Anoniem: 63800 schreef op 08 mei 2004 @ 16:18:
even een vraagje ik ben nou in het bezit van harvest moon en vind dit een heerlijk afwisseling op het gros games wat tegenwoordig gereleased word.
Zijn er hier ook mensen met animal crossing is dit wat of is dit erg hetzelfde als harvest moon
Ik heb Animal Crossing, leuk spel, maar je moet er wel tijd in steken, maar dat geld volgens mij ook voor Harvest =) Heb Harvest overigens nooit gespeelt, maar volgens mij is het in grote lijnen hetzelfde:
je doet klusjes uit het dagelijkse leven (in AC is dat dingen van de ene dorps bewoner naar de andere brengen, fossielen zoeken, bomen planten (en kappen

), je huis uitbreiden, de winkel leegkopen enz. Fruit bomen kan je heen en weer schudden om het eruit te halen en dat kan je dan weer verkopen, meer geld verdien je echter met 'exotisch' dat je van een vriend die het ook speelt kan krijgen (of je broertje/zusje?

) of een dorpsbewoner waarvoor je een klus hebt gedaan. Nog meer geld valt te verdienen met vissen, mijn favo hobby

)
Ik hoop dat er op de E3 weer een paar spellen zoals Final Fantasy: Crystal Chronicals en LoZ: 4swords worden aangekondigt, heb de eerste al tijd geleden uitgespeelt met vrienden en helaas is het einde van 4swords nu ook al in zicht, dus ik ben wanhopig op zoek naar eenzelfde soort multiplayer co-op game. (het is zo leuk om samen te moeten werken, maar ondertussen wel vechten om de meeste gil of rupees

)
Ben verder ook zeer benieuwd naar de "DS", ben nu zo verslaafd aan Final Fantasy Tactics Advance en aangezien Nintendo zelf al zei dat zo'n extra scherm uitermate handig is voor rpg's e.d....
[
Voor 7% gewijzigd door
nioz op 09-05-2004 12:57
]