello.nl/ibubic/6.jpg

Overigens werkt het programma niet "perfect" op de SX1 aangezien hij gemaakt is voor een 4096k scherm. Je viewfinder is gescrambled, maar hij maakt "normale" foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 17 mei 2004 @ 16:32:
Een nieuw programma dat "beweert" dat het je 300k camera in een 1.3MP camera verandert. Feitelijk gezien gebeurt dat niet natuurlijk, maar ze hebben een aparte techniek om je foto's te vergroten naar 1280x960. Het programma heet PhotoAcute. Ik heb het geprobeerd en ja.... kijk zelf maar:

PhotoAcute 1280x960

Overigens werkt het programma niet "perfect" op de SX1 aangezien hij gemaakt is voor een 4096k scherm. Je viewfinder is gescrambled, maar hij maakt "normale" foto's.
Het is volgens mij een zoom hoor ookal staat er van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet verotte beeldkwaliteit :r
(niet als flame bedoelt ofzo :P O-) )
maarjah das idd gewoon software matig, kdenk als je dan foto's van mensen zou maken dat je et gezicht met moeite kunt zien (en nog lelijk ook :( )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deuxani schreef op 17 mei 2004 @ 16:32:

PhotoAcute 1280x960

ik had hem ook, ik kreeg een system error als ik wou openen en ik kon hem ook niet verwijderen :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, ik las het. Alles opgelost nu?

Het is logischerwijs softwarematig, maar ze gebruiken een aparte techniek. Je maakt als het ware meerdere foto's (daarom moet je de camera heel stil houden), deze foto's zet hij over elkaar zodat hij scherper uitkomt. Ik heb namelijk een 640x480 foto van de standaard cam vergroot naar 1280x960 in Photoshop en dat zag er vele malen lelijker uit dan wat er uit PhotoAcute komt. Het verkleinen van de 1280 foto in Photoshop geeft ook weer iets extra's. Ik denk dat het handig is om dit programmaatje in de gaten te houden, want hij is pas een paar dagen geleden uitgebracht. Ik verwacht wel verbeteringen in de loop van de tijd.

Ik had btw een foto van mezelf gemaakt en dat viel toch echt reuze mee. Eigenlijk was de foto heel goed gelukt, alleen de achtergrond was wat wazig, maar ikzelf was heel helder en scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deuxani schreef op 17 mei 2004 @ 17:07:
Jaa, ik las het. Alles opgelost nu?

Het is logischerwijs softwarematig, maar ze gebruiken een aparte techniek. Je maakt als het ware meerdere foto's (daarom moet je de camera heel stil houden), deze foto's zet hij over elkaar zodat hij scherper uitkomt. Ik heb namelijk een 640x480 foto van de standaard cam vergroot naar 1280x960 in Photoshop en dat zag er vele malen lelijker uit dan wat er uit PhotoAcute komt. Het verkleinen van de 1280 foto in Photoshop geeft ook weer iets extra's. Ik denk dat het handig is om dit programmaatje in de gaten te houden, want hij is pas een paar dagen geleden uitgebracht. Ik verwacht wel verbeteringen in de loop van de tijd.

Ik had btw een foto van mezelf gemaakt en dat viel toch echt reuze mee. Eigenlijk was de foto heel goed gelukt, alleen de achtergrond was wat wazig, maar ikzelf was heel helder en scherp.
ja via fexplorer verwijderd >:) , icoon is ook weg :> , maar ik ben blij met de camera van sx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet sowieso niet veel verwachten van die mobiel cameratjes....
misschien af en toe een grappig kliekje maar daar blijft et ook bij :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:19:
je moet sowieso niet veel verwachten van die mobiel cameratjes....
misschien af en toe een grappig kliekje maar daar blijft et ook bij :D
nou, die 3 mp camera van casio die ik je vanmiddag liet zien _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
schijnt ook uit te komen voor de smartphones:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net een paar strakke filmpjes gemaakt op een feest met hele gave lichten en lasers, blijkt dat ze bijna allemaal heel erg blokkerig zijn als ik ze afspeel. :X Met dit blokkerige bedoel ik dat ie op sommige punten bewegingen als blokjes laat zien. Als ik ze op de computer met quiktime afspeel is dit hetzelfde.
;(

Heeft iemand hier ook last van (gehad) en weet er iemand hoe ik dit kan oplossen. Want dit zijn natuurlijk kostbare herinneringen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das de kwaliteit... vooral bij weinig licht en veel beweging... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
www.mobileplaza.nl:

hkc-530 carkit voor SX1: 139,00 euro
ECC-500 12/24v lader: 22,50
FCT-510 lederen hoesje: 34,50
Dual-Laadstation: niet te koop hier
verz.k. betaling vooraf: gratis (vanaf 50 euro)

www.mobiltec24.de:

hkc-530 carkit voor SX1: 89,00 euro
ECC-500 12/24v lader: 14,50
FCT-510 lederen hoesje: 23,60
Dual-Laadstation: 9,60
verz. k. betaling vooraf: 8,11

schaamteloos dat prijsverschil voor de carkit!

totale verschil is precies 40,29 euro, zo'n 90 oerhollandse guldens! Behalve dat mobiltec24.de veel meer accessoires heeft dan welk nederlands bedrijf dan ook (die ik ben tegengekomen dan) is ie dus ook veel goedkoper! :) heb dus de autolader en t hoesje eigenlijk 'gratis'. Had bijna bij mobileplaza besteld maar dat ging dus ff niet door! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

heb een vreemd probleem....krijg geen icon meer in hoofdmenu als ik app installeer.
ook niet als ik in c/nokia/install het programma gooi :( ..
Via Fxployer vind ik de icontjes wel terug maar het is een beetje omslachtig :*)

Dit is gekomen door een fabriekherstel doordat ik in berichten enkelt maar cijfers had en kon geen letters meer kiezen???..ook een bug?. ff wachten op de fw10 of 12 hoop maar dat het probleem dan weg is

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Porto33

In jouw profiel staat geen emailadres en toen je mij mailde heb ik die email thuis opgehaald. 8)7

Heb een vraagje over jouw bestelling bij die duitse website dus mail me ff _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Damn, het linkeroortje van mijn headset doet het niet. Ik heb even nader onderzoek gedaan en het wordt veroorzaakt op de plaats waar de draad van de headset in het "Siemens" stekkertje gaat die je in je phone douwt. Als ik die beweeg hoor ik soms de headset. Vraag is dus allereerst of het in dat zwarte dingetje van binnen stuk is... of wellicht waar de draad het stekkertje raakt... of misschien in de phone zelf. :'( (Alhoewel; opladen gaat goed.)

Ik heb mijn headset vanaf de aankoop op 16 december 2003 zo'n beetje iedere dag gebruikt dus als ie stuk is heb ik daar best schijt aan ;) en koop ik gewoon 'n nieuwe. Ware het niet dat ik aan de andere kant toch ook wel mijn garantie aan wil spreken... maar geldt die ook voor de headset? Ik kan hier (nog) niks over vinden. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 18-05-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 18 mei 2004 @ 18:05:
Damn, het linkeroortje van mijn headset doet het niet. Ik heb even nader onderzoek gedaan en het wordt veroorzaakt op de plaats waar de draad van de headset in het "Siemens" stekkertje gaat die je in je phone douwt. Als ik die beweeg hoor ik soms de headset. Vraag is dus allereerst of het in dat zwarte dingetje van binnen stuk is... of wellicht waar de draad het stekkertje raakt... of misschien in de phone zelf. :'( (Alhoewel; opladen gaat goed.)

Ik heb mijn headset vanaf de aankoop op 16 december 2003 zo'n beetje iedere dag gebruikt dus als ie stuk is heb ik daar best schijt aan ;) en koop ik gewoon 'n nieuwe. Ware het niet dat ik aan de andere kant toch ook wel mijn garantie aan wil spreken... maar geldt die ook voor de headset? Ik kan hier (nog) niks over vinden. :(
ach koop gewoon een nieuwe ( ze zijn goedkoop ) ;), ik heb bij zo een zender, als ik mijn sx1 aanraakt hoor ik geen geruis bij die zender, als ik mijn sx1 niet met mijn handen aan raakt hoor ik geruis ( het is niet zo een hele goede radio zender ( qua ontvangst )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:19:
ach koop gewoon een nieuwe ( ze zijn goedkoop ) ;), ik heb bij zo een zender, als ik mijn sx1 aanraakt hoor ik geen geruis bij die zender, als ik mijn sx1 niet met mijn handen aan raakt hoor ik geruis ( het is niet zo een hele goede radio zender ( qua ontvangst )
Ik zat te kijken in "je" openingspost ;) maar daar staan alleen bluetooth headsets in. Hint Hint ;) HeHeHe. Zijn ze ZO standaard? :? Zit toch 'n antenne in en "PUSH-TO-TALK" niet te vergeten!

[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 18-05-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 18 mei 2004 @ 19:01:
[...]

Ik zat te kijken in "je" openingspost ;) maar daar staan alleen bluetooth headsets in. Hint Hint ;) HeHeHe. Zijn ze ZO standaard? :? Zit toch 'n antenne in en "PUSH-TO-TALK" niet te vergeten!
check 'mijn' startpost nu :o :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Heeft zijn SX1 binnen :Y)

vet dingentje morgen gaat ik 256 mb apacer kaartje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rightone_

Ben je niet meer boos op me? :)

Ben jij al uit die instellingen voor vodafone? :?

Ik zelf heb vodafone 120 maar moest een gprs zero abbo erbij nemen!! O-)

Volgen de vodafone helpdesk (dial met je sx1 het nummer; 1200)

Niet dat het nu werkt maar ja, ik heb wel gprs linksboven in mijn beeld staan. 8)7

Ohwja, de siemens instellingen (via inet) lijken mij niet te werken? |:(

Bij iemand anders wel? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Moet je de SX1 eerste keer 12 uur opladen? die van mij is nu binnen 4 uur vol... heeft toch geen zin om hem erin te laten zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:14:
@rightone_

Ben je niet meer boos op me? :)

Ben jij al uit die instellingen voor vodafone? :?

Ik zelf heb vodafone 120 maar moest een gprs zero abbo erbij nemen!! O-)

Volgen de vodafone helpdesk (dial met je sx1 het nummer; 1200)

Niet dat het nu werkt maar ja, ik heb wel gprs linksboven in mijn beeld staan. 8)7

Ohwja, de siemens instellingen (via inet) lijken mij niet te werken? |:(

Bij iemand anders wel? :|
Nee ben ook nooit boos geweest :?
GPRS werkt wel bij mij ( ik kan internetten ) maar ik kan geen mms sturen |:(
STIMPPYYY schreef op 18 mei 2004 @ 21:18:
Moet je de SX1 eerste keer 12 uur opladen? die van mij is nu binnen 4 uur vol... heeft toch geen zin om hem erin te laten zitten |:(
Heb ik ook niet gedaan, maar we raden je wel aan om het de eerste keer helemaal leeg te maken ( je batterij ) en dan opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
thnx :) kzal het onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook GPRS links boven in beeld staan?
Dat wil toch niet zeggen dat je direct online kan? of dat er kosten aanverbonden zijn als je GPRS ziet staan?
zoja :( want het staat al aan sinds ik de telefoon heb anderhalve week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:55:
ik heb ook GPRS links boven in beeld staan?
Dat wil toch niet zeggen dat je direct online kan? of dat er kosten aanverbonden zijn als je GPRS ziet staan?
zoja :( want het staat al aan sinds ik de telefoon heb anderhalve week :P
Nee, dit geeft alleen aan dat jouw telefoon GPRS aan heeft staan in het menu en dat hij een GPRS netwerk heeft gevonden.
Als hij geen GPRS netwerk vindt (ga maar eens in de lift staan) wordt ie dik gedrukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor het is normaal dat je GPRS ziet staan.
Je betaalt per verzonden / ontvangen data. Als GPRS verbinding maakt wordt het teken een zwart blokje met witte letters.

Oh ik zie dat ik net te laat ben.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 22:27 . Reden: Vraag al beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK net ontdekt dat proximus (belgische vodafone) wel de sx1 in hun pakket heeft.

Maar ik kom niet in de gepersonaliseerde online diensten, waar je de instellingen vind.

Zijn onze belgische gotters mischien instaat om de nederlandse vodafone gebruikers een handje te helpen? _/-\o_

Als we namenlijk weten wat hun instellngen zijn, dan kunnen wij dat vergelijken en aanpassen zodat we mischien via ons vodafone abbo ook eindelijk mms'en.

Tis maar een idee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*onzinnige text* }:O }:O

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
niet kopieeren naar je locatiebalk, gewoon erop klikken! :)
ze worden op dit forum namelijk ingekort weergegeven, als je erop klikt opent hij wel de gehele link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah...kvind die witte en zwarte wel classy opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Reactie op de vragen die ik aan Siemens stelde...

- Is er een mogelijkheid de 'lege batterij' melding uit te zetten?
Nee. Volgens de helpdeskmedewerker is dit op geen enkel Siemens toestel mogelijk.

- Waarom is het niet mogelijk SMS/MMS berichten op het MMC geheugen op te slaan?
Helpdesk heeft geen idee. Het zal waarschijnlijk ook in toekomstige firmware versies niet mogelijk worden.
Ik heb zelf wel een idee... en die staat in de FAQ omschreven. Heeft te maken met de "hot swap" functionaliteit; zie "Kan je SMS/MMS berichten op je MMC opslaan" in de FAQ.

Ik vroeg ook naar de limiet van berichten... was een aardige vent en het duurde nogal lang voordat hij me antwoord kon geven. Tussendoor gaf hij aan dat hij nog wat meer tijd nodig had... hij wilde het graag voor me opzoeken maar had wat meer tijd nodig. Uiteindelijk kon hij alleen vinden dat voor MMS een limiet van 100Kb wordt aangegeven. Over SMS zal ik worden teruggebeld. :) Hij zei wel dat hij verwacht dat er een bepaalde limiet SMS'n is dat in totaal geldt... dus zeg maar als je 90 mappen aan maakt kan je niet in al die mappen het maximum aantal berichten zetten maar er is gewoon een totaal. (lijkt me op zich logisch maar ik checkte het toch even)

- Wordt het mogelijk de icoontjes van de mappen te wijzigen en/of een eigengemaakt of gedownload icoon toe te wijzen aan een menu item?
Nee. Dit kan vast maar wordt niet door Siemens ondersteund... aldus de vriendelijke medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Ik kan niet op mijn telefoon komen.
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL31/2088403/4052731/54121843.jpg

Zoals je ziet zegt windows dat er geen telefoon is aangesloten terwijl hij er toch echt in zit. Ik heb ook gewoon de software die meegeleverd zat bij de cd geinstalleerd (zie plaatje...).
Ik ben bij een vriend van me geweest met dezelfde telefoon en daar pakte hij hem wel, dus de ingang is niet kapot (koptelefoon etc... doet het ook gewoon)
Ik heb het wel met zijn USB kabel geprobeerd.
Ik heb geprobeerd of het hielp SP1 te installeren. Geen succes.
Andere computer met USB, XP en zonder en met SP1 geprobeert. Geen succes.

Conclusie: meegeleverde USB kabel kapot ?

Misschien heeft iemand anders nog een idee waarom dit probleem zich voordoet |:( 8)7 want als dit zo al gaat heb ik al geen zin meer in deze telefoon :r

[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Alles wat in de FAQ staat al geprobeerd? Dan praten we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ik krijg standaard die melding 2 a 3x voordat ie hem pakt, ff eruit halen en weer erin steken wil ook vaak helpen. Ik zie t probleem niet echt. Zijn je USB drivers wel goed geinstalleerd? dus GEEN uitroepteken voor het apparaat in apparatenbeheer zoals sommige mensen dit nogal eens over t hoofd pogen te zien. ;)

en om geen zin meer te hebben in deze gsm omdat de connectie met de computer niet in 1x en 100% werkt gaat te ver; je zou nog van een koude kermis thuiskomen als je weet dat andere gsm's net zo brak kunnen zijn als het op connectie maken met de computer aankomt.... 9 van 10 keer ligt dit probleem bij je computer (drivers, USB poorten disabled etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Bekijk eerst in apparaatbeheer of er geen “!” staat bij bijvoorbeeld “SM-Controller of USB-HUB”. Indien dit wel het geval is ligt het wellicht aan je USB drivers. Download de juiste drivers voor jou moederbord, zie bijvoorbeeld deze website.
Ik (Barca) had zelf de Intel i845 drivers nodig.

Als alles in apparaatbeheer goed lijkt te staan:
- De-installeer alle software
- Installeer de software van de CD opnieuw
- Reboot
- Doe de USB kabel in de SX1 terwijl hij uit staat
- Zet de SX1 aan
- Het SX1 USB installatie programma van XP start op.
- Na de installatie moet mRouter de SX1 herkennen.

Mocht dit nog niet baten, download dan een andere Siemens Data Suite versie, zoals deze. Het probleem kan ook veroorzaakt worden door 2 devices waaronder USB op dezelfde COM poort, of je firewall. Een andere mogelijke oplossing is het verwisselen van de SIM kaart met een andere SIM kaart.
Allemaal geprobeerd. USB drivers zijn gewoon geinstalleerd etc... geen uitroeptekens of wat. Erin en eruit halen helpt niet. als je een USB apparaat in xp installeerd hoor je meestal zo'n geluiding : Tu DINg
als ik de SX1 erin doe hoor ik: TUTUTU (3x snel achter elkaar)
waarschijnlijk maaktie dan geen geod contact ? |:(

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 18:54:
[...]

Allemaal geprobeerd. USB drivers zijn gewoon geinstalleerd etc... geen uitroeptekens of wat. Erin en eruit halen helpt niet. als je een USB apparaat in xp installeerd hoor je meestal zo'n geluiding : Tu DINg
als ik de SX1 erin doe hoor ik: TUTUTU (3x snel achter elkaar)
waarschijnlijk maaktie dan geen geod contact ? |:(
probeer borzo zijn datakabel eens op jouw computer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Ja dit is toch echt niet te geloven |:( hij doet het bij borzo (vriend van mij) dus gvd wel, wat is dit voorn onzin!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 22:11:
Ja dit is toch echt niet te geloven |:( hij doet het bij borzo (vriend van mij) dus gvd wel, wat is dit voorn onzin!!!!!!!
probeer een nieuwere versie van siemens datasuite te download en installeren ( zie startpost )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Staat hij in dat system tray icoontje ook geconnect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Nieuwere versie geprobeert. Geen succes.
Er staat niet dat ik geconnect ben hij doet het gewoon helemaal niet. Ik krijg gewoon dezelfde foutmelding als hierboven vermeldt (3x tututu en de foutmelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 22:54:
Nieuwere versie geprobeert. Geen succes.
Er staat niet dat ik geconnect ben hij doet het gewoon helemaal niet. Ik krijg gewoon dezelfde foutmelding als hierboven vermeldt (3x tututu en de foutmelding)
Vage shit probeer jou datakabel eens bij Borzo dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
huh dat heb ik al gedaan, staat hierboven ;)... werkt dus bij hem wel. Dat vind ik het rare eraan.

[ Voor 39% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zo te zien ondersteunt Orange World nu ook de SX1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
SX1 werkt
datakabel werkt

conclusie: kant van de computer werkt niet.

Ik weet niet of je XP gebruikt maar als je connect moet XP een nieuw USB device detecteren (en daar hoef je verder helemaal niets voor te doen!) en dit in de systemtray kenbaar maken. Je kan dan dus ook een verkenner starten en je SX1 daarin terugvinden opdat je files erheen kan sturen en vice versa. Als hij al niets detecteert als je je gsm aansluit dan zou ik toch maar ff je USB drivers (her-)installeren en/of kijken of je USB uberhaupt wel ENabled staat in je bios want bij je gsm en kabel hoef je t niet meer te zoeken lijkt mij als t bij Borzo wel goed werkt....

en als je ECHT pech hebt is je USB-poort naar de kl*tuh!

[ Voor 7% gewijzigd door porto33 op 20-05-2004 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
porto33 schreef op 20 mei 2004 @ 03:51:
SX1 werkt
datakabel werkt

conclusie: kant van de computer werkt niet.

Ik weet niet of je XP gebruikt maar als je connect moet XP een nieuw USB device detecteren (en daar hoef je verder helemaal niets voor te doen!) en dit in de systemtray kenbaar maken. Je kan dan dus ook een verkenner starten en je SX1 daarin terugvinden opdat je files erheen kan sturen en vice versa. Als hij al niets detecteert als je je gsm aansluit dan zou ik toch maar ff je USB drivers (her-)installeren en/of kijken of je USB uberhaupt wel ENabled staat in je bios want bij je gsm en kabel hoef je t niet meer te zoeken lijkt mij als t bij Borzo wel goed werkt....

en als je ECHT pech hebt is je USB-poort naar de kl*tuh!
Of je kan proberen XP SP1 opnieuw te installeren

EDIT:

_/-\o_ _/-\o_ SX1 Mclaren edition is uit _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://communication-market.siemens.de/myMarketImages/DE/Products/Big/sx1_mclaren.jpg

https://communication-mar...upID=1552&pkPrdGrpID=4437

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

weer het zelfde probleem :( :( ... kan geen leestekens meer kiezen in berichten enkelt cijfers :X .

Kan ook niet meer in menu>instellingen>instellingen>toestel>algemeen???
Maar ik heb wel weer alle icontjes in hoofdmenu?$?....en die waren eerst verdwenen naar install programma's

Nou stuur ik niet veel berichten...maar vind dit toch wel zwaar bocht :r
Wie kent dit euvel?

En is er een versie 10 die ik over benelux kan zetten?...Fabriekrestore werkt wel maar dan is dit bovenstaande net andersom :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

ben er al uit..schijn een virus op m'n foon te hebben....hoe kom ik daar vanaf :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
silitek schreef op 20 mei 2004 @ 11:41:
ben er al uit..schijn een virus op m'n foon te hebben....hoe kom ik daar vanaf :( :(
virus op je telefoon?!, kan dat?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Een virus??? Doe normaal! Hoe kan dat nou man en hoe weet je zeker dat je een virus hebt? Je begint me bang te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 09:30:
[...]

Of je kan proberen XP SP1 opnieuw te installeren

EDIT:

_/-\o_ _/-\o_ SX1 Mclaren edition is uit _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]

https://communication-mar...upID=1552&pkPrdGrpID=4437
Kwijl :9~ nu heb ik mijn SX1 anderhalve week en heb nu al spijt dat ik niet gewacht heb op deze :'( maarja functies blijven hetzelfde gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Logo.jpg

_/-\o_ :) 8)

Als jullie dit ook willen, mail me maar.... :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 12:18 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.