Guys waar hebben jullie het nou over???
Ik kijk op de officiele update site:
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html
en zie nog steeds firmware 7.
Guys waar hebben jullie het nou over???
Waar staat die dan? Bij FW10 niet, bij FW07 wel, en WIJ hebben hier over fw10!
Uhhmmm Barca? : http://www.my-siemens.com.../SX1_Upgrade_10/main.htmlBarca schreef op 08 mei 2004 @ 18:44:
[...]
Guys waar hebben jullie het nou over???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk op de officiele update site:
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html
en zie nog steeds firmware 7.Wees a.u.b. eens wat duidelijker!?
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 08-05-2004 18:55 ]
Anoniem: 107323
Anoniem: 80648 schreef op 08 mei 2004 @ 18:52:
[...]
Waar staat die dan? Bij FW10 niet, bij FW07 wel, en WIJ hebben hier over fw10!![]()
[...]
Uhhmmm Barca? : http://www.my-siemens.com.../SX1_Upgrade_10/main.html
Precies! Kijk maar in de lijst; BENE staat er niet tussen!Anoniem: 107323 schreef op 08 mei 2004 @ 19:13:
das nog steeds geen benelux versie 10 toch.....????
Tubes....It's what make music music!
I, for one, like Roman numerals
Anoniem: 46247
Anoniem: 113476
Check eerst de oplossingen die ik de FAQ staan a.u.b. Mocht dit niet helpen geef dan even duidelijker aan welke foutmelding je waar krijgt.Anoniem: 113476 schreef op 09 mei 2004 @ 13:36:
Maaaar ik heb één probleemtje als ik me siemens met me laptop verbind (via usb) herkent me laptop sx1 wel. Maar Siemens mobile suit niet. Wat heb ik fout gedaan? Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?
Ik las het inderdaad ook. Blijkbaar hebben ze een aantal kapotte SX1's terug gehad omdat de speaker het volume toch blijkbaar niet aan kon?deuxani schreef op 09 mei 2004 @ 10:49:
Als ik de reacties lees op Club Siemens, dan mogen we volgens mij niet heel erg ontevreden zijn dat we NIET fw10 hebben. Hij maakt je speaker zo zacht dat je je ringtones niet meer hoort.
[ Voor 35% gewijzigd door Barca op 09-05-2004 14:15 ]
porto33 schreef op 09 mei 2004 @ 15:56:
ik denk dat ik maar deze usb cardreader ga kopen, schijnt een HELE GOEDE te zijn (aan de prijs te zien dan....)![]()
http://silverapp1.mycom.n...uctID=65761&productType=1
Hehehe... staat er nog bij: "Toevoegen aan verlanglijst" hahaha.
porto33 schreef op 09 mei 2004 @ 16:46:
dan moet jij slimmer zijn dan ik, ik krijg t niet eens voor elkaar van de computer te winnen van Reversi... op t makkelijkste niveau welteverstaan.....![]()
ik moet wat meer van de drank afblijven denk ik.
Anoniem: 111471
Rightone,Anoniem: 80648 schreef op 07 mei 2004 @ 00:38:
[...]
Tja mag je zelf weten, maar 2 uur naar een film kijken op zo een scherm is ook niet prettig![]()
Ik zoek de MMS instellingen van VODAFONE voor de SX1, op vodafone.nl staat er niks voor de sx1 en heb geprobeerd via de 6600 enz lukte ook niet
Anoniem: 111718
Stap 1: de goede FW upgrade downloadenAnoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 11:54:
het lukt me nog steeds niet om die firmware te updaten wat moet je nou precies doen stap voor stap want ik heb de faq hier en de guide van siemens gelezen maar ik snap er geen reet van
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Ik wacht totdat vodafone de sx1 instellingen geeft..Anoniem: 111471 schreef op 10 mei 2004 @ 10:35:
[...]
Rightone,
Is het jouw al gelukt om de mms instellingen erin te zetten? Ik twijfel namelijk nog steeds om over te stappen naar Vodafone (zodat ik ook kan MMS'sen) . Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-05-2004 16:20 ]
Het is mogelijk dat je in dit geval de juiste USB drivers niet hebt. Het is dus eigenlijk geen fout in SX1 software of upgradesoftware of wat dan ook, maar een fout "in je computer". Dit exacte probleem had ik namelijk en de oplossing hiervoor heb ik dan ook in de FAQ gezet. Zorg er eerst voor dat dat uitroepteken weg is door de juiste USB drivers op je computer te zetten. Google naar "USB drivers" en de exacte gegevens van je moederbord erbij...Anoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 14:19:
bij mijn apparaatbeheer staat usb controller met een uitroepteken erbij.
ik heb de instalatie al ongedaan gemaakt en opnieuw laten zoeken maar dit helpt niet, staan de juiste drivers ook op cd of i-net? of doe ik iets fout?
[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 16:31 ]
Anoniem: 111471
In de FAQ staat dat je ook de instellingen van Nokia 7650, 3650 of N-Gage kunt gebruiken, lukt dat niet dan? Dan kan dat dus uit de FAQ.Anoniem: 80648 schreef op 10 mei 2004 @ 16:19:
[...]
Ik wacht totdat vodafone de sx1 instellingen geeft..
nog steeds geen bene versie van fw10
Anoniem: 97668
Misschien zal het niet bij alle providers zo zijn, maar over het algemeen kan je stellen dat, indien een provider de instellingen voor specifiek de SX1 niet aan geeft, de instellingen van de Nokia 7650, 3650 of N-Gage gebruikt kunnen/moeten worden. Om hier achter te komen zijn wij allemaal afhankelijk van jullie allemaal (met verschillende providers), om het even plastisch uit te drukken.Anoniem: 111471 schreef op 10 mei 2004 @ 17:20:
In de FAQ staat dat je ook de instellingen van Nokia 7650, 3650 of N-Gage kunt gebruiken, lukt dat niet dan? Dan kan dat dus uit de FAQ.
En zo wordt iets dat je overal hebt gelezen in één post ontkracht. Met andere woorden, welke Internationale SX1'ers onder ons gaan het eens allemaal uittesten voor ONS.Anoniem: 97668 schreef op 10 mei 2004 @ 17:32:
Volume ringtones en andere geluiden....
ik lees op formums dat het volume van onze SX1 na het opgraden naar 10 behoorlijk achteruit gegaan zou zijn...
net aan het proberen geweest, maar volgens mij valt het allemaal wel mee...
hij is nooit echt superhard geweest....toch??
iemand een mening over het nieuwe volume??
Ik dacht bij alleBarca schreef op 10 mei 2004 @ 18:13:
Trouwens, hebben alle fw10 versies dit verschil in geluid of alleen de Internationale?
Volgens mij is het maximale speakervolume lager gezet bij alle FW10's. Dit hebben ze gedaan omdat er toch klachten op de brakke speakers kwamen. Blijkbaar kan het volume standaard net iets te hard waardoor op den duur de speaker beschadigd wordt. Bij FW10 is het maximale volume dus zachter, ik merk zelf geen merkbaar verschil omdat ik hem toch nooit op het hoogste volume heb staan. Alleen met mp3's afspelen in een kamer als iedereen het wil horen, maar dat komt ook niet vaak voor. Je moet het zo zien, het volumeniveau zit vergelijken met FW9 een niveau lager.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 10-05-2004 19:35 . Reden: Domme vragen weggehaald :P ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Anoniem: 110299
hoe moet ditkheb zelf een sx1 en mn broertje een motorla v525, kan ik dan gegevens (foto's, ringtones etc) overplaatsen zijn telefoon, of hij naar mij?
via bleutooth
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 11-05-2004 14:32 ]
Ok, clear. Maar! Hoe is het volume van de headset!? Is deze ook afgenomen? Je zou zeggen van niet... maar als je uit gaat van het principe dat "je een streepje minder geluidsterkte hebt" zou het ook voor het volume van de headset gelden.Mighty schreef op 10 mei 2004 @ 18:52:
[...]
Je moet het zo zien, het volumeniveau zit vergelijken met FW9 een niveau lager.
Tuurlijk... de SX1 heeft gewoon Bluetooth en dus kan je uitwisselen wat je ook maar wilt.Anoniem: 110299 schreef op 10 mei 2004 @ 21:05:
kheb zelf een sx1 en mn broertje een motorla v525, kan ik dan gegevens (foto's, ringtones etc) overplaatsen zijn telefoon, of hij naar mij?
via bleutooth
[ Voor 30% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 21:09 ]
Ik luister er nu even naar, en volgens mij is het volume van de headset niet afgenomen. Ik weet alleen niet meer hoe hard hij dus eerder was, maar het is in ieder geval zo dat ik niet op het hoogste niveau wil luisteren omdat het mij toch iets te hard in de oren klinkt.Barca schreef op 10 mei 2004 @ 21:08:
[...]
Ok, clear. Maar! Hoe is het volume van de headset!? Is deze ook afgenomen? Je zou zeggen van niet... maar als je uit gaat van het principe dat "je een streepje minder geluidsterkte hebt" zou het ook voor het volume van de headset gelden.
[...]
Mooi!Mighty schreef op 10 mei 2004 @ 21:35:
Ik luister er nu even naar, en volgens mij is het volume van de headset niet afgenomen. Ik weet alleen niet meer hoe hard hij dus eerder was, maar het is in ieder geval zo dat ik niet op het hoogste niveau wil luisteren omdat het mij toch iets te hard in de oren klinkt.
Ok... maar heb je nu enig idee waar het aan lag? Alleen aan het feit dat je de joystick niet indrukte maar naar beneden drukte of ook door de USB drivers?Anoniem: 111718 schreef op 10 mei 2004 @ 21:35:
ok ik heb de drivers van mijhn mobo geinstalleerd en firmware 7 erop gekregen, ik drukt de navigatietoets naar beneden i.p.v indrukken echt dom haha
Uit alle informatie die ooit naar voren is gekomen is de conclusie getrokken dat het technisch gewoon simpelweg niet mogelijk is. Dat is naar mijn weten op dit moment de enige beschikbare informatie over het fenomeen "I-mode en de SX1".Athan schreef op 10 mei 2004 @ 22:09:
Ik heb een sx1 met een kpn hi20 abonnement..
Ik vraag me af of ik met me sx1 ook gebruik kan maken van I-mode. Heb al een keer contact gehad met kpn, maar ze zeggen dat ze de configuratie niet ondersteunen omdat ze dit alleen doen bij de door hun uitgebrachte I-mode toestellen..
Is er iemand die dit aan de praat heeft gekregen? Of misschien weet hoe ik dit toch aan de praat kan krijgen?
[ Voor 26% gewijzigd door Barca op 10-05-2004 22:31 ]
Anoniem: 92654
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 11-05-2004 14:36 ]
Als het goed kan je naar andere bluetooth apparaten zoeken met je SX1 (zal met die v525 waarschijnlijk ook kunnen), dan zal je vanzelf de telefoon van je broer zien. Dan is het een kwestie van gegevens verzendenAnoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:
hoe moet je via bleutooth data en ringtones uitwisselenvan v525 naar sx1 of andersom
barca zei wel van dat et kon (paar posts geleden) maar hoe ::S:S:S
Bij allebij de telefoons moet bleutooth aan zijn, en dan als je bijv een afbeelding wilt verzenden ga je naar mijn afbeeldingen en dan druk je op opties en dan zenden en dan via bleutooth en dan zie je verder welAnoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:
hoe moet je via bleutooth data en ringtones uitwisselenvan v525 naar sx1 of andersom
barca zei wel van dat et kon (paar posts geleden) maar hoe ::S:S:S
Anoniem: 100270
toch nog goed nieuws, ben de fw 10 al vergetenAnoniem: 100270 schreef op 11 mei 2004 @ 16:00:
Net een reactie van Siemens gehad:
Geachte Heer,
Bedankt voor de Interesse in ons Product.
Helaas wordt de V10 niet in Benelux Versie aangeboden.
Wij verwachten dat binnen enkele Weken de Versie 12 ook ter download
aangeboden wordt.
Deze Versie 12 komt ook als Benelux Versie op onze Internationale
Homepagina
Met vriendelijke groet
Siemens Klantenservice
Daar moeten we het dan maar mee doen (verwachten schrijven ze ook dus Siemens Nederland weet het ook niet), binnen enkele weken is Siemens kennende dus over 2 maanden op zijn vroegst.
Ik kan me hier persoonlijk ook wel in vinden. De SX1 is nu gewoon, mits je fw07 hebt, stabiel... en in een keer de upgrade naar fw12 in plaats van in stappen vind ik dan ook geen probleem. Zoveel meer biedt fw10 immers niet.Anoniem: 110299 schreef op 11 mei 2004 @ 16:05:
en wat betreft die firmware upgrades...
maakt et dan wat uit?
zoveel boeit et nietkga me er echt niet druk om maken wanneer die firmware uitkomt
[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 11-05-2004 18:40 ]
Anoniem: 42227
Anoniem: 111231
er is een usb kabel waarmee je de foon ook kunt opladen, echter niet metde standaard kabel die je erbij geleverd krijgt.Anoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 21:18:
Geen usb problemen, pfoei
Maar wel telefoon aansluiten en dan pas aanzetten. Pas daarna herkent ie mijn telefoon. (winxp pro)
Dat data suit nog maar eens goed bestuderen, is een beetje vaag maar ja, via verkenner werkt het ook.
Klopt het dat de sx1 ook via de usb kabel wordt opgeladen? Althans, dat lijkt zo bij mij. U hoort nog nader hierover.
Wel nu eens proberen of ik nr. 7 erop krijg.
ik heb ook nog benelux versie 6, bevalt me goedAnoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 20:18:
En jawel...
Ik heb hem nu ook, in 1 woord geweldig.
Werkt al op mijn hi-prepay, over enkele dagen vodafone 120
Bene versie 6 staat er op, ga nu proberen om 7 erop te krijgen
FF foto van 7of9 van de tv genomen en als walpaper geinstallt, kewl![]()
Eerst de software installen en dan downen en kijken of het mij ook lukt
Uh ja daar waren we een paar posts geleden achter gekomen.Def_P schreef op 11 mei 2004 @ 21:48:
Een heleboel
Die vraag stelt hij aan de begin van de installatie van het spel. Heb je wel toegang tot je MMC; kan je drive E: zien in bestandsbeheer?Anoniem: 111231 schreef op 11 mei 2004 @ 21:19:
Ik heb een spelletje op mijn mmc gezet en wil 'm installeren, maar zo gauw ik erop klik begint hij wel met installen...maar geeft geheugen vol aan. Hoe kan ik aangeven dat 't spel op de mmc geïnstalleerd moet worden.....of gaat dit niet?
Anoniem: 42227 schreef op 11 mei 2004 @ 21:18:
Klopt het dat de sx1 ook via de usb kabel wordt opgeladen? Althans, dat lijkt zo bij mij. U hoort nog nader hierover.
ja..kan de E: zien...het blijkt dat je gsm eerst de ruimte moet hebben om de app op de c: te installeren wil hij je de keuze kunnen bieden tussen C: en E:.Barca schreef op 11 mei 2004 @ 22:48:
Die vraag stelt hij aan de begin van de installatie van het spel. Heb je wel toegang tot je MMC; kan je drive E: zien in bestandsbeheer?
![]()
![]()
In de package (zie ook de openingspost) zit een "Standard Charger" bijgeleverd waarmee je je telefoon oplaadt. Of je via USB op kan laden... pfff dan zou er dus een USB stekker moeten zijn met aan de andere kant een plug die in de SX1 past... lijkt me stug. (Als USB zowiezo al "electriciteit" door kan geven wat ik niet denk.)
Ik heb ergens gelezen dat de datakabel die je erbij kreeg bij je sx1 niet werkt met andere modellenAnoniem: 111231 schreef op 12 mei 2004 @ 13:39:
[...]
ja..kan de E: zien...het blijkt dat je gsm eerst de ruimte moet hebben om de app op de c: te installeren wil hij je de keuze kunnen bieden tussen C: en E:.
Eerst lukte 't niet (stelde dus geen vraag welke "drive" ik wilde kiezen), maar nadat ik al mijn foto's over had gezet naar mijn mmc stelde hij de vraag wel.
Ik had voor mijn SL55 een officiële usb datakabel voor de S55. Met deze kabel kun je de gsm ook opladen. Er zat een een dingetje tussen met 3 ledjes, waardoor je kon zien of er dataverkeer dan wel heen of terug was en of hij laadde. Om te laden moest je een schuifje omzetten. Deze kabel kostte een klein half jaar gelee bij mediamarkt Duitsland incl software 50 oirootjes...maar ik zag 'm in het krantje van 1 of andere telecompipeau voor 40. Aangezien de aansluitingen van de S55, SL55 en de SX-1 hetzelfde zijn, werkt deze kabel dus ook op de SX-1.
Anoniem: 70394
Klopt, in ieder geval niet op de SL55 en MC60.Anoniem: 80648 schreef op 12 mei 2004 @ 14:29:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat de datakabel die je erbij kreeg bij je sx1 niet werkt met andere modellen
Kan je de SX1 wel opladen met de datakabel van de MC60?
Ik heb de mijne nog met firmware 5 geformatteerd en dat duurde ook iets van vijf minuten ofzo, maar dit boeit feitelijk niet want formatteren is iets wat je in principe maar 1 keer doet. Blijkbaar is in jouw geval de card reader niet goed, kan hij wel andere MMC's lezen? Want als Windows de kaart al niet wil formatteren kan je wel zeggen dat er iets fout zit. Zeker als de kaart het in de telefoon wel goed doet.Def_P schreef op 12 mei 2004 @ 17:10:
Hoe lang duurt het bij jullie om een kaartje van 256 te formateren in jullie SX1, ik heb er firmware versie 7 in zitten.
[ Voor 38% gewijzigd door porto33 op 12-05-2004 21:39 ]
Voor de zekerheid het mmc kaartje omgeruild. Maar deze doet het in de cardreader hetzelfde. Dus dan zal de cardreader wel stuk zijn.Mighty schreef op 12 mei 2004 @ 17:29:
[...]
Ik heb de mijne nog met firmware 5 geformatteerd en dat duurde ook iets van vijf minuten ofzo, maar dit boeit feitelijk niet want formatteren is iets wat je in principe maar 1 keer doet. Blijkbaar is in jouw geval de card reader niet goed, kan hij wel andere MMC's lezen? Want als Windows de kaart al niet wil formatteren kan je wel zeggen dat er iets fout zit. Zeker als de kaart het in de telefoon wel goed doet.
Anoniem: 65725
Dank jewel het is me gelukt ik heb hem opnieuw geinstalleerd en hij doet het nu, maar ik heb nog een vraag: Als ik een foto maak en hem als 8ergrond doe. Dan heb ik op me 8ergrond een foto met een WITTE RAND hoe verhelp ik dit?Barca schreef op 09 mei 2004 @ 14:14:
[...]
Check eerst de oplossingen die ik de FAQ staan a.u.b. Mocht dit niet helpen geef dan even duidelijker aan welke foutmelding je waar krijgt.
Gefeliciteerd met jullie aanschaf.
Heb ook een sitecom bluetooth adapter vandaag gelijk bij de sx1 aangeschaft en bij mij werkt hij zo goed als perfect.. Ik weet er alleen weinig mee te doen gaat na een korte periode van um 20 minuten wel vervelenAnoniem: 42227 schreef op 12 mei 2004 @ 20:20:
Infrarood gebruik, in het boekje staat dat als je gegevens wil uitwisselen met bijv. een andere telefoon; maximale afstand 30 cm.
Net gelezen, toevallig![]()
Heb een sitecom bluetooth dongle gekocht, had 1x toegang maar kon eigenlijk weinig doen, nu kom ik er helemaal niet meer in.![]()
Maar ja ik blijf proberen..
Anoniem: 106634
ik heb 512 mb kaartje en dat duurde zeker 2 uur ghehe om die te formaterenDef_P schreef op 12 mei 2004 @ 17:10:
Ik heb vandaag een apacer 256 mb mmc gekocht. En ben meteen aan het spelen gegaan. Maar zodra ik hem in mijn cardreader stop (zo'n intern ding op USB merk zynet) dan zie ik in sommige mappen alleen vierkantjes staan. En die zijn dan 1,93 gb groot, dat lijkt me niet optimaal voor een MMC van 256 mb.
Als ik hem dan weer in de telefoon doe dan is de kaart niet meer leesbaar. Hij geeft nog wel aan dat er 50 mb aan data op staat, maar wat erop staat geeft i niet weer en kan i ook niets mee. Dus dan moet i hem weer formateren. Dit duurt echt 7 minuten ofzow.
In de cardreader kan ik hem niet formateren, dan krijg ik een foutmelding dat windows het formateren niet voor elkaar krijgt.
Zou dit aan mijn cardreader liggen? Of aan het kaartje?
Als ik hem maar niet in de pc uitlees of er iets op zet gaat het goed tot nu toe.
Hoe lang duurt het bij jullie om een kaartje van 256 te formateren in jullie SX1, ik heb er firmware versie 7 in zitten.
oiZz borzoAnoniem: 110299 schreef op 12 mei 2004 @ 22:11:
die cardreader heb ik ook gekocht :D:D:D
(ff vraagje erover he... kheb een langere usb kabel van mn digicamm kan ik die ook gebruiken om die cardreader aan te sluiten? want die kabel van reader is 5 cm ofzo :S:S (maar in boekje staat dat je ALLEEN maar die kabel die er meegeleverd is mag gebruiken... maar die lui overdrijven altijddus ff vrage hier
))
morgen mag ik mn 256 mmc kaartje ophalen![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2004 22:31 ]
ik zou zeggen lees de faq door daar staat alles wat jij vraagthimlims_ schreef op 12 mei 2004 @ 22:30:
m'n SX-1 geeft bij alles en nogwat systeemfout, en of 'toepassing afgesloten'
een software update lukt niet.
hoe kan ik een soort van reset uitvoeren? is hier een bepaalde service menu code voor? of een key combinatie voor een extra menu? some how moet ie terug naar de standaard installatie (die op de rom) maar hoe?
En dan te bedenken dat ik deze code gewoon gratis kreeg van de helpdeskmedewerker.porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 11:54:
Hoi!
maak niet dezelfde fout als ik heb gedaan dat tot gevolg heeft dat je gsm wordt geblokkeerd want ik vernam net van de helpdesk dat dit foutje me 35 euro gaat kosten om de deblokkeringscode te verkrijgen; kennelijk is dit ook direct de simlock-code en daar betaal je dus ook nog voor!![]()
verdammt!
Eerst de IR op de E700 aanzetten, dan pas de afbeelding verzenden.Anoniem: 65725 schreef op 13 mei 2004 @ 12:24:
Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd om een plaatje die op mijn sx1 staat via infrarood naar een samsung e700 te sturen en tot mijn spijt lukt het niet.
Stappen die ik heb ondernomen:
1: Ik ga naar mijn afbeeldingen op de sx1
2: druk op OPTIES, zenden (via Infrarood) Nu weet ik dat het een maximale afstand heeft van 30cm en ik zit 5 cm van het toestel af met de IR sensoren naar elkaar toe gericht.
E700
1: Ik ga naar Telefoonopties, scroll naar beneden en zet Infrarood aan.
(voor zover ik weet is dit alles wat je moet doen om te ontvangen)
Wat doe ik fout? of is het gewoon niet mogelijk tussen deze twee GSM's?
Alvast Bedankt!!
Klopt dat heb ik ook eerst gedaan sorry mijn fout voor de onduidelijk heidmegter schreef op 13 mei 2004 @ 12:32:
[...]
Eerst de IR op de E700 aanzetten, dan pas de afbeelding verzenden.
Klopt, sommige telefoons doen moeilijk als het om afbeeldingen/ringtones enz. gaat via infrarood. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing van je telefoon? Hebben de plaatjes die je wilt versturen de juiste extensie? Kan je wel plaatjes van je E700 naar je SX1 versturen?Anoniem: 65725 schreef op 13 mei 2004 @ 12:34:
[...]
Klopt dat heb ik ook eerst gedaan sorry mijn fout voor de onduidelijk heid
Ik heb overigens een stukje van kieskeurig.nl over de E700
novi20: Heeft iemand anders nog problemen met het ontvangen van ringtones enz met de e700 via de infrarood poort. Heb geprobeerd met verschillende toestellen iets via infrarood te verzenden naar m'n e700(o.a ericsson t610, nokia en nec toestellen) maar bij geen van alle lukt dat. Krijg foutmelding verbinding maken is mislukt. Heeft iemand enig idee hoe dat kan????????? (12-05-2004)
Precies hetzelfde probleem als ik heb.
Ik heb dus ook plaatjes van verschillende extensies geprobeerd. En of het mogelijk is weet ik niet?megter schreef op 13 mei 2004 @ 12:57:
[...]
Klopt, sommige telefoons doen moeilijk als het om afbeeldingen/ringtones enz. gaat via infrarood. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing van je telefoon? Hebben de plaatjes die je wilt versturen de juiste extensie? Kan je wel plaatjes van je E700 naar je SX1 versturen?
Met dat laatste ben ik het roerend eens. Het is dan niet zovaak als bij mijn S45, daar zag je elk half uur het licht spontaan aangaan omdat de toetsenblokkade eraf was.Anoniem: 107323 schreef op 13 mei 2004 @ 13:18:
Hebben meer mensen last van dat je soms oproepen niet binnenkrijgt terwijl je wel bereik hebt? Ik heb het geprobeerd met iemand anders die naast me zat. Het inkomende gesprek kwam gewoonweg niet aan, zodra ik dan iemand anders belde lukte het weer wel....
Dwin
PS ik ben ervan overtuigd dat soms de toetsblokkade automatisch eraf gaat...
Heb ik ook last van gehad op mn LG 510W (de mensen dachten dat ik mn tel uit had of express niet opnam terwijl ik gewoon niets doorhad geen gemiste oproep niets)Anoniem: 107323 schreef op 13 mei 2004 @ 13:18:
Hebben meer mensen last van dat je soms oproepen niet binnenkrijgt terwijl je wel bereik hebt? Ik heb het geprobeerd met iemand anders die naast me zat. Het inkomende gesprek kwam gewoonweg niet aan, zodra ik dan iemand anders belde lukte het weer wel....
Dwin
PS ik ben ervan overtuigd dat soms de toetsblokkade automatisch eraf gaat...
[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 13-05-2004 17:10 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 113476 op 13-05-2004 17:51 ]
- Nee want het is geen MP3Anoniem: 110299 schreef op 13 mei 2004 @ 16:04:
speelt de sx1 .wav af in mp3 speler modus?
en btw waar zit het menu waar je "geheugen kaart verwisselen" kunt kiezen?
Als je je telefoon er SIM lock vrij mee maakt is deze code permanent.porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 18:47:
weet jij toevallig of die code permanent werkt? dus mocht je telefoon weer es geblokkeerd raken dat je niet weer moet gaan betalen?
Wat heb je precies gedaan? Je zegt in een eerdere post...Anoniem: 113476 schreef op 13 mei 2004 @ 17:23:
Waarom staat er boven me achtergrond "1 eenheid" en hoe kan ik dit weg doen?
Op zich is hier al genoeg op gereageerd maar ik wil er nog even aan toevoegen dat het signaal dat de meeste infrarood apparaten nodig hebben vrij sterk moet zijn. De SX1 levert een zwak signaal en samen met de zeer geringe afstand die tussen de apparaten mag zitten zorgt dit ervoor dat het programma niet lekker werkt.Anoniem: 65725 schreef op 12 mei 2004 @ 19:25:
Ik heb bij Symbian OS shop, infrared remote control gedownload voor infrarood apparaten maar tot mijn verbasing werkt het niet
[ Voor 95% gewijzigd door Barca op 13-05-2004 19:10 ]
Hey maar allen... hoe zit dat nou eigenlijk kan je niet gewoon op bezoek bij je grote vriend op de markt in Beverwijk die het wel even voor je regelt voor 5 euro?porto33 schreef op 13 mei 2004 @ 19:02:
ja, ik weet nu juist niet meer of het ook dezelfde code is om de simlock te kunnen opheffen want ik hoorde dat die code wel wat meer kost dan 35 euro; sommigen spreken van ruim 100 euro of meer. En ze kunnen natuurlijk voor elk wissewasje een code in de gsm programmeren dus ik betwijfel of deze toestelcode ook direct de simlock eraf haalt.... maar we zullen zien.....
[ Voor 49% gewijzigd door Barca op 13-05-2004 20:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq