Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

JeroenB schreef op 06 mei 2004 @ 22:58:
[...]
Mijn hoogste score op lvl1 van Ikaruga is 1.200.000 met chain 27. En zelfs dan krijg je 'slechts' rank B :)
Heb nu idd rond de 1.2 miljoen, chain 32. Level3 kom ik aardig doorheen maar pas een paar x gedaan, kwam net niet bij eindbaas :( (ook maar 2x nog bewust zover mogelijk gespeeld dus ;p) Practice mode chapter 3 staat dat ik nog niet in dat chapter ben geweest..beetje vreemd, kan dus lvl 3 ook niet oefenen. Is dat omdat ik de endboss van chapter 3 nog niet gezien heb ? ;d

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2004 08:34 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MaxBurn schreef op 08 mei 2004 @ 08:34:
[...]
Heb nu idd rond de 1.2 miljoen, chain 32. Level3 kom ik aardig doorheen maar pas een paar x gedaan, kwam net niet bij eindbaas :( (ook maar 2x nog bewust zover mogelijk gespeeld dus ;p) Practice mode chapter 3 staat dat ik nog niet in dat chapter ben geweest..beetje vreemd, kan dus lvl 3 ook niet oefenen. Is dat omdat ik de endboss van chapter 3 nog niet gezien heb ? ;d
je kan pas practicen als je hem gehaald hebt :)
practice mode is om te perfectioneren :)

anders koop je op lik-sang of play asia die Ikaruga DVD :) het filmpje daarop is nog echt uber :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

yamAUchi schreef op 07 mei 2004 @ 19:07:
uhh

wie willen er e3 dingen kwijt dan ? ik kan wel een ftp openzetten iig, is niet zo'n probleem

msg/mail me anders maar, dan kijken we wel ff voor iets ;)
schnumi schreef op 07 mei 2004 @ 19:14:
Ik mail je wel effe ik heb een IGN insider account en een Gamespot complete account dus als er dan wat leuks is kan ik dat uppen. :)
_/-\o_ _/-\o_
Wat een gulheid :) Van je mede HGGT-ers kan je opaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
GolbeZeromus schreef op 07 mei 2004 @ 09:06:
Woohoo, gisteren VJ op Adult uitgespeeld. Kijk D³, dát is nou nog eens een spel. Dat BurnOut 2 vind ik maar suf. Als er iemand nog een NTSC BO2 wilt kopen, mag die mij mailen.

Henshin a go go, baby!
Ik zat op V-Rated bij Fire Leo.
Maar daar kwam ik niet voorbij, echt te moeilijk.

Maar nu heb ik hem uitgeleend dus kom ik niks verder.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

-=BoKKiE=- schreef op 08 mei 2004 @ 11:23:
[...]

anders koop je op lik-sang of play asia die Ikaruga DVD :) het filmpje daarop is nog echt uber :)
Het is dat ik zelf van dit type games houd maar Ikaruga is toch wel 1 van de pittigste die ik ooit heb gespeeld.

Nogsteeds erg verleidelijk om mijn breedbeeld op zijn kant te zetten en met laatste beeldmode te spelen (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Die kan je ook gewoon downloaden toch :D

Heb pas 2x easy mode/5 chapters gedaan, dus einde chapter 3 af gaan was wel OK voor een beginner denk ik, heb me vooral op chapter 1 geconcentreerd en deels 2, kom die steeds beter door(1 foutloos, 2 soms 1 leven kwijt, soms 2 continues lol :D) en dat helpt me met chapter 3 straks :)

Normal Mode vond ik trouwens niet zo heel erg veel moeilijker tov Easy, Hard is een bitch :D

Ook Viewtiful Joe binnen, woo, apart, leuk..woei :) Eindbaas Episode 2 vond ik al redelijk pittig, en dat op Kids ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

MaxBurn schreef op 08 mei 2004 @ 12:58:
[...]
Die kan je ook gewoon downloaden toch :D

Heb pas 2x easy mode/5 chapters gedaan, dus einde chapter 3 af gaan was wel OK voor een beginner denk ik, heb me vooral op chapter 1 geconcentreerd en deels 2, kom die steeds beter door(1 foutloos, 2 soms 1 leven kwijt, soms 2 continues lol :D) en dat helpt me met chapter 3 straks :)

Normal Mode vond ik trouwens niet zo heel erg veel moeilijker tov Easy, Hard is een bitch :D

Ook Viewtiful Joe binnen, woo, apart, leuk..woei :) Eindbaas Episode 2 vond ik al redelijk pittig, en dat op Kids ^^
Normal mode wordt verderop pas echt moeilijker. Als je veel van kleur moet wisselen tijdens het schieten vliegen de kogels je echt om de oren. Ik krijg 'm op normal ook niet uitgespeeld, op easy wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een vraagje ik ben nou in het bezit van harvest moon en vind dit een heerlijk afwisseling op het gros games wat tegenwoordig gereleased word.

Zijn er hier ook mensen met animal crossing is dit wat of is dit erg hetzelfde als harvest moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 63800 schreef op 08 mei 2004 @ 16:18:
Zijn er hier ook mensen met animal crossing is dit wat of is dit erg hetzelfde als harvest moon
Volgens mij is AC heel wat anders ;) ..check some reviews zou ik zeggen. AC is in ieder geval grafisch geen wonder omdat het eigenlijk een N64 game zou worden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik zie net het schema van gamespot live
Live Web Cast Schedule (all times are PDT)

Monday May 10th
Microsoft Press Conference
10:00pm - 11:00pm (Tape-delayed Web Cast)

Tuesday May 11th
9:00am - 10:00am Sony Computer Entertainment E3 2004 Press Conference

11:00am - 12:00pm Nintendo E3 2004 Press Conference

11:45pm Midnight Special: Tune in and hang out with the GameSpot crew live until the stroke of midnight to get the first word on all of the games of E3, just as the information embargo lifts at 12:01am.

Wednesday May 12th
10:00am
12:00pm
1:30pm
5:00pm

Thursday May 13th
2:00pm
5:00pm

Friday May 14th
2:00pm
3:30pm
Maar wat is PDT time? Pacific time ofzo? En wat houdt dat in voor ons? Welke tijden gelden dan voor ons?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb net wat gezocht en volgens mij is PDT:

GMT - 7 uur. Dus dan is de persconferentie van Nintendo 's avonds om 7 uur hier te volgen. :) Damn dat komt mooi uit zeg kan ik het mooi live kijken! 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
schnumi schreef op 08 mei 2004 @ 19:39:
Trouwens ik zie net het schema van gamespot live

[...]
Maar wat is PDT time? Pacific time ofzo? En wat houdt dat in voor ons? Welke tijden gelden dan voor ons?
Is dat niet Pacific Daylight Time(gokje)? Dat is toch de tijd in Los Angeles? Die kun je volgens mij opvragen op teletekst pagina 777 van Nederland 1, 2 en 3. Volgens die pagina loopt Los Angeles 9 uur op ons achter.

[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 08-05-2004 19:49 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ah mooi thnx. :) 9 uur dat betekend dus dat de persco hier rond 20.00 begint. :)

Damn wat een mooie tijd zeg!

edit: PDT is idd Pacific Daylight Time. :)

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 08-05-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Nou dan is dit echt krom, heb dat wielding uit chapter 3 gebeat op easy (Normal mode 5 stages) en op practise onder easy staat er nog steeds dat ik nog nooit in chapter 3 ben geweest :? (ja ik save mn games ;p)

edit: nu zelfs tot redelijk stukje in chapter 4 gekomen..nog steeds gaat practice mode en conquest etc niet verder dan chapter 2, bug :?
edit2: Ik heb ook steeds meer credits, nu ineens 6 ? Dat ik het spel net had had ik er 3.

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 09-05-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

woei. half nederland om 20.00 streamen geblazen :D:D

eindelijk gaan we niet meer speculeren, maar zeker weten wat nintendo met onze portomoneen gaat doen :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Tis moeilijk om mijn mond te houden om jullie niet jaloers te maken, maar rond die tijd zit ik in die zaal naar de persconferentie te kijken :).

Ik hoop dat Nintendo niet zo'n grote teleurstellende conferentie geeft als vorig jaar. Die is namelijk te downloaden op IGN insider kanaal.

Waar zijn jullie het aller benieuwtst naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 30511 schreef op 09 mei 2004 @ 12:02:
Tis moeilijk om mijn mond te houden om jullie niet jaloers te maken, maar rond die tijd zit ik in die zaal naar de persconferentie te kijken :).

Ik hoop dat Nintendo niet zo'n grote teleurstellende conferentie geeft als vorig jaar. Die is namelijk te downloaden op IGN insider kanaal.

Waar zijn jullie het aller benieuwtst naar?
Of de DS een top of flop wordt, de N5 die hopelijk wat meer naar voren komt, een nieuwe fatsoenlijke mario game op de cube en of nintendo nog met iets origineels gaat komen behalve nieuwe delen van een al bestaande franshise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Is die persconferentie ook voor niet-GSC en -Insider volk live te zien? Staat me bij dat Nintendo vorig jaar zelf een stream had, maar dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen.

Zo niet, dan vertrouw ik erop dat schnumi mij dinsdagavond @ IRC op de hoogte houdt van de laatste ontwikkelingen uit de pc :>

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/e32004.php

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 63800 schreef op 08 mei 2004 @ 16:18:
even een vraagje ik ben nou in het bezit van harvest moon en vind dit een heerlijk afwisseling op het gros games wat tegenwoordig gereleased word.

Ik heb Animal Crossing, leuk spel, maar je moet er wel tijd in steken, maar dat geld volgens mij ook voor Harvest =) Heb Harvest overigens nooit gespeelt, maar volgens mij is het in grote lijnen hetzelfde:
je doet klusjes uit het dagelijkse leven (in AC is dat dingen van de ene dorps bewoner naar de andere brengen, fossielen zoeken, bomen planten (en kappen :D), je huis uitbreiden, de winkel leegkopen enz. Fruit bomen kan je heen en weer schudden om het eruit te halen en dat kan je dan weer verkopen, meer geld verdien je echter met 'exotisch' dat je van een vriend die het ook speelt kan krijgen (of je broertje/zusje? :) ) of een dorpsbewoner waarvoor je een klus hebt gedaan. Nog meer geld valt te verdienen met vissen, mijn favo hobby :D )

Ik hoop dat er op de E3 weer een paar spellen zoals Final Fantasy: Crystal Chronicals en LoZ: 4swords worden aangekondigt, heb de eerste al tijd geleden uitgespeelt met vrienden en helaas is het einde van 4swords nu ook al in zicht, dus ik ben wanhopig op zoek naar eenzelfde soort multiplayer co-op game. (het is zo leuk om samen te moeten werken, maar ondertussen wel vechten om de meeste gil of rupees :D )
Ben verder ook zeer benieuwd naar de "DS", ben nu zo verslaafd aan Final Fantasy Tactics Advance en aangezien Nintendo zelf al zei dat zo'n extra scherm uitermate handig is voor rpg's e.d.... :D

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 09-05-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 09 mei 2004 @ 12:40:
Is die persconferentie ook voor niet-GSC en -Insider volk live te zien? Staat me bij dat Nintendo vorig jaar zelf een stream had, maar dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen.

Zo niet, dan vertrouw ik erop dat schnumi mij dinsdagavond @ IRC op de hoogte houdt van de laatste ontwikkelingen uit de pc :>

[afbeelding]
Geen idee maar anders zal ik ook IRC aanzetten om jullie op de hoogte te houden. :) Of ik ben zo enthousiast dat ik 2 uur niks zeg. :P

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 09-05-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op 09 mei 2004 @ 12:55:
[...]

Ik heb Animal Crossing, leuk spel, maar je moet er wel tijd in steken, maar dat geld volgens mij ook voor Harvest =) Heb Harvest overigens nooit gespeelt, maar volgens mij is het in grote lijnen hetzelfde:
je doet klusjes uit het dagelijkse leven (in AC is dat dingen van de ene dorps bewoner naar de andere brengen, fossielen zoeken, bomen planten (en kappen :D), je huis uitbreiden, de winkel leegkopen enz. Fruit bomen kan je heen en weer schudden om het eruit te halen en dat kan je dan weer verkopen, meer geld verdien je echter met 'exotisch' dat je van een vriend die het ook speelt kan krijgen (of je broertje/zusje? :) ) of een dorpsbewoner waarvoor je een klus hebt gedaan. Nog meer geld valt te verdienen met vissen, mijn favo hobby :D )

Ik hoop dat er op de E3 weer een paar spellen zoals Final Fantasy: Crystal Chronicals en LoZ: 4swords worden aangekondigt, heb de eerste al tijd geleden uitgespeelt met vrienden en helaas is het einde van 4swords nu ook al in zicht, dus ik ben wanhopig op zoek naar eenzelfde soort multiplayer co-op game. (het is zo leuk om samen te moeten werken, maar ondertussen wel vechten om de meeste gil of rupees :D )
Ben verder ook zeer benieuwd naar de "DS", ben nu zo verslaafd aan Final Fantasy Tactics Advance en aangezien Nintendo zelf al zei dat zo'n extra scherm uitermate handig is voor rpg's e.d.... :D
Dan lijken ze inderdaad voor een gedeelte op elkaar.
Bij harvest moon kan je een hoop van dezelfde dingen doen alleen is het hier wel op je boerderij gericht erg leuk gedaan en fantastishe graphics.
Gewoon heerlijk naar de zonsondergang kijken voordaat je voor de laatste keer je koeien melkt.

En final fantasy tactics advance heeft mij ook al menig uurtje bezig gehouden.
Vind hem vooral zo leuk omdat je er zo verdomt lang mee bezig bent.
Ben er nu al 3 keer zo lang mee bezig als de laatste 2 FF en heb het idee dat ik nogsteeds niet ben opgeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
MaxBurn schreef op 08 mei 2004 @ 08:34:
Je kan pas een level practicen als je er geweest bent (dus hoeft niet te halen) met een single credit. Dus als je zonder continues bij het begin van level 3 komt, dan staat'ie voortaan in je practice. Bij mij duurde dat even omdat ik steeds zat te blunderen met de eindbaas van level 2 (ja hij's niet zo tricky, maar als je ongeduldig bent wel :))

Level 3 vind ik dan wel weer meevallen als je een paar truukjes kent en die kun je terugvinden in de computerdemo van het level. Level 4 vind ik dan weer wat moeilijker. De patronen worden niet echt complexer maar de snelheid waarmee je ze foutloos moet doen wordt hoger en dat vergt veel oefening :)

Edit: Wat de credits aangaat, die nemen toe naarmate je er meer uren in hebt zitten! Het is zelfs zo dat je na 20 uur gametime unlimited credits krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenB op 09-05-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 09 mei 2004 @ 13:12:
[...]

Geen idee maar anders zal ik ook IRC aanzetten om jullie op de hoogte te houden. :) Of ik ben zo enthousiast dat ik 2 uur niks zeg. :P
Welke IRC-server/kanaal wordt dat dan? Ik wil ook wel live op de hoogte gehouden worden! ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gewoon het eigen nintendo kanaal zie startpost voor de link. :)

edit: ah hier heb je hem. :)

irc://irc.tweakers.net/nintendo

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 09-05-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

JeroenB schreef op 09 mei 2004 @ 16:01:
[...]

Je kan pas een level practicen als je er geweest bent (dus hoeft niet te halen) met een single credit.
Aha, tot level 3 moet ik redden met 1 credit , de rest is een bitch :D
Level 4 vind ik dan weer wat moeilijker. De patronen worden niet echt complexer maar de snelheid waarmee je ze foutloos moet doen wordt hoger en dat vergt veel oefening :)
Level 4 vond ik echt verschrikkelijk zwaar :D
Edit: Wat de credits aangaat, die nemen toe naarmate je er meer uren in hebt zitten! Het is zelfs zo dat je na 20 uur gametime unlimited credits krijgt.
ahhh

thnx 4 alle info, verklaart veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok mensen de eerste filmpjes staan op de nieuwe FTP mogelijk gemaakt door Yam.

maar let op! Alleen voor GOT! Dus geen links op andere sites plaatsen aub! Anders gaat het downloaden alsmaar langzamer!

Ah het kon nog makkelijker.

Als jullie deze link volgen: Alle downloads hier te vinden

Kan je zo alles uitkiezen. :) Gewoon naar de naam van de folders kijken en je kunt zo je favo game op de voet volgen en kijken of er wat leuks bij staat. :)

[ Voor 54% gewijzigd door schnumi op 09-05-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is hier nu toch relatief stil momenteel(voor de E3 storm?) dus ik post iets even iets wat ik een tijdje geleden op internet tegen ben gekomen. Ik ben zelf verslaafd geraakt aan games dankzij Super Mario en adventure games zoals Leisure Suit Larry. Ik kwam laatst de site van Al Lowe tegen, de bedenker van onder andere de Leisure Suit Larry en de Freddy Pharkas series. Hij heeft op zijn site een artikel staan over Miyamoto en waarom zijn games zo geweldig zijn in vergelijking met de rest van de games-industrie. Het is wel grappig om te lezen hoe iemand die ook veel bereikt heeft in de industrie opkijkt naar Shigeru Miyamoto.

Het is alleen jammer dat VU-games een Larry-spel maakt zonder Al Lowe en dat het er tot nu toe op lijkt dat het een zeer slechte Mario Party-kloon wordt in plaats van een adventure. :(

Trouwens er is nog maar 1 dag en iets minder dan 20 uur te gaan tot de E32K4 persconferentie. Ik hoop dat de DS er een beetje stoer gaat uitzien, Zou Nintendo eigenlijk van plan zijn de Cube/N5 met de DS te gaan linken zoals nu met de GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 19:51

b0p

Wel leuk idd dat artikel door Al Lowe.

[off-topic]
Ik lees net het volgende in zijn Disk-O-Graphy:
"1986 - Donald Duck’s Playground - Design, writing, music & programming"
Dat spel heb ik als beginnende gamer vaak op mijn Amiga500 gespeeld. Leuke herrineringen... :P
[/off-topic]

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Ik vertrek nu naar Amerika :). Als ik daar internet heb zal ik jullie wel op de hoogte houden van het een en ander, maar het meeste zullen jullie meteen wel weten via internet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 30511 schreef op 10 mei 2004 @ 06:44:
Ik vertrek nu naar Amerika :). Als ik daar internet heb zal ik jullie wel op de hoogte houden van het een en ander, maar het meeste zullen jullie meteen wel weten via internet :).
Desalniettemin zullen wat 'inside stories' zwaar op prijs gesteld worden :Y)
En veel plezier!!!

Dat verhaal van Al Lowe was echt grappig om te lezen, zeker omdat toen ik nog een miniatuur-ecco was, ik juist tegen Miyamoto en Al Lowe opkeek :P
Die kerel is echt zwaar, #n##l genaaid door Sierra toendertijd zeg... Dat hele rotbedrijf had nooit bestaan zonder die kerel.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:49

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

b0p schreef op 10 mei 2004 @ 01:10:
Wel leuk idd dat artikel door Al Lowe.

[off-topic]
Ik lees net het volgende in zijn Disk-O-Graphy:
"1986 - Donald Duck’s Playground - Design, writing, music & programming"
Dat spel heb ik als beginnende gamer vaak op mijn Amiga500 gespeeld. Leuke herrineringen... :P
[/off-topic]
Nostalgie!!

Donald duck's playground heb ik vroeger ook best veel gespeeld toen ik nog een klein ventje was :)
Meloenen vangen of - leuker nog - niet vangen..

Vroegah...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

veel plezier :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hey, ik heb mn kaartje nog niet gehad, dacht dat je ons allemaal mee zou nemen!

:P

Maar veel plezier, zal wel lukken.

Weet iemand trouwens nog of F-Zero GX nog een keer in Player's Choice versie verschijnt, tijdje terug stond dat hij erin zou komen, maar ik heb hem nog niet gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 10-05-2004 10:46 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op 10 mei 2004 @ 10:40:
[...]
Weet iemand trouwens nog of F-Zero GX nog een keer in Player's Choice versie verschijnt, tijdje terug stond dat hij erin zou komen, maar ik heb hem nog niet gezien.
Was US versie, OF en wanneer het hier PC wordt is niet bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 18:21

TdV

Dit weekeind weer lekker f-zero gespeeld; ik ben er dan wel niet briljant in maar tis een heel vermakelijk spel. Ik rijd nu met de twin noritta na een tijdje met de hyper speeder gereden te hebben. Die laatste is wel supersnel maar de twin stuurt een stuk lekkerder.

Iemand nog goeie tips welke auto ik zeker moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nog 32 uur te gaan!

Ik zou het trouwens wel gaaf vinden als Al Lowe en Shigeru Miyamoto zouden samenwerken aan een spel. Volgens mij zou de humor van Al Lowe best wel goed passen bij een spel als Paper Mario. Ik denk dat Al Lowe daar wel geintresseerd in zou zijn, zeker nu Vivendi Universal hem gepasseerd heeft bij de ontwikkeling van Leisure Suit Larry: Magna Cum Lauda.

Over de E3 gesproken, ik ben wel benieuwd naar wat er van de N5/GCNext getoond gaat worden. Hopelijk zijn third-parties er net zo enthousiast over als dat ze over de NDS zijn, zoals bijvoorbeeld Konami die nu al kritiek aan het uiten is over de PSP("If only it were a real gaming machine."). Hopelijk blijkt morgen inderdaad dat SK een grap heeft uitgehaald(het Nintendo logo prijkt nog steeds groot op hun site). Ik verwacht trouwens dat Nintendo morgen hun eerste online game gaan tonen. Het feit dat de NDS waarschijnlijk WiFi gaat ondersteunen laat blijken dat Nintendo eindelijk online gaming een kans gaat geven(hopelijk krijgen wij dan ook Resident Evil Outbreak).

O ja, ik zie net dat het tweede DS spel is aangekondigd: Koei gaat een Dynasty Warriors spel voor de DS maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Hmmm ik zie niet echt in hoe een 2e scherm extra's bied bij een spel als dynatsy warrioirs behalve voor stats enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Anoniem: 3747 schreef op 07 mei 2004 @ 13:29:
voor mij:
  • Goblin Commander
  • Mario Kart DD
  • Mario Party 4 of Super Smash Bros Melee
    • Baldur's Gate Dark Alliance
  • Wario Ware
* Anoniem: 3747 heeft het idee dat mensen vreemd gaan opkijken van mijn lijstje anno mei 2004 :{
Oke, BG-DA lees ik wel heel matige reviews over.

Net dus Super Mario Sunshine besteld, dat lijkt me wel een gave klassieker. 30 euri bij Nedgame, dat vind ik een net prijsje. Hopelijk valt ie deze week op de mat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 3747 schreef op 10 mei 2004 @ 13:14:
[...]

Net dus Super Mario Sunshine besteld, dat lijkt me wel een gave klassieker. 30 euri bij Nedgame, dat vind ik een net prijsje. Hopelijk valt ie deze week op de mat :P
SMS is heel leuk. Laast weer opnieuw aan begonnen. Het is misschien geen Mario 64, maar dat was dan ook de eerste 3D platformer. De besturing zit snor en je bent best lang bezig voor je het uitgespeeld hebt, zonder dat je het gevoel krijgt dat de gameplay gerekt wordt :)
MetroidPrime schreef op 10 mei 2004 @ 12:13:[...] zoals bijvoorbeeld Konami die nu al kritiek aan het uiten is over de PSP("If only it were a real gaming machine.").
Wat is je bron hiervan? Interessant bericht namelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 10-05-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op 10 mei 2004 @ 13:42:
[...]
SMS is heel leuk. Laast weer opnieuw aan begonnen. Het is misschien geen Mario 64, maar dat was dan ook de eerste 3D platformer. De besturing zit snor en je bent best lang bezig voor je het uitgespeeld hebt, zonder dat je het gevoel krijgt dat de gameplay gerekt wordt :)

[...]
Wat is je bron hiervan? Interessant bericht namelijk.
Ik heb het gisteravond op een van de grote sites gelezen, maar ik kan het nu niet meer terugvinden. Er stond trouwens wel bij dat Konami niet verwacht dat de PSP het slecht gaat doen, maar dat de NDS het beter gaat doen. Er stonden nog meer developers bij die kritiek hadden op de PSP, maar Konami was de enige die ik ken. Mocht ik het artikel weer tegenkomen, dan zal ik uiteraard hier een link posten.

Er gaat trouwens een gerucht dat de PSP niet speelbaar zal zijn op de E3. Er zullen alleen filmpjes van PSP spellen getoond gaan worden. Als dat waar is lijkt dat me toch wel een enorme blamage voor Sony, ze roepen steeds dat hij op de E3 speelbaar is en dan krijgen ze het apparaat/de spellen niet op tijd af.

Volgens de directeur van Famitsu moeten spellen op de NDS gespeeld worden op een revolutionaire nieuwe manier. Volgens hem zal de tijd van eenvoudig knoppen indrukken voorbij zijn. Ik ben benieuwd wat hij hiermee bedoeld. Misschien is dit de reden dat zoveel developers meer verwachten van de NDS dan van de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
misschien doelt hij wel gewoon op de touchscreen ?? (las geloof ik ergens in dit draadje dat daar geruchten over rond gingen? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nioz schreef op 10 mei 2004 @ 14:41:
misschien doelt hij wel gewoon op de touchscreen ?? (las geloof ik ergens in dit draadje dat daar geruchten over rond gingen? )
Ik heb zelf een palmtop waar de touchscreen ook gebruikt wordt voor sommige spellen. Voor sommige spellen kan het wel handig zijn, maar echt revolutionair is het niet echt. Ook kan ik me niet voorstellen dat je een touchscreen bij bijvoorbeeld een Zelda spel gebruikt. Misschien heb je wel gelijk en gebruikt Nintendo de touchscreen op een echt revolutionaire manier, maar ik verwacht dat het iets anders is dat nog niet uitgelekt is. Ik kan maar een ding met zekerheid zeggen, over 29 uur weten we meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
klopt. touchscreen... ik hoop dat er helemaal geen knoppen op zitten.
mocht je die dan willen, dan maken ze die in touch screen vorm op het 2e scherm of iets dergelijks...
ik verwacht wel een beetje zion mainframe stijl gamen :P if u know wut i mien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
hmmm touchscreen, ik weet niet, heb nu een sony erricson p800 en die heeft ook touchscreen, maar heel erg handig is het ook weer niet voor games. Je gaat dan eerder heel specifiek je richten op strategie en rpg. Daar is het uitermate geschikt voor... Maar shoot'em ups etc kan je dan wel vergeten.

Tenzij de traditionele knoppen ook nog aanwezig zijn. Alleen dan niet heel merkbaar in het design ofzo en toch comfortabel. Dat lijkt me de beste zet, dan eet je van beide walletjes mee, en til je toch je console naar een nieuw niveau, zonder aan kwaliteit te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik kan me helemaal geen voorstelling maken van de NDS. Ik ben met name benieuwd naar de afmetingen en natuurlijk de specs. Als het niet 3D is dan krijgen we denk ik namelijk een heel ander type games....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 10 mei 2004 @ 13:57:
Er gaat trouwens een gerucht dat de PSP niet speelbaar zal zijn op de E3. Er zullen alleen filmpjes van PSP spellen getoond gaan worden. Als dat waar is lijkt dat me toch wel een enorme blamage voor Sony, ze roepen steeds dat hij op de E3 speelbaar is en dan krijgen ze het apparaat/de spellen niet op tijd af.
Sony heeft nooit gezegd dat de PSP speelbaar zou zijn @ E³ speelbaar zou zijn, maar pas @ TGS. Mocht de PSP dus wel speelbaar zijn is dat juist een enorme verrassing.

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/psp12.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens er zullen waarschijnlijk wel gewone knoppen op zitte misschien wel 4 dit keer (A, B, Y, X net zoals cube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Pic van Nintendo booth:
Afbeeldingslocatie: http://www.e3insider.com/photos/photoPax/large/Nintendos-Lighting-Designer.jpg

De kist waarmee Miyamoto is ingevlogen:
Afbeeldingslocatie: http://www.e3insider.com/photos/photoPax/large/1-Was-this-the-case-that-he.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
zielig zeg voor Miyamoto, er zitten niet eens lucht gaatjes in :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

die kist is niet zo hoog, kan kloppen, aziaten zijn inderdaad niet zo lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe ik zie sowieso 3 games dus :P

Metroid Prime: Echoes
Zelda: Four Swords
Geist

Er gaan trouwens geruchten dat er full versions van zowel Geist als Starfox 2 geshowt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

weeeeeeeeeee :D

nog 1 nachtje slapen en dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Spannend hoor, ik ben inmiddels toch wel ECHT benieuwd

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

kennen jullie dat : je bent verliefd en raakt dan geen computer spelletje meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Eigenlijk niet, mijn GBA gaat altijd mee de trein in als ik naar mijn vriendin ga ^_^

Ik vraag me trouwens af of de DS misschien gewoon alleen maar 2 schermen krijgt, de onderste is dus een touchscreen die je bijv. half als toetsen kan gebruiken en de andere helft als schermpje voor bijv bepaalde stats of een hud en dan de rest van de game op het hoofdscherm, zo zou hij niet groter zijn dan een GBA . Die mock-ups die ik heb gezien (2 schermen en nog plek voor toetsen enz. ) vond ik er eigenlijk best lomp uitzien..
Op deze manier kunnen developers er ook zoveel toetsen op aanbrengen als ze nodig achten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nioz schreef op 10 mei 2004 @ 23:50:
Eigenlijk niet, mijn GBA gaat altijd mee de trein in als ik naar mijn vriendin ga ^_^

Ik vraag me trouwens af of de DS misschien gewoon alleen maar 2 schermen krijgt, de onderste is dus een touchscreen die je bijv. half als toetsen kan gebruiken en de andere helft als schermpje voor bijv bepaalde stats of een hud en dan de rest van de game op het hoofdscherm, zo zou hij niet groter zijn dan een GBA . Die mock-ups die ik heb gezien (2 schermen en nog plek voor toetsen enz. ) vond ik er eigenlijk best lomp uitzien..
Op deze manier kunnen developers er ook zoveel toetsen op aanbrengen als ze nodig achten.
Ik denk het niet, toetsen zijn veel lekkerder om in te drukken dan een touchscreen omdat je "feedback" krijgt, je voelt namelijk dat je de knop indrukt. Bij een touchscreen raak je een plat vlak aan. Je moet dus steeds kijken waar je op drukt, anders kun je er makkelijk naast drukken zonder dat je het voelt. Ik verwacht zelf dat er gewoon een stylus bij de NDS zal zitten voor de touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Nou ikzelf druk toch liever andere 'toetsjes' in zal ik maar zeggen. De keuze vriendin/computer is al snel gemaakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Waarschijnlijk speelbaar op de E3: Cube Wars - Under Fire.

Deze titel is net op de releaselijst van EBGames opgedoken. In het verleden gebeurde het weleens vaker dat EBGames een onaangekondigd spel aankondigde door deze op de release lijsten te zetten. Volgens de geruchten zal het een real-time strategy spel zijn, in tegenstelling tot Advance Wars. Er wordt ook al gesproken over mogelijke online-/LAN-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
MetroidPrime schreef op 11 mei 2004 @ 00:17:
Ik denk het niet, toetsen zijn veel lekkerder om in te drukken dan een touchscreen omdat je "feedback" krijgt, je voelt namelijk dat je de knop indrukt. Bij een touchscreen raak je een plat vlak aan. Je moet dus steeds kijken waar je op drukt, anders kun je er makkelijk naast drukken zonder dat je het voelt. Ik verwacht zelf dat er gewoon een stylus bij de NDS zal zitten voor de touchscreen.
Ik ben met je eens dat er waarschijnlijk wel toetsen op zullen zitten, maar dat het concept van een buttonloze touchscreen portable niet zo'n vreemd idee is. Ik hoop echter dat er wel buttons op zullen zitten, anders zal het niet aanslaan vrees ik en wordt het een soort Virtual Boy.

Sowieso, om een touchscreen voor games te gebruiken lijkt het me dat je er allemaal vingerafdrukken enzo op krijgt, niet echt een mooi apparaatje krijg je dan (maar misschien ligt dat aan mij :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 86074 schreef op 11 mei 2004 @ 01:01:
Nou ikzelf druk toch liever andere 'toetsjes' in zal ik maar zeggen. De keuze vriendin/computer is al snel gemaakt :).
computer :)

nah, ben blij dat mijn vriendin ook zoveel lol beleeft aan de cube, is toch wel leuk, zo samen gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Even een vraag over Zelda:TWW:

Ik ben in de wind temple en moet met Link de zon weerkaatsen met behulp van het mirror shield. Nu staat er dat ik "R" moet indrukken en dan het schild kan draaien. Maar als ik R indruk gaat Link kruipen.. Tis me één keer gelukt om ook echt het schild te draaien, maar nu bij die "grote zon" waar je ieder een zonnestraal op een helft moet schijnen krijg ik het niet meer voor elkaar. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

tjempjun schreef op 11 mei 2004 @ 09:38:
Even een vraag over Zelda:TWW:

Vraagje....
Eerst slaan, dan trek je je zwaard en je schild, en dan zijn ze dus beschikbaar voor gebruik :)

(Dit is geen spoiler ;) )

[ Voor 40% gewijzigd door Twee Dee op 11-05-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dingen die op de E3-floor gespot zijn door Planet GameCube:

De officiele naam van de Nintendo DS is (trommelgeroffel): Nintendo DS!

Er zullen twee Donkey Kong spellen te zien zijn:Donkey Konga en Donkey Kong: Jungle Beat. De laatste is een Donkey Kong Country achtig spel die je met de Konga controller moet spelen.

GameQube.nl heeft de controls van Metroid Prime 2: Echoes ontdekt: ze zijn precies hetzelfde als in Metroid Prime.

De GameCube versie van Advance Wars gaat trouwens Advance Wars: Under Fire heten.

Nintendojo heeft ontdekt dat Nintendo een nieuwe volwassen titel in de maak heeft: Odama. Dit is een first-person spel waarin je een Samurai speelt in het feodale Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

MetroidPrime schreef op 11 mei 2004 @ 10:01:
De GameCube versie van Advance Wars gaat trouwens Advance Wars: Under Fire heten.
Hierboven werd het Cube Wars: Under Fire genoemd, lijkt me ook logischer...
Achja in ieder geval..... Tof en spannend deze dagen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zeg... spong.com zegt dat miyamoto deze e3 gaat vertellen dat ie ermee gaat stoppen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
daFubar schreef op 11 mei 2004 @ 10:15:
zeg... spong.com zegt dat miyamoto deze e3 gaat vertellen dat ie ermee gaat stoppen! :X
Wanneer was de laatste keer dat Spong een betrouwbare bericht op de site zette??? Volgens mij hebben ze al meerdere keren op hun site gezet dat Miyamoto dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
MetroidPrime schreef op 11 mei 2004 @ 10:41:
[...]

Wanneer was de laatste keer dat Spong een betrouwbare bericht op de site zette??? Volgens mij hebben ze al meerdere keren op hun site gezet dat Miyamoto dood was.
i know :)

maar er zijn toch mensen die meteen voor de trein springen als ze dit horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Heb ik Freedom fighters gekocht. Top spel hoor alleen wel wat kort niet ? 3 middagjes spelen en ik had em uitgespeeld. dan zit er nog wel multiplay in maar ik had toch gehoopt op wat meer single player actie.....

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Even de geruchten molen een zwiep geven...

Ik was even aan 't neuzen op de Boards van IGN en kwam de volgende topics van Matt tegen.

1 - E3 2003 vs. E3 2004
Je ziet een plaatje van het Cube team tijdens de persconf. van 2003. Iedereen zit een beetje slaperig voor zich uit te staren. Daaronder een plaatje van de komende persconf; het Cube team kijkt z'n ogen uit en is heeeel erg blij! Kortom: ze verwachten dus iets speciaals tijdens de komende persconf! ;)

2 - Hot or Not?!
Je ziet een plaatje van een mature Link, waarop Matt antwoordt: HOT! Betekent dit dat er een "mature" Zelda aan zit te komen?!?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Aanschouw hier: de Nintendo DS! _/-\o_
The Nintendo DS — short for dual-screen — will be unveiled Tuesday morning at the annual Electronic Entertainment Expo game industry gathering. The DS will sell alongside today's Game Boy Advance, not replace it, according to the company. Nintendo has not announced a release date or price, though analysts predict it may sell in the $150 range.

One of the two 3-inch screens is touch-sensitive and works with a stylus — like Palms and Pocket PCs — to control the action in some games. In one demo, players guide a toddler-age Mario as he falls from the sky by drawing clouds. Other games give multiple views of the action.

The DS also has Bluetooth wireless communication to connect with other units within range for cordless competition. DS has separate slots for current Game Boy Advance cartridges and new, smaller DS game cards.
DS is largely viewed as Nintendo's response to Sony's PlayStation Portable, or PSP, a new system that will play both movies and video games stored on mini DVD discs. Sony has announced plans to release PSP in Japan later this year and in the USA in 2005.

"I have not seen the PSP," says Nintendo's Shigeru Miyamoto, creator of the famous Mario, Zelda and Donkey Kong characters. "The screen, I believe, is bigger than a DS screen, and I am sure it will have excellent graphic quality." But, he adds, "the PSP will not be able to display anything that you cannot do on a current system. ... We want to do things that you could not do before. We are looking at the creative end."

The DS has slightly more processing power than the Nintendo 64 console released in 1996. While that's nowhere near today's top game-system graphical capabilities, two- and three-dimensional game images, when viewed on DS screens, are surprisingly crisp.

Sony's PSP, reported to be only slightly less powerful than the PlayStation 2, will have a higher-resolution screen and more graphics power. The price has not yet been announced, though estimates have ranged to $250 and up.

Having sold more than 168 million Game Boys worldwide since 1989, Nintendo dominates the handheld game market, even as it's losing market share in console systems to Sony and Microsoft. Over the past 15 years, such companies as Sega, NEC, SNK and most recently cell phone giant Nokia have launched nine competing portable game systems without much success.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 11-05-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Donkey Kong: Jungle Beat en DK-controler???

Heeft iemand al meer nieuws over dit spel? Het is voor de Cube neem ik aan .... dus toch eindelijk een Kong game op de Cube? Die Konga game zit ik niet op te wachten zelf, of ze moeten er DK 64 bij proppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op 10 mei 2004 @ 11:00:
[...]
Was US versie, OF en wanneer het hier PC wordt is niet bekend :P
Ohw , jammer.
Laten we het maar hopen dan.

Anders probeer ik hem wel 2e hands te krijgen.
Anoniem: 3747 schreef op 10 mei 2004 @ 13:14:
[...]

Ik heb hem op de PS2 gespeeld en ik vond het best wel een geinig spel.
Ook wel leuk om met z'n tweeen te doen.

De DS ziet er goed uit.

[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 11-05-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

als ie er zo uit komt te zien :D :D :D :D _/-\o_

doet me denken aan die oude dual screen dingen zoals donkey kong enzo :D _/-\o_

en mario spel waarbij je wolkjes moet tekenen? yeah!!

[ Voor 16% gewijzigd door philipnorth op 11-05-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

WOW @ DS :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat zie ik daar op het scherm van de DS? Mario Kart: Double Dash!!.

Het ziet er niet uit als de Cube versie vanwege de map onder in beeld, maar de kans is groot dat het niet meer dan een mock-up is, maar het zou wel een stoere launchtitel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 11 mei 2004 @ 11:56:
Wat zie ik daar op het scherm van de DS? Mario Kart: Double Dash!!.

Het ziet er niet uit als de Cube versie vanwege de map onder in beeld, maar de kans is groot dat het niet meer dan een mock-up is, maar het zou wel een stoere launchtitel zijn!
idd, en dat dan wireless met 4 mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

De nintendo DS is 'n mockup, dus 'n beeld wat nagemaakt is van wat Steve Kent echt heeft gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Lekker veel knopjes is wat ik fijn vind :) A,BX,Y en R,L lijkt erop dat ze er allemaal op zitten :) Man als dit echt de DS is dan is dit boven mijn verwachting. En ik vind het behoorlijk strak eruit zien. Erg slick allemaal denk nu toch dat de PSP hier een zware dobber aan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

Anoniem: 89542 schreef op 11 mei 2004 @ 12:05:
Lekker veel knopjes is wat ik fijn vind :) A,BX,Y en R,L lijkt erop dat ze er allemaal op zitten :) Man als dit echt de DS is dan is dit boven mijn verwachting. En ik vind het behoorlijk strak eruit zien. Erg slick allemaal denk nu toch dat de PSP hier een zware dobber aan krijgt.
zowiezo denk ik dat de PSP niet gaat werken. Zoals ook in dat stukkie text bij NDS staat, dat geen enkel ander bedrijf succes had op de markt. Sony denk nu omdat de gameboy zooooooooooooooo populair is om daar een slag uit te slaan. Maar je kan wel een apparaat released dat films kan spelen, en kan gamen, maar zonder games kan je dat wel vergeten. Ze zullen prolly gewoon alle titles die voor ps2 zijn nog eens releasen waardoor je dus exact dezelfde games krijgt alleen dan in je hand. en dan reclme maken met: GT4 op PSP!!!!! of zo.

sony moet echt wel met goede originele launch titels komen die geen poorten zijn of een spel wat a released is maar opnieuw uitgebracht.

OK, nintendo doet hetzelfde met games op de gba, maar die games zijn uit de tijd van de snes, die er nu niet meer is. en de ps2 is er nu wel. En als mensen kunnen kiezen tussen uber games op een tv of exact zelfde games op handheld weet ik waar de meeste voor kiezen.

Verder denk ik niet dat er veel personen zijn die zitten te wachten op 3d games van huidige staat op een handheld. Een handheld is bedoeld om mindere gfx te hebben, maar gewoon goede gameplay om je te vermaken in de trein/op de camping/in de auto etc.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49

rajackar

Blood Minister

Die DS ziet er goed uit zeg.

Kunnen daar eigenlijk ook GBA games in? Dat zou wel ideaal zijn. Dan zou ik m'n GBASP zo weer verkopen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:39

Wom

Lijkt wel een beetje op de Neo Geo pocket, maar dan twee op elkaar als je het zo ziet. Ziet er zeker niet verkeerd uit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

rajackar schreef op 11 mei 2004 @ 13:25:

Kunnen daar eigenlijk ook GBA games in? Dat zou wel ideaal zijn. Dan zou ik m'n GBASP zo weer verkopen.
In de post van WackyWes staat je antwoord al... Vetgedrukt nota bene :).
edit:

:) toegevoegd omdat ik het eigenlijk niet echt vervelend bedoelde maar gewoon in het kort antwoord gaf ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 11-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

rajackar schreef op 11 mei 2004 @ 13:25:

Volgends eerdere berichten word hij backwards compatible :)
er komt zon penntje bij (zoals bij die PDA's) en hij zal iets sneller worden dan N64 (maar dat was al bekend dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Afbeeldingslocatie: http://img22.photobucket.com/albums/v66/bobslidell/Picture_2.jpg
Metroid Prime 2: Echoes bestruring schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104283 schreef op 11 mei 2004 @ 13:35:
[...]

Volgends eerdere berichten word hij backwards compatible :)
er komt zon penntje bij (zoals bij die PDA's) en hij zal iets sneller worden dan N64 (maar dat was al bekend dacht ik)
Ik vraag me af in hoeverre dat waar is van die snelheid. Vlak voordat de GBA uitkwam zei Yamauchi namelijk dat de GameCube ongeveer net zo snel zou zijn als de Dreamcast. Acheraf bleek dat de GameCube de PS2 voorbijstreefde en zich zeker kon meten met de X-Box. Ik vraag me dus af of de NDS niet sneller is dan dat. Misschien wordt er wel bedoeld dat er N64-achtige graphics zijn als beide schermen in gebruik zijn, en dat het dan mogelijk zou kunnen zijn om veel betere graphics te hebben als er maar 1 scherm gebruikt wordt.

Over 6 uur weten we het!

EDIT: De controls van Echoes zijn dus ongewijzigd. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
maar... maar... maarar.... er zouden toch geen buttons op zitten?

ik had echt iets heel revolutionairs verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

daFubar schreef op 11 mei 2004 @ 14:02:
maar... maar... maarar.... er zouden toch geen buttons op zitten?

ik had echt iets heel revolutionairs verwacht!
ja dat doe jij :) en dat plaatje is ook geen officiele pic, het is een render, vna iemand die hem gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
vind het plaatje (mockup) van de DS eerlijk gezegd niet zo mooi, hoop daarom ook dat de echte versie er toch net wat strakker uitziet :)
Had bij portable ook aan iets kleiners gedacht (de SP past nu tenminste echt in je broekzak zonder problemen)
Achja, het blijft ninteno == altijd goed :D dus ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49

rajackar

Blood Minister

Twee Dee schreef op 11 mei 2004 @ 13:35:
[...]

In de post van WackyWes staat je antwoord al... Vetgedrukt nota bene.
Excuses, ik had het niet goed gelezen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

gaan ze vanavond tijdens de persconferentie de DS tonen of doen ze dat morgen op de E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 58898 schreef op 11 mei 2004 @ 15:05:
gaan ze vanavond tijdens de persconferentie de DS tonen of doen ze dat morgen op de E3?
Het lijkt mij dat ze de DS vanavond gaan tonen. Het apparaat heeft nog geen ceremoniele "unveiling" gehad die alle Nintendo consoles krijgen. Daar hebben ze alleen de kans voor tijdens de pre-E3 persconferentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Wow, vanaf vannavond begint het feest.
Jammer genoeg moet ik vannavond werken, maarja dan is de verrassing groter als ik terug kom :) :>

Ik heb hier nog wat pics van Donkey kong jungle, gespeeld door de crew :P

Afbeeldingslocatie: http://games.kikizo.com/media/e32004_monday/02c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://games.kikizo.com/media/e32004_monday/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://games.kikizo.com/media/e32004_monday/04.jpg

Btw, de Nindendo DS ziet er sweet uit :> :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Laatst online: 26-01-2016
Eén van de grootste gameswebsites ter wereld, GameFaqs.com, heeft haar database namelijk geupdate met een paar titels van Nintendo DS-games. Of deze titels ook daadwerkelijk games voor Nintendo's dubbel-schermige, nieuwe wondertje zullen worden is natuurlijk nog niet bekend, maar we wilden je dit uiterst interessante gerucht niet onthouden. Om te beginnen komt Nintendo onder andere met een Mario en een Metroid voor de DS. Check hieronder snel het lijstje met de eerste titels die eventueel op de DS zullen verschijnen!

- Metroid Prime Hunters
- Picto-Chat
- Super Mario 4x4
- Wario Ware Inc. DS
Bron: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12945

Super Mario 4x4 lijkt me een kart game en een nieuwe Metroid.... Oei oei, kan niet wachten op de eerste beelden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Kan je de E3 ook live volgen?
want op IGN.com staan alleen insider linkjes enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Ben nou mooi op mijn werk :) Heb ik vanavond alle tijd om is lekker al de sh*ite te bekijken :) E3 is 1 van mijn fav periodes van het jaar. Ben nu toch wel erg benieuwd naar de DS hoop dat hij erg op dat plaatje van vanochtend lijkt want dat vond ik er wel slick uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 51543 schreef op 11 mei 2004 @ 15:41:
Kan je de E3 ook live volgen?
want op IGN.com staan alleen insider linkjes enz.
e3insider.com heeft een paar uitzendingen per dag. Dit is gratis te bekijken omdat het de site van de organisatie van de E3 is.

Metroid Prime Hunters _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Degene die die Nintendo DS render heeft gemaakt heeft volgens mij een beetje last van een vals geheugen, want de render ziet er lelijk uit. Ik geloof dat de echte NDS er wel beter (a la Nintendo stijl) uit zal gaan zien.

Er zou ook een touch-screen op zitten. Maar volgens mij ook wel buttons, want ik weet niet hoe ik een spel zou moeten besturen zonder buttons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol trouwens dat over Matt op IGN kijk deze pics poste hij:

E3 2003:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/nine3conf_051303_gcn_03in.jpg

E3 2004:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~berend7/jaja.bmp

Dat zegt wel genoeg denk ik over Nintendo's E3 dit jaar. :P

[ Voor 14% gewijzigd door schnumi op 11-05-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:39

Wom

Je kunt niet linken vanuit Insider lijkt me...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoe bedoel je niet linken? :P

Of mag het niet?

edit: of zien jullie die 2de pic niet? Heb hem nu op mijn eigen webspace gezet.

[ Voor 50% gewijzigd door schnumi op 11-05-2004 17:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.