Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.484 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vet: FRS heeft Ikaruga verstuurd
Nadeel voor WillyBubba, had er 2 besteld, en eentje staat nog steeds in bestelling :(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

ari3 schreef op 03 mei 2004 @ 17:35:
[...]
Ik heb de Japanse versie ook. Nintendo Puzzle Collection is erg slecht en kan helaas niet meer meekomen met de puzzelspellen van deze tijd. Het enige wat nog enigzins interessant was, is de 3D versie van Panel de Pon.

Dr. Mario was op de Famicom en GameBoy al zeer slecht. Yoshi Cookie was ook nooit bijzonder. Panel de Pon was best goed (voor die tijd). Als je spellen die toch al niet bijzonder zijn een make-over geeft, doe het dan goed. Het zijn gewoon geen klassiekers.

Ik kreeg er een GBA<->GC kabeltje bij. Je kunt daarmee bovengenoemde spellen ook op de GBA spelen. Waarom is mij een raadsel: je kunt ze immers niet bewaren op de GBA en moet je dus je GBA aangesloten houden... Kun je net zo goed gewoon op TV spelen als het toch niet portable kan... Nutteloze optie...

We hebben een goede Tetris nodig voor de cube met de speelbaarheid van Super Tetris 3 (alleen uitgebracht voor de Super Famicom). Ik heb Tetris Worlds wel, maar dat is niet van dezelfde kwaliteit.
Dat ben ik dan echt compleet niet met je eens :)
Dr Mario vond ik altijd al een erg leuk puzzelspelletje en panel de pon (tetris attack) vind ik helemaal geweldig, vooral als je met meer mensen speelt. Panel de Pon heeft ook nog een hele leuke puzzle mode voor in je eentje. Yoshi's cookie is ook nog best leuk als je een beetje doorkrijgt hoe je combo's maakt.
MetroidPrime schreef op 03 mei 2004 @ 19:14:
[...]

Als het goed is kun je de GBA loskopelen van de GameCube en kun je gewoon door blijven spelen. Je kunt dan bijvoorbeeld in je tuin Dr. Mario blijven spelen. Als je klaar bent en je wil het spel bewaren moet je alleen je GBA in de standby-stand zetten in plaats van uit. Dan kun je de volgende keer weer verder gaan. Tenminste, zo is het geregeld in de meeste spellen die je kunt downloaden met behulp van de linkkabel, het zou me verbazen als het bij de Nintendo Puzzle Collection niet zo is.
En idd, je kan je GBA gewoon loskoppelen. Kgeloof zelfs dat je 'm als je klaar bent weer aan kunt koppelen om je highscores terug naar je cube te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Hebben jullie al de nieuwe lay-out gezien van IGN.
Ik vind het eigenlijk 3x niks :X :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

NoTimeRemains

I know

ja week
doe nog maar wat meer flitsend enz :|

maar goed amerikanen ook he :z

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
MaxBurn schreef op 03 mei 2004 @ 21:52:
Vet: FRS heeft Ikaruga verstuurd
Nadeel voor WillyBubba, had er 2 besteld, en eentje staat nog steeds in bestelling :(
Ik was helaas te laat bij de frs :(
Nog geprobeerd bij de nedgame; die hadden hem ook voor 30,- maar niet in voorraad, en ze wisten ook niet wanneer en of hij nog weer zou komen. Nou ja, misschien kom ik hem ergens anders nog eens tegen...

edit:
WTF!! ze hebben hem weer :D :D :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 03-05-2004 22:26 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
De E3 is er alweer over een week en nu had ik een idee. Tijdens de E3 wordt er nogal veel media vrijgegeven door de verschillende developers. Er onstaat natuurlijk een run op de sites waardoor het vrij lastig is een filmpje te kunnen downloaden. Planet GameCube heeft een paar jaar terug een vrij succesvolle Gnutella server opgezet voor E3-media. Als er nu iemand een Bittorrent tracker kan opzetten waar alle media van de E3 te vinden is zou dit probleem sterk verminderen. Ik wil dit zelf wel doen, alleen ik heb momenteel geen machine die ik 24 uur per dag kan inzetten als een server tijdens de E3. Heeft er iemand anders interesse om een Nintendo-E3-tracker op te zetten?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

helaas heb ik geen machine wat ik 24 uur kan laten aan staan :|

maar goed ik heb wel en ign-insider account dus ik kan mss wel wat stuff doorgeven of uploaden...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

HIValicious schreef op 03 mei 2004 @ 23:00:
helaas heb ik geen machine wat ik 24 uur kan laten aan staan :|

maar goed ik heb wel en ign-insider account dus ik kan mss wel wat stuff doorgeven of uploaden...
Ik heb ook een insider account :). En die wordt gebruikt door de crew leden van gba- en cubeparty.
Verder hoop ik dat ik daar internet heb want iedere dag wil ik wel iets van een update doen. Ik heb ook weer megageluk dat ik bij de nintendo pre e3 persconferentie en de Nintendo of Europe receptie mag zijn. Moet ik wel een dagje eerder naar LA, maar ach dat hebben we er wel voor over :), zeker als je ziet in wat voor associale hotels dat gehouden wordt (persconferentie in het Hollywood & Highland hotel gegeven en de receptie in het Viceroy hotel gegeven).
Ik ben vooral benieuwd naar de Nintendo DS, de add-on voor de GameCube en de nieuwe Cube spellen. Verder hoop ik info te krijgen over de N5 en GBE. Dikke kans dat Nintendo die geeft want in 1999 kwam Nintendo met de specs voor de Nintendo Dolphin (GameCube), twee jaar voordat de GameCube op de markt kwam. Als alles goed gaat moet Nintendo dit jaar dus de specs geven voor de GameCube 2 (1999-2004 = 5 jaar).
Verder wacht ik nog op die apen van Nokia. allemaal stoer een mail sturen dat ik naar die persconferentie mag, maar bevestigen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zal het nog even herhalen, het ligt in de planning dat WillyBubba en ik het volgende deel van dit topic doen, sterk gericht op de komende E3, of als de topic wat later is op de nieuwe dingen uit de E3 :) Zou dus mooi zijn een E3 Topicstart te combineren met heel veel E3 replies (E3 info)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 03-05-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
@ JeroenB:
Ik zou Waverace niet kopen voor multiplayer. Als je de N64 versie helemaal geweldig vond (zoals ik) dan kan de sp je nog wel bekoren voor een tijdje. Maar de mp optie is niks bijzonders. De graphics worden met 2 players al snel een stuk minder om de snelheid te houden, de overige cpu tegenstanders zijn er niet meer en het wordt dan gewoon een beetje dood gemaakt. Geen idee of je met meer dan 2 kan aangezien ik mijn versie atm heb uitgeleend, maar met 3 of 4 spelers lijkt het me echt niks. TS2 is wel aan te raden, legio aan mp mogelijkheden.

Ook leuk met 4 spelers is REmake. 1 iemand speelt en de anderen leven mee. Heb ik al vaker gezegd, maar dat werkte voor mij (en vrienden) perfect. Resident Evil de ultieme partygame ")

Bittorent idee:
Ja opzich wel goed, alhoewel ik geen bittorent gebruik, ik vond yamauchi's ftp altijd wel goed werken. Maar goed, free content is altijd wel te waarderen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristagon schreef op 03 mei 2004 @ 23:42:
Ook leuk met 4 spelers is REmake. 1 iemand speelt en de anderen leven mee. Heb ik al vaker gezegd, maar dat werkte voor mij (en vrienden) perfect. Resident Evil de ultieme partygame :)
100% mee eens! Ik heb RE0 speciaal gekocht om samen te spelen. Één iemand speelt, terwijl de anderen meeleven en meedenken bij de puzzles. En vooral met z'n alle schrikken en dan schrikt de ander nog 10x zo hard. Wat heb ik genoeten tijdens RE1 toen die honden in een bepaalde gang pas na de derde keer lopen door dat raam sprongen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik hoop dat ik weer het één en ander van yam's server kan trekken, net zoals vorig jaar. Lekker snel (meestal :P) en makkelijk.
HIValicious schreef op 03 mei 2004 @ 21:22:
hoe lang hebben jullie t snelst over mgs gedaan? ik zit nu bijna bij de 2de x van sniper wolf en ik zit op 1.30
Ik heb als snelste 1:30 @ Extreme.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aristagon schreef op 03 mei 2004 @ 23:42:
@ JeroenB:
Ik zou Waverace niet kopen voor multiplayer. Als je de N64 versie helemaal geweldig vond (zoals ik) dan kan de sp je nog wel bekoren voor een tijdje. Maar de mp optie is niks bijzonders. De graphics worden met 2 players al snel een stuk minder om de snelheid te houden, de overige cpu tegenstanders zijn er niet meer en het wordt dan gewoon een beetje dood gemaakt. Geen idee of je met meer dan 2 kan aangezien ik mijn versie atm heb uitgeleend, maar met 3 of 4 spelers lijkt het me echt niks.
Was op de N64 ook zo (geen cpu, etc) maar t is zeker wel leuk hoor..alleen moeilijker onder de knie te krijgen dus mensen geven er sneller de brui aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

MetroidPrime schreef op 03 mei 2004 @ 19:14:
Als je klaar bent en je wil het spel bewaren moet je alleen je GBA in de standby-stand zetten in plaats van uit. Dan kun je de volgende keer weer verder gaan.
Huh, kan je de GBA standbij zetten? Ook de gewone versie? * Anoniem: 3747 moet misschien de handleiding eens gaan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 3747 schreef op 04 mei 2004 @ 08:18:
[...]

Huh, kan je de GBA standbij zetten? Ook de gewone versie? * MetroidPrime moet misschien de handleiding eens gaan lezen
Ja, maar het spel moet het wel ondersteunen, anders kun je de GBA niet in standby mode zetten. De manier waarop de GBA in standby gezet kan worden verschilt ook per spel.

Er gaan weer wat E3 geruchten rond, zo zou Nintendo een groot aantal online titels achter de hand hebben voor E3. Nintendo wil af van het kiddie imago en gaat daarom een aantal volwassen online games presenteren met "The Nintendo Difference".

Wel zijn dankzij een persbericht van het bedrijf Telegames zijn een deel van de specs van de Nintendo DS bevestigd. Het eerste spel van Telegames voor de Nintendo DS zal namelijk WiFi en touchscreen ondersteunen, ook zal het spel gebruik maken van de 3D-chip van de NDS. De WiFi ondersteuning van de NDS duidt erop dat Nintendo online gaming misschien toch een kans geeft, en dus het gerucht hierboven weer wat geloofwaardiger maakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
LOL, heerlijk ieder jaar die geruchten. Is er al nieuws over... De Realistische Zelda? :)

Gisteren heb ik overigens 1080° Avalanche opgepikt en ik kan melden dat het erg leuk was een avondje met z'n vieren. Wel valt me op dat in multiplayer de framerate niet altijd stabiel is. De muziek echter is erg cool voor een spel als dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

heeft er iemand het spel: serious sam, next encouter voor de cube ? hij is niet duur ;) en [als hij multiplayer kan] is dat wel cool :D lekker verstand op 0 en knallen maar :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Yohann!s schreef op 04 mei 2004 @ 13:45:
heeft er iemand het spel: serious sam, next encouter voor de cube ? hij is niet duur ;) en [als hij multiplayer kan] is dat wel cool :D lekker verstand op 0 en knallen maar :D
Heet Second Encounter dacht ik hoor..maarehm..prijs is wel ok maar hij is ECHT lelijk vergeleken met de PC, snap niet dat de game zo lelijk werd..cube kan veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vraagje over Metroid Prime .... ik was overnieuw begonnen (tijdje terug al) en zit nu redelijk tegen het einde aan te hikken .... maar ff vraagje:

Die Omega Pirate Boss, moet je hem nu uitiendelijk 4 keer raken in invisible form? (met super missiles) .... in Normal mode dus .... maaruh .... dat wil zeggen dat je 2 keer zijn armor eraf moet knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyway, hier vroeg ik hoe dat zat met die UK-rgb kabels en of Goblin Commander hier al eens door iemand gespeeld is... anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 21:46

TdV

Anoniem: 3747 schreef op 04 mei 2004 @ 14:25:
anyway, hier vroeg ik hoe dat zat met die UK-rgb kabels en of Goblin Commander hier al eens door iemand gespeeld is... anyone?
UK rgb kabel is gewoon hetzelfde.

I.p.v. burnout2 voor de cube heb ik ook de xbox versie gehad van de FRS....tis zo moeilijk om iets goed te doen, weer terugsturen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Anoniem: 86074 schreef op 04 mei 2004 @ 14:22:
Die Omega Pirate Boss, moet je hem nu uitiendelijk 4 keer raken in invisible form? (met super missiles) .... in Normal mode dus .... maaruh .... dat wil zeggen dat je 2 keer zijn armor eraf moet knallen?
Volgens mij ligt het er ook aan hoe snel je hem aanvalt als hij aan het regeneraten is. Als je te lang wacht dan zal hij dus extra lang meegaan :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TdV schreef op 04 mei 2004 @ 14:41:
[...]

UK rgb kabel is gewoon hetzelfde.

I.p.v. burnout2 voor de cube heb ik ook de xbox versie gehad van de FRS....tis zo moeilijk om iets goed te doen, weer terugsturen maar.
Ok, dank je.

Ik heb niet zo'n vertrouwen in die FRS hoor. BG2 ToB (PC) staat al 4 maanden voor 6.99 op de site, maar nog nooit 'in stock' geweest, en ook niet te reserveren. ZET HET ER DAN NIET OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wel grappig om te zien dat al de GameCube stunt aanbiedingen zo enorm veel aandacht krijgen dat de winkels de vraag niet aankunnen. Misschien verkoopt het kubusje toch wel genoeg maar willen Cube eigenaren niet graag het volle pond betalen voor mindere games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Iets over MP :D
Twee Dee schreef op 04 mei 2004 @ 14:52:
[...]
Volgens mij ligt het er ook aan hoe snel je hem aanvalt als hij aan het regeneraten is. Als je te lang wacht dan zal hij dus extra lang meegaan :)
Met het regeneraten krijgt hij er toch geen leven bij..is gewoon een moment waarop hij kwetsbaar is dus meteen beuken met die handel :D 2 of 3x zijn armor eraf knallen is wel nodig denk ik

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 04-05-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:11
Zoh... Vandaag weer iemand een cube laten aanschaffen >:) In het begin sputteren ze wat tegen, maar als ze eenmaal hebben betaald zijn ze toch verschrikkelijk blij met hun aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Grote Smurf schreef op 04 mei 2004 @ 15:36:
Zoh... Vandaag weer iemand een cube laten aanschaffen >:) In het begin sputteren ze wat tegen, maar als ze eenmaal hebben betaald zijn ze toch verschrikkelijk blij met hun aankoop ;)
ik ken ook zo iemand. die heeft nog niet een keer gezegd dat ie iets op de cube niet kick vind. hij vind echt alles meesterlijk wat ie ziet.
en toch heeft ie er nog niet een gekocht.

er moet meer druk op de ketel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De geruchtemolen heeft het druk: C&VG komt met een nieuw E3 gerucht. Nintendo zou deze E3 met een zeer belangrijke nieuwe franchise komen(Megaton anyone???). C&VG vermoed dat deze nieuwe franchise geintroduceerd zal worden aan de hand van een GameCube spel. Zo zouden er verschillende belangrijke games-sites in de VS zijn die er al vanaf weten, maar niks mogen zeggen vanwege een zeer strenge NDA. Of het waar is weten we komende dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op 04 mei 2004 @ 20:40:
De geruchtemolen heeft het druk: C&VG komt met een nieuw E3 gerucht. Nintendo zou deze E3 met een zeer belangrijke nieuwe franchise komen(Megaton anyone???). C&VG vermoed dat deze nieuwe franchise geintroduceerd zal worden aan de hand van een GameCube spel. Zo zouden er verschillende belangrijke games-sites in de VS zijn die er al vanaf weten, maar niks mogen zeggen vanwege een zeer strenge NDA. Of het waar is weten we komende dinsdag.
Ik meen wel te herinneren dat een hoop gamesites iets FENOMENAALS hadden gezien, maar er nietz over mochten zeggen tot de E3 (met name op IGN over gelezen). Al snel werd er gedacht dat het RE4 betrof. Daar is echter al snel over geschreven en zo wereldschokkend kan RE4 niet zijn. Hoe goed de game ook zal zijn het blijft een sequel...
Dus ik ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ben benieuwt. :) Ik bezit trouwens ook een Gamespot account dus misschien als er iets leuks is kan ik ook wat delen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nog mensen die VJ spelen op Adult? Op Kids heb ik hem al een keer of 5 uitgespeeld en afgelopen zondag op Adults begonnen. Nu ben ik dus bij "The Magnificent 5". Iemand tips, want ik haal het niet :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Nu online

Twee Dee

GolbeZeromus schreef op 05 mei 2004 @ 08:54:
Nog mensen die VJ spelen op Adult? Op Kids heb ik hem al een keer of 5 uitgespeeld en afgelopen zondag op Adults begonnen. Nu ben ik dus bij "The Magnificent 5". Iemand tips, want ik haal het niet :P
Een ding dat ik pas heeel heeel laat doorhad: De sterkste aanval is slow-zoom en punch! Ik viel de bazen steeds aan met slow-zoom spinning-kick, maar dat is dus niet voldoende.

Verder gewoon zuining zijn, de patronen herkennen en hééééél vééééél Ukemi oefenen :)

Ik heb Adults dus uitgespeeld en ben nu bezig met adults (maar dan met Silvia ;) ) en met Joe op V-rated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik kom met viewtuful joe niet voorbij another joe.
ik ben dan echt een half uur bezig en dan heb ik hem nog niet een keer geraakt. echt frustrerend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Is continues gebruiken trouwens echt erg? Aangezien er wel naar wordt verwezen in de save-lijst.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich wel aardig, Pikmin is voor mij echter een game die bij deel 1 blijft. Leuk gezien en gespeeld te hebben, maar ik hoef daar niet een hele reeks van, het is geen Lemmings. Maar ieder het zijne, ik wacht eerder op een paar andere games.

Ik zit overigens nu bij Metroid Prime, de echte eindbaas dus .... eerste keer ging aardig, maar blijft een irritant rakkertje. Nu nog voorbij de laatste keer komen, en dan heb ik het alleen over het eerste stuk :). Op zeg wel tof al die eindbazen zo achter elkaar, maar ik blijf het eerste boss-gevecht het stoerst vinden, tegen die grote plant!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 05-05-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Anoniem: 86074 schreef op 05 mei 2004 @ 16:41:
Op zich wel aardig, Pikmin is voor mij echter een game die bij deel 1 blijft. Leuk gezien en gespeeld te hebben, maar ik hoef daar niet een hele reeks van, het is geen Lemmings. Maar ieder het zijne, ik wacht eerder op een paar andere games.

spoilers Metroid Prime
Hide die spoilers ff!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmedia schreef op 05 mei 2004 @ 17:08:
[...]Hide die spoilers ff!!!
?? Done .... maar het waren volgens mij niet echt spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Anoniem: 86074 schreef op 05 mei 2004 @ 17:23:
[...]

?? Done .... maar het waren volgens mij niet echt spoilers.
nou, ik ben net begonnen met Metroid Prime en had het liever niet gelezen... maar mensen die de game hebben uitgespeeld kunnen het denk ik beter bepalen.

[ Voor 14% gewijzigd door mmedia op 05-05-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmedia schreef op 05 mei 2004 @ 18:21:[...]nou, ik ben net begonnen met Metroid Prime en had het liever niet gelezen... maar mensen die de game hebben uitgespeeld kunnen het denk ik beter bepalen.
Ok, sorry dan! Ik heb hem nu uit in ieder geval .... 29:00 over gedaan hehe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

vraagje... als je de gameboy player aansluit op je cube... en je doet er een GBA game in, of andere GB game, moet je deze dan spelen via je GC controller ?? of toch met je GB / GBA / GBA:SP ?? ik zou het fijn vinden om mijn games dan te kunnen spelen via de GC controller, maar aangezien ik nog geen gameboy player heb, weet ik het niet 8)7 wie maakt het mij even duidelijk ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Yohann!s schreef op 05 mei 2004 @ 22:11:
vraagje... als je de gameboy player aansluit op je cube... en je doet er een GBA game in, of andere GB game, moet je deze dan spelen via je GC controller ?? of toch met je GB / GBA / GBA:SP ?? ik zou het fijn vinden om mijn games dan te kunnen spelen via de GC controller, maar aangezien ik nog geen gameboy player heb, weet ik het niet 8)7 wie maakt het mij even duidelijk ;)
Je kunt de games zowel met de GC-controller als een GBA(SP) spelen, het is maar welke je beter vind. Het allerbeste is natuurlijk om de Hori Digital Controller te bestellen, deze heeft een veel betere D-pad dan de standaard GC-controller en is ook speciaal ontworpen om gebruikt te worden in combinatie met de GBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Je moet je cube booten met een disc en dan kan je gewoon op je cube spelen met je controller.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 2856 op 05-05-2004 22:22 . Reden: te laaaaat... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

D³ schreef op 04 mei 2004 @ 00:21:
Ik hoop dat ik weer het één en ander van yam's server kan trekken, net zoals vorig jaar. Lekker snel (meestal :P) en makkelijk.

[...]
Ik heb als snelste 1:30 @ Extreme.
me 2 @ xtreme alleen ik kom nu ff neit verder |:( lastig!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Yohann!s schreef op 05 mei 2004 @ 22:11:
Je kan wel met GBA als je wil, heb je wel weer een GBA->Cube linkkabel nodig :)
MetroidPrime schreef op 05 mei 2004 @ 22:19:
[...]

Je kunt de games zowel met de GC-controller als een GBA(SP) spelen, het is maar welke je beter vind. Het allerbeste is natuurlijk om de Hori Digital Controller te bestellen, deze heeft een veel betere D-pad dan de standaard GC-controller en is ook speciaal ontworpen om gebruikt te worden in combinatie met de GBP.
En hij heeft een select knop, erg handig in sommige spellen. Op de cube controller moet je Y doen, maar dat zit nogal op een andere plek als de select die je van de GBA gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, de nieuwe [N]Gamer is uit... zie ik eindelijk eens wat van mn abbo :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op 06 mei 2004 @ 09:19:
Woei, de nieuwe [N]Gamer is uit... zie ik eindelijk eens wat van mn abbo :P
Het blad had April uit moeten komen, maand vertraging..dat noem ik vrij extreem ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Jahoo, ik heb hem nu echt: Beyond Good and Evil: English/Espagñol :D

Ubi-Soft, ondanks dat ik hem maar liefst 3 keer terug mocht sturen, bedankt! :P

Ben hem nu overnieuw aan het uitspelen, en man wat een spel _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Ecco op 06-05-2004 11:49 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ecco schreef op 06 mei 2004 @ 11:41:
Jahoo, ik heb hem nu echt: Beyond Good and Evil: English/Espagñol :D

Ubi-Soft, ondanks dat ik hem maar liefst 3 keer terug mocht sturen, bedankt! :P

Ben hem nu overnieuw aan het uitspelen, en man wat een spel _/-\o_
De gameplay is wel leuk en afwisselend, maar ik vond een uurtje of tien gameplay wel wat kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
johnnyv.nl schreef op 06 mei 2004 @ 11:53:
[...]

De gameplay is wel leuk en afwisselend, maar ik vond een uurtje of tien gameplay wel wat kort...
Yup das waar, zowel PoP en BG&E waren veelste kort. Maar ja, halve game-tijd, halve prijs, dus wat dat betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ecco schreef op 06 mei 2004 @ 12:14:
[...]

Yup das waar, zowel PoP en BG&E waren veelste kort. Maar ja, halve game-tijd, halve prijs, dus wat dat betreft :P
Ik heb beide games in een ruk uitgespeeld. Op zich waren ze een beetje aan de korte kant, maar ik had er ook 60 euro voor betaald!
Maar als Ubisoft dergelijke kwaliteit blijft leveren én de prijs zo laag houdt dan mogen de games van mij ook wel die lengte hebben. Twee van de beste games voor de Cube IMO. Misschien wel de beste 3rd party games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Whee mijn n-gamer abbo van de sterren katalogus is binnen, aboyt frikkin time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

N-gamer binnen \o/
maar beter nog, ikaruga binnen \o/\o/ !

ben benieuwd, zit morgen waarschijnlijk verkrampt op mn stage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
daFubar schreef op 05 mei 2004 @ 11:24:
ik kom met viewtuful joe niet voorbij another joe.
ik ben dan echt een half uur bezig en dan heb ik hem nog niet een keer geraakt. echt frustrerend! :(
Je moet hem volgen zodat je zijn aanvallen kan stoppen.
Je kan hem dan ook gelijk raken, beste kan je Zoom+Slow+Punch gebruiken.
Na een paar rake klappen, 4-5, moet je stoppen met zoom en punch, dan in Slow wegrennen, meestal raakt hij je dan nog, maar je ontwijkt hem dan automatisch.
Dan ben je weer regular Joe, en dan moet je heel erg oppassen voor de stroom onderin.

En gewoon blijven volgen.

Als je dat niet lukt, dan moet je gewoon stil staan op de grond (niet de platformpjes) en Ukemi gebruiken (met Slow).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Blijft een HEERLIJK SPEL, dat Burnout 2. Ook leuk dat hij van alles en nog wat aan statistieken (hmmmm stats) bijhoudt. Hier wat getalletjes uit mijn profile:

• Races finished: 45
• 1st Percentage: 79%
• 2nd Percentage: 17%
• 3rd Percentage: 4%
• 4th Percentage: 0%
• Favorite Vehicle: Supercar
• Favorite Track: Big Surf
• Distance Driven: 802.2 miles
• Total Time: 13:43
• Biggest Burnout Chain: 23
• Biggest Oncoming: 5493ft
• Biggest Air: 265
• Biggest Drift: 1208ft
• Total Burnouts: 1101
• Total Near Misses: 1185
• Total Crashes: 334

Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/victor.bell/consoles/burnout2.jpg
De Supercar in actie

Doe mee en post je BO2 stats!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Nu online

Twee Dee

D³ schreef op 06 mei 2004 @ 19:38:
Blijft een HEERLIJK SPEL, dat Burnout 2. Ook leuk dat hij van alles en nog wat aan statistieken (hmmmm stats) bijhoudt. Hier wat getalletjes uit mijn profile:
...
Leuk, ik kreeg vandaag een mailtje van FRS dat de bestelling gecancelled was. Dat kwam dus dankzij een leveringsfout (wat heb ik nou aan een XBOX spel :? ).
Toch maar even klagen denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Hij is nog steeds 13 euro bij DVDsoon.com voor mensen met een Freeloader. Al staat ie op 'On order' wat meer dan 3 maanden wachten kan betekenen :X (order van 29/1 staat nog steeds open).

Net mn max Burnout chain verhoogd naar 27 overigens 8)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op 06 mei 2004 @ 20:34:
Hij is nog steeds 13 euro bij DVDsoon.com voor mensen met een Freeloader. Al staat ie op 'On order' wat meer dan 3 maanden wachten kan betekenen :X (order van 29/1 staat nog steeds open).
Net mn max Burnout chain verhoogd naar 27 overigens 8)
NTSC versie bij dvdcrave is iets van 16 euro ;) (idd wat meer, noem gewoon even een alternatief :) )

Over Ikaruga: Wat een ownage game, had hem al eerder op mn dreamcast moeten spelen :D Mn beste ranking is nog steeds maar C+ geweest(speel nu een uurtje ..stage 1 hele tijd geoefend...deed het op het laatst 10x zo goed..maar mn ranking bleef C+ ..lol , 200.000 score(eerst 50.000? en chain van 0 soms,) nu chain van 12..ik dacht..nu heb ik misschien B ofzo ...neuh :P)
Als je het eenmaal master geeft het echt een kick, mn ranking kan veel beter (chains enz) maar de eerste 2 chapters kom ik door zonder geraakt te worden(muv chapter 2 eindbaas) , als dat lukt geeft dat al zo'n kick :D

edit: lol, nu bijna 500.000 op chapter 1..room for improvement dus :D
edit2: ahahaha wat een vooruitgang, C++ , ik lig dubbel _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 06-05-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn d3 ik kom niet hoger dan 7 of 8 ...

hoe doe je dat en op welke track?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
MaxBurn schreef op 06 mei 2004 @ 20:55:
Over Ikaruga: Wat een ownage game, had hem al eerder op mn dreamcast moeten spelen :D Mn beste ranking is nog steeds maar C+ geweest(speel nu een uurtje ..stage 1 hele tijd geoefend...deed het op het laatst 10x zo goed..maar mn ranking bleef C+ ..lol , 200.000 score(eerst 50.000? en chain van 0 soms,) nu chain van 12..ik dacht..nu heb ik misschien B ofzo ...neuh :P)
Als je het eenmaal master geeft het echt een kick, mn ranking kan veel beter (chains enz) maar de eerste 2 chapters kom ik door zonder geraakt te worden(muv chapter 2 eindbaas) , als dat lukt geeft dat al zo'n kick :D
Mijn hoogste score op lvl1 van Ikaruga is 1.200.000 met chain 27. En zelfs dan krijg je 'slechts' rank B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 21:51:
damn d3 ik kom niet hoger dan 7 of 8 ...

hoe doe je dat en op welke track?
Palm Bay Marina (R). Hoe? Umm tja niet botsen :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

BO2 blijft gewoon 1 van mn beste spellen.. 'no doubt about it'
Ik hoop ook echt dat er niet door EA aan de besturing wordt geklungelt bij BO3...

En BO2 (ik blijft het zeggen) geeft gewoon het ultieme racegevoel!!!

Dus kopen die game!!!

toch D³ (je scores zijn aso, of ik game echt te weinig...)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

JeroenB schreef op 06 mei 2004 @ 22:58:
[...]

Mijn hoogste score op lvl1 van Ikaruga is 1.200.000 met chain 27. En zelfs dan krijg je 'slechts' rank B :)
Ik had net chain 29 :D (er zijn mensen die chainen de hele chapter..brr :P)
score was 700.000 ofzo..rank B dus..dooroefenuhhh :D (na chain met 29 te weinig chains gemaakt lijkt me..weet namelijk daarna nog niet echt hoe ik goed chains kan maken verder in het spel..raak per ongeluk teveel verkeerde)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 06-05-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Vanitas schreef op 06 mei 2004 @ 17:16:
[...]

Je moet hem volgen zodat je zijn aanvallen kan stoppen.
Je kan hem dan ook gelijk raken, beste kan je Zoom+Slow+Punch gebruiken.
Na een paar rake klappen, 4-5, moet je stoppen met zoom en punch, dan in Slow wegrennen, meestal raakt hij je dan nog, maar je ontwijkt hem dan automatisch.
Dan ben je weer regular Joe, en dan moet je heel erg oppassen voor de stroom onderin.

En gewoon blijven volgen.

Als je dat niet lukt, dan moet je gewoon stil staan op de grond (niet de platformpjes) en Ukemi gebruiken (met Slow).
ik zou dit ZO graag uit willen proberen, maar mijn tv is naar de tieves :'(
als ik hem aandruk, dan gaat het groene lampje 3 keer aan.. hij probeert het 3 keer en geeft dan de geest... ik zal dus op zoek moeten naar een andere tv.

boehoehoe :'(

er is in de openingspost van het grote gamecube topic nog wel verteld dat ik een nieuwe tv had... die is dus nu naar de klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

ReCreator schreef op 06 mei 2004 @ 23:32:
Ik hoop ook echt dat er niet door EA aan de besturing wordt geklungelt bij BO3...

Dus kopen die game!!!

BO3 komt tog niet voor de O+ cube O+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Nu online

Twee Dee

F.U.B.A.R! :(

Ach, nu kan je tenminste genieten van het mooie lenteweer buiten ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
FUBAR is an acronym that originated in the military to stand for the words "f***ed up beyond all repair." This is often softened to "fouled up beyond all repair" in reference to hardware. The programming and documentation equivalent is "fouled up beyond all recognition." Sometimes the last word is "recovery" or "reconciliation" or "reason."

Had geen flauw idee wat dat betekende? Zo leer je weer elke dag :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Woohoo, gisteren VJ op Adult uitgespeeld. Kijk D³, dát is nou nog eens een spel. Dat BurnOut 2 vind ik maar suf. Als er iemand nog een NTSC BO2 wilt kopen, mag die mij mailen.

Henshin a go go, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:21
Anoniem: 3747 schreef op 07 mei 2004 @ 08:35:
[...]

offtopic:
FUBAR is an acronym that originated in the military to stand for the words "f***ed up beyond all repair." This is often softened to "fouled up beyond all repair" in reference to hardware. The programming and documentation equivalent is "fouled up beyond all recognition." Sometimes the last word is "recovery" or "reconciliation" or "reason."

Had geen flauw idee wat dat betekende? Zo leer je weer elke dag :{
offtopic:
In Saving Private Ryan was het 'F***ed Up Beyond All Recognition" :)

[ Voor 9% gewijzigd door Glorix Jim op 07-05-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Glorix Jim schreef op 07 mei 2004 @ 09:21:
[...]
offtopic:
In Saving Private Ryan was het 'F***ed Up Beyond All Recognition" :)
Uhm..op Internet, maar ook in zijn algemeenheid, is het Fucked up Beyond All Recognition, niet alleen in Shaving Ryans Privates dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 73241 schreef op 07 mei 2004 @ 05:02:
[...]

BO3 komt tog niet voor de O+ cube O+ ?
Dat zeggen ze jah... maar ik geloof er niks van :P
(of ik hoop gewoon dattie komt :P )

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

zo, van collega ff Mario Kart Double Dash geleend, dus hebben we van t weekend wat te doen :)

FF vriendin overhalen om m maar te gaan kopen dus, monkey race van SMB1 vind ze sowieso wel kewl :D
daFubar schreef op 07 mei 2004 @ 01:11:
[...]

ik zou dit ZO graag uit willen proberen, maar mijn tv is naar de tieves :'(
als ik hem aandruk, dan gaat het groene lampje 3 keer aan.. hij probeert het 3 keer en geeft dan de geest... ik zal dus op zoek moeten naar een andere tv.

boehoehoe :'(

er is in de openingspost van het grote gamecube topic nog wel verteld dat ik een nieuwe tv had... die is dus nu naar de klote :(
idd behoorlijk fubar ja :(

[ Voor 58% gewijzigd door philipnorth op 07-05-2004 09:57 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Dus kopen die game!!!

Kopen die game? Waar dan? Ik ben al in 20 winkels geweest en die hebben hem allemaal al niet meer sinds vorig jaar.

Bij de MediaMarkt hebben ze zelfs gezegd dat ze vorig jaar maar 2 keer een lading ervan hebben gehad, de laatste in augustus 2003.

Ik snap dat niet hoor. Er was toch genoeg vraag naar? Wat is er eigenlijk mis met die distributeur???

Als iemand nog een PAL versie heeft van BO2, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 34027 schreef op 07 mei 2004 @ 12:04:
[...]
Kopen die game? Waar dan? Ik ben al in 20 winkels geweest en die hebben hem allemaal al niet meer sinds vorig jaar.
Soms met mazzel bij FRS, anders bij play.com, game.net, dvdcrave.com, cd-wow.com, alle vier PAL.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 07-05-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 05-06 20:23
Ik wil em ook :(
BO2 ie is gewoon nergens meer te krijgen alleen dan bij bol.com voor €70,- :(
Heeft niemand em te koop voor mij _/-\o_

*edit*
Bij
FRS had k em bestelt, inmiddels door hun gecancelt
bij game.net --> Bo2 out of stock
dvdcrave.com --> is ie AUD $84.95

Alleen play heeft em voor 30 pond, wat k toch erg veel vind. (~€45,-)

[ Voor 44% gewijzigd door Pittie op 07-05-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Misschien kunnen we een collectieve brief sturen aan de fabrikant om een nieuwe lading te fabriceren en te distributeren. Er is tenslotte genoeg vraag naar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Pittie schreef op 07 mei 2004 @ 12:12:
Alleen play heeft em voor 30 pond, wat k toch erg veel vind. (~€45,-)
cd-wow in voorraad dacht ik
play: 45 euro vind ik vrij normaal
dvdcrave: $85AUD = 46 euro

Je zal hem niet gauw goedkoper vinden, FRS hebben een paar mazzelpikken hem voor 15E maar dat is gewoon een fout aan de kant van FRS lijkt me :P

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 07-05-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:16
ach, frs cancelt nu ook alle orders van BO2, twas een fout op hun site zeggen ze (dat tie te koop was) :(

(die van mij is dus ook gecanceld)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

M1lamb3r schreef op 07 mei 2004 @ 12:43:
ach, frs cancelt nu ook alle orders van BO2, twas een fout op hun site zeggen ze (dat tie te koop was) :(

(die van mij is dus ook gecanceld)
same here voor BO2 en BO1 die ik ook besteld had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat zijn voor jullie nou de grootste wannahaves?

voor mij:
Burnout 3
Gheist
Killer 7
Metroid Prime 2: Echoes
Paper Mario 2
Pikmin 2
Resident Evil 4
Starcraft: Ghost
Timesplitters 3

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor mij:
  • Goblin Commander
  • Mario Kart DD
  • Mario Party 4 of Super Smash Bros Melee
  • Baldur's Gate Dark Alliance
  • Wario Ware
* Anoniem: 3747 heeft het idee dat mensen vreemd gaan opkijken van mijn lijstje anno mei 2004 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 3747 schreef op 07 mei 2004 @ 13:29:
voor mij:
  • Goblin Commander
  • Mario Kart DD
  • Mario Party 4 of Super Smash Bros Melee
  • Baldur's Gate Dark Alliance
  • Wario Ware
* philipnorth heeft het idee dat mensen vreemd gaan opkijken van mijn lijstje anno mei 2004 :{
* philipnorth ziet daar sowieso 2 titels die hij ook nog wilt, Goblin Commander (erg benieuwd) en Mario Kart DD

verder RE4 lijkt me wel wat, nieuwe zelda, mario gold toadstool tour (nieuw voor europa iig)
Killer 7 ziet er apart uit :D

En verder al wat de grote N maar in petto heeft eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mario kart DD is bokgoedkoop bij dvdcrave.com ...met verzendkosten iets van 32 euro :) Zelf ook besteld. (27 Euro Excl verzendkosten)

Wishlist:

- F-Zero GX
- Tales of Symphonia
- Baten Kaitos
- Zelda TWW
- Timesplitters 3
- Burnout 2
- Metroid Prime 2
- Paper Mario 2
- Super Mario 128
- Burnout 3 mocht het ooit op GC komen
- Starfox Adventures
- Starfox 2
- Super Mario Sunshine
- Goldeneye Rogue Agent (het beetje wat ik zag was impressive, wel voorbarig i know)
- Prince of Persia SoT
- Prince of Persia 3d-2( SoT2?)
- Harvest Moon
- Starcraft Ghost
- Skies of Arcadia (Noemt WillyBubba net op..bedankt hoor :S)
- Gladius

Wishlisht Maybe:
- Pikmin 1 en/of 2
- RE4

Ja dit gaat fout :(

[ Voor 89% gewijzigd door Max|Burn op 07-05-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

BG:DA is 29 euro ofzo bij Bol.com...

Mijn wannahaves voor post-E3:

Tales of Symphonia
Baten Kaitos
Metroid Prime: Echoes
Zelda Wind Waker 2
Paper Mario 2
StarCraft: Ghost
Zelda: Four Swords Adventures

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

BGDA voor iets minder dan 20 euro bij play.com :X
edit: Sold Out 8)7

edit: Weer iets voor mn wishlist, wederom bedankt WillyBybba :S was de game bijna weer vergeten, zegt ie ineens Gladius

[ Voor 67% gewijzigd door Max|Burn op 07-05-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

tales of symphonia ja :D

die is ook vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Komt deze vraag elke topic weer terug? Afgelopen vier topics hebben we dit ook besproken :)

Anyway, mijn lijstje

StarCraft Ghost
Tales of Symphonia
RE4
Zelda: Four swords Adventures

Ja, niks aan verandert :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grootste wannahave? Ninja Gaiden hehe, maar da's Xbox .... voor de Cube, well .... nieuwe Mario, Metroid en Zelda staan bovenaan .... ben benieuwd naar Starcraft, RE4, Prince of Persia 2.

Ik ben zelf nu bezig eindelijk eens een paar games uit te spelen, aangezien ik als ik iets nieuw koop/kocht vaak een game even in pauze liet staan. Vaak resulteert dat in 'geen idee waar ik was' en begin ik dan overnieuw .... nu met Mario Sunshine bezig! Metroid Prime van de week uitgespeeld. Het blijft elke dag een uurtje of 2, maar ik heb geen haast, moet ook nog een Cisco router/switching cursus leren :( (maar ook wel :), best interessant).

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 07-05-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

toch D³
Zeker! Heb me volgens mij sinds de originele NFS uit 1995 niet meer zo vermaakt met een racegame (uitgezonderd Mario Kart). Heerlijk dat overdreven boenderen :Y)
EA is publisher, Criterion maakt BO3 gewoon dus dat zit wel goed.
GolbeZeromus schreef op 07 mei 2004 @ 09:06:
Woohoo, gisteren VJ op Adult uitgespeeld. Kijk D³, dát is nou nog eens een spel. Dat BurnOut 2 vind ik maar suf.
Ik had niet anders van je verwacht :7

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zal mijn wishlist dan ook even plaatsen in willekeurige volgorde:
  • Metroid Prime 2: Echoes
  • Resident Evil 4
  • The Wind Waker II
  • Pikmin 2
  • Four Swords Adventures
  • Viewtiful Joe
  • Nintendo DS/Game Boy Evolution/Nintendo Nitro/Whatever dat ding ook gaat heten
Pikmin 1 heb ik trouwens nog niet gespeeld vanwege de korte speelduur. Ik hoop dat dat in deel 2 opgelost is. Verder zal dit lijstje natuurlijk na de E3 worden aangevuld.

Op mijn lijstje van spellen die niet naar de GameCube komen(voor zover bekend) staan eigenlijk alleen Metal Gear Solid III: Snake Eater, Knights of the Old Republic II en natuurlijk Half Life II(waar ik nu al 6 maanden een bon voor heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Burnout 3 staat nog steeds niet als GC game hoor. Hij zal wel op de cube verschijnen maar dat zal wel weer een half jaar later worden ofzo.

Wel vaag aangezien deel 1 en 2 beter op de cube verkochten als op de Xbox.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

Link is dood in 2e post onder Splinter Cell
Pandora Tomorrow bij Teaser :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik Universal Studios: Theme Park Adventure ook wil.

Of toch maar niet???

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 62772 schreef op 07 mei 2004 @ 16:17:
Link is dood in 2e post onder Splinter Cell
Pandora Tomorrow bij Teaser :).
Bij mij doet hij het nog gewoon. Als je op die link klikt kom je op een pagina met nog een link. Daar moet je de tekst die er staat negeren en op de link klikken, dan krijg je het filmpje te zien. Je kan ook direkt vanuit de startpost "Save Link Target As" doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

MetroidPrime schreef op 07 mei 2004 @ 18:19:
[...]

Bij mij doet hij het nog gewoon. Als je op die link klikt kom je op een pagina met nog een link. Daar moet je de tekst die er staat negeren en op de link klikken, dan krijg je het filmpje te zien. Je kan ook direkt vanuit de startpost "Save Link Target As" doen.
Hmm, na het op die link klikken doet hij het wel :/
terwijl je op die page deze error krijgt:
ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://streamingmovies.ig...andora_091703_01_free.wmv

The following error was encountered:

* Access Denied.

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is root.
Generated Fri, 07 May 2004 16:22:47 GMT by sjsquid3 (squid/3.0-PRE3-CVS)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 62772 schreef op 07 mei 2004 @ 18:40:
[...]

Hmm, na het op die link klikken doet hij het wel :/
terwijl je op die page deze error krijgt:

[...]
:+
Ik denk dat het komt omdat IGN de referer header die je browser meegeeft controleert. Als de referer niet binnen IGN is krijg je een error pagina te zien. Als je op die error pagina komt en dan klik je op die link, dan is je referer die error pagina geworden, die zich natuurlijk binnen IGN bevindt. Het is volgens mij gewoon een slechte beveiliging van het netwerk van IGN. Net zoals toendertijd dat je maar 5 screenshots en filmpjes per dag mocht bekijken op IGN. Toen werd die het aantal plaatjes of filmpjes die je had bekeken in een browser-cookie opgeslagen die je weer handmatig kon wissen of zelfs kon blokkeren! IGN wordt dus over het algemeen heel slecht beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Eindelijk mijn Ngamer van de sterrencatologus binnen :Y) Best wel een leuk blad eigenlijk :) Ik krijg echt zin in RE4 en in Zelda the Four Swords adventures :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door LifeTecH op 07-05-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uhh

wie willen er e3 dingen kwijt dan ? ik kan wel een ftp openzetten iig, is niet zo'n probleem

msg/mail me anders maar, dan kijken we wel ff voor iets ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik mail je wel effe ik heb een IGN insider account en een Gamespot complete account dus als er dan wat leuks is kan ik dat uppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op 07 mei 2004 @ 19:07:
uhh

wie willen er e3 dingen kwijt dan ? ik kan wel een ftp openzetten iig, is niet zo'n probleem

msg/mail me anders maar, dan kijken we wel ff voor iets ;)
als ik wat press cdtjes in me handen krijg (dikke kans) wil ik die wel uploaden ergens.. moet alleen wel internet hebben in LA
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.