Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 20:50

Barca

In Search Of Sunrise

Def_P schreef op 08 mei 2004 @ 18:32:
Hij staat er nu wel op ;).
Guys waar hebben jullie het nou over??? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ik kijk op de officiele update site:
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html

en zie nog steeds firmware 7. :? Wees a.u.b. eens wat duidelijker!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Def_P schreef op 08 mei 2004 @ 18:32:
Hij staat er nu wel op ;).
Waar staat die dan? Bij FW10 niet, bij FW07 wel, en WIJ hebben hier over fw10! :X
Barca schreef op 08 mei 2004 @ 18:44:
[...]

Guys waar hebben jullie het nou over??? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ik kijk op de officiele update site:
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html

en zie nog steeds firmware 7. :? Wees a.u.b. eens wat duidelijker!?
Uhhmmm Barca? : http://www.my-siemens.com.../SX1_Upgrade_10/main.html

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 08-05-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

das nog steeds geen benelux versie 10 toch.....????
Anoniem: 80648 schreef op 08 mei 2004 @ 18:52:
[...]

Waar staat die dan? Bij FW10 niet, bij FW07 wel, en WIJ hebben hier over fw10! :X

[...]

Uhhmmm Barca? : http://www.my-siemens.com.../SX1_Upgrade_10/main.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 107323 schreef op 08 mei 2004 @ 19:13:
das nog steeds geen benelux versie 10 toch.....????
Precies! Kijk maar in de lijst; BENE staat er niet tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

!!!!!!!!!EN DAAR WORD IK GEK VAN!!!!!!!!

ps weet iemand al hoe je een animated gif als background krijgt?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

Denk dat we nog een tijdje moeten wachten op de bene versie :(
Kwestie van tijd.

ene een gifje kun je enkelt als screensaver instellen...niet als wallpaper.
Had het ooit eens met m'n s55 geprobeerd....ging ook niet

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmm blijkt dat ik me toch vergist heb, een link waarbij staat versie 10 kwam toch op 7 uit.
X-cuzz

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Als ik de reacties lees op Club Siemens, dan mogen we volgens mij niet heel erg ontevreden zijn dat we NIET fw10 hebben. Hij maakt je speaker zo zacht dat je je ringtones niet meer hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Hoppa!, ik heb hem ook van 't weekend gehaald. Ik moest toch een nieuwe telefoon en via Telfort kon ik hem krijgen voor 90 Euro incl. 2 jarig Telfort 200 abbo. (verlenging) 8)

Ik heb alleen een vraag. Ligt het nou aan mij of wordt je PC/Internet zo traag als het maar kan zijn wanneer ik mijn sx1 aansluit :?

Ps. Mooi startpost btw. Ik heb er echt veel aan gehad :9~
Verder verkoopt de Vobis 256 MB MMC kaartjes voor 60 Euro. Via Pricewatch kun je ze welliswaar voor 57 krijgen, maar daar komt nog eens 10-15 Euro rembourskosten bij (ik betaal nooit vooraf) en je moet langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113476

YeeeeeeY eindelijk heb ik de Siemens SX1 :P . Ik heb hem gister gekocht en FW 7 er op gezet en hij werkt PERFECT! Maaaar ik heb één probleemtje als ik me siemens met me laptop verbind (via usb) herkent me laptop sx1 wel. Maar Siemens mobile suit niet. Wat heb ik fout gedaan? Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

ps: me laptop is Win XP :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 113476 schreef op 09 mei 2004 @ 13:36:
Maaaar ik heb één probleemtje als ik me siemens met me laptop verbind (via usb) herkent me laptop sx1 wel. Maar Siemens mobile suit niet. Wat heb ik fout gedaan? Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?
Check eerst de oplossingen die ik de FAQ staan a.u.b. Mocht dit niet helpen geef dan even duidelijker aan welke foutmelding je waar krijgt.

Gefeliciteerd met jullie aanschaf. :)
deuxani schreef op 09 mei 2004 @ 10:49:
Als ik de reacties lees op Club Siemens, dan mogen we volgens mij niet heel erg ontevreden zijn dat we NIET fw10 hebben. Hij maakt je speaker zo zacht dat je je ringtones niet meer hoort.
Ik las het inderdaad ook. Blijkbaar hebben ze een aantal kapotte SX1's terug gehad omdat de speaker het volume toch blijkbaar niet aan kon? :? Met zoveel klachten uit de community zal Siemens het hopelijk weer terug zetten.

[ Voor 35% gewijzigd door Barca op 09-05-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2023
ik denk dat ik maar deze usb cardreader ga kopen, schijnt een HELE GOEDE te zijn (aan de prijs te zien dan....) _/-\o_

http://silverapp1.mycom.n...uctID=65761&productType=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Mwah, beetje goedkoop ding zeg...zou toch wat verder kijken als ik jou was >:)
porto33 schreef op 09 mei 2004 @ 15:56:
ik denk dat ik maar deze usb cardreader ga kopen, schijnt een HELE GOEDE te zijn (aan de prijs te zien dan....) _/-\o_

http://silverapp1.mycom.n...uctID=65761&productType=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

is dat geen typfout?

12000 euro ?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
duhhhh......

jij bent net wakker zeker? :O 8)7

:*)

[ Voor 40% gewijzigd door porto33 op 09-05-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 110299 schreef op 09 mei 2004 @ 16:34:
is dat geen typfout?

12000 euro ?:?
Hehehe... staat er nog bij: "Toevoegen aan verlanglijst" hahaha.

Sorry hoor voor dit offtopic geblaat maar dit moest er ff uit. :+

Ik vind het irritant dat ik alle spellen zo snel uit speel. En met Astronix kom ik ook al niet verder dan level 27. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
dan moet jij slimmer zijn dan ik, ik krijg t niet eens voor elkaar van de computer te winnen van Reversi... op t makkelijkste niveau welteverstaan..... _/-\o_

ik moet wat meer van de drank afblijven denk ik. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

dan mot je eens darts proberen ;) ...das echt leuk. Kan je tegen een ander symbian spelen.

inderdaad met levels games ben je zo klaar!!!
porto33 schreef op 09 mei 2004 @ 16:46:
dan moet jij slimmer zijn dan ik, ik krijg t niet eens voor elkaar van de computer te winnen van Reversi... op t makkelijkste niveau welteverstaan..... _/-\o_

ik moet wat meer van de drank afblijven denk ik. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111471

Anoniem: 80648 schreef op 07 mei 2004 @ 00:38:
[...]

Tja mag je zelf weten, maar 2 uur naar een film kijken op zo een scherm is ook niet prettig 8)7

Ik zoek de MMS instellingen van VODAFONE voor de SX1, op vodafone.nl staat er niks voor de sx1 en heb geprobeerd via de 6600 enz lukte ook niet :'(
Rightone,

Is het jouw al gelukt om de mms instellingen erin te zetten? Ik twijfel namelijk nog steeds om over te stappen naar Vodafone (zodat ik ook kan MMS'sen) . Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

het lukt me nog steeds niet om die firmware te updaten wat moet je nou precies doen stap voor stap want ik heb de faq hier en de guide van siemens gelezen maar ik snap er geen reet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand al reactie van Siemens wanneer FW10 benelux uitkomt? En vooral, waarom die er nog niet is....

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 11:54:
het lukt me nog steeds niet om die firmware te updaten wat moet je nou precies doen stap voor stap want ik heb de faq hier en de guide van siemens gelezen maar ik snap er geen reet van
Stap 1: de goede FW upgrade downloaden
Stap 2: de telefoon uitzetten
Stap 3: de usb kabel in de telefoon stoppen
Stap 4: de aan/uit knop tegelijkertijd indrukken met de navigatietoets
Stap 5: de software opstarten

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is dit de juiste manier om je SX1 te upgraden. Wel moet je er voor zorgen dat je telefoon door je pc herkend wordt, voor uitleg hierover: zie FAQ.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn pc herkent hem idd niet in het apparaat beheer.

ik geef aan bij installatie van de drivers:
- zelf kiezen
- naar de map van het bestand verwijzen met daarin 2 bestanden met de naam siemens_SX1swup.***
- dan gaat ie zoeken maar herkent ie hem niet: foutmelding: de hardware is niet geinstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden

bij mijn apparaatbeheer staat usb controller met een uitroepteken erbij.

ik heb de instalatie al ongedaan gemaakt en opnieuw laten zoeken maar dit helpt niet, staan de juiste drivers ook op cd of i-net? of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111471 schreef op 10 mei 2004 @ 10:35:
[...]

Rightone,

Is het jouw al gelukt om de mms instellingen erin te zetten? Ik twijfel namelijk nog steeds om over te stappen naar Vodafone (zodat ik ook kan MMS'sen) . Alvast bedankt :)
Ik wacht totdat vodafone de sx1 instellingen geeft..

:( nog steeds geen bene versie van fw10

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-05-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 14:19:
bij mijn apparaatbeheer staat usb controller met een uitroepteken erbij.

ik heb de instalatie al ongedaan gemaakt en opnieuw laten zoeken maar dit helpt niet, staan de juiste drivers ook op cd of i-net? of doe ik iets fout?
Het is mogelijk dat je in dit geval de juiste USB drivers niet hebt. Het is dus eigenlijk geen fout in SX1 software of upgradesoftware of wat dan ook, maar een fout "in je computer". Dit exacte probleem had ik namelijk en de oplossing hiervoor heb ik dan ook in de FAQ gezet. Zorg er eerst voor dat dat uitroepteken weg is door de juiste USB drivers op je computer te zetten. Google naar "USB drivers" en de exacte gegevens van je moederbord erbij... :D

[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111471

Anoniem: 80648 schreef op 10 mei 2004 @ 16:19:
[...]

Ik wacht totdat vodafone de sx1 instellingen geeft..

:( nog steeds geen bene versie van fw10
In de FAQ staat dat je ook de instellingen van Nokia 7650, 3650 of N-Gage kunt gebruiken, lukt dat niet dan? Dan kan dat dus uit de FAQ.

Ik zit trouwens nog met de Int. versie ik kan dus gewoon upgraden naar FW10, maar als ik het zo allemaal lees op Club-Siemens denk ik dat ik nog maar even wacht. (op FW11, 12, 13 ofzo) Vooral omdat ik mijn SX1 ook als MP3-speler gebruik. En het is toch ook wel makkelijk dat ik mijn telefoon gewoon hoor als ie af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Volume ringtones en andere geluiden....

ik lees op formums dat het volume van onze SX1 na het opgraden naar 10 behoorlijk achteruit gegaan zou zijn...

net aan het proberen geweest, maar volgens mij valt het allemaal wel mee...
hij is nooit echt superhard geweest....toch??

iemand een mening over het nieuwe volume??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 111471 schreef op 10 mei 2004 @ 17:20:
In de FAQ staat dat je ook de instellingen van Nokia 7650, 3650 of N-Gage kunt gebruiken, lukt dat niet dan? Dan kan dat dus uit de FAQ.
Misschien zal het niet bij alle providers zo zijn, maar over het algemeen kan je stellen dat, indien een provider de instellingen voor specifiek de SX1 niet aan geeft, de instellingen van de Nokia 7650, 3650 of N-Gage gebruikt kunnen/moeten worden. Om hier achter te komen zijn wij allemaal afhankelijk van jullie allemaal (met verschillende providers), om het even plastisch uit te drukken. :+
Anoniem: 97668 schreef op 10 mei 2004 @ 17:32:
Volume ringtones en andere geluiden....

ik lees op formums dat het volume van onze SX1 na het opgraden naar 10 behoorlijk achteruit gegaan zou zijn...

net aan het proberen geweest, maar volgens mij valt het allemaal wel mee...
hij is nooit echt superhard geweest....toch??

iemand een mening over het nieuwe volume??
En zo wordt iets dat je overal hebt gelezen in één post ontkracht. Met andere woorden, welke Internationale SX1'ers onder ons gaan het eens allemaal uittesten voor ONS. :+

Trouwens, hebben alle fw10 versies dit verschil in geluid of alleen de Internationale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 10 mei 2004 @ 18:13:
Trouwens, hebben alle fw10 versies dit verschil in geluid of alleen de Internationale?
Ik dacht bij alle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

zodra er bene versie uitkomt zal ik eens testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Volgens mij is het maximale speakervolume lager gezet bij alle FW10's. Dit hebben ze gedaan omdat er toch klachten op de brakke speakers kwamen. Blijkbaar kan het volume standaard net iets te hard waardoor op den duur de speaker beschadigd wordt. Bij FW10 is het maximale volume dus zachter, ik merk zelf geen merkbaar verschil omdat ik hem toch nooit op het hoogste volume heb staan. Alleen met mp3's afspelen in een kamer als iedereen het wil horen, maar dat komt ook niet vaak voor. Je moet het zo zien, het volumeniveau zit vergelijken met FW9 een niveau lager.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:36
Ja, ik heb al (een beetje) gezocht:

Wat zijn eigenlijk de grote verschillen met Symbian 6 en 7 (Nokia 6600)?
Moet ik dat zien net als SmartPhone 2002 en 2003 (qua verandering) of niet?
Ik ga volgende week toch maar na lang denken de SX1 halen icm met Vodafone ipv te wachten op de Nokia 9500 Communicator & Siemens S65...

Oh ja, en wat voor standby tijden halen jullie met FW 10 int?
Is dat al een stuk beter dan Vroegah (FW 5) of valt het nog steeds tegen?
Ook mensen hier die hem hebben icm met Vodafone en GPRS gebruiken?

[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 10-05-2004 19:35 . Reden: Domme vragen weggehaald :P ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb zelf een sx1 en mn broertje een motorla v525, kan ik dan gegevens (foto's, ringtones etc) overplaatsen zijn telefoon, of hij naar mij?

via bleutooth
hoe moet dit :?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 11-05-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 10 mei 2004 @ 18:52:
[...]
Je moet het zo zien, het volumeniveau zit vergelijken met FW9 een niveau lager.
Ok, clear. Maar! Hoe is het volume van de headset!? Is deze ook afgenomen? Je zou zeggen van niet... maar als je uit gaat van het principe dat "je een streepje minder geluidsterkte hebt" zou het ook voor het volume van de headset gelden. :?
Anoniem: 110299 schreef op 10 mei 2004 @ 21:05:
kheb zelf een sx1 en mn broertje een motorla v525, kan ik dan gegevens (foto's, ringtones etc) overplaatsen zijn telefoon, of hij naar mij?
via bleutooth
Tuurlijk... de SX1 heeft gewoon Bluetooth en dus kan je uitwisselen wat je ook maar wilt.

[ Voor 30% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ik heb de drivers van mijhn mobo geinstalleerd en firmware 7 erop gekregen, ik drukt de navigatietoets naar beneden i.p.v indrukken echt dom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Barca schreef op 10 mei 2004 @ 21:08:
[...]
Ok, clear. Maar! Hoe is het volume van de headset!? Is deze ook afgenomen? Je zou zeggen van niet... maar als je uit gaat van het principe dat "je een streepje minder geluidsterkte hebt" zou het ook voor het volume van de headset gelden. :?
[...]
Ik luister er nu even naar, en volgens mij is het volume van de headset niet afgenomen. Ik weet alleen niet meer hoe hard hij dus eerder was, maar het is in ieder geval zo dat ik niet op het hoogste niveau wil luisteren omdat het mij toch iets te hard in de oren klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb een sx1 met een kpn hi20 abonnement..
Ik vraag me af of ik met me sx1 ook gebruik kan maken van I-mode. Heb al een keer contact gehad met kpn, maar ze zeggen dat ze de configuratie niet ondersteunen omdat ze dit alleen doen bij de door hun uitgebrachte I-mode toestellen..

Is er iemand die dit aan de praat heeft gekregen? Of misschien weet hoe ik dit toch aan de praat kan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 10 mei 2004 @ 21:35:
Ik luister er nu even naar, en volgens mij is het volume van de headset niet afgenomen. Ik weet alleen niet meer hoe hard hij dus eerder was, maar het is in ieder geval zo dat ik niet op het hoogste niveau wil luisteren omdat het mij toch iets te hard in de oren klinkt.
Mooi! :) Dat klinkt alsof daar in ieder geval geen verandering in is gekomen. Op zich vind ik het dan niet zo heel erg... ik gebruik toch vooral m'n headset (en dan met name de radio). Een iets zachtere ringtone... ach... hijs nu keihard. :+ En eigenlijk moet je zoiets ook weer relatief zien; in vergelijking met vergelijkbare telefoons. Wie test? ;)
Anoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 21:35:
ok ik heb de drivers van mijhn mobo geinstalleerd en firmware 7 erop gekregen, ik drukt de navigatietoets naar beneden i.p.v indrukken echt dom haha
Ok... maar heb je nu enig idee waar het aan lag? Alleen aan het feit dat je de joystick niet indrukte maar naar beneden drukte of ook door de USB drivers?
Athan schreef op 10 mei 2004 @ 22:09:
Ik heb een sx1 met een kpn hi20 abonnement..
Ik vraag me af of ik met me sx1 ook gebruik kan maken van I-mode. Heb al een keer contact gehad met kpn, maar ze zeggen dat ze de configuratie niet ondersteunen omdat ze dit alleen doen bij de door hun uitgebrachte I-mode toestellen..

Is er iemand die dit aan de praat heeft gekregen? Of misschien weet hoe ik dit toch aan de praat kan krijgen? :)
Uit alle informatie die ooit naar voren is gekomen is de conclusie getrokken dat het technisch gewoon simpelweg niet mogelijk is. Dat is naar mijn weten op dit moment de enige beschikbare informatie over het fenomeen "I-mode en de SX1".

[ Voor 26% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654

Ik heb op het forum www.mtrend.net de vraag ook gesteld over I-Mode, het schijnt gewoon te werken alleen kun je dan geen gebruik maken van I-mail maar wel van E-mail via een POP adres!

Zodra ik meer weet , of het geprobeerd heb dan zal ik mijn bevindingen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Barca schreef op 10 mei 2004 @ 22:29:

Ok... maar heb je nu enig idee waar het aan lag? Alleen aan het feit dat je de joystick niet indrukte maar naar beneden drukte of ook door de USB drivers?

quote]

de drivers waren niet goed geinstalleerd dat heb ik nu gedaan, de usb controller staat nu goed aangegeven. ik heb niet geprobeerd te instaleren zonder usb drivers dus ik weet niet of dat het hele probleem was.

En ik kon ook niet in het setup menu komen maar dat weet ik nu ook weer, de toets indrukken en niet naar beneden.

p.s die menu icoontjes die veranderd waren in mappen nadat ik ze een andere naam had gegeven zijn nu weer terug ik heb de voledige reset uitgevoerd, alles we gewist maar mijn foto`s en contacten had ik gebackupped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe moet je via bleutooth data en ringtones uitwisselen :? van v525 naar sx1 of andersom
barca zei wel van dat et kon (paar posts geleden) maar hoe ::S:S:S

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 11-05-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 16:19
Anoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:
hoe moet je via bleutooth data en ringtones uitwisselen :? van v525 naar sx1 of andersom
Als het goed kan je naar andere bluetooth apparaten zoeken met je SX1 (zal met die v525 waarschijnlijk ook kunnen), dan zal je vanzelf de telefoon van je broer zien. Dan is het een kwestie van gegevens verzenden :) .

De sx1 kan las het ware zich zelf onzichtbaar maken voor andere bluetooth apparaten, misschien staat die functie aan bij jou of je broer als het nog steeds niet lukt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:
Bij allebij de telefoons moet bleutooth aan zijn, en dan als je bijv een afbeelding wilt verzenden ga je naar mijn afbeeldingen en dan druk je op opties en dan zenden en dan via bleutooth en dan zie je verder wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Net een reactie van Siemens gehad:

Geachte Heer,

Bedankt voor de Interesse in ons Product.

Helaas wordt de V10 niet in Benelux Versie aangeboden.

Wij verwachten dat binnen enkele Weken de Versie 12 ook ter download
aangeboden wordt.
Deze Versie 12 komt ook als Benelux Versie op onze Internationale
Homepagina

Met vriendelijke groet

Siemens Klantenservice

Daar moeten we het dan maar mee doen (verwachten schrijven ze ook dus Siemens Nederland weet het ook niet), binnen enkele weken is Siemens kennende dus over 2 maanden op zijn vroegst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx 4 die bleutooth tips, twas gelukt :P moesten wel passworden invoeren :S maarjah 0000 did the trick...

en wat betreft die firmware upgrades...
maakt et dan wat uit?
zoveel boeit et niet :D kga me er echt niet druk om maken wanneer die firmware uitkomt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 100270 schreef op 11 mei 2004 @ 16:00:
Net een reactie van Siemens gehad:

Geachte Heer,

Wij verwachten dat binnen enkele Weken de Versie 12 ook ter download
aangeboden wordt.
Deze Versie 12 komt ook als Benelux Versie op onze Internationale
Homepagina

Met vriendelijke groet

Siemens Klantenservice

Daar moeten we het dan maar mee doen (verwachten schrijven ze ook dus Siemens Nederland weet het ook niet), binnen enkele weken is Siemens kennende dus over 2 maanden op zijn vroegst. :(
toch nog goed nieuws, ben de fw 10 al vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
weet iemand of er een .sis editor bestaat? Ik neem aan dat een .sis bestand als t ware een .zip bestand is, dus met ingepakte installatiebestanden. Ik zoek een manier om een bestand te kunnen toevoegen aan het archief zodat ie wordt mee-geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 16:05:
en wat betreft die firmware upgrades...
maakt et dan wat uit?
zoveel boeit et niet :D kga me er echt niet druk om maken wanneer die firmware uitkomt O-)
Ik kan me hier persoonlijk ook wel in vinden. De SX1 is nu gewoon, mits je fw07 hebt, stabiel... en in een keer de upgrade naar fw12 in plaats van in stappen vind ik dan ook geen probleem. Zoveel meer biedt fw10 immers niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 11-05-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42227

En jawel...

Ik heb hem nu ook, in 1 woord geweldig.

Werkt al op mijn hi-prepay, over enkele dagen vodafone 120

Bene versie 6 staat er op, ga nu proberen om 7 erop te krijgen

FF foto van 7of9 van de tv genomen en als walpaper geinstallt, kewl _/-\o_

Eerst de software installen en dan downen en kijken of het mij ook lukt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb dezelfde mail gehad van Siemens, eindelijk. Ik ga in ieder geval wachten als FW12 er is totdat andere mensen op CS em getest hebben, want als ik het zo hoor dan zou ik FW10 niet willen hebben in plaats van FW07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen usb problemen, pfoei

Maar wel telefoon aansluiten en dan pas aanzetten. Pas daarna herkent ie mijn telefoon. (winxp pro)

Dat data suit nog maar eens goed bestuderen, is een beetje vaag maar ja, via verkenner werkt het ook.

Klopt het dat de sx1 ook via de usb kabel wordt opgeladen? Althans, dat lijkt zo bij mij. U hoort nog nader hierover.

Wel nu eens proberen of ik nr. 7 erop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111231

Hmzzz..sorry als ik een dubbelevraag stel, heb de faq doorgenomen...maar kon 't niet opbrengen om alle posts van de voorgaande delen te lezen.
Ik heb een spelletje op mijn mmc gezet en wil 'm installeren, maar zo gauw ik erop klik begint hij wel met installen...maar geeft geheugen vol aan. Hoe kan ik aangeven dat 't spel op de mmc geïnstalleerd moet worden.....of gaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 21:18:
Geen usb problemen, pfoei

Maar wel telefoon aansluiten en dan pas aanzetten. Pas daarna herkent ie mijn telefoon. (winxp pro)

Dat data suit nog maar eens goed bestuderen, is een beetje vaag maar ja, via verkenner werkt het ook.

Klopt het dat de sx1 ook via de usb kabel wordt opgeladen? Althans, dat lijkt zo bij mij. U hoort nog nader hierover.

Wel nu eens proberen of ik nr. 7 erop krijg.
er is een usb kabel waarmee je de foon ook kunt opladen, echter niet metde standaard kabel die je erbij geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 20:18:
En jawel...

Ik heb hem nu ook, in 1 woord geweldig.

Werkt al op mijn hi-prepay, over enkele dagen vodafone 120

Bene versie 6 staat er op, ga nu proberen om 7 erop te krijgen

FF foto van 7of9 van de tv genomen en als walpaper geinstallt, kewl _/-\o_

Eerst de software installen en dan downen en kijken of het mij ook lukt })
ik heb ook nog benelux versie 6, bevalt me goed :D nog 0 keer vastgelopen (*ff afkloppen* :D:D) waarom zou je niet w8en op 12? (doe ik ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Geachte Heer van Baal,

Wij verwachten dat binnen enkele Weken de Versie 12 ook ter download aangeboden wordt.
Deze Versie 12 komt ook als Benelux Versie op onze Internationale Homepagina .

Met vriendelijke groet

Siemens Klantenservice
sb.

Bah word dus nog ff w88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Uh ja daar waren we een paar posts geleden achter gekomen.
Anoniem: 111231 schreef op 11 mei 2004 @ 21:19:
Ik heb een spelletje op mijn mmc gezet en wil 'm installeren, maar zo gauw ik erop klik begint hij wel met installen...maar geeft geheugen vol aan. Hoe kan ik aangeven dat 't spel op de mmc geïnstalleerd moet worden.....of gaat dit niet?
Die vraag stelt hij aan de begin van de installatie van het spel. Heb je wel toegang tot je MMC; kan je drive E: zien in bestandsbeheer? :?
Anoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 21:18:
:? :? :? In de package (zie ook de openingspost) zit een "Standard Charger" bijgeleverd waarmee je je telefoon oplaadt. Of je via USB op kan laden... pfff dan zou er dus een USB stekker moeten zijn met aan de andere kant een plug die in de SX1 past... lijkt me stug. (Als USB zowiezo al "electriciteit" door kan geven wat ik niet denk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jawel hoor... met mijn motorola MPX200 laadde hij ook op via USB kabel... dus kan wel stroom doorgevoerd worden :D maar kweet niet of et het geval is bij de sx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

USB levert stroom voor diverse apparaten, zoals bijvoorbeeld een USB hub.

Tis niet veel maar toch.

En jawel toch usb problemen. Maar had al een usb 2.0 kaart aangeschaft en ga die eerst maar eens instaleren. Zitten ook usb drivers bij, dus wie weet.

En ja ik wacht wel op versie 12

Eerst maar eens de telefoon doorgronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar eens op siemens.com ff de instructies gelezen.

De usb drivers die je nodig heb vindt xp in de gedownloade firmware upgrade.

In dit geval dus fw7.

Mischien iets voor de faq? of heb ik slecht gelezen...

Hij begon bij mij te updaten maar vond mijn batterij niveau te laag :'(

Nou ja, dan maar morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 11 mei 2004 @ 22:48:

Die vraag stelt hij aan de begin van de installatie van het spel. Heb je wel toegang tot je MMC; kan je drive E: zien in bestandsbeheer? :?

:? :? :? In de package (zie ook de openingspost) zit een "Standard Charger" bijgeleverd waarmee je je telefoon oplaadt. Of je via USB op kan laden... pfff dan zou er dus een USB stekker moeten zijn met aan de andere kant een plug die in de SX1 past... lijkt me stug. (Als USB zowiezo al "electriciteit" door kan geven wat ik niet denk.)
ja..kan de E: zien...het blijkt dat je gsm eerst de ruimte moet hebben om de app op de c: te installeren wil hij je de keuze kunnen bieden tussen C: en E:.
Eerst lukte 't niet (stelde dus geen vraag welke "drive" ik wilde kiezen), maar nadat ik al mijn foto's over had gezet naar mijn mmc stelde hij de vraag wel.

Ik had voor mijn SL55 een officiële usb datakabel voor de S55. Met deze kabel kun je de gsm ook opladen. Er zat een een dingetje tussen met 3 ledjes, waardoor je kon zien of er dataverkeer dan wel heen of terug was en of hij laadde. Om te laden moest je een schuifje omzetten. Deze kabel kostte een klein half jaar gelee bij mediamarkt Duitsland incl software 50 oirootjes...maar ik zag 'm in het krantje van 1 of andere telecompipeau voor 40. Aangezien de aansluitingen van de S55, SL55 en de SX-1 hetzelfde zijn, werkt deze kabel dus ook op de SX-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 12 mei 2004 @ 13:39:
[...]

ja..kan de E: zien...het blijkt dat je gsm eerst de ruimte moet hebben om de app op de c: te installeren wil hij je de keuze kunnen bieden tussen C: en E:.
Eerst lukte 't niet (stelde dus geen vraag welke "drive" ik wilde kiezen), maar nadat ik al mijn foto's over had gezet naar mijn mmc stelde hij de vraag wel.

Ik had voor mijn SL55 een officiële usb datakabel voor de S55. Met deze kabel kun je de gsm ook opladen. Er zat een een dingetje tussen met 3 ledjes, waardoor je kon zien of er dataverkeer dan wel heen of terug was en of hij laadde. Om te laden moest je een schuifje omzetten. Deze kabel kostte een klein half jaar gelee bij mediamarkt Duitsland incl software 50 oirootjes...maar ik zag 'm in het krantje van 1 of andere telecompipeau voor 40. Aangezien de aansluitingen van de S55, SL55 en de SX-1 hetzelfde zijn, werkt deze kabel dus ook op de SX-1.
Ik heb ergens gelezen dat de datakabel die je erbij kreeg bij je sx1 niet werkt met andere modellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70394

Anoniem: 80648 schreef op 12 mei 2004 @ 14:29:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat de datakabel die je erbij kreeg bij je sx1 niet werkt met andere modellen :X
Klopt, in ieder geval niet op de SL55 en MC60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
vandaag van Siemens een reactie gekregen over welke (non-bluetooth) carkit nu precies werkt met de SX1. Dit is dus de carkit met de juiste, passende houder voor de SX1 al inclusief.

---- Kort maar krachtig:

Voor een volledige Car Kit moet u de HKC-530 kopen . :

---- en verder wat algemene info:

Algemeen

Toebehoren voor : SX1
De Carkit Comfort biedt een veilige manier van bellen als je onderweg
bent –
zoals het hoort. Zelfs in de verste uithoeken blijf je bereikbaar,
handsfree
en full duplex. Met heldere digitale geluidskwaliteit zodat je niks
mist.
Full duplex, echocompensatie, ruisonderdrukking, laadfunctie voor
toestel,
radio-mute, ontstekingsdetectie.

Veilige installatie.

Automatische aanname van inkomende gesprekken.

Externe actieve microfoon.
De modulaire houder bestaande uit twee delen: een vaste basismodule en
een
verplaatsbare telefoonhouder. Zo kun je probleemloos upgraden naar de
meeste
toekomstige telefoonmodellen van Siemens.

Als u al een Car Kit heeft van een oudere Siemens Toestel kunt u ook
alleen
de Car Kit Upgrade Kit bestellen :

Algemeen  

Toebehoren voor : SX1
Je hebt al een Siemens Carkit Comfort voor een C45, M50, MT50, ME45 of
S45?
En nu heb je een nieuwe SX1 gekocht? Geen probleem: met de Carkit
Upgrade
vervang je gewoon de telefoonhouder. Makkelijk, goedkoop en altijd naar
tevredenheid.

met vriendelijke groet

Siemens Klantenservice
sb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 23:42
Anoniem: 70394 schreef op 12 mei 2004 @ 15:07:
[...]

Klopt, in ieder geval niet op de SL55 en MC60.
Kan je de SX1 wel opladen met de datakabel van de MC60?
De MC60 kan je nl. met die kabel wel opladen via USB.

offtopic:
M'n vader heeft nl mijn oude MC60 met datakabel.
Aangezien hij die datakabel toch niet gebruikt, lijkt me makkelijk om de mijn SX1 met die datakabel op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Ik heb vandaag een apacer 256 mb mmc gekocht. En ben meteen aan het spelen gegaan. Maar zodra ik hem in mijn cardreader stop (zo'n intern ding op USB merk zynet) dan zie ik in sommige mappen alleen vierkantjes staan. En die zijn dan 1,93 gb groot, dat lijkt me niet optimaal voor een MMC van 256 mb.
Als ik hem dan weer in de telefoon doe dan is de kaart niet meer leesbaar. Hij geeft nog wel aan dat er 50 mb aan data op staat, maar wat erop staat geeft i niet weer en kan i ook niets mee. Dus dan moet i hem weer formateren. Dit duurt echt 7 minuten ofzow.
In de cardreader kan ik hem niet formateren, dan krijg ik een foutmelding dat windows het formateren niet voor elkaar krijgt.
Zou dit aan mijn cardreader liggen? Of aan het kaartje?
Als ik hem maar niet in de pc uitlees of er iets op zet gaat het goed tot nu toe.

Hoe lang duurt het bij jullie om een kaartje van 256 te formateren in jullie SX1, ik heb er firmware versie 7 in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Def_P schreef op 12 mei 2004 @ 17:10:
Hoe lang duurt het bij jullie om een kaartje van 256 te formateren in jullie SX1, ik heb er firmware versie 7 in zitten.
Ik heb de mijne nog met firmware 5 geformatteerd en dat duurde ook iets van vijf minuten ofzo, maar dit boeit feitelijk niet want formatteren is iets wat je in principe maar 1 keer doet. Blijkbaar is in jouw geval de card reader niet goed, kan hij wel andere MMC's lezen? Want als Windows de kaart al niet wil formatteren kan je wel zeggen dat er iets fout zit. Zeker als de kaart het in de telefoon wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hoi mannen,

ben lekker stom bezig geweest, heb via verkeerde securitycode (dacht dat dit standaard 0000) was m'n toestelblokkade in werking gezet. Vermoed nu dat de securitycode dezelfde code is om je simlock op te heffen, of niet?? Maargoed, ik kan nu de helpdesk niet meer bereiken maar weet iemand op voorhand of je de gsm moet opsturen naar ze of dat je gewoon de toestelcode krijgt toegereikt?

vage is dat het bij mij na 1x proberen al fout ging, ipv 3x wat het boekje zegt. 8)7

lekker dom weer! |:(

edit:

heb hieronder twee foto's gemaakt van de schermen als je respectievelijk je gsm boot en een code invoert. Raar is dat in t laatste geval je de code niet kunt bevestigen middels een 'OK', 'ENTER' oid. Moet ik om deze code de servicelijn bellen of moet de standaard code 12345 ook werken? Hoe moet ik bevestigen wat ik heb ingevoerd?

http://home.planet.nl/~hoff0222/DSC03458.JPG

http://home.planet.nl/~hoff0222/DSC03460.JPG

[ Voor 38% gewijzigd door porto33 op 12-05-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Mighty schreef op 12 mei 2004 @ 17:29:
[...]

Ik heb de mijne nog met firmware 5 geformatteerd en dat duurde ook iets van vijf minuten ofzo, maar dit boeit feitelijk niet want formatteren is iets wat je in principe maar 1 keer doet. Blijkbaar is in jouw geval de card reader niet goed, kan hij wel andere MMC's lezen? Want als Windows de kaart al niet wil formatteren kan je wel zeggen dat er iets fout zit. Zeker als de kaart het in de telefoon wel goed doet.
Voor de zekerheid het mmc kaartje omgeruild. Maar deze doet het in de cardreader hetzelfde. Dus dan zal de cardreader wel stuk zijn.
Ik gebruik memorystick pro veel in die cardreader(8in1 bay model). Verder heb ik er nog niets ingeprobeerd. Heb verder geen MMC en ook geen SD kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65725

Ben sinds vandaag eigennaar van de SX1 pracht toestel wat al vele malen eerder is gezegd.
Op dit moment staat er firmware 6 op ik ben van plan mn firmware up te graden zodra mn telefoon goed opgeloaden is. Maar verder toptoestelletje

Ik heb bij Symbian OS shop, infrared remote control gedownload voor infrarood apparaten maar tot mijn verbasing werkt het niet :S
De aplicatie werkt wel correct op mn telefoon (kan openen bewerken alles)
Maar hij lijkt maar geen verbinding te maken met de TV's

Iemand ook problemen gehad daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
je moet hem wel zeer dicht bij de IR ontvanger houden wil het werken. Ook ik heb t geinstalleerd gehad maar als die ingestelde Sony, Sony1 en Sony2 alledrie niet werken met mijn 2 tot 3 jaar oude Sony apparatuur vrees ik al t ergste qua de functionaliteit van dat programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 09 mei 2004 @ 14:14:
[...]

Check eerst de oplossingen die ik de FAQ staan a.u.b. Mocht dit niet helpen geef dan even duidelijker aan welke foutmelding je waar krijgt.

Gefeliciteerd met jullie aanschaf. :)
Dank jewel het is me gelukt ik heb hem opnieuw geinstalleerd en hij doet het nu, maar ik heb nog een vraag: Als ik een foto maak en hem als 8ergrond doe. Dan heb ik op me 8ergrond een foto met een WITTE RAND hoe verhelp ik dit?

ps: en er staat boven me foto "1 eenheid" hoe kan ik dit weg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infrarood gebruik, in het boekje staat dat als je gegevens wil uitwisselen met bijv. een andere telefoon; maximale afstand 30 cm.

Net gelezen, toevallig :D

Heb een sitecom bluetooth dongle gekocht, had 1x toegang maar kon eigenlijk weinig doen, nu kom ik er helemaal niet meer in. :(

Maar ja ik blijf proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42227 schreef op 12 mei 2004 @ 20:20:
Infrarood gebruik, in het boekje staat dat als je gegevens wil uitwisselen met bijv. een andere telefoon; maximale afstand 30 cm.

Net gelezen, toevallig :D

Heb een sitecom bluetooth dongle gekocht, had 1x toegang maar kon eigenlijk weinig doen, nu kom ik er helemaal niet meer in. :(

Maar ja ik blijf proberen..
Heb ook een sitecom bluetooth adapter vandaag gelijk bij de sx1 aangeschaft en bij mij werkt hij zo goed als perfect.. Ik weet er alleen weinig mee te doen gaat na een korte periode van um 20 minuten wel vervelen :P
Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106634

de laatste tijd doet mijn telefoon raar...
gemiste oproepen komen onder in de lijst i.p.v
boven aan..
de camera loopt afentoe vast
Pff ben echt toe aan die fw12 (nu fw7 benelux)
of ik denk dat ik ff een fresh reboot ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Def_P schreef op 12 mei 2004 @ 17:10:
Ik heb vandaag een apacer 256 mb mmc gekocht. En ben meteen aan het spelen gegaan. Maar zodra ik hem in mijn cardreader stop (zo'n intern ding op USB merk zynet) dan zie ik in sommige mappen alleen vierkantjes staan. En die zijn dan 1,93 gb groot, dat lijkt me niet optimaal voor een MMC van 256 mb.
Als ik hem dan weer in de telefoon doe dan is de kaart niet meer leesbaar. Hij geeft nog wel aan dat er 50 mb aan data op staat, maar wat erop staat geeft i niet weer en kan i ook niets mee. Dus dan moet i hem weer formateren. Dit duurt echt 7 minuten ofzow.
In de cardreader kan ik hem niet formateren, dan krijg ik een foutmelding dat windows het formateren niet voor elkaar krijgt.
Zou dit aan mijn cardreader liggen? Of aan het kaartje?
Als ik hem maar niet in de pc uitlees of er iets op zet gaat het goed tot nu toe.

ik heb 512 mb kaartje en dat duurde zeker 2 uur ghehe om die te formateren
8)7 je kan het best gewoon zon extern 8:1 cardreader kopen...
ik heb er een gekocht pas van medion bij de ALDI en die is ook nog usb2.0
en die doet het super!! waarom duur als het goedkoop kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die cardreader heb ik ook gekocht :D:D:D
(ff vraagje erover he... kheb een langere usb kabel van mn digicamm kan ik die ook gebruiken om die cardreader aan te sluiten? want die kabel van reader is 5 cm ofzo :S:S (maar in boekje staat dat je ALLEEN maar die kabel die er meegeleverd is mag gebruiken... maar die lui overdrijven altijd :P dus ff vrage hier :D ))

morgen mag ik mn 256 mmc kaartje ophalen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299 schreef op 12 mei 2004 @ 22:11:
die cardreader heb ik ook gekocht :D:D:D
(ff vraagje erover he... kheb een langere usb kabel van mn digicamm kan ik die ook gebruiken om die cardreader aan te sluiten? want die kabel van reader is 5 cm ofzo :S:S (maar in boekje staat dat je ALLEEN maar die kabel die er meegeleverd is mag gebruiken... maar die lui overdrijven altijd :P dus ff vrage hier :D ))

morgen mag ik mn 256 mmc kaartje ophalen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
oiZz borzo
uhmzzz als die past
en zelfde voltage heeft
dan moet je gewoon proberen :D
ik heb geukkig usb @ front :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

m'n SX-1 geeft bij alles en nogwat systeemfout, en of 'toepassing afgesloten'
een software update lukt niet.
hoe kan ik een soort van reset uitvoeren? is hier een bepaalde service menu code voor? of een key combinatie voor een extra menu? some how moet ie terug naar de standaard installatie (die op de rom) maar hoe?

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2004 22:31 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op 12 mei 2004 @ 22:30:
m'n SX-1 geeft bij alles en nogwat systeemfout, en of 'toepassing afgesloten'
een software update lukt niet.
hoe kan ik een soort van reset uitvoeren? is hier een bepaalde service menu code voor? of een key combinatie voor een extra menu? some how moet ie terug naar de standaard installatie (die op de rom) maar hoe?
ik zou zeggen lees de faq door daar staat alles wat jij vraagt
die faq is niet voor niets gemaakt staat op page 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb 't volgende geprobeerd:
*#7370#
en # samen met * ingedrukt houden en vervolgens de phone aan, maar geen low-levelformat

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Middels de code *#7780# reset je de telefoon met behoud van gegevens als access points, SMS'jes en contacten.
Deze reset kan ook via Menu / Instell. / Instelling. / Toestel / Algemeen / Standaardinstelling.
Middels de code *#7370# reset je de telefoon naar fabrieksinstellingen zonder behoud van gegevens. Een eventuele firmware update blijft uiteraard wel behouden.
De "security code" waar in beide gevallen om gevraagd wordt is standaard "12345".

dus :
toets *#7370#
dan krijg je de waarschuwing :
alle fabrieks-
instellingen
herstellen? toestel
wordt opnieuw
gestart.

en dan wordt die opnieuw opgestart
met de fabrieks instellingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb die apacer 128 mb en die werkt ook gewoon goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi!

maak niet dezelfde fout als ik heb gedaan dat tot gevolg heeft dat je gsm wordt geblokkeerd want ik vernam net van de helpdesk dat dit foutje me 35 euro gaat kosten om de deblokkeringscode te verkrijgen; kennelijk is dit ook direct de simlock-code en daar betaal je dus ook nog voor! |:(

verdammt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd om een plaatje die op mijn sx1 staat via infrarood naar een samsung e700 te sturen en tot mijn spijt lukt het niet.
Stappen die ik heb ondernomen:
1: Ik ga naar mijn afbeeldingen op de sx1
2: druk op OPTIES, zenden (via Infrarood) Nu weet ik dat het een maximale afstand heeft van 30cm en ik zit 5 cm van het toestel af met de IR sensoren naar elkaar toe gericht.

E700
1: Ik ga naar Telefoonopties, scroll naar beneden en zet Infrarood aan.
(voor zover ik weet is dit alles wat je moet doen om te ontvangen)

Wat doe ik fout? of is het gewoon niet mogelijk tussen deze twee GSM's?

Alvast Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 11:54:
Hoi!

maak niet dezelfde fout als ik heb gedaan dat tot gevolg heeft dat je gsm wordt geblokkeerd want ik vernam net van de helpdesk dat dit foutje me 35 euro gaat kosten om de deblokkeringscode te verkrijgen; kennelijk is dit ook direct de simlock-code en daar betaal je dus ook nog voor! |:(

verdammt! 8)7
En dan te bedenken dat ik deze code gewoon gratis kreeg van de helpdeskmedewerker.
Een week later werd het een betaalservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 65725 schreef op 13 mei 2004 @ 12:24:
Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd om een plaatje die op mijn sx1 staat via infrarood naar een samsung e700 te sturen en tot mijn spijt lukt het niet.
Stappen die ik heb ondernomen:
1: Ik ga naar mijn afbeeldingen op de sx1
2: druk op OPTIES, zenden (via Infrarood) Nu weet ik dat het een maximale afstand heeft van 30cm en ik zit 5 cm van het toestel af met de IR sensoren naar elkaar toe gericht.

E700
1: Ik ga naar Telefoonopties, scroll naar beneden en zet Infrarood aan.
(voor zover ik weet is dit alles wat je moet doen om te ontvangen)

Wat doe ik fout? of is het gewoon niet mogelijk tussen deze twee GSM's?

Alvast Bedankt!!
Eerst de IR op de E700 aanzetten, dan pas de afbeelding verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 13 mei 2004 @ 12:32:
[...]

Eerst de IR op de E700 aanzetten, dan pas de afbeelding verzenden.
Klopt dat heb ik ook eerst gedaan sorry mijn fout voor de onduidelijk heid
Ik heb overigens een stukje van kieskeurig.nl over de E700

novi20: Heeft iemand anders nog problemen met het ontvangen van ringtones enz met de e700 via de infrarood poort. Heb geprobeerd met verschillende toestellen iets via infrarood te verzenden naar m'n e700(o.a ericsson t610, nokia en nec toestellen) maar bij geen van alle lukt dat. Krijg foutmelding verbinding maken is mislukt. Heeft iemand enig idee hoe dat kan????????? (12-05-2004)

Precies hetzelfde probleem als ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 65725 schreef op 13 mei 2004 @ 12:34:
[...]

Klopt dat heb ik ook eerst gedaan sorry mijn fout voor de onduidelijk heid
Ik heb overigens een stukje van kieskeurig.nl over de E700

novi20: Heeft iemand anders nog problemen met het ontvangen van ringtones enz met de e700 via de infrarood poort. Heb geprobeerd met verschillende toestellen iets via infrarood te verzenden naar m'n e700(o.a ericsson t610, nokia en nec toestellen) maar bij geen van alle lukt dat. Krijg foutmelding verbinding maken is mislukt. Heeft iemand enig idee hoe dat kan????????? (12-05-2004)

Precies hetzelfde probleem als ik heb.
Klopt, sommige telefoons doen moeilijk als het om afbeeldingen/ringtones enz. gaat via infrarood. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing van je telefoon? Hebben de plaatjes die je wilt versturen de juiste extensie? Kan je wel plaatjes van je E700 naar je SX1 versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 13 mei 2004 @ 12:57:
[...]

Klopt, sommige telefoons doen moeilijk als het om afbeeldingen/ringtones enz. gaat via infrarood. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing van je telefoon? Hebben de plaatjes die je wilt versturen de juiste extensie? Kan je wel plaatjes van je E700 naar je SX1 versturen?
Ik heb dus ook plaatjes van verschillende extensies geprobeerd. En of het mogelijk is weet ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben meer mensen last van dat je soms oproepen niet binnenkrijgt terwijl je wel bereik hebt? Ik heb het geprobeerd met iemand anders die naast me zat. Het inkomende gesprek kwam gewoonweg niet aan, zodra ik dan iemand anders belde lukte het weer wel....

Dwin

PS ik ben ervan overtuigd dat soms de toetsblokkade automatisch eraf gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 107323 schreef op 13 mei 2004 @ 13:18:
Hebben meer mensen last van dat je soms oproepen niet binnenkrijgt terwijl je wel bereik hebt? Ik heb het geprobeerd met iemand anders die naast me zat. Het inkomende gesprek kwam gewoonweg niet aan, zodra ik dan iemand anders belde lukte het weer wel....

Dwin

Met dat laatste ben ik het roerend eens. Het is dan niet zovaak als bij mijn S45, daar zag je elk half uur het licht spontaan aangaan omdat de toetsenblokkade eraf was.

Over die oproepen weet ik niets, klinkt wel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323 schreef op 13 mei 2004 @ 13:18:

Dwin

Heb ik ook last van gehad op mn LG 510W (de mensen dachten dat ik mn tel uit had of express niet opnam terwijl ik gewoon niets doorhad geen gemiste oproep niets)
Hij staat aan verbinding voluit, maar ben niet te bereiken.
Wel als ik bijv naar mn beltg bel en dan gelijk ophang dan ben ik wel weer bereikbaar :P vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Voor diegene die nog een perfecte card reader zoeken...nu bij MYCOM 8 in 1 apacer USB2.0 voor maar 13pleuro"s

Als je hiermee een filmpje op je Mmc zet van 100mb binnen een minuut klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speelt de sx1 .wav af in mp3 speler modus?
en btw waar zit het menu waar je "geheugen kaart verwisselen" kunt kiezen?
ennuh hoe doen jullie dat met films :S ik heb realplayer op mn pc gezet, om vóór ik films naar mn sx1 zet te kijken of ze et wel doen... maar bijna al mijn films zijn onder andere avi... en dat leest die pc versie van realplayer niet :( hoe kan ik nou divx ofzo op de sx1 zetten? kan dat überhaupt wel?

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 13-05-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom staat er boven me achtergrond "1 eenheid" en hoe kan ik dit weg doen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 113476 op 13-05-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
TukkerTweaker,

dan heb jij dus nog geluk gehad. Ik moet de factuur met IMEI nummer en de aanvraag voor de code faxen.... dat gaat een week duren voordat ik uberhaupt iets ga horen of binnenkrijg. De code word je onder rembours toegestuurd. 35 euro zeg.... kassa!..... zeker meer stommelingen zoals ik al aan de lijn gehad en op den duur zien ze er natuurlijk een goudmijntje in. Ik heb nog gevraagd of ik niet gewoon de code kon krijgen van die miep, 'nee, ik heb daar geen toegang meer toe.' niet MEER dus... ik baal wel maar weet tenminste dat ik dat kunstje niet meer moet flikken.

weet jij toevallig of die code permanent werkt? dus mocht je telefoon weer es geblokkeerd raken dat je niet weer moet gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 110299 schreef op 13 mei 2004 @ 16:04:
speelt de sx1 .wav af in mp3 speler modus?
en btw waar zit het menu waar je "geheugen kaart verwisselen" kunt kiezen?
- Nee want het is geen MP3 :/ Dit had je ook zelf even kunnen proberen. :/ Wav's kan je afspelen via b.v. bestandsbeheer.
- Extra / Geheugen / Opties / Geh.k. vervangen
porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 18:47:
weet jij toevallig of die code permanent werkt? dus mocht je telefoon weer es geblokkeerd raken dat je niet weer moet gaan betalen?
Als je je telefoon er SIM lock vrij mee maakt is deze code permanent.
Anoniem: 113476 schreef op 13 mei 2004 @ 17:23:
Waarom staat er boven me achtergrond "1 eenheid" en hoe kan ik dit weg doen?
Wat heb je precies gedaan? Je zegt in een eerdere post...
"Als ik een foto maak en hem als 8ergrond doe. Dan heb ik op me 8ergrond een foto met een WITTE RAND hoe verhelp ik dit? ps: en er staat boven me foto "1 eenheid" hoe kan ik dit weg doen"
- Heb je de foto misschien bewerkt met een of ander programma?
- Als je een full-screen foto neemt (ik weet niet hoe het zit met kleinere foto's... probeer het uit zou ik zeggen) past die gewoon niet op het scherm en dus zie je witte balken. Je moet een plaatje hebben met de resolutie van het scherm van de SX1.
Anoniem: 65725 schreef op 12 mei 2004 @ 19:25:
Ik heb bij Symbian OS shop, infrared remote control gedownload voor infrarood apparaten maar tot mijn verbasing werkt het niet :S
Op zich is hier al genoeg op gereageerd maar ik wil er nog even aan toevoegen dat het signaal dat de meeste infrarood apparaten nodig hebben vrij sterk moet zijn. De SX1 levert een zwak signaal en samen met de zeer geringe afstand die tussen de apparaten mag zitten zorgt dit ervoor dat het programma niet lekker werkt.

[ Voor 95% gewijzigd door Barca op 13-05-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Barca,

ja, ik weet nu juist niet meer of het ook dezelfde code is om de simlock te kunnen opheffen want ik hoorde dat die code wel wat meer kost dan 35 euro; sommigen spreken van ruim 100 euro of meer. En ze kunnen natuurlijk voor elk wissewasje een code in de gsm programmeren dus ik betwijfel of deze toestelcode ook direct de simlock eraf haalt.... maar we zullen zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 19:02:
ja, ik weet nu juist niet meer of het ook dezelfde code is om de simlock te kunnen opheffen want ik hoorde dat die code wel wat meer kost dan 35 euro; sommigen spreken van ruim 100 euro of meer. En ze kunnen natuurlijk voor elk wissewasje een code in de gsm programmeren dus ik betwijfel of deze toestelcode ook direct de simlock eraf haalt.... maar we zullen zien.....
Hey maar allen... hoe zit dat nou eigenlijk kan je niet gewoon op bezoek bij je grote vriend op de markt in Beverwijk die het wel even voor je regelt voor 5 euro?

Ik heb wat leuks en tegelijkertijd vaags ontdekt... ik citeer uit "mijn FAQ":
Kan je gesprekken die je met de SX1 voert opnemen?
U kunt gesprekken opnemen, zodat u bijvoorbeeld geen telefoonnummers of adressen hoeft te onthouden (u en uw gesprekspartner horen elke vijf seconden een toon).

Ik probeerde vandaag voor het eerst een gesprek op te nemen via de opties die je hebt tijdens een gesprek... maar er stond geen optie tussen die deze mogelijkheid biedde. En dus ging ik via het menu naar Organiser / Voicememo... en op die manier nam ik (2 minuten lang wat het maximum is en toen weer overnieuw) het gesprek op. Maar we hoorden helemaal niet om de 5 seconden een piep!?!?!?!?!?!? Ik heb gekeken wie het onderwerp in Deel 2 naar voren schoof en dat is "Siemensfan" in deze post: Anoniem: 111346 in "Siemens SX1 - Deel 2"

Mijn vraag is dus eigenlijk...
- Is dit een manier om het gepiep te omzeilen?
- Kan je op een andere manier een gesprek opnemen?
- Of komt dit gewoon door nieuwe firmware?

[ Voor 49% gewijzigd door Barca op 13-05-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
om de toestelcode op te heffen is het formaat:

*#0003*xxxxxxxx#

de 'x' jes is dus de geheime code die bij siemens zo'n 35 euro kost! :(

heb me laten vertellen dat deze code wordt afgeleid van de betreffende IMEI van de gsm dus eigenlijk zou een soort van keygenerator gezocht moeten worden die precies dit doet (net als bij een spel die dmv keygens (illegaal) worden geregistreerd.

weet iemand hier meer van of heeft kennis van zo'n keygen?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.